БҰЙЫРАМЫН:
1. "Ұшуды орындау және әуе қозғалысына қызмет көрсету кезінде радиоалмасу фразеологиясының қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 15 қазандағы № 454 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6635 болып тіркелген, 2013 жылғы 24 тамызда "Егемен Қазақстан" газетінің № 197 (28136) санында жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
көрсетілген бұйрықпен бекітілген Ұшуды орындау және әуе қозғалысына қызмет көрсету кезінде радиоалмасу фразеологиясының қағидаларында (бұдан әрі – Қағидалар):
5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"5. ӘҚҚ маршруттарында, әуеайлақ аудандарында әуе қозғалысына қызмет көрсету (бұдан әрі – ӘҚҚ) мақсаттары үшін міндетті хабарлау пункттері (бұдан әрі – МХП), бақылау нүктелері немесе ӘҚҚ тарату шептері белгіленді:
1) ӘҚҚ органдарының жауапкершілік аудандары (аймақтары) арасындағы шекараларда;
2) ӘК ұшу бағытын өзгерту, ӘҚҚ маршруттарының қиылысу, ӘҚҚ маршрутына кіру (шығу) нүктелерінде;
3) көзбен шолып немесе борттық радиолокаторлардың көмегімен танылатын сипаттамалық бағдарларда;
4) биіктікті алу немесе төмендеу (эшелондарды ауыстыру) басталатын нүктелерде, белгіленген ұшу режимдері бар аймақтарда (аудандарда);
5) биіктікті алу, төмендеу және қонуға кіру схемаларының, күту аймақтарының сипаттамалық нүктелерінде.";
6-тармақтың 4) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
"4) нақты ӘК қатысты әуеайлақ, әуе трассалары бойынша, ұшу маршруттарында және авиациялық жұмыстар аудандарында бар шектеулер туралы;";
41-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"41. Тиісті диспетчерлік пункттің (ӘҚҚ органының) диспетчерін шақыру үшін ӘК экипажы оның географиялық орналасқан жерін (шартты атауын) және берілген радиотелефондық шақыру белгісін атайды.
ӘҚҚ бірнеше бағыттары (секторлары) болған кезде диспетчерлік пункттің шақыру белгісіне оларға берілген белгі қосылады.
Қолданылатын үлгі: "Алматы-Бақылау"; "Нұр-Сұлтан-Жақындау".";
89-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"89. Ұшудың жалпы бағытының өзгеруіне байланысты маршруттың бұрылу пунктінде эшелонды ауыстыру үшін ӘК экипажы диспетчерге осы пункттен ұшып өтудің есептік уақытын хабарлайды және бұрылу пунктіне дейін 10 теңіз милі қалғанда эшелонды ауыстыру қажеттілігі туралы баяндайды.";
95-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"95. Экипаж өзінің орналасқан жерін сұрау кезінде немесе ӘК трассадан (ұшу маршрутынан) ауытқыған кезде экипажға азимут және қашықтығы немесе трассаға (ұшу маршрутына) қатысты орналасқан жері туралы ақпарат, кезекті немесе соңғы МХП дейінгі қашықтығы және жүру бағыты, әуе трассасына шығу үшін бұрыштық бұрылыс мәні (ортодромия бойынша ұшу кезінде), ұшу маршруты (олардың осьтік сызығы) беріледі.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 37-кестесінде келтірілген.";
99-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"99. Бастапқы байланыс орнатылған кезде экипаж ATIS немесе МВ арнасының (ол әуежайда болған кезде) ақпаратын қабылдау туралы баяндайды. Егер бастапқы байланыс орнатылған кезде экипаждан ATIS немесе МВ арнасының ақпаратын қабылдау туралы баяндама түспесе, диспетчер экипаждан оны тыңдауды талап етеді.
Егер ӘК экипажы ескірген ATIS радиохабар тарату құралын қабылдау туралы баяндайтын болса, ӘҚҚ органының диспетчері жаңа ақпаратты тыңдауға команда береді.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 88-кестесінде келтірілген.";
140-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"140. Ұшып көтерілу және 200 метр (берілген) биіктікті алғаннан кейін, ал төменгі пайдаланылатын эшелоннан төмен маршрут бойынша ұшу кезінде қауіпсіз авиациялық жұмыстар ауданында әуе кемесінің экипажы диспетчерге ұшу және әуеайлақ ауданынан шығу үшін маневр туралы баяндайды және одан биіктікті алу шарттарын алады.
Үлгі осы Қағидалардың 2-қосымшасының 71-кестесінде келтірілген.";
144-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"Диспетчер экипажға мынаны хабарлайды:
1) ӘК орны (берілген маршруттан ауытқыған кезде);
2) төмендетуге дейін рұқсат етілетін биіктік.
