Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістемені бекіту туралы

Күшін жойған

Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2014 жылғы 11 сәуірдегі № 100 және Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрінің 2014 жылғы 12 сәуірдегі № 107/НҚ бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 19 сәуірде № 9349 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 18 желтоқсандағы № 146 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ұлттық экономика министрінің 18.12.2014 № 146 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығымен бекітілген Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесінің 25-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Қоса беріліп отырған Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістеме бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігінің Стратегиялық жоспарлау және талдау департаменті (Ж.Н. Шаймарданов), Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігінің Өңірлердің мониторингі және бағалау департаменті (А.С. Батанов):
      1) осы бірлескен бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін, оның күнтізбелік 10 күн ішінде «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде және ресми бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін;
      3) осы бірлескен бұйрықтың орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың назарына жеткізілуін;
      4) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі мен Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігінің интернет-ресурстарына және мемлекеттік органдардың Интранет-порталында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Экономика және бюджетттік жоспарлау вице-министрі М.Е. Әбілқасымоваға және Қазақстан Республикасының Өңірлік даму министрінің бірінші орынбасары Қ.А. Өскенбаевқа жүктелсін.
      4. Осы бірлескен бірлескен бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жариялауға жатады.

      Қазақстан Республикасы             Қазақстан Республикасы
      Экономика және бюджеттік           Өңірлік даму министрі
      жоспарлау министрі
                        Е. Досаев                    Б. Жәмішев

Қазақстан Республикасы  
Экономика және бюджетік 
жоспарлау министрінің  
2014 жылғы 11 сәуірдегі  
№ 100 және Қазақстан Республикасы
Өңірлік даму министрінің 
2014 жылғы 12 сәуірдегі  
№ 107/НҚ бірлескен бұйрығымен
бекітілді          

Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар
мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау
жөніндегі әдістеме

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау жөніндегі әдістеме (бұдан әрі – Әдістеме) Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 Жарлығымен бекітілген Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесін (бұдан әрі – Бағалау жүйе) іске асыру мақсатында әзірленген.
      2. Әдістеме бағаланатын орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органдардың (бұдан әрі – мемлекеттік органдар) қадағаланатын саланы/аяны/өңірді дамытуға бағытталған шараларының тиімділігін айқындауға арналған.
      3. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау (бұдан әрі – Тиімділікті бағалау) Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі бекітетін Мемлекеттiк органдар қызметiнiң тиiмдiлiгiне жыл сайынғы бағалау жүргізу кестесіне сәйкес (бұдан әрі – Бағалау кестесі) жүзеге асырылады.
      4. Тиімділікті бағалауды мынадай мемлекеттік органдар (бұдан әрі – бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар):
      Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі (бұдан әрі – Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган) – мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган тиімділігін бағалауды қоспағанда, орталық мемлекеттік органдардың тиімділігін бағалауды;
      Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі (бұдан әрі – Өңірлік даму жөніндегі уәкілетті орган) – жергілікті атқарушы органдардың тиімділігін бағалауды;
      Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі – мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган тиімділігін бағалауды;
      Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігі - Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін орталық мемлекеттік органдардың тиімділігін бағалауды жүзеге асырады.
      5. Орталық мемлекеттік органдардың тиімділігіне бағалау жүргізу үшін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті орган Бағалау жүйесiнің шеңберінде бағыттар бойынша тиімділікті жалпы бағалау нәтижелері туралы сараптама қорытындысын қалыптастыру жөніндегі сараптама комиссиясының (бұдан әрі - Сараптама комиссиясы) жұмыс органының кіші тобы болып табылатын, лауазымды тұлғалардан тұратын Кіші жұмыс тобын (бұдан әрі - Кіші жұмыс тобы) құрады.
      6. Жергілікті атқарушы органдардың тиімділігіне бағалау жүргізу үшін өңірлік даму жөніндегі уәкілетті орган Бағалау жүйесiнің шеңберінде «Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру» бағыты бойынша Тиімділікті бағалау нәтижелері туралы сараптама қорытындысын қалыптастыру жөніндегі сараптама комиссиясының жұмыс органының кіші тобы болып табылатын лауазымды тұлғалардан тұратын Кіші жұмыс тобын құрады.

2. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық
мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру
тиімділігін бағалауға арналған ақпарат көздері

      7. Тиімділікті бағалау:
      орталық мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының, оның ішінде 23 және 6-бөлімдері;
      орталық мемлекеттік органның стратегиялық жоспарын іске асыру туралы есептің;
      облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумақтарды дамыту бағдарламаларының (бұдан әрі – Аумақтарды дамыту бағдарламасы) оның ішінде 2 және 4-бөлімдері;
      Аумақтарды дамыту бағдарламасының іске асырылуы туралы есептің;
      статистикалық және ведомстволық деректердің;
      басқа да көздер (болған жағдайда) негізінде жүзеге асырылады.
      8. 5 және 6-тармақтарда көрсетілген Кіші жұмыс топтары бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті ақпаратына олардың дұрыстығы тұрғысынан талдау жүргізеді.
      9. Деректердің дұрыстығы статистикалық деректермен, бәсекеге қабілеттіліктің халықаралық көрсеткіштерімен, сондай-ақ салалық орталық мемлекеттік органдардың деректерімен расталады.

3. Бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті ақпаратында
қамтылған деректерді қайта тексеру

      10. Бағалау жүйесiнің 51-тармағына сәйкес бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті ақпаратында қамтылған деректерді қайта тексеруді жүзеге асырады (бұдан әрі - Қайта тексеру).
      11. Қайта тексеру мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарының/ Аумақтарды дамыту бағдарламасының тікелей және түпкілікті нәтижелеріне қол жеткізу бойынша ақпараттың дұрыстығын айқындау тұрғысынан жүргізіледі.
      12. Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тікелей нәтижелерін қайта тексеру растайтын құжаттарды жинау және талдау (ведомстволық есептер, орындалған жұмыстар мен көрсетілген қызметтер актілері, хаттамалар, хаттар және басқалары) жолымен жүзеге асырылуы мүмкін.
      13. Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының түпкілікті нәтижелерін қайта тексеру статистикалық деректерді, ведомстволық есептерді және өзге де қосымша ақпаратты талдау негізінде жүзеге асырылады.
      14. Қайта тексеру рәсімі бағаланатын мемлекеттік органдардан растайтын құжаттарды сұраудан, есепті ақпаратты салыстырып тексеруден, осы Әдістеменің 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Есепті ақпаратта қамтылған деректерді қайта тексеру қорытындылары бойынша тексеру актісін (бұдан әрі – Тексеру актісі) жасаудан тұрады.
      15. Қайта тексеру шеңберінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органдар құпиялылық белгісi бар құжаттардан басқа, растайтын құжаттардың электрондық көшірмелерін ала алады.

4. Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңірдегі стратегиялық
мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру
тиімділігін бағалау

      16. Тиімділікті бағалау мынадай критерийдің 2 түрі бойынша жүзеге асырылады:
      1. Процестік критерийлер:
      1) стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы;
      2) тәуекелдерді басқару сапасын талдау (тек қана орталық мемлекеттік органдар үшін);
      2. Нәтижелілік критерийлері:
      3) стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу;
      17. Орталық мемлекеттік органдар үшін тиімділікті бағалау әрбір критерийдің салмақты мәнін ескере отырып, мынадай формула бойынша есептеледі:

      мұнда:
       – орталық мемлекеттік органдар үшін қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау;
      В - стратегиялық жоспарды талдаудың сапасы мен толықтығы, салмақты мәні – 0,15;
      C – тәуекелдерді басқару сапасын талдау, салмақты мәні – 0,15;
      D – стратегиялық жоспардың мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу, салмақты мәні – 0,7;
      W – Әдістеменің 8-бөлімінде айқындалған балдарды шегеру.
      Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалаудың қорытынды балы үтірден кейін екі белгіге дейін математикалық дөңгелектеуді ескере отырып қалыптасады.
      18. Жергілікті атқарушы органдар үшін тиімділікті бағалау әрбір критерийдің салмақты мәнін ескере отырып, мынадай формула бойынша есептеледі:

      мұнда:
      – жергілікті атқарушы органдар үшін қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалау;
      В – Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы, салмақты мәні – 0,2;
      D – Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу, салмақты мәні – 0,8;
      W – Әдістеменің 8-бөлімінде айқындалған балдарды шегеру.
      Қадағаланатын саладағы/аядағы/өңiрдегi стратегиялық мақсаттар мен мiндеттерге қол жеткiзу және іске асыру тиімділігін бағалаудың қорытынды балы үтірден кейін екі белгіге дейін математикалық дөңгелектеуді ескере отырып қалыптасады.
      19. «Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы» өлшемі бойынша есептеу жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті бөлімдері негізінде жүзеге асырылады.
      Талдау сапасы мен толықтығының коэффициенті мемлекеттік жоспарлау саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес, сараптамалық, атап айтқанда, стратегиялық жоспарларды/ Аумақтарды дамыту бағдарламасын әзірлеу стратегиялық жолымен анықталады.
      20. «Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығы» коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      B – стратегиялық жоспардың/Аумақтар дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығының коэффициенті;
      Qi – мемлекеттік органның қызмет бағытының әрбір саласының сапасы мен толықтығы коэффициенті;
      n – мемлекеттік орган қызмет салаларының/бағыттарының саны.
      Егер қызмет саласының екі және одан да астам бағыты болса, онда әрбір бағытқа тиісті коэффицент беріледі.
      Жалпы саласы бағыттар санына бөлінген әрбір бағыт бойынша коэффиценттер сомасына тең.
      21. Орталық мемлекеттік органдар үшін мемлекеттік орган қызметінің негізгі салалары/бағыттары бөлінісінде cтратегиялық жоспардың екінші бөліміне бағалау жүргізіледі. Қазақстан Республикасы орталық мемлекеттік органдардың қызметі салаларының тізбесі осы Әдістеменің 2-қосымшасында келтірілген.
      22. Стратегиялық жоспардың сапасы мен толықтығын бағалау мынадай параметрлер бойынша жүргізіледі:
      1) оларды шешуге стратегиялық жоспар бағытталған халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктерін тиісті талдай отырып, реттелетін саладағы/бағыттағы негізгі проблемаларды айқындау;
      2) ағымдағы жағдайдағы талдауда ұсынылған деректердің өзектілігі.
      Бұл ретте мемлекеттік орган қызметінің әрбір негізгі саласы/бағыты () жоғарыда аталған екі параметр бойынша q1 мынадай формуламен бағаланады:

      әрбір жоғарыда көрсетілген параметрге () тиісті коэффициент 1;0,5;0 беріледі.
      Бірінші параметр бойынша ():
      егер стратегиялық жоспардың тиісті саласында/бағытында стратегиялық жоспарды әзірлеу сәтінде ағымдағы проблемалар халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктеріне тиісті талдаумен көрсетілген болса, онда ;
      егер стратегиялық жоспардың тиісті саласында/бағытында ағымдағы проблемалар халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктерін жартылай және/немесе толық емес талдауымен көрсетілген болса, онда
      егер стратегиялық жоспардың тиісті саласында/бағытында ағымдағы проблемалар көрсетілмеген болса және/немесе халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктеріне талдау жүргізілмесе, онда .
      Екінші параметр бойынша ():
      егер тиісті сала/бағыт бойынша стратегиялық жоспардың талдауында соңғы үш жыл ішінде деректер ұсынылса/пайдаланылса, онда q2 = 1;
      егер тиісті сала/бағыт бойынша стратегиялық жоспардың талдауында соңғы үш жыл ішінде деректер жартылай ұсынылса/пайдаланылса, онда q2 = 0,5;
      егер тиісті сала/бағыт бойынша стратегиялық жоспардың талдауында соңғы үш жыл ішінде деректер ұсынылмаса/пайдаланылмаса, онда q2 = 0;
      23. Жергілікті атқарушы органдар үшін мемлекеттік орган қызметінің негізгі салалары/бағыттары бөлінісінде Аумақтарды дамыту бағдарламасының екінші бөліміне бағалау жүзеге асырылады. Аумақтарды дамыту бағдарламасы шеңберінде Қазақстан Республикасы жергілікті атқарушы органдардың қызметі салаларының тізбесі осы Әдістеменің 3-қосымшасында келтірілген.
      Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығын бағалау мынадай параметрлер бойынша жүргізіледі:
      1) оларды шешуге Аумақтарды дамыту бағдарламасы бағытталған өңірдің алдында тұрған негізгі даму проблемаларын айқындау;
      2) ағымдағы жағдайдың талдауында ұсынылған деректердің өзектілігі.
      Бұл ретте мемлекеттік орган қызметінің әрбір негізгі саласы/бағыты () жоғарыда аталған екі параметр бойынша () мынадай формуламен бағаланады:

      Әрбір жоғарыда көрсетілген параметрге () тиісті коэффицент 1;0,5;0 беріледі.
      Бірінші параметр бойынша ():
      егер Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті саласында/бағытында өңірді дамытудың ағымдағы проблемалары халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктерін тиісті талдаумен көрсетілген болса, онда ;
      егер Аумақтарды дамыту бағдарламасында өңірді дамытудың ағымдағы проблемалары халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктері жартылай және/немесе толық емес талдаумен көрсетілген болса, онда ;
      егер Аумақтарды дамыту бағдарламасында өңірді дамытудың ағымдағы проблемалары көрсетілмеген болса және/немесе халықтың/игілік алушылардың қажеттіліктерін талдау жүргізілмесе, онда .
      Екінші параметр бойынша ():
      егер тиісті сала/бағыт бойынша Аумақтарды дамыту бағдарламасын талдауда соңғы үш жылдағы деректер ұсынылса/пайдаланылса,онда =1;
      егер тиісті сала/бағыт бойынша Аумақтарды дамыту бағдарламасын талдауы соңғы үш жылдағы деректер жартылай ұсынылса/пайдаланылса, онда =0,5;
      егер тиісті сала/бағыт бойынша Аумақтарды дамыту бағдарламасының талдауы соңғы үш жылдағы деректер   ұсынылмаса/пайдаланылмаса, онда =0.
      24. «Тәуекелдерді басқару сапасын талдау» критерийінің коэффициенті стратегиялық жоспардың 6-бөлімін талдау арқылы айқындалады.
      «Тәуекелдерді басқару және талдау сапасын талдау» деген 6-бөлімге мемлекеттік органның тәуекелді төмендетуге бағытталған тиісті іс-шаралар әзірлеуі және мемлекеттік органның нәтижелілі тәуекелдерін басқару бойынша іс-шаралардың ықпалына талдау жасалады.
      «Тәуекелдер сапасын талдау» критерийінің коэффициентін айқындау кезінде стратегиялық жоспардың үшінші бөлімінің стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу тәуекелдерінің сәйкес келуі және ықтимал ету дәрежесі есепке алынады.
      Тәуекелдерді басқару бойынша көзделген іс-шаралар сапасын талдау сараптама жолымен ықтимал тәуекелдердің көзделген іс-шараларға арақатынасы арқылы жүзеге асырылады. Бұл ретте, бұл әдіс тәуекелдерді төмендеуге/болдырмауға ықпал етпейтін формалды іс-шараларды анықтайды. «Тәуекелдерді басқару сапасын талдау» коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      C– тәуекелдер сапасын талдау коэффициенті;
      С1 – тәуекелдердің стратегиялық жоспарға ықпал ету параметрлері;
      С2 – тәуекелдер санының стратегиялық жоспардың 3-бөлімінің мақсаттарына сәйкестігі параметрі;

