Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарына қызметке (жұмысқа), оқуға қабылданатын кадрларды іріктеу және зерделеу жүйесін жетілдіру туралы

Ішкі істер министрінің 2003 жылғы 5 қаңтардағы N 1 бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2003 жылғы 21 ақпанда тіркелді. Тіркеу N 2180. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2012 жылғы 2 шілдедегі № 382 Бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 2012.07.02 № 382 Бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігінде кадр саясатын жетілдіру, азаматтардың конституциялық құқықтарын қорғауды күшейту, полиция қызметіндегі заңдылық пен тәртіпті нығайту, жеке құрамның біліктілігін арттыру жөніндегі кешенді шаралар қабылдануда.
      Дегенмен, бұл шаралардың күткен нәтижелерді бермей отырғаны үміткерлерді қызметке және оқуға қабылдаудағы зерделеу мен іріктеу жұмыстары деңгейінің төмендігімен, олардың ішкі істер органдарының қызметкерлеріне қойылатын талаптарға сай келмеуімен түсіндіріледі. Осының нәтижесінде: кадрлардың тұрақтамауы, полиция қызметіне тұрақты көзқарастың болмауынан туындайтын біліктілік төменділігі, заңдылық пен тәртіп бұзушылықтардың кемімеуі, әр алуан төтенше оқиғалар орын алып отыр.
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1996 жылғы 27 желтоқсандағы N 1644  қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының қатардағы және басшы құрам адамдарының қызмет өткеруі туралы ереженің 4, 5, 7-тармақтарын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарына қызметке (жұмысқа), оқуға қабылданатын азаматтарды зерделеу мен іріктеудің тәртібі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі департаменттерінің, дербес басқармаларының, облыстардағы, қалалардағы, аудандардағы ішкі істер бас басқармаларының - ішкі істер басқармаларының, көліктегі ішкі істер басқармаларының, басқа да ішкі істер органдары мен бөлімшелерінің, Ішкі істер министрлігі оқу орындарының бастықтары:
      1) Жеке құрамды кәсіби даярлау жүйесінде осы бұйрықты оқып үйренуді қамтамасыз етсін, ішкі істер органдарына қызметке (жұмысқа), оқуға қабылдануға үміткерлерді жан-жақты зерделеу, іріктеу жөніндегі жұмысты жеке бақылауға алып, жария және құпия мүмкіндіктерді пайдаланып, олар туралы деректерді мұқият тексеруді қамтамасыз ете отырып, бұйрық талаптарының бұлжытпай орындалуын ұйымдастырсын;
      2) 2003 жылдың бірінші жартыжылдығында, ішкі істер органдарындағы оқу мен қызметтің шарттары туралы халыққа ақпарат берудің мақсатты кешенді бағдарламаларын әзірлесін, олардың бұлжытпай іске асырылуын қамтамасыз етсін;
      3) Тәрбие және кадр жұмысы департаменті (М.М.Сүйіншәлиев) 2003 жылдың ішінде Орта мектептердегі оқу бітіруші сыныптар арасында республикалық заң олимпиадасын өткізу туралы ережені әзірлесін және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің келісімін алсын;
      4) орта басшы құрам лауазымдарына жоғары заң білімі бар ерікті жалданушы, қатардағы және кіші басшы құрам қызметкерлерін ұсыну жөніндегі жұмысты ұйымдастырсын.

      3. Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі Ішкі әскерлерінің құрамалары мен бөлімдерінің командирлері ішкі істер органдарының басшыларымен бірлесе отырып мерзімді қызметтегі әскери қызметшілер арасында оларды ішкі істер органдарына қызмет пен оқуға жіберу мақсатында кәсіби бағдарлауды тұрақты және мақсатты түрде ұйымдастырсын.

      4. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің оқу орындарының түлектерін тергеу және жедел бөлімшелеріне уақытылы тағайындау шаралары қолға алынсын.

      5. Адамгершілік қасиеттері бойынша ішкі істер органдарындағы қызметке жарамдылығы туралы қорытынды шығарыла отырып, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің жоғары және орта кәсіптік оқу орындарын бітірушілерді аттестациялауға қойылатын талаптар күшейтілсін.

      6. Қызметке және оқуға үміткерлердің моральдық жауапкершілігін арттыру мақсатында олардың мінездемесін жұмыс немесе оқу орындарында талқылау тәжірибеленсін.

      7. Орталық әскери-дәрігерлік комиссия (Н.Г.Калашников), Тәрбие және кадр жұмысы департаменті (М.М.Сүйіншәлиев) 2003 жылдың 1 шілдесіне дейін үміткерлерді медициналық куәландыру мәселелері бойынша нормативтік актілерге қажетті өзгерістер мен толықтыруларды дайындасын, 2003 жылдың ішінде ішкі істер органдарының негізгі мамандықтары бойынша профессиограммалар әзірлесін.

      8. Жаңадан қабылданған, оның ішінде Ішкі істер министрлігінің училищелерін бітірген адамдарды бұйрық арқылы бекітілген тәжірибелі тәлімгердің басшылығымен үш айлық сынау мерзімінен міндетті түрде өтпей, қатардағы және басшы құрамның кез келген лауазымына тағайындауға тыйым салынсын.

      9. Медициналық басқарма (Б.Х.Әлібеков), Тәрбие және кадр жұмысы департаменті (М.М.Сүйіншәлиев) қызметке және оқуға үміткерлерді мейлінше терең зерделеуге жағдай жасау мақсатында 2003 жылғы 1 қазанға дейін бір мезгілде Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Бас психологиялық диагностикалық орталығын және облыстардағы, қалалардағы, аудандардағы ішкі істер бас басқармаларының - ішкі істер басқармаларының психо-физиологиялық зертханалары (топтары) базасында Психологиялық диагностика орталықтарын құру арқылы Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің толық құрамдағы Орталық әскери-дәрігерлік комиссиясын құру туралы негізді ұсыныстар енгізсін.

      10. Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі жоғары оқу орындарының бастықтары (С.Е.Еркенов, М.М.Оразалиев, Е.О.Түзелбаев) 2003 жылғы 1 сәуірге дейін адамның жеке қасиеттерін бағынышты құралдары мен әдістерін пайдаланудың тәжірибесін және оларды нормативтік реттеу тәжірибесін зерделесін, оларды ішкі істер органдарының іс тәжірибесіне енгізу жөнінде қажетті нормативтік құқықтық актілердің жобалары бар нақты ұсыныстар енгізсін.

      11. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Тыл департаменті (Б.Ә.Ыбраев) орталық аппаратпен оған тікелей бағыныстағы бөлімшелерді Тәртіпте қарастырылған құжаттама бланкілерімен қамтамасыз етсін.
      Облыстардағы, қалалардағы, аудандардағы ішкі істер бас басқармалары - ішкі істер басқармалары, көліктегі ішкі істер басқармалары бланкілер әзірлеуді дербес ұйымдастырсын.

      12. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-Министр ішкі қызмет генерал-майоры С.Н.Баймағанбетовке жүктелсін.

       Министр
      генерал-полковник

Қазақстан Республикасы    
Ішкі істер министрінің    
2003 жылғы 5 қаңтардағы   
N 1 бұйрығымен       
бекітілген         

  Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарына
қызметке (жұмысқа), оқуға қабылданатын азаматтарды
зерделеу мен іріктеудің
ТӘРТІБІ

      Осы Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарына қызметке (жұмысқа), оқуға қабылданатын азаматтарды зерделеу мен іріктеудің Тәртібі (бұдан әрі - Тәртіп) ішкі істер органдары жүйесінің жоғары және орта кәсіптік оқу орындарына үміткерлердің, сондай-ақ осы қызметті жүзеге асырушы субъектілер тізбесін қызметке (жұмысқа) және оқуға (бұдан әрі - қызметке) қабылдау принциптерін, жеке, моральдық, іскерлік қасиеттерін зерделеудің тәртібі мен шарттарын айқындайды.

  1. Жалпы ережелер

      1. Зерделеу мен іріктеудің негізгі мақсаты ішкі істер органдарындағы бос лауазымдарды уақтылы және сапалы толтыру, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің мамандық беретін мекемелерін ауыспалы құраммен толықтырып отыру.

      2. Ішкі істер органдарына қызметке (жұмысқа), оқуға қабылданатын азаматтардың іскерлік (біліктілік) қасиеттеріне қойылатын талаптар, ішкі істер органдары қызметкерлерінің штаттық лауазымдарында қарастырылған лауазымдық міндеттерімен айқындалады.
      Ішкі істер органдарына қызметке қабылданған адамдар Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1996 жылғы 27 желтоқсандағы N 1644  қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының қатардағы және басшы құрам адамдарының қызмет өткеруі туралы ереженің 4-6-тармақтарының, Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының қатардағы және басшы құрам адамдарының қызмет өткеруі туралы ережені қолданудың тәртібі туралы (Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің 2001 жылғы 1 қаңтардағы N 1  бұйрығымен бекітілген, 2001 жылдың 12 ақпанында Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Нормативтік құқықтық актілерді тіркеу басқармасында N 1398 тіркелген) нұсқаулықтың 3, 5-тармақтарының талаптарына сай болуы тиіс.

