Әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде халықаралық қаржы ұйымдарымен бірлесіп жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының орнықты дамуына және өсуіне жәрдемдесу жөніндегі жобаларды іске асыруға Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан берілетін нысаналы трансферт қаражатын бөлу және пайдалану қағидалары туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 28 маусымдағы № 374 қаулысы

      «2016 – 2018 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы»
2015 жылғы 30 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде халықаралық қаржы ұйымдарымен бірлесіп жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының орнықты дамуына және өсуіне жәрдемдесу жөніндегі жобаларды іске асыруға Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан берілетін 2016 жылға арналған нысаналы трансферт қаражатын бөлу;
      2) Әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде халықаралық қаржы ұйымдарымен бірлесіп жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының орнықты дамуына және өсуіне жәрдемдесу жөніндегі жобаларды іске асыруға Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан берілетін нысаналы трансферт қаражатын пайдалану қағидалары бекітілсін.
      2. Осы қаулының іске асырылуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігіне жүктелсін.
       3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрі                                     К.Мәсімов

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің       
2016 жылғы 28 маусымдағы
№ 374 қаулысымен    
бекітілген       

Әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде халықаралық қаржы ұйымдарымен бірлесіп жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының орнықты дамуына және өсуіне жәрдемдесу жөніндегі жобаларды іске асыруға Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан берілетін 2016 жылға арналған нысаналы трансферт қаражатын бөлу

      Ескерту. Кестеге өзгеріс енгізілді - ҚР Үкіметінің 31.08.2016 № 495; 06.12.2016 № 772; 06.12.2016 № 776 қаулыларымен.

Р/с

Жобаның атауы

Қаржыландыру көлемі, мың теңге

Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі

Халықаралық қаржы ұйымы

1

2

3

4

5

1. Бюджеттік инвестициялық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемелерін әзірлеуге немесе түзетуге, сондай-ақ қажетті
сараптамалар жүргізуге

1.

«Астана - Қарағанды - Балқаш - Күрті - Қапшағай - Алматы» Орталық-Оңтүстік дәлізін, «Қарағанды - Бурылбайтал» учаскесін реконструкциялау

4021

ИДМ

ДБ

2.

«Орталық-Батыс» дәлізін реконструкциялау

5511

ИДМ

ДБ

3.

«Ресей Федерациясының шекарасы (Орскіге) - Ақтөбе - Атырау - Ресей Федерациясының шекарасы (Астраханьға)» автомобиль жолын, «Атырау - Астрахань» учаскесін реконструкциялау

181

ИДМ

ИДБ

2. Бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға

1.

Өскемен қаласындағы қоршаған ортаны қалпына келтіру.
Өскемен қаласында су ресурстарын қорғау және өнеркәсiп ластаған жерасты суларын қалпына келтiру

205519

АШМ

ДБ

2.

«Ирригациялық және дренаждық жүйелерді жетілдіру» жобасының 2-фазасы (ИДЖЖ-2)

686516

АШМ

ДБ

3. Бағдарламалық жобаларды іске асыруға

1.

Еңбек дағдыларын дамыту және жұмыс орындарын
ынталандыру

41260

ДСӘДМ

ДБ

2.

Қазақстанда шағын және орта кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру

1 305

ҰЭМ

ДБ

3.

Өнімді инновацияларды ынталандыру

152606

БҒМ

ДБ

4.

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Қарағанды қаласындағы "Қарағанды мемлекеттік медицина университеті" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны жанынан 300 төсектік көпбейінді клиникалық аурухана салу және оны пайдалануға беру

54000

ДСӘДМ

АДБ

4. Техникалық көмек іс-шараларын іске асыруға

1.

Қазақстан Республикасында шағын және орта бизнесті қолдау жөніндегі ЕҚҚДБ бағдарламасын іске асыру

1738255

ҰЭМ

ЕҚҚДБ

2.

Шағын бизнесті қолдау бағдарламасының шеңберінде «Бизнестегі әйелдер» кіші бағдарламасын іске асыру

604014

ҰЭМ

ЕҚҚДБ

3.

«Қазақстан Республикасында құрамында тұтқыр органикалық ластағыштар бар қалдықтарды жою» жобасы

28960

ЭМ

ДБ

5. Үшжақты келісімдердің шеңберінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобаларды іске асыру үшін квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жарғылық капиталын ұлғайтуға арналған нысаналы даму трансферттері

Ақтөбе облысы

419031



1.

Ақтөбе қаласының сумен жабдықтау және су бұру жүйесін жаңғырту

419031

ҰЭМ

ЕҚДБ

Қызылорда облысы

3377982



2.

Қызылорда қаласында сумен жабдықтау және су бұру жүйесін салу және реконструкциялау

1389559

ҰЭМ

ЕҚДБ

3.

Қызылорда қаласында жылумен жабдықтау жүйесін салу және реконструкциялау

1388423

ҰЭМ

ЕҚДБ

4.

Қызылорда таратушы электр желілері жүйесiн жаңғырту

600000

ҰЭМ

ЕҚДБ

Жамбыл облысы

189500



5.

Тараз қаласының сумен жабдықтау жүйесін жаңғырту

189500

ҰЭМ

ЕҚДБ

Павлодар облысы

910000



6.

«Павлодар қаласының трамвай басқармасы» акционерлік қоғамын жаңғырту» жобасын іске асыру үшін «Павлодар» әлеуметтік-кәсіпкерлік корпорациясы» ұлттық компаниясы» АҚ жарғылық капиталын ұлғайту

910000

ИДМ

ЕҚДБ

Солтүстік Қазақстан облысы

1500000



7.

Петропавл қаласының сумен жабдықтау және су бұру жүйесін жаңғырту

1500000

ҰЭМ

ЕҚДБ

Қостанай облысы

240000

8.

Қостанай қаласында сумен жабдықтау және су бұру жүйесін жаңғырту

240000

ҰЭМ

ЕҚДБ

6. ХҚҰ тарту жолымен МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындауға

6.1. МЖӘ республикалық жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындау



1.

«Үлкен Алматы айналма автомобиль жолын (ҮАААЖ) салу және пайдалану» концессиялық жобасын консалтингтік сүйемелдеу

107721

ИДМ

ДБ

6.2. Облыстық бюджеттерге, Астана және Алматы қалаларының бюджеттеріне МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындауға ағымдағы нысаналы трансферттер

2.

«Алматы қаласында жеңіл рельсті көлік (жылдам трамвай) желісін салу және пайдалану» концессиялық жобасын консультациялық сүйемелдеу

40894

ИДМ

ЕҚДБ

7. ХҚҰ-мен ынтымақтастық бағдарламалары шеңберінде үкіметтік қарыз жобаларын және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобаларды дайындауға және сүйемелдеуге

1.

Қазақстан Республикасының Үкіметі мен ЕҚДБ арасындағы техникалық ынтымақтастық бағдарламасы шеңберінде квазимемлекеттік сектор субъектілеріне қарыз беру жөніндегі жобаларды дайындауға және сүйемелдеуге

2025367

ҰЭМ

ЕҚДБ

Жиыны

12332643



      Ескертпе:
      аббревиатуралардың толық жазылуы:
      АШМ – Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрлігі;
      БҒМ – Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі;
      ИДМ – Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлігі;
      ҰЭМ – Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі;
      ЭМ – Қазақстан Республикасының Энергетика министрлігі;
      ДСӘДМ – Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау және
      әлеуметтiк даму министрлігі;
      ДБ – Дүниежүзілік Банк;
      ЕҚДБ – Еуропа Қайта құру және Даму банкі;
      ИБР – Ислам Даму банкі;
      ХҚҰ – халықаралық қаржы ұйымы;
      ШОБ – шағын және орта бизнес.

