Тарбағатай ауданының аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсету Қағиданы бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай аудандық мәслихатының 2012 жылғы 11 сәуірдегі N 3-6 шешімі. Шығыс Қазақстан облысы Әділет департаментінің Тарбағатай аудандық әділет басқармасында 2012 жылғы 14 мамырда N 5-16-129 тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай аудандық мәслихатының 2015 жылғы 28 қаңтардағы N 24-2 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай аудандық мәслихатының 28.01.2015 N 24-2 шешімімен (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.
      Ескерту. Тақырыбы жаңа редакцияда - Тарбағатай аудандық мәслихатының 27.03.2014 № 19-11 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      Ескерту. Шешімнің және қосымшалардың мемлекеттік тілдегі бүкіл мәтіні бойынша "Ережесі", "Ереже", "Ережелер", "Ережеде", "Ереженің", "Ережесін", "Ережесіне" деген сөздер тиісінше "Қағидасы", "Қағида", "Қағидалар", "Қағидада", "Қағиданың", "Қағидасын", "Қағидасына" деген сөздермен ауыстырылды - Тарбағатай аудандық мәслихатының 27.03.2014 № 19-11 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 6 бабы 1 тармағының 15) тармақшасына, "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 Заңының 97 бабының 2 тармағына, "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысына, "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 қаулысына сәйкес Тарбағатай аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:
      1. Қосымшадағы көрсетілген Тарбағатай ауданының аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсету Қағидасы бекітілсін.
      2. "Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін белгілеу ережесін бекіту туралы" аудандық мәслихаттың 2010 жылғы 27 шілдедегі № 23-8 шешімінің (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 5-16-100 болып тіркелген, "Тарбағатай" газетінің 2010 жылғы 18 қыркүйектегі № 39 санында жарияланған), "Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін белгілеу ережесін бекіту туралы" аудандық мәслихаттың 2010 жылғы 27 шілдедегі № 23-8 шешіміне өзгерістер енгізу туралы" 2010 жылғы 27 қазандағы № 24-11 шешімінің (нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тізілімінде № 5-16-103 болып тіркелген, "Тарбағатай" газетінің 2010 жылғы 9 желтоқсандағы № 60 санында жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы: С. Омарбеков
      Тарбағатай аудандық
      мәслихатының хатшысы: М. Мағжаев

  Тарбағатай аудандық
мәслихатының
2012 жылғы 11 сәуірдегі
№ 3-6 шешімімен бекітілген

Тарбағатай ауданының аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсету қағидасы

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағидада мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) шекті жол берілетін шығыстар үлесі – телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті аткарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде отбасының (азаматының) бір айда тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп - ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының (азаматтың) орташа айлық жиынтық кірісіне пайызбен қатынасы;
      2) отбасының (азаматтың) жиынтық табысы – тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы (азамат) кірістерінің жалпы сомасы;
      3) кондоминиум объектісін басқару органы - кондоминиум объектісін басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;
      4) уәкілетті орган - жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын, тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті органы;
      5) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп - ұстауға жұмсалатын шығыстар - кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесін күтіп – ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеудің үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге жұмсалатын шығыстарға, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп – ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтерді төлеуге жұмсалатын шығыстарға жалпы жиналыстың шешімімен белгіленген ай сайынғы жарналар арқылы төленетін үй - жайлардың (пәтерлердің) меншік иелері шығыстарының міндетті сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін немесе оның жекелеген түрлерін күрделі жөндеуге ақша жинақтауға жұмсалатын жарналар;
      6) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар.
      2. Тұрғын үй көмегi жергiлiктi бюджет қаражаты есебiнен осы елдi мекенде тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға):
      1) жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстарға;
      2) тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді және телекоммуникация желісіне қосылған телефонға абоненттік төлемақының өсуі бөлігінде байланыс қызметтерін тұтынуына;
      3) жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысын төлеуге;
      4) аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегiн есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетiлген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретiнде айқындалады.
      Тұрғын үй көмегi телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшiн жалға алу ақысының ұлғаюы бөлiгiнде тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға арналған шығыстарға, жекешелендірілген үй-жайларда (пәтерлерде), коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерiн тұтынуға нормалар шегiнде ақы төлеу сомасы мен отбасының (азаматтардың) осы мақсаттарға жұмсаған, жергiлiктi өкiлдi органдар белгiлеген шығыстарының шектi жол берiлетiн деңгейiнiң расындағы айырма ретiнде айқындалады.
      Аталған жерлерде тұрақты тұратын адамдарға тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы және нысаналы жарналардың мөлшерiн айқындайтын сметаға сәйкес, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған коммуналдық қызметтер көрсету ақысын төлеу жеткiзушiлер ұсынған шоттар бойынша тұрғын үй көмегі бюджет қаражаты есебінен көрсетіледі.
      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - Тарбағатай аудандық мәслихатының 10.04.2013 № 11-5 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз) шешімімен; өзгеріс енгізілді - Тарбағатай аудандық мәслихатының 25.12.2013 № 18-16 (01.01.2014 бастап қолданысқа енгізіледі) шешімімен.
      3. Тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну ақысының рұқсат етілген шекті шығын үлесі отбасының жиынтық табысының 10 пайызы (%) мөлшерінде белгіленеді.

2. Тұрғын үй көмегін беру шарттары

      4. Тұрғын үй көмегі отбасының тұрғын ауданды ұстау мен коммуналдық қызметтерді тұтынуға ақы төлеудің нақты шығындары, осы мақсаттарға шекті жол берілетін шығыстар үлесінен артқанда тағайындалады. Сондағы отбасының нақты шығындары әлеуметтік нормалардың шегінде есепке алынады.
      5. Тұрғын үй көмегі - жергілікті жылыту орталығынан жылытылатын жеке меншік үй жайларда және коммуналдық пәтерлерде тұратын.аз қамтамасыз етілген отбасыларға тоқсанына беріледі.
      6. Тұрғын үй көмегін алу құқықтары жоқ отбасылар:
      1) жеке меншігінде бір бірліктен артық үй-жайы (пәтер, үй) бар немесе тұрғын үй-жайды жалға беретіндер;
      2) отбасы құрамында жұмыс істемейтін, оқу оқымайтын, әскер қатарында жоқ, жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті органда жұмыссыз ретінде тіркелмеген жұмысқа жарамды адамдары бар отбасылар;
      сонымен қатар:
      50 жасқа толғандар (жынысына қарамастан);
      бірінші, екінші топтағы мүгедектерді, 18 жасқа дейінгі мүгедек балаларды, 80 жастан асқан қарттарды күтетіндер;
      жеті жасқа дейінгі бала тәрбиесімен айналысатын аналар;
      төрт немесе одан да көп кәмелеттік жасқа толмаған бала тәрбиесімен айналысатындардан басқа;
      3) отбасы құрамында заңды некеде тұратын адамы бар болса, бірақ зайыбының қазіргі тұрғылықты жерін білмегендердің (көрсетпесе) және құқық қорғау органдарына бұл туралы мәлімдемегендердің;
      4) егер ата-аналары ажырасқан болса, өздерімен бірге тұратын балаларына алимент өндіру туралы өтініш бермегендер.
      7. Ұсынылған жұмыстан немесе жұмысқа орналасудан себепсіз бас тартқан және өз еркімен қоғамдық жұмысқа қатысуды, оқуды немесе қайта оқуды тоқтатқан жұмыссыздар тұрғын үй көмегін алу құқығынан алты айға дейін айырылады.
      8. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін отбасы (азамат) уәкілетті органға өтініш береді және мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      2) тұрғын үйге құқық беретін құжаттың көшірмесі;
      3) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі не мекенжай анықтамасы, не өтініш берушінің тұрғылықты тұратын жері бойынша тіркелгенін растайтын селолық ауылдық әкімдердің анықтамасы;
      4) отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматының) жиынтық табысын есептеу тәртібін тұрғын үй қатынастары саласындағы уәкілетті орган белгілейді;
      5) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шоттар;
      6) коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;
      7) телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек – шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      8) жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот;
      9) алынып тасталды - Тарбағатай аудандық мәслихатының 25.12.2013 № 18-16 шешімімен.
      Ескерту. 8-тармаққа өзгерістер енгізілді - Тарбағатай аудандық мәслихатының 10.04.2013 № 11-5 (қолданысқа енгізілу тәртібін 2-т. қараңыз); 25.12.2013 № 18-16 (01.01.2014 бастап қолданысқа енгізіледі); 27.03.2014 № 19-11 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.
      9. Тұрғын үй көмегін алушылар өтініш білдірген тоқсанның алдындағы тоқсанға отбасының табысын растайтын құжаттарды, коммуналдық қызметтер жөніндегі анықтамаларды әр тоқсан сайын тапсырады.
      10. Тапсырылған құжаттарды тексеру қорытындысы бойынша үй иегерінен отбасына сауалнама-өтініш толтырылады. Сауалнама-өтінішке отбасы өкілінің немесе отбасының атынан келіп отырған тұлғаның және уәкілетті орган өкілінің қолы қойылады.
      11. Уәкілетті органның шешімі тұрғын үй көмегін тағайындаудың негізі болып табылады.
      12. Ескерту. 12-тармақ алынып тасталды - Тарбағатай аудандық мәслихатының 10.04.2013 № 11-5 (01.07.2012 бастап қолданысқа енгізіледі және 01.01.2014 дейін қолданыста болады) шешімімен.
      13. Жалғыз басты зейнеткерлерді, мүгедектерді, ерлі-зайыпты зейнеткерлерді және мүгедектердің отбасыларын, сондай-ақ құрамында жетім балалары бар отбасыларды қолдау мақсатында, тұрғын үй көмегін есептегенде және құқығын анықтаған кезде, олардың табыстары Қазақстан Республикасының сол уақыт кезеңіне сәйкес бекітілген заңнамалық актілерімен екі айлық есептік көрсеткішке түзетіледі (шегеріледі).
      14. Тұрғын үй көмегіне үміткер отбасыларына тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде келесі шектеу есепке алынады, өтініш беруші заңды некеде болса, бірақ зайыбы сол мекенжай бойынша тіркелмеген болса, ерлі-зайыптылардың екеуінің де табыстары есептеледі және жәрдемақы өтініш берушінің мекенжайы бойынша тағайындалады.
      15. Тұрғын үй көмегін алушылар 10 күн ішінде алынатын жәрдемақының мөлшеріне және тағайындау құқығына әсер ететін кез-келген өзгерістер туралы уәкілетті органға хабарлайды.

3. Тұрғын үй көмегінің мөлшері

      16. Тұрғын үй көмегінің мөлшері меншік иесінің (жалгердің) өтемдік шараларымен қамтамасыз етілетін нормалар шегінде тұрғын үйді ұстау мен коммуналдық қызметтерді тұтынғаны үшін төленген нақты және осы отбасының осы мақсаттарға арналған рұқсат етілген шекті шығындар мөлшері арасындағы айырымы ретінде есептеледі.
      Тұрғын үй көмегінің мөлшерін белгілеу формуласы:
      П = ТҮТЕЖӘТ -(t x д),
      П - тұрғын үй көмегінің мөлшері,
      ТҮТЕЖӘТ - тұрғын үйге төленетін ең жоғарғы әлеуметтік төлем,
      t - тұрғын үй төлемінің нормативтік шығыны (=10%),
      д - отбасының жиынтық табысы.

4. Тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметтерді пайдалану нормативтері

      17. Тұрғын үй көмегін есептеу кезінде келесі нормалар ескеріледі:
      1) алаңдар:
      жалғыз тұратын азаматтар үшін – 30 ш.м,
      екі адамнан тұратын отбасылар үшін – 30 ш.м,
      үш немесе одан да көп адамдардан тұратын отбасылар үшін - әр адамға 15 ш.м, бірақ 38.52 ш.м аспауы керек;
      2) көгілдір отын шығындарының нормасы:
      жер үй құрылыстарында тұратын отбасылар үшін – айына бір баллон;
      3) электр энергиясы жүйесін пайдалану нормасы:
      1 адам тұрса - 90 кВт,
      2 адам тұрса - 140 кВт,
      3 адам тұрса – 210 кВт,
      4 және одан артық адам тұрса - 280 кВт.
      Тұрғын үйді қамтамасыз етуге қажетті су, жылу, қоқыс шығару шығыстарын пайдалану нормалары мен тарифтерін қызмет көрсететіндер ұсынады.

5. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын жеке меншік үй-жайларда тұратын аз қамтылған отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегін беру тәртібі

      18. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын жеке меншік үй-жайларда тұратын аз қамтылған отбасыларына (азаматтарға) арналған тұрғын үй көмегі тұрғын үйдің меншік иесіне, егер тұрғын үйді жалға алу шарты болса жалдаушыларға беріледі.
      19. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын, жеке меншік үй-жайларда тұратын отбасыларға тұрғын үй көмегін есептеген кезде тұрғын үй-жайдың тұрғын ауданының 1 шаршы метріне 129,8 кг, алайда бір үйге 5000 кг. мөлшерінен аспайтын көмір шығынының әлеуметтік нормасы есептеледі.
      20. Көмір құнын есептеу үшін аудан бойынша облыстық статистика басқармасы ұсынған орташа баға және тұрғын үй көмегін есептеген тоқсанның алдындағы тоқсанның соңғы айындағы жағдаймен алынған ақпарат қолданылады (наурыз, маусым, қыркүйек желтоқсан).
      21. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын жеке меншік үй құрылыстарында қолданылатын басқа отын түрлерінің құны мен шығын нормасы, тұрғын үй көмегін есептегенде көмірдің құны мен шығын нормасына балама ретінде есептеледі.
      22. Көмір сатып алудың маусымдылығына байланысты тұрғын үй көмегін есептеген кезде тұрғын үйге арналған көмір шығынының барлық нормасы өтініш берілген тоқсандағы үш ай үшін бір рет есептеледі.
      23. Тұрғын үй көмегін есептеген кезде жеке меншік үй құрылысында тұратын отбасының орташа табысы өтініш берген тоқсанның алдындағы тоқсанға есептеледі яғни, тоқсандық есеп тұрғысында қаралады.

6. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру және төлеу

      24. Тұрғын үй көмегі аудандық бюджет қаражаттарының есебінен ақшалай төлем түрінде беріледі.
      25. Тұрғын үй көмегі азаматтардың салымы бойынша жеке шоттарына есептеу жолымен екінші деңгейдегі банкілер арқылы жүргізіледі. Тұрғын үй көмегі төлемінің тәртібі мен шарты "Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен екінші деңгейдегі банкілер арасында жасалған агенттік келісімімен белгіленеді.

Об утверждении правил оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) Тарбагатайского района

Решение Тарбагатайского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 11 апреля 2012 года N 3-6. Зарегистрировано управлением юстиции Тарбагатайского района Департамента юстиции Восточно-Казахстанской области 14 мая 2012 года за N 5-16-129. Утратило силу - решением Тарбагатайского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 28 января 2015 года N 24-2

      Сноска. Утратило силу - решением Тарбагатайского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 28.01.2015 N 24-2 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.
      В соответствии с подпунктом 15) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан № 148 от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан № 94 от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановлением Правительства Республики Казахстан № 2314 от 30 декабря 2009 года "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", постановлением Правительства Республики Казахстан № 512 от 14 апреля 2009 года "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам" Тарбагатайский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые правила оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) Тарбагатайского района.
      2. Признать утратившим силу решение районного маслихата № 29-8 от 27 июля 2010 года "Об утверждении правил определения размера и порядка оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам)" (зарегистрировано в государственном списке нормативно-правовых актов № 5-16-100 от 18 сентября 2010 года, опубликовано в газете "Тарбағатай" № 39 от 18 сентября 2010 года), решение районного маслихата № 24-11 от 27 октября 2010 года "О внесении изменений в решение № 23-8 от 27 июля 2010 года "Об утверждении правил определения размера и порядка оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам)" (зарегистрировано в государственном списке нормативно-правовых актов № 5-16-103, опубликовано в газете "Тарбағатай" № 60 от 9 декабря 2010 года).
      3. Настоящее решение вводится в действие по истечению десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии С. Омарбеков
      Секретарь Тарбагатайского
      районного маслихата М. Магжаев

  Утверждены решением
Тарбагатайского районного маслихата
от 11 апреля 2012 года № 3-6

Правила оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) Тарбагатайского района

1. Общие положения

      1. В правилах используются основные понятия:
      1) доля предельно-допустимых расходов – отношение предельно–допустимого уровня расходов семьи (гражданина) в месяц на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, к совокупному доходу семьи (гражданина) в процентах;
      2) совокупный доход семьи (гражданина) – общая сумма доходов семьи (гражданина) за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      3) орган управления объектом кондоминиума – физическое или юридическое лицо, осуществляющее функций по управлению объектом кондоминиума;
      4) уполномоченный орган – исполнительный орган города республиканского значения, столицы, района (города областного значения), финансируемый за счет средств местного бюджета, осуществляющий назначения жилищной помощи;
      5) расходы на содержание жилого дома (жилого здания) – обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержания земельного участка, расходы на приобретение, установку, эксплуатацию и проверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, расходы на оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также взносы на накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;
      6) малообеспеченные семьи (граждане) – лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи.
      2. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, на оплату:
      1) расходов на содержание жилого дома (жилого здания) семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях
      (квартирах) или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых
      помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      2) потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;
      3) арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      4) расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.
      Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты
      расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребление
      коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за
      пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в пределах норм и предельно-допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели, установленных местными представительными органами.
      Жилищная помощь оказывается по предъявленным поставщиками
      счетам на оплату коммунальных услуг на содержание жилого дома (жилого здания) согласно смете, определяющей размер ежемесячных и целевых взносов на содержание жилого дома (жилого здания) за счет бюджетных средств лицам, постоянно проживающим в данной местности.
      Сноска. Пункт 2 в редакции решения Тарбагатайского районного маслихата от 10.04.2013 № 11-5 (порядок введения в действие см. п. 2); с изменением, внесенным решением Тарбагатайского районного маслихата от 25.12.2013 № 18-16 (вводится в действие с 01.01.2014).
      3. Доля предельно-допустимых расходов на оплату содержания жилища и потребления коммунальных услуг устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 10 %.

2. Условия предоставления жилищной помощи

      4. Жилищная помощь назначается при превышении фактических расходов семьи на оплату содержания жилой площади жилья и потребления коммунальных услуг над долей предельно-допустимых затрат на эти цели. При этом фактические расходы семьи учитываются в пределах социальных норм.
      5. Жилищная помощь оказывается малообеспеченным семьям, проживающим в частном домостроении с местным отоплением и коммунальных квартирах поквартально.
      6. Не имеют права на получение жилищной помощи семьи:
      1) имеющие на праве собственности более одной единицы жилья (квартиры, дома) или сдающие жилые помещения в наем;
      2) имеющие в составе трудоспособных лиц, которые не работают, не учатся, не служат в армии и не зарегистрированы в уполномоченном органе по вопросам занятости, за исключением:
      лиц, достигших возраста 50 лет (независимо от пола);
      лиц, осуществляющих уход за инвалидами первой и второй групп, детьми-инвалидами в возрасте до 18 лет, лицами старше восьмидесяти лет;
      матерей, занятых воспитанием ребенка в возрасте до семи лет, а также занятых воспитанием четырех и более несовершеннолетних детей;
      3) имеющие в составе лиц, состоящих в законном браке, которые не знают (не указывают) местонахождение супруга и не обращались по этому вопросу в правоохранительные органы;
      4) если родители разведены и не подали иск о взыскании алиментов на проживающих с ними детей.
      7. Семьи, в которых безработные члены семьи без уважительных причин отказались от предложенной работы или трудоустройства, самовольно прекратившие участие в общественных работах, обучение или переобучение, теряют право на получение жилищной помощи на шесть месяцев.
      8. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) обращается в уполномоченный орган с заявлением и представляет следующие документы:
      1) копию документа, удостоверяющего личность заявителя;
      2) копию правоустанавливающего документа на жилище;
      3) копию книги регистрации граждан либо адресную справку, либо справку сельских акимов, подтверждающую регистрацию по постоянному месту жительства заявителя;
      4) документы, подтверждающие доходы семьи. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;
      5) счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      6) счета на потребление коммунальных услуг;
      7) квитанцию – счет за услуги телекоммуникаций или копию договора на оказание услуги связи;
      8) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом;
      9) исключен решением Тарбагатайского районного маслихата от 25.12.2013 № 18-16.
      Сноска. Пункт 8 с изменениями, внесенными решениями Тарбагатайского районного маслихата от 10.04.2013 № 11-5 (порядок введения в действие см. п. 2); от 25.12.2013 № 18-16 (вводится в действие с 01.01.2014); от 27.03.2014 № 19-11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      9. Получатели жилищной помощи ежеквартально представляют документы, подтверждающие доходы семьи, справки по коммунальным услугам за квартал, предшествующий кварталу обращения.
      10. По результатам рассмотрения представленных документов уполномоченным органом составляется анкета-заявление от владельца дома на семью. Анкета-заявление подписывается представителем семьи или лицом, выступающим от имени семьи, и представителем уполномоченного органа.
      11. Основанием для предоставления жилищной помощи является решение уполномоченного органа.
      12. Сноска. Пункт 12 исключен решением Тарбагатайского районного маслихата от 10.04.2013 № 11-5 (вводится в действие с 01.07.2012 и действует до 01.01.2014).
      13. С целью поддержки одиноко проживающих пенсионеров, инвалидов, и одиноко проживающих супружеских (семейных) пар пенсионеров и семей инвалидов, а также семей, в состав которых входят круглые сироты, при определении права и расчете жилищной помощи доход корректируется (вычитается) на два расчетных месячных показателя, установленного на соответствующий период времени законодательным актом Республики Казахстан.
      14. Семьям, претендующим на назначение жилищной помощи, при начислении в расчет принимается следующее ограничение, заявитель находится в законном браке, но супруг не прописан по данному адресу - учитываются доходы обоих супругов и жилищная помощь назначается по адресу ходатайствующего о жилищной помощи супруга.
      15. Получатели жилищной помощи в течение 10 дней информируют уполномоченный орган о любых изменениях, влияющих на право назначения и размер получаемого пособия.

3. Размер жилищной помощи

      16. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между фактическим платежом собственника (нанимателя) за содержание жилья и потребление коммунальных услуг в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами, и предельно допустимым уровнем расходов данной семьи на эти цели.
      Формула для определения размера жилищной помощи:
      П = МСПЖ – (t х д),
      где П – размер жилищной помощи,
      МСПЖ – максимальная социальная плата за жилье,
      t – норматив расхода на оплату жилья (=10%),
      д – совокупный доход семьи.
      4. Нормативы содержания жилища и потребления коммунальных услуг
      17. При расчете размера жилищной помощи учитываются следующие нормы:
      1) площадь:
      для одиноко проживающих граждан - 30 кв.м,
      для семьи из 2-х человек - 30 кв.м,
      для семьи из 3-х и более человек - по 15 кв.м на каждого, но не более 38,52 кв.м;
      2) нормы расхода газа:
      для семей проживающих в частных домостроениях – 1 баллон в месяц;
      3) нормы потребления электроэнергии:
      при проживании 1 человека – 90 кВт,
      при проживании 2-х человек – 140 кВт,
      при проживании 3-х человек – 210 кВт,
      при проживании 4-х и более человек – 280 кВт.
      Нормы расхода и их тарифы по водоснабжению, теплоснабжению, мусороудалению, расходов на содержание жилья предоставляются услугодателями.

5. Предоставление жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в частных домостроениях с местным отоплением

      18. Жилищная помощь малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в частном домостроении с местным отоплением, предоставляется собственникам жилого дома, нанимателям – при наличии договора-аренды жилья.
      19. Для расчета жилищной помощи семьям, проживающим в частных домостроениях с местным отоплением, учитывать социальную норму расхода угля на 1 м квадратный жилой площади жилого домостроения 129,8 кг, но не более 5000 кг на дом.
      20. Для расчета стоимости угля использовать средние цены по району, предоставляемые областным управлением статистики и информации по состоянию на последний месяц квартала, предшествующего кварталу расчета жилищной помощи (март, июнь, сентябрь, декабрь).
      21. Норму расхода и стоимость другого вида топлива, используемого для местного отопления частного домостроения, при расчете жилищной помощи считать эквивалентной норме расхода и стоимости угля.
      22. В связи с сезонностью закупки угля, всю социальную норму расхода угля на жилой дом при начислении жилищной помощи, учитывать единовременно за три месяца в квартал обращения.
      23. При начислении жилищной помощи средний доход семьи, проживающей в частном домостроении, рассчитывать за квартал, предшествующий кварталу обращения, то есть предусматривается поквартальный расчет.

6. Финансирование и выплата жилищной помощи

      24. Жилищная помощь оказывается за счет средств районного бюджета и устанавливается в виде денежных выплат.
      25. Выплата жилищной помощи осуществляется через банки второго уровня путем зачисления на счета по вкладам граждан. Порядок и условия выплаты жилищной помощи определяются агентским соглашением, заключенным между районным государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Тарбагатайского района Восточно- Казахстанской области" и банками второго уровня.