      мұнда:
      Rj – тәуекелдің стратегиялық жоспарға ықпал ету дәрежесі;
      k – тәуекелдердің жалпы саны.
      Бұл ретте, әрбір көзделген тәуекелге тиісті коэффициент: 1; 0,5; 0 беріледі.
      Егер тәуекел стратегиялық жоспардың іске асырылу барысына ықпал етсе және көзделген іс-шаралар тәуекелді төмендетуге/болдырмауға бағытталса, онда .
      Егер тәуекел стратегиялық жоспардың іске асырылу барысына ықпал етсе, бірақ көзделген іс-шаралар тәуекелді төмендетуге/болдырмауға бағытталмаса, онда .
      Егер тәуекел стратегиялық жоспардың іске асырылу барысына ықпал етпесе, онда .
      Тәуекелдер санының стратегиялық жоспардың 3-бөліміндегі мақсаттарға сәйкестігі параметрі 1; 0,5; 0 мәндерін қабылдайды.
      Егер 3-бөлімнің әрбір мақсатына 6-бөлімнің тәуекелі сәйкес келсе, онда С2 = 1;
      Егер 3-бөлім мақсаттарының жартысы 6-бөлімнің тәуекелдеріне сәйкес келсе, онда С2 = 0,5;
      Егер 3-бөлім мақсаттарының жартысынан кемі 6-бөлімнің тәуекелдеріне сәйкес келсе, онда С2 = 0.
      25. «Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу» критерийі мақсаттарға қол жеткізу коэффициентін есептеу арқылы айқындалады. Мақсаттарға қол жеткізу коэффициенті, өз кезегінде, екі құрамдауыштан тұрады: тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін жоспарланған нысаналы индикаторларға қол жеткізу коэффициенті, тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған міндеттемелерді іске асыру коэффициенті.
      26. «Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу» критерийінің коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      D – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу коэффициенті;
      Xi – тиісті міндеттерге сәйкес әрбір мақсатқа қол жеткізу коэффициенті;
      n – мақсаттар саны.
      Тиісті міндеттерге (Хi) сәйкес әрбір мақсатқа қол жеткізу коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүргізіледі:

      мұнда:
      Ki – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсатына қол жеткізу коэффициенті;
      Yi – тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру коэффициенті.
      Мақсатқа қол жеткізу коэффициенті (Ki) мынадай формула бойынша есептеледі:

      мұнда:
      hj – тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін көзделген әрбір нысаналы индикаторға қол жеткізу коэффициенті;
      m – тиісті мақсатқа қол жеткізу үшін көзделген нысаналы индикаторлардың жалпы саны.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті мақсатына қол жеткізу үшін көзделген әрбір нысаналы индикаторға (hj) қол жеткізу коэффициентін есептеу іс-жүзінде орындалғанның (жақсарғанның немесе нашарлағанның) жоспарланған жақсартуға ара қатынасы арқылы жүзеге асырылады:
      Бұл ретте, егер, hj > 1 болса, онда hj = 1, егер hj < 0, онда hj
      Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттарына қол жеткізу коэффициентін есептеу кезінде мыналар ескеріледі:
      есепті кезеңге жоспарлы мәні жоқ нысаналы индикатор мақсатқа қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды;
      бағалау жасау кезінде ресми статистикалық деректер болмаған жағдайда, шұғыл деректер есепке алынады. Шұғыл деректерді ұсыну мүмкін болмаған кезде, нысаналы индикатор мақсатқа қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды.
      Тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған міндеттерді іске асыру коэффициенті (Yi), тиісті міндетті орындау үшін көзделген тікелей нәтиженің әрбір көрсеткішіне қолжеткізілуді талдау жолымен айқындалады.
      Тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру дәрежесін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      – тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттерін іске асыру коэффициенті;
      – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының әрбір міндетін іске асыру коэффициенті;
      – тиісті мақсатты іске асыру үшін жоспарланған стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасы міндеттерінің жалпы саны.
      Бұл ретте, стратегиялық жоспардағы/Аумақтарды дамыту бағдарламасындағы әрбір () міндетті іске асыру коэффициентін есептеу мынадай формула бойынша жүзеге асырылады:

      мұнда:
      pg – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті міндетін іске асыру үшін көзделген тікелей нәтиженің әрбір көрсеткішін іске асыру коэффициенті;
      r – стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті міндетін іске асыру үшін көзделген тікелей нәтижелер көрсеткіштерінің жалпы саны.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының тиісті міндетін іске асыру үшін көзделген стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының (pg) тікелей нәтижесінің әрбір көрсеткішіне қол жеткізу коэффициентін есептеу іс-жүзінде атқарылғанның (жақсартылған немесе нашарланған) жоспарланғанға арақатынасы арқылы жүзеге асырылады.
      Бұл ретте, егер pg > 1 болса, онда pg = 1, егер pg < 0 болса, онда pg = 0.
      Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының міндеттеріне қол жеткізу коэффициентін есептеу кезінде мыналар есепке алынады:
      есепті кезеңде жоспарлық мәні жоқ тікелей нәтиже көрсеткіші міндетке қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды;
      бағалау жүргізілген ресми статистикалық деректер болмаған жағдайда, шұғыл деректер есепке алынады. Шұғыл деректерді ұсыну мүмкін болмаған кезде, нысаналы индикатор мақсатқа қол жеткізу коэффициентінің есебіне алынбайды.

5. Қадағаланатын салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізу және іске асыру тиімділігін бағалау
нәтижелері туралы қорытынды

      27. Қадағаланатын салада/аяда/өңірде стратегиялық мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру бойынша орталық мемлекеттік және жергілікті атқарушы органның қызметі тиімділігін бағалаудың нәтижелері туралы қорытынды (бұдан әрі – Қорытынды) осы Әдістеменің 4-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құрастырылады.
      Қорытынды мынадай тәртіпте жасалады:
      «Балдар» деген бағанда өлшемдер бөлінісінде балдар көрсетіледі;
      «Коэффициент» деген бағанда өлшемдер бөлінісінде коэффициенттер көрсетіледі;
      «Балдарды шегеру» деген жолда осы Әдістеменің 9-бөліміне сәйкес шегерілген балдар көрсетіледі;
      «Жалпы баға» деген жолда осы Әдістеменің 1617-тармағына сәйкес формула бойынша есептелген жалпы балл көрсетіледі.
      «Орталық мемлекеттік органның/жергілікті атқарушы органның қызметін бағалау бойынша талдамалық есеп және тұжырымдар» деген бөлімде орталық мемлекеттік орган немесе жергілікті атқарушы орган жоспарлаған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу және іске асыру нәтижелеріне толық талдау келтіріледі, оның ішінде:
      стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығын талдау;
      стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізілуді талдау;
      тәуекелдерді басқару сапасын талдау;
      балдарды шегеру туралы ақпарат.
      Бұдан басқа осы бөлімде бағалаудың нәтижелеріне қатысты тиісті тұжырымдар көрсетіледі.
      Алынған бағалау нәтижесіне сәйкес мемлекеттік орган қызметінің тиімділік дәрежесі айқындалады. Мемлекеттік орган тиімділігінің жоғарғы дәрежесіне бағалау көрсеткіштеріне 90-нан 100 дейін балдар, орташа деңгейге – 70-тен 89,99 дейін балдар, төмен деңгейге – 50-ден 69,99 дейін балдар сәйкес келеді. Бағалау нәтижесі бойынша 49,99 бал жинаған мемлекеттік органның қызметі тиімді емес деп танылады
      «Орталық мемлекеттік органнның/жергілікті атқарушы органның қызметін жақсарту бойынша ұсынымдар» деген бөлімде мемлекеттік орган қызметін одан әрі жақсарту бойынша ұсынымдар, сондай-ақ өзге де бар ұсынымдар егжей-тегжейлі сипатталады.

