Тексеру парағының нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2010 жылғы 11 ақпандағы № 45-НҚ және Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2010 жылғы 15 ақпандағы № 54 Бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2010 жылғы 19 ақпанда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6073 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2012 жылғы 19 маусымда № 138-НҚ және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің 2012 жылғы 25 маусымда № 205 НҚ Бірлескен бұйрығымен.

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының 2012.06.19 № 138-НҚ және ҚР Экономикалық даму және сауда министрінің 2012.06.25 № 205 НҚ (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бірлескен бұйрығымен.

      «Жеке кәсіпкерлік туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 38-бабының 1 және 2-тармақтарын жүзеге асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Қоса беріліп отырған тексеру парағының нысаны бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Бақылау және талап қою департаменті (М. Орынбаев) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде заңнамада белгіленген тәртіппен тіркеуді қамтамасыз етсін.
      3. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Әкімшілік жұмысы департаменті (Е. Есіркепов) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелгеннен кейін:
      1) оны белгіленген тәртіппен ресми жариялауды, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің ресми сайтында орналастыруды қамтамасыз етсін;
      2) оны Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің құрылымдық бөлімшелері мен аумақтық органдарының назарына жеткізсін.
      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының орынбасары Е.К. Құдайбергеновке жүктелсін.
      5. Осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Табиғи монополияларды реттеу
      агенттігінің төрағасы                        Н. Алдабергенов

      Қазақстан Республикасының
      Экономика және бюджеттік
      жоспарлау министрі                           Б. Сұлтанов

Қазақстан Республикасы     
Табиғи монополияларды      
реттеу агенттігі төрағасының
2010 жылғы 11 ақпандағы    
№ 45-НҚ және         
Қазақстан Республикасының  
Экономика және бюджеттік   
жоспарлау министрінің      
2010 жылғы 15 ақпандағы    
№ 54 бірлескен бұйрығымен  
бекітілген         

нысан

Тексеру парағы

Тексеруді тағайындаған орган ________________________________________
Тексеруді тағайындау туралы акті ____________________________________
   (№, уақыты, құқықтық статистика бойынша органда тіркелгені туралы
мәлімет)
Тексеруді өткізу мерзімі ____________________________________________
Тексерілетін субъектінің атауы ______________________________________
Мекен-жайы __________________________________________________________
Тексерілетін субъект табиғи монополиялар, реттелетін нарықтар,
лицензиялау аясында кызметті жүзеге асырады, энергия өндірушы,
энергиямен жабдықтаушы ұйым болып табылады (керегінің астын сызыңыз).

р/с №

Қазақстан Республикасының Заңдарымен және Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулыларымен белгіленген талаптар

табиғи монополия субъектісі үшін

1

реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) уәкiлеттi орган бекiткен тарифтердi (бағаларды, алымдар ставкаларын) немесе олардың шектi деңгейлерiн ескере отырып, мемлекеттiк органдар өздерiнiң құзыретi шегiнде белгiлеген, реттелiп көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) сапасына қойылатын талаптарға сәйкес реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) тұтынушыларды жалпыға бiрдей қызмет көрсетумен қамтамасыз ету

2

тұтынушыларға реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтер (тауарлар, жұмыстар) жасағаны үшiн олардан өз кассалары, сондай-ақ банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерiн жүзеге асыратын ұйымдар арқылы төлемдер қабылдауды қамтамасыз ету

3

Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген жеңiлдiктер мен артықшылықтар ескерiлген реттелiп көрсетiлетiн қызметтер (тауарлар, жұмыстар) ұсынудан басқа жағдайларда, реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) тұтынушыларға тең жағдайлармен, оның iшiнде уәкiлеттi орган бекiткен тәртiппен реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) қол жеткiзудi тең жағдайларын ұсыну

4

тарифтiң (бағаның, алым ставкасының) шектi деңгейi бекiтiлген жағдайда, барлық тұтынушылар үшiн реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) тарифтiң (бағаның, алым ставкасының) шектi деңгейiнен аспайтын бiрыңғай тарифтер (бағалар, алым ставкалары) деңгейлерi бойынша ұсыну

