"Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлау және біліктілігін арттыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрінің міндетін атқарушының 2008 жылғы 23 қазандағы № 01-08/181 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2020 жылғы 25 мамырдағы № 140 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 26 мамырда № 20725 болып тіркелді

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына және "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" 2001 жылғы 13 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 12) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлау және біліктілігін арттыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Туризм және спорт министрінің міндетін атқарушының 2008 жылғы 23 қазандағы № 01-08/181 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5357 болып тіркелген, 2008 жылғы 27 қарашада № 181 (1581) "Юридическая газета" газетінде жарияланған) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру қағидалары осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Мына:

      1) "Туристік қызмет саласындағы мамандарды даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2018 жылғы 20 желтоқсандағы № 361 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18005 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде 2018 жылғы 26 желтоқсанда жарияланған);

      2) "Туристік қызмет саласындағы мамандарды даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламентін бекіту туралы Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2019 жылғы 26 наурыздағы № 74 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18431 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде 2019 жылғы 9 сәуірде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Туризм индустриясы комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруын;

      3) осы бұйрықпен көзделген іс-шаралар орындалғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Заң қызметі департаментіне іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Мәдениет және спорт вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт министрі
А. Раимкулова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш өнеркәсіп

      министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт министрі
2020 жылғы 25 мамырдағы
№ 140 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасының
туризм және спорт министрінің
міндетін атқарушының
2008 жылғы 23 қазандағы
№ 01-08/181 бұйрығымен
бекітілген

Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлау және біліктілігін арттыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлау және біліктілігін арттыру қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы туристік қызмет туралы" 2001 жылғы 13 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабының 12) тармақшасына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі - Заң) 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және туристік қызмет саласындағы мамандарды (бұдан әрі - мамандар) қайта даярлау және олардың біліктілігін арттыру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланады:

      1) біліктілікті арттыру - бұрын алған кәсіптік білімін, машықтары мен дағдыларын қолдауға, кеңейтуге, тереңдету мен жетілдіруге мүмкіндік беретін кәсіптік оқыту нысаны;

      2) қайта даярлау - басқа кәсіпті немесе мамандықты игеруге мүмкіндік беретін кәсіптік оқыту нысаны;

      3) оқу бағдарламасы - әрбір оқу сабағы, әрбір оқу пәні және (немесе) модуль бойынша меңгерілуге тиіс білімнің, машықтың, дағды мен біліктіліктің мазмұны мен көлемін айқындайтын бағдарлама;

      4) оқу жоспары - тиісті білім беру деңгейінде білім алушылардың оқу сабақтарының, оқу пәндерінің және (немесе) модульдердің, кәсіптік практиканың, өзге де оқу қызметі түрлерінің тізбесін, реттілігін, көлемін (еңбекті қажетсінуін) және бақылау нысандарын регламенттейтін құжат;

2-тарау. Туристік қызмет саласындағы мамандардың қайта даярлау және біліктілігін арттыру тәртібі

      3. Мамандардың қайта даярлау және біліктілігін арттыру қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жүзеге асырылады (бұдан әрі - білім беру ұйымдары).

      4. Білім беру ұйымдары мамандардың қайта даярлау және біліктілігін арттыруды, Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 78 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10500 болып тіркелген) бекітілген Туризм саласындағы мамандарды кәсіптік даярлауға, қайта даярлауға және олардың біліктілігін арттыруға қойылатын Жалпы талаптарына сәйкес жүзеге асырады.

      5. Мамандарды қайта даярлау және олардын біліктілігін арттыру курс нысандарында өтетін, сабақтар түрінде өткізіледі.

      6. Курстардың ұзақтығы оқу бағдарламаларымен анықталады.

      7. Білім беру ұйымдары Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігі Туризм индустриясы комитетінің келісімі бойынша күнтізбелік жылға арналған курстардың кестелерін, оқу жоспарларын, оқу бағдарламаларын әзірлейді және бекітеді.

