Сыртқы сауда қызметін реттеудің кедендік-тарифтік, тарифтік емес, сауда және өтемақы шараларын қолдану, өзгерту немесе олардың күшін жою туралы ұсыныстарды қарау қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрінің 2019 жылғы 21 тамыздағы № 21 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2019 жылғы 26 тамызда № 19288 болып тіркелді.

      "Сауда қызметін реттеу туралы" 2004 жылғы 12 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 7-бабының 2-3) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Сыртқы сауда қызметін реттеудің кедендік-тарифтік, тарифтік емес, сауда және өтемақы шараларын қолдану, өзгерту немесе олардың күшін жою туралы ұсыныстарды қарау қағидалары бекітілсін.

      2. Сыртқы сауда қызметі департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оны Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін, "Қазақстан Республикасының заңнама және құқықтық ақпарат институты" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынға қазақ және орыс тілдерінде ресми жариялау үшін жіберуді;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Сауда және интеграция министрі Б. Сұлтанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Индустрия және инфақұрылымдық

      даму министрлігі

      "_____"______________

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрлігі

      "_____"______________

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрлігі

      "_____"______________

  Қазақстан Республикасы
Сауда және интеграция
министрінің
2019 жылғы №21 тамыздағы
№ 21 бұйрығымен бекітілген

Сыртқы сауда қызметін реттеудің кедендік-тарифтік, тарифтік емес, сауда және өтемақы шараларын қолдану, өзгерту немесе олардың күшін жою туралы ұсыныстарды қарау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы сыртқы сауда қызметін реттеудің кедендік-тарифтік, тарифтік емес, сауда және өтемақы шараларын қолдану, өзгерту немесе олардың күшін жою туралы ұсыныстарды қарау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Сауда қызметін реттеу туралы" 2004 жылғы 12 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 7-бабының 2-3) тармақшасына сәйкес әзірленді және уәкілетті органның сыртқы сауда қызметін реттеудің кедендік-тарифтік, тарифтік емес, сауда және өтемақы шараларын қолдану, өзгерту немесе жою (бұдан әрі - қолдану) туралы ұсыныстарды қарау тәртібін белгілейді.

      2. Осы Қағидалардың мақсаттары үшін мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) кедендік-тарифтік шара – кедендік баждарды, тарифтік жеңілдіктерді, тарифтік квоталарды, тарифтік преференцияларды белгілеу, өзгерту немесе жою;

      2) сауда қызметiн реттеу саласындағы уәкiлеттi орган (бұдан әрi – уәкiлеттi орган) – сауда саясатын қалыптастыратын және сауда қызметі саласында басшылықты, сондай-ақ салааралық үйлестiрудi жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      3) субсидияланатын тауарды өндіруші – Еуразиялық экономикалық одаққа (бұдан әрі ЕАЭО) мүше мемлекет субсидиялайтын тауар өндірушілер;

      4) тарифтік емес шара – тыйым салуларды, сандық шектеулерді, айрықша құқықты, автоматты түрде лицензиялауды (қадағалауды), рұқсат беру тәртібін белгілеу, өзгерту немесе жою;

      Осы Қағидаларда пайдаланылатын өзге де ұғымдар Заңға және Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 14 қарашадағы "Евразиялық экономикалық одақ туралы шартты ратификациялау туралы" Заңымен ратификацияланаған 2014 жылғы 29 мамырдағы Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартқа (бұдан әрі – Шарт) сәйкес қолданылады.

2-тарау. Кедендік-тарифтік шараларды қолдану туралы ұсыныстарды қарау тәртібі

      3. Осы Қағидалардың 12-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда, кедендік-тарифтік шараларды қолдану туралы ұсыныстарды орталық мемлекеттік органдар (бұдан әрі - мемлекеттік органдар), жеке тұлғалар, соның ішінде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жеке кәсіпкерлер ретінде тіркелген тұлғалар (бұдан әрі – жеке тұлға), Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес құрылған заңды тұлғалар (бұдан әрі – заңды тұлға) уәкілетті органға ұсынады.

      4. Жеке немесе заңды тұлғалардың кедендік-тарифтік шараны қолдану туралы ұсыныстары жазбаша өтініш түрінде ұсынылады, оған осы Қағидалардағы 1-қосымшаға сәйкес 1-нысан бойынша кедендік-тарифтік реттеу шараларын қолдану туралы жеке және заңды тұлғалар ұсынатын мәліметтер тізбесі қоса беріледі.

      5. Мемлекеттік органдардың кедендік-тарифтік шараларды қолдану туралы ұсыныстары жазбаша өтініш түрінде ұсынылады, оған осы Қағидалардағы 1-қосымшаға сәйкес 2-нысан бойынша кедендік-тарифтік реттеу шараларын қолану туралы мемлекеттік орган ұсынатын мәліметтер тізбесі қоса беріледі.

      6. Осы Қағидалардың 4 және 5-тармақтарында көзделген қандай да бір мәліметтер болмаған немесе көрсетілген тармақтардың талаптарына сәйкес келмейтін мәліметтер ұсынылған жағдайда, уәкілетті органда кедендік-тарифтік шараларды қолдану туралы ұсыныс тіркелген сәттен бастап, күнтізбелік 15 күн ішінде уәкілетті орган жеке немесе заңды тұлғаның немесе мемлекеттік органның атына жетіспейтін мәліметтерді немесе дұрыс мәліметтерді ұсыну туралы хат жібереді.

      7. Уәкілетті орган осы Қағиданың 4, 5 және 6-тармақтарында көзделген мәліметтерді алғаннан кейін Қазақстан Республикасының халықаралық міндеттемелерін ескере отырып, күнтізбелік 30 күн ішінде кедендік-тарифтік шараны қолданудың экономикалық орындылығына талдау жүргізеді. Қажет болған жағдайда уәкілетті орган мемлекеттік органдарға және өзге де ұйымдарға сұрау салу жібереді.

      8. Ұсынылған кедендік-тарифтік шараны қолданудың орындылығын талдау оң нәтижелер берген жағдайда уәкілетті орган кедендік- тарифтік шараны қолданудың орындылығы туралы қорытындыны 15 күнтізбелік күн ішінде дайындайды және оны шешім қабылдау үшін Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің 2017 жылғы 16 тамыздағы № 114-ө өкіміне сәйкес құрылған Сауда саясаты және халықаралық экономикалық ұйымдарға қатысу мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссияның (бұдан әрі – ВАК) қарауына жібереді.

      9. Осы Қағидалардың 6-тармағына сәйкес уәкілетті орган сұратқан жеке немесе заңды тұлға немесе мемлекеттік орган жетіспейтін немесе дұрыс мәліметтерді ұсынбаған жағдайда, сондай-ақ, кедендік-тарифтік шараларды қолданудың орындылығын талдау теріс нәтиже берген жағдайда, уәкілетті орган жеке немесе заңды тұлғаларға не мемлекеттік органға 15 күнтізбелік күн ішінде кедендік-тарифтік шара қолдану туралы ұсынысты одан әрі қараудан негізделген бас тартуды жібереді.

      10. ВАК:

      кедендік-тарифтік шараларды қолдану туралы оң шешім қабылдаған жағдайда, ол бойынша шешімді Еуразиялық экономикалық комиссия (бұдан әрі - ЕЭК) қабылдайды, уәкілетті орган ВАК отырысының хаттамасы уәкілетті органда тіркелген сәттен бастап 5 жұмыс күні ішінде ЕЭК-ға жолдама жіберуді қамтамасыз етеді;

      кедендік-тарифтік шараларды қолдану туралы оң шешімі болған жағдайда, ол бойынша уәкілетті орган, сондай-ақ мемлекеттік орган қабылдайтын шешім Заңның 7-бабының 2-1) тармақшасына, 16-1-бабының 1-тармағына және 16-2-бабының 2-тармағына сәйкес тиісті құқықтық акті қабылдау арқылы қамтамасыз етіледі.

      11. ВАК кедендік-тарифтік шараны қолдану жөніндегі ұсыныс бойынша теріс шешім қабылдаған жағдайда, ВАК отырысының хаттамасы уәкілетті органда тіркелген сәттен бастап 10 күнтізбелік күн ішінде уәкілетті орган жеке немесе заңды тұлғаға негізделген бас тартуды жібереді.

