Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңестері туралы үлгілік ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 1090 қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 17 шiлдедегi № 603 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 17.07.2023 № 603 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2022 № 207 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 64-бабының 9-тармағына, 98-бабы 1-тармағының 23) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 30.11.2018 № 799 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңестері туралы үлгілік ереже бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2022 № 207 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулы 2016 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2015 жылғы
28 желтоқсандағы
№ 1090 қаулысымен
бекітілген

Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңестері туралы үлгілік ереже

      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 09.11.2022 № 884 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Осы Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңестері туралы үлгілік ереже (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) сәйкес әзірленді және орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар жанынан құрылатын сараптама кеңестерін қалыптастыру және олардың қызметі тәртібін айқындайды.

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2022 № 207 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 30.11.2018 № 799 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Сараптама кеңесі орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар жанынан:

      1) кәсіпкерлікті қолдау мен қорғау, оның ішінде әкімшілік кедергілерді жою мақсатында мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру жөнінде ұсыныстар тұжырымдау;

      2) кәсіпкерлік мүдделерін қозғайтын Қазақстан Республикасының заңнамасын жетілдіру жөнінде ұсыныстар тұжырымдау;

      3) кәсіпкерлік мүдделерін қозғайтын нормативтік құқықтық актілердің жобаларына, Қазақстан Республикасы халықаралық шарттарының жобаларына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы қатысушысы болуға ниеттенетін халықаралық шарттарға сараптама кеңестерінің мүшелерінен сараптама қорытындыларын алу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру үшін құрылатын консультативтік-кеңесші орган болып табылады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2022 № 207 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Сараптамалық кеңес өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына, Кодекске, Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Сараптамалық кеңес мынадай функцияларды жүзеге асырады:

      1) мемлекеттік органдар әзірлеген және ұсынған, кәсіпкерлік мүдделерін қозғайтын нормативтік құқықтық актілердің жобаларын, Қазақстан Республикасы халықаралық шарттарының, сондай-ақ Қазақстан Республикасы қатысушысы болуға ниеттенетін халықаралық шарттардың жобаларын (бұдан әрі – жоба) мемлекеттік құпияларды қамтитын нормативтік құқықтық актілердің жобаларын қоспағанда, олар мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын қоса алғанда, бұқаралық ақпарат құралдарында міндетті жарияланғаннан (таратылғаннан) кейін қарайды;

      2) көрсетілген жобаларға сараптамалық кеңес мүшелерінің сараптамалық қорытындыларын жинақтауды жүзеге асырады;

      3) кәсіпкерлікті қолдау мен қорғау, оның ішінде әкімшілік кедергілерді жою, кәсіпкерлердің өңірлік деңгейде шешуді талап ететін проблемалық мәселелерін шешу, кәсіпкерлікті қорғау тәсілдері мен тетіктерін жетілдіру мақсатында мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру туралы ұсыныстар әзірлейді;

      4) жетекшілік ететін салада (аяда) немесе өңірде іскерлік және инвестициялық ахуалды жақсартуға, сондай-ақ кәсіпкерлік субъектілерінің бұзылған құқықтарын қалпына келтіруге жәрдемдеседі.

      Ескерту. 3-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 09.11.2022 № 884 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2-тарау. Сараптамалық кеңестерді қалыптастыру тәртібі

      Ескерту. 2-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 30.11.2018 № 799 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      4. Сараптама кеңесінің құрамы ұлттық палатаның, өзін-өзі реттеу ұйымдарының, жеке кәсіпкерлік субъектілері бірлестіктерінің және заңнамада белгіленген тәртіппен аккредиттелген өзге де коммерциялық емес ұйымдардың, сондай-ақ мемлекеттік органның өкілдерінен қалыптастырылады.

      Бұл ретте жергілікті атқарушы органдар жанынан құрылатын сараптама кеңесінің құрамына құқық қорғау органдарының өкілдері енгізіледі.

      Жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң аккредиттелген бiрлестiктерi мен коммерциялық емес ұйымдар мемлекеттiк органдар жанындағы сараптама кеңесінiң құрамына ұжым мүшесі ретiнде кiредi және өкiлеттiгi сенiмхатпен расталатын өз өкiлi арқылы әрекет етедi.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 09.11.2022 № 884 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      5. Сараптама кеңесінің құрылымы төрағадан, оның орынбасарынан (орынбасарларынан), хатшысынан және кеңес мүшелерінен тұрады.