Қазақстан Республикасы
Үкіметінің       
2016 жылғы 28 маусымдағы
№ 374 қаулысымен   
бекітілген      

Әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде халықаралық қаржы ұйымдарымен бірлесіп жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының орнықты дамуына және өсуіне жәрдемдесу жөніндегі жобаларды іске асыруға Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан берілетін нысаналы трансферт қаражатын пайдалану қағидалары 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде халықаралық қаржы ұйымдарымен бірлесіп жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының орнықты дамуына және өсуіне жәрдемдесу жөніндегі жобаларды іске асыруға Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан берілетін нысаналы трансферт қаражатын пайдалану қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне, «2016 – 2018 жылдарға арналған республикалық бюджет туралы» 2015 жылғы 30 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді.
      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) әріптестік туралы негіздемелік келісімдер – Қазақстан Республикасының Үкіметі мақұлдаған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен халықаралық қаржы ұйымдарының арасындағы әріптестік туралы негіздемелік келісімдер;
      2) бағдарламалық жоба – институционалдық дамуға бағытталған, сондай-ақ республикалық бюджет тапшылығын қаржыландыру шеңберінде бюджеттік қолдау ретінде сыртқы қарыздар қаражаты есебінен іске асырылатын іс-шаралар жиынтығы;
      3) бюджеттік инвестициялық жоба – жаңа объектілерді құруға (салуға) не қолда бар объектілерді реконструкциялауға, сондай-ақ белгілі бір уақыт кезеңі ішінде бюджеттік бағдарлама әкімшісі тікелей бюджет қаражаты есебінен іске асыратын ақпараттық жүйелерді құруға, енгізуге және дамытуға бағытталған және аяқталған сипаттағы іс-шаралар жиынтығы;
      4) бюджеттік инвестициялық жоба бойынша экономикалық қорытынды – бюджеттік инвестициялық жобаның техникалық-экономикалық негіздемесіне экономикалық сараптаманың қорытындысы негізінде дайындалған мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық немесе жергілікті уәкілетті органның бюджеттік инвестициялық жобаны іске асырудың экономикалық орындылығы, оның ел экономикасына ықпалы мен стратегиялық және (немесе) бағдарламалық құжаттарға сәйкес келуі тұрғысынан қорытындысы;
      5) грант – донорлардың Қазақстан Республикасының мемлекеттік ұйымдарына беретін өтеусіз қаржылық немесе техникалық көмегі;
      6) квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жобалары – әріптестік туралы негіздемелік келісімдерді іске асыру шеңберінде квазимемлекеттік сектор субъектілеріне қарыз беру есебінен іске асыру жоспарланған жобалар;
      7) мандат-хат – әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде келісілген шарттармен жобаны іске асыру үшін кредиттік және (немесе) гранттық қаржыландыруды ұсыну мүмкіндігі туралы халықаралық қаржы ұйымының ниет білдіру хаты;
      8) Үйлестіру кеңесі – Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 9 маусымдағы № 632 қаулысына сәйкес құрылған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен халықаралық қаржы ұйымдары арасындағы әріптестік туралы негіздемелік келісімдерді іске асыру жөніндегі үйлестіру кеңесі;
      9) үкіметтік қарыз жобалары – әріптестік туралы негіздемелік келісімдерді іске асыру шеңберінде Қазақстан Республикасының Үкіметіне қарыз беру есебінен іске асыру жоспарланған бюджеттік инвестициялық және бағдарламалық жобалар;
      10) үшжақты келісімдер – негіздемелік келісімдер шеңберінде нысаналы даму трансферттері мен жергілікті бюджет қаражаты есебінен қоса қаржыландырылатын квазимемлекеттік сектор субъектілеріне берілетін қарыздар есебінен қаржыландырылатын жобаларды іске асыру туралы жергілікті атқарушы органдармен және халықаралық қаржы ұйымдарымен республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшілері жасасатын келісімдер;
      11) халықаралық қаржы ұйымы (бұдан әрі – ХҚҰ) – Қазақстан Республикасының Үкіметіне сыртқы қарыз және/немесе грант түрінде, заңды тұлғаларға қарыз және/немесе кредит, кредиттік желілер, грант, техникалық көмек түрінде қаржылық немесе техникалық көмек көрсетуді жүзеге асыратын халықаралық қаржы ұйымы.
      3. Әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде халықаралық ұйымдармен бірлесіп жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының орнықты дамуына және өсуіне жәрдемдесу жөніндегі жобаларды іске асыруға Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан бөлінген нысаналы трансферт қаражатын пайдалану Қазақстан Республикасының Үкіметі мен халықаралық қаржы ұйымдарының арасындағы әріптестік туралы негіздемелік келісімдерді іске асыру шеңберінде Қазақстанды дамыту жөніндегі ынтымақтастық бағдарламасында көзделген жобаларды іске асыру үшін бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне қаражат бөлу жолымен жүзеге асырылады.
      4. Әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде жобаларды іске асыруға Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан бөлінетін нысаналы трансферт қаражаты 073 «Әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде халықаралық қаржы ұйымдарымен бірлесіп жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының орнықты дамуына және өсуіне жәрдемдесу жөніндегі жобалардың іске асырылуын қамтамасыз ету» деген бөлінетін бюджеттік бағдарлама бойынша (бұдан әрі – бөлінетін бюджеттік бағдарлама) тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджетте көзделеді.
      Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісі (бұдан әрі – бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісі) болып табылады.
      5. Бөлінетін бюджеттік бағдарламалар бойынша қаржыландыру мынадай:
      1) БИЖ ТЭН әзірлеуге немесе түзетуге, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізуге;
      2) ХҚҰ-мен ынтымақтастық бағдарламалары шеңберінде үкіметтік қарыз жобаларын және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жобаларын дайындауға және сүйемелдеуге;
      3) бағдарламалық жобаларды іске асыруға;
      4) БИЖ іске асыруға;
      5) техникалық көмек көрсету іс-шараларын іске асыруға;
      6) үшжақты келісімдердің шеңберінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобаларды іске асыру үшін квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жарғылық капиталын ұлғайтуға арналған нысаналы даму трансферттері түрінде;
      7) ХҚҰ-ны тарту арқылы МЖӘ, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындауға арналған бағыттар бойынша жүзеге асырылады.
      6. ХҚҰ-мен ынтымақтастық бағдарламалары Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 18 маусымдағы № 614 қаулысымен мақұлданған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Еуропа Қайта Құру және Даму Банкі арасындағы Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Еуропа Қайта Құру және Даму Банкінің Техникалық ынтымақтастық бағдарламасына қатысты техникалық ынтымақтастық шоты туралы келісім шеңберінде іске асырылатын Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Еуропа Қайта Құру және Даму Банкінің арасындағы Техникалық ынтымақтастық бағдарламасын; Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 5 желтоқсандағы № 1285 қаулысымен мақұлданған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкі арасындағы Бірлескен экономикалық зерттеулер бағдарламасын әзірлеу және іске асыру жөніндегі техникалық ынтымақтастық туралы келісім шеңберінде іске асырылатын Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкімен бірлескен экономикалық зерттеулер бағдарламасын; Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 17 маусымдағы № 605 қаулысымен мақұлданған Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Азия Даму Банкі арасындағы Білім мен тәжірибе алмасудың бірлескен бағдарламасы бойынша өзара түсіністік туралы қол қойылған меморандум шеңберінде іске асырылатын Азия Даму Банкімен бірігіп тәжірибе мен білім алмасу бағдарламасын қамтиды.
      7. Әзірленуін, сүйемелденуін және іске асырылуын бөлінетін бюджеттік бағдарламаның қаражаты есебінен қаржыландыру және/немесе қоса қаржыландыру жоспарланған барлық жобалардың іске асыру орындылығын айқындау үшін олар Үйлестіру кеңесінің мақұлдауына шығаруға жатады.
      8. Жоба бойынша ХҚҰ-дан мандат-хаттың және Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2014 жылғы 16 маусымдағы № 84-ө өкіміне сәйкес құрылған Жұмыс тобының оң қорытындысының болуы жобаны Үйлестіру кеңесінің мақұлдауына шығаруға негіз болып табылады.
      9. ХҚҰ толығымен немесе ішінара қаржыландыратын мемлекеттік, оның ішінде өңірлік және/немесе қалалық және/немесе жеке секторлардың ұйымдары үшін тауарларды жеткізуге, жұмыстарды орындауға және/немесе қызметтер көрсетуге арналған кез келген шарттар бойынша сатып алулар Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шартта өзгеше қағидалар белгіленген жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік сатып алу туралы заңнамаға сәйкес жүргізіледі.

2. Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан республикалық
бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне бөлінетін нысаналы трансферт қаражатын пайдалану және бөлу тәртібі

      10. Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан нысаналы трансферт қаражатын бөлу үшін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері (бұдан әрі – ББӘ) бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісіне бюджеттік заңнамаға сәйкес бюджеттік өтінім жібереді.
      11. Бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісі осы Қағидалардың
5-тармағында көрсетілген бағыттар бойынша Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан нысаналы трансферт қаражаты есебінен іске асыру жоспарланатын жобалардың тізбесін қалыптастырады және оны кейіннен Республикалық бюджет комиссиясының (бұдан әрі – РБК) қарауына енгізу үшін бюджеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға жібереді.
      12. Осы Қағидалардың 5-тармағында көрсетілген бағыттар бойынша Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан нысаналы трансферт қаражаты ББӘ арасында тиісті қаржы жылына бөлу РБК мақұлдаған жобалар тізбесі негізінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімімен бекітіледі.
      13. Үкіметтік сыртқы қарыз алынған жағдайда, Қазақстан Республикасы ХҚҰ-мен қарыз туралы келісім жасасады.
      Грант тартылған жағдайда, техникалық ынтымақтастық шоты туралы келісім жасалады.
      Квазимемлекеттік сектор субъектілері қарыз тартқан жағдайда, үшжақты келісімдер жасалады.
      Үкіметтік қарыз жобаларын және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жобаларын іске асыру үшін қажетті келісімдердің Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де түрлерін жасасуға жол беріледі.
      14. Үшжақты келісімге және/немесе келісімдердің заңнамада көзделген өзге де түрлеріне қол қойылғаннан кейін республикалық және жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері 5 (бес) күн мерзімде қол қойылған келісімнің көшірмесін бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісіне жолдайды.
      15. Ақша қаражатын алғаннан кейін ББӘ БИЖ ТЭН әзірлеуді немесе түзетуді, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізуді, ХҚҰ-мен ынтымақтастық бағдарламалары шеңберінде үкіметтік қарыз жобаларын және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жобаларын дайындауды және сүйемелдеуді немесе әзірлеуді, техникалық көмек іс-шараларын іске асыруды және ХҚҰ-ны МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындауға тартуды қамтамасыз етеді.
      16. Бөлінетін бюджеттік бағдарлама бойынша бөлінген бюджет қаражаты қаржы жылы ішінде пайдаланылмаған немесе ішінара пайдаланылған жағдайларда, ББӘ бөлінген бюджет қаражатының пайдаланылмаған бөлігін тиісті бюджетті соңғы нақтылағанға дейін қайтаруды қамтамасыз етеді.
      Түсімдердің және төлемдер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына, міндеттемелер бойынша қаржыландырудың жиынтық жоспарына кейіннен өзгерістер енгізумен, Қазақстан Республикасы Үкіметінің бөлінетін бюджеттік бағдарламаны бөлу туралы қаулысына өзгерістер енгізу туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі негізінде бөлінетін бюджеттік бағдарламаны қайта қалпына келтіру арқылы пайдаланылмаған немесе ішінара пайдаланылған бюджет қаражатын қайтару жүзеге асырылады.

3. Бюджеттік инвестициялық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемелерін әзірлеуді немесе түзетуді, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізуді қаржыландыруға арналған қаражатты пайдалану және бөлу тәртібі

      17. БИЖ ТЭН-ін әзірлеуді немесе түзетуді, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізуді қаржыландыру үшін ХҚҰ-дан мандат-хаттың болуы міндетті болып табылады.
      ХҚҰ-дан мандат-хат пен мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысына оң экономикалық қорытындының болуы БИЖ ТЭН әзірлеуді немесе түзетуді, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізуді қаржыландыру шығыстарын жоспарлау үшін негіз болып табылады.
      18. БИЖ ТЭН әзірлеуді немесе түзетуді, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізуді қаржыландыруға ББӘ Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісіне бюджеттік өтінімдер береді.
      19. Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысына оң экономикалық қорытындының, ББӘ қаржыландыруға арналған бюджеттік өтінімінің және техникалық тапсырманың негізінде бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісі бөлінетін бюджеттік бағдарлама қаражаты есебінен іске асыру жоспарланған жобалардың тізбесін қалыптастырады және оларды осы Қағидалардың 11-тармағында айқындалған тәртіппен РБК қарауына шығарады.
      20. БИЖ ТЭН әзірлеуге немесе түзетуге, сондай-ақ қажетті сараптамалар жүргізуге бөлінген қаражатты игеру кезеңі бір жылдан астам болуы мүмкін, бірақ тиісті бюджет комиссиясының ұсынысында белгіленген мерзімнен аспауға тиіс.

4. ХҚҰ-мен ынтымақтастық бағдарламалары шеңберінде үкіметтік қарыз жобаларын және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жобаларын дайындау мен сүйемелдеуді қаржыландыруға арналған қаражатты пайдалану тәртібі

      21. ХҚҰ-мен ынтымақтастық бағдарламалары шеңберінде жоспарланған үкіметтік қарыз жобаларын және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жобаларын дайындау және сүйемелдеу – бұл техникалық-экономикалық зерттеуді әзірлеу; ХҚҰ айқындайтын тәртіппен тендерлік рәсімдер жүргізу бойынша консультациялық көмек көрсету жөніндегі іс-шаралар.
      22. Ынтымақтастық бағдарламалары есебінен іске асыру жоспарланатын үкіметтік қарыз жобаларын және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жобаларын дайындау мен сүйемелдеуді қаржыландыру үшін ХҚҰ-ның мандат-хаты, мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсыныстарына оң экономикалық қорытынды және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның бағдарламалық құжатқа экономикалық қорытындысы негіз болып табылады.
      23. ХҚҰ мен мемлекеттік органдардың ұсыныстары негізінде ХҚҰ-мен ынтымақтастық бағдарламаларының шеңберінде дайындалуы мен сүйемелденуі қаржыландырылатын үкіметтік қарыз жобаларын және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жобаларын Үйлестіру кеңесі мақұлдайды және олар ХҚҰ-мен ынтымақтастық бағдарламаларына сәйкес іске асырылады.
      24. Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан нысаналы трансферт қаражатын бөлу үшін бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісі дайындалуы мен сүйемелденуі Үйлестіру кеңесінде мақұлданған ХҚҰ-мен ынтымақтастық бағдарламаларының шеңберінде қолданған қаржыландырылатын жобалардың тізбесін қалыптастырады және оларды осы Қағидалардың 11-тармағында айқындалған тәртіппен РБК қарауына жібереді.
      25. Жоба бойынша көрсетілетін қызметтердің негізділігін есептеу ХҚҰ рәсімдеріне сәйкес жүзеге асырылады.
      26. ББӘ ХҚҰ-мен ынтымақтастық туралы келісімде көзделген тәртіппен ХҚҰ-ның банктік шотына аудару жолымен ақша қаражатын ХҚҰ-ға ұсынады.
      Бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісіне банктік шотқа аударылатын барлық қаражат аударымдары ХҚҰ-ның төлем тапсырмасын ұсынуы бойынша жүргізіледі.
      ХҚҰ-мен ынтымақтастық туралы келісімінің ережелеріне сәйкес ХҚҰ шоттың басқарушысы және оған билік етуші болады.