      Бекітілген кестелердің көшірмелерін білім беру ұйымдары облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарына жібереді.

      8. Мамандарды қайта даярлау және біліктілігін арттыру оқу жоспарына және оқу бағдарламасына сәйкес бекітілген курстар кестесі бойынша жүзеге асырылады.

      9. Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға арналған құжаттарды қабылдау осы Қағидалардың 3-тарауында белгіленген тәртіпке сәйкес жүзеге асырылады.

      10. Қайта даярлау және біліктілігін арттырудан өткен мамандарға осы Қағидаларының 1-қосымшасына сәйкес белгіленген нысан бойынша сертификат беріледі.

3-тарау. "Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің тәртібі

      11. "Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары (бұдан әрі -көрсетілетін қызметті беруші) туристік қызмет саласындағы қызметті жүзеге асыратын заңды тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) көрсетеді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес "Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында баяндалған (бұдан әрі - Стандарт).

      12. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 8-тармағында көрсетілген құжаттарды (бұдан әрі - құжаттар) қоса бере отырып, осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша туристік қызмет саласындағы қайта даярлау және біліктілігін арттыру курстарынан өтуге өтінімді көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне ұсынады.

      13. Құжаттар көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне келіп түскен күннен бастап бір жұмыс күні ішінде қарастырылады.

      14. Құжаттар ұсынылған кезде оның көшірмесіне құжаттарды қабылдаған адамның тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) көрсетіле отырып, кіріс құжаттарының күні, уақыты және нөмірі қамтылған көрсетілетін қызметті берушінің мөртабаны қойылады.

      15. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды, тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына құжаттарды қабылданған күні тапсырады.

      Көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген жағдайда 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес, құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.

      16. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны белгілейді және құжаттарды орындауға береді.

      17. Жауапты орындаушы тексеру нәтижелері бойынша осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және олардың біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау туралы қолхат (бұдан әрі - қабылдау туралы қолхат) немесе осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және олардың біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат (бұдан әрі - бас тарту туралы қолхат) дайындайды.

      18. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қабылдау туралы қолхатқа немесе бас тарту туралы қолхатқа қол қояды. Кеңсе қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға жолдайды.

      Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту негіздері Стандарттың 9-тармағында көрсетілген.

      19. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық нысанда ресімделеді, басып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының мөрімен және қолымен расталады.

      20. Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету сатысы туралы деректерді мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингінің ақпараттық жүйесіне енгізуді Заңның 5-бабының 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес қамтамасыз етеді.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      21. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына беріледі.

      Шағым пошта арқылы жазбаша нысанда не көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Шағымды қабылдауды растау шағымды қабылдаушы адамның тегін және аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орнын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінде оны тіркеу болып табылады.

      Шағымда көрсетіледі:

      1) тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), пошталық мекенжайы (жеке тұлға үшін);

      2) атауы, пошта мекенжайы (заңды тұлға үшін).

      Шағымның шығыс нөміріне және күніне көрсетілетін қызметті алушының қолы қойылады.

      Шағым тіркелген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қараудың нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта арқылы жіберіледі немесе көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде қолма-қол беріледі

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бағалау жөніндегі уәкілетті органға шағым жасай алады.

      Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмысы күні ішінде қаралуға жатады.

      22. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

  Туристік қызмет саласындағы
мамандарды қайта даярлау және
біліктілігін арттыру
Қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
  ________________________
(оқу өткізетін ұйымның атауы)

Сертификат №___

      Осы сертификат _____________________________________ берілді

      (Тегі, аты-жөні (болған жағдайда))

      ол туристік қызмет саласындағы___________________________________________

      (қайта даярлау және біліктілікті арттыру)

      бойынша курстан "___" __________________ бастап

      "___"_____________________________ дейін____________ сағат көлемінде өтті.

