"Аэронавигациялық қызмет көрсетуді берушінің сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2019 жылғы 15 ақпандағы № 84 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 19 ақпанда № 18323 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2020 жылғы 5 мамырдағы № 272 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 05.05.2020 № 272 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Аэронавигациялық қызмет көрсетуді берушінің сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Мыналардың:

      1) "Аэронавигациялық ұйымның әуе қозғалысына қызмет көрсету органының сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 625 бұйрығының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11605 болып тіркелген, 2015 жылғы 24 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған);

      2) "Аэронавигациялық ұйымның радиотехникалық жабдықты пайдалану және байланыс қызметіне сертификат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің міндетін атқарушының 2015 жылғы 28 мамырдағы № 645 бұйрығының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11619 болып тіркелген, 2015 жылғы 8 шілдеде "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне ресми жариялау және енгізу үшін "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі
Ж. Қасымбек

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық
даму министрінің
2019 жылғы 15 ақпандағы
№ 84 бұйрығымен бекітілген

"Аэронавигациялық қызмет көрсетуді берушінің сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Аэронавигациялық қызмет көрсетуді берушінің сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің 2018 жылғы 21 желтоқсандағы № 900 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18019 болып тіркелген) бекітілген "Аэронавигациялық қызмет көрсетуді берушінің сертификатын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленді.

      2. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының филиалдары арқылы жүзеге асырылады (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорация).

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі аэронавигациялық қызмет көрсетуді берушінің сертификатын беру (бұдан әрі - сертификат) не Стандарттың 10-тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы көрсетілетін қызметті берушінің дәлелді жауабы болып табылады.

2 - тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті алушының өтінішін, сондай-ақ Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсыну болып табылады.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) Мемлекеттік корпорация қызметкері алынған құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш келіп түскен сәттен бастап он бес минут ішінде оны кіріс хат-хабарларды тіркеу журналына тіркейді және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны басшының орынбасарына орындау үшін жібереді;

      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары екі сағат ішінде өтінішті қарайды және құрылымдық бөлімшенің басшысына орындау үшін жібереді;

      5) құрылымдық бөлімшенің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және жауапты орындаушыға орындауға береді;

      6) жауапты орындаушы бес жұмыс күні ішінде өтінішті қарайды, сертификаттық зерттеп-қарауды жүргізу жөніндегі шешімді не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді және оған көрсетілетін қызметті берушінің басшысында қол қояды;

      7) жауапты орындаушы сертификаттық зерттеп-қарауды жүргізу бойынша көрсетілетін қызметті берушінің бұйрығын екі жұмыс күні ішінде қабылдауды қамтамасыз ету;

      8) бес жұмыс күні ішінде сертификаттық зерттеп-қарауды жүргізу;

      9) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 26 маусымдағы № 384 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15468 болып тіркелген) аэронавигациялық қызмет көрсетуді жеткізушіге қойылатын сертификаттау және сертификат беру қағидаларының (бұдан әрі – Сертификаттау қағидалары) 15-тармағында көрсетілген сәйкессіздіктерді жою бойынша көрсетілетін қызметті алушының түзету іс-қимыл жоспарын (1-санат, 2-санат) келісу;

      10) жауапты орындаушының сертификатты ресімдеуі, сертификаттық зерттеп-қарау аяқталғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті беруші басшысының оған қол қоюы не көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауабы.

      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі):

      1) құжаттарды қабылдау және тіркеу;

      2) жауапты орындаушыны айқындау;

      4) жауапты орындаушының өтінішті қарауы;

      5) сертификаттық зерттеп-қарауды жүргізу туралы шешімді немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу;

      6) сертификаттық зерттеп-қарауды жүргізу бойынша көрсетілетін қызметті берушінің бұйрығын ресімдеу;

      7) сертификаттық зерттеп-қарауды жүргізу;

      8) көрсетілетін қызметті алушының сәйкессіздіктерді жою жөніндегі түзету іс-қимыл жоспарын келісу (Сертификаттау қағидаларында көрсетілген сертификаттық талаптарға сәйкес келмеген жағдайда (1-санат, 2-санат);

      9) сәйкессіздіктерді жою туралы көрсетілетін қызметті алушының анықтамасын тіркеу;

      10) көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға сертификатты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдеу және қол қою;

      11) сертификатты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3 - тарау. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасау тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы;

      5) Жауапты орындаушы;

      6) мемлекеттік авиация инспекторлары.

