Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2024 жылғы 7 қарашадағы № 927 қаулысы

      Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер бекітілсін.

      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Премьер-Министрі
О. Бектенов

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2024 жылғы 7 қарашадағы
№ 927 қаулысымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне енгізілетін өзгерістер

      1. Жекешелендіруге жатпайтын мемлекеттік мүлікті ұлттық басқарушы холдингтің, ұлттық холдингтің, ұлттық компанияның акцияларын төлеуге беру қағидасы мен шарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 13 қыркүйектегі № 1045 қаулысында:

      көрсетілген қаулымен бекітілген Жекешелендіруге жатпайтын мемлекеттік мүлікті ұлттық басқарушы холдингтің, ұлттық холдингтің, ұлттық компанияның акцияларын төлеуге беру қағидалары мен шарттарында:

      көрсетілген Қағидаларға қосымша осы қаулыға қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Акцияларының бақылау пакеттері мемлекетке тиесілі ұлттық басқарушы холдингтердің (Ұлттық әл-ауқат қорын қоспағанда), ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың, сондай-ақ ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің құрамына кіретін ұлттық компаниялардың (Ұлттық әл-ауқат қоры тобының құрамына кіретін ұлттық компанияларды қоспағанда) әкімшілік шығыстарының жекелеген түрлерінің лимиттерін және оларға мониторинг жүргізу тетігін айқындау және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 2 желтоқсандағы № 1266 қаулысында:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 11-бабының 15-2) тармағына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:";

      көрсетілген қаулымен бекітілген акцияларының бақылау пакеттері мемлекетке тиесілі ұлттық басқарушы холдингтердің (Ұлттық әл-ауқат қорын қоспағанда), ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың, сондай-ақ ұлттық басқарушы холдингтердің құрамына кіретін ұлттық компаниялардың (Ұлттық әл-ауқат қоры тобының құрамына кіретін ұлттық компанияларды қоспағанда) әкімшілік шығыстарының жекелеген түрлерінің лимиттерінде:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Акцияларының бақылау пакеттері мемлекетке тиесілі ұлттық басқарушы холдингтердің (Ұлттық әл-ауқат қорын қоспағанда), ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың, сондай-ақ ұлттық басқарушы холдингтердің құрамына кіретін ұлттық компаниялардың (Ұлттық әл-ауқат қоры тобының құрамына кіретін ұлттық компанияларды қоспағанда), ұлттық холдингтердің әкімшілік шығыстарының жекелеген түрлерінің лимиттері "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 11-бабының 15-2) тармағына сәйкес әзірленді.";

      2-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) шетелдік жұмыскер – экономиканың басым салаларында (экономикалық қызмет түрлерінде) талап етілетін кәсіптер бойынша өз бетінше жұмысқа орналасу үшін келген және жұмыс беруші Қазақстан Республикасының аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін тартатын, оның ішінде корпоратив ішінде ауыстыру шеңберінде келген көшіп келуші;";

      3-тармақтың 3) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "3) лауазымдарды қоса атқарғаны, қызмет көрсету аймағын кеңейткені және уақытша болмаған қызметкердің міндеттерін орындағаны (алмастырғаны) үшін қосымша ақы төлеуге арналған шығыстар;";

      6-тармақтың 5) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) "Кейбір созылмалы аурулардың ауыр түрлерінің тізімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2022 жылғы 16 ақпандағы № ҚР ДСМ-14 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 164580 болып тіркелген) бекітілген кейбір созылмалы аурулардың ауыр түрлерінің тізіміне және Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 1033 бұйрығымен бекітілетін (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 98371 болып тіркелген) уақытша еңбекке жарамсыздық мерзімі екі айдан астам белгіленетін аурулар тізбесіне сәйкес қызметкердің немесе оның отбасы мүшелері болып табылатын адамдардың емделуіне/операциясына байланысты, егер емдеу/операция шығындары компанияның медициналық сақтандыру бағдарламасында белгіленген лимиттен асып түскен жағдайда (негіздеме: науқастың тарихынан үзінді көшірме, емдеуші дәрігердің қорытындысы, шығыстарды растайтын құжаттар) – 100 АЕК-тен аспайтын мөлшерде материалдық көмек төленеді.";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Лауазымдарды қоса атқарғаны, уақытша болмаған қызметкердің қызмет көрсету аймағын кеңейткені және міндеттерін орындағаны (алмастырғаны) үшін қосымша ақы төленуі мүмкін, оны жұмыс беруші орындалатын жұмыс көлеміне қарай қызметкермен келісу бойынша белгілейді.";

      17-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) ұсынған растаушы құжаттары (фискалдық чек, кіріс кассалық ордер, шот-фактура, шот, жүкқұжат, хабарлама, ал тұрғаны үшін дара кәсіпкер берген құжаттарды ұсынған жағдайда тұлғаның мүлікті жалға беру құқығын растайтын құжаттар (жалдау шарты, патент, куәлік) және қонақүй қызметтерін берушілер ұсынатын басқа да растау құжаттары беріледі) тұрғын үй-жай жалдау:

      компанияның басқарма мүшелері үшін тұрғын үй-жай жалдау шығыстарының сомасы тәулігіне Астана, Алматы, Шымкент, Атырау, Ақтау және Байқоңыр қалаларында айлық есептік көрсеткіштің он еселенген мөлшерінен, облыс орталықтарында және облыстық маңызы бар қалаларда айлық есептік көрсеткіштің жеті еселенген мөлшерінен және аудан орталықтары мен аудандық маңызы бар қалаларда айлық есептік көрсеткіштің бес еселенген мөлшерінен аспауға тиіс;

      басқарма мүшелеріне жатпайтын компанияның қызметкерлері үшін тұрғын үй-жай жалдау шығыстарының сомасы тәулігіне Астана, Алматы, Шымкент, Атырау, Ақтау және Байқоңыр қалаларында айлық есептік көрсеткіштің жеті еселенген мөлшерінен, облыс орталықтары мен облыстық маңызы бар қалаларда айлық есептік көрсеткіштің алты еселенген мөлшерінен, аудан орталықтары мен аудандық маңызы бар қалаларда айлық есептік көрсеткіштің төрт еселенген мөлшерінен және ауылдық округтерде айлық есептік көрсеткіштің екі еселенген мөлшерінен аспауға тиіс;

      растаушы құжаттар болмаған кезде тұрғын үй-жай жалдау шығыстары қызметкерлер тегін берілген тұрғын үй-жайды пайдаланған жағдайларды қоспағанда, қызметтік іссапарлар бойынша тәулікақы нормаларының 50 пайызы мөлшерінде өтеледі;";

      25-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "25. Компанияның өкілдік шығыстарының нормалары 5-кестеде келтірілген.