      ________________________________                  __________

      (Тегі, аты-жөні, (болған жағдайда)                        (қолы)

      оқу өткізетін ұйым басшысы

      лауазымының толық атауы)

      Берілген күні 20___ жылғы "____" ___________ Мөр орны

      (Болған жағдайда)

  Туристік қызмет саласындағы
мамандарды қайта даярлау және
біліктілігін арттыру
Қағидаларына
2-қосымша

"Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері

көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

1 (бір) жұмыс күні

4

Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны

Қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі

осы Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау туралы қолхат немесе осы Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Тегін

7

Жұмыс кестесі

көрсетілетін қызметті беруші: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.
Құжаттарды қабылдау және Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру сағат 13.00- ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады.
Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

1) осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша туристік қызмет саласындағы қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға өтінім;
2) көрсетілетін қызметті берушінің туристік операторлық қызметіне берілген лицензиясының көшірмесі немесе турагенттердің мемлекеттік электрондық тізілімнен үзінді;
3) көрсетілетін қызметті алушының қызметкерлерінің туристік бейіндегі пәндер бойынша білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
4) көрсетілетін қызметті алушының қызметкерлерінің Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттардың көшірмелері.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту негіздері

Құжаттардың толық емес топтамасы және/немесе қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсыну мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.

10

Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Мемлекеттік қызметті көрсету мекенжайлары облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарының ресми интернет-ресурстарында орналастырылған.
Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі анықтамалық қызметтердің байланыс телефондары: 8 (7172) 74 17 34

  Туристік қызмет саласындағы
мамандарды қайта даярлау және
біліктілігін арттыру
қағидаларына
3-қосымша
  Нысан
  ____________________________
(оқу өткізетін ұйымның атауы)
_________________________
(заңды тұлғаның толық атауы)

ӨТІНІМ

      Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлау немесе біліктілікті арттыру өту үшін:

      Тақырыбы:_____________________

Р/с

Заңды тұлғаның қызметкерлерінің тегі, аты-жөні (ол болған жағдайда)

Лауазымының толық атауы

Тақырыбы

Кезеңі (курстың басталу және аяқталу күні)

Байланыс (телефон нөмірі, электрондық мекенжайы)

1






2






3







______________________________________________
(заңды тұлғаның толық атауы, заңды мекенжайы, телефон нөмірі, электрондық мекенжайы)

_______________________________
(заңды тұлғаның - қолы)

  Туристік қызмет саласындағы
мамандарды қайта даярлау және
біліктілігін арттыру
қағидаларына
4-қосымша
  Нысан
  ____________________________
(өтініш беруші: заңды тұлға
үшін толық атауы)
____________________________
(мекен жайы)

Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдау туралы қолхат

      ________________________________________________________________________________

      білім беру ұйымының атауы

      Құжаттар тізбесіне сәйкес туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға

      және біліктілігін арттыруға құжаттар топтамасы қабылданғаны расталады, соның ішінде:

      Құжаттардың атауы

      1) ________________________________;

      2) ________________________________;

      3) ________________________________;

      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

Білім беру ұйымының уәкілетті лауазымды тұлғасы _______________________________
(тегі, атауы, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Мөр үшін орын __________________
(бар болған жағдайда)

      Толтырылған күні: " " __________ 20 __ жыл

  Туристік қызмет саласындағы
мамандарды қайта даярлау және
біліктілігін арттыру
қағидаларына
5-қосымша
  Нысан
  ____________________________
(заңды тұлғаның толық атауы)
___________________________
(мекен жайы)

Туристік қызмет саласындағы мамандарды қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат

      ________________________________________________________________________________

      білім беру ұйымының атауы

      ұсынылған құжаттардың толық болмауына байланысты туристік қызмет саласындағы

      мамандарды қайта даярлауға және біліктілігін арттыруға құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда

      1) (жоқ құжаттың түрі көрсетіледі);

      2) (жоқ құжаттың түрі көрсетіледі);

      3) (жоқ құжаттың түрі көрсетіледі).

      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды.