6. Бағалаудың нәтижелеріне шағымдану тәртібі

      28. Қорытындыны алған сәттен бастап бағаланатын мемлекеттік орган бағалау нәтижелерімен келіспеген жағдайда, бес жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органға растаушы құжаттармен қоса өзінің наразылықтарын жолдауға құқылы.
      29. Бағалау нәтижелерінің шағымдануы дәлелдейтін құжаттардың ұсынылуымен дәлелді және тиянақты болуы тиіс. Растайтын құжаттар мен дәлелдер жоқ, сондай-ақ мемлекеттік жоспарлау саласындағы нормативтік құқықтық актілер ережелеріне және стратегиялық жоспарларды/аумақтарды дамыту бағдарламаларды әзірлеу қағидаларына қарсы келетін наразылықтар қарастырылмайды.
      30. Бағалау нәтижелеріне наразылықтар болмаған жағдайда, бағаланатын мемлекеттік орган бес жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік органға тиісті хабарлама жібереді. Бағаланатын мемлекеттік органдар наразылық берудің уақыты белгіленген мерзім аяқталғаннан кейін қабылданбайды.
      31. Шағымдану рәсімін өткізу үшін бағалауға уәкілетті мемлекеттік органда құрамына наразылықтарын ұсынған мемлекеттік органдарды бағалауға қатысқан қызметкерлер кіре алмайтын Арнайы комиссия құрылады.
      Арнайы комиссияның саны мен құрамын бағалауға уәкілетті мемлекеттік орган дербес айқындайды, бірақ құрамы кемінде 5 адам.
      32. Бағаланатын мемлекеттік органдардың растайтын құжаттары бар наразылықтарын алған күннен бастап, бес жұмыс күні ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік орган осы Әдістеменің 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша Мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері бойынша келіспеушіліктер кестесін (бұдан әрі - Келіспеушіліктер кестесі) қалыптастырады және Арнайы комиссияның қарауына енгізеді.
      33. Арнайы комиссия наразылықтарды қарастыру мен бағалау нәтижелерінің объективтілігін анықтау бойынша отырыс өткізеді, оған наразылықтарды ұсынған бағаланатын мемлекеттік органың, мүдделі салалық орталық мемлекеттік органдар өкілдері, сондай-ақ мемлекеттік органды бағалауға қатысқан қызметкер шақырылады.
      34. Арнайы комиссияның отырыстарының нәтижелері бойынша Келіспеушіліктер кестесі пысықталып, оған Арнайы комиссия төрағасы қол қояды және бағаланатын мемлекеттік органға мәлімет үшін жеткізіледі.
      35. Бағаланатын мемлекеттік органдардың наразылықтарын алған күннен бастап он бес күнтізбелік күн ішінде бағалауға уәкілетті мемлекеттік орган Сараптау комиссиясының жұмыс органына және бағаланатын мемлекеттік органдарға қорытынды тұжырымдарды жолдайды.

7. Қайта құрылған және таратылған мемлекеттік органдарға
бағалау жүргізу тәртібі

      36. Мемлекеттік орган қайта құрылған немесе таратылған жағдайда бағаланатын жылдың бірінші жартыжылдығында осы мемлекеттік органның бағалауы осы әдістемеге сәйкес құқықтық мирасқор мемлекеттік органның бағалауы шеңберінде жүзеге асырылады.
      37. Мемлекеттік орган қайта құрылған немесе таратылған жағдайда бағаланатын жылдың екінші жарты жылдығында оның қызметіне бағалау жүргізілмейді, ал осы мемлекеттік орган қызметін талдау нәтижелері құқықтық мирасқор мемлекеттік органға бағалау қорытындылары бойынша берілген ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу кезінде ескеріледі.

8. Бағаланатын мемлекеттік органдардың есепті ақпаратының
уақтылығын, толықтығын және дәйектілігін айқындау рәсімі

      38. Бағаланатын мемлекеттік орган Бағалау кестесіне сәйкес мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында (желі) толық және дәйекті есепті ақпаратты уақтылы ұсынады/орналастырады.
      39. Есепті ақпаратын уақтылы, толық емес және дәйекті емес мемлекеттік органның ресми интернет-ресурсында (желі) ұсынылмаған/орналастырылмаған жағдайда, бұл бағыт бойынша қорытынды бағалаудан айыппұлдық балдар шегеріледі.
      40. Бағалау кестесінде көзделген мерзімнен кейін ресми интернет-ресурсында ұсынылған/орналыстырылған есепті ақпараты уақтылы емес деп танылады.
      Мемлекеттік органның есепті ақпаратын уақтылы ұсынбаған/орналастырмаған кезде 1,5 (бір жарым) балы шегеріледі.
      Құпия, ҚБП ақпараттарынан басқа, ресми интернет-ресурсында есепті ақпарат болмаған жағдайда 2 (екі) айыппұлдық балы шегеріледі.
      41. Есепті ақпаратының құрылымына қойылатын белгіленген талаптарда көзделген (ұсыныстар, бөлімдер, кестелер, көрсеткіштер мәні және т.б.) элементтері жоқ есепті ақпараты толық емес деп танылады.
      Мемлекеттік органның толық емес ақпаратты ұсынғаны/орналастырғаны үшін 2 (екі) айыппұлдық балы шегеріледі.
      42. Қайта тексеру барысында шындыққа сәйкес келмейтін фактілер анықталған кезде ол дәйектi емес есепті ақпарат деп танылады.
      Көрсетілген фактілер Тексеру актісінде тіркеледі.
      Әрбір тіркелген факт үшін мемлекеттік органның есепті ақпаратын дәйектi ұсынбағаны/орналастырмағаны үшін 0,2 айыппұлдық балл шегеріледі.
      Алдыңғы есепті жылдың тексеру актісін ескере отырып, шындыққа сай келмейтін есепті ақпаратты қайта ұсынғаны/орналастырғаны үшін әрбір тіркелген факт үшін 0,5 айыппұлдық балл шегеріледі.
      Шындыққа сай келмейтін ақпарат ұсынғаны/орналастырғаны үшін шегерілетін сома 6,5 балдан аспауы тиіс.
      43. Шегерімдер туралы ақпарат «Талдамалық есеп және орталық мемлекеттік орган/жергілікті атқарушы орган қызметін бағалау қорытындылары» деген бөлімде көрсетіледі.

