"Атқарушылық іс жүргізудің заңдылығын прокурорлық қадағалауды ұйымдастыру бойынша нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2010 жылғы 28 желтоқсандағы № 88 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2016 жылғы 4 мамырдағы № 91 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 10 маусымда № 13780 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2018 жылғы 2 мамырдағы № 60 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Бас Прокурорының 02.05.2018 № 60 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Атқарушылық іс жүргізудің заңдылығын прокурорлық қадағалаудың тиімділігін арттыру мақсатында, "Прокуратура туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 4-1)-тармақшасын басшылыққа алып,БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Атқарушылық іс жүргізудің заңдылығын прокурорлық қадағалауды ұйымдастыру бойынша нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2010 жылғы 28 желтоқсандағы № 88 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6737 тіркелген, Қазақстан Республикасының орталық атқарушы және өзге орталық мемлекеттік органдарының актілері жинағында жарияланған, 2011 жыл, № 7) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықта 3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Атқарушылық іс жүргізудің заңдылығын прокурорлық қадағалауды ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулықта:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Атқарушылық іс жүргізудің заңдылығын прокурорлық қадағалауды ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулық Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының Азаматтық процестік кодексіне (бұдан әрі - АПК), Қазақстан Республикасының "Прокуратура туралы", "Атқарушылық іс жургізу және сот орындаушыларының" (әрі қарай - Заң) заңдарына және басқа да заңнамалық актілерге сәйкес әзірленген және азаматтық, әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істер, қылмыстық істердің мүліктік өндіріп алу бөлігі бойынша, сондай-ақ Заңның 9-бабында көзделген өзге де атқарушылық құжаттар бойынша атқарушылық іс жүргізудің заңдылығын прокурорлық қадағалауды ұйымдастыруды және жүзеге асыруды реттейді.";

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Атқарушылық іс жүргізудің заңдылығын қадағалауды жүзеге асыру барысында прокуратура органдары қызметінің басым бағыттары:

      атқарушылық іс жүргізуде денсаулық жағдайына немесе жасына байланысты өзін дербес қорғай алмайтын жеке тұлғалардың конституциялық құқықтары мен мүдделерінің сақталуын;

      атқарушылық іс жүргізуде мемлекет мүдделерінің сақталуын қадағалау болып табылады.";

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Прокурорлар мынадай жағдайларда азаматтық процеске қатысады және істер бойынша қорытынды береді:

      прокурордың арызы бойынша шығарылған сот актісі негізінде қозғалған атқарушылық іс жүргізу жөніндегі атқарушылық әрекеттерге немесе оның талаптарын мәжбүрлеп орындау туралы прокурор қаулысына дау айтылғанда;

      атқарушылық іс жүргізудің бір тарапы денсаулық жағдайына немесе жасына байланысты өзінің құқықтары мен заңды мүддесін дербес қорғай алмайтын жеке тұлға немесе мемлекеттік мекеме болғанда;

      өндіріп алушымен немесе борышкермен, сонымен қатар үшінші тұлғалармен атқарушылық іс жүргізу органдарының және олардың лауазымды тұлғаларының актілері мен әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) дау айтылғанда;

      мемлекеттің пайдасына өндіріп алу туралы атқарушылық іс жүргізу бойынша жеке сот орындаушыларының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) дау айтылғанда.

      Прокурордың бастамасымен қозғалған іс бойынша қорытынды беру талап етілмейді, қабылданған сот актілерімен келіспеген жағдайда прокурор апелляциялық, кассациялық шағымдар беруге құқылы.

      Азаматтық іс жүргізудің барлық сатыларында аталған істерге қатысқан прокурорлар өздерінің ұстанымын қатаң заң талаптарына, істің материалдарына сәйкес анықтайды, оны заңдылық, барлығының заң және сот алдында теңдігі принциптерін басшылыққа ала отырып дәйекті қорғайды.

      Қатысушы прокурор істің материалдарымен танысу нәтижелерін жоғары тұрған прокурорға немесе оның орынбасарына алдын-ала баяндайды, соңғылар іс бойынша қорытындыны бекітеді.

      Прокурордың қорытындысы жазбаша түрде дайындалады және онда мыналар көрсетіледі: істің атауы; тараптар; мәлімделген талаптардың мәні; талапкер мен жауапкер сілтеме жасайтын мән-жайлар; прокурордың тараптар ұсынған дәлелдер бойынша олардың қатыстылығы, жол берілетіндігі, растығы және жеткіліктілігі тұрғысынан пікірі; қолданылуға жататын материалдық және іс жүргізу құқығының нормалары; мәлімделген талаптардың мәні, сот шығындарын бөлу бойынша прокурордың тұжырымы.

