"Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасы заңының 6-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес облыстық мәслихат шешім етті:
1. Маңғыстау облысында ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы бекітілсін (қоса беріліп отыр).
2. Осы шешім жарияланған күннен бастап күшіне енеді.
Сессия төрағасы Облыстық
мәслихаттың хатшысы
"Маңғыстау облысында ана мен бала
денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға
арналған Аймақтық бағдарламасы" облыстық
мәслихатының 2004 жылғы 30 маусымдағы
N 6/81 шешімімен бекітілді
МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫНДА АНА МЕН БАЛА ДЕНСАУЛЫҒЫН ҚОРҒАУДЫҢ 2004-2006 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН АЙМАҚТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
1. Ана мен бала денсаулығын қорғаудың қазіргі жағдайын талдау.
2. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері.
3. Бағдарламаның негізгі бағыттары мен жүзеге асыру тетіктері.
4. Керекті ресурстар мен қаржыландыру көздері.
5. Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер.
6. Бағдарламаны іске асырудың іс-шаралар жоспары.
Атауы Маңғыстау облысында ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы
Әзірлеудің негізі Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы 4 сәуірдегі "Қазақстан Республикасының 2010 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспары туралы" Жолдауы , "Халық денсаулығы" Мемлекеттік бағдарламасы, 2003 жылғы 10 қазандағы "Қазақстан Республикасында ана мен баланы, отбасын қорғаудың заңнамамен қамтылуы мәселелері" бойынша парламенттік тыңдаудың облыс әкімдеріне ұсыныстары. Қазақстан. Республикасы Президентінің "Бәсекеге қабілетті Қазақстан үшін, бәсекеге қабілетті экономика үшін, бәсекеге қабілетті халық үшін" атты 2004 жылғы 19 наурыздағы Жолдауы
Негізгі әзірлеуші Маңғыстау облыстық денсаулық сақтау басқармасы
Мақсаты Бағдарламаның негізгі мақсаты - ана мен баланың денсаулығын сақтауға жағдай жасау және салааралық және бірлесіп қызмет көрсету арқылы сапалы медициналық көмек көрсету
Міндеті Бағдарламаны жүзеге асыру тетігі мен оларды орындаудың мониторингісін жасау
Жүзеге асыру тетіктері Аймақтық ерекшеліктерді ескеріп, ана мен баланың денсаулығын қорғауға жағдай жасайтын нормативтік-құқықтық актілер мен директивтік құжаттарды дайындау және қабылдау
Қаржыландыру көздері Жергілікті бюджет
Күтілетін нәтижелер Бағдарламаны жүзеге асыру тек қана ана мен баланың денсаулығын ғана емес, сонымен бірге бүкіл облыс тұрғындарының денсаулығын жақсартуға жағдай туғызады
Орындаушылар Облыстық, қалалық, аудандық әкімдіктер, облыстық денсаулық сақтау басқармасы, облыстық білім беру басқармасы, облыстық санитарлық эпидемиологиялық қадағалау департаменті
Іске асыру мерзімі 2004-2006 жылдар
Қазақстан Республикасының "
Қазақстан-2030
" даму стратегиясымен мемлекетіміз азаматтардың денсаулығы мен тұрмысын жақсартуды ұзақ мерзiмдi басым бағыттарының бiрi ретiнде анықтады.
Тұрғындардың денсаулығы - ұлттық қауiпсiздiктiң, экономикадағы тұрақтылықтың, Қазақстандағы әлеуметтiк өмiрдiң негiзi құрамы болып табылады.
Адамзат дамуының барлық кезеңдерiнде ана мен бала өмiрдiң негiзгi құндылықтарының қатарынан орын алып келедi. Неке және отбасы, ана және әке Қазақстан Республикасының негiзгi Заңымен Үкiметтiң қорғауына ие.
Алайда, 90-жылдардағы жалпы экономикалық күйзелiс тұтастай әлеуметтiк салаға, отбасы, аналар мен балалардың жағдайына терiс әсер еттi.
Қазақстанның балалары бейбiтшiлiк, тұрақтылық жағдайда өсiп келедi, басқа елдердегiдей бiздiң балалар босқындықты көрген жоқ, оларды әлеуметтiк қорғауға, отбасын тұтастай сақтауға, сүйемелдеуге шаралар қолданылуда. Бiздiң балалар бiлiм алуда.
Тәуелсiздiк жылдарында Қазақстан Республикасында отбасын, ана мен баланы қорғау мәселелерiне бағытталған көптеген жұмыстар жасалды; экономика және қаржыландырудың мүмкiншiлiктерiн есептеп, тиiстi бағдарламаларға сәйкес, денсаулық сақтаудың, бiлiм алудың, әлеуметтiк қорғаудың салалары қаржыландырылуда, заңнамалық базаның негiзi жасақталған.
