Мемлекеттік тапсырманы әзірлеу және орындау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 30 наурыздағы № 236 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 29 сәуірде № 10839 тіркелді.

      Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 41-бабына және "Мемлекеттік статистика туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 3-тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 01.02.2022 № 111 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Мемлекеттік тапсырманы әзірлеу және орындау қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің Бюджет заңнамасы департаменті (З.А. Ерназарова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуiн;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық тiркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Министр Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2015 жылғы 30 наурыздағы
№ 236 бұйрығымен
бекітілді

Мемлекеттік тапсырманы әзірлеу және орындау қағидалары

      Осы Мемлекеттік тапсырманы әзірлеу және орындау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 41-бабына сәйкес әзірленді және мемлекеттік тапсырманы әзірлеу және орындау тәртібін айқындайды.

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 01.02.2022 № 111 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      Ескерту. 1-тараудың тақыбыры жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 22.01.2020 № 51 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Жарғылық капиталына мемлекет қатысатын заңды тұлғаларға, Қазақстан Республикасының Ұлттық олимпиада комитетіне, Қазақстан Республикасының Ұлттық паралимпиада комитетіне, "Астана Хаб" халықаралық технологиялық паркіне, дербес білім беру ұйымдарына және олардың ұйымдарына, "Елбасы Aкадемиясы" корпоративтік қорына жекелеген мемлекеттік қызметтер көрсетуге, бюджеттік инвестициялық жобаларды iске асыруға және мемлекеттің әлеуметтiк-экономикалық тұрақтылығын және (немесе) әлеуметтік-мәдени дамуын қамтамасыз етуге бағытталған басқа да мiндеттердi орындауға арналған тапсырыс мемлекеттік тапсырма болып табылады.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 18.03.2022 № 296 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1-1. Мемлекеттік тапсырмалардың тізбесі Кодекстің 41-бабының 4-1-тармағымен айқындалады.

      Ескерту. 1-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Қаржы министрінің 18.03.2022 № 296 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда - ҚР Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 26.01.2023 № 70 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      1-2. Мемлекеттік тапсырмалар тізбесіне қосу үшін осы баптың 1-1-тармағында көрсетілген тапсырыстар мынадай өлшемшарттардың біріне сәйкес болуы қажет:

      1) мемлекеттің ұлттық қауіпсіздігін, қорғаныс қабілетін қамтамасыз етудің немесе қоғам мүдделерін қорғаудың өзге мүмкіндігінің болмауы;

      2) мемлекеттік меншіктегі стратегиялық объектілерді, аса маңызды инфрақұрылым объектілерін, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылым объектілерін қоғамдық мүдделер мен ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге байланысты қолдану, пайдалану және күтіп-ұстау;

      3) тауарлардың, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтердің тиісті нарығында бәсекелестіктің болмауы;

      4) тауардың, жұмыстың, көрсетілетін қызметтің, зияткерлік меншік объектілерінің ерекшелігі мен бірегейлігі.

      Мемлекеттік тапсырманы жоспарлауға және осы тармақтың бірінші бөлігінде көзделген белгілерге сай келмейтін тапсырыстарды мемлекеттік тапсырмалар тізбесіне қосуға тыйым салынады. Осы тармақты бұза отырып жасалған мәмілелерді мүдделі тұлғалардың талап қоюы бойынша сот жарамсыз деп айқындайды.

      Ескерту. 1-2-тармақпен толықтырылды – ҚР Қаржы министрінің 18.03.2022 № 296 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Жарғылық капиталына мемлекет қатысатын заңды тұлғаларға мемлекеттік тапсырманы орындауға бюджет қаражатын бөлу жарғылық капитал ұлғайтылмай жүзеге асырылады.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 18.03.2022 № 296 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Мемлекеттік тапсырманы әзірлеу тәртібі

      Ескерту. 2-тараудың тақыбыры жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 22.01.2020 № 51 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Мемлекеттiк тапсырманы әзiрлеу мемлекеттiк тапсырма нысанында мемлекеттiк қызметтер көрсетуге, бюджеттік инвестициялық жобаларды iске асыруға немесе басқа да мiндеттердi орындауға арналған ұсыныстар мен негiздемелер дайындауды қамтиды.

      4. Республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiсi республикалық бюджеттi әзiрлеу кезiнде бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органға бюджеттiк өтiнiммен, бюджеттік бағдарламалардың жобаларымен, мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларымен немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобаларымен бiрге Кодекстің 41-бабының 2-тармағында белгіленген талаптарды сақтай отырып, мемлекеттік қызметтер көрсетуге немесе мемлекеттік тапсырыс нысанында бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға ұсыныс ұсынады.

      Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасының және монополияға қарсы органның қорытындыларын алу мақсатында республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiсi Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасына және монополияға қарсы органға мемлекеттік қызметтерді көрсетуге немесе мемлекеттік тапсырма нысанында бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға ұсыныс көшірмесін, сондай-ақ мемлекеттік тапсырманы орындауға жауапты заңды тұлғаның жарғысының көшiрмесiн жолдайды. Қажет болған жағдайда Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы және монополияға қарсы орган республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкiмшiсiнен бастапқы енгізілген құжаттар пакетін қайтармай, мемлекеттік тапсырманы орындауға байланысты өзге құжаттарды және (немесе) ақпаратты ресми түрде сұратады.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 17.11.2015 № 566; өзгеріс енгізілді – ҚР Қаржы министрінің 25.01.2018 № 60; 18.03.2022 № 296 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      5. Ұсыныс осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша берiледi.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 22.01.2020 № 51 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Мемлекеттiк тапсырма нысанында орындауға жоспарланып отырған мемлекеттiк қызметтер мен бюджеттiк инвестициялық жобалардың тiзбесi Республикалық бюджет комиссиясының қарауына мемлекеттік органдардың даму жоспарларының жобаларымен немесе мемлекеттік органдардың даму жоспарларына өзгерістер мен толықтырулардың жобаларымен, бюджеттік өтінімдермен, республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң бюджеттік бағдарламаларының жобаларымен және Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының және монополияға қарсы органның қорытындыларымен бiрге енгiзiледi.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 18.03.2022 № 296 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Мемлекеттік тапсырма нысанында іске асыру жоспарланып отырған бюджеттік инвестициялық жобалар бюджеттік инвестициялық жобаларды жоспарлаудың Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасында белгіленген барлық рәсімдерінен өтеді.

      8. Бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган республикалық бюджет туралы заңның негiзiнде және Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарын ескере отырып, республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi және мемлекеттiк тапсырмаларды орындауға жауапты заңды тұлғаларды көрсете отырып, мемлекеттiк тапсырмалардың тiзбесiн жоспарланған мерзімге (бұдан әрi – мемлекеттiк тапсырмалар тiзбесi) қалыптастырады.

      Мемлекеттiк тапсырмалар тiзбесi:

      1) мемлекеттiк тапсырма нысанында жүзеге асырылатын мемлекеттiк қызметтiң немесе бюджеттiк инвестициялық жобаның атауын;

      2) мемлекеттiк қызметтiң немесе бюджеттік инвестициялық жобаның қысқаша сипаттамасын;

      3) мемлекеттiк тапсырманы орындауға жауапты республикалық бюджеттiк бағдарламалардың әкiмшiлерi мен заңды тұлғаның атауын;

      4) шеңберiнде мемлекеттiк тапсырма орындалатын "Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасының кейбір мәселелері" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 18 қыркүйектегі №403 бұйрығымен бекітілген Бiрыңғай бюджеттiк сыныптаманың кодын көрсете отырып, республикалық бюджеттiк бағдарламаның атауын;

      5) мемлекеттiк тапсырманы орындауға қажеттi жоспарланған мерзімге бюджет қаражатының сомасын қамтиды.

      Мемлекеттiк қызметтiң немесе бюджеттік инвестициялық жобаның сипаттамасы қысқа әрi айқын жазылады және мемлекеттiк қызметтiң немесе бюджеттік инвестициялық жобаның мәнiн көрсетеді.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 25.01.2018 № 60 бұйрығымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Қаржы министрінің 01.02.2022 № 111 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық тұрақтылығын қамтамасыз етуге бағытталған міндеттерді кейінге қалдырмай шешу қажет болған жағдайда Қазақстан Республикасының Үкіметі Кодекстің 41-бабына сәйкес қаржы жылы ішінде Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарын ескере отырып, республикалық бюджетте бекітілген республикалық бюджеттік бағдарламалар шегінде Мемлекеттік тапсырмалар тізбесіне толықтырулар енгізеді.

