Курчатов қаласындағы тұрмысы төмен азаматтарға үй-коммуналдық қызметке ақы төлеу және тұрғын үйді ұстауға арналған тұрғын үй көмегін ұсыну қағидалары туралы

Шығыс Қазақстан облысы Курчатов қалалық мәслихатының 2008 жылғы 16 қазандағы N 12/95-IV шешімі. Шығыс Қазақстан облысы Әділет департаментінің Курчатов қаласындағы Әділет басқармасында 2008 жылғы 23 қазанында N 5-3-61 тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Курчатов қалалық мәслихатының 2010 жылғы 22 шілдедегі N 27/212-IV шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Курчатов қалалық мәслихатының 2010.07.22 N 27/212-IV шешімімен

 
      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148-ІІ Қазақстан Республикасы Заңының 6 бабы 1 тармағы 7) тармақшасы, «Тұрғын үй қатынастары туралы» 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 Қазақстан Республикасы Заңының 97 бабы 2 тармағына сәйкес Курчатов қалалық мәслихаты ШЕШТІ:
      1. Курчатов қаласындағы тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй- коммуналдық қызметке ақы төлеу және тұрғын үйді ұстауға арналған тұрғын үй көмегін ұсыну қағидалары бекітілсін.
      2. 2005 жылғы 15 наурыздағы № 14/70-ІІІ «Курчатов қаласында тұрмысы төмен азаматтарға үйді ұстауға және үй-коммуналдық қызметке ақы төлеу үшін тұрғын үй жәрдемақыларын беру ережелері туралы», (нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2005 жылы 26 сәуірде 2313 нөмірімен тіркелген, 2005 жылғы 21 мамырдағы № 49-50 «Дидар», 2005 жылғы 19 мамырдағы № 74 «Рудный Алтай» облыстық газеттерінде жарияланған) және 2007 жылғы 21 желтоқсандағы № 4/36–ІV «Курчатов қаласында тұрмысы төмен азаматтарға үйді ұстауға және үй-коммуналдық қызметке ақы төлеу үшін тұрғын үй жәрдемақыларын беру ережелері туралы» 2005 жылғы 15 наурыздағы № 14/70-ІІІ шешімге өзгертулер мен толықтырулар енгізу туралы» (нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2007 жылы 27 желтоқсанда 5-3-49 нөмірімен тіркелген, 2008 жылғы 5 қаңтардағы № 1 «Дидар», 2008 жылғы 10 қаңтардағы № 3-4 «Рудный Алтай» облыстық газеттерінде жарияланған) шешімдердің күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрайымы                              А. БАЙЖАНОВА
      
      Курчатов қалалық мәслихаты
      хатшысының өкілеттігін
      уақытша жүзеге асырушы                         А. СҰЛТАНОВ

      Курчатов қалалық мәслихатының
      кезектен тыс 12 сессиясының
      2008 жылғы 16 қазандағы
      № 12/95-IV шешімімен
      БЕКІТІЛГЕН

Курчатов қаласындағы тұрмысы төмен азаматтарға
тұрғын үй-коммуналдық қызметке ақы төлеу және
тұрғын үйді ұстауға арналған тұрғын үй көмегін
       ұсыну Қағидалары

      Ескерту. Мәтін бойынша "қайта аттестациялау" сөздері "құжаттарды қайта рәсімдеу" сөздеріне ауыстырылды - Шығыс Қазақстан облысы Курчатов қалалық мәслихатының 2009.10.27 N 21/168-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).

      1. Жалпы ережелер

      1. «Тұрғын үй қатынастары туралы» 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94-1 Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес тұрмысы төмен отбасыларына үйді ұстауға (жеке меншік тұрғын үйді ұстаудан басқа) және коммуналдық қызметін тұтынуға ақы төлеу үшін көмек көрсетіледі (әрі қарай - тұрмыстық көмек).
      2. Жергілікті жылуы бар жеке жер үйде тұратын тұрмысы төмен отбасыларға(азаматтарға) тұрғын үй көмегі жылына бір рет ұсынылады.
      3. Тұрғын үй көмегі сол тұрақты жерде тұратын және тұрғын үйдің иелері немесе оның жалдаушысы (жалгері) болып табылатын тұрмысы төмен  отбасыларына берілетін атаулы әлеуметтік көмектің бір түрі болып табылады. Тұрғын үйді бір әкімшілік-аумақтық пункт шегінде жалдаушы адам, осы пункттің басқа мекен-жайы бойынша тіркелуі мүмкін.
      4. Тұрғын үй көмегі отбасының тұрғын үйді ұстау мен коммуналдық қызметтерді тұтынуға ақы төлеудің нақты шығындары осы мақсаттарға шекті жол берілетін шығындар үлесінен артқанда тағайындалады. Отбасының нақты шығындары әлеуметтік нормалардың шегінде есепке алынады.
      5. Тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтынуға ақы төлеу үшін берілетін шектіжол шығын үлесі отбасының жиынтық кірістерінің 8% мөлшерінде белгілінеді.
      6. Қабылданған әлеуметтік нормалар және тұрғын үй көмегін есептеуге арналған үйді ұстау шығындарының мөлшері,коммуналдық қызметтерді пайдалану(сумен қамтамасыз ету, кәріз жүргізу,электрмен  қамтамасыз ету, жылумен қамтамасыз ету, қоқыс шығару,тұрғын үйді жалдау, телефон тарифінің жоғарылауы,үй ішілік қызмет көрсету, пайдалану қызметтері) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаларына сәйкес белгіленеді.
      7. Барлық коммуналдық қызметтерге және олардың өзгерістеріне арналған тұрғын үй көмегін есептеу тарифтерін қызмет көрсетушілер тағайындайды.

      2. Тұрғын үй көмегін беру шарттары

      8. Жеке меншігінде 1 бірліктен артық тұрғын үйі (үйі, пәтері) бар немесе тұрғын үй жайын жалға(жалдауға) берген тұлғалар тұрғын үй көмегін алу құқығынан айырылады.
      9. 50 жасқа жеткен (жынысына қарамастан), І,ІІ топтағы мүгедектерді күтетіндер, мүгедек – балаларды күтетіндер,80 жастан  асқан тұлғалармен немесе 7 жасқа дейінгі баланы тәрбиелеумен айналысатын, 18 жасқа дейін төрт немесе одан да көп балаларды тәрбиелеумен айналысатын, 12 аптадан кем емес мерзімде жүкті әйелдер, туберкулез, наркологиялық, онкологиялық аурумен есепте тұрған азаматтары болмаса, жұмысқа жарамды, бірақ жұмыс істемейтін, оқымайтын, әскер қатарында қызмет етпейтін және жұмыспен қамту қызметінде тіркелмеген, мүгедектік тобы жоқ адамдары бар отбасылардың тұрғын үй көмегін алуға құқығы жоқ. Жедел әскер қызметшілері отбасының құрамына есептелмейді.
      10. Жұмыссыздар ұсынған жұмыстан немесе жұмысқа орналасудан себепсіз бас тартса және өз еркімен қоғамдық жұмысқа,оқыту мен қайта оқытуға қатыспаса тұрғын үй көмегін алу құқығынан алты айға айырылады.
      11. алынып тасталды - Шығыс Қазақстан облысы Курчатов қалалық мәслихатының 2009.10.27 N 21/168-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).
      12. Тоқсан сайын тұрғын үй көмегін алушыларға құжаттарды қайта  ресімдеу жүргізіледі. Өткен өтініш білдірген тоқсанға отбасының табыстары туралы анықтамалар және коммуналдық қызмет ақыларының тоқсанға төленгені туралы түбіртектер қоса беріледі.
      Ескерту. 12-тармаққа өзгерту енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы Курчатов қалалық мәслихатының 2009.04.23 N 18/138-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).
      13. Тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметтерді қолдануға арналған нормативтер мен тарифтер заңнамамен бекітілген тәртіпке сай тағайындалмаған жағдайда, бекітілген коммуналдық қызметті қолдану нормативтерінен көп емес,нақты жұмсалған шығындар бойынша шығындарды қайтару жүргізіледі.Коммуналдық қызметті қолдануға есептеу құралдары бар тұтынушыларға алынған есептер шығындарын, бекітілген коммуналдық қызметті қолдану нормативтерінен көп емес, есеп құралдарының көрсету негізінде өткен тоқсандағы нақты шығындар бойынша анықталады.
      14. Егер отбасының ортажандық жиынтық табыстары кедейшілік белгісінің мөлшерінен төмен болса,үйді ұстауға және үй-коммуналдық қызметке төлеу тұрғын үй көмегін белгілегенге, жиынды табыс Қазақстан Республикасының заң актілерінде белгіленген уақыттың тиісті мерзімінде бір есептік көрсеткішке кемиді.
      15. Жалғыз басты зейнеткерлердің, мүгедектердің, бірге тұратын жалғыз басты зейнеткерлерді, бірге тұратын зейнеткер мен мүгедекті және жалғыз тұратын ерлі-зайыпты зейнеткерлермен мүгедектердің, сондай-ақ құрамында жетім балалары бар отбасыларының құқыларын белгілеп тұрғын үй көмегін есептегенде, оларды қолдау мақсатында, табыстары Қазақстан Республикасының заң актілерінде белгіленген уақыттың тиісті мерзімінде 2 есептік көрсеткішке (кемиді) реттеледі.
      16. Тұрмысы төмен отбасыларына тұрғын үй көмегін есептеген кезде тұрғын үй ауданының әлеуметтік нормасы шегінде қызмет көрсетушімен берілетін тарифтерде жылу жоғалту төлемі есептелуі қажет.
      17. Тұрғын үй көмегі жылу беру мерзімінде ортақталықтан жылытуға және ыстық сумен қамтамасыз етуге қосылмаған және пәтер автономдық жылу беру құралдары арқылы жүзеге асырылатын пәтер иелеріне тағайындалады.
      18. Тұрғын үй көмегіне үміткер отбасыларына тұрғын үй көмегін тағайындаған кезде мына шектеулер есепке алынады:
      1) үміткер заңды некеде болса, бірақ зайыбы сол мекенжай бойынша тіркелмеген болса, ерлі-зайыптардың екеуінің де табыстары есептеледі және жәрдемақы өтініш білдірушінің мекен-жайы бойынша тағайындалады;
      2) үміткер заңды некеде болса, бірақ зайыбының қазіргі тұрғылықты жерін білмесе (көрсетпесе) және құқық қорғау органдарына бұл туралы мәлімдемесе, жәрдемақы тағайындалмайды;
      3) үміткердің үйінде 18 жасқа дейінгі бала тіркелген жағдайда, ол баланың ата-анасының табыстары туралы анықтаманы тапсыру қажет;
      4) үміткер оқу орнының күндізгі бөлімінде оқып, жалғыз тұрған жағдайда ата-анасының табыстары және олардың тұрғын үй жәрдемақыларын алулары туралы анықтаманы тапсыруы қажет.
      19. Тұрғын үй жәрдемақыларын тағайындауға үміткер немесе алушы отбасылар соны рәсімдеу үшін өтінішпен берумен қоса мынадай құжаттарды ұсынады: төлқұжат немесе жеке куәлік (тоқсан сайын), тұрғын үй құқығын куәландыратын құжат (жылына 1 рет, келесі жылдық аттестациялауға дейін, немесе қандайда бір өзгерістерде), немесе пәтерді жалдау келісім шарты, азаматтарды тіркеу куәлігі (тоқсанына бір рет), отбасы табысы туралы және басқа да көрсетілген табыстар анықтамасы (өткен тоқсанға), барлық коммуналдық төлемдер түбіртектері (өткен тоқсанға), жұмыссыздарға жұмыспен қамту орталығынан анықтама (тоқсан сайын), балалардың туу туралы куәлігі, оқушыларға мектептен анықтама (жылына бір рет келесі жылдық құжаттарды қайта ресімдеуге дейін немесе қандай да бір өзгерістерде), салық төлеушінің тіркеу нөмірі (жылына бір рет), Халық банкінен жеке есеп шот (жылына бір рет), зейнеткер куәлігі немесе мүгедектік куәлік (жылына бір рет келесі жылдық құжаттарды қайта ресімдеуге дейін немесе қандай да бір өзгерістерде), жүктілік туралы анықтама, онкологиялық, наркологиялық және туберкулезбен ауыратындарға амбулаториялық немесе стацинонарлық емдеу орындарынан анықтама.
      Ескерту. 19-тармаққа өзгерту енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы Курчатов қалалық мәслихатының 2009.04.23 N 18/138-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).
      20. Тапсырылған құжаттардың қорытындысы бойынша отбасына өтініш - шарт жасалады, оған отбасының табысы және коммуналдық төлемдер енгізіледі.Өтініш - шартқа отбасы өкілінің, отбасының атынан шығатын тұлға және құжаттарды қабылдайтын тұлғаның қолы қойылады.
      21. Тұрғын үй жәрдемақысын берудің негізі өкілетті органның шешімі болып табылады (1-қосымша).
      22. Сумен қамтамасыз етуді, канал жүргізуді, электрмен қамтамасыз етуді, жылумен қамтамасыз етуді, қоқыс шығару, тұрғын үйді жалдауды, телефон тарифтерінің жоғарылауын,үй ішілік қызмет көрсетуге пайдалану қызметіне және шығындар өтініш берген тоқсанының алдындағы тоқсанның орташа түбіртектері бойынша есептеледі.
      23. Кезекті тоқсан сайынғы құжаттарды қайта рәсімдеуден белгілі себептерге байланысты өтпегендерден (өтініш берушінің ауруы, курорт, шипажайда емделуіне, туысқандардың ауруына немесе қайтыс болуына байланысты тұрғылықты жерде болмаса) басқаларға тұрғын үй көмегі өтініш және басқа құжаттар тапсырылған айдан бастап тағайындалады.
      24. Тұрғын үй көмегін алушы және тоқсан сайын кестеге сай  құжаттарды қайта ресімдеуден өтетін отбасылар тұрғын үй көмегі қызметімен құрастырылған құжаттарды рәсімдеу уақытына қарамастан тоқсанға тұрғын үй көмегін алады. Ағымдағы тоқсанда аттестациядан өтпеген отбасылар кестеге сәйкес тұрғын үй көмегіне өтініш білдірген айынан жүзеге асырылады.
      Ескерту. 24-тармаққа өзгерту енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы Курчатов қалалық мәслихатының 2009.04.23 N 18/138-IV шешімімен (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-тармақтан қараңыз).
      25. Тұрғын үй көмегін алушылар тұрғын үй қызметін өз тұрғын үйінің меншік түрінің, отбасы құрамының және оның жиынтық табыстарының, статусының өзгеруі туралы 10 күн ішінде ескертуі керек.
      26. Берілген ақпараттың дұрыстығына күмән пайда болса, тұрғын үй көмегін тағайындайтын қызметкер, отбасы табыстары, тұрғын үй шығындары және отбасы мүшелерінің нақты тұрғылықты жерлері туралы қосыша ақпаратты талап етуге құқылы. Заңды және жеке тұлғалар ақпарат беруге міндетті. Талап етілген құжаттар берілмеген жағдайда, тұрғын үй жәрдемақысы тағайындалмайды. Тұрғын үй қызметіне алдын ала жалған мәліметтер берген меншік үй иесі(жалдаушы) заңсыз алған сомасын өз еркімен, ал бас тартқан жағдайда-сот тәртібінде қайтарады.