5

Заңда және Қазақстан Республикасының өзге де заң актiлерiнде белгiленген тәртiппен шығындары табиғи монополия субъектiсiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтi (бағаны, алым ставкасын) немесе оның шектi деңгейiн және тарифтiк сметаларды бекiту кезiнде ескерiлетiн қызметтердi (тaуapлapды, жұмыстарды) сатып алуды жүзеге асыру

6

үш жылда бiр рет мiндеттi аудит жүргiзетiн аудиторлық ұйымдардың жыл сайынғы мiндеттi аудит жүргiзу, және аудиторлық есеп және жылдық қаржы есептiлiгi Қазақстан Республикасының  заңдарында белгiленген тәртiппен және мерзiмінде жариялануы

7

реттелiп көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) әрбiр түрi бойынша және тұтас алғанда уәкiлеттi орган бекiткен тәртiппен өзге де қызмет бойынша кiрiстердiң, шығындар мен қолданысқа енгiзiлген активтердiң бөлек есебiн жүргiзу

8

тарифтiк сметаны орындау, тарифтiк сметаны орындау немесе оны ұсынбауы туралы есепті уақытылы ұсыну

9

уәкiлеттi орган белгiлеген тәртiппен тұтынушыларға және өзге де мүдделi тұлғаларға реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) ұсыну жөнiндегi жұмысы туралы жыл сайын есеп беруді жүргізу

10

Қазақстан Республикасының Үкiметi бекiткен үлгi шарттарға сәйкес реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) әрбiр түрiне, сондай-ақ реттелiп көрсетiлетiн өзге де қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) әрбiр түрiне және (немесе) жиынтығына тұтынушылармен жеке шарттар жасасу

11

Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен ынтымақтастықтың үлгі шарттарына сәйкес кондоминиум объектісін басқару органымен оларға реттеліп көрсетілетін коммуналдық қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) әрбір түріне ынтымақтастық шарттарын жасасу

12

тұтынушылармен жасалған шарттарға сәйкес реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) есептеу аспаптарын сатып алу және оларды тұтынушыларға орнату

13

есептеу аспабы iстен шыққан жағдайда, есептеу аспаптарының орташа айлық көрсеткiштерi бойынша реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтер (тауарлар, жұмыстар) үшін уәкiлеттi орган белгiлеген тәртiппен ақы өндiрiп алу

14

Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен негiзгi құралдарға қайта бағалау жүргiзудi уәкiлеттi органмен келiсу

15

тарифтердi (бағаларды, алымдар ставкаларын) төмендету туралы оларды қолданысқа енгiзгенге дейiн он күннен кешiктiрмей уәкiлеттi орган мен тұтынушыларды хабардар ету

16

Қазақстан Республикасының салық заңдары тиiсiнше өзгертiлiп, соның нәтижесiнде табиғи монополия субъектiсi шығындарының құны азайған жағдайда, барлық тұтынушылар үшiн реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) тарифтердi (бағаларды, алым ставкаларын) немесе олардың шектi деңгейлерiн аталған өзгерiстер қолданысқа енгiзiлген күннен бастап уәкiлеттi орган бекiткен тәртiппен төмендету

17

мүлiктi мемлекет меншiгiне беру жағдайларын қоспағанда, өндiрiске және реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) ұсынуға арналған мүлiктi тендер нысанындағы сауда-саттықта иелiктен айыру

18

уәкiлеттi орган белгiлеген тәртiппен табиғи монополиялар субъектiлерiнiң реттелетiн қызмет түрлерi бойынша кiрiстердi, шығындар мен тартылған активтердi бөлек есепке алу әдiстемесiн әзiрлеу және келісу

19

табиғи монополиялар субъектілерінің белгіленген тәртіппен бекітілген инвестициялық бағдарламаларын (жобаларын) орындау

20

уәкілетті орган бекіткен реттеліп көрсетілетін қызметтер (тауарлар, жұмыстар) үшін тікелей пайдаланатын шикізат, материалдар, отын, энергия шығысының техникалық және технологиялық нормаларын бес проценттен астам көтеру бойынша талаптарды сақтау

21

нормативтен тыс ысыраптар болған жағдайда оларды жою жөнінде іс-шаралар жоспарын әзірлеу және іске асыру

22

нормативтік техникалық ысыраптардың деңгейін уәкілетті орган белгілеген шамаға және мерзімге төмендету

23

уәкілетті органмен келісіп алынған негізінде рұқсат етілген өзге қызметтер түрлерін көрсету