      5-кесте

Р/с №

Шығыстардың атауы

АЕК-пен есептегендегі құны

1

2

3

1.

Делегациялар үшін ресми түскі ас, кешкі ас өткізуге арналған шығыстар күніне бір адамға есептеле отырып жүргізіледі

4 АЕК

2.

Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің, Қазақстан Республикасының Парламенті палаталары төрағаларының, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кеңесшісінің, Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі орынбасарының және Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің қатысуымен өтетін ресми түскі ас, кешкі ас өткізуге арналған шығыстар күніне бір адамға есептегенде

16 АЕК

3.

Келіссөздер, мәдени бағдарлама іс-шаралары кезінде күніне бір адамға буфеттік қызмет көрсету

1 АЕК

4.

Делегацияны қабылдайтын компанияның штатында тұрмайтын аудармашының еңбегіне ақы төлеу (ілеспе аудармадан басқа), сағаттық төлем есебімен

0,5 АЕК

5.

Шетел делегацияларына автомобиль көлігімен қызмет көрсетуге арналған көлік шығыстарын төлеу сағаттық төлем есебімен қаржыландыру жоспарында көзделеді

1 АЕК

      ".

      көрсетілген қаулымен бекітілген акцияларының бақылау пакеттері мемлекетке тиесілі ұлттық басқарушы холдингтердің (Ұлттық әл-ауқат қорын қоспағанда), ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың, сондай-ақ ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің құрамына кіретін ұлттық компаниялардың (Ұлттық әл-ауқат қоры тобының құрамына кіретін ұлттық компанияларды қоспағанда) әкімшілік шығыстарының жекелеген түрлерінің лимиттеріне мониторинг жүргізу тетігінде:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Акцияларының бақылау пакеттері мемлекетке тиесілі ұлттық басқарушы холдингтердің (Ұлттық әл-ауқат қорын қоспағанда), ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың, сондай-ақ ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің құрамына кіретін ұлттық компаниялардың (Ұлттық әл-ауқат қоры тобының құрамына кіретін ұлттық компанияларды қоспағанда) әкімшілік шығыстарының жекелеген түрлерінің лимиттеріне мониторинг жүргізу тетігі "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 11-бабының 15-2) тармағына сәйкес әзірленді.".

      3. "Жекешелендірудің 2021 – 2025 жылдарға арналған кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 29 желтоқсандағы № 908 қаулысында:

      көрсетілген қаулымен бекітілген жекешелендіру объектілерін Жекешелендірудің 2021 – 2025 жылдарға арналған кешенді жоспарына қосу және одан алып тастау жөніндегі әдістемеде:

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Мемлекеттік органдар мен ұлттық басқарушы холдингтер жекешелендіру объектілерін Кешенді жоспарға қосу жөніндегі ұсыныстарды қалыптастыру кезінде мынандай тәсілдерді басшылыққа алады:

      1) бәсеке мен ұсыныс деңгейі төмен тауар нарықтарына субсидиарлық (қосалқы) қатысу;

      2) стратегиялық және әлеуметтік объектілерді, банкаралық төлемдер жүйесі мен қаржы нарығының жұмыс істеуін қамтамасыз ететін қаржы нарығы инфрақұрылымының объектілерін қоспағанда, мемлекет қатысатын барлық нарық субъектілерін міндетті түрде жекешелендіруді білдіретін нарық субъектілеріне уақытша қатысу;

      3) мемлекет қатысатын нарық субъектісін құрудың мақсаттары мен міндеттерін, оның функцияларын айқындау және олардың жетістіктері мен іске асырылуын бағалау;

      4) табиғи монополия субъектілерін қоспағанда, жекешелендіру кезінде жеке монополиялар (оның ішінде, жергілікті жерлердегі) құруға жол бермеу.

      Жекешелендіру объектілерін Кешенді жоспарға қосу жөнінде ұсыныстар қалыптастыру мақсатында мемлекеттік органдар, ұлттық басқарушы холдингтер жыл сайын 31 желтоқсанға дейінгі мерзімде квазимемлекеттік сектордың ведомстволық бағынысты субъектілерінің қызметін мынадай өлшемшарттардың біріне немесе бірнешеуіне сәйкестігі тұрғысынан талдайды:

      1) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 192-бабының 1-тармағында көрсетілген шарттарға сәйкес келмейтін кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруы;

      2) квазимемлекеттік сектор субъектісінің Кодекстің 24-бабының 3-тармағында белгіленген өлшемшарттарға (шағын, оның ішінде микрокәсіпкерлік субъектілері) сәйкес келуі;

      3) монополияға қарсы органның акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу пайызынан астамы мемлекетке тиесілі мемлекеттік кәсіпорындарды, заңды тұлғаларды және олармен үлестес заңды тұлғаларды бәсекелес ортаға беру жөніндегі ұсынысының болуы;

      4) заңды тұлға қызметінің маңызды аспектілері бойынша стратегиялық шешімдер қабылдау құқығын бермейтін бақылау жасалмайтын акциялар пакетін (қатысу үлестерін) иеленуі;

      5) Кодекстің 192-бабының 5-тармағына сәйкес айқындалған жобаның өзін-өзі ақтау мерзімінің басталуы;

      6) акцияларының (жарғылық капиталға қатысу үлестерінің) елу пайызынан астамы мемлекетке тиесілі мемлекеттік кәсіпорындардың, заңды тұлғалардың және олармен үлестес заңды тұлғалардың осы тауар нарығында болуының монополияға қарсы орган ұсынған болу мерзімінің басталуы;

      7) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның немесе жергілікті атқарушы органның не аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ әкімі аппаратының атына жеке кәсіпкерлік субъектілерінен тиісті квазимемлекеттік сектор субъектісін сатып алу туралы ұсыныстардың түсуі.

      Осы тармақтың бірінші бөлігінің 4) және 7) тармақшаларында көрсетілген өлшемшарттар қызметі мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігін, қорғаныс қабілетін қамтамасыз етумен, стратегиялық және әлеуметтік маңызы бар объектілерді пайдаланумен және күтіп-ұстаумен байланысты заңды тұлғаларға, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңдарына, Президенті мен Үкіметінің актілеріне сәйкес иеліктен шығаруға жатпайтын объектілерге қатысты қолданылмайды.";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Мемлекеттік комиссияның оң ұсынымы болған кезде тиісті саланың уәкілетті органы немесе жергілікті атқарушы орган Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының жобасын әзірлейді және Қазақстан Республикасы Үкіметінің регламентіне сәйкес оны Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппаратына енгізуді қамтамасыз етеді.

      Мемлекеттік комиссия әртүрлі мемлекеттік органдардың қарамағындағы бірнеше жекешелендіру объектісін қараған жағдайда мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының тиісті жобасын әзірлейді және Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппаратына енгізеді.";

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Мемлекеттік комиссия оң ұсыным берген кезде тиісті саланың уәкілетті органы немесе жергілікті атқарушы орган тиісті қаулы жобасын әзірлейді және Қазақстан Республикасы Үкіметінің регламентіне сәйкес оны Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппаратына енгізуді қамтамасыз етеді.

      Мемлекеттік комиссия әртүрлі мемлекеттік органдардың қарамағындағы бірнеше жекешелендіру объектісін қараған жағдайда мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулысының тиісті жобасын әзірлейді және Қазақстан Республикасы Үкіметінің Аппаратына енгізеді.".

  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2024 жылғы 7 қарашадағы
№ 927 қаулысына
қосымша
Жекешелендіруге жатпайтын
мемлекеттік мүлікті ұлттық
басқарушы холдингтің, ұлттық
холдингтің, ұлттық
компанияның акцияларын
төлеуге беру қағидасы
мен шарттарына қосымша

Жекешелендірілмейтін мемлекеттік мүлікті иелену және (немесе) ұлттық басқарушы холдингтің, ұлттық холдингтің, ұлттық компанияның акцияларын төлеуге пайдалану құқығын берудің үлгі шарты

_____________________________________________________________ (жекешелендірілмейтін мемлекеттік мүліктің атауы)

      ___________ қаласы №____ 20__ ж. "_"_________

      Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 20__жылғы "__" _______ №_____

      бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасының Қаржы министрлігі Мемлекеттік

      мүлік және жекешелендіру комитеті туралы ереженің негізінде әрекет ететін бірінші

      басшы______________________________ тұлғасындағы

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      немесе _________________________________ негізінде, сондай-ақ

      (негіздеме)

      "________________________________________________________" Қазақстан

      Республикасы Үкіметінің немесе жергiлiктi атқарушы органның 20__жылғы "_"

      ______ №___ қаулысының (бұдан әрі – қаулы) негізінде әрекет ететін тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктiң жергiлiктi атқарушы органының (бұдан әрі – жергiлiктi атқарушы орган) уәкілетті тұлғасы ____________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      тұлғасындағы бұдан әрі "Меншік иесі" деп

      аталатын_____________________________________________________________

      (мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті органның немесе тиiстi

      әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктiң жергiлiктi атқарушы органының атауы) бір тараптан және бірінші басшы ____________________________________________ тұлғасындағы

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      бұдан әрі "Алушы" деп аталатын _______________________________________

      (ұлттық басқарушы холдингтің, ұлттық холдингтің, ұлттық компанияның атауы)

      екінші тараптан бірге "Тараптар" деп аталып, төмендегі туралы Үлгі шартты (бұдан әрі – шарт) жасасты.

      1. Шарттың нысанасы

      1. Шарттың нысанасы_________________________

      __________________________________________ мекенжайында орналасқан,

      (мүліктің орналасқан жері және қысқаша сипаттамасы)

      бұдан әрі "Мүлік" деп аталатын

      ____________________________________________________________________

      (иелену және (немесе) пайдалану құқығы берілетін мемлекеттік мүліктің атауы)

      жекешелендіруге жатпайтын мемлекеттік мүлікті иелену және (немесе) пайдалану құқығын алушының акцияларын төлеуге беру болып табылады.

      2. Жоғарыда көрсетілген қаулыға сәйкес Мүлікті

      ____________________________________________________________________

      (мүліктің нысаналы мақсаты)

      мақсатында пайдалану үшін оны иелену және (немесе) пайдалану құқығын

      20 ___ жылғы "___" _____ – 20____ жылғы "__" ____ аралығына меншік иесі береді, ал алушы алады.

      3. Мүлікті иелену және (немесе) пайдалану құқығын беру берілетін мүлікке меншік құқығын беруге әкеп соқпайды.

      2. Жалпы шарттар

      4. Мүлікті иелену және (немесе) пайдалану құқығын беру қабылдау-беру актісі арқылы жүргізіледі (беру кезіндегі мүліктің нақты жай-күйі қабылдау-беру актісінде көрсетіледі), оған Тараптардың уәкілетті өкілдері қол қояды, сондай-ақ меншік иесі бекітеді және осы шарттың ажырамас бөлігі болып табылады.

      5. Осы шартқа қол қою арқылы иелену және (немесе) пайдалану құқықтарын беру сәтінде мүліктің кепілге қойылмағаны немесе қандай да бір өзгеше жолмен үшінші тұлғалардың құқықтарымен ауыртпалық салынбағаны, сатылмағаны, тыйым салынбағаны және шарттың қолданылуы кезінде оны шартқа қатысы жоқ тараптардың қандай да бірі талап ете алмайтыны куәландырылады.

      6. Осы шарттың тиісінше орындалуын бақылауды меншік иесі жүзеге асырады.

      3. Тараптардың құқықтары мен міндеттері

      7. Меншік иесінің:

      1) Тараптардың келісуі бойынша осы шарттың мерзімін ұзартуға, осы шартқа өзгерістер мен толықтырулар енгізуге;

      2) белгіленген мерзімде осы шарттың талаптарының бұзылуын жою қажеттігі туралы алушыны жазбаша хабардар етуге;

      3) егер алушы осы шарттың талаптарын орындамаса, осы шартты бұзуды және залалдарды өтеуді талап етуге;

      4) алушы осы шарттың талаптарын орындамаған жағдайда осы шартты бұзуды және залалдарды өтеуді талап етуге құқығы бар.

      8. Алушының:

      1) меншік иесіне шарттың мерзімін ұзарту, шартқа өзгерістер мен толықтырулар енгізу немесе оны бұзу туралы ұсыныстар енгізуге;

      2) меншік иесінен осы шарттың 1-тармағына сәйкес ұсынылмаған мүлікті иелену және (немесе) пайдалану құқықтарын талап етуге құқығы бар.

      9. Меншік иесі:

      1) осы шартқа қол қойылған күннен бастап күнтізбелік отыз күннен аспайтын мерзімде қабылдау-тапсыру актісін бекітуге және қабылдау-тапсыру актісі бойынша алушыға мүлікті иелену және (немесе) пайдалану құқығын беруді қамтамасыз етуге;

      2) алушыға шартта белгіленген тәртіппен мүлікті иелену және (немесе) пайдалану құқықтарын жүзеге асыруға кедергі келтірмеуге;

      3) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мүліктің нысаналы пайдаланылуын және сақталуын тексеруді жүзеге асыруға міндетті.

      10. Алушы:

      1) қабылдап алған мүлікті шартта көзделген мақсаттарда ғана пайдалануға;

      2) мүлікті лайықты күйде ұстауға, оның бүлінуіне немесе жойылуына алып келетін әрекеттер жасамауға;

      3) мүлікті жарамды жай-күйде ұстауға, өз есебінен ағымдағы, сондай-ақ күрделі жөндеу жүргізуге;

      4) алушының кінәсінен, сол сияқты табиғи тозуына байланысты мүлік, сондай-ақ мүліктің кейбір жекелеген элементтері істен шыққан жағдайда осы мүлікті өз есебінен қалпына келтіруге;

      5) меншік иесінің уәкілетті өкілдерін, санитариялық қадағалау қызметтерінің және мүлікті пайдалану мен қолдануға қатысты заңдар мен өзге де нормалардың сақталуын бақылайтын басқа да мемлекеттік органдардың өкілдерін мүлікті және оған іргелес жер учаскелерін тексеріп-қарауға кедергісіз өткізуге;

      6) осы шарттың 7-тармағының 2) тармақшасына сәйкес меншік иесінің жазбаша хабарламасында көрсетілген бұзушылықтарды белгіленген мерзімде жоюға;

      7) шарт бұзылған немесе мерзімі аяқталған күннен бастап меншік иесіне күнтізбелік отыз күн ішінде қабылдау-тапсыру актісі бойынша мүлікті қайтаруды қамтамасыз етуге;

      8) мүлік жұмыс істемейтін немесе ақаулы күйде (нормативтік көрсеткіштерден артық тозумен) қайтарылған кезде меншік иесіне азаматтық заңнамада белгіленген тәртіппен залалды өтеуге міндетті.

      4. Тараптардың жауапкершілігі

      11. Осы шартта көрсетілген міндеттемелерді бұзғаны үшін Тараптар Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауаптылықта болады.

      12. Алушы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мүліктің, өрт және электр қауіпсіздігінің сақталуын қамтамасыз ету, техникалық құралдар мен инженерлік жабдықтардың дұрыс пайдаланылуы, мүліктің нысаналы мақсатына сай қолданылуы, сондай-ақ осы шартты тиісінше орындамаудың салдары үшін толық жауаптылықта болады.

      5. Шарттың қолданылу мерзімі, оны өзгерту және мерзімінен бұрын тоқтатудың тәртібі мен шарттары

      13. Осы шарт Тараптар осы шартқа қол қойған кезден бастап күшіне енеді.

      14. Тараптардың келісуі бойынша осы шарттың мерзімін ұзартуды қоспағанда, осы шарттың 2-тармағында көрсетілген мерзім өткен соң осы шарт өзінің қолданысын тоқтатады.

      15. Мынадай:

      1) егер қабылданған мүлік нысаналы мақсатына сай немесе тиісінше пайдаланылмаған;

      2) меншік иесінің жазбаша хабарламасында көрсетілген бұзушылықтар жойылмаған;

      3) егер алушы мүлікті әдейі айтарлықтай нашарлатып жіберген;

      4) егер алушы ақылға қонымды мерзімде мүлікке күрделі және ағымдағы жөндеу жүргізбеген жағдайларда меншік иесі осы шартты біржақты тәртіппен бұзып, мүлік меншік иесіне қайтарылады, алушыға өз міндеттемесін орындауға мүмкіндік бергеннен кейін ғана меншік иесі осы шартты мерзімінен бұрын бұзуды талап етуге құқылы.

      16. Осы шартта көзделген жағдайларды қоспағанда, шартты мерзімінен бұрын біржақты тәртіппен бұзуға жол берілмейді.

      17. Тараптардың заңдық мәртебесінің, ұйымдық-құқықтық нысанының өзгеруі не Тараптардың бірінің қайта ұйымдастырылуы осы шарттың мәнін өзгертпейді және Тараптар шартты бұзуға, оны өзгертуге ниет білдірген не құқық нормалары оларды қайта ресімдеу талап ететін жағдайларды қоспағанда, осы шарт бойынша барлық құқықтар мен міндеттер олардың мирасқорларына өтеді. Бұл ретте Тараптар қайта тіркеу фактісінен кейін күнтізбелік он бес күн ішінде заңдық мәртебесінің өзгергені туралы бірін-бірі жазбаша хабардар етеді.

      6. Ерекше шарттар

      18. Осы шартқа өзгерістер мен толықтырулар Тараптардың қосымша келісімге қол қоюы арқылы енгізіледі. Шартқа енгізілетін өзгерістер мен толықтырулар қол қойылған кезден бастап күшіне енеді.

      7. Еңсерілмейтін күштің мән-жайлары

      19. Осы шарттың мақсаттары үшін "форс-мажор" еңсерілмейтін күш мән-жайларының, яғни төтенше және осы жағдайларда тойтаруға болмайтын мән-жайлардың (дүлей құбылыстар, ұрыс қимылдары, төтенше жағдай және т.б.) салдарынан осы шарттың талаптары орындалмаған немесе оның тиісінше орындамау мүмкін болмаған оқиғаны білдіреді.

      20. Еңсерілмейтін күштің мән-жайлары туындаған жағдайда алушы олар басталған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде жазбаша түрде осындай оқиғаның басталған күнін көрсетіп, меншік иесін хабардар етеді және еңсерілмейтін күштің мән-жайларын растауды ұсынуға міндетті.

      21. Жасалған шарт бойынша міндеттемелерді орындау мерзімі еңсерілмейтін күштің мән-жайлары әрекет еткен уақытқа мөлшерлес уақытқа шегеріледі.

      8. Дауларды шешу тәртібі

      22. Осы шартты орындау барысында туындауы мүмкін Тараптар арасындағы даулар келіссөздер жолымен, ал келісімге қол жеткізілмеген кезде сот тәртібімен шешіледі.

      9. Тараптардың деректемелері мен қолдары

      МЕНШІК ИЕСІ: АЛУШЫ:

      Басшы _____________________ Басшы_____________________

      ___________________________ ___________________________

      ___________________________ __________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      лауазымы) лауазымы)

      ___________________________ ___________________________

      ___________________________ ___________________________

      (мекенжайы, деректемелері) (мекенжайы, деректемелері)

      ___________________________ ___________________________

      (қолы) м.о. (қолы) м.о.

О внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан

Постановление Правительства Республики Казахстан от 7 ноября 2024 года № 927

      Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемые изменения, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан.

      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
Республики Казахстан
О. Бектенов

  Утверждены
постановлением Правительства
Республики Казахстан
от 7 ноября 2024 года № 927

Изменения, которые вносятся в некоторые решения Правительства Республики Казахстан

      1. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 13 сентября 2011 года № 1045 "Об утверждении Правил и условий передачи в оплату акций национального управляющего холдинга, национального холдинга, национальной компании государственного имущества, не подлежащего приватизации":

      в Правилах и условиях передачи в оплату акций национального управляющего холдинга, национального холдинга, национальной компании государственного имущества, не подлежащего приватизации, утвержденных указанным постановлением:

      приложение к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 2 декабря 2014 года № 1266 "Об определении лимитов отдельных видов административных расходов национальных управляющих холдингов (за исключением Фонда национального благосостояния), национальных холдингов и национальных компаний, контрольные пакеты акций которых принадлежат государству, а также национальных компаний, которые входят в состав национальных управляющих холдингов (за исключением национальных компаний, которые входят в состав группы Фонда национального благосостояния), национальных холдингов и механизма проведения их мониторинга и внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан":

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктом 15-2) статьи 11 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе" Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:";

      в лимитах отдельных видов административных расходов национальных управляющих холдингов (за исключением Фонда национального благосостояния), национальных холдингов и национальных компаний, контрольные пакеты акций которых принадлежат государству, а также национальных компаний, которые входят в состав национальных управляющих холдингов (за исключением национальных компаний, которые входят в состав группы Фонда национального благосостояния), национальных холдингов, утвержденных указанным постановлением:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Лимиты отдельных видов административных расходов национальных управляющих холдингов (за исключением Фонда национального благосостояния), национальных холдингов и национальных компаний, контрольные пакеты акций которых принадлежат государству, а также национальных компаний, которые входят в состав национальных управляющих холдингов (за исключением национальных компаний, которые входят в состав группы Фонда национального благосостояния), национальных холдингов разработаны в соответствии с пунктом 15-2) статьи 11 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе".";

      подпункт 2) пункта 2 изложить в следующей редакции:

      "2) иностранный работник – это иммигрант, прибывший для самостоятельного трудоустройства по профессиям, востребованным в приоритетных отраслях экономики (видах экономической деятельности), и привлекаемый работодателем для осуществления трудовой деятельности на территории Республики Казахстан, в том числе прибывший в рамках внутрикорпоративного перевода;";

      подпункт 3) пункта 3 изложить в следующей редакции:

      "3) расходы на доплату за совмещение должностей, расширение зоны обслуживания и исполнение (замещение) обязанностей временно отсутствующего работника;";

      подпункт 5) пункта 6 изложить в следующей редакции:

      "5) в связи с лечением/операцией работника или лиц, являющихся членами его семьи, в соответствии со списком тяжелых форм некоторых хронических заболеваний, утвержденным приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 16 февраля 2022 года № ҚР ДСМ-14 "Об утверждении списка тяжелых форм некоторых хронических заболеваний" (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 164580), и перечнем заболеваний, для которых установлен срок временной нетрудоспособности более двух месяцев, утвержденным приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 1033 (зарегистрирован в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 98371), в случае, если затраты на лечение/операцию превышают лимит, установленный программой медицинского страхования компании (основание: выписка из истории болезни, заключение лечащего врача, документы, подтверждающие расходы), – в размере не более 100 МРП.";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. За совмещение должностей, расширение зоны обслуживания и исполнение (замещение) обязанностей временно отсутствующего работника может производиться доплата, которая устанавливается работодателем по соглашению с работником исходя из объема выполняемой работы.";

      подпункт 2) пункта 17 изложить в следующей редакции:

      "2) по найму жилого помещения по предъявленным подтверждающим документам (фискальный чек, приходный кассовый ордер, счет-фактура, счет, накладная, извещение, а в случае представления документов за проживание от индивидуального предпринимателя дополнительно представляются документы, подтверждающие право лица сдавать в аренду имущество (договор аренды, патент, свидетельство), и другие подтверждающие документы, представляемые поставщиками гостиничных услуг):

      для членов правления компании сумма расходов по найму жилого помещения в сутки не должна превышать десятикратного размера месячного расчетного показателя в городах Астане, Алматы, Шымкенте, Атырау, Актау и Байконыре, семикратного размера месячного расчетного показателя в областных центрах и городах областного значения, пятикратного размера месячного расчетного показателя в районных центрах и городах районного значения;

      для работников компании, не относящихся к членам правления, сумма расходов по найму жилого помещения в сутки не должна превышать семикратного размера месячного расчетного показателя в городах Астане, Алматы, Шымкенте, Атырау, Актау и Байконыре, шестикратного размера месячного расчетного показателя в областных центрах и городах областного значения, четырехкратного размера месячного расчетного показателя в районных центрах и городах районного значения и двукратного размера месячного расчетного показателя в сельских округах;

      при отсутствии подтверждающих документов расходы по найму жилого помещения возмещаются в размере 50 процентов от норм суточных по служебным командировкам, кроме случаев, когда работники пользовались бесплатно предоставленным жилым помещением;";

      пункт 25 изложить в следующей редакции:

      "25. Нормы представительских расходов компании приведены в таблице 5.

      Таблица 5

№ п/п

Наименование расходов

Стоимость в МРП

1

2

3

1.

Расходы на проведение официальных обедов, ужинов производятся для делегаций из расчета на одного человека в день

4 МРП

2.

Расходы на проведение официальных обедов, ужинов с участием Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, председателей палат Парламента Республики Казахстан, Государственного советника Республики Казахстан, Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан и Министра иностранных дел Республики Казахстан из расчета на одного человека
в день

16 МРП

3.

Буфетное обслуживание во время переговоров, мероприятий культурной программы на одного человека в день

1 МРП

4.

Оплата труда переводчика (кроме синхронного перевода), не состоящего в штате компании, принимающего делегацию, из расчета почасовой оплаты

0,5 МРП

5.

Оплата транспортных расходов на обслуживание иностранных делегаций автомобильным транспортом предусматривается в планах финансирования из расчета почасовой оплаты

1 МРП

      ".

      в механизме проведения мониторинга лимитов отдельных видов административных расходов национальных управляющих холдингов (за исключением Фонда национального благосостояния), национальных холдингов и национальных компаний, контрольные пакеты акций которых принадлежат государству, а также национальных компаний, которые входят в состав национальных управляющих холдингов (за исключением национальных компаний, которые входят в состав группы Фонда национального благосостояния), национальных холдингов, утвержденных указанным постановлением:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Механизм проведения мониторинга лимитов отдельных видов административных расходов национальных управляющих холдингов (за исключением Фонда национального благосостояния), национальных холдингов и национальных компаний, контрольные пакеты акций которых принадлежат государству, а также национальных компаний, которые входят в состав национальных управляющих холдингов (за исключением национальных компаний, которые входят в состав группы Фонда национального благосостояния), национальных холдингов, разработан в соответствии с пунктом 15-2) статьи 11 Закона Республики Казахстан "О государственном имуществе".".

      3. В постановлении Правительства Республики Казахстан от 29 декабря 2020 года № 908 "О некоторых вопросах приватизации на 2021 – 2025 годы":

      в методике по включению и исключению объектов приватизации из Комплексного плана приватизации на 2021 – 2025 годы, утвержденной указанным постановлением:

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Государственные органы и национальные управляющие холдинги при формировании предложений по включению объектов приватизации в Комплексный план руководствуются следующими подходами:

      1) субсидиарная (вспомогательная) роль участия на товарных рынках с низким уровнем конкуренции и предложения;

      2) временность участия в субъектах рынка, подразумевающая обязательную приватизацию всех субъектов рынков с государственным участием, за исключением стратегических и социальных объектов, объектов инфраструктуры финансового рынка, объектов, обеспечивающих функционирование межбанковских платежных систем и финансового рынка;

      3) определение строго ограниченного круга целей и задач создания субъекта рынка с государственным участием, его функций, оценки их достижения и реализации;

      4) недопустимость создания частных монополий (в том числе локальных) при приватизации, за исключением субъектов естественных монополий.

      В целях формирования предложений по включению объектов приватизации в Комплексный план государственные органы, национальные управляющие холдинги ежегодно в срок до 31 декабря анализируют деятельность подведомственных субъектов квазигосударственного сектора на соответствие одному или нескольким из следующих критериев:

      1) осуществление предпринимательской деятельности, не соответствующей условиям, указанным в пункте 1 статьи 192 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс);

      2) соответствие субъекта квазигосударственного сектора критериям, установленным пунктом 3 статьи 24 Кодекса (субъекты малого, в том числе микропредпринимательства);

      3) наличие предложения антимонопольного органа по передаче в конкурентную среду государственных предприятий, юридических лиц, более пятидесяти процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат государству, и аффилированных с ними юридических лиц;

      4) владение неконтрольным пакетом акций (долями участия), которые не предоставляют право принимать стратегические решения по важным аспектам деятельности юридического лица;

      5) наступление срока окупаемости проекта, определенного в соответствии с пунктом 5 статьи 192 Кодекса;

      6) наступление рекомендованного антимонопольным органом срока присутствия на данном товарном рынке государственных предприятий, юридических лиц, более пятидесяти процентов акций (долей участия в уставном капитале) которых принадлежат государству, и аффилированных с ними юридических лиц;

      7) поступление в адрес уполномоченного органа по государственному имуществу или местного исполнительного органа либо аппарата акима города районного значения, села, поселка, сельского округа предложений от субъектов частного предпринимательства о приобретении соответствующего субъекта квазигосударственного сектора.

      Критерии, указанные в подпунктах 4) и 7) части первой настоящего пункта, не распространяются в отношении юридических лиц, деятельность которых связана с обеспечением национальной безопасности, обороноспособности государства, использованием и содержанием стратегических и социально значимых объектов, а также объектов, которые не подлежат отчуждению в соответствии с законами, актами Президента и Правительства Республики Казахстан.";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. При положительной рекомендации Государственной комиссии уполномоченный орган соответствующей отрасли или местный исполнительный орган разрабатывают проект постановления Правительства Республики Казахстан и обеспечивают его внесение в Аппарат Правительства Республики Казахстан в соответствии с Регламентом Правительства Республики Казахстан.

      В случае рассмотрения Государственной комиссией нескольких объектов приватизации, находящихся в ведении различных государственных органов, соответствующий проект постановления Правительства разрабатывается и вносится в Аппарат Правительства Республики Казахстан уполномоченным органом по государственному планированию.";

      пункт 17 изложить в следующей редакции:

      "17. При выдаче положительной рекомендации Государственной комиссии уполномоченный орган соответствующей отрасли или местный исполнительный орган разрабатывают соответствующий проект постановления и обеспечивают внесение его в Аппарат Правительства Республики Казахстан в соответствии с Регламентом Правительства Республики Казахстан.

      В случае рассмотрения Государственной комиссией нескольких объектов приватизации, находящихся в ведении различных государственных органов, соответствующий проект постановления Правительства разрабатывается и вносится в Аппарат Правительства Республики Казахстан уполномоченным орган по государственному планированию.".

      ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

  Приложение
к постановлению Правительства
Республики Казахстан
от 7 ноября 2024 года № 927
  Приложение
к Правилам и условиям
передачи в оплату акций
национального управляющего
холдинга, национального
холдинга, национальной
компании государственного
имущества, не подлежащего
приватизации

Типовой договор передачи прав владения и (или) пользования в оплату акций национального управляющего холдинга, национального холдинга, национальной компании государственного имущества, не подлежащего приватизации

      _____________________________________________________________________
      (наименование государственного имущества, не подлежащего приватизации)\

      г. _______ № _____ "___" _______ 20____ г.

      ______________________________________________________________________
      (наименование уполномоченного органа по государственному имуществу или
местного исполнительного органа соответствующей административно-территориальной
      единицы), именуемый в дальнейшем "Собственник", в лице первого руководителя

      _______________________________________________________________________
            (фамилия, имя, отчество (при его наличии),

      действующего на ________________________________________________________
      основании Положения о Комитете государственного имущества и приватизации
Министерства финансов Республики Казахстан, утвержденного приказом Министра финансов Республики Казахстан от "____" _______20_____года №_______, или в лице уполномоченного лица местного исполнительного органа соответствующей административно-территориальной единицы (далее – местный исполнительный орган

      ______________________________________________________________________
            (фамилия, имя, отчество (при его наличии), действующего на основании
___________________________________________________________________________,
(основание) а также на основании постановления Правительства Республики Казахстан или местного исполнительного органа от "__" _______ 20___ года № ___
"___________________________________" (далее – постановление)
с одной стороны и ___________________________________________________________
      (наименование национального управляющего холдинга, национального холдинга,
                        национальной компании),
именуемый в дальнейшем "Получатель", в лице первого руководителя
_________________________________________________ со второй стороны, совместно
      (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      именуемые как "Стороны",

      заключили настоящий типовой Договор (далее – договор) о нижеследующем.

      1. Предмет договора

      1. Предметом договора является передача прав владения и (или) пользования государственного имущества, не подлежащего приватизации

      ___________________________________________________________________________,

      (наименование государственного имущества, по которому передается право владения и (или) пользования) в оплату акций получателя, расположенного по адресу:

      ____________________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________________,

      (местонахождение и краткая характеристика имущества), именуемое в дальнейшем "Имущество".

      2. Собственник в соответствии с вышеуказанным постановлением передает, а получатель принимает права владения и (или) пользования

      Имуществом с "____" ________ 20___года по "____" _______20____ года,

      для использования в целях

      _____________________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________________

      (целевое назначение имущества)

      3. Передача прав владения и (или) пользования на имущество не влечет передачу права собственности на передаваемое имущество.

      2. Общие условия

      4. Передача прав имущества во владение и (или) пользование осуществляется по акту приема-передачи (с отражением в акте приема-передачи фактического состояния имущества на момент передачи), который подписывается уполномоченными представителями Сторон, а также утверждается собственником и является неотъемлемой частью настоящего договора.

      5. Подписанием настоящего договора удостоверяется, что на момент передачи прав владения и (или) пользования имущество не заложено или каким-либо иным образом не обременено правами третьих лиц, не продано, не находится под арестом и не может быть истребовано в течение действия договора какой-либо из сторон, не имеющей отношения к договору.

      6. Контроль за надлежащим исполнением настоящего договора осуществляется собственником.