      Жергілікті атқарушы органдар жанынан құрылатын сараптама кеңесін облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әкімі басқарады.

      Орталық мемлекеттік органдар жанынан құрылатын сараптамалық кеңестің құрамы мемлекеттік орган басшысының шешімімен, ал жергілікті атқарушы органдар жанынан облыс, республикалық маңызы бар қала, астана әкімінің шешімімен бекітіледі.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 09.11.2022 № 884 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

3-тарау. Сараптамалық кеңестер қызметінің тәртібі

      Ескерту. 3-тараудың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 30.11.2018 № 799 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. Сараптамалық кеңестің мүшесі:

      1) сараптамалық кеңестің материалдарына қол жеткізуі;

      2) сараптамалық кеңестің отырысына енгізілетін материалдарды талқылауға қатысуы;

      3) мыналарға:

      қаралатын жобалар бойынша сараптамалық кеңестің отырысын өткізуге;

      тиісті мемлекеттік органның құзыретіне кіретін мәселелерді күн тәртібіне енгізуге бастама жасауы;

      4) кәсіпкерлікті қолдау мен қорғау, оның ішінде әкімшілік кедергілерді жою, кәсіпкерлердің өңірлік деңгейде шешуді талап ететін проблемалық мәселелерін шешу, кәсіпкерлікті қорғау тәсілдері мен тетіктерін жетілдіру жөнінде шешімдер іздеу мақсатында мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру туралы ұсыныстар тұжырымдау бойынша ұсынымдар енгізуі;

      5) сараптамалық кеңестің ішкі отырысын өткізуді талап етуі мүмкін.

      Ескерту. 6-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 09.11.2022 № 884 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      7. Мемлекеттік органның шешімі бойынша сараптамалық кеңестің тиісті құрылымдық бөлімшесі болып табылатын оның жұмыс органы сараптамалық кеңестің жұмысын ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады.

      8. Сараптамалық кеңестің жұмыс органы:

      1) сараптамалық кеңес отырыстарының арасындағы кезеңде оның жұмысын ұйымдастырады;

      2) сараптамалық қорытынды алу үшін, оның ішінде осы жобаны мүдделі мемлекеттік органдармен келесі әрбір келісу кезінде кәсіпкерлік субъектілерінің мүдделерін қозғайтын тиісті нормативтік-құқықтық актінің жобасын ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастыру туралы сараптамалық кеңеске және Ұлттық палатаға хабарлама жібереді және нормативтік құқықтық актінің жобасын мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында орналастырады*;

      3) сараптамалық кеңестің отырысына енгізілетін жобалар бойынша материалдар дайындауды жүзеге асырады;

      4) сараптамалық кеңес отырысының қорытындылары бойынша хаттама дайындауды және оған қол қоюды қамтамасыз етеді;

      5) сараптамалық кеңес өткізілгенге дейін кемінде он жұмыс күні қалғанда сараптамалық кеңестің мүшелеріне сараптамалық кеңестің өткізілетін жері, уақыты және күн тәртібі туралы хабарлайды және оларды қажетті материалдармен қамтамасыз етеді*;

      6) сараптамалық кеңес отырысының шешімдері бекітілген күннен бастап бес жұмыс күні ішінде сараптамалық кеңестің мүшелеріне хаттама көшірмесін жолдайды*.

      Ескертпе:

      * Сараптамалық қорытынды алу үшін кәсіпкерлік субъектілерінің мүдделерін қозғайтын тиісті нормативтік-құқықтық актінің жобасын ашық нормативтік-құқықтық актілердің интернет-порталында орналастыру туралы хабарламаны сараптамалық кеңеске және Ұлттық палатаға жіберуді және осы жобаны мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында орналастыруды, сондай-ақ сараптамалық кеңестің отырысына шығарылатын жобалар бойынша материалдарды дайындауды жүзеге асыруды әзірлеуші жұмыс органының құрылымдық бөлімшелері жүзеге асыруы мүмкін.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Үкіметінің 30.11.2018 № 799 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      8-1. Нормативтік-құқықтық актіні бірнеше мемлекеттік орган бірлесіп қабылдаған жағдайда, сараптамалық қорытынды алу үшін сараптамалық кеңестерге және Ұлттық палатаға кәсіпкерлік субъектілерінің мүддесін қозғайтын тиісті бірлескен нормативтік құқықтық акт жобасының ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырылғаны туралы хабарлама жіберуді, сондай-ақ нормативтік-құқықтық актінің бірлескен жобасын мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында орналастыруды осы нормативтік құқықтық актіні әзірлеуге бастамашылық жасаған әзірлеуші мемлекеттік орган жүзеге асырады.

