Мемлекеттік мүліктің тізілімін жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 11 сәуірдегі № 442 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2015 жылғы 10 тамыздағы № 636 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Yкiметiнiң 10.08.2015 № 636 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      «Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңының 201-бабының 4-тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік мүліктің тізілімін жүргізу қағидалары бекітілсін.
      2. Осы қаулы 2013 жылғы 10 наурыздан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К. Мәсімов

Қазақстан Республикасы 
Үкіметінің      
2012 жылғы 11 сәуірдегі
№ 442 қаулысымен  
бекітілген     

Мемлекеттік мүліктің тізілімін жүргізу қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Мемлекеттік мүліктің тізілімін жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) «Мемлекеттік мүлік туралы» Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңының (бұдан әрі - Заң) 201-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді және мемлекеттік мүліктің тізілімін (бұдан әрі – тізілім) жүргізу тәртібін анықтайды.
      2. Мемлекеттік мүлікті тізілімде есепке алу, тіркеу және ақпараттық мақсаттарды жүзеге асыруға арналған және оның құқық белгілеу немесе құқық куәландыру мәні жоқ.
      3. Тізілім деректері мемлекетке тиесілі.
      4. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) аудандық уәкілетті орган – аудандық коммуналдық мүлікке билік етуге уәкілеттік берілген, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган;
      2) бұйрық – тізілімде тіркелетін және есепке алу объектілері бойынша деректерді өзгертуге бағытталған іс-қимыл;
      3) облыстық уәкілетті орган – облыстық коммуналдық мүлікке билік етуге уәкілеттік берілген, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган;
      4) орындаушы – мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органның (республикалық меншік бойынша) немесе облыстық (аудандық) уәкілетті органның (коммуналдық меншік бойынша) тізілімдегі бұйрықтың орындалуын жүзеге асыратын қызметкері;
      5) тізілімнің веб-порталы – www.gosreestr.kz мекенжай бойынша Интернет желісінде орналасқан, тізілім деректеріне бірыңғай қол жеткізу нүктесін беретін интернет-ресурс;
      6) тіркеуші – ұйымның немесе мемлекеттік заңды тұлғаның тізілімде бұйрықтарды тіркеу құқығы берілген уәкілетті тұлғасы;
      7) ұйымдар – жарғылық капиталына мемлекет қатысатын акционерлік қоғамдар мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер;
      8) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі.

2. Тізілімді жүргізу тәртібі.
Тізілімде мемлекеттік мүлікті есепке алуды ұйымдастыру

      5. Тізілімде мемлекеттік мүліктің түрлері бойынша республикалық және коммуналдық мүліктің бөлек есебі, ал жергілікті мемлекеттік басқару деңгейлері бойынша – облыстық және аудандық коммуналдық мүліктің бөлек есебі жүзеге асырылады.
      6. Тізілімнің есепке алу объектілері (бұдан әрі – есепке алу объектілері) мыналар:
      1) мемлекеттік заңды тұлғалар мен оларға бекітіліп берілген мүлік;
      2) жер пайдаланудағы жер учаскелері;
      3) мемлекетке тиесілі акционерлік қоғамдардың акциялары және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жарғылық капиталындағы қатысу үлестері;
      4) мемлекетке тиесілі ұлттық мәдени игілік объектілері;
      5) мемлекетке тиесілі зияткерлік меншік объектілері;
      6) мемлекеттік материалдық резерв болып табылады.
      7. Есепке алу объектілері мемлекеттік заңды тұлғаларға бекітіліп берілетін және бекітіліп берілмейтін болып бөлінеді.
      Бекітіліп берілмейтін есепке алу объектілеріне жер пайдаланудағы жер учаскелері, мемлекетке тиесілі акционерлік қоғамдардың акциялары және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жарғылық капиталындағы қатысу үлестері, мемлекетке тиесілі ұлттық мәдени игілік объектілері және мемлекеттік материалдық резерв жатады.
      Бекітіліп берілетін есепке алу объектілеріне мемлекеттік заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мүлік – негізгі құралдарды, инвестициялық жылжымайтын мүлікті, биологиялық активтерді, материалдық емес активтерді, аяқталмаған құрылысты қамтитын ұзақ мерзімді активтер мен сатуға арналған ұзақ мерзімді активтер жатады.
      8. Тізілімде мемлекеттік мүлікті бірыңғай орталықтандырылған есепке алуды мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
      Бекітілетін есепке алу объектілерін тізілімде есепке алуды:
      1) республикалық мүлік бойынша - мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган;
      2) облыстық коммуналдық мүлік бойынша - облыстық уәкілетті орган;
      3) аудандық коммуналдық мүлік бойынша - аудандық уәкілетті орган ұйымдастырады.
      Мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган тиісті саладағы уәкілетті органдардың мәліметтері негізінде республикалық меншікке жатқызылған акционерлік қоғамдардың акциялары мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жарғылық капиталындағы қатысу үлестерін, сондай-ақ шетелдегі жылжымайтын мүлік объектілерін есепке алуды ұйымдастырады.
      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      9. Тізілімге есепке алу объектілері бойынша деректерді беретін мемлекеттік органдар есепке алу объектілері бойынша тізіліммен интеграциялау үшін ведомстволық ақпараттық жүйелерге қолжетімділікті ұйымдастырады, атап айтқанда:
      1) мемлекеттік заңды тұлғаларға, олардың филиалдары мен өкілдіктеріне қатысты бюджетке салық түсімдері мен басқа да міндетті төлемдердің түсуін қамтамасыз ету саласында реттеуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;
      2) мемлекеттік заңды тұлғаларға, олардың филиалдары мен өкілдіктеріне тіркелген жылжымайтын мүлік объектілеріне қатысты жылжымайтын мүлікті мемлекеттік тіркеу және мемлекеттік техникалық тексеру саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды және қызметті мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;
      3) жер пайдаланудағы жер учаскелеріне қатысты жер қатынастары саласындағы реттеуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган;
      4) алынып тасталды - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      5) облыстық коммуналдық мүлікке жатқызылған акционерлік қоғамдардың акциялары мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жарғылық капиталындағы қатысу үлестеріне қатысты облыстық уәкілетті орган;
      6) аудандық коммуналдық мүлікке жатқызылған акционерлік қоғамдардың акциялары мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жарғылық капиталындағы қатысу үлестеріне қатысты аудандық уәкілетті орган;
      7) мемлекетке тиесілі ұлттық мәдени игілік объектілеріне қатысты мәдениет саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асыратын мемлекеттік орган;
      8) мемлекетке тиесілі зияткерлік меншік объектілеріне қатысты зияткерлік меншік құқықтарын қорғау саласындағы мемлекеттiк саясатты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;
      9) мемлекеттік материалдық резервке қатысты атқарушылық және бақылау функцияларын, сондай-ақ мемлекеттік резерв жүйесіне басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган.
      Ескерту. 9-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      10. Мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган өз құзыреті шегінде:
      1) тізілімде мемлекеттік мүліктің бірыңғай есепке алынуын қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді және ұйымдастырады;
      2) тізілімді жүргізеді және осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен тізілімді пайдаланушыларға ақпарат береді;
      3) тізілімнің қосымша кіші бөлімінің қосымша мәліметтерінің құрамын қалыптастырады;
      4) тізілімнің жұмыс істеуін қолдаумен байланысты ұйымдастырушылық мәселелер бойынша шешімдер қабылдайды.

