Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау Қағидаларын бекіту туралы

Қызылорда облысы Жалағаш аудандық мәслихатының 2017 жылғы 24 тамыздағы № 15-1 шешімі. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2017 жылғы 8 қыркүйекте № 5957 болып тіркелді. Күші жойылды - Қызылорда облысы Жалағаш аудандық мәслихатының 2020 жылғы 13 сәуірдегі № 55-1 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қызылорда облысы Жалағаш аудандық мәслихатының 13.04.2020 № 55-1 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      “Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы” Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және “Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы” Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысына сәйкес Жалағаш аудандық мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Қоса беріліп отырған әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау Қағидалары бекітілсін.

      2. “Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау Қағидаларын бекіту туралы” Жалағаш аудандық мәслихатының 2017 жылғы 17 наурыздағы № 10-5 шешімінің (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 5789 нөмірімен тіркелген, 2017 жылғы 21 сәуірде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Жалағаш аудандық мәслихатының
15-сессиясының төрағасы
Е. АБДИКАДИРОВ
      Жалағаш аудандық
мәслихатының хатшысы
М. ЕСПАНОВ
      КЕЛІСІЛДІ:
“Қызылорда облысының жұмыспен қамтуды
үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар
басқармасы” мемлекеттік мекемесінің басшысы
_________________________ М. Н. ЕРГЕШБАЕВ
“24” тамыз 2017 жыл


  Жалағаш аудандық мәслихатының 2017 жылғы “24” тамыздағы № 15-1 шешiмiмен бекiтiлген

Әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау Қағидалары

      1. Осы Әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау Қағидалары (бұдан әрi – Қағидалар) “Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы” Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысымен бекітілген әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларына сәйкес әзiрлендi және әлеуметтiк көмек көрсетудiң, оның мөлшерлерiн белгiлеудiң және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау тәртiбiн белгiлейдi.

1. Жалпы ережелер

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негiзгi терминдер мен ұғымдар:

      1) арнайы комиссия – өмiрлiк қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтiк көмек көрсетуге үмiткер азаматтың (отбасының) өтiнiшiн қарау бойынша аудан әкiмiнiң шешiмiмен құрылатын комиссия;

      2) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;

      3) ең төмен күнкөрiс деңгейi – “Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті Қызылорда облысының Статистика департаменті” Республикалық мемлекеттік мекемесі есептейтiн, мөлшерi бойынша ең төмен тұтыну себетiнiң құнына тең, бiр адамға қажеттi ең төмен ақшалай кiрiс;

      4) жергілікті атқарушы орган (әкімдік) – Жалағаш ауданының әкімі басқаратын, өз құзыреті шегінде Жалағаш ауданының аумағында жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган (бұдан әрі - ЖАО);

      5) мереке күндерi – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттiк мереке күндерi;

      6) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы – отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбiр мүшесiне келетiн үлесi;

      7) өмiрлiк қиын жағдай – азаматтың тыныс-тiршiлiгiн объективтi түрде бұзатын, ол оны өз бетiнше еңсере алмайтын ахуал;

      8) уәкiлеттi орган – жергілікті бюджет есебінен қаржыландырылатын, әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын “Жалағаш аудандық жұмыспен қамту, әлеуметтік бағдарламалар және азаматтық хал актілерін тіркеу бөлімі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі;

      9) уәкілетті ұйым - “Азаматтарға арналған үкімет” мемлекеттік корпорациясы” коммерциялық емес акционерлік қоғамының Қызылорда облысы бойынша филиалы Жалағаш аудандық бөлімі;

      10) учаскелiк комиссия – әлеуметтiк көмек алуға өтiнiш бiлдiрген азаматтардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу және қорытындылар дайындау үшiн кент, ауылдық округ әкiмiнiң шешiмiмен құрылатын комиссия;

      11) шектi шама – әлеуметтiк көмектiң бекiтiлген ең жоғары мөлшерi.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қызылорда облысы Жалағаш аудандық мәслихатының 11.09.2018 № 28-1 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      3. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін әлеуметтiк көмек ретiнде ЖАО мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрi – алушылар) өмiрлiк қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндерiне ақшалай немесе заттай нысанда көрсететiн көмек түсініледі.

      4. Әлеуметтiк көмек бiр рет және (немесе) мерзiмдi (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетiледi.

2. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесі және әлеуметтік көмектің мөлшерлері

      5. Әлеуметтiк көмек алушылар санаттарының, әлеуметтік көмек көрсету үшін атаулы күндер мен мереке күндерінің тізбесі, сондай-ақ әлеуметтік көмек көрсетудің еселігі және әлеуметтік көмектің мөлшерлері:

      1) 9 мамыр – Жеңіс күніне орай:

      Ұлы Отан соғысына қатысушылар мен мүгедектеріне, Ұлы Отан соғысында қаза тапқан (қайтыс болған, хабарсыз кеткен) жауынгерлердің екінші рет некеге тұрмаған жесірлеріне, екінші дүниежүзілік соғыс кезінде фашистер мен олардың одақтастары құрған концлагерлердің, геттолардың және басқа да еріксіз ұстау орындарының жасы кәмелетке толмаған бұрынғы тұтқындарына – 40 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет;

      Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегi және мiнсiз әскери қызметi үшiн бұрынғы КСР Одағының ордендерiмен және медальдерiмен марапатталған адамдарға – 20 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет;

      жеңілдіктер мен кепілдіктер жағынан соғысқа қатысушыларға теңестірілген адамдардың басқа да санаттарына: Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегi және мiнсiз әскери қызметi үшiн бұрынғы КСР Одағының ордендерiмен және медальдерiмен марапатталған адамдар, сондай -ақ 1941 жылғы 22 маусым – 1945 жылғы 9 мамыр аралығында кемінде алты ай жұмыс істеген (әскери қызмет өткерген) және Ұлы Отан соғысы жылдарында тылдағы жанқиярлық еңбегi және мiнсiз әскери қызметi үшiн бұрынғы КСР Одағының ордендерiмен және медальдерiмен марапатталмаған адамдарға – 30 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет;