      Ескерту. Ереже 8-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Үкіметінің 30.11.2018 № 799 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      9. Сараптамалық кеңестің төрағасы сараптамалық кеңестің жұмысына басшылықты жүзеге асырады, сараптамалық кеңестің кезекті отырысының күн тәртібін бекітеді, қажет болған жағдайда оның отырысын шақырады.

      Сараптамалық кеңестің төрағасы болмаған жағдайда оның функцияларын орынбасар орындайды.

      10. Сараптамалық кеңестің шешімдері осы Ережеге қосымшаға сәйкес нысан бойынша төраға және хатшы қол қоятын хаттама түрінде ресімделеді және ұсынымдық сипатта болады.

      Хатшы сараптамалық кеңестің мүшесі болып табылмайды және сараптамалық кеңес шешімдер қабылдаған кезде дауыс беруге құқығы болмайды.

      Бұл хаттама сараптамалық кеңес мүшелеріне жіберіледі және жобаға міндетті қосымша болып табылады.

      11. Сараптама кеңесінің отырыстары қажеттілігіне қарай өткізіледі.

      Бұл ретте жергілікті атқарушы органдар жанынан құрылатын сараптама кеңестерінің отырыстары өңірлік деңгейде шешуді талап ететін мәселелер міндетті түрде қаралып, тоқсанына кемінде бір рет өткізіледі.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 09.11.2022 № 884 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      12. Жобаларды қарауды сараптамалық кеңес осы Ереженің 15-тармағында көзделген жағдайды қоспағанда, оны сараптамалық кеңестің мүшелеріне жіберу арқылы отырыс өткізбестен жүзеге асыруы мүмкін.

      13. Егер кәсіпкерлік субъектілерінің мүдделерін қозғайтын мәселе тиісті мемлекеттік органның құзыретіне жататын болса, осындай кез келген мәселе сараптама кеңесінің қарауына шығарылуы мүмкін.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 09.11.2022 № 884 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      14. Сараптамалық қорытынды сараптамалық кеңес мүшесінің және Ұлттық палатаның жазбаша ұстанымын бiлдiредi, ұсынымдық сипатта болады және заң жобасының тұжырымдамасына, қабылданғанға дейін нормативтік құқықтық актінің жобасына, оның ішінде осы жобаны мүдделі мемлекеттік органдармен әрбір кейінгі келісу кезінде жобаға мiндеттi қосымша болып табылады.

      Сараптамалық қорытынды қазақ және орыс тілдерінде беріледі.

      Ескерту. 14-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 30.11.2018 № 799 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      15. Жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктері, Ұлттық палата жоба бойынша ескертулері бар сараптамалық қорытынды берген және сараптамалық кеңес мүшесі сараптамалық кеңес отырысын өткізуді талап еткен жағдайларда, мұндай отырыстың өткізілуі міндетті болып табылады.

      Бұл ретте сараптамалық кеңестің отырыстары сараптамалық кеңес мүшелерін тікелей шақыру не нақты уақыт режимінде бейнеконференция байланысы немесе интернет-конференциялар өткізу арқылы жүргізілуі мүмкін.

      Ескерту. 15-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Үкіметінің 30.11.2018 № 799 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      16. Мемлекеттік орган сараптама қорытындысымен келіскен жағдайда жобаға тиісті өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізеді.

      Әзірлеуші мемлекеттік орган сараптама қорытындысымен келіспеген жағдайда сараптама қорытындысын алған күннен бастап он жұмыс күні ішінде осы қорытындыны берген сараптама кеңесінің мүшесіне және ұлттық палатаға келіспеу себептерін негіздей отырып, жауап жiбередi. Негіздемесі бар мұндай жауаптар жоба қабылданғанға дейін оған мiндеттi қосымша болып табылады.

