Маңғыстау облысында ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы туралы

Маңғыстау облысы мәслихатының 2004 жылғы 30 маусымдағы N 6/81 шешімі. Маңғыстау облыстық Әділет Департаментінде 2004 жылғы 5 тамызда N 1732 тіркелді

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы" Қазақстан Республикасы  заңының  6-бабы 1-тармағының 1) тармақшасына сәйкес облыстық мәслихат  шешім етті:

     1. Маңғыстау облысында ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы бекітілсін (қоса беріліп отыр).

      2. Осы шешім жарияланған күннен бастап күшіне енеді.

 

        Сессия төрағасы                                Облыстық 
                                                мәслихаттың хатшысы

               

  "Маңғыстау облысында ана мен бала
 денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға
 арналған Аймақтық бағдарламасы" облыстық
 мәслихатының 2004 жылғы 30 маусымдағы
N 6/81 шешімімен бекітілді

МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫНДА АНА МЕН БАЛА ДЕНСАУЛЫҒЫН ҚОРҒАУДЫҢ 2004-2006 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН АЙМАҚТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ

  Бағдарламаның мазмұны

1. Ана мен бала денсаулығын қорғаудың қазіргі жағдайын талдау.
2. Бағдарламаның мақсаты мен міндеттері.
3. Бағдарламаның негізгі бағыттары  мен жүзеге асыру тетіктері.
4. Керекті ресурстар мен қаржыландыру көздері.
5. Бағдарламаны іске асырудан күтілетін нәтижелер.
6. Бағдарламаны іске асырудың іс-шаралар жоспары.  

  Бағдарламаның паспорты

      Атауы  Маңғыстау облысында ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы

      Әзірлеудің негізі  Қазақстан Республикасы Президентінің 2003 жылғы 4 сәуірдегі "Қазақстан Республикасының 2010 жылға дейінгі стратегиялық даму жоспары туралы"  Жолдауы , "Халық денсаулығы"  Мемлекеттік бағдарламасы, 2003 жылғы 10 қазандағы "Қазақстан Республикасында ана мен баланы, отбасын  қорғаудың заңнамамен қамтылуы мәселелері" бойынша парламенттік тыңдаудың облыс әкімдеріне ұсыныстары. Қазақстан.  Республикасы Президентінің  "Бәсекеге қабілетті Қазақстан үшін, бәсекеге қабілетті экономика үшін,  бәсекеге қабілетті   халық үшін" атты 2004 жылғы 19 наурыздағы  Жолдауы

      Негізгі әзірлеуші  Маңғыстау облыстық денсаулық сақтау басқармасы

      Мақсаты  Бағдарламаның негізгі мақсаты  - ана мен баланың денсаулығын  сақтауға жағдай жасау және  салааралық және бірлесіп қызмет көрсету арқылы сапалы медициналық көмек көрсету

      Міндеті  Бағдарламаны жүзеге асыру тетігі мен  оларды орындаудың мониторингісін жасау

      Жүзеге асыру тетіктері  Аймақтық ерекшеліктерді ескеріп, ана мен баланың денсаулығын қорғауға жағдай жасайтын нормативтік-құқықтық актілер мен директивтік құжаттарды     дайындау және қабылдау

      Қаржыландыру көздері   Жергілікті бюджет

      Күтілетін нәтижелер  Бағдарламаны жүзеге асыру тек қана ана мен баланың денсаулығын ғана емес, сонымен бірге бүкіл облыс тұрғындарының денсаулығын жақсартуға жағдай  туғызады

      Орындаушылар  Облыстық, қалалық, аудандық әкімдіктер, облыстық денсаулық сақтау басқармасы, облыстық  білім беру басқармасы, облыстық санитарлық эпидемиологиялық қадағалау департаменті

      Іске асыру мерзімі  2004-2006 жылдар           

 

  КІРІСПЕ

      Қазақстан Республикасының " Қазақстан-2030  " даму стратегиясымен мемлекетіміз азаматтардың денсаулығы мен тұрмысын жақсартуды ұзақ мерзiмдi басым бағыттарының бiрi ретiнде анықтады.
      Тұрғындардың денсаулығы - ұлттық қауiпсiздiктiң, экономикадағы тұрақтылықтың, Қазақстандағы әлеуметтiк өмiрдiң негiзi құрамы болып табылады.
      Адамзат дамуының барлық кезеңдерiнде ана мен бала өмiрдiң негiзгi құндылықтарының қатарынан орын алып келедi. Неке және отбасы, ана және әке Қазақстан Республикасының негiзгi Заңымен Үкiметтiң қорғауына ие.
      Алайда, 90-жылдардағы жалпы экономикалық күйзелiс тұтастай әлеуметтiк салаға, отбасы, аналар мен балалардың жағдайына терiс әсер еттi.
      Қазақстанның балалары бейбiтшiлiк, тұрақтылық жағдайда өсiп келедi, басқа елдердегiдей бiздiң балалар босқындықты көрген жоқ, оларды әлеуметтiк қорғауға, отбасын тұтастай сақтауға, сүйемелдеуге шаралар қолданылуда. Бiздiң балалар бiлiм алуда.
      Тәуелсiздiк жылдарында Қазақстан Республикасында отбасын, ана мен баланы қорғау мәселелерiне бағытталған көптеген жұмыстар жасалды; экономика және қаржыландырудың мүмкiншiлiктерiн есептеп, тиiстi бағдарламаларға сәйкес, денсаулық сақтаудың, бiлiм алудың, әлеуметтiк қорғаудың салалары қаржыландырылуда, заңнамалық базаның негiзi жасақталған.
      Қазақстан Республикасы дамуының 2010 жылға дейiнгi стратегиялық жоспарында тұрғындардың репродуктивтiк денсаулығын қорғауға, репродуктивтiк жағдайын қалпына келтiруге, терiс демографиялық беталысты түзетуге бағытталған iс-әрекеттер ұсынылып, әйелдердiң мәртебесiн нығайту, елiмiздiң саяси, әлеуметтiк, экономикалық дамуында олардың ерлермен қатар белсендi рөлiн мойындай отырып, басымдылықтары белгiленген;
      елiмiздегi тұрғындар санының табиғи өсу жолымен және көшi-қон процессi арқылы көбеюi;
      отбасын жоспарлау;
      ана мен баланы қорғау;
      2003 жылдан бастап, әйелдерге бала босанғанда айлық есептi көрсеткiштiң 15 еселiк мөлшерiнде бiржолғы жәрдемақы төлеу басталды.
      Соңғы жылдарда әйелдер мен балаларды қорғауға, демография саясатының мәселелерiне көп көңiл бөлiнуде. Осының нәтижесiнде ана мен бала өлiмiнiң көрсеткiштерi азайды, негiзгi демографиялық көрсеткiштердiң өсуi байқалуда.
      Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң "Қазақстан Республикасы үкiметiнiң кейбiр қаулыларының күшiн жою туралы 2003 жылғы 14 ақпандағы N 159  қаулысымен  Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң" Қазақстан Республикасында 2001-2005 жылдарда ана мен баланы қорғаудың бағдарламасын бекiту туралы" 2001 жылғы 14 мамырдағы N 630  қаулысы  күшiн жойды (СААП Қазақстан Республикасы, 2001 жыл, 224-бет).
      Мемлекеттiк саясатты жүзеге асыруды күшейту мақсатында және ана мен баланың денсаулығын қорғауда нақты шаралар қабылдау үшiн, облыс тұрғындарының денсаулығын жақсартуда жетiстiктерге жету үшiн Маңғыстау облысындағы ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға арналған Аймақтық бағдарламасы әзiрлендi.                      

  1. Ана мен бала денсаулығын қорғаудың қазiргi
жағдайын талдау

      1990-жылдардағы халықтың әл-ауқатының төмендеуі, бiлiмге, алғашқы медициналық-санитарлық және әлеуметтiк көмекке мемлекеттiк қаржының қысқаруы, ең алдымен, әйелдер мен балаларға керi әсерiн тигiздi.
      Соңғы жылдары облыс тұрғындарының демографиялық көрсеткiштерiнiң белгiлi шамада жақсарып келе жатырғанын көруге болады.
      Бiздiң облыс басым көпшiлiгiн қала тұрғындары құрайтын облыстар қатарына жатады.
      2003 жылдың қорытындысы бойынша барлық тұрғындардың 77% қалада, тек қана 23% ауылдарда тұрады. Жас шамаларына қарағанда - балалар 33%, республика бойынша олар-31,2% құрайды, бала көтеретiн жастағы әйелдер- 859,73 немесе 24,7%.
      Облыстың демографиялық көрсеткiштерiнде 90-жылдары басталған туу көрсеткiштерiнiң төмендеуi қазiргi кезде тұрақталып келедi. Бiздiң облыс Қазақстан Республикасындағы дәстүрлi туу деңгейi жоғары аймақ болып табылады.      

      Маңғыстау облысы бойынша 1991-2003 жылдардағы туудың көрсеткіштері  

      Облыс бойынша он жылдың iшiнде (1991-2001ж.ж.) бала туу 50%-ке азайды. Туу динамикасына сәйкес табиғи өсудiң деңгейi азаюға бағыт алуда. Егерде 1991 жылы 1000 тұрғынға шаққанда, табиғи өсудiң көрсеткiшi 18,6 болса, 2003 жылы табиғи өсудiң бұл көрсеткiшi -13,7, ал республикалық көрсеткiш - 4,7.
      Облыстағы сәбилер өлiмiнiң динамикасын бағалай келiп, соңғы жылдары бұл көрсеткiштiң азаюға бағыт алғандығын атап өтуге болады. 

      Маңғыстау облысында сәбилер өлiмiнiң 1991-2003 жылдардағы салыстырмалы көрсеткiштерi.

      1 жасқа дейiнгi балалар өлiмiнiң себептерiнiң iшiнде олардың перинаталдық кезеңдерiндегі әртүрлі аурулардан шетінеуі бiрiншi орын алады. Балалардың 7-күнге жетпей өлу себебі - анасының денсаулығына байланысты. Екiншi орында - балалардың туа бiткен дерттерiнен өлуi (жүрек дамуының кемiстiгi, жүйке жұмыстарынан, асқазан-iшек жолдарының өмiрге жарамсыздығынан). Туа бiткен ақауларға алып келген себептер әртүрлi болуы мүмкiн, соның iшiнде экологиялық факторлар да бар. 
      Жылдан жылға Ақтау және Жаңаөзен қалаларының ауалары ластануда. Тек қана бiр Ақтау қаласының аймағында жалпы ауданы 7-шаршы км құрайтын 11 рұқсат етiлмеген қоқыс төгу орны анықталған. Олар ең алдымен жердi ауыр металдармен (цинк, мыс, никель, қорғасын) бүлдiредi. Кейбiр жерлерде молибденнiң, ниобийдiн, натрийдiң жоғарғы шоғырлануы байқалған. Оның үстiне Ақтау қаласының төңiрегiнде ашық уран рудниктері бар. Олардан уран мен рудий жел және уақытша аққан жаңбыр сулары арқылы тарайды. 
      Іштен туа біткен жүрек кемістіктеріне жыныс жолдарымен берiлетiн аурулардың да әсерi бар. Үшiншi орынды тыныс ағзаларының, оның iшiнде өкпе қабынуы аурулары алады.
      Бүгінгі таңда облыс бойынша әйелдер денсаулығының индексi 18% құрайды. Облыстағы аймақтық патологияға жүктi әйелдердiң қаны аздығы жатады және ол 80,1% құрайды. (республика бойынша - 19,7%), екiншi орында гестоз - 36,1%, (республика - 19,7%), қан айналымы ауруы - 10,1% (республика - 3,5%), қалқанша бездер қызметінің бұзылуы - 9,8%, (республика - 4,1%).
      Орталық Азия елдерi арасында елiмiздегi аналар өлiмiнiң деңгейi жоғары көрсеткіштер қатарында қалып отыр. 

      Облыс бойынша аналар өлiмiнiң динамикасы (тiрi туған 100000 сәбиге)

      Қазақстанда денсаулық жылын өткiзу шеңберiнде және мектеп оқушыларына жүргізілген алдын-ала сауықтыру байқауының қорытындысы бойынша, барлық тексерiлген балалардың 30% аурулы болып шықты.
      Облыстағы 12-18 жастағы балалар ауруының құрылымын талдағанда - бiрiншi орынды асқорыту аурулары - 21,6%, екiншi орынды қан аурулары - 19,7%, үшiншi орынды iшкi секреция қызметiнiң бұзылуы - 13,7 %.
      Соңғы жылдары балалар әлеуметтiк маңызды аурулармен, оның iшiнде туберкулезбен көп ауыратын болды. 
      Ауылдық жерлерде жас балалар қаны аздықтан, психофизикалық даму деңгейiнiң кешеуiлдеуiнен, мешелдiктен зардап шегуде.
      Денсаулықтарындағы ауытқушылықтарға байланысты жасөспiрiмдер өздерiнiң Ата Заңда қаралған азаматтық борыштарын өтей алмауда.
      Көру, сөйлеу есту мүшелерiнде және дене бiтiмiнiң өсуiнде кемiстiктерi бар балалар саны өсуде. Жыл сайын мүгедек балалар көбейiп келедi, бүгiнгi күнi олардың саны 1 мыңға жақындады. Оларды оңалтуға, белсендi өмiр сүруге тартуға ерекше қамқорлық керек. 
      Балаларға және бала табатын жастағы әйелдерге санаторийлық және оңалту көмегiн беретiн орындар дағдарыс жағдайында. Облыста аталған сала бойынша санаторийлық орындар жоқ.
      Күнi бүгiнде әйелдер мен балалардың денсаулықтары көп жағдайлар мен факторларға, оның iшiнде әлеуметтiк-экономикалық, экологиялық және басқа себептерге байланысты екенi белгiлi, оларды шешуде барлық мүдделi мемлекеттiк және мемлекеттiк емес ведомстволар мен басқармалардың бiрiгiп жұмыс жасауы керек екендiгi даусыз.
      Осы жағдайларды ескере отырып, қазiргi уақытта ана мен баланың денсаулық жағдайын жақсарту үшiн "Ана мен бала денсаулығын қорғау" бағдарламасын әзiрлеп, жасақтау қажет. 

  2. Бағдарламаның мақсаты мен мiндеттерi 

      Аймақтық бағдарламаның басты мақсаты; бала мен ананың денсаулығын сақтап, жақсартуға жағдай жасау, ана мен балалардың арасындағы аурулардың алдын алу және азайту, мамандандырылған көмектiң сапасын жақсарту, аналар мен балаларды оңалту және санаторийлық сауықтыру, облыстағы балалар мен бала босанатын ұйымдардың материалдық-техникалық базасын жақсарту.
       Негiзгi мiндеттерi:
      балалар мен бала босанатын ұйымдардың материалдық, техникалық базаларын жақсартып, қазiргi таңдағы медициналық жабдықтармен қамтамасыз ету, жаңа құрылыстар салу, кереуеттер санын көбейту;
      емдеу мен диагностиканың қазiргi заманғы әдiстерiне сәйкес қайта дайындау арқылы медицина қызметкерлерiнiң  кәсiби бiлiктiлiктерiн тұрақты жетiлдiрiп отыру;
      емдеу - сауықтыру ұйымдары мен жергiлiктi басқару органдарының  қызметтерiнiң сабақтастығын үйлестiрiп, жақсарту; 
      әйелдер мен балалардың оңалту және санаторийлық орталықтарын ұйымдастыру.

  3. Бағдарламаның негiзгi бағыттары мен жүзеге
асыру тетiктерi

      Бағдарламаны жүзеге асыру үшiн оларды сатылы түрде орындайтын iс-шаралар жоспары әзiрлендi.
      Бағдарламаның мақсатына жетудiң негiзгi бағыттары мен басымдықтары болып саналады;
      әйелдер мен бала тұрғындарды тұрақты алдын-ала тексерудi реттейтiн емдеу-диагностикалық көмектiң сапасын жақсартуға бағытталған директивтi құжаттар талабын орындау;
      жергiлiктi бюджеттiң жобасын дайындағанда аналар мен балаларды қорғау бағдарламасын қаржыландырудың басымдығы;
      аналар мен балалар денсаулығын қорғау iсiнде, бағдарламаның басты мақсаттарын шешуге салааралық көзқарас;
      бастапқы және арнаулы медициналық көмектiң барлық деңгейi аналар мен балалар үшiн қол жетерлiк дәрежеде болуын қамтамасыз ету.
      бала емiзетiн аналардың, екiқабат әйелдердiң, балалардың құнарлы тамақтануын қамтамасыз ету;
      мектепке дейiнгi жастағы, мектептердегi, интернаттардағы, балалар үйiндегi және басқа орындардағы балаларды медициналық көмекпен қамтамасыз етудi жетiлдiру;
      қатерлi топқа жататын аналар мен балаларды уақытында оңалтып, сауықтыру.

  4. Қажеттi ресурстар мен қаржыландыру көздерi

      Аймақтық бағдарламаны iске асыру 2004-2006 жылдары төмендегi қаржыландыру көздерiнен жүргiзiледi.
      Республикалық бюджеттiң қаражаттары;
      Жергiлiктi бюджеттiң қаражаттары;
      Мемлекеттiк емес ұйымдардың қаражаттары.
      "Маңғыстау облысында 2004-2006 жылдары ана мен бала денсаулығын қорғау" Бағдарламасын жүзеге асыруға қажетті қаржы шығындарының шамасы:

Қаражат

2004 жыл

2005 жыл

2006 жыл

Республикалық бюджет

 

 

 

Жергiлiктi бюджет

74197

729922

888659

Барлығы

74197

729928

888659

        

