ЗҚАИ-ның ескертпесі!
Қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз
Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. "Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің мәселелері" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысына мынадай өзгеріс енгізілсін:
көрсетілген қаулымен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
2. Осы қаулы Ереженің 2024 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізілетін 15-тармағының 31) тармақшасын және 2022 жылғы 1 қаңтарға дейін қолданылатын 15-тармағының 83) тармақшасын қоспағанда, қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі |
А. Мамин |
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 24 желтоқсандағы № 928 қаулысына қосымша |
|
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 1011 қаулысымен бекітілген |
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі туралы ереже 1-тарау. Жалпы ережелер
1. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) мынадай:
1) мемлекеттік жоспарлау, салық, бюджет және кеден саясаты, инвестициялар тарту жөніндегі саясат, мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыз алу және борыш, мемлекеттік-жекешелік әріптестік, мемлекеттік инвестициялық жобалар, жарнама, аэронавигация, әуежайлар және кәбілді арнаны мүліктік жалдауға (жалға) немесе пайдалануға беру салаларын қоспағанда, табиғи монополиялар, қоғамдық маңызы бар нарықтар, мемлекеттік активтерді басқару, оның ішінде корпоративтік басқару сапасын арттыру, мемлекеттік басқару жүйесін дамыту;
2) өңірлік даму, жергілікті өзін-өзі басқаруды дамыту, жеке кәсіпкерлікті дамыту және қолдау, өзін-өзі реттеу;
3) аэронавигация, әуежайлар және кәбілді арнаны мүліктік жалдауға (жалға) немесе пайдалануға беру салаларын қоспағанда, табиғи монополиялар салаларында, ішкі рейстерде әуежайлардың мынадай қызметтерін көрсетуді: жолаушыларды отырғызу-түсіру (телескоптық трап арқылы), тасымалдау процесін қамтамасыз ету мақсатында пайдаланылатын әуежайдың үй-жайларын жалға беру, жүктерді өңдеу, жолаушыларды тіркеу үшін жұмыс орнын (алаңдар) ұсыну, әуе кемелерін авиациялық жанар-жағармай материалдарымен қамтамасыз етуді қоспағанда, қоғамдық маңызы бар нарықтарды мемлекеттік реттеу және бақылау, сондай-ақ энергия өндіруші және энергиямен жабдықтаушы ұйымдардың "Электр энергетикасы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының талаптарын сақтауын мемлекеттік бақылау;
4) жұмылдыру даярлығы және жұмылдыру;
5) жобалық басқару салаларындағы басшылықты, сондай-ақ стратегиялық, бақылау, іске асыру және реттеу функцияларын салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының орталық атқарушы органы болып табылады.
2. Министрліктің мынадай ведомствосы бар: Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу комитеті.
3. Министрлік өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
4. Министрлік мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оның рәміздері мен айырым белгілері, Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы бейнеленген мөрлері және атауы қазақ және орыс тілдерінде жазылған мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.
5. Министрлік азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
6. Егер Министрлікке Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес уәкілеттік берілген болса, ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.
7. Министрлік өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Министрлік басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
8. Министрліктің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.
9. Министрліктің орналасқан жері: 010000, Нұр-Сұлтан қаласы, Есіл ауданы, Мәңгілік ел даңғылы, 8-үй, "Министрліктер үйі" әкімшілік ғимараты, 7-кіреберіс.
10. Осы Ереже Министрліктің құрылтай құжаты болып табылады.
11. Министрліктің қызметін қаржыландыру Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.
12. Министрліктің өкілеттіктері болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан Министрлікке кәсіпкерлік субъектілерімен шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
Егер Министрлікке заңнамалық актілермен кіріс әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда алынған кіріс, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, мемлекеттік бюджетке жіберіледі.
2-тарау. Мемлекеттік органның міндеттері мен өкілеттіктері
13. Міндеттері:
мынадай салаларда мемлекеттік саясатты қалыптастыру:
1) салық, бюджет және кеден саясаты;
2) лицензиялау;
3) рұқсат беру жүйесі;
4) бюджетаралық қатынастар;
5) жеке кәсіпкерлік субъектілерінің қызметін мемлекеттік бақылау (қадағалау);
6) инвестицияларды тарту;
7) мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыз алу және борыш;
8) мемлекеттік-жекешелік әріптестік;
9) мемлекеттік инвестициялық жобалар;
10) табиғи монополиялар;
11) қоғамдық маңызы бар нарықтар;
12) халықаралық экономикалық және қаржылық қатынастар;
13) мемлекеттік активтерді басқару, оның ішінде корпоративтік басқару сапасын арттыру;
14) мемлекеттік басқару жүйесін дамыту;
15) өңірлік даму;
16) жергілікті өзін-өзі басқаруды дамыту;
17) жеке кәсіпкерлікті дамыту және қолдау;
18) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне, "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін мемлекеттік реттеу және бақылау;
19) табиғи монополиялар және қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілерінің қызметін жүзеге асыру саласында тұтынушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау;
20) Министрліктің қарамағындағы мемлекеттік басқару салаларында (аяларында) тұтынушылар мен көрсетілетін қызметті берушілер арасындағы мүдделердің теңгерімін қамтамасыз ету;
21) табиғи монополиялар және қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілерінің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету;
22) өзін-өзі реттеу;
23) жарнама;
24) жұмылдыру даярлығы және жұмылдыру;
25) жобалық басқару;
26) өз құзыреті шегінде Министрлікке жүктелген өзге де міндеттерді жүзеге асыру.