Егер экипаж қонуға кірудің таңдалған жүйесі туралы баяндамаса, диспетчер осы әуеайлақта әуе кемесінің осы түрі үшін мүмкін болатын ең жоғары жүйе бойынша және ұшуды орындаудың пайдаланылатын қағидаларына байланысты қонуға рұқсат береді.
Үлгі осы Қағидалардың 2-қосымшасының 73-кестесінде келтірілген.";
146-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"146. Метеожағдайлар, ҰҚЖ жай-күйі, тіркелу коэффициенті (тежеу тиімділігі) туралы деректер экипажға ATIS немесе МВ әуежайына арнасының ақпараттар өзгерістері болмаған кезде және экипаждың сұрау салуы бойынша барлық жағдайларда беріледі.";
165-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"165. Қонуға көзбен шолып кіру кезінде экипаж жердегі бағдарлармен және ҰҚЖ-мен қажетті көзбен шолып байланыс орнатылғаны туралы хабарлайды. Диспетчер көзбен шолып кіруді орындауға рұқсат береді, ҰҚЖ нөмірін көрсетеді.
ӘДО (ӘАДП) диспетчері бірінен соң бірі ұшып келе жатқан және қонуға көзбен шолып кіруді орындайтын ӘК-мен көзбен шолып байланыс орнату туралы артта ұшып келе жатқан ӘК экипажы баяндағанға дейін, одан кейін қонуға кіруді жалғастыруға және алда тұрған ӘК-ге қатысты эшелондауды дербес ұстап тұруға нұсқау берілген ӘК арасындағы АҰҚ бойынша ұшу үшін белгіленген эшелондау аралықтарын қамтамасыз етеді
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 86-кестесінде келтірілген.";
167, 168 және 169-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"167. ӘК экипажы байланысқа шыққан кезде "Жақындау" диспетчері ӘК-ні таниды және бұл туралы ӘК экипажын (РЛК болған кезде) хабардар етеді, әуе кемесінің экипажына әуеайлақ ауданынан шығу бағытын және эшелонын (биіктігін) береді (SID пайдалану кезінде-берілмейді). ӘК экипажы тұрақты көтерілу режимінде (CCO) маршрутты пайдалануға дайын болған жағдайда, диспетчер әуе жағдайын және әуеайлақ ауданындағы метеожағдайларды ескере отырып, ӘҚҚ бақылау жүйелері бар болған жағдайда тиісті рұқсат береді.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 87-кестесінде келтірілген.
Қажет болған жағдайда диспетчер ӘК экипажынан ӘҚҚ тарату межесінен ұшып өтудің есептік уақытын алады, әуе жағдайы туралы ӘК экипажына хабарлайды, жедел және/немесе метеоақпаратты береді.
168. Эшелонды сатысыз алуға рұқсат беру кезінде трассаға шығу шарттары және ондағы ұшу эшелоны аудандық диспетчерлік пунктпен (бұдан әрі – аудандық ДП) келісіледі.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 87-кестесінде келтірілген.
169. ӘК экипажы байланысқа шыққан кезде "Жақындау" диспетчері одан тарату шептерінен ұшып өту, ұшу эшелоны (биіктігі) және ATIS немесе МВ арнасының ақпаратын қабылдау туралы баяндама алады. Диспетчер ӘК экипажына орналасқан жерін (берілген бағыттан ауытқыған кезде), төмендеуге рұқсат етілетін эшелонды (биіктікті), өту эшелонын, QNH теңіздің орташа деңгейіне келтірілген ҰҚЖ-ның жұмыс шегі деңгейіндегі атмосфералық қысымды (АТІЅ болмаған кезде немесе егер ағымдағы ақпарат берілетін АТІЅ-дан өзгеше болса) және ӘҚҚ бағытын (егер ол белгіленген STAR-дан өзгеше болса) береді.
ӘК экипажы тұрақты төмендеу режимінде (CDO) маршрутты пайдалануға дайын болған жағдайда, диспетчер әуе жағдайын және әуеайлақ ауданындағы метеожағдайларды ескере отырып, ӘҚҚ бақылау жүйелері болған кезде тиісті рұқсат береді.
Тұрақты төмендеу режимінде радиолокациялық бағыттауды (векторлауды) қамтамасыз ету кезінде диспетчер ӘК экипажына болжанатын траекторияның учаскелер (сегменттер) ұзындығының сомасы ретінде қону нүктесіне дейінгі қалған есептік қашықтықты береді.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 88-кестесінде келтірілген.";
175-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"175. Диспетчер әуе кемесі бос тұрған эшелонда трассамен жүруге растама береді немесе әуе жағдайына байланысты эшелонды өзгертуге нұсқау (рұқсат етілген маршрутқа параллель жол желісі бойынша ұшуға байланысты нұсқау) береді. Әуе кемесінің экипажы есеппен төмендеуді бастар алдында ӘҚҚ органынан CDO сұрата алады. ӘҚҚ органы диспетчерлік аудандағы әуедегі жағдайды және метеожағдайларды ескере отырып, ӘҚҚ бақылау жүйесі болған кезде тиісті рұқсат береді (CDO пайдалануға тыйым салады).