Қадағаланатын саладағы /аядағы/ 
өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізу және іске
асыру тиімділігін бағалау жөніндегі
әдістемеге 1-қосымша     

Нысан

Есепті ақпаратта қамтылған деректерді қайта тексеру
қорытындылары бойынша тексеру актісі (орталық мемлекеттік
органның/жергілікті атқарушы органның атауы)

(есеп беру кезеңі)

Атауы

Шегерілетін балдар

1

Есепті ақпараттың уақтылы ұсынылмауы/орналастырмауы


2

Дәйекті емес ақпараттың уақтылы ұсынылмауы/орналастырмауы


3

Интернет-ресурста есепті ақпараттың болмауы


4

Толық емес ақпарат ұсыну/орналастыру


Барлығы :


       1. Бағалау кестесіне сәйкес мемлекеттік органның есепті ақпаратты ұсыну/орналастыру мерзімі: 201_ жылғы «____»________.
      1) Есепті ақпараттың ұсынылатын/орналастыратын нақты күні: 201_ жылғы «_»_______.
      2) Мемлекеттік органның интернет-ресурсында есепті ақпараттың болмауы.
      Шегерім ______ балды құрайды.
      2. Толық ақпарат ұсынылмаған/орналастырылмаған, оның ішінде белгіленген талаптармен есепті ақпараттың құрылымына қойылатын белгіленген талаптармен көзделген мынадай элементтер көрсетілмеген (қосымшалар, бөлімдер, кестелер, көрсеткіштердің мәндері және т.б.):
      1)
      2)
      Шегерім  ______ балды құрайды.
      3. Дұрыс емес ақпарат ұсынылды/орналастырылды. Қайта тексеру барысында фактілер шынайылығының мынадай сәйкессіздіктері анықталды:

Нысаналы индикатор/тікелей нәтиже көрсеткіштерінің атауы

Есепті кезеңнің жоспары

Есепті кезеңнің факті

Қайта тексеру қорытындылары бойынша есепті кезең факті

Балдарды шегеру

Ескерту

1







...







      Шегерім  ______ балды құрайды.

      Қорытынды шегерім ______ балл.

      Уәкілетті органның
      өкілі, лауазымы ________   ________  ____________________
                       (күні)      (қолы)   (қолды таратып жазу)
      Бағаланатын мемлекеттік
      органның өкілі, лауазымы ________ ________ ____________________
                                 (күні)  (қолы)  (қолды таратып жазу)

Қадағаланатын саладағы/аядағы/  
өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізу және іске асыру
тиімділігін бағалау жөніндегі   
әдістемеге 2-қосымша       

Нысан

Қазақстан Республикасы орталық мемлекеттік органдарының қызметі
салаларының тізбесі

Мәні

Саланың/бағыттың атауы

Дереккөз

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі

1

Сала

Бюджеттің атқарылуы

Ереже

2

Сала

Салық салу

Ереже

3

Сала

Кеден іс

Ереже

4

Сала

Мемлекеттік және мемлекет кепілдік беретін қарыз алу, үкіметтік және мемлекет кепілдік беретін борышты және мемлекет алдындағы борышты басқару

Ереже

5

Сала

Ішкі мемлекеттік қаржылық бақылау

Ереже

6

Сала

Мемлекеттік сатып алу

Ереже

7

Сала

Бюджеттік кредиттеу

Ереже

8

Сала

Мемлекеттік меншікті басқару және меншіктің мемлекеттік мониторингі

Ереже

9

Сала

Оңалту және банкроттық рәсімдердің жүргізілуін бақылау

Ереже

10

Сала

Заңсыз жолмен алынған кірісті заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл

Ереже

11

Сала

Бухгалтерлік есеп, қаржылық есептілік пен аудит

Ереже

Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі

1

Сала

Статистикалық қызмет

Ереже

1.1

Бағыт

Статистикалық әдіснама мен статистикалық құралдарды қалыптастыру

Ереже

1.2

Бағыт

Қоғамның, мемлекеттің және халықаралық қоғамдастықтың ресми статистикалық ақпаратқа қажеттілігін қанағаттандыру

Ереже

1.3

Бағыт

Мемлекеттік статистикалық қызметті салааралық үйлестіру

Ереже

Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігі

1

Сала

Еңбек, оның ішінде еңбек қауіпсіздігі және оны қорғау

Ереже

2

Сала

Жұмыспен қамту

Ереже

3

Сала

Әлеуметтік қамсыздандыру, оның ішінде зейнетақылық қамсыздандыру және міндетті әлеуметтік сақтандыру

Ереже

4

Сала

Әлеуметтік қолдау, оның ішінде әлеуметтік көмек, арнайы әлеуметтік қызметтер көрсету

Ереже

5

Сала

Халықтың көші-қоны саласында өз құзыреті шегінде мемлекеттік саясатты іске асыру

Ереже

Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі

1

Сала

Мемлекет қызметін құқықтық қамсыздандыру

Ереже

1.1

Бағыт

Адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарының үстемдігін және Қазақстан Республикасының егемендігін қамтамасыз етуге, жалпы мемлекеттің даму стратегиясын әзірлеуге және іске асыруға, заң жобалау жұмысын жүргізуге, заңнаманы талдауға, жетілдіруге және жүйелеуге, нормативтік құқықтық актілер жобаларының заңдық сараптамасын жүргізуге қатысу арқылы қазақстандық қоғамды және мемлекетті тұрақты және үдемелі дамытуға бағытталған ұлттық заңнаманы қалыптастыруға қатысу

Ереже

1.2

Бағыт

Республиканың әлемдік қоғамдастықта ұлттық мүдделерін қорғау мен беделін нығайту мақсатында Қазақстанның халықаралық аренадағы қызметін, оның ішінде Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарын дайындау мен жасау арқылы құқықтық қамтамасыз ету

Ереже

1.3

Бағыт

Заңды тұлғалардың жылжымайтын мүлікке және онымен мәмілелер жасау құқықтарын, жылжитын мүліктің жекелеген түрлеріне кепілдіктерін, орталық мемлекеттік органдардың, жергілікті өкілдік және атқарушы органдардың нормативтік құқықтық актілерін, азаматтық хал актілерін, мемлекеттік тіркеуді жүзеге асыру, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік есепке алынуы мен оларды бақылауды жүзеге асыру

Ереже

1.4

Бағыт

Құқықтық көмек көрсетуді және заңды қызметтер көрсетуді ұйымдастыру мен құқықтық насихатты қамтамасыз ету

Ереже

1.5

Бағыт

Сот-сараптама қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру

Ереже

1.6

Бағыт

Зияткерлік меншік құқықтарын қорғау саласында мемлекеттік саясатты жүзеге асыру

Ереже

1.7

Бағыт

Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер бойынша заңнамаға сәйкес іс жүргізуді жүзеге асыру

Ереже

1.8

Бағыт

Мемлекеттік саясатты іске асыру, сондай-ақ атқарушылық құжаттарды орындау саласындағы қызметті мемлекеттік реттеу, республикалық меншікке айналдырылған (түскен) мүлікті есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану жөніндегі жұмыстарды ұйымдастыру.

Ереже

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігі

1

Сала

Азаматтық қорғаныс пен материалдық резерв жүйесін қалыптастыру

Ереже

2

Сала

Техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу, жою

Ереже

3

Сала

Табиғи сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу, жою

Ереже

Қазақстан Республикасы Сырқы істер министрлігі

1

Сала

Қазақстан Республикасының сыртқы саяси бағытын іске асыру

Ереже

1.1

Бағыт

Қазақстан Республикасының сыртқы саяси бағытын іске асыру, сыртқы экономикалық саясаттың жүзеге асырылуына және Қазақстан Республикасының халықаралық беделінің нығаюына жәрдемдесу

Ереже

1.2

Бағыт

Қазақстан Республикасының егемендігін, қауіпсіздігін, аумағының тұтастығы мен шекарасының беріктігін, оның саяси, сауда-экономикалық және халықаралық аренада басқа мемлекеттермен қатынастарында өзге де мүдделерін қорғаудың дипломатиялық құралдарымен және тәсілдерімен қамтамасыз ету

Ереже

1.3

Бағыт

Қазақстан Республикасының шетелдік мемлекеттермен, халықаралық ұйымдармен дипломатиялық және консулдық қатынастарды жүзеге асыруы.

Ереже

1.4

Бағыт

Халықаралық бейбітшілік, жаһандық және өңірлік қауіпсіздікті қамтамасыз ету бойынша Қазақстан Республикасы күш-жігерінің дипломатиялық құралдармен және тәсілдермен іске асырылуы

Ереже

2

Сала

Қазақстан Республикасының, оның азаматтары мен шет елдегі заңды тұлғаларының мүдделері мен құқықтарын қорғау

Ереже

Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі

1

Сала

Стратегиялық жоспарлау Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі басымдықтарын қалыптастыру

Ереже

2

Сала

Бюджеттік жоспарлау

Ереже

3

Сала

Салықтық және бюджеттік саясат

Ереже

4

Сала

Кедендік жұмыс саласындағы саясат

Ереже

5

Сала

Мемлекеттік және мемлекет кепілдік беретін қарыз алу және борыш

Ереже

6

Сала

Мемлекеттік инвестициялық саясат және инвестицияларды қолдау саясаты, қолайлы инвестициялық ахуалды жасау, мемлекеттік-жеке меншік әріптестік

Ереже

7

Сала

Бәсекелестікті қорғау және монополиялық қызметті шектеу

Ереже

8

Сала

Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтықтар

Ереже

9

Сала

Халықаралық экономикалық және қаржылық қатынастар, оның ішінде халықаралық экономикалық интерграцияны реттеу

Ереже

10

Сала

Сыртқы сауда қызметін реттеу және дамыту

Ереже

11

Сала

Ішкі сауданы реттеу және дамыту

Ереже

12

Сала

Мемлекеттік активтерді басқару, оның ішінде корпоративтік басқару сапасын арттыру

Ереже

13

Сала

Мемлекеттік басқару жүйесін дамыту

Ереже

14

Сала

Мемлекеттік қызмет көрсету саласында мемлекеттік саясатты дамыту

Ереже

15

Сала

Жұмылдырылған дайындық және жұмылдыру

Ереже

16

Сала

Халықтың көші-қоны саласында мемлекеттік саясатты дамыту

Ереже

17

Сала

«Жасыл экономиканы» дамыту

Ереже

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі

1

Сала

Көлік және коммуникация

Ереже

1.1

Бағыт

Автожол секторын дамыту

Ереже

1.2

Бағыт

Теміржол көлігін дамыту

Ереже

1.3

Бағыт

Азаматтық авиацияны дамыту

Ереже

1.4

Бағыт

Су көлігін дамыту

Ереже

1.5

Бағыт

Автомобиль көлігін дамыту

Ереже

1.6

Бағыт

Көлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету

Ереже

2

Сала

«Электронды үкімет» және ақпараттандыру

Ереже

3

Сала

Байланыс

Ереже

Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау және су ресурстары министрлігі

1

Сала

Қоршаған ортаның тұрақтылығы және оның сапасын жақсарту

Ереже

1.1

Бағыт

Қоршаған ортаға эмиссиялар

Ереже

1.2

Бағыт

Экологиялық реттеу және бақылау

Ереже

1.3

Бағыт

Гидрометеорологиялық қызмет пен экологиялық мониторинг

Ереже

1.4

Бағыт

Төмен көмірсутекті даму және «жасыл» экономикаға ауысу

Ереже

2

Сала

Су қорын пайдалану және қорғау

Ереже

2.1

Бағыт

Жерасты сулары бөлігінде жер қойнауын геологиялық зерделеуді қоспағанда, жерасты суларын ұтымды және кешенді пайдалану

ҚР Президентінің 2013 жылғы 29 қазандағы № 677 Жарлығы

3

Сала

Балық, орман ресурстарын, жануарлар әлемінің ресурстарын ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды сақтау, ұтымды пайдалану мен қайта қалпына келтіру

Ереже

3.1

Бағыт

Балық шаруашылығы

Ереже

3.2

Бағыт

Орман шаруашылығы

Ереже

3.3

Бағыт

Жануарлар әлемінің түрлі алуандылығын сақтау, қорғау, қайта қалпына келтіру және тұрақты пайдалану

Ереже

3.4

Бағыт

Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар

Ереже

Қазақстан Республикасы Спорт және дене шынықтыру істері агенттігі

1

Сала

Денешынықтыру мәдениеті және тәрбие

Ереже

2

Сала

Спорт

Ереже

3

Сала

Ойын бизнесі

Ереже

Қазақстан Республикасы Ұлттық ғарыш агенттігі

1

Сала

Мақсатты ғарыш жүйелерін құру

Ереже

2

Сала

«Байқоңыр» кешенін қамтитын жерүсті ғарыш инфрақұрылымының объектілерін дамыту

Ереже

3

Сала

Ғарыштық зерттеулер жүргізу мен технологияларды дамыту

Ереже

4

Сала

Ғарыш саласының кадрларын дайындау

Ереже

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі

1

Сала

Ауылшаруашылық кешенін дамыту

Ереже

1.1

Бағыт

Мал шаруашылығы

Ереже

1.2

Бағыт

Өсімдік шаруашылығы

Ереже

1.3

Бағыт

Ауыл шаруашылық өнімдерін қайта өндеу

Ереже

1.4

Бағыт

Ветеринариялық қауіпсіздік жүйесін дамыту

Ереже

1.5

Бағыт

Фитосанитариялық қауіпсіздік жүйесін дамыту

Ереже

Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігі

1

Сала

Өңірлік даму

Ереже

2

Сала

Жеке кәсіпкерлікті дамыту және қолдау

Ереже

3

Сала

Сәулет мен қала құрылысы қызметі

Ереже

4

Сала

Тұрғын үй -коммуналдық шаруашылық:

Ереже

4.1

Бағыт

Электрмен жабдықтау (электржелілік объектілер 0,4 кВ)

Ереже

4.2

Бағыт

Сумен жабдықтау және су бұру

Ереже

4.3

Бағыт

Жылумен жабдықтау (белгіленген қуаттылығы 100 Гкал/сағ және одан астам ЖЭО мен қазандықтар)

Ереже

4.4

Бағыт

Газбен жабдықтау

Ереже

4.5

Бағыт

Тұрғын үй қатынастары және коммуналдық шаруашылық

Ереже

5

Сала

Геодезия және картография қызметі, жер ресурстарын басқару

Ереже

Қазақстан Республикасы Ұлттық банкі

1

Сала

Мемлекеттің ақша-кредит саясатын әзірлеу және жүргізу

Ереже

2

Сала

Төлем жүйелерінің жұмыс істеуін ұйымдастыру

Ереже

3

Сала

Валюталық реттеу мен валюталық бақылауды жүзеге асыру

Ереже

4

Сала

Қаржы жүйесінің тұрақтылығын қамтамасыз етуге жәрдемдесу

Ереже

5

Сала

Қаржы нарығын және қаржы ұйымдарын, өзге тұлғалардың құзыреті шегінде реттеу, бақылау және қадағалау

Ереже

5.1

Бағыт

Банк жүйесі

Ереже

5.2

Бағыт

Жинақтаушы зейнетақы қоры

Ереже

5.3

Бағыт

Бағалы қағаздар нарығы

Ереже

5.4

Бағыт

Сақтандыру және сақтандыру қызметі

Ереже

6

Сала

Қаржылық қызметті тұтынушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғаудың тиісті деңгейін қамтамасыз ету

