"Реттелетін нарықтардағы бағаны белгілеу, реттелетін нарық субъектісінің инвестициялық бағдарламасын (жобасын) бекіту және түзету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 174 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 24 ақпандағы № 95 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 3 мамырда № 13676 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2017 жылғы 1 ақпандағы № 36 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 01.02.2017 № 36 бұйрығымен.

      "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 7-2-бабының 1 және 2-1-тармақтарына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Реттелетін нарықтардағы бағаны белгілеу, реттелетін нарық субъектісінің инвестициялық бағдарламасын (жобасын) бекіту және түзету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 174 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10594 тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 29 сәуірде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Реттелетін нарықтардағы бағаны белгілеу, реттелетін нарық субъектісінің инвестициялық бағдарламасын (жобасын) бекіту және түзету қағидаларында:

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Қағидалардың 3-тармағында көзделген жағдайларда Субъекті:

      1) көтеру себептерін растайтын құжаттармен (шикізат, материалдар, көрсетілетін қызметтер құнының өсуін растайтын тиісті (жасалған) шарттардың көшірмелерін) қоса, бағаны көтерудің орындылығын негіздейтін түсіндірме жазбаны;

      2) әрбір қызмет түрі бойынша бағалар жобасын немесе босату бағасын;

      3) Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10641 тіркелген, "Жария мүдделі ұйымдардың жариялауы үшін (қаржы ұйымдарынан басқа) жылдық қаржылық есептіліктің тізбесін және нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 27 ақпандағы № 143 бұйрығымен (бұдан әрі – № 143 Бұйрық) бекітілген нысан бойынша бухгалтерлік теңгерімді;

      4) № 143 бұйрықпен бекітілген нысан бойынша пайдалар мен залалдар туралы есепті;

      5) Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10125 тiркелген, "Еңбек және халықтың жұмыспен қамтылуы статистикасы бойынша жалпымемлекеттік статистикалық байқаулардың статистикалық нысандары мен оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті төрағасының 2014 жылғы 8 желтоқсандағы № 71 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша еңбек жөніндегі есепті;

      6) Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12227 тiркелген, "Кәсіпорындардың қаржысы бойынша жалпымемлекеттік статистикалық байқаулардың статистикалық нысандары мен оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті төрағасының 2015 жылғы 7 қазандағы № 154 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша қаржы-шаруашылық қызметі туралы есепті;

      7) № 143 бұйрықпен бекітілген нысан бойынша ақшалай қаражаттың және материалдық емес активтердің қозғалысы туралы есепті;

      8) шығындар баптары бойынша таратып жазылған жалпы кәсіпорын және әрбір түрі бойынша жекелеген, бағалар жобасын (босату бағаларын) есептеу үшін қолданылатын кірістер мен шығыстар туралы жиынтық деректерді;

      9) қолданылып отырған еңбекақы төлеу жүйесі туралы деректерді;

      10) шикізат пен материалдар шығысының қолданылатын нормалары, қызметкерлердің нормативтік саны туралы деректерді;

      11) ол болған жағдайда, есепке алу саясатын;

      12) инвестициялық бағдарламаларды (жобаларды) (бар болса);

      13) негізгі құралдар құнының өсуіне әкелмейтін ағымдағы және күрделі жөндеулерге және басқа да жөндеу-қалпына келтіру жұмыстарына бағытталған шығындардың жылдық сметасын;

      14) негізгі құралдар құнының өсуіне әкелетін күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған шығындардың жылдық сметасын;

      15) негізгі құралдарды пайдалану мерзімдері көрсетілген амортизациялық аударымдардың есептерін;

      16) өткізудің жоспарланған көлемін растайтын құжаттар-ниет хаттамаларын, шарттарды, өндіру (жеткізу) көлемдерінің есептемелерін, жобалық қуат және оны іс жүзінде пайдалану туралы деректерді, сондай-ақ өндіру (жеткізу) көлемдері төмендеген кезде Субъектілер негіздемені ұсынады;

      17) таратылып жазылған дебиторлық және кредиторлық берешекті ұсынады.";

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Қоса берілетін құжаттар тігіледі, нөмірленеді және Субъектінің мөрімен (ол болған кезде) және басшысының не оны ауыстыратын адамның немесе құзыретіне бухгалтерлiк есеп пен қаржы мәселелері кіретін басшысы орынбасарының қолымен расталады. Қаржы құжаттарына Субъектінің бірінші басшысы және бас бухгалтері не оларды ауыстыратын адамдар қолдарын қояды және Субъектінің мөрімен (ол болған кезде) расталады.

      Бұл ретте, негіздейтін материалдар ретінде өтінім беру алдындағы төрт тоқсан ішіндегі және өткен күнтізбелік жыл ішіндегі шығындар туралы нақты деректер ұсынылады.";

      11-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Субъектінің шекті бағаны көтеру туралы хабарламасын қараудан бас тарту себептері:

      1) Субъектінің хабарламаны ұсыну мерзімін бұзуы;

      2) Субъектінің Қағидалардың 4-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбауы;

      3) ұсынылған құжаттардың Қағидалардың 6-тармағына сәйкес келмеуі болып табылады.";

      19-тармақ алып тасталсын;

      26-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Инвестицияға жұмсалған шығыстарды шекті бағаға енгізу үшін Субъекті инвестициялық бағдарламаны (жобаны) бекітуге уәкілетті органның ведомствосына мынадай материалдарды:

      1) осы Қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша реттелетін нарық субъектісінің жоспарланған инвестициялық бағдарламасын (жобасын);

      2) баға деңгейін салыстырмалы талдауды қоса, сатып алынатын негізгі құралдардың, құрылыс-монтаждау жұмыстарының құны көрсетілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыруға арналған инвестициялық шығындар туралы ақпаратты;

      3) қаржыландырудың, оның ішінде қарыз ресурстарының (қарыз қаражаты бойынша сыйақы, қаржыландыру кезеңі, комиссиялық төлемдер, қарыз қаражатын қайтару мерзімдері мен шарттары) болжамды мөлшерін және алдын ала шарттарын растайтын құжаттарды;

      4) егер инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыру үшін республикалық, жергілікті бюджеттерден қаражат бөлінген немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің кепілдігімен кредиттер (инвестициялар) тартылған жағдайда, оны қаржыландыру мөлшері мен шарттарын растайтын құжаттармен қоса, еркін нысанда өтінім береді.

      Субъекті жоспарлаған инвестициялық бағдарламаға (жобаға) қоса берілетін құжаттар тігіледі, нөмірленеді және субъектінің мөрімен (ол болған кезде) және басшысының не оны ауыстыратын адамның немесе құзыретіне бухгалтерлік есеп пен қаржы мәселелері кіретін басшысы орынбасарының қолымен расталады. Қаржы құжаттарына субъектінің бірінші басшысы және бас бухгалтері не оларды ауыстыратын адамдар қол қояды және Субъектінің мөрімен (ол болған кезде) расталады.

      Субъектінің жоспарланған инвестициялық бағдарламасы (жобасы) 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша хабарламамен немесе босату бағалары туралы жазбаша нысандағы ақпаратпен бір мезгілде беріледі.";

      29-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "29. Бекітілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) түзету туралы ұсынысқа:

      1) инвестициялық бағдарламаға (жобаға) түзетулер енгізуді негіздейтін материалдармен (бизнес-жоспар, прайс-парақтар, шарттардың көшірмелері, белгіленген тәртіппен сараптамадан өткен жобалық-сметалық құжаттама) қоса, түзетулер ескеріле отырып, инвестициялық бағдарламаның (жобаның) жобасы;

      2) субъектінің негіздейтін материалдармен қоса, инвестициялық бағдарламаға (жобаға) түзетулер енгізу қажеттілігі туралы бағалауы;

      3) қаржыландыру мен қарыз қаражатын қайтарудың ықтимал шарттары;

      4) егер инвестициялық бағдарламаны (жобаны) іске асыру үшін республикалық және (немесе) жергілікті бюджеттен қаражат бөлінетін немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің кепілдігімен кредиттер (инвестициялар) тартылатын болса, онда қаржыландырудың мөлшері мен шарттарын растайтын құжаттар қоса беріледі.

      Қоса берілетін құжаттар тігіледі, нөмірленеді және Субъектінің мөрімен (ол болған кезде) және басшысының не оны ауыстыратын адамның немесе құзыретіне бухгалтерлiк есеп пен қаржы мәселелері кіретін басшысы орынбасарының қолымен расталады. Қаржы құжаттарына субъектінің бірінші басшысы және бас бухгалтері не оларды ауыстыратын адамдар қол қояды және Субъектінің мөрімен (ол болған кезде) расталады.";

      31-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "31. Инвестициялық бағдарламаны (жобаны) бекітуден бас тартылған жағдайда, оның ішінде түзетулерді ескере отырып, уәкілетті органның ведомствосы, оның ішінде түзетуді ескере отырып, Субъектіге инвестициялық бағдарламаны (жобаны) бекітуден бас тарту туралы дәлелді қорытынды жолдайды.

      Инвестициялық бағдарламаны (жобаны) қараудан немесе бекітуден бас тартуға негіз Қағидалардың 26-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбау және (немесе) толық көлемде ұсынбау және 26-тармағының екінші және үшінші бөлігіне сәйкес келмеу болып табылады.

      Бекітілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) түзетуден бас тарту үшін Қағидалардың 29-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбау және (немесе) толық көлемде ұсынбау және 29-тармағының екінші бөлігіне сәйкес келмеу болып табылады.";

      32-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "32. Осы ақпаратты Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес ұсынатын реттелетін нарық субъектілерін қоспағанда, кейін оны бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыра отырып, реттелетін нарық субъектісі уәкілетті органның ведомствосына шекті бағада ескерілген инвестициялық бағдарламаны (жобаны) орындау не орындамау туралы жартыжылдық ақпаратты уәкілетті орган "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 7-3-бабы 1) тармақшасына сәйкес бекіткен нысан бойынша осы Қағидаларға 8-қосымшаға сәйкес есепті жартыжылдықтан кейінгі айдың жиырма бесінші күнінен кешіктірмей ұсынуға міндетті.";

      2-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      4-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға, сондай-ақ тіркелген бұйрықты алған күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалғаны туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Ұлттық экономика министрі

Е. Досаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Инвестициялар және даму министрі

      ______________________Ә.Исекешев

      2016 жылғы 6 сәуір

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Энергетика министрі

      ______________________В.Школьник

      2016 жылғы 18 наурыз

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2016 жылғы 24 ақпандағы
№ 95 бұйрығына 1-қосымша
  Реттелетін нарықтардағы бағаны
белгілеу, реттелетін нарық
субъектісінің инвестициялық
бағдарламасын (жобасын) бекіту
және түзету қағидаларына
2-қосымша

      Нысан

Бағаны көтеруге тыйым салу туралы дәлелді қорытынды

      Уәкілетті орган _______________________________(реттелетін нарық субъектісінің атауы) _____________________________көрсетілетін қызметтерге (көрсетілетін қызметтердің түрлері) бағаларды алдағы көтеру туралы хабарламасын қарап, "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" 1998 жылғы 9 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 7-2-бабының 3-тармағына және нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10594 тіркелген, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 29 желтоқсандағы № 174 бұйрығымен бекітілген, Реттелетін нарықтардағы бағаны белгілеу, реттелетін нарық субъектісінің инвестициялық бағдарламасын (жобасын) бекіту және түзету қағидаларының 13-тармағының 1) тармақшасына сәйкес

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      (субъектінің атауы, көрсетілетін қызметтер) бағаны көтеруге тыйым

      салатыны туралы хабарлайды.

      Негіздеме____________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Басшы А.Ә.Т. (болған жағдайда)

       Мөр орны (ол болған кезде)

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2016 жылғы 24 ақпандағы
№ 95 бұйрығына 2-қосымша
  Реттелетін нарықтардағы бағаны
белгілеу, реттелетін нарық
субъектісінің инвестициялық
бағдарламасын (жобасын) бекіту
және түзету қағидаларына
4-қосымша

      Нысан

Электрмен жабдықтау қызметтерін көрсетуге шығыстар сметасы/жабдықтау үстемеақысы

р/с

Көрсеткіштердің атауы

Өлшем бірлігі

Келісілді

I

Қызметтер ұсынуға шығындар, барлығы

мың теңге



оның ішінде

мың теңге


1

Материалдық шығындар, барлығы

мың теңге



оның ішінде

мың теңге


1.1

Өзге материалдар

мың теңге


1.2

ЖЖМ

мың теңге


2

Еңбекақы төлеу шығындары, барлығы

мың теңге



оның ішінде

мың теңге


2.1

Жалақы

мың теңге


2.2

Әлеуметтік салық

мың теңге


3

Амортизация

мың теңге


4

Өзге шығындар, барлығы

мың теңге



оның ішінде



4.1

қосалқы бөлшектер

мың теңге


4.2

автокөлікті ұстау шығыстары

мың теңге


4.3

қызметкерлерді сақтандыру

мың теңге


4.4

автокөлікті сақтандыру

мың теңге


4.5

кеңсе тауарларына шығыстар

мың теңге


4.6

баспахана көрсететін қызметтерге шығыстар

мың теңге


4.7

жылжымайтын мүлікті жалдау шығыстары

мың теңге


4.8

коммуналдық көрсетілетін қызметтер

мың теңге


4.9

объектіні күзету шығыстары

мың теңге


4.10

өрт сөндіру құралдарына шығыстар

мың теңге


4.11

жол жүру билеттері

мың теңге


4.12

медициналық тексеру

мың теңге


4.13

негізгі құралдарды жөндеу

мың теңге


4.14

кадрларды оқыту

мың теңге


II

Кезең шығыстары

мың теңге


5

жалпы және әкімшілік шығыстар, барлығы

мың теңге



оның ішінде



5.1

еңбекақы төлеу шығындары, барлығы

мың теңге


5.2

ӘБП жалақысы

мың теңге


5.3

әлеуметтік салық

мың теңге


5.4

амортизация

мың теңге


5.5

салық төлемдері мен алымдар

мың теңге


5.6

іссапар шығыстары

мың теңге


5.7

байланыстың көрсетілетін қызметтері

мың теңге


5.8

аудиторлық көрсетілетін қызметтерге ақы төлеу

мың теңге


5.9

банктің көрсетілетін қызметтері

мың теңге


5.10

басқа да шығыстар, барлығы

мың теңге



оның ішінде



5.10.1

ЖЖМ

мың теңге


5.10.2

қосалқы бөлшектер

мың теңге


5.10.3

автокөлікті ұстау шығыстары

мың теңге


5.10.4

автокөлікті сақтандыру

мың теңге


5.10.5

нотариалдық көрсетілетін қызметтердің шығыстары

мың теңге


5.10.6

қызметкерлерді сақтандыру шығыстары

мың теңге


5.10.7

баспахана көрсететін қызметтерге шығыстар

мың теңге


5.10.8

мерзімді басылым шығыстары

мың теңге


5.10.9

кеңсе тауарларына шығыстар

мың теңге


5.10.10

1С қызмет көрсету шығыстары

мың теңге


5.10.11

оргтехникаға қызмет көрсетуг шығыстары

мың теңге


5.10.12

пошта көрсететін қызметтерге шығыстар

мың теңге


5.10.13

өзге материалдарға шығыстар

мың теңге


5.10.14

хабарландыруларға шығыстар

мың теңге


5.10.15

автокөлікті жалдау және оған қызмет көрсету

мың теңге


5.10.16

ақпараттық көрсетілетін қызметтер

мың теңге


5.10.17

күзет көрсететін қызметтер

мың теңге


5.10.18

заңгерлік көрсетілетін қызметтер

мың теңге


5.10.19

негізгі құралдарды жөндеу

мың теңге


5.10.20

консультациялық көрсетілетін қызметтер бойынша шығыстар

мың теңге


5.10.21

бағдарламалық қамсыздандыруды қолдау бойынша шығыстар

мың теңге


5.10.22

жабдықты техникалық сүйемелдеу бойынша шығыстар

мың теңге


5.10.23

компьютерлерді/жабдықты жалдау

мың теңге


5.10.24

бейнебақылау көрсететін қызметтер

мың теңге


5.10.25

"кол-орталық" жабдығын сүйемелдеу

мың теңге


5.10.26

"электрондық кезекке" қызмет көрсету бойынша шығыстар

мың теңге


6

Қарыз қаражаттары үшін сыйақы төлеуге шығыстар

мың теңге


III

Жабдықтау үстемеақы бойынша барлық шығын

мың теңге


IV

Пайда

мың теңге


V

Барлық кіріс

мың теңге


VI

Өткізу көлемі

мың кВтсағ.


VII

ҚҚС есепке алынбай өткізу құрамдас

теңге/кВтсағ.



О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря 2014 года № 174 "Об утверждении Правил ценообразования на регулируемых рынках, утверждения и корректировки инвестиционной программы (проекта) субъекта регулируемого рынка"

Приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 24 февраля 2016 года № 95. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 мая 2016 года № 13676. Утратил силу приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 1 февраля 2017 года № 36

      Сноска. Утратил силу приказом Министра национальной экономики РК от 01.02.2017 № 36 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктами 1 и 2-1 статьи 7-2 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях и регулируемых рынках" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря 2014 года № 174 "Об утверждении Правил ценообразования на регулируемых рынках, утверждения и корректировки инвестиционной программы (проекта) субъекта регулируемого рынка", (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10594, опубликованный в информационно-правовой системе "Әділет" от 29 апреля 2015 года), следующие изменения:

      в Правилах ценообразования на регулируемых рынках, утверждения и корректировки инвестиционной программы (проекта) субъекта регулируемого рынка, утвержденных указанным приказом:

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. В случаях предусмотренных пунктом 3 Правил Субъектом представляется:

      1) пояснительная записка с обоснованием целесообразности повышения цены, с приложением документов, подтверждающих причины повышения (копии соответствующих договоров (заключенных), подтверждающие повышение стоимости сырья, материалов, услуг);

      2) проект цен или отпускная цена по каждому виду деятельности;

      3) бухгалтерский баланс по форме, утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 27 февраля 2015 года № 143 "Об утверждении перечня и форм годовой финансовой отчетности для публикации организациями публичного интереса (кроме финансовых организаций)" (далее – Приказ № 143), зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10641;

      4) отчет о прибылях и убытках по форме, утвержденной приказом № 143;

      5) отчет по труду по форме, утвержденной приказом Председателя Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан от 8 декабря 2014 года № 71 "Об утверждении статистических форм общегосударственных статистических наблюдений по статистике труда и занятости населения и инструкций по их заполнению", зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10125;

      6) отчет о финансово-хозяйственной деятельности по форме, утвержденной приказом Председателя Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан от 7 октября 2015 года № 154 "Об утверждении статистических форм общегосударственных статистических наблюдений по финансам предприятий и инструкций по их заполнению", зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12227;

      7) отчет о движении денежных средств и нематериальных активов согласно форме, утвержденной приказом № 143;

      8) сводные данные о доходах и расходах, применяемые для расчета проекта цен (отпускных цен) с расшифровками по статьям затрат в целом по предприятию и отдельно по каждому виду;

      9) сведения о применяемой системе оплаты труда;

      10) сведения о применяемых нормах расхода сырья и материалов, нормативной численности работников;

      11) учетная политика, в случае ее наличии;

      12) инвестиционные программы (проекты), (при наличии);

      13) годовая смета затрат, направленных на текущий и капитальный ремонты и другие ремонтно-восстановительные работы, не приводящие к росту стоимости основных средств;

      14) годовая смета затрат, направленных на проведение капитальных ремонтных работ, приводящих к увеличению стоимости основных средств;

      15) расчет амортизационных отчислений с указанием сроков эксплуатации основных средств;

      16) документы, подтверждающие планируемый объем реализации - протоколы намерений, договоры, расчеты объемов производства (поставки), данные о проектной мощности и фактическом ее использовании, а также при снижении объемов производства (поставки) Субъектами предоставляется обоснование;

      17) расшифровка дебиторской и кредиторской задолженностей.";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Прилагаемые документы прошиваются, пронумеровываются, заверяются печатью (при ее наличии) и подписью руководителя Субъекта либо лицом, замещающим его, или заместителем руководителя, в компетенцию которого входят вопросы бухгалтерского учета и финансов. Финансовые документы подписываются первым руководителем и главным бухгалтером Субъекта, либо лицами, замещающими их, и заверяются печатью (при ее наличии) Субъекта.

      При этом, в качестве обосновывающих материалов представляются фактические данные о затратах за четыре квартала, предшествующие подаче заявки, и за предыдущий календарный год.";

      пункт 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Причинами отказа в рассмотрении уведомления Субъекта о повышении предельной цены являются:

      1) нарушение Субъектом сроков представления уведомления;

      2) непредставление Субъектом документов, указанных в пункте 4 Правил;

      3) несоответствие представленных документов пункту 6 Правил.";

      пункт 19 исключить;

      пункт 26 изложить в следующей редакции:

      "26. Для включения в предельную цену расходов на инвестиции Субъект обращается в ведомство уполномоченного органа с заявкой в произвольной форме на утверждение инвестиционной программы (проекта) с приложением следующих материалов:

      1) планируемая инвестиционная программа (проект) субъекта регулируемого рынка по форме согласно приложению 7 к настоящим Правилам;

      2) информацию об инвестиционных затратах на реализацию инвестиционной программы (проекта) с указанием стоимости приобретаемых основных средств, строительно-монтажных работ с приложением сравнительного анализа уровня цен;

      3) документов, подтверждающих прогнозный размер и предварительные условия финансирования, в том числе заемных ресурсов (вознаграждение по заемным средствам, период финансирования, комиссионные выплаты, сроки и условия возврата заемных средств);

      4) документов, подтверждающих размеры и условия финансирования инвестиционной программы (проекта) в случае, если для их реализации выделяются средства из республиканского, местного бюджетов или привлекаются кредиты (инвестиции) под гарантии Правительства Республики Казахстан.

      Прилагаемые к планируемой Субъектом инвестиционной программе (проекту) документы прошиваются, пронумеровываются и заверяются печатью (при ее наличии) и подписью руководителя субъекта, либо лицом, замещающим его, или заместителем руководителя, в компетенцию которого входят вопросы бухгалтерского учета и финансов. Финансовые документы подписываются первым руководителем и главным бухгалтером субъекта либо лицами, замещающими их, и заверяются печатью (при ее наличии) Субъекта.

      Планируемая инвестиционная программа (проекта) субъекта предоставляется одновременно с уведомлением по форме согласно приложению 1 или информацией об отпускных ценах в письменной форме.";

      пункт 29 изложить в следующей редакции:

      "29. К предложению о корректировке утвержденной инвестиционной программы (проекта), прилагаются:

      1) проект инвестиционной программы (проекта) с учетом корректировок с приложением материалов, обосновывающих внесение корректировок в инвестиционную программу (проект) (бизнес-план, прайс-листы, копии договоров, проектно-сметная документация, прошедшая экспертизу в установленном порядке);

      2) оценка субъекта о необходимости внесения корректировок в инвестиционную программу (проект) с приложением обосновывающих материалов;

      3) возможные условия финансирования и возврата заемных средств;

      4) если для реализации инвестиционной программы (проекта) выделяются средства из республиканского и (или) местных бюджетов или привлекаются кредиты (инвестиции) под гарантии Правительства Республики Казахстан, то представляются документы, подтверждающие размеры и условия финансирования.

