Қазақстан Республикасы Президентінің "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 маусымдағы № 827 және "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің одан әрі жұмыс істеуінің кейбір мәселелері туралы" 2010 жылғы 4 наурыздағы № 931 жарлықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 18 ақпандағы № 1005 Жарлығы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Президентінің 2018 жылғы 5 мамырдағы № 681 Жарлығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Президентінің 05.05.2018 № 681 Жарлығымен.
      РҚАО-ның ескертпесі!
      Осы Жарлықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз.

      Қазақстан Республикасының

      Президенті мен Үкіметі актілерінің

      жинағында жариялануға тиіс

      ҚАУЛЫ ЕТЕМІН:

      1. Қазақстан Республикасы Президентінің мынадай жарлықтарына өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      1) "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2009 жылғы 18 маусымдағы № 827 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2009 ж., № 30, 259-құжат):

      жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінде:

      7-тармақ мынадай мазмұндағы төртінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Тұжырымдаманы іске асыру үшін әзірлеуші мемлекеттік орган Тұжырымдаманы іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын іске асырудың бүкіл кезеңіне арнап немесе орта мерзімді әрбір кезеңге арнап кезең-кезеңімен әзірлейді.";

      10-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "10. Алдағы кезеңге арналған Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарының жобасын әзірлеуді орталық мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі - мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган) жүзеге асырады.

      Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарын Қазақстан Республикасының Президенті бекітеді.";

      14-тармақта:

      үшінші бөлік мынадай редакцияда жазылсын:

      "Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының іске асырылуын мониторингтеу мен бағалауды мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүргізеді.";

      төртінші бөлік алып тасталсын;

      16-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "16. Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган орта мерзімді (5 жылға) немесе ұзақ мерзімді (5 жылдан астам) кезеңдерге әзірлейді.

      Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясы алдыңғы Қазақстан Республикасының Ұлттық қауіпсіздік стратегиясын іске асырудың соңғы жылынан кешіктірілмей әзірленеді.";

      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттары, Жолдау ескеріле отырып, жыл сайын жылжымалы негізде бесжылдық кезеңге әзірленеді және мыналарды:

      1) мемлекеттік басқарудың республикалық деңгейінде:

      экономиканы дамытудың сыртқы және ішкі жағдайларын;

      бесжылдық кезеңге арналған экономикалық саясаттың, оның ішінде салық-бюджет саясатының мақсаттары мен міндеттерін;

      бесжылдық кезеңге арналған экономикалық саясаттың, оның ішінде салық-бюджет саясатының негізгі бағыттары мен шараларын;

      бесжылдық кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын;

      шоғырландырылған, мемлекеттік және республикалық бюджеттердің түсімдері мен шығыстарының болжамын, тиісті бюджет тапшылығын қамтитын үшжылдық кезеңге арналған бюджеттік параметрлердің болжамын;

      әлеуметтік-экономикалық даму басымдықтарын іске асыруға бағытталған шығыстардың жаңа бастамаларын;

      кезекті қаржы жылына арналған шартты түрде қаржыландырылатын шығыстардың тізбесін;

      2) облыс, республикалық маңызы бар қала, астана деңгейінде:

      облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму үрдістерін, басымдықтарын, нысаналы индикаторлары мен көрсеткіштерін;

      облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштерінің болжамын;

      мыналарды:

      облыс, республикалық маңызы бар қала, астана бюджетінің түсімдері мен шығыстарының болжамын қамтитын облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттік параметрлерінің болжамын;

      облыстың республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық даму басымдықтарын іске асыруға бағытталған шығыстардың жаңа бастамаларын;

      облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың басым бюджеттік инвестицияларының тізбесін қамтуға тиіс облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың үшжылдық кезеңге арналған бюджеттік параметрлерін қамтиды.

      Нысаналы индикаторлар мен көрсеткіштер сандық және сапалық нәтижелерді айқындау үшін түйінді бағыттар (салалар) бойынша белгіленеді, бесжылдық кезең ішінде мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық саясаты осы нәтижелерге қол жеткізуге бағытталуға тиіс.

      Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштері мен бюджеттік параметрлері облыстың әлеуметтік-экономикалық даму болжамының құрамында аудандар (облыстық маңызы бар қалалар) бөлінісінде көрсетіледі.";

      24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "24. Әлеуметтік-экономикалық даму болжамын әзірлеу тәртібі мен мерзімдерін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган айқындайды.";

      26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Мемлекеттік бағдарламаларды тиісті мемлекеттік орган әзірлейді және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен келісіледі.";

      30-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "30. Мемлекеттік бағдарламаның іске асырылуын мониторингтеуді әзірлеуші мемлекеттік орган не Қазақстан Республикасының Президенті немесе Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігінің Басшысы уәкілеттік берген өзге мемлекеттік орган жүргізеді.";

      40-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін мемлекеттік органның стратегиялық жоспарын мемлекеттік және бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органдармен келісім бойынша мемлекеттік орган бекітеді.";

      40-тармақтың үшінші бөлігі алып тасталсын;

      43, 44-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "43. Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті жүргізетін бағалаудан басқа, мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының іске асырылуын бағалау Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығымен бекітілген Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі шеңберінде жүзеге асырылады.