      Мемлекеттік тапсырмалардың тізбесін толықтыру бойынша ұсыныстарды Қазақстан Республикасы Ұлттық кәсіпкерлер палатасының және монополияға қарсы органның қорытындыларын есепке ала отырып, республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi ұсынады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 17.11.2015 № 566 бұйрығымен; өзгеріс енгізілді - ҚР Қаржы министрінің 01.02.2022 № 111 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Мемлекеттік тапсырманы орындау тәртібі

      Ескерту. 3-тараудың тақыбыры жаңа редакцияда – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 22.01.2020 № 51 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Мемлекеттік тапсырманы орындау бекітілген республикалық үш жылдық бюджеттік бағдарламаларды республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі мен мемлекеттік тапсырманы орындаушы арасында азаматтық-құқықтық мәміле (бұдан әрі – шарт) жасау арқылы іске асыру шеңберінде, онда нәтижелер көрсеткіштері көрсетіле отырып, жүзеге асырылады.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 18.03.2022 № 296 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Шартта мемлекеттік тапсырманы орындаудың тікелей және түпкілікті нәтижелерінің көрсеткіштері, қажет болған кезде сапа мен тиімділік көрсеткіштері, орындау мерзімі, бюджет қаражатын алған және пайдаланып отырған заңды тұлғаның мемлекеттік тапсырманы орындау көрсеткіштеріне қол жеткізбегені үшін Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жауапкершілігін қамтиды.

      1-3. Мемлекеттік тапсырманы орындауға жауапты заңды тұлғаның мемлекеттік тапсырманы қосалқы мердігерге (бірлесіп орындаушыға) мемлекеттік тапсырманы орындауға бөлінетін тиісті қаржы жылына арналған бюджет қаражаты сомасының елу пайызынан аспайтын көлемде беруіне жол беріледі.

      Осы тармақтың ережесі денсаулық сақтау саласында, мемлекеттік ақпараттық саясатты іске асыру саласында қызметін жүзеге асыратын квазимемлекеттік сектор субъектілеріне және "Елбасы Академиясы" корпоративтік қорына қолданылмайды.

      Ескерту. Қағида 11-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Қаржы министрінің 12.03.2021 № 211 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 18.03.2022 № 296 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      12. Мемлекеттік тапсырманы орындау Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасында көзделген конкурстық рәсімдер сақталмай жүзеге асырылады.

      13. Кодекстің 41-бабы 1-тармағына сәйкес жарғылық капиталына мемлекет қатысатын заңды тұлға немесе Қазақстан Республикасының Ұлттық олимпиада комитеті, Қазақстан Республикасының Ұлттық паралимпиада комитеті, "Астана Хаб" халықаралық технологиялық паркі немесе дербес білім беру ұйымы немесе оның мемлекеттік тапсырманы орындауға жауапты ұйымы немесе "Елбасы Академиясы" корпоративтік қоры (бұдан әрі – мемлекеттік тапсырманы орындауға жауапты заңды тұлға) республикалық бюджеттік бағдарлама әкімшісіне оның аясында мемлекеттік тапсырма орындалатын шартта белгіленген мерзімде орындалу барысы туралы және орындалатын мемлекеттік тапсырма бойынша тікелей және түпкілікті нәтижелерге қол жеткізу туралы есепті ұсынады.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 18.03.2022 № 296 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері мемлекеттік тапсырма нысанында мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу, мемлекеттік қызмет көрсетудің тиімділігі немесе бюджеттік инвестициялық жобаны іске асыру, тікелей және түпкілікті нәтижелерге қол жеткізу туралы ақпаратты көрсете отырып, орындалған мемлекеттік тапсырмалар бойынша нәтижелер, мемлекеттік тапсырма нәтижесін іс жүзінде қолдану және оның есепті қаржы жылындағы елдің әлеуметтік-экономикалық дамуына ықпалы туралы есепті бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға есепті жылдан кейінгі жылдың 1 ақпанынан кешіктірмей береді.

