Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар салаларындағы тексеру парақтарының нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 27 маусымдағы № 463 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 29 шілдеде № 11782 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 26 шілдедегі № 332 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 26.07.2016 № 332 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).
      "Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 1-тармағының 2) тармақшасына және 15-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес табиғи монополиялар саласындағы тексеру парағының нысаны бекітілсін.
      2. Осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес реттелетін нарықтар саласындағы тексеру парағының нысаны бекітілсін.
      3. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:
      1) "Табиғи монополиялар салаларындағы жеке кәсіпкерлік аясындағы тексеру парағының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің 2014 жылғы 13 ақпандағы № 32-НҚ және Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігінің 2014 жылғы 17 ақпандағы № 41-НҚ бірлескен бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9297 тіркелген, 2014 жылғы 25 қыркүйектегі № 187 (28410) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған);
      2) "Реттелетін нарық салаларындағы жеке кәсіпкерлік аясындағы тексеру парағының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің 2014 жылғы 13 ақпандағы № 31-НҚ және Қазақстан Республикасы Өңірлік даму министрлігінің 2014 жылғы 17 ақпандағы № 42-НҚ бірлескен бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9300 тіркелген, 2014 жылғы 25 қыркүйектегі № 187 (28410) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған).
      4. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануға жолдауды;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.
      6. Осы бұйрық оны алғаш ресми жариялаған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi
 

Қазақстан Республикасының
 


Ұлттық экономика министрі
 

Е. Досаев
 

      "КЕЛІСІЛГЕН"
      Қазақстан Республикасы
      Бас прокуратурасының Құқықтық
      статистика және арнайы есепке алу
      жөніндегі комитетінің төрағасы
      _____________________ С. Айтпаева
      2015 жылғы "____"___________
 


Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 27 маусымдағы
№ 463 бұйрыққа
1-қосымша

      Нысан
 

Табиғи монополиялар саласындағы
тексеру парағы

      ____________________________________________________________ қатысты
      Тексеруді тағайындаған орган_________________________________________
      Тексеруді тағайындау туралы акт______________________________________
       (№, күні)
      Тексерілетін субъектінің атауы_______________________________________
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      Тексерілетін субъектінің ЖСН, БСН
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      Орналасқан мекенжайы
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
 


 

Талаптар тізбесі
 

Талап етіледі
 

Талап етілмейді
 

Талаптарға сәйкес келеді
 

Талаптарға сәйкес келмейді
 

1
 

Уәкілетті органның талап етуі бойынша қаржылық есептілік пен өзге де қажетті ақпаратты уәкілетті орган белгілеген мерзімде ұсыну
 





2
 

Тариф салыстырмалы талдау әдісін қолдана отырып бекітілген жағдайда "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тоқсан (жыл) қорытындылары бойынша қызмет туралы
 





3
 

Инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыру кезеңінде инвестициялық бағдарламаның (жобаның) орындалуы туралы есепті Заңда белгіленген мерзімде ұсыну
 





4
 

Тарифтік сметаны орындау туралы жыл сайынғы есепті Заңда белгіленген мерзімде ұсыну
 





5
 

Уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен, Заңда белгіленген мерзімде инвестициялық бағдарламаның (жобаның) орындалуы туралы есепті бұқаралық ақпарат құралдарында, оның ішінде өзінің интернет-ресурсында не уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастыру
 





6
 

Уәкiлеттi орган мен тұтынушыларды тарифтердi (бағаларды, алымдар мөлшерлемелерін) төмендету туралы Заңда белгіленген мерзімде хабардар ету
 





7
 

Өңірлік электр желісі компаниясының көрсетілетін қызметтердің нақты (өткен күнтізбелік жыл үшін) және жоспарланып отырған (алдағы күнтізбелік үш жылға арналған) шығындары мен көлемдері туралы, сондай-ақ негіздеуші материалдарды қоса бере отырып қызметтің техникалық-экономикалық көрсеткіштері туралы ақпаратты ұсыну
 





8
 

Уәкiлеттi органның бастамасы бойынша тарифтер (бағалар, алымдар мөлшерлемелері) немесе олардың шектi деңгейлерi және тарифтiк сметалар қайта қаралған жағдайда, табиғи монополия субъектiсiнің тиісті талапты алған күннен бастап бiр ай мерзiмде экономикалық тұрғыдан негiзделген есептердi және өзге де ақпаратты жаңа тарифтi (бағаны, алым мөлшерлемесін) бекiту үшiн өтiнiм беру кезiндегiдей ұсыну
 





9
 

Тұтынушылардың назарына тарифтердiң (бағалардың, алымдар мөлшерлемелерінің) немесе олардың шектi деңгейлерiнiң өзгертiлгенi туралы ақпаратты, сондай-ақ қуаттылығы аз табиғи монополия субъектiсi жеткiзу
 





10
 

Мемлекет қатысатын кредиттік бюроға кредиттік ақпаратты табыс ету
 





11
 

Реттеліп көрсетілетін қызметтермен (тауарлармен, жұмыстармен) технологиялық жағынан байланысты қызметтерді көрсету кезінде табиғи монополия субъектісінің Заңда белгіленген мерзімде осы қызметті көрсететіні туралы хабарлама жіберуі
 





