Инвестициялық бағдарламаларды және (немесе) инвестициялық жобаларды табиғи монополия субъектілерінің іске асыру тиімділігінің мониторингісін жүзеге асыру ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2005 жылғы 24 қаңтардағы N 18-НҚ Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2005 жылғы 23 ақпанда тіркелді. Тіркеу N 3457. Күші жойылды - Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2013 жылғы 8 мамырдағы N 142-НҚ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 08.05.2013 N 142-НҚ бұйрығымен.

      "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 13-бабының 3) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 12 қазандағы N 943 қаулысымен бекітілген Табиғи монополияларды реттеу агенттігі туралы ереженің 21-тармағының 6) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 5 қыркүйектегі N 903 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003-2006 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының 7.4.1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
       Ескерту. Бұйрықтың кіріспесіне өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.05 N 30-НҚ бұйрығымен.
     1. Қоса беріліп отырған Инвестициялық бағдарламаларды және (немесе) инвестициялық жобаларды табиғи монополия субъектілерінің іске асыру тиімділігінің мониторингісін жүзеге асыру ережесі бекітілсін.
     2. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Труба құбырлары және су кәріздері жүйелері саласындағы реттеу мен бақылау департаменті (А.Г.Аскарова) осы бұйрықтың белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелуін қамтамасыз етсін.
     3. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Әкімшілік жұмысы және талдау департаменті (Е.М.Досмағамбет) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін:
     1) оны заңнамада белгіленген тәртіппен ресми басылымда жариялауды қамтамасыз етсін;
     2) Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің құрылымдық бөлімшелері мен аумақтық органдарының назарына жеткізсін.
     4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының орынбасары А.П.Нефедовқа жүктелсін.
     5. Осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

     Төраға

Қазақстан Республикасы   
Табиғи монополияларды    
реттеу агенттігі төрағасының
2005 жылғы 24 қаңтардағы  
N 18-НҚ бұйрығымен    
бекітілген       

Инвестициялық бағдарламаларды және
(немесе) инвестициялық жобаларды табиғи монополия
субъектілерінің іске асыру тиімділігінің
мониторингісін жүзеге асыру ережесі 1. Жалпы ережелер

     1. Осы Инвестициялық бағдарламаларды және (немесе) инвестициялық жобаларды табиғи монополия субъектілерінің іске асыру тиімділігінің мониторингісін жүзеге асыру ережесі (бұдан әрі - Ереже) "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 5 қыркүйектегі N 903 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003-2006 жылдарға арналған бағдарламасын іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспарының 7.4.1-тармағына, нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде N 2157 нөмірмен тіркелген, Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі агенттігі төрағасының 2003 жылғы 27 қаңтардағы N 16-НҚ бұйрығымен бекітілген Табиғи монополия субъектілерінің инвестициялық бағдарламаларын (жобаларын) қарау және келісу жөніндегі нұсқаулыққа сәйкес әзірленген.
       Ескерту. 1-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.05 N 30-НҚ бұйрығымен.

     2. Осы Ережені әзірлеу мақсаты уәкілетті органмен инвестициялық бағдарламаларды және (немесе) инвестициялық жобаларды табиғи монополия субъектілерінің (бұдан әрі - Субъект) іске асырудың тиімділігі мониторингісін жүргізу тәртібін белгілеу болып табылады.

     3. Осы Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
     мониторинг - Субъектілердің инвестициялық бағдарламаларды және немесе жобаларды іске асыруына ақпарат жинау, оларды байқау, талдау, бағалау;
     уәкілетті орган – табиғи монополиялар салаларындағы және реттелетін нарықтардағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган.
     Өзге ұғымдар мен терминдер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес пайдаланылады.
      Ескерту. 3-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.05 N 30-НҚ бұйрығымен.

2. Инвестициялық бағдарламаларды және
(немесе) инвестициялық жобаларды табиғи монополия
субъектілерінің іске асыру тиімділігінің
мониторингісін жүргізу тәртібі

     4. Инвестициялық бағдарламаларды және (немесе) инвестициялық жобаларды табиғи монополия субъектілерінің іске асыру тиімділігінің мониторингісін белгіленген тәртіппен уәкілетті орган жүзеге асырады.

     5. Мониторингіні жүргізу мынадай кезеңдерді қамтиды:
     1) инвестициялық бағдарламаны және (немесе) жобаны іске асырудың барысы туралы ақпарат жинауды;
     2) Субъектінің әрбір уақыт аралығында көрсеткен реттеліп көрсетілетін қызметтерінің (тауарларының, жұмыстарының) қол жеткізген нақты көлемдерін және нақты шығындарын (тарифтік смета баптарының бөлігінде) талдау;
     3) әрбір уақыт аралығында қол жеткізген нақты қаржы нәтижесін инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада қабылданған көрсеткіштермен салғастыру;
     4) инвестициялық бағдарламаны және (немесе) жобаны іске асырудың тарифтік сметаның және тарифтер (бағалар, алымдар ставкалары) деңгейінің өзгеруіне, Субъекті ұсынатын реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) сұраныстың өсуіне әсерін бағалау;
     5) мониторингінің нәтижелері туралы қорытынды дайындау және шешім қабылдау.

     6. Субъектілер уәкілетті органға ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) әрбір түрі бойынша мынадай құжаттарды:
     1) ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) жоспарлы және нақты көлемдері туралы осы Ереженің 1-қосымшасына сәйкес ақпаратты;
     2) қаржы - шаруашылық қызметінің нәтижелері туралы осы Ереженің 2-қосымшасына сәйкес есепті;
     3) тарифтік сметаны орындау туралы осы Ереженің 3-қосымшасына сәйкес есепті;
     4) түсіндірме жазбаны ұсынады.

     7. Түсіндірме жазба:
     1) инвестициялық бағдарлама және (немесе) жоба туралы жалпы деректерді: салалық сектор, жобаның атауы, жобалық қуат (күтілетін нәтижелер), жалпы құны, қаржыландыру көздері, уәкілетті органмен келіскен күні, іске асыру мерзімі және басқа деректер;
     2) инвестициялық бағдарламаны және (немесе) жобаны қаржыландыру барысы туралы ақпаратты;
     3) инвестициялық бағдарламаны және (немесе) жобаны іске асырудың алдағы жылға (кейінгі 4 тоқсан) Субъекті ұсынатын реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) сұраныстың өсуіне және тарифтік сметаның өзгеруіне қатысты Субъектінің бағалауын;
     4) нақты деректерді уәкілетті органда бекітілген инвестициялық бағдарламадағы және (немесе) жобадағы көрсеткіштермен салғастыруды;
     5) қол жеткізген нақты көрсеткіштердің уәкілетті органмен  бекіткен инвестициялық бағдарламадан және (немесе) жобадан ауытқу себептерін түсіндіруді қамтиды.
     Ұсынылатын құжаттардың әрбір парағына табиғи монополия субъектісінің басшысы не оның міндетін атқарушы тұлға, ал қаржы құжаттарына бас бухгалтер да қол қояды. Бұл ретте басшы мен бас бухгалтер ұсынылған ақпараттың растығына заңнамаға сәйкес жауапкершілік арқалайды.
      Ескерту. 5-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2009.02.05 N 30-НҚ бұйрығымен.

      8. Субъектілер есепті кезеңнен кейінгі келесі айдың 25 күнінен кешіктірмей уәкілетті органға осы Ережеде көзделген инвестициялық бағдарламаны және (немесе) жобаны іске асырудың барысы туралы есептілікті:
     - қысқа мерзімді жобалар бойынша - тоқсан сайынғы негізде;
     - орта және ұзақ мерзімді жобалары бойынша - жартыжылдық негізде ұсынады.