Білім беру ұйымының уәкілетті лауазымды тұлғасы _______________________________
(тегі, атауы, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Мөр үшін орын __________________
(бар болған жағдайда)

      Толтырылған күні: " " __________ 20 __ жыл

О внесении изменения в приказ исполняющего обязанности Министра туризма и спорта Республики Казахстан от 23 октября 2008 года № 01-08/181 "Об утверждении Правил переподготовки и повышения квалификации специалистов в области туристской деятельности"

Приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 25 мая 2020 года № 140. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 мая 2020 года № 20725.

      В соответствии с подпунктом 12) статьи 11 Закона Республики Казахстан от 13 июня 2001 года "О туристской деятельности в Республике Казахстан" и с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра туризма и спорта Республики Казахстан от 23 октября 2008 года № 01-08/181 "Об утверждении Правил переподготовки и повышения квалификации специалистов в области туристской деятельности" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5357, опубликованный в газете "Юридическая газета" 27 ноября 2008 года за № 181 (1581)) следующее изменение:

      Правила переподготовки и повышения квалификации специалистов в области туристской деятельности, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Признать утратившими силу:

      1) приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 20 декабря 2018 года № 361 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Прием документов на подготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 18005, опубликован 26 декабря 2018 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан);

      2) приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 26 марта 2019 года № 74 "Об утверждении регламента государственной услуги "Прием документов на подготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 18431, опубликован 9 апреля 2019 года в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан).

      3. Комитету индустрии туризма Министерства культуры и спорта Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение двух рабочих дней после его официального опубликования размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства культуры и спорта Республики Казахстан;

      3) в течение двух рабочих дней после исполнения мероприятий, предусмотренных настоящим приказом, представление в Департамент юридической службы Министерства культуры и спорта Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра культуры и спорта Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр культуры и спорта
Республики Казахстан
А. Раимкулова

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития,
инноваций и аэрокосмической
промышленности Республики Казахстан

  Приложение к приказу
Министра культуры и спорта
Республики Казахстан
от 25 мая 2020 года № 140
  Утверждены приказом
исполняющего обязанности
Министра туризма и спорта
Республики Казахстан
от 23 октября 2008 года
№ 01-08/181

Правила переподготовки и повышения квалификации специалистов в области туристской деятельности

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила переподготовки и повышения квалификации специалистов в области туристской деятельности (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 12) статьи 11 Закона Республики Казахстан от 13 июня 2001 года "О туристской деятельности в Республике Казахстан" и с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее – Закон) и определяют порядок переподготовки и повышения квалификации специалистов в области туристской деятельности.

      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:

      1) повышение квалификации – форма профессионального обучения, позволяющая поддерживать, расширять, углублять и совершенствовать ранее приобретенные профессиональные знания, умения и навыки;

      2) переподготовка – форма профессионального обучения, позволяющего освоить другую профессию или специальность;

      3) учебная программа – программа, определяющая по каждому учебному предмету, каждой учебной дисциплине и (или) модулю содержание и объем знаний, умений, навыков и компетенций, подлежащих освоению;

      4) учебный план – документ, регламентирующий перечень, последовательность, объем (трудоемкость) учебных предметов, учебных дисциплин и (или) модулей, профессиональной практики, иных видов учебной деятельности обучающихся соответствующего уровня образования и формы контроля.

Глава 2. Порядок переподготовки и повышения квалификации специалистов в области туристской деятельности

      3. Переподготовка и повышение квалификации специалистов осуществляется организациями образования, реализующими образовательные учебные программы дополнительного образования (далее – организаций образования).

      4. Организаций образования осуществляют переподготовку и повышение квалификации специалистов в соответствии с Общими требованиями к профессиональной подготовке, переподготовке и повышению квалификации специалистов в области туризма, утвержденными приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 78 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10500).

      5. Переподготовка и повышение квалификации специалистов осуществляется в форме курсов, которые проводятся в виде занятий.

