Қазақстан Республикасының Жоғары тәртiптiлiк кеңесi туралы

Қазақстан Республикасы Президентiнiң Жарлығы 1997 жылғы 21 қазан N 3705. Күшi жойылды - Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1998.11.12. N 4143 Жарлығымен. ~U984143

      Мемлекеттiк тәртiптi нығайту, мемлекеттiк қызметшiлердiң жауапкершiлiгiн арттыру, олардың билiк пен қызмет бабын асыра пайдалануына жол бермеу, мемлекеттiк қызметшiлердiң қызмет этикасы ережелерiн сақтауын қамтамасыз ету мақсатында және Қазақстан Республикасы Конституциясының 44-бабының 20)-тармақшасына сәйкес қаулы етемiн:
      1. Қазақстан Республикасының Президентi жанындағы консультативтiк-кеңесшi орган - Қазақстан Республикасының Жоғары тәртiптiң кеңесi құрылсын.
      2. Жоғары тәртiптiк кеңестiң негiзгi мiндеттерi мыналар болып белгiленсiн:
      1) тәртiптiк терiс қылыққа, соның iшiнде билiк пен қызмет бабын асыра пайдалануға, қызмет этикасы ережелерiн бұзуға жол берген мемлекеттiк органдардың басшы лауазымды адамдарын тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту жөнiнде мемлекет басшысының қарауына ұсыныстар енгiзу;
      2) мемлекет басшысы үшiн мемлекеттiк тәртiптi нығайту, мемлекеттiк органдардың лауазымды адамдарының мемлекеттiк қызмет туралы заң талаптары мен қызмет этикасы ережелерiн сақтауын қамтамасыз ету жөнiнде ұсынымдар мен ұсыныстарды талдап жасау;
      3) мемлекеттiк органдардың лауазымды адамдарының билiктi немесе қызмет бабын асыра пайдалану фактiлерi туралы азаматтардың өтiнiш-арыздарын, бұқаралық ақпарат құралдарының хабарламаларын қарау.
      3. Былай деп белгiленсiн:
      1) Жоғары тәртiптiк кеңестiң құрамын Қазақстан Республикасының Президентi жасақтайды;
      2) Жоғары тәртiптiк кеңес Кеңестiң төрағасы мен мүшелерiнен құралады, олар: Қазақстан Республикасы Парламентiнiң депутаттары Қазақстан жұртшылығының беделдi өкiлдерi, лауазымы бойынша - Қазақстан Республикасының Президентi Әкiмшiлiгiнiң Басшысы, Қазақстан Республикасының Бас Прокуроры мен Қазақстан Республикасының Әдiлет министрi, сондай-ақ өзге де лауазымды тұлғалар болып табылады.
      4. Жоғары тәртiптiк кеңестiң төрағасы он күн мерзiмде Мемлекет басшысының қарауына аталған Кеңестiң дербес құрамы жөнiнде ұсыныстар енгiзетiн болсын.
      5. Қазақстан Республикасының Жоғары тәртiптiк кеңесi туралы ереже бекiтiлсiн (қоса берiлiп отыр).
      6. Бiр ай мерзiмде:
      1) Қазақстан Республикасы Президентiнiң әкiмшiлiгi Мемлекет басшысының қарауына Қазақстан Республикасының мемлекеттiк қызметшiлерiне тәртiптiк жазалар қолдану тәртiбi туралы Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1996 жылғы 20 желтоқсандағы N 3279 U963279_ Жарлығымен бекiтiлген ереженi осы Жарлыққа сәйкес келтiру жөнiнде ұсыныстар енгiзсiн;
      2) Қазақстан Республикасының Үкiметi облыстардың, Ақмола және

Алматы қалаларының әкiмдерi жанындағы тәртiптiк кеңестер туралы үлгi
ереженi әзiрлеп, бекiтетiн болсын;
     3) облыстардың, Ақмола және Алматы қалаларының әкiмдерi аталған
әкiмдер жанынан тәртiптiк кеңестер құратын болсын.
     7. Осы Жарлық жарияланған күнiнен бастап күшiне енедi.

     Қазақстан Республикасының
             Президентi 

                                       Қазақстан Республикасы
                                            Президентiнiң
                                       1997 жылғы 21 қазандағы
                                          N 3705 Жарлығымен
                                              бекiтiлген

             Қазақстан Республикасының Жоғары тәртiптiлiк
                            кеңесi туралы
                                ЕРЕЖЕ



      Осы Ереже Қазақстан Республикасы Жоғары тәртiптiң кеңесiнiң өкiлеттiгiн, қызметiнiң ұйымдастырылуы мен тәртiбiн айқындайды.
      1. Қазақстан Республикасының Жоғары тәртiптiк кеңесi (бұдан былай - Кеңес) Қазақстан Республикасының Президентi жанындағы консультативтiк-кеңесшi орган болып табылады.
      2. Кеңес өз қызметiнде заңдылық, объективтiлiк пен әдiлеттiлiк принциптерiн басшылыққа алады.
      3. Кеңестiң негiзгi мiндеттерi мыналар болып табылады:
      1) мемлекет басшысына тәртiптiк терiс қылықтарға, соның iшiнде билiк пен қызмет бабын асыра пайдалануға, қызмет этикасы ережелерiн бұзуға жол берген мемлекеттiк органдардың басшы лауазымды адамдарын тәртiптiк жауапкершiлiкке тарту жөнiнде мемлекет басшысының қарауына ұсыныстар енгiзу;
      2) Мемлекет басшысы үшiн мемлекеттiк тәртiптi нығайту, мемлекеттiк органдардың лауазымды адамдарының мемлекеттiк қызмет туралы заң талаптары мен қызмет этикасы ережелерiн сақтауын қамтамасыз ету жөнiнде ұсынымдар мен ұсыныстарды талдап жасау;
      3) мемлекеттiк органдардың лауазымды адамдарының билiктi немесе қызмет бабын асыра пайдалану фактiлерi туралы азаматтардың өтiнiш-арыздарын, бұқаралық ақпарат құралдарының хабарламаларын қарау;
      4) мемлекеттiк тәртiптi нығайту және мемлекеттiк қызметтiң жұмыс iстеуiнiң пәрмендiлiгiн арттыруға бағытталған заң және өзге де нормативтiк-құқықтық актiлер жобаларын даярлауға қатысу және қарау.
      4. Кеңестiң құрамын Қазақстан Республикасының Президентi жасақтайды, ол Кеңес төрағасы мен мүшелерiнен құралады. Олар: Қазақстан Республикасы Парламентiнiң депутаттары, Қазақстан жұртшылығының беделдi өкiлдерi, лауазымы бойынша - Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері жөніндегі агенттігінің төрағасы, Қазақстан Республикасының Бас Прокуроры мен Қазақстан Республикасының Әдiлет министрi, сондай-ақ өзге де лауазымды адамдар болып табылады. <*>
      ЕСКЕРТУ. 4-тармақ өзгерді - ҚР Президентінің 1998.09.18. N 4073
               жарлығымен. U984073_

      5. Кеңес төрағасы:
      1) Мемлекет басшысының қарауына Кеңестiң дербес құрамы жөнiнде ұсыныстар енгiзедi;
      2) Кеңес қызметiне басшылықты ұйымдастырып, жүзеге асырады;
      3) Кеңес отырыстарының күн тәртiбiн белгiлейдi;
      4) Кеңес отырыстарын шақырады және оларда төрағалық етедi, Кеңес төрағасы болмаған жағдайда оның уәкiлдiк беруi бойынша отырыстарда Кеңес мүшелерiнiң бiрi төрағалық етедi;
      5) Кеңес мүшелерi арасынан Кеңес отырысында қаралатын нақты мәселе бойынша баяндамашыны белгiлейдi;
      6) Кеңестiң жұмысының қорытындылары туралы Мемлекет басшысының алдында ұдайы есеп берiп отырады;
      7) Кеңестiң Регламентiн оның бекiтуiне ұсынады;
      8) Қазақстан Республикасы Президентiнiң актiлерi мен тапсырмаларында көзделген өзге де өкiлеттiктердi жүзеге асырады.
      6. Кеңес отырыстары:
      1) Кеңес мүшелерi жалпы санының кемiнде үштен екi бөлiгi қатысқан жағдайда құқылы деп саналады;
      2) қажеттiлiгiне қарай, бiрақ жылына кемiнде төрт рет өткiзiледi;
      3) ашық өткiзiледi. Қажет болған жағдайда, егер мәселелердi қарау мемлекеттiк құпияларға қатысты болған жағдайда Кеңес төрағасының шешiмi бойынша жабық отырыстар өткiзiлуi мүмкiн.
      7. Отырысқа қатысып отырған кеңес мүшелерi санының жай көпшiлiк дауысымен шешiмдер қабылдайды. Дауыстар тең болған жағдайда төрағалық етушiнiң даусы шешушi болып табылады.
      8. Кеңес өз құзыретi шегiнде:
      1) өз отырыстарында Мемлекет басшысына тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк органдардың басшыларын, орталық және жергiлiктi атқарушы органдардың басшыларын тыңдап отыруға;
      2) құқық қорғау және өзге де мемлекеттiк атқарушы органдардан, ұйымдардан қажеттi құжаттарды, материалдар мен ақпаратты сұратып алдыруға;
      3) Мемлекет басшысына тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк органдарға және жергiлiктi атқарушы органдарға орындалуы мiндеттi тапсырмалар беруге;
      4) тиiстi лауазымды адамдардан ауызша және жазбаша түсiнiктер талап етуге;
      5) тиiстi мемлекеттiк органдар басшыларынан мемлекеттiк қызметшiлердiң билiктi немесе қызмет бабын терiс пайдалану, қызмет этикасы ережелерiн бұзу фактiлерi бойынша тексерулер мен қызметтiк тексерiстер жүргiзiлуiн талап етуге;
      6) тексерулердi, қызметтiк тексерiстердi өткiзуге қатысу үшiн беделдi және кәсiби тұрғыда даярланған штаттан тыс инспекторлар ретiнде жұртшылық өкiлдерiн тартуға;
      7) облыстардың, Ақмола және Алматы қалалары әкiмдерi жанындағы тәртiптiк кеңестердiң қызметiн үйлестiруге және бақылауға, олардың қызметi туралы есептердi тыңдауға хақылы.
      9. Кеңес:
      1) Мемлекет басшысына тiкелей бағынатын және есеп беретiн мемлекеттiк органдар басшыларына және олардың орынбасарларына, орталық атқарушы органдар басшылары мен олардың орынбасарларына, облыстардың, Ақмола және Алматы қалаларының әкiмдерiне және олардың орынбасарларына қатысты тәртiптiк iстердi;
      2) облыстардың, Ақмола және Алматы қалаларының әкiмдерi жанындағы тәртiптiк кеңестердiң шешiмдерiне жасалған шағымдарды қарайды.
      10. Азаматтардың келiп түскен өтiнiштерiн, бұқаралық ақпарат құралдарының хабарламаларын қараудың қорытындылары бойынша Кеңес мүшелерiнiң тексеру жүргiзуi туралы немесе оны өткiзудi уәкiлеттi мемлекеттiк органға немесе тексеру қорытындылары туралы Кеңес алдында мiндеттi есеп берiле отырып, лауазымды адамға тапсыру туралы шешiм қабылдауы мүмкiн.
      11. Кеңестiң қарауына қабылданған тәртiптiк iс бiр ай мерзiмде қаралуға тиiс.
      Кеңестiң отырысында тәртiптiк iс қаралғанға дейiн iске қатысты жағдаяттар мен мәлiметтердi алдын ала тексеру жүргiзiледi, тәртiптiк жауапкершiлiкке тартылатын адамнан жазбаша түсiнiк талап етiледi.
      Тәртiптiк iстi қарау Кеңестiң отырысында, әдетте, тәртiптiк жауапкершiлiкке тартылатын адамның қатысуымен өткiзiледi.
      12. Тәртiптiк iстi қараудың қорытындылары бойынша Кеңес мынадай шешiмдердiң бiрiн шығаруы мүмкiн:
      1) Қазақстан Республикасының Президентiне тиiстi тәртiптiк жаза қолдануды ұсыну;
      2) iстiң мән-жайы бойынша шешiм қабылдау үшiн тәртiптiк iс материалдарын құзыреттi мемлекеттiк органның немесе лауазымды адамның қарауына жiберу;
      3) тәртiптiк iстi доғару.
      13. Мемлекеттiк қызметшiнiң iс-әрекеттерiнде қылмыс белгiлерi болған жағдайда Кеңес осы қызметшiнi заңда белгiленген тәртiппен қылмыстық жауапкершiлiкке тарту туралы мәселенi шешу үшiн тиiстi құжаттар мен материалдарды Республиканың Бас Прокурорына жолдайды.
      14. Кеңес қызметiнiң тәртiбi, соның iшiнде тәртiптiң iстердi қарау тәртiбi осы Ережемен бiрге, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Мемлекеттiк қызметшiлерiне тәртiптiк жазалар қолдану тәртiбi туралы ережемен және Кеңес Регламентiмен айқындалады.
      15. Кеңес қызметiнiң ақпараттық-талдау және ұйымдық қызметiн қамтамасыз етудi Қазақстан Республикасы Президентi Әкiмшiлiгiнiң құрылымдық бөлiмшесi болып табылатын оның хатшылығы, ал материалдық-техникалық қамтамасыз етудi Қазақстан Республикасы Президентiнiң Iс Басқармасы жүзеге асырады.

О Высшем дисциплинарном совете Республики Казахстан

Указ Президента Республики Казахстан от 21 октября 1997 г. N 3705. Утратил силу - Указом Президента РК от 12 ноября 1998 г. N 4143 ~U984143.

     В целях укрепления государственной дисциплины, повышения ответственности государственных служащих, недопущения злоупотребления ими властью и служебным положением, обеспечения соблюдения государственными служащими правил служебной этики и в соответствии с подпунктом 20) статьи 44 Конституции Республики Казахстан постановляю:
      1. Образовать Высший дисциплинарный совет Республики Казахстан консультативно-совещательный орган при Президенте Республики Казахстан.
      2. Основными задачами Высшего дисциплинарного совета определить:
      1) внесение на рассмотрение Главе государства предложений по привлечению к дисциплинарной ответственности руководящих должностных лиц государственных органов, допустивших дисциплинарные проступки, в том числе злоупотребление властью и служебным положением, нарушение правил служебной этики;
      2) выработку для Главы государства рекомендаций и предложений по укреплению государственной дисциплины, обеспечению соблюдения должностными лицами государственных органов требований законодательства о государственной службе и правил служебной этики;
      3) рассмотрение обращений граждан, сообщений средств массовой информации о фактах злоупотреблений должностными лицами государственных органов властью или служебным положением.
      3. Установить, что:
      1) состав Высшего дисциплинарного совета образуется Президентом Республики Казахстан;
      2) Высший дисциплинарный совет состоит из Председателя и членов Совета, которыми являются: депутаты Парламента Республики Казахстан, авторитетные представители казахстанской общественности, по должности - Руководитель Администрации Президента Республики Казахстан, Генеральный Прокурор Республики Казахстан и Министр юстиции Республики Казахстан, а также иные должностные лица.
      4. Председателю Высшего дисциплинарного совета в десятидневный срок внести на рассмотрение Главе государства предложения по персональному составу названного Совета.
      5. Утвердить Положение о Высшем дисциплинарном совете Республики Казахстан (прилагается).
      6. В месячный срок:
      1) Администрации Президента Республики Казахстан внести на рассмотрение Главе государства предложения по приведению в соответствие с настоящим Указом Положения о порядке наложения дисциплинарных взысканий на государственных служащих Республики Казахстан, утвержденного Указом Президента Республики Казахстан N 3279 U963279_ от 20 декабря 1996 года;
      2) Правительству Республики Казахстан разработать и утвердить Типовое положение о дисциплинарных советах при акимах областей, городов Акмолы и Алматы;
      3) акимам областей, городов Акмолы и Алматы образовать при названных акимах дисциплинарные советы.
      7. Настоящий Указ вступает в силу со дня опубликования.
     Президент
Республики Казахстан


                                       Утверждено

Указом Президента Республики Казахстан от 21 октября 1997 года N 3705


                              Положение
                    о Высшем дисциплинарном совете
                         Республики Казахстан

      Настоящее Положение определяет полномочия, организацию и порядок деятельности Высшего дисциплинарного совета Республики Казахстан.
      1. Высший дисциплинарный совет Республики Казахстан (в дальнейшем - Совет) является консультативно-совещательным органом при Президенте Республики Казахстан.
      2. Совет в своей деятельности руководствуется принципами законности, объективности и справедливости.
      3. Основными задачами Совета являются:
      1) внесение на рассмотрение Главе государства предложений по привлечению к дисциплинарной ответственности руководящих должностных лиц государственных органов, допустивших дисциплинарные проступки, в том числе злоупотребление властью и служебным положением, нарушение правил служебной этики;
      2) выработка для Главы государства рекомендаций и предложений по укреплению государственной дисциплины, обеспечению соблюдения должностными лицами государственных органов требований законодательства о государственной службе и правил служебной этики;
      3) рассмотрение обращений граждан, сообщений средств массовой информации о фактах злоупотреблений должностными лицами государственных органов властью или служебным положением;
      4) участие в подготовке и рассмотрение проектов законодательных и иных нормативных правовых актов, направленных на укрепление государственной дисциплины и повышение эффективности функционирования государственной службы.
      4. Состав Совета образуется Президентом Республики Казахстан и состоит из Председателя и членов Совета, которыми являются: депутаты Парламента Республики Казахстан, авторитетные представители казахстанской общественности, по должности - Председатель Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы, Генеральный Прокурор Республики Казахстан и Министр юстиции Республики Казахстан, а также иные должностные лица. <*>
      Сноска. В пункт 4 внесены изменения - Указом Президента РК от 18 сентября 1998 г. N 4073 U984073_ .
      5. Председатель Совета:
      1) вносит на рассмотрение Главе государства предложения по персональному составу Совета;
      2) организует и осуществляет руководство деятельностью Совета;
      3) определяет повестку дня заседаний Совета;
      4) созывает заседания Совета и председательствует на них. В

отсутствие Председателя Совета по его уполномочию председательствует
на заседаниях один из членов Совета;
     5) из числа членов Совета определяет докладчика по конкретному
вопросу, рассматриваемому на заседании Совета;
     6) систематически отчитывается перед Главой государства об
итогах работы Совета;
     7) представляет на утверждение Совета его Регламент;
     8) осуществляет иные полномочия, предусмотренные актами и
поручениями Президента Республики Казахстан.
     6. Заседания Совета:
     1) считаются правомочными, если на них присутствует не менее
двух третей от общего числа членов Совета;
     2) проводятся по мере необходимости, но не реже четырех раз в
год;


      3) проводятся открыто. В случае необходимости, если рассмотрение вопросов затрагивает государственные секреты, по решению Председателя Совета могут проводиться закрытые заседания.
      7. Совет принимает решения простым большинством голосов от числа присутствующих на заседании членов Совета. При равенстве голосов голос председательствующего является решающим.
      8. Совет в пределах своей компетенции вправе:
      1) заслушивать на своих заседаниях руководителей государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Главе государства, руководителей центральных и местных исполнительных органов;
      2) запрашивать у правоохранительных и иных государственных органов, организаций необходимые документы, материалы и информацию;
      3) давать государственным органам, непосредственно подчиненным и подотчетным Главе государства, центральным и местным исполнительным органам обязательные к исполнению поручения;
      4) затребовать устные и письменные объяснения у соответствующих должностных лиц;
      5) требовать от руководителей соответствующих государственных органов проведения проверок и служебных расследований по фактам злоупотребления государственными служащими властью или служебным положением, нарушения правил служебной этики;
      6) привлекать в качестве внештатных инспекторов авторитетных и профессионально подготовленных представителей общественности для участия в проведении проверок, служебных расследований;
      7) координировать и контролировать деятельность дисциплинарных советов при акимах областей, городов Акмолы и Алматы, заслушивать отчеты об их деятельности.
      9. Совет рассматривает:
      1) дисциплинарные дела в отношении руководителей государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Главе государства, и их заместителей, руководителей центральных исполнительных органов и их заместителей, акимов областей, городов Акмолы и Алматы и их заместителей;
      2) жалобы на решения дисциплинарных советов при акимах областей, городов Акмолы и Алматы.
      10. По итогам рассмотрения поступивших обращений граждан, сообщений средств массовой информации Совет может принять решение о проведении проверки членами Совета либо поручить ее проведение уполномоченному государственному органу или должностному лицу с обязательным отчетом перед Советом об итогах проверки.
      11. Принятое к рассмотрению Советом дисциплинарное дело должно быть рассмотрено в месячный срок.
      До рассмотрения дисциплинарного дела на заседании Совета предварительно проводится проверка обстоятельств и сведений, имеющих отношение к делу, истребуется письменное объяснение от лица, привлекаемого к дисциплинарной ответственности.
      Рассмотрение дисциплинарного дела на заседании Совета происходит, как правило, с участием лица, привлекаемого к дисциплинарной ответственности.
      12. По итогам рассмотрения дисциплинарного дела Совет может вынести одно из следующих решений:
      1) рекомендовать Президенту Республики Казахстан наложить соответствующее дисциплинарное взыскание;
      2) направить материалы дисциплинарного дела на рассмотрение компетентного государственного органа или должностного лица для принятия решения по существу;
      3) прекратить дисциплинарное дело.
      13. При наличии в действиях государственного служащего признаков преступления Совет направляет соответствующие документы и материалы Генеральному Прокурору Республики для решения вопроса о привлечении этого служащего в установленном законом порядке к уголовной ответственности.
      14. Порядок деятельности Совета, в том числе порядок рассмотрения дисциплинарных дел, наряду с настоящим Положением, определяется также Положением о порядке наложения дисциплинарных взысканий на государственных служащих Республики Казахстан и Регламентом Совета.
      15. Информационно-аналитическое и организационное обеспечение деятельности Совета осуществляется его секретариатом, являющимся структурным подразделением Администрации Президента Республики Казахстан, а материально-техническое обеспечение - Управлением Делами Президента Республики Казахстан.