      2) 31 мамыр – Саяси қуғын-сүргін және ашаршылық құрбандарын еске алу күніне орай:

      саяси қуғын-сүргін құрбандарына, мүгедек болып қалған немесе зейнеткер болып табылатын саяси қуғын-сүргіннен зардап шеккен адамдарға – 3 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет;

      3) 15 ақпан – Ауғанстан аумағынан совет әскерлерін шығару күніне орай:

      жеңілдіктер мен кепілдіктер жағынан Ұлы Отан соғысына қатысушыларына теңестірілген адамдар, оның ішінде басқа мемлекеттердiң аумақтарындағы ұрыс қимылдарына қатысушыларына, атап айтқанда: бұрынғы КСР Одағы үкiмет органдарының шешiмдерiне сәйкес басқа мемлекеттiң аумақтарындағы ұрыс қимылдарына қатысқан - Совет Армиясының, Әскери-Теңiз флотының, Мемлекеттік қауiпсiздiк комитетiнiң әскери қызметшiлерi, бұрынғы КСР Одағы Iшкi iстер министрлігінiң қатардағы және басқарушы құрамының адамдары (әскери мамандар мен кеңесшiлердi қоса есептегенде);

      жаттығу жиындарына шақырылып, ұрыс қимылдары жүрiп жатқан кезде Ауғанстанға жiберiлген әскери мiндеттiлерге;

      ұрыс қимылдары жүрiп жатқан осы елге жүк жеткiзу үшiн Ауғанстанға жiберiлген автомобиль батальондарының әскери қызметшiлеріне;

      бұрынғы КСР Одағының аумағынан Ауғанстанға жауынгерлiк тапсырмаларды орындау үшiн ұшулар жасаған ұшу құрамының әскери қызметшiлерiне;

      Ауғанстандағы кеңес әскери құрамына қызмет көрсеткен жараланған, контузия алған немесе зақымданған, яки ұрыс қимылдарын қамтамасыз етуге қатысқаны үшiн бұрынғы КСР Одағының ордендерiмен және медальдерiмен наградталған жұмысшылар мен қызметшiлерге – 30 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет;

      Жеңілдіктер мен кепілдіктер жағынан Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілген адамдар, оның ішінде: бұрынғы КСР Одағын қорғау кезiнде, әскери қызметтiң өзге де мiндеттерiн басқа уақытта орындау кезiнде жаралануы, контузия алуы, зақымдануы салдарынан немесе майданда болуына байланысты, сондай-ақ Ауғанстанда немесе ұрыс қимылдары жүргiзiлген басқа мемлекеттерде әскери мiндетiн өтеу кезiнде ауруға шалдығуы салдарынан мүгедек болған әскери қызметшiлер, әскери мiндетiн орындау кезiнде жаралануы, контузия алуы, зақымдануы салдарынан, яки майданда болуына немесе ұрыс қимылдары жүргiзiлген мемлекеттерде әскери мiндетiн орындауына байланысты ауруға шалдығуы салдарынан мүгедек болған бұрынғы КСР Одағының мемлекеттік қауіпсіздік органдарының және ішкі істер органдарының басшы және қатардағы құрамындағы адамдар – 30 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет;

      Жеңілдіктер мен кепілдіктер жағынан Ұлы Отан соғысы мүгедектеріне теңестірілген адамдар, оның ішінде: бұрынғы КСР Одағын қорғау кезiнде, әскери қызметтiң өзге де мiндеттерiн басқа уақытта орындау кезiнде жаралануы, контузия алуы, зақымдануы салдарынан немесе майданда болуына байланысты, сондай-ақ Ауғанстанда немесе ұрыс қимылдары жүргiзiлген басқа мемлекеттерде әскери мiндетiн өтеу кезiнде ауруға шалдығуы салдарынан мүгедек болған әскери қызметшiлер, әскери мiндетiн орындау кезiнде жаралануы, контузия алуы, зақымдануы салдарынан, яки майданда болуына немесе ұрыс қимылдары жүргiзiлген мемлекеттерде әскери мiндетiн орындауына байланысты ауруға шалдығуы салдарынан мүгедек болған бұрынғы КСР Одағының мемлекеттік қауіпсіздік органдарының және ішкі істер органдарының басшы және қатардағы құрамындағы адамдар – 40 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде бір дүркін;

      4) 26 сәуір – Чернобыль АЭС-індегі апатқа ұшырағандарды еске алу күніне орай:

      1986-1987 жылдары Чернобыль АЭС-індегі апаттың, азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектiлердегi басқа да радиациялық апаттар мен авариялардың зардаптарын жоюға қатысқан, сондай-ақ ядролық сынақтар мен жаттығуларға тiкелей қатысқан адамдарға - 30 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет;

      5) 29 тамыз – Халықаралық ядролық сынақтарға қарсы іс-қимыл күніне орай:

      азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектiлердегi басқа да радиациялық апаттар мен авариялардың, ядролық қаруды сынаудың салдарынан мүгедек болған адамдарға - 30 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет.

      Ескерту. 5-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қызылорда облысы Жалағаш аудандық мәслихатының 22.02.2019 № 37-4 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      6. Әлеуметтік қолдау ретінде әлеуметтік көмекті алушылардың санаттары:

      Ұлы Отан соғысына қатысушылары мен мүгедектеріне, Ұлы Отан соғысында қаза тапқан (қайтыс болған, хабарсыз кеткен) жауынгерлердің екінші рет некеге тұрмаған жесірлеріне, екінші дүниежүзілік соғыс кезінде фашистер мен олардың одақтастары құрған концлагерлердің, геттолардың және басқа да еріксіз ұстау орындарының жасы кәмелетке толмаған бұрынғы тұтқындарына – 40 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде жылына бір рет көрсетіледі.