  2. Ішкі істер органдарында қызмет етуге үміткерлерді алдын ала іріктеуді ұйымдастыру

      3. Ішкі істер органдарында қызмет етуге үміткерлерді алдын ала іріктеуді ұйымдастыру жұмысы олардың қызметінің тиімділігінің негізгі шарттарының бірі болып табылады және үміткерлердің тағайындалуы ықтимал ішкі істер органдары бөлімшелерінің басшыларына, олардың құрылымдық бөлімшелерінің басшыларына, сондай-ақ кадр аппараттарына жүктеледі.

      4. Осы жұмыстардың негізгі бағыттары:
      ішкі істер органдарына қызметке қабылдау тәртібі мен шарттары туралы халыққа ақпарат тарату;
      ішкі істер органдарында қызмет ету мәселелері бойынша халықтың белгілі тобымен біліктілік-бағдарлылық іс-шаралар жүргізу;
      ішкі істер органдарында қызмет етуге үміткерлерді тікелей іздестіру;
      үміткермен бастапқы таныстыру-түсіндіру мақсатындағы әңгіме жүргізу (кеңес беру) болып табылады.

      5. Ішкі істер органдарына қызметке қабылдау тәртібі мен шарттары туралы халыққа ақпарат тарату ішкі істер органдарының тәрбие және кадр жұмысы жөніндегі бастықтары орынбасарларының (кадр бөлімі бастығының) басшылығымен жүзеге асырылады. Әдетте, ол радио, теледидар, мерзімдік басылымдар пайдаланыла отырып, кешенді сипаттағы арнайы мақсатты бағдарламалар негізінде жүргізіледі. Оларды әзірлеу мен жүргізуді ішкі істер органдарының мүдделі құрылымдық бөлімшелерінің, қоғамдық байланыстар бөлімшелерінің қызметкерлерін қатыстыра отырып, кадр аппаратының қызметкерлері жүзеге асырады.

      6. Ішкі істер органдарында қызмет ету мәселелері бойынша халықтың белгілі тобымен біліктілік-бағдарлылық іс-шаралары ішкі істер органдарының тәрбие және кадр жұмысы жөніндегі бастықтары орынбасарларының (кадр бөлімдерінің бастықтары) басшылығымен және ішкі істер органдарының құрылымдық бөлімшелері басшылығымен жүргізіледі. Олар оқушылар, студенттер, әскери қызметкерлер, жастар ұйымдарының және спорт қоғамдарының мүшелері, кәсіпорын, мекеме, ұжым жұмысшылары арасында жүргізіледі.

      7. Ішкі істер органдарына қызметке қабылдануға үміткерлерді тікелей іздестіруді ішкі істер органдары құрылымдық бөлімшелерінің тәрбие және кадр аппараттарының қызметкерлері жүргізеді. Ол:
      орта және жоғары білімді мамандық беретін білім беру мекемелерінде, әскери бөлімшелер мен әскери комиссариаттарда, еңбек ұжымдарында, еңбекпен қамту орталықтарында (халықты еңбекпен қамту жөніндегі орталықтарда) үміткерлерді іріктеу бойынша мақсатты бағыттағы жұмыстарды;
      нақты ішкі істер органындағы қатардағы және басшы құрамдағы бос лауазым туралы хабарландырулар жариялауды;
      орта және жоғары білімді мамандық беретін білім беру мекемелеріне, жастар мен спорт ұжымдарына (қоғамдарына), әскери бөлімдер (бөлімшелер) басшылығына ішкі істер органдарындағы бос лауазымдарды толықтыратын үміткерлерге қатысты сұрау салуларды қарастырады.
      Үміткерлерді ішкі істер органдарына қызметке іріктеу жұмысы жоспарлы сипатта болады және ішкі істер органдары мен оның құрылымдық бөлімшелерінің жұмыс жоспарларына дербес бөлім ретінде енгізіледі.

  3. Ішкі істер органдарына қызметке қабылдануға
үміткерлерді зерделеу

      8. Ішкі істер органдарында қызмет етуге ниет білдірген азаматтармен кадр аппаратының қызметкерлері алдын ала танысу әңгімесін өткізіп, оның барысында осындай шешім қабылдауға мұрындық болған себептерді, сондай-ақ қызметке алуға кедергі болатын нақты шарттарды айқындайды. Ондай жағдайлар болмаған жағдайда үміткерден белгіленген нысандағы (Тәртіпке 1-қосымша) арыз алынады, ол өз қолымен (Тәртіпке 2-қосымша) сауалнама толтырады, оған медициналық куәландыруға жолдама береді, ол бір мезгілде үміткерді зерделеудің негізгі мазмұны және оның мақсаттары, оның шамамен қанша уақытқа созылатындығы туралы хабардар етуі тиіс.

      9. Үміткердің тұрғылықты жері, оқу, жұмыс орындары бойынша, оның ішінде жедел қызмет мүмкіндіктерін пайдалана отырып, оның жеке басын жан-жақты зерделеу ұйымдастырылуы тиіс.
      Зерделеу объективтілік, тұтастылық, турашылдық және жүйелілік принциптеріне негізделеді.
      Зерделеудің мақсаты үміткердің жеке басын сипаттайтын әлеуметтік қасиеттерін мүмкіндігінше толық анықтау және оның ойлау қабілетін, нақты жағдайды қабылдауы және нақты әрекеттері болып табылады.

      10. Ішкі істер органдарына қызметке қабылданатын үміткерлерді зерделеу екі кезеңге бөлінеді:
      1) алдын ала зерделеу;
      2) үміткерлерді медициналық куәландыру, психодиагностикалық зерттеу, дене тәрбиесі дайындығынан нормативтер тапсыру процесі кезінде зерделеу.

      11. Ішкі істер органдарында қызмет етуге үміткерлерді алдын ала зерделеуді үміткерлердің пайдаланылуы ықтимал құрылымдық бөлімшелердің басшылары ұйымдастырады.
      Бұл жұмыс жоспарлы түрде кемінде алты ай уақыт ішінде оның жеке басын сипаттайтын жария және құпия мүмкіндіктерді пайдаланып, барлық факторлар егжей-тегжейлі түрде тексеріле отырып жүргізілуі тиіс, атап айтқанда:
      отбасы жағдайы, отбасындағы ахуал туралы мәліметтер;
      жақын туыстарының мінездемесі, үміткердің жеке басының қалыптасуына олардың әсер ету деңгейлері мен сипаттары;
      үміткер адамды оның айналасындағылардың туыс, адам, қызметкер, көрші, жақыны т.б. ретінде бағалауы;
      үміткердің жанжалды жағдайдағы әрекетінің сипаты (агрессивтілік, қайшылықтарды басуға тырысу, енжарлық, проблемаларды шешуден бас тартуға тырысушылық, жасқаншақтық, парықсыздық және т.б.);
      біліктілік саласынан тыс негізгі құмарлықтары, дағдылары, шеберлігі;
      қоршаған ортасының сипаты (жақын достары, таныстары, көршілері: араласу нысандары, оның жиілігі, тұрақты байланысының бар-жоқтығы);
      мас күйінде қанша рет көзге түсті, ондай жағдайдағы мінез-құлқы;
      үміткердің мемлекетіміздегі құқық қорғау органдарының рөлі туралы ойлары қандай, ол мораль мен құқық нормаларын сақтаумен қаншалықты келісетіндігі:
      1) құқықтық нормаларды қолдайды және оларға мазмұндарына қарай бағынады;
      2) қолдамайды, бірақ бағынады;
      3) қолдайды, бірақ бағынбайды;
      4) құқықтық нормалардың мазмұнымен келіседі, бірақ оларға бағынбайды.

      12. Үміткерге дереу, салмақты, салқынқанды шешімдер қабылдау қабілеті, эмоционалды тұрақтылық, жалпы мәдениеттілік сияқты қасиеттер тән болуы тиіс.

      13. <*>
       Ескерту: 13-тармақ алынып тасталды -Ішкі істер министрінің 2004 жылғы 25 мамырдағы N 299   бұйрығымен .

      14. Кадр аппаратының қызметкерлерімен тікелей іріктелген немесе ішкі істер органдарына қызметке алу мәселесі бойынша өз бетінше жүгінгендер міндетті түрде алдын ала зерделеу үшін олардың тағайындалуы ықтимал ішкі істер органдарының құрылымдық бөлімшесінің басшысына жіберіледі.
      Үміткердің тағайындалуы ықтимал ішкі істер органдарының құрылымдық бөлімшесінің басшысы онымен әңгімелесіп, алдын ала зерделеу барысында алынған мәліметтердің растығын анықтайды және болашақтағы атқаратын жұмысының жайын түсіндіреді.

      15. Үміткерді алдын ала зерделеу процесі кезінде қажет болған жағдайда үміткердің ата-анасымен, әйелімен (күйеуімен), басқа да туыстарымен, достарымен, таныстарымен, көршілерімен және т.б. әңгіме жүргізіледі. Ішкі істер органдарына қызметке түсу себептері анықталады. Алдағы қызметтің қауіпті сипатына, ішкі істер органдарындағы қызметтің жағдайына, жалпы және нақты құрылымдық бөлімшенің қызметіне үміткердің және оның туыстарының назары аударылады. Оларға ішкі істер органдарының қызметкерлері үшін заңмен бекітілген жеңілдіктер, кепілдіктер, және үстемақылар туралы ақпарат беріледі.

      16. Лауазымға тағайындауға құқығы бар ішкі істер органының бастығы үміткерді одан әрі зерделеу туралы шешім қабылдаған кезде, осы Тәртіпке қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған оның өтінішін, сауалнаманы қарау нәтижесінде ішкі істер органдарына қызметке қабылдануға үміткер кадр аппаратына еңбек кітапшасын немесе оның көшірмесін, білімі туралы дипломды (куәлікті) немесе оның көшірмесін, әскери билетін (шақыру учаскесіне тіркеу туралы куәлігін), үміткер кемінде бір жыл жұмыс істеген соңғы жұмыс орнынан мінездемесін ұсынады.

      17. Үміткерді сипаттайтын мәліметтер жеткіліксіз болған жағдайда құқық қорғау органдары қызметкерлерінің, заң шығару және атқарушы биліктің лауазымды адамдарының, еңбек ұжымдарының үміткердің ішкі істер органдарында қызмет ету мүмкіндігі туралы жазбаша ұсынымдары берілуі мүмкін.

      18. Ішкі істер органдарына қызметке қабылдау туралы қорытындының бірінші бөлімінде қарастырылған үміткерді алдын ала зерделеудің нәтижелері туралы анықтаманы оны зерделеуді жүргізген қызметкер толтырады. Онда мыналар жазылады:
      үміткер қандай жағдайда іріктелді (жұмысқа алу туралы мәселесі бойынша ішкі істер органдарына өзі келген; біліктілік-бағдарлау іс-шаралары кезінде қызметкерге өтініш білдірген; үміткер ретінде ішкі істер органдарының нақты қызметкері кепілдік берген; мақсатты бағдарлы іздестіру нәтижесінде іріктелген; кәсіби білім беру мекемелерінен таңдап алынған және т.б.);
      ішкі істер органдарындағы қызметке қойылатын талаптар, оның жағдайлары, қызметкерлердің іскерлік және адамгершілік қасиеттері туралы ақпараттар беру арқылы үміткермен кім және қашан әңгіме өткізді;
      үміткердің іскерлік, жеке және адамгершілік қасиеттерін зерделеу қалай, қандай үлгіде және қандай мерзімде жүргізілді;
      зерделеу кезінде қандай біліктілік үшін маңызы бар іскерлік қасиеттері анықталды, үміткердің жалпы дайындық деңгейі оның лауазымдық міндеттерін меңгеру қажетті кәсіби білімді, дағдылар мен шеберлікті игеру мүмкіндігі туралы қорытынды шығаруға қаншалықты мүмкіндік береді;
      үміткердің жеке басының қандай негізгі қасиеттері мен ерекшеліктері анықталды;
      үміткердің репутациясы, оның негізгі адамгершілік қасиеттері, отбасындағы, тұрғылықты жері мен жұмыс орнындағы мінез-құлқы, үміткердің беделін түсіретін байланыстарының жоқтығы;
      қызметті (оқуды) таңдауының негізгі себептері, үміткердің ішкі істер органдарындағы ықтимал қызметіне оның туыстарының көзқарасы;
      зерделеу барысында алынған, үміткердің қызметке қабылдау талаптары мен шарттарына сәйкес келуі туралы шешім қабылдау үшін қажетті басқа да мәліметтер мен фактілер.

      19. Үміткерді зерделеу нәтижелерінің, алынған фактілер мен мәліметтерді талдаудың негізінде анықтамада үміткерді қызметке қабылдау мүмкіндігі туралы қорытынды жасалады.
      Қорытындылар мен кепілдемелер алдын ала зерделеу материалдарына негізделеді және анық, қысқа және нақты жазылуы тиіс.

      20. Анықтамаға (бөлімге) үміткерді зерделеуді жүргізген ішкі істер органы құрылымдық бөлімшесінің бастығы және зерделеуді жүргізген қызметкер қол қояды.

      21. Лауазымға тағайындау құқығы бар ішкі істер органының бастығынан (үміткерді зерделеуді жалғастыру туралы қызметке қабылдау мүмкіндігі) нұсқау алғаннан кейін кадр аппаратының басшысы оны медициналық куәландыруға, психодиагностикалық зерттеуге жібереді, дене шынықтырудан нормативтер тапсыруын ұйымдастырады, жедел есепке алулар бойынша тексеру жүргізеді.

      22. Үміткерді медициналық куәландыруды денсаулық жағдайы бойынша оның ішкі істер органдарындағы қызметке жарамдылығын анықтау мақсатында әскери-дәрігерлік комиссиялар жүргізеді.

      23. Үміткерді психодиагностикалық зерттеу медициналық куәландырумен қатар маңызды кәсіби психологиялық қасиеттерін анықтау үшін Ішкі істер министрлігінің, облыстардағы, қалалардағы ішкі істер бас басқармаларының - ішкі істер басқармаларының (ІІББ-ІІБ) психологиялық диагностика орталықтарында (ПДО) жүргізіледі. Ол үміткердің жеке ерекшеліктеріне баға беруге мүмкіндік беретін психодиагностикалық әдістемелер негізінде жүргізіледі.

      24. Медициналық куәландыру мен психодиагностикалық зерттеу нәтижелері тиісті кадр аппаратына ұсынылады, ондағы қызметкерлер оны ішкі істер органдарына қызметке қабылдау туралы қорытындының екінші бөліміне (осы Тәртіпке - қосымша) үміткерді куәландырылған әскери-дәрігерлік комиссияның қызметке жарамдылығы туралы қорытындысы бар құжаттың нөмірі мен датасын көрсете отырып көшіреді. Сол бойынша үміткер куәландырылған лауазым немесе аурулар мен дене кемістіктері кестесінің бағаны көрсетіледі. Куәландыру кезінде анықталған диагноздар көрсетілмейді.

      25. "Үміткерді психодиагностикалық зерттеу нәтижесі" деген бағанға үміткерді зерттеген психодиагностикалық орталықтың психологиялық сипаты жазылған және құжаттың нөмірі мен датасы көрсетілген қорытындысы көшіріледі. Үміткерді ұсынылған лауазымда пайдаланудың мақсатқа сай болуы туралы ОПД-ның қорытындысы нұсқау сипатында болады.

      26. Үміткердің бұрын өзіне-өзі қол жұмсауы (өзін-өзі өлтіруге оқталуы) даулы мәселелерді қақтығыстар арқылы шешуге бейімділігі, мінезінде жат қылықтардың анық байқалуы, сондай-ақ жүйке-психикалық ауруларға, алкоголизмге немесе уытқорлыққа душар болған жақын туыстары анықталған жағдайда көрсетілген мәліметтер әскери-дәрігерлік комиссияның және психодиагностика орталықтарының қорытындыларында жазылады. Үміткерлердің мұндай санаты өте қауіпті топқа жатқызылады және оларды қызметке қабылдау туралы мәселе олар міндетті түрде сынау мерзімінен және психодиагностикалық зерттеуден қайта өткеннен кейін қаралады.

      27. Үміткердің жүйке-психикалық патологиясы немесе теріс психологиялық ерекшеліктері болуына байланысты оны қызметке қабылдаудан бас тарту туралы шешім қабылданған жағдайда анықталған диагноз және психологиялық зерттеу нәтижесі оған хабарланбайды.

      28. Бөлімге қорытынды жазбаларды көшіріп жазған кадр аппаратының қызметкері қол қояды.

      29. Денсаулық жағдайы бойынша ішкі істер органдарындағы қызметке жарамды деп танылған үміткерлер кадрларды іріктеудің келесі іс-шараларына жіберіледі.

      30. Ішкі істер органдарындағы қызметке үміткердің дене шынықтыру дайындығын зерделеуді тиісті кадр аппаратының қызметкерлері ұйымдастырады. Ол міндетті түрде ішкі істер органдарының қызметкерлеріне арналған тиісті нормативтерге сәйкес жүргізіледі.
      Дене шынықтыру дайындығын тексеру деңгейінің нәтижелерін тексеруді жүргізген қызметкер ішкі істер органдарына қызметке қабылдау туралы қорытындының үшінші бөліміне жазады. Онда тиісті норматив және оны орындаудың нақты нәтижелері көрсетіледі.

  4. Ішкі істер органдарына қызметке үміткерлерді жедел
есепке алулар және тұрғылықты жері бойынша тексеру
(бұдан әрі - тексеру)

      31. Үміткерді тексерудің мақсаты жеке басының қабілетін, өмірбаянының кейбір тұстарын, оның ортасы мен байланыстарын айқындау. Бұл деректер үміткердің ішкі істер органдарына қызметке жарамдылығы деңгейін шектейді немесе оның қызметке қабылдануына кедергі болады.

      32. Тексеру толық, толық емес және жергілікті болып бөлінеді. Ол Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары мен ұлттық қауіпсіздік органдарының жедел мүмкіндіктерін пайдалану арқылы жүргізіледі.

      33. Толық тексеруге:
      қатардағы және басшы құрам лауазымдарына, оның ішінде Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің кәсіби білім беру мекемелеріне оқуға қабылданатындар;
      құпия жұмыстарды орындаумен байланысты лауазымдарға, сондай-ақ жедел немесе тергеу жұмысымен айналысатын қызметкерлердің қызметтік үй-жайларына кіру мүмкіндігін беретін лауазымдарға жұмысшы және қызметші ретінде жұмысқа қабылданушы адамдар жатады.