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 89-кестесінде келтірілген.";
182 және 183-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"182. АҰҚ бойынша ұшу кезінде ӘК тобының алшақтауы ӘҚҚ органының рұқсаты бойынша ғана орындалады. Жетекші ӘК-нің экипаж командирі ӘҚҚ органының нұсқаулары орындалған сәтке дейін топ алшақтаған кезде ӘК арасындағы эшелондауды ӘК-нің тиісті түрде танылуын және эшелондаудың белгіленген аралықтары қамтамасыз етілгенде қамтамасыз етеді. Бұл жағдайда ӘК-нің әрбір экипажы оған берілген ҚШРЛ кодын белгілейді және өзінің тіркеу нөмірін (шақыру белгісін) пайдалана отырып, ӘҚҚ-ның органымен байланысқа шығады.
183. АҰҚ бойынша ұшу кезінде ӘК тобының түйісуі ӘҚҚ органының рұқсаты бойынша ғана орындалады. ӘҚҚ органының рұқсаты және жетекші ӘК-нің ӘК тобына түйісу басталғаны туралы баяндағаннан кейін жетекші ӘК-нің экипаж командирі топтық ұшуды орындайтын ӘК арасындағы эшелондауды қамтамасыз етеді.
Жетекші ӘК ҚШРЛ-ның тағайындалған кодын сақтайды, ал топтағы қалған ӘК, егер ӘҚҚ органынан басқа нұсқаулар алынбаса, осы кодты "Stand by" режимінде сақтайды.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 89-кестесінде келтірілген.";
223-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"223. Барлық жағдайларда жылдамдықтарды реттеу ҰҚЖ-дан 7 километр (4 теңіз милі) қашықтыққа дейін аяқталуға тиіс.";
144-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"227. Хабарламаның басында қолданылатын "mayday (апат)" сөзі апат туралы хабарламаны көрсетеді, ал хабарламаның басында қолданылатын "pan pan (жеделдік)" сөзі шұғыл хабарламаны көрсетеді. Жағдайға сәйкес, бұл сөздерді апат пен шұғыл жағдайға байланысты алғашқы шақырудың басында үш рет айтқан жөн.";
246-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"246. Жеделдік сигналы бойынша хабар мүмкіндігінше төменде келтірілген тәртіппен берілетін келесі элементтерді қамтиды:
1) шұғылдық сигналы – "pan pan / пан пан" (үш рет беріледі);
2) диспетчерлік пункттің шақыру белгісі;
3) ӘК тану индексі;
4) хабарламаны беру себебі;
5) ӘК командирінің ниеті (шешімі) және экипаждың әрекеті;
6) ӘК орналасқан жері;
7) ұшу эшелоны (биіктігі) және ӘК курсы;
8) кез келген басқа да пайдалы ақпарат.";
288, 289 және 290-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"288. Әрбір ӘК ұшуды қамтамасыз ету барысында ӘҚҚ пункттерінің диспетчерлері аралас ауданға (аймаққа) кіру (шығу) шарттарын өзара келіседі.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 138-кестесінде келтірілген.
ӘК-де RNAV жабдығының параметрлері нашарлаған немесе істен шыққан кезде, ұшу жоспарының 18-тармағында көрсетілген ақпарат қамтылмаған хабарламалармен автоматтандырылған алмасу жағдайында хабарламаны жіберуші ӘҚҚ органы бұл туралы ӘҚҚ қабылдаушы органын АСТ хабарламасын "RNAV OUT OF SERVICE" (RNAV жұмыс істемейді) фразасын пайдалана отырып, ауызша хабарламамен толықтыра отырып хабардар етуге тиіс. Ауызша үйлестіру процесін пайдаланған кезде хабарламаны жіберуші ӘҚҚ органы хабарламаның соңында "RNAV OUT OF SERVICE" (RNAV жұмыс істемейді) сөзін қосуға тиіс. Егер RNAV жоқ болса, "NEGATIVE RNAV" (RNAV жоқ) фразасы қолданылады.
289. Аудандық ДП-ға кіру шарттары ӘҚҚ тарату шебіне шыққанға дейін 5 минуттан кешіктірілмей келісілуге және берілуге тиіс.
