Уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтарының қызметін ұйымдастыру қағидаларын және уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының ішкі тәртібі қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 4 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-233/2020 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 4 желтоқсанда № 21726 болып тіркелді.

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі 178-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Мынадай:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтарының қызметін ұйымдастыру қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының ішкі тәртібі қағидалары бекітілсін.

      2. "Уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтары қызметінің ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2011 жылғы 5 қаңтардағы № 1 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6757 болып тіркелген, 2011 жылғы 18 наурыздағы № 94-97 (26499) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық көмекті ұйымдастыру департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күннің ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Цой

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ішкі істер министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2020 жылғы 4 желтоқсаны
№ ҚР ДСМ-233/2020
Бұйрыққа
1-қосымша

Уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтарының қызметін ұйымдастыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтарының қызметін ұйымдастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 178-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтарының қызметін ұйымдастыру тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай анықтамалар пайдаланылады:

      1) детоксикация – адам организмiнен эндоген немесе экзоген текті уытты заттарды шығаруға бағытталған медициналық iс-шаралар кешенi;

      2) мас болу (уыттану) – алкогольді тұтыну салдарынан туындайтын, психикалық, мінез-құлықтық, вегетативтік және соматоневрологиялық бұзылулар кешенімен сипатталатын жай-күй;

      3) пациент – медициналық көмек көрсетуді қажет ететін ауруының немесе жай-күйінің болуына немесе болмауына қарамастан, медициналық көрсетілетін қызметтердің тұтынушысы болып табылатын (болып табылған) жеке тұлға;

      4) уақытша бейімдеу – адамды мас күйінен айықтыру және оны мекендеу ортасы жағдайларына бейімдеу жөніндегі процесс;

      5) уақытша бейімдеу және детоксикация орталығы (бұдан әрі – УБДО) – алкогольдік масаң күйдегі (уыттанған) адамдарға мамандандырылған медициналық көмек көрсетуге арналған және психикалық денсаулық саласында медициналық көмек көрсететін ұйымның құрылымдық бөлімшесі болып табылатын орталық.

      3. Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығы (бұдан әрі – УБДО) облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарының шешімі бойынша құрылады, объектісі болып табылады және жеткізу кезінде орташа алкогольдік күйдегі масаң күйде болу (уыттанған) дәрежесіндегі адамдарға мамандандырылған медициналық көмек көрсету үшін тәулік бойы өзінің қызметін жүзеге асырады.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3-1. УБДО төсектік қуаттылығы мынадай есептеу арқылы анықталады:

      1) республикалық маңызы бар қалаларда кемінде 20 төсек;

      2) облыс орталықтарында кемінде 15 төсек;

      3) облыстық маңызы бар қалаларда, аудан орталықтарында, аудандық маңызы бар қалаларда кемінде 5 төсек.

      УБДО төсегі – алкогольдік орташа дәрежедегі масаң күйдегі (уыттанған) адамдарға мамандандырылған медициналық көмекті көрсету және орналастыру мүмкіндігін көрсететін шартты есептік бірлік.

      Ескерту. Қағида 3-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының қызметін ұйымдастыру тәртібі

      4. Адамдарды УБДО-ға жеткізуді ішкі істер органдарының қызметкерлері жүзеге асырады. Адамды жеткізу кезінде ішкі істер органдарының қызметкерлері:

      1) адамдарды куәландыруды, УБДО-ға орналастыруды жүзеге асыру кезінде медициналық персоналға жәрдемдесу;

      2) атыс қаруын, суық қаруды, жарылғыш, уландырғыш және улы заттарды, Қазақстан Республикасында айналысқа тыйым салынған өзге де заттарды алып қоюды жүзеге асырады.

      5. Жеткізілген адамның жеке басын ішкі істер органдарының қызметкерлері анықтайды және УБДО-ның медициналық персоналына хабарланады.

      Жеткізілген пациенттің жеке басын куәландыратын құжаттарының болмауы оны УБДО-ға орналастырудан бас тартуға негіз болмайды.

      6. Алкогольдік масаң күйіне күдікті адамды жеткізген кезде оны осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша емдеуге жатқызуды қабылдау мен одан бас тартуды есепке алу журналында тіркеу жүзеге асырылады.

      7. "Денсаулық сақтау саласындағы мамандарға қосымша және формальды емес білім беру қағидаларын, денсаулық сақтау саласындағы қосымша және формальды емес білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдарға қойылатын біліктілік талаптарын, сондай-ақ қосымша және формальды емес білім беру арқылы денсаулық сақтау саласындағы мамандар алған оқудың нәтижелерін тану қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 21 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-303/2020 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21847 болып тіркелген) сәйкес психикаға белсенді әсер ететін затты тұтыну және масаң күйде болу жағдайын анықтау үшін медициналық куәландыруды жүргізу мәселелері бойынша денсаулық сақтау саласындағы мамандардан қосымша білім алған психиатр (нарколог) дәрігер не фельдшер (медицина қызметкері) жеткізілген адамды тіркегеннен кейін ПБЗ-ны пайдалану фактісін және масаң күйде болу жағдайын және УБДО-ға орналастыруға көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдердің бар-жоғын анықтау үшін оған медициналық куәландыру жүргізеді.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Алкогольдік масаң күйге күдікті адамды қабылдауды УБДО медициналық персоналы жүзеге асырады.

      9. Медициналық куәландыру нәтижелері осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша УБДО-да жүргізілген медициналық куәландыру туралы қорытындыда (бұдан әрі – Қорытынды) ресімделеді.

      Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығына орналастырылған бір адамға УБДО-да көрсетілетін медициналық қызметтердің тізбесі осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес анықталады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Қорытындыда мынадай қорытындылары бар пациенттің клиникалық жай-күйі нақты сипатталуы тиіс:

      УБДО-ға орналастыруға жатады;

      УБДО-ға орналастырудан бас тартылды.

      11. Қорытынды екі данада жасалады, олар психиатр дәрігердің (наркологтың) немесе фельдшердің қолымен расталады.

      Қорытындының бір данасы куәландырылушыны жеткізуді жүзеге асырған ішкі істер органдарының қызметкеріне беріледі, екінші данасы УБДО-да 5 (бес) жыл бойы сақталады.

      Осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қорытынды УБДО-дағы пациенттің картасына қоса тіркеледі.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Пациенттің заттарын жеке тексеруді УБДО-ға орналастыру кезінде медициналық персонал жүзеге асырады.

      13. УБДО-ға адамдарды орналастыру үшін қарсы көрсетілімдер:

      1) кәмелетке толмаған жас;

      2) алкогольден мас болудың (уыттанудың) жеңіл немесе ауыр дәрежедегі жай-күйі;

      3) басқа психикалық белсенді заттардан мас болудың (уыттанудың) жай-күйі;

      4) шұғыл медициналық көмек көрсетуді талап ететін психикалық және (немесе) соматикалық патологияның болуы;

      5) эпидемиологиялық қауіп кезеңінде инфекциялық аурудың белгілері бар адамдар.

      14. УБДО-ға жеткізілген кәмелетке толмағандар Кодекстің 118-бабы 1-тармағының 2-тармақшасына сәйкес олардың заңды өкілдерінің келісімімен тиісті медициналық ұйымның бейінді бөлімшелеріне емдеуге жатқызылады.

      15. УБДО-да пациенттердің жеке заттары арасында заттар мен заттарды алып өтуге және болуына жол берілмейді:

      1) психикаға белсенді әсер ететін заттар;

      2) ақша, құнды заттар (зергерлік бұйымдар, алтын сағаттар және басқалар);

      3) ұялы телефондар, фото-бейнетүсірілімге арналған аппараттар;

      4) жарылғыш, уландырғыш және улы заттар;

      5) атыс қаруы, суық қару;

      6) ұлттық және діни алауыздықты қоздыруға бағытталған, құрамында зорлық-зомбылықты насихаттайтын әдебиет, сондай-ақ порнографиялық сипаттағы материалдар;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынған басқа да нәрселер жатады.

      1, 4, 5, 6, 7-тармақшаларда көрсетілген заттар мен заттарды ішкі істер органдарының қызметкерлері алып қоюына жатады.

  Уақытша бейімдеу және
детоксикация орталықтарының
қызметін ұйымдастыру
қағидаларына 1-қосымша

Емдеуге жатқызуға қабылдауларды және одан бас тартуларды есепке алу журналы Журнал учета приемов и отказов в госпитализации

Күні
Дата

Уақыты
Время

ТАӘ (болған жағдайда)
ФИО (при наличии)

ЖСН
ИИН

Тұрғылықты мекен-жайы
Адрес места жительства

Жеткізушінің ТАӘ (болған жағдайда), лауазымы
ФИО (при наличии), должность доставившего

1

2

3

4

5

6

7









Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығындағы пациент картасының №
Номер карты пациента, находящегося в центре временной адаптации и детоксикации

Емдеуге жатқызу күні мен уақыты
Дата и время госпитализации

Келіп түскен кезде қойылған диагноз
Диагноз при поступлении

Шығарылған күні мен уақыты
Дата и время выписки

Қабылдаудан бас тарту себептері (ұсынымдар)
Причины отказа в приеме (рекомендации)

Дәрігердің ТАӘ (болған жағдайда), қолы
ФИО (при наличии), подпись врача

8

9

10

11

12

13







      Ескертпе:

      Журналдың беттері нөмірленеді, журнал жіппен тігіледі және ұйымның мөрімен расталады.

      Примечание:

      Страницы журнала нумеруются, журнал прошнуровывается и заверяется печатью организации.

  Уақытша бейімдеу және
детоксикация орталықтарының
қызметін ұйымдастыру
қағидаларына
2-қосымша

Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығында жүргізілген медициналық куәландыру туралы қорытынды

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Паспорттық деректер:

      1) Т.А.Ә. (болған жағдайда)_________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      2) Жасы (туған күні, айы, жылы)_____________________________________________

      3) Жеке басын куәландыратын құжат (құжат түрі, нөмір) ________________________

      _________________________________________________________________________

      4) Жұмыс орны, лауазымы __________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      2. Жеткізу негіздері және уәждемелері_________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      1) Жеткізілген адамды анықтау жағдайлары _________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      2) Жеткізген адамның лауазымы, Т. А. Ә, (болған жағдайда) (нақты уақыты, күні)

      __________________________________________________________________________

      3. Зерттеп-қарау күні мен нақты уақыты________________________________________

      4. Психиатр (нарколог) дәрігері немесе фельдшер____________________________

      5. Жеткізілген адамның сыртқы түрі (киімінің, терісінің жай-күйі, жарақаттардың,

      зақымдардың, соққылардың және тағы басқаларының болуы):_____________________

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      6. Жеткізілген адамның мінез-құлқы: ашулы, тұйық, қызба, қозу күйінде, агрессивті,

      эйфориялық, көп сөйлейді, абыржығыш, ұйқышыл, тежелген, өзінің жай-күйіне

      шағымдар білдіреді________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      7. Сана күйі, орынды, уақытты, жағдайды және өз тұлғасын бағдарлауы____________

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      8. Сөйлеу қабілеті: баяндаудың байланыстылығы, артикуляцияның бұзылуы, сөйлеу

      тілінің шұбарлануы және тағы басқалары_____________________________________

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      9. Вегетативтік-тамырлық реакциялар (тері тіндерінің күйі, көздің шырышты қабығы,

      тіл, тершілдік, сілекей ағу) _________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      тыныс алу: жиіленген, баяу _________________________________________________

      тамыр соғуы _______________ артериялық қан қысымы ________________________

      ________________________________________________________________________

      көздің қарашықтары: тарылған, кеңейген, жарыққа реакция_______________________

      жан-жағына қарағандағы нистагм_____________________________________________

      10. Қозғалыс аясы__________________________________________________________

      1) ым: солғын, қызу_________________________________________________________

      2) жүріс-тұрысы (теңселіп жүру, жүргенде аяқтарын оңды-солды сілтеп жүру),

      бұрылыстармен жүру (бұрылғанда теңселу)

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      3) Ромберг күйінде тұру ____________________________________________________

      4) нақты қимылдар (еденнен тиынды алу, саусақтан-мұрыннан сынама) ___________

      _________________________________________________________________________

      5) қабақтардың, тілдің, қол саусақтарының дірілдеуі_____________________________

      _________________________________________________________________________

      11. Нервтік-психикалық аурулардың, мидың органикалық зақымдануының, физикалық

      қалжыраудың белгілері, бастан өткерген жарақаттар (жеткізілген адамның өз

      сөздерінен) _______________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      12. Алкогольді соңғы рет тұтынғаны туралы мәліметтер: субъективті, объективті

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      13. Ауыздан алкоголь иісінің шығуы ________________________________________

      _________________________________________________________________________

      14. Зертханалық, жабдықтық зерттеп-қарау деректері (жүргізген жағдайда)

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      15. Диагноз, жай-күйі_______________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      16. Қорытындылар (көрсете отырып: УБДО-ға орналастырылуға жатады немесе

      УБДО-ға орналастырудан бас тартылды):______________________________________

      __________________________________________________________________________

      Психиатр (нарколог) дәрігері немесе фельдшер ____________Т.А.Ә. (болған жағдайда)

      қолы

      Күні

      Уақыты

  Уақытша бейімдеу және
детоксикация орталықтарының
қызметін ұйымдастыру
қағидаларына
3-қосымша

Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының медициналық қызметтерінің тізбесі

      Ескерту. Қағида 3-қосымшамен толықтырылды - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. "Емдеу ісі" мамандығы бойынша техникалық және кәсіби медициналық білімі бар фельдшердің немесе техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі медициналық білімі бар мейіргердің қабылдауы.

      2. "Психиатр" мамандығы бойынша жоғары медициналық білімі бар маманның консультациясы немесе "Емдеу ісі" мамандығы бойынша техникалық және кәсіби медициналық білімі бар фельдшердің қабылдауы.

      3. *Алкогольді тұтыну фактісін және масаң күйін медициналық куәландыру.

      4. Биологиялық материалдағы этанолды экспресс әдіспен анықтау (көрсетілімдер болған кезде).

      5. Биологиялық материалда есірткі құралдары мен психотроптық заттарды экспресс әдіспен анықтау (көрсетілімдер болған кезде*).

      6. Орташа дәрежедегі жедел алкогольдік улануды тоқтату (көрсетілімдер болған кезде*).

      7. Алкогольдік уланудың орташа дәрежесіндегі (интоксикация) пациентті медициналық байқау.

      *көрсетілімдерді емдеуші дәрігер анықтайды

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2020 жылғы 4 желтоқсаны
№ ҚР ДСМ-233/2020
Бұйрыққа
2-қосымша

Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының ішкі тәртібі қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының ішкі тәртіп қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 178-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының (бұдан әрі – УБДО) ішкі тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидалар медициналық персонал мен пациенттерге, ҰБДО-ға қаралған және орналастырылған адамдарға қолданылады.

2-тарау. Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының пациенттерін орналастыру және шығару тәртібі

      3. УБДО-ға орналастыруға Кодекстің 178-бабының 2-тармағына сәйкес бекітілген Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының қызметін ұйымдастыру тәртібіне сәйкес қарсы көрсетілімдері жоқ, алкогольден орташа дәрежедегі мас болу (уыттану) жай-күйіндегі адамдар жатады.

      4. Шұғыл медициналық көмек көрсетуді талап ететін психикалық және (немесе) соматикалық патологиясы бар адамдарды УБДО психиатр дәрігерінің (наркологының) жолдамасы бойынша жедел медициналық көмек бригадасы тиісті медициналық ұйымның бейінді бөлімшесіне жеткізеді.

      5. Алкогольдік мас болу (уыттану) жай-күйіндегі пациенттерді УБДО-ға орналастыру туралы хабарлама Кодекстің 180-бабының 2-тармағына сәйкес жүзеге асырылады:

      тұрғылықты жері бойынша жақын туыстарға (олар болған және байланыс болған жағдайда) орналастырылған сәттен бастап 1 (сағат) ішінде хабарланады;

      Кодекстің 180-бабының 2-тармағында көрсетілген мемлекеттік органдар шетелдікті УБДО-ға орналастырылған сәттен бастап 3 (үш) сағаттан кешіктірілмей телефон арқылы хабарланады;

      Уақыты көрсетілген хабарлама туралы тиісті жазба медициналық құжаттамаға енгізіледі.

      6. Пациентті УБДО-ға орналастырар алдында медицина персоналы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша пациенттердің жеке заттарын, құжаттарын, ақшаларын және басқа да құндылықтарын тіркеу журналына тіркейді.

      7. УБДО-ға орналастырылған адамдардың киімі жеке шкафтарда сақталады. Құжаттар, ақшалар және басқа құндылықтар тиісті ыдыста металл шкафтарда (сейфте) сақталады. Киімге арналған шкаф пен жеке ыдыстың реттік нөмірі бірдей болады.

      8. УБДО-ға орналастырылған пациент міндетті тәртіппен санитариялық-гигиеналық тазартудан өтеді. Инфекциялық-паразиттік аурулар анықталған жағдайда тиісті санитариялық-эпидмиологиялық іс-шаралар жүргізіледі.

      9. УБДО-ға орналастырылған әрбір адамға осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша УБДО-ға жатқызылған пациенттің картасы толтырылады, ол сонымен қатар статистикалық карта да болып табылады, оның ішінде медициналық ақпараттық жүйелер арқылы да іске асырылады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. УБДО-даға орналастырылған ер адамдар әйелдерден бөлек орналастырылады.

      11. Инфекциялық және паразиттік аурулармен ауыратын адамдарды ҰБДО-ға орналастырылған басқа адамдармен ұстауға болмайды.

      12. Медицина персоналы ҰБДО-ға орналастырылған пациенттердің мінез-құлқы мен денсаулығының жай-күйіне тұрақты түрде бақылау жүргізеді.

      Медициналық көрсетілімдер болған кезде емдеу тағайындалады. Дәрігердің тағайындаулары пациенттің картасына енгізіледі. Медициналық тексерулердің жиілігі науқастың жағдайына байланысты.

      13. Психикалық моторлық қозу және өзіне мен айналасындағыларға жоғары қауіп ықтималдығы кезінде физикалық қысым жасау шаралары Кодекстің 175-бабының 2-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.

      14. Пациенттің соматикалық және (немесе) психикалық жай-күйі нашарлаған кезде оны жедел медициналық көмек бригадасы басқа мамандандырылған медициналық ұйымдарға ауыстыруды жүзеге асырады.

      15. Пациентті шығаруды психиатр дәрігер (нарколог) келіп түскен сәттен бастап 24 (жиырма төрт) сағаттың ішінде одан әрі байқауды және УБДО жағдайында емдеуді талап етпейтін жай-күйіді жақсартуға қол жеткізу кезінде жоспарлы тәртіппен жүзеге асырады. Шығару кезінде пациенттің картасына және емдеуге жатқызуды қабылдау мен бас тартуды есепке алу журналына тиісті жазба жасалады.

      16. Өз құжаттары мен жеке заттарын алған кезде пациент жазбаша түрде пациенттердің құжаттары мен жеке заттарын тіркеу журналындағы жазбаға сәйкес сақтау заңсыз болып табылатын заттардан басқа, барлық құжаттары мен жеке заттарын алғанын растайды.

      17. Шығару кезінде пациенттің қалауы бойынша УБДО-да болғаны туралы анықтама беріледі.

      18. Шығарғанға дейін бір сағат бұрын медицина персоналы УБДО-ға ішкі істер органдарының қызметкерлері жеткізген адамның шығарылатыны туралы хабарлайды.

3-тарау. Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығы пациенттерінің мінез-құлқы тәртібі

      19. УБДО-ға орналастырылған пациенттер:

      1) белгіленген ішкі тәртіп қағидаларын сақтайды;

      2) тағайындалған емді қабылдайды;

      20. Күтуге арналған үй-жайларды қоспағанда, УБДО-ға кіруге Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тек ұйым персоналына, күзет ұйымының қызметкерлеріне, өзге де адамдарға ғана рұқсат етіледі.

      УБДО-ға орналастырылған адамдардың Кодекстің 182-бабының 1-тармағында көзделген құқықтары бар.

      УБДО-ға орналастырылған пациенттердің Кодекстің 182-бабында көзделген құқықтары мен міндеттері бар.

  Уақытша бейімдеу және
детоксикация орталығының
ішкі тәртібі қағидаларына
1-қосымша

Пациенттердің құжаттарын және жеке заттарын тіркеу журналы Журнал регистрации документов и личных вещей пациентов

Орналастырылған күні мен уақыты
Дата и время помещения

Пациенттің ТАӘ (болған жағдайда)
Ф.И.О. (при наличии) пациента

Пациенттің құжаттары
Документы пациента

Пациенттің жеке заттары*
Личные вещи пациента*

Пациенттің ақшасы**
Деньги пациента**

Тізімдемені растайтын адамдардың Т.А.Ә. (болған жағдайда), лауазымы, қолы
Ф.И.О.(при наличии) , должность, роспись лиц, заверяющих опись

Құжаттар мен жеке заттарды алғаны туралы пациенттің қолы
Подпись пациента о получении документов и личных вещей


п/п

1

2

3

4

5

6

7

8









      Ескертпе:

      Журналдың беттері нөмірленеді, журнал жіппен тігіледі және ұйымның мөрімен бекітіледі.

      * Орталыққа орналастырылған пациенттің жеке заттарының сипаттамасы айрықша сыртқы сипаттамаларды (түсі, мөлшері, тозуы, ақаулардың (зақымдардың) болуы және т.б.) қамтуы тиіс.

      ** Ақшаны сипаттаған кезде валютаның түрін, купюралардың құндылығын, олардың саны мен жалпы сомасын көрсету қажет.

      Примечание:

      Страницы журнала нумеруются, журнал прошнуровывается и заверяется печатью организации.

      * Описание личных вещей помещенного в центр пациента должно включать отличительные внешние характеристики (цвет, размер, изношенность, наличие изъянов (повреждений) и т.д.).

      ** При описании денег необходимо указать вид валюты, достоинство купюр, их количество и общую сумму.

  Уақытша бейімдеу және
детоксикация орталығының
ішкі тәртібі қағидаларына
2-қосымша

Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығындағы пациенттің №_____ картасы Карта пациента, находящегося в центре временной адаптации и детоксикации №_____

      1. Тегі

      Фамилия ___________________________________________________

      Аты

      Имя _______________________________________________________

      Әкесінің аты (болған жағдайда)

      Отчество (при наличии) ______________________________________

      2. Туған күні

      Дата рождения /_____/______/__________/

      3. Жынысы: ер - 1, әйел – 2

      Пол: муж - 1, жен - 2

      4. Ұлты

      Национальность _____________________________________________

      5. Тұрғын: қала – 1, ауыл – 2

      Житель: города – 1, села – 2

      6. ЖСН

      ИИН___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|

      7. Медициналық тіркеу нөмірі

      Регистрационный медицинский номер |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|

      8. Тұрғылықты мекенжайы

      Место жительства:

      1) Ел, облыс, аудан

      Страна, область, район ________________________________________

      ____________________________________________________________

      2) елдімекен, көше, үй, пәтер

      населенный пункт, улица, дом, квартира _________________________

      ____________________________________________________________

      9. Әлеуметтік мәртебесі:

      Социальный статус: __________________________________________

      10. Жатқызу күні мен уақыты

      Дата и время помещения ______/______/______ ______/______

      11. Бақылау деректері: Данные наблюдения:

Күні, уақыты
Дата, время

Объективтік мәртебе деректері
Данные объективного статуса

Тағайындаулар
Назначения

1

2

3




      12. Шығару (қайтыс болған) күні мен уақыты

      Дата и время выписки (смерти)) _____/____/______ ____/____

      13. Төсек-күндерінің саны __________________________________

      Проведено койко-дней __________________________________

      14. Диагнозы: Диагноз:


Диагноз

АХЖ-10 бойынша код
Код по
МКБ-10

Қорытынды клиникалық диагноз
Заключительный клинический диагноз



Асқынулар
Осложнения



Қосалқы аурулар
Сопутствующие заболевания



Патологоанатомиялық диагноз (қайтыс болу себебі)
Патологоанатомический диагноз (причина смерти)



      15. Болу нәтижесі:

      Исход пребывания:

      Шығарылды (выписан) – 1, ауыстырылды (переведен) – 2, қайтыс болды (умер) – 3, өз еркімен кетіп қалды (самовольный уход) – 4.

      16. Дәрігер Врач:

      ТАӘ (Ф.И.О.) _______________________ Код ______________

      Қолы (Подпись) ______________________________________

      17. Орталық меңгерушісі (зав. центром):

      ТАӘ (Ф.И.О.) _______________________ Код ______________

      Қолы (Подпись) ______________________________________

Об утверждении правил организации деятельности центров временной адаптации и детоксикации и правил внутреннего распорядка центра временной адаптации и детоксикации

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 4 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-233/2020. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 4 декабря 2020 года № 21726.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 178 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить:

      1) правила организации деятельности центров временной адаптации и детоксикации согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) правила внутреннего распорядка центра временной адаптации и детоксикации согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Признать утратившим силу приказ исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 5 января 2011 года № 1 "Об утверждении Положения о деятельности центров временной адаптации и детоксикации" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 6757, опубликован от 18 марта 2011 года в газете "Егемен Қазақстан" за № 94-97 (26499)).

      3. Департаменту организации медицинской помощи Министерства здравоохранения Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства здравоохранения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1 и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра здравоохранения Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр здравоохранения
Республики Казахстан
А. Цой

      "СОГЛАСОВАНО"
Министерство внутренних дел
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министр здравоохранения
Республики Казахстан
от 4 декабря 2020 года
№ ҚР ДСМ-233/2020

Правила организации деятельности центров временной адаптации и детоксикации

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие правила организации деятельности центров временной адаптации и детоксикации (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 178 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения" (далее – Кодекс) и определяют порядок организации деятельности центров временной адаптации и детоксикации.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. В настоящих Правилах используются следующие определения:

      1) детоксикация – комплекс медицинских мероприятий, направленных на выведение из организма человека токсических веществ эндогенного или экзогенного происхождения;

      2) опьянение (интоксикация) – состояние, возникающее вследствие употребления алкоголя, характеризующееся комплексом психических, поведенческих, вегетативных и соматоневрологических расстройств;

      3) пациент – физическое лицо, являющееся (являвшееся) потребителем медицинских услуг независимо от наличия или отсутствия у него заболевания или состояния, требующего оказания медицинской помощи;

      4) временная адаптация – процесс по выведению человека из состояния опьянения и адаптации его к условиям среды обитания;

      5) центр временной адаптации и детоксикации (далее – ЦВАД) – центр, предназначенный для оказания специализированной медицинской помощи лицам, находящимся в состоянии алкогольного опьянения (интоксикации), и являющийся структурным подразделением организации, оказывающей медицинскую помощь в области психического здоровья.

      3. Центр временной адаптации и детоксикации (далее – ЦВАД) создаются по решению местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения и столицы, является охранным объектом и осуществляют свою деятельность круглосуточно для оказания специализированной медицинской помощи лицам, находящимся в состоянии средней степени алкогольного опьянения (интоксикации) при доставлении.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции приказа Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3-1. Коечная мощность ЦВАД определяется из расчета:

      1) не менее 20 коек в городах республиканского значения;

      2) не менее 15 коек в областных центрах;

      3) не менее 5 коек в городах областного значения, районных центрах, городах районного значения.

      Койка ЦВАД – условная расчетная единица, отражающая возможность размещения и оказания специализированной медицинской помощи лицу, находящемуся в состоянии средней степени алкогольного опьянения (интоксикации).

      Сноска. Правила дополнены пунктом 3-1 в соответствии с приказом Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 2. Порядок организации деятельности центра временной адаптации и детоксикации

      4. Доставку в ЦВАД лица с подозрением на алкогольное опьянение осуществляют сотрудники органов внутренних дел. При доставке, сотрудники органов внутренних дел:

      1) оказывают содействие медицинскому персоналу при осуществлении освидетельствования, помещения в ЦВАД;

      2) осуществляют изъятие огнестрельного, холодного оружия, взрывчатых, отравляющих и ядовитых веществ, иных предметов, запрещенных в обращении в Республике Казахстан.

      5. Личность доставленного устанавливается сотрудниками органов внутренних дел и сообщается медицинскому персоналу ЦВАД.

      Отсутствие документов, удостоверяющих личность доставленного, не служит основанием отказа в помещении его в ЦВАД.

      6. При доставлении лица с подозрением на алкогольное опьянение осуществляется его регистрация в журнале учета приемов и отказов в госпитализации по форме, согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      7. После регистрации доставленного лица, врачом-психиатром (наркологом) либо фельдшером (медицинским работником), получившим дополнительное образование специалистов в области здравоохранения по вопросам проведения медицинского освидетельствования для установления факта употребления психоактивного вещества и состояния опьянения согласно приказу Министра здравоохранения Республики Казахстан от 21 декабря 2020 года № ҚР ДСМ-303/2020 "Об утверждении правил дополнительного и неформального образования специалистов в области здравоохранения, квалификационных требований к организациям, реализующим образовательные программы дополнительного и неформального образования в области здравоохранения, а также правил признания результатов обучения, полученных специалистами в области здравоохранения через дополнительное и неформальное образование" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21847) проводится медицинское освидетельствование для установления факта употребления ПАВ и состояния опьянения и определения наличия показаний и противопоказаний к помещению в ЦВАД.

      Сноска. Пункт 7 - в редакции приказа Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8. Прием лица с подозрением на алкогольное опьянение осуществляется медицинским персоналом ЦВАД.

      9. Результаты медицинского освидетельствования оформляются в заключении о медицинском освидетельствовании, проведенном в ЦВАД (далее – заключение), по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Перечень медицинских услуг, оказываемых в ЦВАД, на одного помещенного в Центр временной адаптации и детоксикации определяется согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

      Сноска. Пункт 9 - в редакции приказа Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. В заключении описывается клиническое состояние со следующими выводами:

      подлежит помещению в ЦВАД;

      отказано в помещении в ЦВАД.

      11. Заключение составляется в двух экземплярах, которые заверяются подписью врача-психиатра (нарколога) или фельдшера.

      Один экземпляр заключения выдается сотруднику органов внутренних дел, осуществившему доставку освидетельствуемого, второй экземпляр хранится в ЦВАД в течение 5 (пяти) лет.

      Заключение приобщается к карте пациента, находящегося в ЦВАД по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Сноска. Пункт 11 - в редакции приказа Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Личный досмотр вещей пациента осуществляется медицинским персоналом при помещении в ЦВАД.

      13. Противопоказания для помещения в ЦВАД:

      1) несовершеннолетний возраст;

      2) состояние легкой или тяжелой степени опьянения (интоксикации) от алкоголя;

      3) состояние опьянения (интоксикации) от других психоактивных веществ;

      4) наличие психической и (или) соматической патологии, требующей оказания экстренной медицинской помощи;

      5) признаки инфекционного заболевания в период эпидемиологической опасности.

      14. Несовершеннолетние, доставленные в ЦВАД, госпитализируются в профильные отделения соответствующей медицинской организации в соответствии с подпунктом 2) пункта 1 статьи 118 Кодекса с согласия их законных представителей.

      15. В ЦВАД не допускается пронос и нахождение среди личных вещей пациентов предметов и веществ:

      1) психоактивные вещества;

      2) деньги, ценные вещи (ювелирные украшения, золотые часы и прочее);

      3) сотовые телефоны, аппараты для фото-видеосъемки;

      4) взрывчатые, отравляющие и ядовитые вещества;

      5) огнестрельное, холодное оружие;

      6) литература, направленная на разжигание национальной и религиозной розни, содержащая пропаганду насилия, а также материалы порнографического характера;

      7) другие предметы, запрещенные законодательством Республики Казахстан.

      Предметы и вещества, указанные в подпунктах 1), 4), 5), 6), 7) настоящего пункта подлежат изъятию сотрудниками органов внутренних дел.

  Приложение 1 к правилам
организации деятельности
центров временной
адаптации и детоксикации

Емдеуге жатқызуға қабылдауларды және одан бас тартуларды есепке алу журналы

Журнал учета приемов и отказов в госпитализации

Күні
Дата

Уақыты
Время

ТАӘ (болған жағдайда)
ФИО (при наличии)

ЖСН
ИИН

Тұрғылықты мекен-жайы
Адрес места жительства

Жеткізушінің ТАӘ (болған жағдайда), лауазымы
ФИО (при наличии), должность доставившего

1

2

3

4

5

6

7








Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығындағы пациент картасының №
Номер карты пациента, находящегося в центре временной адаптации и детоксикации

Емдеуге жатқызу күні мен уақыты
Дата и время госпитализации

Келіп түскен кезде қойылған диагноз
Диагноз при поступлении

Шығарылған күні мен уақыты
Дата и время выписки

Қабылдаудан бас тарту себептері (ұсынымдар)
Причины отказа в приеме (рекомендации)

Дәрігердің ТАӘ (болған жағдайда), қолы
ФИО (при наличии), подпись врача

8

9

10

11

12

13







      Ескертпе:

      Журналдың беттері нөмірленеді, журнал жіппен тігіледі және ұйымның мөрімен расталады.

      Примечание:

      Страницы журнала нумеруются, журнал прошнуровывается и заверяется печатью организации.

  Приложение 2
к правилам организации
деятельности центров
временной адаптации
и детоксикации

Заключение о медицинском освидетельствовании, проведенном в Центре временной адаптации и детоксикации

      Сноска. Приложение 2 - в редакции приказа Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Паспортные данные:
1) Ф.И.О. (при его наличии)
______________________________________________________________________
2) Возраст (число, месяц, год рождения) ___________________________________
3) Документ, удостоверяющий личность (вид документа, номер) ______________
______________________________________________________________________
4) Место работы, должность _____________________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________

      2. Основания и мотивы доставления _______________________________________
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
1) Обстоятельства выявления доставленного лица ____________________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
2) Должность, Ф.И.О. (при его наличии) доставившего лица (точное время, дата)
доставки _______________________________________________________________

      3. Дата и точное время обследования _______________________________________

      4 Врач-психиатр (нарколог) или фельдшер __________________________________

      5. Внешний вид доставленного лица (состояние одежды, кожи, наличие повреждений,
ранения, ушибы и другое): ________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

      6. Поведение доставленного лица: напряжен, замкнут, раздражен, возбужден,
агрессивен, эйфоричен, болтлив, суетлив, сонлив, заторможен, жалобы на свое состояние:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

      7. Состояние сознания, ориентировка в месте, времени, ситуации и собственной личности:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

      8. Речевая способность: связанность изложения, нарушения артикуляции, смазанность
речи и другое ____________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

      9. Вегетативно-сосудистые реакции (состояние кожных покровов, слизистых оболочек
глаз, языка, потливость, слюнотечение) ______________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
дыхание: учащенное, замедленное __________________________________________
пульс _____________________ артериальное давление _________________________
зрачки: сужены, расширены, реакция на свет _________________________________
нистагм при взгляде в сторону _____________________________________________

      10. Двигательная сфера ___________________________________________________
1) мимика: вялая, оживленная ______________________________________________
2) походка (шатающаяся, разбрасывание ног при ходьбе), ходьба поворотами
(пошатывание при поворотах)
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
3) стояние в позе Ромберга _________________________________________________
4) точные движения (поднять монету с пола, пальце-носовая проба)
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
5) дрожание век, языка, пальцев рук _________________________________________
________________________________________________________________________

      11. Признаки нервно-психических заболеваний, органического поражения головного
мозга, физического истощения, перенесенные травмы (со слов доставленного лица)
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

      12. Сведения о последнем употреблении алкоголя: субъективные, объективные
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

      13. Запах алкоголя изо рта ________________________________________________
_______________________________________________________________________

      14. Данные лабораторных, инструментальных обследований (при наличии)
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

      15. Диагноз, состояние ___________________________________________________
_______________________________________________________________________

      16. Заключение (с указанием: подлежит помещению в ЦВАД или отказано
в помещении в ЦВАД) ___________________________________________________
_______________________________________________________________________
Врач-психиатр (нарколог) или фельдшер ___________________________________
Ф.И.О. (при его наличии)
роспись
Дата
Время

  Приложение 3
к правилам организации
деятельности центров
временной адаптации
и детоксикации

Перечень медицинских услуг Центра временной адаптации и детоксикации

      Сноска. Правила дополнены приложением 3 в соответствии с приказом Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Прием фельдшера с техническим и профессиональным медицинским образованием по специальности "Лечебное дело" или медицинской сестры с техническим и профессиональным, послесредним медицинским образованием.

      2. Консультация специалиста с высшим медицинским образованием по специальности "Психиатрия" или прием фельдшера с техническим и профессиональным медицинским образованием по специальности "Лечебное дело".

      3. Медицинское освидетельствование на факт употребления алкоголя и состояния опьянения.

      4. Определение этанола в биологическом материале экспресс методом (при наличии показаний).

      5. Определение наркотических средств и психотропных веществ в биологическом материале экспресс методом (при наличии показаний*).

      6. Купирование острой алкогольной интоксикации средней степени (при наличии показаний*).

      7. Медицинское наблюдение за пациентом в состоянии средней степени алкогольного опьянения (интоксикации).

      *показания определяются лечащим врачом

  Приложение 2 к приказу
Министр здравоохранения
Республики Казахстан
от 4 декабря 2020 года
№ ҚР ДСМ-233/2020

Правила внутреннего распорядка центра временной адаптации и детоксикации

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие правила внутреннего распорядка центра временной адаптации и детоксикации (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 178 Кодекса Республики Казахстан "О здоровье народа и системе здравоохранения" (далее – Кодекс) и определяют внутренний распорядок центра временной адаптации и детоксикации (далее – ЦВАД).

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Настоящие Правила распространяются на медицинский персонал, лиц, посещающих и помещенных в ЦВАД.

Глава 2. Правила помещения и выписки пациентов центра временной адаптации и детоксикации

      3. Помещению в ЦВАД подлежат пациенты в состоянии средней степени опьянения (интоксикации) от алкоголя, не имеющие противопоказаний в соответствии с порядком организации деятельности центра временной адаптации и детоксикации, утвержденным согласно пункту 2 статьи 178 Кодекса.

      4. Пациенты с психической и (или) соматической патологией, требующей оказания экстренной медицинской помощи, доставляются в профильное отделение соответствующей медицинской организации бригадой скорой медицинской помощи по направлению врача–психиатра (нарколога) ЦВАД.

      5. Извещение о помещении в ЦВАД пациентов, находящихся в состоянии алкогольного опьянения (интоксикации) осуществляется согласно пункту 2 статьи 180 Кодекса:

      близкие родственники (при их наличии и наличии контактов) по месту жительства извещаются в течение 1 (часа) с момента помещения;

      государственные органы, указанные в пункте 2 статьи 180 Кодекса при помещении иностранца в ЦВАД, извещаются по телефону не позднее 3 (трех) часов с момента помещения;

      Соответствующая запись об извещении с указанием времени вносится в медицинскую документацию.

      6. Перед помещением пациента в ЦВАД медицинским персоналом регистрируются личные вещи, документы, деньги и другие ценности в журнале регистрации документов и личных вещей пациентов по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      7. Одежда пациентов, помещенных в ЦВАД, хранится в индивидуальных шкафах. Документы, деньги, другие ценности хранятся в металлических шкафах (сейфах) в соответствующей таре. Шкаф для одежды и индивидуальная тара имеют одинаковый порядковый номер.

      8. Помещенному в ЦВАД проводится санитарно-гигиеническая обработка. В случае выявления инфекционно-паразитарных заболеваний проводятся соответствующие санитарно-эпидемиологические мероприятия.

      9. На каждого помещенного в ЦВАД заводится карта пациента, находящегося в ЦВАД по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам, которая одновременно является и статистической картой, в том числе посредством медицинских информационных систем.

      Сноска. Пункт 9 - в редакции приказа Министра здравоохранения РК от 04.05.2023 № 80 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Мужчины, помещенные в ЦВАД, размещаются отдельно от женщин.

      11. Больные инфекционными и паразитарными заболеваниями содержатся отдельно от других пациентов, помещенных в ЦВАД.

      12. Медицинским персоналом ведется постоянное наблюдение за поведением и состоянием здоровья помещенных в ЦВАД пациентов.

      При наличии медицинских показаний назначается лечение. Назначения врача заносятся в карту пациента. Кратность врачебных осмотров зависит от состояния пациента.

      13. Применение мер физического стеснения при психомоторном возбуждении и высокой вероятности опасности для себя и окружающих, осуществляется в соответствии с пунктом 2 статьи 175 Кодекса.

      14. При ухудшении соматического и (или) психического состояния пациента осуществляется его перевод в другие специализированные медицинские организации бригадой скорой медицинской помощи.

      15. Выписка пациента осуществляется врачом-психиатром (наркологом) в плановом порядке при достижении улучшения состояния, не требующего дальнейшего наблюдения и лечения в условиях ЦВАД, в течение 24 (двадцати четырех) часов с момента поступления. При выписке делается соответствующая запись в карте пациента и журнале учета приемов и отказов в госпитализации.

      16. При получении своих документов и личных вещей пациент письменно подтверждает, что все документы и личные вещи получены в соответствии с записью в журнале регистрации документов и личных вещей пациентов, кроме вещей, хранение которых является незаконным.

      17. При выписке по желанию пациента предоставляется справка о пребывании в ЦВАД.

      18. Не менее чем за один час до выписки сотрудники органов внутренних дел уведомляются медицинским персоналом о предстоящей выписке пациента, доставленного ими в ЦВАД.

Глава 3. Правила поведения пациентов центра временной адаптации и детоксикации

      19. Пациенты, помещенные в ЦВАД:

      1) соблюдают правила внутреннего распорядка;

      2) принимают назначенное лечение.

      20. Доступ в ЦВАД, за исключением помещений для ожиданий, разрешается только персоналу организации, сотрудникам охранной организации, иным лицам, в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Пациенты, помещаемые в ЦВАД, имеют права и обязанности, предусмотренные статьей 182 Кодекса.

  Приложение 1
к Правилам внутреннего
распорядка центра временной
адаптации и детоксикации

Пациенттердің құжаттарын және жеке заттарын тіркеу журналы

Журнал регистрации документов и личных вещей пациентов

Орналастырылған күні мен уақыты
Дата и время помещения

Пациенттің ТАӘ (болған жағдайда)
Ф.И.О.(при наличии) пациента

Пациенттің құжаттары
Документы пациента

Пациенттің жеке заттары*
Личные вещи пациента*

Пациенттің ақшасы**
Деньги пациента**

Тізімдемені растайтын адамдардың Т.А.Ә. (болған жағдайда), лауазымы, қолы
Ф.И.О.(при наличии), должность, роспись лиц, заверяющих опись

Құжаттар мен жеке заттарды алғаны туралы пациенттің қолы
Подпись пациента о получении документов и личных вещей


п/п

1

2

3

4

5

6

7

8









      Ескертпе:

      Журналдың беттері нөмірленеді, журнал жіппен тігіледі және ұйымның мөрімен бекітіледі.

      * Орталыққа орналастырылған пациенттің жеке заттарының сипаттамасы айрықша сыртқы сипаттамаларды (түсі, мөлшері, тозуы, ақаулардың (зақымдардың) болуы және т.б.) қамтуы тиіс.

      ** Ақшаны сипаттаған кезде валютаның түрін, купюралардың құндылығын, олардың саны мен жалпы сомасын көрсету қажет.

      Примечание:

      Страницы журнала нумеруются, журнал прошнуровывается и заверяется печатью организации.

      * Описание личных вещей помещенного в центр пациента должно включать отличительные внешние характеристики (цвет, размер, изношенность, наличие изъянов (повреждений) и т.д.).

      ** При описании денег необходимо указать вид валюты, достоинство купюр, их количество и общую сумму.

  Приложение 2 к Правилам
внутреннего распорядка
центра временной адаптации
и детоксикации

Уақытша бейімдеужәне детоксикация орталығындағы пациенттің №_____ картасы

Карта пациента, находящегося в центре временной адаптации и детоксикации №_____

      1. Тегі
      Фамилия ___________________________________________________
      Аты
      Имя _______________________________________________________
      Әкесінің аты (болған жағдайда)
      Отчество (при наличии) ______________________________________
      2. Туған күні
      Дата рождения /_____/______/__________/
      3. Жынысы: ер - 1, әйел – 2
      Пол: муж - 1, жен – 2
      4. Ұлты
      Национальность _____________________________________________
      5. Тұрғын: қала – 1, ауыл – 2
      Житель: города – 1, села – 2
      6. ЖСН
      ИИН___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
      7. Медициналық тіркеу нөмірі
      Регистрационный медицинский номер
      |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|
      8. Тұрғылықты мекенжайы
      Место жительства:
      1) Ел, облыс, аудан
      Страна, область, район _________________________________________
      _____________________________________________________________
      2) елдімекен, көше, үй, пәтер
      населенный пункт, улица, дом, квартира ___________________________
      _____________________________________________________________
      9. Әлеуметтік мәртебесі:
      Социальный статус: _____________________________________________
      10. Жатқызу күні мен уақыты
      Дата и время помещения ______/______/______ ______/______
      11. Бақылау деректері:
      Данные наблюдения:

Күні, уақыты
Дата, время

Объективтік мәртебе деректері
Данные объективного статуса

Тағайындаулар
Назначения

1

2

3




      12. Шығару (қайтыс болған) күні мен уақыты
      Дата и время выписки (смерти)) _____/____/______ ____/____
      13. Төсек-күндерінің саны __________________________________
      Проведено койко-дней __________________________________
      14. Диагнозы:
      Диагноз:


Диагноз

АХЖ-10 бойынша код
Код по
МКБ-10

Қорытынды клиникалық диагноз
Заключительный клинический диагноз



Асқынулар
Осложнения



Қосалқы аурулар
Сопутствующие заболевания



Патологоанатомиялық диагноз (қайтыс болу себебі)
Патологоанатомический диагноз (причина смерти)



      15. Болу нәтижесі:
      Исход пребывания:
      Шығарылды (выписан) – 1, ауыстырылды (переведен) – 2, қайтыс болды (умер) – 3, өз еркімен
      кетіп қалды (самовольный уход) – 4.
      16. Дәрігер
      Врач:
      ТАӘ (Ф.И.О.) _______________________ Код _______________
      Қолы (Подпись) _______________________________________
      17. Орталық меңгерушісі (зав. центром):
      ТАӘ (Ф.И.О.) _______________________ Код _______________
      Қолы (Подпись) ________________________________________