      34. Толық емес тексеруге Ішкі істер министрлігінің облыстардағы, қалалардағы ішкі істер бас басқармаларының - ішкі істер басқармаларының, көліктегі ішкі істер басқармаларының; оқу орындарының аппараттарына жұмысшы және қызметші ретінде, сондай-ақ басқа да ішкі істер органдарына құпия жұмыстармен және құжаттармен байланысты емес жұмысқа қызметші лауазымына қабылданушылар жатады.

      35. Жергілікті тексеруге жұмысшы лауазымына қабылданушылар жатады.

      36. Толық тексеру үміткерге, оның әйеліне (күйеуіне) және Қазақстан Республикасында, Қазақстан Республикасы мен Ішкі істер министрліктерінің өзара іс-қимыл жасасу туралы келісімдері бар Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдерінде тұратын барлық жақын туысқандарына қатысты жүргізіледі.

      37. Толық тексеру барысында мынадай іс-шаралар жүзеге асырылады:
      үміткерді, оның әйелін (күйеуін) және оның жақын туысқандарын жедел есепке алулар бойынша тексеру;
      үміткерді тұрғылықты жері бойынша тексеру;
      қажет болған жағдайларда ішкі істер органдары, азаматтық хал актілері жазбалары бөлімдері, мекен-жай бюросы арқылы үміткерді сипаттайтын мәліметтерді көрсете отырып, оның туған жерін, тұрғылықты жерін, оқу, жұмыс орындарын растау.

      38. Толық емес тексеру үміткерге, оның әйеліне (күйеуіне) және үміткермен бірге тұратын жақын туысқандарына қатысты жүргізіледі және мынаны құрайды:
      жедел есепке алулар бойынша тексеру;
      үміткерді тұрғылықты жері бойынша тексеру.

      39. Жергілікті тексеру ішкі істер органдарының жедел есепке алулары бойынша үміткердің өзіне қатысты ғана жүргізіледі.

      40. Тұрғылықты жері бойынша тексеруді жергілікті ішкі істер органдары үміткердің өзіне қатысты ғана жүргізеді.
      Тұрғылықты жері бойынша тексеру материалдарында үміткердің өмір сүру салты, отбасындағы мінез-құлқы, байланыстары, отбасындағылармен және айналасындағылармен қарым-қатынасы, мінез-құлқының ерекшеліктері, бейімділіктері, қызығушылықтары туралы, туған-туысқандарының, көршілерінің, басқа да адамдардың үміткер туралы пікірлері және т.б. мәліметтер көрсетіледі.
      Тұрғылықты жері бойынша тексеруде үміткердің әкімшілік жауапкершілікке тартылғандығы, медициналық айықтырғышқа жеткізілгендігі туралы мәліметтер міндетті түрде көрсетіледі.

      41. Егер тексерілуші адам бұл жерде үш жылдан кем тұрып жатса, онда тексеру бұрынғы тұрған жері бойынша да жүргізіледі.

      42. Егер үміткердің, оның әйелінің (күйеуінің) жақын туысқандарының бірі ішкі істер органдарында немесе осы тарауда қарастырылғандай тексеру жүргізілетін басқа да атқарушы билік органдарында қызметте болса тиісті кадр аппаратына оның нәтижелері туралы сұрау салынады.

      43. Тексеру нәтижесінде алынған деректердің барлығы мұқият қаралып, арыз берген кезде толтырылған зерделеу туралы сауалнамамен, өмірбаянмен және үміткерді алдын ала зерделеу анықтамасымен салыстырылады. Мәліметтер арасында алшақтық болған жағдайда деректер анықталып, кадр аппаратының қызметкері толтыратын сауалнамаға енгізіледі.

      44. Теріс сипаттағы мәліметтер алынған жағдайда қорытындыға үміткерді ішкі істер органдарына қызметке қабылдау (немесе қабылдаудан бас тарту) мүмкіндігі негізделіп жазылады. Бұл ретте жасалған теріс қылықтың қоғамдық қауіптілігі, үміткерді сипаттайтын басқа да мәліметтер есепке алынады.

      45. Тексеру материалдары бастығының лауазымға тағайындауға құқығы бар ішкі істер органының тиісті кадр аппаратының басшысына келісім үшін баяндалады. Үміткердің беделін түсіретін мәліметтер мен материалдар болмаған жағдайда қорытындыға "Қызметке қабылдауға кедергі болатын мәліметтер жоқ" деген жазба жасалады. Бөлімге тексеру жүргізген кадр аппаратының қызметкері қол қояды.

      46. Тексеру материалдары жеке папкаға тігіліп, нөмірленеді және осы папканың құжаттар тізбесіне енгізіледі. Папка ішкі істер органдары қызметкерінің жеке ісінде сақталады және сол іспен бірдей нөмірлі болады (жеке іс ашылмайтын қызметкерлердің тексеру материалдары осы мақсаттарға арналған литерлік істерде сақталады).

      47. Үміткердің (қызметкердің) өмірбаянына байланысты жаңа белгілі болған мән-жайлар туындаған кезде, сондай-ақ бұған дейін ішкі істер органдарында қызмет өткерген адамдарды қызметке қабылдау кезінде қажет болғанда қосымша тексеру жүргізіледі. Қосымша тексерудің нәтижесі қорытындыда көрсетіледі және тексерудің негізгі материалдарына қоса тігіледі.

      48. Қызметке қайта қабылдау, бұған дейін ішкі істер органдарында жұмыс істеген және қандай да болсын негіздер бойынша босатылған адамдарды қызметке қайта қабылдау туралы мәселені қарау кезінде, егер қызметтегі үзіліс бір жылдан артық болса, зерделеу мен тексеру осы Тәртіпке сәйкес толық көлемде жүргізіледі.

  5. Үміткерді қызметке қабылдау туралы шешім қабылдау

      49. Үміткерді зерделеу және тексеру аяқталғаннан кейін кадр аппаратының тиісті қызметкерлері ішкі істер органдарына қызметке қабылдау туралы қорытындыны ресімдейді. Қорытындыда үміткерді зерделеудің нәтижелері бойынша ішкі істер органдарына қызметке қабылдау, лауазымға немесе лауазым бойынша тағылымдамадан өтуші ретінде тағайындау туралы ұсыныстар жасайды. Қорытындыға үміткердің тағайындалуы ықтимал құрылымдық бөлімшесінің басшысы, зерделеуді жүргізген кадр аппаратының қызметкері қол қояды және осы құрылымдық бөлімшеге жетекшілік ететін ішкі істер органы бастығының орынбасарымен, сондай-ақ бастығының лауазымға тағайындауға құқығы бар, ішкі істер органы кадр аппаратының басшысымен келісіледі.

      50. Үміткерді ішкі істер органдарына қызметке қабылдау туралы шешімді лауазымға тағайындау құқығы бар ішкі істер органының бастығы қабылдайды. Ол үміткердің тағайындалуы ықтимал лауазымы көрсетіліп қорытындының соңында ресімделеді. Үміткерді лауазым бойынша тағылымдамадан өтуші ретінде тағайындау кезінде шешімде сынау мерзімінің ұзақтығы көрсетіліп, тәлімгер белгіленеді.

      51. Үміткерді қызметке қабылдау туралы қорытынды және оның арызы ішкі істер органдарындағы қызмет туралы келісім-шарт жасасуға негіз болып табылады. Келісім-шарт Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарының қатардағы және басшы құрам адамдарының қызмет өткеруі туралы ережені қолданудың тәртібі туралы (Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің 2001 жылғы 1 қаңтардағы N 1  бұйрығымен бекітілген) нұсқаулықтың 4-тарауында белгіленген тәртіппен және жағдайларда жасалады.

      52. Үміткерді ішкі істер органдарына лауазым бойынша тағылымдамадан өтуші ретінде сынау мерзімімен тағайындау кезінде, тағылымдамадан өтуші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің бастығы тағылымдамадан өтушінің қызметтік міндеттерін орындау барысында оның іскерлік және жеке қасиеттерінің одан әрі зерделенуін қамтамасыз етеді. Тағылымдамадан өтушіні зерделеудің нәтижелері, оның ішкі істер органдарындағы қызметке дайындығы, оның пайдаланылуы ықтимал лауазым бойынша талаптарға сәйкес келу деңгейі сынау мерзімінің нәтижелері бойынша атқаратын лауазымына сәйкестігін тексеру туралы қорытындыда көрсетіледі.

      53. Егер, үміткер осы уақытта қызметке қабылдауға кедергі болмайтын себептермен лауазымға немесе лауазым бойынша тағылымдамадан өтуші ретінде тағайындала алмайтын болса, ол резервке қойылады. Бұл ретте ішкі істер органының бастығы оны полицияның штаттан тыс қызметкері ретінде ресімдей алады. Бұл үміткерді зерделеу материалдары тексеру материалдарымен қоса кадр аппаратында сақталады және алты ай ішінде жарамды болып есептеледі.