5. БИЖ, бағдарламалық жобаларды және техникалық көмек көрсету іс-шараларын іске асыруға арналған бағыттар бойынша қаражатты пайдалану және бөлу тәртібі

      27. Үкіметтік қарыз жобаларын және техникалық көмек көрсету іс-шараларын (бұдан әрі – техникалық көмек көрсету іс-шараларын) республикалық бюджеттен қоса қаржыландыру заңнамада белгіленген тәртіппен бөлінетін бюджеттік бағдарлама қаражаты есебінен жүзеге асырылады.
      28. Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес ББӘ үкіметтік қарыз жобаларын және техникалық көмек көрсету іс-шараларын қоса қаржыландыруға арналған бюджеттік өтінімдерін бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісіне ұсынады.
      29. Бөлінетін бюджеттік бағдарламаның әкімшісі бөлінетін бюджеттік бағдарлама шеңберінде қоса қаржыландыруға жататын жобалардың тізбесін қалыптастырады және оны осы Қағидалардың 11-тармағында айқындалған тәртіппен РБК қарауына жібереді.

6. Үшжақты келісімдер шеңберінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобаларды іске асыру үшін квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жарғылық капиталын ұлғайтуға нысаналы даму трансферттері түрінде бөлінетін қаражатты пайдалану және бөлу тәртібі

      30. Үшжақты келісімдер шеңберінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің жарғылық капиталын ұлғайтуға бағытталған квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобаларды (бұдан әрі – квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобалар) қоса қаржыландыру үшжақты келісімге қол қойылғаннан кейін жүзеге асырылады.
      31. Жергілікті бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі Бюджеттік инвестициялар жөніндегі қағидаларда белгіленген тәртіппен квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобалар бойынша қажетті құжаттаманы әзірлейді және тиісті мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органға жібереді.
      32. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган Бюджеттік инвестициялар жөніндегі қағидаларға сәйкес бюджеттік инвестициялар бөлінісінде жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобаларын қарайды және экономикалық қорытынды дайындайды.
      33. Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі:
      1) объектілер бөлінісінде квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобалар тізбесі бар бюджеттік өтінімді және олар бойынша шығыстар сомасын;
      2) жергілікті мемлекеттік инвестициялық жобалар бойынша инвестициялық ұсыныстарды;
      3) заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы іске асыру жоспарланатын жергілікті бюджеттік инвестициялардың қаржы-экономикалық негіздемелерін;
      4) тиісті мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органның жергілікті мемлекеттік инвестициялық жобалар бойынша инвестициялық ұсыныстарға экономикалық қорытындыларын, заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы іске асыру жоспарланатын бюджеттік инвестициялар бойынша экономикалық қорытындыларды;
      5) тиісті жергілікті атқарушы органның салалық қорытындысын;
      6) ТЭН және ТЭН-ге кешенді ведомстволықтан тыс сараптаманың қорытындысын (бар болған жағдайда);
      7) жобалау-сметалық құжаттама және жобалау-сметалық құжаттамаға ведомстволықтан тыс кешенді сараптаманың қорытындысын (бар болған жағдайда) тиісті орталық мемлекеттік органға ұсынады.
      34. Тиісті ББӘ осы Қағидалардың 33-тармағында көрсетілген құжаттар жиынтығын қоса, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобаларды қоса қаржыландыруға арналған бюджеттік өтінімді бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісіне жолдайды.
      35. Бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісі квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қарыз алуы жөніндегі жобалар тізбесін қалыптастырады және осы Қағидалардың 11-тармағында айқындалған тәртіппен РБК қарауына шығарады.

7. ХҚҰ тарту арқылы МЖӘ, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындауға арналған қаражатты пайдалану және бөлу тәртібі

      36. ХҚҰ тарту арқылы МЖӘ, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындау Қазақстан Республикасының Үкіметі әріптестік туралы негіздемелік келісімдер жасасқан ХҚҰ (оның ішінде олар тартқан консультанттар) олардың рәсімдеріне сәйкес көрсететін қызметтерді білдіреді.
      МЖӘ, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындау бойынша көрсетілетін қызметтер концессиялық ұсыныстарды немесе жобаның тұжырымдамаларын, конкурстық құжаттамаларды, МЖӘ шарттарының жобаларын немесе концессия шарттарының жобаларын не олардың жекелеген бөліктерін әзірлеуді, тиісті конкурстық өтінімде ұсынылған концессиялық өтінімдерді тәуелсіз бағалау үшін, конкурсқа қатысушымен келіссөз процесінде консультациялық қызметтер көрсетуді қамтиды.
      37. ХҚҰ-дан мандат-хат пен мемлекеттік инвестициялық жобаның (концессиялық жобаны әзірлеу кезінде) инвестициялық ұсынысына оң экономикалық қорытынды МЖӘ жобаларын, соның ішінде концессиялық жобаларды дайындауды қаржыландыру үшін негіз болып табылады.
      Егер «Қазақстан Республикасының кейбiр заңнамалық актiлерiне бюджет заңнамасын жетiлдiру мәселелері бойынша өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу туралы» 2013 жылғы 3 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңы қолданысқа енгізілгенге дейін БИЖ инвестициялық ұсынысына, БИЖ-дің ТЭН-іне, Инвестициялардың ҚЭН-іне, концессиялық жобалардың концессиялық ұсынысына экономикалық сараптама қорытындысы, сараптама қорытындысы немесе экономикалық қорытынды берілген болса, сондай-ақ МИЖ тиісті бюджетте көзделсе (қаржыландыру түрі мен әдісі айқындалған болса), онда ББӘ-ге МИЖ-дің инвестициялық ұсынысын әзірлеу талап етілмейді.
      38. ХҚҰ-ның МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындауды жүзеге асыруы кезіндегі міндетті шарты, МЖӘ жобаларын, оның ішінде Қазақстан Республикасының Үкіметі немесе жергілікті атқарушы орган айқындаған концессиялық жобаларды сүйемелдеу жөніндегі заңды тұлғаны тарту болып табылады.
      39. Республикалық МЖӘ жобаларды, оның ішінде концессиялық жобалары дайындауды қаржыландыру ағымдағы қаржы жылы ішінде бөлінетін бюджеттік бағдарлама қаражатын ББӘ арасында бөлу есебінен жүзеге асырылады.
      40. Жергілікті МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындауды қаржыландыру бөлінетін бюджеттік бағдарлама шеңберінде ағымдағы нысаналы трансферттер есебінен жүргізіледі.
      41. МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындау үш кезеңде жүзеге асырылады:
      1) МЖӘ жобасының тұжырымдамаларын немесе концессиялық ұсыныстарын әзірлеу және іріктеу;
      2) МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды әзірлеу немесе түзету, сондай-ақ конкурстық құжаттаманың қажетті сараптамаларын жүргізу;
      3) жекешелік әріптестікті немесе концессионерді таңдау бойынша конкурстық рәсімдер және МЖӘ шартын немесе концессия шартын жасасу.
      42. Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісі жергілікті МЖӘ жобалары, оның ішінде дайындауды қажет ететін концессиялық жобалар бойынша ұсыныстар әзірлейді және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органға жібереді.
      43. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган жергілікті МЖӘ жобалары, оның ішінде дайындауды қажет ететін концессиялық жобалар бойынша ұсыныстарды қарайды және тиісті орталық мемлекеттік органға жібереді.
      44. ББӘ жергілікті МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындауды қаржыландыруға арналған жергілікті өкілді және атқарушы органдардың өтінімдерін ескере отырып, бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісіне жолдайды.
      45. Республикалық МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобалар бойынша ББӘ МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындауды қаржыландыруға арналған бюджеттік өтінімді бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісіне жолдайды.
      46. Жергілікті және республикалық МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындауды қаржыландыруға арналған бюджеттік өтінім қосымшаға сәйкес жасалады және мынадай негізгі мәліметтерді қамтиды:
      1) МЖӘ жобасының немесе концессиялық жобаның атауы;
      2) бюджет қаражатын алушы туралы ақпарат;
      3) көрсетілетін қызмет түрлері және олардың құны;
      4) мемлекеттік инвестициялық жобаның (концессиялық жобаны дайындау кезінде) инвестициялық ұсынысына экономикалық қорытындының нөмірі мен күні.
      МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаны қоса қаржыландыру болған жағдайда, ХҚҰ тарапынан қоса қаржыландырудың көлемін және қоса қаржыландыруға жататын қызмет түрлерін көрсету қажет.
      Бюджеттік өтінімге:
      1) мынадай негізгі мәліметтер:
      көрсетілетін қызметтерді тартудың мақсаты мен міндеттері;
      қызметтер көрсетудің мерзімдері;
      қызметтер көрсетудің тікелей нәтижелерінің көрсеткіштері (индикаторларын) көрсетілуге тиіс қызметтер көрсету жөніндегі техникалық тапсырманың жобасы;
      2) көрсетілетін қызметтердің мәлімделген жалпы құнының негіздемесі қоса беріледі.
      Көрсетілетін қызметтердің негізділігін есептеу ХҚҰ беретін бағаларға сәйкес жүзеге асырылады.
      47. Бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісі МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындау бойынша жобалар тізбесін қалыптастырады және осы Қағидалардың 11-тармағында айқындалған тәртіппен оны РБК қарауына шығарады.

8. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің
есептілік беру тәртібі

      48. ББӘ бөлінетін бюджеттік бағдарлама әкімшісіне іс-шаралардың іске асырылу барысы туралы есепті тоқсан сайын, есепті тоқсаннан кейінгі айдың 10 күніне дейін ұсынады.
      Есепке орталық мемлекеттік органның бірінші басшысы немесе оның бірінші басшысының орынбасары қол қояды.
      Бюджеттік бағдарламаның іске асырылу барысы туралы есеп:
      1) бекітілген жоспарға/кестеге сәйкес іс-шаралардың нақты орындалғаны туралы (нәтижелерге қол жеткізілу сатылары);
      2) нәтижелерге қол жеткізілмеген жағдайда, қол жеткізілмеу себептері туралы;
      3) қаржыландыру көздерінің бөлінісінде бекітілген жоспарға/кестеге сәйкес бөлінген қаражаттың есепті кезең ішінде игерілуі туралы;
      4) қаржыландыру көздерінің бөлінісінде жоба іске асырыла бастағаннан бері бөлінген қаражаттың игерілуі туралы ақпаратты қамтуы тиіс;
      5) жоба бойынша қаражатты игеру жоспарынан/кестесінен қалыс қалған жағдайда, олардың себептері, сондай-ақ ұсынылатын шешу жолдары көрсетіледі.

Әріптестік туралы негіздемелік келісімдер
шеңберінде халықаралық қаржы ұйымдарымен
бірлесіп жүзеге асырылатын      
Қазақстан Республикасының      
орнықты дамуына және өсуіне жәрдемдесу
жөніндегі жобаларды іске асыруға  
Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан
берілетін нысаналы трансферт     
қаражатын пайдалану қағидаларына қосымша

МЖӘ жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды дайындау бойынша көрсетілетін қызметтерді қаржыландыруға арналған бюджеттік өтінімге нысан

      1. МЖӘ жобасының немесе концессиялық жобаның атауы.
      2. Бюджет қаражатын алушы.
      3. Көрсетілетін қызметтердің түрлері мен олардың құны.
    4. Мемлекеттік инвестициялық жобаның инвестициялық ұсынысына экономикалық қорытындының (концессиялық жобаны әзірлеу кезінде) нөмірі мен күні.
      5. ХҚҰ тарапынан жобаны қоса қаржыландырудың болуы:
      1) құны;
      2) қаржыландыруға жататын көрсетілетін қызметтердің түрлері.
      6. Мемлекеттік органдағы байланысқа шығатын адамдар.

О распределении и Правилах использования средств целевого трансферта из Национального фонда Республики Казахстан на реализацию проектов по содействию устойчивому развитию и росту Республики Казахстан, осуществляемых совместно с международными финансовыми организациями в рамках рамочных соглашений о партнерстве

Постановление Правительства Республики Казахстан от 28 июня 2016 года № 374.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 30 ноября 2015 года "О республиканском бюджете на 2016 – 2018 годы" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые:

      1) распределение средств целевого трансферта из Национального фонда Республики Казахстан на реализацию проектов по содействию устойчивому развитию и росту Республики Казахстан, осуществляемых совместно с международными финансовыми организациями в рамках рамочных соглашений о партнерстве на 2016 год;

      2) Правила использования средств целевого трансферта из Национального фонда Республики Казахстан на реализацию проектов по содействию устойчивому развитию и росту Республики Казахстан, осуществляемых совместно с международными финансовыми организациями в рамках рамочных соглашений о партнерстве.

      2. Контроль за реализацией настоящего постановления возложить на Министерство национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня его подписания.

Премьер-Министр


Республики Казахстан

К. Масимов


  Утверждено
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 28 июня 2016 года № 374

Распределение
средств целевого трансферта из Национального фонда Республики
Казахстан на реализацию проектов по содействию устойчивому
развитию и росту Республики Казахстан, осуществляемых совместно
с международными финансовыми организациями в рамках рамочных
соглашений о партнерстве на 2016 год

      Сноска. Распределение с изменениями, внесенными постановлениями Правительства РК от 31.08.2016 № 495; от 06.12.2016 № 772; от 06.12.2016 № 776.

№ п/п

Наименование проекта

Объем финансирования, тыс. тенге

Администратор бюджетных программ

Международная финансовая организация

1

2

3

4

5

1. На разработку или корректировку, а также проведение необходимых экспертиз технико-экономических обоснований бюджетных инвестиционных проектов

1.

Реконструкция коридора Центр-Юг "Астана-Караганда-Балхаш-Курты-Капшагай-Алматы", участок "Караганды-Бурылбайтал"

4021

МИР

ВБ

2.

Реконструкция коридора "Центр-Запад"

5511

МИР

ВБ

3.

Реконструкция автомобильной дороги "граница Российской Федерации (на Орск) -Актобе-Атырау-граница Российской Федерации (на Астрахань)", участок "Атырау-Астрахань"

181

МИР

ИБР

2. На реализацию бюджетных инвестиционных проектов

1

2

3

4

5

1.

Восстановление окружающей среды города Усть-Каменогорска. Охрана водных ресурсов и восстановление подземных вод, загрязненных промышленностью, в городе Усть-Каменогорске

205519

МСХ

ВБ

2.

2-фаза проекта "Усовершенствование ирригационных и дренажных систем" (ПУИД-2)

686516

МСХ

ВБ

3. На реализацию программных проектов

1.

Развитие трудовых навыков и стимулирование рабочих мест

41260

МЗСР

ВБ

2.

Повышение конкурентоспособности малых и средних предприятий в Казахстане

1305

МНЭ

ВБ

3.

Стимулирование продуктивных инноваций

152606

МОН

ВБ

4. На реализацию мероприятий технической помощи

1.

Реализация Программы ЕБРР по поддержке малого и среднего бизнеса в Республике Казахстан

1738255

МНЭ

ЕБРР

2.

Реализация подпрограммы "Женщины в бизнесе" в рамках Программы поддержки малого бизнеса

604014

МНЭ

ЕБРР

3.

Проект "Уничтожение отходов, содержащих стойкие органические загрязнители, в Республике Казахстан"

28960

МЭ

ВБ

4.

Строительство и эксплуатация многопрофильной клинической больницы на 300 коек при республиканском государственном предприятии на праве хозяйственного ведения "Карагандинский государственный медицинский университет" Министерства здравоохранения и социального развития Республики Казахстан в городе Караганде

54000

МЗСР

АБР

5. Целевые трансферты на развитие на увеличение уставного капитала субъектов квазигосударственного сектора для реализации проектов по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора в рамках трехсторонних соглашений

1

2

3

4

5

Актюбинская область

419031







1.

Модернизация системы водоснабжения и водоотведения города Актобе

419031

МНЭ

ЕБРР

Кызылординская область

3377982



2.

Строительство и реконструкция системы водоснабжения и водоотведения в городе Кызылорде

1389559

МНЭ

ЕБРР

3.

Строительство и реконструкция системы теплоснабжения города Кызылорды

1388423

МНЭ

ЕБРР

4.

