"Атырау облысы Кәсіпкерлік және индустриялық – инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 130 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2015 жылғы 04 маусымда № 3221 болып тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2017 жылғы 23 мамырдағы № 120 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 23.05.2017 № 120 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Азаматтық кодексінің 42-бабына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27, 37-баптарына, "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңының 17-бабына, "Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару деңгейлері арасында өкілеттіктердің аражігін ажырату жөніндегі шаралар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 25 тамыздағы Жарлығына және "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы Жарлығына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

       Осы қаулының қосымшасына сәйкес "Атырау облысы Кәсіпкерлік және индустриялық – инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ереже бекітілсін.
       Атырау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 19 шілдедегі № 273 "Атырау облысы Кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесінің атауын өзгерту туралы" қаулысы 2-тармағының және Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 161 "Облыс әкімдігінің 2013 жылғы 19 шілдедегі № 273 "Атырау облысы Кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесінің атауын өзгерту туралы" қаулысына өзгеріс енгізу туралы" қаулысының күші жойылды деп танылсын.
       Осы қаулының орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.
       Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімінің
міндетін атқарушы
Ғ.И. Дүйсембаев

  Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 130 қаулысына қосымша
  Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 130 қаулысымен бекітілген

"Атырау облысы Кәсіпкерлік және индустриялық-инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Атырау облысы Кәсіпкерлік және индустриялық-инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Басқарма) облыс аумағында кәсіпкерлікті, өнеркәсіп салаларын, салалық ғылымды, қызмет көрсету саласын, сауданы және туризмді дамытудың негізгі бағыттарын қалыптастыру және іске асыру жөніндегі өкілеттіктер салаларында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. Басқарма мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртабандары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады.
      4. Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      5. Басқарма егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттілік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      6. Басқарма өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Басқарма басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдерді қабылдайды.
      7. Басқарма құрылымы мен штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, Атырау облысы, Атырау қаласы, Әйтеке би көшесі, 77. Индексі 060010.
      9. Мемлекеттік органның толық атауы – "Атырау облысы Кәсіпкерлік және индустриялық-инновациялық даму басқармасы" мемлекеттік мекемесі.
      10. Осы Ереже Басқарманың құрылтай құжаты болып табылады.
      11. Басқарманың қызметін қаржыландыру облыстық бюджеттен жүзеге асырылады.
      12. Басқармаға кәсіпкерлік субъектілерімен басқарманың функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.

      Егер Басқарма заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер республикалық бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Басқарманың миссиясы, негізгі міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      13. Басқарманың миссиясы: облыс аумағында кәсіпкерлікті, өнеркәсіп салаларын, салалық ғылымды, қызмет көрсету саласын, сауданы және туризмді дамытудың негізгі бағыттарын қалыптастыру және іске асыру жөніндегі өкілеттіктерді жүзеге асыру.
      14. Міндеттері:
      1) Қазақстан Республикасының мемлекеттік, салалық және орта мерзімді даму жоспарларын іске асыруға қатысу;
      2) Атырау облысының өңірлік әлеуметтік - экономикалық даму бағдарламаларын қалыптастыруға және іске асыруға қатысу;
      3) өңірлік бағдарламалар мен инвестициялық жобаларды қаржыландыру үшін бюджеттен тыс қаражат тарту;
      4) кәсіпкерліктің, өнеркәсіптің және қызмет көрсету саласының, сауданың, туризмнің, сыртқы экономикалық байланыстардың жай-күйін талдау және дамуын болжау;
      5) шаруашылық жүргізуші субъектілермен өзара неғұрлым тиімді іс-қимыл жасау мақсатында басқару жүйесін жетілдіру;
      6) бөлшек тауар айналымының көлемін жүйелі талдау;
      7) бюджеттік бағдарламалар әкімшісі ретінде бюджеттік кредиттердің нысаналы және тиімді пайдалануын, өтелуі мен оларға қызмет көрсетілуіне мониторинг және бақылауды жүзеге асырады.
      15. Функциялары:
      1) кәсіпкерліктің, өнеркәсіп салаларының, салалық ғылымның, қызмет көрсету саласының сауда мен туризмнің экономикалық және әлеуметтік дамуына жәрдемдесу;
      2) облыстың өнімділігін ұтымды пайдалану мақсатында өнеркәсіп, кәсіпкерлік салаларының, қызмет көрсету саласының сауда мен туризмнің даму стратегиясын қалыптастыруға, басым салаларды анықтауға және оларды қолдауға қатысу;
      3) өнеркәсіптің басым салаларын қолдауға бағытталған кәсіпкерліктің, ғылымның, қызмет көрсету саласының сауда мен туризмнің өңірлік индустриялық және инвестициялық саясатын қалыптастыруға қатысу;
      4) өнеркәсіп ұйымдарында, кәсіпкерлік құрылымдарында жоғары технологиялық және ғылымды қажетсінетін өндірістерді енгізуге және дамытуға жәрдемдесу;
      5) облыс өнеркәсібіне жаңа технологияларды және Мекеме тәжірибесін тартуға жәрдемдесу;
      6) озық ғылыми әзірлемелерді пайдалануды және жоғары технологиялық бәсекеге қабілетті өнім шығаруды қамтамасыз ететін инновациялық құрылымдарды құруға жәрдемдесу;
      7) облыс экономикасының басқа салаларының мұқтаждары үшін жаңа өнім түрлерін игеру бағдарламаларын әзірлеуге және іске асыруға қатысу, облысішілік және өңіраралық байланыстар мен сыртқы экономикалық ынтымақтастықты нығайтуға жәрдемдесу;
      8) жарғылық міндеттерін іске асыруға қолдау көрсету мақсатында Атырау облыстық Сауда - өнеркәсіптік палатасы, "Атырау облыстық Кәсіпкерлер палатасы" және "Атырау облысының кәсіпкерлері мен жұмыс берушілері одағы" қоғамдық бірлестігімен өзара іс-қимыл жасау;
      9) Атырау облыстық әлеуметтік-еңбек қатынастарын реттеу жөніндегі үшжақты комиссия шешімдерін дайындауға және орындауға қатысу;
      10) өнеркәсіп ұйымдарына импорт алмастыру және экспортқа өнім шығаратын бәсекеге қабілетті өндірістерді дамыту жөніндегі бағдарламалар мен жобаларды іске асыруға жәрдемдесу;
      11) Атырау облысының халықаралық тұсаукесер қызметіне қатысу;
      12) ғылыми-тәжірибелік конференцияларды, семинарларды, көрмелерді, конкурстарды, халықаралық тұсаукесерлерді, бизнес-кездесулерді, экономикалық миссияларды дайындауға және өткізуге қатысу;
      13) Атырау облысы әкімдігінің бірыңғай өңірлік тұжырымдамасын және көрме қызметі жоспарын әзірлеуге қатысу;
      14) тапсырысшылар мен жеткізушілердің ақпараттық өзара іс -қимылын ұйымдастыру, тауар өндірушілерге және кәсіпкерлерге арналған ақпараттық жинақтар шығарып, тарату;
      15) өңірлік және республикалық конкурстар шеңберінде шығаратын өнім сапасын арттыруда және үздік тауарлар, қызметтер мен озық технологияларды анықтауда тауар өндірушілерге жәрдемдесу;
      16) халық кәсіпшілігі және қолөнерін дамытуға жәрдемдесу;
      17) өнеркәсіп кәсіпорындары мен ұйымдарын қайта құрылымдау мен реформалауды ұйымдастыру және консультациялық қолдау жөніндегі шараларды іске асыру, жетекшілік ететін салалардағы реформалау тәжірибесін қорыту;
      18) бағдарламалар мен жобаларды орындау үшін бюджеттен тыс материалдық ресурстарды тартуға қатысу;
      19) экономика салаларындағы басқару кадрларын даярлау және қайта даярлауға жәрдемдесу;
      20) инновациялық әлеуеті бар ғылыми әзірлемелерді іске асыруға жәрдемдесу;
      21) облыстың зияткерлік және ғылыми-техникалық әлеуетінің тиімді пайдаланылуын арттыру, ғылыми-техникалық және инновациялық қызметті ынталандыру жөніндегі құқықтық және ұйымдық-экономикалық ортаны қалыптастыруға қатысу;
      22) ішкі тұтыну нарығын қалыптастыруға және тауарлар мен қызметтермен қанықтыруға ықпал ету;
      23) өңіраралық байланыстардың тиімді құрылымын қалыптастыруға қатысу;
      24) туризм және сауда саласында өңірлік саясатты қалыптастыруға қатысу;
      25) өңірлік шағын кәсіпкерлікті қолдау бағдарламаларын әзірлеуді ұйымдастыру;
      26) технопарктер, лизингілік орталықтар, шағын инновациялық қызмет орталықтары желісін және шағын кәсіпкерлікті қолдау мақсатында құрылатын басқа да инфрақұрылым объектілерін құру жөніндегі іс-шаралар әзірлеу бойынша ұсыныстар енгізу;
      27) шағын кәсіпкерлік субъектілеріне ғимараттарды, құрылыстарды, өндірістік орын жайларды және коммуналдық меншіктегі өзге де мүлікті жеңілдікпен беру арқылы шағын кәсіпкерлік инфрақұрылымын қолдау мен дамыту жөніндегі шараларды қабылдау;
      28) сауда мәселелерінде шаруашылық жүргізуші субьектілерге, кәсіпкерлерге, жеке тұлғаларға ақпараттық қызмет көрсетуге жәрдемдесу;
      29) тауарлар, қызметтер мен жұмыстар бөлігінде облыстың ірі өнеркәсіптік жобаларында қазақстандық үлесті арттыруға жәрдемдесу;
      30) мемлекеттік орган жұмысының сапасы мен өнімділігін арттыру мақсатында оның қызметінің бағыттары бойынша ішкі қаржылық бақылауды жүзеге асыру;
      31) Басқармада гендерлік теңдікті нығайту бойынша тиісті іс-шараларды жүзеге асыру;
      32) Мемлекеттік мүлiктi басқару жөнiндегi мемлекеттiк саясатты iске асыруды жүзеге асыру, өз құзыретi шегiнде тиiстi салада мемлекеттiк мүлiктi басқару аясындағы нормативтiк құқықтық актiлердi әзiрлеу, бекіту;
      33) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген жағдайларда Басқарма қарамағындағы ұйымдар қызметiнiң басым бағыттарын және бюджеттен қаржыландырылатын жұмыстарының (көрсететiн қызметтерiнiң) мiндеттi көлемдерiн айқындау;
      34) Басқарма қарамағындағы ұйымдар қызметiнiң нысанасы мен мақсатын айқындау бойынша, сондай-ақ осындай қызметтi жүзеге асыратын ведомстволық бағынысты ұйым түрiн (шаруашылық жүргiзу құқығындағы немесе қазыналық кәсiпорын) айқындау жөнiнде ұсыныстар енгiзу;
      35) Басқарма қарамағындағы ұйымдардың даму жоспарларын және оларды орындау жөнiндегi есептерiн қарайды, осы Заңда көзделген жағдайларда келiседі және бекiтеді;
      36) Басқарма қарамағындағы ұйымдар мүлкiнiң сақталуын және ведомстволық бағынысты мемлекеттік ұйымдардың даму жоспарларының орындалуын бақылауды жүзеге асыру;
      37) Басқарма қарамағындағы ұйымдардың даму жоспарларының орындалуын бақылау мен талдауды жүзеге асыру;
      38) Басқармаға, Басқарма қарамағындағы ұйымдарға берiлген немесе ол өзiнiң шаруашылық қызметiнiң нәтижесiнде сатып алған мүлiктi алып қоюға немесе қайта бөлуге келiсiмiн беру;