      Орындау мерзімі бір қаржы жылынан астам мемлекеттік тапсырмалар бойынша республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері есепті қаржы жылындағы мемлекеттік тапсырманың орындалуы туралы ақпарат көрсетілген есепті ұсынады.

      Есеп осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес 1-МТ нысан бойынша берiледi.

      Ескерту. 14-тармақпен толықтырылды – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 22.01.2020 № 51 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Мемлекеттік тапсырманы
әзірлеу және орындау
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Мемлекеттік тапсырма нысанындағы мемлекеттік қызметтерді көрсетуге немесе бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға арналған ұсыныс

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 12.03.2021 № 211 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Мемлекеттік қызметтің немесе бюджеттік инвестициялық жобаның атауы

Мемлекеттік қызметтің немесе бюджеттік инвестициялық жобаның сипаттамасы

Мемлекеттік тапсырманы орындауға жауапты заңды тұлғаның атауы

1

2

3

4

      кестенің жалғасы

Оның шеңберінде мемлекеттік тапсырманы орындау ұсынылатын республикалық бюджеттік бағдарламаның атауы

Мемлекеттік тапсырманы орындауға жоспарланатын жоспарлы кезеңге бюджет қаражатының сомасы

__жыл

__жыл

__жыл

Жалпы сома, мың теңге

Қосалқы мердігерге (бірлесіп орындаушыға) берілетін мемлекеттік тапсырманың көлемі

Жалпы сома, мың теңге

Қосалқы мердігерге (бірлесіп орындаушыға) берілетін мемлекеттік тапсырманың көлемі

Жалпы сома, мың теңге

Қосалқы мердігерге (бірлесіп орындаушыға) берілетін мемлекеттік тапсырманың көлемі)

Сомасы мың теңге

%

Сомасы мың теңге

%

Сомасы мың теңге

%

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

      кестенің жалғасы

Мемлекеттік тапсырманың орындалу мерзімі

Мемлекеттік тапсырма оларға қол жеткізуге мақсаттар мен міндеттерді көрсете отырып, мемлекеттік тапсырма нысанында мемлекеттік қызмет көрсету және бюджеттік инвестициялық жобаны іске асыру қажеттілігінің негіздемесі және қисындылығы мен тиімділігін растау

Тікелей және түпкілікті нәтижелер көрсеткіштері, мемлекеттік тапсырманың орындалу сапасының және тиімділігінің көрсеткіштері

15

16

17

  Мемлекеттік тапсырманы
әзірлеу және орындау
қағидаларына
2-қосымша

      1-МТ нысан

Әкімшілік деректерді жинауға арналған нысан Орындалған мемлекеттік тапсырмалар бойынша нәтижелер туралы есеп
_________________ жылға арналған есепті кезең

      Ескерту. 2-қосымшамен толықтырылды – ҚР Премьер-Министрінің Бірінші орынбасары – ҚР Қаржы министрінің 22.01.2020 № 51 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 01.02.2022 № 111 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Индекс: 1-МТ нысан

      Мерзімділігі: жылдық

      Ақпаратты ұсынатын адамдар тобы: республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісі ___________________________________________________

      Қайда ұсынылады: бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға

      Ұсыну мерзімі: есепті жылдан кейінгі 1 ақпаннан кешіктірмей

      Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің интернет-ресурсында орналастырылады

      Өлшем бірлігі: мың теңге

Мемлекеттiк қызметтiң немесе бюджеттік инвестициялық жобаның атауы

Мемлекеттiк қызметтiң немесе бюджеттік инвестициялық жобаның сипаттамасы

Мемлекеттiк тапсырманы орындауға жауапты заңды тұлғаның атауы

1

2

3

4

      кестенің жалғасы

Мемлекеттiк тапсырма орындалған республикалық бюджеттiк бағдарламаның атауы

Мемлекеттiк тапсырманы орындауға жұмсалған бюджет қаражатының сомасы

Мемлекеттiк тапсырманың орындалу мерзiмi

Орындалған мемлекеттік тапсырмалардың нәтижелері туралы ақпарат

5

6

7

8

      Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің атауы

      _____________________________________________________________________

      Мекенжайы _________________________________

      Телефон _________________________

      Электрондық пошта мекенжайы ______________________________________

      Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің орындаушысы

      ___________________________________________ _______________________

      тегі, аты және әкесінің аты (бар болған жағдайда) қолы, телефон

      Орталық атқарушы органның аппарат басшысы/

      мемлекеттiк мекеме басшысы __________ ______________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