14. Өкілеттіктері:
1) құқықтары:
өз құзыреті шегінде орындау үшін міндетті құқықтық актілерді қабылдау;
мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, олардың лауазымды тұлғаларынан заңнамада белгіленген тәртіппен қажетті ақпаратты және материалдарды сұрату және алу;
өз құзыреті шегінде консультативтік-кеңесші және сарапшылық комиссиялар құру;
Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен белгіленген коммерциялық және өзге заңмен қорғалатын құпия мәліметтерді жарияламауға қойылатын талаптарды сақтай отырып, мемлекеттік органдардан, өзге ұйымдардың лауазымды тұлғалары мен жеке тұлғалардан Министрлікке жүктелген функцияларды жүзеге асыру үшін қажет ақпаратты сұрату және алу;
сотқа жүгіну;
тексерулер мен сараптамалар жүргізу үшін басқа да ұйымдардан мамандарды тарту;
өз құзыреті шегінде мемлекеттік органдарға олар қабылдаған, Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзатын актілердің күшін жою немесе өзгерту туралы ұсыныстар енгізу;
прокуратура органдарына Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы келетін материалдар мен нормативтік құқықтық актілерді жолдау;
табиғи монополиялар субъектілеріне Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасын бұзушылықты жою туралы және қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілеріне олардың Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінде көзделген міндеттемелерді орындауы туралы нұсқама енгізу;
өзінің өкілеттіктері мен функцияларының бір бөлігін ведомствоға беру;
жергілікті атқарушы органдардың басшыларымен реттелетін саладағы қызметтің түпкілікті нәтижелеріне қол жеткізуге бағытталған меморандумдар (келісімдер) жасасу;
заңнамалық актілерде, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асыру;
2) міндеттері:
Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жағдайларды қоспағанда, өзінің өкілеттіктерін жүзеге асыру кезінде алынған коммерциялық, қызметтік, өзге де заңмен қорғалатын құпияны құрайтын ақпаратты жария етпеу;
Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінде белгiленген тәртiппен және мерзiмде жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерін қабылдау және қарау;
өзінің интернет-ресурсында:
Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркелімін;
уәкілетті органның құқықтық актілерін;
"Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабының 7-тармағында белгіленген талаптарды ескере отырып, электрондық жеткізгіште ұсынылған, қоса берілген құжаттары бар өтінімдерді;
бекітілген, белгіленген және айқындалған тарифтерді;
бекітілген тарифтік сметаларды және инвестициялық бағдарламаларды;
табиғи монополиялар субъектілерінің бекітілген тарифтік сметалардың орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламалардың орындалуы туралы, реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа және сенімділік көрсеткіштерін сақтау және табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділік көрсеткіштеріне қол жеткізу туралы есептерін;
"Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес табиғи монополия субъектісінің жекелеген іс-әрекеттер жасауына берілген келісімдердің, сондай-ақ табиғи монополия субъектісінен қабылданған реттеліп көрсетілетін қызметтерге жатпайтын қызметті жүзеге асыру туралы хабарламалардың тізілімін;
табиғи монополиялар және қоғамдық маңызы бар нарықтар субъектілерін әкімшілік жауапкершілікке тарту туралы қаулыларды және Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінде көзделген міндеттемелерді орындау туралы және Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасын бұзушылықты жою туралы нұсқамаларды;
уәкілетті органның қатысуымен талқылау қорытындылары бойынша сот шешімдерін;
реттеліп көрсетілетін қызметтердің сапа және сенімділік көрсеткіштерін;
табиғи монополиялар субъектілері қызметінің тиімділік көрсеткіштерінің жетістіктерін;
табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін мемлекеттік реттеуді жүзеге асыруға қатысты өзге де ақпаратты орналастыру;
табиғи монополиялар салаларында қызметін жүзеге асыратын субъектілерді Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркеліміне қосу немесе одан шығару туралы шешім қабылдау;
қалалардың, аудандардың және облыстардың жылу, электр, газ таратушы жүйелерін, сондай-ақ сумен жабдықтау және кәріз желілерін дамыту жоспарларын келісу;
Қазақстан Республикасының табиғи монополиялар туралы заңнамасының қолданылуына талдау жүргізу, оның негізінде әдістемелік ұсынымдар әзірлеу;
реттелетін саладағы жергілікті атқарушы органдардың жұмысын үйлестіру;
аумақтық органдар мен ұйымдардың негізгі қызметі, республикалық бюджетті жоспарлау мен атқару мәселелері бойынша жұмысын үйлестіру;
реттелетін саладағы аумақтық органдар мен ұйымдарға, заңды және жеке тұлғаларға Министрліктің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша әдіснамалық және консультациялық көмек көрсетуді ұйымдастыру;
реттелетін саладағы мәселелер бойынша білімді насихаттау;
бухгалтерлік есепті жүргізу және қаржылық есептілікті қалыптастыру;
реттелетін саладағы Қазақстан Республикасы заңнамасының қолданылуына талдау жүргізу;
электрондық ақпараттық ресурстарды және ақпараттық жүйелерді, ақпараттық-коммуникациялық желілерді құру және олардың жұмыс істеуін қамтамасыз ету, Қазақстан Республикасының ақпараттандыру саласындағы заңнамасына сәйкес оларға жеке және заңды тұлғалардың қол жеткізуін ұйымдастыру.
15. Функциялары:
1) мемлекеттік жоспарлау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;
2) өзін-өзі реттеу мәселелері бойынша мемлекеттік саясатты іске асыру;
3) Елдің аумақтық даму жоспарын әзірлеу;
4) Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын, Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік тәуекелдерін басқару жөніндегі іс-қимыл жоспарын әзірлеу, түзету және іске асырылуын мониторингтеу;
5) Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының жобаларын келісу;
6) Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының іске асырылуын мониторингтеу және бағалау;
7) Мемлекеттік жоспарлау жүйесін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
8) Қазақстан Республикасының Ұлттық даму жоспарын, Елдің аумақтық даму жоспарын, тұжырымдамасын, мемлекеттік органдардың даму жоспарларын, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың даму жоспарларын әзірлеу, мониторингтеу, іске асыру, бағалау және бақылау әдістемесін әзірлеу және бекіту;
9) Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу, мониторингтеу, іске асыру, бағалау және бақылау жүргізу әдістемесін әзірлеу және бекіту;
10) Қабылданған кешенді жоспарлардың, жол карталарының тізілімін жүргізу;
11) стратегиялық жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен және Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісу бойынша доктриналарды (стратегияларды), мемлекеттік бағдарламаларды, кешенді жоспарларды, жол карталарын әзірлеу қағидаларын әзірлеу және бекіту;
12) Мемлекеттік жоспарлау жүйесі құжаттарының іске асырылуы туралы мониторингтің нәтижелері туралы есепті жасау нысаны мен қағидаларын әзірлеу және бекіту;
13) стратегиялық жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен келісу бойынша ұлттық жобалардың тізбесін әзірлеу;
14) мемлекеттік органның операциялық жоспарын әзірлеу, іске асыру, іске асыруын мониторингтеу қағидаларын әзірлеу және бекіту;
15) Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісу бойынша стратегиялық жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен бірлесіп, ұлттық жобаларды әзірлеу жөніндегі әдістемені, оларды ұсыну форматын, іске асыру жоспар-кестесінің нысанын, ұлттық жобалар бойынша есептілік нысандарын әзірлеу және бекіту;
16) Қазақстан Республикасы Президентінің жыл сайынғы жолдауларын іске асыру мақсатында әзірленетін жалпыұлттық іс-шаралар жоспарларын әзірлеу және іске асырылуын мониторингтеу;