Тізілім деректерінің құрылымы

      11. Тізілім мынадай екі кіші бөлімнен тұрады: негізгі және қосымша.
      12. Негізгі кіші бөлім:
      мемлекеттік заңды тұлғалардың, олардың филиалдары мен өкілдіктерінің, сондай-ақ ұйымдарының атаулы тізбесін;
      мемлекеттік заңды тұлғалардың мүлкіне қатысты меншік құқығы мен ұйымдардың мемлекетке тиесілі акцияларына және/немесе қатысу үлестеріне билік ету құқығы субъектісінің құқығын жүзеге асыратын мемлекеттік орган туралы мәліметтерді;
      ұйымды және/немесе мемлекеттік заңды тұлғаны басқаруды жүзеге асыратын тиісті саланың уәкілетті органы немесе жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган туралы мәліметтерді қамтиды.
      13. Есепке алу объектісі бойынша тізілімнің қосымша кіші бөлімінде мынадай мәліметтер көрсетіледі:
      1) есепке алу объектісін, оны басқа объектілерден ажыратуға мүмкіндік беретін жеке сипаттамаларын көрсете отырып, сипаттау;
      2) шартқа сәйкес есепке алу объектісінің белгілі бір мемлекеттік заңды тұлғаға, мемлекет қатысатын заңды тұлғаға немесе мемлекеттік емес тұлғаға тиесілі екендігі немесе бекітіліп берілгені туралы мәліметтер;
      3) есепке алу объектісінің теңгерімдік құны;
      4) есепке алу объектісіне үшінші тұлғалардың құқықтарымен салынған ауыртпалықтардың болуы туралы мәліметтер мен ауыртпалықтар түрі;
      5) есепке алу объектісінің күтіп ұсталуына не сақталуына жауапты тұлғалардың деректемелері;
      6) есепке алу объектісіне құқықтардың туындауына және тоқтатылуына негіздемелер, ал Қазақстан Республикасының заңдарында  көзделген мемлекеттік мүлікке құқықтарды тіркеу міндетті болған жағдайда – есепке алу объектісінің және (немесе) оған құқықтардың мемлекеттік тіркелуі туралы мәліметтер.
      14. Қосымша кіші бөлімде мемлекеттік міндеттерді шешу үшін қажетті әртүрлі серпінді көрсеткіштер қамтылады:
      1) мемлекеттік заңды тұлғаларға, олардың филиалдары мен өкілдіктеріне бекітіліп берілген мемлекеттік мүлік туралы мәліметтер;
      2) бекітіліп берілмейтін есепке алу объектілері туралы мәліметтер;
      3) акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары, сондай-ақ мемлекеттік кәсіпорындардың, мемлекет бақылайтын акционерлік қоғамдар мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің, оның ішінде акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму жоспарлары және олардың орындалуы туралы есептер;
      4) квазимемлекеттік сектор субъектілері туралы мәліметтер;
      5) мемлекеттік мүлікті, оның ішінде мемлекеттік кәсіпорындарды және мемлекет қатысатын заңды тұлғаларды басқару тиімділігінің мониторинг нәтижелері;
      6) мемлекеттік заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мүлікті түгендеу, паспорттау және қайта бағалау бойынша ақпарат;
      7) мүліктік жалдауға (жалға алуға) немесе сенімгерлік басқаруға беру үшін ұсынылатын есепке алынатын объектілер туралы мәліметтер;
      8) жасалған мүліктік жалдау (жалға алу) және сенімгерлік басқару шарттары бойынша, атап айтқанда шарттың талаптары, осындай шарт бойынша есептеулер, өсімпұл және бюджетке аударылған төлемдер бойынша мәліметтер;
      9) мемлекеттік меншік объектілерін сауда-саттыққа қою кестесіне енгізілген мемлекеттік мүлік туралы ақпарат пен материалдар;
      10) республикалық және коммуналдық мүлікке жататын концессия объектілері жөнінде жасалған концессия шарттары бойынша мәліметтер;
      11) Ресей Федерациясына мүліктік жалдауға (жалға алуға) берілген «Байқоңыр» кешеніндегі Қазақстан Республикасының мүлкі бойынша мәліметтер.
      Ескерту. 14-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Тізілімнің деректерін өзгерту