      6. Продолжительность курсов определяется учебными программами.

      7. Организаций образования разрабатывают и утверждают графики курсов, учебные планы, учебные программы на календарный год по согласованию с Комитетом индустрии туризма Министерства культуры и спорта Республики Казахстан.

      Копии утвержденных графиков организаций образования направляют в местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы.

      8. Переподготовка и повышение квалификации осуществляется по утвержденному графику курсов в соответствии с учебным планом и учебной программой.

      9. Прием документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности осуществляется в соответствии с порядком, определенным главой 3 настоящих Правил.

      10. Специалистам, прошедшим переподготовку и повышение квалификации выдается сертификат по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

Глава 3. Порядок оказания государственной услуги "Прием документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности"

      11. Государственная услуга "Прием документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности" (далее – государственная услуга) оказывается организациями образования, реализующими образовательные учебные программы дополнительного образования (далее – услугодатель) юридическим лицам, осуществляющим деятельность в области туристской деятельности (далее – услугополучатель).

      Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристику процесса, форму, содержание и результат оказания государственной услуги, а также иные сведения с учетом особенностей оказания государственной услуги изложены в стандарте государственной услуги "Прием документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности" согласно приложению 2 к настоящим Правилам (далее – Стандарт).

      12. Для получения государственной услуги услугополучатель подает заявку на прохождение курсов по переподготовке и повышению квалификации в области туристской деятельности по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам с приложением документов, указанных в пункте 8 стандарта (далее – документы), в канцелярию услугодателя.

      13. Документы рассматриваются в течение одного рабочего дня со дня поступления в канцелярию услугодателя.

      14. При подаче документов на его копии ставится штамп услугодателя, содержащий сведения о дате, времени приема и номер входящего документа, с указанием фамилии, имени, отчества (при наличии) лица, принявшего документы.

      15. Сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием, регистрацию документов и передает руководителю услугодателя в день его поступления.

      В случае обращения услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни, в соответствии с Трудовым кодексом Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года и Закону Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года "О праздниках в Республике Казахстан", прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем.

      16. Руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя и передает документы ему на исполнение. 

      17. Ответственный исполнитель по результатам рассмотрения подготавливает расписку о приеме документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности (далее – расписка о приеме) по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам либо расписку об отказе в приеме документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности (далее – расписка об отказе) по форме согласно приложению 5 к настоящим Правилам.

      18. Руководитель услугодателя подписывает расписку о приеме, либо расписку об отказе. Сотрудник канцелярии услугодателя направляет результат оказания государственной услуги услугополучателю.

      Основания для отказа в оказании государственной услуги указаны в пункте 9 Стандарта.

      19. Результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      20. Услугодатель обеспечивает внесение данных о стадии оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в соответствии с подпунктом 11) пункта 2 статьи 5 Закона.

Глава 4. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственной услуги

      21. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно услугодателю.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя, с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      В жалобе указывается:

      1) фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес (для физического лица);

      2) наименование, почтовый адрес (для юридического лица).

      Исходящий номер и дата жалобы подписывается услугополучателем.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услугополучателю посредством почтовой связи либо выдается нарочно.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      22. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

  Приложение 1 к Правилам
переподготовки и повышения
квалификации специалистов в
области туристской деятельности
  форма
  ________________________
(наименование организации
образования)

                              Сертификат №___

      Настоящий сертификат выдан _______________________________________
                              (фамилия, имя, отчество (при наличии)

      в том, что он (а) с "___" ___________ по "___" __________ 20___ года прошел(а)
курсы по переподготовке и повышению квалификации в области туристской деятельности на
тему:__________ в объеме _____ часов.

      _________________________________________________________ _____________
                  (Фамилия, имя, отчество (при наличии)                   (подпись)

      полное наименование должности руководителя

      организации образования

      Дата выдачи "____" ___________ 20___года

      Место печати (при наличии)

  Приложение 2 к Правилам
переподготовки и повышения
квалификации специалистов в
области туристской деятельности

Стандарт государственной услуги "Прием документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности"

1.

Наименование услугодателя

Организации образования, реализующие образовательные учебные программы дополнительного образования

2.

Способы предоставления государственной услуги

канцелярия услугодателя

3.

Срок оказания государственной услуги

1 (один) рабочий день

4.

Форма оказания государственной услуги

Бумажная

5.

Результат оказания государственной услуги

Расписка о приеме документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности согласно приложению 4 к настоящим Правилам, либо расписка об отказе в приеме документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности согласно приложению 5 к настоящим Правилам.

6.

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Бесплатно

7.

График работы

услугодатель – с понедельника по пятницу, с 9.00 до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан.
Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется с 09.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.
Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

8.

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

1) заявка на прохождение курсов по переподготовке и повышению квалификации в области туристской деятельности по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам;
2) копия лицензии на туристскую операторскую деятельность услугополучателя либо выписка с государственного электронного реестра турагентов;
3) копии документов об образовании по дисциплинам туристского профиля сотрудников услугополучателя;
4) копии документов удостоверяющих личность гражданина Республики Казахстан сотрудников услугополучателя.

9.

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

Основанием для отказа в оказании государственной услуги является неполный пакет документов и/или представление документов с истекшим сроком действия

10.

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Адреса оказания государственной услуги размещены на официальных интернет–ресурсах местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы.
Контактные телефоны справочных служб Министерства по вопросам оказания государственной услуги: 8 (7172) 74 1734

  Приложение 3 к Правилам
переподготовки и повышения
квалификации специалистов в
области туристской деятельности
  форма
  ____________________________
(наименование организации образования)
от _________________________
(полное наименование
юридического лица)

                                    Заявка

      на прохождение курсов по переподготовке и повышению квалификации в области туристской деятельности

      На тему:_____________________

№ п/п

Фамилия, имя, отчество (при наличии) сотрудников юридического лица

Полное наименование должности

Период (дата начала и окончания курсов)

Контакты (номер телефона, электронный адрес)

1





2





3





______________________________________________
полное наименование, юридический адрес, номер телефона, электронный адрес юридического лица)

_______________________________
(подпись юридического лица)

  Приложение 4 к Правилам
переподготовки и повышения
квалификации специалистов в
области туристской деятельности
  форма
  _______________________
(полное наименование
юридического лица)
_______________________
(адрес)

            Расписка о приеме документов на переподготовку и повышение
            квалификации специалистов в области туристской деятельности

      Настоящим подтверждается прием документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности согласно перечню представленных документов, а именно:

      Наименование документов:

      1) ______________________________________ ;

      2) ______________________________________ ;

      3)_______________________________________;

      _________________________________________;

      _________________________________________;

      _________________________________________;

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах

Уполномоченное должностное лицо организации образования _______________________________ (фамилия, имя, отчество (при наличии)

Место для печати __________________ _ _ _ _ (при наличии)

      Дата заполнения: " " __________ 20 __ года

  Приложение 5 к Правилам
переподготовки и повышения
квалификации специалистов в
области туристской деятельности
  форма
  _______________________
(полное наименование
юридического лица-)
_______________________
(адрес)

      Расписка об отказе в приеме документов на переподготовку и повышение
            квалификации специалистов в области туристской деятельности

      ___________________________________________________________________
                  наименование организации образования

      отказывает в приеме документов на переподготовку и повышение квалификации специалистов в области туристской деятельности ввиду неполноты представленных документов, а именно:

      1) (указывается вид отсутствующего документа);

      2) (указывается вид отсутствующего документа);

      3) (указывается вид отсутствующего документа).

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для каждой стороны.

Уполномоченное должностное лицо организации образования _______________________________ (фамилия, имя, отчество (при наличии)

Место для печати __________________ _ _ _ _ (при наличии)

      Дата заполнения: " " __________ 20 __ года