  5. Аймақтық бағдарламаны жүзеге асырудан күтiлетiн нәтижелер

      Бағдарламаны жүзеге асырудың нәтижесiнде ана мен баланы қорғаудың басым бағытымен қаржыландыруы орнықты қалыптасқан жүйе түзiледi.
      Ана мен баланың денсаулығын қорғау проблемаларын шешу келесi мәселелердi қарастырады:
      аналар мен балалардың арасындағы ауруларды азайту, балалардың психо-физикалық дамуын жақсарту, облыс бойынша барлық тұрғындардың денсаулық жағдайларын жақсарту;
      аналардың, балалардың, сәбилердiң арасындағы өлiм деңгейiн азайту;
      аналар мен балаларға көрсетiлетiн медициналық көмектiң жалпыға бiрдей қол жетерлiк дәрежеде болуы; 
      балалар мен әйел тұрғындарға санаторийлық және оңалту көмектерiн дамыту;
      акушер-гинекологтардың, педиатрлардың, жалпы тәжiрибедегi және басқа мамандықтар дәрiгерлерiнiң аналар мен балаларды емдеуде қазiргi заманғы, шығыны аз, тиiмдi әдiстерiн тәжiрибеге енгiзуде кәсiби бiлiк деңгейлерiн көтеру;
      балалар мүгедектiгiн азайтуға жағдай жасау;
      әйелдер мен бала тұрғындарға көмек көрсететiн санаторий мен оңалту орталығын ашу;
      әлеуметтiк жағдайы төмен, жергiлiктi жерден көмек алуға құқығы бар отбасылардың балалары мен аналарын сауықтыру;
      отбасы мен қоғамның салауатты өмiр салты туралы бiлiмдерiн тереңдету, балалар арасындағы аурулардың алдын алу, ананың репродуктивтiк денсаулығын қорғау;
      мектепке дейiнгi және мектептегi тәрбие жүйесiндегi валеологияның негiзiн зерттеу;
      осы бағдарламаны жүзеге асыруда жергiлiктi басқару органдарымен, мемлекеттiк және мемлекеттiк емес мекемелермен, халықаралық ұйымдармен нақты мәселелердi шешуде арақатынаста болу;
      ана мен бала денсаулығын қорғау мәселелерiн насихаттау және шешу бағытында қалың жұртшылықты, қоғамдық ұйымдарды, тұрғындарды кеңiнен тарту;
      ана мен бала денсаулығын қорғауда заңнамадағы нормалардың сақталуын бақылауға алу. 

  6. Маңғыстау облысында ана мен бала денсаулығын қорғаудың 2004-2006 жылдарға арналған аймақтық бағдарламасын жүзеге асыру жөнiндегi iс-шаралар жоспары

 

 Iс шаралар 

Аяқталу нысаны

1

2

3

1. Ана мен баланы қорғау бойынша ұйымдастыру-құқықтық iс-шаралары

1.1

АХАТ- пен бiрлесе отырып, әйелдер мен балалардың туу және өлу жағдайларын  тiркеуден өткiзудi қамтамасыз ету. 

ОДСБ мен ОYД 
бiрлескен бұйрығы

1.2

Емдеу-сауықтыру мекемелерiнiң қызметiн үйлестiру үшiн, компьютерлiк байланыстың қазiргi таңдағы әдiстерiн енгiзу.

ҚР ДСМ ақпарат

2. Ана мен баланы тамақтандыру

2.1

Нәрестелерді, атап айтқанда жергiлiктi жерден әлеуметтiк көмек алуға құқығы бар отбасыларының балалары үшiн, облыста сатылы түрде балалардың сүт кухнясын ашу және диспансерлiк есепте тұратын балаларды емдiк тағамдармен қамтамасыз ету.
              Ақтау қаласы
Қалада сүт кухнясының құрылысын жобалау және салу.
ЖСҚ
Құрылыс
Жабдықтар сатып алу, қызметкерлер ұстау
            Түпқараған ауданы
Сүт кухнясының ғимаратын күрделi жөндеуден өткiзу
Қызметкерлердi ұстау, жабдықтар сатып алу
              Қарақия ауданы
Сүт кухнясының ғимаратын күрделi жөндеуден өткiзу
Қызметкерлердi ұстау, жабдықтар сатып алу                   Маңғыстау ауданы
Сүт кухнясының ғимаратын күрделi жөндеуден өткiзу.
Қызметкерлердi ұстау
жабдықтар сатып алу.

 

ЖСҚ

 

 

 

 

 

 

ЖСҚ

 

ЖСҚ

 

Шығын
дар сметасы

2.2

Облыстың шағын заводтарында балалардың  және емдiк тағамдарды өндiрудi кеңейту.

ОДСБ ақпарат

2.3

Емшекпен емiзу бағдарламасының орындалуын қамтамасыз ету: негiзiнен емшекпен емiзудiң  әдiстерi бойынша  ата-аналар мен орта медициналық қызметкерлердiң бастапқы буыны үшiн жасақталған бағдарламасымен пункттер ашу, сонымен қатар 
1) Ақтау қаласы- облыстық перинаталдық орталық 
2) Жаңаөзен қаласы- қалалық перзентхана, балалар ауруханасы және АДА.
3) Аудандар-емханалар мен АДА.
Бiлiктiлiктi жетiлдiру факультеттерiнiң базасында облыстық перинаталдық орталықтың, перзентхана үйлерiнiң және бөлiмшелерiнiң ,бастапқы медициналық-санитарлық көмектiң дәрiгерлерiн   дайындау.

ОДСБ бұйрығы

2.4

Мектеп оқушыларын, әсiресе төменгi класс оқушыларын ыстық тамақпен қамтамасыз ету. 

Облыс әкiмiнiң қаулысы

3. Экология және әйелдер мен балалардың денсаулығы

3.1.

Облыс тұрғындарының денсаулығына, соның iшiнде әйелдер мен балаларға экологиялық ортаның әсерi туралы кеңiнен насихат жұмысын жүргiзу.

ОДСБ бұйрығы

3.2.

Аймақтағы тұрғындардың денсаулығына экологиялық факторлардың әсерi жөнiнде арнайы зерттеулер жүргiзу.

ОДСБ бұйрығы

4. Балалар мен әйелдердiң денсаулығын қорғау бойынша сауықтыру жұмысы

4.1.

Әйелдер мен балаларға сауықтыру байқауының скринингтiк регистрiн сатылап енгiзу
/ҚР ДСМ құқықтық-нормативтiк құжаттарының талаптарына сәйкес сауықтыру байқауларын өткiзу/

ОДСБ бұйрығы

4.2.

Өте жиi кездесетiн  тұқым қуалайтын және туа бiткен ауруларды анықтауда скрининг диагностикасын енгiзу
/фенилкетонурии, гипотиреза және басқа/ ол үшiн:
1. Облыстық перинаталдық орталықта медициналық-генетикалық кеңес беру кабинетiн ашу.
2.Бiрыңғай мәлiметтер банкін құру.
3.Қосымшаға сәйкес медициналық жабдықтар сатып алу.

НҚА,

ОДСБ бұйрығы

4.3.

Облыстық балалар ауруханасының жанынан перинаталдық орталықтың мамандарын тарта отырып, автокөлiк бөлу арқылы балалардың және әйелдердiң көшпелi штаттық дәрiгерлiк бригадасын ұйымдастыру. 

ОДСБ бұйрығы

4.4.

Жүктi әйелдердiң вирустық жұқпаларын,ұрық дамуының туа бiткен ауытқуын, жыныстық жолмен берiлетiн жұқпаларды анықтау үшiн толық, уақытылы, тегiн тексерiлуiн қамтамасыз ету. 

ҚР ДСМ, ОДСБ бұйрығы

4.5.

Бала жастағы ауруларды ықпалдастықпен жүргiзу стратегиясын сатылап енгiзу /БЖАЫЖ/. 

НҚА,
ОДСБ бұйрығы

4.6.

Мамандарды дайындау,   оқыту семинарларын өткiзу жолымен, сауықтыру жұмыстарын, уақытылы диагностиканы жақсарту арқылы  сүт безi обырының ұлттық скринингiн енгiзу.Осы мақсатта медициналық жабдықтар сатып алу
/кольпоскоптар, маммографтар/.

ОДСБ бұйрығы

4.7.

Мектеп жасындағы балалардың тiс, лор патологиясы ауруларының алдын-алу , сауықтыру жұмыстарын күшейту мақсатында iрi мектептерде тiс дәрiгерiнiң кабинеттерiн ашу, сонымен қатар:
Ақтау қаласында-10 мектеп
Жаңаөзен қаласы-6 мектеп
Маңғыстау ауданы-3 мектеп
Түпқараған ауданы-1 мектеп
Қарақия ауданы-2 мектеп
Бейнеу ауданы-2 мектеп
Облыстық стоматологиялық емханада гигиена кабинетiн ұйымдастыру және ашу

ҚР ДСМ ақпарат

 

 

 

Шығыс сметасы, ОДСБ бұйрығы

4.8.

Облыстық емдеу-сауықтыру мекемелерiнiң көрсеткiштерi және мекенжайы бойынша экстражыныстық аурулармен зардап шегетiн жасөспiрiм қыздарға амбулаториялық және стационарлық сауықтыруды қамтамасыз ету

ҚР ДСМ ақпарат

4.9.

Жатырдағы ұрықтың туа бiткен кемiстiгiн анықтау мақсатында 22 аптаға дейiн жүктi әйелдердi 100 пайыз УЗИ скринингпен қамтамасыз ету /гидроцефалия,анэнцефалия, көптеген кемiстiктер/ және жүктiлiктi уақытында үзу.

ҚР ДСМ ақпарат

4.10.

Анемияны емдеудiң және сауықтырудың жасақталған схемасына сәйкес жүктi әйелдерге және 15 жасқа дейiнгi балаларға арналған анемияға қарсы аймақтық бағдарламасының орындалуын қамтамасыз ету.

ОДСБ,

ҚР ДСМ ақпарат

4.11.

Мектеп жасындағы балалар мен жүктi әйелдердiң арасында құрамында йоды бар препараттарды енгiзу арқылы  йод жетiспеушiлiк жағдайларын сауықтыру бағдарламасын енгiзу:
2004ж.- 6560 жүктi әйелдер және 20000 балалар
2005-6800 жүктi әйелдер және 30000 балалар
20006-7200 жүктi әйелдер және 40000 балалар

ОДСБ бұйрығы

4.12.