      44. Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының іске асырылуын бағалауды өзінің жұмыс жоспарына сәйкес жүргізетін бақылау іс-шаралары шеңберінде жүзеге асырады.";

      48-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "48. Облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы дамыту бағдарламасын облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органы әзірлейді және ол мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен, мүдделі орталық мемлекеттік органдармен келісіледі.";

      50-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "50. Облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы дамыту бағдарламасын іске асыру үшін жергілікті атқарушы орган мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен келісім бойынша оны іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын бекітеді.";

      51-тармақтың төртінші бөлігі алып тасталсын;

      56, 57 және 58-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "56. Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттары ескеріле отырып 10 жылға әзірленеді.

      Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың алдыңғы даму стратегияларын іске асырудың соңғы жылынан кешіктірмей әзірленеді.

      Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары олардың стратегиялық бағыттарын, мақсаттары мен қызметі нәтижелерінің көрсеткіштерін айқындайды және акциялары (қатысу үлестері) ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға осы заңды тұлғалар қабылдайтын шешімдерді айқындауға құқық беретін заңды тұлғалардың даму стратегиялары ескеріле отырып әзірленеді.

      Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегиялары Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің жоғары тұрған құжаттарында баяндалған мақсаттарға, міндеттерге және бюджеттік параметрлерге сәйкестігі тұрғысынан мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен келісіледі және оларды Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітеді.

      Ұлттық әл-ауқат қорының даму стратегиясын Ұлттық әл-ауқат қорының директорлар кеңесі мақұлдағаннан кейін Ұлттық әл-ауқат қорының жалғыз акционері бекітеді.

      Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегияларын іске асыру мақсатында ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың 5 жыл мерзімге арналған даму жоспарлары әзірленеді.

      Ұлттық басқарушы холдингтерге, ұлттық холдингтерге, ұлттық компанияларға арналған даму стратегияларын әзірлеу мен бекіту тәртібін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган айқындайды.

      57. Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегияларының іске асырылуын мониторингтеуді мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен тиісті саланың уәкілетті органы немесе жергілікті атқарушы орган (жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган) жүзеге асырады.

      58. Ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың даму стратегияларының іске асырылуын бағалауды аудиттелген қаржылық есептілік бекітілгеннен кейін 3 жыл өткен соң мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.";

      2) "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік жоспарлау жүйесінің одан әрі жұмыс істеуінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 4 наурыздағы № 931 Жарлығына (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы, 2010 ж., № 20-21, 150-құжат):

      жоғарыда аталған Жарлықпен бекітілген Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарын, Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасын, мемлекеттік бағдарламаларды, мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларын, аумақтарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу, іске асыру, мониторинг, бағалау және бақылау жүргізу қағидаларында:

      5-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Әзірлеу кезеңінде орталық мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі - мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган) стратегиялық және бағдарламалық құжаттардың, мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларының, аумақтарды дамыту бағдарламаларының келісуге ұсынылған жобаларын мынадай бағыттар бойынша қарайды:";

      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Құжаттардың іске асырылуын мониторингтеу нәтижелері мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын нысанда және тәртіппен құжаттарды әзірлеуші мемлекеттік органдар жасайтын іске асыру туралы есеп түрінде ресімделеді.";

      16-тармақ мынадай мазмұндағы екінші бөлікпен толықтырылсын:

      "Құжаттың іске асырылуы бюджеттік инвестициялардың іске асырылуына байланысты болған жағдайларда әзірлеуші мемлекеттік орган іске асыру туралы есепте құжатты іске асыру бойынша іс-шаралардың орындалу дәрежесін айқындау жөніндегі көшпелі іс-шаралардың нәтижелері туралы мәліметтерді көрсетеді.";

      28-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "28. Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің мемлекеттік және салалық бағдарламаларға және орталық мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларына бағалау, сондай-ақ тексеру комиссиясының аумақтарды дамыту бағдарламаларына бағалау жүргізу тәртібін Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен келісім бойынша Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті айқындайды.";

      47-тармақ мынадай мазмұндағы 8) тармақшамен толықтырылсын:

      "8) Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің төмен тұрған құжаттарына декомпозициялау немесе каскадтау мүмкіндігі.";

      мынадай мазмұндағы 48-1-тармақпен толықтырылсын:

      "48-1. Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспары бекітілгеннен кейін екі ай мерзімде Қазақстан Республикасының Үкіметі индикаторлардың тізбесін, олардың мәндерін, олар көрсетілуі тиіс құжаттардың деңгейін, мерзімдер мен оларға қол жеткізудің сабақтастығын, оларға қол жеткізуге жауапты мемлекеттік органдарды қамтитын Индикаторлардың бірыңғай базасын бекітеді.