Қазақстан Республикасы дамуының 2010 жылға дейiнгi стратегиялық жоспарында тұрғындардың репродуктивтiк денсаулығын қорғауға, репродуктивтiк жағдайын қалпына келтiруге, терiс демографиялық беталысты түзетуге бағытталған iс-әрекеттер ұсынылып, әйелдердiң мәртебесiн нығайту, елiмiздiң саяси, әлеуметтiк, экономикалық дамуында олардың ерлермен қатар белсендi рөлiн мойындай отырып, басымдылықтары белгiленген;
елiмiздегi тұрғындар санының табиғи өсу жолымен және көшi-қон процессi арқылы көбеюi;
отбасын жоспарлау;
ана мен баланы қорғау;
2003 жылдан бастап, әйелдерге бала босанғанда айлық есептi көрсеткiштiң 15 еселiк мөлшерiнде бiржолғы жәрдемақы төлеу басталды.
Соңғы жылдарда әйелдер мен балаларды қорғауға, демография саясатының мәселелерiне көп көңiл бөлiнуде. Осының нәтижесiнде ана мен бала өлiмiнiң көрсеткiштерi азайды, негiзгi демографиялық көрсеткiштердiң өсуi байқалуда.
Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң "Қазақстан Республикасы үкiметiнiң кейбiр қаулыларының күшiн жою туралы 2003 жылғы 14 ақпандағы N 159
қаулысымен
Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң" Қазақстан Республикасында 2001-2005 жылдарда ана мен баланы қорғаудың бағдарламасын бекiту туралы" 2001 жылғы 14 мамырдағы N 630
қаулысы
күшiн жойды (СААП Қазақстан Республикасы, 2001 жыл, 224-бет).
Мемлекеттiк саясатты жүзеге асыруды күшейту мақсатында және ана мен баланың денсаулығын қорғауда нақты шаралар қабылдау үшiн, облыс тұрғындарының денсаулығын жақсартуда жетiстiктерге жету үшiн Маңғыстау облысындағы ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы әзiрлендi.
1. Ана мен бала денсаулығын қорғаудың қазiргi
жағдайын талдау
1990-жылдардағы халықтың әл-ауқатының төмендеуі, бiлiмге, алғашқы медициналық-санитарлық және әлеуметтiк көмекке мемлекеттiк қаржының қысқаруы, ең алдымен, әйелдер мен балаларға керi әсерiн тигiздi.
Соңғы жылдары облыс тұрғындарының демографиялық көрсеткiштерiнiң белгiлi шамада жақсарып келе жатырғанын көруге болады.
Бiздiң облыс басым көпшiлiгiн қала тұрғындары құрайтын облыстар қатарына жатады.
2003 жылдың қорытындысы бойынша барлық тұрғындардың 77% қалада, тек қана 23% ауылдарда тұрады. Жас шамаларына қарағанда - балалар 33%, республика бойынша олар-31,2% құрайды, бала көтеретiн жастағы әйелдер- 859,73 немесе 24,7%.
Облыстың демографиялық көрсеткiштерiнде 90-жылдары басталған туу көрсеткiштерiнiң төмендеуi қазiргi кезде тұрақталып келедi. Бiздiң облыс Қазақстан Республикасындағы дәстүрлi туу деңгейi жоғары аймақ болып табылады.
Маңғыстау облысы бойынша 1991-2003 жылдардағы туудың көрсеткіштері
Облыс бойынша он жылдың iшiнде (1991-2001ж.ж.) бала туу 50%-ке азайды. Туу динамикасына сәйкес табиғи өсудiң деңгейi азаюға бағыт алуда. Егерде 1991 жылы 1000 тұрғынға шаққанда, табиғи өсудiң көрсеткiшi 18,6 болса, 2003 жылы табиғи өсудiң бұл көрсеткiшi -13,7, ал республикалық көрсеткiш - 4,7.
Облыстағы сәбилер өлiмiнiң динамикасын бағалай келiп, соңғы жылдары бұл көрсеткiштiң азаюға бағыт алғандығын атап өтуге болады.
Маңғыстау облысында сәбилер өлiмiнiң 1991-2003 жылдардағы салыстырмалы көрсеткiштерi.
1 жасқа дейiнгi балалар өлiмiнiң себептерiнiң iшiнде олардың перинаталдық кезеңдерiндегі әртүрлі аурулардан шетінеуі бiрiншi орын алады. Балалардың 7-күнге жетпей өлу себебі - анасының денсаулығына байланысты. Екiншi орында - балалардың туа бiткен дерттерiнен өлуi (жүрек дамуының кемiстiгi, жүйке жұмыстарынан, асқазан-iшек жолдарының өмiрге жарамсыздығынан). Туа бiткен ақауларға алып келген себептер әртүрлi болуы мүмкiн, соның iшiнде экологиялық факторлар да бар.
