Көктемгі кезеңде Қазақстан Республикасының республикалық маңызы бар жалпы пайдалымдағы автомобиль жолдары бойынша автокөлік құралдарының қозғалысын ұйымдастыру туралы

Көлік және коммуникациялар министрінің 2004 жылғы 19 сәуірдегі N 165-І бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2004 жылғы 17 мамырда тіркелді. Тіркеу N 2857. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2012 жылғы 27 сәуірдегі № 210 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрінің 2012.04.27 № 210 (қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді) бұйрығымен.

      Келісілген:          
Қазақстан Республикасының 
Ішкі істер министрі    
2004 жылғы 17 сәуір     

Келісілген:         
Қазақстан Республикасының  
төтенше жағдайлар жөніндегі 
агенттігінің төрағасы   
 
  2004 жылғы 15 сәуір    

      "Автомобиль жолдары туралы" Қазақстан Республикасы  Заңының 18-бабына және "Қазақстан Республикасының аумағы бойынша автокөлік құралдарының жүріп өтуін реттейтін кейбір мәселелер" туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 19 қаңтардағы N 62  қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының автомобиль жолдары бойынша жүруге арналған автокөлік құралдарының рұқсат етілген өлшемдерінің 16-тармағына сәйкес, Қазақстан Республикасының республикалық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының алып жүру қабілетін жоғалтуына байланысты бұйырамын:
      1. Халықаралық келісімдерге сәйкес жүктер мен жолаушылардың халықаралық тасымалдарын жүзеге асыратын тасымалдаушылардың автокөлік құралдарын, төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөніндегі іс-шараларға тартылған, тез бұзылатын жүктерді тасымалдайтын және қайта жаңарту жұмыстарын жүргізу үшін мердігер ұйымдарға берілген учаскелердегі қолданыстағы жамылғы бойынша жол-құрылыс жұмыстарына тікелей тартылған көлік құралдарын қоспағанда, Қазақстан Республикасының республикалық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарында білікке түсетін жүктемесі 8 тоннаға дейінгі автокөлік құралдарының қозғалысын уақытша шектеулер енгізілсін
       Ескерту: 1-тармақ жаңа редакцияда жазылды - ҚР Көлік және коммуникация министрлігінің 2010.04.07 N 175 Бұйрығымен.
      2. Қозғалысты уақытша шектеулердің қолданылу мерзімі жыл сайын IV жол-климаттық аймаққа - 23 наурыздан бастап 15 мамырды қоса алғандағы тиісті жылға, V жол-климаттық аймаққа - 1 наурыздан бастап 20 сәуірді қоса алғандағы тиісті жылға белгіленсін (1-қосымша).
      3. Қоса беріліп отырған қозғалысты уақытша шектеу кезеңінде Қазақстан Республикасының республикалық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдары бойынша жүрген кезде рұқсат етілетін автокөлік құралдары ось салмағының ең жоғарғы жиынтығы (2-қосымша) бекітілсін.
      4. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігінің Автомобиль жолдары комитеті:
      1) Қазақстан Республикасының аумағы арқылы тиісті жылдың көктемгі кезеңінде автокөлік құралдарының қозғалысын ұйымдастыру туралы, Қазақстан Республикасының республикалық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарын пайдаланушылардың назарына, соның ішінде ақпарат құралдары арқылы жеткізуді;
      2) жолдардағы енгізілетін шектеулерге сәйкес уақытша жол белгілерін орнатуды;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге ұсынуды қамтамасыз етсін.
       Ескерту: 4-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Көлік және коммуникация министрлігінің 2007.03.07.  N 60 қолданысқа енгізілу тәртібін  4-тармақтан қараңыз), 2008.02.18.  N 61 (ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрықтарымен.
      5. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникациялар министрлігінің Көліктік бақылау комитеті оське жүктемесі осы бұйрықтың 1-тармағында белгіленген параметрлерден асатын Қазақстан Республикасының республикалық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарымен бөлінбейтін жүктерді тасымалдайтын ауыр салмақты және (немесе) ірі көлемді автокөлік құралдарының жүріп өтуіне заңнамада белгіленген тәртіппен рұқсаттар беруді қамтамасыз етсін.
       Ескерту: 5-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Көлік және коммуникация министрлігінің 2007.03.07.  N 60 қолданысқа енгізілу тәртібін  4-тармақтан қараңыз), 2008.02.18.  N 61 (ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрықтарымен.
      6. Бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникациялар вице-министрі Д.Қ.Көтербековке жүктелсін.
       Ескерту: 6-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Көлік және коммуникация министрлігінің 2007.03.07.  N 60 қолданысқа енгізілу тәртібін  4-тармақтан қараңыз), 2008.02.18.  N 61 (ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрықтарымен.
      7. Осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді.

