Тұрғын үй көмегін көрсету Қағидасын бекіту туралы

Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының IV сессиясының 2012 жылғы 13 cәуірдегі N 4/36 шешімі. Қарағанды облысы Қарқаралы ауданының Әділет басқармасында 2012 жылғы 4 мамырда N 8-13-121 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Қарқаралы аудандық мәслихатының 2024 жылғы 16 мамырдағы № VIII-22/165 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Қарқаралы аудандық мәслихатының 16.05.2024 № VIII-22/165 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" Заңына сәйкес аудандық мәслихат ШЕШІМ ЕТТІ:

      1. Тұрғын үй көмегін көрсету Қағидасы бекітілсін.

      2. Осы шешiм алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2012 жылдың 1 сәуірінен бастап туындаған қатынастарға қолданылады.

Сессия төрағасы

Р. Әлин

Аудандық Мәслихат


хатшысы

С. Нүркенов

КЕЛІСІЛДІ:
"Қарқаралы ауданының жұмыспен
қамту және әлеуметтік бағдарламалар
бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
бастығы

 
 
 
 
 
Б. Жұманбаев

  12 сәуір 2012 жыл
Қарқаралы аудандық мәслихатының
2012 жылғы 13 сәуірдегі N 4/36
шешімімен бекiтiлген

Тұрғын үй көмегін көрсету Қағидасы

      Осы тұрғын үй көмегін көрсету туралы Қағида (әрі қарай – Қағида) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 5 шілдедегі "Байланыс туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындайды.

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 27.12.2019 N VI-52/440 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағидада келесі ұғымдар пайдаланылады:

      1) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) - Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар;

      1-1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді және квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсету, "бір терезе" қағидаты бойынша мемлекеттік қызметтерді, табиғи монополиялар субъектілерінің желілеріне қосуға арналған техникалық шарттарды беру жөніндегі қызметтерді, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің қызметтерін көрсетуге өтініштер қабылдау және көрсетілетін қызметті алушыға олардың нәтижелерін беру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру, сондай-ақ электрондық нысанда мемлекеттік қызметтер көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған, орналасқан жері бойынша жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыратын заңды тұлға;

      2) кондоминиум – үй-жай азаматтардың, заңды тұлғалардың, мемлекеттің дара (бөлек) меншігінде болатын, ал ортақ мүлік оларға ортақ үлестік меншік құқығымен тиесілі болатын жағдайда, жылжымайтын мүлікке меншіктің нысаны;

      3) коммуналдық қызметтер – тұрғын үйде (тұрғын ғимаратта) көрсетілетін және сумен жабдықтауды, кәрізді, газбен жабдықтауды, электрмен жабдықтауды, жылумен жабдықтауды (оның ішінде қатты отынды тұтыну), қоқысты әкету мен лифт қызметін көрсетуді қамтитын қызметтер;

      4) кондоминиум объектісін басқару органы – кондоминиум объектілерін басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;

      5) кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін күрделі жөндеу – қажет болған жағдайда құрылымдық элементтер мен инженерлік жабдықтау жүйелерін ауыстыра отырып, ғимараттың (объектінің) негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерінің өзгерістерімен байланысты емес физикалық және сапалық тозуды жоюға қатысты құрылыс және ұйымдастыру-техникалық іс-шараларының кешені;

      6) отбасы – некеден (ерлі-зайыптылықтан), туыстықтан, жекжаттықтан, бала асырап алудан немесе балаларды тәрбиеге алудың өзге де нысандарынан туындайтын және отбасы қатынастарын нығайтып, дамытуға септігін тигізуге арналған мүліктік және жеке мүліктік емес құқықтар мен міндеттерге байланысты адамдар тобы;

      7) отбасының (азаматтың) жиынтық табысы - тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы (азамат) кірістерінің жалпы сомасы;

      8) өтініш беруші (жеке тұлға) – өз атынан немесе отбасы мүшелерінің атынан тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірген тұлға (әрі қарай - өтініш беруші);

      9) тұрғынжайды жалдау (жалға алу) – жалдаушыға (жалға алушыға) тұрғынжайды немесе оның бір бөлігін ақысын төлетіп тұрақты немесе уақытша иеленуге және пайдалануға беру;