      3. Тұрғын үй көмегінің мөлшері

      27. Тұрғын үй көмегінің мөлшері меншік үй иесінің (жалдаушының) үйді ұстауға және коммуналдық қызметке нақты төлемдері шегінде, өтемдік шаралар мен қамтамасыз етілетін отбасына осы мақсаттарға шекті жол берілетін шығын деңгейінің айырымасы ретінде есептеледі.
      Тұрғын үй көмегінің мөлшерін белгілеу формуласы:
      П=МСПЖ- (t x д),
      П- тұрғын үй көмегінің мөлшері
      МСПЖ – тұрғын үйге ең жоғарғы әлеуметтік төлем
      t – тұрғын үй төлеміне нормативтік шығын (=8%)
      д – отбасының  жиынтық табыстары
      Тұрғын үй көмегін есептеген жағдайда келесі әлеуметтік нормалар колданылсын:
      1) аудан нормасы:
      Жалғыз басты азаматтарға-35 шаршы метр;
      2 адамнан отбасы үшін – 45 шаршы метр;
      3 адамнан отбасы үшін – 54 шаршы метр
      4 және одан да көп адамнан отбасы үшін – әр қайсына 18 шаршы метрден, бірақ 90 шаршы метрден көп емес.
      2) электроэнегиямен қолдану нормалары:
      1 адам тұрған жағдайда-95 кВт;
      2 адам тұрған жағдайда(әр қайсына) -85 кВт;
      3 және одан да көп адам тұрған жағдайда(әр қайсына)-95 кВт.
      Тұрғын жайды ұстауға, сумен қамтамасыз ету, жылумен қамтамасыз ету, кәріз жүргізу, қоқыс шығындары бойынша қолдану және тарифтер нормативтері қызмет берушімен ұсынылады.

      4. Тұрғын үй көмегіне үміткер азаматтардың
       (отбасыларының) жиынтық табысын есептеу

