Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті туралы ережені бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 11 қарашадағы № 489 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 18 қарашада № 9877 тіркелді.

      "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 24 сәуірдегі № 387 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті туралы ереже бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті (Э.К. Өтепов) заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде мерзімді баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялау үшін жолдауды;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық оның алғаш рет ресми жарияланғаннан күннен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2014 жылғы 11 қарашадағы
№ 489 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті туралы ереже

      Ескерту. Ереже жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 12.07.2022 № 695 бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті (бұдан әрі - Комитет) Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкіне бекітіліп берілген мүлікті қоспағанда, республикалық мүлікті басқару, республикалық мүлікке мемлекет құқықтарын, жекешелендіруді және экономиканың стратегиялық маңызы және стратегиялық объектілері бар салаларында меншіктің мемлекеттік мониторингін іске асыру саласында басшылықты жүзеге асырады.

      2. Комитет өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.

      3. Комитет мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, оның өз атауы қазақ тілінде көрсетілген мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі қазынашылық органдарында шоттары болады.

      4. Комитет азаматтық-құқықтық қатынастарды өз атынан жасайды.

      5. Комитет заңнамаға сәйкес уәкілеттік берілген болса, ол мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқылы.

      6. Комитет өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Комитет басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.

      7. Комитеттің құрылымы мен штат санының лимиті Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітіледі.

      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: пошталық индекс 010000, Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Жеңіс даңғылы, 11.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің м.а. 30.12.2022 № 1350 бұйрығымен.

      9. Мемлекеттік органның толық атауы – "Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитеті" республикалық мемлекеттік мекемесі.

      10. Осы ереже Комитеттің құрылтай құжаты болып табылады.

      11. Комитеттің қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.

      12. Комитетке кәсіпкерлік субъектілерімен Комитеттің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысынан шарттық қатынастар жасауға тыйым салынады.

      Егер Комитетке заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыруға құқық берілсе, онда мұндай қызметтен алынған кіріс мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2-тарау. Комитеттің мақсаттары, құқықтары мен міндеттері

      13. Мақсаттары:

      1) орталық атқарушы органның құзыреті шегінде республикалық мүлікті басқару, республикалық мүлікке мемлекет құқықтарын, жекешелендіруді іске асыру саласында басшылықты жүзеге асыру;

      2) "Экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншіктің мемлекеттік мониторингі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларында меншіктің мемлекеттік мониторингін жүзеге асыру.

      14. Құқықтары мен міндеттері:

      1) мемлекеттік органдардан, олардың лауазымды тұлғаларынан және өзге де тұлғалардан заңнамада белгіленген тәртіппен қажетті ақпарат пен материалдарды сұрату, алу және оларға беру;

      2) Комитеттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша қолданыстағы заңнаманы пайдалану бойынша түсіндірулер мен түсініктемелер беру;

      3) Еңбек кодексінде және мемлекеттік қызмет туралы заңнамада көзделген жағдайларда және тәртіпте қызметкерлерді көтермелеу, оларға тәртіптік жаза қолдану, қызметкерлерді материалдық жауапкершілікке тарту;

      4) құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің жобаларын әзірлеуге қатысу;

      5) Комитеттің аумақтық бөлімшелеріне орындауға міндетті нұсқаулар беру;

      6) Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген өзге де құқықтар мен міндеттерді жүзеге асыру.

      15. Функциялары:

      1) меншіктің мемлекеттік мониторингінің бірыңғай республикалық дерекқорын жүргізу;

      2) қажет болған жағдайда орталық атқарушы органдармен және меншiгiнде не басқаруында мониторинг объектiлерi бар тұлғалармен бiрлесiп, кәсiпорындардың экономикалық тиiмдiлiгiн арттыруға бағытталған шараларды әзiрлеу;

      3) республикалық мемлекеттiк меншiкке жататын концессия және мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектiлерi бойынша жасалған концессия шарттарының тiзiлiмiн жүргiзу;

      4) Қазақстан Республикасының атынан республикалық заңды тұлғаларға қатысты республикалық меншік құқығының субъектісі құқығын жүзеге асыру, оның ішінде республикалық заңды тұлғаларды қайта ұйымдастыру және тарату кезінде табыстау актілерін, сондай-ақ бөлісу, аралық тарату және тарату баланстарын бекіту;

      5) тиісті саланың уәкілетті органының ұсынуы бойынша республикалық мемлекеттік кәсіпорын қызметінің нысанасы мен мақсатын, сондай-ақ осындай қызметті жүзеге асыратын республикалық мемлекеттік кәсіпорынның түрін (шаруашылық жүргізу құқығындағы немесе қазыналық кәсіпорын) айқындау және республикалық мемлекеттік кәсіпорындардың жарғыларын, оларға енгізілетін өзгерістер мен толықтыруларды бекіту;

      6) республикалық мемлекеттік кәсіпорынға алып қойылған мүлікті күтіп ұстау және оны кейіннен баланстан шығара отырып, өзге тұлғаға бергенге дейін сақталуын қамтамасыз ету мерзімін белгілеу;

      7) таратылған республикалық мемлекеттік заңды тұлғаның кредиторлардың талаптары қанағаттандырылғаннан кейін қалған мүлкін қайта бөлу;

      8) тиісті саланың уәкілетті органының ұсынуы бойынша республикалық мемлекеттік кәсіпорынға бекітіліп берілген мүлікті (өзі өндірген өнімді сатуды қоспағанда) иеліктен шығаруға немесе оған өзгеше тәсілмен билік етуге, филиалдар (өкілдіктер) құруға жазбаша келісім береді;

      9) республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорынға негізгі құралдарға жататын мүлікті иеліктен шығаруды немесе өзге тәсілмен билік етуді келісу;

      10) тиiстi саланың уәкiлеттi органына республикалық заңды тұлғаны қайта ұйымдастыруды және таратуды жүзеге асыруға келiсім беру;