24

табиғи монополия субъектiсiнiң өндiрiспен және реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) ұсынумен, сондай-ақ осы Заңға сәйкес табиғи монополия субъектiсi үшiн рұқсат етiлген қызметтi жүзеге асырумен байланысы жоқ мүлiкке меншiк және (немесе) шаруашылық жүргiзу құқығының болмауы бойынша талапты сақтау

25

мемлекеттiк емес жинақтаушы зейнетақы қорларынан, арнайы қаржы компанияларынан, сондай-ақ табиғи монополия субъектiсi үшiн Заңда рұқсат етiлген қызметтi жүзеге асыратын өзге де ұйымдардан басқа, коммерциялық ұйымдардың акциялары (үлестері) болмауы немесе олардың қызметiне қатысуының өзге нысандары болмауы бойынша талапты сақтау

26

уәкiлеттi орган белгiлеген мөлшерден асатын реттелiп көрсетiлетiн қызметтер (тауарлар, жұмыстар) үшiн ақы алмау бойынша талапты сақтау

27

Заңда көзделмеген қосымша ақы алу бойынша немесе өзінің мазмұны бойынша реттеліп көрсетілетін қызметтердің мәніне қатысы жоқ (қаржылық қаражаттарды және өзге де мүлікті, мүліктік құқықтарды және басқаны беру) талапты сақтау

28

пайдаланылатын стратегиялық тауарларға арналған шығыстар ұлғайтылатын, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды қоспағанда, уәкілетті орган бекіткен тарифтік сметаның баптарында көзделген қаражатты бес проценттен астам көтермеу бойынша талапты сақтау

29

табиғи монополиялар субъектiлерiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) қол жеткiзу шарттарын күштеп таңуға немесе тұтынушыларды кемсiтуге әкеп соғатын өзге де iс-әрекеттер жасауға жол бермеу бойынша талапты сақтау

30

реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) өндiрген және (немесе) ұсынған кезде технологиялық циклда пайдаланылатын жеке меншiк құқығымен немесе заңды негiзде өзгеше тиесiлi мүлiктi сенiмгерлiк басқаруға, лизингтi қоса алғанда, мүлiктiк жалдауға (жалға беруге) беруге тыйым салуды сақтау

31

арнайы қаржы компаниясының секьюритилендіру туралы мәмілелері бойынша талап ету құқықтарын басқаға беруді қоспағанда, ұсынылатын реттелетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) байланысты талап ету құқығына жол беруге тыйым салуды сақтау

32

реттелiп көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) көлемiн жосықсыз тұтынушылардың төлемеуiне байланысты адал тұтынушыларға реттелiп көрсетiлетiн қызметтер (тауарлар, жұмыстар) ұсынудан бас тартуға жол бермеу бойынша талапты сақтау

33

реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) байланысты емес шығындарды олардың тарифтерiне (бағаларға, алымдар ставкаларына) немесе олардың шектi деңгейiн енгiзбеу бойынша талапты сақтау

34

белгіленген тәртіппен бекітілген инвестициялық бағдарламаларда (жобаларда) көзделген қаражатты мақсатсыз пайдалану бойынша талапты сақтау

35

мемлекеттiк органдар өздерiнiң құзыретi шегiнде белгiлеген, реттелiп көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) сапасына қойылатын талаптарға сәйкес келмейтiн реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) ақы талап етуге тыйым салуды сақтау

36

тарифтiк сметада қамтылатын; реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердiң есептеу аспаптарын сатып алу мен орнату шығындары және ақы алу тетiгi, реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердiң есептеу аспаптарын сатып алу және орнату туралы; ұсынылатын реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтер (тауарлар, жұмыстар) туралы ақпаратты коммерциялық құпия деп тануға тыйым салуды сақтау

37

реттелiп көрсетiлетiн қызметтер (тауарлар, жұмыстар) ұсынуға шарттар жасасу кезiнде тұтынушылар құқықтарының бұзылуына жол бермеу бойынша талапты сақтау

38

Заңда белгіленген жағдайларда табиғи монополиялар субъектiлерi тарифтердi (бағаларды, алымдар ставкаларын) және тарифтiк сметаларды жалпы тәртiппен қайта қарау үшiн алты айдан кешiктiрмей өтiнiмді уәкілетті органға ұсыну

39

Заңның 18-бабында көзделген iс-әрекеттердi жүзеге асыруға келiсiм беру туралы өтiнiшті уәкiлеттi органға уақытында ұсыну

реттелетін нарық субъектісі үшін

40

алдағы уақытта тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) бағалардың өсетіні және өсу себебін растайтын (реттелетін нарықтарда үстем немесе монополиялы жағдайға ие емес бөлшек сауда нарығы субъектілерін қоспағанда) негіздемелік материалдарды табыс ете отырып, өсу себептері туралы кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын жазбаша түрде уәкілетті органды хабардар ету

41

Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы заңнамада белгіленген тәртіппен уәкілетті орган белгілеген қолданыстағы немесе жобаланған баға деңгейіне дейін төмендету

42

Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген баға белгілеу тәртібін сақтау

43

Заң көзделген талаптарын бұза отырып, белгіленген бағаны негізсіз көтеру нәтижесінде алған табысты тұтынушыларға қайтару

44

бағаларды мемлекеттік реттеу енгізілген немесе өнімдердің, тауарлардың және көрсетілетін қызметтердің номенклатураға енгізілген күнінен бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей, баға деңгейін растайтын негіздемелік материалдарды қоса бере отырып, босату бағалары туралы ақпаратты уәкілетті органға ұсыну

45

өндіру (өткізу) көлемдері, табыстылық деңгейі және өндірілетін (өткізілетін) тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) босату бағалары туралы өнімнің монополиялық түрлері бойынша ай сайынғы ақпаратты уәкілетті органға ұсыну

46

Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік туралы заңнамасына сәйкес тоқсан сайынғы қаржылық есептілікті уәкілетті органға ұсыну

лицензиат үшін

47

Тиісті лицензия негізінде лицензиялауға жататын кәсіпкерлік немесе өзге қызметпен айналысу, сондай-ақ іс-әрекеттерді жүзеге асыру

48

Заңнамада белгiленген лицензиялық ережелер мен нормаларды сақтау, соның iшiнде лицензияланатын қызмет түрлерiне қойылатын бiлiктiлiк талаптарын сақтау

49

лицензияның қолданысын тоқтата тұру мерзімі аяқталғаннан кейін әкімшілік жауапкершілікке әкеп соққан лицензиялық ережелер мен нормалардың бұзылуын жою

50

лицензияланатын қызмет бойынша жыл сайынғы есепті лицензиярға ұсыну

энергиямен жабдықтаушы ұйым үшін

51

тұтынушыларға электр энергиясын тәулік зоналары бойынша және (немесе) тұтынатын энергияның көлеміне (жеке тұлғалар үшін) қарай сараланған тарифтер бойынша өткізуден (сатудан) бас тартуға жол бермеу бойынша талапты сақтау

52

теңгерімдеуші нарықтағы сатып алу-сату жағдайларын қоспағанда, электр энергиясын басқа энергиямен жабдықтаушы ұйымға өткізуге (сатуға) тыйым салуды сақтау

энергия өндірушы ұйым үшін

53

электр энергиясын, спот-сауда-саттықта (олар өндіретін электр энергиясының көлемінің он процентінен аспайтын), теңгерімдеуші нарықты және экспортқа өткізілетін жағдайларды қоспағанда, тиісінше шекті, есептік немесе жеке тарифтен аспайтын тарифтер бойынша өткізуді жүзеге асыру бойынша міндетін орындау

54

заңнамада белгіленген тәртіппен уәкілетті органмен келісім жасасуға, онда көзделген инвестициялық міндеттемелерді орындауға және олардың орындалуы туралы есепті жыл сайын уәкілетті органға табыс ету бойынша міндетін орындау

55

инвестициялық шарт жасасқан жағдайда инвестициялық бағдарламаны орындауға және оның орындалуы туралы есепті уәкілетті органға және табиғи монополиялар салаларындағы және реттелетін нарықтардағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органға жыл сайын табыс ету бойынша міндетін орындау

56

электр энергиясын тиісінше шекті, есептік немесе жеке тарифтен асырып өткізген жағдайда, энергия өндіруші ұйым, электр энергиясын спот-сауда-саттықта (олар өндіретін электр энергиясы көлемінің он процентінен аспайтын), теңгерімдеуші нарықта және экспортқа өткізу нәтижесінде алынған сомаларды қоспағанда, көтерме және (немесе) бөлшек сауда субъектілеріне асып кеткен соманы қайтару міндетін орындау