Жылдан жылға Ақтау және Жаңаөзен қалаларының ауалары ластануда. Тек қана бiр Ақтау қаласының аймағында жалпы ауданы 7-шаршы км құрайтын 11 рұқсат етiлмеген қоқыс төгу орны анықталған. Олар ең алдымен жердi ауыр металдармен (цинк, мыс, никель, қорғасын) бүлдiредi. Кейбiр жерлерде молибденнiң, ниобийдiн, натрийдiң жоғарғы шоғырлануы байқалған. Оның үстiне Ақтау қаласының төңiрегiнде ашық уран рудниктері бар. Олардан уран мен рудий жел және уақытша аққан жаңбыр сулары арқылы тарайды.
Іштен туа біткен жүрек кемістіктеріне жыныс жолдарымен берiлетiн аурулардың да әсерi бар. Үшiншi орынды тыныс ағзаларының, оның iшiнде өкпе қабынуы аурулары алады.
Бүгінгі таңда облыс бойынша әйелдер денсаулығының индексi 18% құрайды. Облыстағы аймақтық патологияға жүктi әйелдердiң қаны аздығы жатады және ол 80,1% құрайды. (республика бойынша - 19,7%), екiншi орында гестоз - 36,1%, (республика - 19,7%), қан айналымы ауруы - 10,1% (республика - 3,5%), қалқанша бездер қызметінің бұзылуы - 9,8%, (республика - 4,1%).
Орталық Азия елдерi арасында елiмiздегi аналар өлiмiнiң деңгейi жоғары көрсеткіштер қатарында қалып отыр.
Облыс бойынша аналар өлiмiнiң динамикасы (тiрi туған 100000 сәбиге)
Қазақстанда денсаулық жылын өткiзу шеңберiнде және мектеп оқушыларына жүргізілген алдын-ала сауықтыру байқауының қорытындысы бойынша, барлық тексерiлген балалардың 30% аурулы болып шықты.
Облыстағы 12-18 жастағы балалар ауруының құрылымын талдағанда - бiрiншi орынды асқорыту аурулары - 21,6%, екiншi орынды қан аурулары - 19,7%, үшiншi орынды iшкi секреция қызметiнiң бұзылуы - 13,7 %.
Соңғы жылдары балалар әлеуметтiк маңызды аурулармен, оның iшiнде туберкулезбен көп ауыратын болды.
Ауылдық жерлерде жас балалар қаны аздықтан, психофизикалық даму деңгейiнiң кешеуiлдеуiнен, мешелдiктен зардап шегуде.
Денсаулықтарындағы ауытқушылықтарға байланысты жасөспiрiмдер өздерiнiң Ата Заңда қаралған азаматтық борыштарын өтей алмауда.
Көру, сөйлеу есту мүшелерiнде және дене бiтiмiнiң өсуiнде кемiстiктерi бар балалар саны өсуде. Жыл сайын мүгедек балалар көбейiп келедi, бүгiнгi күнi олардың саны 1 мыңға жақындады. Оларды оңалтуға, белсендi өмiр сүруге тартуға ерекше қамқорлық керек.
Балаларға және бала табатын жастағы әйелдерге санаторийлық және оңалту көмегiн беретiн орындар дағдарыс жағдайында. Облыста аталған сала бойынша санаторийлық орындар жоқ.
Күнi бүгiнде әйелдер мен балалардың денсаулықтары көп жағдайлар мен факторларға, оның iшiнде әлеуметтiк-экономикалық, экологиялық және басқа себептерге байланысты екенi белгiлi, оларды шешуде барлық мүдделi мемлекеттiк және мемлекеттiк емес ведомстволар мен басқармалардың бiрiгiп жұмыс жасауы керек екендiгi даусыз.
Осы жағдайларды ескере отырып, қазiргi уақытта ана мен баланың денсаулық жағдайын жақсарту үшiн "Ана мен бала денсаулығын қорғау" бағдарламасын әзiрлеп, жасақтау қажет.
2. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi
Аймақтық бағдарламаның басты мақсаты; бала мен ананың денсаулығын сақтап, жақсартуға жағдай жасау, ана мен балалардың арасындағы аурулардың алдын алу және азайту, мамандандырылған көмектiң сапасын жақсарту, аналар мен балаларды оңалту және санаторийлық сауықтыру, облыстағы балалар мен бала босанатын ұйымдардың материалдық-техникалық базасын жақсарту.