      39) Басқарма қарамағындағы ұйымдарды басқаруды жүзеге асыру;
      40) Басқарма қарамағындағы ұйымдардың жылдық қаржылық есептiлiгiн бекiту;
      41) Басқарма қарамағындағы ұйымдардың жергілікті бюджеттен қаржыландыру жоспарларын бекiту;
      42) 42) Басқарма қарамағындағы ұйымдардың филиалдар мен өкiлдiктер құруына келiсiм беру;
      43) жарғылық капиталындағы қатысу үлестерін иелену және пайдалану құқықтары өзіне берілген жағдайларда мемлекет жалғыз қатысушысы болып табылатын, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің тиісті байқау кеңесінің құрамына өз өкілін тағайындау;
      44) Басқарманың өкілін мемлекет қатысатын жауапкершілігі шектеулі серіктестіктің байқау кеңесінің құрамына енгізу үшін қажетті шараларды қамтамасыз ету немесе қабылдау;
      45) мәліметтерді, оның ішінде өзінің басқаруындағы мемлекеттік заңды тұлғалардың және оларға қатысты мемлекеттің қатысушысы ретінде басқаруға қатысу құқығын өзі жүзеге асыратын мемлекет қатысатын заңды тұлғалардың атаулы тізбесін бұл мәліметтерді мемлекеттік мүліктің тізілімінде көрсету үшін дайындау;
      46) туроператорлық қызметті лицензиялауды жүзеге асырады;
      47) гидті (гид – аудармашы) кәсіптік даярлауды ұйымдастырады;
      48) туристік саланы дамыту жөніндегі іс-шаралар жоспарын уәкілетті органмен келісім бойынша бекітеді;
      49) туристік қызметті жүзеге асыратын адамдардың және туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімдерін жүргізеді;
      50) туристік маршруттар мен соқпақтардың мемлекеттік тізілімін жүргізеді;
      51) "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заңында, Қазақстан Республикасының өзге де заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентiнiң және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң актiлерiнде және облыс әкімдігі жүктеген өзге де функцияларды өкiлеттiктердi жүзеге асырады.
      52) Басқарма қарамағындағы ұйымдарға "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасы Заныңда және басқа нормативті-құқықтық актілерде көрсетілген тиісті саладағы уәкілетті органға белгіленген функцияларды атқарады.
      16. Құқықтары мен міндеттері:
      1) Атырау облысы әкімдігінің құрылымдық бөлімшелерімен, өзге атқарушы органдармен, жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен, орталық атқарушы органдардың аумақтық бөлімшелерімен, мекемелермен және ұйымдармен өз кұзыретіне кіретін мәселелер бойынша өзара іс-қимыл жасау;
      2) оның құзыретіне жатқызылған мәселелер бойынша әдістемелік материалдар мен ұсынымдарды әзірлеу, сондай-ақ нұсқамалар, семинарлар мен кеңестер өткізу;
      3) белгіленген тәртіппен облыстың атқарушы органдарынан, жергілікті өзін-өзі басқару органдарынан, мекемелер мен ұйымдардан Басқарманың өз функцияларын жүзеге асыруы үшін қажетті статистикалық және есептік деректерді, басқа материалдар мен мәліметтерді сұрату және алу;
      4) белгіленген тәртіппен Басқарманың құзыретіне кіретін облыстың әлеуметтік-экономикалық даму мәселелерін әзірлеуге, қарауға және келісуге қатысу;
      5) бұқаралық ақпарат құралдарына Басқарманың қызметі туралы ақпарат беру;
      6) қажет болған жағдайда ведомствоаралық комиссиялар, кеңестер мен сарапшылар топтарын құру;
      7) белгіленген тәртіппен облыс әкіміне Басқарма құзыретіне жатқызылған мәселелер бойынша қаулылар, шешімдер және өкімдер жобаларын енгізу;
      8) Басқарманың құзыретіне жатқызылған мәселелер бойынша мемлекеттік органдарда, Қазақстан Республикасының басқа да шаруашылық жүргізуші субъектілерінде облыс әкімінің тапсырмасы бойынша облыс әкімдігінің мүддесін білдіру;
      9) өзіне жүктелген функциялардың орындалуын қамтамасыз ету;
      10) облыс әкімдігінің алдында өз қызметінің нәтижелері туралы есеп беру.

3. Басқарманың қызметін ұйымдастыру

      17. Басқармаға басшылық жасауды Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын бірінші басшы жүзеге асырады.
      18. Басқарманың бірінші басшысын облыс әкімі қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      19. Басқарма бірінші басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.
      20. Басқарма бірінші басшысының өкілеттігі:
      1) Басқарма қызметіне дара басшылық негізінде басшылық етеді;
      2) Басқарма қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      3) Басқарманың құрылымдық бөлімшелері туралы ережелерді, Мекеменің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары мен қызметкерлерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;
      4) Басқарманың бөлімдері басшыларының ұсынысы бойынша лауазымдық нұсқаулықтарға және осы Ережеге сәйкес мекеме қызметкерлерінің арасында міндеттер бөлуді жүзеге асырады;
      5) мемлекеттік органдармен, жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен және ұйымдармен қарым-қатынасында мекеменің мүддесін білдіреді, азаматтарды қабылдауды жүзеге асырады және қоғамдық бірлестіктермен келісім рәсімдерін жүргізуді ұйымдастырады;
      6) өз құзыреті шегінде мекеменің барлық қызметкерлері орындауға міндетті нұсқаулар мен тапсырмалар береді;
      7) Басқарманың және оның құрылымдық бөлімшелерінің істер номенклатурасын бекітеді;
      8) Басқарма жұмысының негізгі бағыттары бойынша жоспарлар мен іс-шараларды бекітеді;
      9) қолданыстағы заңнамаға сәйкес Басқарманың қызметкерлеріне тәртіптік жаза қолданады және оларды көтермелейді;
      10) белгіленген қызметкерлер саны лимиті мен еңбекақы төлеу қоры шегінде Басқарманың штат кестесін бекітеді;
      11) Басқарманың ережесін облыс әкімдігіне бекітуге ұсынады;
      12) Басқармада сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жасауға бағытталған шаралар қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шаралардың қабылдануы үшін дербес жауапты болады.

      Басқарманың бірінші басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.

      21. Бірінші басшы өз орынбасарларының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

4. Басқарманың мүлкі

      22. Басқарманың заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.

      Басқарма мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.

      23. Басқармаға бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      24. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, Басқарманың өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату

      25. Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Басқарма қарамағындағы ұйымдардың тізбесі:

      1. "Атырау Innovations" ЖШС

Об утверждении Положения государственного учреждения "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития Атырауской области"

Постановление акимата Атырауской области от 30 апреля 2015 года № 130. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 04 июня 2015 года № 3221. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 23 мая 2017 года № 120

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 23.05.2017 № 120 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 42 Гражданского кодекса Республики Казахстан от 27 декабря 1994 года, статьями 27, 37 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 17 Закона Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", Указом Президента Республики Казахстан от 25 августа 2014 года "О мерах по разграничению полномочий между уровнями государственного управления Республики Казахстан" и Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

       Утвердить Положение о государственном учреждении "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития Атырауской области" согласно приложению к настоящему постановлению.
       Признать утратившими силу пункт 2 постановления акимата Атырауской области от 19 июля 2013 года № 273 "О переименовании государственного учреждения "Управление предпринимательства и промышленности Атырауской области" и постановление акимата Атырауской области от 28 мая 2014 года № 161 "О внесении изменения в постановление акимата области от 19 июля 2013 года № 273 "О переименовании Государственного учреждения "Управление предпринимательства и промышленности Атырауской области".
       Контроль за исполнением настоящего постановления оставляю за собой
       Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
акима области
Г.И. Дюсембаев

  Приложение к постановлению акимата Атырауской области от 30 апреля 2015 года № 130
  Утвержден постановлением акимата Атырауской области от 30 апреля 2015 года № 130

Положение о государственном учреждении "Управление предпринимательства и индустриально - инновационного развития Атырауской области"

1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития Атырауской области" (далее - Управление) является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сферах по формированию и реализации на территории области основных направлений развития предпринимательства, отраслей промышленности, отраслевой науки, сферы услуг, торговли и туризма.
      2. Управление осуществляет свою деятельность в соответствии с с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Управление является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печать и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      4. Управление вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      5. Управление имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      6. Управление по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя Управления и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      7. Структура и лимит штатной численности Управления утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      8. Местонахождения юридического лица: Республика Казахстан, Атырауская область, город Атырау, улица Айтеке би, 77. Индекс 060010.
      9. Полное наименование государственного органа - Государственное учреждение "Управление предпринимательства и индустриально-инновационного развития Атырауской области".
      10. Настоящее Положение является учредительным документом Управления.
      11. Финансирование деятельности осуществляется из областного бюджета.
      12. Управлению запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями Управления.

      Если Управлению законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности Управления

      13. Миссия Управления: осуществление полномочий по формированию и реализации на территории области основных направлений развития предпринимательства, отраслей промышленности, отраслевой науки, сферы услуг, торговли и туризма.
      14. Задачи:
      1) участие в реализации государственных, отраслевых и среднесрочных планов развития Республики Казахстан;
      2) участие в формировании и реализации региональных программ социально - экономического развития Атырауской области;
      3) привлечение внебюджетных средств для финансирования региональных программ и инвестиционных проектов;
      4) анализ состояния и прогнозирование развития предпринимательства, промышленности, сферы услуг, торговли и туризма, внешнеэкономических связей;
      5) совершенствование системы управления с целью более эффективного взаимодействия с хозяйствующими субъектами;
      6) систематический анализ объема розничного товарооборота;
      7) в качестве администратора бюджетных программ осуществляет контроль и мониторинг целевого и эффективного использования, погашения и обслуживания бюджетных кредитов.
      15. Функции:
      1) содействие экономическому и социальному развитию предпринимательства, отраслей промышленности, отраслевой науки, сферы услуг, торговли и туризма;
      2) участие в формировании стратегии развития отраслей промышленности, предпринимательства, сферы услуг и торговли, туризма, определении и поддержке приоритетных отраслей с целью рационального использования производительности области;
      3) участие в формировании региональной индустриальной и инвестиционной политики, предпринимательства, науки, сферы услуг, торговли и туризма, направленной на поддержание приоритетных отраслей промышленности;
      4) содействие внедрению и развитию высокотехнологичных и наукоемких производств в организациях промышленности, предпринимательских структурах;
      5) содействие в привлечении в промышленность области новых технологий и опыта Управления;
      6) содействие в создании инновационных структур, обеспечивающих использование передовых научных разработок и выпуск высокотехнологичной конкурентоспособной продукции;
      7) участие в разработке и реализации программ освоения новых видов продукции для нужд других отраслей экономики области, содействие укреплению внутриобластных и межрегиональных связей и внешнеэкономического сотрудничества;
      8) взаимодействие с Торгово - промышленной палатой Атырауской области, Палатой предпринимателей Атырауской области и Общественным объединением "Союз предпринимателей и работодателей Атырауской области" с целью оказания поддержки в реализации их уставных задач;
      9) участие в подготовке и выполнении решений Атырауской областной трехсторонней комиссии по регулированию социально - трудовых отношений;
      10) содействие промышленным организациям в реализации программ и проектов по импортозамещению и развитию конкурентоспособных производств, выпускающих продукцию на экспорт;
      11) участие в международной презентационной деятельности Атырауской области;
      12) участие в подготовке и проведении научно - практических конференций, семинаров, выставок, конкурсов, международных презентаций, бизнес - встреч, экономических миссий;
      13) участие в разработке единой региональной концепции и плана выставочной деятельности акимата Атырауской области;
      14) организация информационного взаимодействия заказчиков и поставщиков, издание и распространение информационных сборников для товаропроизводителей и предпринимателей;
      15) содействие товаропроизводителям в повышении качества выпускаемой продукции и выявлении лучших товаров, услуг и передовых технологий в рамках региональных и республиканских конкурсов;
      16) содействие в развитии народных промыслов и ремесел;
      17) реализация мер по организационной и консультационной поддержке реструктуризации и реформировании промышленных предприятий и организаций, обобщение опыта реформирования в курируемых отраслях;
      18) участие в привлечении внебюджетных материальных ресурсов для выполнения программ и проектов;
      19) содействие в подготовке и переподготовке управленческих кадров в отраслях экономики;
      20) содействие в реализации научных разработок, имеющих инновационный потенциал;
      21) участие в формировании правовой и организационно - экономической среды по стимулированию научно - технической и инновационной деятельности, повышению эффективности использования интеллектуального и научно - технического потенциала области;
      22) содействие в формировании и насыщении внутреннего потребительского рынка товарами и услугами;
      23) участие в формировании эффективной структуры межрегиональных связей;
      24) участие в формировании региональной политики в сфере туризма и торговли;
      25) организует разработку региональных программ поддержки малого предпринимательства;
      26) внесение предложений по разработке мероприятий по созданию сети технопарков, лизинговых центров, центров малой инновационной деятельности и других объектов инфраструктуры, создаваемой в целях поддержки малого предпринимательства;
      27) принятие мер по поддержке и развитию инфраструктуры малого предпринимательства посредством льготного предоставления субъектам малого предпринимательства зданий, сооружений, производственных помещений и иного имущества, находящегося в коммунальной собственности;
      28) содействие в оказании информационных услуг хозяйствующим субъектам, предпринимателям, физическим лицам в вопросах торговли;
      29) содействие в увеличении казахстанского содержания в крупных промышленных проектах области в части товаров, работ и услуг;
      30) осуществление внутреннего финансового контроля по направлениям деятельности государственного органа с целью повышения качества и производительности его работы;
      31) осуществление соответствующих мероприятий по укреплению гендерного равенства в Управлении.
      32) осуществляет реализацию государственной политики в отрасли по управлению государственным имуществом в соответствующей отрасли, в пределах своей компетенции разрабатывает, утверждает нормативные правовые акты в сфере управления государственным имуществом соответствующей отрасли;
      33) определяет приоритетные направления деятельности и обязательные объемы работ (услуг), финансируемых из бюджета, предусмотренных законами Республики Казахстан, организации, находящихся в ведений;
      34) вносит предложения по определению предмета и цели деятельности организации, находящихся в ведений, а также по определению вида организации, находящихся в ведений (на праве хозяйственного ведения или казенное предприятие), осуществляющего такую деятельность;
      35) рассматривает, согласовывает в случаях, предусмотренных настоящим Законом, и утверждает планы развития организации, находящихся в ведений и отчеты по их исполнению;
      36) осуществляет контроль за сохранностью имущества организации, находящихся в ведений и выполнением планов развития организации, находящихся в ведений;
      37) осуществляет контроль и анализ выполнения планов развития организации, находящихся в ведений
      38) дает согласие на изъятие или перераспределение имущества, переданного организации, находящихся в ведений или приобретенного им в результате собственной хозяйственной деятельности;
      39) осуществляет управление организацией, находящихся в ведений;
      40) утверждает годовую финансовую отчетность организации, находящихся в ведений;
      41) утверждает планы финансирования организации, находящихся в ведений из местного бюджета;
      42) дает согласие на создание организации, находящихся в ведений, филиалов и представительства;
      43) в случаях когда ему переданы права владения и пользования долями участия в уставном капитале, назначает своего представителя в состав наблюдательного совета товариществ с ограниченной ответственностью, в которых единственным участником является государство;
      44) обеспечивает или принимает необходимые меры для включения представителя Управления по государственному имуществу в состав наблюдательного совета товарищества с ограниченной ответственностью с участием государства;
      45) готовит сведения, в том числе поименный перечень, находящихся в его управлении государственных юридических лиц и юридических лиц с участием государства, в отношении которых он осуществляет права государства как участника на участие в управлении, для отражения этих сведений в реестре государственного имущества;
      46) осуществляет лицензирование туроператорской деятельности;
      47) организует профессиональную подготовку гида (гида - переводчика);
      48) утверждает по согласованию с уполномоченным органом плана мероприятий по развитию туристской отрасли;
      49) ведет государственный реестр лиц, осуществляющих туристскую деятельность и туристских маршрутов и троп;
      50) ведет государственный реестр туристских маршрутов и троп;
      51) осуществляет выполнение иных функции, определенные Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе", иными законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан, а также возложенных на него акиматом области;
      52) Управление в отношений организации, находящихся в ведений, осуществляет функции в соответствующей сфере уполномоченного органа, определенных Законом Республики Казахстан "О государственном имуществе" и другими нормативно-правовыми актами.
      16. Права и обязанности:
      1) взаимодействие со структурными подразделениями акимата Атырауской области, иными исполнительными органами, органами местного самоуправления, территориальными подразделениями центральных исполнительных органов, организациями и учреждениями по вопросам, входящим в его компетенцию;
      2) разработка методических материалов и рекомендаций по вопросам, отнесенным к его компетенции, а также проведение инструктажа, семинаров и совещаний;
      3) запрос и получение в установленном порядке от исполнительных органов области, органов местного самоуправления, учреждений и организаций статистических и отчетных данных и других материалов и сведений, необходимых Управлению для осуществления своих функций;
      4) участие в установленном порядке в разработке, рассмотрении и согласовании вопросов социально - экономического развития области, входящих в компетенцию Управления;
      5) представление информации о деятельности Управления в средствах массовой информации;
      6) создание при необходимости, межведомственных комиссий, советов и экспертных групп;
      7) внесение в установленном порядке акиму области проектов постановлений, решений и распоряжений по вопросам, отнесенным к компетенции Управления;
      8) по поручению акима области представление интереса акимата области по вопросам, отнесенным к компетенции Управления, в государственных органах, других хозяйствующих субъектах Республики Казахстан;
      9) обеспечивать выполнение возложенных на него функций;
      10) отчитываться о результатах своей деятельности перед акиматом области.

3. Организация деятельности Управления

      17. Руководство Управления осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на Управление задач и осуществление им своих функций.
      18. Первый руководитель Управления назначается на должность и освобождается от должности акимом области.
      19. Первый руководитель Управления имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      20. Полномочия первого руководителя Управления:
      1) осуществляет руководство деятельностью Управления на основе единоначалия;
      2) назначает на должность и освобождает от должности работников Управления;
      3) утверждает положения о структурных подразделениях Управления, должностные инструкции руководителей структурных подразделений и работников Управления;
      4) осуществляет по представлению руководителей отделов Управления распределение обязанностей между работниками Управления в соответствии с должностными инструкциями и настоящим Положением;
      5) представляет интересы Управления в отношениях с государственными органами, органами местного самоуправления и организациями, осуществляет прием граждан и организует проведение согласительных процедур с общественными объединениями;
      6) в пределах своей компетенции дает указания и поручения, обязательные для исполнения всеми работниками Управления;
      7) утверждает номенклатуру дел Управления и его структурных подразделений;
      8) утверждает планы и мероприятия по основным направлениям работы Управления;
      9) налагает дисциплинарные взыскания и поощряет работников Управления в соответствии с действующим законодательством;
      10) утверждает штатное расписание Управления в пределах установленного лимита численности работников и фонда оплаты труда;
      11) представляет на утверждение акимата области положение Управления;
      12) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в Управлении и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер.

      Исполнение полномочий первого руководителя Управления в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.

      21. Первый руководитель определяет полномочия своих заместителей в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество Управления

      22. Управление может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.

      Имущество Управления формируется за счҰт имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      23. Имущество, закрепленное за Управлением, относится к коммунальной собственности.
      24. Управление не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение Управления

      25. Реорганизация и упразднение Управления осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Перечень организаций, находящихся в ведении:

      1. ТОО "Атырау Innovations".