Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2010.04.02 № а-4/103 қаулысымен
"Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ :
1. Қоса беріліп отырған "Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты бекітілсін.
2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғ.М. Бекмағамбетовке жүктелсін.
3. Осы қаулы Ақмола облысы әкімдігінің әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Облыс әкімі
Ақмола облысы әкімдігінің
2008 жылғы 13 маусымдағы
N A-5/234 қаулысымен
Бекітілген
"Шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету стандарты 1. Жалпы ережелер
1. Осы мемлекеттік қызмет шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою тәртібін белгілейді (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).
2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің пішіні: автоматтандырылмаған.
3. Мемлекеттік қызмет "Бұқаралық ақпарат құралдары туралы" 1999 жылғы 23 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 4-4-бабындағы 2) тармақшасы мен Қазақстан Республикасында таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 29 шілдедегі N 843 қаулысының негізінде көрсетіледі.
4. Мемлекеттік қызметті Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі, 1, "б"-корпусы мекенжайында орналасқан "Ақмола облысының ішкі саясат басқармасы" (бұдан әрі- Басқарма) мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі, ресми сайты: ғғғ.akmo.kz.
5. Аумақта таратылатын шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарын есепке қою жөнінде берілген анықтама мемлекеттік қызметтің аяқталу пішіні болып табылады.
6. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының аумағында оның меншік иесімен және басып шығарушысымен жасалған шарт немесе басқа заңды негіздер бойынша шетелдік БАҚ өнімін таратуды жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғаларға көрсетіледі (бұдан әрі - тұтынушы).
7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
1) тұтынушының жазбаша өтінішін тіркеген уақыттан бастап мемлекеттік қызметті көрсету - 15 күннің ішінде;
2) қажетті құжаттарды тапсыру кезіндегі кезек күту уақытының ең ұзақ мерзімі - 40 минут;
3) құжаттарды алу кезіндегі кезек күту уақытының ең ұзақ мерзімі - 40 минут.
8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
9. Мемлекеттік қызмет көрсету www.akmo.kz ресми сайтта орналасқан.
10. Мемлекеттік қызмет күнделікті, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін көрсетіледі, сенбі, жексенбі және мерекелік күндері - демалыс. Үзіліс 12.30-дан 14.00-ге дейін. Қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
11. Азаматтарды қабылдау бөлмесі қызмет тұтынушыларымен жұмыс жүргізу үшін бейімделген, мүмкіншіліктері шектеулі адамдар үшін жағдайлар қарастырылған, тосу және қажетті құжаттарды дайындауға жағдай жасалған.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы келесі құжаттарды ұсынады:
1) белгіленген үлгідегі өтініш;
2) жеке таратушы-тұлға үшін - кәсіпкерлік қызметпен айналысуға құқықты дәлелдейтін құжаттың көшірмесі;
3) заңды таратушы-тұлға (филиал немесе өкілеттілік) үшін - заңды тұлғаның (филиалдың немесе өкілеттіліктің) мемлекеттік (есептік) тіркеу жөніндегі куәлігінің көшірмесі.
13. Мемлекеттік қызметті алу үшін Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі, 1, "б" корпусы, 342-бөлме мекенжайы бойынша Басқарманың ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары мониторинг бөлімімен берілетін өтініш толтырылады.
14. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті өтініш пен басқа құжаттар Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі, 1, "б" корпусы, 342-бөлме мекенжайы бойынша Басқарманың ақпараттық саясат және бұқаралық ақпарат құралдары мониторинг бөліміне тапсырылады.
15. Тұтынушы барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушының аталған мемлекеттік қызметті алған күні көрсетілген талон алады.
16. Мемлекеттік қызметті көрсетудің әдісі - жеке бару.
17. Тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартуға негіз болады:
1) Осы стандарттың 12-тармағымен қарастырылған барлық қажетті құжаттар ұсынылмаса;
2) Осы стандарттың 12-тармағымен қарастырылған құжаттарда ақпараттың толық болмауы немесе дәйекті көрсетілмеуі;
3) бұқаралық ақпарат құралдарының материалдары конституциялық құрылысты күштеп өзгертуге, Қазақстан Республикасының тұтастығын, мемлекеттің қауіпсіздігін бұзуға, соғысқа, әлеуметтік, діни, нәсілдік, ұлттық және рулық артықшылықты, зұлымдық пен озбырлық, порнографиялық үгіттеу немесе насихаттау мазмұнында болса;
4) егер бұқаралық ақпарат құралдарына қатысты аталған қызмет түрімен айналысуына соттың шешімімен тыйым салынған болса;
5) егер шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарына қатысты оларды Қазақстан Республикасының аумағында таратуға тыйым салу жөнінде соттың шешімі болса.
3. Жұмыс қағидаттары
18. Басқарманың қызметі келесі қағидаларға негізделеді:
1) дәйекті және толық ақпарат беру;
2) сыпайылық;
3) ақпараттың сақталуын қамтамасыз ету;
4) тұтынушы құжаттарының мазмұны мен ақпараттың қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету.
4. Жұмыс нәтижелері
19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
20. Басқарманың жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет сапасы мен қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәні арнайы құрылған жұмыс тобымен жыл сайын бекітіледі.
5. Шағымдану тәртібі
21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі, 1, "б" корпусы, 342-бөлме мекенжайы бойынша Басқармада жүргізіледі.
22. Арыздар Басқарма бастығының атына беріледі.
23. Әкімшілік бөлімімен берілетін, тіркеу журналында тіркелген, аталған арызға жауап алу орны көрсетілген талон арыздың қабылданғанын куәландыратын құжат болып табылады.
6. Байланыс ақпараты
24. Мемлекеттік қызмет көрсететін Басқарма басшысының, оның орынбасарының және жоғары тұрған ұйымның байланыс деректері:
1) Басқарманың бастығы: Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі, 1, "б" корпусы, 338-бөлме, телефоны: 8 (7162) 25-20-80, жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі ас мерзімі 12.30-дан 14.00-ге дейін, қабылдау кестесі: жұма күндері сағат 15.00-ден сағат 17.00-ге дейін;
2) Басқарма бастығының орынбасары: Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі, 1, "б" корпусы, 338-бөлме, телефоны: 8 (716 2) 25-20-80, жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі ас уақыты: 12.30-дан 14.00-ге дейін, қабылдау кестесі: жұма күндері сағат 15.00-ден сағат 17.00-ге дейін;
3) Ақмола облысының әкімдігі: Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83, ғғғ.akmo.kz. сайты.
"Шетелдік бұқаралық ақпарат
құралдарын есепке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына қосымша
Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні
Сапа және қол жетімділік |
Көрсеткіштің |
Көрсеткіштің |
Көрсеткіштің |
1. Уақтылығы |
|||
1.1. Құжаттарды тапсырған сәттен бастап белгіленген |
95 |
95 |
90 |
1.2. Қызмет алуды 40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі) |
85 |
85 |
80 |
2. Сапасы |
|||
2.1. Қызметті |
95 |
95 |
90 |
2.2. Құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс рәсімдеген |
100 |
95 |
95 |
3. Қол жетімділік |
|||
3.1. Қызметті |
90 |
90 |
88 |
3.2. тұтынушылардың дұрыс толтырған және |
80 |
80 |
82 |
3.3. Интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі) |
50 |
0,1 |
0,1 |
4. Шағымдану үдерісі |
|||
4.1. Қызметтің осы түрі бойынша қызмет |
0,5 |
0,1 |
0,1 |
4.2. белгіленген мерзімде қаралған және |
100 |
0,1 |
0,1 |
4.3. шағымданудың |
90 |
90 |
90 |
4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған |
90 |
90 |
87 |
5. Сыпайылық |
|||
5.1. Қызметкерлердің |
90 |
90 |
90 |