      Прилагаемые документы прошиваются, пронумеровываются и заверяются печатью (при ее наличии) и подписью руководителя Субъекта, либо лицом, замещающим его, или заместителем руководителя, в компетенцию которого входят вопросы бухгалтерского учета и финансов. Финансовые документы подписываются первым руководителем и главным бухгалтером субъекта либо лицами, замещающими их, и заверяются печатью (при ее наличии) Субъекта.";

      пункт 31 изложить в следующей редакции:

      "31. В случае отказа в утверждении инвестиционной программы (проекта), в том числе с учетом корректировки ведомство уполномоченного органа направляет Субъекту мотивированное заключение об отказе в утверждении инвестиционной программы (проекта), в том числе с учетом корректировки.

      Основанием для отказа в рассмотрении или в утверждении инвестиционной программы (проекта) является непредставление и (или) представление не в полном объеме документов, указанных в пункте 26 и несоответствие части второй и третьей пункта 26 Правил.

      Основанием для отказа в корректировке утвержденной инвестиционной программы (проекта) является непредставление и (или) представление не в полном объеме документов, указанных в пункте 29 и несоответствие части второй пункта 29 Правил.";

      пункт 32 изложить в следующей редакции:

      "32. Субъект регулируемого рынка обязан предоставлять в ведомство уполномоченного органа полугодовую информацию об исполнении либо неисполнении инвестиционной программы (проекта), учтенной в предельной цене, по форме, утвержденной уполномоченным органом в соответствии с подпунктом 1) статьи 7-3 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях и регулируемых рынках", согласно приложению 8 к настоящим Правилам не позднее двадцать пятого числа месяца, следующего за отчетным полугодием, с последующим ее размещением в средствах массовой информации, за исключением субъектов регулируемого рынка, которые предоставляют данную информацию в соответствии с законами Республики Казахстан.";

      Приложение 2 изложить в редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу.

      Приложение 4 изложить в редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Комитету по регулированию естественных монополий и защите конкуренции Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством Республики Казахстан порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление копии настоящего приказа в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодические печатные издания и информационно-правовую систему "Әділет" в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан, а также в Республиканский центр правовой информации в течение пяти рабочих дней со дня получения зарегистрированного приказа для включения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан и на интернет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


национальной экономики


Республики Казахстан

Е. Досаев

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр по инвестициям

      и развитию Республики Казахстан

      ____________А. Исекешев

      6 апреля 2016 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр энергетики

      Республики Казахстан

      ____________В. Школьник

      18 марта 2016 года

  Приложение 1
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 24 февраля 2016 года № 95
Приложение 2
к Правилам ценообразования на
регулируемых рынках, утверждения
и корректировки инвестиционной
программы (проекта)субъекта
регулируемого рынка

      Форма

Мотивированное заключение о запрете на повышение цены

      Уполномоченный орган, рассмотрев уведомление (наименование

      субъекта регулируемого рынка) ______________________________________

      о предстоящем повышении цен на оказываемые услуги (виды услуг),

      ____________________________________________________________________,

      в соответствии с пунктом 3 статьи 7-2 Закона Республики Казахстан от

      9 июля 1998 года "О естественных монополиях и регулируемых рынках" и

      подпунктом 1) пункта 13 Правил ценообразования на регулируемых

      рынках, утверждения и корректировки инвестиционной программы

      (проекта) субъекта регулируемого рынка, утвержденных приказом

      Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря

      2014 года № 174, зарегистрированным в Реестре государственной

      регистрации нормативных правовых актов за № 10594, сообщает о запрете

      в повышении цены на (услуги, наименование субъекта)

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Обоснование__________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Руководитель Ф.И.О. (при его наличии)

       Место для печати (при ее наличии)

  Приложение 2
к приказу Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 24 февраля 2016 года № 95
Приложение 4
к Правилам ценообразования на
регулируемых рынках, утверждения
и корректировки инвестиционной
программы (проекта)субъекта
регулируемого рынка

      Форма

Смета расходов на оказание услуг
по электроснабжению/снабженческая надбавка

№ п/п

Наименование показателей

единица измерения

Согласовано

I

Затраты на предоставление услуг, всего

тыс. тг



в том числе

тыс. тг


1

Материальные затраты, всего

тыс. тг



в том числе

тыс. тг


1.1

Прочие материалы

тыс. тг


1.2

ГСМ

тыс. тг


2

Затраты на оплату труда, всего

тыс. тг



в том числе



2.1

Заработная плата

тыс. тг


2.2

Социальный налог

тыс. тг


3

Амортизация

тыс. тг


4

Прочие затраты, всего

тыс. тг



в том числе



4.1

запасные части

тыс. тг


4.2

расходы на содержание автотранспорта

тыс. тг


4.3

страхование работников

тыс. тг


4.4

страхование автотранспорта

тыс. тг


4.5

расходы на канцелярские товары

тыс. тг


4.6

расходы на услуги типографии

тыс. тг


4.7

расходы на аренду недвижимости

тыс. тг


4.8

коммунальные услуги

тыс. тг


4.9

расходы на охрану объекта

тыс. тг


4.10

расходы на средства пожаротушения

тыс. тг


4.11

проездные билеты

тыс. тг


4.12

медосмотр

тыс. тг


4.13

ремонт основных средств

тыс. тг


4.14

обучение кадров

тыс. тг


II

Расходы периода

тыс. тг


5

Общие и административные расходы, всего

тыс. тг



в том числе



5.1

Затраты на оплату труда, всего

тыс. тг


5.2

Заработная плата АУП

тыс. тг


5.3

Социальный налог

тыс. тг


5.4

Амортизация

тыс. тг


5.5

Налоговые платежи и сборы

тыс. тг


5.6

Командировочные расходы

тыс. тг


5.7

Услуги связи

тыс. тг


5.8

Оплата аудиторских услуг

тыс. тг


5.9

Услуги банка

тыс. тг


5.10

Другие расходы, всего

тыс. тг



в том числе



5.10.1

ГСМ

тыс. тг


5.10.2

запасные части

тыс. тг


5.10.3

расходы на содержание автотранспорта

тыс. тг


5.10.4

страхование автотранспорта

тыс. тг


5.10.5

расходы на нотариальные услуги

тыс. тг


5.10.6

расходы на страхование работников

тыс. тг


5.10.7

расходы на услуги типографии

тыс. тг


5.10.8

расходы на периодическую печать

тыс. тг


5.10.9

расходы на канцелярские расходы

тыс. тг


5.10.10

расходы на обслуживание 1С

тыс. тг


5.10.11

расходы на обслуживание оргтехники

тыс. тг


5.10.12

расходы на услуги почты

тыс. тг


5.10.13

расходы на прочие материалы

тыс. тг


5.10.14

расходы на объявления

тыс. тг


5.10.15

аренда и услуги автотранспорта

тыс. тг


5.10.16

информационные услуги

тыс. тг


5.10.17

услуги охраны

тыс. тг


5.10.18

юридические услуги

тыс. тг


5.10.19

ремонт основных средств

тыс. тг


5.10.20

расходы по консультационным услугам

тыс. тг


5.10.21

услуги по поддержке программного обеспечения

тыс. тг


5.10.22

услуги по тех. сопровождению оборудования

тыс. тг


5.10.23

аренда компьютеров/оборудования

тыс. тг


5.10.24

услуги видеонаблюдения

тыс. тг


5.10.25

сопровождение оборудования "кол-центра"

тыс. тг


5.10.26

расходы по обслуживанию "электронной очереди"

тыс. тг


6

Расходы на выплату вознаграждения за заемные средства

тыс. тг


III

Всего затрат по снабженческой надбавке

тыс. тг


IV

Прибыль

тыс. тг


V

Всего доходов

тыс. тг


VI

Объем реализации

тыс. кВтч


VII

Сбытовая составляющая без учета НДС

тенге/кВтч