      Азаматтық істің материалдарына қоса тіркеу үшін бірінші сатыдағы сотқа іске қатысқан прокурордың жазбаша түрде мазмұндалған және қолы қойылған қорытындысының тек уәждеу және қарар бөліктері беріледі.

      Сонымен қатар аппеляциялық және кассациялық тәртіппен қарауға жататын іс бойынша қорытындыда мынадай мәліметтер көрсетіледі: судья (баяндамашы, алқа құрамы), қайта қарауға жататын сот актілерінің мазмұны, соттың ұстанымы; қатысқан прокурорлар және қорытындылардың қысқаша мазмұны; шағым (өтінішхат) иесінің дәлелдері; істі зерделеу нәтижелері; шағымның (өтінішхаттың) мәні бойынша тұжырымдар.

      Мемлекеттік органдардың лауазымды тұлғалары, жеке және заңды тұлғалар тарапынан заңдылықты бұзушылық анықталған жағдайда прокурор сот алдында жеке ұйғарым шығару туралы өтініш жасайды, бұл бойынша қосымша тексеру жүргізуге шаралар қабылдауға және кінәлі тұлғаларды заңда белгіленген жауаптылыққа тарту мәселесін шешу үшін және заң бұзушылықтарға ықпал ететін себептер мен жағдайларды жою мақсатында жазбаша немесе электронды құжат түрінде жоғары тұрған прокурордың назарына жеткізеді.";

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Апелляциялық тәртіпте прокурорлар атқарушылық іс жүргізу қатысушыларының, сондай-ақ үшінші тұлғалардың даулары бойынша шығарылған азаматтық істер бойынша заңға сәйкес келмейтін сот актілеріне наразылық білдіреді.

      Осындай істер бойынша апелляциялық наразылық АПК-нің 427-бабының бірінші бөлігінде белгіленген күшін жоюға немесе сот шешімін өзгертуге негіздер болған жағдайда ғана келтіріледі және АПК-нің 404-бабының талабына жауап беруі керек.

      Осындай істер бойынша апелляциялық наразылықты сот негізсіз қанағаттандырусыз қалдырған жағдайда, сонымен қатар істерді қарау кезінде соттар материалдық және іс жүргізу құқығының нормаларын едәуір бұзған жағдайда прокурор жоғарғы тұрған прокурорға АПК-нің 440, 441 баптарының талаптарына сай келетін жоғары тұрған сот сатысына наразылық келтіру және істі талап ету туралы ұсыныс енгізеді. Ұсынысқа қадағалау, атқарушылық іс жүргізу (олар болған жағдайда) және іс бойынша шығарылған барлық сот актілерінің, келтірілген наразылықтардың көшірмелері қоса тіркеледі.";

      8-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Арыз атқарушылық іс жүргізуді, ал қажет болған жағдайда, әкімшілік құқық бұзушылық туралы азаматтық, қылмыстық істі талап ете отырып шешіледі. Атқарушылық іс жүргізулер прокуратураға түскен сәттен бастап үш жұмыс күнінен аспайтын мерзімде зерделенеді, содан кейін қайтаруға жатады.";

      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "9. Атқарушылық әрекеттер жасаудың толық болмауына, атқарушылық іс жүргізу бойынша орындау мерзімдерінің бұзылуына байланысты бұзушылықтарды жою мақсатында прокурор "Прокуратура туралы" Заңның 22-бабы тәртібінде аумақтық бөлімнің басшысы - аға сот орындаушысына, мемлекеттік сот орындаушысына немесе жеке сот орындаушысына жазбаша нұсқау береді. Нұсқауда прокурор белгіленген мерзімде атқарушылық іс жүргізу тараптарының, үшінші тұлғалар мен мемлекеттің құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауға бағытталған нақты атқарушылық әрекеттер жүргізуді талап етеді.

      Атқарушылық іс жүргізу тараптарының, үшінші тұлғалардың және мемлекеттің құқықтары мен заңмен қорғалатын мүдделеріне елеулі зиян келтіруі мүмкін айқын заң бұзушылықтарды жою мақсатында прокурор "Прокуратура туралы" Заңның 24-бабы тәртібінде аумақтық әділет органына, аумақтық бөлімнің басшысы - аға сот орындаушысына, мемлекеттік сот орындаушысына немесе жеке сот орындаушысына заң бұзушылықты жою туралы ұйғарым енгізеді. Ұйғарымда бұзылған заң нормаларына нұсқаулар және бұзушылықтарды жою шаралары туралы нақты ұсыныстар қамтылуы тиіс.

      Мемлекеттік немесе жеке сот орындаушысы өрескел, жүйелі түрде заң бұзушылықтарға жол берген кезде прокурор "Прокуратура туралы" Заңның 25-бабы тәртібінде аумақтық әділет органына немесе аумақтық бөлімнің басшысы - аға сот орындаушысына, жеке сот орындаушылары аумақтық палатасының басшысына, сәйкесінше, заң бұзушылықтарды жою туралы ұсыным енгізеді.

      Мемлекеттік сот орындаушысы, атқарушылық іс жүргізу органының өзге лауазымды тұлғасы немесе жеке сот орындаушысы тарапынан айқын және өрескел заң бұзушылықтар анықталған жағдайда прокурор өз құзыреті шегінде кінәлі тұлғаны тәртіптік немесе заңдарда көзделген өзге де жауаптылыққа тартуға бағытталған прокурорлық ықпал ету шараларын қабылдайды.

      Сот орындаушысы заңсыз қаулы шығарған жағдайда прокурор "Прокуратура туралы" Заңның 19-бабы тәртібінде аумақтық сот орындаушылары бөлімінің басшысына, жеке сот орындаушысына оның күшін жою туралы талап қойып, наразылық енгізеді. Атқарушылық іс жүргізуді заңсыз тоқтата тұрған жағдайда наразылықта сонымен қатар оны дереу қайта бастау және атқару құжатын орындауға шаралар қабылдау туралы мәселе қойылады.

      Қалалық, аудандық және оларға теңестірілген әскери және басқа да мамандандырылған прокуратураларда заң бұзушылықтарды жою туралы ұйғарымдарға, заң бұзушылықтарды жою туралы ұсынымға бірінші басшы немесе оның орнын басатын тұлға, облыстық және оларға теңестірілген прокуратураларда облыс прокуроры немесе оның орынбасарлары қол қояды. Жазбаша нұсқауға, оның ішінде аудан, қала прокурорының және оған теңестірілген әскери және басқа да мамандандырылған прокурордың орынбасары қол қоюы мүмкін.

      Прокурор "Прокуратура туралы" Заңда көзделген басқа да прокурорлық қадағалау актілерін енгізуі мүмкін.

      Прокурорлық қадағалау актілерін орындау оны енгізген прокурордың бақылауында тұрады.

      Тексеріс барысында адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарына, заңды тұлғалардың, қоғам мен мемлекеттің заңмен қорғалатын мүдделеріне зиян келтіруі немесе халықтың тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін мемлекеттік органдардың, мекемелер мен кәсіпорындардың жұмыс істеуіне кедергі келтіруі мүмкін бұзушылықтар анықталған кезде Заңның 25-бабына сәйкес прокурор өз қаулысымен жеке сот орындаушысының іс жүргізуінен атқару құжатын алып қоюға және оны мемлекеттік сот орындаушысына беруге құқылы. Қабылданған шара туралы аудандардың, қалалардың прокурорлары мен оларға теңестірілген әскери және басқа да прокурорлар облыстардың, Алматы, Астана қалаларының прокуроры мен оған теңестірілген прокурорды дереу хабардар етеді, олар оның заңдылығы мен негізділігін тексеруді қамтамасыз етеді.";

      11-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "11. Облыс, Алматы, Астана қалаларының прокурорлары кемінде жылына бір рет атқарушылық құжаттардың орындалуы бойынша уәкілетті органның аумақтық бөлімшелері және олардың атқарушылық әрекеттерді жасауға уәкілеті бар лауазымды тұлғаларының және жеке сот орындаушыларының әрекетінде атқарушылық іс жүргізу туралы заңнаманың сақталуын тексереді. Тексерудің қорытындылары туралы ақпарат Бас прокуратураға тексеру жүргізілгеннен кейінгі айдың 7 күніне дейін тапсырылады.";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Департамент атқарушылық іс жүргізуге қатысушылардың өтініштерін қарау, кассациялық наразылықтар келтіру туралы өтінішхаттарды қарау, САОД, Республикалық жеке сот орындаушылары палатасының (бұдан әрі – Республикалық палата), жекелеген негіздер бойынша мемлекеттік меншікке айналдырылған (түскен) мүлікті есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану жұмыстарын ұйымдастыру жөніндегі уәкілетті органның қызметін тексеру, атқарушылық іс жүргізудегі заңдылықтың жай-күйін талдау арқылы атқарушылық іс жүргізудің заңдылығын қадағалауды жүзеге асырады.";

      14-тармақтың екінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының азаматтық істер бойынша сот алқасының қарауына тағайындалған азаматтық істерді зерттеудің нәтижелері бойынша департаменттің прокурорлары, Бас Прокурордың жетекшілік ететін орынбасары бекітетін дәлелді қорытындылар жасайды. Қорытынды осы Нұсқаулықтың 6-тармағында көзделген талаптарға сәйкес жасалады.";

      15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Департамент мерзімді түрде: САОД, Республикалық палатаның, жекелеген негіздер бойынша мемлекеттік меншікке айналдырылған (түскен) мүлікті есепке алу, сақтау, бағалау және одан әрі пайдалану жұмыстарын ұйымдастыру жөніндегі уәкілетті орган мен оның аумақтық бөлімшелерінің қызметін тексереді; мемлекет кірісіне ақшалай және басқа да өндіріп алу туралы атқару құжаттарын орындау кезінде заңдылықтың жай-күйін, сондай-ақ прокурорлардың талап қоюлары бойынша шығарылған сот актілерін орындау кезінде заңдылықтың жай-күйін қорытады.";

      2. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Соттарда мемлекет мүддесіне өкілдік ету департаменті осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануын қамтамасыз етсін.

      3. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Қаржы, ақпараттандыру және ақпараттық ресурстарды қорғау департаменті осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықпен Қазақстан Республикасының прокуратура органдары, ведомстволары мен мекемелерінің барлық қызметкерлері мен жұмыскерлері таныстырылсын.

      5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      6. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Бас Прокуроры

Ж. Асанов


О внесении изменений и дополнений в приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 28 декабря 2010 года № 88 "Об утверждении Инструкции по организации прокурорского надзора за законностью исполнительного производства"

Приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 4 мая 2016 года № 91. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 июня 2016 года № 13780. Утратил силу приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 2 мая 2018 года № 60 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Генерального Прокурора РК от 02.05.2018 № 60 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях повышения эффективности надзора за законностью исполнительного производства, руководствуясь подпунктом 4-1) статьи 11 Закона Республики Казахстан "О Прокуратуре", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 28 декабря 2010 года № 88 "Об утверждении Инструкции по организации прокурорского надзора за законностью исполнительного производства" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6737, опубликован в Собрании актов центральных исполнительных и иных центральных государственных органов Республики Казахстан, 2011 год, № 7) следующие изменения и дополнения:

      пункт 3 указанного приказа изложить в следующей редакции:

      "3. Контроль над исполнением настоящего приказа возложить на курирующего Заместителя Генерального Прокурора Республики Казахстан.";

      в Инструкции по организации прокурорского надзора за законностью исполнительного производства, утвержденной указанным приказом:

      в пункт 1 внесено изменение в текст на государственном языке, текст на русском языке меняется;

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. Приоритетными направлениями деятельности органов прокуратуры в сфере исполнительного производства являются надзор за соблюдением:

      конституционных прав и законных интересов физических лиц, которые по состоянию здоровья или возрасту не могут самостоятельно осуществлять их защиту;

      интересов государства в исполнительном производстве.";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. Прокуроры вступают в гражданский процесс и дают заключения по делам, когда:

      оспариваются исполнительные действия по исполнительному производству, возбужденному на основании судебного акта, вынесенного по заявлению прокурора или постановления прокурора о принудительном исполнении его требований;

      одной из сторон исполнительного производства являются физическое лицо, которое по состоянию здоровья или возрасту не может самостоятельно осуществлять защиту своих прав и законных интересов, а также государственное учреждение;

      стороной исполнительного производства, а также третьими лицами оспариваются действия (бездействия) и акты органов исполнительного производства и их должностных лиц;

      оспариваются действия (бездействия) частных судебных исполнителей по исполнительным производствам о взысканиях в пользу государства.

      По делу, возбужденному по инициативе прокурора, дача заключения не требуется, в случае несогласия с состоявшимися судебными актами прокурор вправе подать апелляционную, кассационную жалобы.

      На всех стадиях гражданского судопроизводства прокуроры, вступившие в процесс по указанным делам, определяют свою позицию в строгом соответствии с требованиями закона, материалами дел. последовательно отстаивают ее, руководствуясь принципами законности, равенства всех перед законом и судом, состязательности и равноправия сторон.