      Бюджеттік бағдарлама басшысы _______ _______________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

      Бас бухгалтер/ қаржы-экономика

      бөлімінің бастығы ________ ___________________________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

      Ескертпе:

      Мемлекеттік тапсырма нысанындағы мемлекеттiк қызметтердi көрсетуге немесе бюджеттiк инвестициялық жобаларды iске асыруға арналған нысанды толтыру бойынша түсіндірме:

      1-бағанда нөмір "№" реті бойынша толтырылады;

      2-бағанда мемлекеттiк қызметтiң немесе бюджеттік инвестициялық жобаның атауы көрсетіледі;

      3-бағанда мемлекеттiк қызметтiң немесе бюджеттік инвестициялық жобаның сипаттамасы көрсетіледі;

      4-бағанда мемлекеттiк тапсырманы орындауға жауапты заңды тұлғаның атауы көрсетіледі;

      5-бағанда мемлекеттiк тапсырма орындалған республикалық бюджеттiк бағдарламаның атауы көрсетіледі;

      6-бағанда мемлекеттiк тапсырманы орындауға жұмсалған бюджет қаражатының сомасы көрсетіледі;

      7-бағанда мемлекеттiк тапсырманың орындалу мерзiмi көрсетіледі;

      8-бағанда мемлекеттік тапсырма нысанында мемлекеттік қызмет көрсету немесе бюджеттік инвестициялық жобаны іске асыру мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізу, тиімділігі, тікелей және түпкілікті нәтижелерге қол жеткізу, мемлекеттік тапсырма нәтижесінің іс жүзінде қолданылуы және оның есепті қаржы жылы ішінде елдің әлеуметтік-экономикалық дамуына ықпалы туралы ақпарат көрсетіледі.


Об утверждении Правил разработки и выполнения государственного задания

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 30 марта 2015 года № 236. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 апреля 2015 года № 10839.

      В соответствии со статьей 41 Бюджетного кодекса Республики Казахстан и подпунктом 2) пункта 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан "О государственной статистике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра финансов РК от 01.02.2022 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки и выполнения государственного задания.

      2. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан (Ерназарова З.А.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие со дня государственной регистрации и подлежит официальному опубликованию.

Министр

Б. Султанов


  Утверждены
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 30 марта 2015 года № 236

Правила разработки и выполнения государственного задания

      Настоящие Правила разработки и выполнения государственного задания (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 41 Бюджетного кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс) и определяют порядок разработки и выполнения государственного задания.

      Сноска. Преамбула- в редакции приказа Министра финансов РК от 01.02.2022 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      Сноска. Заголовок главы 1 в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 22.01.2020 № 51 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Государственным заданием является заказ юридическим лицам с участием государства в уставном капитале, Национальному олимпийскому комитету Республики Казахстан, Национальному параолимпийскому комитету Республики Казахстан, международному технологическому парку "Aстана Хаб", автономным организациям образования и их организациям, корпоративному фонду "Aкадемия Елбасы" на оказание отдельных государственных услуг, реализацию бюджетных инвестиционных проектов и выполнение других задач, направленных на обеспечение социально-экономической стабильности и (или) социально-культурного развития государства.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра финансов РК от 18.03.2022 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1-1. Перечень государственных заданий определяется пунктом 4-1 статьи 41 Кодекса.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 1-1 в соответствии с приказом Министра финансов РК от 18.03.2022 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); в редакции приказа Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов РК от 26.01.2023 № 70 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1-2. Для включения в перечень государственных заданий заказов, указанных в пункте 1-1 настоящих Правил, необходимо их соответствие одному из следующих критериев:

      1) отсутствие иной возможности обеспечения национальной безопасности, обороноспособности государства или защиты интересов общества;

      2) использование, эксплуатация и содержание стратегических объектов, объектов критически важной инфраструктуры, в том числе информационно-коммуникационной инфраструктуры, находящихся в государственной собственности, в силу обеспечения общественных интересов и национальной безопасности;

      3) отсутствие конкуренции на соответствующем рынке товаров, работ и услуг;

      4) исключительность и уникальность товара, работы, услуги, объектов интеллектуальной собственности.