290. Аудандық ДП диспетчері ӘК әуеайлақ ауданына кіру алдында ДП диспетчеріне мынаны хабарлайды:
1) әуеайлақ ауданына кіру орны;
2) ӘК келуінің есептік уақыты;
3) рейстің нөмірі мен литері;
4) ӘК шақыру белгісі және жауапкердің ҚШРЛ коды;
5) ұшу эшелоны (биіктігі);
6) қону әуеайлағы және ӘК типі (қажет болған жағдайда).
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 139-кестесінде келтірілген.";
313, 314, 315 және 316-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"313. ӘК ұшып шыққанда кезде, байланысқа шыққан кезде және ӘК экипажы жауапкершілік аймағына ӘК кіруі туралы баяндағанда (ӘҚҚ тарату шептерінің ұшуы), ӘК экипажы мынадай ақпаратты берген жағдайда:
1) ҰАҚ ұсынуға жауапты орган:
межеден ұшып өту уақытын (егер тарату ұшып өту сәтінде жүргізілсе, уақыт хабарланбайды);
ұшу биіктігін (эшелоны) ;
кезекті міндетті хабарламалар пункті (бұдан әрі - МХП) ұшып өтудің, жауапкершілік аймағынан шығудың есептік уақытын (байланысқа шығу уақытын) қабылдайды;
2) журналға белгі қояды;
3) шектес диспетчерлік пункттің диспетчеріне (бұдан әрі – шектес ДП) (AFIS органына), егер мұны үйлестіру шарттары талап етсе, ӘК жауапкершілік аймағына кіруі туралы хабарлайды;
4) сұрау салу бойынша әуе кемесінің экипажына теңіз деңгейіне келтірілген бағыт бойынша ең аз атмосфералық қысымды береді;
5) өзінің иелігіндегі ауа жағдайы, қауіпті метеоқұбырлар туралы ақпаратты (қажет болған жағдайда) береді.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 153-кестесінде келтірілген.
314. ӘК экипажы байланысқа шыққан және жауапкершілік аймағының (ӘҚҚ тарату шебі) шекарасынан ұшып өту туралы баяндама алған кезде, ҰАҚ ұсынуға жауапты орган:
1) ӘК экипажына іргелес ДП (ҰАҚ органы, AFIS) жұмыс жиілігін хабарлайды;
2) іргелес ДП диспетчерінен (ҰАҚ, AFIS органы), егер мұны үйлестіру шарттары талап етсе, ӘК қабылдау туралы растама алады және журналға белгі қояды.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 153-кестесінде келтірілген.
315. ӘК ұшып келген кезде, байланысқа шыққан кезде және ӘК экипажының жауапкершілік аймағының (ӘҚҚ беру шебі) шекарасынан ұшып өту туралы баяндағанда, ӘК экипажынан мынадай ақпаратты берген жағдайда:
1) ҰАҚ ұсынуға жауапты орган:
ұшу уақыты (егер тарату ұшып өту сәтінде жүргізілсе, уақыт хабарланбайды) және МХП атауы;
ұшу биіктігін (эшелоны);
кезекті МХП ұшып өтудің, жауапкершілік аймағынан шығудың есептік уақыты;
қажет болған жағдайда қосалқы әуеайлақты (қону алаңын) қабылдайды;
2) әуе кемесі экипажының сұрау салуы бойынша теңіз деңгейіне келтірілген бағыт бойынша ең аз атмосфералық қысымды береді;
3) ӘК экипажына метеорологиялық ақпаратты және әуе қозғалысы туралы ақпаратты береді (қ ажет болған жағдайда);
4) журналға белгі қояды.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 154-кестесінде келтірілген.
316. ӘК экипажы жауапкершілік аймағынан шығу туралы баяндағаннан кейін ҰАҚ ұсынуға жауапты орган:
1) ӘК экипажына іргелес ДП жиілігін хабарлайды (AFIS органы);
2) іргелес ДП-ның диспетчерінен (AFIS органы), егер мұны үйлестіру шарттары талап етсе, ӘК қабылдау туралы растама алады және журналға белгі қояды.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 154-кестесінде келтірілген.";
мынадай мазмұндағы 13-тараумен толықтырылсын:
"13-тарау. Диспетчерлік аймақта Қөзбен шолып ұшу қағидалары бойынша ұшуларды орындау
318. ӘК ұшып шыққаннан кейін ӘК экипажы әуеайлақтық диспетчерлік пункттің (бұдан әрі – әуеайлақтық ДП) диспетчеріне мынадай ақпаратты хабарлайды:
1) ӘК типі, шақыру белгісі (қажет болған жағдайда, тіркеу нөмірі);
2) ұшу биіктігі;
3) CTR шығу бағыты;
4) CTR-дан шығудың есептік уақыты (визуалды бағдардан ұшып өтудің есептік уақыты);
5) бірінші қону әуеайлағы;
6) жауапкердің ҚШРЛ коды (бар болса).