      7. Өмірлік қиын жағдай туындаған кезде алушылар санатының тізбесі мен әлеуметтік көмектің шекті шамалары:

      1) табиғи зiлзаланың немесе өрттiң салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне келген зардабын жоюға – бір рет, әрбір отбасы мүшесіне 40 айлық есептік көрсеткішке дейін, бірақ бір отбасына 150 айлық есептік көрсеткіштен артық емес;

      2) мамандандырылған туберкулезге қарсы медициналық ұйымнан шығарылған, туберкулезден емделудің сүйемелдеу сатысындағы азаматтарға табыстарын есепке алмай, қосымша тамақтануға - ай сайын 10 айлық есептік көрсеткіштен артық емес;

      3) гемобластоздар мен апластикалық анемияны қосқанда гемотологиялық аурулармен ауыратын диспансерлік есепте тұрған балалардың ата-аналарына немесе өзге де заңды өкілдеріне - ай сайын 7,6 айлық есептік көрсеткіштен артық емес;

      4) өтініш жасалған тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы Қызылорда облысы бойынша ең төменгі күнкөріс деңгейінен төмен табыстары бар отбасылардың тұлғаларына тұрмыстық қажеттіліктерге әлеуметтік көмек, жылына бір рет - шекті шама 10 айлық есептік көрсеткіштен аспайтын мөлшерде көрсетіледі;

      5) азаматтарды өмірлік қиын жағдай туындаған кезде мұқтаждар санатына жатқызу үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негіздемелер негіз болуы мүмкін.

      8. Балалар үйінің түлектеріне (интернат үйінің тәрбиеленушілері), сондай-ақ жан басына шаққандағы орташа табысы тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің үш еселенген мөлшерінен аспайтын отбасынан шыққан:

      бала кезінен мүгедектер, мүгедек балаларға;

      ата- анасының екеуі де зейнеткер болып табылатын балаларға;

      ата-анасының біреуі немесе екеуі де мүгедек болып табылатын балаларға;

      асыраушысынан айрылған балаларға;

      көп балалы отбасылардан шыққан балаларға;

      оралман отбасылардан шыққан балаларға;

      жетім балаларға;

      ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға.

      Жан басына шаққандағы орташа табысы Қазақстан Республикасының тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы Заңында белгіленген ең төменгі күнкөріс денгейінің аспайтын аз қамтылған отбасылардан шыққан, өңірге қажет мамандықтар бойынша күндізгі оқыту нысаны бойынша білім алатын балаларға:

      колледж және жалпы білім беретін мектепті бітіргеннен кейін “Бакалавр” академиялық дәрежесін алу үшін - жылына бір рет, 392 айлық есептік көрсеткіштен артық емес;

      жоғарғы оқу орнынан кейінгі кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлауға бағытталған “Магистр” академиялық дәрежесін алу үшін -420 айлық есептік көрсеткіштен артық емес;

      Қазақстан Республикасының медициналық білім және ғылым ұйымдарында резидентурада медицина кадрларын даярлау үшін -жылына бір рет, 530 айлық есептік көрсеткіштен артық емес мөлшерде әлеуметтік көмек тағайындалады.

      Ескерту. 8-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қызылорда облысы Жалағаш аудандық мәслихатының 11.09.2018 № 28-1 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      9. Әлеуметтік көмек алуға үмiткерлер уәкілетті органға қажетті құжаттарды тиісті жылдың 25 тамызына (қоса алғанда) дейін ұсынады.

      10. Әлеуметтік көмекті тағайындағаннан кейін уәкілетті орган мен әлеуметтік көмекті алушы арасында екі жақты келісім шарт жасалады.

      Ескерту. 10 - тармақ жаңа редакцияда - Қызылорда облысы Жалағаш аудандық мәслихатының 11.09.2018 № 28-1 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      11. Әлеуметтік көмек алушы ақшалай қаражаттар түскеннен кейін бес жұмыс күні ішінде оқуға төлемақы жүргізеді және уәкілетті органға төлеу туралы түбіртекті ұсынады.

      12. Келесi оқу жылдарға әлеуметтік көмек жыл сайынтиісті оқу жылының басында төленеді.

      13. Әлеуметтік көмек алушы себепсіз, жүйелі түрде оқуға қатыспағаны немесе үлгірімі төмен болуына байланысты жоғарғы оқу орнынан шығарылған жағдайда, оқуға төленген соммалары жергілікті бюджетке ерікті немесе Қазақстан Республикасының заңнамаларында белгіленген өзгеше тәртіппен қайтарылады.

      14. Әрбiр жекелеген жағдайда көрсетiлетiн әлеуметтiк көмек мөлшерiн арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындыда көрсетедi.

3. Әлеуметтiк көмек көрсету тәртiбi

      15. Атаулы күндер мен мереке күндерiне әлеуметтiк көмек алушылардан өтiнiштер талап етiлмей уәкiлеттi ұйымның не өзге де ұйымдардың ұсынымы бойынша ЖАО бекiтетiн тiзiм бойынша көрсетiледi.

      16. Өмiрлiк қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтiк көмек алу үшiн өтiнiш берушi өзiнiң немесе отбасының атынан уәкiлеттi органға немесе кент, ауылдық округтың әкiмiне өтiнiшке қоса мынадай құжаттарды:

      1) жеке басын куәландыратын құжатты;

      2) алынып тасталды - Қызылорда облысы Жалағаш аудандық мәслихатының 27.12.2019 № 51-17 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      3) Осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш берушінің отбасы құрамы туралы мәлiметтердi;

      4) азаматтың (отбасы мүшелерiнiң) табыстары туралы мәлiметтердi;

      5) өмiрлiк қиын жағдайдың туындағанын растайтын актiнi және/немесе құжатты ұсынады.

      Бұл ретте, табиғи зілзаланың немесе өрттің салдарынан өмірлік қиын жағдай туындаған кезде, азамат (отбасы) уәкілетті органға немесе кент, ауылдық округтың әкіміне, өмірлік қиын жағдай туындаған сәттен бастап үш ай мерзімінен кешіктірмей өтініш білдіреді.

      17. Құжаттар салыстырып тексеру үшiн түпнұсқаларда және көшiрмелерде ұсынылады, содан кейiн құжаттардың түпнұсқалары өтiнiш берушiге қайтарылады.

      18. Өмiрлiк қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш келiп түскен кезде уәкiлеттi орган немесе кент, ауылдық округтiң әкiмi бiр жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiнiң құжаттарын азаматтың (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу үшiн учаскелiк комиссияға жiбередi.

      19. Учаскелiк комиссия құжаттарды алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiге тексеру жүргiзедi, оның нәтижелерi бойынша осы Қағидалардың 2, 3-қосымшаларына сәйкес нысандар бойынша азаматтың (отбасының) материалдық жағдайы туралы актi жасайды, азаматтың (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкiлеттi органға немесе кент, ауылдық округ әкiмiне жiбередi. Кент, ауылдық округ әкiмi учаскелiк комиссияның актiсi мен қорытындысын алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде оларды қоса берiлген құжаттармен уәкiлеттi органға жiбередi.

      20. Әлеуметтiк көмек көрсету үшiн құжаттар жетiспеген жағдайда уәкiлеттi орган әлеуметтiк көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшiн қажеттi мәлiметтердi тиiстi органдардан сұратады.

      21. Өтiнiш берушiнiң қажеттi құжаттарды олардың бүлiнуiне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкiндiгi болмаған жағдайда уәкiлеттi орган тиiстi мәлiметтердi қамтитын өзге уәкiлеттi органдар мен ұйымдардың деректерi негiзiнде әлеуметтiк көмек тағайындау туралы шешiм қабылдайды.

      22. Уәкiлеттi орган учаскелiк комиссиядан немесе кент, ауылдық округ әкiмiнен құжаттар келiп түскен күннен бастап бiр жұмыс күнi iшiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес азаматтың (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеудi жүргiзедi және құжаттардың толық пакетiн арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      23. Арнайы комиссия құжаттар келiп түскен күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтiк көмектiң мөлшерiн көрсетедi.

      24. Уәкiлеттi орган өтiнiш берушiнiң әлеуметтiк көмек алуға қажеттi құжаттарын тiркеген күннен бастап сегiз жұмыс күнi iшiнде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындысының негiзiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.

      Осы Қағидалардың 20 және 21-тармақтарында көрсетiлген жағдайларда уәкiлеттi орган өтiнiш берушiден немесе кент, ауылдық округтiң әкiмiнен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.

      25. Уәкiлеттi орган шешiм қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күнi iшiнде қабылданған шешiм туралы (бас тартқан жағдайда – негiздемесiн көрсете отырып) өтiнiш берушiнi жазбаша хабардар етедi.

4. Әлеуметтiк көмек көрсетуден бас тарту, көрсетiлетiн әлеуметтiк көмектi тоқтату және қайтару үшiн негiздемелер

      26. Әлеуметтiк көмек көрсетуден бас тарту:

      1) өтiнiш берушi ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталған;

      2) өтiнiш берушi азаматтың (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзуден бас тартқан, жалтарған;

      3) азаматтың (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін Жалағаш аудандық мәслихаты белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

      27. Әлеуметтiк көмек:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы тиiстi әкiмшiлiк-аумақтық бiрлiктiң шегiнен тыс тұрақты тұруға кеткен;

      3) алушыны мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберген;

      4) алушы ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталған жағдайларда тоқтатылады.

      Әлеуметтiк көмектi төлеу көрсетiлген жағдайлар туындаған айдан бастап тоқтатылады.

      28. Артық төленген сомалар ерiктi немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген өзгеше тәртiппен қайтаруға жатады.

5. Әлеуметтік көмекті төлеу және қаржыландыру

      29. Әлеуметтік көмек екінші деңгейдегі банктердегі және банктік қызметтің жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдардағы алушылардың жеке шоттарына ақшалай сомаларды аудару жолымен жүргізіледі.

      30. Әлеуметтік көмек тиісті қаржы жылына арналған республикалық бюджет туралы заңда бекітілген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінің өзгерісін ескере отырып төленеді.

      31. Әлеуметтік көмек беруге шығыстарды қаржыландыру аудан бюджетінде көзделген ағымдағы қаржылық жылға арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

6. Қорытынды ереже

      32. Әлеуметтiк көмек көрсету мониторингi мен есепке алуды уәкiлеттi орган “Е-собес” автоматтандырылған ақпараттық жүйесiнiң дерекқорларын пайдалана отырып жүргiзедi.

  Әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау Қағидаларына 1-қосымша

Өмiрлiк қиын жағдайдың туындауына байланысты отбасының (азаматтың) мұқтаждығын айқындауға арналған тексеру
АКТIСI

      20___жылғы "___" _________________________________________________________

      (елді мекен)

      1. Өтініш иесінің Т.А.Ә. _____________________________________________________

      2. Тұратын мекенжайы ______________________________________________________

      3. Өтiнiш берушi әлеуметтiк көмекке өтiнiш берген туындаған өмiрлiк қиын жағдай ________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________

      4. Отбасының құрамы (отбасында нақты тұратындар ескеріледі) _________ адам, оның ішінде:

Р/с №

Т.А.Ә.

Туған күні

Өтiнiш берушiге туыстық қатынасы

Жұмыспен қамтылуы (жұмыс, оқуорны)

Жұмыспен қамтылмау
себебi

Қоғамдықжұмыстарға қатысуы, кәсiптiк даярлығы (қайтадаярлау, бiлiктiлiгiн арттыру) немесе жұмыспенқамтудың белсендi шараларына қатысуы туралы мәлiметтер

Өмiрлiк қиын жағдай










      Еңбекке жарамды барлығы __________________ адам.

      Жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретiнде тiркелгендерi ____ адам.

      Балалардың саны: _____________________________________________ жоғары және орта оқу орындарында ақылы негiзде оқитындар ______ адам, оқу құны жылына теңге.

      Отбасында Ұлы Отан соғысына қатысушылардың, Ұлы Отан соғысы мүгедектерiнiң, Ұлы Отан соғысына қатысушыларына және Ұлы Отан соғыс мүгедектерiне теңестiрiлгендердiң, зейнеткерлердiң, 80 жастан асқан қарт адамдардың, әлеуметтiк маңызы бар аурулары (қатерлi iсiктер, туберкулез, адамның иммунитет тапшылығы вирусы) бар адамдардың, мүгедектердiң, мүгедек балалардың болуы (көрсету немесе өзге санатты қосу керек) __________________________________.

      Өмiр сүру жағдайы (жатақхана, жалға алынған, жекешелендiрiлген тұрғын үй, қызметтiк тұрғын үй, тұрғын үй кооперативi, жеке тұрғын үй немесе өзгеше – көрсету керек):

      ________________________________________________________________________________

      Тұрғын үйді ұстауға арналған шығыстар:

      ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

      Отбасының табысы:

Р/с №

Табысы бар отбасы мүшелерінің (оның ішінде өтініш берушінің) Т.А.Ә.

Табыс түрі

Өткен тоқсандағы табыс сомасы (теңге)

Жеке қосалқышаруашылық (ауладағы учаске, малы және құсы), саяжай және жер учаскесi (жер үлесi) туралы мәлiметтер

тоқсанға

орта есеппен айына








      6. Мыналардың:

      автокөлiгiнiң болуы (маркасы, шығарылған жылы, құқық беретiн құжат, оны пайдаланғаннан түскен мәлiмделген табыс) __________________________________________ қазiргi уақытта өздерi тұрып жатқаннан бөлек өзге де тұрғын үйдiң болуы (оны пайдаланғаннан түскен мәлiмделген табыс) ___________________________________________

      7. Бұрын алған көмегi туралы мәлiметтер (нысаны, сомасы, көзi):

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      8. Отбасыныңөзге де табыстары (нысаны, сомасы, көзi):

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      9. Балалардың мектеп керек-жарағымен, киiммен, аяқ киiммен қамтамасыз етiлуi ___________________________________________________

      10. Тұратын жерiнiң санитариялық-эпидемиологиялық жағдайы ____________________________________________________________________

      Комиссия төрағасы:

      _________________________ _____________________

      Комиссия мүшелері:

      ________________________ ______________________

      ________________________ ______________________

      ________________________ ______________________

      ________________________ ______________________

      (қолдары)                   (Т.А.Ә.)

      Жасалған актімен таныстым: ______________________________

      Өтініш берушінің Т.А.Ә. және қолы

      Тексеру жүргізілуден бас тартамын ___________________ өтініш берушінің (немесе отбасы мүшелерінің бірінің) Т.А.Ә. және қолы, күні
____________________________________________________________________
(өтiнiш берушi тексеру жүргiзуден бас тартқан жағдайда толтырылады).

  Әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау Қағидаларына 2-қосымша

Учаскелiк комиссияның № ____ қорытындысы

      20____ жылғы “__ˮ _________

      Учаскелiк комиссия Әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау қағидаларына сәйкес өмiрлiк қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтiк көмек алуға өтiнiш берген азаматтың (отбасының) ___________________________________________________________

      (өтiнiш берушiнiң тегi, аты, әкесiнiң аты)

      өтiнiшiн және оған қоса берiлген құжаттарды қарап, ұсынылған құжаттар және өтiнiш берушiнiң (отбасының) материалдық жағдайын тексеру нәтижелерiнiң негiзiнде ____________________________________________________________________

      (қажеттiлiгi, қажеттiлiктiң жоқтығы)

      азаматқа (отбасыға) өмiрлiк қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтiк көмек ұсыну туралы қорытынды шығарады

      Комиссия төрағасы:

      __________________ _______________________

      Комиссия мүшелерi:

      __________________ _______________________

      __________________ _______________________

      __________________ _______________________

      __________________ _______________________

      (қолдары)             (Т.А.Ә.)

      Қорытынды қоса берiлген құжаттармен ___ данада20__ ж. “___” ___________ қабылданды

      Құжаттарды қабылдаған кент, ауыл, ауылдық округ әкiмiнiң немесе уәкілетті орган қызметкерінің Т.А.Ә., лауазымы, қолы _____________________

  Әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау Қағидаларына 3қосымша

Отбасының тiркеу нөмiрi ____________

Өтiнiш берушiнiң отбасы құрамы туралы мәлiметтер

      _______________________________ _________________________

      (Өтiнiш берушiнiң Т.А.Ә.)      (үйiнiң мекен жайы, телефон)

Р/с

Отбасы мүшелерiнiң Т.А.Ә.

Өтiнiш берушiге туыстық қатынасы

Туған жылы














      Өтiнiш берушiнiң қолы _____________ Күнi ______________

      Отбасының құрамы туралы мәлiметтердi куәландыруға уәкiлеттi органның лауазымды адамының Т.А.Ә. _____________________ (қолы)

Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

Решение Жалагашского районного маслихата Кызылординской области от 24 августа 2017 года № 15-1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 8 сентября 2017 года № 5957. Утратило силу решением Жалагашского районного маслихата Кызылординской области от 13 апреля 2020 года № 55-1

      Сноска. Утратило силу решением Жалагашского районного маслихата Кызылординской области от 13.04.2020 № 55-1 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года “О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан” и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 “Об утверждении типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан” Жалагашский районный маслихат РЕШИЛ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

      2. Признать утратившим силу решения Жалагашского районного маслихата от 17 марта 2017 года № 10-5 “Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан” (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за номером 5789, опубликовано в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан 21 апреля 2017 года).