      Индикаторлардың бірыңғай базасын әзірлеуді жұмыс топтарын құру арқылы мүдделі мемлекеттік органдармен, үкіметтік емес ұйымдармен, қоғамдастықпен бірлесіп Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарын қатар әзірлей отырып мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүзеге асырады.";

      53, 54-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "53. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мемлекеттік органдар ұсынатын Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарын іске асыру туралы ақпараттың негізінде іске асыру туралы есеп пен қорытынды жобасын қалыптастырады.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган есепті кезеңнен кейінгі жылдың 10 шілдесіне дейінгі мерзімде Қазақстан Республикасының Үкіметіне Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарының мониторингі бойынша іске асыру туралы есепті және қорытындының жобасын ұсынады, сондай-ақ бірінші басшының қолы қойылған Қазақстан Республикасының Стратегиялық даму жоспарын іске асыру туралы есепті (құпия сипаттағы және қызмет бабында пайдалануға арналған ақпаратты қоспағанда) веб-порталда орналастырады.

      54. Мониторинг бойынша іске асыру туралы есеп пен қорытынды жобасын қарағаннан кейін Қазақстан Республикасының Үкіметі, қажет болған жағдайда, қорытындының жобасын пысықтайды және іске асыру туралы есеппен бірге қорытындыны есепті кезеңнен кейінгі жылдың 20 шілдесіне дейін Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігіне ұсынады.";

      67-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "67. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасын іске асыру үшін кезең-кезеңмен әрбір орта мерзімді кезеңге арналған Іс-шаралар жоспарын әзірлейді.";

      68-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "68. Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының мониторингін орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар ұсынатын іске асырылу барысы туралы ақпараттың негізінде іске асыру туралы есепті қалыптастыру арқылы мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган жүргізеді.";

      70, 71-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "70. Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының мониторингін жүргізу үшін мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге жауапты орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар өз құзыреті шегінде есепті кезеңнен кейінгі жылдың 1 маусымына дейін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органға Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының іске асырылу барысы туралы ақпарат береді.

      71. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдар ұсынатын Елді аумақтық-кеңістікте дамытудың болжамды схемасының іске асырылу барысы туралы ақпараттың негізінде іске асыру туралы есеп пен қорытындының жобасын қалыптастырады.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган есепті кезеңнен кейінгі жылдың 1 шілдесіне дейінгі мерзімде Қазақстан Республикасының Үкіметіне мониторинг бойынша іске асыру туралы есеп пен қорытынды жобасын ұсынады, сондай-ақ бірінші басшының қолы қойылған іске асыру туралы есепті (құпия сипаттағы және қызмет бабында пайдалануға арналған ақпаратты қоспағанда) веб-порталда орналастырады.";

      99-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "99. Мемлекеттік бағдарламаның мақсаттары мен міндеттері анық, нақты, бақыланатын, тексерілетін және бағаланатын болуы тиіс. Нысаналы индикаторлар мен нәтижелер көрсеткіштері кешенділігімен сипатталуға, салааралық және ведомствоаралық сипаттағы мәселелердің шешілу деңгейін, дәрежесін көрсетуге тиіс.";

      112-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "112. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган мемлекеттік бағдарламаларды іске асыру туралы есептердің негізінде олардың әрқайсысы бойынша қорытындылар жобаларын қалыптастырады және оларды іске асыру туралы есептермен бірге есепті жылдан кейінгі жылдың 25 наурызына дейін Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсынады.";

      121-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "121. Мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының құрылымы мынадай бөлімдерден тұрады:

      1) миссиясы және пайымы;

      2) ағымдағы ахуалды талдау және тәуекелдерді басқару;

      3) аяны/саланы дамытудың басым бағыттары;

      4) стратегиялық және бюджеттік жоспарлаудың өзара байланысының құрылысы;

      5) стратегиялық бағыттар, мақсаттар, нысаналы индикаторлар;

      6) ресурстар.";

      125-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "125. "Ағымдағы ахуалды талдау және тәуекелдерді басқару" бөлімі "Ағымдағы ахуалды талдау" және "Тәуекелдерді басқару" кіші бөлімдерінен тұрады.

      "Ағымдағы ахуалды талдау" кіші бөлімінде:

      1) статистикалық деректер не қызмет саласының немесе аясының жай-күйін сипаттайтын басқа да көрсеткіштер келтіріле отырып, оның ішінде басқа елдермен салыстырылып мемлекеттік орган қызметінің реттелетін саласын немесе аясын дамытудың негізгі параметрлері;

      2) экономика мен қоғамның алдында тұрған, шешілуіне мемлекеттік органның стратегиялық жоспары бағытталған негізгі проблемалардың талдамасы көрсетіледі.