319. Ұшып шыққан ӘК экипажымен радиобайланысты орнату кезінде әуеайлақ ДП диспетчері:
1) ӘК-ні тану және бұл туралы ӘК экипажын хабардар етуге (бақылау жүйесі болған жағдайда);
2) CTR шығу шарттарын беруге, диспетчерлік аймақ үшін белгіленген КҰҚ бойынша ең төменгі абсолюттік биіктіктен төмен емес биіктікті тағайындауға;
3) әуеайлақтағы QNH қысымын хабарлауға;
4) қауіпті метеоқұбырлар туралы (олар болған жағдайда) хабарлауға;
5) ӘК экипажын жедел және метеорологиялық ақпараттың өзгерістері туралы хабардар етуге тиіс.
ӘК CTR шекарасына жеткен кезде ӘК экипажына оның жұмысының жиілігін хабарлай отырып, іргелес ДП-мен радиобайланысқа ауысу туралы нұсқау беруге тиіс.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 157-кестесінде келтірілген.
320. КҰҚ бойынша ұшып келетін әуе кемелеріне пайдаланылатын рәсімге байланысты әуеайлақтық әуе кемелерімен байланыс орнату талап етіледі, ал әуе кемесінің экипажы диспетчерлік аймаққа кірер алдында нұсқау сұрай алады.
Әуежайда әуеайлақ ауданында ақпаратты автоматты беру қызметі болған кезде ӘК экипажы осындай ақпаратты алғанын растау қажет. Осы қызмет болмаған кезде әуеайлақтық ДП диспетчері әуеайлақ бойынша деректерді береді.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшасың 158-кестесінде келтірілген.
321. ӘК экипажынан диспетчерлік аймаққа кіру (ӘҚҚ берудің белгіленген межесінен ұшып өту) туралы хабарлама алған әуеайлақтық ДП диспетчері:
1) ӘК-ні таниды және бұл туралы ӘК экипажын хабардар етеді (бақылау жүйелері болған кезде);
2) әуе кемесінің экипажына КҰЕ бойынша ұшу үшін белгіленген маршрутты береді;
3) ҰҚЖ-ның таңбаланған нөмірін немесе қонудың жұмыс бағытын хабарлайды;
4) теңіздің орташа деңгейіне келтірілген әуеайлақтың атмосфералық қысымын хабарлайды (QNH);
5) КҰЕ бойынша ұшу үшін ең төменгі абсолюттік биіктіктен төмен емес биіктікті алу туралы нұсқау береді;
6) ATIS бойынша берілгеннен ерекшеленетін жедел немесе метеорологиялық ақпаратты хабарлайды;
7) ӘК экипажын әуе жағдайы туралы (қажет болған жағдайда) хабардар етеді.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 159-кестесінде келтірілген.
322. Егер келген ӘК-ге әуе қозғалысына байланысты ұшулардың әуеайлақтық шеңберіне кіру үшін рұқсат берілмесе, онда рұқсат алығанға дейін көзбен шолу бағдарының үстінде күтуге нұсқау беріледі.
Ұшудың әуеайлақ шеңберіне кіруге рұқсат әуе қозғалысын, ұшу шеңберінің бағытын ескере отырып, ӘК беріледі, бұл ретте ұшу шеңберіне кіру кез келген нүктеде орындалуы мүмкін.
323. Ұшудың әуеайлақтық шеңберіне кірер алдында ӘК экипажына мынадай ақпарат беріледі:
1) әуеайлақтық ұшу шеңберін бағыттау;
2) ҰҚЖ таңбаланған нөмірі немесе қонудың жұмыс курсы;
3) теңіздің орташа деңгейіне келтірілген әуеайлақтың атмосфералық қысымы (QNH);
4) ұшудың әуеайлақтық шеңберіне кіру үшін белгіленген ең төменгі биіктік;
5) желдің бағыты және жылдамдығы;
6) ауа жағдайы туралы ақпарат (қажет болған жағдайда).
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 160-кестесінде келтірілген.
324. Шеңберді алуға қатысты нұсқаулар алу мақсатында сұрау салулар басқа ӘК-ні ескере отырып, шеңберді алуды жоспарлау үшін алдын ала берілуі тиіс. Әуеайлақ ДП диспетчері сол немесе оң шеңбермен қонуға кіру бағытын көрсетеді.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 161-кестесінде келтірілген.
325. Қозғалыстың басым жағдайларына және ӘК-ның келу бағытына байланысты тікелей қонуға бет алуды орындауға рұқсат беріледі.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 162-кестесінде келтірілген.
326. Ұшу шеңберіне кіретін ӘК экипажы ӘҚҚ органының нұсқауы бойынша өзінің орналасқан жері туралы хабарламаны береді.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 163-кестесінде келтірілген.
327. Шеңбер бойынша қозғалысты үйлестіру үшін диспетчер кідірту немесе жеделдету туралы нұсқау бере алады.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 164-кестесінде келтірілген.
328. Ұшу шеңбері бойынша жаттығу ұшуын орындау кезінде рульдеуге уақытты үнемдеу үшін әуе кемесінің экипажы ҰҚЖ-ға тоқтамай ("конвейерден ұшып шығу") ұшуды орындауға рұқсат сұрай алады, яғни әуе кемесі қонуды, жүруді және содан кейін тоқтаусыз ұшып көтеруді жасайды.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 165-кестесінде келтірілген.
329. Екінші айналымға кетуге қатысты нұсқаулар қауіпті жағдайдың алдын алу мақсатында беріледі. Екінші айналымға кетуді орындау кезінде ӘК экипажына жүктеме көтеріледі. Екінші айналымға кетуді орындайтын ӘК бортына кез келген хабарламаларды беру қысқаша болуға және барынша азайтылуға тиіс. Егер басқа нұсқаулар болмаса, КҰЕ бойынша ұшуды орындайтын ӘК ұшудың әуеайлақтық шеңбері бойынша әдеттегі ұшуды орындайтын болады. Егер екінші айналымға кету ӘК экипажының бастамасы бойынша басталған жағдайда, "екінші айналымға шығамын (Going around)" деген сөз беріледі.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 166-кестесінде келтірілген.
330. Диспетчерлік аймаққа кірген кезде CTR арқылы (транзитпен) ұшуды орындайтын ӘК экипажы әуеайлақ ДП диспетчеріне мынадай ақпаратты хабарлайды:
1) CTR нақты кіру уақыты;
2) ӘК типі, шақыру белгісі (тіркеу нөмірі, қажет болған жағдайда);
3) ұшу биіктігі;
4) ұшу бағыты;
5) CTR-дан шығудың есептік уақыты (визуалды бағдардың ұшып өтуінің есептік уақыты).
331. ӘК экипажымен радиобайланыс орнату кезінде әуеайлақ ЖП диспетчері:
1) ӘК-ні таниды және бұл туралы ӘК экипажын хабардар етеді (бақылау жүйелері болған кезде);
2) диспетчерлік аймақта КҰҚ бойынша белгіленген бағыт бойынша жүру туралы нұсқаулар береді;
3) диспетчерлік аймақ үшін белгіленген КҰҚ бойынша ең төменгі абсолюттік биіктіктен төмен емес биіктікті ұстау туралы нұсқауды береді;
4) әуеайлақтағы QNH қысымын хабарлайды;
5) ӘК экипажына диспетчерлік аймақтан шығуды баяндауға нұсқау береді (көзбен шолу бағдарының ұшып өтуі);
6) ӘК экипажын жедел және метеорологиялық ақпараттың өзгерістері туралы хабардар етеді;
7) ӘК экипажын әуе жағдайы туралы (қажет болған жағдайда) хабардар етеді.
ӘК CTR шекарасына жеткен кезде ӘК экипажына оның жұмысының жиілігін хабарлай отырып, іргелес ДП-мен радиобайланысқа ауысу туралы нұсқау береді.
Үлгі осы Қағидаларға 2-қосымшаның 167-кестесінде келтірілген";
көрсетілген Қағидаларға 2-қосымшаға мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
22-кесте мынадай редакцияда жазылсын:
" | |
22-кесте |
Диспетчер | Пилот |
Astana Line 504, cleared to Frankfurt (destination), right turn out to UC, climb initially FL 100, squawk 4012, after departure contact Radar 120,8 | Cleared to Frankfurt( destination), via AKCHI 1D FL 350, squawk 4012, after departure contact Radar 120,8 Astana Line 504 |
1 ЕКО, 350 эшелон, 0017 коды арқылы Нұр-Сұлтанға рұқсат етілді, ұшқаннан кейін "Шеңбермен" 120,8 | 1 ЕКО, 350 эшелон, 0017 коды арқылы Нұр-Сұлтанға рұқсат етілді, ұшқаннан кейін "Шеңбермен" 120,8, Астана Лайн 504 |
Astana Line 504, cleared to Frankfurt (destination), right turn out to UC, climb initially FL 100, squawk 4012, after departure contact Radar 120,8 | Sleared to Frankfurt (destination), right turn out to UC, climb initially FL 100, squawk 4012, after departure contact Radar 120,8 Astana Line 504 |
"; |
73-кесте мынадай редакцияда жазылсын:
" | |
73-кесте |
Диспетчер | Пилот |
Astana Line 504, Almaty Radar, identified, cleared ILS-approach, RW 05, descend to altitude 1500 metres (5000 feet), |
Almaty Radar, Astana Line 504, descending 8000 feet |
Астана Лайн 504, Алматы Круг, контролирую по вторичному, заход разрешаю, cнижайтесь 5000 футов |
Алматы Круг, Астана Лайн 504, 8000 футов, заход по ВОР |
"; |
78-кесте мынадай редакцияда жазылсын:
" | |
78-кесте |
Диспетчер | Пилот |
ДБК 853, қонуға бет алу ILS ВПП05 оң рұқсат етемін, солға курсы 80, басып алу курстық маяк баяндау |
солға, курс 80, ҰҚЖ05 оңға кіруге рұқсат берді, курстық маякты басып алу, КЗР 853 |
"; |
86, 87, 88, 89 және 90-кестелер мынадай редакцияда жазылсын:
" | |
86-кесте |
Диспетчер | Пилот |
Астана Лайн 504, ҰҚЖ-ға көзбен шолып кіруге рұқсат етемін 23 сол жақ, мұнарамен жұмыс істеңіз 119,4 | Астана Лайн 504, жолақты байқаймын, қонуға көзбен шолып кіруді сұраймын, 23-ші ҰҚЖ-ның сол жағы 119,4 Астана Лайн 504 |
Astana Line 504, report runway in sight |
Astana Line 504 request visual approach Wilco, Astana Line 504 |
87-кесте |
Диспетчер | Пилот |
Astana Line 504, Almaty Approach, identified, climb FL 350 |
Almaty Approach, Astana Line 504, passing FL 80 |
Астана Лайн 504, Алматы көзқарас, екінші рет бақылаймын, 350 эшелонын алыңыз |
Алматы жақындау, Астана Лайн 504, 80 эшелонын кесіп өтемін |
88-кесте |
Диспетчер | Пилот |
Astana Line 504, Almaty Approach, identified, Runway 23, descend 8000 feet, transition level 120, QNH 1013, RVR 1500 meters |
Almaty Approach, Astana Line 504, 10 miles inbound KI, descending FL 150, information Romeo |
Астана Лайн 504, Алматы жақындау, екі жақты бойынша бақылаймын, 8000 фут, өту эшелоны 120, QNH 1013, екі жақты бойынша бақылаймын |
Алматы жақындау, Астана Лайн 504, 210 эшелонын кесіп өтемін, 8000 фут төмендетемін ақпарат Анна, қосалқы Манас |
89-кесте |
Диспетчер | Пилот |
Astana Line 504, Almaty Control, identified, cleared to REVKI via B142, after UC, direct KI, maintain FL 330 |
Almaty Control, Astana Line 504, BERVI FL 330 |
Astana Line 504, Almaty Control, identified, cleared to BERVI via NT, climb FL300 |
Almaty Control, Аstana Line 504, FL140 |
Астана Лайн 504, Алматы бақылау, екі жақты бойынша бақылаймын 350 эшелонын орындаңыз |
Алматы бақылау, Астана Лайн 504, Ревки 45, эшелон 350, Кирбалтабай 07, Акчида |
90-кесте |
Диспетчер | Пилот |
Astana Line 504, direct (to) Nur-Sultan, maintain FL 320 |
Almaty Control, Astana Line 504, request direct (to) Nur-Sultan, due to short of fuel |
"; |
153 және 154-кестелер мынадай редакцияда жазылсын:
" | |
153-кесте |
Scat 107 Almaty Information roger | Almaty Information Scat 107 departure from Irgiz maintaining 1000 feet by QNH estimated time over Jetisu at 14 |
Скат 107 Алматы ақпарат түсіндім | Алматы ақпарат Скат 107 Ирғыздан 1000 футқа QNH бойынша Жетісу есептік аралығы 14 минутта ұшып кетті |
Scat 107 roger | Scat 107 after passing Jetisu will climb to altitude 2000 feet by QNH 1021 |
Скат 107 түсіндім | 107 Скат Жетісу ұшып өткеннен кейін QNH 1021 бойынша 2000 фут биіктікті аламын |
Scat 107 roger | Scat 107 over Jetisu climbing 2000 feet by QNH |
Скат 107 түсіндім | Скат 107 Жетісу ды ұшып өттім, QNH 1021 бойынша 2000 футты аламын |
| Scat 107 have contact Nur-Sultan Information on 124,8 |
Scat 107 124,8 | |
Скат 107 Нұр-Сұлтан түсіндім 124,8 ақпарат | Скат 107 Нұр-Сұлтанмен байланыс орнаттым 124,8 ақпарат |
Скат 107 124,8 |
154-кесте |
Scat 107 Almaty Information roger | Almaty Information Scat 107 over KAINAR at 2000 feet by QNH 1013 estimated time over Jetisu at 14 |
Скат 107 Алматы ақпарат түсіндім | Алматы ақпарат Скат 107 Қайнардың үстінде 2000 фут Жетісуды ұшып өту есеп бойынша 14 минут |
Scat 107 roger QFE 942 | Scat 107 approaching Jetisu will descend to altitude 1000 feet request QFE |
Скат 107 түсіндім QFE 942 | Скат 107 Жетісуға жақындадым 1000 фут биіктігіне дейін төмендете аламын QFE қысымын сұраймын |
Scat 107 roger Irgiz Information on 133,7 | Scat 107 have contact Irgiz Information on 133,7 |
Скат 107 Ырғыз түсіндім 133,7 жиілікте ақпарат | Скат 107 Ырғызбен байланыс орнаттым 133,7 жиілікте ақпарат |
"; |
Мынадай мазмұндағы 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 және 167-кестелермен толықтырылсын:
" | |
157-кесте |
Диспетчер | Пилот |
G-ABCD, QNH 1012, 2000 футты алыңыз, ҚҰҚ ұшыңыз диспетчерлік аумақтан шығуды баяндаңыз (көзбен шолу бағдарының атауы) |
G-ABCD Балқаштан Қарағандыға 43 ұшып шығу QNH 1012 қысымы бойынша 1000 фут биіктігі, КҰҚ ұшып келем, 52 диспетчерлік аймақтың шекарасын кесіп өту (көзбен шолу бағдарының атауы) |
158-кесте |
Диспетчер | Пилот |
G-ABCD, КҰҚ бойынша Қарағандыға рұқсат етемін, QNH 1012 |
G-ABCD C 172 КҰҚ Балқаштан Қарағандыға 2000 фут биіктігі, 52 диспетчерлік аймақ шекарасын кесіп өту, Қарағандыға келу 05, ГОЛЬФ ақпараты |
159-кесте |
Диспетчер | Пилот |
28544, Алматы шеңбер, аймаққа кіруге рұқсат етемін, QNH 1012 Капал-Байсерке-Қоянқос-Боралдай ҰҚЖ 05 оң, ұшу шеңбері сол |
Алматы шеңбер, 28544 Қапалдан өтудемін, биіктігі 4000 фут, Алматыға, қону Браво ақпарат |
160-кесте |
Диспетчер | Пилот |
G-ABCD join right hand circuit at 1000 feet RW 02 wind 320 degrees 1 metres per second temperature + 5 QNH 1002 millibars traffic information Piper 28 on final |
G-ABCD inbound base 1000 feet for landing |
161-кесте |
Диспетчер | Пилот |
G-ABCD Балқаш мұнарасы екінші (үшінші) бойынша ҰҚЖ 05 QNH 1012 |
Балқаш Мұнара, G-ABCD C172, Ромео үстінде оңтүстікке қарай 5 миль 2000 фут, Браво ақпарат қонуды сұрамын |
162-кесте |
Диспетчер | Пилот |
G-ABCD Балқаш Мұнара ҰҚЖ-да тік кіруді орындаңыз 05 жел 190 градус 5 торап QNH 1012 |
Балқаш Мұнара, G-ABCD C172, Ромео үстінде оңтүстікке қарай 5 миль 2000 фут, Браво ақпарат қонуды сұрамын |
163-кесте |
Диспетчер | Пилот |
G-CD сіз - қонуға екінші төртінші бұрылыста Ан-2 артынан ілесіңіз |
G-CD екінші және үшінші бұрылыс арасында |
164-кесте |
Диспетчер | Пилот |
G-CD үшінші бұрылысты кідірте тұрыңыз, сіз – қону үшін екінші төртіншіде АН-2 артынан ілесіңіз |
Екінші Ан - 2 қонуының үшінші бұрылуын кідіртемін, G-CD бақылаймын |
165-кесте |
Диспетчер | Пилот |
G-CD конвейерден ұшып шығуға рұқсат етемін |
G-CD конвейерден ұшып шығуды сұраймын |
166-кесте |
Диспетчер | Пилот |
G-CD екінші айналымға шығыңыз, ҰҚЖ бос емес. |
Екінші айналымға шығамын, G-CD |
167-кесте |
Диспетчер | Пилот |
G-ABCD, түсіндім ҰҚЖ 2000 фут ұшу, QNH 1012 аймақтан шығу баяндаңыз |
G-ABCD C 172 КҰҚ Балқаштан Қарағандыға биіктігі 2000 фут, РОМЕО үстінде 52, диспетчерлік аймақтан шығу 05 |
". |
2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Азаматтық авиация комитеті:
1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрі |
Б. Атамкулов |