Ереже

7

Сала

Ақша-кредит статистикасы және сыртқы сектор статистикасы саласында статистикалық қызметті жүзеге асыру

Ереже

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

1

Сала

Білім

Ереже

1.1

Бағыт

Мектепке дейінгі білім

Ереже

1.2

Бағыт

Орта білім

Ереже

1.3

Бағыт

Техникалық және кәсіби білім

Ереже

1.4

Бағыт

Жоғары білім

Ереже

2

Сала

Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет

Ереже

3

Сала

Балалар құқығын қорғау

Ереже

4

Сала

Жастар саясаты

Ереже

 Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі

1

Сала

Табиғи монополиялар саласын және реттелетін нарықтардағы баға белгілеуді мемлекеттік реттеу

Ереже

1.1

Бағыт

Табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін бақылау және реттеу

Ереже

1.2

Бағыт

Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген номенклатура бойынша өнімдердің, тауарлар мен қызметтер бағаларын реттеу

Ереже

1.3

Бағыт

Табиғи монополиялар субъектілерінің қызметін жүзеге асыру саласында тұтынушылардың құқықтарын қорғау

Ереже

1.4

Бағыт

Агенттіктің қарамағындағы мемлекеттік басқару салаларында (аясында) тұтынушылар мен қызмет берушілер арасындағы мүдделердің теңгерімін қамтамасыз ету

Ереже

1.5

Бағыт

Табиғи монополиялар субъектілерінің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз ету

Ереже

1.6

Бағыт

Телекоммуникация және почта байланысы саласындағы нарықты қоспағанда, реттелетін нарық субъектілерінің тауарларына (жұмыстарына, қызметтеріне) және инфрақұрылымына кемсітусіз қол жеткізуді қамтамасыз ету

Ереже

1.7

Бағыт

Бәсекелестікті дамытуға жәрдемдесу

Ереже

Қазақстан Республикасы Бәсекелестікті қорғау агенттігі

1

Сала

Тиiстi тауар нарықтарында бәсекелестiктi қорғау және монополистік қызметтi шектеу сондай-ақ тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында басшылықты жүзеге асыру

Ереже

1.1

Бағыт

Адал бәсекелестiктi дамытуға жәрдемдесу;

Ереже

1.2

Бағыт

Қазақстан Республикасының монополияға қарсы заңнамасын құқықтық бұзушылықтардың алдын алу, анықтау және тергеу, жолын кесу;

Ереже

1.3

Бағыт

Экономикалық шоғырландырылуды бақылау;

Ереже

1.4

Бағыт

Бәсекелестiктi шектейтiн нарық субъектiлерiн монополиясыздандыру

Ереже

Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлігі

1

Сала

Еліміздің ғылыми-техникалық дамуы мен инновациялары

Ереже

2

Сала

Инвестицияларды мемлекеттік қолдау саясатын іске асыру, арнайы экономикалық аймақтар құру, олардың жұмыс iстеуi және оларды тарату

Ереже

2.1

Бағыт

Инвестицияларды мемлекеттік қолдау саясатын іске асыру

Ереже

2.3

Бағыт

Инвестициялық жобаларды іске асыру мен мониторингілеу жөніндегі шараларды қамтамасыз ету

Ереже

2.4

Бағыт

Арнайы экономикалық аймақтарды құру, олардың жұмыс iстеуi және оларды тарату

Ереже

3

Сала

Өнеркәсіп

Ереже

3.1

Бағыт

Таукен-металлургиялық кешені

Ереже

3.2

Бағыт

Машина жасау саласы

Ереже

3.3

Бағыт

Құрылыс индустриясы және құрылыс материалдары өндiрiсi, ағаш өңдеу және жиһаз өнеркәсiбi

Ереже

3.4

Бағыт

Химия өнеркәсібі

Ереже

3.5

Бағыт

Фармацевтикалық және медициналық өнеркәсіп

Ереже

3.6

Бағыт

Жеңіл өнеркәсіп

Ереже

3.7

Бағыт

Көмір өнеркәсібі

Ереже

4

Сала

Туризм

Ереже

4.1

Бағыт

Туристік саладағы сервистің дамуы

Ереже

4.2

Бағыт

Туристік саладағы инфрақұрылымның дамуы

Ереже

4.3

Бағыт

Туристерді тарту

Ереже

5

Сала

Энергетика

Ереже

5.1

Бағыт

Электрэнергетика

Ереже

5.2

Бағыт

Энергиямен жабдықтау және энергия тиімділігі

Ереже

7

Сала

Техникалық реттеу мен метрология

Ереже

7

Сала

Геология және жерқойнауын пайдалану

Ереже

7.1

Бағыт

Геологиялық зерделеу

Ереже

7.2

Бағыт

Минералды-шикізат базасын қалпына келтіру, жер қойнауын ұтымды және кешенді пайдалану

Ереже

7.3

Бағыт

Көмірсутегі шикізатын қоспағанда, минералды ресурстарды пайдалану

Ереже

7.4

Бағыт

Қатты пайдалы қазбалар, жерасты сулар мен емдік балшықтар

Ереже

8

Бағыт

Жергілікті (Қазақстандық) қамтуды дамыту

Ереже

9

Бағыт

Экспорттық бақылау

Ереже

10

Сала

Атом энергиясын пайдалану

Ереже

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі

1

Сала

Мемлекеттік қызмет саласында бірыңғай мемлекеттік саясатты іске асыру

Ереже

1.1

Бағыт

Мемлекеттік қызметті жетілдіру және оның тиімділігін арттыру

Ереже

1.2

Бағыт

Кадрларды іріктеудің және мемлекеттік қызмет персоналын басқарудың тиімді жүйесін құру

Ереже

1.3

Бағыт

Мемлекеттік қызметшілерді даярлау, қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру мәселелері бойынша мемлекеттік органдардың қызметін үйлестіру

Ереже

1.4

Бағыт

Мемлекеттік қызметтің кадрлық құрамы мен мемлекеттік лауазымдары жай-күйінің мониторингі

Ереже

1.5

Бағыт

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің кадр резервін қалыптастыру

Ереже

1.6

Бағыт

Мемлекеттік қызметшілерді және мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға кандидаттарды тестілеу тәртібін айқындау

Ереже

1.7

Бағыт

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметшілерге қатысты тәртіптік істерді қарау

Ереже

1.8

Бағыт

Әкімшілік мемлекеттік қызметшілердің тәртіптік істерін қарау бойынша мемлекеттік органдардың тәртіптік комиссияларының жұмысын үйлестіру

Ереже

1.9

Бағыт

Мемлекеттік органдарда персоналды басқарудың тиімділігін бағалау

Ереже

1.10

Бағыт

Мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызмет туралы заңнаманы сақтауын бақылауды жүзеге асыру

Ереже

1.11

Бағыт

Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік этиканы сақтауын бақылауды жүзеге асыру

Ереже

2

Сала

Өз құзыреті шегінде мемлекеттік қызмет көрсету саласында бірыңғай мемлекеттік саясатты іске асыру

Ереже

2.1

Бағыт

Электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді қоспағанда, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау

Ереже

2.2

Бағыт

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылауды жүзеге асыру

Ереже

Қазақстан Республикасы Мұнай және газ министрлігі

1

Сала

Мұнай саласын дамыту

Ереже

2

Сала

Газ саласын дамыту

Ереже

3

Сала

Мұнай-химия өнеркәсібі

Ереже

4

Сала

Көмірсутек шикізатын тасымалдау

Ереже

5

Сала

Тауарларды, жұмыстар мен қызмет көрсетулерді сатып алудағы қазақстандық қамту және кадрлардағы қазақстандық қамту жөніндегі міндеттемелерді қоса алғанда, көмірсутегі шикізаты жөніндегі келісімшарттар мен өнімдерді бөлу туралы келісімдердің шарттарын жер қойнауын пайдаланушылардың орындауын мониторингілеу және бақылау

Ереже

 Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігі

1.