      15. Мынадай бұйрықтар тізілімде тіркелуге жатады:
      1) есепке алу объектісі туралы деректерді тізілімге енгізу;
      2) есепке алу объектісі туралы деректерді өзекті ету;
      3) есепке алу объектісін тізілімнен алып тастау.
      16. Осы Қағидалардың 9-тармағында көрсетілген мемлекеттік органдар ведомстволық ақпараттық жүйелерден алынған есепке алу объектілері туралы мәліметтердің осы Қағидалардың 18-тармағында көрсетілген бұйрықтарды тізілімде тіркеу үшін Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілейтін нысандарға, көлемге және деректерді тізілімге беру мерзімділігіне сәйкес берілуін қамтамасыз етеді.
      17. Тізілімнің мәліметтерін өзекті етуді мемлекеттік мүлікті есепке алу саласындағы бірыңғай оператор (бұдан әрі – Бірыңғай оператор) тізілімде есепке алу объектілері туралы объективті және тиісті ақпаратты көрсетуге мүмкіндік беретін жаңарту, толықтыру, өзгерту және өзге де іс-қимылдар жолымен жүзеге асырады.
      18. Мемлекеттік заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мүлікті тізілімге енгізу, өзекті ету және алып тастау, сондай-ақ олармен жасалатын мәмілелер тізілімге бұйрықтарды енгізу (тіркеу) және орындау арқылы мемлекеттік заңды тұлғаның бухгалтерлік есеп жүйесінде бес жұмыс күні ішінде өзгерістерді көрсету күнінен бастап мынадай тәртіппен жүргізіледі:
      1) тіркеуші тізілімнің веб-порталы арқылы тіркеушінің ЭЦҚ қойылған бұйрықты төмендегідей тіркеп, сақтайды:
      бұйрықта оны тіркеу үшін негіздемені көрсете отырып, мүлік жөніндегі деректерді толтырады;
      оның негізінде мүлік мемлекеттік заңды тұлғаға бекітілген (сатып алынған) немесе оның негізінде мәміле жасалған «Acrobat Reader» электрондық форматында сканерленген құжатты, мәмілені мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі мемлекеттік органмен немесе облыстық (аудандық) уәкілетті органмен, тиісті саланың уәкілетті органымен келісу туралы құжатты оған қоса бекітеді;
      2) орындаушы тізілімде тіркеуші сақтаған бұйрықты үш жұмыс күні ішінде тексереді және оны орындайды не бас тарту себебін көрсете отырып, орындаудан бас тартады;
      3) бұйрық тізілімде орындалғаннан кейін бұйрықтың орындалуы туралы есеп электронды форматта қалыптастырылады.
      19. Бұйрықты орындау немесе орындаудан бас тарту туралы есепті тіркеуші тізілімнің веб-порталынан басып шығаруға және олардың негізінде бұйрықты тіркеу жүргізілген немесе жүргізілмеген құжаттармен бірге сақтауға жатады.
      20. Тіркеуші сақтаған бұйрық осы Қағидалардың 18-тармағының 1) тармақшасының талаптарына сәйкес болмаған жағдайда орындаушы бұйрықтың тізілімде орындалуын тоқтата тұрады.
      21. Тіркеуші анықталған сәйкессіздіктерді жоймаған жағдайда, бұйрықты тоқтата тұрған сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде орындаушы бұйрықты тізілімде орындаудан алып тастайды.
      22. Есепке алу объектісі оған мемлекет құқығының тоқтатылуына байланысты тізілімнен алынып тасталған кезде бұл объектіні қадағалау тоқтатылады. Тізілімнің есепке алу объектісін бір мемлекеттік органның басқаруынан екіншісіне беру, сондай-ақ мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен жеке тұлғалардың иеленуіне және (немесе) пайдалануына беру есепке алу объектісін тізілімнен алып тастауға негіз болып табылмайды.
      Тізілімінен алынып тасталған есепке алу объектісі туралы деректер тізілім деректері базасының мұрағатына көшіріледі.
      23. Мемлекеттік заңды тұлғалар тізілімге мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган белгілеген бірыңғай әдістеме және деректер форматы бойынша мемлекеттік заңды тұлғалар теңгерімінде бекітілген мүлікке жүргізілген түгендеу нәтижесін енгізуді қамтамасыз етеді.
      24. Жүргізілген түгендеу нәтижелері бойынша тізілімнің деректері мен мемлекеттік заңды тұлғалардың бухгалтерлік есебінде анықталған алшақтықтарды мемлекеттік заңды тұлғалар тізілімде осы Қағидалардың 18-тармағында белгіленген тәртіппен күнтізбелік жыл аяқталғаннан кейінгі екі ай ішінде жояды.
      24-1. Мемлекеттік заңды тұлғаларды, олардың филиалдары мен өкілдіктерін, сондай-ақ ұйымдарды тіркеу, қайта ұйымдастыру (қайта құру, біріктіру, қосу, бөлу, бөліп шығару), тарату, қайта тіркеу үшін:
      мемлекеттік заңды тұлғалар, олардың филиалдары мен өкілдіктері, сондай-ақ ұйымдар бірыңғай операторға заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеуді және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган (бұдан әрі - тіркеуші орган) белгілеген нысан бойынша толтырылған және уәкілетті адам қол қойған өтініштің бланкісін береді;
      бірыңғай оператор өтінішті алған сәттен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініште көрсетілген мемлекеттік заңды тұлға немесе ұйым бойынша тізілімдегі ақпаратты тексереді, тізілімге қажетті өзгерістер мен толықтыруларды енгізеді және өтініштің бланкісіне тиісті белгі қояды;
      мемлекеттік заңды тұлғалар, олардың филиалдары мен өкілдіктері, сондай-ақ ұйымдар тіркеуші органға бірыңғай оператордың белгісі бар өтінішті береді.
      Ескерту. Қағидалар 24-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      24-2. Ұйымның жарғылық капиталының мөлшері өзгерген кезде тіркеуші органға осы Қағидалардың 24-1-тармағында көзделген тәртіппен бірыңғай оператор растаған өтініш беріледі.
      Ескерту. Қағидалар 24-2-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      24-3. Тіркеуші орган бес жұмыс күні ішінде бірыңғай операторға тізілімге өзгерістер енгізу үшін жүргізілген мемлекеттік заңды тұлғаларды, олардың филиалдары мен өкілдіктерін, сондай-ақ ұйымдарды мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы не тіркеуден (қайта тіркеуден) бас тартылғандығы туралы хабарлайды.
      Ескерту. Қағидалар 24-3-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      24-4. Бағалы қағаздарды ұстаушылар тізіліміне мемлекетке тиесілі бағалы қағаздармен мәмілені тіркеу үшін мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органның, облыстық уәкілетті органның немесе аудандық уәкілетті органның бағалы қағаздармен мәмілесін тіркеуге арналған бұйрығы бірыңғай оператордың белгісімен беріледі.
      Қазақстан Республикасының бағалы қағаздар рыногы туралы заңнамасына сәйкес айқындалған бірыңғай тіркеуші бес жұмыс күні ішінде тізілімге өзгерістер мен толықтырулар енгізу үшін мемлекетке тиесілі бағалы қағаздармен мәмілелерді тіркеу не тіркеуден бас тарту нәтижелері туралы бірыңғай операторға хабарлайды.
      Ескерту. Қағидалар 24-4-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      24-5. Мемлекеттік мүлікті сатып алу-сату, кепілге немесе сенімгерлік басқаруға беру шарттарының бір тарапы болып табылатын мемлекеттік орган мәмілені тіркегеннен кейін бес жұмыс күні ішінде тізілімге өзгерістер мен толықтырулар енгізу үшін шартты жасасу туралы бірыңғай операторға хабарлайды және тиісті шартта бірыңғай оператордың белгісі қойылады.
      Ескерту. Қағидалар 24-5-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      24-6. Осы Қағидалардың 24-5-тармағында көрсетілген шарт бұзылған жағдайда, шарттың бір тарапы болып табылатын мемлекеттік орган бес жұмыс күні ішінде тізілімге өзгерістер мен толықтырулар енгізу үшін бірыңғай операторға шарттың бұзылғандығы туралы хабарлайды.
      Ескерту. Қағидалар 24-6-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      24-7. Орталық атқарушы орган құзыреті шегінде банкроттық рәсімдердің жүргізілуін бақылау (банктерді, сақтандыру (қайта сақтандыру) ұйымдарын және жинақтаушы зейнетақы қорларын қоспағанда) саласында іске асыру және бақылау функцияларын жүзеге асыратын уәкілетті орган мемлекеттік заңды тұлғалар, ұйымдар таратылған жағдайда, тарату туралы шешім заңды күшіне енген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде бірыңғай операторға тарату рәсімінің басталғаны туралы хабарлайды.
      Ескерту. Қағидалар 24-7-тармақпен толықтырылды - ҚР Үкіметінің 24.04.2013 N 391 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

Тізілімге қолжетімділік

      25. Тізілімді жүргізу тізілімді басқаруды оңтайландыруға және деректердің сенімділігі мен сақталуын қамтамасыз ететін ақпаратқа қолжетімділікті әкімшілендіруге мүмкіндік беретін мамандандырылған бағдарламалық-техникалық кешендер негізінде ақпаратты жинаудың, өңдеудің және сақтаудың электрондық жүйе құралдарының көмегімен жүзеге асырылады.
      26. Тізілім деректеріне қолжетімділікті Бірыңғай оператор тізілімнің веб-порталы арқылы қамтамасыз етеді.
      27. Тізілім веб-порталына қолжетімділік деңгейі бойынша пайдаланушылар мынадай санаттарға бөлінеді:
      1) жеке тұлғалар;
      2) мемлекеттік заңды тұлғалар;
      3) тиісті саланың уәкілетті органдары;
      4) мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган;
      5) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган;
      6) облыстық уәкілетті орган;
      7) аудандық уәкілетті орган;
      8) акционерлік қоғамдар акцияларының мемлекеттік пакеті мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердегі қатысу үлестерін иелену және пайдалану құқықтарын жүзеге асыруға және коммуналдық заңды тұлғаларды басқаруға өкілеттілік берілген жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар.
      28. Тізілім деректеріне қолжетімділікті беру үшін:
      1) осы Қағидалардың 27-тармағының 2)3)4)5)6)7) және  8) тармақшаларында көрсетілген пайдаланушылардың ұлттық куәландырушы орталық берген ЭЦҚ болуы тиіс;
      2) тиісті саланың уәкілетті органы, мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган және облыстық (аудандық) уәкілетті орган жыл сайын Бірыңғай операторға тізілімге қолжетімділік беру үшін өз қызметкерлерінің өзекті етілген тізімін жолдайды.
      29. Жеке тұлғалар үшін тізілімнің веб-порталында мынадай функциялар қолжетімді:
      1) ұйымдардың, сондай-ақ мемлекеттік заңды тұлғалар мен оларға бекітіліп берілген жылжымайтын мүліктің тізбелерін қарау;
      2) тізілім бойынша құқықтық және анықтамалық ақпаратпен танысу;
      3) мемлекеттік меншік объектілерінің сауда-саттыққа қойылу кестесіне енгізілген мемлекеттік мүлік туралы ақпаратты, оның ішінде «Acrobat Reader» электрондық форматында мүліктің нарықтық құнын бағалау бойынша есептерді, сондай-ақ баспа бұқаралық ақпарат құралдарында жарияланатын мемлекеттік мүлікті жекешелендіру бойынша алдағы сауда-саттық туралы ақпараттық хабарларды қарау;
      4) мемлекеттік мүлікті жалға алушылардың, сенімгерлік басқарушылардың олармен жасалған жалға алу және сенімгерлік басқару шарттары бойынша, атап айтқанда шарттың талаптары, осы шарт бойынша есептеулер, өсімпұлдар және бюджетке аударылған төлемдер бойынша ақпаратты қарауы.
      30. Мемлекеттік заңды тұлғалар үшін тізілімде осы мемлекеттік заңды тұлғаға қатысты мынадай қызметтер қолжетімді:
      1) мыналарға:
      байланыс деректерін өзгертуге;
      мүлікпен жасалатын мәмілені жүргізуге арналған бұйрықтарды тіркеу;
      2) тіркелген бұйрықтың мәртебесін қарау:
      бұйрықтың тіркелген уақыты мен күні;
      тіркелген бұйрықтың орындалу уақыты және күні;
      бұйрықтың орындалу нәтижесі.
      31. Тиісті саланың уәкілетті органы үшін тізілімде мынадай функциялар қолжетімді:
      1) басқаруды тиісті саланың уәкілетті органы жүзеге асыратын ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалардың тізбелерін және олар бойынша тізілімнің қосымша кіші бөліміне енгізілген ақпаратты қарау;
      2) басқаруды тиісті саланың уәкілетті органы жүзеге асыратын мемлекеттік заңды тұлғалардың мүлкі бойынша тізілімде сақталған және орындалған бұйрықтарды қарау;
      3) басқаруды тиісті саланың уәкілетті органы жүзеге асыратын ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалар бойынша есептілікті қалыптастыру.
      32. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган үшін тізілімде мынадай функциялар қолжетімді:
      1) коммуналдық және республикалық мүлікке жатқызылған ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалардың тізбелері мен олар бойынша мәліметтерді қарау;
      2) республикалық және коммуналдық мүлік бойынша талдамалық және статистикалық есептілікті қалыптастыру.
      33. Мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган үшін тізілімде мынадай функциялар қолжетімді:
      1) республикалық меншіктегі ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалардың тізбелерін қарау;
      2) тізілімнің қосымша кіші бөліміне республикалық меншікке жатқызылған ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалар бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу;
      3) республикалық меншікке жатқызылған мемлекеттік заңды тұлғалардың мүлкімен мәмілелер жүргізуге арналған бұйрықтарды орындау;
      4) республикалық меншіктегі мемлекеттік мүлік жөніндегі талдамалық және статистикалық есептілікті қалыптастыру.
      34. Облыстық уәкілетті орган үшін тізілімде мынадай функциялар қолжетімді:
      1) облыстық коммуналдық меншікке жатқызылған ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалардың тізбелерін қарау;
      2) тізілімнің қосымша кіші бөліміне облыстық коммуналдық мүлікке жатқызылған ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалар бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу;
      3) облыстық коммуналдық мүлікке жатқызылған мемлекеттік заңды тұлғалар мүлкімен мәмілелер жүргізуге арналған бұйрықтарды орындау;
      4) облыстық коммуналдық мүлік бойынша талдамалық және статистикалық есептілікті қалыптастыру.
      35. Аудандық уәкілетті орган үшін тізілімде мынадай функциялар қолжетімді:
      1) аудандық коммуналдық меншікке жатқызылған ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалардың тізбелерін қарау;
      2) тізілімнің қосымша кіші бөліміне аудандық коммуналдық мүлікке жатқызылған ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалар бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу;
      3) аудандық коммуналдық мүлікке жатқызылған мемлекеттік заңды тұлғалардың мүлкімен мәмілелер жүргізуге арналған бұйрықтарды орындау;
      4) аудандық коммуналдық мүлікке жатқызылған мемлекеттік мүлік бойынша талдамалық және статистикалық есептілікті қалыптастыру.
      36. Акционерлік қоғамдар акцияларының мемлекеттік пакеті мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердегі қатысу үлестерін иелену және пайдалану құқықтарын жүзеге асыруға және коммуналдық заңды тұлғаларды басқаруға өкілеттілік берілген жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар үшін тізілімде мынадай функциялар қолжетімді:
      1) басқаруды жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар жүзеге асыратын ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалардың тізбелерін және олар бойынша тізілімнің қосымша кіші бөліміне енгізілген ақпаратты қарау;
      2) басқаруды жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар жүзеге асыратын мемлекеттік заңды тұлғалардың мүлкі бойынша тізілімде сақталған және орындалған бұйрықтарды қарау;
      3) басқаруды жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдар жүзеге асыратын ұйымдар мен мемлекеттік заңды тұлғалар бойынша есептілікті қалыптастыру.
      37. Тізілімге қолжетімділік тәулік бойы қамтамасыз етіледі.
      38. Бірыңғай оператор осындай ақпаратты тізілімнің веб-порталында орналастыра отырып, мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті органды тізілімнің жұмысында жоспарланып отырған техникалық үзілістер туралы бес жұмыс күнінен кешіктірмей хабардар етеді.
      39. Тиісті салалардың уәкілетті органдары мен жергілікті атқарушы органдар Бірыңғай оператордың жазбаша сұрау салуы бойынша тізілімнің негізгі және қосымша кіші бөлімдерінің көрсеткіштерін өзекті ету және нақтылау үшін сұрау салынған деректерді өтеусіз береді.
      40. Республикалық меншікті есепке алуды қамтамасыз ету жөніндегі жұмыстарды қаржыландыруды республикалық бюджет қаражаты есебінен мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.
      41. Коммуналдық меншікті есепке алумен, қолдаумен және тізілімге қолжетімділікті қамтамасыз етумен байланысты жұмыстарды қаржыландыруды жергілікті бюджет қаражаты есебінен жергілікті атқарушы органдар жүзеге асырады.


Об утверждении Правил ведения реестра государственного имущества

Постановление Правительства Республики Казахстан от 11 апреля 2012 года № 442. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 636

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 10.08.2015 № 636 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В соответствии с Законом РК от 29.09.2014 г. № 239-V ЗРК по вопросам разграничения полномочий между уровнями государственного управления см. приказ Министра финансов РК от 26.03.2015 г. № 207.


      В соответствии с пунктом 4 статьи 201 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года «О государственном имуществе» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила ведения реестра государственного имущества.
      2. Настоящее постановление вводится в действие с 10 марта 2013 года и подлежит официальному опубликованию.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утверждены       
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 11 апреля 2012 года № 442

Правила ведения реестра государственного имущества

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила ведения реестра государственного имущества (далее - Правила) разработаны в соответствии с пунктом 4 статьи 201 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года «О государственном имуществе» (далее - Закон) и определяют порядок ведения реестра государственного имущества (далее – реестр).
      2. Учет государственного имущества в реестре предназначен для осуществления регистрационных и информационных целей и не имеет правоустанавливающего или правоудостоверяющего значения.
      3. Данные реестра принадлежат государству.
      4. В настоящих Правилах используются следующие понятия:
      1) районный уполномоченный орган - исполнительный орган, финансируемый из местного бюджета, уполномоченный на распоряжение районным коммунальным имуществом;
      2) приказ – действие, регистрируемое в реестре и направленное на изменение данных по объектам учета;
      3) областной уполномоченный орган – исполнительный орган, финансируемый из местного бюджета, уполномоченный на распоряжение областным коммунальным имуществом;
      4) исполнитель – работник уполномоченного органа по управлению государственным имуществом (по республиканской собственности) или областного (районного) уполномоченного органа (по коммунальной собственности), осуществляющий исполнение приказов в реестре;
      5) веб-портал реестра – интернет-ресурс, размещенный в сети Интернет по адресу www.gosreestr.kz, предоставляющий единую точку доступа к данным реестра;
      6) регистратор - уполномоченное лицо организации или государственного юридического лица, наделенное правом регистрации приказов в реестре;
      7) организации – акционерные общества и товарищества с ограниченной ответственностью с участием государства в уставном капитале;
      8) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

2. Порядок ведения реестра.
Организация учета государственного имущества в реестре

      5. По видам государственного имущества в реестре осуществляется раздельный учет республиканского и коммунального имущества, а по уровням местного государственного управления - раздельный учет областного и районного коммунального имущества.
      6. Объектами учета реестра (далее – объекты учета) являются:
      1) государственные юридические лица и имущество, закрепленное за ними;
      2) земельные участки, находящиеся в землепользовании;
      3) принадлежащие государству акции акционерных обществ и доли участия в уставном капитале товариществ с ограниченной ответственностью;
      4) объекты национального культурного достояния, принадлежащие государству;
      5) объекты интеллектуальной собственности, принадлежащие государству;
      6) государственный материальный резерв.
      7. Объекты учета подразделяются на закрепляемые и незакрепляемые за государственными юридическими лицами.
      К незакрепляемым объектам учета относятся: земельные участки, находящиеся в землепользовании, принадлежащие государству акции акционерных обществ и доли участия в уставном капитале товариществ с ограниченной ответственностью, объекты национального культурного достояния, принадлежащие государству, и государственный материальный резерв.
      К закрепляемым объектам учета относится государственное имущество, закрепленное за государственными юридическими лицами – долгосрочные активы, включающие в себя основные средства, инвестиционную недвижимость, биологические активы, нематериальные активы, незавершенное строительство и долгосрочные активы, предназначенные для продажи.
      8. Единый централизованный учет государственного имущества в реестре осуществляет уполномоченный орган по государственному имуществу.
      Учет в реестре закрепляемых объектов учета организуют:
      1) по республиканскому имуществу - уполномоченный орган по управлению государственным имуществом;
      2) по областному коммунальному имуществу - областной уполномоченный орган;
      3) по районному коммунальному имуществу - районный уполномоченный орган.
      Уполномоченный орган по государственному имуществу организует учет отнесенных к республиканской собственности акций акционерных обществ и долей участия в уставном капитале товариществ с ограниченной ответственностью, а также объектов недвижимости, находящихся за рубежом, на основании сведений уполномоченных органов соответствующей отрасли.
      Сноска. Пункт 8 в редакции постановления Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).
      9. Государственные органы, представляющие сведения об объектах учета в реестр, организуют доступ к ведомственным информационным системам для интеграции с реестром по объектам учета, в частности:
      1) государственный орган, осуществляющий регулирование в сфере обеспечения поступлений налогов и других обязательных платежей в бюджет – в отношении государственных юридических лиц, их филиалов и представительств;
      2) государственный орган, осуществляющий реализацию государственной политики и государственное регулирование деятельности в сфере государственной регистрации и государственного технического обследования недвижимого имущества – в отношении объектов недвижимости, зарегистрированных за государственными юридическими лицами, их филиалами и представительствами;
      3) государственный орган, осуществляющий регулирование в области земельных отношений – в отношении земельных участков, находящихся в землепользовании;
      4) исключен постановлением Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования);
      5) областной уполномоченный орган – в отношении акций акционерных обществ и долей участия в уставном капитале товариществ с ограниченной ответственностью, отнесенных к областному коммунальному имуществу;
      6) районный уполномоченный орган – в отношении акций акционерных обществ и долей участия в уставном капитале товариществ с ограниченной ответственностью, отнесенных к районному коммунальному имуществу;
      7) государственный орган, осуществляющий реализацию государственной политики в области культуры – в отношении объектов национального культурного достояния, принадлежащих государству;
      8) государственный орган, осуществляющий государственную политику в области защиты прав интеллектуальной собственности – в отношении объектов интеллектуальной собственности, принадлежащих государству;
      9) государственный орган, осуществляющий исполнительные и контрольные функции, а также руководство системой государственного резерва – в отношении государственного материального резерва.
      Сноска. Пункт 9 с изменением, внесенным постановлением Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования);
      10. Уполномоченный орган по управлению государственным имуществом в пределах своей компетенции:
      1) координирует и организует работу по обеспечению единого учета государственного имущества в реестре;
      2) ведет реестр и представляет информацию пользователям реестра в порядке, установленном настоящими Правилами;
      3) формирует состав дополнительных сведений дополнительного подраздела реестра;
      4) принимает решения по организационным вопросам, связанным с поддержкой функционирования реестра.

Структура данных реестра

      11. Реестр состоит из двух подразделов: основного и дополнительного.
      12. Основной подраздел содержит:
      поименный перечень государственных юридических лиц, их филиалов и представительств, а также организаций;
      сведения о государственном органе, осуществляющем права субъекта права собственности в отношении имущества государственных юридических лиц и права распоряжения принадлежащими государству акциями и/или долями участия организации;
      сведения об уполномоченном органе соответствующей отрасли или об исполнительном органе, финансируемом из местного бюджета, осуществляющем управление организацией и/или государственным юридическим лицом.
      13. В дополнительном подразделе реестра по объекту учета указываются следующие сведения:
      1) описание объекта учета, с указанием его индивидуальных характеристик, позволяющих отличить его от других объектов;
      2) сведения о принадлежности или закреплении объекта учета за определенным государственным юридическим лицом, юридическим лицом с участием государства или негосударственным лицом в соответствии с договором;
      3) балансовая стоимость объекта учета;
      4) сведения о наличии обременений объекта учета правами третьих лиц и вид обременений;
      5) реквизиты лиц, ответственных за содержание либо сохранность объекта учета;
      6) основания возникновения и прекращения прав на объект учета, а в случаях обязательной регистрации прав на государственное имущество, предусмотренной законами Республики Казахстан, - сведения о государственной регистрации объекта учета и (или) прав на него.
      14. В дополнительном подразделе содержатся различные динамические показатели, необходимые для решения государственных задач:
      1) сведения о государственном имуществе, закрепленном за государственными юридическими лицами, их филиалами и представительствами;
      2) сведения о незакрепляемых объектах учета;
      3) стратегии развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, а также планы развития государственных предприятий, контролируемых государством акционерных обществ и товариществ с ограниченной ответственностью, в том числе национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, и отчеты об их исполнении;
      4) сведения о субъектах квазигосударственного сектора;
      5) результаты мониторинга эффективности управления государственным имуществом, в том числе государственными предприятиями и юридическими лицами с участием государства;
      6) информация по инвентаризации, паспортизации и переоценке имущества, закрепленного за государственными юридическими лицами;
      7) сведения об объектах учета, предлагаемых для передачи в имущественный наем (аренду) или доверительное управление;
      8) сведения по заключенным договорам имущественного найма (аренды) и доверительного управления, в частности по условиям договора, начислениям по такому договору, пене и перечисленным платежам в бюджет;
      9) информация и материалы о государственном имуществе, включенном в график выставления на торги объектов государственной собственности;
      10) сведения по заключенным договорам концессии по объектам концессии, относящимся к республиканскому и коммунальному имуществу;
      11) сведения по имуществу Республики Казахстан на комплексе «Байконур», переданному в имущественный наем (аренду) Российской Федерации.
      Сноска. Пункт 14 с изменениями, внесенными постановлением Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).

Изменение данных реестра

      15. Регистрации в реестре подлежат следующие приказы:
      1) включение в реестр данных об объекте учета;
      2) актуализация данных об объекте учета;
      3) исключение из реестра объекта учета.
      16. Государственные органы, указанные в пункте 9 настоящих Правил, обеспечивают представление сведений об объектах учета из ведомственных информационных систем согласно формам, объему и периодичности передачи данных в реестр, устанавливаемым Правительством Республики Казахстан, для регистрации в Реестре приказов, указанных в пункте 18 настоящих Правил.
      17. Актуализация сведений реестра осуществляется единым оператором в сфере учета государственного имущества (далее – Единый оператор) путем обновления, дополнения, изменения и иных действий, позволяющих отразить в реестре объективную и адекватную информацию об объектах учета.
      18. Включение, актуализация и исключение из реестра имущества, закрепленного за государственными юридическими лицами, а также сделки с ними производятся посредством ввода (регистрации) и исполнения приказов в реестре в течение пяти рабочих дней с даты отражения изменения в системе бухгалтерского учета государственного юридического лица в следующем порядке:
      1) регистратор через веб-портал реестра регистрирует и сохраняет приказ, подписанный ЭЦП регистратора, следующим образом:
      заполняет данные по имуществу с указанием в приказе основания для его регистрации;
      прикрепляет к нему сканированный в электронном формате «Acrobat Reader» документ, на основании которого имущество закреплено (приобретено) за государственным юридическим лицом или на основании которого совершена сделка, документ о согласовании сделки с уполномоченным органом по управлению государственным имуществом или с областным (районным) уполномоченным органом, с уполномоченным органом соответствующей отрасли;
      2) исполнитель в течение трех рабочих дней проверяет сохраненный регистратором в реестре приказ и исполняет его, либо отказывает в исполнении с указанием причины отказа;
      3) после исполнения приказа в реестре формируется отчет об исполнении приказа в электронном формате.
      19. Отчет об исполнении или отказе исполнения приказа подлежит распечатке регистратором из веб-портала реестра и хранению вместе с документами, на основании которых была произведена или не произведена регистрация приказа.
      20. Исполнитель приостанавливает исполнение приказа в реестре в случае несоответствия сохраненного регистратором приказа требованиям подпункта 1) пункта 18 настоящих Правил.
      21. В случае неустранения регистратором выявленных несоответствий, приказ снимается исполнителем с исполнения в реестре в течение трех рабочих дней с момента приостановления приказа.
      22. При исключении объекта учета из реестра в связи с прекращением прав государства на него, наблюдение за этим объектом прекращается. Передача объекта учета реестра из управления одного государственного органа другому, а также передача во владение и (или) пользование государственным и негосударственным юридическим лицам и физическим лицам не являются основаниями для исключения объекта учета из реестра.
      Данные об объектах учета, исключенных из реестра, переносятся в архив базы данных реестра.
      23. Государственные юридические лица по единой методике и формату данных, установленных уполномоченным органом по управлению государственным имуществом, обеспечивают ввод результатов проведенной инвентаризации имущества, закрепленного на балансе государственных юридических лиц, в реестр.
      24. Выявленные расхождения в данных реестра и бухгалтерского учета государственных юридических лиц по результатам проведенной инвентаризации устраняются государственными юридическими лицами в реестре в порядке, установленном пунктом 18 настоящих Правил, в течение двух месяцев после завершения календарного года.
      24-1. Для регистрации, реорганизации (преобразования, слияния, присоединения, разделения, выделения), ликвидации, перерегистрации государственных юридических лиц, их филиалов и представительств, а также организаций:
      государственные юридические лица, их филиалы и представительства, а также организации представляют единому оператору заполненный и подписанный уполномоченным лицом бланк заявления по форме, установленной государственным органом, осуществляющим государственную регистрацию юридических лиц и учетную регистрацию филиалов и представительств (далее - регистрирующий орган);
      единый оператор в течение двух рабочих дней с момента получения заявления проверяет содержащуюся в реестре информацию по указанному в заявлении государственному юридическому лицу или организации, вносит необходимые изменения и дополнения в реестр и ставит соответствующую отметку на бланке заявления;
      государственные юридические лица, их филиалы и представительства, а также организации подают в регистрирующий орган заявление с отметкой единого оператора.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 24-1 в соответствии с постановлением Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).
      24-2. При изменении размера уставного капитала организации в регистрирующий орган подается заявление, заверенное единым оператором в порядке, предусмотренном пунктом 24-1 настоящих Правил.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 24-2 в соответствии с постановлением Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).
      24-3. Регистрирующий орган в течение пяти рабочих дней извещает единого оператора о произведенной государственной регистрации (перерегистрации) либо отказе в регистрации (перерегистрации) государственных юридических лиц, их филиалов и представительств, а также организаций для внесения изменений в реестр.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 24-3 в соответствии с постановлением Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).
      24-4. Для регистрации в реестре держателей ценных бумаг сделки с ценными бумагами, принадлежащими государству, приказ на регистрацию сделки с ценными бумагами уполномоченного органа по управлению государственным имуществом, областного уполномоченного органа или районного уполномоченного органа подается с отметкой единого оператора.
      Единый регистратор, определенный в соответствии с законодательством Республики Казахстан о рынке ценных бумаг, в течение пяти рабочих дней извещает единого оператора о результатах регистрации либо отказе в регистрации сделок с ценными бумагами, принадлежащими государству, для внесения изменений и дополнений в реестр.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 24-4 в соответствии с постановлением Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).
      24-5. Государственный орган, являющийся одной из сторон договора купли-продажи, передачи в залог или доверительного управления государственным имуществом, в течение пяти рабочих дней со дня регистрации сделки извещает единого оператора о заключении договора для внесения изменений и дополнений в реестр, и единым оператором ставится отметка на соответствующем договоре.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 24-5 в соответствии с постановлением Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).
      24-6. В случае расторжения договора, указанного в пункте 24-5 настоящих Правил, государственный орган, являющийся одной из сторон договора, в течение пяти рабочих дней извещает единого оператора о расторжении договора для внесения изменений и дополнений в реестр.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 24-6 в соответствии с постановлением Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).
      24-7. Уполномоченный орган, осуществляющий в пределах компетенции центрального исполнительного органа реализационные и контрольные функции в сфере контроля за проведением процедур банкротства (за исключением банков, страховых (перестраховочных) организаций и накопительных пенсионных фондов), в случае ликвидации государственных юридических лиц, организаций извещает единого оператора о начале ликвидационной процедуры в течение пяти рабочих дней со дня вступления в законную силу решения о ликвидации.
      Сноска. Правила дополнены пунктом 24-7 в соответствии с постановлением Правительства РК от 24.04.2013 № 391 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).

