Ескерту. Күші жойылды - Атырау облыстық әділет департаментінің 2010.05.28 № 3-5005/10 шығыс хатымен.
Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына сәйкес және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы N 558 "Мемлекеттік қызмет көрсету үлгі стандартын бекіту туралы" қаулысын басшылыққа ала отырып, аудандық әкімият ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса берілген Ақкиізтоғай селолық округі әкімі аппаратының мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.
2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Аудан әкімі С. Дүйсенғалиев
Жылыой аудандық әкімиятының
2009 жылғы 28 сәуірдегі
N 111 қаулысымен бекітілген
"Қазақстан Республикасы Атырау облысы Жылыой ауданы Ақкиізтоғай селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі "Қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету стандарты
1. Жалпы ережелер
1. Мемлекеттік қызметтің анықтамасы: поселке есебінде шаруа қожалықтары мен жеке тұрғындарға қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама беру.
2. Көрсетілген мемлекеттік қызметтің нысаны автоматтандырылмаған.
3. Мемлекеттік қызмет көрсетуге негіз болатын нормативтік құқықтық актінің атауы мен бабы: 1995 жылғы 30 тамыздағы Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы N 442 Жер кодексінің 101 және 102 бабы, Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шілдедегі N 66 "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу" Заңының 19 бабы.
4. Осы мемлекеттік қызметті ұсынатын мемлекеттік органның, мемлекеттік мекеменің немесе өзге де субъектілердің атауы: "Қазақстан Республикасы Атырау облысы Жылыой ауданы Ақкиізтоғай селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі.
5. Тұтынушы алатын көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсетуді аяқтау нысаны (нәтижесі): қосалқы шаруашылығының бар екендігі туралы анықтама беру.
6. Мемлекеттік қызмет көрсетілген жеке және заңды тұлғалардың санаты: жеке тұрғындар, шаруа қожалықтары.
7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
1) мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - 10 минут.
2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 5 минут.
3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ретінде құжаттарды алған кезде кезек күтуге рұқсат берілген ең ұзақ уақыт - 30 минут.
8. Мемлекеттік қызмет көрсетудің ақылы екендігін немесе тегіндігін көрсету: мемлекеттік қызмет көрсету тегін.
9. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты: Ақкиізтоғай селосы, N 1 үйде орналасады.
10. Жұмыс кестесі: мемлекеттік қызмет көрсету аптаның дүйсенбі-жұма күндері сағат 8.30-18.00-ге дейін, түскі үзіліс 12.30-14.00-ге дейін. Қызмет көрсетудің басқа жолдары қарастырылмаған.
11. Ақкиізтоғай селолық округі әкімі аппаратының ғимараты, N 1 , 2 кабинеттер.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
12. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
1) азаматтардың жеке куәлігі және үй кітабы көшірмесі;
2) кәсіпорынның, ұйымның шаруа қожалығының мемлекеттік тіркелгендігі туралы құжат,
3) шаруа қожалығына алынған жердің мемлекеттік жер актісі;
4) келісім шарт;
5) салық төлеушінің куәлігі;
13. Мемлекеттік қызметтік алу үшін толтырылуы қажет сайтқа сілтемені не бланк берілетін орын: Ақкиізтоғай селолық округі әкімі аппараты N 1, 2 бөлме;
14. Мемлекеттік қызметті алу үшін толтырылуы қажет сайтқа сілтемені не толтырылған бланкілердің, нысандарды, өтініштерді және басқа да құжаттарды тапсыратын жауапты адамның мекен-жайы кабинетінің нөмірі: Ақкиізтоғай селолық округі әкімінің аппараты N 1 ,2 бөлме.
15. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушының мемлекеттік қызметті алған күні барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын құжаттың атауын және нысанын көрсету: әкімшіліктің мөрі соғылған анықтама беріледі.
16. Қосалқы шаруашылығы бар екені жөніндегі толық құжаттар пакетіне сай тұтынушыға арнайы тіркеу журналына қол қойдыру арқылы жеке беріледі.
17. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту негіздерінің толық тізбесін көрсету: Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтатуға ешқандай негіз жоқ.
3. Жұмыс қағидаттары
18. Қызмет көрсету кезінде тұтынушыға қатысты басшылыққа алатын жұмыс қағидаттары:
1) адамның конституциялық құқығы мен бостандығын сақтау;
2) қызмет міндетін орындау кезінде заңдылықты сақтау;
3) сыпайылық;
4) мәліметтерді толық беріп отыру;
5) ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялығын қамтамасыз ету.
4. Жұмыс нәтижелері
19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
20. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.
5. Шағымдану тәртібі
21. Уәкілетті лауазымды адамдардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіретін және шағым дайындауға жәрдем көрсететін мемлекеттік органның атауын, мекен-жайын, шақыруларды өңдеу ортылықтарының (call-орталықтар) телефон нөмірлерін не лауазымды адам кабинетінің нөмірін көрсету: Ақкиізтоғай селолық округі әкімі, Ақкиізтоғай селосы, N 411 үй, 1-кабинет, тел/факс 8 (71237) 2-91-00.
22. Шағым берілетін мемлекеттік органның атауын, электрондық почтасының мекен-жайы не лауазым кабинетінің нөмірін көрсету. Жем селолық округ әкімі: тел: 2-91-00. Ақкиізтоғай селолық округі әкімі N 411 үй, Жылыой ауданы әкімі, Құлсары қаласы, Махамбет даңғылы, 26 үй, жұмыс телефоны: 5-12-42.
23. Шағымның қабылданғанын растайтын және берілген шағымға жауап алатын мерзім мен орынды көздейтін құжаттың атауын, шағымның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды адамдардың байланыс деректерін көрсету. Ақкиізтоғай селолық округ әкімі аппаратының қабылдау бөлмесі, іс жүргізуші каб: N 1 тел: 2-71-14. Жылыой ауданы әкімі аппаратының жалпы бөлімі N 25 каб тел: 5-17-22;
6. Байланыс ақпараты
24. Тікелей мемлекеттік қызмет көрсететін мемлекеттік орган, мекеме немесе өзге де субъект басшысының, оның орынбасарларының және жоғары тұрған ұйымның байланыс деректерін көрсету. Ақкиізтоғай селосы, 1 үй, 1-2 кабинеттер, тел/факс 8 (71237) 2-91-00.
Ақкиізтоғай селолық округі әкімі 1 кабинетте отырады, жұмыс кестесі әрбір аптаның дүйсенбіден сенбіге дейін 5 жұмыс күні және жұмыс кестесінің уақыты: сағат 8.30-12.30 және 14.00-18.00-ге дейін. Үзіліс сағат 12.30-14.00-ге дейін, жұмыс телефондары – 2-71-14, 2-70-95.
25. Тұтынушы үшін басқа да пайдалы ақпарат: қосымша қызмет көрсетілмейді.
Ақкиізтоғай селолық округі әкімі аппаратының "Қосалқы
шаруашылығы бар екендігі туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызмет көрсету стандартына қосымша
Сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні
Сапа және қол |
Көрсеткіштің |
Көрсеткіштің |
Көрсеткіштің |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Уақтылығы |
|||
1.1 Құжаттарды |
98 |
90 |
80 |
1.2 Қызмет алуды |
97 |
92 |
82 |
2. Сапасы |
|||
2.1 Қызметті ұсыну |
98 |
87 |
80 |
2.2 Құжаттарды |
100 |
85 |
75 |
3. Қол жетімділік |
|||
3.1 Қызметті ұсыну |
98 |
89 |
75 |
3.2 Тұтынушы |
97 |
88 |
76 |
3.3 Интернет арқылы |
|||
4. Шағымдану үдерісі |
|||
4.1 Қызметтің осы түрі |
4.2 Белгіленген |
98 |
87 |
81 |
4.3 Шағымданудың |
97 |
88 |
82 |
4.4 Шағымдану |
97 |
88 |
82 |
5. Сыпайылық |
|||
5.1 Қызметкерлердің |
97 |
95 |
88 |