      12. Егер кедендік-тарифтік шараларды қолдану жөніндегі ұсыныс ЕЭК-тан келіп түссе, оның ішінде ЕАЭО мүше мемлекеттердің ұсыныстары, уәкілетті орган оны Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 4 қазандағы № 703 қаулысымен бекітілген Еуразиялық экономикалық одаққа қатысу мәселелері бойынша Қазақстан Республикасы Үкіметінің ұстанымын қалыптастыру, сондай-ақ орталық атқарушы органдардың, Қазақстан Республикасының Президентіне тікелей бағынатын және есеп беретін мемлекеттік органдардың, квазимемлекеттік сектор субъектілерінің және Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасының Еуразиялық экономикалық комиссиямен өзара іс-қимылы қағидаларына сәйкес (бұдан әрі – Өзара іс-қимыл қағидалары) тиісті мемлекеттік органдармен және басқа ұйымдармен келісуді қамтамасыз етеді.

      Уәкілетті орган уәкілетті органның сұрау салуы бойынша берілген ұстанымдарды ескере отырып, ұсынылатын кедендік-тарифтік шаралармен келісу/келіспеу туралы Қазақстан Республикасының шоғырландырылған ұстанымын қалыптастырады және Өзара іс-қимыл қағидаларында көзделген тәртіпте және мерзімдерде ЕЭК-ны хабардар етеді.

      Қазақстан Республикасының ұстанымымен ЕЭК ұсынысы немесе ЕАЭО мүше мемлекеттердің мемлекеттік органдарының қағидаттық келіспеуі бойынша мемлекеттік органдардың және/немесе басқа да мүдделі ұйымдардың қағидаттық келіспеушілігі болған жағдайда ЕЭК ұсынысы және уәкілетті органның тиісті қорытындысы Қазақстан Республикасының түпкілікті шоғырландырылған ұстанымын әзірлеу үшін ВАК-та қаралады.

      Ескерту. 12-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Сауда және интеграция министрінің м.а. 12.09.2023 № 342-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3 тарау. Тарифтік емес шараларды қолдану туралы ұсыныстарды қарау тәртібі

      13. Кедендік-тарифтік шараларды қолдану туралы ұсыныстарды мемлекеттік органдар мен жеке немесе заңды тұлғалар уәкілетті органға ұсынады, осы Қағидалардың 22-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда,

      14. Жеке немесе заңды тұлғаның тарифтік емес шараны қолдану жөніндегі ұсынысы жазбаша өтініш түрінде ұсынылады, оған осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес 1-нысан бойынша тарифтік емес шараларды қолдану туралы жеке немесе заңды тұлға ұсынатын мәліметтер тізбесі қоса беріледі.

      15. Мемлекеттік органдардың тарифтік емес шараны қолдану туралы ұсыныстары жазбаша өтініш түрiнде ұсынылады, оған осы қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес 2-нысан бойынша тарифтік емес шараларды қолдану туралы мәліметтер тізбесі қоса беріледі.

      16. Осы Қағидалардың 14 және 15-тармақтарында көзделген қандай да бір мәліметтер болмаған не көрсетілген тармақтардың талаптарына сәйкес келмейтін мәліметтер ұсынылған жағдайда, сондай-ақ ұсынылып отырған тарифтік емес шараның орындылығын белгілеу үшін қосымша нақтылайтын ақпарат алу қажет болған кезде уәкілетті органда тарифтік емес шараны қолдану туралы ұсыныс тіркелген сәттен бастап күнтізбелік 15 күн ішінде уәкілетті орган жеке немесе заңды тұлғаның немесе мемлекеттік органның атына тиісті мәліметтерді ұсыну туралы хат жібереді.

      17. Уәкілетті орган, осы Қағидалардың 14, 15 және 16-тармақтарында көзделген ақпаратты алғаннан кейін, Қазақстан Республикасының халықаралық міндеттемелерін ескере отырып, күнтізбелік 30 күн ішінде тарифтік емес шараны қолданудың экономикалық орындылығына талдау жүргізеді. Қажет болған жағдайда, уәкілетті орган мемлекеттік органдарға және басқа да ұйымдарға тиісті сұрау салу жібереді.

      18. Ұсынылатын тарифтік емес шараларды қолданудың орындылығын талдаудың оң нәтижесі болған жағдайда уәкілетті орган 15 жұмыс күні ішінде тарифтік емес шараны қолданудың орындылығы туралы қорытындыны дайындайды және шешім қабылдау үшін ВАК-қа жібереді.

      19. Уәкілетті орган Қағиданың 16-тармағына сәйкес жеке немесе заңды тұлғадан немесе мемлекеттік органнан сұратқан ақпаратты ұсынбаған немесе қате ақпарат ұсынған жағдайда, сондай-ақ тарифтік емес сипаттағы шараларды қолданудың орындылығын талдаудың теріс нәтижесі болған жағдайда, уәкілетті орган 15 күнтізбелік күн ішінде жеке немесе заңды тұлғаға немесе мемлекеттік органға тарифтік емес шараларды қолдану туралы ұсынысты одан әрі қарай қарастыруға негізделген бас тартуды жібереді.

      20. ВАК-тың:

      тарифтік емес шараны қолдану туралы оң шешімі болған жағдайда, ол бойынша шешімді ЕЭК қабылдайды, уәкілетті орган бұл ұсыныстың ВАК отырысының хаттамалары уәкілетті органда тіркелген сәттен бастап 5 жұмыс күні ішінде ЕЭК-ке ұсынылуын қамтамасыз етеді;

      Қазақстан Республикасының тарифтік емес шараларды қолдануы туралы оң шешімі болған жағдайда, ол бойынша уәкілетті орган, сол сияқты мемлекеттік орган қабылдайтын шешім Заңның 17-бабының 2-тармағына сәйкес тиісті құқықтық акт қабылдау арқылы қамтамасыз етіледі.

      21. Тарифтік емес шараны қолдану туралы ұсыныс бойынша ВАК теріс шешімі болған жағдайда, уәкілетті орган ВАК отырысының хаттамасы уәкілетті органда тіркелген сәттен бастап 10 күнтізбелік күн ішінде жеке немесе заңды тұлғаға негізделген бас тартуды жібереді.

      22. Егер тарифтік емес шараны қолдану туралы ұсыныстар ЕЭК-тан, оның ішінде ЕАЭО-ға мүше мемлекеттерден келіп түссе, уәкілетті орган оларды Өзара әрекеттесу қағидаларына сәйкес мүдделі мемлекеттік органдармен және өзге де ұйымдармен келісуді қамтамасыз етеді.

      Уәкілетті органның сұрауы бойынша берілген ұстанымдарды ескере отырып, ұсынылып отырған тарифтік емес шаралармен келісу/келіспеу туралы, Қазақстан Республикасының шоғырланған ұстанымын қалыптастырады және Өзара іс-қимыл қағидаларында көзделген тәртіппен және мерзімде ЕЭК-ті хабардар етеді.

      Егер ЕЭК-ның ұсынысы бойынша мемлекеттік органдардың және/немесе басқа мүдделі ұйымдардың принципті келіспеушіліктері немесе ЕАЭО-ға мүше мемлекеттердің Қазақстан Республикасының ұстанымымен түбегейлі келіспеушілігі болса, Қазақстан Республикасының түпкілікті шоғырландырылған ұстанымын әзірлеу үшін ЕЭК-тің ұсынысы және уәкілетті органның тиісті қорытындысы ВАК-та қаралады.

4 тарау. Сауда шараларын қолдану туралы ұсыныстарды қарау тәртібі

      23. Сауда шараларын қолдану туралы ұсынысты ұқсас немесе тікелей бәсекелес тауардың өндірушісі және/немесе өндірушілер бірлестігі (бұдан әрі – өндірушілер) "Үшінші елдерге қатысты арнайы, демпингке қарсы және өтемақы шаралары туралы" 2015 жылғы 8 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының 32-бабына сәйкес, осы баптың 1-тармағын қоспағанда, ЕЭК-ға жолдайды (береді).

      Сауда шараларын қолдану мақсаттары үшін ұқсас тауар – тергеп-тексеру (қайта тергеп-тексеру) объектiсi болып табылатын немесе болуы мүмкiн тауарға толығымен сәйкес келетiн тауар не мұндай тауар болмағанда, тергеп-тексеру (қайта тергеп-тексеру) объектiсi болып табылатын немесе болуы мүмкiн тауардың сипаттамаларына жақын сипаттамалары бар басқа тауар түсініледі.

      24. Уәкілетті орган өндірушілердің сауда шараларын қолдану жөніндегі бастамаларына қолдау көрсетуі үшін осы Қағидалардың 22-тармағына сәйкес өтініш беруші ЕЭК-ға жіберген материалдарды (ақпаратты) уәкілетті органға береді.