      Запрещаются планирование государственного задания и включение в перечень государственных заданий заказов, не отвечающих признакам, предусмотренным частью первой настоящего пункта. Сделки, заключенные в нарушение настоящего пункта, определяются судом недействительными по иску заинтересованных лиц.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 1-2 в соответствии с приказом Министра финансов РК от 18.03.2022 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Выделение бюджетных средств юридическим лицам с участием государства в уставном капитале на выполнение государственного задания осуществляется без увеличения уставного капитала.

      Сноска. Пункт 2 - в редакции приказа Министра финансов РК от 18.03.2022 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок разработки государственного задания

      Сноска. Заголовок главы 2 в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 22.01.2020 № 51 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Разработка государственного задания включает подготовку предложений и обоснований на оказание государственных услуг, реализацию бюджетных инвестиционных проектов или выполнения других задач в форме государственного задания.

      4. Aдминистратор республиканских бюджетных программ при разработке республиканского бюджета вместе с бюджетной заявкой, проектами бюджетных программ, проектами планов развития государственных органов или проектами изменений и дополнений в планы развития государственных органов представляет в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию предложение на оказание государственных услуг или реализацию бюджетных инвестиционных проектов в форме государственного задания с соблюдением требований, установленных пунктом 2 статьи 41 Кодекса.

      В целях получения заключений Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан и антимонопольного органа, администратор республиканских бюджетных программ направляет в Национальную палату предпринимателей Республики Казахстан и в антимонопольный орган копию предложения на оказание государственных услуг или реализацию бюджетных инвестиционных проектов в форме государственного задания, а также копию устава юридического лица, ответственного за выполнение государственного задания. При необходимости Национальная палата предпринимателей Республики Казахстан и антимонопольный орган официально запрашивают у администратора республиканских бюджетных программ иные документы и (или) информацию, связанные с выполнением государственного задания, без возврата первоначально внесенного пакета документов.

      Сноска. Пункт 4 в редакции приказа Министра финансов РК от 17.11.2015 № 566; с изменениями, внесенными приказами Министра финансов РК от 25.01.2018 № 60; от 18.03.2022 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Предложение представляется по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Сноска. Пункт 5 в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 22.01.2020 № 51 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Перечень государственных услуг и бюджетных инвестиционных проектов, планируемых к выполнению в форме государственного задания, вносится на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии вместе с проектами планов развития государственных органов или проектами изменений и дополнений в планы развития государственных органов, бюджетными заявками, проектами бюджетных программ администраторов республиканских бюджетных программ и заключениями Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан и антимонопольного органа.

      Сноска. Пункт 6 - в редакции приказа Министра финансов РК от 18.03.2022 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Бюджетные инвестиционные проекты, планируемые к реализации в форме государственного задания, проходят все процедуры планирования бюджетных инвестиционных проектов, установленные бюджетным законодательством Республики Казахстан.

      8. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию на основании закона о республиканском бюджете и с учетом предложений Республиканской бюджетной комиссии формирует перечень государственных заданий на плановый период с указанием администраторов республиканских бюджетных программ и юридических лиц, ответственных за выполнение государственных заданий (далее – перечень государственных заданий).

      Перечень государственных заданий содержит:

      1) наименование государственной услуги или бюджетного инвестиционного проекта, осуществляемых в форме выполнения государственного задания;

      2) краткое описание государственной услуги или бюджетного инвестиционного проекта;

      3) наименование администратора республиканской бюджетной программы и юридического лица, ответственных за выполнение государственного задания;

      4) наименование республиканской бюджетной программы с указанием кода Единой бюджетной классификации, утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 18 сентября 2014 года № 403 "Некоторые вопросы Единой бюджетной классификации Республики Казахстан", в рамках которой выполняется государственное задание;

      5) суммы бюджетных средств на плановый период, необходимых на выполнение государственного задания.

      Описание государственной услуги или бюджетного инвестиционного проекта излагается кратко и ясно и отражает суть государственной услуги или бюджетного инвестиционного проекта.

      Сноска. Пункт 8 в редакции приказа Министра финансов РК от 25.01.2018 № 60; с изменением, внесенным приказом Министра финансов РК от 01.02.2022 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. В течение финансового года в случае необходимости безотлагательного решения задач, направленных на обеспечение социально-экономической стабильности государства, Правительством Республики Казахстан в соответствии со статьей 41 Кодекса с учетом предложений Республиканской бюджетной комиссии вносятся дополнения в Перечень государственных заданий в пределах республиканских бюджетных программ, утвержденных в республиканском бюджете.

      Предложения по дополнению перечня государственных заданий представляются администраторами республиканских бюджетных программ с учетом заключений Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан и антимонопольного органа.

      Сноска. Пункт 9 в редакции приказа Министра финансов РК от 17.11.2015 № 566; с изменением, внесенным приказом Министра финансов РК от 01.02.2022 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Порядок выполнения государственного задания

      Сноска. Заголовок главы 3 в редакции приказа Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 22.01.2020 № 51 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Выполнение государственного задания осуществляется в рамках реализации утвержденных республиканских трехлетних бюджетных программ путем заключения гражданско-правовой сделки между администратором республиканских бюджетных программ и исполнителем государственного задания с указанием в ней показателей результатов (далее – договор).

      Сноска. Пункт 10 - в редакции приказа Министра финансов РК от 18.03.2022 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. Договор содержит показатели прямых и конечных результатов, при необходимости - показатели качества и эффективности выполнения государственного задания, сроки выполнения, ответственность юридического лица, получившего и использующего бюджетные средства, за недостижение показателей выполнения государственного задания, предусмотренную законами Республики Казахстан.

      1-3. Юридическим лицом, ответственным за выполнение государственного задания, допускается передача государственного задания субподрядчику (соисполнителю) в объеме не более пятидесяти процентов от суммы бюджетных средств на соответствующий финансовый год, выделяемых на выполнение государственного задания.

      Положение настоящего пункта не распространяется на субъектов квазигосударственного сектора, осуществляющих деятельность в области здравоохранения, в сфере реализации государственной информационной политики, и на корпоративный фонд "Академия Елбасы".

      Сноска. Правила дополнены пунктом 11-1 в соответствии с приказом Министра финансов РК от 12.03.2021 № 211 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); в редакции приказа Министра финансов РК от 18.03.2022 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Выполнение государственного задания осуществляется без соблюдения конкурсных процедур, предусмотренных законодательством Республики Казахстан о государственных закупках.

      13. В соответствии с пунктом 1 статьи 41 Кодекса юридическое лицо с участием государства в уставном капитале, или Национальный олимпийский комитет Республики Казахстан, или Национальный паралимпийский комитет Республики Казахстан, или международный технологический парк "Aстана Хаб", или автономная организация образования или ее организация, или корпоративный фонд "Aкадемия Елбасы" ответственное за выполнение государственного задания (далее – юридическое лицо, ответственное за выполнение государственного задания), представляет администратору республиканской бюджетной программы, в рамках которой выполняется государственное задание, отчет о ходе его выполнения в сроки, установленные договором, и о достижении прямых и конечных результатов по выполняемому государственному заданию.

      Сноска. Пункт 13 - в редакции приказа Министра финансов РК от 18.03.2022 № 296 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Администраторы республиканских бюджетных программ представляют отчет о результатах по выполненным государственным заданиям с отражением информации о достижении целей и задач, эффективности оказания государственной услуги или реализации бюджетного инвестиционного проекта в форме государственного задания, достижении прямых и конечных результатов, практического применения результата государственного задания и его влияние на социально-экономическое развитие страны за отчетный финансовый год в центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета и в центральный уполномоченный орган по государственному планированию не позднее 1 февраля следующего за отчетным годом.

      По государственным заданиям со сроком выполнения более одного финансового года администраторами республиканских бюджетных программ представляется отчет с отражением информации о выполнении государственного задания в отчетном финансовом году.

      Отчет представляется по форме 1-ГЗ согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 14 в соответствии с приказом Первого заместителя Премьер-Министра РК – Министра финансов РК от 22.01.2020 № 51 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Правилам разработки и
выполнения государственного
задания

      Сноска. Приложение 1 в редакции приказа Министра финансов РК от 12.03.2021 № 211 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Форма

Предложение на оказание государственных услуг или реализацию бюджетных инвестиционных проектов в форме государственного задания

Наименование государственной услуги или бюджетного инвестиционного проекта

Описание государственной услуги или бюджетного инвестиционного проекта

Наименование юридического лица, ответственного за выполнение государственного задания

1

2

3

4

      продолжение таблицы

Наименование республиканской бюджетной программы, в рамках которой предлагается выполнение государственного задания

Сумма бюджетных средств на плановый период, планируемая на выполнение государственного задания

__год

__год

__год

Общая сумма, тысяч тенге

Объем государственного задания, передаваемого субподрядчику (соисполнителю)

Общая сумма, тысяч тенге

Объем государственного задания, передаваемого субподрядчику (соисполнителю)

Общая сумма, тысяч тенге

Объем государственного задания, передаваемого субподрядчику (соисполнителю)

Сумма тысяч тенге

%

Сумма тысяч тенге

%

Сумма тысяч тенге

%

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

      продолжение таблицы

Срок выполнения государственного задания

Обоснование необходимости и подтверждение целесообразности и эффективности оказания государственной услуги или реализации бюджетного инвестиционного проекта в форме государственного задания, с указанием целей и задач на достижение которых направлено государственное задание

Планируемые показатели прямых и конечных результатов, показателей качества и эффективности выполнения государственного задания

15

16

17

  Приложение 2
к Правилам разработки и выполнения
государственного задания

      Сноска. Приложение 2 - в редакции приказа Министра финансов РК от 01.02.2022 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Форма 1-ГЗ

Форма, предназначенная для сбора административных данных

Отчет о результатах по выполненным государственным заданиям
Отчетный период на ____________________ год

      Индекс: форма 1-ГЗ
Периодичность: годовая
Круг лиц, представляющих информацию: администратор республиканских
бюджетных программ _________________________________________________
Куда представляется: в центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета
и в центральный уполномоченный орган по государственному планированию
Срок представления: не позднее 1 февраля, следующего за отчетным годом
Размещается на интернет-ресурсе администратора республиканских бюджетных программ
Единица измерения: тысяч тенге

Наименование государственной услуги или бюджетного инвестиционного проекта

Описание государственной услуги или бюджетного инвестиционного проекта

Наименование юридического лица, ответственного за выполнение государственного задания

1

2

3

4

      продолжение таблицы

Наименование республиканской бюджетной программы, в рамках которой выполнено государственное задание

Сумма бюджетных средств, использованных на выполнение государственного задания

Срок выполнения государственного задания

Информация о результатах по выполненному государственному заданию

5

6

7

8

      Наименование администратора республиканских бюджетных программ
_____________________________________________________________________
Адрес _______________________________________________________________
Телефон _____________________________________________________________
Адрес электронной почты ______________________________________________
Исполнитель администратора республиканских бюджетных программ
______________________________________ ______________________________
фамилия, имя и отчество (при его наличии подпись, телефон
Руководитель аппарата центрального исполнительного органа/руководитель
государственного учреждения __________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Руководитель бюджетной программы ____________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Главный бухгалтер/ начальник финансово- экономического отдела
_____________________________________________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Примечание:

      Пояснение по заполнению формы на оказание государственных услуг или реализацию бюджетных инвестиционных проектов в форме государственного задания:

      в графе 1 заполняется номер по порядку "№";

      в графе 2 указывается наименование государственной услуги или бюджетного инвестиционного проекта;

      в графе 3 указывается описание государственной услуги или бюджетного инвестиционного проекта;

      в графе 4 указывается наименование юридического лица, ответственного за выполнение государственного задания;

      в графе 5 указывается наименование республиканской бюджетной программы, в рамках которой выполнено государственное задание;

      в графе 6 указывается сумма бюджетных средств, использованных на выполнение государственного задания;

      в графе 7 указывается срок выполнения государственного задания;

      в графе 8 указывается информация о достижении целей и задач, эффективности оказания государственной услуги или реализации бюджетного инвестиционного проекта в форме государственного задания, достижении прямых и конечных результатов, практического применения результата государственного задания и его влияние на социально-экономическое развитие страны за отчетный финансовый год.