      Результаты изучения материалов дела участвующий прокурор предварительно докладывает соответствующему вышестоящему прокурору или курирующему заместителю, которые утверждают заключение по делу.

      Заключение прокурора составляется в письменном виде, и в нем указываются: наименование дела; стороны; суть заявленных требований; обстоятельства, на которые ссылаются истец и ответчик; мнение прокурора о представленных сторонами доказательствах с точки зрения относимости, допустимости, достоверности и достаточности; нормы материального и процессуального права, подлежащие применению; выводы прокурора по существу заявленных требований, распределению судебных расходов.

      Для приобщения к материалам гражданского дела суду первой инстанции представляется только мотивировочная и резолютивная части ’заключения, изложенного в письменной форме и подписанной участвующим в деле прокурором.

      В заключении по делу, подлежащему рассмотрению в апелляционном и кассационном порядке, указываются также сведения: о судье (докладчике, составе коллегии), содержании судебных актов, подлежащих пересмотру, позиции суда; об участвовавших прокурорах с кратким содержанием их заключений; о доводах авторов жалобы (ходатайства); о результатах изучения дела с выводами по существу жалобы (ходатайства).

      При выявлении нарушений законности со стороны должностных лиц государственных органов, физических и юридических лиц прокурор ходатайствует перед судом о вынесении частного определения, письменно или в форме электронного документа доводит об этом до сведения вышестоящего прокурора с целью принятия мер к проведению дополнительных проверок и решения вопроса о привлечении виновных лиц к установленной законом ответственности, устранения причин и условий, способствовавших нарушению закона.";

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. В апелляционном порядке прокуроры опротестовывают не соответствующие закону судебные акты по гражданским делам, вынесенные по спорам участников исполнительного производства, а также третьих лиц.

      Апелляционный протест по таким делам приносится лишь при наличии оснований к отмене либо изменению решения суда, предусмотренных частью первой статьи 427 ГПК и должен отвечать требованиям статьи 404 ГПК.

      При необоснованном отклонении судом апелляционного протеста, а также при установлении существенных нарушений норм материального и процессуального права, допущенных местными судами при рассмотрении гражданских дел и повлекших вынесение незаконного судебного акта, прокурор области, городов Астаны, Алматы и приравненный к ним прокурор вносит представление о принесении кассационного протеста, которое должно отвечать требованиям статей 440, 441 ГПК. К представлению прилагаются надзорное, исполнительное производства (при их наличии) и копии всех состоявшихся по делу судебных актов, внесенных протестов.";

      часть вторую пункта 8 изложить в следующей редакции:

      "Обращение разрешается с истребованием исполнительного производства, а при необходимости гражданского, уголовного дела, дела об административном правонарушении. Исполнительные производства изучаются в срок не более трех рабочих дней с момента их поступления в прокуратуру, после чего подлежат возврату.";

      пункт 9 изложить в следующее редакции:

      "9. В целях устранения нарушений, связанных с неполнотой совершения исполнительных действий, нарушением сроков исполнения по исполнительному производству, руководителю территориального отдела старшему судебному исполнителю, государственному судебному исполнителю либо частному судебному исполнителю прокурором в порядке статьи 22 Закона "О Прокуратуре" дается письменное указание. В указании прокурор требует в установленный срок провести конкретные исполнительные действия, направленные на защиту прав и законных интересов сторон исполнительного производства, третьих лиц и государства.

      В целях устранения явных нарушений закона, которые могут причинить существенный вред правам и охраняемым законом интересам сторон исполнительного производства, третьих лиц и государства, в территориальный орган юстиции, руководителю территориального отдела старшему судебному исполнителю, государственному судебному исполнителю или частному судебному исполнителю прокурором в порядке статьи 24 Закона "О Прокуратуре" вносится предписание об устранении нарушения закона. В предписании должны содержаться указания на нормы законов, которые нарушены и конкретные предложения о мерах по устранению нарушения.

      При установлении грубых, систематических нарушений закона, допущенных государственным или частным судебным исполнителем, прокурором в порядке статьи 25 Закона "О Прокуратуре" в территориальный орган юстиции или руководителю территориального отдела - старшему судебному исполнителю, региональной палаты частных судебных исполнителей, соответственно, вносится представление об устранении нарушений законности.

