Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет персоналын ротациялау қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2020 жылғы 17 тамыздағы № 11-1-4/227 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 19 тамызда № 21109 болып тіркелді.

      2002 жылғы 7 наурыздағы Қазақстан Республикасының "Дипломатиялық қызметі туралы" Заңының 15-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса берілген Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет персоналын ротациялау қағидасы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Адам ресурстары департаменті:

      1) Қазақстан Республикасының заңнамаларында көрсетілген тәртіпте Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;

      2) Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында осы бұйрықтың жариялануын;

      3) Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы жөніндегі ақпараттың ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Жауапты хатшысына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрі
М. Тілеуберді

  Қазақстан Республикасы
Сыртқы істер министрінің
2020 жылғы 17 тамызы
№ 11-1-4/227 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет персоналын ротациялау қағидалары 1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет персоналын ротациялау қағидалары (бұдан әрі – Қағида) 2002 жылғы 7 наурыздағы Қазақстан Республикасының "Дипломатиялық қызметі туралы" Заңының (бұдан әрі – Заң) 15-бабына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет персоналын ротациялаудың (бұдан әрі – ротация) тәртібін анықтайды.

      2. Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызмет персоналын (бұдан әрі – дипломатиялық қызмет персоналы) сыртқы ротациялау шеңберінде оның кәсіби даярлығы мен мамандануы ескерiле отырып, конкурстық іріктеуді жүргізусіз жүзеге асырылатын, Сыртқы істер министрлігінен (бұдан әрі – Министрлік) шет елдердегі мекемелерге (бұдан әрі – шет елдегі мекеме) және шет елдердегі мекемелерден Министрлікке, сондай-ақ шет елдердегі мекемелер арасында орын ауыстыра алады.

      Дипломатиялық қызмет персоналын ішкі ротациялау Заңның 15-бабында көзделген тәртіппен жүргізіледі.

      3. Осы Қағидалар басқа мемлекеттік органдардан іссапарға жіберу тәртібінде тағайындалған қызметкерлерге қолданылмайды.

2-тарау. Сыртқы ротация жоспарлау

      4. Отбасылық, тұрмыстық, климаттық және санитарлы-эпидемиологиялық жағдайларды ескере отырып, Министрлік пен шет елдердегі мекемелер арасындағы сыртқы ротацияны жүргізу жыл сайын маусым мен тамыз аралығында осы Қағидалардың 1-қосымшасына сәйкес нысанда Қазақстан Республикасы Сыртқы істер Министрімен (бұдан әрі – Министр) бекітілген дипломатиялық қызмет персоналын сыртқы ротациялау Жоспарына (бұдан әрі – сыртқы ротация Жоспары) сәйкес жүзеге асырылады.

      Сыртқы ротация қызметтік қажеттілікке немесе отбасылық жағдайларға байланысты сыртқы ротация жоспарынан тыс жүзеге асырылуы мүмкін.

      5. Сыртқы ротация Жоспары жыл сайын қалыптастырылады және мынадай графикте іске асырылады:

      1) 30 қаңтарға дейін – Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінің және шет елдердегі мекемелерінің басшылары тіл біліктілігіне, екіжақты және көпжақты іс-шаралар жүргізілетін елдің және өңірдің ерекшелігіне қарай ротация мерзімінің ұсыныстарын ескере отырып, ротацияға жататын/ұсынылатын дипломатиялық қызмет персоналының тізімін дайындайды және кадр қызметіне жолдайды;

      2) ақпанның соңына дейін кадр қызметі сыртқы ротация Жоспарының жобасын дайындайды және оны құрылымдық бөлімшелерге қарастыруға жолдайды;

      3) сыртқы ротация Жоспарының жобасын алғаннан кейін 10 жұмыс күні ішінде – құрылымдық бөлімшелердің басшылары жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Сыртқы істер Министрінің орынбасарларымен немесе Аппарат басшысымен (бұдан әрі – Министрліктің басшылығы) келісілген сыртқы ротация Жоспарының жобасына байланысты ұсыныстарын енгізеді;

      4) сыртқы ротация Жоспарының жобасына байланысты құрылымдық бөлімшелердің ұсыныстарын алғаннан кейін 10 жұмыс күні ішінде – Персоналды басқару қызметі сыртқы ротация Жоспарының жобасын пысықтайды, оны Министрліктің басшылығымен келіседі және Министрдің бекітуіне ұсынады;

      5) сәуір мен мамыр аралығында – сыртқы ротация Жоспарына сәйкес сыртқы ротацияға бекітілген кандидаттар шет елдегі мекемеге тағайындалғаннан кейінгі дипломатиялық қызмет персоналының жұмыс саласына жататын қызметке жетекшілік ететін Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінде шығу алдындағы дайындықтан өтеді;

      6) маусымда шығу алдындағы тәжірибенің қорытындылары бойынша Министрліктің дипломатиядық қызмет персоналын шет елдегі мекеменің босайтын лауазымына және шет елдегі мекеменің дипломатиялық қызмет персоналын Министрлікте босайтын лауазымға тағайындау жөніндегі бұйрық шығарылады;

      7) маусым мен тамыз аралығында – дипломатиялық қызмет персоналын шет елдегі мекемеге жіберу және шет елдегі мекемеде жұмысын аяқтаған диплолматиялық қызмет персоналын Министрлікке қайтару жүзеге асырылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 30.03.2021 № 11-1-4/112 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Дипломатиялық қызмет персоналы лауазымын иеленетін ерлі-зайыптылардың Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінде еріп жүретін жұбайының Заңға сәйкес жұмыс мерзімі аяқталмай, шет елдегі мекемелерге қатар тағайындалуына жол берілмейді.

      7. Кадр қызметі 1 сәуірге дейін Министрліктің бюджет жобасын қалыптастыру үшін бюджетті жоспарлауға жауапты құрылымдық бөлімшеге Министрмен бекітілген Сыртқы ротация Жоспарын ұсынады.

3-тарау. Шет елдегі мекемелер арасындағы сыртқы ротация тәртібі

      8. Министрдің/шет елдегі мекеме басшысының ұсынысымен дипломатиялық қызмет персоналы сыртқы ротация шеңберінде бір шет елдегі мекемеден екіншісіне жұмысқа ауысуы мүмкін.

      Шет елдегі мекемелердегі жалпы жұмыс мерзімі Заңмен белгіленген шет елдердегі мекемелердегі үздіксіз бір реттік мерзімнен көп болмауы керек.

      9. Сыртқы ротацияны жүргізу мерзімдері сыртқы ротацияға қатысы бар шет елдердегі мекемелердің басшыларының ұсыныстарын ескере отырып Министрмен анықталады.

      Шет елдердегі мекемелер арасында сыртқы ротация жасалған жағдайда Қазақстан Республикасының Төтенше және Өкілетті Елшілері мен олардың бірге жүретін отбасы мүшелерін қоспағанда, дипломатиялық қызмет персоналын ауыстыру дипломатиялық қызмет персоналы немесе оның бірге жүретін отбасы мүшелері Қазақстан Республикасына қайтарылмай жүргізіледі.

4-тарау. Шетелдік мекемедегі үздіксіз жұмыс мерзімінің аяқталуына байланысты Қазақстан Республикасына оралу және Министрлікте лауазымға тағайындау

      10. Шетелдік мекемеде жұмысын аяқтаған дипломатиялық қызмет персоналы Қазақстан Республикасына оралған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде:

      1) кадр қызметіне осы Қағидалардың 2-қосымшасындағы нысан бойынша Қазақстан Республикасына оралғаны жөніндегі хабарламаны ұсынады;

      2) Министрліктің қаржы қызметіне шет елдегі мекемемен берілген есептеу-аттестат және отырғызу талондары құжаттарын ұсынады.

      Дәлелді себептер болған жағдайда осы тармақтың бірінші бөлігінде белгіленген мерзім бір айдан аспайтын мерзімге ұзартылуы мүмкін.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 16.07.2021 № 11-1-4/291 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      11. Дипломатиялық қызмет персоналы, сондай-ақ олардың отбасы мүшелерімен дипломатиялық және қызметтік паспорттарын тапсыру Қазақстан Республикасы Президентінің 2014 жылғы 13 қаңтардағы № 722 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының дипломатиялық және қызметтік паспорттарын ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою, есепке алу, сақтау және жою қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

      12. Дипломатиялық қызмет персоналы шет елдегі жұмысынан Қазақстан Республикасына оралғаннан кейін Қазақстан Республикасына оралғаны жөніндегі хабарламаны ұсынған күннен бастап ротация тәртібімен үш ай мерзімде егер ол Заңның 22-бабында көзделген жазаларға тартылмаған болса, бұрын Министрлікте атқарған лауазымынан төмен емес лауазымға тағайындалады.

      Дипломатиялық қызмет персоналы ұсынылған лауазымға (лауазымдарға) тағайындаудан бас тартқан немесе осы Қағидалардың 10-тармағымен белгіленген мерзімдерде Қазақстан Республикасына оралғаны жөнінде хабарламаны ұсынбаған жағдайда "Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің кадрлық резервіне қосу қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрінің 2016 жылғы 16 ақпандағы № 11-1-2/53 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13475 болып тіркелген) (бұдан әрі – Кадр резервіне қосу қағидалары) сәйкес Министрліктің кадрлық резервіне қосуға жатады.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 16.07.2021 № 11-1-4/291 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      13. Егер дипломатиялық қызмет персоналы дипломатиялық қызмет органдарында жұмысты жалғастырғысы келмесе, ол Заңның 18-бабында белгіленген тәртіппен жұмыстан шығарылуы мүмкін.

      Дипломатиялық қызмет персоналы дипломатиялық қызмет органдарынан босату туралы бұйрық қабылданған күннен бастап бір ай ішінде Кадр резервіне қосу қағидаларына сәйкес Министрліктің кадр резервіне қосу үшін өтініш бере алады.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 16.07.2021 № 11-1-4/291 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      14. Шет елдегі мекеме дипломатиялық қызмет персоналын және оның бірге жүретін отбасы мүшелерінің шет елдегі мекемедегі Министрлікпен белгіленген үздіксіз жұмысының мерзіміне сәйкес Қазақстан Республикасына қайтаруды қамтамасыз етеді.

5-тарау. Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінде жол алдындағы даярлықтан өту

      15. Сыртқы ротация жоспарына сәйкес ротациялауға жататын Министрліктің дипломатиялық қызметінің персоналы осы Қағидалардың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша шетелдік мекемеге жұмысқа жіберілетін дипломатиялық қызмет персоналының жұмыс саласына жатқызылған қызметке жетекшілік ететін құрылымдық бөлімшелерінде демалыс алдындағы даярлықтан (бұдан әрі-даярлық) өтеді.

      16. Дайындықтың жалпы ұзақтығы он бес жұмыс күнінен аспайды. Даярлаудан өту үшін Министрліктің құрылымдық бөлімшелерінің тізбесін, әрбір құрылымдық бөлімшеде дайындық кезеңін кадр қызметі айқындайды.

      Шетелдегі мекемеге консулдық қызметтерді жүзеге асыру үшін жіберілетін дипломатиялық қызмет персоналының дайындық ұзақтығы қажет болған жағдайда бір айға ұзартылуы мүмкін.

      Ескерту. 16-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 16.07.2021 № 11-1-4/291 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      17. Даярлаудан өту қорытындылары бойынша дипломатиялық қызмет персоналы көрсетілген даярлықтан өткен құрылымдық бөлімшелердің басшылары дипломатиялық қызмет персоналының шет елдегі мекемеге жұмыс істеуге шығуы немесе шығудан бас тартуы туралы ұсыныстармен қорытынды дайындайды.

      Дипломатиялық қызмет персоналының құрылымдық бөлімше жұмысының бағыты бойынша дайындық деңгейінің жетіспеуі құрылымдық бөлімшелердің басшыларының оны шет елдегі мекемеге жұмысқа шығуға бас тарту жөніндегі ұсыныс шығаруына негіз болып табылады.

      18. Даярлықтан өту Қазақстан Республикасы Президентінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 152 Жарлығымен бекітілген "Б" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына конкурс өткізбей ауысу тәртібімен шетелдік мекемелерге жұмысқа жіберілген адамдарға да қолданылады.

      19. Даярлықтан өтуден шет елдердегі мекемелердің басшылары лауазымына тағайындалған адамдар, шет елдердегі мекемелердің кеңесші-уәкілдері, Қазақстан Республикасының халықаралық ұйымдар жанындағы тұрақты өкілдерінің орынбасарлары босатылады.

      20. Қазақстан Республикасының шет елдегі мекемесіне жұмысқа кетер алдында дипломатиялық қызмет персоналы кадрлар қызметіне осы Қағидалардың 4-қосымшасына сәйкес құжаттар тізімін ұсынуы қажет.

6-тарау. Дипломатиялық қызмет персоналын шет елдегі мекемеден кері қайтарып алу

      21. Шетелдік мекемелерде жұмыс істейтін дипломатиялық қызмет персоналын кері қайтарып алу жүзеге асырылады:

      1) Заңда белгіленген шетелдік мекемеде үздіксіз жұмыс істеу мерзімі аяқталған;

      2) өз еркі бойынша;

      3) жүктілікке және бала (балаларды) тууға, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға байланысты демалысқа шығу;

      4) жоғары оқу орындарынан кейінгі білім берудің бағдарламалары бойынша күндізгі бөлімде білім алу кезеңіне оқу демалысын рәсімдеу;

      5) сот шешіміне сәйкес.

      22. Шетелдік мекемеде жұмыс жасайтын дипломатиялық қызмет персоналының қызметтік міндеттерін өрескел бұзу, сондай-ақ тәртіптік жазаға тарту шараларынан басқа Қазақстан Республикасының немесе болу елінің заң актілерінде белгіленген жауапкершілікке әкеп соғатын фактілері анықталған жағдайда, мерзімінен бұрын кері қайтарылады.

      23. Дипломатиялық қызмет персоналын мерзімінен бұрын кері қайтарып алуға олардың еріп жүретін отбасы мүшелерінің осындай әрекеттер жасауы негіз болып табылады.

7-тарау. Дипломатиялық қызмет персоналының алып жүретін отбасы мүшелерінің құрамы

      24. Дипломатиялық қызмет персоналының бірге жүретін отбасы мүшелеріне жұбайы (зайыбы), кәмелет жасына толмаған балалары, кәмелет жасына толмаған асырап алған баласы (балалары), сондай-ақ еңбекке жарамсыз кәмелетке толған балалары және (немесе) Қазақстан Республикасының мүгедектерді әлеуметтік қорғау саласындағы заңнамаларында белгіленген тәртіпте ұсынылған медициналық мекеменің қорытындысына сәйкес күтімге мұқтаж дипломатиялық қызмет персоналының ата-анасы жатады.

      Дипломатиялық қызмет персоналының бірге жүретін отбасы мүшелерінің құрамы Қазақстан Республикасының шет елдегі мекемедегі лауазымға тағайындау туралы Министрдің бұйрығымен және Министрліктің қаржы қызметімен берілген есеп-аттестатпен анықталады.

      Ескерту. 24-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 16.07.2021 № 11-1-4/291 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      25. Шетелдік мекемеге жұмысқа жіберілетін дипломатиялық қызмет персоналының еріп жүретін отбасы мүшелерінің құрамына жұбайын (зайыбын) енгізу үшін кадр қызметіне мынадай құжаттарды ұсыну қажет:

      1) некені тіркеу туралы куәліктің көшірмесі;

      2) тегін өзгертуді растайтын құжаттар (егер бұл өзгеріс некені тіркеу туралы куәлікте көрсетілмеген жағдайда);

      3) кадрларды есепке алу парағы-2 дана;

      4) 3х4 сантиметр фотосурет-2 дана;

      5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген шет елге шығушылар үшін 072/у нысанындағы медициналық анықтама (бұдан әрі - шет елге шығушылар үшін медициналық анықтама);

      Ескерту. 25-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 30.03.2021 № 11-1-4/112 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      26. Шетелге жұмысқа жіберілетін дипломатиялық қызмет персоналының бірге жүретін отбасы мүшелерінің құрамына балаларды қосу үшін кадр қызметіне мынадай құжаттарды ұсыну қажет:

      1) әрбір баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі;

      2) 3х4 сантиметр фотосурет – 2 дана;

      3) мүгедектікті немесе көмек пен күтімнің қосымша түрлеріне мұқтаждықты (дипломатиялық қызмет персоналының күтімге мұқтаж еңбекке жарамсыз кәмелетке толған балаларына қатысты) растайтын құжаттың көшірмесі);

      4) шетелге шығатындардың медициналық анықтамасы.

      Ескерту. 26-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 16.07.2021 № 11-1-4/291 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      27. Бұрын бұзылған некедегі (ерлі-зайыптылықтағы) баланы бірге жүретін отбасы мүшелерінің құрамына қосу дипломатиялық қызметтің персоналы болып табылатын ата-анамен немесе дипломатиялық қызмет персоналының жұбайымен/зайыбымен неке бұзылғаннан кейін кәмелетке толмаған баланың тұратыны туралы мәліметтері көрсетілген сот шешімі ұсынылған жағдайда мүмкін болады.

      Некені (ерлі-зайыптылықты) бұзу туралы мұндай сот шешімі болмаған жағдайда, келесідей құжаттардың бірі ұсынылады:

      1) баласынан бөлек тұратын ата-ананың (немесе басқа заңды өкілінің) баланы дипломатиялық қызмет персоналының бірге жүретін отбасы мүшелерінің құрамына қосуға және оның шетелдегі мекемеде дипломатиялық қызмет персоналы жұмыс істеген кезеңде шетелге шығуы үшін жазбаша келісім.

      Мұндай келісімге қойылған қолдың түпнұсқалығы нотариалды куәландырылуы тиіс.

      2) баланы дипломатиялық қызмет персоналының бірге жүретін отбасы мүшелерінің құрамына қосу және дипломатиялық қызмет персоналының шетелдегі мекемеде жұмыс істеген кезеңінде оның шетелде тұру үшін кетуі мәселесін медиация тәртібімен реттеу туралы келісім.

      Мұндай келісім неке-отбасы және азаматтық процестік заңнамасына сәйкес баланың ата-аналары немесе өзге де заңды өкілдері арасында жасалады.

      Ескерту. 27-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 16.07.2021 № 11-1-4/291 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      28. Шетелдегі мекемеге жіберілетін дипломатиялық қызмет персоналының бірге жүретін отбасы мүшелерінің құрамына күтімге мұқтаж ата-аналарын (ата-анасын) қосу үшін кадр қызметіне мынадай құжаттарды ұсыну қажет:

      1) Министрдің атына өтініш (еркін нысанда жазылады);

      2) дипломатиялық қызмет персоналымен туыстығын растайтын құжаттың көшірмесі;

      3) ата-анасының (ата-аналарының) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

      4) кадрларды есепке алу парағы – 2 дана;

      5) 3х4 сантиметр фотосурет – 2 дана;

      6) мүгедектікті немесе көмек пен күтімнің қосымша түрлеріне мұқтаждықты растайтын құжаттың көшірмесі;

      7) шетелге шығушылар үшін медициналық анықтама.

      Ескерту. 28-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 16.07.2021 № 11-1-4/291 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      29. Еңбекке жарамсыз ата-аналарды (ата-ананы) дипломатиялық қызмет персоналының бірге жүретін отбасы мүшелерінің құрамына қосуға мынадай ерекше жағдайларда жол беріледі:

      1) дипломатиялық қызмет персоналының Қазақстан Республикасында кәмелетке толған, Қазақстан Республикасында ата-аналарын (ата-анасын) асырауға қабілетті ағасының/қарындасының болмауы.

      Бұл жағдайда ата-аналарын (ата-анасын) асырау мүмкіндігі осы ағасының/қарындасының тұрақты жалақысының мөлшері дипломатиялық қызмет персоналының ағасының/қарындасының және ата-аналарының (ата-анасының) отбасы мүшелерінің жалпы санына көбейтілген республикалық бюджет туралы заңның қаржылық жылына тиісті белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен болмауы тиіс;

      2) егер дипломатиялық қызмет персоналы кәмелетке толмаған баланың жалғыз ата-анасы болып табылса немесе дипломатиялық қызмет персоналының жұбайы (зайыбы) еріп жүретін отбасы мүшесі ретінде шығудан бас тартса.

      Шығудан бас тарту жұбайының (зайыбының) тиісті өтінішімен расталуы қажет.

      Шетелдегі мекемеге жұмысқа жіберілетін дипломатиялық қызмет персоналының бірге жүретін отбасы мүшелерінің құрамына еңбекке жарамсыз ата-аналарды (ата-ананы) қосу үшін кадр қызметіне осы Қағидалардың 28-тармағының 1), 2), 3), 4), 5) және 7) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды ұсынуы қажет.

      Ескерту. 29-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 16.07.2021 № 11-1-4/291 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      29-1. Дипломатиялық қызмет персоналының бірге жүретін отбасы мүшесінің құрамынан шығаруға негіз болып табылады:

      1) дипломатиялық қызмет персоналының жұбайы (зайыбы) үшін – некені (ерлі-зайыптылықты) бұзу;

      2) балалар, оның ішінде асырап алынған балалар үшін – олардың 18 жасқа толуы;

      3) дипломатиялық қызмет персоналының еңбекке жарамсыз кәмелетке толған балалар және (немесе) күтімге мұқтаж ата-аналары үшін – мүгедектікті алып тастау немесе күтімге мұқтаждықтың жоқтығы.

      Жоғарыда көрсетілген негіздердің бірі басталған кезде дипломатиялық қызмет персоналы он жұмыс күні ішінде шетелдегі мекемеге Министрліктің кадр және қаржы қызметіне одан әрі жолдау үшін тиісті растайтын құжаттарды ұсынады.

      Ескерту. 29-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Сыртқы істер министрінің м.а. 16.07.2021 № 11-1-4/291 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

8-тарау. Шет елдегі мекемеге жұмысқа жіберілген дипломатиялық қызмет персоналына бала күтіміне байланысты демалыс беру

      30. Шетелдік мекемелердің дипломатиялық қызмет персоналына жүктілікке және бала (балалар) тууға, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға байланысты демалыс беру, сондай-ақ бала үш жасқа толғанға дейін оның күтіміне байланысты жалақысы сақталмайтын демалыс беру шетелдік мекемеден дипломатиялық қызмет персоналы шақыртылғаннан және Министрлікке жұмысқа орналасқаннан кейін жүзеге асырылады.

      31. Халықаралық авиаұшулар шеңберінде белгіленген талаптарды ескере отырып, шетелдік мекемелердің дипломатиялық қызмет персоналы қатарындағы жүкті әйелдер жүктіліктің 26 аптасын қоса алғанда мерзімі кезінде Қазақстан Республикасына шақырылады.

      32. Министрлік дипломатиялық қызмет персоналын жұмысқа орналастыруды, сонымен қатар жүктілікке және бала (балалар) тууға, жаңа туған баланы (балаларды) асырап алуға байланысты демалыс беруді қамтамасыз етеді.

      33. Бала туылғаннан кейін 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес бала үш жасқа толғанға дейін оның күтімі бойынша жалақы сақталмайтын демалыс беріледі.

9-тарау. Шет елдегі мекемеге жұмысқа жіберілген дипломатиялық қызмет персоналына оқу демалысын беру мәселелері

      34. Жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің білім беру бағдарламалары бойынша күндізгі оқу нысанында оқу демалысын ресімдеу шетелдік мекемеден дипломатиялық қызмет персоналын қайтарып алғаннан және Министрлікке жұмысқа орналастырғаннан кейін жүзеге асырылады.

  Қазақстан Республикасының
дипломатиялық қызмет
персоналын ротациялау
қағидаларына
  1-қосымша

"_________" жылға арналған Қазақстан Республикасының дипломатиялық қызметі персоналының сыртқы ротациялау жоспары

Аты-жөні мен тегі (бар болған жағдайда)

Шетелдік мекемеге тағайындалған күні және шетелдік мекемеде болу мерзімі

Жоспарланған ротация

Ұзарту мерзімі

Министрлікке тағайындау бойынша ұсыныс

Шетелдік мекемеге шығуға үміткерлер

Ескертпе

Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемесі

1.








2.








3.















Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемесі

1.








2.








3.















      Барлығы : _____ Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелерінің

      қызметкерлері мен жұмыскерлері ротациялауға жатады,

      оның ішінде дипломатиялық құрам – ____,

      әкімшілік-техникалық құрам – ____

  Қазақстан Республикасының
дипломатиялық қызмет
персоналын ротациялау
қағидаларына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасының
Сыртқы істер министрі
______________________
(тегі, аты-жөнінің бірінші
әріптері)
______________________
(тегі, аты, әкесінің аты
(болған жағдайда)

Қазақстан Республикасына оралғаны жөніндегі хабарлама

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 30.03.2021 № 11-1-4/112 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Осымен Сізге сыртқы ротация шеңберінде __________________________________

      __________________________________________________________________________

      (шетелдік мекеменің атауы)

      үздіксіз жұмыс мерзімінің аяқталғаны және Қазақстан Республикасына оралғаным

      жөнінде хабарлаймын.

      Мекен-жайы, байланыс телефоны және электрондық мекенжайы: ________________

      __________________________________________________________________________

      Негіздеме: сыртқы ротация шеңберінде Қазақстан Республикасының дипломатиялық

      қызмет органдарындағы лауазымынан босату (Қазақстан Республикасы Сыртқы істер

      министрінің 20__жылғы "___"_______№___ бұйрық).

      "___"________20___ж._____ Қолы: ______

  Қазақстан Республикасының
дипломатиялық қызмет
персоналын ротациялау
қағидаларына
3-қосымша

Қазақстан Республикасы дипломатиялық қызметі персоналының Қазақстан Республикасы шет елдердегі мекемелеріне жұмысқа жіберілу алдындағы даярлықтың жоспары

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Сыртқы істер министрінің 30.03.2021 № 11-1-4/112 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Аты-жөні және тегі (бар болған жағдайда) _____________________________________

      Қазақстан Республикасының Сыртқы істер министрлігінің (бұдын әрі - СІМ)

      құрылымдық бөлімшеде атқаратын лауазым ___________________________________

      Даярлықтың басталу күні: 20__ жылғы "___" _____________

Іс-шараның атауы

Өту мерзімі

Дайындықты жүргізген құрылымдық бөлімше басшысының ұсынысы, күні және қолы

1. Дипломатиялық қызмет персоналының жалпы дайындығы:

1.1.

Дипломатиялық қызмет персоналы жіберілетін елге/халықаралық ұйымға жетекшілік ететін СІМ құрылымдық бөлімшесі



1.2.

СІМ Халықаралық ақпарат комитеті



1.3.

СІМ Ақпараттық қауіпсіздік басқармасы



1.4.

Қауіпсіздік мәселелері бойынша арнайы курстардан өту (дайындықты өткізетін лауазымды тұлға СІМ басшылығымен анықталады)



2. Сауда-экономикалық қатынастарға жауапты дипломатиялық қызмет персоналын дайындау:

2.1.

Сауда-экономикалық қатынастарға жетекшілік ететін СІМ құрылымдық бөлімшесі



2.2.

Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика министрлігі (дайындықты өткізу бойынша алдын-ала келісім болған жағдайда)



2.3.

Қазақстан Республикасының Сауда және интеграции министрлігі (дайындықты өткізу бойынша алдын-ала келісім болған жағдайда)



2.4.

"KazakhІnvest" Ұлттық компаниясы" Акционерлік қоғамы (дайындықты өткізу бойынша алдын-ала келісім болған жағдайда)



2.5.

"KazakhExport" Ұлттық компаниясы" Акционерлік қоғамы (дайындықты өткізу бойынша алдын-ала келісім болған жағдайда)



3. Консулдық қызметтерді жүзеге асыратын дипломатиялық қызмет персоналдарын дайындау:

3.1.

Дипломатиялық қызмет персоналы жіберілетін елге жетекшілік ететін СІМ Консулдық қызмет департаментінің басқармасы



3.2.

СІМ Консулдық қызмет департаментінің консулдық-құқықтық басқармасы



3.3.

СІМ Консулдық қызмет департаментінің паспорттық-визалық басқармасы



3.4.

Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі (дайындықты өткізу бойынша алдын-ала келісім болған жағдайда)



3.5.

Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасы (дайындықты өткізу бойынша алдын-ала келісім болған жағдайда)



3.6.

Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі (дайындықты өткізу бойынша алдын-ала келісім болған жағдайда)



3.7.

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі (дайындықты өткізу бойынша алдын-ала келісім болған жағдайда)



4. Дипломатиялқ қызмет қызметкерлерін дайындау:

4.1.

Шет елдегі мекеменің кеңсе меңгерушісі:

4.1.1.

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесі (дайындықты өткізу бойынша алдын-ала келісім болған жағдайда)



4.1.2.

СІМ Қамтамасыз ету және құжат айналымы департаменті



4.1.3.

СІМ Мемлекеттік құпияларды қорғау басқармасы



4.2.

Шет елдегі мекеменің бухгалтері:

4.2.1

СІМ Валюта-қаржы департаменті



4.3.

Әкімшілік-шаруашылық мәселелері жөніндегі референт:

4.3.1.

СІМ Қамтамасыз ету және құжат айналымы департаменті



4.3.2.

СІМ Валюта-қаржы департаменті



4.4.

Кезекші, жүргізуші, механик:

4.4.1.

Қауіпсіздік мәселелері бойынша арнайы курстардан өту



      Министрліктің кадр қызметінің басшысы ___________________

      "Лауазымдық нұсқаулықтармен таныстым" _______________________

      (қолы)

      "Шет мемлекеттердегі мекемелеріне қызметке жіберілетіндердің жадынамамен

      таныстым" __________________________

      (қолы)

      Даярлықтың аяқталу күні

      20__ жылғы "____" "_____________"

      Жетекшелік ететін Қазақстан Республикасының

      Сыртқы істер министрінің орынбасарының ұсынысы

      _______________________ / ___________ / _____________

      (ұсыныс)                   (қолы)             (күні)

      СІМ Аппарат басшысының ұсынысы

      ______________________ /____________ /_____________

      (ұсыныс)             (қолы)             (күні)

      Ескертпе: дипломатиялық қызмет персоналы жіберілу алдындағы даярлықты өтуге кем

      дегенде бір жұмыс күнінің жартысын бөлуге тиіс.

  Қазақстан Республикасының
дипломатиялық қызмет
персоналын ротациялау
қағидаларына
4-қосымша

Шет елдердегі мекемелеріне жұмысқа жіберілер алдындағы дипломатиялық қызметінің персоналымен тапсырылатын құжаттар тізімі

      1. Жеке парақша (дипломатиялық қызмет персоналының, әйелінің/күйеуінің) – суретпен 2 дана.

      2. Өмірбаяны (дипломатиялық қызмет персоналының, әйелінің/ күйеуінің) – 2 дана.

      3. Білімі туралы құжаттың қосымшасымен бірге көшірмесі (соның ішінде ғылыми деңгейін дәлелдейтін құжаттар, сертификаттар).

      4. Жеке куәлігінің көшірмесі (әйелінің/ күйеуінің).

      5. Неке қию/ажырасу куәлігінің көшірмесі.

      6. Баланың (балаларының) туу туралы куәлігінің көшірмесі.

      7. Жүргізуші куәлігінің көшірмесі.

      8. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Шетелге шығатындар үшін 082 нысандағы медициналық анықтама.

      Дипломатиялық қызмет персоналы медициналық анықтаманы "Қазақстан Республикасы Президентінің істері Басқармасының Медициналық орталығы ауруханасы" шаруашылық құқығындағы мекемесі республикалық мемлекеттік мекемесінде, отбасы мүшелері тұрғылықты жері бойынша емханасында рәсімдейді.

      9. Дипломатиялық қызметі персоналының шет елдердегі мекемелеріне жұмысқа жіберілу алдындағы даярлықтың жоспары.

      10. Еңбек кітапшасының түпнұсқасы.

      11. Жеке табыс және мүлік салығы бойынша декларация тапсыру туралы анықтаманың көшірмесі.

      12. Кету қағазы (диаломатиялық қызмет персоналы үшін).

      13. Әскери билеттің көшірмесі (Дипломатиялық қызмет персоналын тіркеуге алу орны бойынша әскери басқармасының органдарына хат дайындау үшін Министрліктің кадр қызметіне тапсырылады).

      Хат пен әскери билеттің түпнұсқасы қызметкердің өзімен қолхат алу үшін тіркеу орны бойынша әскери басқармасының органдарына тапсырылады.

      Әскери басқармасының органдарымен берілген әскери билеттің тапсырылғаны жөніндегі қолхаттың көшірмесі Министрліктің кадр қызметіне тапсырылады.

      14. Валюта-қаржы департаментіне тапсырылатын құжаттар:

      1) шетелдік мекемеге лауазымға тағайындау жөніндегі бұйрықтың көшірмесі;

      2) жеке куәлік көшірмесі;

      3) төлем жасайтын банк картасының көшірмесі;

      4) карта базасында 20-нөмірлік шот (IBAN) ашылғаны жөніндегі банктің анықтама-хабарламасы;

      5) "Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қоры" Акционерлык қоғамымен жасалған міндетті зейнетақы жарнасы негізінде зейнетақысын қамтамасыз ететін шарт көшірмесі.

      15. Жету пунктіне дейінгі әуебилеттердің көшірмесі.

On approval of the Rotation Rules of the diplomatic service personnel of the Republic of Kazakhstan

Order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated August 17, 2020, No. 11-1-4/227. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on August 19, 2020, No. 21109.

      Unofficial translation

      In accordance with paragraph 1 of Article 15 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated March 7, 2002 "On the diplomatic service", I HEREBY ORDER:

      1. To approve the attached Rotation Rules of the diplomatic service personnel of the Republic of Kazakhstan.

      2. The Department of Human Resources of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan shall ensure: 

      1) in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan, state registration of this Order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) posting this Order on the official Internet resource of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan;

      3) within ten working days after the state registration of this Order with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submission to the Department of Legal Service of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan the information on the implementation of the measures provided for in subparagraphs 1) and 2) of this paragraph.

      3. Control over the execution of this Order shall be entrusted to the Executive Secretary of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan.

      4. This Order shall come into effect upon the expiration of ten calendar days after the day of its first official publication.

      Minister of Foreign Affairs of the
Republic of Kazakhstan
M. Tileuberdі

  Approved
by Order of the Minister of
Foreign Affairs of the
Republic of Kazakhstan
dated August 17, 2020
No. 11-1-4/227

The Rotation Rules of the diplomatic service personnel of the Republic of Kazakhstan

Chapter 1. General Provisions

      1. These Rotation Rules of the diplomatic service personnel of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with Article 15 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated March 7, 2002 "On the diplomatic service of the Republic of Kazakhstan" (hereinafter referred to as the Law) and shall determine the procedure for rotation of personnel of the diplomatic service of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as Rotation).

      2. Within the framework of external rotation, the personnel of the diplomatic service of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Personnel of the diplomatic service), taking into account their professional training and specialization, shall be transferred from the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Ministry) to the foreign missions of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the Foreign missions) and from foreign missions to Ministry, as well as between foreign institutions without a competitive selection.

      Internal rotation of the personnel of the diplomatic service shall be carried out in accordance with the procedure established by Article 15 of the Law.

      3. These Rules shall not apply to persons appointed to foreign missions by secondment from other government agencies.

Chapter 2. Planning external rotation

      4.Taking into account family, household, climatic and sanitary, and epidemiological conditions, external rotation of diplomatic service personnel between the Ministry and foreign missions shall be carried out annually from June to August inclusively based on the Plan for external rotation of diplomatic service personnel, approved by the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as Minister) in the form in accordance with Annex 1 to these Rules (hereinafter referred to as the External rotation plan).

      In case of business necessity or family circumstances, external rotation may be carried out outside the External rotation plan.

      5. The external rotation plan shall be annually formed and implemented according to the following schedule:

      1) until January 30 - heads of structural subdivisions of the Ministry and foreign institutions shall form and send to the personnel service of the Ministry (hereinafter referred to as the personnel service) a list of foreign service personnel to be/proposed for rotation, with proposals for the rotation period based on language knowledge, specifics of the country and region, upcoming bilateral and multilateral activities;

      2) by the end of February, the personnel service shall form a draft Plan of external rotation and shall send it for consideration to structural subdivisions;

      3) within 10 working days after receipt of the draft External Rotation Plan - heads of structural subdivisions, in agreement with the supervising deputies of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan or the Chief of Staff of the Ministry (hereinafter referred to as the management of the Ministry), shall make proposals on the draft External Rotation Plan;

      4) within 10 working days after receipt of proposals of structural subdivisions to the draft Plan of external rotation - the personnel service shall finalize the draft Plan of external rotation, shall approve it with the leadership of the Ministry and shall submit it to the Minister for approval;

      5) in the period from April to May - candidates approved for external rotation in accordance with the External Rotation Plan shall undergo pre-graduation training in the structural units of the Ministry overseeing activities related to the field of work of foreign service personnel after appointment to a foreign institution;

      6) in June, following the results of preliminary training, orders shall be issued on the appointment of foreign service personnel of the Ministry to vacated positions in foreign institutions and foreign service personnel of foreign institutions to vacated positions in the Ministry;

      7) in June-August - foreign service personnel shall leave to work in foreign institutions and shall return to the Ministry of Foreign Service personnel who have completed work in foreign institutions.

      Footnote. Paragraph 5 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 30.03.2021 № 11-1-4/112 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      6. It shall be prohibited to alternately appoint spouses holding positions of personnel of the diplomatic service to foreign missions without the expiration of the term of work of the accompanying spouse in the structural divisions of the Ministry in accordance with the Law.

      7. The personnel service, by April 1, shall submit to the structural unit responsible for budget planning, the Plan of external rotation approved by the Minister for the formation of the draft budget of the Ministry.

Chapter 3. Procedure for external rotation between foreign missions

      8. At the suggestion of the Minister/Head of the foreign institution, the personnel of the diplomatic service within the framework of the external rotation may be sent to work from one foreign institution to another.

      The total time of continuous work in foreign missions shall not exceed the time limits specified in the Law, provided for one period of continuous work in foreign missions.

      9. The timing of the external rotation between the foreign missions shall be determined by the Minister, taking into account the proposals of the heads of the foreign missions involved in the external rotation.

      In the case of external rotation between foreign missions, the movement of the personnel of the diplomatic service shall be carried out without the return of the personnel of the diplomatic service or accompanying family members to the Republic of Kazakhstan.

Chapter 4. Return to the Republic of Kazakhstan following the completion of the period of continuous work in a foreign institution and appointment to a position in the Ministry

      10. Foreign service personnel who have completed work in a foreign institution within five working days from the date of return to the Republic of Kazakhstan shall arrive:

      1) to the personnel service to submit a notice of return to the Republic of Kazakhstan in the form in accordance with Annex 2 to these Rules;

      2) to the financial service of the Ministry for the delivery of a calculation certificate issued by a foreign institution and boarding passes.

      If there are valid reasons, the period established in the first part of this clause may be extended, but not more than one month.

      Footnote. Paragraph 10 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/291 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      11. The delivery of diplomatic and service passports of the Republic of Kazakhstan by the personnel of the diplomatic service, as well as by members of their families shall be carried out in the manner prescribed by the Rules for registration, issuance, replacement, return, withdrawal, accounting, storage and destruction of diplomatic and service passports of the Republic of Kazakhstan, approved by Decree of the President of the Republic Kazakhstan dated January 13, 2014, No. 722.

      12. Foreign service personnel who have returned to the Republic of Kazakhstan after work abroad, on a rotation basis, within three months from the date of filing a notice of return to the Republic of Kazakhstan, shall have been appointed to a position not lower than that held by him in the Ministry, if he has not been subject to the penalties provided for in Article 22 of the Law.

      Foreign Service personnel in cases of refusal to be appointed to the proposed position (posts) or failure to give notice of return to the Republic of Kazakhstan within the period established by paragraph 10 of these Rules, shall be credited to the personnel reserve of the Ministry in accordance with the Rules for inclusion in the personnel reserve of the Ministry, approved by order of the Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated February 16, 2016 No. 11-1-2/53 (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 13475) (hereinafter referred to as the Rules for Inclusion in the Personnel Reserve).

      Footnote. Paragraph 12 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/291 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      13. If foreign service personnel do not wish to continue working in the foreign service, they may be dismissed in the manner prescribed by Article 18 of the Law.

      Foreign service personnel, within one month from the date of the order of dismissal from the foreign service, may apply for inclusion in the personnel reserve of the Ministry in accordance with the Rules for inclusion in the personnel reserve.

      Footnote. Paragraph 13 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/291 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      14. The foreign mission shall ensure the departure of the personnel of the diplomatic service and accompanying members of their families to the Republic of Kazakhstan in accordance with the terms of continuous work of the personnel of the diplomatic service in the foreign institution, established by the Ministry.

Chapter 5. Pre-departure training in the structural divisions of the Ministry

      15. The personnel of the diplomatic service of the Ministry, subject to rotation in accordance with the Plan of external rotation, shall undergo pre-departure training in the structural units of the Ministry in charge of activities related to the work of the personnel of the diplomatic service, according to the Plan of pre-departure training of personnel of the diplomatic service sent to work in a foreign institution, according to form in accordance with Annex 3 to these Rules (hereinafter referred to as the Training).

      16. The total duration of preparation shall not be more than fifteen working days. The list of structural subdivisions of the Ministry for training, the period of training in each structural subdivision shall be determined by the personnel department.

      If necessary, the duration of training of foreign service personnel sent to a foreign office for consular functions may be extended to one month.

      Footnote. Paragraph 16 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/291 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      17. Based on the results of the training, the heads of the structural divisions where the personnel of the diplomatic service was trained, prepare an opinion with recommendations on the departure of the personnel of the diplomatic service or denial of permission to work in a foreign mission. 

      The reason for making a recommendation by the head of the structural unit to deny the permission for work in a foreign institution shall be the insufficient level of training of the diplomatic service personnel in the direction of the structural unit's work.

      18. The training shall also be applied to persons sent to work in foreign missions without competition by way of transfer, in accordance with the Rules for holding an administrative civil position of corps "B" without a competition by way of transfer, approved by Decree of the President of the Republic of Kazakhstan dated December 29, 2015, No. 152.

      19. Persons appointed to the positions of heads of foreign missions, counselor-envoys of foreign missions, deputy permanent representatives of the Republic of Kazakhstan to international organizations shall be exempted from training.

      20. Before leaving for work in a foreign institution, the personnel of the diplomatic service shall submit documents to the personnel service according to the list specified in Annex 4 to these Rules.

Chapter 6. Recall of the personnel of the diplomatic service from a foreign institution

      21. The recall of the personnel of the diplomatic service working in a foreign mission shall be carried out in the following cases: 

      1) completion of the period of continuous work in a foreign institution established by the Law;

      2) at their request; 

      3) granting leave in connection with pregnancy and the birth of a child (children), adoption of a newborn child (children);

      4) registration of educational leave for the period of study on educational programs of postgraduate education in the form of full-time study;

      5) by a court decision. 

      22. The personnel of the diplomatic service working in a foreign mission, in the event of gross violations of official duties, as well as acts entailing liability established by the legislative acts of the Republic of Kazakhstan or the host country, except for the application of disciplinary measures, shall be recalled to the Republic of Kazakhstan ahead of schedule.

      23. The basis for the early recall of the personnel of the diplomatic service shall be the commission of the same acts by their accompanying family members. 

Chapter 7. Composition of accompanying family members of the personnel of the diplomatic service

      24. Accompanying family members of diplomatic service personnel shall include a spouse, minor children, minor adopted children, as well as disabled adult children and (or) parents of diplomatic service personnel who need care in accordance with the conclusion of a medical organization issued in accordance with the procedure established by the legislation of the Republic of Kazakhstan in the field of social protection of persons with disabilities.

      The composition of accompanying family members of foreign service personnel shall be determined by the order of the Minister on appointment to a position in the foreign office of the Republic of Kazakhstan and the calculation and certificate issued by the financial service of the Ministry.

      Footnote. Paragraph 24 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/291 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      25. To include a spouse in the accompanying family members of foreign service personnel who has sent to work in a foreign institution, the following documents must be submitted to the personnel service:

      1) a copy of the marriage registration certificate;

      2) documents confirming the change of the surname (in case of a change, if this change is not reflected in the marriage registration certificate);

      3) personnel accounting sheet - 2 copies;

      4) photograph 3x4 centimeters - 2 copies;

      5) a medical certificate for those traveling abroad in form 072/y, approved by order of the Acting Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated October 30, 2020 No. KR MHC-175/2020 (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under No. 21579) (hereinafter referred to a medical certificate for those traveling abroad).

      Footnote. Paragraph 25 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/112 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      26. To include children in the accompanying family members of foreign service personnel sent to work in a foreign institution, the following documents must be submitted to the personnel service:

      1) a copy of the birth certificate for each child;

      2) photograph 3x4 centimeters - 2 copies;

      3) a copy of the document confirming disability or the need for additional types of assistance and care (in relation to disabled adult children of foreign service personnel in need of care);

      4) medical certificate for those traveling abroad.

      Footnote. Paragraph 26 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/291 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      27. The inclusion of a child from a previously dissolved marriage (marriage) in the accompanying family members of foreign service personnel shall be possible if a court decision is submitted indicating information about the residence of a minor child after the divorce with a parent who is a foreign service personnel or a spouse of foreign service personnel.

      In the absence of such a court decision, one of the following documents shall be provided:

      1) written consent of the parent living separately from the child (or other legal representative) to include the child in the accompanying family members of foreign service personnel and his departure to live abroad for the period of work of foreign service personnel in a foreign institution.

      The authenticity of the signature on such consent shall be notarized;

      2) Agreement on the settlement by mediation of the inclusion of the child in the accompanying family members of foreign service personnel and his departure to live abroad for the period of work of foreign service personnel in a foreign institution.

      Such an agreement shall be concluded between the parents or other legal representatives of the child in accordance with marriage and family and civil procedure law.

      Footnote. Paragraph 27 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/291 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      28. To include parents (parents) in need of care in the accompanying family members of foreign service personnel sent to work in a foreign institution, the following documents must be submitted to the personnel service:

      1) a statement addressed to the Minister (drawn up in any form);

      2) a copy of a document confirming kinship with foreign service personnel;

      3) a copy of the identity document of the parent (s);

      4) personnel accounting sheet - 2 copies;

      5) photos of 3x4 centimeters - 2 copies;

      6) a copy of the document confirming disability or the need for additional types of assistance and care;

      7) medical certificate for those traveling abroad.

      Footnote. Paragraph 28 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/291 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      29. The inclusion of disabled parents (parents) in the number of accompanying family members of foreign service personnel shall be allowed in the following exceptional cases:

      1) absence in the Republic of Kazakhstan of an adult brother/sister of foreign service personnel capable of supporting parents (parent) in the Republic of Kazakhstan.

      The ability to support parents (parent) in this case shall be understood as the presence of such a brother/sister of permanent earnings in the amount of not less than the minimum subsistence minimum established for the corresponding fiscal year by the law on the republican budget, multiplied by the total number of family members of such a brother/sister and parents (parent) of foreign service personnel;

      2) if the foreign service personnel are the single parent of a minor child or the spouse of the foreign service personnel refused to leave as an accompanying family member.

      Refusal to leave must be confirmed by the corresponding statement of the spouse.

      In order to include disabled parents (parents) in the accompanying family members of foreign service personnel sent to work in a foreign institution, it is necessary to submit to the personnel service the documents listed in paragraphs 1), 2), 3), 4), 5) and 7) of paragraph 28 of these Rules.

      Footnote. Paragraph 29 - in the wording of the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/291 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      29-1. The grounds for exclusion of foreign service personnel from accompanying family members shall be:

      1) for the spouse of foreign service personnel - divorce (marriage);

      2) for children, including those adopted (adopted) - reaching the age of 18 years;

      3) for disabled adult children and (or) parents of foreign service personnel in need of care - removal of disability or lack of need for care.

      On the occurrence of one of the above grounds, the foreign service personnel shall, within ten working days, shall submit the relevant supporting documents to a foreign institution for further transmission to the personnel and financial services of the Ministry.

      Footnote. Rules as amended 29-1 by the order of the acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 16.07.2021 № 11-1-4/291 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 8. Issues of granting parental leave to diplomatic service personnel sent to work in a foreign institution

      30. Granting leave the staff of diplomatic service agencies abroad in connection with pregnancy and the birth of the child (children), adoption of the newborn child (children), as well as leave without pay to care for a child until the age of three years, shall be carried out after the withdrawal of personnel diplomatic service from a foreign institution and employment to the Ministry.

      31. Taking into account the established requirements within the framework of international air travel, pregnant women from among the personnel of the diplomatic service of foreign missions are recalled to the Republic of Kazakhstan with a period of up to 26 weeks of pregnancy inclusive. 

      32. The Ministry shall employ the personnel of the diplomatic service and registration of leave in connection with pregnancy and the birth of a child (children), adoption of a newborn child (children).

      33. After the birth of a child, in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan dated November 23, 2015, unpaid leave shall be granted to care for a child until the child reaches the age of three years.

Chapter 9. Issues of granting educational leave to the personnel of the diplomatic service sent to work in a foreign institution

      34. Registration of educational leave for the period of study on educational programs of postgraduate education in the form of full-time education shall be carried out after the recall of the personnel of the diplomatic service from the foreign institution and employment in the Ministry.

  Annex 1
to the Rotation Rules of the
diplomatic service personnel of the
Republic of Kazakhstan

The plan of external rotation of the personnel of the diplomatic service of the Republic of Kazakhstan for the year "_________"

No.

Surname, name, patronymic (if any)

Date of appointment at the foreign institution and the period of stay at the foreign institution

Planned rotation

Renewal terms

Proposal for appointment to the Ministry

Applicants for travel to a foreign institution

Note

Foreign institution of the Republic of Kazakhstan

1.








2.








3.








...








Foreign institution of the Republic of Kazakhstan

one.








2.








3.








...








      Total: _____ employees and servicemen of foreign missions are subject to rotation, of which diplomatic staff - ____ people, administrative and technical staff - ____ people.

  Annex 2
Rules to personnel rotation
of foreign service
of the Republic of Kazakhstan
to the Ministry of Foreign Affairs
of the Republic of Kazakhstan
______________________
(surname and initials)
from: ___________________
(Surname, name, patronymic
(if any)

      Footnote. Annex 2 – in the wording of the order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 30.03.2021 № 11-1-4/112 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Notice of return to the Republic of Kazakhstan

      I hereby notify you of the end of the continuous work period

      in ________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (name of the foreign office) in the framework of external rotation and return to the Republic

      of Kazakhstan. Address, contact phone number and email address:

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      Grounds: Discharge from the Foreign Service

      of the Republic of Kazakhstan within the framework of external rotation (order of the Minister of Foreign Affairs

      Republic of Kazakhstan from "___" __________ ___ 20, №_________).

      "___" __________ 20 ___ __________

      Signature

  Annex 3
Rules for personnel rotation
of foreign service
of the Republic of Kazakhstan
to the Ministry of Foreign Affairs
of the Republic of Kazakhstan
______________________

Foreign service personnel pre-exit training plan,
sent to work in the foreign office of the Republic of Kazakhstan

      Footnote. Annex 2 – in the wording of the order of the Acting Minister of Foreign Affairs of the Republic of Kazakhstan dated 30.03.2021 № 11-1-4/112 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

      Surname, first name, patronymic (if any): _______________________________________

      Position held in the structural subdivision of the Ministry of Foreign Affairs

      Republic of Kazakhstan (hereinafter referred to as the MFA):________________________

      Start date of pre-exit training: "_____________" "___",__ 20


Name of measures

Completed date

Recommendation, date and signature of the head of the structural subdivision who conducted the preparation

1. General training of foreign service personnel:

1.1.

The structural subdivision of the Ministry of Foreign Affairs that oversees the country/international organization to which foreign service personnel shall be sent



1.2.

International Information Committee of the Ministry of Foreign Affairs



1.3.

Office of Information Security of the Ministry of Foreign Affairs



1.4.

Completion of special courses on security issues (an official for training is determined by the leadership of the Ministry of Foreign Affairs)



2. Training of foreign service personnel responsible for trade and economic relations:

2.1.

Structural subdivision of the Ministry of Foreign Affairs, which oversees trade and economic relations



2.2.

Ministry of National Economy of the Republic of Kazakhstan (in case of preliminary approval of training)



2.3.

Ministry of Trade and Integration of the Republic of Kazakhstan (in case of preliminary approval of training)



2.4.

Joint-Stock Company "National Company" KazakhInvest "(in case of preliminary approval of training)



2.5.

Joint-Stock Company "National Company" KazakhExport "(in case of preliminary approval of training)



3. Training of foreign service personnel performing consular functions:

3.1.

Office of the Consular Service Department of the Ministry of Foreign Affairs, which oversees the country to which foreign service personnel shall be sent



3.2.

Consular and Legal Affairs Department of the Consular Service of the Ministry of Foreign Affairs



3.3.

Passport and Visa Office of the Consular Service Department of the Ministry of Foreign Affairs



3.4.

Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan (in case of preliminary approval of training)



3.5.

Prosecutor General's Office of the Republic of Kazakhstan (in case of preliminary approval of training)



3.6.

Ministry of Internal Affairs of the Republic of Kazakhstan (in case of preliminary approval of training)



3.7.

Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan (in case of preliminary approval of training)



4. Training of Foreign Service Personnel:

4.1.

Head of the Office of the Foreign Office:

4.1.1.

Office of the Prime Minister of the Republic of Kazakhstan (in case of preliminary approval of training)



4.1.2.

Department for support and document management



4.1.3.

Office for the protection of state secrets of the Ministry of Foreign Affairs



4.2.

Accountant of the foreign office:

4.2.1

Department for monetary and financial affairs of the Ministry of Foreign Affairs



4.3.

Referent for administrative and economic affairs:

4.3.1.

Department for support and document management of the Ministry of Foreign Affairs



4.3.2.

Monetary and financial department of the Ministry of Foreign Affairs



4.4.

Duty commandant, driver, mechanic:

4.4.1.

Taking special security courses



      Head of personnel department of the MFA ______________________________________

      "Familiarized with job descriptions" ______________________ (signature)

      "Familiarize yourself with the form of a visitor to a foreign office"

      _____________ (signature)

      completion date of the training "____" "_____________" 20__

      recommendation of the supervising Deputy Minister of Foreign Affairs

      of the Republic of Kazakhstan _______________________ / ____________ / ___________

      (recommendation) (signature) (date)

      Recommendation of the head of apparatus of the MFA _______________________ /

      ___________ / ____________ (recommendation) (signature) (date)

      Note: foreign service personnel must allocate at least half working day for pre-exit training

  Annex 4
to the Rotation Rules of the
diplomatic service personnel of the
Republic of Kazakhstan

List of documents submitted by the personnel of the diplomatic service before leaving for work in a foreign institution

      1. Personal sheet (diplomatic service personnel, spouse) - 2 copies with a photo.

      2. Autobiography (diplomatic service personnel, spouse) - 2 copies.

      3. Copy of the education document with an attachment (including documents confirming an academic degree, certificates). 

      4. Copy of identity card (spouse).

      5. Copy of the marriage/divorce certificate.

      6. Copy of the birth certificate of the child (children).

      7. Copy of the driving license.

      8. Medical certificate for travel abroad.

      The diplomatic service personnel shall draw up a medical certificate in the republican state enterprise based on the economic enterprise "Hospital of the Medical Center of the Administrative Department of the President of the Republic of Kazakhstan", family members - in the polyclinic at the place of residence.

      9. The plan of pre-departure training of the personnel of the diplomatic service, sent to work in a foreign institution.

      10. The original of the work record book.

      11. Copy of the certificate of submission of the declaration on individual income tax and property.

      12. Departure clearance checklist (for the personnel of the diplomatic service).

      13. Copy of the military ID (to be handed over to the personnel service of the Ministry for the preparation of a letter to the military administration at the place of registration of the personnel of the diplomatic service)

      The letter and the original of the military ID by the personnel of the diplomatic service are independently handed over to the military administration bodies at the place of registration to receive a receipt.

      Copy of the receipt for submitting the military card issued by the military administration bodies shall be handed over to the personnel service of the Ministry.

      14. Documents for the Monetary and Financial Department:

      1) copy of the order on appointment to a position in a foreign institution;

      2) copy of the identity card;

      3) copy of the bank's payment card;

      4) certificate-notification of the bank on the open current account in the card base (indicating the twenty-digit account number);

      5) copy of the agreement on pension provision at the expense of compulsory pension contributions, concluded with the joint-stock company "Unified Accumulative Pension Fund".

      15. Copies of air tickets to the destination.