      3. Права и обязанности Сторон

      7. Собственник имеет право:

      1) по соглашению Сторон продлевать срок настоящего договора, вносить изменения и дополнения в настоящий договор;

      2) письменно уведомить получателя о необходимости устранения нарушений условий настоящего договора в установленный срок;

      3) требовать расторжения настоящего договора и возмещения убытков, если получатель не выполняет условий настоящего договора;

      4) расторгнуть в одностороннем порядке и потребовать возмещение убытков в случае невыполнения получателем условий настоящего договора.

      8. Получатель имеет право:

      1) вносить предложения собственнику о продлении срока договора, внесении изменений и дополнений или расторжении договора;

      2) требовать у собственника не представленные права владения и (или) пользования имуществом в соответствии с пунктом 1 настоящего договора.

      9. Собственник обязан:

      1) утвердить акт приема-передачи в срок не более тридцати календарных дней с даты подписания настоящего договора и обеспечить передачу прав владения и (или) пользования имуществом получателю по акту приема-передачи;

      2) не препятствовать получателю осуществлять права владения и (или) пользования имуществом в установленном договором порядке;

      3) осуществлять проверки целевого использования и сохранности имущества в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      10. Получатель обязан:

      1) использовать принятое имущество исключительно в целях, предусмотренных договором;

      2) содержать имущество в надлежащем порядке, не совершать действий, способствующих повреждению или уничтожению имущества;

      3) поддерживать имущество в исправном состоянии, производить за свой счет текущий, а также капитальный ремонт;

      4) в случае выхода из строя имущества, а также отдельных элементов имущества как по вине получателя, так и в силу естественного износа восстановить это имущество за свой счет;

      5) беспрепятственно допускать для осмотра имущества и прилегающих к имуществу земельных участков уполномоченных представителей собственника, служб санитарного надзора и других государственных органов, контролирующих соблюдение законодательства и иных норм, касающихся порядка использования и эксплуатации имущества;

      6) в установленные сроки устранить нарушения, указанные в письменном уведомлении собственника в соответствии с подпунктом 2) пункта 7 настоящего договора;

      7) со дня расторжении или истечении срока договора обеспечить возврат имущества в течение тридцати календарных дней собственнику по акту приема-передачи;

      8) возместить собственнику ущерб в порядке, установленном гражданским законодательством, в случае возврата имущества в нерабочем или поврежденном состоянии (с износом, превышающим нормативные показатели).

      4. Ответственность Сторон

      11. За нарушение обязательств по настоящему договору Стороны несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      12. Получатель несет полную ответственность за обеспечение сохранности имущества, пожарной и электробезопасности, правильную эксплуатацию технических средств и инженерного оборудования, использование имущества по целевому назначению, а также последствия ненадлежащего исполнения настоящего договора в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      5. Срок действия договора, порядок и условия его изменения и досрочного расторжения

      13. Настоящий договор вступает в силу с момента подписания Сторонами настоящего договора.

      14. Настоящий договор по истечении срока, указанного в пункте 2 настоящего договора, прекращает свое действие, за исключением продления срока настоящего договора по соглашению Сторон.

      15. Настоящий договор может быть расторгнут собственником в одностороннем порядке, а имущество возвращено собственнику в следующих случаях:

      1) если принятое имущество используется не по целевому назначению или ненадлежащим образом;

      2) неустранения нарушений, указанных в письменном уведомлении собственника;

      3) если получатель умышленно существенно ухудшает имущество;

      4) если получатель не производит текущий и капитальный ремонт имущества в разумные сроки, собственник вправе требовать досрочного расторжения настоящего договора только после предоставления получателю возможности исполнения своего обязательства.

      16. Досрочное расторжение договора в одностороннем порядке не допускается, за исключением случаев, предусмотренных настоящим договором.

      17. Изменение юридического статуса, организационно-правовой формы Сторон либо реорганизация одной из Сторон не меняют сути настоящего договора, и все права и обязанности по настоящему договору переходят к их правопреемникам, за исключением случаев, когда Стороны изъявят желание расторгнуть договор, изменить его, либо нормы права требуют его переоформления. При этом Стороны информируют друг друга в письменном виде об изменении юридического статуса после факта перерегистрации в течение пятнадцати календарных дней.

      6. Особые условия

      18. Изменения и дополнения в настоящий договор вносятся путем подписания Сторонами дополнительного соглашения. Изменения и дополнения к договору вступают в силу с момента его подписания.

      7. Обстоятельства непреодолимой силы

      19. Для целей настоящего договора "форс-мажор" означает событие, надлежащее исполнение которого оказалось невозможным вследствие непреодолимой силы, то есть чрезвычайных и непредотвратимых при данных условиях обстоятельствах (стихийные явления, военные действия, чрезвычайное положение и т.п.), влекущих неисполнение или ненадлежащее образом исполнение условий настоящего договора.

      20. В случае возникновения обстоятельств непреодолимой силы получатель в течение пяти рабочих дней с даты их наступления в письменном виде уведомляет собственника с указанием даты начала такого события и обязан представить подтверждение обстоятельств непреодолимой силы.

      21. Срок исполнения обязательств по заключенному договору отодвигается соразмерно времени, в течение которого действовали обстоятельства непреодолимой силы.

      8. Порядок разрешения споров

      22. Споры между Сторонами, которые могут возникнуть при исполнении настоящего договора, разрешаются путем переговоров, а при недостижении согласия – в судебном порядке.

      9. Реквизиты и подписи Сторон

      СОБСТВЕННИК:                         ПОЛУЧАТЕЛЬ:

      Руководитель ___________________      Руководитель __________________________
            (фамилия, имя, отчество                         (фамилия, имя, отчество
            (при его наличии), должность)                   (при его наличии), должность)

      ________________________________       ______________________________________
            (местонахождение, реквизиты)             (местонахождение, реквизиты)

      _________________________________       ______________________________________
            (подпись) М.П.                         (подпись) М.П.

      _________________________