      При установлении явных и грубых нарушений закона со стороны государственного судебного исполнителя, другого должностного лица органа исполнительного производства или частного судебного исполнителя прокурором в пределах его компетенции принимаются меры прокурорского реагирования, направленные на привлечение виновного лица к дисциплинарной или иной предусмотренной законами ответственности.

      В случае вынесения судебным исполнителем незаконного постановления прокурором в порядке статьи 19 Закона "О Прокуратуре" руководителю территориального отдела - старшему судебному исполнителю, частному судебному исполнителю вносится протест с требованием о его отмене. В случае незаконного приостановления исполнительного производства в протесте также ставится вопрос о незамедлительном его возобновлении и принятии мер к исполнению исполнительного документа.

      Предписание об устранении нарушений закона, представление об устранении нарушений законности в районных, городских и приравненных к ним военных и других специализированных прокуратурах подписывается первым руководителем или лицом, его замещающим, в областных и приравненных к ним прокуратурах прокурором области либо их заместителями. Письменное указание может быть подписано, в том числе заместителем прокурора района, города и приравненного к нему военного и другого специализированного прокурора.

      Прокурором может быть внесены и иные акты прокурорского надзора, предусмотренные Законом "О Прокуратуре".

      Исполнение актов прокурорского надзора находится на контроле внесшего его прокурора.

      При установлении в ходе проверки нарушений, которые могут причинить вред правам и свободам человека и гражданина, охраняемым законом интересам юридических лиц, общества и государства либо препятствовать функционированию государственных органов, учреждений и предприятий, обеспечивающих жизнедеятельность населения, в соответствии со статьей 25 Закона прокурор вправе своим постановлением изъять из производства частного судебного исполнителя исполнительный документ и передать его государственному судебному исполнителю. О принятом решении прокуроры районов, городов и приравненные к ним военные и другие специализированные прокуроры незамедлительно уведомляют прокурора области, городов Алматы, Астаны и приравненного к нему прокурора, которые обеспечивают проверку его законности и обоснованности.";

      часть первую пункта 11 изложить в следующей редакции:

      "11. Прокуроры областей, городов Алматы, Астаны не реже одного раза в год проверяют соблюдение законодательства об исполнительном производстве в деятельности территориальных подразделений уполномоченного органа по исполнению исполнительных документов и их должностных лиц, уполномоченных на совершение исполнительных действий, региональных палат частных судебных исполнителей и частных судебных исполнителей. Информация об итогах проверки предоставляется в Генеральную прокуратуру к 7 числу месяца, следующего после проведения проверки.";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Департамент осуществляет надзор за законностью исполнительного производства путем рассмотрения обращений участников исполнительного производства, рассмотрения ходатайств о принесении кассационных протестов, проверки деятельности ДИСА, Республиканской палаты частных судебных исполнителей (далее - Республиканская палата), уполномоченного органа по управлению государственным имуществом по учету, хранению, оценке и дальнейшему использованию имущества, обращенного (поступившего) в республиканскую собственность по отдельным основаниям, анализа состояния законности в исполнительном производстве.";

      часть вторую пункта 14 изложить в следующей редакции:

      "По результатам изучения гражданских дел, назначенных к рассмотрению коллегией по гражданским делам Верховного Суда Республики Казахстан, прокурорами Департамента составляются мотивированные заключения, которые утверждаются курирующим заместителем Генерального Прокурора. Заключение должно соответствовать требованиям, определенным в пункте 6 настоящей Инструкции.";

      пункт 15 изложить в следующей редакции:

      "15. Департамент периодически: проверяет деятельность ДИСА, Республиканской палаты, уполномоченного органа по организации работ по учету, хранению, оценке и дальнейшему использованию имущества, обращенного (поступившего) в республиканскую собственность по отдельным основаниям и его территориальных подразделений; обобщает состояние законности при исполнении исполнительных документов о денежных и иных взысканиях в доход государства, а также состояние законности при исполнении судебных актов, вынесенных по искам прокуроров.";

      2. Департаменту по представительству интересов государства в судах Генеральной прокуратуры Республики Казахстан обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет".

      3. Департаменту финансов, информатизации и защиты информационных ресурсов Генеральной прокуратуры Республики Казахстан обеспечить размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Генеральной прокуратуры Республики Казахстан.

      4. С настоящим приказом ознакомить всех сотрудников и работников органов, ведомств и учреждений прокуратуры Республики Казахстан.

      5. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего Заместителя Генерального Прокурора Республики Казахстан.

      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

Генеральный Прокурор


Республики Казахстан

Ж. Асанов