57

энергия өндіруші ұйым табиғи монополиялар салаларындағы және реттелетін нарықтардағы басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті орган енгізген инвестициялық бағдарламаны орындау туралы нұсқаманы белгіленген мерзімде орындамаған жағдайда, көтерме және (немесе) бөлшек сауда нарығының субъектілеріне инвестициялық бағдарламаны орындау үшін көзделген және оны іске асыру мақсатында пайдаланылмаған алынған қаражатты қайтару міндетін орындау

58

инвестициялық бағдарлама оны іске асыру басталғанға дейін уәкілетті органға және табиғи монополиялар салаларындағы және реттелетін нарықтардағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органға және көрсетілген мемлекеттік органдармен инвестициялық шартты белгілеген тәртіппен инвестициялық бағдарламалардың негізінде жасауға ұсыну бойынша міндетін орындау

59

есептік тарифті инвестициялық шартты жасасқан кезден бастап қолдану

60

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жағдайларды қоспағанда, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әзірленген және бекітілген инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде айқындалған электр энергиясының бағасынан аспайтын есептік тарифті қолдану бойынша талапты сақтау

      Ескерту: «Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы» Қазақстан Республикасы Заңы – Заң

      Тексеруді жүзеге асыратын лауазымды тұлға:
      ______________________       ________________________________
           (лауазымы)                  (қолы)           (А.Ә.Т)

      Тексерілетін субъектінің өкілі:
      ______________________       ________________________________
           (лауазымы)                  (қолы)           (А.Ә.Т)

Об утверждении формы проверочного листа

Совместный приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 11 февраля 2010 года № 45-ОД и Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 15 февраля 2010 года № 54. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 февраля 2010 года № 6073. Утратил силу совместным приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 19 июня 2012 года № 138-ОД и Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 25 июня 2012 года № 205

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 19.06.2012 № 138-ОД и Министра экономического развития и торговли РК от 25.06.2012 № 205 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации пунктов 1 и 2 статьи 38 Закона Республики Казахстан "О частном предпринимательстве" ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить прилагаемую форму проверочного листа.
      2. Департаменту контроля и исковой работы Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Уринбаев М.Д.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Департаменту административной работы Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Есиркепов Е.О.) после государственной регистрации настоящего приказа:
      1) обеспечить в установленном законодательством порядке его официальное опубликование и размещение на официальном сайте Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий;
      2) довести настоящий приказ до сведения структурных подразделений и территориальных органов Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий Кудайбергенова Е.К.
      5. Настоящий приказ вступает в силу со дня государственной регистрации и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства              Министр экономики и
      Республики Казахстан                бюджетного планирования
      по регулированию                    Республики Казахстан
      естественных монополий
      _______________ Н. Алдабергенов     _______________ Б. Султанов
      11 февраля 2010 года                15 февраля 2010 года

Утверждена         
Совместным приказом     
Председателя Агентства    
Республики Казахстан     
по регулированию       
естественных монополий    
от 11 февраля 2010 года № 45-ОД
и Министра экономики и    
бюджетного планирования   
Республики Казахстан     
от 15 февраля 2010 года № 54

форма

                         Проверочный лист

Орган, назначивший проверку _________________________________________
Акт о назначении
проверки ____________________________________________________________
    (№, дата, сведения о регистрации в органе по правовой статистике)
Срок проведения
проверки ____________________________________________________________
Наименование проверяемого
субъекта_____________________________________________________________
Адрес места нахождения ______________________________________________
Проверяемый субъект осуществляет деятельность в сферах естественных
монополий, регулируемых рынков, лицензирования, является
энергопроизводящей, энергоснабжающей организацией (нужное
подчеркнуть).


п/п

Требования, установленные Законами Республики Казахстан и
постановлениями Правительства Республики Казахстан.

для субъекта естественной монополии

1

обеспечение всеобщего обслуживания потребителей регулируемых
услуг (товаров, работ) в соответствии с требованиями к качеству
предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ),
установленными государственными органами в пределах их
компетенции, с учетом тарифов (цен, ставок сборов) или их
предельных уровней, утвержденных уполномоченным органом на
предоставляемые регулируемые услуги (товары, работы)

2

обеспечение приема платежей от потребителей за предоставляемые
субъектом естественной монополии регулируемые коммунальные
услуги (товары, работы) через собственные кассы, а также банки
и организации, осуществляющие отдельные виды банковских
операций

3

предоставление равных условий потребителям регулируемых услуг
(товаров, работ), кроме случаев предоставления регулируемых
услуг (товаров, работ) с учетом льгот и преимуществ,
установленных законодательством Республики Казахстан, в том
числе равные условия доступа к регулируемым услугам (товарам,
работам) в порядке, утвержденном уполномоченным органом

4

в случае утверждения предельного уровня тарифа (цены, ставки
сбора) предоставление для всех потребителей регулируемых услуг
(товаров, работ) по единым уровням тарифов (цен, ставок
сборов), не превышающим предельный уровень тарифа (цены, ставки
сбора)

5

осуществление закупок услуг (товаров, работ), затраты на
которые учитываются при утверждении тарифа (цены, ставки сбора)
или его предельного уровня и тарифных смет на регулируемые
услуги (товары, работы) субъекта естественной монополии в
порядке, установленном Законом и иными законодательными актами
Республики Казахстан

6

проведение обязательного ежегодного аудита аудиторскими
организациями, которые проводят обязательный аудит один раз в
три года, и опубликование аудиторского отчета и годовой
финансовой отчетности в порядке и сроки, установленные
законодательством  Республики Казахстан

7

ведение раздельного учета доходов, затрат и задействованных
активов по каждому виду регулируемых услуг (товаров, работ) и в
целом по иной деятельности в порядке, утвержденном
уполномоченным органом

8

исполнение тарифной сметы, своевременное представление отчета
об исполнении тарифной сметы или его непредставление

9

проведение ежегодного отчета о деятельности по предоставлению
регулируемых услуг (товаров, работ) перед потребителями и иными
заинтересованными лицами в порядке, установленном
уполномоченным органом

10

заключение в соответствии с типовыми договорами, утвержденными
Правительством Республики Казахстан, индивидуальных договоров с
потребителями на каждый вид предоставляемых регулируемых
коммунальных услуг (товаров, работ), а также на каждый вид и
(или) совокупность иных предоставляемых регулируемых услуг
(товаров, работ)

11

заключение в соответствии с типовыми договорами сотрудничества,
утвержденными Правительством Республики Казахстан, договоров
сотрудничества с органом управления объектом кондоминиума на
каждый вид предоставляемых им регулируемых коммунальных услуг
(товаров, работ)

12

приобретение и установка потребителям приборов учета
регулируемых коммунальных услуг (товаров, работ) в соответствии
с договорами, заключенными с потребителями

13

в случае выхода прибора учета из строя взимание платы за
предоставляемые регулируемые коммунальные услуги (товары,
работы) по среднемесячным показаниям приборов учета в порядке,
установленном уполномоченным органом

14

согласование с уполномоченным органом проведения переоценки
основных средств в порядке, установленном законодательством
Республики Казахстан

15

уведомление уполномоченного органа и потребителей о снижении
тарифов (цен, ставок сборов), не позднее, чем за десять дней
до введения их в действие

16

снижение в порядке, установленном уполномоченным органом,
тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на
предоставляемые регулируемые услуги (товары, работы) для всех
потребителей в случае соответствующего изменения налогового
законодательства Республики Казахстан, в результате которого
стоимость затрат субъекта естественной монополии уменьшается,
со дня введения в действие указанных изменений

17

отчуждение имущества, предназначенного для производства и
предоставления регулируемых услуг (товаров, работ), на торгах
в форме тендера, за исключением случаев передачи имущества в
собственность государства

18

разработка и согласование методики ведения раздельного учета
доходов, затрат и задействованных активов по видам регулируемых
услуг субъектов естественных монополий в порядке, установленном
уполномоченным органом

19

исполнение утвержденных в установленном порядке инвестиционных
программ (проектов) субъектов естественных монополий

20

соблюдение требования по непревышению технических и
технологических норм расхода сырья, материалов, топлива,
энергии, непосредственно используемых для оказания регулируемых
услуг (товаров, работ), утвержденных уполномоченным органом,
более чем на пять процентов

21

разработка и реализация плана мероприятий по ликвидации
сверхнормативных потерь в случае их наличия