     9. Субъектілердің инвестициялық бағдарламаны және (немесе) жобаны іске асыру барысы туралы есептілікті қарау кезінде уәкілетті орган тендерлік негізде таңдалған тәуелсіз сарапшыларды тартуға құқылы.
     Уәкілетті органның мамандары және тәуелсіз сарапшылар Субъектінің инвестициялық бағдарлама және (немесе) жоба жөніндегі техникалық, бухгалтерлік және өзге құжаттарға қол жеткізуге құқығы бар. Бұл ретте ақпаратқа рұқсат алған тұлғалар мемлекеттік, коммерциялық және өзге заңмен қорғалатын құпияны жария етпеген жөн.

     10. Осы ережеге сәйкес талап етілетін құжаттарды ұсынбаған немесе толық көлемде ұсынбаған, ұсынылған құжаттардың осы Ереженің 6-тармағының талаптарына сәйкес келмеген жағдайда уәкілетті орган Субъектіден қосымша ақпаратты оны ұсыну мерзімін көрсете отырып сұратуға құқылы.

     11. Егер Субъект көрсетілген мерзімде ақпарат ұсынбаған жағдайда уәкілетті орган оған монополияға қарсы ден қою шараларын қабылдауға құқылы.

     12. Есепті кезең аяқталған сәтінен бастап 30 күн ішінде уәкілетті орган инвестициялық бағдарламаның және (немесе) жобаның тиімділігін бағалау мониторингісінің нәтижелерін дайындауды жүзеге асырады.

     13. Инвестициялық бағдарламаның және (немесе) жобаның тиімділігін бағалау мониторингісінің нәтижелері қорытынды түрде ресімделеді. Инвестициялық бағдарламаның және (немесе) жобаның тиімділігін бағалау мониторингісінің есептік көрсеткіштері осы Ереженің 4 және 5-қосымшаларына сай кестелер түрінде ресімделеді.

3. Табиғи монополия субъектілерінің инвестициялық
бағдарламаларды және (немесе) инвестициялық жобаларды
іске асыру тиімділігін бағалаудың өлшемдері

     14. Инвестициялық бағдарламалардың және (немесе) жобаның іске асыру тиімділігі Субъектілер ұсынатын реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) сапасының жоғарлауымен, сондай-ақ Субъекті қол жеткізген нақты қаржы-экономикалық көрсеткіштерінің инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада белгіленген мәндеріне сәйкес келуімен (жақсаруымен) сипатталады және келесі өлшемдермен анықталады:
     1) инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада белгіленген көрсеткіштерді орындау деңгейі (К 1 ). Бұл өлшем реттеліп көрсетілген қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) нақты көлемі туралы Есептің, қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелері туралы Есептің әрбір көрсеткішіне, сондай-ақ тарифтік сметаның әрбір бабы бойынша анықталады.

К 1 = П о / П п * 100,             (1)

     мұндағы:
     П о - есепті кезең ішіндегі көрсеткіштің нақты мәні;
     П п - іске асырудың тиісті кезеңінде инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада белгіленген мән;
     2) инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада белгіленген көрсеткіштерден қол жеткізген нақты нәтижелердің абсолюттік ауытқуы (К 2 ). Бұл өлшем реттеліп көрсетілген қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) нақты көлемі туралы Есептің, қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелері туралы Есептің әрбір көрсеткішіне, сондай-ақ тарифтік сметаның әрбір бабы бойынша анықталады. Өлшем есебі мына формула бойынша жүзеге асырылады:

К 2 = П о - П п ;              (2)

     3) инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада белгіленген көрсеткіштерден қол жеткізген нақты нәтижелердің салыстырмалы ауытқуы (К 3 ). Бұл өлшем реттеліп көрсетілген қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) нақты көлемі туралы Есептің, қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелері туралы Есептің әрбір көрсеткішіне, сондай-ақ тарифтік сметаның әрбір бабы бойынша анықталады. Өлшем есебі мына формула бойынша жүзеге асырылады:

К 3 = П о / П п , * 100 - 100.          (3)

     15. Инвестициялық бағдарламаны және (немесе) жобаны іске асырудың тиімділігі:
     К 1 өлшемінің 100 % артуы мәндерімен және реттеліп көрсетілген қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) нақты көлемінің көрсеткіштері, таза пайданың көрсеткіштері үшін К 2 , К 3 өлшемдерінің оң мәндерімен;
     К 1 өлшемінің 100 % аспайтын мәндерімен және тарифтің (бағаның, алым ставкасының) көрсеткіштері үшін К 2 , К 3 өлшемдерінің теріс мәндерімен сипатталады.
     Уәкілетті органмен қабылданған және келісілген есептік мәндердің едәуір ауытқуы (10 пайыздан астам) ауытқуы инвестициялық бағдарламаға және (немесе) жобаға өзгеріс қажет екендігін айқындайды.

     16. Субъекті ұсынған реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) жалпы көлемінде нормативтен артық үлес салмағының инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада белгіленгеннен төмендеуі (көтерілуі) реттеліп көрсетілетін қызметтер (тауарлар, жұмыстар) сапасының көтерілгенін (төмендегенін) сипаттайды, сондай-ақ олардың өзіндік құндарына әсер етеді. Осы өлшем мына формула бойынша есептеледі:

К 4 = СН б - СН t ,              (4)

     мұндағы:
     СН б - инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада көзделген нормадан артық ысыраптар;
     СН t - есепті кезең ішінде нормадан артық болған ысыраптар.
     Осы өлшемнің теріс мәні нормадан артық ысыраптардың төменделуі туралы куәландырады.

4. Тарифтік сметаның және тарифтер (бағалар, алымдар
ставкаларының) деңгейінің өзгеруіне, Субъекті ұсынатын
реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға)
сұраныстың өсуіне инвестициялық бағдарламаны және (немесе)
жобаны іске асыру әсерін бағалау

     17. Тарифтік сметаның және тарифтер (бағалар, алымдар ставкаларының) деңгейінің өзгеруіне инвестициялық бағдарламаны және (немесе) жобаны іске асыру әсерін бағалау өткен жылмен салыстырғанда есепті кезеңде тарифтер (бағалар, алымдар ставкалары) деңгейлерінің өзгеруіне талдау негізінде жүзеге асырылады. Есепті кезеңде тарифтер (бағалар, алымдар ставкалары) деңгейінің өзгерісі мына формула бойынша есептеледі:

РТ i = Т i t / Т i t-1 * 100,          (5)

     мұндағы:
     і - табиғи монополия саласына жатқызылған реттеліп көрсетілетін қызметтің (тауардың, жұмыстың) түрі;
     t - есепті кезеңнің нөмірі;
     t-1 - есептіге алдағы кезең нөмірі;
     Т i t - табиғи монополия саласына жатқызылған реттеліп көрсетілетін қызметтің (тауардың, жұмыстың) і түріне арналған тариф (баға, алым ставкасы);
     Т i t-1 - есептіге алдағы табиғи монополия саласына жатқызылған реттеліп көрсетілетін қызметтің (тауардың, жұмыстың) і түріне арналған тариф (баға, алым ставкасы).
     Табиғи монополия субъектісінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тариф (баға, алым ставкасы) деңгейінің өзгеру себептеріне талдау тарифте (бағада, алым ставкасында) және (немесе) тарифтік сметада ескерілген шығындардың әрбір бабын талдау негізінде жүзеге асырылады.