Жоғары қатер тобына жататын жүктi жүктi әйелдердi тексеру, емдеу, босану мақсатында   Алматы және Астана қалаларына АмБҚ  Р±ЗО  уақытылы жолдауды қамтамасыз ету.

ҚР ДСМ ақпарат

4.13.

Отбасын жоспарлау, бала тууды ынталандыру, денi сау ана және әке, ерте жастағы балаларды күту мәселелерi бойынша санитарлық-насихат жұмыстарын күшейту. 

ҚР ДСМ ақпарат

5. Балалар мен әйелдерге медициналық көмек
көрсетудi жетiлдiру

5.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

Медициналық мекемелердiң материалдық- техникалық базасын нығайту, кадрларды оқыту, медициналық аппаратурамен және құрал- жабдықтармен жарақтандыру арқылы балаларға, жүктi, босанатын және босанған әйелдерге стационарлық медициналық көмек көрсетудiң сапасын  сатылап жақсарту:
1. ЖСҚ
Медициналық жабдықтармен және қатты мүкәммалмен қамтамасыз ете отырып, облыстық балалар ауруханасына 100 кереуетке қосымша құрылыс жүргiзу, сонымен қатар: 
-Қосымша 20 хирургиялық балалар кереуетiн ашу /iрiңдi хирургия, офтальмология,
оториноларингология/;
-Травматологиялық пункттi,лабораторияны кеңейту;
-Облыстық кеңестiк балалар емханасын ашу;
2. ЖСҚ
Жаңаөзен қалалық перзентхананың ғимаратына гинекологиялық аурулар үшiн 40 кереуеттiк қосымша құрылыс салу.

ҚР ДСМ ақпарат

 

 

 

ЖСҚ
Смета шығындары

 

ЖСҚ, шығыс сметасы

5.2.

Облыстық балалар ауруханасында неврологиялық балалар бөлiмшесiн ашу. 

ОДСБ бұйрығы

5.3.

Облыстық балалар ауруханасына, облыстық перинаталдық орталыққа, облыстық жұқпалы ауруханаға, Жаңаөзен перзентханасына, Ақтау қалалық емханасына қазiргi таңдағы медициналық аппаратуралар сатып алу арқылы облыстық балалар ауруханасын және медициналық мекемелердiң босану бөлiмдерiн аудандық, қалалық медициналық мекемелердiң бағыныстағы бөлiмшелерiн жетiлдiру.

Есеп, шығыс сметалары

5.4.

Қалалық балалар ауруханасында сурдологиялық кабинеттер ұйымдастыру.

ОДСБ бұйрығы

5.5.

Аудандық ауруханалардың балалар бөлiмшелерiн электроотсостармен, балалар инкубаторларымен, электрондық таразымен қамтамасыз ету.  

ОДСБ есебi

5.6.

Бүкiл дүниежүзiлiк денсаулық сақтау ұйымының "Аурухана балаларға достық қатынаспен", "Денсаулықты нығайтуға мүмкiндiк туғызатын ауруханалар" деп аталатын жобаларын енгiзу.

ОДСБ бұйрығы

 6. Жалпы бiлiм беру мекемелерiндегi балалардың
денсаулығын қорғау

6.1

Санитарлық-эпидемиологиялық қызмет органдарымен бiрлесе отырып, оқу процесiн ұйымдастыру кезiнде, санитарлық-гигиеналық талаптардың сақталуына бақылау жасау.

НҚА

6.2.

Мектеп жасындағы және мектеп жасына дейiнгi балалардың санитарлық -гигиеналық талаптарға сәйкес келмейтiн патологиясын зерттеу.
Гигиеналық жағдайларды түзету мақсатында, ҚР ДСМ нормативтiк құжаттарына сәйкес iрi мектептерде дәрiгердiң , әрбiр мектепте орта буынды медициналық қызметкердiң штаттық бiрлiгiн енгiзу.

НҚА,

ОДСБ мен ОББ бiрлескен бұйрығы

6.3.

Мектеп жасына дейiнгi және орта бiлiм беру мекемелерiнде балалардың сырқаттануын азайту мақсатында шынығудың табиғи және дене шынықтыру әдiстерiн енгiзу. 

ОДСБ және ОББ бiрлескен бұйрығы

7. Кадрлар саясаты

7.1.

Балалар және босандыру қызметi дәрiгерлерiнiң кәсiптiк деңгейiн көтерудi қамтамасыз ету.

  

7.2.

академиясының кураторымен келесi тақырыптар бойынша семинарлар және тестiлер өткiзу:
"Акушерлiк қан кетулер", "Гестоздар", "Экстражынысты аурулар және жүктiлiк", "Оралымды акушерлiк және гинекология", "Босанудың үшiншi кезеңiндегi асқынулар", т.б.

ОДСБ бастығы

7.3.

Облыс бойынша жоғары бiлiктi мамандар үшiн қызметтiк пәтерлер сатып алу немесе жатақханамен қамтамасыз ету.

Обл. әкiмiнiң
қаулысы және облыстық мәслихаттың шешiмi

8. Жетiм балалар мен ата-ананың қамқорлығынсыз қалған
балаларды медициналық-санитарлық көмекпен қамту

8.1.

Балалар үйлерi мен мектеп-интернаттардың материалдық-техникалық базасын жақсарта отырып, мүмкiндiгi шектеулi балаларды белсендi өмiр салтына бейiмдеу.

Облыс әкiмиятының қаулысы

8.2.

Асырап алуға мүмкiндiктерi бар /сонымен бiрге шетелдiктер/ ата-анасының қамқорлығынсыз қалған және жетiм балалар жөнiнде мәлiметтер банкiн құру.

НҚА

8.3.

Балалар үйлерiндегi және мектеп- интернаттардағы тәрбиеленушiлердi еңбекке психологиялық және тәжiрибе жүзiнде  дайындау, кәсiптiк бейiмдеу, сауықтыру бағдарламаларын жасақтау және енгiзу.

НҚА

8.4.

Бастапқы медициналық-санитарлық көмек деңгейiнде ақыл-ойының дамуында ауытқушылық бар сәбидi емдеу және ерте диагностика бойынша скрининг -мониторинг жүргiзу. 

ОДСБ бұйрығы

9. Әйелдер мен балаларды оңалту және санаторийлық
сауықтыру

9.1.

Каспий теңiзiнiң жағасында 6 жасқа дейiнгi балалар мен босанғаннан кейiнгi және жүктi әйелдердi сауықтыру үшiн "Ана мен бала" шипажайын немесе оңалту орталығын салу.
- ЖСҚ әзiрлеу
- құрылыс
- медициналық жабдықтармен, қатты және жұмсақ мүкәммалмен жарақтандыру 

Облыс әкiмия-
тының қаулысы
және облыстық
мәслихаттың шешiмi
ЖСҚ мем. сараптама есеп

9.2.

Ақтау қаласындағы "Шипагер" оңалту орталығына аз қамтылған отбасыларының балаларын, ата-анасының көмегiнсiз қалған және жетiм балаларды жолдау және сауықтыру.

ОДСБ бұйрығы

 кестенің жалғасы

 

 

 

Жауапты орындаушылар

Орындау мерзiмi

Көзделiп отырған шығыстар,мың теңге

Қаржыландыру көздерi

2004

2005

2006

 1

 4

5

  6

       7     

1.1

ОДСБ,

ОҮД

Тұрақты

  

  

  

Қаржы шығындарын талап етпейдi

1.2.

ОДСБ

2005-2006

  

  

  

Республикалық бюджет

 

 2.1.

 ОДСБ
Түпқараған ауданының әкiмi, денсаулық сақтаудың үйлестiрушiсi
Қарақия 
ауданнның әкiмi, денсаулық сақтаудың үйлестiрушiсi

 2004-2005

 

 

2005-2006

  

 10000
150000
1500
834

 23000
  1300

 
  5000

 
  1300

 

 1 151

1 052 

1 052 

1 052

 Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi бюджет 
Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi бюджет

  

Маңғыс-тау ауданы-ның әкiмi, денсаулық сақтаудың  үйлестiрушiсi

2004-2005жж. 

2005ж

  

5 000

1 300 

 

1 052

Жергiлiктi бюджет
Жергілікті бюджет

2.2.

Қалалар мен аудандардың әкiмдерi

2004-2005

  

  

  

Кәсіпорын  қаржысы 

2.3.

ОДСБ, облыстың ЕСМ бас дәрiгерлерi

2004-2005жж.

  243

 162

  

 Жергiлiктi бюджет

2.4.

Қалалар мен аудандардың әкiмдерi

2004ж.-2006ж.

  

  

  

Көзделген қаражат шегiнде

3.1.

СөСҚП ОО ОМСЭҚД

Тұрақты

  

  

  

Көзделген қаражат шегiнде

3.2.

ОДСБ

2005-2006

  

  

  

Халықаралық мекемелер қоры

 

4.1.

ОДСБ, ЕСМ басшылары

Тұрақты

26000

15 000

15 005

Жергiлiктi бюджет

 4.2.

ОДСБ, ОПО бас дәрiгерi

2004-2005ж2004-2005ж

2005ж

 290

 290

  

 Жергiлiктi бюджет
Көзделген қаражат шегiнде
Көзделген қаражат шегiнде

4.3.

ОДСБ,  ОБА және ОПО бас дәрiгерлерi

2005-2006жж.