      25. Уәкілетті орган осы Қағидалардың 24-тармағында көзделген материалдарды (ақпаратты) алғаннан кейін келіп түскен материалдар (ақпарат) уәкілетті органда тіркелген сәттен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде Қазақстан Республикасының халықаралық міндеттемелерін ескере отырып, осы шараны қолданудың Қазақстан Республикасының саласына әсеріне талдау жүргізеді. Қажет болған жағдайда талдау мақсаттары үшін уәкілетті орган мүдделі мемлекеттік органдарға, өзге де ұйымдарға уәкілетті орган белгілеген мерзімде сұрау салу жібереді.

      26. Осы Қағидалардың 25-тармағында көзделген талдаудың нәтижелері бойынша уәкілетті орган тиісті талдау аяқталған сәттен бастап 3 айдан аспайтын мерзімде ЕЭК-ға Қазақстан Республикасының ұстанымы туралы хабарлайды.

      27. Егер сауда шарасын қолдану туралы ұсыныс ЕЭК-тен келіп түссе, уәкілетті орган оны Шартқа № 8 қосымшада белгіленген тәртіппен және мерзімде мүдделі мемлекеттік органдармен, өзге де ұйымдармен келісуді қамтамасыз етеді.

      Уәкілетті орган уәкілетті органның сұрау салуы бойынша берілген ұстанымдарды ескере отырып, Қазақстан Республикасының ұсынылып отырған сауда шараларымен келісу/келіспеу туралы ұстанымын қалыптастырады және Шартқа № 8 қосымшада белгіленген тәртіппен және мерзімде ЕЭК-ға хабарлайды.

      ЕЭК ұсынысы бойынша Мемлекеттік органдардың және/немесе өзге де мүдделі ұйымдардың қағидатты келіспеушіліктері болған кезде немесе Қазақстан Республикасының позициясымен ЕАЭО мүше мемлекеттердің уәкілетті мемлекеттік органдарының қағидатты келіспеуі, Қазақстан Республикасының түпкілікті шоғырландырылған ұстанымын әзірлеу үшін ЕЭК ұсынысы мен уәкілетті органның тиісті қорытындысы ВАК-та қаралады.

5 тарау. Өтемақы шараларын қолдану туралы ұсыныстарды қарау тәртібі

      28. Өтемақы шарасын қолдану туралы ұсынысты уәкілетті органға мемлекеттік органдар немесе ұқсас тауарды ұлттық өндіруші немесе қатысушыларының қатарына ұлттық экономика саласын құрайтын өндірушілер кіретін осындай өндірушілер бірлестігі (бұдан әрі – өтініш беруші) жазбаша өтініш түрінде ұсынады, оған осы Қағиданың 3-қосымшасына сәйкес 1-нысан бойынша өтемақы шараларын қолдану туралы өтініш беруші немесе мемлекеттік органдар ұсынатын мәліметтер тізбесі қоса беріледі.

      Сауда шараларын қолдану мақсаттары үшін ұқсас тауар - тауарды өндіру, ЕАЭО мүше мемлекеттің аумағынан әкету немесе тасымалдау кезінде өзіндік ерекшелікті субсидия пайдаланылатын тауарға толығымен сәйкес келетін тауар не мұндай тауар болмағанда тауарды өндіру, ЕАЭО мүше мемлекеттің аумағынан әкету немесе тасымалдау кезінде өзіндік ерекшелікті субсидия пайдаланылатын тауардың сипаттамасына жақын сипаттамасы бар басқа тауар түсініледі

      29. Қажет болған жағдайда, сондай-ақ осы Қағидалардың 28-тармағында көзделген қандай да бір мәліметтер болмаған немесе көрсетілген тармақтың талаптарына сәйкес келмейтін мәліметтер ұсынылған жағдайда, уәкілетті орган өтініш берушінің атына № 28 қосымшаға сәйкес өнеркәсіптік субсидияларды берудің бірыңғай қағидалары туралы хаттаманың 29-тармағында белгіленген мерзімде жетіспейтін мәліметтерді не дұрыс мәліметтерді беру туралы хат жібереді.

      30. Өтеумдік шарасын қолдану туралы ұсыныс мынадай негіздер бойынша қабылданбайды:

      өтініш берушінің Ереженің 28 және 29-тармақтарында белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;

      осы Қағидалардың 3-қосымшада көрсетілген мәліметтерді ұсынбау;

      өтініш беруші ұсынған мәліметтердің анық еместігі.

      31. Уәкілетті орган осы Қағидалардың 28 және 29-тармақтарында көзделген өтінім мен ақпаратты алғаннан кейін Заңның 22-1-бабына сәйкес ЕАЭО мүше мемлекеттерге қатысты өтемақы шараларын қолданудың орындылығы туралы қорытындыны дайындау мақсатында тергеп-тексеру жүргізеді.

      32. Өтініш беруші өтінішті тергеп-тексеру басталғанға дейін немесе оны жүргізу барысында кері қайтарып алуы мүмкін.

  Сыртқы сауда қызметін
реттеудің кедендік-тарифтік,
тарифтік емес, сауда және
өтемақы шараларын қолдану,
өзгерту немесе олардың күшін
жою туралы ұсыныстарды қарау
қағидаларына
1-қосымша
  1-нысан

Кедендік-тарифтік реттеу шараларының қолданылуы туралы жеке немесе заңды тұлға ұсынатын мәліметтер тізбесі

      1. Жеке немесе заңды тұлға туралы ақпарат (мекенжайы, телефоны, факс, E-mail, тіркелген жері, басшының тегі, аты, жөні (ол бар болса)).

      2. Тауардың атауы, оның ішінде Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасының (бұдан әрі – ЕАЭО СЭҚ ТН) коды;

      3. Кәсіпорынның алдыңғы үш жылдағы өндірістік-шаруашылық көрсеткіштері:

      1) заттай және құндық мәндегі тауарды өндіру/тұтыну көлемі;

      2) кедендік-тарифтік шараны қолдану ұсынылатын шикізат тауарды заттай және құндық мәнде (елді көрсете отырып) сату, оның ішінде экспортқа шығару көлемі;

      3) кәсіпорынның өндірістік қуаты мен жүктемесі (пайыздық мәнде);

      4) кәсіпорын өндірісінің рентабельділігі (пайыздық мәнде);

      5) кәсіпорынның пайдасы/шығындары;

      6) кәсіпорында жұмыспен қамтылғандар (еңбекшілер) саны;

      7) кәсіпорынның мемлекеттік бюджетке аударған салықтарының сомасы, оның ішінде қосылған құн салығы (бұдан әрі-ҚҚС), корпоративтік табыс салығы.

      4. Келесі үш жылға арналған заттай және құндық мәндегі тауарды өндіру/тұтыну бойынша жоспарлар, сондай-ақ кедендік-тарифтік шараны қолдану ұсынылатын дайын тауарды өткізу көлемі, оның ішінде экспортқа шығаратын тауар көлемі (елін көрсете отырып) шығару.

      5. Мынадай мәліметтерді қамтитын кедендік-тарифтік шараны қолдану қажеттілігінің негіздемесі:

      1) тауардың қасиеттері, функционалдық мақсаты және пайдалану саласы көрсетілген сипаттамасы;

      2) Қазақстан Республикасының аумағындағы тауарды негізгі тұтынушылар немесе тұтынушылар тобы туралы деректер (Қазақстан Республикасындағы және одан тыс жерлердегі тауарларды негізгі өндірушілер/өндірушілер тобы туралы);

      3) Қазақстан Республикасының және/немесе ЕАЭО-ға мүше мемлекеттердің аумағында өндірілетін және (немесе) үшінші елдерде өндірілетін ұқсас тауарлармен бірге кедендік-тарифтік шараны қолдану ұсынылатын тауардың салыстырмалы сипаттамасы (егер мұндай мүмкіндік болған жағдайда);

      4) кәсіпорынның (саланың) қаржы-экономикалық жай-күйіне кедендік-тарифтік шараны қолданудан экономикалық әсерді бағалауды (сипаттамасын) қамтитын қаржы-экономикалық негіздеме.

      6. Кедендік әкелу бажының мөлшерлемесін арттыру туралы ұсыныс болған жағдайда басқа елдерден импортталатын ұқсас тауарлардың бағасы және ішкі нарықтағы тауардың бағасы туралы алдыңғы үш жылдағы деректерді көрсету қажет.