       Министр

"Көктемгі кезеңде Қазақстан    
Республикасының республикалық   
маңызы бар жалпы пайдаланымдағы  
автомобиль жолдары бойынша     
автокөлік құралдарының        
қозғалысын ұйымдастыру туралы"  
Қазақстан Республикасы Көлік   
және коммуникациялар министрінің 
2004 жылғы 19 сәуірдегі      
N 165-І бұйрығына        
1-қосымша              

  ІV жол-климаттық аумақта орналасқан облыстар тізбесі

      1. Ақмола облысы
      2. Ақтөбе облысы
      3. Шығыс Қазақстан облысы
      4. Батыс Қазақстан облысы
      5. Қарағанды облысы (Қарағанды өңірі)
      6. Қостанай облысы
      7. Павлодар облысы
      8. Солтүстік Қазақстан облысы

V жол-климаттық аумақта орналасқан облыстар тізбесі

      1. Алматы облысы
      2. Атырау облысы
      3. Жамбыл облысы
      4. Қарағанды облысы (Жезқазған өңірі)
      5. Қызылорда облысы
      6. Маңғыстау облысы
      7. Оңтүстік Қазақстан облысы

                                        Көктемгі кезеңде Қазақстан
                                      Республикасының республикалық
                                     маңызы бар жалпы пайдаланымдағы
                                        автомобиль жолдары бойынша
                                   автокөлік құралдарының қозғалысын
                                            ұйымдастыру туралы"
                                       Қазақстан Республикасы Көлік
                                    және коммуникациялар министрінің
                                           2004 жылғы 19 сәуірдегі
                                        N 165-І бұйрығына 2-қосымша

       Ескерту: 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Көлік және коммуникация министрлігінің 2007 жылғы 7 наурыздағы  N 60 қолданысқа енгізілу тәртібін  4-тармақтан қараңыз) бұйрығымен .

        Қозғалысты уақытша шектеу кезеңінде Қазақстан
        Республикасының республикалық маңызы бар жалпы
     пайдаланымдағы автомобиль жолдары бойынша жүріп өткен
      кезде рұқсат етілетін автокөлік құралдарының осьтік
                   салмағының ең жоғары жиынтығы

