"Балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 14 маусымдағы № 228 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 4 маусымдағы № 254 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 5 маусымда № 18796 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің м.а. 2021 жылғы 29 желтоқсандағы № 614 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің м.а. 29.12.2021 № 614 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 14 маусымдағы № 228 бұйрығына (Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2013 жылғы 5 шілдеде № 8565 болып тіркелген, 2013 жылғы 21 тамыздағы "Егемен Қазақстан" газетінің № 194 (28133) санында жарияланған ) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидаларында:

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "Осы Балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдары түрлері қызметінің үлгілік қағидалары (бұдан әрі – Үлгілік қағидалар) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 44-5) тармақшасына (бұдан әрі – "Білім туралы" Заңы), "Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 30 қазандағы № 595 бұйрығына (Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2018 жылғы 31 қазанда № 17657 болып тіркелген) сәйкес әзірленген және балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдарының барлық түрлерінің меншік нысандарына және ведомстволық бағыныстылығына қарамастан қызметінің тәртібін айқындайды."

      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдары түрлеріне:

      1)мектепке дейінгі дамыту кешені (орталықтар, академиялар);

      2) оқушылар сарайы (үйлер, орталықтар, кешендер, балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталықтары);

      3) жас натуралистер станциясы (балалар экологиялық орталықтары, биологиялық орталықтары, экологиялық-биологиялық орталықтар);

      4) жас техниктер станциясы (орталықтар, балалар мен жасөспірімдердің техникалық шығармашылық мектептері);

      5) жас туристер станциясы (балалар-жасөспірімдер туризмі орталықтары);

      6) балалар аула клубы, балалар әскери-патриоттық клубы (клубтық бос уақытты қамту ұйымдары);

      7) балалар өнер мектептері (балалар музыка мектептері, балалар көркемөнер мектептері, балалар өнер мектептері, көркем-эстетикалық бағыттағы мектептері);

      8) балалар сауықтыру лагерлері (орталықтар, кешендер, қала сыртындағы сауықтыру лагерлері және күндізгі, палаткалы, киіз үй лагерлері);

      9) балалар мен жасөспірімдердің спорт мектептері;

      10) олимпиадалық резервтің мамандандырылған балалар мен жасөспірімдер мектебі;

      11) қызмет бағыттары және балалардың қызығушылықтары бойынша ұйымдар;

      12) балаларға арналған қосымша білім беру оқу-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік орталықтар жатады.";

      мынадай мазмұндағы 30-1, 30-2, 30-3, 30-4, 30-5-тармақтармен толықтырылсын:

      "30-1.Балалар музыка мектептеріне, балалар көркемөнер мектептеріне, балалар өнер мектептеріне оқуға түсу үшін өнердің алуан түрлі салалары (музыка, бейнелеу өнері, хореография, театр) бойынша балалар қабілеттерінің даму деңгейін анықтау мақсатында әңгімелесу жүргізіледі.

      30-2. Оқытудың негізгі курсына дайындау мақсатында дайындық топтарындағы сабақтар:

      1) балалар музыка мектептерінде балалар өнер мектептерінің музыка бөлімдерінде, оқушылар сарайларының (үйлері, орталықтар, кешендер, балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталықтары) музыка мектептерінде) сегіз жасқа дейінгі балалармен;

      2) балалар көркемөнер мектептерінде (балалар өнер мектептерінің, оқушылар сарайлары (үйлері, орталықтар, кешендер, балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталықтары) көркемөнер бөлімдерінде) бес жастан он екі жасқа дейінгі балалармен;

      3) балалар өнер мектептерінің хореография және цирк өнері бөлімдерінде бес жастан сегіз жасқа дейінгі балалармен, театр өнері, кино өнері, фото өнер және басқаларында алты жастан он үш жасқа дейінгі балалармен жүргізіледі.

      Даярлық сыныбы ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің өтініші бойынша бір жылдан төрт жылға дейінгі оқытуды болжайды.

      30-3. Балалар музыка мектептерінде, балалар көркемөнер мектептерінде, балалар өнер мектептерінде, көркем-эстетикалық бағыттағы музыка мектептерінде, оқушылар сарайлары (үйлері, орталықтар, кешендер, балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталықтары) оқу жылы 1 қыркүйектен басталады.

      Балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің, балалар өнер мектептерінің, көркем-эстетикалық бағыттағы мектептердің, оқушылар сарайларындағы (үйлері, орталықтар, кешендер, балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталықтары) музыка мектептерінің демалыс мерзімі мен ұзақтығы жалпы білім беретін мектептердегі демалыс мерзімдеріне сәйкес.

      30-4. Балалар музыка мектептерінде, балалар көркемөнер мектептерінде, өнер мектептерінде, көркем-эстетикалық бағыттағы мектептерде, оқушылар сарайларының (үйлері, орталықтар, кешендер, балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталықтары) музыка мектептерінде оқыту жеке және топтық формада іске асырылады.

      Балалар музыка мектептеріндегі және өнер мектептерінің музыкалық бөлімшелерінде, көркем-эстетикалық бағыттағы мектептердегі, оқушылар сарайларының (үйлері, орталықтар, кешендер, балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталықтары) музыка мектептеріндегі топтардағы білім алушылардың саны:

      1) даярлық – 8-10 адам;

      2) "Сольфеджио", "Музыка әдебиеті", "Ритмика" пәндерінде – 8-12 адам;

      3) "Ұжымдық музыка ойнау" пәндерінде: хорда – 12 адам, оркестрде және ұжымдық музыка ойнаудың басқа формаларында – 6-15 адам, ұжымдық музыка ойнаудың шағын топтық формаларында – 2-5 адам.

      Контингенті 100 адамнан құралған немесе екі тілде сабақ жүргізілетін балалар музыка мектептерінде, балалар көркемөнер мектептерінде, өнер мектептерінде, көркем-эстетикалық бағыттағы мектептерде, оқушылар сарайларының (үйлері, орталықтар, кешендер, балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталықтары) музыка мектептерінде топтардың саны "Сольфеджио", "Музыка әдебиеті", "Ритмика" пәндері бойынша – 5-10 адам.

      Балалар музыка мектептерінде және өнер мектептеріндегі музыкалық бөлімдерде, көркем-эстетикалық бағыттағы мектептердегі оқушылар сарайларының (үйлері, орталықтар, кешендер, балалар мен жасөспірімдер шығармашылығы орталықтары) музыка мектептерінде топтардағы балалардың сандық құрамы – 8-15 адам.

      Балалар өнер мектептері мен көркем-эстетикалық бағыттағы мектептердің хореография бөлімдеріндегі топтардағы балалардың сандық құрамы – 8-20 адам.

      30-5. Білім алушыларды сыныптан сыныпқа ауыстыру Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 29 желтоқсандағы № 543 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 6 ақпандағы № 7409 болып тіркелген) бекітілген Балалар музыка мектептерінің, балалар көркемөнер мектептерінің және балалар өнер мектептерінің үлгілік оқу жоспарлары мен білім беру бағдарламаларына сәйкес аттестаттаудың нәтижесінде іске асырылады.".

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім департаменті Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін баспа және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне және енгізу үшін "Қазақстан Республикасының Заңннама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      3) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Э. А. Суханбердиеваға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 14 июня 2013 года № 228 "Об утверждении Типовых правил деятельности видов организаций дополнительного образования для детей"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 4 июня 2019 года № 254. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 июня 2019 года № 18796. Утратил силу приказом и.о. Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 декабря 2021 года № 614.

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра образования и науки РК от 29.12.2021 № 614 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 14 июня 2013 года № 228 "Об утверждении Типовых правил деятельности видов организаций дополнительного образования для детей" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 8565, опубликован в газете "Казахстанская правда" 21 августа 2013 года № 256 (27530)) следующие изменения и дополнения:

      в Типовых правилах деятельности видов организаций дополнительного образования для детей, утвержденных указанным приказом:

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Настоящие Типовые правила деятельности видов организаций дополнительного образования для детей (далее – Типовые правила) разработаны в соответствии с подпунктом 44-5) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" (далее – Закон "Об образовании"), приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 30 октября 2018 года № 595 "Об утверждении Типовых правил деятельности организаций образования соответствующих типов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 17657) и определяют порядок деятельности всех видов организаций дополнительного образования для детей независимо от форм собственности и ведомственной подчиненности.";

      пункт 4 изложить в следующей редакции:

      "4. К видам организаций дополнительного образования для детей относятся:

      1) дошкольный развивающий комплекс (центры, академии);

      2) дворец школьников (дома, центры, комплексы, центры детско-юношеского творчества);

      3) станция юных натуралистов (детские экологические центры, биологические центры, экобиоцентры);

      4) станция юных техников (центры, школы технического творчества детей и юношества);

      5) станция юных туристов (центры детско-юношеского туризма);

      6) детский дворовый клуб, детский военно-патриотический клуб (клубные досуговые организации);

      7) детские школы искусств (детские музыкальные школы, детские художественные школы, детские школы искусств, школы художественно-эстетической направленности);

      8) детский оздоровительный лагерь (центры, комплексы, загородные оздоровительные лагеря и лагеря дневного пребывания, палаточные, юрточные);

      9) детско-юношеская спортивная школа;

      10) специализированная детско-юношеская школа олимпийского резерва;

      11) организации по направлениям деятельности и интересам детей;

      12) учебно-методические и научно-методические центры дополнительного образования для детей.";

      дополнить пунктами 30-1, 30-2, 30-3, 30-4, 30-5 следующего содержания:

      "30-1. Для поступления в детские музыкальные школы, детские художественные школы, детские школы искусств, школы художественно-эстетической направленности, музыкальные школы дворцов школьников (дома, центры, комплексы, центры детско-юношеского творчества) проводится собеседование с целью определения уровня развития способностей детей в области разных видов искусства (музыкального, изобразительного, хореографического, театрального).

      30-2. С целью подготовки к основному курсу обучения в подготовительные группы принимаются:

      1) в детских музыкальных школах, музыкальных отделениях детских школах искусств, музыкальных школах дворцов школьников (дома, центры, комплексы, центры детско-юношеского творчества) - дети в возрасте до восьми лет;

      2) в детских художественных школах (художественных отделениях школ искусств, дворцов школьников (дома, центры, комплексы, центры детско-юношеского творчества) – дети в возрасте от пяти до двеннадцати лет;

      3) в отделениях хореографического и циркового искусства детских школ искусств с детьми в возрасте от пяти до восьми лет, в отделениях театрального искуства, киноискусства, фотоискусства и других – дети в возрасте от шести до тринадцати лет.

      Подготовительный класс предполагает обучение от одного до четырех лет по заявлению родителей или иных законных представителей.

      30-3. Учебный год в детских музыкальных школах, детских художественных школах, детских школах искусств, школах художественно-эстетической направленности, музыкальных школах, дворцах школьников (дома, центры, комплексы, центры детско-юношеского творчества) начинается 1 сентября.

      Сроки и продолжительность каникул в детских музыкальных школах, детских художественных школах, детских школах искусств, школах художественно-эстетической направленности, музыкальных школах дворцов школьников (дома, центры, комплексы, центры детско-юношеского творчества) соответствуют срокам каникул в общеобразовательных школах.

      30-4. Обучение в детских музыкальных школах, детских художественных школах, детских школах искусств, школах художественно-эстетической направленности, музыкальных школах дворцов школьников (дома, центры, комплексы, центры детско-юношеского творчества) осуществляется в индивидуальной и групповой формах.

      В детских музыкальных школах и музыкальных отделениях школ искусств, школах художественно-эстетической направленности, музыкальных школах дворцов школьников (дома, центры, комплексы, центры детско-юношеского творчества) количество обучающихся в группе составляет:

      1) подготовительной – 8-10 человек;

      2) по предметам "Сольфеджио", "Музыкальная литература", "Ритмика" - 8-10 человек;

      3) по предмету "Коллективное музицирование": в хоре – 12 человек, оркестре и других формах коллективного музицирования – 6-15 человек, мелкогрупповых формах коллективного музицирования – 2-5 человек.

      В детских музыкальных школах и музыкальных отделениях школ искусств, школах художественно-эстетической направленности, музыкальных школах дворцов школьников (дома, центры, комплексы, центры детско-юношеского творчества) с контингентом обучающихся менее 100 человек или с обучением на двух языках количество обучающихся в группе по предметам "Сольфеджио", "Музыкальная литература", "Ритмика" составляет 5-10 человек.

      В детских художественных школах и художественных отделениях школ искусств, школ художественно-эстетической направленности, художественных школах дворцов школьников (дома, центры, комплексы, центры детско-юношеского творчества) количество обучающихся в группе составляет 8-15 человек.

      В хореографических отделениях детских школ искусств и школ художественно-эстетической направленности количество обучающихся в группах составляет 8-20 человек.

      30-5. Перевод обучающихся из класса в класс осуществляется по итогам аттестации в соответствии с Типовыми учебными планами и образовательными программами детских музыкальных школ, детских художественных школ и детских школ искусств, утвержденными приказом Министра образования и науки РК от 29 декабря 2011 года № 543 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 7409).".

      2. Департаменту дошкольного и среднего образования Министерства образования и науки Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его копии в бумажном и электронном виде на казахском и русском языках в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан после его официального опубликования;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Департамент юридической службы Министерства образования и науки Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Суханбердиеву Э.А.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр образования и науки
Республики Казахстан