      "Тәуекелдерді басқару" кіші бөлімінде:

      1) мемлекеттік органның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуіне әсер ететін ықтимал тәуекелдер тізбесі;

      2) мемлекеттік органның объективті немесе субъективті сипаттағы сыртқы немесе ішкі себептер бойынша жоспарланған стратегиялық мақсаттарына қол жеткізбеу тәуекелі күшейген жағдайда, оның алдын алудың негізгі жолдары көрсетіледі.

      Жете қаржыландырылмау тәуекелі мемлекеттік органның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізбеудің ықтимал тәуекелі ретінде таныла алмайды.";

      мынадай мазмұндағы 128-1, 128-2-тармақтармен толықтырылсын:

      "128-1. "Аяны/саланы дамытудың басым бағыттары" бөлімі:

      1) осы бағыттарды Қазақстан Республикасы Президентінің жыл сайынғы жолдауларына, елдегі әлеуметтік-экономикалық, саяси жағдайдың өзгеруіне байланысты басым бағыттар қатарына қосудың негіздемелерін көрсете отырып, аяны/саланы дамытудың басым бағыттарының қысқаша сипаттамасын;

      2) аяны/саланы дамытудың басым бағыттарын іске асырудың негізгі жолдарын қамтиды.

      Аяны/саланы дамытудың басым бағыттары мемлекеттік орган қызметінің қолданыстағы стратегиялық бағыттарына ықпалдастырылады немесе мемлекеттік орган қызметінің жаңа стратегиялық бағыттары қалыптастырылады.

      128-2. "Стратегиялық және бюджеттік жоспарлаудың өзара байланысының құрылысы" бөлімінде схема түрінде мемлекеттік органдардың стратегиялық бағыттарының бөлінісінде мемлекеттік органның іске асырылуына елдің тиісті жалпыұлттық көрсеткіштеріне қол жеткізу тәуелді болатын бюджеттік бағдарламалармен өзара байланысқан стратегиялық мақсаттары көрсетіледі.";

      129-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "129. "Стратегиялық бағыттар, мақсаттар, нысаналы индикаторлар" деген бөлімде мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының стратегиялық бағыттары, мақсаттары, нысаналы индикаторлары баяндалады, сондай-ақ оған қол жеткізуге мемлекеттік органның қызметі әсер ететін елдің бәсекеге қабілеттілігінің халықаралық индикаторлары да көрсетіледі.";

      133-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "133. "Ресурстар" бөлімінде есепті және жоспарлы кезеңнің жылдарына бөле отырып, бюджеттік бағдарламаларға бөлінген бюджет шығыстарының жиынтығы және стратегиялық жоспарды іске асыруға тартылған штат саны көрсетілген адами ресурстар келтіріледі.";

      134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 және 148-тармақтар алып тасталсын;

      157, 160, 161, 163-тармақтар алып тасталсын;

      166-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      166. Облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы дамыту бағдарламасын әзірлеуді облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органы жүзеге асырады және ол мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен, өзге де мүдделі мемлекеттік органдармен келісіледі.

      Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган, өзге де мүдделі мемлекеттік аумақтарды дамыту бағдарламаларының жобаларын келіп түскен күнінен бастап бір айдан аспайтын мерзімде қарайды.";

      174-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "2) экономикалық даму, әлеуметтік сала, инфрақұрылымдық кешен, аумақтық (кеңістікте) дамыту, өңіраралық ынтымақтастық, мемлекеттік жергілікті басқару және өзін-өзі басқару жүйесі бағыттары бойынша аумақтың әлеуметтік-экономикалық жағдайын талдау;";

      176-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) тұтастай алғанда, өңірдің экономикасын, әлеуметтік саланы, инфрақұрылымдық кешенді, аумақтық (кеңістіктік) құрылымды, өңіраралық ынтымақтастықты, мемлекеттік жергілікті басқару және өзін-өзі басқару жүйесін дамыту бөлігінде өңірді дамытудың негізгі бағыттары;";

      181-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы дамыту бағдарламаларының нысаналы индикаторлары мен нәтижелер көрсеткіштері мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган әзірлеген және бекіткен Базалық көрсеткіштер тізбесінде белгіленеді.";

      189-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "189. Облысты, республикалық маңызы бар қаланы, астананы дамыту бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарын тиісті аумақтың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органы әзірлейді және оны тиісті аумақтың әкімі мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органмен келісім бойынша аумақтарды дамыту бағдарламасы бекітілгеннен кейін бір ай мерзімде бекітеді.".

      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Президентінің 30.11.2015 № 120 (01.12.2015 бастап қолданысқа енгізіледі) Жарлығымен.

      2. Осы Жарлық, 2015 жылғы 1 желтоқсаннан бастап қолданысқа енгізілетін осы Жарлықтың 1-тармағының 2) тармақшасының отыз екінші, отыз үшінші, отыз төртінші, отыз бесінші, отыз алтыншы, отыз жетінші, отыз сегізінші, отыз тоғызыншы, қырқыншы, қырық бірінші, қырық екінші, қырық үшінші, қырық төртінші, қырық бесінші, қырық алтыншы, қырық жетінші, қырық сегізінші, қырық тоғызыншы, елуінші, елу бірінші, елу екінші, елу үшінші, елу төртінші, елу бесінші, елу алтыншы, елу жетінші, елу сегізінші, елу тоғызыншы абзацтарын қоспағанда, алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Президенті

Н. Назарбаев


О внесении изменений и дополнений в указы Президента Республики Казахстан от 18 июня 2009 года № 827 "О Системе государственного планирования в Республике Казахстан" и от 4 марта 2010 года № 931 "О некоторых вопросах дальнейшего функционирования Системы государственного планирования в Республике Казахстан"

Указ Президента Республики Казахстан от 18 февраля 2015 года № 1005. Утратил силу Указом Президента Республики Казахстан от 5 мая 2018 года № 681

      Сноска. Утратил силу Указом Президента РК от 05.05.2018 № 681.
      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие настоящего Указа см. п.2

      Подлежит опубликованию

      в Собрании актов Президента и

      Правительства Республики Казахстан

      ПОСТАНОВЛЯЮ:

      1. Внести изменения и дополнения в следующие указы Президента Республики Казахстан:

      1) в Указ Президента Республики Казахстан от 18 июня 2009 года № 827 "О Системе государственного планирования в Республике Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2009 г., № 30, ст. 259):

      в Системе государственного планирования в Республике Казахстан, утвержденной вышеназванным Указом:

      пункт 7 дополнить частью четвертой следующего содержания:

      "Для реализации концепции государственным органом-разработчиком разрабатывается План мероприятий по реализации концепции на весь период реализации или поэтапно на каждый среднесрочный период.";

      пункт 10 изложить в следующей редакции:

      "10. Разработка проекта Стратегического плана развития Республики Казахстан на предстоящий период осуществляется центральным уполномоченным органом по государственному планированию (далее - уполномоченный орган по государственному планированию).

      Стратегический план развития Республики Казахстан утверждается Президентом Республики Казахстан.";

      в пункте 14:

      часть третью изложить в следующей редакции:

      "Мониторинг и оценка реализации Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны проводятся уполномоченным органом по государственному планированию.";

      часть четвертою исключить;

      пункт 16 изложить в следующей редакции:

      "16. Стратегия национальной безопасности Республики Казахстан разрабатывается на среднесрочный (на 5 лет) или долгосрочный (свыше 5 лет) периоды уполномоченным органом по государственному планированию.

      Стратегия национальной безопасности Республики Казахстан разрабатывается не позднее последнего года реализации предыдущей Стратегии национальной безопасности Республики Казахстан.";

      пункт 21 изложить в следующей редакции:

      "21. Прогноз социально-экономического развития разрабатывается ежегодно на скользящей основе на пятилетний период с учетом вышестоящих документов Системы государственного планирования, Послания и содержит:

      1) на республиканском уровне государственного управления:

      внешние и внутренние условия развития экономики;

      цели и задачи экономической политики на пятилетний период, в том числе налогово-бюджетной политики;

      основные направления и меры экономической политики на пятилетний период, в том числе налогово-бюджетной политики;

      прогноз показателей социально-экономического развития на пятилетний период;

      прогноз бюджетных параметров на трехлетний период, включающий прогноз поступлений и расходов консолидированного, государственного и республиканского бюджетов, дефицит соответствующего бюджета;

      новые инициативы расходов, направленные на реализацию приоритетов социально-экономического развития;

      перечень условно финансируемых расходов на очередной финансовый год;

      2) на уровне области, города республиканского значения, столицы:

      тенденции, приоритеты, целевые индикаторы и показатели социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;

      прогноз показателей социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;

      бюджетные параметры области, города республиканского значения, столицы на трехлетний период, которые должны содержать:

      прогноз бюджетных параметров области, города республиканского значения, столицы, включающий прогноз поступлений и расходов бюджета области, города республиканского значения, столицы;

      новые инициативы расходов, направленные на реализацию приоритетов социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;

      перечень приоритетных бюджетных инвестиций области, города республиканского значения, столицы.

      Целевые индикаторы и показатели устанавливаются по ключевым направлениям (сферам) для определения количественных и качественных результатов, на достижение которых должна быть направлена социально-экономическая политика государства в течение пятилетнего периода.

      Показатели социально-экономического развития и бюджетные параметры района (города областного значения) указываются в составе прогноза социально-экономического развития области в разрезе районов (городов областного значения).";

      пункт 24 изложить в следующей редакции:

      "24. Порядок и сроки разработки Прогноза социально-экономического развития определяются уполномоченным органом по государственному планированию.";

      пункт 26 изложить в следующей редакции:

      "26. Государственные программы разрабатываются соответствующим государственным органом и согласовываются с уполномоченным органом по государственному планированию.";

      часть первую пункта 30 изложить в следующей редакции:

      "30. Мониторинг реализации государственной программы проводится государственным органом-разработчиком либо иным государственным органом, уполномоченным на это Президентом Республики Казахстан или Руководителем Администрации Президента Республики Казахстан.";

      часть вторую пункта 40 изложить в следующей редакции:

      "Стратегический план государственного органа, входящего в структуру Правительства Республики Казахстан, утверждается государственным органом по согласованию с центральными уполномоченными органами по государственному и бюджетному планированию.";

      часть третью пункта 40 исключить;

      пункты 43, 44 изложить в следующей редакции:

      "43. Оценка реализации стратегических планов государственных органов, кроме оценки, проводимой Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета, осуществляется в рамках Системы ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы, утвержденной Указом Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954.

      44. Счетный комитет по контролю за исполнением республиканского бюджета осуществляет оценку реализации стратегических планов центральных государственных органов в рамках проводимых им контрольных мероприятий в соответствии с его планом работы.";

      часть первую пункта 48 изложить в следующей редакции:

      "48. Программа развития области, города республиканского значения, столицы разрабатывается местным исполнительным органом области, города республиканского значения, столицы и согласовывается с уполномоченным органом по государственному планированию, заинтересованными центральными государственными органами.";

      часть первую пункта 50 изложить в следующей редакции:

      "50. Для реализации программы развития области, города республиканского значения, столицы местным исполнительным органом утверждается план мероприятий по ее реализации по согласованию с уполномоченным органом по государственному планированию.";

      часть четвертую пункта 51 исключить;

      пункты 56, 57 и 58 изложить в следующей редакции:

      "56. Стратегии развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний разрабатываются на 10 лет с учетом вышестоящих документов Системы государственного планирования.

      Стратегии развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний разрабатываются не позднее последнего года реализации предыдущей стратегии развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний.

      Стратегии развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний определяют их стратегические направления, цели и показатели результатов деятельности и разрабатываются с учетом стратегий развития юридических лиц, акции (доли участия) которых предоставляют право национальным управляющим холдингам, национальным холдингам, национальным компаниям определять решения, принимаемые данными юридическими лицами.

      Стратегии развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний согласовываются с уполномоченным органом по государственному планированию на соответствие целям, задачам и бюджетным параметрам, изложенным в вышестоящих документах Системы государственного планирования, и утверждаются Правительством Республики Казахстан.

      Стратегия развития Фонда национального благосостояния утверждается единственным акционером Фонда национального благосостояния после одобрения советом директоров Фонда национального благосостояния.

      В целях реализации стратегий развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний разрабатываются планы развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний сроком на 5 лет.

      Порядок разработки и утверждения стратегий развития для национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний определяется уполномоченным органом по государственному планированию.

      57. Мониторинг реализации стратегий развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний осуществляется уполномоченным органом соответствующей отрасли или местным исполнительным органом (исполнительным органом, финансируемым из местного бюджета) в порядке, определяемом уполномоченным органом по государственному планированию.

      58. Оценка реализации стратегий развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний осуществляется по истечении 3 лет после утверждения аудированной финансовой отчетности уполномоченным органом по государственному планированию в порядке, определяемом уполномоченным органом по государственному планированию.";

      2) в Указ Президента Республики Казахстан от 4 марта 2010 года № 931 "О некоторых вопросах дальнейшего функционирования Системы государственного планирования в Республике Казахстан" (САПП Республики Казахстан, 2010 г., № 20-21, ст. 150):

      в Правилах разработки, реализации, проведения мониторинга, оценки и контроля Стратегического плана развития Республики Казахстан, Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны, государственных программ, стратегических планов государственных органов, программ развития территорий, утвержденных вышеназванным Указом:

      абзац первый пункта 5 изложить в следующей редакции:

      "5. На этапе разработки центральный уполномоченный орган по государственному планированию (далее - уполномоченный орган по государственному планированию) рассматривает представленные для согласования проекты стратегических и программных документов, стратегических планов государственных органов, программ развития территорий по следующим направлениям:";

      пункт 15 изложить в следующей редакции:

      "15. Результаты мониторинга реализации документов оформляются в виде отчета о реализации, составляемого государственными органами-разработчиками документов по форме и в порядке, определяемых уполномоченным органом по государственному планированию.";

      пункт 16 дополнить частью второй следующего содержания:

      "В случаях, когда реализация документа связана с реализацией бюджетных инвестиций, государственным органом-разработчиком в отчете о реализации указываются сведения о результатах выездных мероприятий по определению степени выполнения мероприятий по реализации документа.";

      пункт 28 изложить в следующей редакции:

      "28. Порядок проведения Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета оценки государственных и отраслевых программ и стратегических планов центральных государственных органов, а также ревизионной комиссией оценки программ развития территорий определяется Счетным комитетом по контролю за исполнением республиканского бюджета по согласованию с Администрацией Президента Республики Казахстан.";

      пункт 47 дополнить подпунктом 8) следующего содержания:

      "8) возможность декомпозиции или каскадирования в нижестоящие документы Системы государственного планирования.";

      дополнить пунктом 48-1 следующего содержания:

      "48-1. После утверждения Стратегического плана развития Республики Казахстан в двухмесячный срок Правительством Республики Казахстан утверждается Единая база индикаторов, которая содержит перечень индикаторов, их значения, уровень документов, в которых они должны быть отражены, сроки и последовательность их достижения, государственные органы, ответственные за их достижение.

      Разработка Единой базы индикаторов осуществляется уполномоченным органом по государственному планированию параллельно с разработкой Стратегического плана развития Республики Казахстан совместно с заинтересованными государственными органами, неправительственными организациями, общественностью путем создания рабочих групп.";

      пункты 53, 54 изложить в следующей редакции:

      "53. Уполномоченный орган по государственному планированию на основании информации о реализации Стратегического плана развития Республики Казахстан, представляемой государственными органами, формирует отчет о реализации и проект заключения.

      В срок до 10 июля года, следующего за отчетным периодом, уполномоченный орган по государственному планированию представляет отчет о реализации и проект заключения по мониторингу Стратегического плана развития Республики Казахстан в Правительство Республики Казахстан, а также размещает отчет о реализации Стратегического плана развития Республики Казахстан за подписью первого руководителя на веб-портале (за исключением информации секретного характера и для служебного пользования).

      54. После рассмотрения отчета о реализации и проекта заключения по мониторингу Правительство Республики Казахстан при необходимости дорабатывает проект заключения и представляет заключение вместе с отчетом о реализации в Администрацию Президента Республики Казахстан до 20 июля года, следующего за отчетным периодом.";

      часть первую пункта 67 изложить в следующей редакции:

      "67. Для реализации Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны уполномоченным органом по государственному планированию поэтапно на каждый среднесрочный период разрабатывается План мероприятий.";

      пункт 68 изложить в следующей редакции:

      "68. Мониторинг Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны проводится уполномоченным органом по государственному планированию путем формирования отчета о реализации на основе информации о ходе реализации, представляемой центральными государственными и местными исполнительными органами.";

      пункты 70, 71 изложить в следующей редакции:

      "70. Для проведения мониторинга Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны центральные государственные и местные исполнительные органы, ответственные за достижение целей и задач, в пределах своей компетенции представляют информацию о ходе реализации Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны в уполномоченный орган по государственному планированию до 1 июня года, следующего за отчетным периодом.

      71. Уполномоченный орган по государственному планированию на основании информации о ходе реализации Прогнозной схемы территориально-пространственного развития страны, представляемой центральными государственными и местными исполнительными органами, формирует отчет о реализации и проект заключения.

      В срок до 1 июля года, следующего за отчетным периодом, уполномоченный орган по государственному планированию представляет отчет о реализации и проект заключения по мониторингу в Правительство Республики Казахстан, а также размещает отчет о реализации за подписью первого руководителя на веб-портале (за исключением информации секретного характера и для служебного пользования).";

      пункт 99 изложить в следующей редакции:

      "99. Цели и задачи государственной программы должны быть четкими, конкретными, контролируемыми, проверяемыми и оцениваемыми. Целевые индикаторы и показатели результатов должны характеризоваться комплексностью, отражать уровень, степень решения вопросов межсферного и межведомственного характера.";

      пункт 112 изложить в следующей редакции:

      "112. Уполномоченный орган по государственному планированию на основании отчетов о реализации государственных программ формирует по каждой из них проекты заключений и представляет их вместе с отчетами о реализации в Правительство Республики Казахстан до 25 марта года, следующего за отчетным годом.";

      пункт 121 изложить в следующей редакции:

      "121. Структура стратегического плана государственного органа состоит из следующих разделов:

      1) миссия и видение;

      2) анализ текущей ситуации и управление рисками;

      3) приоритетные направления развития сферы/отрасли;

      4) архитектура взаимосвязи стратегического и бюджетного планирования;

      5) стратегические направления, цели, целевые индикаторы;

      6) ресурсы.";

      пункт 125 изложить в следующей редакции:

      "125. Раздел "Анализ текущей ситуации и управление рисками" содержит подразделы "Анализ текущей ситуации" и "Управление рисками".

      В подразделе "Анализ текущей ситуации" указываются:

      1) основные параметры развития регулируемой отрасли или сферы деятельности государственного органа с приведением статистических данных либо других показателей, характеризующих состояние отрасли или сферы деятельности, в том числе в сравнении с другими странами;

      2) анализ основных проблем, стоящих перед экономикой и обществом, на решение которых направлен стратегический план государственного органа.

      В подразделе "Управление рисками" указываются:

      1) перечень возможных рисков, оказывающих влияние на достижение стратегических целей государственного органа;

      2) основные пути предотвращения риска недостижения запланированных стратегических целей государственного органа по внутренним или внешним причинам объективного или субъективного характера в случае его усиления.

      В качестве возможного риска недостижения стратегических целей государственного органа не может выступать риск недофинансирования.";

      дополнить пунктами 128-1, 128-2 следующего содержания:

      "128-1. Раздел "Приоритетные направления развития сферы/отрасли" включает:

      1) краткое описание приоритетных направлений развития сферы/отрасли с указанием обоснований включения данных направлений в число приоритетных, связанных с ежегодными посланиями Президента Республики Казахстан, изменениями социально-экономической, политической ситуации в стране;

      2) основные пути реализации приоритетных направлений развития сферы/отрасли.

      Приоритетные направления развития сферы/отрасли интегрируются в существующие стратегические направления деятельности государственного органа или формируются новые стратегические направления деятельности государственного органа.

      128-2. В разделе "Архитектура взаимосвязи стратегического и бюджетного планирования" в схематичном виде в разрезе стратегических направлений государственных органов указываются стратегические цели государственного органа, взаимоувязанные с бюджетными программами, от реализации которых зависит достижение соответствующих общенациональных показателей страны.";

      часть первую пункта 129 изложить в следующей редакции:

      "129. В разделе "Стратегические направления, цели, целевые индикаторы" излагаются стратегические направления, цели, целевые индикаторы стратегического плана государственного органа, а также указываются международные индикаторы конкурентоспособности страны, на достижение которых воздействует деятельность государственного органа.

      пункт 133 изложить в следующей редакции:

      "133. В разделе "Ресурсы" в разбивке по годам отчетного и планового периода приводятся свод бюджетных расходов с разбивкой по бюджетным программам и человеческие ресурсы с указанием штатной численности, задействованной в реализации стратегического плана.";

      пункты 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 и 148 исключить;

      пункты 157, 160, 161, 163 исключить;

      пункт 166 изложить в следующей редакции:

      "166. Разработка программы развития области, города республиканского значения, столицы осуществляется местным исполнительным органом области, города республиканского значения, столицы и согласовывается с уполномоченным органом по государственному планированию, иными заинтересованными государственными органами.

      Уполномоченный орган по государственному планированию, иные заинтересованные государственные органы рассматривают проекты программ развития территорий в срок, не превышающий одного месяца со дня поступления.";

      подпункт 2) пункта 174 изложить в следующей редакции:

      "2) анализ социально-экономического положения территории по следующим направлениям: экономическое развитие, социальная сфера, инфраструктурный комплекс, территориальное (пространственное) развитие, межрегиональное сотрудничество, система государственного местного управления и самоуправления;";

      подпункт 1) пункта 176 изложить в следующей редакции:

      "1) основные направления развития региона в части развития экономики региона в целом, социальной сферы, инфраструктурного комплекса, территориального (пространственного) устройства, межрегионального сотрудничества, системы государственного местного управления и самоуправления;";

      часть вторую пункта 181 изложить в следующей редакции:

      "Целевые индикаторы и показатели результатов программ развития области, города республиканского значения, столицы устанавливаются Базовым перечнем показателей, разработанным и утвержденным уполномоченным органом по государственному планированию.";

      часть первую пункта 189 изложить в следующей редакции:

      "189. План мероприятий по реализации программы развития области, города республиканского значения, столицы разрабатывается уполномоченным органом по государственному планированию соответствующей территории и утверждается акимом соответствующей территории по согласованию с уполномоченным органом по государственному планированию в месячный срок после утверждения программы развития территорий.".

      Сноска. Пункт 1 с изменением, внесенным Указом Президента РК от 30.11.2015 № 120 (вводится в действие с 01.12.2015).

      2. Настоящий Указ вводится в действие со дня его первого официального опубликования, за исключением абзацев тридцать второго, тридцать третьего, тридцать четвертого, тридцать пятого, тридцать шестого, тридцать седьмого, тридцать восьмого, тридцать девятого, сорокового, сорок первого, сорок второго, сорок третьего, сорок четвертого, сорок пятого, сорок шестого, сорок седьмого, сорок восьмого, сорок девятого, пятидесятого, пятьдесят первого, пятьдесят второго, пятьдесят третьего, пятьдесят четвертого, пятьдесят пятого, пятьдесят шестого, пятьдесят седьмого, пятьдесят восьмого, пятьдесят девятого подпункта 2) пункта 1 настоящего Указа, которые вводятся в действие с 1 декабря 2015 года.

Президент


Республики Казахстан

Н.Назарбаев