      11) республикалық мүлікті жеке тұлғаларға және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейіннен сатып алу құқығынсыз, шағын кәсіпкерлік субъектілерінің меншігіне кейіннен сатып алу құқығымен немесе кейіннен өтеусіз негізде беру құқығымен мүліктік жалдауға (жалға алуға), сенімгерлік басқаруға беру;

      12) жекешелендіру объектісінде мемлекеттік материалдық резервтің материалдық құндылықтары болған жағдайда, сату туралы шешім қабылданғаннан кейін бес жұмыс күні ішінде мемлекеттік материалдық резерв саласындағы уәкілетті органға және тиісті орталық атқарушы органдарға олар объектіні жекешелендiргенге дейін осы материалдық құндылықтарды бұдан әрі орналастыру туралы шешім қабылдау үшін хабарлау;

      13) сатып алушының талап етуі бойынша жекешелендiру объектiлерiнiң ауыртпалықтары туралы, сондай-ақ кредиторлық және дебиторлық берешектер сомасы, егер жекешелендiру объектiсi мүлiктiк кешен ретіндегі кәсiпорын болып табылса, жекешелендірілетін кәсіпорынның жасасқан шарттары туралы ақпаратты дайындауды және ұсынуды жүзеге асыру;

      14) республикалық мүлікті жекешелендіруді жүзеге асыру, оның ішінде республикалық мүлікті, сондай-ақ нарықта үстем немесе монополиялық жағдайға ие табиғи монополия субъектілері немесе нарық субъектілері болып табылмайтын мүліктік кешен ретінде кәсіпорындарды жекешелендіру туралы шешім қабылдау, объектіні жекешелендіруге дайындау процесінде республикалық мүліктің сақталуын қамтамасыз ету, жекешелендіру процесін ұйымдастыру үшін делдалды тарту, жекешелендіру объектісін бағалауды қамтамасыз ету, жекешелендіру объектісін сатып алу-сату шарттарын дайындау мен жасасуды және сатып алу-сату шарттары талаптарының сақталуын бақылауды жүзеге асыру;

      15) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмi бойынша акционерлiк қоғамдардың және жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктердiң, сондай-ақ республикалық мемлекеттiк кәсiпорындардың құрылтайшысы болу;

      16) Қазақстан Республикасы Үкіметінің атынан мемлекеттің акционерлік қоғамды (жауапкершілігі шектеулі серіктестікті) басқаруға акционер (қатысушы) ретінде қатысу құқықтарын жүзеге асыру;

      17) республикалық мемлекеттік кәсіпорындардың, Қазақстан Республикасы қатысатын акционерлік қоғамдардың және жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жұмыс істеуі мен оларды басқару тиімділігінің мониторингін ұйымдастыруды және жүргізуді жүзеге асыру;

      18) Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң шешiмi бойынша республикалық меншiктегi акциялардың (жарғылық капиталдағы қатысу үлестерінiң) мемлекеттiк пакетiн иелену және пайдалану құқықтарын тиiстi саланың уәкiлеттi органына беру;

      19) өңірлердегі және тұтас алғанда республикадағы әлеуметтік-экономикалық дамуға қолайсыз әсер ететін факторларды анықтау мақсатында меншіктің мемлекеттік мониторингінің нысанасы жөніндегі ақпаратты талдауды жүзеге асыру;

      20) Қазақстан Республикасының ақпараттандыру туралы заңнамасына сәйкес ақпараттық жүйелердi қолдана отырып, электрондық қызметтерді көрсету;

      21) меншiктің мемлекеттiк мониторингiн жүргізу жоспары мен бағдарламасын бекіту;

      22) меншiктiң мемлекеттiк мониторингi жөнiндегi жұмыстарды жүргiзу үшiн мемлекеттiк бюджеттiк қаржы бөлу көлемiн негiздеу;

      23) республикалық мүлiк мәселелерi бойынша мемлекеттiң мүдделерiн бiлдiру, Қазақстан Республикасына тиесiлi мүлiктiк құқықтарды қорғауды жүзеге асыру;

      23-1) Комитеттің аумақтық бөлімшелеріне бірінші сатыдағы соттардың шешімдеріне апелляциялық шағым жасауға келісім береді;

      24) "Экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншіктің мемлекеттік мониторингі туралы" 2003 жылғы 4 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларындағы меншiктiң мемлекеттiк мониторингiн жүзеге асыру;

      25) экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларында болып жатқан өзгерiстердi талдау және өндiргiш күштердiң дамуын болжау мақсатында негiзгi өндiрiстiк-техникалық, технологиялық, қаржы-экономикалық, құқықтық және өзге де параметрлері бойынша мониторинг объектiлерiн қадағалау;

      26) Қазақстан Республикасына тиесiлi акцияларға дивидендтердiң уақтылы және толық есептелуіне және олардың төленуіне, сондай-ақ жарғылық капиталындағы қатысу үлесi Қазақстан Республикасына тиесiлi жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктiң қатысушылары арасында таза табыстың бөлінуіне бақылауды жүзеге асыру;

      27) меншіктің мемлекеттік мониторингінің нысанасы бойынша ақпарат жинау мен талдауды жүзеге асыра отырып, мониторинг объектілерінің жүйелік зерттеулерін өткізуді ұйымдастыру;

      28) республикалық меншіктегі мүлікті жалға беруден түсетін кірістерді республикалық бюджетке алу;

      29) өз құзыреті шегінде республикалық меншікке жататын концессия және мемлекеттік-жекешелік әріптестік объектілері бойынша концессия шарттарының мониторингін жүзеге асыру және мониторинг нәтижелерін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға жіберу;

      30) Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында көзделген жағдайда концессиялық жобаларды келiсу;

      31) концессия және мемлекеттік-жекешелік әріптестік шарттары негізінде құрылған объектілерді республикалық меншікке қабылдау;

      32) Қазақстан Республикасының Үкiметi айқындайтын тәртiппен мемлекеттiк мүлiк тiзiлiмiн жүргiзу және мемлекеттiк мүлiк тiзiлiмiн пайдаланушыларға ақпарат ұсыну;

      32-1) республикалық меншікке айналдырылған (түскен), тәркіленген мүлікті, сондай-ақ "Заңсыз иемденілген активтерді мемлекетке қайтару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес мемлекет кірісіне айналдырылған мүлікті (активтерді) есепке алу және одан әрі пайдалану бойынша дерекқорды жүргізу;

      32-2) "Заңсыз иемденілген активтерді мемлекетке қайтару туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес басқарушы компанияның мүлікті (активтерді) басқару тиімділігін бақылауды жүзеге асыру;

      32-3 басқарушы компанияға берілген активтерді басқару тәртібін айқындау;

      33) мемлекеттiк мүлiктiң мақсатқа сай пайдаланылуын бақылауды және артық, пайдаланылмайтын не мақсатқа сай пайдаланылмайтын мүлiктi алып қоюды республикалық мүлiкке қатысты үш жылда кемiнде бiр рет жүзеге асыру;

      34) мемлекеттiк емес заңды тұлғалар мен жеке тұлғалардың республикалық меншікке берілетін мүлкі жөнінде сыйға тарту шартын жасасу туралы шешімді Қазақстан Республикасының Үкiметi айқындайтын тәртiппен қабылдау;

      35) оларға меншік құқығын мемлекет сыйға тарту шарты бойынша иеленген мүлiктi есепке алуды мемлекеттiк мүлік тізіліміне ол туралы мәліметтер енгізу жолымен жүргізу;

      36) "Байқоңыр" кешені объектілерінің сақталуы мен оларды пайдалану шарттарына бақылауды жүзеге асыру;

      37) "Мемлекеттiк мүлiк туралы" 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 177-бабында белгiленген мәселелер тiзбесi бойынша мемлекет қатысатын акционерлiк қоғамдар (жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктер) акционерлерiнiң (жауапкершiлiгi шектеулi серiктестiктерге қатысушылардың) жалпы жиналыстарында қабылдауға ұсынылатын шешiмдердiң жобаларын келiсу;

      38) мүдделі орталық және жергілікті атқарушы органдардың ұсынымдары бойынша экономиканың стратегиялық маңызы бар салаларының өздеріне қатысты меншіктің мемлекеттік мониторингі жүзеге асырылатын объектілері тізбесін өзгерту және (немесе) толықтыру жөнінде үш жылда кемінде бір рет Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыныстар енгізу;

      39) республикалық заңды тұлғаға берілген немесе өзінің шаруашылық қызметінің нәтижесінде ол ие болған мүлікті тиісті саланың уәкілетті органымен келісім бойынша алып қоюды немесе қайта бөлуді жүзеге асыру;

      40) мемлекеттік мүліктің нысаналы пайдаланылуын бақылау нәтижелері бойынша анықталған республикалық заңды тұлғалардың артық, пайдаланбайтын не мақсатына сай пайдаланбаған мүлкін бақылауды жүзеге асырған кезден бастап алты ай өткен соң тиісті саланың уәкілетті органының келісімінсіз алып қоюды жүзеге асыру;

      41) республикалық заңды тұлғаларға бекітіліп берілген мүлікті мүліктік жалдауға (жалға алуға) беруге талдау жүргізу;

      42) сатып алу-сату шартын, оның iшiнде өзiнiң қолданысын тоқтатқан шартты орындауға байланысты бақылауды жүзеге асыру кезінде жұмысқа сарапшыларды, сондай-ақ консультациялық, бағалау, аудиторлық және өзге де ұйымдарды тарту;

      43) Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша акционерлік қоғамдардың орналастырылатын акцияларына төлем жасауды және Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне сәйкес ақша енгізу жолымен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің жарғылық капиталына салымды, сондай-ақ республикалық мүлікті, оның ішінде акцияларды, қатысу үлестерін енгізуді жүзеге асыру;

      44) республикалық мүліктің нысаналы және тиiмдi пайдаланылуына бақылауды жүзеге асыру;

      45) жалғыз акционері (қатысушысы) Қазақстан Республикасы болып табылатын акционерлік қоғамдардың (жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің) тиісті директорлар кеңесінің (байқау кеңесінің) құрамына өз өкілін тағайындайды, ал Қазақстан Республикасы қатысатын өзге де акционерлік қоғамдар мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктерде – директорлар кеңесіне немесе байқау кеңестеріне кандидатураны акционерлердің немесе жауапкершілігі шектеулі серіктестік қатысушыларының жалпы жиналысына бекітуге ұсыну;

      46) "Мемлекеттiк мүлiк туралы" 2011 жылғы 1 наурыздағы Қазақстан Республикасы Заңының 5-тарауында белгiленген жағдайлар мен шарттарда мемлекет меншiгiне алынатын мүлiкке өтем төлеудi жүзеге асыру;

      47) мемлекеттік мүлік тізілімінде мемлекеттік мүліктің бірыңғай есепке алынуын қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіру мен ұйымдастыруды жүзеге асыру;

      48) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп, акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарларын және ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларын әзірлеу, бекіту, сондай-ақ олардың іске асырылуын мониторингтеу және бағалау тәртібін әзірлеуге қатысу;

      49) зерттеу жүргiзу тапсырылған тұлғаларды және танысу үшiн ұсынылуға тиiс ақпарат тiзбесiн көрсете отырып, мониторинг объектiсiнiң басшыларын зерттеу жүргiзiлетiнi туралы хабардар ету;

      50) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органмен бірлесіп, акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің және ұлттық компаниялардың даму жоспарларының орындалуы жөніндегі есептерді және ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың іс-шаралар жоспарларының орындалуы бойынша есептерді әзірлеу және ұсыну тәртібін әзірлеуге қатысу;

      51) меншiгiнде немесе басқаруында осы объектiлер бар тұлғаларды мониторинг объектiлерiн зерттеу нәтижелерiмен таныстыру;

      52) республикалық мүлікті пайдалануға беру жөніндегі өкілеттіктерді жүзеге асыру;

      53) республикалық меншікке айналдырылған (түскен) мүлікті есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;

      54) меншiктің мемлекеттiк мониторингiн жүргізу жөніндегі жұмыстарды үйлестіруді жүзеге асыру;

      55) меншiктiң мемлекеттiк мониторингінің нысанасы бойынша анық және объективтi талдау үшiн қажеттi ақпаратты сұратуды және алуды жүзеге асыру;

      56) мониторинг объектiлерiн тiкелей зерттеуге, меншiктiң мемлекеттiк мониторингi нысанасына жатқызылатын ақпаратты жинау мен талдауға қатысу үшiн Қазақстан Республикасының орталық және жергiлiктi атқарушы органдарының өкiлдерiн тарту;

      57) Қазақстан Республикасының орталық және жергiлiктi атқарушы органдарынан, сондай-ақ мониторинг объектiлерiнен меншiктiң мемлекеттiк мониторингiн жүзеге асыру үшiн қажеттi құжаттар мен мәлiметтердi сұрату мен алуды жүзеге асыру;

      58) адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын қозғайтын нормативтік құқықтық актілерді қоспағанда, Комитеттің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу және бекіту;

      59) мемлекеттік материалдық резервті және жедел басқарудағы мүлікті, арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдарын, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерін, басқа да әскерлер мен әскери құралымдарды қоспағанда, жүктелген функцияларды орындауы үшін орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган бекітетін тізбе бойынша қажетті мүлікпен қамтамасыз ету;

      60) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган аумақтық бөлімшелерінің активтерін мемлекеттік мүлікті есепке алу саласындағы бірыңғай операторға сенімгерлік басқаруға беру бойынша шешім қабылдау;

      61) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган аумақтық бөлімшелерінің мүлкін басқару және күтіп ұстау үшін мемлекеттік мүлікті есепке алу саласындағы бірыңғай операторды қаржыландыруды жүзеге асыру;

      62) мемлекеттік материалдық резервті және жедел басқарудағы мүлікті, арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдарын, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерін, басқа да әскерлер мен әскери құралымдарды қоспағанда, орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерін жүктелген функцияларды орындауы үшін мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган қамтамасыз ететін қажетті мүліктің тізбесін әзірлеу;

      63) мемлекеттік мүлік жөніндегі уәкілетті орган аумақтық бөлімшелерінің мемлекеттік мүлікті есепке алу саласындағы бірыңғай операторға сенімгерлік басқаруға берілетін активтерінің тізбесін әзірлеу;

      64) мемлекеттік органдардың өзара іс-қимыл жасау және пайдаланушыларға одан мәліметтер ұсыну тәртібін қоса алғанда, мемлекеттік мүлік тізілімін жүргізу қағидаларын әзірлеу;

      65) номенклатура өзгерген кезде алушы мемлекеттік органдармен және мемлекеттік материалдық резерв саласындағы уәкілетті органмен келісу бойынша жаңартылуға жататын мемлекеттік резервтің материалдық құндылықтарын және броньнан шығарылған материалдық құндылықтарды басқа мемлекеттік органдардың балансына өтеусіз негізде беру бойынша шешім қабылдау;

      66) мемлекеттік резервтің материалдық құндылықтарын кәдеге жарату туралы мемлекеттік материалдық резерв саласындағы уәкілетті органның шешімін келісу;

      67) Қазақстан Республикасы акционері (қатысушысы) болып табылатын акционерлік қоғамдардың акциялары мен жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердегі қатысу үлестерін және республикалық меншіктегі стратегиялық объектілерді қоспағанда, тиісті саланың уәкілетті органымен келісу бойынша республикалық мемлекеттік мүлікті акционерлік қоғамның акцияларын төлеуге не жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің жарғылық капиталына беру туралы шешім қабылдау;

      68) Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша орналастырылатын акцияларға ақы төлеуді, "Астана" халықаралық қаржы орталығының қолданыстағы құқығына сәйкес тіркелген заңды тұлғалардың жарғылық капиталына салым енгізуді Қазақстан Республикасының Бюджет кодексіне сәйкес ақша, сондай-ақ республикалық мүлікті, оның ішінде акцияларды, үлестерді, пайларды және жарғылық капиталға қатысудың өзге де нысандарын енгізу жолымен жүзеге асырады;

      69) "Астана" халықаралық қаржы орталығының актілерінде айқындалған тәртіппен "Астана" халықаралық қаржы орталығының қолданыстағы құқығына сәйкес тіркелген заңды тұлғаларды басқаруда қатысуға Қазақстан Республикасы Үкіметінің атынан акционер (қатысушы, салымшы, мүше) ретінде мемлекеттің құқығын жүзеге асыру;

      70) алып тасталды – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 12.01.2024 № 10 бұйрығымен;

      71) Комитеттің құзыреті шегінде құқықтық актілерді әзірлеу және қабылдау;

      72) экономика саласындағы келеңсіз процестердің алдын алу және оларды жою жөнінде ұсыныстар әзірлеу және Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсыну;

      73) Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітетін мемлекеттік бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру;

      74) гендерлік саясатты іске асыруға қатысу;

      75) алып тасталды – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 12.01.2024 № 10 бұйрығымен;

      76) Комитеттің құзыреті шегінде нормативтік құқықтық актілердің жобаларын келісу және олар бойынша қорытынды ұсыну;

      77) Қазақстан Республикасының заңнамасымен көзделген өзге де функцияларды жүзеге асырады.

      Ескерту. 15-тармаққа өзгеріс енгізілді – ҚР Қаржы министрінің м.а. 30.12.2022 № 1350; 12.01.2024 № 10 бұйрықтарымен.

3-тарау. Комитеттің қызметін ұйымдастыру кезіндегі оның басшысының мәртебесі және өкілеттіктері

      16. Комитетті басқаруды Комитетке жүктелген міндеттердің орындалуына және оның өкілеттіктерін жүзеге асыруға дербес жауапты басшы жүзеге асырады.

      Комитеттің аумақтық бөлімшелерінің басшыларын Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің келісімі бойынша Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің аппарат басшысы қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.

      17. Комитет басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.

      18. Комитет басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.

      19. Комитет басшысының өкілеттігі:

      1) өз орынбасарларының, Комитеттің аумақтық және құрылымдық бөлімшелері басшыларының міндеттерін айқындайды;

      2) заңнамаға сәйкес Комитеттің қызметкерлерін және Комитеттің аумақтық бөлімшелері басшыларының орынбасарларын лауазымдарға тағайындайды және лауазымдарынан босатады;

      3) заңнамада белгіленген тәртіппен тәртіптік жаза қолданады;

      4) Комитеттің құрылымдық бөлімшелері және оның аумақтық бөлімшелері туралы ережелерді бекітеді;

      5) Комитеттің штат саны лимитінің шегінде Комитеттің штат кестесін бекітеді;

      6) белгіленген тәртіпте Комитеттің қызметкерлеріне, Комитеттің аумақтық бөлімшелері басшыларына іссапар, демалыстар ұсыну, материалдық көмек көрсету, даярлау (қайта даярлау), біліктілігін арттыру, көтермелеу, үстемеақы төлеу және сыйлықақы беру мәселелерін шешеді;

      7) Комитеттің бұйрықтарына қол қояды;

      8) заңнамаға сәйкес Комитетті барлық мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда білдіреді;

      9) сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дербес жауапты болады;

      10) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттікті жүзеге асырады.

      20. Басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес анықтайды.

4-тарау. Комитеттің мүлкі

      21. Комитеттің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Комитеттің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірісті қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      22. Комитетке бекітілген мүлік республикалық меншікке жатады.

      23. Егер заңнамада өзгеше белгіленбесе, Комитет өзіне бекітіліп берілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5-тарау. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату

      24. Комитетті қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүргізіледі.

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң қарамағындағы ұйымдардың тізбесі

      1. "Ақпараттық есептеу орталығы" акционерлік қоғамы.

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң қарамағындағы аумақтық бөлiмшелердің тізбесі

      Ескерту. Тізбеге өзгеріс енгізілді – ҚР Қаржы министрінің м.а. 30.12.2022 № 1350 бұйрығымен.

      1. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Ақмола мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Ақтөбе мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Алматы мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      4. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Атырау мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      5. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Шығыс Қазақстан мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      6. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Жамбыл мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      7. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Батыс Қазақстан мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      8. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Қарағанды мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      9. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Қостанай мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      10. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Қызылорда мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      11. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Маңғыстау мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      12. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Түркістан мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      13. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Шымкент қаласы мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      14. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Павлодар мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      15. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Солтүстiк Қазақстан мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      16. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттік мүлік және жекешелендіру комитетінің Астана қаласы бойынша мемлекеттік мүлік және жекешелендіру департаменті.

      17. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Алматы қаласы мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      18. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Байқоңыр мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      19. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Абай облысы бойынша мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      20. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Жетісу облысы бойынша мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.

      21. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлiгi Мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру комитетiнiң Ұлытау облысы бойынша мемлекеттiк мүлiк және жекешелендiру департаментi.


Об утверждении Положения о Комитете государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 11 ноября 2014 года № 489. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 18 ноября 2014 года № 9877.

      В соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 апреля 2008 года № 387 "О некоторых вопросах Министерства финансов Республики Казахстан" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о Комитете государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      2. Комитету государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан (Утепов Э.К.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Министр

Б. Султанов


  Утверждено
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 11 ноября 2014 года № 489

Положение о Комитете государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан

      Сноска. Положение - в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 12.07.2022 № 695.

Глава 1. Общие положения

      1. Комитет государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан (далее - Комитет) осуществляет руководство в сферах управления республиканским имуществом, реализации прав государства на республиканское имущество, приватизации и государственного мониторинга собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение, и стратегических объектов, за исключением имущества, закрепленного за Национальным Банком Республики Казахстан.

      2. Комитет осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Комитет является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на казахском языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Комитет вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Комитет имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Комитет по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Комитета и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности Комитета утверждаются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      8. Местонахождение юридического лица: почтовый индекс 010000, Республика Казахстан, город Астана, проспект Жеңіс, 11.

      Сноска. Пункт 8 - в редакции приказа и.о. Министра финансов РК от 30.12.2022 № 1350.

      9. Полное наименование государственного органа – республиканское государственное учреждение "Комитет государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом Комитета.

      11. Финансирование деятельности Комитета осуществляется из республиканского бюджета.

      12. Комитету запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся полномочиями Комитета.

      Если Комитету законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в государственный бюджет.

Глава 2. Задачи, права и обязанности Комитета

      13. Задачи:

      1) осуществление в пределах компетенции центрального исполнительного органа руководства в сфере управления республиканским имуществом, реализации прав государства на республиканское имущество, приватизации;

      2) осуществление государственного мониторинга собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение, в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственном мониторинге собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение".

