"Жастар практикасын" ұйымдастыру және өткізу үшін әлеуметтік қорғау жөніндегі қосымша шаралар белгілеу туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2011 жылғы 12 сәуірдегі N 67 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2011 жылы 25 сәуірде 2071 тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2012 жылғы 01 ақпандағы N 15 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2012.02.01 N 15 Қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

       Қазақстан Республикасының "Халықты жұмыспен қамту туралы" Заңының 5-бабындағы 1-тармақтың 2)-тармақшасына және 2-тармағына сәйкес, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 13 сәуірдегі "Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасын бекіту туралы" N 301 және 2010 жылғы 31 желтоқсандағы "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" N 1520 қаулыларын іске асыру мақсатында Алматы облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Жастар практикасын" ұйымдастыру және өткізу үшін әлеуметтік қорғау жөніндегі қосымша шаралар қосымшаға сәйкес белгіленсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.М. Мұқановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                С. Үмбетов

Алматы облысы әкімдігінің
2011 жылғы 12 сәуірдегі
"Жастар практикасын" ұйымдастыру
және өткізу үшін әлеуметтік
қорғау жөніндегі қосымша
шаралар белгілеу туралы"
N 67 қаулысына
қосымша

"Жастар практикасын" ұйымдастыру және өткізу үшін әлеуметтік
қорғау жөніндегі қосымша шаралар белгілеу туралы

      Осы әлеуметтік қорғау жөніндегі қосымша шаралар Қазақстан Республикасының "Халықты жұмыспен қамту туралы" Заңының 5-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 13 сәуірдегі "Бизнестің жол картасы 2020" бағдарламасын бекіту туралы" N 301 (бұдан әрі - Бағдарлама) және 2010 жылғы 31 желтоқсандағы "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" N 1520 қаулыларына сәйкес, бастапқы, орта және жоғары кәсіби оқу орындарын бітіруші жұмыссыз азаматтарды жұмысқа орналастыру және олардың практикалық іс-тәжірибе, білім, әдет-дағдыларын алу мүмкіндіктерін кеңейту мақсатында әзірленген.

1. Жалпы ережелер

      1. "Жастар практикасын" ұйымдастыру және өткізу үшін әлеуметтік қорғау жөніндегі қосымша шаралар аудандық (қалалық) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдерінің (бұдан әрі – Уәкілетті орган) бастауыш, орта және жоғары кәсіби оқу орындарын бітірген 18-29 жасқа дейінгі жұмыссыз жастардың (бұдан әрі - Түлектер) жұмысын ұйымдастыру болып табылады.
      2. Жастар практикасы Алматы облысының аумағында орналасқан кәсіпорындарында, мекемелерінде және ұйымдарында (бұдан әрі – Жұмыс беруші) ұйымдастырылып, өткізіледі.
      3. Уәкілетті орган еңбек нарығында қалыптасқан жағдайды ескере отырып, жастар практикасына жіберу үшін жұмыссыз жастардың санын анықтайды.

2. Жастар практикасын ұйымдастыру

      4. Уәкілетті орган жастарды жұмыспен қамтамасыз етуге ықпал ету мақсатында жергілікті атқарушы органдармен және басқа да мекемелермен бірлесіп, Жастар практикасын екі бағытта ұйымдастырады:
      1) "Бизнестің жол картасы 2020" Бағдарламасы шеңберінде аумақтағы жеке кәсіпкерлерді қолдауды" жүзеге асыру шеңберіндегі ағымдағы шығындары Астана және Алматы қалаларының бюджеттік, облыстық бюджеттік нысаналы ағымдағы трансферттер шеңберінде;
      2) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын аумақтық бағдарламалар шеңберінде.
      5. Жастар практикасын ұйымдастыру механизмі "Бизнестің жол картасы 2020" Бағдарламасы шеңберінде аумақтағы жеке кәсіпкерлерді қолдауды" жүзеге асыру шеңберіндегі ағымдағы шығындары Астана және Алматы қалаларының бюджеттік, облыстық бюджеттік нысаналы ағымдағы трансферттер шеңберінде.
      6. Түлектер Қазақстан Республикасының "Халықты жұмыспен қамту туралы" Заңының 15-бабында белгіленген тәртіппен Уәкілетті органға жұмыссыз ретінде тіркеледі.
      7. Жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші кәсіпорындарда уақытша жұмыс күші қажеттілігін анықтайды және оны Уәкілетті органға жібереді.
      8. Уәкілетті орган жергілікті деңгейдегі Бағдарламаны үйлестіруші ұсынған қажеттілікке сәйкес Түлектерді қажетті біліктілігіне қарай ұсынған жұмыс орындарына жібереді.
      9. Жастар практикасын ұйымдастыру механизмі жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын аумақтық бағдарламалар шеңберінде жүзеге асырылады.
      10. Уәкілетті орган қаржылық-экономикалық жағынан тұрақты, болашақта даму, өндірісін кеңейту перспективалары және Жастар практикасына қатысушыларды қабылдау мүмкіндіктері бар кәсіпорындар туралы ақпарат жинау жұмыстарын жүргізеді.
      11. Уәкілетті орган Жастар практикасын ұйымдастыру және өткізудің негізгі жағдайы туралы бұқаралық ақпарат құралдары арқылы ақпарат таратады, сонымен бірге, жоғарыда аталған жұмыстың нәтижелері бойынша ұйымдарға (Жұмыс беруші) Жастар практикасына қатысу жөнінде ұсыныс білдіріп, хабарлама жібереді.
      12. Жұмыс беруші хабарламаны алған күннен бастап күнтізбелік үш күн ішінде іс-тәжірибеге қабылданатын Түлектің келісімі немесе қатысудан бас тартқандығы туралы хабарлама береді.
      13. Уәкілетті орган Жұмыс берушінің ұсынған жұмыс орындарына Түлектерді біліктілігіне қарай жібереді.
      14. Уәкілетті орган Түлектерге Жастар практикасын ұйымдастыруға келісім берген жұмыс берушілермен Келісім жасайды. Келісімде жұмысқа қабылданатын түлектер саны және мамандықтар (кәсіптер) тізімі көрсетілуі тиіс.
      15. Жастар практикасын ұйымдастыру кезінде келесі өлшемдер ескеріледі:
      1) жұмыссыз жастардың саны және оның Уәкілетті органда жұмыссыз ретінде тіркелгендердің жалпы санынан үлесі;
      2) жастар арасындағы ұзақ уақыт бойы жұмыс істемейтіндер санының өсуі;
      3) жұмыссыз жастардың еңбек өтілінің, алған мамандығы бойынша тәжірибесінің болмауы салдарынан жұмысқа орналасу мүмкіндігінің аз болуы.
      16. Ұйымдар туралы жинақталған ақпараттарды қорытындылау және талдау негізінде Уәкілетті орган Жастар практикасына қатысатын жұмыссыз жастар арасында іріктеу жүргізеді. Үміткерлерді іріктеу кезінде келесі өлшемдер ескеріледі:
      1) үміткерлер жұмыссыз ретінде Уәкілетті органға тіркеуде тұруы керек;
      2) үміткерлердің кәсіптік білімі болуы керек;
      3) үміткердің жасы 29 жастан аспауы және ол білімі туралы құжатты алғанына 12 айдан аспауы керек, бірақ жоғарыда аталған мерзімнен өзіне қатысты емес жағдайларға байланысты жұмысқа орналаса алмаған жағдайларды қоспағанда (әскер қатарына шақырылғанда, бала тууына, денсаулығына);