22

снижение уровня нормативных технических потерь на величину и
в сроки, определенные уполномоченным органом

23

оказание разрешенных иных видов деятельности на основании
полученного согласования уполномоченного органа

24

соблюдение требования по отсутствию на праве собственности
и (или) хозяйственного ведения имущества, не связанного с
производством и предоставлением регулируемых услуг (товаров,
работ) субъектом естественной монополии, а также с
осуществлением деятельности, разрешенной для субъекта
естественной монополии в соответствии с Законом

25

соблюдение требования по отсутствию акций (долями) или иных
форм участия в деятельности коммерческих организаций, кроме
негосударственных накопительных пенсионных фондов, специальных
финансовых компаний, а также иных организаций, осуществляющих
деятельность, разрешенную для субъекта естественной монополии
Законом

26

соблюдение требования по невзиманию за регулируемые услуги
(товары, работы) платы, превышающей размер, установленный
уполномоченным органом

27

соблюдение требования по невзиманию дополнительной платы, не
предусмотренной Законом, или иное навязывание дополнительных
обязательств, которые по своему содержанию не касаются предмета
оказываемых регулируемых услуг (передача финансовых средств и
иного имущества, имущественных прав и других)

28

соблюдение требования по непревышению средств, предусмотренных
статьями тарифной сметы, утвержденной уполномоченным органом,
более чем на пять процентов, за исключением случаев увеличения
расходов на используемые стратегические товары, а также
чрезвычайных ситуаций природного и техногенного характера

29

соблюдение требования по недопустимости навязывания условий
доступа к регулируемым услугам (товарам, работам) субъектов
естественных монополий или совершения иных действий, ведущих
к дискриминации потребителей

30

соблюдение запрета на передачу принадлежащего на праве
собственности или ином законном основании имущества,
используемого в технологическом цикле при производстве и
(или) предоставлении регулируемых услуг (товаров, работ), в
доверительное управление, имущественный найм (аренду), включая
лизинг

31

соблюдение запрета на уступку права требования, связанного с
предоставляемыми регулируемыми услугами (товарами, работами),
за исключением уступки права требования специальной финансовой
компании по сделкам секьюритизации

32

соблюдение требования по недопустимости отказа в предоставлении
регулируемых услуг (товаров, работ) добросовестным потребителям
в связи с неоплатой недобросовестными потребителями
использованного объема регулируемых услуг (товаров, работ)

33

соблюдение требования по невключению в тарифы (цены, ставки
сборов) или их предельные уровни на регулируемые услуги
(товары, работы) затрат, не связанных с их предоставлением

34

соблюдение требования по целевому использованию средств,
предусмотренных в инвестиционных программах (проектах),
утвержденных в установленном порядке

35

соблюдение запрета на требование оплаты предоставленных
регулируемых услуг (товаров, работ), не соответствующих
требованиям к качеству регулируемых услуг (товаров, работ),
установленным государственными органами в пределах их
компетенции

36

соблюдение запрета на признание коммерческой тайной информации:
содержащейся в тарифной смете; о затратах на приобретение и
установку приборов учета регулируемых коммунальных услуг и
механизме взимания платы, приобретении и установке приборов
учета регулируемых коммунальных услуг; о предоставляемых
регулируемых коммунальных услугах (товарах, работах)

37

соблюдение требования по недопустимости нарушения прав
потребителей при заключении договоров на предоставление
регулируемых услуг (товаров, работ)

38

представление заявки в уполномоченный орган не позднее шести
месяцев для пересмотра тарифов (цен, ставок сборов) и тарифных
смет в общем порядке в случаях установленных Законом

39

своевременное представление в уполномоченный орган ходатайства
о даче согласия на осуществление действий, предусмотренных
статьей 18-1 Закона

для субъекта регулируемого рынка

40

уведомление уполномоченного органа в письменном виде не менее
чем за тридцать календарных дней о предстоящем повышении цен
на товары (работы, услуги) и причинах их повышения с
предоставлением обосновывающих материалов, подтверждающих
причины повышения

41

снижение действующей или проектируемой цены до уровня цены,
определенной уполномоченным органом, в порядке, установленном
законодательством о естественных монополиях и регулируемых
рынках

42

соблюдение порядка ценообразования, установленного
Правительством Республики Казахстан