      28. Тұрғын үй көмегіне үміткер азаматтардың (отбасылардың) жиынтық табысын, тұрғын үй көмегін тағайындауға отбасының табысын анықтау өкілетті органмен жүзеге асырылады.
      29. Отбасының жиынтық табысын анықтаған жағдайда өтініш берілген мерзімдегі отбасы мүшелерінің төмендегі көмектерден басқа барлық табыстары есептеледі:
      1) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек;
      2) ай сайын он сегіз жасқа дейінгі балаларға берілетін мемлекеттік жәрдемақы;
      3) тұрғын үй көмегі;
      4) жерлеуге біржолғы жәрдемақы;
      5) бала тууына байланысты біржолғы мемлекеттік жәрдемақы;
      6) ақшалай және заттай қайырымдылық көмек;
      7) өзінің жеке ісін ашуға және өз шаруашылығын дамытуға материалдық көмек;
      8) төтенше жағдайларда адамның денсаулығына және мүлігіне келген зиянның орынын толтыру мақсатымен отбасына көрсетілетін көмектер;
      9) берілген отбасында тұрмайтын адамға отбасы мүшесінің біреуімен төленетін алименттер;
      10) қамқоршы (қорғаншы) табыстары (қамқордағы балаларға жәрдемақы тағайындалған жағдайда);
      11) ақысыз немесе жеңілдікпен протездеуге бару және протездеу мерзімінде азаматтарды күту төлемдері;
      12) Қазаақстан Республикасы заңнамасына  сәйкес көрсетілген көмек түрлері:
      дәрі-дәрмектермен;
      санитарлық - курорттық емдеу;
      протездік – ортопедиялық жасандар (жасау және жөндеу);
      қозғалу құралдары (кресло-коляскалар) және басқа да мүгедектерге бөлінген оңалту құралдары;
      ақысыз тамақтандыру және  білім туралы заңнамаларға сәйкес білім беру ұйымдарында көрсетілетін көмектер;
      13) облыс әкімімен жеке санаттағы азаматтарға коммуналдық шығындарды төлеу үшін бөлінген қаражат;
      14) алынған микрокредит сомасы.
      15) тұрғындарды көшіру мәселесі бойынша заңнамалық кесімдерге сай оралмандарға қарастырылған қаражат:
      тұрғылықты мекен-жайға жетуге және мүліктерін жеткізуге жұмсалған шығынның орынын толтыру (оның ішінде жануарларды);
      30. Құжаттармен расталған табыстар түрлеріне еңбектен, зейнетақыдан, жәрдемақыдан және алименттерден түсетін табыстар жатады.Отбасының жиынтық табысы алименттің есебінсіз саналады, егер де төлеуші:
      1) жұмыс істемейтін және жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі өкілетті органда жұмыссыз болып тіркелгенде (анықтама ұсынылғанда);
      2) бас бостандығынан айыру жерлерінде немесе уақытша ұстау  изоляторында болғанда (анықтама ұсынылғанда);
      3) туберкулез немесе психоневрологиялық диспансерлерде (стационарларда), емделу – еңбек профилакторияларында(ЕЕП) емделгенде немесе болғанда (анықтама ұсынылғанда);
      4) Қазақстан Республикасында тиісті келісімі жоқ мемлекеттерге тұрақты тұруға кеткен (анықтама ұсынылғанда) жағдайларда.
      31. отбасы құрамына қолданыстағы заңнамаға сәйкес әділет органдарында тұрғылықты жерлері бойынша тіркелген тұлғаларды есептеу керек. Отбасының жиынтық табыстары өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанға отбасының барлық мүшелерінің және осы мекен-жай бойынша тіркелген басқа да адамдардың табыстарын қосу жолымен есептеледі.
      32. Бір тоқсаннан көп мерзімге төленетін біржолғы төлемді алғанда, жиынтық табыста барлық жиынның табыс алған айлар санына бөлуден алынып және үш айға көбейтілген табыстын жиыны есепке алынады. Егер отбасы мүшелерінің біреуі табыс есептелетін тоқсаннан аз уақыт жұмыс істесе, оның осы тоқсанда жұмыс істеген уақытының табысы есепке алынады.
      33. Отбасының бір айлық ортажандық жиынтық табыстары отбасының тоқсандық жиынтық табыстарын отбасы мүшелерінің санына және 3 айға бөлу жолымен есептеледі.
      34. Өтініш берушілер ұсынылған мәліметтердің дұрыстығына Қазақстан Республикасы Заңында берілген тәртіппен жауап береді.

      5. Жергілікті жылу беруі бар жеке жер үйде тұратын
        тұрмысы төмен отбасыларға (азаматтарға)тұрғын
      үй көмегін ұсыну тәртібі

      35. Жергілікті жылу беруі бар жеке жер үйде тұратын тұрмысы төмен отбасыларға тұрғын үй көмегі тұрғын үйдің иелеріне, жалдаушыларға – тұрғын - жайды жалдау келісімінің болуына сәйкес ұсынылады.
      36. Жергілікті жылу беруі бар жеке жер үйде тұратын тұрмысы төмен отбасыларға тұрғын үй көмегін есептеуге тұрғын жер үйдің жалпы ауданының 1 мІ жұмсалатын көмірдің әлеуметтік шығын нормасы 129,8 кг, бірақ 5000 кг артық емес.
      37. Бір тонна көмірдің құнын есептеу үшін алынған көмірдің төленген нақты құны қолданылады.
      38. Жергілікті жеке жер үйге жылу беру үшін тұрғын үй көмегін есептеу қолданылатын отынның басқа түрінің құны мен шығынының нормасы  көмір құнының эквиваленттік сомасымен есептеледі.
      39. Маусымдық көмір сатып алуға  байланысты тұрғын үйге  көмек жұмсалатын (көмір бағасы) барлық көмір шығынының әлеуметтік нормасы тоқсандағы өтініш білдірген үш айға бір уақытта есептеледі.
      40. Тұрғын үй көмегін тағайындаған жағдайда жеке жер үй тұратын отбасының орта табысы өтініш білдірген тоқсанға дейінгі тоқсанға есептеледі.
      41. Тұрғын үй көмегін тағайындаған жағдайда отбасы тұрғын үй көмегін алғаннан жыл ағымында көмір алған уақытына қарамастан, алынған көмір саны және бағасы көрсетілген түбіртек (анықтама) ұсынады (болмаған жағдайда, сатып алынған көмір туралы әкіммен белгіленген ауыл, кент әкімдігінен акт).
      42. Электрмен қамтамасыз етуді,сумен қамтамасыз етуді, қоқыс  шығару, шығындар өтініш берген тоқсанының алдындағы тоқсанның орташа түбіртектері бойынша есептеледі.

      5.1 «Кондоминиум объектілерін жөндеуді жүргізуге
тұрғын үй көмегін көрсету»

      43. Өтініш берілген уақыттан бастап, жылына бір рет ортақ жиналыста 100% көлемінде белгіленген ақшалай төлем түрінде тұрғын үй көмегін алушыларымен кондоминиум объектілеріндегі барлық мүлікті жөндеу сияқты мақсаттарға тұрғын үй көмегі жүргізіледі.Сонымен қатар тұрғын үй көмегін алушыларына төлем күрделі жөндеу жүргізу үшін қарастырылған ортақ шығын сомасының үлес шегінде анықталады.
      44. Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық бөлімі бақылауда ұстасын:
      - пәтерлер иелерінің жиналысындағы шешімге байланысты кодоминиум объектісінің толық мүлігін(фундамент, сыртқы қабырғалар және берілген конструкциялар; төбе жөндеу; сатылар(саты алаңдары, баспалар) және ішкі қабырғалар; инженерлік коммуникациялар және құралдар; басқалар (подъездік есіктер, фрамугтар)күрделі жөндеу бойынша қажетті жұмыстарды орындау тізімі мен кестесін құру;
      - кондоминиум объектісінің толық мүлігін жөндеудің  күрделі түрін анықтауын өткізу сметаларын дайындау, ол тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық құрылыс істері бойынша өкілетті органында сараптамадан өтуі қажет.
      45. Кондоминиумның ортақ мүлігін жөндеумен қоса, тұрғын үй көмегін алатын отбасылар мен тұлғалардың шығындарын өтеуді Қағидамен қарастырылған құжаттар бойынша және келесі қосымша құжаттарды ұсыну бойынша жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі жасайды:
      - Жөндеу жүргізуге нысаналы жинақ көлемін анықтаушы,пәтер иелерінің ортақ жиналысындағы шешімнен анықтама (көшірмесі);
      - Тұрғын-жай иесімен,кондоминиум және жөндеу жүргізуді жүзеге асыратын ұйымның бақылу өкілі арасында жасалған келісім - шарт (көшірмесі).
      Жөндеуге тұрғын үй көмегі төлемнің сомалары алушының екінші деңгейлі банктегі дербес есеп шотына немесе кондоминиум объектісінің жеке банктік шотына есептеу жолымен жүргізіледі.
      Нысаналы жинақ сомасын анықтау және қаражатты шығындауға кондоминиум объектісі жауапты болады.

      6. Тұрғын үй көмегінің қаржылындыруы мен төлемі

      46. Тұрғын үй көмегі қаланың бюджет қаражаттарының есебінен көрсетіледі. Тұрғын үй көмегі ақшалай төлем ретінде тағайындалады.
      47. Тұрғын үй көмегінің төлемі осы мақсаттарға жергілікті бюджеттен бөлінген қаражаттар есебінен азаматтардың салымы бойынша дербес есеп – шоттарына есептелу жолымен екінші деңгейдегі банкілер (бұдан әрі тиісті банктер) арқылы жүргізіледі. Тұрғын үй көмегі төлемінің тәртібі мен шарты қалалық «Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі және тиісті банктер арасындағы жасалған агенттік келісімімен белгіленеді.
      
      
      Жұмыспен қамту және әлеуметтік
      бағдарламалар бөлімінің бастығы               М. ӘБДІКӘРІМОВ

      
      Курчатов қаласындағы тұрмысы төмен
      азаматтарға тұрғын үй-коммуналдық
      қызметке ақы төлеу және тұрғын
      үйді ұстауға арналған тұрғын үй
      көмегін ұсыну қағидаларына
      1 қосымша

Тұрғын үй көмегінің тағайындалған(немесе
тағайындалмауы туралы)көлемі туралы
ШЕШІМ (анықтама)

      Іс № ___                        200  жылғы «__» _______
      
      1. тұрмысы төмен азаматтарға тұрғын үй-коммуналдық қызметке ақы төлеу және тұрғын үйді ұстауға арналған тұрғын үй көмегін ұсыну  Қағидаларына сәйкес тағайындалсын
      ТЕГІ __________________________________________________
      АТЫ ___________________________________________________
      ӘКЕСІНІҢ АТЫ __________________________________________
      Отбасы мүшелерінің саны _______________________________
      Туған жылы     ________________________________________
      Жынысы   ______________________________________________
      Мекен-жайы (нақты) ____________________________________
      Жеке куәлік № _________________________________________
      Кіммен берілген _______________________________________
      Салық төлеушінің тіркеу нөмірі(СТТН) __________________
      Жүгіну уақыты: ________________________________________
      Тоқсанда төлемге тұрғын үй көмегінің көлемі: __________
      2008 жылғы «__» ___________
      2008 жылғы «__» ___________
      Соммасы
      Халық банкіндегі есеп-шот №
      2. ___________________________________________________
      _________________, тұрғын үй көмегі тағайындалмасын.
      (негізі көрсетілсін)
      
      М.О.  ЖҚ ж ӘБҮБ басшысының аты-жөні  ____________
                                               (қолы)
      
      ЖҚ ж ӘБҮБ маманының аты-жөні         _____________
                                               (қолы)

О Правилах предоставления малообеспеченным гражданам жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг по городу Курчатову

Решение Курчатовского городского маслихата Восточно-Казахстанской области от 16 октября 2008 года N 12/95-IV. Зарегистрировано в Управлении юстиции города Курчатова Департамента юстиции Восточно-Казахстанской области 23 октября 2008 года за N 5-3-61. Утратило силу решением Курчатовского городского маслихата Восточно-Казахстанской области от 22 июля 2010 года N 27/212-IV

     Сноска. Утратило силу решением Курчатовского городского маслихата Восточно-Казахстанской области от 22.07.2010 N 27/212-IV.
      
      В соответствии с подпунктом 7) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148-II «О местном государственном управлении в Республике Казахстан», пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях» Курчатовский городской маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила предоставления малообеспеченным гражданам жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг по городу Курчатову.
      2. Признать утратившими силу решение от 15 марта 2005 года № 14/70-III «О Правилах предоставления малообеспеченным гражданам жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг по городу Курчатову», (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 26 апреля 2005 года за номером 2313, опубликовано в областных газетах «Дидар» от 21 мая 2005 года № 49-50, «Рудный Алтай» от 19 мая 2005 года № 74) и решение от 21 декабря 2007 года № 4/36-IV «О внесении изменений и дополнений в решение от 15 марта 2005 года № 14/70-III «О Правилах предоставления малообеспеченным гражданам жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг по городу Курчатову», (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов 27 декабря 2007 года за номером 5-3-49, опубликовано в областных газетах «Дидар» от 5 января 2008 года № 1, «Рудный Алтай» от 10 января 2008 года № 3-4).
      3. Данное решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      
      
      Председатель сессии                            А. БАЙЖАНОВА
      
      Временно осуществляющий
      полномочия секретаря
      городского маслихата                           А. СУЛТАНОВ

      УТВЕРЖДЕНЫ
      решением внеочередной 12 сессии
      Курчатовского городского маслихата
      от 16 октября 2008 года
      № 12/95-IV

       Правила
предоставления малообеспеченным гражданам жилищной
      помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных
      услуг по городу Курчатову

      Сноска. По всему тексту слово "переаттестация" заменено словами "переоформление документов" - решением Курчатовского городского маслихата Восточно-Казахстанской области от 27.10.2009 N 21/168-IV (порядок введения в действие см. п.2).