Сала

Мәдениет

Ереже

1.1

Бағыт

Тарихи-мәдени мұра объектілерін күзету және пайдалану

Ереже

2.

Сала

Тілдерді дамыту

Ереже

3.

Сала

Ішкi саяси тұрақтылық, этносаралық келiсiмді нығайту

Ереже

4.

Сала

Мемлекеттік рәміздер

Ереже

5.

Сала

Ақпарат

Ереже

6.

Сала

Мұрағат iсi мен құжаттама

Ереже

7.

Сала

Мемлекеттiк әлеуметтiк тапсырыс

Ереже

Қазақстан Республикасы Денсаулық министрлігі

1

Сала

Денсаулық сақтау субъектілері қызметінің тиімділігін қамтамасыз ету арқылы халыққа көрсетілетін сапалы медициналық көмектің барлық түрлерін ұйымдастыру

Ереже

1.1

Бағыт

Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету шеңберінде халыққа сапалы медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру

Ереже

1.2

Бағыт

Медициналық көрсетілетін қызметтер сапасын бақылау

Ереже

2

Сала

Аурулардың алдын алу мен салауатты өмір салтын қалыптастыру

Ереже

3

Сала

Санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылықты қамтамасыз ету

Ереже

4

Сала

Халық үшін дәрілік заттардың қолжетімділігі мен сапасын арттыру

Ереже

5

Сала

Медициналық білім және ғылым, денсаулық сақтау саласындағы кадрлық саясат

Ереже

5.1

Бағыт

Саланы білікті кадрлармен қамтамасыз ету

Ереже

5.2

Бағыт

Медициналық ғылымды дамыту

Ереже

Қазақтан Республикасы Дін істері агенттігі

1

Сала

Діни қызмет

Ереже

1.1

Бағыт

Діни қызмет саласын мемлекеттік реттеу мен діни бірлестіктермен өзара іс-қимыл

Ереже

1.2

Бағыт

Ақпараттық-насихаттау және түсіндіру жұмыстары

Ереже

1.3

Бағыт

Құқық қорғау органдарымен өзара іс-қимыл және өз құзыреті шегінде жергілікті атқарушы органдар қызметін үйлестіруді жүзеге асыру

Ереже

1.4

Бағыт

Діни қызмет саласындағы жергілікті атқарушы органдарға әдістемелік басшылық етуді жүзеге асыру

Ереже


Қадағаланатын саладағы /аядағы/
өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізу және іске
асыру тиімділігін бағалау жөніндегі
әдістемеге 3-қосымша      

Аумақтарды дамыту бағдарламасы шеңберінде Қазақстан
Республикасы жергілікті атқарушы органдарының қызметі
салаларының тізбесі

Мәні

Саланың/бағыттың атауы

Дереккөз

1

Сала

Экономика

Ереже

1.1

Бағыт

Өнеркәсіп

Ереже

1.2

Бағыт

Агроөнеркәсіп кешені

Ереже

1.3

Бағыт

Шағын және орта бизнес, сауда

Ереже

1.4

Бағыт

Инновациялар мен инвестициялар

Ереже

2

Сала

Әлеуметтік сала

Ереже

2.1

Бағыт

Білім

Ереже

2.2

Бағыт

Денсаулық сақтау

Ереже

2.3

Бағыт

Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау

Ереже

2.4

Бағыт

Мәдениет және тілдерді дамыту

Ереже

2.5

Бағыт

Дене шынықтыру және спорт, туризм

Ереже

2.6

Бағыт

Ішкі саясат

Ереже

2.7

Бағыт

Қоғамдық қауіпсіздік пен құқықтық тәртіп

Ереже

3

Сала

Инфрақұрылым

Ереже

3.1

Бағыт

Байланыс және коммуникациялар

Ереже

3.2

Бағыт

Құрылыс

Ереже

3.3

Бағыт

Жолдар және көлік

Ереже

3.4

Бағыт

Тұрғын үй-коммуналдық шараушылық

Ереже

4

Сала

Ауылдық аумақтарды дамыту

Ереже

5

Сала

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер

Ереже

6

Сала

Қоршаған ортаны қорғау

Ереже

Қадағаланатын саладағы /аядағы/
өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізу және іске
асыру тиімділігін бағалау жөніндегі
әдістемеге 4-қосымша      

Нысан

Қадағаланатын саладағы /аядағы /өңірдегі стратегиялық мақсаттар
мен міндеттерге қол жеткізу және оның іске асырылу тиімділігін
бағалау нәтижелері туралы қорытынды
_____________________________________________________________________
(орталық мемлекеттік  органның/жергілікті атқарушы органның атауы)

_________________
(есеп беру кезеңі)

Бағалау критерийі

Коэффициент

Балдар

1

Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының сапасы мен толықтығын талдау



2

Стратегиялық жоспардың/Аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу



3

Тәуекелдерді басқару



4

Балдарды шегеру




Жалпы баға



Орталық атқарушы органдар/жергілікті атқарушы органның қызметін бағалау бойынша талдамалық есеп және тұжырымдар:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Орталық атқарушы органның/жергілікті атқарушы органдар қызметін жақсарту бойынша ұсынымдар:

Мемлекеттік орган/ Қазақстан
Республикасы Президенті Әкімшілігі/
Премьер-Министр Кеңсесі
құрылымдық бөлімшесінің басшысы _____________ _______________________
                                   (қолы)       (қолды таратып жазу)

Мемлекеттік органның тиісті
құрылымдық бөлімшесінің басшысы ______________ ______________________
                                   (қолы)       (қолды таратып жазу)
                                        20 ___ж. «____»______________

Қадағаланатын саладағы /аядағы/
өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізу және іске
асыру тиімділігін бағалау жөніндегі
әдістемеге 5-қосымша     

Нысан

Мемлекеттік органдар қызметінің тиімділігін бағалау нәтижелері
бойынша келіспеушіліктер кестесі
_______________________________________________________
(мемлекеттік органның атауы)

«Қадағаланатын саладағы /аядағы /өңірдегі стратегиялық мақсаттар мен
міндеттерге қол жеткізу және іске асыру» бағыты бойынша

Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі уәкілетті органның қорытындысы

Бағаланатын мемлекеттік органның наразылығы

Шағымдану қорытындысы бойынша шешім (қабылданды/қабылданбады)

Ескертпе (наразылықты қабылдау/қабылдамау негіздемесі)

1

2

3

4

5

1





2





...





      Тұжырымдар: 1-критерий бойынша:_______________________________;
      2-критерий бойынша:___________________________________________;
      Шағымдану қорытындыларын ескере отырып, жалпы балл __________ құрады.

      Комиссия төрағасы, лауазымы _______ ______ __________________
                                   (күні) (қолы)(қолды таратып жазу)

      Шағымдану қорытындылармен таныстым
      Бағаланатын мемлекеттік органның
      өкілі, лауазымы ________ __________ ____________________
                       (күні)   (қолы)    (қолды таратып жазу)
                                      «____»______________ 20 ___ж.

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады