Уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтарының қызметін ұйымдастыру қағидаларын және уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының ішкі тәртібі қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 4 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-233/2020 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2020 жылғы 4 желтоқсанда № 21726 болып тіркелді.

      "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасының Кодексі 178-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Мынадай:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтарының қызметін ұйымдастыру қағидалары;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының ішкі тәртібі қағидалары бекітілсін.

      2. "Уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтары қызметінің ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2011 жылғы 5 қаңтардағы № 1 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6757 болып тіркелген, 2011 жылғы 18 наурыздағы № 94-97 (26499) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық көмекті ұйымдастыру департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күннің ішінде Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
А. Цой

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ішкі істер министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2020 жылғы 4 желтоқсаны
№ ҚР ДСМ-233/2020
Бұйрыққа
1-қосымша

Уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтарының қызметін ұйымдастыру қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтарының қызметін ұйымдастыру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 178-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және уақытша бейімдеу және детоксикация орталықтарының қызметін ұйымдастыру тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай анықтамалар пайдаланылады:

      1) детоксикация – адам организмiнен эндоген немесе экзоген текті уытты заттарды шығаруға бағытталған медициналық iс-шаралар кешенi;

      2) мас болу (уыттану) – алкогольді тұтыну салдарынан туындайтын, психикалық, мінез-құлықтық, вегетативтік және соматоневрологиялық бұзылулар кешенімен сипатталатын жай-күй;

      3) пациент – медициналық көмек көрсетуді қажет ететін ауруының немесе жай-күйінің болуына немесе болмауына қарамастан, медициналық көрсетілетін қызметтердің тұтынушысы болып табылатын (болып табылған) жеке тұлға;

      4) уақытша бейімдеу – адамды мас күйінен айықтыру және оны мекендеу ортасы жағдайларына бейімдеу жөніндегі процесс;

      5) уақытша бейімдеу және детоксикация орталығы (бұдан әрі – УБДО) – алкогольдік масаң күйдегі (уыттанған) адамдарға мамандандырылған медициналық көмек көрсетуге арналған және психикалық денсаулық саласында медициналық көмек көрсететін ұйымның құрылымдық бөлімшесі болып табылатын орталық.

      3. Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығы (бұдан әрі – УБДО) облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың және астананың жергілікті атқарушы органдарының шешімі бойынша құрылады, объектісі болып табылады және жеткізу кезінде орташа алкогольдік күйдегі масаң күйде болу (уыттанған) дәрежесіндегі адамдарға мамандандырылған медициналық көмек көрсету үшін тәулік бойы өзінің қызметін жүзеге асырады.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3-1. УБДО төсектік қуаттылығы мынадай есептеу арқылы анықталады:

      1) республикалық маңызы бар қалаларда кемінде 20 төсек;

      2) облыс орталықтарында кемінде 15 төсек;

      3) облыстық маңызы бар қалаларда, аудан орталықтарында, аудандық маңызы бар қалаларда кемінде 5 төсек.

      УБДО төсегі – алкогольдік орташа дәрежедегі масаң күйдегі (уыттанған) адамдарға мамандандырылған медициналық көмекті көрсету және орналастыру мүмкіндігін көрсететін шартты есептік бірлік.

      Ескерту. Қағида 3-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2-тарау. Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының қызметін ұйымдастыру тәртібі

      4. Адамдарды УБДО-ға жеткізуді ішкі істер органдарының қызметкерлері жүзеге асырады. Адамды жеткізу кезінде ішкі істер органдарының қызметкерлері:

      1) адамдарды куәландыруды, УБДО-ға орналастыруды жүзеге асыру кезінде медициналық персоналға жәрдемдесу;

      2) атыс қаруын, суық қаруды, жарылғыш, уландырғыш және улы заттарды, Қазақстан Республикасында айналысқа тыйым салынған өзге де заттарды алып қоюды жүзеге асырады.

      5. Жеткізілген адамның жеке басын ішкі істер органдарының қызметкерлері анықтайды және УБДО-ның медициналық персоналына хабарланады.

      Жеткізілген пациенттің жеке басын куәландыратын құжаттарының болмауы оны УБДО-ға орналастырудан бас тартуға негіз болмайды.

      6. Алкогольдік масаң күйіне күдікті адамды жеткізген кезде оны осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша емдеуге жатқызуды қабылдау мен одан бас тартуды есепке алу журналында тіркеу жүзеге асырылады.

      7. "Денсаулық сақтау саласындағы мамандарға қосымша және формальды емес білім беру қағидаларын, денсаулық сақтау саласындағы қосымша және формальды емес білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын ұйымдарға қойылатын біліктілік талаптарын, сондай-ақ қосымша және формальды емес білім беру арқылы денсаулық сақтау саласындағы мамандар алған оқудың нәтижелерін тану қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 21 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-303/2020 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21847 болып тіркелген) сәйкес психикаға белсенді әсер ететін затты тұтыну және масаң күйде болу жағдайын анықтау үшін медициналық куәландыруды жүргізу мәселелері бойынша денсаулық сақтау саласындағы мамандардан қосымша білім алған психиатр (нарколог) дәрігер не фельдшер (медицина қызметкері) жеткізілген адамды тіркегеннен кейін ПБЗ-ны пайдалану фактісін және масаң күйде болу жағдайын және УБДО-ға орналастыруға көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдердің бар-жоғын анықтау үшін оған медициналық куәландыру жүргізеді.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8. Алкогольдік масаң күйге күдікті адамды қабылдауды УБДО медициналық персоналы жүзеге асырады.

      9. Медициналық куәландыру нәтижелері осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша УБДО-да жүргізілген медициналық куәландыру туралы қорытындыда (бұдан әрі – Қорытынды) ресімделеді.

      Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығына орналастырылған бір адамға УБДО-да көрсетілетін медициналық қызметтердің тізбесі осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес анықталады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Қорытындыда мынадай қорытындылары бар пациенттің клиникалық жай-күйі нақты сипатталуы тиіс:

      УБДО-ға орналастыруға жатады;

      УБДО-ға орналастырудан бас тартылды.

      11. Қорытынды екі данада жасалады, олар психиатр дәрігердің (наркологтың) немесе фельдшердің қолымен расталады.

      Қорытындының бір данасы куәландырылушыны жеткізуді жүзеге асырған ішкі істер органдарының қызметкеріне беріледі, екінші данасы УБДО-да 5 (бес) жыл бойы сақталады.

      Осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қорытынды УБДО-дағы пациенттің картасына қоса тіркеледі.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Пациенттің заттарын жеке тексеруді УБДО-ға орналастыру кезінде медициналық персонал жүзеге асырады.

      13. УБДО-ға адамдарды орналастыру үшін қарсы көрсетілімдер:

      1) кәмелетке толмаған жас;

      2) алкогольден мас болудың (уыттанудың) жеңіл немесе ауыр дәрежедегі жай-күйі;

      3) басқа психикалық белсенді заттардан мас болудың (уыттанудың) жай-күйі;

      4) шұғыл медициналық көмек көрсетуді талап ететін психикалық және (немесе) соматикалық патологияның болуы;

      5) эпидемиологиялық қауіп кезеңінде инфекциялық аурудың белгілері бар адамдар.

      14. УБДО-ға жеткізілген кәмелетке толмағандар Кодекстің 118-бабы 1-тармағының 2-тармақшасына сәйкес олардың заңды өкілдерінің келісімімен тиісті медициналық ұйымның бейінді бөлімшелеріне емдеуге жатқызылады.

      15. УБДО-да пациенттердің жеке заттары арасында заттар мен заттарды алып өтуге және болуына жол берілмейді:

      1) психикаға белсенді әсер ететін заттар;

      2) ақша, құнды заттар (зергерлік бұйымдар, алтын сағаттар және басқалар);

      3) ұялы телефондар, фото-бейнетүсірілімге арналған аппараттар;

      4) жарылғыш, уландырғыш және улы заттар;

      5) атыс қаруы, суық қару;

      6) ұлттық және діни алауыздықты қоздыруға бағытталған, құрамында зорлық-зомбылықты насихаттайтын әдебиет, сондай-ақ порнографиялық сипаттағы материалдар;

      7) Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынған басқа да нәрселер жатады.

      1, 4, 5, 6, 7-тармақшаларда көрсетілген заттар мен заттарды ішкі істер органдарының қызметкерлері алып қоюына жатады.

  Уақытша бейімдеу және
детоксикация орталықтарының
қызметін ұйымдастыру
қағидаларына 1-қосымша

Емдеуге жатқызуға қабылдауларды және одан бас тартуларды есепке алу журналы Журнал учета приемов и отказов в госпитализации

Күні
Дата

Уақыты
Время

ТАӘ (болған жағдайда)
ФИО (при наличии)

ЖСН
ИИН

Тұрғылықты мекен-жайы
Адрес места жительства

Жеткізушінің ТАӘ (болған жағдайда), лауазымы
ФИО (при наличии), должность доставившего

1

2

3

4

5

6

7









Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығындағы пациент картасының №
Номер карты пациента, находящегося в центре временной адаптации и детоксикации

Емдеуге жатқызу күні мен уақыты
Дата и время госпитализации

Келіп түскен кезде қойылған диагноз
Диагноз при поступлении

Шығарылған күні мен уақыты
Дата и время выписки

Қабылдаудан бас тарту себептері (ұсынымдар)
Причины отказа в приеме (рекомендации)

Дәрігердің ТАӘ (болған жағдайда), қолы
ФИО (при наличии), подпись врача

8

9

10

11

12

13







      Ескертпе:

      Журналдың беттері нөмірленеді, журнал жіппен тігіледі және ұйымның мөрімен расталады.

      Примечание:

      Страницы журнала нумеруются, журнал прошнуровывается и заверяется печатью организации.

  Уақытша бейімдеу және
детоксикация орталықтарының
қызметін ұйымдастыру
қағидаларына
2-қосымша

Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығында жүргізілген медициналық куәландыру туралы қорытынды

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Паспорттық деректер:

      1) Т.А.Ә. (болған жағдайда)_________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      2) Жасы (туған күні, айы, жылы)_____________________________________________

      3) Жеке басын куәландыратын құжат (құжат түрі, нөмір) ________________________

      _________________________________________________________________________

      4) Жұмыс орны, лауазымы __________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      2. Жеткізу негіздері және уәждемелері_________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      1) Жеткізілген адамды анықтау жағдайлары _________________________________

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      2) Жеткізген адамның лауазымы, Т. А. Ә, (болған жағдайда) (нақты уақыты, күні)

      __________________________________________________________________________

      3. Зерттеп-қарау күні мен нақты уақыты________________________________________

      4. Психиатр (нарколог) дәрігері немесе фельдшер____________________________

      5. Жеткізілген адамның сыртқы түрі (киімінің, терісінің жай-күйі, жарақаттардың,

      зақымдардың, соққылардың және тағы басқаларының болуы):_____________________

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      6. Жеткізілген адамның мінез-құлқы: ашулы, тұйық, қызба, қозу күйінде, агрессивті,

      эйфориялық, көп сөйлейді, абыржығыш, ұйқышыл, тежелген, өзінің жай-күйіне

      шағымдар білдіреді________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      7. Сана күйі, орынды, уақытты, жағдайды және өз тұлғасын бағдарлауы____________

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      8. Сөйлеу қабілеті: баяндаудың байланыстылығы, артикуляцияның бұзылуы, сөйлеу

      тілінің шұбарлануы және тағы басқалары_____________________________________

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      9. Вегетативтік-тамырлық реакциялар (тері тіндерінің күйі, көздің шырышты қабығы,

      тіл, тершілдік, сілекей ағу) _________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      тыныс алу: жиіленген, баяу _________________________________________________

      тамыр соғуы _______________ артериялық қан қысымы ________________________

      ________________________________________________________________________

      көздің қарашықтары: тарылған, кеңейген, жарыққа реакция_______________________

      жан-жағына қарағандағы нистагм_____________________________________________

      10. Қозғалыс аясы__________________________________________________________

      1) ым: солғын, қызу_________________________________________________________

      2) жүріс-тұрысы (теңселіп жүру, жүргенде аяқтарын оңды-солды сілтеп жүру),

      бұрылыстармен жүру (бұрылғанда теңселу)

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      3) Ромберг күйінде тұру ____________________________________________________

      4) нақты қимылдар (еденнен тиынды алу, саусақтан-мұрыннан сынама) ___________

      _________________________________________________________________________

      5) қабақтардың, тілдің, қол саусақтарының дірілдеуі_____________________________

      _________________________________________________________________________

      11. Нервтік-психикалық аурулардың, мидың органикалық зақымдануының, физикалық

      қалжыраудың белгілері, бастан өткерген жарақаттар (жеткізілген адамның өз

      сөздерінен) _______________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      12. Алкогольді соңғы рет тұтынғаны туралы мәліметтер: субъективті, объективті

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      13. Ауыздан алкоголь иісінің шығуы ________________________________________

      _________________________________________________________________________

      14. Зертханалық, жабдықтық зерттеп-қарау деректері (жүргізген жағдайда)

      _________________________________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      15. Диагноз, жай-күйі_______________________________________________________

      _________________________________________________________________________

      16. Қорытындылар (көрсете отырып: УБДО-ға орналастырылуға жатады немесе

      УБДО-ға орналастырудан бас тартылды):______________________________________

      __________________________________________________________________________

      Психиатр (нарколог) дәрігері немесе фельдшер ____________Т.А.Ә. (болған жағдайда)

      қолы

      Күні

      Уақыты

  Уақытша бейімдеу және
детоксикация орталықтарының
қызметін ұйымдастыру
қағидаларына
3-қосымша

Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының медициналық қызметтерінің тізбесі

      Ескерту. Қағида 3-қосымшамен толықтырылды - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. "Емдеу ісі" мамандығы бойынша техникалық және кәсіби медициналық білімі бар фельдшердің немесе техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі медициналық білімі бар мейіргердің қабылдауы.

      2. "Психиатр" мамандығы бойынша жоғары медициналық білімі бар маманның консультациясы немесе "Емдеу ісі" мамандығы бойынша техникалық және кәсіби медициналық білімі бар фельдшердің қабылдауы.

      3. *Алкогольді тұтыну фактісін және масаң күйін медициналық куәландыру.

      4. Биологиялық материалдағы этанолды экспресс әдіспен анықтау (көрсетілімдер болған кезде).

      5. Биологиялық материалда есірткі құралдары мен психотроптық заттарды экспресс әдіспен анықтау (көрсетілімдер болған кезде*).

      6. Орташа дәрежедегі жедел алкогольдік улануды тоқтату (көрсетілімдер болған кезде*).

      7. Алкогольдік уланудың орташа дәрежесіндегі (интоксикация) пациентті медициналық байқау.

      *көрсетілімдерді емдеуші дәрігер анықтайды

  Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрі
2020 жылғы 4 желтоқсаны
№ ҚР ДСМ-233/2020
Бұйрыққа
2-қосымша

Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының ішкі тәртібі қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының ішкі тәртіп қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 178-бабының 2-тармағына сәйкес әзірленді және уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының (бұдан әрі – УБДО) ішкі тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидалар медициналық персонал мен пациенттерге, ҰБДО-ға қаралған және орналастырылған адамдарға қолданылады.

2-тарау. Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының пациенттерін орналастыру және шығару тәртібі

      3. УБДО-ға орналастыруға Кодекстің 178-бабының 2-тармағына сәйкес бекітілген Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығының қызметін ұйымдастыру тәртібіне сәйкес қарсы көрсетілімдері жоқ, алкогольден орташа дәрежедегі мас болу (уыттану) жай-күйіндегі адамдар жатады.

      4. Шұғыл медициналық көмек көрсетуді талап ететін психикалық және (немесе) соматикалық патологиясы бар адамдарды УБДО психиатр дәрігерінің (наркологының) жолдамасы бойынша жедел медициналық көмек бригадасы тиісті медициналық ұйымның бейінді бөлімшесіне жеткізеді.

      5. Алкогольдік мас болу (уыттану) жай-күйіндегі пациенттерді УБДО-ға орналастыру туралы хабарлама Кодекстің 180-бабының 2-тармағына сәйкес жүзеге асырылады:

      тұрғылықты жері бойынша жақын туыстарға (олар болған және байланыс болған жағдайда) орналастырылған сәттен бастап 1 (сағат) ішінде хабарланады;

      Кодекстің 180-бабының 2-тармағында көрсетілген мемлекеттік органдар шетелдікті УБДО-ға орналастырылған сәттен бастап 3 (үш) сағаттан кешіктірілмей телефон арқылы хабарланады;

      Уақыты көрсетілген хабарлама туралы тиісті жазба медициналық құжаттамаға енгізіледі.

      6. Пациентті УБДО-ға орналастырар алдында медицина персоналы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша пациенттердің жеке заттарын, құжаттарын, ақшаларын және басқа да құндылықтарын тіркеу журналына тіркейді.

      7. УБДО-ға орналастырылған адамдардың киімі жеке шкафтарда сақталады. Құжаттар, ақшалар және басқа құндылықтар тиісті ыдыста металл шкафтарда (сейфте) сақталады. Киімге арналған шкаф пен жеке ыдыстың реттік нөмірі бірдей болады.

      8. УБДО-ға орналастырылған пациент міндетті тәртіппен санитариялық-гигиеналық тазартудан өтеді. Инфекциялық-паразиттік аурулар анықталған жағдайда тиісті санитариялық-эпидмиологиялық іс-шаралар жүргізіледі.

      9. УБДО-ға орналастырылған әрбір адамға осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша УБДО-ға жатқызылған пациенттің картасы толтырылады, ол сонымен қатар статистикалық карта да болып табылады, оның ішінде медициналық ақпараттық жүйелер арқылы да іске асырылады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 04.05.2023 № 80 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. УБДО-даға орналастырылған ер адамдар әйелдерден бөлек орналастырылады.

      11. Инфекциялық және паразиттік аурулармен ауыратын адамдарды ҰБДО-ға орналастырылған басқа адамдармен ұстауға болмайды.

      12. Медицина персоналы ҰБДО-ға орналастырылған пациенттердің мінез-құлқы мен денсаулығының жай-күйіне тұрақты түрде бақылау жүргізеді.

      Медициналық көрсетілімдер болған кезде емдеу тағайындалады. Дәрігердің тағайындаулары пациенттің картасына енгізіледі. Медициналық тексерулердің жиілігі науқастың жағдайына байланысты.

      13. Психикалық моторлық қозу және өзіне мен айналасындағыларға жоғары қауіп ықтималдығы кезінде физикалық қысым жасау шаралары Кодекстің 175-бабының 2-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.

      14. Пациенттің соматикалық және (немесе) психикалық жай-күйі нашарлаған кезде оны жедел медициналық көмек бригадасы басқа мамандандырылған медициналық ұйымдарға ауыстыруды жүзеге асырады.

      15. Пациентті шығаруды психиатр дәрігер (нарколог) келіп түскен сәттен бастап 24 (жиырма төрт) сағаттың ішінде одан әрі байқауды және УБДО жағдайында емдеуді талап етпейтін жай-күйіді жақсартуға қол жеткізу кезінде жоспарлы тәртіппен жүзеге асырады. Шығару кезінде пациенттің картасына және емдеуге жатқызуды қабылдау мен бас тартуды есепке алу журналына тиісті жазба жасалады.

      16. Өз құжаттары мен жеке заттарын алған кезде пациент жазбаша түрде пациенттердің құжаттары мен жеке заттарын тіркеу журналындағы жазбаға сәйкес сақтау заңсыз болып табылатын заттардан басқа, барлық құжаттары мен жеке заттарын алғанын растайды.

      17. Шығару кезінде пациенттің қалауы бойынша УБДО-да болғаны туралы анықтама беріледі.

      18. Шығарғанға дейін бір сағат бұрын медицина персоналы УБДО-ға ішкі істер органдарының қызметкерлері жеткізген адамның шығарылатыны туралы хабарлайды.

3-тарау. Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығы пациенттерінің мінез-құлқы тәртібі

      19. УБДО-ға орналастырылған пациенттер:

      1) белгіленген ішкі тәртіп қағидаларын сақтайды;

      2) тағайындалған емді қабылдайды;

      20. Күтуге арналған үй-жайларды қоспағанда, УБДО-ға кіруге Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тек ұйым персоналына, күзет ұйымының қызметкерлеріне, өзге де адамдарға ғана рұқсат етіледі.

      УБДО-ға орналастырылған адамдардың Кодекстің 182-бабының 1-тармағында көзделген құқықтары бар.

      УБДО-ға орналастырылған пациенттердің Кодекстің 182-бабында көзделген құқықтары мен міндеттері бар.

  Уақытша бейімдеу және
детоксикация орталығының
ішкі тәртібі қағидаларына
1-қосымша

Пациенттердің құжаттарын және жеке заттарын тіркеу журналы Журнал регистрации документов и личных вещей пациентов

Орналастырылған күні мен уақыты
Дата и время помещения

Пациенттің ТАӘ (болған жағдайда)
Ф.И.О. (при наличии) пациента

Пациенттің құжаттары
Документы пациента

Пациенттің жеке заттары*
Личные вещи пациента*

Пациенттің ақшасы**
Деньги пациента**

Тізімдемені растайтын адамдардың Т.А.Ә. (болған жағдайда), лауазымы, қолы
Ф.И.О.(при наличии) , должность, роспись лиц, заверяющих опись

Құжаттар мен жеке заттарды алғаны туралы пациенттің қолы
Подпись пациента о получении документов и личных вещей


п/п

1

2

3

4

5

6

7

8









      Ескертпе:

      Журналдың беттері нөмірленеді, журнал жіппен тігіледі және ұйымның мөрімен бекітіледі.

      * Орталыққа орналастырылған пациенттің жеке заттарының сипаттамасы айрықша сыртқы сипаттамаларды (түсі, мөлшері, тозуы, ақаулардың (зақымдардың) болуы және т.б.) қамтуы тиіс.

      ** Ақшаны сипаттаған кезде валютаның түрін, купюралардың құндылығын, олардың саны мен жалпы сомасын көрсету қажет.

      Примечание:

      Страницы журнала нумеруются, журнал прошнуровывается и заверяется печатью организации.

      * Описание личных вещей помещенного в центр пациента должно включать отличительные внешние характеристики (цвет, размер, изношенность, наличие изъянов (повреждений) и т.д.).

      ** При описании денег необходимо указать вид валюты, достоинство купюр, их количество и общую сумму.

  Уақытша бейімдеу және
детоксикация орталығының
ішкі тәртібі қағидаларына
2-қосымша

Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығындағы пациенттің №_____ картасы Карта пациента, находящегося в центре временной адаптации и детоксикации №_____

      1. Тегі

      Фамилия ___________________________________________________

      Аты

      Имя _______________________________________________________

      Әкесінің аты (болған жағдайда)

      Отчество (при наличии) ______________________________________

      2. Туған күні

      Дата рождения /_____/______/__________/

      3. Жынысы: ер - 1, әйел – 2

      Пол: муж - 1, жен - 2

      4. Ұлты

      Национальность _____________________________________________

      5. Тұрғын: қала – 1, ауыл – 2

      Житель: города – 1, села – 2

      6. ЖСН

      ИИН___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|

      7. Медициналық тіркеу нөмірі

      Регистрационный медицинский номер |___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|

      8. Тұрғылықты мекенжайы

      Место жительства:

      1) Ел, облыс, аудан

      Страна, область, район ________________________________________

      ____________________________________________________________

      2) елдімекен, көше, үй, пәтер

      населенный пункт, улица, дом, квартира _________________________

      ____________________________________________________________

      9. Әлеуметтік мәртебесі:

      Социальный статус: __________________________________________

      10. Жатқызу күні мен уақыты

      Дата и время помещения ______/______/______ ______/______

      11. Бақылау деректері: Данные наблюдения:

Күні, уақыты
Дата, время

Объективтік мәртебе деректері
Данные объективного статуса

Тағайындаулар
Назначения

1

2

3




      12. Шығару (қайтыс болған) күні мен уақыты

      Дата и время выписки (смерти)) _____/____/______ ____/____

      13. Төсек-күндерінің саны __________________________________

      Проведено койко-дней __________________________________

      14. Диагнозы: Диагноз:


Диагноз

АХЖ-10 бойынша код
Код по
МКБ-10

Қорытынды клиникалық диагноз
Заключительный клинический диагноз



Асқынулар
Осложнения



Қосалқы аурулар
Сопутствующие заболевания



Патологоанатомиялық диагноз (қайтыс болу себебі)
Патологоанатомический диагноз (причина смерти)



      15. Болу нәтижесі:

      Исход пребывания:

      Шығарылды (выписан) – 1, ауыстырылды (переведен) – 2, қайтыс болды (умер) – 3, өз еркімен кетіп қалды (самовольный уход) – 4.

      16. Дәрігер Врач:

      ТАӘ (Ф.И.О.) _______________________ Код ______________

      Қолы (Подпись) ______________________________________

      17. Орталық меңгерушісі (зав. центром):

      ТАӘ (Ф.И.О.) _______________________ Код ______________

      Қолы (Подпись) ______________________________________

On approval of the regulations of the activities of temporary adaptation and detoxification centres and the internal regulations of the temporary adaptation and detoxification centre

Order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan No. KP DSM-233/2020 of 4 December 2020. Registered with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan on 4 December 2020 under No. 21726.

      Unofficial translation

      In accordance with paragraph 2 of Article 178 of the Code of the Republic of Kazakhstan "On public health and health care system", I HEREBY ORDER:

      Footnote. The preamble as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      1. That the following shall be approved:

      1) regulations of the activities of temporary adaptation and detoxification centres pursuant to Annex 1 hereto;

      2) internal regulations of temporary adaptation and detoxification centre in compliance with Annex 2 hereto.

      2. That order of Acting Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan № 1 dated January 5, 2011 “On Approval of the Regulations of Temporary Adaptation and Detoxification Centres' Activities” shall be deemed to have lost force (registered with the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under № 6757, published on March 18, 2011 in the newspaper Yegemen Kazakhstan № 94-97 (26499)).

      3. That, in compliance with the legislation of the Republic of Kazakhstan, the Department of Organization of Medical Care of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan shall ensure:

      1) state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan;

      2) placement hereof on the web-site of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan after its official publication;

      3) within ten working days after state registration hereof with the Ministry of Justice of the Republic of Kazakhstan, submission to the Legal Department of the Ministry of Healthcare of the Republic of Kazakhstan of the information on execution of actions stipulated by sub- paragraphs 1 and 2) of this paragraph.

      4. That the supervising Vice-Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan shall be charged with the control of execution hereof.

      5. That this order shall be put into effect ten calendar days after the date of its first official publication.

      Minister of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan
      A. Tsoy

      “AGREED BY”
Ministry of Internal Affairs
of the Republic of Kazakhstan

      Annex 1 to order
of the Minister of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan
№ KR DSM-233/2020
dated December 4, 2020

Regulations of the activities of temporary adaptation and detoxification centres
Chapter 1: General provisions

      1. These Rules for organization of the activities of temporary adaptation and detoxification centres (hereinafter the Regulations) have been developed in accordance with paragraph 2 of Article 178 of the Code of the Republic of Kazakhstan "On public health and health care system" (hereinafter – the Code) and shall determine the procedure for organization of the activities of temporary adaptation and detoxification centres.

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      2. The following definitions shall be used in these Regulations:

      1) detoxification - a complex of medical measures aimed at elimination of toxic substances of endogenous or exogenous origin from the human body;

      2) intoxication - a state resulting from the use of alcohol, characterised by a complex of mental, behavioural, vegetative and somatoneurological disorders;

      3) patient - a natural person who is (was) a consumer of health services, regardless of the presence or absence of a disease or condition requiring health care;

      4) temporary adaptation - the process of bringing a person out of a state of intoxication and adapting him/her to the living environment;

      5) temporary adaptation and detoxification centre (hereinafter referred to as TADC/Centre) - a centre designed to provide specialised medical assistance to persons in a state of intoxication, which is a structural subdivision of an organisation providing medical assistance in the field of mental health.

      3. Temporary Adaptation and Detoxification Center (hereinafter - TADC) shall be established by decision of local executive bodies of regions, cities of republican significance and the capital, is a security facility and operates around the clock to provide specialized medical assistance to persons in a state of moderate alcohol intoxication (intoxication) when taken to the hospital

      Footnote. Paragraph 3 as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      3-1. The bed capacity of TADC shall be determined on the basis of:

      1) not less than 20 beds in cities of republican significance;

      2) not less than 15 beds in regional centers;

      3) not less than 5 beds in cities of regional significance, district centers, cities of district significance.

      TADC bed is a conditional calculation unit reflecting the possibility to accommodate and provide specialized medical care to a person who is in a state of average alcohol intoxication (intoxication).

      Footnote. The Rules as supplemented with Paragraph 3-1 in accordance with the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

Chapter 2: Procedures for the operation of a temporary adaptation and detoxification centre

      4. Persons suspected of being intoxicated shall be taken to the TADC by officers of the Ministry of the Interior. Upon delivery, officers of internal affairs bodies shall:

      1) assist medical personnel in the examination, placement in the TADC;

      2) seize firearms, cold weapons, explosives, poisonous and toxic substances and other items prohibited in circulation in the Republic of Kazakhstan.

      5. The identity of a person brought in shall be established by internal affairs officers and reported to the medical personnel of the TADC.

      Lack of identity documents shall not serve as a basis for refusing to admit a detainee to the Centre.

      6. When a person with suspected alcohol intoxication is delivered, he/she shall be registered with the register of admissions and refusals to hospitalization according to the form in obedience to Annex 1 to these Regulations.

      7. After registration of the delivered person, a doctor-psychiatrist (narcologist) or a paramedic (medical worker) who has received additional education of specialists in the field of public health on the issues of medical examination to establish the fact of psychoactive substance use and state of intoxication according to the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated December 21, 2020 № ҚР ДСМ-303/2020 "On approval of the rules of additional and non-formal education of specialists in the field of health care, qualification requirements for organizations implementing educational programs of additional and non-formal education in the field of health care, as well as the rules of recognition of learning outcomes obtained by health care professionals through additional and non-formal education" (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under № 21847) a medical examination is conducted to establish the fact of PAS use and intoxication and to determine whether there are indications and contraindications for placement in TADC.

      Footnote. Paragraph 7 as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      8. The admission of a person with suspected alcohol intoxication shall be carried out by the medical staff of the Centre.

      9. The results of the medical examination shall be formalized in a report on the medical examination conducted at TADC (hereinafter referred to as the report) in the form according to Annex 2 to these Rules.

      The list of medical services provided in TADC, per one person placed in the Temporary Adaptation and Detoxification Center is determined according to Annex 3 to these Rules.

      Footnote. Paragraph 9 as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      10. The opinion shall describe the clinical condition with the following conclusions:

      shall be subject to placement in the TADC;

      person’s placement to the TADC denied.

      11. The conclusion shall be drawn up in two copies, which shall be certified by the signature of a psychiatrist (narcologist) or a paramedic.

      One copy of the report shall be given to the internal affairs officer who delivered the person being examined, the second copy shall be kept at TADC for 5 (five) years.

      The report shall be attached to the card of the patient at TADC according to the form according to Annex 2 to these Rules.

      Footnote. Paragraph 11 as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      12. The personal inspection of the patient's belongings shall be carried out by the medical staff upon placement in the TADC.

      13. Contraindications for admission to the TADC:

      1) minor age;

      2) a state of light or severe intoxication (intoxication) from alcohol;

      3) state of intoxication (intoxication) from other psychoactive substances;

      4) the presence of mental and/or somatic pathology requiring emergency medical care;

      5) signs of an infectious disease in the period of epidemiological danger.

      14. Minors brought to the Centre shall be hospitalized in the relevant departments of the relevant medical organization in compliance with Article 118, paragraph 1, sub-paragraph 2) of the Code with the consent of their legal representatives.

      15. No items and substances may be taken or found among the patients' personal belongings at the TADC:

      1) psychoactive substances;

      2) money and valuables (jewellery, gold watches etc.)

      3) mobile phones, photo-video recorders;

      4) explosive, poisonous and toxic substances;

      5) firearms and edged weapons;

      6) literature aimed at inciting national and religious discord, containing propaganda of violence, as well as materials of pornographic nature;

      7) other items prohibited by the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Items and substances specified in sub-paragraphs 1), 4), 5), 6), and 7) of this paragraph shall be subject to seizure by officers of the internal affairs agencies.

  Annex 1 to the Regulations
of the Activities of Adaptation
and Detoxification Centres

Емдеуге жатқызуға қабылдауларды және одан бас тартуларды есепке алу журналы
A register of placement and denial of hospitalisation

Күні
Date

Уақыты
Time

ТАӘ (болған жағдайда)
Full name

ЖСН
IIN

Тұрғылықты мекен-жайы
Residential address

Жеткізушінің ТАӘ (болған жағдайда), лауазымы
Full name, position of the person who delivered the patient

1

2

3

4

5

6

7









Уақытша бейімдеу және детоксикация орталығындағы пациент картасының №
Card number of a patient in a temporary adaptation and detoxification centre

Емдеуге жатқызу күні мен уақыты
Date and time of hospitalisation

Келіп түскен кезде қойылған диагноз
Diagnosis when hospitalisied

Шығарылған күні мен уақыты
Date and time of discharge

Қабылдаудан бас тарту себептері (ұсынымдар)
Reasons for refusal of hospitalisation (recommendations)

Дәрігердің ТАӘ (болған жағдайда), қолы
full name (if any), physician's signature

8

9

10

11

12

13







      Ескертпе:

      Журналдың беттері нөмірленеді, журнал жіппен тігіледі және ұйымның мөрімен расталады.

      Note:

      The journal's pages shall be numbered, the journal shall be laced and stamped with the organisation's seal.

  Annex 2
to the Rules for organization of the
activities
of temporary adaptation and
detoxification centres

Conclusion on medical examination conducted in the Temporary adaptation and detoxication center

      Footnote. Annex 2 as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      1. Passport details:

      1) surname, name, patronymic (if any)

      ______________________________________________________________________

      2) Age (date, month, year of birth) ___________________________________

      3) Identity document (type of document, number) ______________

      ______________________________________________________________________
4) Place of work, position _____________________________________________

      ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________

      2. Grounds and motives for delivery _______________________________________

      ______________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

      1) Circumstances of the identification of the person delivered ____________________________

      _______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

      2) Position, surname, name, patronymic (if any) of the delivering person (exact time, date)

      of delivery _______________________________________________________________

      3. Date and exact time of examination _______________________________________

      4 Psychiatrist (narcologist) or paramedic __________________________________

      5. Appearance of the delivered person (condition of clothing, skin, injuries, wounds, bruises, etc.): ________________________________________________

      ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

      6. Behavior of the delivered person: tensed, withdrawn, irritated, excited, aggressive, euphoric, chatty, fidgety, sleepy, lethargic, complaints about his/her condition:

      _______________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

      7. State of consciousness, orientation in place, time, situation and one's own personality:

      ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

      8. Speech ability: connectedness of presentation, articulation problems, slurred speech, and other

      speech, etc. ____________________________________________________________

      ________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

      9. Vegetative-vascular reactions (skin condition, mucous membranes of eyes, tongue, sweating, salivation) ______________________________________

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      respiration: rapid, slow __________________________________________

      pulse _____________________ blood pressure _________________________

      pupils: constricted, dilated, reaction to light _________________________________

      nystagmus when looking to the side _____________________________________________

      10. Двигательная сфера ___________________________________________________

      1) facial expressions: sluggish, animated ______________________________________________

      2) gait (wobbly, spreading of legs when walking), walking with turns (staggering when turning)________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

      3) standing in the Romberg pose _________________________________________________

      4) precise movements (picking up a coin from the floor, finger-nose test)

      ________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      5) trembling of eyelids, tongue, fingers _________________________________________

      ________________________________________________________________________

      11. Signs of neuropsychiatric diseases, organic brain damage, physical exhaustion, trauma (according to the delivered person).

      brain, physical exhaustion, traumas (according to the delivered person)________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________

      12. Information about last alcohol consumption: subjective, objective

      _______________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      13. The smell of alcohol on the breath ________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      14. Data of laboratory, instrumental examinations (if available)

      _______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________

      15. Diagnosis, condition ___________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      16. Conclusion (indicating whether to be placed in TADC or denied)

      to be placed in TADC) ___________________________________________________

      _______________________________________________________________________
Psychiatrist (narcologist) or paramedic ___________________________________

      surname, name, patronymic (if any)

      signature
Date
Time

  Annex 3
to the Rules for organization of the
activities of temporary adaptation
and detoxification centres

List of medical services of a Temporary adaptation and detoxication center

      Footnote. The Rules as supplemented with Annex 3 in accordance with the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      1. Appointment at a paramedic with technical and professional medical education in the specialty of "Medical care" or a nurse with technical and professional, post-secondary medical education.

      2. Consultation of a specialist with higher medical education in the specialty "Psychiatry" or appointment at a paramedic with technical and professional medical education in the specialty "Medical care".

      3. Medical examination for the fact of alcohol consumption and intoxication.

      4. Determination of ethanol in biological material by express method (if indicated).

      5. Determination of narcotic drugs and psychotropic substances in biological material by express method (if indicated*).

      6. Management of acute alcohol intoxication of medium degree (if available*).

      7. Medical observation of the patient in the state of medium degree of alcohol intoxication (intoxication).

      * indications shall be determined by the attending physician

  Annex 2 to order
of the Minister of Healthcare
of the Republic of Kazakhstan
№ KR DSM-233/2020
dated December 4, 2020

Internal regulations of the temporary adaptation and detoxification centre
Chapter 1: General provisions

      1. These internal rules of the temporary adaptation and detoxification center (hereinafter - Rules) are developed in accordance with paragraph 2 of Article 178 of the Code of the Republic of Kazakhstan "On public health and health care system" (hereinafter – the Code) and shall determine the internal regulations of the temporary adaptation and detoxification center (hereinafter - TADC).

      Footnote. Paragraph 1 as amended by the order of the Minister of Healthcare of the Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      2. These Regulations shall apply to medical personnel, persons visiting and being placed in the TADC.

Chapter 2: Regulations for placing and discharging patients at a temporary adaptation and detoxification centre

      3. Patients who are moderately intoxicated by alcohol and those without contraindications shall be placed to the TADC in compliance with the procedure for the organisation of the temporary adaptation and detoxification centre approved under paragraph 2 of Article 178 of the Code.

      4. Patients with mental and (or) somatic pathology requiring emergency medical care shall be delivered to the relevant medical institution by an ambulance team upon a referral from a psychiatrist (narcologist) of the TADC.

      5. Notification on the placement of patients whoa are in a state of alcoholic intoxication to the Centre shall be made in conformity with paragraph 2 of Article 180 of the Code:

      close relatives (if they are present and their contacts are available) at the place of residence shall be notified within 1 (one) hour of the placement;

      the public authorities referred to in paragraph 2 of Article 180 of the Code, when a foreigner is placed at the TADC, shall be informed by telephone no later than 3 (three) hours from the moment of placement;

      An appropriate record of the notification with an indication of the time shall be made in the medical records.

      6. Before the patient is placed at the Centre, the medical staff shall register personal belongings, documents, money and other valuables in the register of documents and personal belongings of patients in the form pursuant to Annex 1 to these Regulations.

      7. The clothes of patients admitted to the TADC shall be kept in individual lockers. Documents, money and other valuables shall be kept in metal cabinets (safes) in appropriate containers. Clothing wardrobes and individual containers shall have the same serial number.

      8. The person placed at the TADC shall be given sanitary and hygienic treatment. Appropriate sanitary and epidemiological measures shall be taken if infectious and parasitic diseases are detected.

      9. A patient's card shall be drawn up for each person placed in TADC in the form according to Annex 2 to these Rules, which is simultaneously a statistical card, including through medical information systems.

      Republic of Kazakhstan dated 04.05.2023 № 80 (shall be enforced upon expiry of ten calendar days after its first official publication).

      10. Men placed at the TADC shall be accommodated separately from women.

      11. Patients with infectious and parasitic diseases shall be kept separately from other patients admitted to the Centre.

      12. The medical staff shall constantly monitor the behaviour and health status of patients placed at the TADC.

      Treatment shall be prescribed if there is a medical indication. The doctor's prescriptions shall be recorded in the patient's chart. The frequency of doctor's visits shall depend on the patient's condition.

      13. The use of physical restraints in cases of psychomotor agitation and a high likelihood of danger to self and others shall be in pursuance of paragraph 2 of Article 175of the Code.

      14. If a patient's somatic and (or) mental state deteriorates, he/she shall be transferred to other specialised medical organisations by an ambulance team.

      15. A patient shall be discharged by a psychiatrist (narcologist) on a routine basis if his/her condition improves and does not require further observation and treatment in the Centre, within twenty-four (24) hours of admission. Upon discharge, a note shall be made in the patient's chart and in the register of placement and denial of hospitalisation.

      16. Upon receipt of their documents and personal belongings, the patient shall confirm in writing that all documents and personal effects have been received as recorded in the patient's documents and personal effects register, except for items the storage of which is unlawful.

      17. Upon discharge, the patient shall be provided with a medical note on placement at the TADC upon request.

      18. At least one hour prior to discharge, the medical staff shall notify the personnel of the interior on the imminent discharge of the patient who have been brought to the Centre.

Chapter 3: Rules of conduct for patients at the temporary residential and detoxification centre

      19. Patients placed in the TADC shall:

      1) comply with its internal regulations;

      2) accept the prescribed treatment.

      20. Access to the TADC, except for the waiting rooms, shall be permitted only to the staff of the organisation, the staff of the security organisation, other persons, in compliance with the legislation of the Republic of Kazakhstan.

      Patients admitted to the TADC shall have the rights and responsibilities set out in Article 182 of the Code.

  Annex 1
to the internal regulations of the
temporary adaptation and
detoxication centre

Пациенттердің құжаттарын және жеке заттарын тіркеу журналы
Register of patients' documents and personal effects

Орналастырылған күні мен уақыты
Date and time of placement

Пациенттің ТАӘ (болған жағдайда)
Surname, name and patronymic (if any) of the patient

Пациенттің құжаттары
Patient documents

Пациенттің жеке заттары*
Patient's personal effects*

Пациенттің ақшасы**
Patient's money**

Тізімдемені растайтын адамдардың Т.А.Ә. (болған жағдайда), лауазымы, қолы
Name, surname, patronymic (if any), position, signatures of persons certifying the inventory

Құжаттар мен жеке заттарды алғаны туралы пациенттің қолы
Patient's signature on receipt of documents and personal belongings

№ s/o

1

2

3

4

5

6

7

8









      Ескертпе:

      Журналдың беттері нөмірленеді, журнал жіппен тігіледі және ұйымның мөрімен бекітіледі.

      * Орталыққа орналастырылған пациенттің жеке заттарының сипаттамасы айрықша сыртқы сипаттамаларды (түсі, мөлшері, тозуы, ақаулардың (зақымдардың) болуы және т.б.) қамтуы тиіс.

      ** Ақшаны сипаттаған кезде валютаның түрін, купюралардың құндылығын, олардың саны мен жалпы сомасын көрсету қажет.

      Note:

      The pages of the register shall be numbered, the register shall be laced and stamped with the organisation's seal.

      * The description of the personal belongings of the patient placed in the centre shall include distinctive external characteristics (colour, size, wear and tear, presence of defects (damages), etc.).

      ** When describing money, state the type of currency, the value of the notes, the number of notes, and the total amount.

  Annex 2
to the internal regulations of the
temporary adaptation and
detoxication centre

Уақытша бейімдеужәне детоксикация орталығындағы пациенттің №_____ картасы
Patient’s chart of a temporary adaptation and detoxification centre № _____

      1. Тегі

      Surname ___________________________________________________

      Аты

      Name_______________________________________________________

      Әкесінің аты (болған жағдайда)

      Patronymic (if any) ______________________________________

      2. Туған күні

      Date of birth /_____/______/__________/

      3. Жынысы: ер - 1, әйел – 2

      Gender: male - 1, female – 2

      4. Ұлты

      Ethnic nationality _____________________________________________

      5. Тұрғын: қала – 1, ауыл – 2

      resident of: city – 1, village – 2

      6. ЖСН

      IIN___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|___|

      7. Медициналық тіркеу нөмірі

      Medical registration number













      8. Тұрғылықты мекенжайы

      Place of residence:

      1) Ел, облыс, аудан

      Country, region, district _________________________________________

      _____________________________________________________________

      2) елдімекен, көше, үй, пәтер

      locality, street, house, flat ___________________________

      _____________________________________________________________

      9. Әлеуметтік мәртебесі:

      Social status : _____________________________________________

      10. Жатқызу күні мен уақыты

      Date and time of placement ______/______/______ ______/______

      11. Бақылау деректері:

      Surveillance data :

Күні, уақыты
Date, time

Объективтік мәртебе деректері
Objective status data

Тағайындаулар
Prescriptions

1

2

3




      12. Шығару (қайтыс болған) күні мен уақыты

      Date and time of discharge (death)) _____/____/______ ____/____

      13. Төсек-күндерінің саны __________________________________

      Bed-days spent __________________________________

      14. Диагнозы:

      Diagnosis:


Diagnosis

АХЖ-10 бойынша код
ICD-10 code

Қорытынды клиникалық диагноз
Final clinical diagnosis



Асқынулар
Health complications



Қосалқы аурулар
Associated illnesses



Патологоанатомиялық диагноз (қайтыс болу себебі)
Pathological diagnosis (cause of death)



      15. Болу нәтижесі:

      The outcome of the stay :

      Шығарылды (discharged) – 1, ауыстырылды (transferred) – 2, қайтыс болды (died) – 3, өз еркімен

      кетіп қалды ( unauthorized leave ) – 4.

      16. Дәрігер

      Doctor:

      ТАӘ (full name) _______________________ Code _______________

      Қолы (Signature) _______________________________________

      17. Орталық меңгерушісі (зав. центром):

      ТАӘ (Full name) _______________________ Code _______________

      Қолы (Signature) ________________________________________