Модернизация Кызылординской распределительной электросетевой системы

600000

МНЭ

ЕБРР

Жамбылская область

189500



5.

Модернизация системы водоснабжения города Тараз

189500

МНЭ

ЕБРР

Павлодарская область

910000



6.

Увеличение уставного капитала АО "Национальная компания "Социально-предпринимательская корпорация "Павлодар" для реализации проекта "Модернизация акционерного общества "Трамвайное управление города Павлодар"

910000

МИР

ЕБРР

Северо-Казахстанская область

1500000



7.

Модернизация системы водоснабжения и водоотведения города Петропавловска

1500000

МНЭ

ЕБРР

Костанайская область

240000



8.

Модернизация системы водоснабжения и водоотведения города Костанай

240000

МНЭ

ЕБРР

6. На подготовку проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, путем привлечения МФО

6.1. Подготовка республиканских проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов

1.

Консалтинговое сопровождение концессионного проекта "Строительство и эксплуатация Большой Алматинской кольцевой автомобильной дороги (БАКАД)"

107721

МИР

ВБ

6.2. Целевые текущие трансферты областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на подготовку местных проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов

2.

Консультационное сопровождение концессионного проекта "Строительство и эксплуатация линии легкорельсового транспорта (скоростного трамвая) в городе Алматы"

40894

МИР

ЕБРР

7. На подготовку и сопровождение проектов правительственного займа и проектов по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора в рамках программ сотрудничества с МФО

1.

На подготовку и сопровождение проектов по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора в рамках Программы технического сотрудничества между Правительством Республики Казахстан и ЕБРР

2025367

МНЭ

ЕБРР

Итого

12332643




      Примечание:

      расшифровка аббревиатур:

      МСХ – Министерство сельского хозяйства Республики Казахстан;

      МОН – Министерство образования и науки Республики Казахстан;

      МИР – Министерство по инвестициям и развитию Республики Казахстан;

      МНЭ – Министерство национальной экономики Республики Казахстан;

      МЭ – Министерство энергетики Республики Казахстан;

      МЗСР – Министерство здравоохранения и социального развития Республики Казахстан;

      ВБ – Всемирный Банк;

      ЕБРР – Европейский Банк Реконструкции и Развития;

      ИБР – Исламский Банк Развития;

      МФО – международная финансовая организация;

      МСБ – малый и средний бизнес.

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 28 июня 2016 года № 374

Правила
использования средств целевого трансферта из Национального
фонда Республики Казахстан на реализацию проектов по содействию
устойчивому развитию и росту Республики Казахстан,
осуществляемых совместно с международными финансовыми
организациями в рамках рамочных соглашений о партнерстве
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила использования средств целевого трансферта из Национального фонда Республики Казахстан на реализацию проектов по содействию устойчивому развитию и росту Республики Казахстан, осуществляемых совместно с международными финансовыми организациями в рамках рамочных соглашений о партнерстве, (далее – Правила) разработаны в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, Законом Республики Казахстан от 30 ноября 2015 года "О республиканском бюджете на 2016 – 2018 годы".

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) рамочные соглашения о партнерстве – рамочные соглашения о партнерстве между Правительством Республики Казахстан и международными финансовыми организациями, одобренные Правительством Республики Казахстан;

      2) программный проект – совокупность мероприятий, реализуемых за счет средств внешних займов, направленных на институциональное развитие, а также в качестве бюджетной поддержки в рамках финансирования дефицита республиканского бюджета;

      3) бюджетный инвестиционный проект – совокупность мероприятий, направленных на создание (строительство) новых либо реконструкцию имеющихся объектов, а также создание, внедрение и развитие информационных систем, реализуемых за счет бюджетных средств непосредственно администратором бюджетной программы в течение определенного периода времени и имеющих завершенный характер;

      4) экономическое заключение по бюджетному инвестиционному проекту – заключение центрального или местного уполномоченного органа по государственному планированию на предмет экономической целесообразности реализации бюджетного инвестиционного проекта, его влияния на экономику страны и соответствие стратегическим и (или) программным документам, подготовленное на основании заключения экономической экспертизы технико-экономического обоснования бюджетного инвестиционного проекта;

      5) грант – безвозмездная финансовая или техническая помощь, предоставляемая донорами государственным организациям Республики Казахстан;

      6) проекты субъектов квазигосударственного сектора – проекты, планируемые к реализации за счет заимствования субъектам квазигосударственного сектора в рамках реализации рамочных соглашений о партнерстве;

      7) мандатное письмо – письмо-намерение международной финансовой организации о возможности предоставления кредитного и (или) грантового финансирования для реализации проекта на согласованных условиях в рамках рамочных соглашений о партнерстве;

      8) Координационный совет – Координационный совет по реализации рамочных соглашений о партнерстве между Правительством Республики Казахстан и международными финансовыми организациями, созданный в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 июня 2014 года № 632;

      9) проекты правительственного займа – бюджетные инвестиционные и программные проекты, планируемые к реализации за счет заимствования Правительству Республики Казахстан в рамках реализации рамочных соглашений о партнерстве;

      10) трехсторонние соглашения – соглашения, заключаемые администраторами республиканских бюджетных программ с местными исполнительными органами и международными финансовыми организациями о реализации проектов, финансируемых за счет займов субъектам квазигосударственного сектора, софинансируемых за счет целевых трансфертов на развитие и средств местного бюджета в рамках рамочных соглашений;

      11) международная финансовая организация (далее – МФО) – международная финансовая организация, осуществляющая предоставление финансовой или технической помощи Правительству Республики Казахстан в виде внешнего займа и/или гранта, юридическим лицам в виде займа и/или кредита, кредитных линий, гранта, технической помощи.

      3. Использование средств целевого трансферта из Национального фонда Республики Казахстан на реализацию проектов по содействию устойчивому развитию и росту Республики Казахстан, осуществляемых совместно с международными организациями в рамках рамочных соглашений о партнерстве, осуществляется путем распределения средств администраторам бюджетных программ для реализации проектов, предусмотренных в Программе сотрудничества по развитию Казахстана в рамках реализации рамочных соглашений о партнерстве между Правительством Республики Казахстан и международными финансовыми организациями.

      4. Средства целевого трансферта из Национального фонда Республики Казахстан на реализацию проектов в рамках рамочных соглашений о партнерстве предусматриваются в республиканском бюджете на соответствующий финансовый год по распределяемой бюджетной программе 073 "Обеспечение реализации проектов по содействию устойчивому развитию и росту Республики Казахстан, осуществляемых совместно с международными финансовыми организациями в рамках рамочных соглашений о партнерстве" (далее – распределяемая бюджетная программа).

      Администратором распределяемой бюджетной программы является Министерство национальной экономики Республики Казахстан (далее – администратор распределяемой бюджетной программы).

      5. Финансирование по распределяемой бюджетной программе осуществляется по следующим направлениям:

      1) на разработку или корректировку, а также проведение необходимых экспертиз ТЭО БИП;

      2) на подготовку и сопровождение проектов правительственного займа и проектов субъектов квазигосударственного сектора в рамках программ сотрудничества с МФО;

      3) на реализацию программных проектов;

      4) на реализацию БИП;

      5) на реализацию мероприятий технической помощи;

      6) в виде целевых трансфертов на развитие на увеличение уставного капитала субъектов квазигосударственного сектора для реализации проектов по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора в рамках трехсторонних соглашений;

      7) на подготовку проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, путем привлечения МФО.

      6. Программы сотрудничества с МФО включают в себя Программу технического сотрудничества между Правительством Республики Казахстан и Европейским Банком Реконструкции и Развития, реализуемую в рамках Соглашения о сотрудничестве между Правительством Республики Казахстан и Европейским Банком Реконструкции и Развития о счете технического сотрудничества Правительства Республики Казахстан и Европейского Банка Реконструкции и Развития в отношении Программы технического сотрудничества, одобренного постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 июня 2013 года № 614; Программу совместных экономических исследований совместно с Международным Банком Реконструкции и Развития, реализуемую в рамках Соглашения о техническом сотрудничестве между Правительством Республики Казахстан и Международным Банком Реконструкции и Развития по разработке и реализации Программы совместных экономических исследований, одобренного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 декабря 2002 года № 1285; Программу по обмену опытом и знаниями совместно с Азиатским Банком Развития, реализуемую в рамках подписанного Меморандума о взаимопонимании между Правительством Республики Казахстан и Азиатским Банком Развития по совместной Программе обмена знаниями и опытом, одобренного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2013 года № 605.

      7. Все проекты, разработка, сопровождение и реализация которых планируются к финансированию и/или софинансированию за счет средств распределяемой бюджетной программы, для определения целесообразности их реализации подлежат вынесению на одобрение Координационного совета.

      8. Наличие мандатного письма от МФО и положительного заключения рабочей группы, созданной в соответствии с распоряжением Премьер-Министра Республики Казахстан от 16 июня 2014 года № 84-р, по проекту является основанием для вынесения проекта на одобрение Координационного совета.

      9. Закупки по любым договорам на поставку товаров, выполнение работ и/или предоставление услуг для организаций государственного, в том числе регионального и/или городского, и/или частного секторов, которые полностью или частично финансируются МФО, производятся в соответствии с законодательством о государственных закупках, за исключением случаев, когда международным договором, ратифицированным Республикой Казахстан, установлены иные правила.

2. Порядок использования и распределения средств целевого
трансферта из Национального фонда Республики Казахстан,
выделяемых администраторам республиканских бюджетных программ

      10. Для распределения средств целевого трансферта из Национального фонда Республики Казахстан администраторы бюджетных программ (далее – АБП) направляют администратору распределяемой бюджетной программы бюджетную заявку в соответствии с бюджетным законодательством.

      11. Администратор распределяемой бюджетной программы формирует перечень проектов, планируемых к реализации за счет средств целевого трансферта из Национального фонда Республики Казахстан, по направлениям, указанным в пункте 5 настоящих Правил, и направляет его в уполномоченный орган по бюджетному планированию для последующего вынесения на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии (далее – РБК).

      12. Распределение средств целевого трансферта из Национального фонда Республики Казахстан между АБП на соответствующий финансовый год по направлениям, указанным в пункте 5 настоящих Правил, утверждается решением Правительства Республики Казахстан на основании одобренного РБК перечня проектов.

      13. В случае правительственного внешнего заимствования, Республика Казахстан заключает с МФО соглашения о займе.

      В случае привлечения гранта, заключается соглашение о счете технического сотрудничества.

      В случае привлечения заимствования субъектами квазигосударственного сектора, заключаются трехсторонние соглашения.

      Допускается заключение иных видов соглашений, предусмотренных законодательством Республики Казахстан, необходимых для реализации проектов правительственного займа и проектов субъектов квазигосударственного сектора.

      14. После подписания трехстороннего соглашения и/или иных видов соглашений, предусмотренных законодательством, администраторы республиканских и местных бюджетных программ в 5-ти (пяти) дневный срок направляют копию подписанного соглашения администратору распределяемой бюджетной программы.

      15. После получения денежных средств АБП обеспечивают разработку или корректировку, а также проведение необходимых экспертиз ТЭО БИП, подготовку и сопровождение или реализацию проектов правительственного займа и проектов субъектов квазигосударственного сектора в рамках программ сотрудничества с МФО, реализацию мероприятий технической помощи и привлечение МФО к подготовке проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов.

      16. В случаях неиспользования или неполного использования в течение финансового года бюджетных средств, выделенных по распределяемой бюджетной программе, АБП обеспечивают возврат неиспользованной части выделенных бюджетных средств до последнего уточнения соответствующего бюджета.

      Возврат неиспользованных или частично использованных бюджетных средств осуществляется путем восстановления распределяемой бюджетной программы на основании решения Правительства Республики Казахстан о внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан о распределении распределяемой бюджетной программы с последующим внесением изменений в сводный план поступлений и финансирования по платежам, сводный план финансирования по обязательствам.

3. Порядок использования и распределения средств на
финансирование разработки или корректировки, а также проведения
необходимых экспертиз технико-экономических обоснований
бюджетных инвестиционных проектов

      17. Для финансирования разработки или корректировки, а также проведения необходимых экспертиз ТЭО БИП является обязательным наличие мандатного письма от МФО.

      Наличие мандатного письма от МФО и положительного экономического заключения на инвестиционное предложение государственного инвестиционного проекта является основанием для планирования расходов на финансирование разработки или корректировки, а также проведения необходимых экспертиз ТЭО БИП.

      18. АБП представляют бюджетные заявки на финансирование разработки или корректировки, а также проведения необходимых экспертиз ТЭО БИП администратору распределяемой бюджетной программы в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      19. Администратор распределяемой бюджетной программы на основании положительного экономического заключения на инвестиционное предложение государственного инвестиционного проекта, бюджетной заявки на финансирование АБП и технического задания формирует перечень проектов, планируемых к реализации за счет средств распределяемой бюджетной программы, и выносит их на рассмотрение РБК в порядке, определенном в пункте 11 настоящих Правил.

      20. Период освоения средств, выделенных на разработку или корректировку, а также проведение необходимых экспертиз ТЭО БИП, может составлять более одного года, но не более срока, определенного в предложении соответствующей бюджетной комиссии.

4. Порядок использования средств на финансирование подготовки
и сопровождения проектов правительственного займа и проектов
субъектов квазигосударственного сектора в рамках программ
сотрудничества с МФО

      21. Подготовка и сопровождение проектов правительственного займа и проектов субъектов квазигосударственного сектора, планируемых в рамках программ сотрудничества с МФО, – это мероприятия по разработке технико-экономического исследования; оказанию консультативной помощи по проведению тендерных процедур в порядке, определяемом МФО.

      22. Основанием для финансирования подготовки и сопровождения проектов правительственного займа и проектов субъектов квазигосударственного сектора, планируемых к реализации за счет программ сотрудничества, являются мандатное письмо от МФО, положительное экономическое заключение на инвестиционное предложение государственного инвестиционного проекта и экономическое заключение центрального уполномоченного органа по государственному планированию на программный документ.

      23. Проекты правительственного займа и проекты субъектов квазигосударственного сектора, подготовка и сопровождение которых подлежат финансированию в рамках программ сотрудничества с МФО, одобряются Координационным советом на основании предложений МФО и государственных органов и реализуются в соответствии с программами сотрудничества с МФО.

      24. Для распределения средств целевого трансферта из Национального фонда Республики Казахстан администратор распределяемой бюджетной программы формирует перечень проектов, подготовка и сопровождение которых подлежат финансированию в рамках программ сотрудничества с МФО, одобренных на Координационном совете, и направляет их на рассмотрение РБК в порядке, определенном в пункте 11 настоящих Правил.

      25. Расчет обоснованности услуг по проектам осуществляется в соответствии с процедурами МФО.

      26. АБП предоставляют МФО денежные средства путем перечисления их на банковский счет МФО в порядке, предусмотренном в соглашениях о сотрудничестве с МФО.

      Все перечисления средств на банковский счет производятся по представлению МФО администратору бюджетной программы платежного поручения.

      МФО выступает в качестве управляющего и распорядителя счета в соответствии с положениями соглашений о сотрудничестве с МФО.

5. Порядок использования и распределения средств по
направлениям на реализацию БИП, программных проектов и
мероприятий технической помощи

      27. Софинансирование проектов правительственного займа и мероприятий технической помощи (далее – мероприятия технической помощи) из республиканского бюджета осуществляется за счет средств распределяемой бюджетной программы в установленном законодательством порядке.

      28. АБП представляют бюджетные заявки на софинансирование проектов правительственного займа и мероприятий технической помощи администратору распределяемой бюджетной программы в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      29. Администратор распределяемой бюджетной программы формирует перечень проектов, подлежащих софинансированию в рамках распределяемой бюджетной программы, и направляет его на рассмотрение РБК в порядке, определенном в пункте 11 настоящих Правил.