Негiзгi мiндеттерi:
балалар мен бала босанатын ұйымдардың материалдық, техникалық базаларын жақсартып, қазiргi таңдағы медициналық жабдықтармен қамтамасыз ету, жаңа құрылыстар салу, кереуеттер санын көбейту;
емдеу мен диагностиканың қазiргi заманғы әдiстерiне сәйкес қайта дайындау арқылы медицина қызметкерлерiнiң кәсiби бiлiктiлiктерiн тұрақты жетiлдiрiп отыру;
емдеу - сауықтыру ұйымдары мен жергiлiктi басқару органдарының қызметтерiнiң сабақтастығын үйлестiрiп, жақсарту;
әйелдер мен балалардың оңалту және санаторийлық орталықтарын ұйымдастыру.
3. Бағдарламаның негiзгi бағыттары мен жүзеге
асыру тетiктерi
Бағдарламаны жүзеге асыру үшiн оларды сатылы түрде орындайтын iс-шаралар жоспары әзiрлендi.
Бағдарламаның мақсатына жетудiң негiзгi бағыттары мен басымдықтары болып саналады;
әйелдер мен бала тұрғындарды тұрақты алдын-ала тексерудi реттейтiн емдеу-диагностикалық көмектiң сапасын жақсартуға бағытталған директивтi құжаттар талабын орындау;
жергiлiктi бюджеттiң жобасын дайындағанда аналар мен балаларды қорғау бағдарламасын қаржыландырудың басымдығы;
аналар мен балалар денсаулығын қорғау iсiнде, бағдарламаның басты мақсаттарын шешуге салааралық көзқарас;
бастапқы және арнаулы медициналық көмектiң барлық деңгейi аналар мен балалар үшiн қол жетерлiк дәрежеде болуын қамтамасыз ету.
бала емiзетiн аналардың, екiқабат әйелдердiң, балалардың құнарлы тамақтануын қамтамасыз ету;
мектепке дейiнгi жастағы, мектептердегi, интернаттардағы, балалар үйiндегi және басқа орындардағы балаларды медициналық көмекпен қамтамасыз етудi жетiлдiру;
қатерлi топқа жататын аналар мен балаларды уақытында оңалтып, сауықтыру.
4. Қажеттi ресурстар мен қаржыландыру көздерi
Аймақтық бағдарламаны iске асыру 2004-2006 жылдары төмендегi қаржыландыру көздерiнен жүргiзiледi.
Республикалық бюджеттiң қаражаттары;
Жергiлiктi бюджеттiң қаражаттары;
Мемлекеттiк емес ұйымдардың қаражаттары.
"Маңғыстау облысында 2004-2006 жылдары ана мен бала денсаулығын қорғау" Бағдарламасын жүзеге асыруға қажетті қаржы шығындарының шамасы:
Қаражат |
2004 жыл |
2005 жыл |
2006 жыл |
Республикалық бюджет |
|
|
|
Жергiлiктi бюджет |
74197 |
729922 |
888659 |
Барлығы |
74197 |
729928 |
888659 |
5. Аймақтық бағдарламаны жүзеге асырудан күтiлетiн нәтижелер
Бағдарламаны жүзеге асырудың нәтижесiнде ана мен баланы қорғаудың басым бағытымен қаржыландыруы орнықты қалыптасқан жүйе түзiледi.
Ана мен баланың денсаулығын қорғау проблемаларын шешу келесi мәселелердi қарастырады:
аналар мен балалардың арасындағы ауруларды азайту, балалардың психо-физикалық дамуын жақсарту, облыс бойынша барлық тұрғындардың денсаулық жағдайларын жақсарту;
аналардың, балалардың, сәбилердiң арасындағы өлiм деңгейiн азайту;
аналар мен балаларға көрсетiлетiн медициналық көмектiң жалпыға бiрдей қол жетерлiк дәрежеде болуы;
балалар мен әйел тұрғындарға санаторийлық және оңалту көмектерiн дамыту;
акушер-гинекологтардың, педиатрлардың, жалпы тәжiрибедегi және басқа мамандықтар дәрiгерлерiнiң аналар мен балаларды емдеуде қазiргi заманғы, шығыны аз, тиiмдi әдiстерiн тәжiрибеге енгiзуде кәсiби бiлiк деңгейлерiн көтеру;
балалар мүгедектiгiн азайтуға жағдай жасау;
әйелдер мен бала тұрғындарға көмек көрсететiн санаторий мен оңалту орталығын ашу;
әлеуметтiк жағдайы төмен, жергiлiктi жерден көмек алуға құқығы бар отбасылардың балалары мен аналарын сауықтыру;
отбасы мен қоғамның салауатты өмiр салты туралы бiлiмдерiн тереңдету, балалар арасындағы аурулардың алдын алу, ананың репродуктивтiк денсаулығын қорғау;
мектепке дейiнгi және мектептегi тәрбие жүйесiндегi валеологияның негiзiн зерттеу;
осы бағдарламаны жүзеге асыруда жергiлiктi басқару органдарымен, мемлекеттiк және мемлекеттiк емес мекемелермен, халықаралық ұйымдармен нақты мәселелердi шешуде арақатынаста болу;
ана мен бала денсаулығын қорғау мәселелерiн насихаттау және шешу бағытында қалың жұртшылықты, қоғамдық ұйымдарды, тұрғындарды кеңiнен тарту;
ана мен бала денсаулығын қорғауда заңнамадағы нормалардың сақталуын бақылауға алу.