     18. Субъекті ұсынатын реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) инвестициялық бағдарламаны және (немесе) жобаны іске асыру әсерін бағалау мынадай негізде жүзеге асырылады:
     1) инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада көзделген көрсеткіштермен салыстырғанда есепті кезеңде нақты мәнінде ұсынылған реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) көлемі өзгерісінің көрсеткіштерін талдау (ТО). Осы көрсеткіш инвестициялық бағдарламаны және (немесе) жобаны іске асырудың кезеңінен ерте айқындалмайды және мына формула бойынша анықталады:

ТО = О t / О б * 100,          (6)

     мұндағы:
     О t - есепті кезең ішінде ұсынылған реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) көлемі;
     О б - инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада көзделген реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) көлемі;
     Осы көрсеткіштің 100 % асатын мәні Субъекті ұсынатын реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) сұраныстың өсуін сипаттайды;
     2) Субъекті ұсынатын реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) сұраныстың өсуіне қатысты Субъектінің тиісті бағалауы (түсіндірме жазбада ұсынылатын).

     19. Инвестициялық бағдарламада және (немесе) жобада белгіленген көрсеткіштерімен қол жеткізген нақты қаржы нәтижесін салғастыру Субъектінің есепті кезеңде алған таза пайдасының көрсеткіші үшін есептелген К 1 , К 2 , К 3 өлшемдердің негізінде жүзеге асырылады.

5. Борыштық міндеттемелерді орындауға табиғи
монополия субъектісінің қол жеткізген нақты қаржы
нәтижесінің және ақша ағысының әсері

     20. Борыштық міндеттемелерді орындауға табиғи монополия субъектісінің қол жеткізген нақты қаржы нәтижесінің және ақша ағысының әсері Субъектінің уақтылы сыйақы төлемдерін жүргізуге және инвестициялық бағдарлама және (немесе) жоба шеңберінде тартылған қаражатты қайтару қаржы мүмкіндігін бағалау негізінде айқындалады. Бағалау мынадай көрсеткіштердің негізінде жүзеге асырылады:
     1) қарыз қаражатына қызмет көрсетуге арналған шығыстарды жабу коэффициенті (КП t ):

КП t = (ВД t - РР t - ОАР t )/З t ,         (7)

     мұндағы:
     ВД t - t кезеңіндегі жалпы кіріс;
     РР t - t кезеңінде реттеліп көрсетілетін қызметтерді (жұмыстарды, тауарларды) іске асыру жөніндегі шығыстар;
     ОАР t - t кезеңіндегі жалпы әкімшілік шығыстар;
     З t - инвестициялық бағдарлама және (немесе) жоба шеңберінде тартылған қарыз қаражаты бойынша t кезеңінде сыйақы төлеу;
     2) ақша қаражаттарымен қарыздарға қызмет көрсетуге арналған шығыстарды жабу коэффициенті (КД t ):

КД t = (ЧД t + А t + ОН t )/З t ,       (8)

     мұндағы:
     ЧД t - t кезеңіндегі таза пайда;
     А t - t кезеңіндегі амортизация;
     ОН t - t кезеңіндегі кейін қалған салықтардың өсімі;
     З t - t кезеңінің соңына инвестициялық бағдарлама және (немесе) жоба шеңберінде тартылған қарыз қаражаттары бойынша t кезеңіндегі сыйақы төлеу;
     3) кезең соңына ақша қаражаттары қалдығының инвестициялық бағдарлама және (немесе) жоба шеңберінде тартылған ұзақ мерзімді қарыздары бойынша берешек көлеміне қатысты көрсеткіш (КЗ) t :

КЗ t = (ЧД t + А t + ОН t )/ЗД t ,           (9)

     мұндағы:
     ЧД t - t кезеңіндегі таза пайда;
     А t - t кезеңіндегі амортизация;
     ОН t - t кезеңіндегі кейін қалған салықтардың өсімі;
     ЗД t - t кезеңінің соңына инвестициялық бағдарлама және (немесе) жоба шеңберінде тартылған ұзақ мерзімді қарыздары бойынша борыштың қалдығы.
     Осы көрсеткіштің төменгі (бірлікке тең және одан да төмен) мәні Субъектінің инвестициялық бағдарлама және (немесе) жоба шеңберінде тартылған борыштық міндеттемелерді атқару кезіндегі қиыншылықтарын көрсетеді.

                                     Инвестициялық бағдарламаны
                                     және (немесе) инвестициялық
                                       жобаны табиғи монополия
                                      субъектілерінің іске асыру
                                     тиімділігінің мониторингісін
                                        жүзеге асыру ережесіне
                                                1-қосымша

                   200___жылғы ___________үшін
                       тоқсан (жарты жылдық)

             реттеліп көрсетілетін қызметтердің
             (тауарлардың, жұмыстардың) көлемі
                реттеліп көрсетілетін қызметтердің
                 (тауарлардың, жұмыстардың) атауы

Субъектінің атауы _________________________________________________
Реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың)
түрі ______________________________________________________________
Субъектінің заңды мекен-жайы  _____________________________________

Көрсеткіштердің
атауы

Өлшем
бірл.

осының
алдын-
дағы
есепті
кезең
үшін

өткен жылдың
өткен кезеңі
үшін

тиісті
кезең
үшін

өспелі
қорытын-
дысымен
жыл
басынан

1

2

3

4

5

1. Өндірілетін
қызметтердің көлемі:





1.1. млн теңгеде





1.2. Нақты көрсеткіштерде





2. Тұтынушыларға одан әрі
беру үшін сатып алынатын
өнімнің (тауардың) көлемі:





2.1. млн теңгеде





2.2. нақты көрсеткіштерде





3. Құзыретті орган
бекіткен норматив бойынша
өз мұқтажы үшін пайдалана-
тын реттеліп көрсетілетін
қызметтердің (тауарлардың,
жұмыстардың) көлемі





3.1. млн теңгеде





3.2. нақты көрсеткіштерде





3.3. нақты көрсет-де өз
құзыреті үшін пайдаланатын
реттеліп көрсетілетін
қызметтердің (тауарлардың,
жұмыстардың) жалпы көле-
міндегі жалпы ысыраптар





3.3.1. нормативтік





3.3.2. нормативтен тыс





4. Құзыретті орган бекіт-
кен реттеліп көрсетілетін
қызметтер (тауарлар,
жұмыстар) ысыраптарының
көлемі:





4.1. млн. теңгеде





4.2. нақты көрсеткіштерде





4.3. Көлемнен % нақты
ысырап (өндірістік немесе
сатып алынатын өнімнен -
көрсету):





4.3.1. млн теңгеде





4.3.2. нақты көрсеткіштерде





5. Тұтынушыларға реттеліп
көрсетілетін қызметтердің
(тауарлардың, жұмыстардың)
көлемі:





5.1. млн теңгеде





5.2. нақты көрсеткіштерде,
оның ішінде:





5.2.1. транзиттік
тұтынушыларға





5.2.2. өзінің тұтынушы-
ларына, оның ішінде:





заңды тұлғалар





халық





6. Өткізілетін өнімнің
көлемі:





6.1. млн теңгеде





6.2. нақты көрсеткіштерде,
барлығы:





заңды тұлғалар





халық





7. Өткізілмеген
өнімнің қалдығы





7.1. млн теңгеде





7.2. нақты көрсеткіштерде





  кестенің жалғасы

есепті кезең үшін

жыл басынан

инвестициялық
бағдарламада
(жобада)
көзделген

факт

инвестициялық
бағдарламада
(жобада)
көзделген

факт

6

7

8

9

















                                       Инвестициялық бағдарламаны
                                     және (немесе) инвестициялық
                                       жобаны табиғи монополия
                                      субъектілерінің іске асыру
                                     тиімділігінің мониторингісін
                                        жүзеге асыру ережесіне
                                                2-қосымша