      10) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстар – кондоминиум обьектісінің ортақ мүлкін пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесін күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеудің үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге, кондоминиум обьектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтерді төлеуге жұмсалатын, жалпы жиналыстың шешімімен белгіленген ай сайынғы жарналар түріндегі үй-жайлардың (пәтерлердің) меншік иелері шығыстарының міндетті сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін немесе оның жекелеген түрлерін күрделі жөндеуге жинақталатын ақша;

      11) уәкілетті орган – "Қарқаралы ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі;

      12) шекті жол берілетін шығыстар үлесі – телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде отбасының (азаматтың) бір айда кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының (азаматтың) жиынтық кірісіне пайызбен қатынасы;

      13) шот – тұрғын үй көмегін тағайындалған кезеңде қағаз жеткізгіште не қызметтермен жабдықтаушы электрондық жеткізгіште өтініш берушімен ұсынылатын коммуналдық қызметтер, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп -ұстауға шығыстар, оның ішінде кондоминиум объектісін ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналар, жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу, байланыс қызметтер ақысын төлеу құжаты;

      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 15.03.2016 N 48/427 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 27.12.2019 N VI-52/440 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.

      2. Тұрғын үй көмегі аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) Қарқаралы ауданының тұрақты тұратын тұрғындарына жергілікті бюджеттен төленеді:

      1) жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстарға;

      2) тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуына;

      3) алынып тасталды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 27.12.2019 N VI-52/440 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен;

      4) жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысына ақы төлеуге беріледі.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      5) тармақша 01.01.2014 дейін қолданыста болады - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 21.02.2013 N 13/108 шешімімен.
      5) алынып тасталды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 24.07.2014 N 30/256 (оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      Аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегін есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетілген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретінде айқындалады. Тұрғын үй көмегі, қызметтерді көрсетушілердің ұсынған есептері бойынша көрсетіледі.

      Ескерту. 2 тармаққа өзгерістер енгізілді - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 21.02.2013 N 13/108 (оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 24.07.2014 N 30/256 (оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 27.12.2019 N VI-52/440 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.
      РҚАО-ның ескертпесі!
      3-тармаққа енгізілген толықтырулар 01.01.2014 дейін қолданыста болады - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 21.02.2013 N 13/108 шешімімен.

      3. Тұрғын үй көмегі Қарқаралы ауданында тұрақты тұратын, осы тұрғын үйде тіркелген, аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) егер тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға, телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметіне, жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғынжайды пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысына өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілетін тұрғын үй ауданы нормасының шегінде, бірақ нақты пайдаланатын жалпы ауданнан және тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға және телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметін, коммуналдық қызметтерді тұтыну шығындары нормативтерінен көп емес, осы мақсаттарға шекті жол берілетін шығыстар үлесінен асатын болса беріледі.

      Шекті жол берілетін шығыстар үлесі отбасының (азаматтың) жиынтық табысының сегіз пайызы мөлшерінде белгіленеді. Шекті жол берілетін шығыстар үлесі аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) көмек көрсету үшін өлшем болып табылады.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 15.03.2016 N 48/427 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); өзгерістер енгізілді - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.

      3-1. Отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) тұрғын үй көмегін тағайындау үшін Мемлекеттік корпорацияға немесе "электрондық үкімет" веб-порталына тоқсанына бір рет жүгінуге құқылы.

      Ескерту. Қағидалар 3-1-тармакпен толықтырылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      3-2. Құжаттарды қарау және тұрғын үй көмегін көрсету туралы шешім қабылдау немесе көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру мерзімі Мемлекеттік корпорациядан құжаттардың толық топтамасын алған күннен бастап сегіз жұмыс күнін құрайды.

      Ескерту. Қағидалар 3-2-тармакпен толықтырылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

2. Көрсетілетін тұрғын үй көмегінің мөлшерлерін айқындау

      4. Уәкілетті орган тұрғын үй көмегін келесі тәртіппен көрсетеді:

      1) өтемақылық шаралармен қамтамасыз етілген тұрғын үй ауданының нормасы отбасының әр мүшесіне тұрғын үй заңнамасымен белгіленген тұрғын үй беру нормасына баламалы және көп бөлмелі пәтерлерде бір адамға 18 шаршы метрді құрайды, бір бөлмелі пәтерде тұратындар үшін – пәтердің жалпы көлемі. Көп бөлмелі пәтерлерде жалғыз тұратын азаматтар үшін ауданның әлеуметтік нормасы 30 шаршы метрді құрайды;

      2) коммуналдық қызметтерді тұтыну нормалары:

      қызмет көрсетушілердің шоттарын ұсына отырып (түбіртектер, анықтамалар) баллон газын нақты шығындар бойынша, бір айға бір отбасына 10 килограммнан аспауы тиіс;

      қатты отынды пайдалану:

      1 шаршы метр алаңды жылытуға – 1985 жылға дейін салынған тұрғын үй ғимараттары үшін 1-2 қабатты салынған үйлері үшін 161 килограмм, 3-4 қабатты салынған үйлері үшін 98 килограмм, 1985 жылдан кейін салынған тұрғын үй ғимараттары үшін 1-2 қабатты салынған үйлері үшін 125 килограмм, 3-4 қабатты салынған үйлері үшін 72 килограмм (жылыту маусымы есебінде), бірақ үйге (пәтерге) 7 тонна көмірден артық емес;

      жылыту маусымының ұзақтығы – 7 ай;

      тұрғын үй көмегін есептегенде, статистика органдарының мәліметтері бойынша Қарқаралы ауданында өткен тоқсанда қалыптасқан көмір бағасы қолданылсын;

      нақты шығындар бойынша, отбасының электроэнергияны тұтынуы:

      газ плиталарымен жабдықталған үйлерде айына 200 киловаттан аспауы керек;

      электр плитасымен жабдықталған үйлерде айына - 250 киловаттан аспауы керек;

      3) суық суды, кәрізді, ыстық суды, қоқыс төккішті, газды, эксплуатациялық шығындарды тұтыну нормалары басқару нысанына тәуелсіз (пәтер иелерінің кооперативі, өзін-өзі басқару комитеті, үй комитеттері басқарудың заңды үлгісін рәсімдегендер) қызмет көрсетуді берушімен немесе тарифтерді бекітетін органмен бекіткен тарифтердің негізінде белгіленеді;

      4) кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн күрделi жөндеудің түрлеріне ақы төленуі тиіс. Кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн күрделi жөндеудің түрлеріне ақы төлеу кезегі жергілікті атқарушы органмен (тұрғын үй инспекциясымен) келісіліп, пәтер иелері жалпы жиналысында анықталады.

      Ескерту. 4-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      5. Кондоминиум объектiсінiң ортақ мүлкiн күрделi жөндеуге және (немесе) күрделi жөндеуге қаражат жинақтауға жұмсалатын жарналарға, тұрғын үйді күтіп-ұстау, коммуналдық қызметтерді тұтыну және телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттiк төлемақының ұлғаюы бөлiгiнде байланыс қызметтерi, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалға алған тұрғынжайды пайдаланғаны үшiн жалға алу төлемақысы шығындарына белгіленген мөлшерден жоғары шамада ақы төлеу жалпы негізде жүргізіледі.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 15.03.2016 N 48/427 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      6. Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтері үшін абоненттік төлемақы тарифінің арттырылуының сомасы Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген тәртіпте өтелуі тиіс.

3. Тұрғын үй көмегін тағайындау тәртібі

      7. Тұрғын үй көмегі уәкілетті органмен, жеке тұлғаларға олардың тіркелген жері бойынша тағайындалады.

      8. алынып тасталды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 21.02.2013 N 13/108 (оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      9. алынып тасталды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 21.02.2013 N 13/108 (оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      10. Алкогольге немесе есірткіге тәуелді отбасы мүшелерімен сонымен қоса, 18 жасқа толмаған адамдармен бірге тұратын және пәтерлердің меншік иесі болып табылатын зейнеткерлерге және мүгедектерге, бір бөлмелі немесе көп бөлмелі пәтерде тұратынына қарамастан, жалғыз тұратын азаматтар ретінде тұрғын үй көмегі беріледі.

      11. Ақпараттық-маркетингтік қызметпен айналысатын және жеке компанияның сауда белгісінің өнімін өткізуде делдалдығын жүзеге асыратын адамдар салық басқармасында кәсіпкерлік қызметпен айналысатын тұлға ретінде немесе уәкілетті органда жұмыссыз ретінде тіркелуі тиіс не болмаса негізгі жұмыс орнынан анықтама ұсынуы тиіс.

      12. Дау-жанжал туған жағдайда, немесе сәйкес келмейтін, келіспеген жағдайда тұрғын үй көмегін тағайындау мәселесі сот арқылы шешіледі.

      13. Тұрғын үй көмегін аса жоғары немесе төмен сомасын тағайындауға әкеліп соқтырған, дұрыс емес ақпарат ұсынған жағдайда, көмекті тағайындау және төлеу оны тағайындау кезеңіне тоқтатылады, ал тұрғын үй көмегі түрінде алынған сомалар ерікті тәртіппен, бас тартқан жағдайда – сот тәртібінде қайтаруға жатады.

4. Тұрғын үй көмегін көрсету мерзімдері және кезеңділігі

      14. Тұрғын үй көмегі өтініш берген айдан бастап, табыстар жөніндегі мәліметтерді тоқсан сайын ұсынумен бір жылдық мерзімге тағайындалады.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 27.12.2019 N VI-52/440 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      15. Тұрғын үйді ұстауға, коммуналдық қызметтер ақысын төлеуге және кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге отбасының шекті жол берілетін шығыстар үлесі, коммуналдық қызметтер тарифтері өзгерген жағдайда, сәйкес өзгерістер енгізілген айдан кейінгі айдан бастап бұрын тағайындалған жәрдемақылар қайта есептеледі.

      16. Жәрдемақы алу құқығын анықтау кезінде басқа қалада уақытша тұратындығы тиісті құжатпен куәландырылған отбасының мүшесі есепке алынбайды.

      17. Тұрғын үй көмегін алушыларға он күн ішінде өзінің меншікті тұрғын үйі, отбасы құрамы және оның жиынтық табысындағы кез-келген өзгерістер жөнінде уәкілетті органдарға хабарлау қажет.

5. Тұрғын үй көмегін өтіну және есептеу тәртібі

      18. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін отбасы (азамат) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 Қаулысымен бекітілген Тұрғын үй көмегін көрсету ережесінің 4-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынады.

      Ескерту. 18 тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 24.07.2014 N 30/256 (оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      18-1. Мемлекеттік корпорация арқылы құжаттар қабылданған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

      Ескерту. Қағидалар 18-1-тармакпен толықтырылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      18-2. Осы Ереженің 18-тармағында көзделген құжаттар топтамасы толық ұсынылмаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      Ескерту. Қағидалар 18-2-тармакпен толықтырылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      18-3. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы өтініш жасаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге сұрау салуының қабылдағаны туралы мәртебе, сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетіле отырып, хабарлама жіберіледі.

      Ескерту. Қағидалар 18-3-тармакпен толықтырылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      18-4. Мемлекеттік корпорация өтінішті ақпараттық жүйе арқылы қабылдайды және оны тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын уәкілетті органға жібереді.

      Ескерту. Қағидалар 18-4-тармакпен толықтырылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      18-5. Уәкілетті орган отбасы (азамат) (не нотариат куәландырған сенімхат бойынша оның өкілі) ұсынған құжаттардың және (немесе) олардағы деректердің (мәліметтердің) дұрыс емес екенін анықтау негізінде тұрғын үй көмегін беруден бас тартады және өтініш берілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде өтініш берушіге "электрондық үкімет" веб-порталы не Мемлекеттік корпорация арқылы дәлелді бас тартуды жібереді.

      Ескерту. Қағидалар 18-5-тармакпен толықтырылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      18-6. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы шешімді не кызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын уәкілетті орган қабылдайды. Тағайындау туралы хабарлама не тағайындаудан бас тарту туралы дәлелді жауап Мемлекеттік корпорацияға немесе электрондық құжат ретінде "жеке кабинетке" жіберіледі.

      Ескерту. Қағидалар 18-6-тармакпен толықтырылды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 26.12.2018 № VI-37/313 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      19. Түскен құжаттарды қарастыру нәтижесінде уәкілетті орган тұрғын үй жәрдемақысын алушылардың жеке істері түзіледі. Ай сайын тұрғын үй жәрдемақысы есебін жүргізеді және өтініш иесіне өтініш жасауына қарай беріледі.

      20. Тапсырылған құжаттардың дұрыстығына күдік туған жағдайда, уәкілетті орган тұрғын үй көмегін алуға үміткер тұлға жөнінде керек ақпаратты сұратуға құқылы.

      Ескерту. 20-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 15.03.2016 N 48/427 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      21. Тұрғын үй көмегі телекоммуникация желесіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде кондоминиум обьектісінің ортақ мүлкін күтіп–ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға арналған шығыстарға нормалар шегінде ақы төлеу сомасы мен отбасының (азаматтардың) осы мақсаттарға жұмсаған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің арасындағы айырма ретінде айқындалады.

      Ескерту. 21-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 27.12.2019 N VI-52/440 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

      22. Тұрғын үй көмегінің мөлшері тұрғын үйді ұстау мен коммуналдық қызметтерді пайдалануға, кондоминиум объектiсiнiң ортақ мүлкiн күрделi жөндеуге және (немесе) күрделi жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға, тұрғын үйді жалға алу ақысын төлеуге сонымен қоса, телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттiк төлемақы тарифiнiң көтерiлуiне іс жүзінде төленетін сомадан артпауы тиіс.

      23. Тұрғын үй көмегін есептеу үшін тұрғын үй көмегін тағайындау кезеңінде коммуналдық қызметтер бойынша шығындарды қызмет көрсетушілер электрондық тасымалдаушыда немесе жеке тұлғалар қағаз тасымалдаушыларда (шоттар, түбіртектер, хабарламалар, анықтамалар) ұсынады.

6. Тұрғын үй көмегін төлеу

      24. Тұрғын үй көмегі ақшалай немесе аударма түрінде беріледі. Аударма түрі – бұл ақша қаражаттарын қызмет көрсетушілердің есепшоттарына, сонымен қоса кондоминиум объектісін басқару органының (ағымдағы, жинақтаушы) шоттарына аудару.

      Тұрғын үй көмегін коммуналдық қызметтерді жеткізушінің есептік шотына аударуға мүмкіндік болмаған жағдайда (кәсіпорынның таратылуы, қайта ұйымдастырылуы, банк реквизиттерінің өзгеруі, қатты отынға, телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттiк төлемақы тарифiнiң көтерiлуiне байланысты ақы төлеу), ол өтініш иесіне қызмет көрсететін басқа жеткізушілердің арасында үлестіріледі немесе ақшалай төленеді. Ақшалай түрі екінші деңгейдегі банктер немесе Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің осы операцияны жүзеге асыруға лицензиясы бар ұйымдары арқылы азаматтардың жеке есепшоттарына аудару жолымен ақшалай төлемдер түрінде белгіленеді. Жеке шоттарға аудару үшін өтініш иесі екінші деңгейдегі банкте немесе Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкінің лицензиясы бар ұйымда ашылған жеке шот ұсынады.

      Ескерту. 24-тармақ жаңа редакцияда - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 15.03.2016 N 48/427 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

  Тұрғын үй көмегін
көрсету Қағидасына 1 қосымша

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы Өтініш

      Ескерту. Алынып тасталды - Қарағанды облысы Қарқаралы ауданы мәслихатының 15.03.2016 N 48/427 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.

Об утверждении Правил оказания жилищной помощи

Решение IV сессии Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 13 апреля 2012 года N 4/36. Зарегистрировано Управлением юстиции Каркаралинского района Карагандинской области 4 мая 2012 года N 8-13-121. Утратило силу решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 16 мая 2024 года № VIII-22/165

      Сноска. Утратило силу решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 16.05.2024 № VIII-22/165 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Заголовок с изменениями, внесенными решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 21.02.2013 N 13/108 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить Правила оказания жилищной помощи.

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 21.02.2013 N 13/108 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на отношения, возникшие с 1 апреля 2012 года.

Председатель сессии
Секретарь районного
Маслихата
СОГЛАСОВАНО:
Начальник государственного учреждения
"Отдел занятости и социальных
программ Каркаралинского района"
__________________ Б. Жуманбаев
Р. Алин
С. Нуркенов


      12 апреля 2012 год

  Утверждены
решением Каркаралинского
районного маслихата
от 13 апреля 2012 года N 4/36

Правила оказания жилищной помощи

      Сноска. Заголовок с изменениями, внесенными решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 21.02.2013 N 13/108 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Настоящие Правила оказания жилищной помощи (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", Законом Республики Казахстан от 5 июля 2004 года "О связи", постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам" и определяют размер и порядок оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам).

      Сноска. Преамбула – в редакции решения Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 27.12.2019 N VI-52/440 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) малообеспеченные семьи (граждане) – лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи;

      1-1) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естесвенных монополий и услуг субъектов квазигосударственного сектора в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг, услуг по выдаче технических условий на подключение к сетям субъектов естественных монополий, услуг субъектов квазигосударственного сектора и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", а также обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме, осуществляющее государственную регистрацию прав на недвижимое имущество по месту его нахождения;

      2) кондоминиум – форма собственности на недвижимость, при которой помещения находятся в индивидуальной (раздельной) собственности граждан, юридических лиц, государства, а общее имущество принадлежит им на праве общей долевой собственности;

      3) коммунальные услуги – услуги, предоставляемые в жилом доме (жилом здании) и включающие водоснабжение, канализацию, газоснабжение, электроснабжение, теплоснабжение (в том числе твердое топливо), мусороудаление и обслуживание лифтов;

      4) орган управления объектом кондоминиума – физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по управлению объектом кондоминиума;

      5) капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума – комплекс строительных и организационно-технических мероприятий по устранению физического и морального износа, не связанных с изменениями основных технико-экономических показателей здания (объекта), с заменой при необходимости конструктивных элементов и систем инженерного оборудования;

      6) семья - круг лиц, связанных имущественными и личными неимущественными правами и обязанностями, вытекающими из брака (супружества), родства, свойства, усыновления (удочерения) или иной формы принятия детей на воспитание и призванными способствовать укреплению и развитию семейных отношений;

      7) совокупный доход семьи (гражданина) – общая сумма доходов семьи (гражданина) за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;

      8) заявитель (физическое лицо) – лицо, обратившееся от себя лично или от имени семьи за назначением жилищной помощи (далее - заявитель);

      9) наем (аренда) жилища - предоставление жилища или части его нанимателю (арендатору) в постоянное или временное владение и пользование за плату;

      10) расходы на содержание общего имущества объекта кондоминиума – обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, приобретение, установку, эксплуатацию и проверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;

      11) уполномоченный орган – государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Каркаралинского района";

      12) доля предельно-допустимых расходов – отношение предельно-допустимого уровня расходов семьи (гражданина) в месяц на содержание общего имущества объекта кондоминиума, потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользованием жилищем, арендованное местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, к совокупному доходу семьи (гражданина) в процентах;

      13) счет – это документ на оплату коммунальных услуг, расходов на содержание жилого дома (жилого здания), в том числе капитальный ремонт и (или) взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, услуг связи, предоставляется на электронном носителе поставщиками услуг либо на бумажном носителе заявителем за период назначения жилищной помощи;

      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными решениями Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 15.03.2016 N 48/427 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 27.12.2019 N VI-52/440 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в Каркаралинском районе на оплату:

      1) расходов на содержание общего имущества объекта кондоминиума семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилищах или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;

      2) потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;

      3) исключен решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 27.12.2019 N VI-52/440 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      4) арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.

      Примечание РЦПИ!
      Подпункт 5) действует до 01.01.2014 в соответствии с решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 21.02.2013 N 13/108.
      5) исключен решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 24.07.2014 N 30/256 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений. Жилищная помощь оказывается по предъявленным счетам поставщиков услуг.

      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными решениями Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 21.02.2013 N 13/108 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 24.07.2014 N 30/256 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 27.12.2019 N VI-52/440 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ!
      Внесенные дополнения в пункт 3 действуют до 01.01.2014 в соответствии с решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 21.02.2013 N 13/108.
      3. Жилищная помощь предоставляется малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в Каркаралинском районе, зарегистрированным в данном жилище, если расходы на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг, услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендную плату за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах нормы площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, но не более фактически занимаемой общей площади и нормативов расходов на содержание жилого дома (жилого здания) и потребление коммунальных услуг, услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, превышают долю предельно-допустимых расходов на эти цели.

      Доля предельно-допустимых расходов устанавливается к совокупному доходу семьи (гражданина) в размере восьми процентов. Доля предельно-допустимых расходов является критерием для оказания помощи малообеспеченным семьям (гражданам).

      Сноска. Пункт 3 – в редакции решения Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 15.03.2016 N 48/427 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); с изменениями, внесенными решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3-1. Семья (гражданин) (либо его представитель по нотариально заверенной доверенности) вправе обратиться в Государственную корпорацию или веб-портал "электронного правительства" за назначением жилищной помощи один раз в квартал.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 3-1 в соответствии с решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3-2. Срок рассмотрения документов и принятие решения о предоставлении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе со дня принятия полного комплекта документов от Государственной корпорации составляет восемь рабочих дней.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 3-2 в соответствии с решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Определение нормативов оказания жилищной помощи

      4. Жилищная помощь предоставляется уполномоченным органом в следующем порядке по:

      1) норме площади жилья, обеспечиваемой компенсационными мерами, эквивалентной нормам предоставления жилья на каждого члена семьи, установленным жилищным законодательством и составляет 18 квадратных метров на человека в многокомнатных квартирах, для проживающих в однокомнатных квартирах – общая площадь квартиры. Социальная норма площади жилья для одиноко проживающих граждан, проживающих в многокомнатных квартирах - 30 квадратных метров;

      2) норме потребления коммунальных услуг:

      потребление газа баллонного по фактическим расходам, с предъявлением счетов поставщиков услуг (квитанции, справки), но не более 10 килограмм в расчете на одну семью в месяц;

      потребление твердого топлива:

      на отопление 1 квадратного метра площади – 161 килограмма для домов 1-2 этажной постройки, 98 килограмм для домов 3-4 этажной постройки, для жилых зданий до 1985 года постройки, 125 килограмма для домов 1-2 этажной постройки, 72 килограмма для домов 3-4 этажной постройки для жилых зданий после 1985 года постройки (в расчете на отопительный сезон), но не более 7 тонн угля на дом (квартиру);

      длительность отопительного сезона - 7 месяцев;

      при расчете жилищной помощи применять цену на уголь, сложившуюся в Каркаралинском районе за истекший квартал, по данным органов статистики;

      потребление электроэнергии на семью по фактическим расходам, но не более:

      200 киловатт в месяц в домах, оборудованных газовыми плитами;

      250 киловатт в месяц в домах, оборудованных электрическими плитами;

      3) норме потребления холодной воды, канализации, горячей воды, мусороудаления, газа, расходы на содержание жилища, независимо от формы управления (кооператив собственников квартир, комитета самоуправления, домовые комитеты, оформившие юридическую форму правления), устанавливаются на основе тарифов, утвержденных услугодателями или органом, утверждающим тариф;

      4) капитальному ремонту общего имущества объектов кондоминиума подлежащему оплате. Очередность проведения капитального ремонта общего имущества объектов кондоминиума устанавливается решением собственников квартир на общем собрании, согласованной с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией).

      Сноска. Пункт 4 с изменениями, внесенными решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Оплата капитального ремонта и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, расходов на содержание жилья, потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде сверх установленной нормы производится на общих основаниях.

      Сноска. Пункт 5 – в редакции решения Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 15.03.2016 N 48/427 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      6. Сумма повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам подлежит компенсации в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан.

3. Порядок назначения жилищной помощи

      7. Жилищная помощь назначается уполномоченным органом физическим лицам по месту их жительства.

      8. исключен решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 21.02.2013 N 13/108 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. исключен решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 21.02.2013 N 13/108 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Пенсионерам и инвалидам, являющимся собственниками квартир, проживающим с членами семьи, страдающими алкогольной или наркотической зависимостью, либо с лицами, не достигшими 18 лет, жилищная помощь предоставляется как одиноко проживающим, независимо от проживания в однокомнатной или многокомнатной квартире.

      11. Лица, занимающиеся информационно-маркетинговой деятельностью и осуществляющие торговое посредничество в реализации продукции с торговой маркой частной компании, должны быть зарегистрированы в налоговом управлении в качестве лица, осуществляющего индивидуальную предпринимательскую деятельность или в уполномоченном органе в качестве безработного, либо предоставить подтверждающую справку с основного места работы.

      12. В случае возникновения конфликтных, спорных или нестандартных ситуаций решение вопроса о назначении жилищной помощи может быть решено в судебном порядке.

      13. В случае предоставления заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной суммы жилищной помощи, назначение и выплата помощи прекращается на период ее назначения, а незаконно полученные в виде жилищной помощи суммы подлежат возврату в добровольном порядке, а в случае отказа – в судебном порядке.

4. Сроки и периодичность оказания жилищной помощи

      Сноска. Наименование главы 4 с изменениями, внесенными решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 21.02.2013 N 13/108 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Жилищная помощь назначается с месяца подачи заявления, сроком на один год с ежеквартальным предоставлением сведений о доходах.

      Сноска. Пункт 14 – в редакции решения Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 27.12.2019 N VI-52/440 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      15. При изменении доли предельно-допустимых расходов семьи расходов на содержание жилья, коммунальных услуг и капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, тарифов на коммунальные услуги, производится перерасчет ранее назначенных пособий, начиная с месяца, следующего за тем месяцем, в котором наступили соответствующие изменения.

      16. При оказании жилищной помощи в семье не учитываются лица, временно проживающие в других городах, что подтверждается соответствующим документом.

      17. Получателям жилищной помощи необходимо в течении десяти дней информировать уполномоченный орган о любых изменениях формы собственности своего жилья, состава семьи и ее совокупного дохода.

5. Порядок обращения и начисления жилищной помощи

      18. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) представляет документы согласно пункту 4 Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных Постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314.

      Сноска. Пункт 18 - в редакции решения Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 24.07.2014 N 30/256 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18-1. При приеме документов через Государственную корпорацию услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 18-1 в соответствии с решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18-2. В случае представления неполного пакета документов, предусмотренного пунктом 18 настоящих Правил, работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме документов.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 18-2 в соответствии с решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18-3. В случае обращения через веб-портал "электронного правительства", услугополучателю в "личный кабинет" направляются статус о принятии запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 18-3 в соответствии с решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18-4. Государственная корпорация принимает заявление посредством информационной системы и направляет его в уполномоченный орган, осуществляющий назначение жилищной помощи.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 18-4 в соответствии с решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18-5. Уполномоченный орган отказывает в предоставлении жилищной помощи на основании установления недостоверности документов, представленных семьей (гражданином) (либо его представителем по нотариально заверенной доверенности), и (или) данных (сведений), содержащихся в них, и в течение 5 (пять) рабочих дней со дня подачи заявления направляет заявителю мотивированный отказ посредством веб-портала "электронного правительства" либо Государственной корпорации.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 18-5 в соответствии с решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      18-6. Решение о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги принимается уполномоченным органом, осуществляющим назначение жилищной помощи. Уведомление о назначении либо мотивированный ответ об отказе в назначении жилищной помощи направляется в Государственную корпорацию или "личный кабинет" в виде электронного документа.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 18-6 в соответствии с решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 26.12.2018 № VI-37/313 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19. По результатам рассмотрения представленных документов уполномоченным органом формируется личное дело получателя жилищной помощи. Ежемесячно производится расчет начисления жилищной помощи, который выдается заявителю по мере обращения.

      20. В случае возникновения сомнений в достоверности предоставляемых сведений, уполномоченный орган вправе запрашивать необходимую информацию о лице, претендующем на получение жилищной помощи.

      21. Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты расходов на содержание общего имущества объекта кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм и предельно-допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели.

      Сноска. Пункт 21 – в редакции решения Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 27.12.2019 N VI-52/440 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      22. Размер жилищной помощи не может превышать суммы фактически начисленной платы за капитальный ремонт и (или) взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, расходы на содержание жилища, коммунальные услуги, арендную плату за пользование жилищем и услуг связи в части повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций.

      23. Начисленные платежи по коммунальным услугам для расчета жилищной помощи предоставляются поставщиками коммунальных услуг на электронных носителях, либо на бумажных носителях (счета, квитанции, извещения, справки) физическими лицами в период назначения жилищной помощи.

6. Выплата жилищной помощи

      24. Жилищная помощь предоставляется в безналичной и наличной форме. Безналичная форма – это перечисление денежных средств на расчетные счета поставщиков услуг, а также на счета (текущий, накопительный) органа управления объектом кондоминиума.

      В случае невозможности перечисления суммы жилищной помощи на расчетный счет поставщика коммунальных услуг (ликвидация предприятия, реорганизация, изменение банковских реквизитов, оплата приобретения твердого топлива, услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций) она распределяется между другими поставщиками, услугами которых пользуется заявитель или выплачивается наличным путем. Наличная форма устанавливается в виде денежных выплат, которая осуществляется через банки второго уровня или организации, имеющими лицензии Национального Банка Республики Казахстан на осуществление данного вида операций, путем зачисления на лицевые счета граждан. Для зачисления на лицевые счета заявитель предоставляет лицевой счет, открытый в банке второго уровня или организации, имеющей лицензию Национального Банка Республики Казахстан.

  Приложение 1
к Правилам оказания
жилищной помощи

Заявление о назначении жилищной помощи

      Сноска. Исключено решением Каркаралинского районного маслихата Карагандинской области от 15.03.2016 N 48/427 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).