      3. Настоящее решение вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Председатель 15-сессии
Жалагашского районного маслихата
АБДИКАДИРОВ Е.
      Секретарь Жалагашского
районного маслихата
ЕСПАНОВ М.
     
      СОГЛАСОВАНО:
Руководитель государственного
учреждения “Управление координации
занятости и социальных программ
Кызылординской области”
_______________ ЕРГЕШБАЕВ М. Н.
“24” августа 2017 года

  Утверждены решением Жалагашского районного маслихата от “24” августа 2017 года № 15-1

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года “О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан” и Типовыми правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан № 504 от 21 мая 2013 года и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан.

1. Общие положения

      2. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих Правилах:

      1) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима района по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;

      2) памятные даты – события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;

      3) прожиточный минимум – необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзине, рассчитываемый Республиканским государственным учреждением “Департамент статистики Кызылopдинской области Комитета по статистике Министерства национальной экономики Республики Казахстан”;

      4) местный исполнительный орган (акимат) - коллегиальный исполнительный орган, возглавляемый акимом Жалагашского района, осуществляющий в пределах своей компетенции местное государственное управление и самоуправление на территории Жалагашского района (далее - МИО);

      5) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      6) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;

      7) трудная жизненная ситуация – ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;

      8) уполномоченный орган – коммунальное государственное учреждение “Отдел занятости, социальных программ и регистрации актов гражданского состояния Жалагашского района” финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи;

      9) уполномоченная организация – Жалагашский районный отдел филиала некоммерческого акционерного общества “Государственная корпорация “Правительство для граждан” по Кызылординской области;

      10) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акима поселка, сельского округа для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;

      11) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи.

      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными решением Жалагашского районного маслихата Кызылординской области от 11.09.2018 № 28-1 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      3. Для целей настоящих Правил под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая МИО в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням.

      4. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).

2. Перечень категорий получателей социальной помощи и размеры социальной помощи

      5. Перечень категорий получателей социальной помощи, памятных дат и праздничных дней для оказания социальной помощи, а также кратность оказания социальной помощи и размеры социальной помощи:

      1) ко Дню Победы - 9 мая:

      Участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, вдовам воинов погибших (умерших, пропавших без вести) в Великой Отечественной войне не вступившим в повторный брак, бывшим несовершеннолетним узникам концлагерей, гетто и других мест принудительного содержания, созданных фашистами и их союзниками в период второй мировой войны – раз в год в размере 40 месячных расчетных показателей;

      лицам, награжденным орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны – раз в год в размере 20 месячного расчетного показателя;

      другим категориям лиц, приравненным по льготам и гарантиям к участникам войны: лицам, награжденным орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны, а также лицам, проработавшим (прослужившим) не менее шести месяцев с 22 июня 1941 года по 9 мая 1945 года и не награжденным орденами и медалями бывшего Союза ССР за самоотверженный труд и безупречную воинскую службу в тылу в годы Великой Отечественной войны – раз в год в размере 30 месячного расчетного показателя.

      2) ко Дню памяти жертв политических репрессий и голода – 31 мая:

      жертвам политических репрессий, лицам, пострадавшим от политических репрессий, имеющим инвалидность или являющимися пенсионерами – раз в год в размере 3 месячного расчетного показателя.

      3) ко Дню вывода советских войск из Афганистана – 15 февраля:

      лицам, приравненным по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны, в том числе участникам боевых действий на территории других государств, а именно: военнослужащим Советской Армии, Военно-Морского Флота, Комитета государственной безопасности, лицам рядового и начальствующего состава Министерства внутренних дел бывшего Союза ССР (включая военных специалистов и советников), которые в соответствии с решениями правительственных органов бывшего Союза ССР принимали участие в боевых действиях на территории других государств;

      военнообязанным, призывавшимся на учебные сборы и направлявшимся в Афганистан в период ведения боевых действий;

      военнослужащим автомобильных батальонов, направлявшихся в Афганистан для доставки грузов в эту страну в период ведения боевых действий;

      военнослужащим летного состава, совершавшим вылеты на боевые задания в Афганистан с территории бывшего Союза ССР;

      рабочим и служащим, обслуживавшим советский воинский контингент в Афганистане, получившим ранения, контузии или увечья, либо награжденным орденами и медалями бывшего Союза ССР за участие в обеспечении боевых действий – раз в год в размере 30 месячного расчетного показателя;

      лицам, приравненным по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны, в том числе: военнослужащим, ставшим инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья, полученных при защите бывшего Союза ССР, при исполнении иных обязанностей воинской службы в другие периоды или вследствие заболевания, связанного с пребыванием на фронте, а также при прохождении воинской службы в Афганистане или других государствах, в которых велись боевые действия, лицам начальствующего и рядового состава органов государственной безопасности бывшего Союза ССР и органов внутренних дел, ставшим инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья, полученных при исполнении служебных обязанностей, либо вследствие заболевания, связанного с пребыванием на фронте или выполнением служебных обязанностей в государствах, где велись боевые действия – раз в год в размере 30 месячного расчетного показателя;