5 000

4 800

2 874

Жергiлiктi бюджет

4.4.

ОДСБ, БМСК басшылары

Тұрақты

  

  

  

Көзделген қаражат шегiнде

4.5.

ОДСБ, қалалар мен аудандардың әкiмдерi

Тұрақты

2004-2006жж.

  

  

  

Халықаралық мекемелердiң және БДҰ бағдарламасы бойынша донор елдерiнiң  қаражаты  

4.6.

ОДСБ, ЕСМ басшылары
Облыстың ЕСМ басшылары

2004-2006жТұрақты 2004-2006ж

2 500

31000

2 014

28 707

 29499 

Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi  Бюджет

4.7.

ОДСБ, ОСЕ бас дәрiгерi

2005ж

  

  

  

Көзделген қаражат шегiнде

4.8.

БМСК және ОПО басшылары

2004-2006 жж.

  

  

  

Көзделген қаражат шегiнде

4.9.

БМСК басшылары және ОПО басшылары

2004-2005 жж.

  

  

  

Көзделген қаражат шегiнде

4.10.

ЕСМ басшылары

2004-2006 жж.

  

  

  

Көзделген қаражат шегiнде

4.11.

ОДСБ және облыстық
ЕСМ бас дәрiгерлерi 

2004-2006

9 000

13 000

17 955

Жергiлiктi бюджет

4.12.

ОДСБ

2004-2006ж

  

  

  

Көзделген қаражат шегiнде

4.13.

ОДСБ, СөСПҚ ОО

2004-2006ж 

  

  

  

Көзделген қаражат шегiнде

 

5.1.

 

 

ОДСБ

Облыс әкiмi,ОДСБ

2004- 2006ж2005-2006ж

     

 

35 000 

200000 

6543 

1442 

10000 

100000

 150000

6543 

1441 

81000

Көзделген қаражат шегiнде
Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi бюджет
Жергiлiктi бюджет

5.2.

ОДСБ

2004ж

 

 

 

 

Көзделген қаражат шегiнде

5.3.

Облыс әкiмi,ОДСБ

2005-2006ж

 

104873

104 872

Жергiлiктi бюджет

5.4.

ОДСБ, Ақтау және Жаңаөзен қалалары-
ның балалар ауруханаларының бас дәрiгерлерi

2005-2006ж

 

        

 

 Көзделген қаражат шегiнде

5.5.

ОДСБ, ОАА бас дәрiгерлерi

2005-2006ж

 

5 000

5 000

Жергiлiктi бюджет

5.6.

ОДСБ, ЕСМ бас дәрiгерлерi

2005ж

 

 

 

Көзделген қаражат шегiнде

 

6.1

ОДСБ,

ОМСЭҚД

2004- 2005жж.

  

  

  

Мемлекеттiк органдарды стауға көзделген қаражаты шегiнде

6.2.

 ОУО

ОМСЭҚД

2004ж.

2005ж.

 

 

 

 

Көзделген қаражат шегiнде

6.3.

Қалалар мен аудандардың әкiмдерi, ОББ,СӨСҚП ОО

2004- 2005жж.

  

 

  

Қаржы көздерін талап етпейді

 

7.1.

ОДСБ,облыстың ЕСМ басшылары

2004- 2006жж.

 

 

 

Көзделген қаражат шегiнде

7.2.

ОДСБ

2004- 2006ж.

164

163

163

Жергiлiктi бюджет

7.3.

ОДСБ

2004 -2005ж.

 

  

  

Көзделген қаражат шегiнде

 

8.1.

Қалалар мен аудандардың әкiмдерi

 2004- 2006ж.

 

 

 

Көзделген қаржы шегiнде

8.2.

ОДСБ,ОББ

2004ж.-2005ж.

 

 

 

Халықаралық мекемелердiң және БДҰ бағ- дарламасы бой-
ынша донорлар
елiнiң қаражаты 

8.3.

ОББ, СөСҚП ОО

2004ж.-2005ж.

 

 

 

Көзделген қаражат шегiнде

8.4.

Облыстық ЕСМ басшылары

2004ж.-2005ж.

 

 

 

Көзделген қаражат шегiнде

 

9.1.

Облыс әкiмi,ОД

 2004-2006
2004-2006
2004-2006

 

 

10000

 

 

450 000

20 000

Жергiлiктi бюджет

Жергілікті бюджет

Жергілікті бюджет

9.2.

ОДСБ

2005-2006

 

 

 

Көзделген қаражат шегiнде

                           74197  729928  888659

 БАРЛЫҒЫ : 1 692 784 

        Қысқарған сөздер
      1.  ОДСБ  - Облыстық денсаулық сақтау басқармасы ОББ-Облыстық бiлiм беру басқармасы
      3.  ОМСЭҚД  - Облыстық мемлекеттiк санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау департаментi
      4.  СӨСҚП ОО  - Салауатты өмiр салтын қалыптастырудың облыстық орталығы
      5.  ОПО  - Облыстық перинаталдық орталық
      6.  БМСК  - Бастапқы медициналық-санитарлық көмек
      7.  АХАТ  - Азаматтық хал актiлерiн тiркеу
      8.  ОҮД  - Облыстық әдiлет департаментi
      9.  ЖСҚ  - Жобалық сметалық құжат
      10.  БДҰ  - Бүкiлдүниежүзiлiк денсаулық сақтау ұйымы
      11.  ЕСМ  - Емдеу-сауықтыру мекемелерi
      12.  НҚА  - Нормативтiк құқықтық акт
      13.  АмБ Қ Р±ЗО  - Ана мен баланы қорғаудың республикалық ғылыми-зерттеу орталығы
      14.  БҚММА  - Батыс Қазақстан мемлекеттiк медициналық академиясы
      15.  ОБА  - Облыстық балалар ауруханасы
      16.  ОЖА  - Облыстық жұқпалы аурухана
      17.  ОАА  - Орталық аудандық аурухана
      18.  ОТҚД  - Облыстық туберкулезге қарсы диспансер

О Региональной программе "Охрана здоровья матери и ребенка в Мангистауской области на 2004-2006 годы"

Решение Мангистауского областного Маслихата N 6/81 от 30 июня 2004 года. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 5 августа 2004 года за N 1732

      В соответствии с подпунктом 1) пункта 1 статьи 6  Закона       Республики Казахстана "О местном государственном управлении в Республике Казахстан" областной маслихат решил:

      1. Утвердить Региональную программу "Охрана здоровья матери и ребенка в Мангистауской области на 2004-2006 годы" (прилагается).

      2. Настоящее решение вступает в силу со дня опубликования.

 

      Председатель сессии                     Секретарь 
                                          областного  маслихата

Утверждена                  
решением Мангистауского областного маслихата
от 30 июня 2004 года N 6/81 "О Региональной
 программе "Охрана здоровья матери и ребенка
в Мангистауской области на 2004-2006 годы"

РЕГИОНАЛЬНАЯ ПРОГРАММА "ОХРАНА ЗДОРОВЬЯ МАТЕРИ И РЕБЕНКА В МАНГИСТАУСКОЙ ОБЛАСТИ НА 2004-2006 ГОДЫ"

 
Содержание Программы:

1. Анализ современного состояния охраны здоровья матери и ребенка.
2. Цель и задачи Программы.
3. Основные направления и механизмы реализации Программы.
4. Необходимые ресурсы и источники финансирования.
5. Ожидаемые результаты от реализации Программы.
6. План мероприятий по реализации Программы.

 
Паспорт Программы

      Наименование       Программа "Охрана здоровья матери и ребенка в Мангистауской области на 2004 -2006 гг." 

      Основание для разработки  Послание  Президента Республики Казахстан народу Казахстана от 4 апреля 2003 года "Стратегический план развития Республики Казахстан до 2010 года".
      Государственная программа "Здоровье народа". 
      Рекомендации парламентских слушаний по вопросу "Законодательное обеспечение охраны семьи, материнства и детства в Республике Казахстан" от 10 октября 2003 года акимам области.
       Послание  Президента Республики Казахстан "К конкурентоспособному Казахстану, конкурентоспособной экономике, конкурентоспособной нации" от 19 марта 2004 года 

      Основной разработчик  Мангистауское областное управление здравоохранения

      Цель  Основной целью Программы является создание условий для обеспечения сохранения жизни и здоровья матери и ребенка, получения качественной медицинской помощи путем межотраслевого сотрудничества

      Задача  Создание механизмов реализации Программы и мониторинг их выполнения

      Механизмы реализации  Подготовка и принятие нормативно-правовых актов, директивных документов по обеспечению условий сохранения здоровья матери и ребенка с учетом региональных особенностей

      Источник финансирования  Местный бюджет

      Ожидаемые результаты  Реализация Программы будет способствовать не только улучшению состояния здоровья женщин и детей, но и здоровья всего населения области

      Исполнители  Областной, городские и районные акиматы, областное управление здравоохранения, областное управление образования, областной департамент госсанэпиднадзора

      Срок реализации  2004-2006 годы

 
Введение

      Стратегией развития Республики Казахстан " Казахстан - 2030 " государство определило одним из основных долгосрочных приоритетов здоровье и благополучие граждан. 
      Состояние здоровья населения является основной составляющей национальной безопасности, экономической стабильности и социальной жизни Казахстана. 
      Во все времена развития человеческого общества семья, материнство и детство относились к основным жизненным ценностям. Брак и семья, материнство, отцовство и детство согласно  Конституции  Республики Казахстан находится под защитой государства.
      Однако, общий экономический кризис 90-х годов, оказавший отрицательное влияние в целом на социальную сферу, негативно отразился и на положении семьи, матерей, детей.
      Да, казахстанские дети растут в условиях мира, стабильности, наши дети не стали детьми-беженцами в других странах, предпринимаются меры по социальной защите детей, поддержке и защите семей в целом. Наши дети получают образование. 
      За годы независимости проделана определенная работа, направленная на решение вопроса охраны семьи, материнства и детства в Республике Казахстан: создана законодательная база, исходя из имеющихся возможностей экономики, осуществляется финансирование соответствующих программ в сферах здравоохранения, образования, социальной защиты и других.
      В стратегическом плане развития Республики Казахстан до 2010 года предложены действия, нацеленные на: исправление негативных демографических тенденций; воссоздание репродуктивной ситуации и защита репродуктивного здоровья населения; укрепление статуса женщин и признание их равной с мужчинами и активной роли в политическом, социальном и экономическом развитии страны. Определены также ряд приоритетов:
      рост численности населения страны как за счет естественного прироста, так и за счет миграционных процессов;
      планирование семьи;
      охрана здоровья матери и ребенка. 
      В 2003 году начата выплата единовременных пособий женщинам по рождению ребенка в размере пятнадцати месячных расчетных показателей. 
      В последние годы усилилось внимание к охране здоровья женщин и детей, вопросам демографической политики, вследствие чего наблюдается определенное снижение показателей младенческой и материнской смертности, отмечается положительная динамика основных демографических показателей. 
       Постановлением  Правительства Республики Казахстан от 14 февраля 2003 года N 159 "О признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан" утратило силу  постановление  Правительства Республики Казахстан от 14 мая 2001 года N 630 "Об утверждении Программы охраны здоровья матери и ребенка в Республике Казахстан на 2001-2005 годы" (СААП Республики Казахстан, 2001г, N 18 ст.224).
      С целью усиления реализации государственной политики и для дальнейшего принятия конкретных мер по улучшению охраны здоровья матери и ребенка для достижения улучшения здоровья населения области разработана Региональная программа "Охрана здоровья матери и ребенка в Мангистауской области на 2004-2006 годы".

 
Анализ современного состояния охраны здоровья матери и ребенка

      Широкое распространение бедности, сокращение в 1990-х годах расходов государства (по отношению к ВВП) на базовое образование, первичную медико-санитарную и социальную помощь отразились, прежде всего, на женщинах и детях. 
      В последние годы есть определенные позитивные сдвиги в сторону улучшения демографических показателей населения нашей области.
      Наша область относится к группе областей со значительной долей городского населения.
      По итогам 2003 года 77% составили городские жители, только 23% - сельские. Доля детского населения в возрастной структуре составляет 33%, при республиканском показателе 31,2%, а женщины фертильного возраста- 859,73, что составляет - 24,7%.
      В демографических показателях области сохраняется тенденция к стабилизации ситуации начавшегося в начале 90-х годов снижения воспроизводства населения. Наша область является регионом с традиционно высоким уровнем рождаемости в Республике Казахстан.  
      Показатели рождаемости по Мангистауской области с 1991-2003 гг.   
     В целом по области за 10 лет (с 1991г. по 2001г.) уровень рождаемости снижался до 50%. В соответствии с динамикой рождаемости уровень естественного прироста имеет тенденцию к снижению. Если в 1991 году показатель естественного прироста был равен 18,6 на 1 000 человек населения, то в 2003 году показатель естественного прироста составил 13,7, при республиканском показателе 4,7.
      Оценивая динамику младенческой смертности в области, необходимо отметить устойчивую тенденцию снижения данного показателя за последние годы.
      Сравнительные показатели младенческой смертности  в Мангистауской области за 1991 - 2003 гг. (на 1000 родившихся). 
      Среди причин смерти детей в возрасте до 1 года на первом месте: младенцы умирают от состояния, возникших в перинатальном периоде. Дети не доживают до 7 дней, это связано со здоровьем женщины. На втором месте: дети умирают от врожденных патологий развития (пороки развития сердца, нервной системы, желудочно-кишечного тракта несовместимы жизнью). Причины, приведшие к грубым врожденным порокам, могут быть разные, в том числе экологические факторы. 
      Из года в год отмечается увеличение загрязнения атмосферного воздуха в городах Актау и Жанаозен. Только в районе города Актау выявлено 11 несанкционированных свалок общей площадью около семи квадратных километров. Свалки, прежде всего, загрязняют почву и грунт тяжелыми металлами (цинком, медью, никелем, свинцом). В некоторых местах обнаружены повышенные концентрации молибдена, ниобия, иттрия. Более того, в окрестности г.Актау имеются открытые урановые рудники (пласты), радиоактивная пыль, с которых разносится ветром, вынос урана и радия с рудников возможен и временными водотоками. Причинами ВПР еще является болезни, передаваемые половым путем. Третье место занимает заболевания органов дыхания, в том числе пневмония.
      На сегодняшний день индекс здоровья женщин по области составляет 18%. Региональной патологией в области является анемия у беременных и составляет 80,1% (РК-19,7%), на втором месте гестоз - 36,1% (РК - 19,7%), болезни системы кровообращения - 10,0% (РК - 3,5%), дисфункция щитовидной железы - 9,8% (РК - 4,1%).
      Уровень материнской смертности в стране остается одним из высоких среди стран Центральной Азии. 
       Динамика материнской смертности по Мангистауской области  (на 100 000 живорожденных).
      В рамках проведения Года здоровья в Казахстане и по результатам профосмотра школьников из всех осмотренных детей 30% оказались больными. При анализе структуры заболеваемости детей 12-18 лет по области первое место занимают болезни пищеварения - 21,6%, на втором месте - болезни крови, кроветворных органов - 19,7%, на третьем месте - болезни эндокринной системы - 13,7% - неполноценное питание.
      В последние годы дети стали больше подвергаться социально значимым заболеваниям, в т.ч. туберкулез.
      В сельской местности до 80% детей раннего возраста страдают анемией, отставанием в психофизическом развитии, рахитом. 
      Большинство юношей в силу наличия тех или иных отклонений в здоровье не могут исполнить свой конституционный воинский долг.
      Растет количество детей с нарушениями зрения, речи, слуха и осанки. С каждым годом возрастает количество детей-инвалидов, на сегодняшний день их около 1 тыс. Реабилитация привлечения их к активной жизни требует особого внимания.
      В кризисной ситуации находятся санаторная и реабилитационная помощь детям и женщинам детородного возраста. В области отсутствуют санатории данного профиля.
      На сегодняшний день ни у кого не вызывает сомнений тот факт, что состояние здоровья детей и женщин зависит от множества факторов и причин, включая социально-экономическое, экологическое и другое, для решения которых потребуется межведомственный подход с участием всех заинтересованных управлений и ведомств, негосударственных международных организаций.
      Учитывая изложенное, в настоящее время созрела необходимость разработки Программы "Охрана здоровья матери и ребенка" для улучшения состояния здоровья детей и матерей.     

 
2. Цель и задачи Программы

      Главной целью Региональной программы является создание условий для обеспечения сохранения и улучшения жизни, здоровья матери и ребенка, профилактика и снижение заболеваемости среди женщин и детей, улучшение системы оказания качественной специализированной медицинской помощи, реабилитация и санаторное оздоровление женщин и детей, улучшение оснащения материально-технической базы детских и родовспомогательных организаций в области.     
      К основным задачам относятся: 
      улучшение оснащения материально-технической базы детских и родовспомогательных организаций современным медицинским оборудованием, увеличение коечной мощности и строительства новых объектов;
      повышение квалификации медицинских работников путем регулярной переподготовки современным методам диагностики и лечения;
      улучшение преемственности и координации деятельности и координации деятельности лечебно-профилактических организаций и местных органов управления; 
      организация реабилитационных и санаторных центров для женщин и детей.

 
3. Основные направления и механизмы реализации Программы

      Для реализации Программы разработан План мероприятий, который предусматривает поэтапное исполнение намеченных мероприятий.
      Основными направлениями и приоритетами достижения цели Программы являются:   
      Исполнение директивных документов, регламентирующих регулярное профилактическое обследование женского и детского населения, направленное на улучшение качества лечебно-диагностической помощи.
      Приоритетность финансирования по программам охраны материнства и детства при разработке проектов местного бюджета.
      Межотраслевой подход к решению основных целей Программы в деле охраны здоровья матери и ребенка.
      Обеспечение доступа детей и матерей по всем уровням первичной и специализированной медицинской помощи.
      Обеспечение рационального питания детей, беременных женщин и кормящих матерей.
      Совершенствование медицинского обеспечения детей в детских дошкольных и школьных коллективах, интернатных организациях, детских домах и приютах.
      Своевременность реабилитации и оздоровления больных женщин и детей, и детей из группы риска. 

 
4. Необходимые ресурсы и источники финансирования

      Реализация Региональной программы в 2004-2006 годах будет осуществляться из следующих источников:
      средства республиканского бюджета; 
      средства местного бюджета;
      средства негосударственных организаций. 
      Предполагаемые финансовые затраты на реализацию Программы "Охрана здоровья матери и ребенка в Мангистауской области на 2004-2006 годы (в тысячах тенге):      

    Средства 

2004 год

2005 год

2006 год

Республиканский бюджет

 

 

 

Местный  бюджет

74197

729928

888659

Всего   

74197

729928

888659

 

  5. Ожидаемые результаты реализации Региональной Программы.