Жеке
ось-
тің
жүк-
теме-
сі,
тонна

Осьтер
арасын-
дағы
қашық-
тық, м

Тіркемелер мен жартылай тіркемелердің
осьтік салмағының ең үлкен жиынтығы,
тонна

Жүк
автомобиль-
дерінің
осьтік
салмағының
ең үлкен
жиынтығы,
тонна

Екі қосарланған
осьтің

Үш қосарланған
осьтің

Екі қосар-
ланған
осьтің

Екі
қатарлы
доңғалақ-
тар

Бір қатарлы
доңғалақ-
тар

Екі қатарлы
доңғалақ-
тар

Бір қатарлы
доңғалақ-
тар

Екі
қа-
тар-
лы
доң-
ға-
лақ-
тар

Бір
қа-
тар-
лы
доң-
ға-
лақ-
тар

10

До 1,0

12,5

12,0

17,5

16,5

12,0

11,0

1,0-1,3

15,0

14,0

21,0

19,5

14,0

13,0

1,3-1,8

16,5

16,0

24,0

22,5

16,0

15,0

1,8-2,5

18,0

17,5

26,5

24,5

18,0

17,0


8

До 1,0

10

9,0

14,0

13,2

9,6

8,8

1,0-1,3

12,0

11,2

16,8

15,6

11,2

10,4

1,3-1,8

13,2

12,8

19,2

18,0

12,8

12,0

1,8-2,5

14,4

14,0

21,2

19,6

14,4

13,6

      Ескерту: Автокөлік құралдарының рұқсат етілетін жалпы салмағы осы бұйрықпен белгіленген көлік құралдарының осьтік жүктемелерін жинақтау жолымен анықталады.

Об организации движения автотранспортных средств по автомобильным дорогам общего пользования республиканского значения Республики Казахстан в весенние периоды

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 19 апреля 2004 года № 165-I. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 мая 2004 года № 2857. Утратил силу приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 27 апреля 2012 года № 210

      Сноска. Утратил силу приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 27.04.2012 № 210.

      Согласовано:        
Министр внутренних дел   
Республики Казахстан    
17 апреля 2004 года   
 

  Согласовано:        
Председатель Агентства  
Республики Казахстан   
по чрезвычайным ситуациям
15 апреля 2004 года   

      В соответствии со  статьей 18 Закона Республики Казахстан "Об автомобильных дорогах" и пунктом 16 Допустимых параметров автотранспортных средств, предназначенных для передвижения по автомобильным дорогам Республики Казахстан, утвержденных  постановлением Правительства Республики Казахстан от 19 января 2002 года N 62 "Некоторые вопросы, регламентирующие проезд автотранспортных средств по территории Республики Казахстан", в связи с потерей несущей способности автомобильных дорог общего пользования республиканского значения Республики Казахстан, приказываю:

      1. Ввести на автомобильных дорогах общего пользования республиканского значения Республики Казахстан временные ограничения движения автотранспортных средств с нагрузкой на ось до 8 тонн, за исключением автотранспортных средств перевозчиков, осуществляющих международные перевозки грузов и пассажиров в соответствии с международными соглашениями, транспортных средств, занятых на мероприятиях по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций, перевозящих скоропортящиеся грузы и непосредственно занятых на дорожно-строительных работах по существующему покрытию на участках, переданных подрядным организациям для проведения работ по реконструкции.
       Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра транспорта и коммуникаций РК от 07.04.2010 № 175.

      2. Установить срок ежегодного действия временных ограничений движения для IV дорожно-климатической зоны - с 23 марта по 15 мая соответствующего года, для V дорожно-климатической зоны - с 1 марта по 20 апреля соответствующего года (Приложение 1).

      3. Утвердить прилагаемые максимальные суммы осевых масс автотранспортных средств, допустимые при проезде по автомобильным дорогам общего пользования республиканского значения Республики Казахстан в период временного ограничения движения (Приложение 2).

      4. Комитету автомобильных дорог Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан обеспечить:
      1) доведение до сведения пользователей автомобильных дорог общего пользования республиканского значения Республики Казахстан, в том числе и через средства массовой информации, об организации движения автотранспортных средств по территории Республики Казахстан в весенний период соответствующего года;
      2) в соответствии с вводимыми ограничениями на дорогах установку временных дорожных знаков;
      3) представление настоящего приказа на государственную регистрацию в Министерство юстиции Республики Казахстан.
       Сноска. В пункт 4 внесены изменения -  приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 7 марта 2007 года N 60; приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 18 февраля 2008 года  N 61 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней после его официального опубликования).