12
 

Табиғи монополия субъектiсiнiң (бұдан әрі - Субъект) өндiрiспен және реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) ұсынумен, сондай-ақ Заңға сәйкес Субъект үшiн рұқсат етiлген қызметтi жүзеге асырумен байланысы жоқ мүлiкке меншiк және (немесе) шаруашылық жүргiзу құқығына ие болу
 





13
 

Ерікті жинақтаушы зейнетақы қорларынан, арнайы қаржы компанияларынан, жаңартылатын энергия көздерін қолдау жөніндегі қаржы-есеп айырысу орталығынан, сондай-ақ табиғи монополия субъектiсi үшiн Заңда рұқсат етiлген қызметтi жүзеге асыратын өзге де ұйымдардан басқа, коммерциялық ұйымдардың акцияларының (қатысу үлестерінің) болуы немесе олардың қызметiне өзге жолмен қатысуы
 





14
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) өндiрген және (немесе) ұсынған кезде технологиялық циклда пайдаланылатын жеке меншiк құқығымен немесе заңды негiзде өзгеше тиесiлi мүлiктi сенiмгерлiк басқаруға, лизингтi қоса алғанда, мүлiктiк жалдау (жалға беру)
 





15
 

Ұсынылатын реттеліп көрсетілетін қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) байланысты талап ету құқығын басқаға беру
 





16
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) байланысты емес шығындарды олардың тарифтерiне (бағаларға, алымдар мөлшерлемелеріне) немесе олардың шектi деңгейiне енгiзу
 





17
 

Белгіленген тәртіппен бекітілген инвестициялық бағдарламаларда (жобаларда) көзделген қаражатты мақсатсыз пайдалануға жол беру
 





18
 

Тарифтiк сметада қамтылатын, реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердiң есептеу аспаптарын сатып алу мен орнату шығындары және ақы алу тетiгi, реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердiң есептеу аспаптарын сатып алу және орнату туралы ұсынылатын реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтер (тауарлар, жұмыстар) туралы ақпаратты коммерциялық құпия деп тану
 





19
 

Неғұрлым тиімді әдістер мен технологияларды қолдануға, нормативтік техникалық ысыраптарды төмендету жөніндегі іс-шараларды өткізуге немесе реттеліп көрсетілетін қызметтердің көлемдерін табиғи монополия субъектісіне байланысты емес себептер бойынша қысқартуға байланысты немесе конкурстық (тендерлік) рәсімдерді өткізу нәтижелері бойынша шығындарды үнемдеу нәтижесінде туындаған, тарифтік сметаға салынған шығындардың толық пайдаланылмаған бөлігінің кемінде елу пайызын жаңа өндірістік активтерді жасауға, кеңейтуге, қалпына келтіруге, жаңартуға, қолдауға, реконструкциялауға және техникалық қайта жарақтандыруға
 





20
 

Заңда және Қазақстан Республикасының өзге де заңнамалық актiлерiнде белгiленген тәртiппен шығындары табиғи монополия субъектiсiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтi (бағаны, алым мөлшерлемесін) немесе оның шектi деңгейiн және тарифтiк сметаларды бекiту кезiнде ескерiлетiн қызметтердi (тaуapлapды, жұмыстарды) сатып алуды жүзеге асыру
 





21
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) әрбiр түрi бойынша және тұтас алғанда уәкiлеттi орган бекiткен тәртiппен өзге де қызмет бойынша кiрiстердiң, шығындар мен қолданысқа енгiзiлген активтердiң бөлек есебiн жүргiзу
 





22
 

Тарифтiк сметаны орындау
 





23
 

Уәкілетті орган бекіткен үлгі шарттарға сәйкес реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) әрбiр түрiне, сондай-ақ реттелiп көрсетiлетiн өзге де қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) әрбiр түрiне және (немесе) жиынтығына тұтынушылармен жеке шарттар жасасу
 





24
 

Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен ынтымақтастықтың үлгі шарттарына сәйкес кондоминиум объектісін басқару органымен реттеліп көрсетілетін коммуналдық қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) әрбір түріне ынтымақтастық шарттарын жасасу
 





25
 

Қазақстан Республикасының салық заңнамасы тиiсiнше өзгертiлiп, соның нәтижесiнде Субъект шығындарының құны азайған жағдайда, барлық тұтынушылар үшiн реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) тарифтердi (бағаларды, алым мөлшерлемелерін) немесе олардың шектi деңгейлерiн аталған өзгерiстер қолданысқа енгiзiлген күннен бастап уәкiлеттi орган бекiткен тәртiппен төмендету
 





26
 

Мүлiктi мемлекет меншiгiне беру жағдайларын қоспағанда, өндiрiске және реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) ұсынуға арналған мүлiктi тендер нысанындағы сауда-саттықта иелiктен айыру
 





27
 

Субъектілердің реттелетiн қызмет түрлерi бойынша кiрiстердi, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтердiң бөлек есебін жүргізу әдiстемесiн әзiрлеу және келісу
 





28
 

Белгіленген тәртіппен бекітілген инвестициялық бағдарламаларды (жобаларды) орындау және инвестициялық бағдарламада (жобада) көзделген қаражатты қолда бар активтерді қалпына келтіруге, жаңартуға, кеңейтуге, қолдауға, негізгі құралдарды реконструкциялауға, техникалық қайта жарақтандыруға басымдықпен бағыттау
 





29
 

Нормативтен тыс ысыраптардың болуына жол беру
 





30
 

Нормативтік техникалық ысыраптардың деңгейін уәкілетті орган белгілеген шамаға және мерзімге төмендету
 





31
 

Уәкілетті органға Заңның 18-1-бабында көзделген іс-әрекеттерді жүзеге асыруға келісім беру туралы қолдаухатты немесе алдын ала хабарламаны ұсыну
 





32
 

Өңірлік электр желісі компаниясының тарифтің өзгеруі туралы ақпаратты тұтынушының назарына Заңда белгіленген мерзімде жеткізуі
 





33
 

Уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен, сыртқы ауаның нақты температурасын ескере отырып, жылумен жабдықтау бойынша көрсетілетін қызметтердің құнын қайта есептеуден алынған қаражатты тікелей тұтынушыларға не тұтынушының тұрған жерін анықтау мүмкін болмаған жағдайда жылумен жабдықтау бойынша көрсетілетін қызметтерге ақы төлеу кезінде тарифті (бағаны, алым мөлшерлемесін) төмендету жолымен қайтару
 





34
 

Субъектіні мемлекеттік қайта тіркеу, сондай-ақ оның қызметін тоқтатуды тіркеу туралы Субъектінің өтінішіне уәкілетті органның алдын ала келісімінің болуы
 





35
 

Кәсіпкерлік немесе өзге де қызметпен айналысу, сондай-ақ тиісті лицензияның негізінде лицензиялануға жататын іс-әрекеттерді жүзеге асыру бөлігінде "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" ҚР Заңын талаптарын сақтау
 





36
 

Жаңадан құрылған Субъектілер үшін өтінімдерді қарауға Заңда белгіленген мерзімде оларды ұсыну
 





37
 

Теттеліп көрсетілетін қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) уәкілетті орган бекіткен тарифтер (бағалар, алымдар мөлшерлемелері) бойынша ұсыну
 





38
 

"Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" Қазақстан Республикасы Заңында (бұдан әрі - Заң) рұқсат етілген, уәкілетті органнан алынған келісімнің негізінде өзге қызметтен басқа қызметтерді жүзеге асыруға салынған тыйымды сақтау
 





39
 

Уәкiлеттi орган белгiлеген мөлшерден асатын реттелiп көрсетiлетiн қызметтер (тауарлар, жұмыстар) үшiн ақы алуға салынған тыйымды сақтау
 





40
 

Заңда көзделмеген қосымша ақы алу немесе өзінің мазмұны бойынша реттеліп көрсетілетін қызметтердің мәніне қатысы жоқ (қаржылық қаражаттарды және өзге де мүлікті, мүліктік құқықтарды және басқаны беру) қосымша міндеттемелерді өзге түрде тану жөнінде салынған тыйымды сақтау
 





41
 

Табиғи монополиялар субъектiлерiнiң реттелiп көрсетiлетiн қызметтерiне (тауарларына, жұмыстарына) қол жеткiзу шарттарын күштеп таңуға немесе тұтынушыларды кемсiтуге әкеп соғатын өзге де iс-әрекеттер жасауға салынған тыйымды сақтау
 





42
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) көлемiн жосықсыз тұтынушылардың төлемеуiне байланысты адал тұтынушыларға реттелiп көрсетiлетiн қызметтер (тауарлар, жұмыстар) ұсынудан бас тартуға салынған тыйымды сақтау
 





43
 

Мемлекеттiк органдар өздерiнiң құзыретi шегiнде белгiлеген, реттелiп көрсетiлетiн қызметтердiң (тауарлардың, жұмыстардың) сапасына қойылатын талаптарға сәйкес келмейтiн реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) ақы талап етуге салынған тыйымды сақтау
 





44
 

Реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) тұтынушыларына реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) сапасына қойылатын, мемлекеттік органдар өздерінің құзыреті шегінде белгілеген талаптарға сәйкес жалпыға бірдей қызмет көрсетілуін қамтамасыз етуге салынған тыйымды сақтау
 





45
 

Тұтынушыларға ұсынылатын реттеліп көрсетілетін коммуналдық қызметтер (тауарлар, жұмыстар) үшiн олардан өз кассалары, сондай-ақ банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерiн жүзеге асыратын ұйымдар, интернет-ресурстар және (немесе) терминалдар арқылы төлемдер қабылдауды қамтамасыз етуге салынған тыйымды сақтау
 





46
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) қол жеткізудің тең жағдайларын ұсыну
 





47
 

Тарифтiң (бағаның, алым мөлшерлемесінің) шектi деңгейi бекiтiлген жағдайда, барлық тұтынушылар үшiн реттелiп көрсетiлетiн қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) тарифтiң (бағаның, алым мөлшерлемесінің) шектi деңгейiнен аспайтын бiрыңғай тарифтер (бағалар, алым мөлшерлемелері) деңгейлерi бойынша ұсыну
 





48
 

Тұтынушылармен жасалған шарттарға сәйкес реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) есептеу аспаптарын сатып алмау және оларды тұтынушыларға орнату
 





49
 

Есептеу аспабы iстен шыққан жағдайда, есептеу аспаптарының орташа айлық көрсеткiштерi бойынша реттелiп көрсетiлетiн коммуналдық қызметтер (тауарлар, жұмыстар) үшін уәкiлеттi орган белгiлеген тәртiппен ақы өндiрiп алу
 





50
 

Реттелiп көрсетiлетiн қызметтер (тауарлар, жұмыстар) ұсынуға шарттар жасасу кезiнде тұтынушылар құқықтарының бұзылуына жол беру
 





51
 

Заңның 7-бабының 3-1) тармақшасында көзделген жағдайды ескере отырып, уәкілетті орган бекіткен тарифтердің (бағалардың, алымдар мөлшерлемелерінің) шекті деңгейлері бойынша реттеліп көрсетілетін қызметтер ұсыну
 





52
 

Тұтынушыларға қызметтер көрсету стандарттарын сақтау
 





53
 

Акционерлік қоғамдар болып табылатын табиғи монополиялар субъектілері үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен табиғи монополия субъектісінің интернет -ресурсында орналастырып және мерзімді баспасөз басылымдарында жариялап, табиғи монополия субъектілері үшін жыл сайынғы міндетті аудитті жүргізу
 





54
 

Уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен өзінің интернет-ресурсында не уәкілетті органның интернет-ресурсында тарифтік сметаның орындалуы туралы есепті орналастыру
 





55
 

Тоқсан сайын өзінің интернет-ресурсында бос және қолжетімді қуаттылықтардың, сыйымдылықтың, орындардың, реттеліп көрсетілетін коммуналдық қызметтер (тауарлар, жұмыстар) желілерінің өткізу қабілеттері, сондай-ақ инженерлік коммуникациялар схемасының бар екендігі туралы ақпаратты орналастыру
 





56
 

"Мемлекеттік құпиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес инженерлік коммуникациялар туралы мәліметтерді өзінің интернет-ресурсында беруді қамтамасыз ету
 





57
 

Уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен, тұтынушылар және өзге де мүдделі тұлғалар алдында реттеліп көрсетілетін қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) ұсыну жөніндегі қызметі туралы негіздемелерімен және оларды бұқаралық ақпарат құралдарында, сондай-ақ уәкілетті орган белгілеген тәртіппен өзінің интернет-ресурсында не уәкілетті органның интернет-ресурсында орналастыра отырып, жыл сайын есеп беруді жүргізу
 





58
 

Уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен тұтынушыларды инвестициялық бағдарламалардың (жобалардың), тарифтік сметалардың орындалу барысы туралы өзінің интернет-ресурсы не уәкілетті органның интернет-ресурсы арқылы жарты жылда бір рет хабардар ету
 





   

             Лауазымды адам (дар): __________________________ ______________
       (лауазымы) (қолы)
      ________________________________________________________
      (Аты, әкесінің аты, тегі, ол болған жағдайда)
       __________________________ ______________
       (лауазымы) (қолы)
      ____________________________________________________________
      (Аты, әкесінің аты, тегі, ол болған жағдайда)
      Тексерілетін субъектінің
      басшысы: ________________________________________ _________________
       (Аты, әкесінің аты, тегі (ол болған жағдайда), лауазымы) (қолы)
 


Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 27 маусымдағы
№ 463 бұйрыққа
2-қосымша

      Нысан
 

Реттелетін нарықтар саласындағы
тексеру парағы

      ____________________________________________________________ қатысты
      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган_____________________________
      Тексеруді тағайындау туралы акт______________________________________
      _____________________________________________________________________
       (№, күні,)
      Тексерілетін субъектінің атауы_______________________________________
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      Тексерілетін субъектінің ЖСН, БСН
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
      Орналасқан мекенжайы
      _____________________________________________________________________
      _____________________________________________________________________
 


 

Талаптар тізбесі
 

Талап етіледі
 

Талап етілмейді
 

Талаптарға сәйкес келеді
 

Талаптарға сәйкес келмейді
 

1
 

Уәкілетті органға Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілік туралы заңнамасына сәйкес есепті тоқсаннан кейінгі айдың соңғы күнінен кешіктірмей тоқсан сайынғы қаржылық есептілікті ұсыну
 





2
 

Уәкілетті органға уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша есепті айдан кейінгі айдың соңғы күнінен кешіктірмей өндіру (өткізу) деңгейі және өндірілетін (өткізілетін) тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) босатылу бағалары туралы ай сайынғы ақпаратты ұсыну
 





3
 

Реттелетін нарықтардағы баға белгілеу тәртібіне сәйкес шекті бағаларда ескерілген инвестициялық бағдарламаның (жобаның) іс-шараларын орындау
 





4
 

Уәкілетті органға оның талап етуімен бағаға сараптама жүргізу үшін қажетті ақпаратты уәкілетті орган белгілеген мерзімде қағаз және (немесе) электрондық жеткізгіштерде ұсыну
 





5
 

Уәкілетті органға, шекті бағада ескерілген, кейіннен бұқаралық ақпарат құралдарында орналастырылатын инвестициялық бағдарламаның (жобаның) орындалуы не орындалмауы туралы жартыжылдық ақпаратты уәкілетті орган бекіткен нысан бойынша Заңда белгіленген мерзімде ұсыну
 





6
 

Алдағы уақытта тауарларға (жұмыстарға, көрсетілетін қызметтерге) бағалардың шекті бағадан жоғары өсетіні және өсу себептерін растайтын (реттелетін нарықтарда үстем немесе монополиялық жағдайға ие емес бөлшек сауда нарығы субъектілерін қоспағанда) негіздемелік материалдарды ұсына отырып, олардың өсу себептері туралы кемінде күнтізбелік отыз күн бұрын жазбаша түрде немесе уәкілетті органның электрондық құжат айналымы жүйесі арқылы электрондық құжат түрінде уәкілетті органды хабардар ету
 





7
 

Баға деңгейін растайтын негіздемелік материалдарды қоса бере отырып, босату бағалары туралы ақпаратты Заңда белгіленген мерзімде ұсыну
 





8
 

Кәсіпкерлік немесе өзге де қызметпен айналысу, сондай-ақ тиісті лицензияның негізінде лицензиялануға жататын іс-әрекеттерді жүзеге асыру бөлігінде "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" ҚР Заңың талаптарын сақтау
 





9
 

Реттелетін нарықтардағы бағаны белгілеу тәртібін сақтау
 





10
 

Алынған және шекті бағаларда ескерілген инвестициялық бағдарламаларды (жобаларды) іске асыруға пайдаланылмаған табысты тікелей тұтынушыларға не тұтынушылардың толық тізбесін белгілеу мүмкін болмаған жағдайда, реттелетін нарықтарда баға белгілеу тәртібіне сәйкес алдағы кезеңге шекті бағаның деңгейін төмендету арқылы қайтару
 





11
 

Шекті бағаны негізсіз көтеру нәтижесінде алынған кірісті тікелей тұтынушыларға уәкілетті орган мұндай фактіні анықтаған кезден бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей не тұтынушылардың толық тізбесін анықтау мүмкін болмаған жағдайда, реттелетін нарықтардағы баға белгілеу тәртібіне сәйкес алдағы кезеңге шекті бағаның деңгейін төмендету жолымен қайтару жөніндегі талапты сақтау
 





   

             Лауазымды адам (дар): __________________________ ______________
       (лауазымы) (қолы)
      ____________________________________________________________
       (Аты, әкесінің аты, тегі, ол болған жағдайда)
      __________________________ ______________
       (лауазымы) (қолы)
      ____________________________________________________________
       (Аты, әкесінің аты, тегі, ол болған жағдайда)
      Тексерілетін субъектінің басшысы: _______________________________________________________ _____________
      (Аты, әкесінің аты, тегі (ол болған жағдайда), лауазымы) (қолы)
 

Об утверждении форм проверочных листов в сферах естественных монополий и регулируемых рынков

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 27 июня 2015 года № 463. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 июля 2015 года № 11782. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 июля 2016 года № 332.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 26.07.2016 № 332 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) пункта 1 статьи 11 и пунктом 1 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить форму проверочного листа в сфере естественных монополий, согласно приложению 1 к настоящему приказу.

      2. Утвердить форму проверочного листа в сфере регулируемых рынков, согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      3. Признать утратившими силу:

      1) совместный приказ Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 13 февраля 2014 года № 32-ОД и Министерства регионального развития Республики Казахстан от 17 февраля 2014 года № 41-ОД "Об утверждении формы проверочного листа в сфере частного предпринимательства в сферах естественных монополий" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9297, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 25 сентября 2014 года № 187 (27808));

      2) совместный приказ Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 13 февраля 2014 года № 31-ОД и Министерства регионального развития Республики Казахстан от 17 февраля 2014 года № 42-ОД "Об утверждении формы проверочного листа в сфере частного предпринимательства в сферах регулируемых рынков" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9300, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 25 сентября 2014 года № 187 (27808)).

      4. Комитету по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      5. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


национальной экономики


Республики Казахстан

Е. Досаев

"СОГЛАСОВАН"


Председатель Комитета по правовой


статистике и специальным учетам


Генеральной прокуратуры


Республики Казахстан


_____________________ С. Айтпаева


"____"___________ 2015 год



  Приложение 1 к приказу
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 27 июня 2015 года № 463

      Форма

      Проверочный лист

      в сфере естественной монополии

      в отношении _________________________________________________________

      Государственный орган, назначивший проверку _________________________

      _____________________________________________________________________

      Акт о назначении проверки ___________________________________________

      (№, дата)

      Наименование проверяемого субъекта __________________________________

      _____________________________________________________________________

      ИИН, БИН проверяемого субъекта

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Адрес места нахождения

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

Предоставление по требованию уполномоченного органа финансовой отчетности и иной необходимой информации в сроки, установленные уполномоченным органом





2

Предоставление информации о деятельности по итогам квартала (года) в установленные Законом Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках" (далее - Закон) сроки, в случае утверждения тарифа с применением метода сравнительного анализа





3

Предоставление в период реализации инвестиционной программы (проекта), отчета об исполнении инвестиционной программы (проекта) в установленные Законом сроки





4

Предоставление ежегодного отчета об исполнении тарифной сметы в установленные Законом сроки





5

Размещение в средствах массовой информации, а также на своем интернет-ресурсе либо интернет-ресурсе уполномоченного органа отчет об исполнении инвестиционной программы (проекта) в установленные Законом сроки, в порядке, определяемом уполномоченным органом





6

Уведомление уполномоченного органа и потребителей о снижении тарифов (цен, ставок сборов) в установленные Законом сроки





7

Предоставление региональной электросетевой компанией информации о фактических (за предшествующий календарный год) и планируемых (на предстоящие три календарных года) затратах и объемах оказываемых услуг, а также о технико-экономических показателях деятельности с приложением обосновывающих материалов, в установленные Законом сроки





8

Предоставление в месячный срок со дня получения субъектом естественной монополии соответствующего требования экономически обоснованные расчеты и иную информацию в том же объеме, что и при подаче заявки для утверждения нового тарифа (цены, ставки сбора), при пересмотре тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней и тарифных смет по инициативе уполномоченного органа (п.2 ст. 16)





9

Доведение до сведения потребителя информации об изменении тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней, а также субъектов естественной монополии малой мощности в установленные Законом сроки





10

Предоставление кредитной информации в кредитное бюро с государственным участием





11

Направление уведомления об оказании услуги, технологически связанной с регулируемыми услугами (товарами, работами) в уполномоченный орган при оказании этой услуги, в установленные Законом сроки





12

Наличие на праве собственности и (или) хозяйственного ведения имущества, не связанного с производством и предоставлением регулируемых услуг (товаров, работ) субъектом естественной монополии (далее - Субъект), а также с осуществлением деятельности, разрешенной для Субъекта в соответствии с Законом





13

Наличие акций (долей участия) или иных форм участия в деятельности коммерческих организаций, кроме добровольных накопительных пенсионных фондов, специальных финансовых компаний, расчетно-финансового центра по поддержке возобновляемых источников энергии, а также иных организаций, осуществляющих деятельность, разрешенную для Субъекта Законом





14

Передача принадлежащего на праве собственности или ином законном основании имущества, используемого в технологическом цикле при производстве и (или) предоставлении регулируемых услуг (товаров, работ), в доверительное управление, имущественный найм (аренду), включая лизинг.





15

Уступка права требования, связанного с предоставляемыми регулируемыми услугами (товарами, работами)





16

Включение в тарифы (цены, ставки сборов) или их предельные уровни на регулируемые услуги (товары, работы) затрат, не связанных с их предоставлением





17

Допущение нецелевого использование средств, предусмотренных в инвестиционных программах (проектах), утвержденных в установленном порядке





18

Признание коммерческой тайной информации: содержащейся в тарифной смете, о затратах на приобретение и установку приборов учета регулируемых коммунальных услуг и механизме взимания платы, приобретении и установке приборов учета регулируемых коммунальных услуг, о предоставляемых регулируемых коммунальных услугах (товарах, работах)





19

Направление на создание новых, расширение, восстановление, обновление, поддержку, реконструкцию и техническое перевооружение производственных активов не менее пятидесяти процентов недоиспользованной части затрат, заложенных в тарифной смете, возникшей в результате экономии затрат в связи с применением более эффективных методов и технологий, проведением мероприятий по снижению нормативных технических потерь или сокращения объемов оказываемых регулируемых услуг по причинам, не зависящим от Субъекта, или по результатам проведения конкурсных (тендерных) процедур





20

Осуществление закупок услуг (товаров, работ), затраты на которые учитываются при утверждении тарифа (цены, ставки сбора) или его предельного уровня и тарифных смет на регулируемые услуги (товары, работы) субъекта естественной монополии, в порядке, предусмотренном Законом и иными законодательными актами Республики Казахстан





21

Ведение раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов по каждому виду регулируемых услуг (товаров, работ) и в целом по иной деятельности





22

Исполнение тарифной сметы





23

Заключение в соответствии с типовыми договорами, утвержденными уполномоченным органом индивидуальные договоры с потребителями на каждый вид предоставляемых регулируемых коммунальных услуг (товаров, работ), а также на каждый вид и (или) совокупность иных предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ)





24

Заключение в соответствии с типовыми договорами сотрудничества, утвержденными Постановлением Правительства Республики Казахстан договоров сотрудничества с органом управления объектом кондоминиума на каждый вид предоставляемых им регулируемых коммунальных услуг (товаров, работ)





25

Снижение в порядке, установленном уполномоченным органом, тарифов (цен, ставок сборов) или их предельных уровней на предоставляемые регулируемые услуги (товары, работы) для всех потребителей в случае соответствующего изменения налогового законодательства Республики Казахстан, в результате которого стоимость затрат Субъекта уменьшается, со дня введения в действие указанных изменений





26

Отчуждение имущества, предназначенного для производства и предоставления регулируемых услуг (товаров, работ), на торгах в форме тендера





27

Разработка и согласование методики ведения раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов по видам регулируемых услуг Субъектов





28

Исполнение утвержденных в установленном порядке инвестиционных программ (проектов) и приоритетное направление средств, предусмотренных инвестиционной программой (проектом), на восстановление, обновление, расширение, поддержку существующих активов, реконструкцию, техническое перевооружение основных Средств





29

Допущение наличия сверхнормативных потерь





30

Снижение уровня нормативных технических потерь на величину и в сроки, определенные уполномоченным органом





31

Представление в уполномоченный орган ходатайства о даче согласия на осуществление действий, предусмотренных статьей 18-1 Закона либо направления предварительного уведомления





32

Доведение региональной электросетевой компанией до сведения потребителя информации об изменении тарифа в установленные Законом сроки





33

Возврат средств от перерасчета стоимости услуг по теплоснабжению с учетом фактической температуры наружного воздуха напрямую потребителям либо в случае невозможности установления места нахождения потребителя путем снижения тарифа (цены, ставки сбора) при оплате за услуги теплоснабжения в порядке, определяемом уполномоченным органом





34

Наличие предварительного согласия уполномоченного органа, предоставляемого на обращение Субъекта о государственной перерегистрации Субъекта, а также регистрации прекращения его деятельности





35

Соблюдение требований Закона РК "О разрешениях и уведомлениях" в части занятие предпринимательской или иной деятельностью, а также осуществление действий, подлежащих лицензированию, на основании соответствующей лицензии





36

Предоставление заявки для их пересмотра для вновь созданных Субъектов в установленные Законом сроки





37

Предоставление регулируемых услуг (товары, работы) по тарифам (ценам, ставкам сборов), утвержденным уполномоченным органом





38

Соблюдение запрета по осуществлению иной деятельности, за исключением деятельности разрешенной Законом Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках" на основании полученного согласия уполномоченного органа.





39

Соблюдение запрета по взиманию за регулируемые услуги (товары, работы) платы, превышающей размер, установленный уполномоченным органом





40

Соблюдение запрета по взиманию дополнительной платы, не предусмотренной Законом, или иному навязыванию дополнительных обязательств, которые по своему содержанию не касаются предмета оказываемых регулируемых услуг (передача финансовых средств и иного имущества, имущественных прав и других





41

Соблюдение запрета по навязыванию условий доступа к регулируемым услугам (товарам, работам) Субъектов или совершения иных действий, ведущих к дискриминации потребителей





42

Соблюдение запрета по отказу в предоставлении регулируемых услуг (товаров, работ) добросовестным потребителям в связи с неоплатой недобросовестными потребителями использованного объема регулируемых услуг (товаров, работ)





43

Соблюдение запрета по требованию оплаты предоставленных регулируемых услуг (товаров, работ), не соответствующих требованиям к качеству регулируемых услуг (товаров, работ), установленным государственными органами в пределах их компетенции





44

Соблюдение запрета по обеспечению всеобщего обслуживания потребителей регулируемых услуг (товаров, работ) в соответствии с требованиями к качеству предоставляемых регулируемых услуг (товаров, работ), установленными государственными органами в пределах их компетенции





45

Соблюдение запрета по обеспечению приема платежей от потребителей за предоставляемые Субъектом регулируемые коммунальные услуги (товары, работы) через собственные кассы, а также банки и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций интернет-ресурсы и (или) терминалы)





46

Предоставление равных условий потребителям регулируемых услуг (товаров, работ)





47

Предоставление, в случае утверждения предельного уровня тарифа (цены, ставки сбора) для всех потребителей регулируемых услуг (товаров, работ) по единым уровням тарифов (цен, ставок сборов), не превышающим предельный уровень тарифа (цены, ставки сбора)





48

Приобретение и не установка потребителям приборов учета регулируемых коммунальных услуг (товаров, работ) в соответствии с договорами, заключенными с потребителями





49

Взимание платы, в случае выхода прибора учета из строя за предоставляемые регулируемые коммунальные услуги (товары, работы) по среднемесячным показаниям приборов учета





50

Недопустимость нарушения прав потребителей при заключении договоров на предоставление регулируемых услуг (товаров, работ)





51

Предоставление регулируемых услуг по предельным уровням тарифа (ценам, ставкам сборов), утвержденным уполномоченным органом, с учетом случая, предусмотренного подпунктом 3-1) статьи 7 Закона





52

Соблюдение стандартов оказания услуг потребителям





53

Проведение обязательного ежегодного аудита аудиторскими организациями для Субъектов, являющихся акционерными обществами, с размещением на интернет – ресурсе Субъекта и опубликовании его в периодических печатных изданиях





54

Размещение на своем интернет-ресурсе либо интернет-ресурсе уполномоченного органа отчета об исполнении тарифной сметы в порядке, определяемом уполномоченным органом





55

Размещение на своем интернет-ресурсе ежеквартальной информации о наличии свободных и доступных мощностей, емкости, мест, пропускных способностей сетей регулируемых коммунальных услуг (товаров, работ), а также схемы инженерных коммуникаций





56

Обеспечение представления сведений об инженерных коммуникациях по запросам, в том числе на своем интернет-ресурсе, в соответствии с Законом Республики Казахстан "О государственных секретах"





57

Проведение ежегодного отчета о деятельности по предоставлению регулируемых услуг (товаров, работ) перед потребителями и иными заинтересованными лицами с обоснованиями и размещением их в средствах массовой информации, а также на своем интернет – ресурсе либо интернет – ресурсе уполномоченного органа, в порядке, определяемом уполномоченным органом





58

Уведомление потребителей раз в полугодие о ходе исполнения инвестиционных программ (проектов), тарифных смет через свой интернет-ресурс либо интернет-ресурс уполномоченного органа в порядке, определяемом уполномоченным органом






      Должностное (ые) лицо (а): _____________________ _______________

      (должность) (подпись)

      ________________________________________________

      (Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      _____________________ _______________

      (должность) (подпись)

      ________________________________________________

      (Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Руководитель проверяемого

      субъекта: ____________________________________ _______________

      (Фамилия, имя, отчество (при его наличии) должность) (подпись)

  Приложение 2 к приказу
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 27 июня 2015 года № 463

      Форма

      Проверочный лист

      в сфере регулируемых рынков

      в отношении _________________________________________________________

      Государственный орган, назначивший проверку _________________________

      _____________________________________________________________________

      Акт о назначении проверки ___________________________________________

      (№, дата)

      Наименование проверяемого субъекта __________________________________

      _____________________________________________________________________

      ИИН, БИН проверяемого субъекта

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Адрес места нахождения ______________________________________________

      _____________________________________________________________________

Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

Предоставление в уполномоченный орган ежеквартальной финансовой отчетности в соответствии с законодательством Республики Казахстан о бухгалтерском учете и финансовой отчетности в сроки установленные Законом





2

Предоставление в уполномоченный орган ежемесячной информации об объемах производства (реализации), уровне доходности и отпускных ценах производимых (реализуемых) товаров (работ, услуг) по форме, утвержденной уполномоченным органом, в сроки установленные Законом





3

Исполнение мероприятий инвестиционной программы (проекта), учтенной в предельных ценах в соответствии с порядком ценообразования на регулируемых рынках





4

Предоставление в уполномоченный орган по его требованию информации, необходимой для проведения экспертизы цены, на бумажном и (или) электронном носителях в сроки, установленные уполномоченным органом





5

Предоставление в уполномоченный орган полугодовой информации об исполнении либо неисполнении инвестиционной программы (проекта), учтенной в предельной цене, не позднее двадцать пятого числа месяца, следующего за отчетным полугодием, с последующим ее размещением в средствах массовой информации





6

Уведомление уполномоченного органа в письменном виде или в виде электронного документа через систему электронного документооборота уполномоченного органа в сроки установленные Законом о предстоящем повышении цен на товары (работы, услуги) выше предельной цены и причинах их повышения с предоставлением обосновывающих материалов, подтверждающих причины повышения (за исключением субъектов розничного рынка, не занимающих доминирующее или монопольное положение на регулируемых рынках





7

Предоставление в уполномоченный орган информации об отпускных ценах с приложением обосновывающих материалов, подтверждающих уровень цены, в сроки установленные Законом





8

Нарушение Закона "О разрешениях и уведомлениях" в части занятия предпринимательской или иной деятельностью, а также осуществление действий, подлежащих лицензированию, на основании соответствующей лицензии





9

Соблюдение порядка ценообразования на регулируемых рынках





10

Возврат дохода, полученного и не использованного на реализацию инвестиционных программ (проектов), учтенных в предельных ценах, напрямую потребителям либо в случае невозможности установления полного перечня потребителей путем снижения уровня предельной цены на предстоящий период в соответствии с порядком ценообразования на регулируемых рынках





11

Соблюдение требования по возврату дохода, полученного в результате необоснованного превышения предельной цены, напрямую потребителям не позднее тридцати календарных дней с момента установления такого факта уполномоченным органом либо в случае невозможности установления полного перечня потребителей путем снижения уровня предельной цены на предстоящий период в соответствии с порядком ценообразования на регулируемых рынках






      Должностное (ые) лицо (а): _____________________ _______________

      (должность) (подпись)

      ________________________________________________

      (Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      _____________________ _______________

      (должность) (подпись)

      ________________________________________________

      (Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      Руководитель проверяемого

      субъекта: ____________________________________ _______________

      (Фамилия, имя, отчество (при его наличии) должность) (подпись)