      Жобаға "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 19-бабына сәйкес мемлекеттік орган белгілеген мерзімде сараптама қорытындысы ұсынылмаған жағдайда жоба ескертусіз келісілді деп есептеледі.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 09.11.2022 № 884 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      17. Сараптамалық кеңес мүшелерінің және Ұлттық палатаның нақты орналасқан жері, сондай-ақ олардың байланыс деректері (пошталық мекенжайы немесе электрондық поштасының мекенжайы немесе телефон нөмірі және басқалары) қайта аталған, өзгерген жағдайда сараптамалық кеңес мүшелері және Ұлттық палата осы жағдай басталған сәттен бастап 3 жұмыс күні ішінде жұмыс органын хабардар етеді.

      Ескерту. Ереже 17-тармақпен толықтырылды – ҚР Үкіметінің 30.11.2018 № 799 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

  Кәсіпкерлік мәселелері
жөніндегі сараптама кеңестері
туралы үлгілік ережеге
қосымша

__________________________________________________________ жанындағы (мемлекеттік органның атауы) Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңесінің "__" ________ _____ жылғы № __________ ХАТТАМАСЫ

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 11.04.2022 № 207 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Күн тәртібі

      Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптама кеңесі (бұдан әрі – сараптама кеңесі)

      мүшелерінің______________________________________ (нормативтік құқықтық акт

      жобасының атауы немесе қаралатын мәселе) қарауы туралы

      1. Мыналар сараптама қорытындысын ескертулер мен ұсыныстарсыз берді:

      __________________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

      2. Мыналар сараптама қорытындысын ескертулермен және ұсыныстармен берді:

      __________________________________________________________________________

      (ұйымның атауы, ұсынылған ескертулер мен ұсыныстардың жалпы саны, оның ішінде

      қабылданған/қабылданбағандар*саны)

      3. Мыналар сараптама қорытындыларын берген жоқ:

      __________________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

      4. ________________________________________________________________________

      (ескертулер мен ұсыныстарды қабылдау және қабылдамау туралы ақпарат**)

      Сараптама кеңесінің төрағасы

      Сараптама кеңесінің хатшысы

      Ескертпелер:

      * Мысалы: Еуразиялық өнеркәсіптік қауымдастық – 10 (7/3)

      **Бұл жағдайда ескертулердің мәні қысқаша көрсетіледі.

      Ескертулер қабылданған жағдайда оларды қабылдау туралы ақпарат көрсетіледі.

      Келіспеген жағдайда сараптама қорытындысымен келіспеу себептерінің негіздемесі

      бар сараптама кеңесінің мүшелеріне жіберілген хаттың күні мен нөмірі көрсетіледі.

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2015 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 1090 қаулысына
қосымша

Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң күшi жойылған кейбiр шешiмдерiнiң тiзбесi

      1. "Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптамалық кеңестер туралы үлгі ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 2 маусымдағы № 496 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2006 ж., № 21, 204-құжат).

      2. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 31 мамырдағы № 477 және 2006 жылғы 2 маусымдағы № 496 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 2 қазандағы № 1513 қаулысының 1-тармағының 2) тармақшасы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2009 ж., № 41, 396-құжат).

      3. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2305 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістердің 4-тармағы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2010 ж., № 4, 54-құжат).

      4. "Кәсіпкерлік мәселелері жөніндегі сараптамалық кеңестер туралы үлгі ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2006 жылғы 2 маусымдағы № 496 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 1417 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2012 ж., № 77-78, 1148-құжат).

      5. "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1524 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер мен толықтырудың 4-тармағы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2013 ж., № 78, 1037-құжат).

      ___________________

On approval of the Model regulation on expert councils on entrepreneurship

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated December 28, 2015 № 1090. Abolished by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 07/17/2023 No. 603.

      Unofficial translation

      Footnote. Abolished by the Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 07/17/2023 No. 603 (effective after ten calendar days after the date of its first official publication).
      Footnote. The title - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 11.04.2022 No. 207 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      Shall come into effect from January 1, 2016.