      14. Права и обязанности:

      1) запрашивать, получать в установленном законодательством порядке от государственных органов, их должностных лиц и иных лиц, и передавать им необходимую информацию и материалы;

      2) давать разъяснения и комментарии по применению действующего законодательства по вопросам, входящим в компетенцию Комитета;

      3) поощрять работников, налагать дисциплинарные взыскания, привлекать работников к материальной ответственности в случаях и порядке, предусмотренных Трудовым кодексом и законодательством о государственной службе;

      4) участвовать в пределах компетенции в разработке проектов нормативных правовых актов;

      5) давать обязательные для исполнения указания территориальным подразделениям Комитета;

      6) осуществлять иные права и обязанности, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      15. Функции:

      1) ведение единой республиканской базы данных государственного мониторинга собственности;

      2) разработка мер, направленных на повышение экономической эффективности предприятий, в случае необходимости совместно с центральными исполнительными органами и лицами, в собственности либо управлении которых находятся объекты мониторинга;

      3) ведение реестра заключенных договоров концессии по объектам концессии и государственно-частного партнерства, относящимся к республиканской государственной собственности;

      4) осуществление от имени Республики Казахстан права субъекта права республиканской собственности по отношению к республиканским юридическим лицам, в том числе утверждение передаточных актов, а также разделительных, промежуточных ликвидационных и ликвидационных балансов при реорганизации и ликвидации республиканских юридических лиц;

      5) определение предмета и цели деятельности республиканского государственного предприятия, а также вида республиканского государственного предприятия (на праве хозяйственного ведения или казенное предприятие), осуществляющего такую деятельность, и утверждение уставов республиканских государственных предприятий, внесение в него изменений и дополнений по представлению уполномоченного органа соответствующей отрасли;

      6) установление республиканскому государственному предприятию срока содержания и обеспечения сохранности изъятого имущества до его передачи иному лицу с последующим списанием с баланса;

      7) перераспределение имущества ликвидированного республиканского юридического лица, оставшегося после удовлетворения требований кредиторов;

      8) по представлению уполномоченного органа соответствующей отрасли предоставляет письменное согласие республиканскому государственному предприятию на отчуждение или распоряжение иным способом закрепленным за ним имуществом (за исключением продажи произведенной им продукции), создание филиалов (представительств);

      9) согласование республиканскому государственному казенному предприятию отчуждения или иным способом распоряжения имуществом, относящегося к основным средствам;

      10) согласование осуществления реорганизации и ликвидации республиканского юридического лица уполномоченному органу соответствующей отрасли;

      11) предоставление республиканского имущества в имущественный наем (аренду), доверительное управление физическим лицам и негосударственным юридическим лицам без права последующего выкупа, с правом последующего выкупа или правом последующей передачи в собственность субъектам малого предпринимательства на безвозмездной основе;

      12) в случае наличия на объекте приватизации материальных ценностей государственного материального резерва уведомление уполномоченного органа в области государственного материального резерва и соответствующих центральных исполнительных органов в течение пяти рабочих дней после принятия решения о продаже, для принятия им решения о дальнейшем размещении этих материальных ценностей до приватизации объекта;

      13) осуществление подготовки и представления по требованию покупателя информации об обременениях объектов приватизации, а также сумме кредиторской и дебиторской задолженности, заключенных приватизируемым предприятием договорах, если объектом приватизации является предприятие как имущественный комплекс;

      14) осуществление приватизации республиканского имущества, в том числе принятие решения о приватизации республиканского имущества, а также предприятий как имущественного комплекса, не являющихся субъектами естественной монополии или субъектами рынка, занимающими доминирующее или монопольное положение на рынке, обеспечение сохранности республиканского имущества в процессе подготовки объекта к приватизации, привлечение посредника для организации процесса приватизации, обеспечение оценки объекта приватизации, осуществление подготовки и заключения договоров купли-продажи объекта приватизации и контроль за соблюдением условий договоров купли-продажи;

      15) выступление учредителем акционерных обществ и товариществ с ограниченной ответственностью, а также республиканских государственных предприятий по решению Правительства Республики Казахстан;

      16) осуществление от лица Правительства Республики Казахстан права государства как акционера (участника) на участие в управлении акционерным обществом (товариществом с ограниченной ответственностью);

      17) осуществление организации и проведения мониторинга функционирования и эффективности управления республиканскими государственными предприятиями, акционерными обществами и товариществами с ограниченной ответственностью с участием Республики Казахстан;

      18) передача прав владения и пользования государственным пакетом акций (долей участия в уставном капитале), находящимся в республиканской собственности, уполномоченному органу соответствующей отрасли по решению Правительства Республики Казахстан;

      19) осуществление анализа информации по предмету государственного мониторинга собственности с целью выявления факторов, оказывающих неблагоприятное воздействие на социально-экономическое развитие регионов и республики в целом;

      20) оказание электронных услуг с применением информационных систем в соответствии с законодательством Республики Казахстан об информатизации;

      21) утверждение плана и программы проведения государственного мониторинга собственности;

      22) обоснование объема государственных бюджетных ассигнований для проведения работ по государственному мониторингу собственности;

      23) представление интересов государства по вопросам республиканского имущества, осуществление защиты имущественных прав, принадлежащих Республике Казахстан;

      23-1) согласовывает апелляционное обжалование решений судов первой инстанции территориальными подразделениями Комитета;

      24) осуществление государственного мониторинга собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение, в соответствии с Законом Республики Казахстан от 4 ноября 2003 года "О государственном мониторинге собственности в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение";

      25) отслеживание объектов мониторинга по основным производственно-техническим, технологическим, финансово-экономическим, правовым и иным параметрам с целью анализа происходящих изменений и прогноза развития производительных сил в отраслях экономики, имеющих стратегическое значение;

      26) осуществление контроля за своевременностью и полнотой начисления дивидендов на принадлежащие Республике Казахстан акции и их выплатой, а также за распределением чистого дохода между участниками товарищества с ограниченной ответственностью, доля участия в уставном капитале которого принадлежит Республике Казахстан;

      27) организация проведения систематических обследований объектов мониторинга с осуществлением сбора и анализа информации по предмету государственного мониторинга собственности;

      28) взимание в республиканский бюджет доходов от аренды имущества, находящегося в республиканской собственности;

      29) осуществление мониторинга договоров концессии по объектам концессии и государственно-частного партнерства, относящимся к республиканской собственности, в пределах своей компетенции и направление результатов мониторинга в центральный уполномоченный орган по государственному планированию;