43

возвращение потребителям дохода, полученного в результате
необоснованного превышения цены, установленной в нарушение
требований Закона

44

представление в уполномоченный орган информации об отпускных
ценах с приложением обосновывающих материалов, подтверждающих
уровень цены, не позднее тридцати календарных дней со дня
введения государственного регулирования цен либо включения
в номенклатуру продукции, товаров и услуг

45

представление в уполномоченный орган ежемесячной информации
по монопольным видам продукции об объемах производства
(реализации), уровне доходности и отпускных ценах производимых
(реализуемых) товаров (работ, услуг)

46

представление в уполномоченный орган ежеквартальной финансовой
отчетности в соответствии с законодательством Республики
Казахстан о бухгалтерском учете и финансовой отчетности

для лицензиата

47

занятие предпринимательской или иной деятельностью, а также
осуществление действий, подлежащих лицензированию, на основании
соответствующей лицензии

48

соблюдение установленных законодательством лицензионных правил
и норм, в том числе соответствие квалификационным требованиям,
предъявляемым к лицензируемым видам деятельности

49

устранение нарушений лицензионных правил и норм, повлекших
привлечение к административной ответственности, по истечении
срока приостановления действия лицензии

50

представление лицензиару ежегодного отчета по лицензируемой
деятельности

для энергоснабжающей организации

51

соблюдение требования по недопустимости отказов потребителям
в реализации (продаже) электрической энергии по тарифам,
дифференцированным по зонам суток и (или) в зависимости
от объемов (для физических лиц) потребляемой энергии

52

соблюдение запрета на реализацию (продаже) электрической
энергии другой энергоснабжающей организации, за исключением
случаев купли-продажи на балансирующем рынке

для энергопроизводящей организации

53

исполнение обязанности по реализации электрической энергии по
тарифам, не превышающим соответственно предельный, расчетный
или индивидуальный тариф, за исключением случаев реализации
на спот-торгах (не более десяти процентов от объемов
вырабатываемой ими электрической энергии), балансирующем
рынке и на экспорт

54

исполнение обязанности по заключению в установленном
законодательством порядке соглашения с уполномоченным органом,
исполнению предусмотренных в нем инвестиционных обязательств и
ежегодному представлению в уполномоченный орган отчета об их
исполнении

55

исполнение обязанности, в случае заключения
инвестиционного договора, по выполнению инвестиционной
программы и ежегодному представлению в уполномоченный орган и
государственный орган, осуществляющий руководство в сферах
естественных монополий и на регулируемых рынках, отчета о ее
выполнении

56

исполнение обязанности, в случае реализации электрической
энергии с превышением соответственно предельного, расчетного
или индивидуального тарифа, по возврату субъектам оптового и
(или) розничного рынка суммы превышения, за исключением сумм,
полученных в результате реализации электрической энергии на
спот-торгах (не более десяти процентов от объемов вырабаты-
ваемой ими электрической энергии), балансирующем рынке и на
экспорт

57

исполнение обязанности, в случае неисполнения энергопроизво-
дящей организацией в установленный срок внесенного государст-
венным органом, осуществляющим руководство в сферах естествен-
ных монополий и на регулируемых рынках, предписания об исполне-
нии инвестиционной программы, по возврату субъектам оптового и
(или) розничного рынка полученных средств, предусмотренных для
выполнения инвестиционной программы и не использованных в целях
ее реализации

58

исполнение обязанности по представлению инвестиционной
программы до начала ее реализации в уполномоченный орган и
государственный орган, осуществляющий руководство в сферах
естественных монополий и на регулируемых рынках, и заключению
на основании инвестиционной программы в установленном порядке
инвестиционного договора с указанными государственными органами

59

применение расчетного тарифа с момента заключения
инвестиционного договора

60

соблюдение требования по применению расчетного тарифа,
не превышающего цену электрической энергии, определенной в
технико-экономическом обосновании инвестиционной программы,
разработанном и утвержденном в соответствии с законодательством
Республики Казахстан, за исключением случаев, установленных
законодательством Республики Казахстан

Примечание: Закон - Закон Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках"

Должностное лицо, осуществляющее проверку:
____________________________         ____________________________
       (должность)                     (подпись)        (Ф.И.О.)

Представитель проверяемого субъекта:
____________________________         ____________________________
       (должность)                     (подпись)        (Ф.И.О.)