17) мемлекеттік органдардың елдің экономикалық саясатын қалыптастыру және іске асыру жөніндегі қызметін үйлестіру;
18) мемлекеттік жастар саясатын іске асыру;
19) республиканың әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу;
20) макроэкономикалық болжамдау әдіснамасы мен құралдарын жетілдіру;
21) экономикалық саясат шараларының негізгі макроэкономикалық көрсеткіштерге ықпалын бағалау;
22) әлемдік экономикадағы ахуалды талдау, әлеуетті сыртқы тәуекелдерді және олардың елдің әлеуметтік-экономикалық дамуына ықпалын бағалау;
23) әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеуді әдіснамалық қамтамасыз ету, оның ішінде елдің және өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі көрсеткіштерін бес жылдық кезеңге болжамдау әдістемесін әзірлеу және бекіту;
24) республикалық және облыстық маңызы бар қалалардың даму стратегияларын әзірлеу жөніндегі әдістемені бекіту;
25) республиканың макроэкономикалық көрсеткіштерін мониторингтеу және талдау;
26) салық және бюджет саясатын, сондай-ақ кеден ісі саласындағы саясатты қалыптастыру;
27) салық және бюджет заңнамасын, сондай-ақ кеден ісі саласындағы заңнаманы жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
28) бюджет жүйесін дамыту бойынша ұсыныстар әзірлеу;
29) үш жылдық кезеңге арналған республикалық және облыстық бюджеттер арасындағы жалпы сипаттағы трансферттер көлемдері туралы Қазақстан Республикасы Заңының жобасына облыстар, республикалық маңызы бар қалалар, астананың бюджет кірістерін болжау;
30) шоғырландырылған, мемлекеттік және республикалық бюджеттердің түсімдері мен шығыстарының болжамын, бюджеттің тапшылығын, Ұлттық қордың көрсеткіштерін болжамдауды қамтитын үш жылдық кезеңге және ұзақ мерзімді кезеңге арналған бюджет параметрлерін болжамдау;
31) бюджет түсімдерін болжау әдістемесін әзірлеу және бекіту;
32) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен келісу бойынша мұнайдың есептік бағасын айқындау тәртібін бекіту;
33) жалпы сипаттағы трансферттерді есептеулер әдістемесін әзірлеу және бекіту;
34) мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыз алу және борыш, мемлекет кепілгерлігі бойынша борыш саясатын қалыптастыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
35) үкіметтік борыш пен жергілікті атқарушы орган борышының лимитін, мемлекеттік кепілдіктер беру мен мемлекет кепілгерліктері лимиттерін айқындау;
36) бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша экспортты қолдау жөнінде мемлекеттік кепілдіктер беру үшін қорытындыны әзірлеуге немесе түзетуге қойылатын талаптарды белгілеу;
37) Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын тәртіппен экспортты қолдау жөнінде мемлекеттік кепілдік беру лимитін айқындау сомасын белгілеу;
38) өз құзыреті шегінде арнайы экономикалық және индустриялық аймақтарды құру және олардың жұмыс істеуі саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру;
39) өз құзыреті шегінде арнайы экономикалық және индустриялық аймақтардың қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын әзірлеуге және келісуге қатысу;
40) арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар қызметінің тиімділігін бағалау әдістемесін келісу;
41) арнайы экономикалық аймақтың арнайы құқықтық режимі қолданылатын қызметтің басым түрлерінің тізбесін келісу;
42) арнайы комиссияның жұмысына қатысу;
43) рентабелділігі төмен келісімшарттар бойынша пайдалы қазбаларды өндіруге салынатын салықтың жеке мөлшерлемесінің нақты мөлшерлері бойынша ұсыныстар әзірлеу;
44) "Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі қолданысқа енгізілгенге дейін жасалған жер қойнауын пайдалануға арналған келісімшарттардың жобаларына экономикалық сараптама жүргізу;
45) пайдалы қатты қазбаларды өңдеу туралы келісім жобаларына экономикалық сараптама жүргізу;
46) төмен тұрған бюджеттердің қолма-қол ақша тапшылығын жабуға бағытталған бюджеттік кредиттерді қоспағанда, бюджеттік кредиттеу мәселелері жөніндегі құжаттарды қарау;
47) мемлекеттік инвестициялық жобалар саясатын қалыптастыру;
48) Қазақстан Республикасы Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша мемлекеттік міндеттемелерінің, оның ішінде мемлекеттік концессиялық міндеттемелерінің лимиттерін қалыптастыру;
49) бюджеттік инвестицияларды, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды жоспарлауды әдіснамалық қамтамасыз ету;
50) білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдармен келісу бойынша білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау объектілеріне қажеттілікті айқындау және инвестициялық жобалардың тізбесін қалыптастыру әдістемесін әзірлеу және бекіту;
51) білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет және спорт, ақпараттандыру және автомобиль жолдары салаларында басшылықты жүзеге асыратын орталық уәкілетті органдармен бірлесіп, елді мекендер үшін өңірлік стандарттар жүйесін әзірлеу және бекіту;
52) мемлекеттік инвестициялық жобалардың, бюджеттік инвестициялық жобалардың және бюджеттік бағдарламалар әкімшілері заңды тұлғаларының жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы іске асыру жоспарланатын бюджеттік инвестициялардың инвестициялық ұсыныстары бойынша экономикалық қорытындылар дайындау;
53) мемлекеттік кепілдіктер беру үшін инвестициялық жобаларды іріктеуді жүзеге асыру;
54) мемлекет кепілгерліктерін беру немесе көлемін ұлғайту үшін мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды іріктеуді жүзеге асыру;
55) бірлесіп қаржыландыру шартында мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды қарау;
56) концессия объектісінің құнын және концессионерлер қызметін мемлекеттік қолдау мен шығындарды өтеу көздерінің жиынтық құнын айқындау әдістемесін бекіту;
57) "Концессиялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 3-2) тармақшасында белгіленген жағдайларды қоспағанда, концессиялар саласындағы құжаттарға экономикалық сараптама жүргізу үшін концессия мәселелері жөніндегі мамандандырылған ұйымды тарту;
58) заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы республикалық бюджет қаражаты есебінен іске асыру жоспарланатын республикалық бюджеттік инвестициялық жобалардың, оның ішінде түзетілген бюджеттік инвестициялардың, Қазақстан Республикасының Үкіметі айқындайтын заңды тұлғаға республикалық бюджет қаражаты есебінен мемлекеттік кепілдік беру үшін түзетілген, сондай-ақ жаңадан жасалған инвестициялық жобалардың, техникалық-экономикалық негіздеме әзірлеуді талап ететін бюджеттік инвестициялық жобаларды бюджеттік кредиттеудің, мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруының экономикалық сараптамасын жүргізу үшін құжаттарды қаржы агенттеріне жіберу;
59) республикалық бюджеттік инвестициялық және мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының, оның ішінде концессиялық жобалардың тізбесін қалыптастыру, тиісті бөлінетін бюджеттік бағдарламаның қаражаты есебінен жүзеге асырылатын бюджеттік инвестициялық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемелерін, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының, оның ішінде концессиялық жобалардың конкурстық (аукциондық) құжаттамасын әзірлеу немесе түзету, сондай-ақ қажетті сараптамаларын жүргізу, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды консультациялық сүйемелдеу;
60) егер объектілер республикалық меншікке жатқызылса, жыл сайын жылжымалы негізде үш жыл мерзімге концессияға беруге ұсынылатын объектілер тізбесін қалыптастыру және бекіту;
61) бюджеттік инвестициялық жобалардың және заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттік инвестициялардың, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының, оның ішінде концессиялық жобалардың іске асырылуын бағалау;