      7. Кедендік әкелу бажының мөлшерлемесін төмендету туралы ұсыныс болған жағдайда, алдыңғы үш жылдағы мынадай деректер қосымша көрсетілсін:

      1) импортталатын шикізат құнының үлесін көрсете отырып, дайын өнімнің (дайын бұйымның) өзіндік құнының орташаланған құрылымы;

      2) шикізатты импорттау кезіндегі шығындар (кедендік құн, кедендік баж, кедендік алым, акциздер, дайын өнімге және импортталатын шикізатқа ҚҚС);

      3) орташаланған көлік шығыстары (импорттау пунктінен тұтынушыға дейін, ел ішіндегі өндіру пунктінен тұтынушыға дейін);

      4) басқа елдерден импортталатын ұқсас тауарлардың (шикізаттың) бағасы және ішкі нарықтағы осы тауардың бағасы, сондай-ақ импорттың көлемі мен экспорттаушы елдің атауы.

      8. Егер ұсыныста ЕАЭО СЭҚ ТН кодтық белгілеуді нақтылау бөлігінде өзгерістер енгізу көзделсе, онда ол сондай-ақ мынадай ақпаратты қамтуы тиіс:

      1) осы тауар (тауарлардың түрі) көптеген ұқсас тауарлардан біркелкі бөлінуі мүмкін оған сәйкес өлшем шарттар (жіктеу белгілері);

      2) ЕАЭО СЭҚ ТН-да жеке позицияны бөлу ұсынылатын тауар туралы: жиынтықтау, тағайындау, жұмыс принципі, құрамы (егер сыныптау өлшемшарты қандай да бір заттардың болуы болса), қайта өңдеу процестері (егер сыныптау өлшемшарты тауарды өңдеу түрі немесе тауарды өңдеу дәрежесі болып табылса), техникалық сипаттамалар (егер сыныптау өлшемшарты тауардың салмағы, мөлшері, қуаты, өнімділігі, өзге де техникалық сипаттамалары болып табылса);

      3) тауарлардың жекелеген санаттарына қатысты ЕЭО СЭҚ ТН позициясын бөлуге ұсынылатын өлшемшарттарға тауардың сәйкестігін тексеруге мүмкіндік беретін қолда бар әдістер туралы.

      9. Кедендік әкету бажын қолдану туралы ұсыныс болған жағдайда, қосымша мынадай деректерді көрсету қажет:

      1) дайын тауардың өзіндік құнындағы кедендік әкету бажының үлесі (егер ол белгіленген болса);

      2) келесі үш жылға жоспарланған экспорттың (заттай және құндық мәнде) көлемі мен әлеуетті өткізу нарықтары (елдері);

      3) өндіруді жеке немесе заңды тұлға жүзеге асыратын дайын тауар құрамындағы оған қатысты әкету кедендік бажын қолдану ұсынылатын тауар құнының үлесі;

      4) өндірілетін өнімді негізгі тұтынушы-елдер туралы ақпарат;

      5) өндірілетін өнімді негізгі өткізу нарықтарына дейін жеткізу бойынша шығыстар туралы ақпарат.

  2-нысан

Кедендік-тарифтік реттеу шараларын қолдану туралы мемлекеттік органдар ұсынатын мәліметтер тізбесі

      1. Қарастырылып отырған тауар нарығы бойынша, оның ішінде негізгі тауар өндірушілер/тұтынушылар, олардың мекен-жайлары мен байланыстары көрсетілген Қазақстан Республикасындағы ағымдағы жағдай.

      2. Алдыңғы үш жылдағы қарастырылып отырған тауарды өндіру/тұтыну/өткізу саласындағы жалпы жағдай және келесі үш жылға арналған болжам (заттай және құндық көрсеткіштерді, оның ішінде өндіріс/тұтыну/өткізу көлемін, жұмыспен қамтылғандар санын көрсете отырып).

      3. Экономика саласына және осы саланың кәсіпорындарына ықтимал әсерін бағалауды қоса алғанда, кедендік-тарифтік шараны қолданудан экономикалық әсер.

      4. Өндірістік қуаттар және олардың негізгі өндірушілердің/тұтынушылардың жүктелу деңгейі.

      5. Қарастырылып отырған тауарды негізгі жеткізуші елдер/тұтынушылар.

      6. Кедендік-тарифтік шараны қолданудан республикалық бюджеттің болжамды шығындар.

      7. Қазақстан Республикасының, ЕАЭО мүше-мемлекеттер, үшінші елдер аумағында (егер мұндай мүмкіндік болған жағдайда) өндірілетін, ұқсас тауарлармен салыстырғанда кедендік-тарифтік шараны енгізу ұсынылатын тауардың салыстырмалы сипаттамасы;

      8. ЕАЭО мүше-мемлекеттердің, үшінші елдердің (егер мұндай мүмкіндік болған жағдайда) негізгі тауар өндірушілер немесе тұтынушылары тобы туралы деректер.

      9. Ұсыныста ЕАЭО СЭҚ ТН-ға кодтық белгілеуді нақтылау бөлігінде өзгерістер енгізу көзделген жағдайда, онда ол мынадай ақпаратты қамтуы тиіс:

      1) көптеген ұқсас тауарлардан біркелкі бөлінуі мүмкін тауар (тауар түрлері) қатысты өлшемшартар (сыныптамалық белгілер);

      2) ЕАЭО СЭҚ ТН-да жеке позицияны бөлу ұсынылатын тауар туралы: жиынтықтау, тағайындау, жұмыс принципі, құрамы (егер сыныптау өлшемшарты қандай да бір заттардың болуы болып табылса), қайта өңдеу процестері (егер сыныптау өлшемшарты тауарды өңдеу түрі немесе тауарды өңдеу дәрежесі болып табылса), техникалық сипаттамалар (егер сыныптау өлшемшарты тауардың салмағы, мөлшері, қуаты, өнімділігі, өзге де техникалық сипаттамалары болып табылса);

      3) тауарлардың жекелеген санаттарына қатысты ЕЭО СЭҚ ТН позициясы ретінде бөлуге ұсынылатын өлшемшарттарға тауардың сәйкестігін тексеруге мүмкіндік беретін қолда бар әдістер туралы.

      10. Кедендік әкету бажын қолдану туралы ұсыныс болған жағдайда мынадай деректерді көрсету қажет:

      1) Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі тауарды негізгі тұтынушылар немесе тұтынушылар тобы туралы;

      2) экспорт көлемі бойынша жоспарлар (заттай және құндық мәнде);

      3) өндірілетін өнімді негізгі тұтынушы елдері туралы ақпарат;

      4) өндірілетін өнімді негізгі өткізу нарықтарына дейін жеткізу бойынша шығыстар туралы ақпарат;

      5) салаға әсері және осы тауарға ішкі нарықтың қажеттілігі.

  Сыртқы сауда қызметін
реттеудің кедендік-тарифтік,
тарифтік емес, сауда және
өтемақы шараларын қолдану,
өзгерту немесе олардың күшін
жою туралы ұсыныстарды қарау
қағидаларына
2-қосымша
  1-нысан

Тарифтік емес шараларды қолдану туралы жеке немесе заңды тұлға ұсынатын мәліметтер тізбесі

      1. Жеке немесе заңды туралы ақпарат (мекен-жайы, телефоны, факс, E-mail, тіркелген орны, басшының, аты, жөні (ол бар болса).

      2. Тауардың атауы, оның ішінде Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасының (бұдан әрі – ЕАЭО СЭҚ ТН) коды;.

      3. Тауарлардың сипаттамасы, қасиеттері, сипаттамалары, функционалдық мақсаты және пайдалану саласы.

      4. Бұл шараны қолдану туралы салалық мемлекеттік органның оң қорытындысы.

      5. Тауарларды негізгі өндірушілер, өндірушілер немесе тұтынушылар топбы, тұтынушылар, оның ішінде Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде, тауарлар нарығының сандық және құндылық сипаттамасы және сипаттамалары (мүмкіндік болса) туралы мәліметтер

      6. Алдыңғы үш жылдағы тауарлар өндіру көлемі (бар болса).

      7. Алдыңғы үш жылдағы тауарларды заттай және құндылық мәнде, (өлшем бірлігі көрсетіліп) оның ішінде (елін көрсете отырып) сату көлемі (бар болса) экспорт.

      8. Алдыңғы үш жылда тауарларды тұтыну көлемі.

      9. Ішкі нарықтағы тауарларды әкелу/әкетуден келтірілген зиянды негіздейтін ақпарат (әкету/әкелу шектелген кезде).

      10. Тауарлардың (шикізаттың) өзіндік құнын дайын өнімнің орташа нарықтық құны бойынша үлесі (егер ұсыныс басқа өнім шығаруға пайдаланылатын өнімге қатысты болса).

      11. Шығарылатын өнімді негізгі тұтынушы елдері туралы ақпарат.

      12. Өткен үш жылдағы негізгі нарықтарға шығарылатын өнімді жеткізу бойынша шығыстар туралы ақпарат (бар болса).