Доступ к реестру

      25. Ведение реестра осуществляется с помощью средств электронных систем сбора, обработки и хранения информации на базе специализированных программно-технических комплексов, позволяющих оптимизировать управление реестром и администрировать доступ к информации, обеспечивающих надежность и сохранность данных.
      26. Доступ к данным реестра обеспечивается Единым оператором через веб-портал реестра.
      27. По уровню доступа к веб-порталу реестра пользователи подразделяются на следующие категории:
      1) физические лица;
      2) государственные юридические лица;
      3) уполномоченные органы соответствующей отрасли;
      4) уполномоченный орган по управлению государственным имуществом;
      5) уполномоченный орган по государственному планированию;
      6) областной уполномоченный орган;
      7) районный уполномоченный орган;
      8) исполнительные органы, финансируемые из местного бюджета, наделенные полномочиями на осуществление прав владения и пользования государственным пакетом акций акционерных обществ и долями участия в товариществах с ограниченной ответственностью и на управление коммунальными юридическими лицами.
      28. Для предоставления доступа к данным реестра:
      1) пользователи, указанные в подпунктах 2), 3), 4), 5), 6), 7) и 8) пункта 27 настоящих Правил, должны обладать ЭЦП, выданной национальным удостоверяющим центром;
      2) уполномоченный орган соответствующей отрасли, уполномоченный орган по управлению государственным имуществом и областной (районный) уполномоченный орган ежегодно направляют Единому оператору актуализированные списки своих работников для предоставления им доступа к реестру.
      29. Для физических лиц на веб-портале реестра доступны следующие функции:
      1) просмотр перечней организаций, а также государственных юридических лиц и недвижимого имущества, закрепленного за ними;
      2) ознакомление с правовой и справочной информацией по реестру;
      3) просмотр информации о государственном имуществе, включенной в график выставления на торги объектов государственной собственности, в том числе отчетов по оценке рыночной стоимости имущества в электронном формате «Acrobat Reader», а также информационных сообщений о предстоящих торгах по приватизации государственного имущества, публикуемых в печатных средствах массовой информации;
      4) просмотр арендаторами, доверительными управляющими государственного имущества информации по заключенным с ними договорам аренды и доверительного управления, в частности, по условиям договора, начислениям по такому договору, пене и перечисленным платежам в бюджет.
      30. Для государственных юридических лиц в реестре доступны следующие функции в отношении данного государственного юридического лица:
      1) регистрация приказов на:
      изменение контактных данных;
      проведение сделки с имуществом;
      2) просмотр статуса зарегистрированного приказа:
      время и дата регистрации приказа;
      время и дата исполнения зарегистрированного приказа;
      результат исполнения приказа.
      31. Для уполномоченного органа соответствующей отрасли в реестре доступны следующие функции:
      1) просмотр перечней организаций и государственных юридических лиц, управление которыми осуществляется уполномоченным органом соответствующей отрасли, и информации по ним, включенной в дополнительный подраздел реестра;
      2) просмотр сохраненных и исполненных в реестре приказов по имуществу государственных юридических лиц, управление которыми осуществляется уполномоченным органом соответствующей отрасли;
      3) формирование отчетности по организациям и государственным юридическим лицам, управление которыми осуществляется уполномоченным органом соответствующей отрасли.
      32. Для уполномоченного органа по государственному планированию в реестре доступны следующие функции:
      1) просмотр перечней организаций и государственных юридических лиц, отнесенных к коммунальному и республиканскому имуществу, и сведений по ним;
      2) формирование аналитической и статистической отчетности по республиканскому и коммунальному имуществу.
      33. Для уполномоченного органа по управлению государственным имуществом в реестре доступны следующие функции:
      1) просмотр перечней организаций и государственных юридических лиц, находящихся в республиканской собственности;
      2) внесение изменений и дополнений в дополнительный подраздел реестра по организациям и государственным юридическим лицам, отнесенным к республиканской собственности;
      3) исполнение приказов на проведение сделок с имуществом государственных юридических лиц, отнесенным к республиканской собственности;
      4) формирование аналитической и статистической отчетности по государственному имуществу, находящемуся в республиканской собственности.
      34. Для областного уполномоченного органа в реестре доступны следующие функции:
      1) просмотр перечней организаций и государственных юридических лиц, отнесенных к областному коммунальному имуществу;
      2) внесение изменений и дополнений в дополнительный подраздел реестра по организациям и государственным юридическим лицам, отнесенным к областному коммунальному имуществу;
      3) исполнение приказов на проведение сделок с имуществом государственных юридических лиц, отнесенных к областному коммунальному имуществу;
      4) формирование аналитической и статистической отчетности по областному коммунальному имуществу.
      35. Для районного уполномоченного органа в реестре доступны следующие функции:
      1) просмотр перечней организаций и государственных юридических лиц, отнесенных к районному коммунальному имуществу;
      2) внесение изменений и дополнений в дополнительный подраздел реестра по организациям и государственным юридическим лицам, отнесенным к районному коммунальному имуществу;
      3) исполнение приказов на проведение сделок с имуществом государственных юридических лиц, отнесенных к районному коммунальному имуществу;
      4) формирование аналитической и статистической отчетности по государственному имуществу, отнесенному к районному коммунальному имуществу.
      36. Для исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета, наделенных полномочиями на осуществление прав владения и пользования государственными пакетами акций акционерных обществ и долями участия в товариществах с ограниченной ответственностью и на управление коммунальными юридическими лицами, в реестре доступны следующие функции:
      1) просмотр перечней организаций и государственных юридических лиц, управление которыми осуществляется исполнительными органами, финансируемыми из местного бюджета, и информации по ним, включенной в дополнительный подраздел реестра;
      2) просмотр сохраненных и исполненных в реестре приказов по имуществу государственных юридических лиц, управление которыми осуществляется исполнительными органами, финансируемыми из местного бюджета;
      3) формирование отчетности по организациям и государственным юридическим лицам, управление которыми осуществляется исполнительными органами, финансируемыми из местного бюджета.
      37. Доступ к реестру обеспечивается в круглосуточном режиме.
      38. Единый оператор не позднее пяти рабочих дней уведомляет уполномоченный орган по управлению государственным имуществом о планируемых технических перерывах в работе реестра с размещением такой информации на веб-портале реестра.
      39. Уполномоченные органы соответствующих отраслей и местные исполнительные органы по письменному запросу Единого оператора безвозмездно представляют запрашиваемые данные для актуализации и уточнения показателей основного и дополнительного подразделов реестра.
      40. Финансирование работ по обеспечению учета республиканской собственности осуществляется уполномоченным органом по управлению государственным имуществом за счет средств республиканского бюджета.
      41. Финансирование работ, связанных с обеспечением учета коммунальной собственности, поддержанием и предоставлением доступа к реестру осуществляется местными исполнительными органами за счет средств местных бюджетов.