      5. Комитету транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить выдачу разрешений на проезд тяжеловесных и (или) крупногабаритных автотранспортных средств, перевозящих неделимый груз по автомобильным дорогам общего пользования республиканского значения Республики Казахстан, чьи нагрузки на ось превышают параметры, установленные в пункте 1 настоящего приказа.
       Сноска. В пункт 5 внесены изменения -  приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 7 марта 2007 года N 60; приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 18 февраля 2008 года  N 61 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней после его официального опубликования).

      6. Контроль за исполнением приказа возложить на Вице-Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Кутербекова Д.К.
       Сноска. В пункт 6 внесены изменения -  приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 7 марта 2007 года N 60; приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 18 февраля 2008 года  N 61 (вводится в действие по истечении 10 календарных дней после его официального опубликования).

      7. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации.

       Министр

         Приложение 1         
к приказу Министра      
транспорта и коммуникаций   
Республики Казахстан     
от 19 апреля 2004 года N 165-I
"Об организации движения  
автотранспортных средств по 
автомобильным дорогам общего
пользования республиканского
значения Республики Казахстан
в весенние периоды"     

Перечень областей,
расположенных в IV дорожно-климатической зоне

      1. Акмолинская область
      2. Актюбинская область
      3. Восточно-Казахстанская область
      4. Западно-Казахстанская область
      5. Карагандинская область (Карагандинский регион)
      6. Костанайская область
      7. Павлодарская область
      8. Северо-Казахстанская область

Перечень областей,
расположенных в V дорожно-климатической зоне

      1. Алматинская область
      2. Атырауская область
      3. Жамбылская область
      4. Карагандинская область (Жезказганский регион)
      5. Кызылординская область
      6. Мангистауская область
      7. Южно-Казахстанская область

       Приложение 2         
к приказу Министра      
транспорта и коммуникаций   
Республики Казахстан     
от 19 апреля 2004 года N 165-I
"Об организации движения  
автотранспортных средств по 
автомобильным дорогам общего
пользования республиканского
значения Республики Казахстан
в весенние периоды".     

       Сноска. Приложение 2 в новой редакции -  приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 7 марта 2007 года N 60.

     Максимальные суммы осевых масc автотранспортных средств,
      допустимые при проезде по автомобильным дорогам общего
    пользования республиканского значения Республики Казахстан
            в период временного ограничения движения

____________________________________________________________________
Нагруз-| Рас-  |     Максимальная сумма осевых      | Максимальная
  ка   | стоя- |  масс прицепов и полуприцепов,     | сумма осевых
одиноч-|  ние  |              тонн                  | масс грузовых
оси,  | между |                                    | автомобилей,
тонн  | осями,|                                    |    тонн
       |   м   |____________________________________|_______________
       |       | Сдвоенных осей   | Строенных осей  | Сдвоенных осей
       |       |__________________|_________________|_______________
       |       |  Двух-  | Одно-  |  Двух-  | Одно- | Двух- | Одно-
       |       | скатные |скатные | скатные |скатные|скатные|скатные
       |       |  колеса | колеса |  колеса |колеса | колеса| колеса
_______|_______|_________|________|_________|_______|_______|_______
10        До 1,0   12,5     12,0     17,5     16,5     12,0    11,0
         1,0-1,3   15,0     14,0     21,0     19,5     14,0    13,0
         1,3-1,8   16,5     16,0     24,0     22,5     16,0    15,0
         1,8-2,5   18,0     17,5     26,5     24,5     18,0    17,0
 
            До 1,0     10      9,0     14,0     13,2      9,6     8,8
8        1,0-1,3   12,0     11,2     16,8     15,6     11,2    10,4
         1,3-1,8   13,2     12,8     19,2     18,0     12,8    12,0
         1,8-2,5   14,4     14,0     21,2     19,6     14,4    13,6
____________________________________________________________________

Примечание: допустимая общая масса автотранспортных средств определяется
путем суммирования осевых нагрузок транспортных средств, установленных
настоящим приказом.