      54. Егер, үміткер Қызмет өткеру туралы ереженің талаптарына сәйкес ішкі істер органдарына қызметке қабылданбайтын болса, зерделеуді жүргізген қызметкер ол туралы қызметке қабылдау туралы қорытындының тиісті бөлімінде жазады. Бұл ретте үміткерді одан әрі зерделеу тоқтатылып, ол туралы үміткердің тағайындалуы ықтимал ішкі істер органы құрылымдық бөлімшесінің бастығына, сондай-ақ үміткердің өзіне оны қызметке қабылдауға кедергі болған себептері көрсетіле отырып хабарланады.

      55. Ішкі істер органдарына қызметке кадрлар іріктеу жөніндегі жұмыстың нәтижелері жылдық есептерде көрсетіледі. Бұл жұмыстың қорытындылары жыл сайын алқа мәжілісінде немесе жедел кеңестерде талқыланып, оны жетілдірудің жолдары айқындалады.

Қазақстан Республикасы    
Ішкі істер министрінің    
2003 жылғы 5 қаңтардағы   
N 1 бұйрығымен бекітілген  
Қазақстан Республикасының  
ішкі істер органдарына   
қызметке (жұмысқа), оқуға  
қабылданатын азаматтарды  
зерделеу мен іріктеудің   
тәртібіне 1-қосымша     

      Кімге:______________________________________________________________
(лауазымға тағайындау құқығы берілген бастықтың лауазымы, арнаулы
атағы, тегі, аты-жөні)

Қазақстан Республикасының азаматы _________________________________
                  (қызметке қабылданушының тегі, аты, әкесінің аты)

ӨТІНІШ

      Мені ішкі істер органдарына қызметке (жұмысқа) қабылдау мүмкіндігін зерделеу мақсатында мен ұсынған құжаттарды қарауыңызды өтінемін.
      Мені ішкі істер органдарына қызметке (жұмысқа) қабылдау мүмкіндігін зерделеу мақсатында менің жеке өмірім туралы ақпараттар жинауға және сақтауға келісемін.

      200__ ж. "___" _____________        _______________________
                                                    (қолы)

Қазақстан Республикасы    
Ішкі істер министрінің    
2003 жылғы 5 қаңтардағы   
N 1 бұйрығымен бекітілген  
Қазақстан Республикасының  
ішкі істер органдарына   
қызметке (жұмысқа), оқуға  
қабылданатын азаматтарды  
зерделеу мен іріктеудің   
тәртібіне 2-қосымша     

Ішкі істер органдарына қызметке (оқуға) үміткердің
САУАЛНАМАСЫ
(үміткердің өзі толтырады)

Тегі ______________________________________________________________
Аты _______________________________________________________________
Әкесінің аты ______________________________________________________
Туған жылы, айы ___________________________________________________
Білімі ____________________________________________________________
Жұмысқа түсу себебі _______________________________________________
Отбасындағы материалдық жағдайы, жылжымайтын мүлкі ________________
___________________________________________________________________
Бұрын сотталған туыстары, достары бар ма __________________________
___________________________________________________________________
Отбасындағы ахуал туралы мәліметтер, жақын туыстарының мінездемелері _____________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Алкогольдік ішімдіктерді жиі ішесіз бе ____________________________
Жақын таныстары, достары немен айналысады _________________________
Есірткілерді пайдалануды заңдастыру мүмкін деп ойлайсыз ба
___________________________________________________________________
Қазақстан Республикасы Конституциясының мазмұнымен таныссыз ба
___________________________________________________________________
Қазақстан Республикасының қандай заңдары Сізге таныс
___________________________________________________________________
Мораль деген не, ол құқықпен қандай байланыста
___________________________________________________________________
Полицияның қызметі жайлы Сіздің жеке пікіріңіз қандай
___________________________________________________________________
Полиция қызметкері қандай талаптарға сай болуы керек
___________________________________________________________________
Сіздің ішімдікке деген көзқарасыңыз
___________________________________________________________________
Айналаңыздағылармен жанжалға жиі түсесіз бе _______________________
Құқық қорғау органдарымен жанжалдасуға тура келген жағдайларыңыз
болды ма __________________________________________________________
Өзіңіздің ішкі істер органдарына кіру себебіңізді көрсетіңіз
___________________________________________________________________
Сіздің бос уақытта айналысатын сүйікті ісіңіз
___________________________________________________________________

Қазақстан Республикасы    
Ішкі істер министрінің    
2003 жылғы 5 қаңтардағы   
N 1 бұйрығымен бекітілген  
Қазақстан Республикасының  
ішкі істер органдарына   
қызметке (жұмысқа), оқуға  
қабылданатын азаматтарды  
зерделеу мен іріктеудің   
тәртібіне 3-қосымша     

Ішкі істер органдарына қызметке (оқуға)
үміткердің жеке басын зерделеу
САУАЛНАМАСЫ
(зерделеу нәтижелері бойынша
кадр аппараттары толтырады)

Тегі_______________________________________________________________
Аты _______________________________________________________________
Әкесінің аты ______________________________________________________
Туған жылы, айы ___________________________________________________
Жынысы ____________________________________________________________
Ұлты ______________________________________________________________
Білімі_____________________________________________________________
Отбасы жағдайы ____________________________________________________
Қарулы Күштердегі қызметі _________________________________________
Жұмыс орны және лауазымы __________________________________________
Әлеуметтік шығу тегі ______________________________________________
Материалдық жағдайы _______________________________________________
Психо-физиологиялық зерттеу нәтижелері ____________________________
Отбасындағы ахуал туралы мәліметтер, жақын туыстарының мінездемелері _____________________________________________________
Айналасындағылардың үміткерді бағалауы ____________________________
Негізгі құштарлықтары, дағдылары, қолынан келетін ісі _____________
Ішімдікке көзқарасы _______________________________________________
Бұрынғы жұмыс (оқу) орны берген мінездемесі _______________________
Араласатын ортасының мінездемесі __________________________________
Мораль талаптарына, құқық нормаларына көзқарасы ___________________
Жанжалды жағдайлардағы әрекетінің сипаттамасы, ондайлар орын алған
ба ________________________________________________________________
Үміткердің айналасындағыларға, еңбекке көзқарасының сипаттамасы
___________________________________________________________________
Өзін өзі бағалау деңгейі __________________________________________
Интеллектуалдық деңгейінің сипаттамасы ____________________________
Мүлкі, сатып алу көздері __________________________________________

О совершенствовании системы изучения и отбора кадров на службу (работу), учебу в органы внутренних дел Республики Казахстан

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 5 января 2003 года № 1. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 февраля 2003 № 2180. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 2 июля 2012 года № 382

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 02.07.2012 № 382.

      Министерством внутренних дел Республики Казахстан принимаются комплексные меры по совершенствованию кадровой политики, усилению защиты конституционных прав граждан, укреплению законности и дисциплины в деятельности полиции, повышению профессионализма личного состава.
      Однако эти меры не дают ожидаемых результатов, что во многом объясняется недостаточным уровнем работы по изучению и отбору кандидатов на службу и учебу, их несоответствием требованиям, предъявляемым к личности сотрудников органов внутренних дел. Следствием являются высокая текучесть кадров, низкий профессионализм в силу отсутствия устойчивой мотивации к службе в полиции, не снижающееся число нарушений законности и дисциплины, различного рода чрезвычайных происшествий.
      В целях реализации пунктов 4, 5, 7 Положения о прохождении службы лицами рядового и начальствующего состава органов внутренних дел Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 1996 года N 1644, приказываю:

      1. Утвердить прилагаемые Правила изучения и отбора граждан на службу (работу) и учебу в органы внутренних дел Республики Казахстан.

      2. Начальникам департаментов, самостоятельных управлений, главных управлений внутренних дел - управлений внутренних дел областей, городов, районов, управлений внутренних дел на транспорте, органов и подразделений, учебных заведений Министерства внутренних дел Республики Казахстан:
      1) обеспечить изучение настоящего приказа в системе профессиональной подготовки личного состава, организовать неуклонное соблюдение его требований, взяв под личный контроль работу по всестороннему изучению, отбору кандидатов на службу (работу), учебу в органы внутренних дел, обеспечивая тщательную проверку характеризующих их данных с использованием гласных и негласных возможностей;
      2) в первом полугодии 2003 года разработать целевые комплексные программы информирования населения об условиях обучения и службы в органах внутренних дел, обеспечить их безусловную реализацию;
      3) Департаменту воспитательной и кадровой работы в течение 2003 года разработать и согласовать с Министерством образования и науки Республики Казахстан Положение о проведении республиканской юридической олимпиады среди выпускных классов средних школ;
      4) организовать работу по выдвижению на должности среднего начальствующего состава сотрудников из числа лиц вольнонаемного, рядового и младшего начальствующего состава, имеющих высшее юридическое образование.

      3. Командирам соединений и частей внутренних войск Министерства внутренних дел Республики Казахстан совместно с руководителями органов внутренних дел организовать постоянное и целенаправленное проведение среди военнослужащих срочной службы профориентационной работы с целью их направления на службу и учебу в органы внутренних дел.

      4. Принять меры к своевременному назначению выпускников образовательных учреждений Министерства внутренних дел Республики Казахстан в следственные и оперативные подразделения.

      5. Повысить требования к аттестации выпускников высших и средних профессиональных учебных заведений Министерства внутренних дел Республики Казахстан с выводом о пригодности к службе в органах внутренних дел на конкретных должностях.

      6. С целью повышения моральной ответственности кандидатов на службу и учебу практиковать обсуждение их характеристик в коллективах по месту работы или обучения.

      7. Центральной военно-врачебной комиссии (Калашников Н.Г.), Департаменту воспитательной и кадровой работы (Суюнчалиев М.М.) подготовить до 1 июля 2003 года необходимые изменения и дополнения в нормативные акты по вопросам медицинского освидетельствования кандидатов, разработать в течение 2003-2004 годов профессиограммы по основным специальностям органов внутренних дел.

      8. Запретить назначение на любые должности рядового и начальствующего состава вновь принимаемых лиц, в том числе окончивших училища Министерства внутренних дел, без обязательного прохождения трехмесячного испытательного срока под руководством опытного наставника, назначаемого приказом.

      9. Медицинскому управлению (Алибеков Б.Х.), Департаменту воспитательной и кадровой работы (Суюнчалиев М.М.) с целью создания условий для максимально глубокого изучения личности кандидатов на службу и учебу до 1 октября 2003 года внести обоснованные предложения о формировании Центральной военно-врачебной комиссии Министерства внутренних дел Республики Казахстан полного состава.

      10. Начальникам высших учебных заведений Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Еркенов Е.Е., Оразалиев М.М., Тузельбаев Е.О.) до 1 апреля 2003 года изучить опыт использования средств и методов оценки личностных качеств человека и опыт их нормативной регламентации, внести конкретные предложения по внедрению в практику органов внутренних дел с проектами необходимых нормативных правовых актов.

      11. Департаменту тыла Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Ибраев Б.А.) обеспечить изготовление бланков документации, предусмотренных Правилами, для центрального аппарата и непосредственно подчиненных ему подразделений.
      Главным управлениям внутренних дел - управлениям внутренних дел областей, городов, районов, управлений внутренних дел на транспорте организовать самостоятельное изготовление бланков.

      12. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-Министра внутренних дел Республики Казахстан генерал-майора внутренней службы Баймаганбетова С.Н.

      Министр

Утверждены          
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан     
от 5 января 2003 N 1     

Правила
изучения и отбора граждан на службу (работу),
учебу в органы внутренних дел Республики Казахстан

      Настоящие Правила изучения и отбора граждан на службу (работу), учебу в органы внутренних дел Республики Казахстан (далее - Правила) определяют принципы, порядок и условия изучения личных, моральных, деловых качеств кандидатов на службу (работу) и обучение (далее - на службу) в высших и средних профессиональных учебных заведениях системы органов внутренних дел, а также перечень субъектов осуществления этой деятельности.

1. Общие положения

      1. Основной целью изучения и отбора является своевременное и качественное замещение вакантных должностей в органах внутренних дел, комплектование профессиональных образовательных учреждений Министерства внутренних дел Республики Казахстан переменным составом.
      2. Требования, предъявляемые к деловым (профессиональным) качествам граждан, принимаемых на службу (работу), учебу в органы внутренних дел, определяются должностными обязанностями сотрудников органов внутренних дел, предусмотренными штатной должностью.
      Лица, принимаемые на службу в органы внутренних дел, должны отвечать требованиям, предъявляемым к сотруднику органов внутренних дел пунктами 4-6 Положения о прохождении службы лицами рядового и начальствующего состава органов внутренних дел Республики Казахстан, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 1996 года N 1644, пунктами 3,5 Инструкции о порядке применения Положения о прохождении службы лицами рядового и начальствующего состава органов внутренних дел Республики Казахстан, утвержденной приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 01 января 2001 года N1, зарегистрированным за N 1398 от 12 февраля 2001 года Управлением регистрации нормативных правовых актов Министерства юстиции Республики Казахстан.

2. Организация предварительного отбора кандидатов
на службу в органы внутренних дел

      3. Организация работы по предварительному отбору кандидатов на службу в органы внутренних дел является одним из основных условий их эффективной деятельности и возлагается на руководителей органов внутренних дел, руководителей их структурных подразделений, в которых предполагается использовать кандидатов, а также на кадровые аппараты.
      4. Основными направлениями этой деятельности являются:
      информирование населения о порядке приема и условиях службы в органах внутренних дел;
      профессионально-ориентационные мероприятия с определенными группами населения по вопросам службы в органах внутренних дел;
      непосредственный поиск кандидатов на службу в органы внутренних дел;
      первоначальные разъяснительно-ознакомительные собеседования (консультации) с кандидатом.
      5. Информирование населения о порядке приема и условиях службы в органах внутренних дел осуществляется под руководством заместителя начальника органа внутренних дел по воспитательной и кадровой работе (начальника отдела кадров). Оно проводится, как правило, на основе специальных целевых программ, носящих комплексный характер, с использованием радио, телевидения, периодических изданий. Их разработка и проведение осуществляются сотрудниками кадрового аппарата с участием заинтересованных структурных подразделений органов внутренних дел, подразделений общественных связей.
      6. Проведение профессионально-ориентационных мероприятий с определенными группами населения по вопросам службы в органах внутренних дел организуется заместителями начальников органов внутренних дел по воспитательной и кадровой работе (начальниками отделов кадров) и руководителями структурных подразделений органов внутренних дел. Они проводятся с учащимися, студентами, военнослужащими, членами молодежных организаций и спортивных обществ, работниками предприятий, учреждений, организаций.
      7. Непосредственный поиск кандидатов на службу в органы внутренних дел проводится сотрудниками воспитательных и кадровых аппаратов и структурных подразделений органов внутренних дел. Он предусматривает:
      целенаправленную работу по отбору кандидатов в образовательных учреждениях среднего и высшего профессионального образования, воинских частях и военных комиссариатах, трудовых коллективах, центрах занятости (центрах по труду и занятости населения);
      публикацию объявлений о вакансиях должностей рядового и начальствующего состава в конкретном органе внутренних дел;
      направления запросов в образовательные учреждения среднего и высшего профессионального образования, в молодежные и спортивные организации (общества), командованию воинских частей (подразделений) относительно кандидатов для замещения вакантных должностей в органе внутренних дел.
      Работа по отбору кандидатов на службу в органы внутренних дел носит плановый характер и включается самостоятельным разделом в план работы органа внутренних дел и его структурных подразделений.