6. Маңғыстау облысында ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға арналған аймақтық бағдарламасын жүзеге асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары
|
Iс шаралар |
Аяқталу нысаны |
1 |
2 |
3 |
1. Ана мен баланы қорғау бойынша ұйымдастыру-құқықтық iс-шаралары |
||
1.1 |
АХАТ- пен бiрлесе отырып, әйелдер мен балалардың туу және өлу жағдайларын тiркеуден өткiзудi қамтамасыз ету. |
ОДСБ мен ОYД
|
1.2 |
Емдеу-сауықтыру мекемелерiнiң қызметiн үйлестiру үшiн, компьютерлiк байланыстың қазiргi таңдағы әдiстерiн енгiзу. |
ҚР ДСМ ақпарат |
2. Ана мен баланы тамақтандыру |
||
2.1 |
Нәрестелерді, атап айтқанда жергiлiктi жерден әлеуметтiк көмек алуға құқығы бар отбасыларының балалары үшiн, облыста сатылы түрде балалардың сүт кухнясын ашу және диспансерлiк есепте тұратын балаларды емдiк тағамдармен қамтамасыз ету.
|
ЖСҚ
ЖСҚ
ЖСҚ
Шығын
|
2.2 |
Облыстың шағын заводтарында балалардың және емдiк тағамдарды өндiрудi кеңейту. |
ОДСБ ақпарат |
2.3 |
Емшекпен емiзу бағдарламасының орындалуын қамтамасыз ету: негiзiнен емшекпен емiзудiң әдiстерi бойынша ата-аналар мен орта медициналық қызметкерлердiң бастапқы буыны үшiн жасақталған бағдарламасымен пункттер ашу, сонымен қатар
|
ОДСБ бұйрығы |
2.4 |
Мектеп оқушыларын, әсiресе төменгi класс оқушыларын ыстық тамақпен қамтамасыз ету. |
Облыс әкiмiнiң қаулысы |
3. Экология және әйелдер мен балалардың денсаулығы
3.1. |
Облыс тұрғындарының денсаулығына, соның iшiнде әйелдер мен балаларға экологиялық ортаның әсерi туралы кеңiнен насихат жұмысын жүргiзу. |
ОДСБ бұйрығы |
3.2. |
Аймақтағы тұрғындардың денсаулығына экологиялық факторлардың әсерi жөнiнде арнайы зерттеулер жүргiзу. |
ОДСБ бұйрығы |
4. Балалар мен әйелдердiң денсаулығын қорғау бойынша сауықтыру жұмысы
4.1. |
Әйелдер мен балаларға сауықтыру байқауының скринингтiк регистрiн сатылап енгiзу
|
ОДСБ бұйрығы |
4.2. |
Өте жиi кездесетiн тұқым қуалайтын және туа бiткен ауруларды анықтауда скрининг диагностикасын енгiзу
|
НҚА, ОДСБ бұйрығы |
4.3. |
Облыстық балалар ауруханасының жанынан перинаталдық орталықтың мамандарын тарта отырып, автокөлiк бөлу арқылы балалардың және әйелдердiң көшпелi штаттық дәрiгерлiк бригадасын ұйымдастыру. |
ОДСБ бұйрығы |
4.4. |
Жүктi әйелдердiң вирустық жұқпаларын,ұрық дамуының туа бiткен ауытқуын, жыныстық жолмен берiлетiн жұқпаларды анықтау үшiн толық, уақытылы, тегiн тексерiлуiн қамтамасыз ету. |
ҚР ДСМ, ОДСБ бұйрығы |
4.5. |
Бала жастағы ауруларды ықпалдастықпен жүргiзу стратегиясын сатылап енгiзу /БЖАЫЖ/. |
НҚА,
|
4.6. |
Мамандарды дайындау, оқыту семинарларын өткiзу жолымен, сауықтыру жұмыстарын, уақытылы диагностиканы жақсарту арқылы сүт безi обырының ұлттық скринингiн енгiзу.Осы мақсатта медициналық жабдықтар сатып алу
|
ОДСБ бұйрығы |
4.7. |
Мектеп жасындағы балалардың тiс, лор патологиясы ауруларының алдын-алу , сауықтыру жұмыстарын күшейту мақсатында iрi мектептерде тiс дәрiгерiнiң кабинеттерiн ашу, сонымен қатар:
|
ҚР ДСМ ақпарат
Шығыс сметасы, ОДСБ бұйрығы |
4.8. |
Облыстық емдеу-сауықтыру мекемелерiнiң көрсеткiштерi және мекенжайы бойынша экстражыныстық аурулармен зардап шегетiн жасөспiрiм қыздарға амбулаториялық және стационарлық сауықтыруды қамтамасыз ету |
ҚР ДСМ ақпарат |
4.9. |
Жатырдағы ұрықтың туа бiткен кемiстiгiн анықтау мақсатында 22 аптаға дейiн жүктi әйелдердi 100 пайыз УЗИ скринингпен қамтамасыз ету /гидроцефалия,анэнцефалия, көптеген кемiстiктер/ және жүктiлiктi уақытында үзу. |
ҚР ДСМ ақпарат |
4.10. |
Анемияны емдеудiң және сауықтырудың жасақталған схемасына сәйкес жүктi әйелдерге және 15 жасқа дейiнгi балаларға арналған анемияға қарсы аймақтық бағдарламасының орындалуын қамтамасыз ету. |
ОДСБ, ҚР ДСМ ақпарат |
4.11. |
Мектеп жасындағы балалар мен жүктi әйелдердiң арасында құрамында йоды бар препараттарды енгiзу арқылы йод жетiспеушiлiк жағдайларын сауықтыру бағдарламасын енгiзу:
|
ОДСБ бұйрығы |
4.12. |
Жоғары қатер тобына жататын жүктi жүктi әйелдердi тексеру, емдеу, босану мақсатында Алматы және Астана қалаларына АмБҚ Р±ЗО уақытылы жолдауды қамтамасыз ету. |
ҚР ДСМ ақпарат |
4.13. |
Отбасын жоспарлау, бала тууды ынталандыру, денi сау ана және әке, ерте жастағы балаларды күту мәселелерi бойынша санитарлық-насихат жұмыстарын күшейту. |
ҚР ДСМ ақпарат |
5. Балалар мен әйелдерге медициналық көмек
көрсетудi жетiлдiру
5.1.
|
Медициналық мекемелердiң материалдық- техникалық базасын нығайту, кадрларды оқыту, медициналық аппаратурамен және құрал- жабдықтармен жарақтандыру арқылы балаларға, жүктi, босанатын және босанған әйелдерге стационарлық медициналық көмек көрсетудiң сапасын сатылап жақсарту:
|
ҚР ДСМ ақпарат
ЖСҚ
ЖСҚ, шығыс сметасы |
5.2. |
Облыстық балалар ауруханасында неврологиялық балалар бөлiмшесiн ашу. |
ОДСБ бұйрығы |
5.3. |
Облыстық балалар ауруханасына, облыстық перинаталдық орталыққа, облыстық жұқпалы ауруханаға, Жаңаөзен перзентханасына, Ақтау қалалық емханасына қазiргi таңдағы медициналық аппаратуралар сатып алу арқылы облыстық балалар ауруханасын және медициналық мекемелердiң босану бөлiмдерiн аудандық, қалалық медициналық мекемелердiң бағыныстағы бөлiмшелерiн жетiлдiру. |
Есеп, шығыс сметалары |
5.4. |
Қалалық балалар ауруханасында сурдологиялық кабинеттер ұйымдастыру. |
ОДСБ бұйрығы |
5.5. |
Аудандық ауруханалардың балалар бөлiмшелерiн электроотсостармен, балалар инкубаторларымен, электрондық таразымен қамтамасыз ету. |
ОДСБ есебi |
5.6. |
Бүкiл дүниежүзiлiк денсаулық сақтау ұйымының "Аурухана балаларға достық қатынаспен", "Денсаулықты нығайтуға мүмкiндiк туғызатын ауруханалар" деп аталатын жобаларын енгiзу. |
ОДСБ бұйрығы |
6. Жалпы бiлiм беру мекемелерiндегi балалардың
денсаулығын қорғау
6.1 |
Санитарлық-эпидемиологиялық қызмет органдарымен бiрлесе отырып, оқу процесiн ұйымдастыру кезiнде, санитарлық-гигиеналық талаптардың сақталуына бақылау жасау. |
НҚА |
6.2. |
Мектеп жасындағы және мектеп жасына дейiнгi балалардың санитарлық -гигиеналық талаптарға сәйкес келмейтiн патологиясын зерттеу.
|
НҚА, ОДСБ мен ОББ бiрлескен бұйрығы |
6.3. |
Мектеп жасына дейiнгi және орта бiлiм беру мекемелерiнде балалардың сырқаттануын азайту мақсатында шынығудың табиғи және дене шынықтыру әдiстерiн енгiзу. |
ОДСБ және ОББ бiрлескен бұйрығы |
7. Кадрлар саясаты |
||
7.1. |
Балалар және босандыру қызметi дәрiгерлерiнiң кәсiптiк деңгейiн көтерудi қамтамасыз ету. |
|
7.2. |
академиясының кураторымен келесi тақырыптар бойынша семинарлар және тестiлер өткiзу:
|
ОДСБ бастығы |
7.3. |
Облыс бойынша жоғары бiлiктi мамандар үшiн қызметтiк пәтерлер сатып алу немесе жатақханамен қамтамасыз ету. |
Обл. әкiмiнiң
|
8. Жетiм балалар мен ата-ананың қамқорлығынсыз қалған
|
||
8.1. |
Балалар үйлерi мен мектеп-интернаттардың материалдық-техникалық базасын жақсарта отырып, мүмкiндiгi шектеулi балаларды белсендi өмiр салтына бейiмдеу. |
Облыс әкiмиятының қаулысы |
8.2. |
Асырап алуға мүмкiндiктерi бар /сонымен бiрге шетелдiктер/ ата-анасының қамқорлығынсыз қалған және жетiм балалар жөнiнде мәлiметтер банкiн құру. |
НҚА |
8.3. |
Балалар үйлерiндегi және мектеп- интернаттардағы тәрбиеленушiлердi еңбекке психологиялық және тәжiрибе жүзiнде дайындау, кәсiптiк бейiмдеу, сауықтыру бағдарламаларын жасақтау және енгiзу. |
НҚА |
8.4. |
Бастапқы медициналық-санитарлық көмек деңгейiнде ақыл-ойының дамуында ауытқушылық бар сәбидi емдеу және ерте диагностика бойынша скрининг -мониторинг жүргiзу. |
ОДСБ бұйрығы |
9. Әйелдер мен балаларды оңалту және санаторийлық
сауықтыру
9.1. |
Каспий теңiзiнiң жағасында 6 жасқа дейiнгi балалар мен босанғаннан кейiнгi және жүктi әйелдердi сауықтыру үшiн "Ана мен бала" шипажайын немесе оңалту орталығын салу.
|
Облыс әкiмия-
|
9.2. |
Ақтау қаласындағы "Шипагер" оңалту орталығына аз қамтылған отбасыларының балаларын, ата-анасының көмегiнсiз қалған және жетiм балаларды жолдау және сауықтыру. |
ОДСБ бұйрығы |
№
|
Жауапты орындаушылар |
Орындау мерзiмi |
Көзделiп отырған шығыстар,мың теңге |
Қаржыландыру көздерi |
||
2004 |
2005 |
2006 |
||||
1 |
4 |
5 |
6 |
7 |
||
1.1 |
ОДСБ, ОҮД |
Тұрақты |
|
|
|
Қаржы шығындарын талап етпейдi |
1.2. |
ОДСБ |
2005-2006 |
|
|
|
Республикалық бюджет |
2.1. |
ОДСБ
|
2004-2005
2005-2006 |
|
10000
23000
|
1 151 1 052 1 052 1 052 |
Жергiлiктi бюджет
|
|
|
Маңғыс-тау ауданы-ның әкiмi, денсаулық сақтаудың үйлестiрушiсi |
2004-2005жж. 2005ж |
|
5 000 1 300
|
1 052 |
Жергiлiктi бюджет
|
|
2.2. |
Қалалар мен аудандардың әкiмдерi |
2004-2005 |
|
|
|
Кәсіпорын қаржысы |
|
2.3. |
ОДСБ, облыстың ЕСМ бас дәрiгерлерi |
2004-2005жж. |
243 |
162 |
|
Жергiлiктi бюджет |
|
2.4. |
Қалалар мен аудандардың әкiмдерi |
2004ж.-2006ж. |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
|
3.1. |
СөСҚП ОО ОМСЭҚД |
Тұрақты |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
|
3.2. |
ОДСБ |
2005-2006 |
|
|
|
Халықаралық мекемелер қоры |
4.1. |
ОДСБ, ЕСМ басшылары |
Тұрақты |
26000 |
15 000 |
15 005 |
Жергiлiктi бюджет |
4.2. |
ОДСБ, ОПО бас дәрiгерi |
2004-2005ж2004-2005ж 2005ж |
290 |
290 |
|
Жергiлiктi бюджет
|
4.3. |
ОДСБ, ОБА және ОПО бас дәрiгерлерi |
2005-2006жж. |
5 000 |
4 800 |
2 874 |
Жергiлiктi бюджет |
4.4. |
ОДСБ, БМСК басшылары |
Тұрақты |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
4.5. |
ОДСБ, қалалар мен аудандардың әкiмдерi |
Тұрақты 2004-2006жж. |
|
|
|
Халықаралық мекемелердiң және БДҰ бағдарламасы бойынша донор елдерiнiң қаражаты |
4.6. |
ОДСБ, ЕСМ басшылары
|
2004-2006жТұрақты 2004-2006ж |
2 500 31000 |
2 014 28 707 |
29499 |
Жергiлiктi бюджет
|
4.7. |
ОДСБ, ОСЕ бас дәрiгерi |
2005ж |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
4.8. |
БМСК және ОПО басшылары |
2004-2006 жж. |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
4.9. |
БМСК басшылары және ОПО басшылары |
2004-2005 жж. |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
4.10. |
ЕСМ басшылары |
2004-2006 жж. |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
4.11. |
ОДСБ және облыстық
|
2004-2006 |
9 000 |
13 000 |
17 955 |
Жергiлiктi бюджет |
4.12. |
ОДСБ |
2004-2006ж |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
4.13. |
ОДСБ, СөСПҚ ОО |
2004-2006ж |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
5.1.
|
ОДСБ Облыс әкiмi,ОДСБ |
2004- 2006ж2005-2006ж |
|
35 000 200000 6543 1442 10000 100000 |
150000 6543 1441 81000 |
Көзделген қаражат шегiнде
|
5.2. |
ОДСБ |
2004ж |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
5.3. |
Облыс әкiмi,ОДСБ |
2005-2006ж |
|
104873 |
104 872 |
Жергiлiктi бюджет |
5.4. |
ОДСБ, Ақтау және Жаңаөзен қалалары-
|
2005-2006ж |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
5.5. |
ОДСБ, ОАА бас дәрiгерлерi |
2005-2006ж |
|
5 000 |
5 000 |
Жергiлiктi бюджет |
5.6. |
ОДСБ, ЕСМ бас дәрiгерлерi |
2005ж |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
6.1 |
ОДСБ, ОМСЭҚД |
2004- 2005жж. |
|
|
|
Мемлекеттiк органдарды стауға көзделген қаражаты шегiнде |
6.2. |
ОУО ОМСЭҚД |
2004ж. 2005ж. |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
6.3. |
Қалалар мен аудандардың әкiмдерi, ОББ,СӨСҚП ОО |
2004- 2005жж. |
|
|
|
Қаржы көздерін талап етпейді |
7.1. |
ОДСБ,облыстың ЕСМ басшылары |
2004- 2006жж. |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
||
7.2. |
ОДСБ |
2004- 2006ж. |
164 |
163 |
163 |
Жергiлiктi бюджет |
||
7.3. |
ОДСБ |
2004 -2005ж. |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
8.1. |
Қалалар мен аудандардың әкiмдерi |
2004- 2006ж. |
|
|
|
Көзделген қаржы шегiнде |
8.2. |
ОДСБ,ОББ |
2004ж.-2005ж. |
|
|
|
Халықаралық мекемелердiң және БДҰ бағ- дарламасы бой-
|
8.3. |
ОББ, СөСҚП ОО |
2004ж.-2005ж. |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
8.4. |
Облыстық ЕСМ басшылары |
2004ж.-2005ж. |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
9.1. |
Облыс әкiмi,ОД |
2004-2006
|
|
10000
|
450 000 20 000 |
Жергiлiктi бюджет Жергілікті бюджет Жергілікті бюджет |
9.2. |
ОДСБ |
2005-2006 |
|
|
|
Көзделген қаражат шегiнде |
74197 729928 888659
БАРЛЫҒЫ : 1 692 784
Қысқарған сөздер
:
1.
ОДСБ
- Облыстық денсаулық сақтау басқармасы ОББ-Облыстық бiлiм беру басқармасы
3.
ОМСЭҚД
- Облыстық мемлекеттiк санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау департаментi
4.
СӨСҚП ОО
- Салауатты өмiр салтын қалыптастырудың облыстық орталығы
5.
ОПО
- Облыстық перинаталдық орталық
6.
БМСК
- Бастапқы медициналық-санитарлық көмек
7.
АХАТ
- Азаматтық хал актiлерiн тiркеу
8.
ОҮД
- Облыстық әдiлет департаментi
9.
ЖСҚ
- Жобалық сметалық құжат
10.
БДҰ
- Бүкiлдүниежүзiлiк денсаулық сақтау ұйымы
11.
ЕСМ
- Емдеу-сауықтыру мекемелерi
12.
НҚА
- Нормативтiк құқықтық акт
13.
АмБ Қ Р±ЗО
- Ана мен баланы қорғаудың республикалық ғылыми-зерттеу орталығы
14.
БҚММА
- Батыс Қазақстан мемлекеттiк медициналық академиясы
15.
ОБА
- Облыстық балалар ауруханасы
16.
ОЖА
- Облыстық жұқпалы аурухана
17.
ОАА
- Орталық аудандық аурухана
18.
ОТҚД
- Облыстық туберкулезге қарсы диспансер