62) концессиялық жобалардың іске асырылуын бағалау нәтижелерін республикалық меншікке жататын концессия объектілері бойынша концессия шарттарының тізіліміне деректерді енгізу үшін республикалық меншікке билік ету құқығын жүзеге асыру жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органға жіберу;
63) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын және концессиялық жобаларды ұйымдастыру саласында салааралық үйлестіру мен әдіснамалық басшылықты жүзеге асыру;
64) концессия шарттарының тізілімін жүргізу;
65) бюджеттік инвестициялар, мемлекеттік-жекешелік әріптестік, оның ішінде концессиялар, мемлекеттік кепілдіктер беру үшін инвестициялық жобалар және техникалық-экономикалық негіздеме әзірлеуді талап ететін бюджеттік инвестициялық жобаларды бюджеттік кредиттеу, қаржы агенттерінің мемлекеттік инвестициялық саясатты іске асыруы мәселелері бойынша республикалық бюджет қаражаты есебінен сараптама жүргізу және құжаттаманы бағалау құнын айқындау әдістемесін бекіту;
66) бюджеттің атқарылуы жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп, денсаулық сақтау саласындағы ұлттық оператор, автомобиль жолдарын басқару жөніндегі ұлттық оператор мен астананың көлік инфрақұрылымы объектілерін басқару функцияларын жүзеге асыратын компанияның, қорғаныс мұқтаждарына, қауіпсіздік пен құқықтық тәртіпті қамтамасыз етуге арналған әскери мақсаттағы тауарлардың (өнімдердің), қосарланған мақсаттағы (қолданыстағы) тауарлардың (өнімдердің), әскери мақсаттағы жұмыстар мен әскери мақсаттағы көрсетілетін қызметтердің импортын жүзеге асыру жөніндегі уәкілетті ұйымның және инвестициялық жобаларды іске асыру үшін мемлекет кепілдігімен берілген мемлекеттік емес қарызды өтеу көздерінің бірі республикалық және жергілікті бюджеттерден берілетін төлемақылар (төлемдер) болып табылатын басқа квазимемлекеттік сектор субъектілерінің әлеуметтік маңызы бар инвестициялық жобаларының және (немесе) инвестициялық бағдарламаларының тізбесін бекіту;
67) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын, оның ішінде концессиялық жобаларды консультациялық сүйемелдеу бойынша көрсетілетін қызметтердің құнын айқындау әдістемесін бекіту;
68) жергілікті мемлекеттік басқарудың жұмыс істеу тетіктерін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
69) байланысты гранттарды тартуға арналған өтінімдер тізбесін қалыптастыру;
70) байланысты гранттарды тартуға арналған өтінімдер тізбесін бекіту;
71) экономика салаларында мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің тетіктерін қолданудың институционалдық және заңнамалық негізін жасау бойынша ұсыныстар әзірлеу;
72) республикалық бюджеттен өңірлерді дамытуға арналған нысаналы трансферттерді бөлу бойынша ұсыныстар әзірлеу;
73) нысаналы даму трансферттері мен республикалық бюджеттен берілетін бюджеттік кредиттер есебінен қаржыландырылатын жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалар бойынша, олардың өңірлік даму саласындағы уәкілетті орган айқындаған өңірлік саясат басымдықтарының өлшемшарттарына сәйкес келуі тұрғысынан ұсыныстар қалыптастыру;
74) Қазақстан Республикасының Ұлттық қорын қалыптастыру, пайдалану және басқару тетіктерін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
75) "Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан кепілдендірілген трансферт туралы" Қазақстан Республикасы Заңының жобасын әзірлеу;
76) Қазақстан Республикасының Үкіметіне жыл сайын табиғи монополиялар салаларының жай-күйі туралы, бекітілген тарифтік сметалардың орындалуы туралы, бекітілген инвестициялық бағдарламалардың орындалуы туралы есептерді ұсыну;
77) тарифтерді қалыптастыру қағидаларын бекіту;
78) табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін жүзеге асыру қағидаларын бекіту;
79) реттеліп көрсетілетін қызметтерді ұсынудың үлгілік шарттарын бекіту;
80) реттеліп көрсетілетін қызметтердің тізбесін бекіту;
81) тарифтік реттеудің ынталандырушы әдісін қолдана отырып, бекітілетін табиғи монополиялар субъектілерінің тізбесін бекіту;
82) Тарифтік саясат жөніндегі кеңес туралы ережені және оның дербес құрамын бекіту;
83) теміржол көлігі саласында басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы органмен келісу бойынша Қазақстан Республикасының теміржол көлігі туралы заңнамасында көзделген уақытша теңгерімдеу төлемақысын есептеу және төлеу қағидаларын бекіту;
84) инженерлік желілерге қосуға арналған техникалық шарттардың үлгілік нысандарын бекіту;
85) табиғи монополиялар субъектілері қызметкерлерінің нақты іс-қимылдар тәртібімен қызметтер көрсетуінің үлгілік регламенттерін бекіту;
86) кәсіпкерлік субъектілерінің белгіленген қуаты 200 кВт-қа дейінгі электр қондырғыларын энергия беруші ұйымдардың электр желілеріне технологиялық қосуға жұмсалған шығындарын айқындау қағидаларын бекіту;
87) бағаларды мемлекеттік реттеуді және қоғамдық маңызы бар нарық субъектісінің баға белгілеу тәртібін және міндеттерді сақтауына мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
88) қоғамдық маңызы бар нарықтарда баға белгілеу қағидаларын бекіту;
89) Министрліктің құзыреті шегіндегі халықаралық ынтымақтастық;
90) мемлекеттік органдардың халықаралық экономикалық ынтымақтастық жөніндегі жұмысын үйлестіру, халықаралық қаржы және экономикалық ұйымдармен, сыртқы көмекті үйлестіру және олардың қызметі мәселелері бойынша донор елдермен, рейтингтік агенттіктермен өзара іс-қимыл жасасу;
91) халықаралық экономикалық ұйымдармен келіссөздерде, сондай-ақ екіжақты бастамалар шеңберінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің атынан өкілдік ету;
92) халықаралық және өңірлік ұйымдар шеңберіндегі экономикалық ынтымақтастықты дамыту бойынша ұсыныстар әзірлеу және мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіру;
93) Қазақстан Республикасы қатысушы болып табылатын экономикалық салада халықаралық шарттардың орындалуын мониторингтеу, Қазақстан Республикасы экономикалық ынтымақтастығының басым бағыттарын айқындау бойынша ұсыныстар дайындауды жүзеге асыру;
94) Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасымен келісу бойынша мемлекет бақылайтын акционерлік қоғамдардағы корпоративтік басқаруды бағалау қағидаларын әзірлеу және бекіту;
95) Ұлттық әл-ауқат қорын қоспағанда, мемлекет бақылайтын акционерлік қоғамдардағы корпоративтік басқарудың үлгілік кодексін әзірлеу және бекіту;
96) мемлекеттік мүлікті басқаруды талдау және бағалау;
97) мемлекет акционері болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму жоспарларының іске асырылуын бағалау;
98) мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп, акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму жоспарларын және даму іс-шараларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингтеу және бағалау тәртібін бекіту;
99) акционері (қатысушысы, сенімгерлік басқарушысы) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі болып табылатын акционерлік қоғамдарды, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерді және ол құрған мемлекеттік кәсіпорындарды қоспағанда, мемлекет бақылайтын акционерлік қоғамдардың және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің, мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингтеу және бағалау тәртібін айқындау;
100) мемлекеттік мүлікті басқару жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп, акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму жоспарларын және даму іс-шараларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингтеу және бағалау тәртібін айқындау;
101) акционері (қатысушысы, сенімгерлік басқарушысы) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі болып табылатын акционерлік қоғамдарды, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерді және ол құрған мемлекеттік кәсіпорындарды қоспағанда, мемлекет бақылайтын акционерлік қоғамдардың және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің, мемлекеттік кәсіпорындардың даму жоспарларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингтеу және бағалау тәртібін бекіту;
102) мемлекеттік мүлікті мүліктік жалдау (жалға алу) тәртібін әзірлеу және бекіту;
103) мемлекеттік мүлікті әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілеріне сатып алу құқығынсыз жеңілдікті шарттармен мүліктік жалдау (жалға алу) тәртібін айқындау;
104) мемлекеттік басқару жүйесін жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
105) мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасының қоғамдық мониторингі қорытындысын ескере отырып, мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру жөнінде шаралар қабылдау;
106) мемлекеттік басқару органдарының қызметіне функционалдық талдау жүргізу;
107) мемлекеттік органдардың қызметіне салалық (ведомстволық) функционалдық шолу жүргізу жөніндегі әдістемені әзірлеу және бекіту;
108) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың функцияларын бәсекелес ортаға беру жөніндегі мемлекеттік саясатты іске асыру;
109) Қазақстан Республикасының Үкіметіне жыл сайынғы негізде орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың функцияларын бәсекелес ортаға беру бойынша жүргізіліп жатқан жұмыстың нәтижелері туралы ақпарат беру;
110) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдар функцияларының аутсорсингін жүзеге асыру қағидаларын әзірлеу және бекіту;
111) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың функцияларын бәсекелес ортаға беру қағидаларын әзірлеу және бекіту;
112) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың функцияларын бәсекелес ортаға беру үшін іріктеу әдістемесін әзірлеу және бекіту;
113) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың бәсекелес ортаға беру үшін ұсынылатын функциялар құнын айқындау әдістемесін әзірлеу және бекіту;
114) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың бәсекелес ортаға беру үшін ұсынылатын функциялары бойынша нарықтың дайын болуына талдау жүргізу әдістемесін әзірлеу және бекіту;
115) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың бәсекелес ортаға берілген функцияларының жүзеге асырылуына мониторинг жүргізу қағидаларын әзірлеу және бекіту;
116) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың функцияларын бәсекелес ортаға беру бойынша орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың қызметіне әдістемелік көмек беруді және үйлестіруді жүзеге асыру;
117) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың нарықтың дайын болуына жүргізген талдауларына сараптамалық қорытындылар дайындау және беру;
118) өз құзыреті шегінде орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдар бәсекелес ортаға беру үшін ұсынатын орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдардың функцияларын іріктеу нәтижелеріне сараптама жүргізу;
119) орталық және (немесе) жергілікті атқарушы органдар жүргізген, оңтайландыру тұрғысынан ұсынылған есептеме бойынша қорытынды әзірлеу және беру;
120) мемлекеттiк бюджет есебiнен қамтылған Қазақстан Республикасының барлық органдары үшін жұмыскерлердің еңбегіне ақы төлеу жүйесiн жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
121) мемлекеттiк бюджет есебiнен қамтылған Қазақстан Республикасының барлық органдары үшін жұмыскерлерге еңбекақы төлеудiң бірыңғай жүйесiн әзірлеу;
122) Министрліктің құзыреті шегінде ғылым және ғылыми-техникалық қызмет саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруды жүзеге асыру және тиісті салада ғылыми зерттеулер жүргізу бойынша жұмыстарды үйлестіру;
123) Министрліктің құзыреті шегінде тиісті салада зерттеулер жүргізу жұмыстарын үйлестіру;
124) Министрліктің құзыреті шегінде мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстар мен мемлекеттік ақпараттық жүйелерді, мемлекеттік органдардың ақпараттық-коммуникациялық желілерін дамыту, олардың Қазақстан Республикасының бірыңғай ақпараттық кеңістігіндегі үйлесімділігі мен өзара іс-қимылын қамтамасыз ету;
125) Министрліктің құзыреті шегінде құқықтық актілерді әзірлеу;
126) Министрліктің құзыреті шегінде құқықтық актілердің жобаларын келісу және олар бойынша қорытындылар беру;
127) заң жобаларына ғылыми-экономикалық сараптама жүргізуді ұйымдастыру;
128) экономикалық талдауды жүзеге асыру және өңірлік даму саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
129) жергілікті өзін-өзі басқаруды дамыту саласында салааралық үйлестіруді жүзеге асыру;
130) Қазақстан Республикасының әкімшілік-аумақтық құрылысын жетілдіру мен оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу;
131) Мемлекеттік-жекешелік әріптестікті дамыту орталығының сараптамасы негiзiнде мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасына жасалған бизнес-жоспарға қорытынды дайындау;
132) ауылдық елді мекендердің әлеуметтік-экономикалық дамуын мониторингтеу және талдау;
133) барлық деңгейдегі аумақтардың әлеуметтік-экономикалық дамуының ағымдағы жай-күйіне талдау жүргізу;
134) өңірлерді дамыту проблемаларын мониторингтеу және талдау;
135) елдің өңірлік саясатын қалыптастыру және іске асыру бойынша мемлекеттік органдардың, өңірлердің қызметін үйлестіру;
136) елдің экономикалық саясатын қалыптастыру және іске асыру бойынша өңірлердің қызметін үйлестіру;
137) әлеуметтік-экономикалық әлеуеті жоғары, орта және төмен ауылдық елді мекендердің тізбесін келісу;
138) жекелеген проблемалы аумақтарды, елді мекендерді дамытудың кешенді жоспарларын әзірлеу және бағалау;
139) жерлеудің және зираттарды күтіп-ұстау ісін ұйымдастырудың үлгілік қағидаларын әзірлеу және бекіту;
140) жастар жүзеге асыратын кәсіпкерлік қызметті дамыту жөнінде шаралар әзірлеу;
141) республикалық бюджет қаражаты есебінен кәсіпкерлікті қолдаудың мемлекеттік шаралары шеңберінде көрсетілетін қызметтердің құнын айқындау әдістемесін әзірлеу және бекіту;
142) жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiн қаржыландыру және оларға кредит беру жөнiндегi шараларды жетiлдiру туралы ұсыныстар әзiрлеу;
143) Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметті реттеудің жай-күйі туралы жылдық есепті дайындау және Қазақстан Республикасының Үкіметіне жіберу;
144) шағын кәсіпкерлік саласында кадрларды даярлау, қайта даярлау және біліктілігін арттыру жүйесін қалыптастыруға бағытталған шараларды іске асыруға ұсыныстар әзірлеу, сондай-ақ оларды іске асыру;
145) жастар ұйымдарымен жастар арасында кәсіпкерлік қызметті дамыту мәселелері бойынша өзара іс-қимылды және ынтымақтастықты жүзеге асыру;
146) мемлекеттік рұқсат беру жүйесін жетілдіру және оңтайландыру бойынша және жеке кәсіпкерлік субъектілерінің қызметін мемлекеттік бақылау және қадағалау, сондай-ақ жеке кәсіпкерлікті қолдау мен дамыту саласын орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың қызметін ведомствоаралық үйлестіруді жүзеге асыру;
147) орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың жанындағы сараптамалық кеңестердің қызметін үйлестіру;
148) мемлекеттік органдар мен лауазымды тұлғалар жол берген жеке кәсіпкерлік субъектілерінің қызметін регламенттейтін Қазақстан Республикасы заңнамасының бұзушылықтары туралы Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметін хабардар ету;
149) уәкілетті мемлекеттік органдар әзірлейтін тәуекелдер дәрежесін бағалау өлшемшарттарын, тексеру парақтарын бірлесіп бекіту арқылы мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін енгізу процесін үйлестіруді жүзеге асыру;
150) тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарының ерекшеліктері мен құпиялылығын ескере отырып, мемлекеттік органдардың тексеру парақтарының нысанын және тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларын әзірлеу және бекіту;
151) кәсіпкерлік қызметті реттеу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияның қызметін қамтамасыз ету;
152) Қазақстан Республикасының Үкіметіне экономиканың басым секторларын айқындау жөнінде ұсыныстар енгізу;
153) индустриялық-инновациялық жүйенің тиімділігін бағалауды жүзеге асыру;
154) ақпараттық құралдардың тізбесін әзірлеу және бекіту;
155) құқықтық статистика және арнайы есепке алу саласындағы уәкілетті органмен бақылау және қадағалау органдарының тексерулерді және профилактикалық бақылау мен қадағалауды есепке алу жөніндегі ақпаратпен алмасу бойынша өзара іс-қимылы;
156) лицензиялау саласындағы мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіру;
157) Министрліктің даму жоспарын әзірлеу және бекіту;
158) инвестициялық ұсынысты әзірлеу және түзету, қажетті сараптамаларын жүргізу, сондай-ақ бюджеттік инвестицияларды жоспарлау, қарау, іріктеу, мониторингтеу және іске асырылуын бағалау қағидаларын бекіту;
159) реттелетін салаларда техникалық регламенттерді бекіту;
160) үш жылдық кезеңге арналған республикалық және облыстық бюджеттер, республикалық маңызы бар қалалар, астана бюджеттері арасындағы жалпы сипаттағы трансферттер көлемдері туралы Қазақстан Республикасы Заңының жобасын әзірлеу;
161) еңбек жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органмен келісу бойынша еңбек жөніндегі үлгілік нормалар мен нормативтерді, сондай-ақ реттелетін саладағы кәсіптік стандарттарды бекіту;
162) бағаларына мемлекеттік реттеу белгіленген мұнай өнімдерін бөлшек саудада өткізуге арналған шекті бағаларды келісу;
163) Қазақстан Республикасының Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексіне сәйкес әкімшілік хаттамалар жасау;
164) индустриялық-инновациялық қызметті мемлекеттік қолдау саласындағы мемлекеттік саясатты қалыптастыруға және іске асыруға қатысу;
165) жеке кәсіпкерлік субъектілері орындауға міндетті талаптарды белгілеу және бекіту;
166) агломерацияларды, екінші деңгейдегі қалаларды, шағын қалаларды, моноқалаларды, ауылдар мен шекарамаңы аумақтарын дамыту мәселелері бойынша ұсыныстар әзірлеу;
167) реттеушілік әсерді талдау нәтижелерін қарау және өңірлік маңызы бар актілердің жобаларын қоспағанда, реттеуші мемлекеттік органдардың, Қазақстан Республикасы Ұлттық палатасының және басқа да мүдделі тұлғалардың белгіленген рәсімдерді сақтауы туралы қорытынды беру;
168) жеке кәсiпкерлiк субъектiлерiне қойылатын талаптарды белгiлейтiндерiн қоспағанда, өз құзыреті шеңберінде нормативтiк құқықтық актiлер мен нормативтік құжаттар, әдістемелер, стандарттар әзiрлеу және бекiту;
169) мемлекеттік қызметтер көрсету;
170) жеке кәсіпкерлікті дамыту жөніндегі мемлекеттік саясатты іске асыру;
171) шағын кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау мен дамыту шараларының орындалуын ұйымдастыру және үйлестіру;
172) кәсiпкерлiк ортаға, инвестициялық ахуалға және жеке кәсiпкерлiктi дамытудың инфрақұрылымына талдау жүргізу;
173) жеке кәсіпкерлік субъектілеріне әдіснамалық көмек көрсетуді ұйымдастыру;
174) жеке кәсіпкерлік субъектілерінің тізілімін жүргізу;
175) әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің тізілімін бекіту;
176) әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің тізілімін жүргізу;
177) әлеуметтік кәсіпкерлік субъектілерінің тізілімін жүргізу қағидаларын әзірлеу;
178) арнаулы комиссияны қалыптастыру қағидаларын және ол туралы ережені әзірлеу;
179) мемлекеттік органдардың, ұлттық холдингтердің, ұлттық даму институттарының және өзге де ұйымдардың әлеуметтік кәсіпкерлікті дамыту бастамаларын қолдауды жүзеге асыру қағидаларын әзірлеу;
180) жеке кәсiпкерлiк субъектілері бірлестіктері мен өзге де коммерциялық емес ұйымдарды аккредиттеу;
181) кәсiпкерлiк субъектiлерiнiң мүдделерiн қозғайтын нормативтік құқықтық актінің тиісті жобасын ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырғаны туралы хабарламаны сараптама қорытындысын алу үшін, оның ішінде осы жобаны мүдделі мемлекеттік органдармен әрбір келесі келісу кезінде сараптама кеңестеріне және Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасына жіберу;
182) кәсiпкерлiкті мемлекеттік реттеу саласындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау тиімділігі мониторингін жүзеге асыру;
183) жеке кәсiпкерлiктi дамыту саласында халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру;
184) жеке кәсiпкерлiктi дамыту мен қолдау жөнiндегi мемлекеттiк саясатты насихаттау;
185) республика өңiрлерiнде шағын кәсiпкерлiк инфрақұрылымын қалыптастыру мен дамытуға ықпал ету;
186) жеке кәсіпкерлік субъектілерін қолдау мен қорғау саласындағы бақылауды жүзеге асыру;
187) шағын және орта кәсiпкерлiктiң Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің инновациялық, инвестициялық және индустриялық даму саласындағы құжаттарын iске асыруға қатысуы үшiн жағдайлар жасау;
188) инвесторлар, грант берушi халықаралық ұйымдар үшiн жеке кәсiпкерлiктi қолдау мен дамыту мәселелерiнде жағдайлар жасау;
189) мемлекеттік қызметшілер мен өзге де адамдарды реттеушілік әсерді талдауды енгізу мен жүзеге асыру мәселелері бойынша оқытуды ұйымдастыру;
190) жеке кәсіпкерлік субъектілерінің қызметін мемлекеттік бақылау (қадағалау) саласындағы басқа мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіру;
191) облыстың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың кәсіпкерлік саласындағы басшылықты жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдарының реттеушілік әсерді талдау жөніндегі жұмыстың жай-күйі туралы есептерін қарау;
192) ерлер мен әйелдердің тең құқықтарын және тең мүмкіндіктерін қамтамасыз ету жөніндегі мемлекеттік саясатты іске асыруға қатысу;
193) бағаларына мемлекеттік реттеу белгіленетін мұнай өнімдерін бөлшек саудада өткізуге арналған шекті бағаны айқындау тәртібін келісу;
194) Қазақстан Республикасының ішкі нарығында тауарлық газды көтерме саудада өткізудің шекті бағаларын және Қазақстан Республикасының ішкі нарығына сұйытылған мұнай газын беру жоспары шеңберінде электрондық сауда алаңдарынан тыс өткізілетін сұйытылған мұнай газының шекті бағаларын келісу;
195) байқау кеңесі мүшелерінің қызметін бағалау және мемлекеттік кәсіпорынның байқау кеңесі мүшелеріне сыйақы төлеу лимитін айқындау тәртібін бекіту;
196) екінші санаттағы рұқсаттар алуға арналған өтініштер нысандарын, екінші санаттағы рұқсаттар нысандарын бекіту;
197) Заңмен рұқсат беру тәртібі енгізілген рұқсат беру рәсімдерін жүзеге асыру қағидаларын және қызметті немесе іс-әрекеттерді (операцияларды) жүзеге асыру қағидаларын бекіту;
198) хабарламалар нысандарын және мемлекеттік органдардың хабарламаларды қабылдау қағидаларын бекіту, хабарламалар қабылдауды жүзеге асыратын мемлекеттік органдарды айқындау;
199) рұқсаттар мен хабарламалардың мемлекеттік электрондық тізілімін жүргізу қағидаларын келісу;
200) реттегіш құралдардың реттеушілік әсеріне талдау жүргізу және пайдалану қағидаларын әзірлеу және бекіту;
201) лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны, лицензия нысанын және (немесе) лицензияға қосымшаны алу және қайта ресімдеу үшін өтініштер нысандарын бекіту;
202) Министрлік реттейтін саладағы мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту;
203) Министрлік құзыреті шегінде жеке және заңды тұлғалардың қызметіне бақылау мен қадағалауды жүзеге асыру;
204) орталық және жергілікті атқарушы органдардың тиісті салада (аяда) мемлекеттік саясатты іске асыру жөніндегі қызметін үйлестіруді жүзеге асыру;
205) қоғамдық кеңес құру;
206) қоғамдық кеңестің ұсынымдарын қарау;
207) қоғамдық кеңесті қалыптастыру жөніндегі жұмыс тобының құрамындағы өкілдіктің дербес құрамын айқындау;
208) қоғамдық кеңесті қалыптастыру жөніндегі жұмыс тобының құрамын бекіту;
209) қоғамдық кеңесті қалыптастыру жөніндегі жұмыс тобының құрамындағы өкілдік;
210) қоғамдық кеңестің қызметін ұйымдық қамтамасыз етуді жүзеге асыру;
211) министрліктердің өкілеттіктеріне жататын мәселелер бойынша орталық және жергілікті атқарушы органдардың қызметін бақылау және қадағалау функцияларын жүзеге асыру;
212) Министрліктің құзыреті шегінде стратегиялық, реттеушілік, іске асыру және бақылау-қадағалау функцияларын жүзеге асыру;
213) реттелетін саладағы тәуекелдерді басқаруды бағалау жүйесін бекіту;
214) жұмыстың сапасы мен өнімділігін арттыру мақсатында өз қызметінің бағыттары бойынша ішкі бақылауды жүзеге асыру;
215) Министрлікте, ведомствода және оның аумақтық бөлімшелерінде, ведомстволық бағынысты ұйымдарда басқару жүйесінің жұмыс істеуін бағалауды ұйымдастыру және жүргізу;
216) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының іске асырылуын бағалау, жекеше әріптесті айқындау жөніндегі тікелей келіссөздер кезінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасына жасалған бизнес-жоспарға, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының конкурстық (аукциондық) құжаттамасына сараптамалар жүргізу үшін, оның ішінде оларға тиісті өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу кезінде Мемлекеттік-жекешелік әріптестікті дамыту орталығын тарту;
217) республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша, оның ішінде оған тиісті өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу кезінде мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының конкурстық (аукциондық) құжаттамасын келісу;
218) мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің әртүрлі кезеңдерінде туындайтын тәуекелдердің болжамды тізбесін бекіту;
219) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлау, жекеше әріптесті айқындау жөнінде конкурс (аукцион) және тікелей келіссөздер жүргізу, мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттарының мониторингін жүргізу, мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының іске асырылу мониторингін жүргізу және бағалау мәселелерін қамтитын мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын жоспарлау және іске асыру қағидаларын бекіту;
220) экономиканың жекелеген салаларында (аясында) мемлекеттік-жекешелік әріптестікті жүзеге асыру тәсілдері бойынша мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасының үлгілік конкурстық (аукциондық) құжаттамалары мен мемлекеттік-жекешелік әріптестіктің үлгілік шарттарын келісу;
221) мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектілерін мемлекеттік меншікке қабылдау қағидаларын бекіту;
222) соттардың заңды күшіне енген шешімдері негізінде қалыптастырылатын жосықсыз әлеуетті жекеше әріптестердің тізбесін жүргізу және бұл тізбені өзінің интернет-ресурсында орналастыру;
223) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасын ерекше маңызды мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобасына жатқызу өлшемшарттарын бекіту;
224) іске асырылуы жоспарланатын мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының тізбесін бекіту тәртібін айқындау, сондай-ақ іске асырылуы жоспарланатын республикалық мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларының тізбесін қалыптастыру және бекіту;
225) тиісті кезеңге арналған мемлекеттік кепілдікпен мемлекеттік емес қарыздардың қаражаты есебінен қаржыландыруға ұсынылатын инвестициялық жобалардың және (немесе) инвестициялық бағдарламалардың тізбесін қалыптастыру;
226) өңірлердің инвестициялық тартымдылығын бағалау әдістемесін және біріздендірілген инвестициялық стандартты әзірлеу және бекіту;
227) жергілікті өзін-өзі басқарудың аумақтық кеңестері туралы үлгілік ережені бекіту;
228) өзін-өзі реттейтін ұйымдардың тізілімін жүргізу қағидаларын бекіту;
229) тиісті саладағы (аядағы) өзін-өзі реттейтін ұйымдардың тізілімін жүргізу;
230) міндетті мүшелікке (қатысуға) негізделген өзін-өзі реттейтін ұйымдардың қағидалары мен стандарттарын келісу;
231) тиісті салада немесе мемлекеттік басқару саласында өзін-өзі реттеу мәселелері бойынша нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеу және келісу;
232) орталық атқарушылық органдар мен облыстардың (республикалық маңызы бар қалалардың, астананың) жергілікті атқарушы органдарының меморандумдары жобаларын қарау және келісу;
233) реттеуші мемлекеттік органдарға реттеушілік әсерді талдауды жүзеге асыру мәселелері бойынша әдістемелік көмек көрсету және олардың қызметін үйлестіру;
234) реттеушілік әсерге баламалы талдау жүргізу;
235) ашық деректердің интернет-порталында қазақ және орыс тілдерінде ақпарат орналастыру;
236) ашық бюджеттердің интернет-порталында ақпарат орналастыру;
237) ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында ақпарат орналастыру;
238) ашық бюджеттердің интернет-порталында ақпарат орналастыру тәртібін белгілейтін нормативтік құқықтық актіні келісу;
239) ақпараттың сапасына және уақтылы берілуіне ішкі бақылау жүргізу;
240) жергілікті өзін-өзі басқарудың коммуналдық мүлкінің құрамына берілетін аудандық коммуналдық мүліктің үлгілік тізбесін әзірлеу;
241) ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың және олардың еншілес, тәуелді және олармен үлестес болып табылатын өзге де заңды тұлғалардың активтерін бәсекелес ортаға беруден Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына түсетін түсімдерді айқындау қағидаларын әзірлеу;
242) квазимемлекеттік сектордың сыртқы қарыздарының көлемін келісу қағидаларын әзірлеу;
243) аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімінің аппараты туралы үлгі ережені әзірлеу және бекіту;
244) жергілікті қоғамдастық жиналысының үлгі регламентін әзірлеу және бекіту;
245) Қазақстан Республикасының Үкіметі мен халықаралық қаржы ұйымдары арасындағы әріптестік туралы негіздемелік келісімдер шеңберінде халықаралық қаржы ұйымдарымен бірлесіп жүзеге асырылатын Қазақстан Республикасының орнықты дамуы мен өсуіне жәрдемдесу жөніндегі жобаларды іріктеу және үйлестіру қағидаларын әзірлеу және бекіту;
246) бюджеттік жоспарлау жөніндегі және білім және ғылым саласындағы орталық уәкілетті органдармен бірлесіп, республикалық бюджеттен қаржыландырылатын талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулерді және шетелдік ұйымдармен бірлескен зерттеулерді іріктеу, сондай-ақ талдамалық және әлеуметтанушылық зерттеулер шығындарының құрылымын айқындау қағидаларын әзірлеу және бекіту;
247) Қазақстан Республикасының Үкіметі мен Халықаралық Қайта Құру және Даму Банкі іске асыратын Бірлескен экономикалық зерттеулер бағдарламасын іске асыру жөніндегі әдістемелік ұсынымды әзірлеу және бекіту;
248) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ұлттық, мемлекетаралық стандарттарды, ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштарын, стандарттау жөніндегі ұсынымдарды әзірлеу, өзгерістер енгізу, қайта қарау және күшін жою туралы ұсыныстарды дайындау және уәкілетті органға енгізу;
249) стандарттау саласындағы уәкілетті органмен келісу бойынша ұлттық стандарттарды және ұлттық техникалық-экономикалық ақпарат сыныптауыштарын әзірлеуді жүзеге асыру;
250) стандарттау жөніндегі құжаттар мен ұлттық стандарттау жоспарының жобаларын қарау;
251) стандарттау жөніндегі техникалық комитеттерді құру жөнінде ұсыныстар дайындау;
252) сыртқы (көрнекі) жарнаманы елді мекендердегі үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте, жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнде, елді мекендерден тыс үй-жайлардың шегінен тыс ашық кеңістікте және жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдарының бөлiнген белдеуiнен тыс жерлерде орналастыру қағидаларын әзірлеу және бекіту;
253) стандарттау жөніндегі техникалық комитеттердің және стандарттау жөніндегі ұлттық органның, стандарттау жөніндегі халықаралық ұйымдардың жұмысына қатысу;
254) мәдени, спорттық және спорттық-бұқаралық іс-шаралардың афишаларын орналастыру үшін арнайы бөлінген орындар тізбесін бекіту.
255) өлшем бірлігін қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай мемлекеттік саясатты іске асыруға қатысу;
256) Қазақстан Республикасының жұмылдыру жоспарын және тиісті кезеңге арналған тауарларды өндіру, жұмыстарды орындау және қызметтер көрсету жоспарын мемлекеттік органдардың қатысуымен әзірлеу, мемлекеттік органдардың, облыстар, республикалық маңызы бар қалалар мен астана әкімдіктерінің жұмылдыру жоспарларын келісу;
257) мемлекеттік органдардың жұмылдыру даярлығы саласындағы қызметін үйлестіру;
258) жұмылдыру даярлығы және жұмылдыру саласында ғылыми және әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастыру;
259) жұмылдыру органдары мамандарының біліктілігін арттыруды ұйымдастыру;
260) жұмылдыру тапсырыстары бар ұйымдар банкрот болған, қайта ұйымдастырылған, таратылған, олардың жұмыс бейіні өзгерген кезде мемлекеттік органдардың ұсынуы бойынша Қазақстан Республикасының Үкіметіне белгіленген жұмылдыру тапсырыстарын алып тастау және беру туралы ұсыныстар енгізу;
261) Қазақстан Республикасында жұмылдыру даярлығы және жұмылдыру қағидалары мен Қазақстан Республикасының Үкіметіне жыл сайынғы баяндамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының жұмылдыру дайындығын бағалауды жүзеге асыру;
262) әскери-экономикалық және командалық-штабтық оқулар өткізу;
263) мемлекеттік органдар мен ұйымдардың әскери міндеттілерді броньдау бойынша жұмысын үйлестіру;
264) жұмылдыру дайындығы мен жұмылдыру саласында мемлекеттік бақылауды жүзеге асыру;
265) қару-жарақ пен әскери техника бұйымдарына, аса маңызды азаматтық өнімдерге арналған техникалық құжаттаманың, сондай-ақ қатері жоғары объектілерге, халықтың тіршілігін қамтамасыз ету жүйелеріне және ұлттық игілік болып табылатын объектілерге арналған жобалық құжаттаманың сақтандыру қорын жасау және сақтау саласындағы қызметті үйлестіру;
266) қару-жарақ пен әскери техника бұйымдарына, аса маңызды азаматтық өнімдерге арналған техникалық құжаттаманың, сондай-ақ қатері жоғары объектілерге, халықтың тіршілігін қамтамасыз ету жүйелеріне және ұлттық игілік болып табылатын объектілерге арналған жобалық құжаттаманың сақтандыру қорын жасау және сақтау жөніндегі қағидаларды әзірлеу;
267) Қазақстан Республикасының Үкіметін хабардар ету мақсатында жарты жылдың қорытындысы бойынша – есепті жылдың 25 шілдесіне дейін, жылдың қорытындысы бойынша есепті жылдан кейінгі жылдың 25 қаңтарына дейін мемлекеттік материалдық резервтің материалдық құндылықтарын, жұмылдыру резервінің дәрілік заттары мен медициналық бұйымдарын, азық-түлік тауарларын есепке алу жөнінде ақпарат жіберу;
268) Министрліктің құзыреті шегінде консультативтік-кеңесші органдар қызметін қамтамасыз ету;
269) "Концессиялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 13-бабының 3-3) тармақшасында белгіленген жағдайларды қоспағанда, концессиялық жобалардың және концессия шарттарының конкурстық (аукциондық) құжаттамасын, оның iшiнде оларға өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу кезiнде келiсу;
270) жобалық басқаруды жүзеге асыру қағидаларын әзірлеу;
271) мемлекеттік органдарды жобалық басқарудың үлгілік регламентін әзірлеу және бекіту;
272) мемлекеттік органдар мен ұйымдардың бизнес-әріптестер тізілімімен интеграциялауға жататын ақпараттандыру объектілерінің тізбесін Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасымен келісу бойынша әзірлеу;
273) бизнес-әріптестер тізілімін жасау, жүргізу және пайдалану тәртібін әзірлеу;
274) зерттеулердің, консалтингтік көрсетілетін қызметтердің және мемлекеттік тапсырманың құнын белгілеу жөніндегі тәртіпті бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша бекіту;
275) бюджеттік субсидиялардың экономикалық әсерін айқындау тәртібін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен келісу бойынша бекіту;
276) орталық атқарушы органдарға Қазақстан Республикасының Конституциясымен, заңдарымен, Президенті мен Үкіметінің актілерімен жүктелген өзге де функциялар мен бағыттарды жүзеге асыру.
3-тарау. Министрліктің бірінші басшысының мәртебесі, өкілеттіктері
16. Министрлікті басқаруды бірінші басшы жүзеге асырады, ол Министрлікке жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өз өкілеттіктерін жүзеге асыруына дербес жауапты болады.
17. Министрліктің бірінші басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалады және лауазымнан босатылады.
18. Министрліктің бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын орынбасарлары (бірінші вице-министр, вице-министрлер) болады.
19. Министрліктің бірінші басшысының өкілеттіктері:
1) заңнамаға сәйкес Министрлік қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады, өз құзыретіне жататын еңбек қатынастарының мәселелерін шешеді;
2) ведомстволардың құзыретін және өзге мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау тәртібін айқындайды;
3) қызметінде өзінің бақылауындағы ведомстволардың басшыларын қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
4) Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде көзделген жағдайларда аппарат басшысымен келісу бойынша ведомстволар басшыларының орынбасарларын лауазымға тағайындайды және лауазымнан босатады;
5) заңнамада белгіленген тәртіппен еңбек қатынастарының мәселелері оның құзыретіне жатқызылған Министрліктің қызметкерлеріне тәртіптік жаза мен көтермелеу шараларын қолданады;
6) ведомстволардың актілерінің әрекетін толық немесе бір бөлігінде тоқтатады немесе тоқтата тұрады;
7) Министрдің бұйрықтарына қол қояды.
Министрліктің бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады
20. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес айқындайды.
21. Министрліктің аппаратын Министрліктің аппарат басшысы басқарады.
4-тарау. Мемлекеттік органның мүлкі
22. Министрліктің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
Министрліктің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
23. Министрлікке бекітілген мүлік республикалық меншікке жатады.
24. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Министрлік өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне берілген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.
5-тарау. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату
25. Министрлікті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
Министрліктің және оның ведомствосының қарамағындағы ұйымдардың тізбесі
1. "Экономикалық зерттеулер институты" акционерлік қоғамы.
2. "Қазақстандық мемлекеттік-жеке меншік әріптестік орталығы" акционерлік қоғамы.
3. "Бәйтерек" ұлттық басқарушы холдингі" акционерлік қоғамы.
Министрліктің қарамағындағы республикалық мемлекеттік мекемелердің тізбесі
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің "Микрография ғылыми-зерттеу институты" республикалық мемлекеттік мекемесі.
Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің мемлекеттік мекемелері – аумақтық бөлімшелерінің тізбесі
1. Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Нұр-Сұлтан қаласы бойынша департаменті.
2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Алматы қаласы бойынша департаменті.
3. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Шымкент қаласы бойынша департаменті.
4. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Ақмола облысы бойынша департаменті.
5. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Ақтөбе облысы бойынша департаменті.
6. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Алматы облысы бойынша департаменті.
7. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Атырау облысы бойынша департаменті.
8. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Батыс Қазақстан облысы бойынша департаменті.
9. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Жамбыл облысы бойынша департаменті.
10. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Қарағанды облысы бойынша департаменті.
11. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Қостанай облысы бойынша департаменті.
12. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Қызылорда облысы бойынша департаменті.
13. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Маңғыстау облысы бойынша департаменті.
14. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Павлодар облысы бойынша департаменті.
15. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Солтүстік Қазақстан облысы бойынша департаменті.
16. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Түркістан облысы бойынша департаменті.
17. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Табиғи монополияларды реттеу комитетінің Шығыс Қазақстан облысы бойынша департаменті.
_________________________