      В результате реализации Программы будет сформирована устойчиво функционирующая система охраны матери и ребенка с еҰ приоритетным направлением и финансированием. 
      Решение проблем в охране здоровья матери и ребенка предусматривает:
      снижение заболеваемости среди женщин и детей, улучшение психо-физического развития детей, улучшение состояния здоровья населения в целом по области;
      снижение уровня материнской, младенческой и детской смертности;
      обеспечение доступности и улучшение качества медицинской помощи детям и матерям;
      развитие санаторной и реабилитационной помощи детскому и женскому населению;
      повышение квалификации акушер-гинекологов и педиатров, врачей общей практики, врачей других специальностей при обучении и внедрении в практическую деятельность современных, эффективных и малозатратных методов лечения женщин и детей; 
      создание условий для снижения детской инвалидности; 
      открытие санаторий и реабилитационного центра по оказанию помощи детскому и женскому населению; 
      адресное оздоровление матерей с детьми из социально-неблагополучных семей;
      углубление знаний семьи и общества по вопросам здорового образа жизни, охраны репродуктивного здоровья безопасного материнства, профилактики заболеваний среди детей;
      изучение основ валеологии в системе дошкольного и школьного воспитания;
      взаимодействие с местными органами управления, государственными неправительственными и международными организациями для решения конкретных задач в реализации данной Программы;
      привлечение широких слоев населения общественных организаций для пропаганды и решения проблем в вопросах охраны здоровья матери и ребенка;
      контроль за соблюдением норм законодательства по охране здоровья матери и ребенка.

 
6. План мероприятий по реализации региональной 
программы "Охрана здоровья матери и ребенка по Мангистауской области на 2004-2006 гг."

 

NN пп

Мероприятия

Форма завершения

1

2

3

 

 
1.1

1. Организационно-правовые мероприятия по охране матери и ребенка

Совместно с органами ЗАГСа проводить постоянную работу по обеспечению полноты регистрации случаев рождения, смертей женщин и детей.  

 

Совместный приказ ОУЗ и ОДЮ

1.2

Внедрить современные методы компьютерной связи для координации деятельности лечебно-профилактических организации.

Информация в МЗ РК

 

2.1

2. Питание детей и матерей

Поэтапное открытие детских молочных кухонь в области для обеспечения питанием детей раннего возраста, в частности, из семей, имеющих право на получение адресной социальной помощи и лечебное питание детей, находящихся на диспансерном учете.
                   г. Актау    
Проектирование и строительство молочной кухни в городе. 
ПСД
Строительство
Приобретение оборудования, содержание персонала
          Тупкараганский район
Проведение капитального ремонта здания молочной кухни 
Содержание персонала, приобретение оборудования
           Каракиянский район 
Проведение капитального ремонта здания молочной кухни 
Содержание персонала, приобретение оборудования            Мангистауский район
Проведение капитального ремонта здания молочной кухни 
Содержание персонала, приобретение оборудования

 

решение Акимов гор.и район., приказ ОУЗ

ПСД

ПСД

ПСД

Смета расходов

2.2

На малых заводах области расширить производство продуктов детского и лечебного питания.

Информация ОУЗ

2.3

Обеспечить выполнение программы по грудному вскармливанию: создать пункты по методике исключительного грудного вскармливания, грудного вскармливания с обучающей программой для родителей и средних медицинских работников первичного звена в т.ч.:
1) г.Актау - областной перинатальный центр;
2) г.Жанаозен - городской родильный дом, детская поликлиника и СВА;
3) Районы - поликлиники и СВА.
Подготовка врачей областного перинатального центра, родильных домов и отделений первичной медико-санитарной помощи на базе факультетов усовершенствования врачей.

Приказ ОУЗ

2.4

Обеспечить учащихся школ, особенно начальных классов горячим питанием.

Постановление акима области

 

3.1

3. Экология и здоровье женщин и детей

Вести широкую разъяснительную работу о влиянии экологической среды на здоровье населения области, в т.ч. на женщин и детей.

 

Приказ ОУЗ

3.2

Проводить специальные исследования о влиянии экологических факторов на здоровье населения региона.

Совместный приказ ОУЗ
и ОДГСЭН

 

 

4.1

4. Профилактическая работа по охране здоровья женщин и детей

Поэтапное внедрение регистра скрининговых профилактических осмотров женского и детского населения (согласно требований нормативно - правовых документов МЗ РК проводить профилактические осмотры).

 

Приказ ОУЗ

4.2.

Внедрить скрининг-диагностику наиболее часто встречающихся врожденных и наследственных заболеваний (фенилкетонурии, гипотиреоза и т.д.) для чего:
1) Открыть кабинет медико-генетического консультирования при Областном перинатальном центре;
2) Создать банк данных;
3) Закупить медицинское оборудование 

НПА, Приказ ОУЗ

4.3.

Организовать передвижные штатные женско-детские врачебные бригады при Областной детской больнице, с привлечением специалистов Перинатального центра, выделив санитарный автотранспорт.

Приказ ОУЗ

4.4.

Обеспечить полное своевременное бесплатное обследование беременных женщин для выявления вирусных инфекции, врожденных аномалии развития у плода, болезни, передаваемые половым путем. 

Приказ МЗ РК, ОУЗ

4.5.

Обеспечить поэтапное внедрение стратегии интегрированного ведения болезней детского возраста (ИВБДВ).

НПА, приказ ОУЗ

4.6.

Внедрить общенациональный скрининг рака молочной железы и шейки матки, путем подготовки кадров, проведения обучающих семинаров, улучшая профилактическую работу, своевременную диагностику для чего необходимо приобрести дополнительно медицинские аппараты

Приказ ОУЗ

4.7.

Усилить профилактическую работу по предупреждению заболеваний зубов, лор патологии у детей школьного возраста путем открытия зубоврачебного кабинета в крупных школах, в т.ч.:
 - г.Актау - 10 школ;
 - г.Жана-Озен - 6 школ;
 - Мангистауский район - 3 школы;
 - Тупкараганский район - 1 школа;
 - Каракиянский район - 2 школы;
 - Бейнеуский район - 2 школы;
Организовать и открыть кабинет гигиены при Областной стомотологической поликлинике

Информация в МЗ РК

 

 

 

 Смета расходов, приказ ОУЗ

4.8.

Обеспечить амбулаторное и стационарное оздоровление девочек подростков, страдающих экстрагенитальными заболеваниями по месту жительства, по показаниям в областных ЛПО.

Информация в МЗ РК

4.9.

Обеспечить 100% УЗИ-скрининг беременных до 22 недель с целью выявления врожденных пороков развития плода (гидроцефалия, анэнцефалия, множественные пороки) и своевременного прерывания беременности.

Информация в МЗ РК

4.10.

Обеспечить исполнение региональной антианемической программы для беременных и детей до 15 лет в полном объеме, согласно разработанной схеме профилактики и лечения анемии.

Информация в ОУЗ и МЗ РК

4.11.

Внедрить программу профилактики йододефицитных состояний среди беременных и детей школьного возраста с применением йодосодержащих препаратов:
 - 2004 год - 6560 беременных и 20000 детей;
 - 2005 год - 6800 беременных и 30000 детей;
 - 2006 год - 7200 беременных и 40000 детей.

Приказ ОУЗ

4.12.

Обеспечить своевременное направление на госпитализацию с целью обследования, лечения и родоразрешения в РНИЦ ОЗМ и Р г.Алматы и г.Астаны беременных группы высокого риска.

Информация в МЗ РК

4.13.

Усилить санитарно-просветительную пропаганду вопросов планирования семьи, стимулирования рождения детей, здорового материнства и отцовства, выхаживания детей раннего возраста.

Информация в МЗ РК

 

5.1.

5. Совершенствование медицинской помощи женщинам и детям

Поэтапное улучшение качества стационарной медицинской помощи детям, беременным, роженицам и родильницам путем укрепления материально-технической базы медицинских предприятии, обучения кадров, улучшения оснащения медицинской аппаратурой и оборудованием:
1) ПСД
Строительство пристройки к ОДБ на 100 коек с обеспечением медицинским оборудованием и твердым инвентарем;
в том числе:
 - Открыть дополнительные 20 детских хирургических коек (гнойная хирургия, офтальмология, оториноларингология);
 - Расширить травмотологический пункт, лабораторию;
 - Открыть областную детскую консультативную поликлинику;
2) ПСД
Строительство пристройки к зданию Жанаозенского городского родильного дома на 40 коек для гинекологических больных.

 

Информация в МЗ РК

 

ПСД, смета расходов

 

 

 

 

 

ПСД, смета расходов

5.3.

Модернизация областных детских и родильных  медицинских предприятии, соответствующих    отделений при городских и районных медицинских предприятиях путем приобретения современной   медицинской аппаратуры для ОДБ, ОПЦ, ОИБ, Жанаозенского родильного дома и Актауской городской поликлиники

Расчет, смета расходов

5.4.

Организовать сурдологические кабинеты в детских городских поликлиниках.

Приказ ОУЗ

5.5.

Обеспечить детские отделения районных больниц электроотсосами, дыхательными аппаратами, детскими инкубаторами, электронными весами.

Расчет ОУЗ

5.6.

Внедрение проекта ВОЗ "Больница с дружелюбным отношением к ребенку", "Больницы, способствующие укреплению здоровья"

Приказ ОУЗ

 

6.1.

6. Охрана здоровья детей общеобразовательных организаций

Совместно с санитарно-эпидемиологической службой контролировать соблюдение санитарно-гигиенических требований при организации учебного процесса.

 

НПА

6.2.

Изучить патологию детей школьного и дошкольного возрастов, связанную с нарушением санитарно-гигиенических требований.
С целью корректировки гигиенических условий выделить в каждой школе штатную единицу среднего медицинского работника, а в крупных школах должность врача, согласно действующих нормативных документов МЗ РК.

НПА, совместный приказ ОУЗ и ОУО

6.3.

С целью снижения заболеваемости детей внедрить в организациях дошкольного и среднего образования физические и природные методы закаливания.

Приказ ОУЗ и ОУО

 

7.1.

7. Кадровая политика

Обеспечить повышение уровня профессиональной подготовки врачей служб родоспоможения и детства 

 

НПА, приказ ОУЗ

7.2.

Проводить семинары и тестирование совместно с куратором ЗКГМА им. М.Оспанова по темам: "Акушерские кровотечения", "Гестозы", "Экстрагенитальные заболевания и беременность", "Оперативное акушерство и гинекология", "Осложнения третьего периода родов" и т.д.

Приказ ОУЗ

7.3.

Обеспечить  служебными квартирами или общежитием приглашенных высококвалифицированных специалистов и врачей по области

Решение Акимов

 

8.1.

8. Медико-социальные обеспечение детей оставшихся без попечения родителей

Приобщить детей инвалидов с ограниченными возможностями к активному образу жизни, улучшая материально-техническую базу детских домов и школ-интернатов.

 

Постановление акимата области

8.2.

Создать банк данных о детях сиротах и детях, оставшихся без попечения родителей и потенциальных усыновителей (в т.ч. иностранных)

НПА

8.3.

Разработать и внедрить программы здоровья, профессиональной ориентации, психологической и практической подготовки к труду воспитанников детских домов и школ-интернатов. 

НПА

8.4.

Проводить скрининг-мониторинг по ранней диагностике и лечению отклонений в психологическом развитии ребенка на уровне ПМСП.

Приказ ОУЗ

 

9.1.

9. Реабилитация и санитарное оздоровление женщин и детей

Строительство реабилитационного центра или санатория "Мать и дитя" для оздоровления беременных женщин и женщин в послеродовом периоде, детей до 6 лет на берегу Каспийского моря.
 - подготовка ПСД;
 - строительство;
 - оснащение мед оборудованием, твердым и мягким инвентарем.

Постанов-е акимата области и решение областного маслихата.
ПСД, заключение
государствэкспертизы,расчет

9.2.

Направление и оздоровление детей инвалидов, детей сирот и детей оставшихся без попечения родителей, детей из малообеспеченных семей в реабилитационном центре "Шипагер" г.Актау.

Приказ ОУЗ

Продолжение таблицы:                   

NN пп

Ответственные

Сроки исполнения

Предполагаемые расходы, тыс.тенге

Источник финансирования

2004г.

2005г.

2006г.

1

4

5

6

7

1.1.

ОУЗ, ОДЮ

Постоянно

 

 

 

Не требует фи- нансовых затрат

1.2

ОУЗ

2005-2006 гг.

 

 

 

Республиканский бюджет

2.1

ОУЗ
ОУЗ
Аким Тупкараганского района, координатор
здравоохран-я
Аким Каракиянскогорайона, координатор
здравоохран-яАким Мангистаус- кого района, координатор здравоохран-я

2005-2006 гг.
 2004-2005 гг.

 

2005-2006 гг.

 

2004-2005 гг.

2005 г.

 

 

 

 

 

 

 

10000
150000
1 500
834 

23 000

1 300

 

5 000

1 300

1 151

 

1 052

 

1 052

 

 

1 052

Местный бюджет
Местный бюджет
Местный бюджет

Местный бюджет

 

 

Местный бюджет

2.2

Акимы городов
 и районов

2004-2005 гг.

 

 

 

Средства предприятия

2.3

ОУЗ, главные врачи ЛПО области

2004-2005 гг.

 

243

 

162

 

 

Местный бюджет
В пределах выделенных средств
В пределах выделенных средств

2.4

Акимы  городов и районов, ОУО

2004-2006 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

3.1

ОЦПФЗОЖ, ОДГСЭН

Постоянно

 

 

 

В пределах выделенных средств

3.2

ОУЗ, ОДГСЭН

2005-2006 гг.

 

 

 

Средства международных организации

4.1

ОУЗ,руковод-и ЛПО области

Постоянно

26 000

15 000

15 005

Местный бюджет

4.2

ОУЗ, главный врач ОПЦ

2004-2005 гг.
2004-2005 гг.
2004-2005 гг.
2005 г.

290

290

 

 Местный бюджет
В пределах выделенных средств
В пределах выделенных средств

4.3

ОУЗ, главные врачи ОДБ,ОПЦ

2005-2006 гг.

5 000

4 800

2 874

Местный бюджет

4.4

ОУЗ, руководители ПМСП

Постоянно

 

 

 

В пределах выделенных средств

4.5

ОУЗ, акимы городов и районов

Постоянно                    2004-2006 гг.

 

 

 

Средства международных организаций и стран доноров по программе ВОЗ.

4.6

ОУЗ, главные врачи  ЛПО области

2004-2005 гг.

2 500

2 014

 

Местный бюджет

4.7

Руководители ЛПО области
ОУЗ, главный врач ОСП

Постоянно 2004-2006 гг.
2005 г.

31 000

28 707

29 499

Местный бюджет

4.8

Руководители ПМСП и ОПЦ

2004 - 2006 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

4.9

Руководители ПМСП и ОПЦ

2004 - 2005 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

4.10

Руководители ЛПО области

2004-2006 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

4.11

ОУЗ и главный
врач ЛПО области

2004-2006 гг.

9 000

13 000

17 955

Местный бюджет

4.12

ОУЗ

2004-2006 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

4.13

ОУЗ, ОЦПФЗОЖ

2004-2006 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

5.1

ОУЗ

 

Акимы облатей, ОУЗ

2004-2006
2005 г.
2005-2006
2005-2006
2005-2006
2005 г.
2005-2006

 

35000

 
200000
543 
1442
10000
100000

150000

6543 

1441 

81000

В пределах выделенных средств
Местный бюджет
Местный бюджет
Местный бюджет
Местный бюджет
Местный бюджет
Местный бюджет

5.3

Аким области, ОУЗ

2005 - 2006 гг.

 

104873

104872

Местный бюджет

5.4

ОУЗ, главный врачи детских
 поликлиник гг.Актау и Жанаозен

2005 - 2006 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

5.5

ОУЗ, главные врачи ЦРБ

2005 - 2006 гг.

 

5 000

5 000

Местный бюджет

5.6

ОУЗ, главные врачи ЛПО области

2005 г.

 

 

 

В пределах выделенных средств

6.1

ОУЗ, ОДГСЭН

2004 - 2005 гг.

 

 

 

Осуществляется в пределах средств на содержании гос-ных органов

6.2

ОУО, ОДГСЭН

2004 - 2005 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

6.3

Акимы городов
 и райнов, ОУО, ОЦПФЗОЖ

2004 - 2005 гг.

 

 

 

Не требует финансовых затрат

7.1

ОУЗ, руководители ЛПО области

2004 - 2005 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

7.2

ОУЗ

2004 - 2006 гг.

164

163

163

Местный бюджет

7.3

Акимы городов и районов

2004 - 2005 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

8.1

Акимы городов
 и районов, отделы образования и соцзащиты

2004 - 2006 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

8.2

ОУЗ, ОУО

2004 - 2006 гг.

 

 

 

Средства международных организаций и стран доноров.

8.3

ОУО, ОЦПФЗОЖ

2004 - 2005 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

8.4

Руководители ЛПО области

2004 - 2005 гг.

 

 

 

В пределах выделенных средств

9.1

Аким области, ОУЗ

2004-2006г
2004-2006г
2004-2006г

 

 10000

 
45000020000

Местный бюджет
Местный бюджет
Местный бюджет

9.2

ОУЗ

2005 - 2006 гг.

 

 

 

В пределах вы-
деленных сред-в

                             73954954  729766  88659

      ВСЕГО:       1 692 784    

      Список сокращений :
1. ОУЗ - Областное управление здравоохранения
2. ОУО - Областное управление образования
3. ОДГСЭН - Областной департамент государственного санитарно-эпидемиологического надзора
4. ОЦПФЗОЖ - Областной центр проблем формирования здорового образа жизни
5. ОПЦ - Областной перинатальный центр 
6. ПМСП - Первичная медико-санитарная помощь
7. ЗАГС - запись актов гражданского состояния
8. ОДЮ - Областной департамент юстиции
9. ПСД - проектно-сметная документация
10. РНИЦОЗМиР - Республиканский научно-исследовательский центр охраны здоровья матери и ребенка
11.ЗКГМА -  Западно-Казахстанская государственная медицинская академия.
12. ВОЗ - Всемирная организация здравоохранения 
13. ЛПО - Лечебно-профилактические организации
14. НПА - Нормативно-правовой акт.
15. ОДБ - Областная детская больница
16. ОИБ - Областная инфекционная больница
17. ЦРБ - центральная районная больница
18. ОПТД - Областной противотуберкулезный диспансер