      In accordance with paragraph 9 of Article 64, subparagraph 23) of paragraph 1 of Article 98 of the Entrepreneur Code of the Republic of Kazakhstan, the Government of the Republic of Kazakhstan RESOLVES:

      Footnote. The preamble as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 799 dated 30.11.2018 (shall come into effect upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

      1. Approve the attached Model regulation on expert councils on entrepreneurship.

      Footnote. Paragraph 1 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 11.04.2022 No. 207 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      2. To recognize as invalid some decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan in accordance with the Annex to this Resolution.

      3. This Resolution shall come into effect from January 1, 2016 and shall be subject to official publication.

      Prime Minister
      of the Republic of Kazakhstan К. Маssimov

  Approved by Resolution of the
Government of the
Republic of Kazakhstan
No.1090 dated
December 28, 2015

Model regulation on expert councils on entrepreneurship

      Footnote. The title - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 09.11.2022 No. 884 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      This model regulation on expert councils on entrepreneurship (hereinafter referred to as the Regulation) have been developed in accordance with the Entrepreneurial Code of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Code) and shall define the procedure for the formation and activities of expert councils created under the central state and local executive bodies.

      Footnote. The preamble -in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 11.04.2022 No. 207 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 1. General Provisions

      Footnote. The title of Chapter 1 as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 799 dated November 30, 2018 (shall come into effect upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

      1. The expert council - an advisory and consultation body created under the central state and local executive bodies to organize work on:

      1) developing proposals for improving the activities of state bodies in order to support and protect entrepreneurship, including the elimination of administrative barriers;

      2) developing proposals for improving the legislation of the Republic of Kazakhstan affecting the interests of entrepreneurship;

      3) receiving expert opinions from members of expert councils for draft regulatory legal acts, draft international treaties of the Republic of Kazakhstan, as well as international treaties, which the Republic of Kazakhstan shall intend to become a party to, affecting the interests of entrepreneurship.

      Footnote. Paragraph 1 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 11.04.2022 No. 207 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      2. The Expert Council shall implement its activities in accordance with the Constitution of the Republic of Kazakhstan, the Code, other regulatory legal acts of the Republic of Kazakhstan, as well as this Regulation.

      3. The Expert Council shall implement the following functions:

      1) consider projects of regulatory legal acts, projects of international treaties of the Republic of Kazakhstan, as well as international treaties to which the Republic of Kazakhstan intends to become a party, affecting the interests of entrepreneurship (hereinafter referred to as the Project), developed and submitted by state bodies after their mandatory publication (distribution) in the media, including official Internet resources of state bodies, with the exception of projects of regulatory legal acts containing state secrets;

      2) implement a set of expert opinions of members of the Expert Council to the specified projects;

      3) develop proposals for improving the activities of state bodies in order to support and protect entrepreneurship, including the elimination of administrative barriers, resolving problematic issues of entrepreneurs that require solution at the regional level, improving methods and mechanisms for protecting entrepreneurship;

      4) contribute to improving the business and investment climate, as well as restoring the violated rights of business entities in the supervised industry (sphere) or region.

      Footnote. Paragraph 3 as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 09.11.2022 No. 884 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 2. The procedure for the formation of Expert Councils

      Footnote. The title of Chapter 2 as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 799 dated November 30, 2018 (shall come into effect upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

      4. The composition of the expert council shall be formed from representatives of the National Chamber, self-regulatory organizations, associations of private business entities and other non-profit organizations accredited in the manner prescribed by the legislation, as well as a state body.

      At the same time, representatives of law enforcement agencies shall be included in the composition of the expert council created under local executive bodies.

      Accredited associations of private enterprises and non-profit organizations shall be members of the expert council under state bodies as a collective member and act through their representative, whose authority shall be confirmed by power of attorney.

      Footnote. Paragraph 4 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 09.11.2022 No. 884 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      5. The structure of the expert council shall consist of the chairman, his deputy (s), the secretary and the members of the council.

      The expert council, created under the local executive bodies, shall be headed by the akim of the region, the city of republican significance, the capital.

      The composition of the expert council created under the central state bodies shall be approved by the decision of the head of the state body, and under the local executive bodies - by the decision of the regional akim, the city of republican significance, the capital.

      Footnote. Paragraph 5 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 09.11.2022 No. 884 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 3. The procedure for operating of Expert Councils

      Footnote. The title of Chapter 3 as amended by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 799 dated November 30, 2018 (shall come into effect upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

      6. A member of the Expert Council is entitled to:

      1) have access to the materials of the Expert Council;

      2) participate in the discussion of materials submitted to the meeting of the Expert Council;

      3) initiate:

      holding an Expert Council meeting on the projects under consideration;

      inclusion in the agenda of the meeting of issues falling within the competence of the relevant state body;

      4) make recommendations on the development of proposals for improving the activities of state bodies in order to support and protect entrepreneurship, including the elimination of administrative barriers, resolving problematic issues of entrepreneurs that require solution at the regional level, finding a solution to improve ways and mechanisms for protecting entrepreneurship;

      5) require in-person meeting of the Expert Council.

      Footnote. Paragraph 6 – as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 09.11.2022 No. 884 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      7. The organizational and technical support of the work of the Expert Council shall be carried out by the working body of the Expert Council, which, by decision of the state body, is the corresponding structural unit.

      8. The working body of the Expert Council shall:

      1) in the period between meetings of the Expert Council organize its work;

      2) send a notification to the Expert Council and the National Chamber on the placement of the corresponding project of regulatory legal act affecting the interests of business entities on the Internet portal of open regulatory legal acts to obtain an expert opinion, including at each subsequent approval of this project with interested state bodies, and place the project of normative legal act on the official Internet resource of the state body.*;

      3) carry out the preparation of materials on projects submitted to the meeting of the Expert Council;

      4) provide for the preparation and signing of a protocol based on the results of a meeting of the Expert Council;

      5) not later than ten working days before the Expert Council holding, notify the members of the Expert Council of the place, time and agenda of the meeting of the Expert Council and provide them with the necessary materials;

      6) within five working days from the date of approval of the decisions of the meeting of the Expert Council, send a copy of the protocol to the members of the Expert Council *.

      Note:

      *Submission of a notification to the Expert Council and the National Chamber on the placement of the corresponding project of regulatory legal act affecting the interests of business entities on the Internet portal of open regulatory legal acts for obtaining an expert opinion and posting of this project on the official Internet resource of the state body, sending the protocol of the Expert Council, as well as the preparation of materials on projects submitted to the meeting of the Expert Council, may be carried out by the structural unit-developer of the working body.

      Footnote. Paragraph 8 as amended by the Government of the Republic of Kazakhstan No. 799 dated November 30, 2018 (shall come into effect upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

      8.1. In the event that a regulatory legal act is adopted jointly by several state bodies, a notification shall be sent to the Expert Councils and the National Chamber on the placement of the corresponding joint project of regulatory legal act affecting the interests of business entities on the Internet portal of open regulatory legal acts for obtaining an expert opinion, as well as Placement of the joint project of regulatory legal act on the official Internet resource of the state body state body-developer initiated the development of a normative legal act.

      Footnote. Chapter 3 have been supplemented by paragraph 8.1 in accordance with the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 799 dated November 30, 2018 (shall come into effect upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

      9. The chairman of the Expert Council shall manage the work of the Expert Council, approve the agenda of the next meeting of the Expert Council, and convene its meetings if necessary.

      During the absence of the chairman of the Expert Council, his functions shall be performed by the deputy.

      10. Decisions of the Expert Council shall be drawn up as a protocol in the form according to the Annex to this Regulation, which shall be signed by the chairman and secretary of the Expert Council, and shall be advisory in nature.

      The secretary shall not be a member of the Expert Council and shall not have the right to vote when the Expert Council makes decisions. This protocol shall be sent to the members of the Expert Council and shall be a mandatory annex to the project.

      11. Expert council meetings shall be held as required.

      At the same time, meetings of expert councils created under local executive bodies shall be held at least once a quarter with mandatory consideration of issues that need to be resolved at the regional level.

      Footnote. Paragraph 11 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 09.11.2022 No. 884 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      12. Consideration of projects may be carried out by the Expert Council without holding a meeting by sending it to the members of the Expert Council, with the exception of the case provided for in paragraph 15 of this Regulation.

      13. Any issue affecting the interests of business entities may be submitted to the expert council if this issue falls under the competence of the relevant state body.

      Footnote. Paragraph 13 - in the wording of the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 09.11.2022 No. 884 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      14. The expert opinion shall be a written position of a member of the Expert Council and the National Chamber shall be of a recommendatory nature and is a mandatory annex to the concept of the project of the law, the project of the regulatory legal act before its adoption, including at each subsequent coordination of this project with interested state bodies.

      Expert opinions shall be presented in both Kazakh and Russian languages.

      Footnote. Paragraph 14 as amended by the Government of the Republic of Kazakhstan No. 799 dated November 30, 2018 (shall come into effect upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

      15. In cases when an accredited association of private business entities, the National Chamber has submitted an expert opinion on projects with comments and a member of the Expert Council requires an Expert Council meeting, such a meeting shall be mandatory.

      Therewith the meetings of the Expert Council may be conducted by directly convening members of the Expert Council or by holding a videoconferencing or online conference in real time.

      Footnote. Paragraph 14 as amended by the Government of the Republic of Kazakhstan No. 799 dated November 30, 2018 (shall come into effect upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

      16. The state body, in agreement with the expert opinion, shall introduce appropriate amendments and (or) additions to the draft.

      In case of disagreement with the expert opinion, the state developer body within ten working days from the date of receipt of the expert opinion sends a response to the member of the expert council who gave this opinion and to the National Chamber justifying the reasons for the disagreement. Such answers with justification shall be a mandatory Annex to the project before its adoption.

      In case of failure to submit an expert opinion on the draft within the period established by the state body in accordance with Article 19 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On Legal Acts," the draft is considered agreed without comments.

      Footnote. Paragraph 16 – in the wording of the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 09.11.2022 No. 884 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      17. In cases of renaming, changing the actual location of the members of the Expert Council and the National Chamber, as well as changing their contact information (post address or e-mail address, or phone number and other), the members of the Expert Council and the National Chamber shall notify the working body within 3 business days from the moment of this event.

      Footnote. Chapter 3 have been supplemented by paragraph 17 in accordance with the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 799 dated November 30, 2018 (shall come into effect upon expiry of ten calendar days after the day its first official publication).

  Annex
to the Model Regulation
on Expert Councils
on private entrepreneurship

MINUTE of the Expert council on entrepreneurship

      in case of _______________________________________________________________
(name of the state body)
No. __________ dated "__" ________ _____

      Footnote. Annex – in the wording of the Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 11.04.2022 № 207 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Agenda

      On consideration by members of the expert council on entrepreneurship

      (hereinafter referred to as the expert council)

      __________________________________________________

      (name of the draft regulatory legal act or the issue under consideration)

      1. Expert opinions have been submitted without comments and suggestions:

      __________________________________________________________________________

      (name of the organization)

      2. Expert opinions have been presented with comments and suggestions:

      __________________________________________________________________________

      (the name of the organization, the total number of comments and proposals submitted,

      of which the number of accepted/not accepted *)

      3. Expert opinions have not been submitted: ____________________________________

      __________________________________________________________________________

      (name of the organization)

      4. ________________________________________________________________________

      (information on acceptance and non-acceptance of comments and proposals * *)

      Chairman of the expert council

      Secretary of the expert council

      Notes:

      * Example: Eurasian Industrial Association - 10 (7/3)

      * * In this case, the essence of the comments is briefly indicated.

      If comments are accepted, information on their adoption shall be indicated.

      In case of disagreement, the date and number of the letter sent to the members of the expert council with justification of the reasons for disagreement with the expert opinion shall be indicated.

  Annex to the Resolution of the
Government of the
Republic of Kazakhstan
No. 1090 dated
December 28, 2015

List of certain expired decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan

      1. Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 496 dated June 2, 2006 “On the approval of the Model Regulation on Expert Councils on private entrepreneurship” (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2006, No. 21, Article 204).

      2. Subparagraph 2) of paragraph 1 of Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 1513 dated October 2, 2009 "On amendments and supplements to the Decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 477 dated May 31, 2006 and No. 496 dated June 2, 2006" (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2009., No. 41, Article 396).

      3. Paragraph 4 of the amendments that are introduced to some decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan, approved by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 2305 dated December 30, 2009 “On amendments to some decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan” (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2010, No. 4, Art. 54).

      4. Paragraph 4 of amendments and supplements that are introduced to some decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan, approved by Resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 1524 dated December 31, 2013 “On amendments and supplements to some decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan” (CAPG of the Republic of Kazakhstan, 2013, No. 78, Article 1037).