      1. Общие положения

      1. В соответствии со статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94-1 «О жилищных отношениях» малообеспеченным семьям оказывается помощь на оплату содержания жилища (кроме содержания индивидуального жилого дома) и потребления коммунальных услуг (далее жилищная помощь).
      2. Жилищная помощь малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в частном домостроении с местным отоплением, предоставляется один раз в год.
      3. Жилищная помощь является одной из форм адресной социальной помощи населению, которая предоставляется малообеспеченным семьям, постоянно проживающим в данной местности и являющимся собственниками или нанимателями (арендаторами) жилища. Лицо, арендующее жильҰ в пределах одного административно-территориального пункта, может быть прописано по другому адресу этого пункта.
      4. Жилищная помощь назначается при превышении фактических расходов семьи на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг над долей предельно допустимых затрат на эти цели. При этом фактические расходы семьи учитываются в пределах социальных норм.
      5. Доля предельно допустимых расходов на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг устанавливается  к совокупному доходу семьи в размере 8 %.
      6. Социальные нормы и принимаемые к расчету жилищной помощи размер расходов на содержание жилища, нормативы потребления коммунальных услуг(водоснабжение, канализация, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление, аренда жилого помещения, повышение тарифов за телефон, внутридомовое обслуживание, эксплуатационные услуги) устанавливаются в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      7. Тарифы на все коммунальные услуги и их изменения для расчета жилищной помощи предоставляются услугодателями.

      2. Условия предоставления жилищной помощи

      8. Лица, имеющие в частной собственности более 1 единицы жилья (квартиры, дома) или сдающие жилые помещения в наем (аренду),  утрачивают право на получение жилищной помощи.
      9. Не имеют право на получение жилищной помощи семьи, если в них имеются трудоспособные лица,которые не работают, не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в службе занятости, за исключением лиц, достигших возраста 50 лет (независимо от пола), лиц, осуществляющих уход за инвалидами I, II группы, уход за детьми-инвалидами, лицами старше 80 лет или занятых воспитанием ребенка в возрасте до 7 лет, занятые воспитанием четырех и более детей до 18 лет; женщин со сроком беременности не менее 12 недель;  граждан, состоящих на учете как туберкулезно, наркологически, онкобольные, не имеющие группы инвалидности. Военнослужащие срочной службы не учитываются в составе семьи.
      10. Безработные, без уважительных причин отказавшиеся от предложенной работы или трудоустройства, самовольно прекратившие участие в общественных работах, обучение или переобучение, теряют право на получение жилищной помощи на шесть месяцев.
      11. исключен - решением Курчатовского городского маслихата Восточно-Казахстанской области от 27.10.2009 N 21/168-IV (порядок введения в действие см. п.2).
      12. Переоформление документов получателей жилищной помощи проводится ежеквартально. При этом прилагаются справки о доходах семьи и квитанции об оплате коммунальных услуг за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      Сноска. Пункт 12 с изменениями, внесенными решением Курчатовского городского маслихата Восточно-Казахстанской области от 23.04.2009 N 18/138-IV (порядок введения в действие см. п.2).
      13. В случае, если нормативы и тарифы на содержание жилища и потребление коммунальных услуг не определены в установленном  законодательством порядке, возмещение затрат производится по фактическим расходам, но не более установленных нормативов потребления коммунальных услуг. Расходы, принимаемые к расчету для потребителей, имеющих приборы учета потребления коммунальных услуг, определяются по фактическим затратам за предыдущий квартал на основании показаний приборов учета, но не более установленных нормативов потребления коммунальных услуг.
      14. Если семья имеет среднедушевой совокупный доход ниже размера черты бедности, то совокупный доход при определении жилищной помощи на оплату  содержания жилья и жилищно-коммунальных услуг корректируется (вычитается) на один месячный расчетный показатель, установленный на соответствующий период времени законодательным актом Республики Казахстан.
      15. С целью поддержки одиноко проживающих пенсионеров, инвалидов, совместно проживающих одиноких пенсионеров, совместно проживающих пенсионера и инвалида и одиноко проживающих супружеских пар пенсионеров и семей инвалидов, а также семей, в состав которых входят круглые сироты,при определении права и расчете жилищной помощи  доход корректируется (вычитается)на два расчетных месячных показателя, установленного на соответствующий период времени законодательным актом Республики Казахстан.
      16. При расчете жилищной помощи малообеспеченным семьям, проживающим в индивидуальных домах с централизованным отоплением, в тарифах учитывать оплату потерь тепла, предъявляемую  услугодателями,  в пределах социальных норм площади жилья.
      17. Жилищная помощь назначается владельцам квартир в домах, где в отопительный сезон не подключено централизованное отопление и горячее водоснабжение и обогрев квартир осуществляется с помощью автономных обогревательных приборов.При этом сумму оплаты за электроэнергию считать эквивалентной сумме оплаты за отопление и горячую воду согласно норм площади жилья и тарифов услугодателей.
      18. Семьям, претендующим на назначение жилищной помощи, при начислении в расчет принимаются следующие ограничения:
      1) заявитель находится в законном браке,но супруг не прописан по данному адресу - учитываются доходы обоих супругов и жилищная помощь назначается по адресу ходатайствующего о жилищной помощи супруга;
      2) заявитель  находится в законном браке, не знает (не  указывает) местонахождения супруга и не обращался по этому вопросу в правоохранительные органы - жилищная помощь не назначается;
      3) у заявителя прописан ребенок до 18 лет, родители которого прописаны в другом месте - ходатайствующий должен представить также справку о доходах родителей ребенка;
      4)  заявитель живет один и учится на дневном отделении учебного заведения - ходатайствующий должен представить также справку о доходах родителей и о получении ими жилищной помощи.
      19. Семьи, претендующие на назначение жилищной помощи или ее получающие, представляют для ее оформления заявление с приложением следующих документов: паспорт или удостоверение личности (ежеквартально), документ, удостоверяющий право на жилье (один раз в год до следующей годовой переоформление документов или при каких-либо изменениях), или договор найма (аренды), книгу регистрации граждан (один раз в квартал), справку о доходах семьи и прочие заявленные доходы (за предшествующий квартал), квитанции об оплате всех коммунальных услуг (за предшествующий квартал), справку с центра занятости для безработных (ежеквартально), свидетельства о рождении детей, справки со школы на обучающихся (один раз в год до следующей годовой переоформление документов или при каких-либо изменениях), регистрационный налоговый номер (один раз в год), лицевой счет с Народного банка (один раз в год), пенсионное удостоверение или удостоверение инвалида (один раз в год до следующей годовой переоформление документов или при каких-либо изменениях), справки о беременности, справки о нахождении на стационарном или амбулаторном лечении для онкологических, наркологических и туберкулезных больных.
      Сноска. Пункт 19 с изменениями, внесенными решением Курчатовского городского маслихата Восточно-Казахстанской области от 23.04.2009 N 18/138-IV (порядок введения в действие см. п.2).
      20. По результатам рассмотрения представленных документов составляется договор-заявление на семью, куда вносится доход семьи и коммунальные платежи. Договор-заявление подписывается представителем семьи или лицом, выступающим от имени семьи и лицом, осуществляющим прием документов.
      21. Основанием для предоставления жилищного пособия является решение уполномоченного органа (приложение 1).
      22. Расходы по водоснабжению, канализации, электроснабжению, теплоснабжению, мусороудалению, аренде жилого помещения, повышению тарифов за телефон, внутридомовому обслуживанию, эксплуатационным услугам учитываются по квитанциям,средние за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      23. Жилищная помощь назначается с месяца, в котором подано заявление со всеми необходимыми документами для назначения этой помощи, кроме лиц, не прошедших очередную квартальную переоформление документов по уважительной причине (болезнью обратившегося, срочный отъезд за пределы населенного пункта в связи с лечением на курорте, санатории, с болезнью,смертью родственников).
      24. Семьи, получающие жилищную помощь, и проходящие ежеквартальную переоформление документов согласно графикам, разработанным службами жилищной помощи, получают жилищную помощь за квартал независимо от времени оформления документов. Семьям, не прошедшим переоформление документов в течение текущего квартала согласно графикам, начисление жилищной помощи осуществляется с месяца обращения.
      Сноска. Пункт 24 с изменениями, внесенными решением Курчатовского городского маслихата Восточно-Казахстанской области от 23.04.2009 N 18/138-IV (порядок введения в действие см. п.2).
      25. Получатели жилищной помощи должны в течение 10 дней информировать службы жилищной помощи о любых изменениях формы собственности своего жилья, в составе семьи и ее совокупного дохода, а также статуса.
      26. В случае возникновения сомнения в достоверности представленной информации, работник, назначающий жилищную помощь, имеет право требовать дополнительные документы о доходах семьи, расходах на жилье и действительном месте постоянного проживания членов семьи. Физические и юридические лица обязаны представлять достоверную информацию. В случае не представления требуемых документов жилищная помощь не назначается. При представлении в службу жилищной помощи заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной жилищной помощи, собственник (наниматель) возвращает незаконно полученную сумму  в добровольном порядке, а в случае отказа – в судебном порядке.

      3. Размер жилищной помощи

      27. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между фактическим платежом собственника (нанимателя) за содержание жилья и потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами, и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи на эти цели.
      Формула для определения размера жилищной помощи:
      П = МСПЖ – ( t х д),
      где   П – размер жилищной помощи
      МСПЖ – максимальная социальная плата за жилье
      t – норматив расхода на оплату жилья (=8 %)
      д – совокупный доход семьи
      При расчете жилищной помощи применять следующие социальные нормы:
      1) нормы площади:
      для одиноко проживающих граждан -35 кв.м;
      для семьи из 2-х человек - 45 кв.м;
      для семьи из 3-х человек - 54 кв.м;
      для семьи из 4-х и более человек - по 18 кв.м. на каждого, но не более 90 кв.м.
      2) нормы потребления электроэнергии:
      при проживании 1 человека - 95 кВт;
      при проживании 2-х человек (на каждого)-85 кВт;
      при проживании 3-х и более человек(на каждого)- по 75 кВт.
      Нормативы потребления и их тарифы по водоснабжению, теплоснабжению, канализации, мусороудалению, расходы на содержание  жилья предоставляются услугодателями.

      4. Исчисление совокупного дохода граждан (семьи),
      претендующих на получение жилищной помощи

      28. Совокупный доход граждан(семьи), претендующих на получение жилищной помощи, исчисляется уполномоченным органом, осуществляющим назначение жилищной помощи для определения дохода семьи.
      29. При определении совокупного дохода семьи учитываются все виды доходов, членов семьи на момент подачи заявления, кроме:
      1) государственной адресной социальной помощи;
      2) ежемесячного государственного пособия на детей до восемнадцати лет;
      3) жилищной помощи;
      4) единовременного пособия на погребение;
      5) единовременного государственного пособия в связи с рождением ребенка;
      6) благотворительной помощи в денежном и натуральном выражении;
      7) материальной помощи  на открытие собственного дела и развитие личного подсобного хозяйства;
      8) помощи, оказанной семье в целях возмещения ущерба, причиненного их здоровью и имуществу вследствие чрезвычайных ситуаций;
      9) алиментов, выплачиваемых одним из членов семьи на лиц, не проживающих в данной семье;
      10) доходов опекунов (попечителей) (при назначении пособия на детей опекаемым);
      11) оплаты поездки граждан на бесплатное или льготное протезирование и содержания граждан на время протезирования;
      12) натуральных видов помощи, оказанных в соответствии с законодательством Республики Казахстан в виде:
      лекарственных препаратов;
      санатарно-курортного лечения;
      протезно-ортопедических изделий (изготовление и ремонт);
      средств передвижения (кресло-коляски) и других средств реабилитации, выделенных инвалидам;
      бесплатного питания и помощи, оказываемой в организациях образования в соответствии с законодательством об образовании;
      13) средства, выделенные акимом области  на коммунальные расходы отдельным категориям граждан;
      14) сумма полученного микрокредита;
      15) средств, предусмотренных законодательными актами по вопросам миграции населения, оралманам на:
      возмещение расходов по проезду к постоянному месту жительства и провозу имущества (в том числе скота);
      приобретение жилья по месту прибытия и выплату единовременных пособий.
      30. К документально подтверждаемым видам дохода относятся доход от трудовой деятельности, пенсия, пособие и алименты. Совокупный доход семьи исчисляется без учета алиментов в случаях, когда плательщик:
      1) не работает,и зарегистрирован безработным в уполномоченном органе по вопросам занятости (при представлении справки);
      2)находится в местах лишения свободы либо изоляторе временного содержания (при представлении справки);
      3) находится на излечении либо на учете в туберкулезном, психоневрологическом диспансерах (стационарах), лечебно-трудовом профилактории (ЛТП) (при представлении справки);
      4) выбыл на постоянное место жительства в государства, с которыми Республика Казахстан не имеет соответствующего соглашения (при представлении справки).
      31. В составе семьи следует учитывать лиц, зарегистрированных в соответствии с действующим законодательством, по постоянному месту жительства органами юстиции. Совокупный доход исчисляется путем суммирования доходов всех членов семьи и других лиц, зарегистрированных по данному адресу, за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      32. При единовременном получении дохода, причитающегося к выплате более чем за один квартал, в совокупном доходе учитывается сумма дохода в размере, полученном от деления всей суммы дохода на количество месяцев, за которые он был получен, и умноженном на три месяца. Если один из членов семьи проработал менее квартала, за который исчисляется доход, в совокупном доходе семьи учитывается его доход за проработанное время в этом квартале.
      33. Среднедушевой доход семьи в месяц рассчитывается путем деления совокупного дохода семьи за квартал на число членов семьи и на три месяца.
      34. Заявители несут ответственность за достоверность представленных сведений в порядке установленном законодательством Республики Казахстан.

 5. Порядок предоставления жилищной помощи
малообеспеченным семьям (гражданам),проживающим
в частных домостроениях с местным отоплением

      35. Жилищная помощь малообеспеченным семьям, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, предоставляется собственникам жилого дома, нанимателям – при наличии договора-аренды жилья.
      36. Для расчета жилищной помощи семьям, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, учитывать социальную норму расхода угля на 1м2 общей площади жилого домостроения 129,8 кг, но не более 5000 кг на дом.
      37. Для расчета стоимости одной тонны угля, использовать фактически оплаченную стоимость приобретенного угля.
      38. Норму расхода и стоимость другого вида топлива, используемого для местного отопления частного домостроения, при расчете жилищной помощи считать эквивалентной норме расхода и стоимости угля.
      39. В связи с сезонностью закупки угля, всю социальную норму расхода угля на жилой дом (стоимость угля) при начислении жилищной помощи учитывать единовременно за три месяца в квартал обращения.
      40. При начислении жилищной помощи средний доход семьи, проживающей в частном домостроении, рассчитывать за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      41. При начислении жилищной помощи семья предоставляет квитанцию (справку) на приобретение угля с указанием количества приобретенного угля и цены (при отсутствии их, акт о приобретенном угле заверенный акимом сель(гор) акиматов), независимо от времени приобретения угля в течение года с момента получения жилищной помощи.
      42. Расходы по электроснабжению, водоснабжению, мусороудалению берутся в расчет по квитанциям, средние за квартал, предшествующий кварталу обращения.

 5.1 «Оказание жилищной помощи на проведение
капитального ремонта объектов кондоминиума»

      43. Жилищная помощь на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума производится получателям жилищной помощи в виде денежных выплат в размере 100% от занимаемой площади жилья, установленных на общем собрании затрат на эти цели один раз в год с момента подачи заявления. При этом  выплата получателям жилищной помощи определяется в пределах доли от суммы общих затрат, предусмотренных для проведения капитального ремонта.
      44. Отделу жилищно-коммунального хозяйства держать на контроле:
      - установление перечня и графиков выполнения необходимых работ по капитальному ремонту общего имущества объекта кондоминиума (фундамент, наружные стены и несущие конструкции; кровля; лестницы (площадки, марши) и внутренние стены; инженерные коммуникации и оборудование; прочие (подъездные двери, фрамуги)) в соответствии с решением общего собрания собственников квартир;
      - изготовление сметы на проведение определенного вида капитального ремонта общего имущества объектов кондоминиума, которая должна пройти экспертизу в уполномоченном органе по делам строительства жилищно-коммунального хозяйства.
      45. Отделу занятости и социальных программ производить возмещение затрат на капитальный ремонт получателям жилищной помощи по документам предусмотренными Правилами и по представлению дополнительно следующих документов:
      - выписку (копия) из решения общего собрания собственников квартир, определяющего размер целевых сборов на проведение капитального ремонта;
      - договор (копия) на проведение капитального ремонта общего имущества кондоминиума, заключенного между собственником жилья, ответственным представителем кондоминиума и организацией, осуществляющей ремонтные работы;
      Выплата жилищной помощи на капитальный ремонт производится путем зачисления сумм через отделения банков второго уровня на сберегательные лицевые счета получателей либо на отдельный банковский счет объекта кондоминиума.
      Ответственность за определение суммы целевого сбора и за  расходование средств несет орган объекта кондоминиума.

6. Финансирование и выплата жилищной помощи

      46. Жилищная помощь оказывается за счет средств бюджета города. Жилищная помощь устанавливается в виде денежных выплат.
      47. Выплата жилищной помощи осуществляется через банки второго уровня (далее соответствующие банки) путем зачисления на счета по вкладам граждан, за счет средств, выделенных на эти цели из местных бюджетов. Порядок и условия выплаты жилищной помощи определяются агентским соглашением,заключенным между городским отделом  занятости и социальных программ и соответствующими банками.
      
      
      Начальник ГУ «Отдел
      занятости и социальных
      программ города Курчатова»                   М. АБДИКАРИМОВ

      Приложение  1
      к Правилам предоставления
      малообеспеченным гражданам
      жилищной помощи на
      содержание жилья и оплату
      жилищно-коммунальных
      услуг по городу Курчатову

РЕШЕНИЕ (выписка)
о назначенном размере(или об отказе в назначении)
жилищной помощи

      № дела ____               от "__"  ________  200  года
      
      1. Назначить в соответствии с Правилами предоставления малообеспеченным гражданам жилищной помощи на содержание жилья и оплату жилищно-коммунальных услуг
      ФАМИЛИЯ _____________________________________________
      ИМЯ     _____________________________________________
      ОТЧЕСТВО ____________________________________________
      Количество членов семьи _____________________________
      Дата рождения   _____________________________________
      Пол  ________________________________________________
                              (муж., жен.)
      Адрес места жительства (фактический) _________________
      Удостоверение личности № _____________________________
      Кем выдано  __________________________________________
      Регистрационный номер налогоплательщика (РНН) ________
      Дата обращения:  _____________________________________
      Размер жилищной помощи к выплате в квартал составляет:
      с  «___»______________200 г.
      по «___»______________200 г.
      в сумме ______________________________________________
                   (сумма цифрами и прописью)
      Лицевой счет в Народном банке № ______________________
      2.Отказать в назначении жилищной помощи, так как _____
      _______________________________________________________
              (указать причину)
      
      М.П. Ф.И.О. руководителя ОЗ и СП  _______________
                                              (подпись)
           Ф.И.О. специалиста ОЗ и СП  ________________
                                               (подпись)