      4) Уәкілетті органның мәліметі бойынша Жастар практикасын ұйымдастыру кезінде оларға лайықты жұмыстың болмауы.
      17. Түлектердің жастар практикасына қатысуы Жастар практикасы басталған сәттен бастап 12 айлық кезеңде бір рет рұқсат беріледі және жұмыссыз ретінде тіркелген күніне сәйкес кезектілік тәртібімен жүзеге асырылады.
      18. Уәкілетті орган мен Жастар практикасына жіберілген Түлектің арасында Жастар практикасын өткізу туралы екі жақты келісім жасалады.
      19. Түлектерді жастар практикасына алуға келісім берген Жұмыс беруші түлектерді қабылдайды және Жастар практикасына қатысушы Түлектердің мамандығына (кәсібіне) сәйкес кәсіби білім, дағдылануын, тәжірибе алуын қамтамасыз ету жөнінде міндеттеме алады және еңбек заңдарына сәйкес Түлекпен кем дегенде алты ай мерзімге еңбек шартын бекітеді. Жұмыс беруші еңбек шартына сәйкес бюджет қаржысы есебінен еңбекке ақы төлеуді жүзеге асырылатындығы туралы норма енгізеді.
      20. Уәкілетті орган Түлекті бекітілген нысандағы жолдамамен Жұмыс берушіге жібереді.
      21. Түлектерді Жастар практикасына алу туралы шешімді Жұмыс беруші қабылдайды. Жұмыс беруші жолдаманың түбіршегін толтырып, Уәкілетті органның мекен - жайына жібереді.
      22. Түлектерді Жастар практикасына алу туралы шешім қабылдау кезінде, Жұмыс беруші Түлекті кем дегенде алты ай мерзімге "Жастар практикасына" қабылдау туралы бұйрық шығарады. Жұмыс беруші Жастар практикасына қатысушы Түлектерге білікті маман-тәлімгер бекітеді. Түлектер еңбек міндеттерін жүзеге асыру кезінде барлық құқықтарға ие болады және еңбек заңнамаларына сәйкес міндеттеме алады.
      23. Түлектерді Жастар практикасына қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде, Жұмыс беруші Уәкілетті органға практикаға қабылданғаны туралы бұйрықтың көшірмесін жібереді. Жұмыс беруші әр айдың 25 жұлдызына Уәкілетті органға Жастар практикасына қатысушы Түлектердің еңбекақысын төлеу үшін жұмыс уақытын есепке алу табелін ұсынады.
      24. Жұмыс берушінің ынтасы бойынша Түлектермен шарт бұзылған кезде, ол қабылдаған шешім туралы үш жұмыс күні ішінде Уәкілетті органға хабарлайды. Түлектер практиканы тоқтату туралы шешім қабылдай алады. Бұл туралы Жұмыс берушіге және Уәкілетті органға үш жұмыс күні ішінде хабарлайды.
      25. Шарттың мерзімі өткеннен кейін Жұмыс беруші Уәкілетті органға Түлектерді жұмысқа қабылдағаны туралы бұйрықтың немесе практиканың аяқталғаны туралы бұйрықтың көшірмесін, оның практикадан өткендігі туралы сын-пікірімен (ұсыныс) қоса жолдайды.
      26. Жұмыс берушінің шешімі бойынша Түлектер Жастар практикасының мерзімі аяқталмай тұрып тұрақты жұмысқа орналастырылуы мүмкін. Бұл жағдайда Жұмыс беруші Уәкілетті органға Жастар практикасына қатысушы Түлекті жұмысқа қабылдағаны туралы бұйрықтың көшірмесін жібереді.
      27. Жастар практикасынан өткеннен кейін осы немесе басқа кәсіпорынға тұрақты (уақытша) жұмысқа орналастырылмаған Түлектер Уәкілетті органда жұмыссыз ретінде тіркеуде тұруын жалғастырады.
      28. Жастар практикасына қатысушы Түлектерге Қазақстан Республикасының еңбекзейнетақымен қамтамасыз ету және әлеуметтік сақтандыру заңнамалары қолданылады.
      29. Жастар практикасына қатысушы Түлектер Уәкілетті органның әрекеті үшін жергілікті атқарушы органдарға, Алматы облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасына және сотқа заңда белгіленген тәртіппен шағымдана алады.