      13. Шараны қолданудан болатын экономикалық әсерді сипаттайтын қаржы-экономикалық негіздеме, кәсіпорынға ықтимал әсерді бағалау, оның ішінде:

      жеке немесе заңды тұлғаның компаниясының алдыңғы үш жылдағы өндірістік рентабельділігі (бар болса);

      өткен үш жылдағы кәсіпорындардың пайдасы/шығындары (бар болса);

      кәсіпорындағы жеке және заңды тұлғаның (саласы) жұмыспен қамтылған қызметкерлер (еңбекшілер) саны;

      жеке және заңды тұлғаның кәсiпорыны, мемлекеттiк бюджетке аударылған салықтар сомасы (бар болса), оның iшiнде қосылған құн салығы, өткен үш жылдағы корпоративтiк табыс салығы.

  2- нысан

Тарифтік емес шараларды қолдану туралы мемлекеттік органдар ұсынатын мәліметтер тізбесі

      1. Тауардың атауы, оның ішінде ЕАЭО СЭҚ ТН коды.

      2. Тауардың қасиеттері, сипаттамалары, функционалдық мақсаты және пайдалану саласы көрсетілген сипаттамасы.

      3. Негізгі тұтынушылары немесе тұтынушылар тобы туралы мәліметтер.

      4. Сипаттама және сипаттамалары, оның ішінде сандық және құндық тауар нарығы (мүмкіндік болса).

      5. Алдыңғы үш жылда тауар өндіру көлемі.

      6. Қазақстан Республикасындағы өндіріс қуаты және олардың жүктеме деңгейі.

      7. Дайын өнімнің орташа нарықтық құнындағы тауарлардың (шикізаттың) өзіндік құнының үлесі (егер ұсыныс басқа өнім шығаруға пайдаланылатын өнімге қатысты болса).

      8. Экспорт/импорт көлемі бойынша жоспарлар (заттай және құндық мәнінде).

      9. Өндірілген өнімді негізгі тұтынушы елдер туралы ақпарат.

      10. Өнімдерді ірі нарықтарға жеткізу бойынша шығыстар туралы ақпарат.

      11. Ішкі нарықтағы тауарларды әкелу/әкетуден келтірілген зиянды негіздейтін ақпарат (өндіру көлемі, тұтыну және басқа да мәліметтер).

  Сыртқы сауда қызметін
реттеудің кедендік-тарифтік,
тарифтік емес, сауда және
өтемақы шараларын қолдану,
өзгерту немесе олардын күшін
жою туралыұсыныстарды қарау
қағидаларына
3-қосымша
  1-нысан

Өтініш беруші немесе мемлекеттік органдар ұсынатын өтемдік шараларын қолдану туралы мәліметтер тізбесі

      1. Өтініш беруші туралы ақпарат (мекенжайы, телефоны, факс, E-mail, тіркелген жері, басшының тегі, аты, жөні (ол бар болса)

      2. Тауардың сипаттамасы (Еуразиялық экономикалық одақтың сыртқы экономикалық қызметінің тауар номенклатурасының коды);

      3. Ерекше субсидияның болуы, сипаты мен көлемі туралы мәліметтер;

      4. Субсидияланатын тауар өндірушілер туралы мәліметтер;

      5. Ұқсас тауарды ұлттық өндірушілер туралы мәліметтер;

      6. Өтініш беру алдында 3 (үш) күнтізбелік жылдағы Қазақстан Республикасының аумағына субсидияланатын тауарды әкелу көлемінің өзгеруі туралы мәліметтер;

      7. Қазақстан Республикасының аумағынан ұқсас тауарды басқа ЕАЭО мүше мемлекеттердің аумағына әкету көлемінің өзгеруі туралы мәліметтер;

      8. Субсидияланатын тауарды әкелудің не субсидиялаушы ЕАЭО-ға мүше мемлекеттің нарығынан ұқсас тауарды ығыстыру салдарынан Қазақстан Республикасының экономика саласына келтірілетін залалдың бар екендігінің дәлелдемелері. Субсидияланатын тауарды әкелу салдарынан Қазақстан Республикасының экономика саласына материалдық залал болуының субсидияланатын тауарды әкелу немесе ұқсас тауарларды субсидиялайтын ЕАЭО-ға мүше мемлекеттің нарығынын ығыстыру салдарынан оны келтіру қатерлерінің болу дәлелдемелері ұлттық экономика саласының экономикалық ахуалын сипаттайтын және сандық көрсеткіштерде (оның ішінде тауар өндіру көлемі және оны сату көлемі, ЕАЭО-ға мүше мемлекет нарығындағы тауар үлесі, тауар өндірудің өзіндік құны, тауардың бағасы, өндіріс қуаттарының жүктемесі, еңбек өнімділігі, пайда көлемдері, өндіріс пен тауарлар сату рентабельділігі туралы, Қазақстан Республикасының ұлттық экономика саласына инвестициялар көлемі туралы деректер) көрсетілуі мүмкін объективті факторларға негізделеді;

      9. Өтініш беру алдындағы 3 (үш) күнтізбелік жылдағы ЕАЭО-тың бірыңғай кедендік аумағына ұқсас тауар импорты көлемінің (сандық және құндық мәнде) өзгеруі туралы мәліметтер;

      10. Өтініш беру алдындағы 3 (үш) күнтізбелік жылдағы ЕАЭО-ның кедендік аумағынан ұқсас тауар экспорты көлемінің (сандық және құндық мәнде) өзгеруі туралы мәліметтер;

      11. Талданатын кезеңде Қазақстан Республикасының экономика саласына әсер етуі мүмкін басқа да факторларды талдау.

Об утверждении Правил рассмотрения предложений о применении, об изменении или отмене таможенно-тарифных, нетарифных, торговых и компенсирующих мер регулирования внешнеторговой деятельности

Приказ Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 21 августа 2019 года № 21. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 августа 2019 года № 19288.

      В соответствии с подпунктом 2-3) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 12 апреля 2004 года "О регулировании торговой деятельности", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила рассмотрения предложений о применении, об изменении или отмене таможенно-тарифных, нетарифных, торговых и компенсирующих мер регулирования внешнеторговой деятельности.

      2. Департаменту внешнеторговой деятельности обеспечить в установленном законодательством порядке:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней со дня государственной регистрации настоящего приказа направление его на казахском и русском языках в республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Институт законодательства и правовой информации Республики Казахстан" для официального опубликования и включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра торговли и интеграции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан
Б. Султанов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
"_____"______________

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан
"_____"______________

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство
национальной экономики
Республики Казахстан
"_____"______________

  Утверждены
приказом Министра торговли и интеграции
Республики Казахстан
от 21 августа 2019 года № 21

Правила рассмотрения предложений о применении, об изменении или отмене таможенно-тарифных, нетарифных, торговых и компенсирующих мер регулирования внешнеторговой деятельности

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила рассмотрения предложений о применении, об изменении или отмене таможенно-тарифных, нетарифных, торговых и компенсирующих мер регулирования внешнеторговой деятельности (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 2-3) статьи 7 Закона Республики Казахстан от 12 апреля 2004 года "О регулировании торговой деятельности" (далее – Закон) и определяют порядок рассмотрения уполномоченным органом предложений о применении, об изменении или отмене (далее – применение) таможенно-тарифных, нетарифных, торговых и компенсирующих мер регулирования внешнеторговой деятельности.

      2. Для целей настоящих Правил используются следующие основные понятия:

      1) таможенно-тарифная мера – установление, изменение или отмена таможенных пошлин, тарифных льгот, тарифных квот, тарифных преференций;

      2) производитель субсидируемого товара – производители товара, субсидируемого государством-членом Евразийского экономического союза (далее – ЕАЭС).

      3) нетарифная мера – установление, изменение или отмена запретов, количественных ограничений, исключительного права, автоматического лицензирования (наблюдения), разрешительного порядка;

      4) уполномоченный орган в области регулирования торговой деятельности (далее – уполномоченный орган) – центральный исполнительный орган, формирующий торговую политику и осуществляющий руководство, а также межотраслевую координацию в сфере торговой деятельности.

      Иные понятия, используемые в настоящих Правилах, применяются в соответствии с Законом и Договором о Евразийском экономическом союзе от 29 мая 2014 года, ратифицированным Законом Республики Казахстан от 14 октября 2014 года "О ратификации Договора о Евразийском экономическом союзе" (далее – Договор).

Глава 2. Порядок рассмотрения предложений о применении таможенно-тарифных мер

      3. Предложение о применении таможенно-тарифных мер представляется в уполномоченный орган центральными государственными органами (далее – государственные органы) и физическими лицами, в том числе, зарегистрированными в качестве индивидуальных предпринимателей в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – физические лица), и юридическими лицами, созданными в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – юридические лица), за исключением случаев, предусмотренных пунктом 12 настоящих Правил.

      4. Предложение физического или юридического лица о применении таможенно-тарифной меры представляется в виде письменного обращения, к которому прилагается перечень сведений, предоставляемый физическим или юридическим лицом о применении мер таможенно-тарифного регулирования по форме 1 согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      5. Предложение государственного органа о применении таможенно-тарифной меры представляется в виде письменного обращения, к которому прилагается перечень сведений, предоставляемый государственным органом о применении мер таможенно-тарифного регулирования по форме 2 согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      6. В случае отсутствия каких-либо сведений, предусмотренных пунктами 4 и 5 настоящих Правил, либо представления сведений, не соответствующих требованиям указанных пунктов, уполномоченный орган направляет в адрес физического или юридического лица, или государственного органа письмо о предоставлении недостающих сведений либо корректных сведений в течение 15 календарных дней с момента регистрации предложения о применении таможенно-тарифных мер в уполномоченном органе.

      7. Уполномоченный орган после получения сведений, предусмотренных пунктами 4, 5 и 6 настоящих Правил, проводит анализ экономической целесообразности применения таможенно-тарифной меры, с учетом международных обязательств Республики Казахстан в течение 30 календарных дней. При необходимости уполномоченный орган направляет запрос в государственные органы и иные организации.

      8. В случае положительных результатов анализа целесообразности применения предложенной таможенно-тарифной меры, уполномоченный орган в течение 15 календарных дней готовит заключение о целесообразности применения таможенно-тарифной меры и направляет его на рассмотрение Межведомственной комиссии по вопросам внешнеторговой политики и участия в международных экономических организациях (далее – МВК), образованной в соответствии с распоряжением Премьер-Министра Республики Казахстан от 16 августа 2017 года № 114-р для принятия решения.

      9. В случае непредставления физическим или юридическим лицом, или государственным органом, запрошенных уполномоченным органом в соответствии с пунктом 6 настоящих Правил недостающих либо корректных сведений, а также в случае отрицательных результатов анализа целесообразности применения таможенно-тарифной меры уполномоченный орган в течение 15 календарных дней направляет физическому или юридическому лицу, либо государственному органу обоснованный отказ о дальнейшем рассмотрении предложения о применении таможенно-тарифной меры.

      10. В случае положительного решения МВК:

      о применении таможенно-тарифной меры, решения по которой принимается Евразийской экономической комиссией (далее – ЕЭК), уполномоченный орган обеспечивает направление в ЕЭК в течение 5 рабочих дней с момента регистрации протокола заседания МВК в уполномоченном органе;

      о применении таможенно-тарифной меры, решение по которой принимается уполномоченным органом, а также государственным органом, обеспечивается принятием соответствующего правового акта в соответствии с подпунктом 2-1) статьи 7, пунктом 1 статьи 16-1 и пунктом 2 статьи 16-2 Закона.

      11. В случае отрицательного решения МВК по предложению о применении таможенно-тарифной меры, уполномоченный орган направляет обоснованный отказ физическому или юридическому лицу в течение 10 календарных дней с момента регистрации протокола заседания МВК в уполномоченном органе.

      12. Если предложение о применении таможенно-тарифных мер поступает от ЕЭК, в том числе, предложения государств-членов ЕАЭС, уполномоченный орган обеспечивает его согласование с соответствующими государственными органами в соответствии с Правилами формирования позиции Правительства Республики Казахстан по вопросам участия в Евразийском экономическом союзе, а также взаимодействия центральных исполнительных органов, государственных органов, непосредственно подчиненных и подотчетных Президенту Республики Казахстан, субъектов квазигосударственного сектора и Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан с Евразийской экономической комиссией, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 октября 2021 года № 703 (далее – Правила взаимодействия) и иными организациями.

      Уполномоченный орган формирует консолидированную позицию Республики Казахстан о согласии/несогласии с предлагаемыми таможенно-тарифными мерами с учетом позиций, предоставленных по запросу уполномоченного органа, и информирует ЕЭК в порядке и сроки, предусмотренными Правилами взаимодействия.

      При наличии принципиальных разногласий государственных органов и/или иных заинтересованных организаций по предложению ЕЭК либо принципиального несогласия государственных органов государств-членов ЕАЭС с позицией Республики Казахстан, предложение ЕЭК и соответствующее заключение уполномоченного органа рассматривается на МВК для выработки окончательной консолидированной позиции Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 12 с изменением, внесенным приказом и.о. Министра торговли и интеграции РК от 12.09.2023 № 342-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Порядок рассмотрения предложений о применении нетарифных мер

      13. Предложение о применении нетарифной меры представляется в уполномоченный орган государственными органами и физическими или юридическими лицами, за исключением случаев, предусмотренных в пункте 22 настоящих Правил.

      14. Предложение физического или юридического лица о применении нетарифной меры представляется в виде письменного обращения, к которому прилагается перечень сведений, предоставляемый физическим или юридическим лицом о применении нетарифных мер по форме 1 согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      15. Предложение государственного органа о применении нетарифной меры представляется в виде письменного обращения, к которому прилагается перечень сведений, предоставляемый государственным органом о применении нетарифных мер по форме 2 согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      16. В случае отсутствия каких-либо сведений, предусмотренных пунктами 14 и 15 настоящих Правил либо представления сведений, не соответствующих требованиям указанных пунктов, а также при необходимости получения дополнительной уточняющей информации, для установления целесообразности предлагаемой нетарифной меры, уполномоченный орган направляет в адрес физического или юридического лица или государственного органа соответствующий запрос в течение 15 календарных дней с момента регистрации предложения о применении нетарифной меры в уполномоченном органе.

      17. Уполномоченный орган после получения сведений, предусмотренных пунктами 14, 15 и 16 настоящих Правил, проводит анализ экономической целесообразности применения нетарифной меры, с учетом международных обязательств Республики Казахстан в течение 30 календарных дней. При необходимости уполномоченный орган направляет запрос в государственные органы и иные организации.

      18. В случае положительных результатов анализа целесообразности применения предложенной нетарифной меры уполномоченный орган в течение 15 календарных дней готовит заключение о целесообразности применения нетарифной меры и направляет его на рассмотрение МВК для принятия решения.

      19. В случае непредставления физическим или юридическим лицом, или государственным органом, запрошенных уполномоченным органом в соответствии с пунктом 16 настоящих Правил недостающих либо корректных сведений, а также в случае отрицательных результатов анализа целесообразности применения нетарифной меры, уполномоченный орган в течение 15 календарных дней направляет физическому или юридическому лицу либо государственному органу обоснованный отказ о дальнейшем рассмотрении предложения о применении нетарифной меры.

      20. В случае положительного решения МВК:

      о применении нетарифной меры, решение по которой принимается ЕЭК, уполномоченный орган обеспечивает направление данного предложения в ЕЭК в течение 5 рабочих дней с момента регистрации протокола заседания МВК в уполномоченном органе;

      о применении Республикой Казахстан нетарифной меры, решение по которой принимается уполномоченным органом, а также государственным органом, обеспечивается принятием соответствующего правового акта в соответствии с пунктом 2 статьи 17 Закона.

      21. В случае отрицательного решения МВК по предложению о применении нетарифной меры, уполномоченный орган направляет обоснованный отказ физическому или юридическому лицу в течение 10 календарных дней с момента регистрации протокола заседания МВК в уполномоченном органе.

      22. Если предложение о применении нетарифных мер поступает от ЕЭК, в том числе, предложения государств-членов ЕАЭС, уполномоченный орган обеспечивает его согласование с заинтересованными государственными органами в соответствии с Правилами взаимодействия и иными организациями.

      Уполномоченный орган формирует консолидированную позицию Республики Казахстан о согласии/несогласии с предлагаемыми нетарифными мерами с учетом позиций, предоставленных по запросу уполномоченного органа, и информирует ЕЭК в порядке и сроки, предусмотренными Правилами взаимодействия.

      При наличии принципиальных разногласий государственных органов и/или иных заинтересованных организаций по предложению ЕЭК либо принципиального несогласия государственных органов государств-членов ЕАЭС с позицией Республики Казахстан, предложение ЕЭК и соответствующее заключение уполномоченного органа рассматривается на МВК для выработки окончательной консолидированной позиции Республики Казахстан.

Глава 4. Порядок рассмотрения предложений о применении торговых мер

      23. Предложение о применении торговых мер подается (предоставляется) производителем и/или объединением производителей аналогичного или непосредственного конкурирующего товара (далее – производители) в ЕЭК в соответствии со статьей 32 Закона Республики Казахстан от 8 июня 2015 года "О специальных, антидемпинговых и компенсационных мерах по отношению к третьим странам", за исключением пункта 1 указанной статьи.

      Для целей применения торговых мер под аналогичным товаром понимается товар, полностью идентичный товару, который является или может стать объектом расследования (повторного расследования), либо в отсутствие такого товара – другой товар, имеющий характеристики, близкие к характеристикам товара, который является или может стать объектом расследования (повторного расследования).

      24. Для оказания уполномоченным органом поддержки инициативы производителей по применению торговых мер, материалы (информация), направленные указанными производителями в ЕЭК в соответствии с пунктом 23 настоящих Правил, предоставляются в уполномоченный орган.

      25. Уполномоченный орган после получения материалов (информации), предусмотренных пунктом 24 настоящих Правил, проводит анализ влияния применения данной меры на соответствующую отрасль Республики Казахстан, с учетом международных обязательств Республики Казахстан в течение 30 календарных дней с момента регистрации поступивших материалов (информации) в уполномоченном органе. При необходимости для целей анализа уполномоченный орган в течение указанного срока направляет запрос в заинтересованные государственные органы и иные организации.

      26. По результатам анализа, предусмотренного пунктом 25 настоящих Правил, уполномоченный орган информирует ЕЭК о позиции Республики Казахстан в сроки, не превышающие 3 месяцев с момента завершения соответствующего анализа.

      27. Если предложение о применении торговой меры поступает из ЕЭК, уполномоченный орган обеспечивает его согласование с заинтересованными государственными органами, иными организациями, в порядке и сроки, установленные разделом VI приложения № 8 к Договору.

      Уполномоченный орган формирует позицию Республики Казахстан о согласии/несогласии с предлагаемыми торговыми мерами с учетом позиций, предоставленных по запросу уполномоченного органа, и информирует ЕЭК, в порядке и сроки, установленные разделом VI приложения № 8 к Договору.

      При наличии принципиальных разногласий государственных органов и/или иных заинтересованных организаций по предложению ЕЭК либо принципиального несогласия уполномоченных государственных органов государств-членов ЕАЭС с позицией Республики Казахстан, предложение ЕЭК и соответствующее заключение уполномоченного органа рассматривается на МВК для выработки окончательной консолидированной позиции Республики Казахстан.

Глава 5. Порядок рассмотрения предложений о применении компенсирующих мер

      28. Предложение о применении компенсирующих мер представляется в уполномоченный орган государственными органами или национальным производителем аналогичного товара или объединением таких производителей (далее – заявитель), в число участников которого входят производители, составляющие отрасль национальной экономики, в виде письменного обращения, к которому прилагается перечень сведений, предоставляемых заявителем или государственными органами о применении компенсирующих мер по форме 1 согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      Для целей применения компенсирующих мер под аналогичным товаром понимается промышленный товар, полностью идентичный товару, при производстве, вывозе с территории государства-члена ЕАЭС или транспортировке которого использовалась специфическая субсидия, либо в отсутствие такого товара – другой товар, который имеет характеристики, близкие к характеристикам товара, при производстве, вывозе с территории государства-члена ЕАЭС или транспортировке которого использовалась специфическая субсидия.

      29. При необходимости, а также в случае отсутствия каких-либо сведений, предусмотренных пунктом 28 настоящих Правил либо представления сведений, не соответствующих требованиям указанного пункта, уполномоченный орган направляет в адрес заявителя письмо о представлении недостающих сведений либо корректных сведений в сроки, установленные пунктом 29 Протокола о единых правилах предоставления промышленных субсидий, согласно приложению № 28 к Договору.

      30. Предложение о применении компенсирующей меры отклоняется по следующим основаниям:

      несоответствие заявителя требованиям, установленных пунктами 28 и 29 настоящих Правил;

      непредставление сведений, указанных в приложении 3 к настоящим Правилам;

      недостоверность представленных заявителем сведений.

      31. Уполномоченный орган после получения обращения и сведений, предусмотренных пунктами 28 и 29 настоящих Правил, проводит расследование в целях подготовки заключения о целесообразности применения компенсирующей меры по отношению к государствам-членам ЕАЭС в соответствии со статьей 22-1 Закона.

      32. Обращение может быть отозвано заявителем до начала расследования или в ходе его проведения.

  Приложение 1
к Правилам рассмотрения
предложений о применении,
об изменении или отмене
таможенно-тарифных,
нетарифных, торговых и
компенсирующих мер
регулирования внешнеторговой деятельности
  Форма 1

Перечень сведений, предоставляемый физическим или юридическим лицом о применении мер таможенно-тарифного регулирования

      1. Информация о физическом или юридическом лице (адрес, телефон, факс, E-mail, место регистрации, фамилия, имя, отчество руководителя (при его наличии).

      2. Наименование товара, в том числе, код товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза (далее – ТН ВЭД ЕАЭС);

      3. Производственно-хозяйственные показатели предприятия за предшествующие три года:

      1) объем производства/потребления товара в натуральном и стоимостном выражениях;

      2) объем реализации товара, в отношении которого предлагается применить таможенно-тарифную меру, в натуральном и стоимостном выражениях (с указанием страны), в том числе, на экспорт;

      3) производственная мощность и загрузка предприятия (в процентном выражении);

      4) рентабельность производства предприятия (в процентном выражении);

      5) прибыль/убытки предприятия;

      6) число занятых (трудящихся) на предприятии;

      7) сумма налогов, перечисленных в государственный бюджет предприятием, в том числе, налог на добавленную стоимость (далее – НДС), корпоративный подоходный налог.

      4. Планы по производству/потреблению товара в натуральном и стоимостном выражениях на последующие три года, а также объем реализации готового товара, в отношении которого предлагается применить таможенно-тарифную меру, в том числе, на экспорт (с указанием страны).

      5. Обоснование необходимости применения таможенно-тарифной меры, содержащее следующие сведения:

      1) описание товара с указанием его свойств, характеристик, функционального назначения и области использования;

      2) данные об основных потребителях или группах потребителей товара на территории Республики Казахстан (об основных производителях/групп производителей товаров в Республике Казахстан и за ее пределами);

      3) сравнительная характеристика товара, в отношении которого предлагается применить таможенно-тарифную меру со схожими товарами, производимыми на территории Республики Казахстан и/или государств-членов ЕАЭС и (или) производимыми в третьих странах (в случае, если есть такая возможность);

      4) финансово-экономическое обоснование, содержащее оценку (описание) экономического эффекта от применения таможенно-тарифной меры на финансово-экономическое состояние предприятия (отрасли).

      6. В случае предложения о повышении ставки ввозной таможенной пошлины указать данные за предшествующие три года о цене схожих товаров, импортируемых из других стран, и цене товара на внутреннем рынке.

      7. В случае предложения о снижении ставки ввозной таможенной пошлины дополнительно указать следующие данные за предшествующие три года:

      1) усредненная структура себестоимости готового продукта (готового изделия) с указанием доли стоимости импортируемого сырья;

      2) затраты при импорте сырья (таможенная стоимость, таможенная пошлина, таможенный сбор, акцизы, НДС на готовый продукт и на импортируемое сырье);

      3) усредненные транспортные расходы (от пункта импорта до потребителя, от пункта производства внутри страны до потребителя);

      4) цена на схожие товары (сырье), импортируемые из других стран и цена данного товара на внутреннем рынке, а также объемы импорта и наименование страны-экспортера.

      8. В случае, если предложение предусматривает внесение изменений в ТН ВЭД ЕАЭС, в части детализации кодового обозначения, то оно также должно содержать следующую информацию:

      1) критерии (классификационные признаки), в соответствии с которыми данный товар (вид товаров) может быть однозначно выделен из множества схожих товаров;

      2) о товаре, для которого предлагается выделить отдельную позицию в ТН ВЭД ЕАЭС: комплектация, назначение, принцип работы, состав (если критерием классификации является содержание каких-либо веществ), процессы переработки (если критерием классификации является вид обработки товара или степень обработки товара), технические характеристики (если критериями классификации являются вес, размер, мощность, производительность, иные технические характеристики товара);

      3) об имеющихся методиках, позволяющих проверить соответствие товара критериям, устанавливаемым предлагаемой к выделению позицией ТН ВЭД ЕАЭС в отношении отдельных категорий товаров.

      9. В случае предложения о применении вывозной таможенной пошлины дополнительно указать следующие данные:

      1) доля вывозной таможенной пошлины в себестоимости готового товара (если она установлена);

      2) объем планируемого экспорта (в натуральном и стоимостном выражении) и потенциальные рынки (страны) сбыта на последующие три года;

      3) доля стоимости товара, в отношении которого предлагается применить вывозную таможенную пошлину, в составе готового товара, производство которого осуществляет физическое или юридическое лицо;

      4) информация об основных странах-потребителях производимой продукции;

      5) информация о расходах по доставке производимой продукции до основных рынков сбыта.

  Форма 2

      Перечень сведений, предоставляемый государственным органом о применении мер таможенно-тарифного регулирования

      1. Текущая ситуация в Республике Казахстан по рынку рассматриваемого товара, в том числе, с указанием основных производителей/потребителей товара, их адресов и контактов.

      2. Общая ситуация в отрасли производства/потребления/реализации рассматриваемого товара за предшествующие три года и прогноз на последующие три года (с указанием натуральных и стоимостных показателей, в том числе, объема производства/потребления, число занятых).

      3. Экономический эффект от применения таможенно-тарифной меры, включая оценку возможного влияния на отрасль экономики и предприятий данной отрасли.

      4. Производственные мощности и уровень их загрузки основных производителей/потребителей.

      5. Основные страны-поставщики/потребители рассматриваемого товара.

      6. Предполагаемые потери республиканского бюджета от применения таможенно-тарифной меры.

      7. Сравнительная характеристика товара, в отношении которого предлагается ввести таможенно-тарифную меру в сравнении со схожими товарами, производимыми на территории Республики Казахстан, государств-членов ЕАЭС, третьих стран (в случае, если есть такая возможность);

      8. Данные об основных производителях или группах потребителей товара государств-членов ЕАЭС, третьих стран (в случае, если есть такая возможность).

      9. В случае, если предложение предусматривает внесение изменений в ТН ВЭД ЕАЭС, в части детализации кодового обозначения, то оно также должно содержать следующую информацию:

      1) критерии (классификационные признаки), в соответствии с которыми данный товар (вид товаров) может быть однозначно выделен из множества схожих товаров;

      2) о товаре, для которого предлагается выделить отдельную позицию в ТН ВЭД ЕАЭС: комплектация, назначение, принцип работы, состав (если критерием классификации является содержание каких-либо веществ), процессы переработки (если критерием классификации является вид обработки товара или степень обработки товара), технические характеристики (если критериями классификации являются вес, размер, мощность, производительность, иные технические характеристики товара);

      3) об имеющихся методиках, позволяющих проверить соответствие товара критериям, устанавливаемым предлагаемой к выделению позицией ТН ВЭД ЕАЭС в отношении отдельных категорий товаров.

      10. В случае предложения о применении вывозной таможенной пошлины указать следующие данные:

      1) об основных потребителях или группах потребителей товара в Республике Казахстан и за рубежом;

      2) планы по объему экспорта (в натуральном и стоимостном выражении);

      3) информация об основных странах-потребителях производимой продукции;

      4) информация о расходах по доставке производимой продукции до основных рынков сбыта;

      5) влияние на отрасль и потребность внутреннего рынка в данном товаре.

  Приложение 2
к Правилам рассмотрения
предложений о применении,
об изменении или отмене
таможенно-тарифных,
нетарифных, торговых и
компенсирующих мер
регулирования внешнеторговой деятельности
  Форма 1

Перечень сведений, предоставляемый физическим или юридическим лицом о применении нетарифных мер

      1. Информация о физическом или юридическом лице (адрес, телефон, факс, E-mail, место регистрации, фамилия, имя, отчество руководителя (при его наличии).

      2. Наименование товара, в том числе, код товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза (далее – ТН ВЭД ЕАЭС).

      3. Описание товара с указанием его свойств, характеристик, функционального назначения и области использования.

      4. Положительное заключение отраслевого государственного органа по применению данной меры.

      5. Данные об основных производителях, группах производителей или потребителях, группах потребителей товара, в том числе, за пределами Республики Казахстан, описание и характеристика, в том числе, количественная и стоимостная, рынка товара (при наличии возможности).

      6. Объем производства товара, за предшествующие три года (при наличии).

      7. Объем реализации товара (с указанием единицы измерения) в натуральном и стоимостном выражениях, в том числе, на экспорт (с указанием страны) за предшествующие три года (при наличии).

      8. Объем потребления товара, за предшествующие три года.

      9. Информация, обосновывающая ущерб от ввоза/вывоза товаров на внутреннем рынке (при ограничении ввоза/вывоза).

      10. Доля стоимости товара (сырья) в средней рыночной стоимости готовой продукции (если предложение касается товара, используемого для производства другого товара).

      11. Информация об основных странах-потребителях производимой продукции.

      12. Информация о расходах по доставке производимой продукции до основных рынков сбыта за предшествующие три года (при наличии).

      13.Финансово-экономическое обоснование, содержащее описание экономического эффекта от применения меры, оценку возможного влияния на предприятие, в том числе:

      рентабельность производства предприятия физического или юридического лица за три предшествующие года (при наличии);

      прибыль/убытки предприятий за три предшествующие года (при наличии);

      число занятых (трудящихся) на предприятии физического или юридические лица (отрасли);

      сумма налогов, перечисленных в государственный бюджет предприятием физического или юридического лица, в том числе, налог на добавленную стоимость, корпоративный подоходный налог за предшествующие три года (при наличии).

  Форма 2

      Перечень сведений, предоставляемый государственным органом о применении нетарифных мер

      1. Наименование товара, в том числе, код ТН ВЭД ЕАЭС.

      2. Описание товара с указанием его свойств, характеристик, функционального назначения и области использования.

      3. Данные об основных потребителях или группах потребителей товара.

      4. Описание и характеристика, в том числе, количественная и стоимостная, рынка товара (при наличии возможности).

      5. Объем производства товара за предшествующие три года.

      6. Производственные мощности в Республике Казахстан и уровень их загрузки.

      7. Доля стоимости товара (сырья) в средней рыночной стоимости готовой продукции (если предложение касается товара, используемого для производства другого товара).

      8. Планы по объему экспорта/импорта (в натуральном и стоимостном выражении).

      9. Информация об основных странах-потребителях производимой продукции.

      10. Информация о расходах по доставке производимой продукции до основных рынков сбыта.

      11. Информация, обосновывающая ущерб от вывоза/ввоза товаров на внутреннем рынке (объемы производства, потребления и другие сведения).

  Приложение 3
к Правилам рассмотрения
предложений о применении,
об изменении или отмене
таможенно-тарифных,
нетарифных, торговых и
компенсирующих мер
регулирования внешнеторговой деятельности
  Форма 1

Перечень сведений, предоставляемый заявителем или государственными органами о применении компенсирующих мер

      1. Информация о заявителе (адрес, телефон, факс, E-mail, место регистрации, фамилия, имя, отчество руководителя (при его наличии);

      2. Описание товара (с указанием страны происхождения и кода товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза);

      3. Сведения о наличии, характере и размере специфической субсидии;

      4. Сведения о производителях субсидируемого товара;

      5. Сведения о национальных производителях аналогичного товара;

      6. Сведения об изменении объема ввоза субсидируемого товара на территорию Республики Казахстан за 3 (три) календарных года, предшествующих дате подачи обращения;

      7. Сведения об изменении объема вывоза аналогичного товара с территории Республики Казахстан на территорию других государств-членов ЕАЭС;

      8. Доказательства наличия ущерба отрасли экономики Республики Казахстан вследствие ввоза субсидируемого товара либо вытеснения аналогичного товара с рынка субсидирующего государства-члена ЕАЭС. Доказательства наличия материального ущерба отрасли экономики Республики Казахстан или угрозы его причинения вследствие ввоза субсидируемого товара, или вытеснения аналогичного товара с рынка субсидирующего государства-члена ЕАЭС основываются на объективных факторах, которые характеризуют экономическое положение отрасли экономики и могут быть выражены в количественных показателях (в том числе, объем производства товара и объем его продаж, доля товара на рынке государства-члена ЕАЭС, себестоимость производства товара, цена товара, данные о загрузке производственных мощностей, производительности труда, размерах прибыли, рентабельности производства и продаж товара, об объеме инвестиций в отрасль экономики Республики Казахстан);

      9. Сведения об изменении объема импорта аналогичного товара (в количественном и стоимостном выражении) на таможенную территорию ЕАЭС за 3 (три) календарных года, предшествующих дате подачи обращения;

      10. Сведения об изменении объема экспорта аналогичного товара (в количественном и стоимостном выражении) с таможенной территории ЕАЭС за 3 (три) календарных года, предшествующих дате подачи обращения;

      11. Анализ других факторов, которые могли оказать влияние на отрасль экономики Республики Казахстан в анализируемый период.