3. Изучение кандидатов для поступления на службу
в органы внутренних дел

      8. С гражданами, изъявившими желание служить в органах внутренних дел, работником кадрового аппарата предварительно проводится ознакомительная беседа, в ходе которой выявляются причины, побудившие к принятию такого решения, а также явные условия, препятствующие приему на службу. При отсутствии таковых от кандидата отбирается заявление установленной формы (приложение 1 к Правилам), он заполняет собственноручно анкету (приложение 2 к Правилам), ему выдается направление на медицинское освидетельствование, одновременно он должен быть поставлен в известность об основном содержании изучения кандидата и его целях, об ориентировочной его продолжительности.
      9. Надлежит организовать всестороннее изучение личности кандидата по месту жительства, учебы, работы, в том числе с использованием возможностей оперативной службы.
      Изучение основывается на принципах объективности, целостности, реальности и системности.
      Целью изучения является максимально полное выяснение социальных качеств, характеризующих личность кандидата и существенным образом определяющих его мышление, восприятие действительности и конкретные действия, поступки.
      10. Изучение кандидатов для поступления на службу в органы внутренних дел осуществляется в два этапа:
      1) предварительное изучение;
      2) изучение кандидатов в процессе медицинского освидетельствования, психодиагностического обследования, сдачи нормативов по физической подготовке.
      11. Предварительное изучение кандидатов на службу в органы внутренних дел организуется руководителями структурного подразделения органа внутренних дел, в котором предполагается его назначение.
      Эта работа должна осуществляться в течение не менее шести месяцев в плановом порядке с использованием как гласных, так и негласных возможностей и с детальным освещением всех факторов, характеризующих его личность, а именно:
      семейное положение, сведения об обстановке в семье;
      характеристика близких родственников, степени и характера их влияния на формирование личности кандидата;
      оценка окружающими личности кандидата как родственника, человека, работника, соседа, приятеля и т.п.;
      характеристика действий кандидата в конфликтных ситуациях (агрессивность, стремление к сглаживанию противоречий, пассивность, желание уйти от разрешения проблем, робость, безразличие и т.д.);
      основные пристрастия, навыки, умения вне сферы профессиональной деятельности;
      характеристика круга общения (друзья, знакомые, соседи: формы общения, его периодичность, наличие устойчивых связей);
      насколько часто был замечен в нетрезвом состоянии, манера поведения при этом;
      каковы высказывания кандидата о роли и месте правоохранительных органов в государстве, насколько он согласен с необходимостью соблюдать предписания норм морали и права:
      1) одобряет правовые нормы и подчиняется им в силу согласия с их содержанием;
      2) не одобряет, но подчиняется;
      3) не одобряет и не подчиняется;
      4) согласен с содержанием правовых норм, но не подчиняется им.
      12. Кандидат предпочтительно должен обладать способностью быстро, взвешенно, хладнокровно принимать решения, эмоциональной устойчивостью, общей культурой.
      13. (Пункт исключен - приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 25 мая 2004 года N 299 ).
      14. Кандидаты на службу, отобранные непосредственно сотрудниками кадрового аппарата или самостоятельно обратившиеся в орган внутренних дел по вопросу приема на службу, в обязательном порядке направляются для предварительного изучения к руководителю структурного подразделения органа внутренних дел, в которое предполагается его назначение.
      Руководитель структурного подразделения, в которое предполагается назначение кандидата, лично проводит с ним собеседование, выясняет достоверность полученных в процессе предварительного изучения данных, разъясняет характер предстоящей работы.
      15. В процессе предварительного изучения кандидата в случае необходимости также проводится беседа с родителями, женой (мужем) кандидата, иными родственниками, друзьями, знакомыми, соседями и т.д. Выясняются мотивы поступления на службу в органы внутренних дел. Обращается внимание кандидата и его родственников на особо напряженный и опасный характер будущей деятельности, условия службы в органах внутренних дел в целом и в конкретном структурном подразделении. Они информируются о льготах, гарантиях и компенсациях, установленных законодательством для сотрудников органов внутренних дел.
      16. При принятии начальником органа внутренних дел, имеющим право назначения на должность, решения о дальнейшем изучении кандидата в результате рассмотрения его заявления, составленного по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам, анкеты, кандидат на службу в органы внутренних дел представляет в кадровый аппарат: трудовую книжку или ее копию, диплом (свидетельство) об образовании или его копию, военный билет (удостоверение о приписке к призывному участку), характеристику с последнего места работы, где кандидат проработал не менее одного года.
      17. При недостаточности сведений, характеризующих кандидата, могут быть представлены письменные рекомендации сотрудников правоохранительных органов, должностных лиц законодательной и исполнительной власти, трудовых коллективов о возможности его службы в органах внутренних дел.
      18. Справка о результатах предварительного изучения кандидата, предусмотренная первым разделом заключения о приеме на службу в органы внутренних дел, заполняется сотрудником, проводившим его изучение. В ней отражается:
      каким образом отобран кандидат (обратился в орган внутренних дел по вопросу трудоустройства лично; обратился к сотруднику при проведении профориентационных мероприятий; рекомендован как возможный кандидат на службу конкретным сотрудником органа внутренних дел; отобран в результате целенаправленного поиска; отобран из профессиональных образовательных учреждений и т.д.);
      кто и когда проводил ознакомительное собеседование, в ходе которого информировал кандидата об основных требованиях, предъявляемых к службе в органах внутренних дел, и ее условиях, к деловым и нравственным качествам сотрудников, как, каким образом и в какие сроки проводилось изучение деловых, личных и нравственных качеств кандидата;
      какие профессионально значимые деловые качества выявлены при изучении, насколько уровень общей подготовки кандидата позволяет сделать вывод о возможности освоения должностных обязанностей, приобретения необходимых профессиональных знаний, навыков и умений;
      какие выявлены основные качества и свойства личности кандидата;
      репутация кандидата, его основные нравственные черты, поведение в семье, по месту жительства и работы, отсутствие связей, компрометирующих кандидата;
      основные мотивы выбора службы (учебы), отношение родственников кандидата к его возможной службе в органах внутренних дел;
      другие, полученные в ходе изучения, сведения и факты, представляющие интерес для принятия решения о соответствии кандидата требованиям и условиям приема на службу.
      19. На основании результатов изучения кандидата, анализа полученных фактов и сведений в справке делается вывод о возможности приема кандидата на службу.
      Вывод и рекомендации должны основываться на материалах предварительного изучения кандидата и записываться в четких, сжатых и конкретных формулировках.
      20. Справка (раздел) подписывается начальником структурного подразделения органа внутренних дел, в котором проводилось изучение кандидата, и сотрудником, проводившим его изучение.
      21. Руководитель кадрового аппарата, получив указание начальника органа внутренних дел, пользующегося правом назначения на должность, о продолжении изучения кандидата (возможности приема на службу), направляет его на медицинское освидетельствование, психодиагностическое обследование, организует сдачу нормативов по физической подготовке, проводит проверку по оперативным учетам.
      22. Медицинское освидетельствование кандидата проводится с целью определения его годности по состоянию здоровья к службе в органах внутренних дел военно-врачебными комиссиями.
      23. Психодиагностическое обследование кандидата проводится одновременно с медицинским освидетельствованием в центрах психологической диагностики (далее - ЦПД) Министерства внутренних дел, главных управлений внутренних дел - управлений внутренних дел областей, городов (далее - ГУВД-УВД) для определения профессионально важных психологических качеств. Оно проводится на основе психодиагностических методик, которые позволяют дать оценку личным особенностям кандидата.
      24. Результаты медицинского освидетельствования и психодиагностического обследования представляются в соответствующий кадровый аппарат, сотрудниками которого они переносятся во второй раздел заключения о приеме на службу в органы внутренних дел, со ссылкой на номер документа и дату заключения военно-врачебной комиссии, освидетельствовавшей кандидата, о годности к службе. Указывается должность либо графа расписания болезней и физических недостатков, по которой кандидат освидетельствован. Диагнозы выявленных при освидетельствовании заболеваний не отражаются.
      25. В графу "Результат психодиагностического обследования кандидата" переносится заключение центра психодиагностики, обследовавшего кандидата, с изложением психологической характеристики и ссылкой на номер и дату документа. Заключения ЦПД о целесообразности использования кандидата в предлагаемой должности носят рекомендательный характер.
      26. При выявлении у кандидатов в прошлом суицидального поведения (попыток к самоубийству), склонности к конфликтным формам разрешения спорных ситуаций, наличии выраженных проявлений негативных черт характера, а также наличии близких родственников кандидатов, страдающих нервно-психическими заболеваниями, алкоголизмом или наркоманией, указанные сведения отражаются в заключениях военно-врачебных комиссий и центров психодиагностики. Данная категория кандидатов относится к группе повышенного риска и вопрос об их приеме на службу рассматривается после обязательного прохождения ими испытательного срока и повторного психодиагностического обследования.
      27. В случае принятия решения об отказе в приеме на службу кандидата по причине наличия у него нервно-психической патологии или негативных психологических качеств, установленный диагноз и результат психологического обследования ему не сообщаются.
      28. Раздел подписывается работником кадрового аппарата, перенесшим записи заключений.
      29. Кандидаты, признанные годными к службе в органах внутренних дел по состоянию здоровья, допускаются к последующим мероприятиям отбора кадров.
      30. Изучение физической подготовленности кандидата на службу в органы внутренних дел организуют сотрудники соответствующего кадрового аппарата. Оно проводится в обязательном порядке в соответствии с нормативами, установленными для сотрудников органов внутренних дел.
      Результаты проверки уровня физической подготовленности заносятся сотрудником, проводившим проверку, в третий раздел заключения о приеме на службу в органы внутренних дел. В нем указывается соответствующий норматив и фактические результаты его выполнения.

4. Проверка кандидатов, принимаемых на службу
в органы внутренних дел, по оперативным учетам
и месту жительства (в дальнейшем - "проверка")