3. Жастар практикасын қаржыландыру

      30. Жастар практикасын қаржыландыру ағымдағы бюджеттік жылдың бекітілген шығыс сметасына сәйкес бюджет қаражатының есебінен іске асырылады.
      31. Жастар практикасына қатысушы Түлектердің еңбекақысы Уәкілетті орган Жұмыс берушінің Түлекті жұмысқа қабылдаған бұйрығы негізінде және жұмыс жасаған күндеріне тапсырылған табель бойынша қаржыландыру жылының бекітілген шығындар сметасына сәйкес орташа еңбекақы көлемінде төленеді. Айлық еңбекақының ішіне міндетті зейнетақы және жеке салығы кіреді.
      32. Жастар практикасына қатысушы Түлектердің еңбекақысын Уәкілетті орган Түлектердің жеке есеп - шоттарына қаржыны аудару арқылы іске асырады.

Об установлении дополнительных мер социальной защиты по организации и проведению "Молодежной практики"

Постановление акимата Алматинской области от 12 апреля 2011 года N 67. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 25 апреля 2011 года за N 2071. Утратило силу - Постановлением акимата Алматинской области от 01 февраля 2012 года N 15

      Сноска. Утратило силу - Постановлением акимата Алматинской области от 01.02.2012 N 15

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

       В соответствии с подпунктом 2) пункта 1 и пунктом 2 статьи 5 Закона Республики Казахстан "О занятости населения", в целях реализации постановлений Правительства Республики Казахстан от 13 апреля 2010 года N 301 "Об утверждении Программы "Дорожная карта бизнеса 2020" и от 31 декабря 2010 года N 1520 "О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан" акимат Алматинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Установить дополнительные меры социальной защиты по организации и проведению "Молодежной практики" согласно приложению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Муканова С.М.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               С. Умбетов

Приложение
к постановлению акимата
Алматинской области
от 12 апреля 2011 года N 67
"Об установлении дополнительных
мер социальной защиты по
организации и проведению
"Молодежной практики"

Об установлении дополнительных мер социальной защиты по
организации и проведению "Молодежной практики"

      Настоящие дополнительные меры по социальной защите разработаны в соответствии со статьей 5 Закона Республики Казахстан "О занятости населения", постановления Правительства Республики Казахстан от 13 апреля 2010 года N 301 "Об утверждении Программы "Дорожная карта бизнеса 2020" (далее - Программа) и от 31 декабря 2010 года N 1520 "О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан", с целью расширения возможностей трудоустройства безработных граждан - выпускников учебных заведений начального, среднего и высшего профессионального образования и приобретения ими практического опыта, знаний, умений и навыков.

1. Общие положения

      1. Дополнительные меры социальной защиты по организации и проведению "Молодежной практики" подразумевают под собой организацию работы районных (городских) отделов занятости и социальных программ (далее – Уполномоченный орган) с безработной молодежью от 18 до 29 лет (далее - Молодежная практика), окончившей учебные заведения начального, среднего и высшего профессионального образования (далее - Выпускники).
      2. Молодежная практика организуется и проводится на предприятиях, в учреждениях и организациях, находящихся на территории Алматинской области (далее именуемые – Работодатель).
      3. Уполномоченный орган определяет численность безработной молодежи для направления на Молодежную практику, учитывая ситуацию, сложившуюся на рынке труда.

2. Организация Молодежной практики

      4. Уполномоченный орган организует проведение Молодежной практики совместно с местными исполнительными органами и другими организациями, заинтересованными в трудоустройстве молодежи по двум направлениям:
      1) в рамках выделенных республиканских целевых трансфертов областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на текущие расходы в рамках реализации "Поддержки частного предпринимательства в регионах в рамках Программы "Дорожная карта бизнеса 2020";
      2) в рамках финансирования региональных программ из местного бюджета.
      5. Механизм организации Молодежной практики в рамках выделенных республиканских целевых трансфертов областным бюджетам, бюджетам городов Астаны и Алматы на текущие расходы в рамках реализации "Поддержки частного предпринимательства в регионах в рамках Программы "Дорожная карта бизнеса 2020".
      6. Выпускники регистрируются в качестве безработного в Уполномоченном органе согласно порядку, установленному статьей 15 Закона Республики Казахстан "О занятости населения".
      7. Координатор Программы на местном уровне определяет потребность предприятий во временной рабочей силе и направляет ее в Уполномоченный орган.
      8. Уполномоченный орган в соответствии с представленной Координатором Программы на местном уровне потребностью направляет Выпускников с требуемой квалификацией на предложенные рабочие места.
      9. Механизм организации молодежной практики в рамках финансирования региональных программ из местного бюджета.
      10. Уполномоченный орган проводит работу по сбору информации о предприятиях, организациях и учреждениях, стабильных в финансово-экономическом отношении, имеющих перспективы дальнейшего развития, расширения производства и возможность принятия участников Молодежной практики.
      11. Уполномоченный орган информирует через средства массовой информации об основных условиях организации и проведения Молодежной практики, а также направляет уведомления организациям по результатам работы, указанной выше, с предложением об участии в Молодежной практике.
      12. Работодатель в течение трех календарных дней с момента получения уведомления, направляет ответ о согласии с указанием примерного числа принимаемых на практику Выпускников либо об отказе в участии.
      13. Уполномоченный орган направляет Выпускников с требуемой квалификацией на предложенные Работодателем рабочие места.
      14. Уполномоченный орган заключает с Работодателем, давшим согласие на прием Выпускников на Молодежную практику Соглашение. Соглашение должно предусматривать количество принимаемых на работу Выпускников, перечень профессий (специальностей), по которым Выпускники принимаются на работу.
      15. При организации Молодежной практики учитываются следующие основные критерии:
      1) численность безработной молодежи и ее доля в общей численности безработных, зарегистрированных в Уполномоченном органе;
      2) рост численности длительно безработных среди молодежи;
      3) отсутствие у безработной молодежи трудового стажа, навыков по полученной профессии, что снижает возможности ее трудоустройства.
      16. На основе обобщения и анализа собранной об организациях информации, Уполномоченный орган проводит подбор Выпускников для участия в Молодежной практике. При подборе кандидатов учитываются следующие критерии:
      1) кандидаты должны быть зарегистрированы в Уполномоченном органе в качестве безработных;
      2) кандидаты должны иметь профессиональное образование;
      3) кандидаты должны быть не старше 29 лет при условии, что со дня получения документа об образовании прошло не более 12 месяцев, за исключением случаев, когда выпускник не смог трудоустроится в указанный выше срок по независящим от него обстоятельствам (служба в рядах Вооруженных Сил, рождение ребенка, болезнь);
      4) на момент организации Молодежной практики по данным Уполномоченного органа отсутствует подходящая для них работа.
      17. Участие Выпускников в Молодежной практике допускается один раз в 12 месячный период с момента начала Молодежной практики и осуществляется в порядке очередности согласно дате регистрации в качестве безработного.
      18. Уполномоченный орган и выпускник, направляемый на молодежную практику, заключают двухсторонний договор о прохождении молодежной практики.
      19. Работодатель, который дал согласие на прием Выпускников на Молодежную практику принимает обязательство обеспечить получение выпускниками на Молодежной практике профессиональных знаний, умений и навыков в соответствии с профессией (специальностью) и заключает трудовой договор с Выпускником на срок не более шести месяцев в соответствии с трудовым законодательством. Работодатель включает в трудовой договор норму об оплате труда за счет бюджетных средств.
      20. Уполномоченный орган направляет к Работодателю Выпускников с направлением по установленной форме.
      21. Работодатель принимает решение о приеме Выпускника на Молодежную практику и заполняет отрывной талон направления, который в последующем передает в Уполномоченный орган.
      22. При принятии решения о приеме Выпускника на Молодежную практику, Работодатель издает приказ о приеме Выпускника на Молодежную практику на срок, не превышающий шести месяцев. Работодатель закрепляет за Выпускником квалифицированного специалиста - наставника.
      23. В течение трех рабочих дней со дня приема Выпускников на Молодежную практику, Работодатель направляет в Уполномоченный орган копию приказа о приеме на Молодежную практику. Работодатель ежемесячно до 25 числа представляет в Уполномоченный орган табель учета рабочего времени для оплаты труда выпускника на Молодежной практике.
      24. При расторжении договора с Выпускником по инициативе Работодателя, Работодатель информирует Уполномоченный орган в течение трех рабочих дней о принятом решении. Выпускник, при принятии решения о прекращении Молодежной практики, извещает об этом Работодателя и Уполномоченный орган в течение трех рабочих дней.
      25. По истечении срока договора Работодатель высылает в Уполномоченный орган копию приказа о приеме на работу Выпускников или копию приказа о завершении Молодежной практики с отзывом (рекомендацией) о ее прохождении.
      26. Выпускник, по решению Работодателя, до окончания срока прохождения Молодежной практики может быть трудоустроен на постоянное рабочее место. При этом Работодатель высылает в Уполномоченный орган копию приказа о приеме на работу Выпускника.
      27. Выпускник, который по окончании Молодежной практики не будет трудоустроен на постоянное (временное) место работы на данном или другом предприятии, продолжает состоять на учете в Уполномоченном органе в качестве безработного.
      28. На время прохождения Молодежной практики на Выпускника распространяется трудовое законодательствозаконодательство о пенсионном обеспечении и социальном страховании Республики Казахстан.
      29. Выпускники в установленном законодательством порядке могут обжаловать решения, действия (бездействия) Уполномоченных органов в местных исполнительных органах, Управлении координации занятости и социальных программ Алматинской области или суде.

3. Финансирование Молодежной практики

      30. Финансирование Молодежной практики осуществляется за счет бюджетных средств, согласно утвержденной смете расходов на текущий финансовый год.
      31. Оплата труда Выпускника при прохождении Молодежной практики производится Уполномоченным органом на основании приказа работодателя о принятии Выпускника на Молодежную практику и табель учета рабочего времени, за фактически отработанное время в размере, не превышающем средств на среднемесячную заработную плату, утвержденную сметой расходов на текущий финансовый год. В среднемесячную заработную плату входят обязательные пенсионные взносы и индивидуальный подоходный налог.
      32. Оплата труда Выпускников на Молодежной практике осуществляется Уполномоченным органом перечислением средств на их лицевые счета.