6. Порядок использования и распределения средств в виде целевых
трансфертов на развитие на увеличение уставного капитала
субъектов квазигосударственного сектора для реализации проектов
по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора
в рамках трехсторонних соглашений

      30. Софинансирование проектов по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора, направленных на увеличение уставного капитала субъектов квазигосударственного сектора в рамках трехсторонних соглашений, (далее – проекты по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора) осуществляется после подписания трехстороннего соглашения.

      31. Администратор местных бюджетных программ разрабатывает необходимую документацию по проектам по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора в порядке, установленном Правилами по бюджетным инвестициям, и направляет в соответствующий местный уполномоченный орган по государственному планированию.

      32. Местный уполномоченный орган по государственному планированию рассматривает проекты по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора администратора местных бюджетных программ в разрезе бюджетных инвестиций согласно Правилам по бюджетным инвестициям и подготавливает экономическое заключение.

      33. Администратор местных бюджетных программ представляет в соответствующий центральный государственный орган:

      1) бюджетную заявку с перечнем проектов по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора в разрезе объектов и сумму расходов по ним;

      2) инвестиционные предложения по местным государственным инвестиционным проектам;

      3) финансово-экономические обоснования местных бюджетных инвестиций, планируемых к реализации посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц;

      4) экономические заключения на инвестиционные предложения по местным государственным инвестиционным проектам, экономические заключения по бюджетным инвестициям, планируемым к реализации посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц, соответствующего местного уполномоченного органа по государственному планированию;

      5) отраслевое заключение соответствующего местного исполнительного органа;

      6) ТЭО и заключение комплексной вневедомственной экспертизы на ТЭО (в случае наличия);

      7) проектно-сметную документацию и заключение комплексной вневедомственной экспертизы на проектно-сметную документацию (в случае наличия).

      34. Соответствующий АБП направляет бюджетную заявку с приложением пакета документов, указанных в пункте 33 настоящих Правил, на софинансирование проектов по заимствованию субъектов квазигосударственного сектора администратору распределяемой бюджетной программы.

      35. Администратор распределяемой бюджетной программы формирует перечень проектов по заимствованию субъектами квазигосударственного сектора и выносит на рассмотрение РБК в порядке, определенном в пункте 11 настоящих Правил.

7. Порядок использования и распределения средств на подготовку
проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, путем
привлечения МФО

      36. Подготовка проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, путем привлечения МФО представляет собой услуги, оказываемые МФО в соответствии с их процедурами (в том числе консультантами, привлеченными ими), с которыми Правительство Республики Казахстан заключило рамочные соглашения о партнерстве.

      Услуги по подготовке проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, включают в себя разработку концессионных предложений или концепций проекта, конкурсных документаций, проектов договоров ГЧП или проектов договоров концессии либо отдельных их частей, независимой оценки представленных концессионных заявок, содержащихся в соответствующей конкурсной заявке, оказание консультационных услуг в переговорном процессе с участником конкурса.

      37. Основанием для финансирования подготовки проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, являются мандатное письмо от МФО и положительное экономическое заключение на инвестиционное предложение государственного инвестиционного проекта (при подготовке концессионного проекта).

      В случае, если до введения в действие Закона Республики Казахстан от 3 декабря 2013 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам совершенствования бюджетного законодательства" на инвестиционное предложение БИП, ТЭО БИП, ФЭО инвестиций, концессионное предложение концессионных проектов было дано заключение экономической экспертизы, заключение экспертизы или экономическое заключение, а также ГИП предусмотрен в соответствующем бюджете (определен вид и способ финансирования), то АБП не требуется разработка инвестиционного предложения ГИП.

      38. Обязательным условием при осуществлении МФО подготовки проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, является привлечение юридического лица по сопровождению проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, определенного Правительством Республики Казахстан или местным исполнительным органом.

      39. Финансирование подготовки республиканских проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, осуществляется за счет распределения в течение текущего финансового года средств распределяемой бюджетной программы между АБП.

      40. Финансирование подготовки местных проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, производится за счет целевых текущих трансфертов в рамках распределяемой бюджетной программы.

      41. Подготовка проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, осуществляется в три этапа:

      1) разработка и отбор концепций проекта ГЧП или концессионных предложений;

      2) разработка или корректировка, а также проведение необходимых экспертиз конкурсной документации проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов;

      3) конкурсные процедуры по выбору частного партнера или концессионера и заключение договора ГЧП или договора концессии.

      42. Администратор местных бюджетных программ разрабатывает предложения по местным проектам ГЧП, в том числе концессионным проектам, нуждающимся в подготовке, и направляет в соответствующий местный уполномоченный орган по государственному планированию.

      43. Местный уполномоченный орган по государственному планированию рассматривает предложения по местным проектам ГЧП, в том числе концессионным проектам, нуждающимся в подготовке, и направляет в соответствующий центральный государственный орган.

      44. АБП с учетом заявок местных представительных и исполнительных органов направляет бюджетную заявку на финансирование подготовки местных проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, администратору распределяемой бюджетной программы.

      45. По республиканским проектам ГЧП, в том числе концессионным проектам, АБП направляет бюджетную заявку на финансирование подготовки проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, администратору распределяемой бюджетной программы.

      46. Бюджетная заявка на финансирование подготовки местных и республиканских проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов составляется в соответствии с приложением и содержит следующие основные сведения:

      1) наименование проекта ГЧП или концессионного проекта;

      2) информацию о получателе бюджетных средств;

      3) виды услуг и их стоимость;

      4) номер и дату экономического заключения на инвестиционное предложение государственного инвестиционного проекта (при подготовке концессионного проекта).

      При наличии софинансирования проектов ГЧП, в том числе концессионного проекта, со стороны МФО необходимо указать размер софинансирования и виды услуг, подлежащих софинансированию.

      К бюджетной заявке также прилагаются:

      1) проект технического задания по предоставлению услуг, в котором должны быть отражены следующие основные сведения:

      цель и задачи привлечения услуг;

      сроки предоставления услуг;

      показатели (индикаторы) прямых результатов предоставления услуг;

      2) обоснование заявляемой общей стоимости услуг.

      Расчет обоснованности услуг осуществляется в соответствии с расценками, предоставляемыми МФО.

      47. Администратор распределяемой бюджетной программы формирует перечень проектов по подготовке проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов, и выносит его на рассмотрение РБК в порядке, определенном в пункте 11 настоящих Правил.

8. Порядок представления отчетности администраторами
республиканских бюджетных программ

      48. АБП представляют администратору распределяемой бюджетной программы отчет о ходе реализации мероприятий ежеквартально до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом.

      Отчет подписывается первым руководителем или заместителем первого руководителя центрального государственного органа.

      Отчет о ходе реализации бюджетной программы должен содержать следующую информацию:

      1) о фактическом выполнении мероприятий (стадий достижения результатов) в соответствии с утвержденным планом/графиком;

      2) в случае недостижения результатов, о причинах их недостижения;

      3) об освоении выделенных средств за отчетный период в соответствии с утвержденным планом/графиком в разрезе источников финансирования;

      4) об освоении выделенных средств с начала реализации проекта в разрезе источников финансирования;

      5) в случае отставания от плана/графика освоения средств по проекту, указываются его причины, а также предлагаемые пути решения.

  Приложение
к Правилам использования
средств целевого трансферта
из Национального фонда
Республики Казахстан
на реализацию проектов по содействию
устойчивому развитию и росту
Республики Казахстан, осуществляемых
совместно с международными финансовыми
организациями в рамках рамочных
соглашений о партнерстве

Форма
к бюджетной заявке на финансирование услуг по подготовке проектов ГЧП, в том числе концессионных проектов

      1. Наименование проекта ГЧП или концессионного проекта.

      2. Получатель бюджетных средств.

      3. Виды услуг и их стоимость.

      4. Номер и дата экономического заключения на инвестиционное предложение государственного инвестиционного проекта (при подготовке концессионного проекта).

      5. Наличие софинансирования проекта со стороны МФО:

      1) стоимость;

      2) виды услуг, подлежащих софинансированию.

      6. Контактные лица в государственном органа.