        200___жылғы ___________тоқсан (жарты жылдық) үшін
     Қаржы-шаруашылық қызметінің нәтижелері туралы есеп
              реттеліп көрсетілетін қызметтердің
               (тауарлардың, жұмыстардың) атауы

Субъектінің атауы _________________________________________________
Реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың)
түрі ______________________________________________________________
Субъектінің заңды мекен-жайы ______________________________________

Көрсеткіштердің
атауы

осының
алын-
дағы
есепті
кезең
үшін

өткен жылдың
тиісті
кезеңі үшін

есепті
кезең үшін

тиісті
кезең
үшін

жыл
басы-
нан
өспелі
қоры-
тынды-
сымен

инвест.
бағдар-
ламада
және
(немесе)
инвест.
жобада
көз-
делген

факт

1.  Тариф құрамындағы
пайда






2. Іске қосылған ак-
тивтердің реттелетін
базасы (АРБ)






3. АРБ-ға пайда
ставкасы






4. Ұсынылатын ретте-
ліп көрсетілетін қыз-
меттерге (тауарларға.
жұмыстарға) барлық
шығыстар






5. Тарифтік табыс






6. Салық салынғаннан
кейін жиынтықты табыс
(залал)






7. Дивидендтер төлеу






8. Пайдадан жасалатын
басқа міндетті
төлемдер






9. Бөлуге пайда






10. Инвестицияға
бағытталған қарыз
қаражаттарын қайтару






11. Таза табыс(залал)






Анықтамалық:






12. Тариф






Қазақстан Республи-
касының әлеуметтік-
экономикалық дамуы-
ның Индикативтік
жоспарымен көзделген
негізгі көрсеткіштер






  кестенің жалғасы

жыл
басынан

инвест.
бағдарламада
және (немесе)
инвест.
жобада
көзделген

факт











                                       Инвестициялық бағдарламаны
                                     және (немесе) инвестициялық
                                       жобаны табиғи монополия
                                      субъектілерінің іске асыру
                                     тиімділігінің мониторингісін
                                        жүзеге асыру ережесіне
                                                3-қосымша

                200___жылғы_________________үшін
                       тоқсан (жарты жылдық)

           тарифтік сметаны орындау туралы есеп
           реттеліп көрсетілетін қызметтердің
             (тауарлардың, жұмыстардың) атауы

Субъектінің атауы _________________________________________________
Реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың)
түрі ______________________________________________________________
Субъектінің заңды мекен-жайы  _____________________________________

                                                         мың теңге

Көрсеткіштердің атауы

осының
алдындағы
есепті
кезең
үшін

өткен жылдың тиісті
кезеңі үшін

тиісті
кезең
үшін

жыл басынан
өспелі қоры-
тындысымен

1

2

3

4

1. Материалдық шығындар,
барлығы




1.1. Шикізат пен материалдар
- барлығы, оның ішінде:




1.1.1. шет ел валютасында
сатып алынған




1.2. Салып алынатын бұйымдар
және жартылай фабрикаттар,
қосалқы материалдар - барлығы, оның ішінде




1.2.1. шет ел валютасында
сатып алынған




1.3. Отын - барлығы,
оның ішінде:




1.3.1. Шет ел валютасында
сатып алынған




1.4. Электр энергиясы -
барлығы, оның ішінде:




1.4.1. Шет ел валютасында
алынған




2. Субъекті ағымдағы және
күрделі жөндеуге және
негізгі құнының өсуіне алып
келмейтін басқа да жөндеу-
қалпына келтіру жұмыстарына
жолдаған қаражаттар, оның
ішінде:




2.1. ағымды жөндеу




2.2. НҚ құнының өсуіне
әкелмейтін күрделі жөндеу




3. Өзге шығындар




4. Негізгі құралдардың тозуы




5. Материалдық емес
активтердің амортизациясы




6. Өзге шығыстар барлығы,
оның ішінде:




6.1. іссапарлық шығыстар




7. Салық төлемдері мен алым-
дары барлығы, оның ішінде:




7.1. мүлікке арналған салық




7.2. Табиғат ресурстарын
пайдаланған үшін төлем




8. Бөгде ұйымдардың қызмет-
теріне ақы төлеу барлығы,
оның ішінде:




8.1. жалға ақы төлеу




9. Басқа шығындар -
барлығы, оның ішінде:




9.1. Сыйақылар төлеу
жөніндегі шығыстар




9.1.1. шет ел валютасында




10. Жалақы қоры барлығы,
оның ішінде:




10.1. өндірістік персонал




10.2. қосалқы персонал




10.3. әкімшілік персонал -
барлығы, олардан




10.3.1. бас офис




10.4. әлеуметтік салық




11. Барлық шығыстар




12. Жылдар бойынша күрделі
салымдарға шығындарды қар-
жыландыру - барлығы, оның
ішінде:




12.1. құрылыс - барлығы,
олардан:




12.1.1. Шаруашылық тәсілдегі
меншік құрылысы




12.1.2. Машиналар мен
жабдық




12.1.3. Көлік құрылғылары




12.1.4. Материалдық емес
активтерді сатып алу үшін -
барлығы, оның ішінде:




12.1.5. ЭВМ бағдарламалық
қамтамасыз етуді құру және
сатып алу үшін




  кестенің жалғасы

есепті кезең үшін

жыл басынан

инвестициялық
бағдарламада
және (немесе)
инвестициялық
жобада көзделген

факт

инвестициялық
бағдарламада
және (немесе)
инвестициялық
жобада көзделген

факт

5

6

7

8

















                                       Инвестициялық бағдарламаны
                                     және (немесе) инвестициялық
                                       жобаны табиғи монополия
                                      субъектілерінің іске асыру
                                     тиімділігінің мониторингісін
                                        жүзеге асыру ережесіне
                                                4-қосымша

        200___жылғы ___________тоқсан (жарты жылдық) үшін
          инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске
       асыру тиімділігі мониторингісінің көрсеткіштері

Субъектінің атауы _________________________________________________
Реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың)
түрі ______________________________________________________________
Субъектінің заңды мекен-жайы  _____________________________________

Көрсеткіш-
тердің
атауы

осы-
ның
алдын-
дағы
есеп-
ті
кезең
үшін

өткен
жылдың
тиісті
кезеңі
үшін

есепті
кезең үшін

жыл
басынан

тиіс-
ті
кезең
үшін

жыл
басы-
нан
өс-
пелі
қоры-
тын-
дысы-
мен

инвес-
тиция-
лық
бағдар-
ламада
және
(немесе)
инвес-
тиция-
лық
жобада
көз-
делген

факт

инвес-
тиция-
лық
бағдар-
ламада
және
(не-
месе)
инвес-
тиция-
лық
жобада
көз-
делген

факт

1

2

3

4

5

6

7

8

Реттеліп
көрсетілетін
қызметтерді
(тауарларды,
жұмыстарды)
өткізу көлемі








Тариф (баға,
алым ставкасы)








Таза пайда








  кестенің жалғасы

инвестициялық
бағдарламада
және (неме-
се) жобада
белгіленген
көрсеткіштер-
дің орындалуы

инвестициялық бағдарламада
және (немесе) жобада
белгіленген мәнінен ауытқуы

абсолюттік, теңге

%

есепті ке-
зең үшін
(гр.6/
гр.5*100)

жыл
басынан
(гр.8/гр.
7*100)

есепті
кезең үшін
(гр.6-гр.5)

жыл
басынан
(гр.8-
гр.7)

есепті
кезең
үшін
(гр.6/
гр.5*
100-100)

жыл
басынан
(гр.6/
гр.5*
100-100)

9

10

11

12

13

14



















  кестенің жалғасы

Инвестициялық бағдарламада
және (немесе) жобада
белгіленген мәндермен
салыстырғанда көрсеткіштер
өсуінің қарқыны %

есепті
кезең үшін
(гр.6/гр.3)
(гр.2)*100)

жыл басынан
(гр.8/гр.4*100)

15

16







                                       Инвестициялық бағдарламаны
                                     және (немесе) инвестициялық
                                       жобаны табиғи монополия
                                      субъектілерінің іске асыру
                                     тиімділігінің мониторингісін
                                        жүзеге асыру ережесіне
                                                5-қосымша

        200___жылғы ___________тоқсан (жарты жылдық) үшін
     Борыштық міндеттемелерді орындауға арналған табиғи
      монополия субъектісінің қол жеткізген нақты қаржы
           нәтижелері мен ақша ағыстарының әсер ету
                       көрсеткіштері

Субъектінің атауы _________________________________________________
Реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың)
түрі ______________________________________________________________
Субъектінің заңды мекен-жайы  _____________________________________

Көрсеткіштердің
атауы

осының
алдын-
дағы
есепті
кезең
үшін

Есепті
кезең үшін

жыл басынан

инвести-
циялық
бағдар-
ламада
және
(немесе)
инвести-
циялық
жобада
көз-
делген

факт

инвести-
циялық
бағдар-
ламада
және
(немесе)
инвести-
циялық
жобада
көз-
делген

факт

1

2

3

4

5

6

1. Жалпы табыс
(табыстар-шығыстар)






2. Реттеліп көрсе-
тілетін қызметтерді
(тауарларды, жұмыс-
тарды) іске асыру
бойынша шығыстар






3. Жалпы әкімшілік
шығыстар






4. Инвестициялық
бағдарламаның және
(немесе) инвестиция-
лық жобаның қарыз
қаражаттарына қызмет
көрсету жөніндегі
сыйақылар төлеу






5. Инвестициялық бағ-
дарламаның және (не-
месе) инвестициялық
жобаның шегінде тар-
тылған ұзақ мерзімді
қарыздар бойынша
берешектің қалдығы






6. Таза табыс






7. Амортизация






8. Мерзімі кейінге
қалдырылған салық-
тардың артуы






9. Қарыздарға қызмет
көрсетуге арналған
шығыстарды жабу
(1-бет, 2-бет,
3-бет)4-бет






10. Қарыздарға ақша
қаражаттарымен қыз-
мет көрсетуге шығыс-
тарды жабу (6-бет+
7-бет-8-бет)/4-бет






11. Кезеңнің соңына
ақша қаражаттарының
қалдығының ұзақ
мерзімді қарыздар
бойынша берешектің
көлеміне қатынасының
көрсеткіші (6-бет+
7-бет-8-бет)/5-бет






Об утверждении Правил осуществления мониторинга эффективности реализации инвестиционных программ и (или) инвестиционных проектов субъектами естественных монополий

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 24 января 2005 года N 18-ОД. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 февраля 2005 года N 3457. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 8 мая 2013 года № 142-ОД

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 08.05.2013 № 142-ОД.

      В соответствии с подпунктом 3) пункта 1 статьи 13 Закона Республики Казахстан «О естественных монополиях и регулируемых
рынках», подпунктом 6) пункта 21 Положения об Агентстве Республики Казахстан по регулированию естественных монополий, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2007 года № 943, и пунктом 7.4.1 Плана мероприятий по реализации Программы Правительства Республики Казахстан на 2003-2006 годы, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2003 года № 903, ПРИКАЗЫВАЮ:
      Сноска. Преамбула с изменениями, внесенными приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 05.02.2009 N 30-ОД (порядок введения в действие см. п.5).
      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления мониторинга эффективности реализации инвестиционных программ и (или) инвестиционных проектов субъектами естественных монополий.
      2. Департаменту по регулированию и контролю в сфере трубопроводных и водоканализационных систем Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Аскарова А.Г.) обеспечить в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Департаменту административной работы и анализа Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Досмагамбет Е.М.) после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан:
      1) обеспечить в установленном законодательством порядке его опубликование в официальных средствах массовой информации;
      2) довести его до сведения структурных подразделений и территориальных органов Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий Нефедова А.П.
      5. Настоящий приказ вводится в действие со дня государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

     Председатель

Утверждены              
приказом Председателя Агентства   
Республики Казахстан по      
регулированию естественных монополий
от 24 января 2005 года N 18-ОД   

Правила
осуществления мониторинга эффективности реализации
инвестиционных программ и (или) инвестиционных проектов
субъектами естественных монополий 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила осуществления мониторинга эффективности реализации инвестиционных программ и (или) инвестиционных проектов субъектами естественных монополий (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан «О естественных монополиях и регулируемых рынках», пунктом 7.4.1 Плана мероприятий по реализации Программы Правительства Республики Казахстан на 2003-2006 годы, утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2003 года № 903, Инструкцией по рассмотрению и согласованию инвестиционных программ (проектов) субъектов естественных монополий, утвержденной приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и защите конкуренции от 27 января 2003 года № 16-ОД, зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2157.
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 05.02.2009 N 30-ОД (порядок введения в действие см. п.5).
      2. Целью разработки настоящих Правил является установление порядка проведения уполномоченным органом мониторинга эффективности реализации инвестиционных программ и (или) проектов субъектами естественных монополий (далее - Субъект).
      3. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      мониторинг - сбор информации, наблюдение, анализ, оценка реализации Субъектами инвестиционных программ и (или) проектов;
      уполномоченный орган - государственный орган, осуществляющий руководство в сферах естественных монополий и на регулируемых рынках.
      Иные понятия и термины используются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
       Сноска. Пункт 3 с изменениями, внесенными приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 05.02.2009 N 30-ОД (порядок введения в действие см. п.5 ).

2. Порядок проведения мониторинга эффективности
реализации инвестиционных программ и (или) проектов
субъектами естественных монополий

      4. Мониторинг эффективности реализации инвестиционных программ и (или) проектов Субъектами, утвержденных в установленном порядке, осуществляет уполномоченный орган.
      Сноска. Пункт 4 с изменениями, внесенными приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 05.02.2009 N 30-ОД (порядок введения в действие см. п.5).
      5. Проведение мониторинга включает следующие этапы:
      1) сбор информации о ходе реализации инвестиционной программы и (или) проекта;
      2) анализ достигнутых в каждом временном интервале фактических объемов оказанных регулируемых услуг (товаров, работ) и фактических затрат (в разрезе статей тарифной сметы) Субъекта;
      3) сопоставление достигнутого в каждом временном интервале фактического финансового результата с показателями, принятыми в инвестиционной программе и (или) проекте;
      4) оценка влияния реализации инвестиционной программы и (или) проекта на изменение тарифной сметы и уровня тарифов (цен, ставок сборов), развитие спроса на предоставляемые Субъектом регулируемой услуги (товары, работы);
      5) подготовка заключения о результатах мониторинга и принятие решения.
      6. Субъекты представляют в уполномоченный орган следующие документы по каждому виду предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ):
      1) информацию о плановых и фактических объемах предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ) в соответствии с Приложением 1 к настоящим Правилам;
      2) отчет о результатах финансово-хозяйственной деятельности в соответствии с Приложением 2 к настоящим Правилам;
      3) отчет об исполнении тарифной сметы в соответствии с Приложением 3 к настоящим Правилам;
      4) пояснительную записку.
      7. Пояснительная записка содержит:
      1) общие данные об инвестиционной программе и (или) проекте: отраслевой сектор, наименование проекта, проектная мощность (ожидаемые результаты), общая стоимость, источники финансирования, дата согласования с уполномоченным органом, срок реализации и другие данные;
      2) информацию о ходе финансирования инвестиционной программы и (или) проекта;
      3) оценку Субъекта относительно влияния реализации инвестиционной программы и (или) проекта на развитие спроса и изменение тарифной сметы на предоставляемые Субъектом регулируемой услуги (товары, работы) на предстоящий год (4 последующих квартала);
      4) сопоставление фактических данных с показателями, утвержденными в уполномоченном органе в инвестиционной программе и (или) проекте;
      5) разъяснение причин отклонения достигнутых фактических показателей от утвержденной уполномоченным органом инвестиционной программы и (или) проекта.
      Каждый лист предоставляемых документов парафируется руководителем субъекта естественной монополии, либо лицом, исполняющим его обязанности с приложением подтверждающих документов, а финансовые документы главным бухгалтером. При этом, руководитель и главный бухгалтер несут ответственность за достоверность представленной информации в соответствии с законодательством.
       Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 05.02.2009 N 30-ОД (порядок введения в действие см. п.5 ).
     8. Субъекты, не позднее 25 числа месяца, следующего за отчетным периодом, предоставляют уполномоченному органу предусмотренную настоящими Правилами отчетность о ходе реализации инвестиционной программы и (или) проекта:
     по краткосрочным проектам - на ежеквартальной основе;
     по средне- и долгосрочным проектам - на полугодовой основе.
     9. При рассмотрении отчетности о ходе реализации инвестиционной программы и (или) проекта Субъектами, уполномоченный орган вправе привлекать независимых экспертов, выбранных на тендерной основе.
     Специалисты уполномоченного органа и независимые эксперты, имеют право допуска к технической, бухгалтерской и иной документации по инвестиционной программе и (или) проекту Субъекта. При этом лицам, получившим доступ к информации, не следует разглашать сведения, составляющие государственную, коммерческую и иную охраняемую законом тайну.
     10. В случае непредставления или представления в не полном объеме документов, требуемых в соответствии с настоящими Правилами, несоответствия представленных документов, требуемых пунктом 6 настоящих Правил уполномоченный орган вправе запросить у Субъекта дополнительную информацию с указанием срока ее предоставления.
     11. В случае, если информация не предоставляется Субъектом в указанные сроки, уполномоченный орган вправе принять к нему меры антимонопольного реагирования.
     12. В течение 30 дней с момента окончания отчетного периода, Уполномоченный орган осуществляет подготовку результатов мониторинга оценки эффективности инвестиционной программы и (или) проекта.
     13. Результаты мониторинга оценки эффективности инвестиционной программы и (или) проекта оформляются в виде заключения. Расчетные показатели мониторинга оценки эффективности инвестиционной программы и (или) проекта оформляются в виде таблиц по формам согласно Приложениям 4 и 5 к настоящим Правилам и прилагаются к заключению.

3. Критерии оценки эффективности
реализации инвестиционных программ и (или) проектов
субъектами естественной монополии

     14. Эффективность реализации инвестиционной программы и (или) проекта характеризуется повышением качества предоставляемых Субъектом регулируемых услуг (товаров, работ), а также соответствием (улучшением) достигнутых фактических финансово-экономических показателей Субъекта значениям, установленным инвестиционной программой и (или) проектом, и определяется следующими критериями:
     1) уровень исполнения показателей, установленных инвестиционной программой и (или) проектом (К 1 ). Данный критерий определяется для каждого показателя Отчета о фактических объемах предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ), Отчета о результатах финансово-хозяйственной деятельности, а также по каждой статье тарифной сметы. Расчет критерия осуществляется по формуле:

К 1 = П о / П п * 100, (1)

     где:
     П о - фактическое значение показателя за отчетный период;
     П п - значение, установленное инвестиционной программой и (или) проектом на соответствующий период реализации;
     2) абсолютное отклонение достигнутых фактических результатов от показателей, установленных инвестиционной программой и (или) проектом (К 2 ). Данный критерий определяется для каждого показателя Отчета о фактических объемах предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ), Отчета о результатах финансово-хозяйственной деятельности, а также по каждой статье тарифной сметы. Расчет критерия осуществляется по формуле:

К 2 = П о - П п ; (2)

     3) относительное отклонение достигнутых фактических результатов от показателей, установленных инвестиционной программой и (или) проектом (К 3 ). Данный критерий определяется для каждого показателя Отчета о фактических объемах предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ), Отчета о результатах финансово-хозяйственной деятельности, а также по каждой статье тарифной сметы. Расчет критерия осуществляется по формуле:

К 3 = П о / П п , * 100 - 100. (3)

     15. Эффективность реализации инвестиционной программы и (или) проекта характеризуется:
     значениями критерия К 1 , превышающими 100%, и положительными значениями критериев К 2 , К 3 для показателей фактического объема предоставленных регулируемых услуг (товаров, работ), чистой прибыли;
     значениями критерия К 1 , не превышающими 100%, и отрицательными значениями критериев К 2 , К 3 для показателей тарифа (цены, ставки сбора).
     Значительное (более 10 процентов) отклонение отчетных значений от принятых и согласованных с уполномоченным органом, свидетельствует о необходимости внесения изменений в инвестиционную программу и (или) проект.
     16. Снижение (повышение) удельного веса сверхнормативных потерь в общем объеме предоставленных Субъектом регулируемых услуг (товаров, работ) от уровня, установленного в инвестиционной программе и (или) проекте, характеризует повышение (снижение) качества регулируемых услуг (товаров, работ), а также влияет на их себестоимость. Данный критерий рассчитывается по формуле:

К 4 = СН б - СН t , (4)

     где:
     СН б - сверхнормативные потери, предусмотренные инвестиционной программой и (или) проектом;
     СН t - сверхнормативные потери, понесенные в течение отчетного периода.
     Отрицательное значение данного критерия свидетельствует о снижении сверхнормативных потерь.

4. Оценка влияния реализации инвестиционной
программы и (или) проекта на изменение тарифной сметы и
уровня тарифов (цен, ставок сборов), развитие спроса
на предоставляемые Субъектом регулируемые услуги (товары, работы)

     17. Оценка влияния реализации инвестиционной программы и (или) проекта на изменение тарифной сметы и уровня тарифов (цен, ставок сборов) осуществляется на основе анализа изменения уровня тарифов (цен, ставок сборов) в отчетном периоде по сравнению с предыдущим периодом. Изменение уровня тарифов (цен, ставок сборов) в отчетном периоде рассчитывается по формуле:

     РТ i = Т i t / Т i t-1 * 100, (5)

     где:
     i - вид регулируемой услуги (товара, работы), отнесенной к сфере естественной монополии;
     t - номер отчетного периода;
     t-1 - номер периода, предшествующего отчетному;
     Т i t - тариф (цена, ставка сбора) на i-тый вид регулируемой услуги (товара, работы), отнесенный к сфере естественной монополии в отчетном периоде;
     Т i t-1 - тариф (цена, ставка сбора) на i-тый вид регулируемой услуги (товара, работы), отнесенный к сфере естественной монополии в периоде, предшествующем отчетному.
     Анализ причин изменения уровня тарифа (цены, ставки сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъекта естественной монополии осуществляется на основе анализа каждой статьи затрат, учтенных в тарифе (цене, ставке сборов) и (или) тарифной смете.
     18. Оценка влияния реализации инвестиционной программы и (или) проекта на развитие спроса на предоставляемые Субъектом регулируемые услуги (товары, работы) осуществляется на основе:
     1) анализа показателей изменения объема предоставленных регулируемых услуг (товаров, работ) в натуральном выражении в отчетном периоде по сравнению с показателями, предусмотренными инвестиционной программой и (или) проектом (ТО). Данный показатель определяется не раньше второго периода реализации инвестиционной программы и (или) проекта и определяется по формуле:

ТО = О t / О б * 100, (6)

     где:
     О t - объем предоставленных регулируемых услуг (товаров, работ) в течение отчетного периода;
     О б - объем регулируемых услуг (товаров, работ), предусмотренный инвестиционной программой и (или) проектом.
     Значение данного показателя, превышающее 100%, характеризует увеличение спроса на регулируемые услуги (товары, работы), предоставляемые Субъектом;
     2) соответствующей оценки Субъекта (предоставляемой в пояснительной записке) относительно развития спроса на предоставляемые Субъектом регулируемые услуги (товары, работы).
     19. Сопоставление достигнутого фактического финансового результата с показателями, установленными в инвестиционной программе и (или) проекте, осуществляется на основе критериев К 1 , К 2 , К 3 , рассчитанных для полученного в отчетном периоде показателя чистой прибыли Субъекта.

5. Влияние достигнутого фактического финансового
результата и денежных потоков субъекта естественной
монополии на выполнение долговых обязательств

     20. Влияние достигнутого фактического финансового результата и денежных потоков субъекта естественной монополии на выполнение долговых обязательств определяется на основе оценки финансовой возможности Субъекта своевременно произвести платежи вознаграждения и возврата средств, привлеченных в рамках инвестиционной программы и (или) проекта. Оценка осуществляется на основе следующих показателей:
     1) коэффициент покрытия расходов на обслуживание заемных средств (КП t ):

КП t = (ВД t - РР t - ОАР t )/З t , (7)

     где:
     ВД t - валовой доход в периоде t;
     РР t - расходы по реализации регулируемых услуг (товаров, работ) в периоде t;
     ОАР t - общие административные расходы в периоде t;
     З t - выплаты вознаграждения в периоде t по заемным средствам, привлеченным в рамках инвестиционной программы и (или) проекта;
     2) коэффициент покрытия расходов на обслуживание займов денежными средствами (КД t ):

КД t = (ЧД t + А t + ОН t )/З t, (8)

     где:
     ЧД t - чистый доход в периоде t;
     А t - амортизация в периоде t;
     ОН t - увеличение отсроченных налогов в периоде t;
     З t - выплаты вознаграждения в периоде t по заемным средствам, привлеченным в рамках инвестиционной программы и (или) проекта;
     3) показатель отношения остатка денежных средств на конец периода к объему задолженности по долгосрочным займам, привлеченным в рамках инвестиционной программы и (или) проекта (КЗ) t :

КЗ t = (ЧД t + А t + ОН t )/ЗД t, (9)

     где:
     ЧД t - чистый доход в периоде t;
     А t - амортизация в периоде t;
     ОН t - увеличение отсроченных налогов в периоде t;
     ЗД t - остаток долга по долгосрочным займам, привлеченным в рамках инвестиционной программы и (или) проекта на конец периода t.
     Низкое (равное единице и ниже) значение данного показателя указывает на сложности Субъекта при выполнении долговых обязательств, привлеченных в рамках инвестиционной программы и (или) проекта.

Приложение 1                 
к Правилам осуществления мониторинга       
эффективности реализации инвестиционных программ
и (или) инвестиционных проектов субъектами
естественных монополий           


              Объем регулируемых услуг (товаров, работ)
           ________________________________________________
           наименование регулируемой услуги (товара, работы)
             за ____________________________ 200___ года
                      квартал (полугодие)

Наименование Субъекта         __________________
Вид оказываемых регулируемых
услуг (товаров, работ)        __________________
Юридический адрес Субъекта    __________________

Наименование
показателей

Ед.
из-
ме-
ре-
ния

За пе-
риод,
пред-
шест-
вующий
отчет-
ному

за соответст-
вующий
период
прошлого года

за отчетный
период

с начала
года

за
соот-
ветст-
вующий
период

с
начала
года
нара-
стаю-
щим
итогом

Предус-
мотрено в инвести-
ционной
программе (проекте)

Ф
а
к
т

Предус-
мотрено в инвести-
ционной
программе (проекте)

Ф
а
к
т

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1. Объем
производимых  регулируемых
услуг
(товаров,
работ):









1.1. в млн.
тенге









1.2. в на-
туральных
показателях









2. Объем
покупной
продукции
(товаров) для
дальнейшей
передачи по-
требителям:









2.1. в млн.
тенге









2.2 в нату-
ральных
показателях









3.Объем ре-
гулируемых
услуг (то-
варов, работ) используемых
на собственные
нужды по нор-
мативу, утвер-
жденному ком-
петентным
органом:









3.1. в млн.
тенге









3.2. в нату-
ральных
показателях









3.3. Факти-
ческие потери
от общего
объема ре-
гулируемых
услуг (това-
ров, работ)
используемых
на собственные
нужды, в
натуральных
показателях:









3.3.1.
нормативные









3.3.2. сверх-
нормативные









4. Объем
потерь регу- лируемых
услуг (то-
варов, работ), утвержденных компетентным
органом:









4.1. в млн.
тенге









4.2. в нату-
ральных
показателях









4.3. Факти-
ческие потери
в % от объема
(указать:
произведенной
или покупной
продукции):









4.3.1. в млн.
тенге









4.3.2. в
натуральных
показателях









5. Объем
оказываемых
регулируемых
услуг (товаров,
работ)
потребителям:









5.1. в млн.
тенге









5.2. в нату-
ральных по-
казателях
всего, в том
числе:









5.2.1. тран-
зитным по-
требителям









5.2.2. собст-
венным по-
требителям,
в том числе:









юридические
лица









население









6. Объем
реализуемой
продукции
(товаров)
потребителям:









6.1. в млн.
тенге









6.2. нату-
ральных
показателях
всего,
в том числе:









юридические
лица









население









7. Остаток
нереали-
зованной
продукции









7.1. в млн.
тенге









7.2. нату-
ральных
показателях









Приложение 2                 
к Правилам осуществления мониторинга       
эффективности реализации инвестиционных программ
и (или) инвестиционных проектов субъектами
естественных монополий           


        Отчет о результатах финансово-хозяйственной деятельности
           ________________________________________________
           наименование регулируемой услуги (товара, работы)
             за ____________________________ 200___ года
                      квартал (полугодие)
 
Наименование Субъекта         __________________
Вид оказываемых регулируемых
услуг (товаров, работ)        __________________
Юридический адрес Субъекта    __________________

Наименование
показателей

за
период,
предше-
ствующий
отчет-
ному

за соот-
ветствующий
период
прошлого
года

за
отчетный
период

с начала года

за
соот-
ветст-
вующий
период

с на-
чала
года
нара-
стаю-
щим
итогом

Предус-
мотрено
в инвес-
тиционной
программе
(проекте)

Ф
а
к
т

Предус-
мотрено
в инвес-
тиционной
программе
(проекте)

Ф
а
к
т

1. Прибыль
в составе
тарифа








2. Регули-
руемая база
задейство-
ванных
активов
(РБА)








3. Ставка
прибыли
на РБА








4. Всего
расходов
на предо-
ставление
регулируе-
мых услуг
(товаров,
работ)








5. Тарифный
доход








6. Совокуп-
ный доход
(убыток)
после нало-
гообложения








7. Выплата
дивидендов








8. Другие
обязательные
выплаты из
прибыли








9. Прибыль к
распределению








10. Возврат
заемных
средств, на-
правленных
на инвестиции








11. Чистый
доход (убыток)








Справочно:








12. Тариф








Основные
показатели,
предусмот-
ренные
Индикативным
планом
социально-
экономичес-
кого развития
Республики
Казахстан








Приложение 3                 
к Правилам осуществления мониторинга       
эффективности реализации инвестиционных программ
и (или) инвестиционных проектов субъектами
естественных монополий           


                 Отчет об исполнении тарифной сметы
           ________________________________________________
           наименование регулируемой услуги (товара, работы)
             за ____________________________ 200___ года
                      квартал (полугодие)
 
Наименование Субъекта         __________________
Вид оказываемых регулируемых
услуг (товаров, работ)        __________________
Юридический адрес Субъекта    __________________

                                                       тыс. тенге

Наименование
показателей

за
период,
предше-
ствующий
отчетному

за соответст-
вующий период
прошлого года

за отчетный
период

с начала
года

за
соот-
ветст-
вующий
период

с на-
чала
года
нара-
стающим
итогом

Предус-
мотрено
в
инвести-
ционной
программе
(проекте)

Ф
а
к
т

Предус-
мотрено
в
инвести-
ционной
программе
(проекте)

Ф
а
к
т

1

2

3

4

5

6

7

8

1.Мате-
риальные
затраты,
всего








1.1. Сырье и
материалы -
всего, в том
числе:








1.1.1. при-
обретен-
ные в  
иностран-
ной ва-
люте








1.2. Покуп-
ные изделия
и полуфаб-
рикаты,
вспомога-
тельные
материалы
- всего,
в том числе








1.2.1.при-
обретенные
в иност-
ранной
валюте








1.3.Топливо
- всего, в
том числе:








1.3.1.при-
обретенные
в иностран-
ной валюте








1.4.Элект-
роэнергия
- всего,
в том числе:








1.4.1.прио-
бретенные
в иностран-
ной валюте








2.Средства, направляемые субъектом
на текущий и капитальный
ремонты и
другие ре-
монтно-
восстанови-
тельные
работы, не  приводящие
к росту
стоимости
основных
средств,
в том
числе:








2.1.теку-
щий ремонт








2.2.капи-
альный
ремонт,не
приводящий
к росту
стоимости
ОФ








3. Прочие
затраты








4. Износ
основных
средств








5. Амор-
изация
немате-
иальных
активов








6. Прочие
расходы
всего, в
том числе:








6.1.
команди-
ровочные
расходы








7. Нало-
говые
платежи
и сборы
всего,
в том
числе:








7.1. налог
на иму-
щество








7.2. плата
за поль-
зование
природ-
ными ре-
сурсами








8.Оплата
услуг
сторонних
органи-
заций
всего, в
том числе:








8.1.аренд-
ная плата








9. Другие
затраты -
всего, в
том числе:








9.1. расходы
по выплате
возна-
граждений








9.1.1. в
иностранной
валюте








10. Фонд
заработной
платы всего,
в том числе:








10.1.
производ-
ственный
персонал








10.2.
вспомога-
тельный
персонал








10.3
админи-
стративный
персонал -
всего, из
них








10.3.1.
головной
офис








10.4
социальный
налог








11. Всего
расходов








12.Финан-
сирование
затрат на
капитальные
вложения
по годам -
всего, в
том числе:








12.1.
строитель-
ство -
всего, из
них:








12.1.1.
собственное
строи-
тельство
хозспособом








12.1.2.
Машины и
оборудо-
вание;
переда-
точные
устройства








12.1.3.
транспортные  устройства








12.1.4. на
покупку
немате-
риальных
активов -
всего, в
том числе:








12.1.5 на
создание и
приобре-
тение про-
граммного
обеспече-
ния ЭВМ








Приложение 4                
к Правилам осуществления мониторинга       
эффективности реализации инвестиционных программ
и (или) инвестиционных проектов субъектами
естественных монополий           


            Показатели мониторинга эффективности реализации
                  инвестиционной программы (проекта)
             за ____________________________ 200___ года
                      квартал (полугодие)
 
Наименование Субъекта         __________________
Вид оказываемых регулируемых
услуг (товаров, работ)        __________________
Юридический адрес Субъекта    __________________

Наименование показателей

за период,
предшествующий
отчетному

за соответствующий период

за соответ-
ствующий период

с начала
года
нарастающим
итогом

1

2

3

4

Объем реализации регулируемых услуг (товаров, работ)




Тариф (цена, ставка сбора)




Чистая прибыль




     Продолжение таблицы

за отчетный период

с начала года

Исполнение показателей,
установленных в инвестиционной
программе (проекте), в %

предусмот-
рено в
инвести-
ционной
программе
(проекте)

факт

предусмот-
рено в
инвести-
ционной
программе
(проекте)

факт

за от-
четный
период
(гр.6/гр.5
* 100)

с начала
года
(гр.8/гр.7
* 100)

5

6

7

8

9

10

     Продолжение таблицы

Отклонение от значения,
установленного в инвестиционной
программе (проекте)

Темп роста
показателей по
сравнению со
значениями, уста-
новленными в инвест.
программе
(проекте), в %

абсолютное,
тенге

в %

за
отчетный
период
(гр.6-
гр.5)

с
начала
года
(гр.8-
гр.7)

за
отчетный
период
(гр.6/
гр.5*
100-100)

с на-
чала
года (гр.6/
гр.5*
100-100)

за
отчетный
период
(гр.6/ гр.3(гр.2)
* 100)

с начала
года (гр.8/
гр.4* 100)

11

12

13

14

15

16


Приложение 5                  
к Правилам осуществления мониторинга       
эффективности реализации инвестиционных программ
и (или) инвестиционных проектов субъектами
естественных монополий           


            Показатели влияния достигнутого фактического
        финансового результата и денежных потоков субъекта
     естественной монополии на выполнение долговых обязательств                         
             за ____________________________ 200___ года
                      квартал (полугодие)
 
Наименование Субъекта         __________________
Вид оказываемых регулируемых
услуг (товаров, работ)        __________________
Юридический адрес Субъекта    __________________

Наименование
показателей

за
период,
предше-
ствующий
отчетному

за отчетный период

с начала
года

Предус-
мотрено
в инвести-
ционной
программе
(проекте)

Ф
а
к
т

Предус-
мотрено
в инвести-
ционной
программе
(проекте)

Ф
а
к
т

1

2

3

4

5

6

1. Валовый
доход
(доходы
- расходы)






2. Расходы
по реали-
зации ре-
гулируемых
услуг (то-
варов,
работ)






3. Общие
админист-
ративные
расходы






4. Выплаты
вознаграж-
дения по
обслужи-
ванию за-
емных
средств ин-
вестицион-
ной про-
граммы
(проекта)






5.Остаток
долга по
долго-
срочным
займам,
привле-
ченным в рамках
инвести-
ционной
программы
(проекта)






6. Чистый
доход






7. Амор-
тизация






8. Увели-
чение от-
сроченных
налогов






9. Коэффи-
циент
покрытия
расходов
на обслу-
живание
займов  
(стр.1-
стр.2-
стр.3)/
стр.4






10. Коэф-
фициент
покрытия
расходов
на обслу-
живание
займов
денежными
средствами
(стр.6+
стр.7+
стр.8)/
стр.4






11. Пока-
затель
отношения
остатка
денежных
средств
на конец
периода
к объему
задолжен-
ности по
долгосроч-
ным займам
(стр.6+стр.
7+стр.8)/
стр.5