      лицам, приравненным по льготам и гарантиям к инвалидам Великой Отечественной войны, в том числе: военнослужащим, ставшим инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья, полученных при защите бывшего Союза ССР, при исполнении иных обязанностей воинской службы в другие периоды или вследствие заболевания, связанного с пребыванием на фронте, а также при прохождении воинской службы в Афганистане или других государствах, в которых велись боевые действия, лицам начальствующего и рядового состава органов государственной безопасности бывшего Союза ССР и органов внутренних дел, ставшим инвалидами вследствие ранения, контузии, увечья, полученных при исполнении служебных обязанностей, либо вследствие заболевания, связанного с пребыванием на фронте или выполнением служебных обязанностей в государствах, где велись боевые действия – один раз в размере 40 месячного расчетного показателя;

      4) ко Дню памяти погибших на Чернобыльской АЭС – 26 апреля:

      лицам, принимавшим участие в ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской АЭС в 1986-1987 годах, других радиационных катастроф и аварий на объектах гражданского или военного назначения, а также участвовавшим непосредственно в ядерных испытаниях и учениях – раз в год в размере 30 месячного расчетного показателя;

      5) к Международному дню действий против ядерных испытаний – 29 августа:

      лицам, ставших инвалидами вследствие других радиационных катастроф и аварий на объектах гражданского или военного назначения, испытания ядерного оружия – раз в год в размере 30 месячного расчетного показателя.

      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными решением Жалагашского районного маслихата Кызылординской области от 22.02.2019 № 37-4 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      6. Категории получателей социальной помощи в виде cоциальной поддержки:

      Участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, не вступившим в повторный брак вдовам воинов, погибших (умерших, пропавших без вести) в Великой Отечественной войне, бывшим несовершеннолетним узникам концлагерей, гетто и других мест принудительного содержания, созданных фашистами и их союзниками в период второй мировой войны предоставляется – раз в год в размере 40 месячного расчетного показателя.

      7. Перечень категорий получателей и предельные размеры социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации:

      1) на ликвидацию последствий при причинении ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийных бедствий или пожара – единовременно на каждого члена семьи до 40 месячного расчетного показателя, но не более 150 месячного расчетного показателя на одну семью;

      2) лицам находящимся на поддерживающей стадии лечения туберкулеза, выписанным из специализированной противотуберкулезной медицинской организации, на дополнительное питание - не более 10 месячного расчетного показателя ежемесячно, без учета доходов;

      3) родителям или иным законным представителям детей, болеющим гемотологическими заболеваниями включая гемобластозы и апластическую анемию, состоящим на диспансерном учете - не более 7,6 месячного расчетного показателя ежемесячно;

      4) социальная помощь лицам из семей, имеющих среднедушевой доход семьи (гражданина) ниже величины прожиточного минимума по Кызылординской области за квартал предшествующий кварталу обращения, на бытовые нужды, предоставляется один раз в год в размере - предельного размера, не превышающего 10 месячного расчетного показателя;

      5) для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации могут быть иные основания предусмотренные законодательством Республики Казахстан.

      8. Социальная помощь назначается выпускникам детских домов (воспитанники интернатных организаций), а также:

      инвалидам с детства, детям инвалидам;

      детям, обе родители которых являются пенсионерами;

      детям у которых один из родителей или оба являющихся инвалидами;

      детям потерявших кормильца;

      детям из многодетных семей;

      детям из семей оралманов;

      детям сиротам;

      детям оставшихся без попечения родителей из семей среднедушевой доход, которых не превышает трехкратного размера прожиточного минимума установленного Законом Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год.

      Детям из малообеспеченных семей среднедушевой доход, которых не превышает прожиточного минимума устанавленного Законом Республики Казахстан о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год обучающимся по очной форме обучения по востребованным в регионе специальностям:

      для получения академической степени “Бакалавр” после окончания общеобразовательной школы и колледжа - раз в год не более 392 месячных расчетных показателей;

      для получения академической степени “Магистр” по профессиональной учебной программе послевузовского образования, направленные на подготовку научных и педагогических кадров – раз в год, не более 420 месячных расчетных показателей;

      для подготовки медицинских кадров в резидентуре в организациях медицинского образования и науки Республики Казахстан – раз в год, не более 530 месячных расчетных показателей.

      Сноска. Пункт 8 с изменениями, внесенными решением Жалагашского районного маслихата Кызылординской области от 11.09.2018 № 28-1 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      9. Претенденты для получения социальной помощи представляют необходимые документы в уполномоченный орган до 25 августа (включительно) соответствующего года.

      10. После назначения социальной помощи, между уполномоченным органом и получателем социальной помощи заключается двухсторонний договор.

      Сноска. Пункт 10 в редакции решения Жалагашского районного маслихата Кызылординской области от 11.09.2018 № 28-1 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      11. После поступления денежных средств, получатель социальной помощи в течении пяти рабочих дней производит оплату обучения и представляет квитанцию об оплате в уполномоченный орган.

      12. Для последующих учебных годов социальная помощь оплачивается к началу соответствующего учебного года.

      13. В случае отчисления из высшего учебного заведения за систематичное и безпричинное отсутствие на учебе или за плохую успеваемость, взыскание выплаченной суммы на обучение с получателя социальной помощи производится в местный бюджет в добровольном или иным установленным законодательством Республики Казахстан в порядке.

      14. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключение о необходимости оказания социальной помощи.

3. Порядок оказания социальной помощи

      15. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням оказывается по списку, утверждаемому МИО по представлению уполномоченной организации либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.

      16. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в уполномоченный орган или акиму поселка, сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:

      1) документ, удостоверяющий личность;

      2) исключен решением Жалагашского районного маслихата Кызылординской области от 27.12.2019 № 51-17 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      3) сведения о составе семьи заявителя по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      4) сведения о доходах лица (членов семьи);

      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации.

      При этом, при наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара, гражданин (семья) не позднее три месяцев с момента наступления трудной жизненной ситуации обращается в уполномоченный орган или акиму поселка, сельского округа.

      17. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.

      18. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации уполномоченный орган или аким поселка, сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения гражданина (семьи).

      19. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении гражданина (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости гражданина (семьи) в социальной помощи по формам согласно приложениям 2, 3 к настоящим Правилам и направляет их в уполномоченный орган или акиму поселка, сельского округа. Аким поселка, сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в уполномоченный орган.

      20. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      21. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      22. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима поселка, сельского округа производит расчет среднедушевого дохода гражданина (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      23. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      24. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 20 и 21 настоящих Правил, уполномоченный орган в течении двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима поселка, сельского округа принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи.

      25. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа - с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.

4. Основания для отказа в оказании социальной помощи, прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      26. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения гражданина (семьи);

      3) превышения размера среднедушевого дохода гражданина (семьи) установленного Жалагашским районным маслихатом порога для оказания социальной помощи.

      27. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных получателем.

      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.

      28. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Финансирование и выплата социальной помощи

      29. Социальная помощь производится путем перечисления денежных сумм на лицевые счета получателей в банках второго уровня и в организациях осуществляющих отдельные виды банковской деятельности.

      30. Социальная помощь выплачивается с учетом изменения размера месячного расчетного показателя, утверждаемого в законе о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год. 

      31. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом района на текущий финансовый год.

6. Заключительное положение

      32. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган с использованием базы данных автоматизированной информационной системы “Е-Собес”.

  Приложение 1 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

АКТ
обследования для определения нуждаемости семьи (гражданина) в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      от “___ˮ ________ 20___года___________________

      (населенный пункт)

      1. Ф.И.О. заявителя ________________________________________________

      2. Адрес места жительства __________________________________________

      3. Трудная жизненная ситуация, в связи с наступлением которой заявитель обратился за социальной помощью ___________________________________________________________

      4. Состав семьи (учитываются фактически проживающие в семье)________ человек, в том числе:

№ п/п

Ф.И.О.

Дата рождения

Родственное отношение
к заявителю

Занятость (место работы,
учебы)

Причина незанятости

Сведения об участии в
общественных работах, профессиональной подготовке (переподготовке, повышении квалификации) или в активных мерах содействия занятости

Трудная жизненная ситуация










      Всего трудоспособных _________ человек.

      Зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости _______ человек.

      Количество детей: обучающихся в высших и средних учебных заведениях на платной основе _______ человек, стоимость обучения в год ________ тенге.

      Наличие в семье участников и инвалидов Великой Отечественной войны, приравненных к ним лиц, пенсионеров, пожилых лиц, старше 80-ти лет, лиц, имеющих социально-значимые заболевания (онкобольные, больные туберкулезом, ВИЧ), инвалидов, детей-инвалидов (указать или добавить иную категорию) _________________;

      5.Условия проживания (общежитие, арендное, приватизированное жилье, служебное жилье, жилой кооператив, индивидуальный жилой дом или иное - указать) ______________________________________________

      Расходы на содержание жилья ________________________________;

      Доходы семьи:

№ п/п

Ф.И.О. членов
семьи
(в т.ч.
заявителя),
имеющих
доход

Вид
дохода

Сумма дохода
за предыдущий
квартал
(тенге)

Сведения о личном подсобном
хозяйстве (приусадебный
участок, скот и птица),
дачном и земельном участке
(земельной доли)

за
квартал

в среднем
за месяц








      6. Наличие:

      автотранспорта (марка, год выпуска, правоустанавливающий документ, заявленные оходы от его эксплуатации) ________________________________________________________ иного жилья, кроме занимаемого в настоящее время, (заявленные доходы от его эксплуатации) ____________________________________________________________.

      7. Сведения о ранее полученной помощи (форма, сумма, источник) _________________

      8. Иные доходы семьи (форма, сумма, источник): ________________________________

      9. Обеспеченность детей школьными принадлежностями, одеждой, обувью__________

      10.Санитарно-эпидемиологические условия проживания _________________________

      Председатель комиссии:

      _________________________ _____________________

      Члены комиссии:

      ______________________ ________________________

      ______________________ ________________________

      ______________________ ________________________

      ______________________ ________________________

      (подпись)                   (Ф.И.О.)

      С составленным актом ознакомлен(а):

      __________________________

      Ф.И.О. и подпись заявителя

      От проведения обследования отказываюсь _______________ Ф.И.О. и подпись заявителя (или одного из членов семьи), дата ______________ (заполняется в случае отказа заявителя от проведения обследования).

  Приложение 2 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

Заключение участковой комиссии № __

      “____ˮ ___________ 20____ года

      Участковая комиссия в соответствии с Правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, рассмотрев заявление и прилагаемые к нему документы семьи (гражданина), обратившегося за предоставлением социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации

      ____________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество заявителя)

      на основании представленных документов и результатов обследования материального положения заявителя (семьи) выносит заключение о
____________________________________________________________________

      (необходимости, отсутствии необходимости)

      предоставления семье (лицу) социальной помощи с наступлением трудной жизненной ситуации.

      Председатель комиссии: ______________ _____________________

      Члены комиссии: ___________________ _______________________

      ___________________ _______________________

                  ____________________ _______________________

                  _____________________ _______________________

      (подписи)                   (Ф.И.О.)

      Заключение с прилагаемыми документами в количестве ____ штук принято “____ˮ____________ 20___ год________________________________________ Ф.И.О., должность, подпись работника акима поселка, села, сельского округа или уполномоченного органа, принявшего документы.

  Приложение 3 к Правилам оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан

Регистрационный номер семьи ________________

Сведения о составе семьи заявителя

      _________________________ ___________________________

      (Ф.И.О. заявителя)       (домашний адрес, телефон)


п/п

Ф.И.О.
членов семьи

Родственное
отношение
к заявителю

Год рождения





      Подпись заявителя ____________________ Дата ______________

      Ф.И.О. должностного лица органа,

      уполномоченного заверять

      сведения о составе семьи _____________________

      (подпись)