      31. Проверка кандидата имеет своей целью выяснение эпизодов его биографии, качеств личности, окружения и связей кандидата, наличие которых ограничивает степень его пригодности к службе в органах внутренних дел либо препятствует приему на службу.
      32. Проверка подразделяется на полную, неполную и местную. Она проводится путем использования оперативных возможностей органов внутренних дел и органов национальной безопасности Республики Казахстан.
      33. Полной проверке подлежат лица:
      принимаемые на службу на должности рядового и начальствующего состава, в том числе на учебу в профессиональные образовательные учреждения Министерства внутренних дел Республики Казахстан;
      принимаемые на работу в качестве рабочих и служащих на должности, связанные с выполнением секретных работ, а также на должности, которые дают возможность доступа в служебные помещения сотрудников, занимающихся оперативной либо следственной работой.
      34. Неполной проверке подлежат лица, принимаемые на работу в органы внутренних дел в качестве рабочих и служащих на должности в аппараты Министерства внутренних дел, главных управлений внутренних дел - управлений внутренних дел областей, городов, управлений внутренних дел на транспорте, учебных заведений, а также на должности служащих в другие органы внутренних дел на работу, не связанную с доступом к секретным работам и документам.
      35. Местной проверке подлежат лица, принимаемые на должности рабочих.
      36. Полная проверка проводится в отношении кандидата, его жены (мужа) и всех близких родственников, проживающих в Республике Казахстан, в странах Содружества Независимых Государств, имеющих с Казахстаном соглашения о взаимодействии Министерств внутренних дел.
      37. В процессе полной проверки осуществляются следующие мероприятия:
      проверка по оперативным учетам кандидата, его жены (мужа) и их близких родственников;
      проверка по месту жительства кандидата;
      подтверждение в необходимых случаях через соответствующие органы внутренних дел, отделы записи актов гражданского состояния, адресные бюро места рождения, жительства, учебы, работы кандидата с указанием характеризующих его сведений.
      38. Неполная проверка проводится в отношении кандидата, его жены (мужа) и близких родственников, проживающих совместно с кандидатом, и включает в себя:
      проверку по оперативным учетам;
      проверку по месту жительства кандидата.
      39. Местная проверка проводится в отношении самого кандидата по оперативным учетам органов внутренних дел.
      40. Проверка по месту жительства проводится в отношении самого кандидата местными органами внутренних дел.
      В материалах проверки по месту жительства кандидата отражаются сведения о его образе жизни, поведении в быту, связях, взаимоотношениях в семье и с окружающими, чертах характера, склонностях, интересах, отзывы о кандидате его родственников, соседей, других лиц и т.п.
      В обязательном порядке в проверке по месту жительства фиксируются сведения о привлечении кандидата к административной ответственности, доставлении в медицинский вытрезвитель.
      41. Если проверяемый проживает в данной местности менее трех лет, то указанная проверка проводится и по прежнему месту жительства.
      42. Если кто-либо из близких родственников кандидата, его жены (мужа) состоит на службе в органах внутренних дел или других органах исполнительной власти, где проводится проверка, предусмотренная настоящей главой, соответствующий кадровый аппарат запрашивается о ее результатах.
      43. Все полученные в результате проверки данные должны быть тщательно рассмотрены, сопоставлены и сверены с анкетой, заполненной при подаче заявления об изучении, автобиографией и справкой о предварительном изучении кандидата. При наличии расхождений данные уточняются и вносятся в анкету, заполняемую работником кадрового аппарата.
      44. При получении сведений отрицательного характера в заключении мотивированно обосновывается возможность приема (или отказа в приеме) кандидата на службу в органы внутренних дел. При этом учитываются общественная опасность совершенного проступка, другие сведения, характеризующие кандидата.
      45. Материалы проверки докладываются для согласования руководителю соответствующего кадрового аппарата органа внутренних дел, начальник которого имеет право назначения на должность. При отсутствии компрометирующих кандидата сведений и материалов в заключении делается запись: "Сведений, препятствующих приему на службу, не имеется". Раздел подписывается сотрудником кадрового аппарата, проводившим проверку.
      46. Материалы проверки подшиваются в отдельную папку, пронумеровываются и вносятся в опись документов этой папки. Папка хранится в личном деле сотрудника органов внутренних дел (работника) и имеет одинаковый с ним номер (материалы проверки работников, на которых личные дела не заведутся, хранятся в специально заведенном для этих целей литерном деле).
      47. При возникновении вновь открывшихся обстоятельств, связанных с биографией кандидата (сотрудника), а также в случае приема на службу лиц, ранее проходивших службу в органах внутренних дел, при необходимости проводится дополнительная проверка. Результаты дополнительной проверки отражаются в заключении и приобщаются к основным материалам проверки.
      48. При рассмотрении вопроса о восстановлении на службе, приема вновь лица, ранее работавшего в органах внутренних дел и уволенного по любым основаниям, изучение и проверка проводятся в полном объеме в соответствии с настоящими Правилами, если перерыв в службе составил более года.

5. Принятие решения о приеме кандидата на службу

      49. По окончании изучения и проверки кандидата сотрудники соответствующего кадрового аппарата оформляют заключение о приеме на службу в органы внутренних дел. В выводе по результатам изучения кандидата даются предложения о приеме на службу в органы внутренних дел, назначении на должность или стажером по должности. Вывод подписывается руководителем структурного подразделения органа внутренних дел, в которое предполагается (предполагалось) назначить кандидата, сотрудником кадрового аппарата, проводившим его изучение, и согласовывается с заместителем начальника органа внутренних дел, курирующим данное структурное подразделение, а также с руководителем кадрового аппарата органа внутренних дел, начальник которого имеет право назначения на должность.
      50. Решение о приеме кандидата на службу в органы внутренних дел принимается начальником органа внутренних дел, имеющего право назначения на должность. Оно оформляется в конце заключения с указанием должности, на которую предполагается (предполагалось) назначить кандидата. При назначении кандидата стажером по должности в решении указывается продолжительность испытательного срока, определяется наставник.
      51. Заключение о приеме на службу кандидата и его заявление служат основаниями для заключения контракта о службе в органах внутренних дел. Контракт заключается в порядке и на условиях, определяемых главой 4 Инструкции о порядке применения Положения о прохождении службы лицами рядового и начальствующего состава органов внутренних дел Республики Казахстан.
      52. При назначении кандидата на службу в органы внутренних дел стажером по должности с испытательным сроком начальник структурного подразделения, в котором работает стажер, обеспечивает дальнейшее изучение его деловых и личных качеств в ходе выполнения стажером служебных обязанностей. Результаты изучения стажера, его подготовленность к службе в органах внутренних дел, степень соответствия требованиям по должности, на которой его предполагается использовать, отражаются в заключении о проверке соответствия занимаемой должности по результатам испытательного срока.
      53. Если кандидат не может в настоящее время быть назначен на должность или стажером по должности по причинам, не препятствующим приему на службу, то его включают в резерв. При этом начальник органа внутренних дел может оформить его внештатным сотрудником полиции. Материалы изучения данного кандидата хранятся в кадровом аппарате вместе с материалами проверки и считаются действительными в течение шести месяцев.
      54. В случае, если кандидат в соответствии с требованиями Положения о прохождении службы не может быть принят на службу в органы внутренних дел, запись об этом делается в соответствующем разделе заключения о приеме на службу в органы внутренних дел сотрудником, проводившим его изучение. При этом дальнейшее изучение кандидата прекращается, о чем ставится в известность руководитель структурного подразделения органа внутренних дел, в которое предполагалось назначить кандидата, а также сам кандидат с указанием причин, препятствующих его приему на службу.
      55. Результаты работы по отбору кадров на службу в органы внутренних дел отражаются в годовых отчетах. Итоги этой работы обсуждаются ежегодно на коллегиях или оперативных совещаниях, определяются пути ее совершенствования.

Приложение 1             
к Правилам изучения и отбора кадров
на службу (работу), учебу в органы
внутренних дел Республики Казахстан,
утвержденным приказом МВД      
Республики Казахстан        
от 5 января 2003 года N 1      

Кому:______________________________________________________________
     (должность, специальное звание, фамилия, инициалы начальника, которому представлено право назначения на должность)

От гражданина Республики Казахстан_________________________________
                    (фамилия, имя, отчество поступающего на службу)

                           Заявление

      Прошу рассмотреть представленные мной документы с целью изучения возможности приема меня на службу (работу) в органы внутренних дел.
      Со сбором и хранением информации о моей частной жизни в целях изучения возможности приема меня на службу (работу), учебу в органы внутренних дел согласен.

      "___" ___________ 200 г.                ______________
                                                (подпись)
_________________________________________________________________

Приложение 2             
к Правилам изучения и отбора кадров
на службу (работу), учебу в органы
внутренних дел Республики Казахстан,
утвержденным приказом МВД      
Республики Казахстан        
от 5 января 2003 года N 1      

Анкета
кандидата на службу (учебу) в органы внутренних дел
(заполняется лично кандидатом)

      Фамилия _______________________________
      Имя ___________________________________
      Отчество ______________________________
      Год, месяц рождения ___________________
      Образование__________________________________________________
      Мотивы поступления___________________________________________
      Материальное положение в семье, наличие недвижимого имущества__________________________________________________________
___________________________________________________________________

      Имеются ли среди родственников, друзей ранее судимые_________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

      Сведения об обстановке в семье, характеристика близких родственников _____________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

      Как часто употребляете алкогольные напитки___________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Чем занимаются близкие знакомые, друзья______________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Считаете ли возможным легализацию потребления наркотиков_____
___________________________________________________________________
      Знакомы ли с содержанием Конституции РК______________________
___________________________________________________________________
      Какие законы РК знакомы Вам _________________________________
      Что такое мораль, как она связана с правом___________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Каково Ваше личное мнение
      о деятельности полиции_______________________________________
      Каким требованиям должен
      отвечать сотрудник полиции___________________________________
      Ваше отношение к алкоголю____________________________________
      Часто ли Вы вступаете
      в конфликт с окружающими_____________________________________
      Приходилось ли Вам вступать
      в конфликт с правоохранительными органами____________________
      Укажите мотивы Вашего
      поступления в органы внутренних дел__________________________
      Ваше любимое занятие в свободное время_______________________

_________________________________________________________________

Приложение 3             
к Правилам изучения и отбора кадров
на службу (работу), учебу в органы
внутренних дел Республики Казахстан,
утвержденным приказом МВД      
Республики Казахстан        
от 5 января 2003 года N 1     

Анкета
изучения личности кандидата на службу (учебу)
в органы внутренних дел
(заполняется кадровыми аппаратами
по результатам изучения)

      Фамилия ______________________________
      Имя __________________________________
      Отчество _____________________________
      Год, месяц рождения __________________
      Пол __________________________________
      Национальность _______________________
      Образование__________________________________________________
      Семейное положение___________________________________________
      Служба в ВС__________________________________________________
      Занятие или место работы и должность_________________________
___________________________________________________________________
      Социальная принадлежность____________________________________
      Материальное положение_______________________________________
      Результаты психо-физиологического исследования_______________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Сведения об обстановке в семье, характеристика близких родственников _____________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Оценка окружающими личности кандидата________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Основные пристрастия, навыки, умения_________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Отношение к алкоголю_________________________________________
      Характеристика по месту прежней работы (учебы) ______________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Характеристика круга общения ________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Отношение к требованиям морали, норм права __________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Характеристика действий в конфликтных ситуациях, имели ли они место _____________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Характеристика отношения кандидата к окружающим, к труду ____
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Уровень самооценки __________________________________________
      Характеристика интеллектуального уровня _____________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
      Наличие имущества, источники приобретения ___________________
___________________________________________________________________