      30) согласование концессионных проектов в случае, предусмотренном бюджетным законодательством Республики Казахстан;

      31) принятие созданных на основе договоров концессии и государственно-частного партнерства объектов в республиканскую собственность;

      32) ведение реестра государственного имущества в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан, и представление информации пользователям реестра государственного имущества;

      32-1) ведение базы данных по учету и дальнейшему использованию конфискованного имущества, обращенного (поступившего) в республиканскую собственность, а также имущества (активов), обращенного (обращенных) в доход государства в соответствии с Законом Республики Казахстан "О возврате государству незаконно приобретенных активов;

      32-2) осуществление контроля эффективности управления имуществом (активами) управляющей компанией в соответствии с Законом Республики Казахстан "О возврате государству незаконно приобретенных активов;

      32-3) определение порядка управления переданными управляющей компании активами;

      33) осуществление не реже одного раза в три года контроля целевого использования государственного имущества и изъятие излишнего, неиспользуемого либо используемого не по назначению имущества в отношении республиканского имущества;

      34) принятие решения о заключении договора дарения по имуществу негосударственных юридических и физических лиц, передаваемому в республиканскую собственность, в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан;

      35) ведение учета имущества, права на которое приобретены государством по договору дарения, путем внесения сведений о нем в реестр государственного имущества;

      36) осуществление контроля за сохранностью и условиями эксплуатации объектов комплекса "Байконур";

      37) согласование проектов решений, предлагаемых для принятия на общих собраниях акционеров (участников товариществ с ограниченной ответственностью) акционерных обществ (товариществ с ограниченной ответственностью) с участием государства по перечню вопросов, установленных статьей 177 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе";

      38) внесение не реже одного раза в три года в Правительство Республики Казахстан предложений по изменению и (или) дополнению перечня объектов отраслей экономики, имеющих стратегическое значение, в отношении которых осуществляется государственный мониторинг собственности, по рекомендациям заинтересованных центральных и местных исполнительных органов;

      39) осуществление по согласованию с уполномоченным органом соответствующей отрасли изъятия или перераспределения имущества, переданного республиканскому юридическому лицу или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;

      40) осуществление изъятия излишнего, неиспользуемого либо используемого не по назначению имущества республиканских юридических лиц, выявленных по результатам контроля целевого использования государственного имущества, по истечении шести месяцев с момента осуществления контроля без согласования с уполномоченным органом соответствующей отрасли;

      41) проведение анализа предоставления в имущественный наем (аренду) имущества, закрепленного за республиканскими юридическими лицами;

      42) привлечение к работе экспертов, а также консультационные, оценочные, аудиторские и иные организации при осуществлении контроля, связанного с исполнением договора купли-продажи, в том числе прекратившего свое действие;

      43) осуществление оплаты размещаемых акций акционерных обществ и внесения вклада в уставный капитал товариществ с ограниченной ответственностью путем внесения денег в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан, а также республиканского имущества, в том числе акций, долей участия в уставном капитале по решению Правительства Республики Казахстан;

      44) осуществление контроля за целевым и эффективным использованием республиканского имущества;

      45) назначение своего представителя в состав соответствующего совета директоров (наблюдательного совета) акционерных обществ (товариществ с ограниченной ответственностью), в которых единственным акционером (участником) является Республика Казахстан, а в иных акционерных обществах и товариществах с ограниченной ответственностью с участием Республики Казахстан представление на утверждение общего собрания акционеров или участников товарищества с ограниченной ответственностью кандидатуры в советы директоров или наблюдательные советы;

      46) осуществление выплаты возмещения за национализируемое имущество в случаях и на условиях, установленных главой 5 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе";

      47) осуществление координации и организации работы по обеспечению единого учета государственного имущества в реестре государственного имущества;

      48) участие в разработке совместно с центральным уполномоченным органом по государственному планированию порядка разработки, утверждения планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний и планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, а также мониторинга и оценки их реализации;

      49) уведомление руководителей объекта мониторинга о проведении обследования с указанием лиц, которым поручено его провести, и перечня информации, которая должна быть представлена для ознакомления;

      50) участие в разработке совместно с центральным уполномоченным органом по государственному планированию порядка разработки и представления отчетов по исполнению планов развития национальных управляющих холдингов, национальных холдингов и национальных компаний и планов мероприятий национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство;

      51) ознакомление с результатами обследования объектов мониторинга лиц, в собственности или управлении которых находятся эти объекты;

      52) осуществление полномочий по передаче республиканского имущества в пользование;

      53) организация работы по учету, хранению, оценке и дальнейшему использованию имущества, обращенного (поступившего) в республиканскую собственность;

      54) осуществление координации работ по ведению государственного мониторинга собственности;

      55) осуществление запроса и получение информации по предмету государственного мониторинга собственности, необходимой для достоверного и объективного анализа;

      56) привлечение для участия в непосредственном обследовании объектов мониторинга, сборе и анализе информации, относящейся к предмету государственного мониторинга собственности, представителей центральных и местных исполнительных органов Республики Казахстан;

      57) осуществление запроса и получение от центральных и местных исполнительных органов Республики Казахстан, а также объектов мониторинга документов и сведений, необходимых для осуществления государственного мониторинга собственности;

      58) разработка и утверждение нормативных правовых актов по вопросам, входящим в компетенцию Комитета, за исключением нормативных правовых актов, затрагивающих права и свободы человека и гражданина;

      59) обеспечение территориальных подразделений центральных государственных органов, за исключением государственного материального резерва и имущества, находящегося в оперативном управлении специальных государственных и правоохранительных органов, Вооруженных Сил Республики Казахстан, других войск и воинских формирований, имуществом, необходимым для выполнения возложенных функций по перечню, утверждаемому уполномоченным органом по государственному имуществу;

      60) принятие решения по передаче в доверительное управление единому оператору в сфере учета государственного имущества активов территориальных подразделений уполномоченного органа по государственному имуществу;

      61) осуществление финансирования единого оператора в сфере учета государственного имущества для управления и содержания имущества территориальных подразделений уполномоченного органа по государственному имуществу;

      62) разработка перечня имущества, которым обеспечивает уполномоченный орган по государственному имуществу территориальные подразделения центральных государственных органов, за исключением государственного материального резерва и имущества, находящегося в оперативном управлении, специальных государственных и правоохранительных органов, Вооруженных Сил Республики Казахстан, других войск и воинских формирований, необходимого для выполнения возложенных функций;

      63) разработка перечня активов территориальных подразделений уполномоченного органа по государственному имуществу, передаваемых в доверительное управление единому оператору в сфере учета государственного имущества;

      64) разработка правил ведения реестра государственного имущества, включая порядок взаимодействия государственных органов и представления пользователям сведений из него;

      65) принятие решения по передаче материальных ценностей государственного резерва, подлежащих освежению, и разбронированных материальных ценностей при изменении номенклатуры на баланс других государственных органов на безвозмездной основе по согласованию с государственными органами-получателями и уполномоченным органом в области государственного материального резерва;

      66) согласование решения уполномоченного органа в области государственного материального резерва об утилизации материальных ценностей государственного резерва;

      67) принятие решения по согласованию с уполномоченным органом соответствующей отрасли о передаче республиканского государственного имущества, за исключением акций акционерных обществ и долей участия в товариществах с ограниченной ответственностью, в отношении которых Республика Казахстан является акционером (участником), и стратегических объектов, находящихся в республиканской собственности, в оплату акций акционерного общества либо в уставный капитал товарищества с ограниченной ответственностью;

      68) по решению Правительства Республики Казахстан осуществление оплаты размещаемых акций, внесение вклада в уставный капитал юридических лиц, зарегистрированных в соответствии с действующим правом Международного финансового центра "Астана", путем внесения денег в соответствии с Бюджетным кодексом Республики Казахстан, а также республиканского имущества, в том числе акций, долей, паев и иных форм участия в уставном капитале;

      69) осуществление от лица Правительства Республики Казахстан право государства как акционера (участника, вкладчика, члена) на участие в управлении юридическими лицами, зарегистрированными в соответствии с действующим правом Международного финансового центра "Астана", в порядке, определенном актами Международного финансового центра "Астана";

      70) исключен приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 12.01.2024 № 10;

      71) разработка и принятие в пределах компетенции Комитета правовых актов;

      72) разработка и представление в Правительство Республики Казахстан предложений по предупреждению и устранению негативных процессов в сфере экономики;

      73) разработка и реализация государственных программ, утверждаемых Правительством Республики Казахстан;

      74) участие в реализации гендерной политики;

      75) исключен приказом Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 12.01.2024 № 10;

      76) согласование проектов нормативных правовых актов и представление заключения по ним в пределах компетенции Комитета;

      77) осуществляет иные функции, предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 15 с изменениями, внесенными приказами и.о. Министра финансов РК от 30.12.2022 № 1350; от 12.01.2024 № 10.

Глава 3. Статус и полномочия руководителя Комитета при организации его деятельности

      16. Руководство Комитетом осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Комитет задач и осуществление им своих полномочий.

      17. Руководитель Комитета назначается на должность и освобождается от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Руководители территориальных подразделений Комитета назначаются на должность и освобождаются от должности руководителем аппарата Министерства финансов Республики Казахстан по согласованию с Министром финансов Республики Казахстан.

      18. Руководитель Комитета имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      19. Полномочия руководителя Комитета:

      1) определяет обязанности своих заместителей, руководителей территориальных и структурных подразделений Комитета;

      2) в соответствии с законодательством назначает на должности и освобождает от должностей работников Комитета и заместителей руководителей территориальных подразделений Комитета;

      3) в установленном законодательством порядке налагает дисциплинарные взыскания;

      4) утверждает положения о структурных подразделениях Комитета и его территориальных подразделениях;

      5) утверждает штатное расписание Комитета в пределах лимита штатной численности Комитета;

      6) в установленном порядке решает вопросы командирования, предоставления отпусков, оказания материальной помощи, подготовки (переподготовки), повышения квалификации, поощрения, выплаты надбавок и премирования работников Комитета, руководителей территориальных подразделений Комитета;

      7) подписывает приказы Комитета;

      8) представляет Комитет во всех государственных органах и иных организациях в соответствии с законодательством;

      9) несет персональную ответственность по противодействию коррупции;

      10) осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Исполнение полномочий руководителя Комитета в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      20. Руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

Глава 4. Имущество Комитета

      21. Комитет может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Комитета формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности, и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      22. Имущество, закрепленное за Комитетом, относится к республиканской собственности.

      23. Комитет не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

Глава 5. Реорганизация и упразднение Комитета

      24. Реорганизация и упразднение Комитета осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень организаций, находящихся в ведении Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан

      1. Акционерное общество "Информационно-учетный центр".

Перечень территориальных подразделений, находящихся в ведении Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан

      Сноска. Перечень с изменением, внесенным и.о. Министра финансов РК от 30.12.2022 № 1350.

      1. Акмолинский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      2. Актюбинский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Алматинский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      4. Атырауский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      5. Восточно-Казахстанский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      6. Жамбылский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      7. Западно-Казахстанский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      8. Карагандинский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      9. Костанайский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      10. Кызылординский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      11. Мангистауский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      12. Туркестанский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      13. Департамент государственного имущества и приватизации города Шымкент Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      14. Павлодарский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      15. Северо-Казахстанский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      16. Департамент государственного имущества и приватизации города Астаны Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      17. Департамент государственного имущества и приватизации города Алматы Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      18. Байконырский департамент государственного имущества и приватизации Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      19. Департамент государственного имущества и приватизации по области Абай Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      20. Департамент государственного имущества и приватизации по области Жетісу Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.

      21. Департамент государственного имущества и приватизации по области Ұлытау Комитета государственного имущества и приватизации Министерства финансов Республики Казахстан.