Қаржы мониторингі органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінде (экономикалық тергеу қызметі) жас қызметкерлерді бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге асыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 722 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 31 желтоқсанда № 12772 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржылық мониторинг агенттігі Төрағасының 2022 жылғы 6 қаңтардағы № 8 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Қаржылық мониторинг агенттігі Төрағасының 06.01.2022 № 8 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтүзбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Құқық қорғау қызметі туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы 12-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қаржы мониторингі органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінде (экономикалық тергеу қызметі) жас қызметкерлерді бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге асыру қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті (Д.Е. Ерғожин) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануға, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде орналастыру үшін Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдануын;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр Б. Сұлтанов

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2015 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 722 бұйрығымен
бекітілген

Мемлекеттік кірістер органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінде (экономикалық
тергеу қызметі) жас қызметкерлерді бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге асыру
қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қаржы мониторингі органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінде (экономикалық тергеу қызметі) жас қызметкерлерді бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге асыру қағидалары "Құқық қорғау қызметі туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы 12-бабының 1-тармағына сәйкес әзірленді және мемлекеттік кірістер органдарының жедел-тергеу бөлімшелерінде (экономикалық тергеу қызметі) (бұдан әрі – ЭТҚ) жас қызметкерлерді бейімдеу және тәлімгерлікті жүзеге асыру тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Жас қызметкерлердің бейімделу рәсімдерінен өтуі атқарып отырған лауазымы бойынша оған жүктелген жедел-қызметтік міндеттерді өз бетімен және сапалы орындау үшін кәсіби білімдерді және тұрақты практикалық дағдыларды меңгеру, таңдап алған кәсібіне қызығушылықты дамыту, қазақстандық патриотизмді тәрбиелеу, қызметтің қиындықтарына моральдық-психологиялық тұрақтылықты, тәртіптілікті және заңдылықтың қатаң сақталуын нығайту мақсатында қажет.

      3. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) жас қызметкерлердің бейімделуі – жас қызметкердің кәсіби дағдыларын меңгеру, ұйымдық (корпоративтік) мәдениетке қосылу, ЭТҚ-ғы қызметке бейімділікті қалыптастыру процесі;

      2) жас қызметкерлер – ЭТҚ қызметіне алғаш тұрған және қызметке тұрған күнінен бастап бір жыл мерзім бойы оны өткеретін адамдар;

      3) тәлімгер – жас қызметкер бекітіліп берілген, оның кәсіби даярлығы мен дамуына практикалық көмек көрсететін қызметкер;

      4) Тәлімгерлер кеңесі (бұдан әрі - Кеңес) – ЭТҚ-ның кәсіби өзегін, сабақтастығын нығайтуға шақырылған тәлімгерлердің қызметін үйлестіретін ұжымдық қызметтің тұрақты жұмыс істейтін органы.

2. Жас қызметкерлерді бейімдеу тәртібі

      4. ЭТҚ-да жас қызметкерді бейімдеу тәлімгерлік арқылы жүзеге асырылады.

      5. Жас қызметкер қалыптасу процесінде мынадай бейімделу кезеңдерінен өтеді:

      1) кәсіби бейімделу – оған қатысты тәлімгерлік жүзеге асырылатын адамның кәсіби білім жүйесін және дағдыларын, оларды практикада тиімді қолдану мүмкіндігін меңгеру процесі;

      2) лауазымдық бейімделу – оған қатысты тәлімгерлік жүзеге асырылатын адамның қызметтік жұмыс жағдайларына және режиміне ыңғайлану, лауазымдық міндеттерін сапалы орындау дағдыларын алу жолымен атқарып отырған лауазымға бейімделу процесі;

      3) тұлғааралық бейімделу – кәсіби қызығушылықтар мен бейімдердің негізінде әріптестермен белгілі бір қарым-қатынасты құру жолымен топқа қатыстылық сезімін қалыптастыру.

      Бұл ретте, объективті факторлар ретінде қарым-қатынас құрылымы, коммуникация жүйесі, ұжымның нормалары мен құндылықтары, ұжымдағы тұлғаның мәртебесі шығады.

      6. ЭТҚ жас қызметкерлерінің бейімделу қызметін ұйымдастыру Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Қаржы мониторингі комитетінің (бұдан әрі – Комитет) кадр қызметіне, құқық қорғау қызметіне жетекшілік ететін Комитет төрағасының орынбасарына, құқық қорғау қызметіне жетекшілік ететін облыстар, республикалық маңызы бар қалалар және астана бойынша экономикалық тергеу департаменттері (бұдан әрі – аумақтық органдар) басшыларының орынбасарларына жүктеледі:

      1) жаңадан қабылданған немесе тағайындалған қызметкерді жеке құрамға таныстыратын, тәлімгерді тағайындау туралы бұйрықты жариялайтын;

      2) жас қызметкерлермен жұмыс жоспарларын жасауда оларға әдістемелік және практикалық көмек көрсететін, олардың орындалуы үшін пәрменді бақылауды қамтамасыз ететін;

      3) тәлімгердің жас қызметкермен бірлесіп қызмет өткеруі, олардың қызметтік міндеттерін орындауы, олардың заңнамаларды, қосымша әдебиеттерді зерделеуі үшін жағдайларды құратын;

      4) тәлімгерлікті ұйымдастырудың озық тәжірибесін зерделейтін және қорытындылайтын, тәлімгерлік жұмысты одан әрі жетілдіру, қызметтік міндеттерді шешуде оның рөлін арттыру және заңдылықты сақтау туралы ұсыныстарды енгізеді.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Қаржы министрінің 05.11.2018 № 966 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);өзгеріс енгізілді - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

3. Тәлімгерлікті жүзеге асыру тәртібі

      7. Тәлімгерлік жас қызметкерге үш айдан алты айға дейінгі ұзақтығымен белгіленеді.

      Тәлімгерлікті жүзеге асыру мерзіміне белгілі бір себептер бойынша жас қызметкердің немесе тәлімгердің жұмыста жоқ болу кезеңі есептелмейді.

      8. Тәлімгерлер белгілі бір кәсіби тәжірибесі бар және мынадай талаптарға сәйкес келетін ЭТҚ қызметкерлерінің ішінен таңдалып алынады:

      1) құқық қорғау органдарында кемінде бес жыл еңбек сіңірген жылдарының болуы;

      2) тәртіптік жазалардың болмауы.

      Көрсетілген талаптарға сәйкес келетін тәлімгердің кандидатурасы болмаған кезде тәлімгер ретінде жас қызметкердің тікелей басшысы бекітіледі.

      9. Тәлімгер ретінде қызметкерді бекіту ұсыным, Комитет төрағасының, не аумақтық органы басшысының бұйрығы негізінде жас қызметкерді ЭТҚ қызметіне қабылдаған күннен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей жүргізіледі.

      10. Жас қызметкермен жұмыс нәтижелері Кеңес отырысында бағаланатын тәлімгердің пікірінде көрсетіледі.

      11. Тәлімгерлікті қысқарту мынадай жағдайларда Комитет төрағасының, не аумақтық органы басшысының бұйрығымен жүргізіледі:

      1) тәлімгердің қаржы мониторингі органдарынан жұмыстан шығуы;

      2) тәлімгердің немесе жас қызметкердің басқа аумақтық органға ауысуы (тағайындалуы) не басқа құқық қорғау органына іссапарға жіберілуі;

      3) тәлімгердің немесе жас қызметкердің қызметтің басқа ерекшелігімен байланысты басқа лауазымға ауысуы.

      Бұл ретте, жас қызметкер үшін тәлімгерлікті жүзеге асыру мерзімі өзгермейді.

      Ескерту. 11-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Қызметтік міндеттерін мінсіз орындағаны және жас қызметкердің кәсіби қалыптасуына және тәрбиесіне елеулі үлес қосқаны үшін тәлімгерлер "Құқық қорғау қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 55-бабымен көзделген көтермелеу түрлерімен көтермеленуі мүмкін.

      13. Тәлімгер оған қойылған міндеттерге сәйкес:

      1) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша лауазымдық нұсқаулықты, жұмыс ерекшелігін, зияткерлік даму деңгейін, физикалық, білім беру және арнайы кәсіби даярлықты ескере отырып жас қызметкерді бейімдеудің дара жоспарын әзірлейді, және онымен жүргізілген жұмысты есепке алу үшін осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тәлімгер күнделігін жүргізеді;

      2) жас қызметкерге бейімдеудің дара жоспарымен көзделген іс-шараларды орындауда көмек көрсетеді, оның орындалуына күнделікті бақылауды жүзеге асырады;

      3) жас қызметкерге таңдап алған кәсібінің дағдыларын меңгеруге көмектеседі, оған лауазымдық нұсқаулықты түсіндіреді, өзінің мысалымен қызметтік міндеттер мен тапсырмаларды сапалы орындаудың практикалық мысалдарын, тәсілдерін және әдістерін көрсетеді, жол берілген қателерді анықтайды, уақтылы жояды және бірлесіп талдайды;

      4) қырағылық пен мұқияттылықты көрсетеді, өркөкіректікке жол бермейді, жас қызметкердің жұмыс нәтижесіне бағаны әдепті түрде береді;

      5) жас қызметкердің жігерлілік, моральдық-өнегелік және іскери қасиеттерін, оның қызметке, ұжымға, азаматтарға, тұрмыстық жағдайын, қатынасын, әуестенулерін, бейімділігін, демалу қарым-қатынасының аясын жан-жақты зерделейді, әлеуметтік мәселелерді талқылауға белсенді қатысады және қызмет өткеру кезінде моральдық-психологиялық тұрақтылықты нығайтады;

      6) жас қызметкердің қызметтік және қоғамдық қызметпен, қызметтен тыс мінез-құлқымен байланысты мәселелерді талқылауға қатысады, ЭТҚ басшысына оны көтермелеу, тәрбиелік және тәртiптiк ықпал ету шараларын қолдану туралы ұсынысын енгізеді;

      7) жас қызметкерді ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатысуға тартады;

      8) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бейімделу кезеңі өткен соң пікір жасайды;

      9) Кеңесте жас қызметкердің бейімделу процесі, тәртібі мен мінез-құлқы және оның қалыптасуына өзінің жеке әсерінің нәтижелері туралы есеп береді.

      Бір тәлімгерге кем дегенде екі қызметкер бекітіледі.

      14. Жас қызметкер:

      1) қызметтік жұмыстың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді;

      2) заңнамаларды және ұсынылған әдебиетті өз бетімен зерделейді, белгіленген мерзімде дара жоспармен көзделген іс-шараларды орындайды;

      3) қажетті дағдыларды меңгереді, кәсіби, сауатты, әдепті түрде азаматтармен, әріптестермен, қоғамдастықтардың өкілдерімен өзінің қатынастарын құрайды;

      4) тәлімгерден жұмыстың барлық озық нысандары мен әдістеріне, алға қойған міндеттерді практикалық тұрғыдан шешуді тырысып үйренеді, тәлімгердің нұсқаулары мен ұсынымдарын уақтылы орындайды;

      5) ұжымның намысын бағалайды, өзін қызметте және қызметтен тыс кезінде лайықты ұстайды, ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатысады.

      15. Кеңес қызметінің мақсаты:

      1) қажетті кәсіптік, адамгершілік қасиеттеріне ие тәжірибелі, беделді қызметкерлердің ішінен тәлімгерлерді таңдауға қатысу;

      2) тәлімгерлерге олардың жас қызметкерлермен жұмысын жоспарлау және жүргізуде практикалық, консультативтік және әдістемелік көмек көрсету;

      3) тәлімгерліктің оң тәжірибесін зерделеу, қорытындылау және тарату болып табылады.

      16. Кеңестің негізгі функциялары:

      1) тәлімгерлерді жас қызметкермен жүргізген жұмысы, қызметтік жұмысы мен тұрмыстық қатынастары туралы тыңдау;

      2) қаржы мониторингі органының басшылығына тәлімгерліктің ұйымдастырылуын жетілдіру бойынша және ЭТҚ үздік тәлімгерлерін көтермелеу туралы ұсыныстар енгізу;

      3) қызметтік жұмысты жетілдіру бойынша тәлімгерлердің және жас қызметкерлердің өтініштерін қарау;

      4) тәлімгер мен жас қызметкердің арасындағы даулы жағдайларын қарастыру;

      5) Комитет төрағасына, не аумақтық органы басшысына жас қызметкердің сынақ мерзімін және бейімделуді өту кезеңінде қызметтік және еңбектік тәртіптің бұзушылығына бірнеше рет жол бергені үшін ЭТҚ-да одан әрі қызмет өткеруі туралы ұсынысты енгізу болып табылады.

      Ескерту. 16-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      17. Кеңес Комитетте, сондай-ақ аумақтық органдарда құрылады.

      18. Төрағадан, орынбасарынан, хатшыдан және оның мүшелерінен тұратын Кеңестің құрамы Комитет төрағасының, не аумақтық органы басшысының бұйрығымен айқындалады.

      Кеңес кем дегенде жеті адамнан тұрады.

      Кеңестің төрағасы құқық қорғау қызметіне жетекшілік ететін Комитет төрағасының орынбасары не аумақтық органы басшысының орынбасары болып табылады.

      Кеңес төрағасының орынбасары – қаржы мониторингі органдарының кадр қызметінің басшысы.

      Кеңес хатшысы - қаржы мониторингі органдарының кадр қызметінің қызметшісі.

      Кеңестің өзге де мүшелері ЭТҚ басшы лауазымдарын атқаратын қызметкерлерден тұрады.

      Ескерту. 18-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      19. Кеңес төрағасының орынбасары жұмысты ұйымдастырады және Кеңес төрағасы болмаған жағдайда оның міндеттерін атқарады.

      20. Кеңес хатшысы:

      1) Кеңес жұмысының ұйымдастырушылық-техникалық қамтамасыз етуін жүзеге асырады;

      2) Кеңес мүшелерін отырысты өткізу орны, уақыты, күн тәртібі туралы ақпараттандырады;

      3) отырыста талқыланатын мәселелер бойынша материалдарды таратады;

      4) күн тәртібінің, отырысқа қатысушылар тізімінің дайындалуын, хаттаманың жүргізілуін қамтамасыз етеді.

      21. Кеңес мүшелері:

      1) Кеңес отырысына енгізілетін мәселелерді дайындауға және алдын ала қарауға қатысады;

      2) бейімдеудің дара жоспары бойынша ұсыныстарды енгізеді.

      Отырыстарды өткізу орны мен уақытын Кеңестің төрағасы айқындайды.

      22. Кеңестің отырысы тоқсанына кемінде бір рет өткізіледі, және мүшелердің жалпы санынан жартысынан көбі қатысқан кезде заңды деп саналады.

      23. Кеңестің мүшелері отырыстарға жеке өздері қатысады.

      24. Кеңес шешімдері алқалы қабылданады және хаттамамен ресімделеді.

  Қаржы мониторингі
органдарының жедел-тергеу
бөлімшелерінде (экономикалық
тергеу қызметі) жас
қызметкерлерді бейімдеу
және тәлімгерлікті жүзеге
асыру қағидаларына
1-қосымша

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Нысан
  "Бекітемін"
  Қаржы мониторингі
органдарының
жедел-тергеу бөлімшенің
(экономикалық
тергеу қызметі) басшысы
_______________________
20 __ жылғы "____" _________

Жас қызметкерді бейімдеудің жеке жоспары

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      __________________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      Лауазымы:____________________________________________________

      Бейімдеу кезеңінің басталған күні: ______________________________

р/с №

Іс-шара

Орындалу мерзімі

Орындалғаны туралы белгі

1.

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитеті туралы ережені зерделеу (Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 10 қыркүйектегі № 430 бұйрығы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылғы 3 қазандағы № 9846 болып тіркелді)



2.

Жас қызметкердің лауазымдық нұсқаулықпен танысуы



3.

Жас қызметкер қызмет өткеретін бөлімшенің орнымен және рөлімен, қаржы мониторингі органының құрылу тарихымен, ЭТҚ дәстүрлерімен және үздік қызметкерлермен таныстыруды жүргізу



4.

"Құқық қорғау қызметі туралы" 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңын және мемлекеттік кірістер органдарының қызметін регламенттейтін өзге де нормативтік құжаттарды зерделеу



5.

ЭТҚ функцияларымен және міндеттерімен, оның құрылымымен танысуы



6.

Жас қызметкердің құқықтары мен міндеттерін түсіндіру




Қорытынды әңгімелесу



      Тәлімгер _____________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), лауазымы, біліктілік сыныбы)

      _________________________________________________________________

      "Келісілген" _________________________________________________________________

      (Кеңес төрағасының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса))

      20 __ жылғы "____"____________

  Қаржы мониторингі
органдарының жедел-тергеу
бөлімшелерінде (экономикалық
тергеу қызметі) жас
қызметкерлерді бейімдеу
және тәлімгерлікті жүзеге асыру
қағидаларына
2-қосымша

      Ескерту. 2-қосымшаның оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Нысан

Қазақстан Республиксы Қаржы мониторингі комитеті. Тәлімгер күнделігі

      Ескерту. Тақырып жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      ___________________________________________________________________

      лауазымы, біліктілік сыныбы,

      ___________________________________________________________________

      тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

      ___________________________________________________________________

      бөлімше

      Басталды 20__ ж. ________________

      Аяқталды 20__ ж. _________________

      Жас қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      20___ ж. _______ № ____ бұйрықпен ЭТҚ қызметке қабылданды.

      Күнделікті жас қызметкердің бейімделуден өту кезеңінде тәлімгер

      жүргізеді. Тәлімгерлік жұмысын жүргізу кезеңінде басқарма басшысы

      бекітетін жас қызметкерді бейімдеудің дара жоспары, сондай-ақ жас

      қызметкердің жігерлілік, моральдық-өнегелік және іскери қасиеттері,

      оның қызметке, ұжымға, азаматтарға қатынасы көрсетілетін пікір

      жасалады, әлеуметтік мәселелерді талқылауға белсенді қатысады және

      қызмет өткеру кезінде моральдық-психологиялық тұрақтылықты нығайтады.

      Күнделіктер, тәлімгерлерде не тәлімгерлік жұмыс жоспарларының

      орындалуын бақылауға, күнделіктің мазмұнымен кез келген уақытта

      тексеруі және танысуы міндетті экономикалық тергеу қызметінің

      басшыларында сақталады.

      Тәлімгерлік жұмыстың аяқталуы бойынша күнделік Тәлімгерлер

      кеңесіне тәлімгерлікті жетілдіру бойынша шараларды талдау,

      қорытындылау және қабылдау үшін тапсырылады.

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

  Қаржы мониторингі
органдарының жедел-тергеу
бөлімшелерінде (экономикалық
тергеу қызметі) жас
қызметкерлерді бейімдеу
және тәлімгерлікті жүзеге асыру
қағидаларына
3-қосымша

      Ескерту. 3-қосымшаның оң жақ бұрышы жаңа редакцияда - ҚР Қаржы министрінің 19.02.2019 № 121 (алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Нысан

      Бейімдеу кезеңіндегі жас қызметкердің жұмысы туралы

      ПІКІР

      (бейімдеу кезеңінің аяқталуы бойынша тәлімгер толтырады)

      Жас қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (ол болған кезде)

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Лауазымы __________________________________________________________

      ЭТҚ қызметке қабылдау күні ________________________________________

      Пікірді толтыру күні ______________________________________________


р/с

Сапасы

Біліну дәрежесі

Өте қатты

Қатты

Орташа

Нашар

Өте нашар

1.

Сыртқы келбетіне ұқыптылығы






2.

Мақсаткерлігі






3.

Табандылығы






4.

Борыштық міндетін сезінуі






5.

Жауапкершілігі






6.

Адалдығы






7.

Тәртіптілігі






8.

Өзіне-өзі сыншылдығы






9.

Өзіне талапқойғыштығы






10.

Ұйымшылдығы






11.

Ұқыптылығы






12.

Үнемділігі






13.

Шығармашылық қиялы






14.

Ой өрісі






15.

Еңбек сүйгіштігі






16.

Тыңдай білуі және қарым-қатынасқа бейімдігі






17.

Әдептілік






18.

Адамдармен байланысты жеңіл және тез орнатудың білгірлігі






19.

Жоғары тұрған қызметкерлермен қарым-қатынасты дұрыс құрудың білгірлігі






20.

Әріптестермен қарым-қатынасты дұрыс құрудың білгірлігі






21.

Өз біліктілігін дербес арттыруға тырысуы






22.

Үйренуге қабілеттігі






23.

Аса қауіпті жағдайлардағы өзін-өзі ұстай білуі, ұстамдылығы






24.

Өз жұмысын ұйымдастыру қабілеттілігі






25.

Жұмысқа қабілеттілігі






26.

Жұмыстағы бастамашылдығы






27.

Жұмыстағы дербестігі






28.

Нормативтік құқықтық актілерді зерделеу сапасы






29.

Нормативтік құқықтық актілермен жұмыс істей білуі






30.

Нормативтік құқықтық актілерді жұмыста пайдалана білуі






31.

Функционалдық міндеттерді орындауы






32.

Қызметтік тәртіпті сақтауы






33.

Еңбектік тәртіпті сақтауы







      Басқа да мәліметтер: ______________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Жас қызметкерді тәрбиелеу бойынша қандай қасиеттермен жұмыс істеу

      қажет: ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ҚОРЫТЫНДЫ

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________

      Тәлімгер

      "КЕЛІСЕМІН"

      __________________________

      тікелей басшы

      201 __ ж. "___" __________

      Ескертпе: Тәлімгерліктің аяқталуы бойынша пікір, бейімдеудің дара

      жоспары, тәлімгер күнделігі жас қызметкердің жеке ісіне қоса

      тігіледі.

Об утверждении Правил адаптации молодых сотрудников и осуществления наставничества в оперативно-следственных подразделениях органов по финансовому мониторингу (служба экономических расследований)

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 722. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 декабря 2015 года № 12772. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по финансовому мониторингу от 6 января 2022 года № 8.

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по финансовому мониторингу от 06.01.2022 № 8 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Заголовок в редакции приказа Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 1 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О правоохранительной службе" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила адаптации молодых сотрудников и осуществления наставничества в оперативно-следственных подразделениях органов по финансовому мониторингу (служба экономических расследований).

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Комитету государственных доходов Министерства финансов Республики Казахстан (Ергожин Д.Е.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет", а также в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" Министерства юстиции Республики Казахстан для размещения в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр Б. Султанов

  Утвержден
приказом Министра финансов
Республики Казахстан
от 29 декабря 2015 года № 722

Правила адаптации молодых сотрудников и осуществления
наставничества в оперативно-следственных подразделениях органов
государственных доходов (служба экономических расследований)
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила адаптации молодых сотрудников и осуществления наставничества в оперативно-следственных подразделениях органов по финансовому мониторингу (служба экономических расследований) разработаны в соответствии с пунктом 1 статьи 12 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О правоохранительной службе" и определяют порядок адаптации молодых сотрудников и осуществления наставничества в оперативно-следственных подразделениях органов по финансовому мониторингу (служба экономических расследований) (далее – СЭР).

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Прохождение молодым сотрудником адаптационной процедуры необходима в целях овладения профессиональными знаниями и устойчивыми практическими навыками для самостоятельного и качественного выполнения возложенных на него оперативно-служебных задач по занимаемой должности, развития интереса к избранной профессии, воспитания казахстанского патриотизма, укрепления морально-психологической устойчивости к трудностям службы, дисциплинированности и строгого соблюдения законности.

      3. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) адаптация молодых сотрудников – процесс овладения молодым сотрудником профессиональных навыков, приобщения к организационной (корпоративной) культуре, формирования приверженности службе в СЭР;

      2) молодые сотрудники – лица, впервые поступившие на службу в СЭР и проходящие ее в течение одного года со дня поступления;

      3) наставник – сотрудник, закрепляемый за молодым сотрудником, оказывающий ему практическую помощь в профессиональной подготовке и развитии;

      4) Совет наставников (далее – Совет) – коллегиальный орган коллективной деятельности, координирующий деятельность наставников.

2. Порядок адаптации молодых сотрудников

      4. В СЭР адаптация молодого сотрудника осуществляется посредством наставничества.

      5. В процессе становления молодой сотрудник проходит следующие этапы адаптации:

      1) профессиональная адаптация – процесс овладения лицом, в отношении которого осуществляется наставничество, системой профессиональных знаний и навыков, способностью эффективного применения их на практике;

      2) должностная адаптация – процесс адаптации лица, в отношении которого осуществляется наставничество, к замещаемой должности, путем приспособления к условиям и режиму служебной деятельности, приобретения навыков качественного исполнения должностных обязанностей;

      3) межличностная адаптация – формирование чувства принадлежности к группе, путем построения определенных отношений с коллегами на основе профессиональных интересов и склонностей.

      При этом объективными факторами выступают структура общения, система коммуникаций, нормы и ценности коллектива, статус личности в коллективе.

      6. Организация адаптации молодых сотрудников СЭР возлагается на кадровую службу, заместителя председателя Комитета по финансовому мониторингу Министерства финансов Республики Казахстан (далее – Комитет), курирующего правоохранительную деятельность, заместителей руководителей департаментов экономических расследований по областям, городам республиканского значения и столицы (далее – территориальные органы), курирующие правоохранительную деятельность, которые:

      1) представляют вновь принятого или назначенного сотрудника личному составу, объявляют приказ о назначении наставника;

      2) оказывают им методическую и практическую помощь в составлении планов работы с молодыми сотрудниками, обеспечивают действенный контроль за их выполнением;

      3) создают условия для совместного несения службы наставника с молодым сотрудником, выполнения ими служебных задач, изучения ими законодательства, дополнительной литературы;

      4) изучают и обобщают передовой опыт организации наставничества, вносят предложения о дальнейшем совершенствовании наставнической работы, повышения ее роли в решении служебных задач и соблюдения законности.

      Сноска. Пункт 6 в редакции приказа Министра финансов РК от 05.11.2018 № 966 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); с изменением, внесенным приказом Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Порядок осуществления наставничества

      7. Наставничество устанавливается за молодым сотрудником продолжительностью от трех до шести месяцев.

      В срок осуществления наставничества не засчитываются периоды, когда молодой сотрудник или наставник отсутствовал на работе по уважительным причинам.

      8. Наставники подбираются из числа сотрудников СЭР, имеющих определенный профессиональный опыт и соответствующие следующим требованиям:

      1) наличие выслуги лет в правоохранительных органах не менее пяти лет;

      2) отсутствие дисциплинарных взысканий.

      При отсутствии кандидатуры наставника, соответствующего указанным требованиям, в качестве наставника закрепляется непосредственный руководитель молодого сотрудника.

      9. Утверждение сотрудника в качестве наставника производится на основании представления, приказом председателя Комитета, либо руководителя территориального органа не позднее пяти рабочих дней со дня принятия молодого сотрудника на службу в СЭР.

      10. Результаты работы с молодым сотрудником отражаются в отзыве наставника, которые оцениваются на заседании Совета.

      11. Прекращение наставничества производится приказом председателя Комитета, либо руководителя территориального органа в следующих случаях:

      1) увольнения наставника из органов по финансовому мониторингу;

      2) перевода (назначения) наставника или молодого сотрудника в другой территориальный орган либо откомандирование в другой правоохранительный орган;

      3) перевода наставника или молодого сотрудника, на другую должность, связанную с другой спецификой деятельности.

      Сноска. Пункт 11 с изменением, внесенным приказом Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      При этом срок осуществления наставничества для молодого сотрудника не изменяется.

      12. За образцовое выполнение служебного обязанностей и значительный вклад в профессиональное становление и воспитание молодого сотрудника наставники могут поощряться видами поощрения, предусмотренными статьей 55 Закона Республики Казахстан "О правоохранительной службе".

      13. Наставник в соответствии с поставленными перед ними задачами:

      1) с учетом должностной инструкции, специфики работы, уровня интеллектуального развития, физической, образовательной и специальной профессиональной подготовки разрабатывает индивидуальный план адаптации молодого сотрудника по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам, и для учета проводимой работы с ним ведет дневник наставника по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам;

      2) оказывает помощь молодому сотруднику в выполнении мероприятий, предусмотренных индивидуальным планом адаптации, осуществляет повседневный контроль его выполнения;

      3) оказывает помощь молодому сотруднику в овладении навыками избранной профессии, разъясняет ему должностную инструкцию, на личном примере показывает способы и методы качественного выполнения служебных задач и поручений, выявляет, своевременно устраняет и совместно анализирует допущенные ошибки;

      4) проявляет чуткость и внимательность, не допускает высокомерия, в корректной форме дает оценку результатам работы молодого сотрудника;

      5) всесторонне изучает волевые, морально-нравственные и деловые качества молодого сотрудника, его отношение к службе, коллективу, гражданам, бытовые условия, увлечения, наклонности, круг досугового общения, принимает активное участие в обсуждении социальных вопросов и укрепляет морально-психологическую устойчивость при несении службы;

      6) участвует в обсуждении вопросов, связанных со служебной и общественной деятельностью, поведением вне службы молодого сотрудника, вносит предложения руководителю СЭР о его поощрении, применении мер воспитательного и дисциплинарного воздействия;

      7) привлекает молодого сотрудника к активному участию в общественной жизни коллектива;

      8) составляет отзыв по истечении адаптационного периода по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам;

      9) отчитывается на Совете о процессе адаптации, дисциплине и поведении молодого сотрудника, и результатах своего личного влияния на его становление;

      За одним наставником закрепляется не более двух сотрудников.

      14. Молодой сотрудник:

      1) овладевает теоретическими и практическими навыками служебной деятельности;

      2) самостоятельно изучает законодательство и рекомендованную литературу, в установленные сроки выполняет мероприятия, предусмотренные индивидуальным планом;

      3) овладевает необходимыми навыками, профессионально, грамотно, тактично строит свои отношения с гражданами, коллегами, представителями общественности;

      4) старательно учится у наставника всем передовым формам и методам работы, практическому решению поставленных задач и своевременно выполняет указания и рекомендации наставника;

      5) дорожит честью коллектива, с достоинством ведет себя на службе и вне службы, активно участвует в общественной жизни коллектива.

      15. Целями деятельности Совета являются:

      1) участие в подборе наставников из числа опытных, авторитетных сотрудников, обладающих необходимыми профессиональными, нравственными качествами;

      2) оказание практической, консультативной и методической помощи наставникам в планировании и проведении их работы с молодыми сотрудниками;

      3) изучение, обобщение и распространение положительного опыта наставничества.

      16. Основными функциями Совета являются:

      1) заслушивание наставников о проведенной работе с молодым сотрудником их служебной деятельности и бытовых отношений;

      2) внесение предложений руководству органа по финансовому мониторингу по совершенствованию организации наставничества и о поощрении лучших наставников СЭР;

      3) рассмотрение обращений наставников и молодых сотрудников по совершенствованию служебной деятельности;

      4) рассмотрение конфликтных ситуаций между наставником и молодым сотрудником;

      5) внесение предложения председателю Комитета, либо руководителю территориального органа о дальнейшем прохождении службы в СЭР молодого сотрудника за неоднократные допущения нарушений служебной и трудовой дисциплины в период прохождения испытательного срока и адаптации.

      Сноска. Пункт 16 с изменением, внесенным приказом Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      17. Совет создается в Комитете, а также в территориальных органах.

      18. Состав Совета определяется приказом председателя Комитета, либо руководителя территориального органа, который состоит из председателя, заместителя, секретаря и его членов.

      Совет состоит менее из семи человек.

      Председателем Совета является заместитель председателя Комитета, либо заместитель руководителя территориального органа, курирующий правоохранительную деятельность.

      Заместитель председателя Совета – руководитель кадровой службы органов по финансовому мониторингу.

      Секретарь Совета – работник кадровой службы органов по финансовому мониторингу.

      Иные члены Совета состоят из числа сотрудников, занимающие руководящие должности СЭР.

      Сноска. Пункт 18 в редакции приказа Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      19. Заместитель председателя Совета организует работу и в случае отсутствия Председателя Совета исполняет его обязанности.

      20. Секретарь Совета:

      1) осуществляет организационно-техническое обеспечение работы Совета;

      2) информирует членов Совета о месте, времени проведения, повестке заседания;

      3) рассылает материалы по обсуждаемым на заседании вопросам;

      4) обеспечивает подготовку повестки дня, списка участников заседания, ведение протокола.

      21. Члены Совета:

      1) принимают участие в подготовке и предварительном рассмотрении вопросов, вынесенных на заседание Совета;

      2) вносят предложения по индивидуальному плану адаптации.

      Место и время проведения заседаний определяется председателем Совета.

      22. Заседания Совета проводятся не реже одного раза в квартал, и считаются правомочными при участии в нем более половины от общего числа членов.

      23. Члены Совета принимают личное участие в заседаниях.

      24. Решения Совета принимаются коллегиально и оформляются протоколом.

  Приложение 1
к Правилам адаптации молодых
сотрудников и осуществления
наставничества в оперативно-
следственных подразделений
органов по финансовому
мониторингу (служба
экономических расследований)
  Форма
  "Утверждаю"
Руководитель оперативно-
следственного подразделения
органов по финансовому
мониторингу (служба
экономических расследований)
____________________________
"____"_________ 20__ года

Индивидуальный план адаптации молодого сотрудника

      Сноска. Приложение 1 в редакции приказа Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Должность:___________________________________________________________

      Дата начало адаптационного периода:_____________________________________

№ п/п

Мероприятия

Срок исполнения

Отметка о выполнении

1.

Изучение Положения о Комитете по финансовому мониторингу Министерства финансов Республики Казахстан. (Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 10 октября 2014 года № 430 зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 октября 2014 года № 9846)



2.

Ознакомление с должностной инструкцией молодого сотрудника



3.

Проведение ознакомления с местом и ролью подразделения, в котором молодой сотрудник проходит службу, историей создания органа по финансовому мониторингу, традициями и лучшими сотрудниками СЭР



4.

Изучение Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года "О правоохранительной службе" и иных нормативных документов, регламентирующих деятельность органов государственных доходов



5.

Ознакомление с функциями и задачами СЭР и его структурой



6.

Разъяснение прав и обязанностей молодого сотрудника




Итоговое собеседование



      Наставник ______________________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность, квалификационный класс)
_______________________________________________________________________________
"Согласовано"
_______________________________________________________________________________
            (Фамилия, имя, отчество (при его наличии) Председателя Совета)
"___"____________20__ г.

  Приложение 2
к Правилам адаптации молодых
сотрудников и осуществления
наставничества в оперативно-
следственных подразделений
органов по финансовому
мониторингу (служба
экономических расследований)

      Сноска. Правый верхний угол приложения 2 в редакции приказа Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Форма

Комитет по финансовому мониторингу Министерства финансов Республики Казахстан. Дневник наставника

      Сноска. Заголовок в редакции приказа Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      _______________________________________________________

      должность, квалификационный класс,

      _______________________________________________________

      фамилия, имя, отчество (при его наличии)

      _______________________________________________________

      подразделение

      Начат _________________ 20__ г.

      Окончен _________________ 20__ г.

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) молодого

      сотрудника

      _____________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      Принят на службу в СЭР приказом __________ от ________ 20___ г.

      № ____

      Дневник ведется наставником в период прохождения адаптации молодого

      сотрудника. В период проведения наставнической работы составляется

      индивидуальный план адаптации молодого сотрудника, который

      утверждается руководителем управления, а также составляется отзыв,

      где отражаются волевые, морально-нравственные и деловые качества

      молодого сотрудника, его отношение к службе, коллективу, гражданам,

      принимает активное участие в обсуждении социальных вопросов и

      укрепляет морально-психологическую устойчивость при несении службы.

      Дневники хранятся у наставников либо у руководителей службы

      экономических расследований, которые обязаны контролировать

      выполнение планов наставнической работы, проверять и знакомиться в

      любое время с содержанием дневника.

      По окончании наставнической работы дневник сдается в Совет

      наставников для анализа, обобщения и принятия мер по

      совершенствованию наставничества.

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

  Приложение 3
к Правилам адаптации молодых
сотрудников и осуществления
наставничества в оперативно-
следственных подразделений
органов по финансовому
мониторингу (служба
экономических расследований)

      Сноска. Правый верхний угол приложения 3 в редакции приказа Министра финансов РК от 19.02.2019 № 121 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Форма

      ОТЗЫВ

      о работе молодого сотрудника в период адаптации

      (заполняется наставником по истечении адаптационного периода)

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) молодого сотрудника

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Должность____________________________________________________________

      Дата приема на службу в СЭР__________________________________________

      Дата заполнения отзыва_______________________________________________

№ п/п

Качества

Степень выраженности

Очень сильно

Сильно

Средне

слабо

Очень слабо

1.

забота о внешнем виде






2.

целеустремленность






3.

настойчивость






4.

чувство долга






5.

ответственность






6.

честность






7.

дисциплинированность






8.

самокритичность






9.

требовательность к себе






10.

коллективизм






11.

аккуратность






12.

бережливость






13.

творческое воображение






14.

кругозор






15.

трудолюбие






16.

умение слушать и располагать к общению






17.

тактичность






18.

умение легко и быстро налаживать контакты с людьми






19.

умение правильно строить отношения с вышестоящими сотрудниками






20.

умение правильно строить отношения с коллегами






21.

стремление самостоятельно повышать свою квалификацию






22.

способность к обучению






23.

самообладание, сдержанность в напряженных ситуациях






24.

способность организовать свою работу






25.

работоспособность






26.

инициативность в работе






27.

самостоятельность в работе






28.

качество изучения нормативно-правовых актов






29.

умение работать с нормативными правовыми актами






30.

умение применять нормативные правовые акты в работе






31.

исполнение функциональных обязанности






32.

соблюдение служебной дисциплины






33.

соблюдение трудовой дисциплины







      Другие сведения: ____________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Над чем необходимо работать по воспитанию молодого сотрудника:

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      ВЫВОДЫ

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Наставник

      "СОГЛАСЕН"

      _________________________

      непосредственный руководитель

      "___" __________ 201__ г.

      Примечание: По окончании наставничества отзыв, индивидуальный план

      адаптации, дневник наставника приобщается к личному делу молодого

      сотрудника.