      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) бірізділігін сипаттау):

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш келіп түскен сәттен бастап он бес минут ішінде оны кіріс хат-хабарларды тіркеу журналына тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарына қарауға береді;

      3) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны құрылымдық бөлімшенің басшысына қарауға береді;

      4) құрылымдық бөлімшенің басшысы екі сағат ішінде өтінішті қарайды және оны жауапты орындаушыға орындауға береді;

      5) Жауапты орындаушы өтінішті бес жұмыс күні ішінде қарайды;

      6) жауапты орындаушы сертификаттық зерттеп-қарауды жүргізу жөніндегі бұйрықты екі жұмыс күні ішінде қабылдауды қамтамасыз етеді;

      7) мемлекеттік авиациялық инспекторлардың бес жұмыс күні ішінде сертификаттық зерттеп-қарауды жүргізуі;

      8) сәйкессіздіктерді жою бойынша көрсетілетін қызметті алушының түзету іс-қимыл жоспарын келісу (Сертификаттау қағидаларының 15-тармағында көрсетілген сертификаттық талаптарға сәйкес келмеген жағдайда (1-санат, 2-санат);

      9) жауапты орындаушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ресімдейді;

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін құрылымдық бөлімшенің басшысымен және көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарымен келіседі;

      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қол қояды;

      10) жауапты орындаушының Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға беруі.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      10. Мемлекеттік корпорацияға жүгіну тәртібін сипаттау көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығы:

      1) 1-процесс - Мемлекеттік корпорацияның қызметкері ұсынылған құжаттарды тексереді, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдайды, тіркейді және құжаттарды қабылдаудың күні мен уақытын көрсете отырып, құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді;

      2) 1-шарт - көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады және құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;

      3) 2-процесс - Мемлекеттік корпорация қызметкерінің құжаттарды қабылдаудан бас тартуы және құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхатты көрсетілетін қызметті алушыға беруі;

      4) 3-процесс - Мемлекеттік корпорацияның қызметкері құжаттарды дайындайды және курьерлік немесе осыған өкілеттік берілген өзге де байланыс арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жібереді. Мемлекеттік корпорациядан көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын көрсетілетін қызметті берушіге жіберу мерзімі – өтінішті қабылдау күні;

      5) 4-процесс - осы регламенттің 6-тармағымен көзделген көрсетілетін қызметті берушінің рәсімдері (іс-қимылдары);

      6) 5-процесс - Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің дайын нәтижесін береді.

      Көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты - 15 минут.

      Мемлекеттік корпорацияда құжаттарды қабылдау жедел қызмет көрсетусіз "электрондық кезек" тәртібінде жүзеге асырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушының қалауы бойынша "электрондық үкіметтің" www.egov.kz. веб – порталы (ары қарай - портал) арқылы электрондық кезекті "броньдауға" болады.

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау, сондай-ақ Мемлекеттік корпорация және порталмен өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау осы регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Аэронавигациялық қызмет
көрсетуді берушіге сертификат
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы



Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача сертификата поставщика аэронавигационного обслуживания"

Приказ Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 15 февраля 2019 года № 84. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 февраля 2019 года № 18323. Утратил силу приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 5 мая 2020 года № 272.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития РК от 05.05.2020 № 272 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача сертификата поставщика аэронавигационного обслуживания".

      2. Признать утратившими силу:

      1) приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 625 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача сертификата органа обслуживания воздушного движения аэронавигационной организации" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан № 11605, опубликованный 27 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет");

      2) приказ исполняющего обязанности Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 28 мая 2015 года № 641 "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача сертификата службы эксплуатации радиотехнического оборудования и связи аэронавигационной организации" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан № 11619, опубликованный 27 июля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Комитету гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарного дня после дня его первого официального опубликования.

      Министр индустрии и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
Ж. Қасымбек

  Утвержден приказом
Министра индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 15 февраля 2019 года № 84

Регламент государственной услуги "Выдача сертификата поставщика аэронавигационного обслуживания"

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача сертификата поставщика аэронавигационного обслуживания" (далее – государственная услуга) разработана в соответствии со Стандартом государственной услуги "Выдача сертификата поставщика аэронавигационного обслуживания", утвержденным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 21 декабря 2018 года № 900 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 18019) (далее – Стандарт).

      2. Государственная услуга оказывается Комитетом гражданской авиации Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через филиалы некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее - Государственная корпорация).

      3. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      4. Результатом оказания государственной услуги является выдача сертификата поставщика аэронавигационного обслуживания (далее – сертификат) либо мотивированный ответ услугодателя об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, указанным в пункте 10 Стандарта.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление услугополучателем заявления, а также документов указанных в пункте 9 Стандарта.

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) работник Государственной корпорации проводит регистрацию полученных документов и передает в канцелярию услугодателя;

      2) сотрудник канцелярии услугодателя в течение пятнадцати минут с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции, и передает его на рассмотрение руководителю услугодателя;

      3) руководитель услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и отписывает его заместителю руководителя;

      4) заместитель руководителя услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и отписывает руководителю структурного подразделения;

      5) руководитель структурного подразделения в течение двух часов рассматривает заявление и передает на исполнение ответственному исполнителю;

      6) ответственный исполнитель в течение пяти рабочих дней рассматривает заявление, оформляет решение по проведению сертификационного обследования, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги и подписывает его у руководителя услугодателя;

      7) обеспечение принятия приказа услугодателя по проведению сертификационного обследования ответственным исполнителем в течение двух рабочих дней;

      8) проведение сертификационного обследования в течение пяти рабочих дней;

      9) согласование плана корректирующих действий услугополучателя по устранению несоответствий (в случаях несоответствии сертификационным требованиям (категория 1, категория 2), указанных в пункте 15 Правил сертификации и выдачи сертификата поставщика аэронавигационного обслуживания, а также сертификационных требований, предъявляемых к поставщикам аэронавигационного обслуживания, утвержденных приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 26 июня 2017 года № 384 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 15468) (далее – Правила сертификации);

      10) оформление ответственным исполнителем сертификата, подписание его руководителем услугодателя в течение двух рабочих дней по завершению сертификационного обследования либо мотивированный ответ услугодателя об отказе в оказании государственной услуги.

      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация документов;

      2) определение ответственного исполнителя;

      4) рассмотрение заявления ответственным исполнителем;

      5) оформление решения о проведении сертификационного обследования либо мотивированного ответа об отказе;

      6) оформление приказа услугодателя по проведению сертификационного обследования;

      7) проведение сертификационного обследования;

      8) согласование плана корректирующих действий услугополучателя по устранению несоответствий (в случаях несоответствии сертификационным требованиям (категория 1, категория 2) указанных Правилах сертификации);

      9) регистрация справки услугополучателя об устранении несоответствий;

      10) оформление и подписание сертификата либо мотивированного ответа об отказе оказания государственной услуги услугополучателю;

      11) выдача сертификата или мотивированного ответа об отказе оказания государственной услуги услугополучателю.

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) работник канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя;

      4) руководитель структурного подразделения;

      5) ответственный исполнитель;

      6) государственные авиационные инспекторы.

      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действий):

      1) работник канцелярии услугодателя в течение пятнадцати минут с момента поступления заявления регистрирует его в журнале регистрации входящей корреспонденции и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;

      2) руководитель услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и передает его на рассмотрение заместителю руководителя услугодателя;

      3) заместитель руководителя услугодателя в течение двух часов рассматривает заявление и передает его на рассмотрение руководителю структурного подразделения;

      4) руководитель структурного подразделения в течении двух часов рассматривает заявление и передает его на исполнение ответственному исполнителю;

      5) ответственный исполнитель рассматривает заявление в течение пяти рабочих дней;

      6) ответственный исполнитель обеспечивает принятие приказа по проведению сертификационного обследования в течение двух рабочих дней;

      7) проведение государственными авиационными инспекторами сертификационного обследования в течение пяти рабочих дней;

      8) согласование плана корректирующих действий услугополучателя по устранению несоответствий (в случаях несоответствии сертификационным требованиям (категория 1, категория 2), указанных в пункте 15 Правил сертификации;

      9) ответственный исполнитель оформляет результат оказания государственной услуги;

      согласовывает результат оказания государственной услуги с руководителем структурного подразделения и заместителем руководителя услугодателя;

      подписывает руководителем услугодателя результат оказания государственной услуги;

      10) передача ответственным исполнителем результата оказания государственной услуги в Государственную корпорацию.

Глава 4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию, длительность обработки запроса услугополучателя:

      1) процесс 1 – работник Государственной корпорации проверяет представленные документы, принимает, регистрирует заявление услугополучателя и выдает расписку о приеме документов с указанием даты и времени приема документов;

      2) условие 1 – в случае представления услугополучателем неполного пакета документов, работник Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку об отказе в приеме документов;

      3) процесс 2 – отказ в приеме документов и выдача расписки об отказе в приеме документов работником Государственной корпорации услугополучателю;

      4) процесс 3 – сотрудник Государственной корпорации подготавливает документы и направляет их услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь. Сроки отправки запроса услугополучателя из Государственной корпораций к услугодателю – в день приема заявления;

      5) процесс 4 – процедуры (действия) услугодателя, предусмотренные пунктом 6 настоящего регламента;

      6) процесс 5 – работник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги.

      Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугодателю или в Государственную корпорацию – 15 минут.

      Прием документов в Государственной корпорации осуществляется в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания.

      При желании услугополучателя возможно "бронирование" электронной очереди посредством веб – портала "электронного правительства" www.egov.kz. (далее - портал)

      11. Описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и портал отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение к регламенту
государственной услуги
"Выдача сертификата поставщика
аэронавигационного обслуживания"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги