Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 10 наурыздағы № 197 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 12 наурызда № 22326 болып тіркелді

      БҰЙЫРAМЫН:
      1. «Жергілікті бюджеттер жобаларын әзірлеу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 31 қазандағы № 470 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9950 болып тіркелген, «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2014 жылғы 26 желтоқсанда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Жергілікті бюджеттер жобаларын әзірлеу қағидаларында:
      2-тармақтың 2) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «2) жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау;»;
      4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «4. Aудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдары айқындайтын, аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін қоспағанда, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар айқындайды.
     Жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері аумақтарды дамыту бағдарламалары және мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктер негізінде айқындалады.
Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау тәртібін Кодекстің 65-1-бабына сәйкес бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi орган айқындайды.»;
      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «8. Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің базалық шығыстарды ұлғайту жөніндегі жаңа бастамаларына арналған шығыстарды жоспарлау алдыңғы жоспарлы кезеңде облыстық бюджет туралы, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттерi туралы мәслихат шешiмiнде бекiтiлген осы бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң базалық шығыстар қаражатын қайта бөлу есебiнен жүзеге асырылады.»;
      19-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «19. Облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджетінің жобасын облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органы Кодекстiң 75-бабының 1-тармағында көзделген тәртіппен ағымдағы қаржы жылының 15 қазанынан кешіктірмей тиісті мәслихатқа енгізеді.
     Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органы облыстық бюджеттің, республикалық маңызы бар қала, астана бюджеттерінің жобасымен бір мезгілде мынадай құжаттар мен материалдарды:
1) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың әлеуметтік-экономикалық дамуының болжамын;
     2) жергілікті бюджеттің жобасына енгізілген шешімдерді ашып көрсететін түсіндірме жазбаны;
3) бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бірінші басшысы қол қойған бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің:
     бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік бағдарламаларының жобаларын;
мыналар:
     есепті қаржы жылындағы қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштерінің қысқаша сипаттамасы;
орын алып отырған проблемалардың ағымдағы жағдайының қысқаша сипаттамасы;
     жағдайды жақсарту және проблемаларды шешу, аумақты дамыту бағдарламасында айқындалған мақсаттар мен жоспарланған нысаналы индикаторларға қол жеткізу жолдарының сипаттамасы;
бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен бюджеттік бағдарламалардың жоспарланған түпкілікті нәтижелерінің сипаттамасы;
     бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік кіші бағдарламалар бөлінісінде бюджет қаражатын жұмсау бағыттары, бюджеттік бағдарламалардың тікелей нәтижелерінің сипаттамасы бар түсіндірме жазбаны қамтитын құжаттарды ұсынады.»;
23-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «23. Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің базалық шығыстарды ұлғайту жөніндегі жаңа бастамаларына арналған шығыстарды жоспарлау алдыңғы жоспарлы кезеңде аудандық (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет туралы мәслихат шешiмiнде бекiтiлген осы бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң базалық шығыстар қаражатын қайта бөлу есебiнен жүзеге асырылады.»;
      34-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «34. Жоспарлы кезеңге арналған аудандық (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттің жобасын ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы Кодекстiң 75-бабының 1-тармағында көзделген тәртіппен ағымдағы қаржы жылының 1 қарашасынан кешіктірмей тиісті мәслихатқа енгізеді.
     Aуданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы аудандық (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттің жобасымен бір мезгілде мынадай құжаттар мен материалдарды:
1) облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуының болжамын;
     2) жергілікті бюджеттің жобасына енгізілген шешімдерді ашып көрсететін түсіндірме жазбаны;
3) бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бірінші басшысы қол қойған бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің:
     бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік бағдарламаларының жобаларын;
мыналар:
     есепті қаржы жылындағы қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштерінің қысқаша сипаттамасы;
орын алып отырған проблемалардың ағымдағы жағдайының қысқаша сипаттамасы;
     жағдайды жақсарту және проблемаларды шешу, аумақты дамыту бағдарламасында айқындалған мақсаттар мен жоспарланған нысаналы индикаторларға қол жеткізу жолдарының сипаттамасы;
бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен бюджеттік бағдарламалардың жоспарланған түпкілікті нәтижелерінің сипаттамасы;
     бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік кіші бағдарламалар бөлінісінде бюджет қаражатын жұмсау бағыттары, бюджеттік бағдарламалардың тікелей нәтижелерінің сипаттамасы бар түсіндірме жазбаны қамтитын құжаттарды ұсынады.»;
38-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «38. Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің базалық шығыстарды ұлғайту жөніндегі жаңа бастамаларына арналған шығыстарды жоспарлау алдыңғы жоспарлы кезеңде аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округтің бюджеті туралы аудан (облыстық маңызы бар қаланың) мәслихатының шешiмiнде бекiтiлген осы бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң базалық шығыстар қаражатын қайта бөлу есебiнен жүзеге асырылады.»;
      48-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «48. Aудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округ бюджеттерінің жобаларын ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы Кодекстiң 75-бабының 1-тармағында көзделген тәртіппен ағымдағы қаржы жылының 10 қазанынан кешіктірмей аудандық (облыстық маңызы бар қаланың) мәслихатқа енгізеді.
     Aуданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы аудандық маңызы бар қаланың, ауылдың, кенттің, ауылдық округ бюджеттерінің жобасымен бір мезгілде мынадай құжаттар мен материалдарды:
1) облыстың әлеуметтік-экономикалық дамуының болжамын;
     2) жергілікті бюджеттің жобасына енгізілген шешімдерді ашып көрсететін түсіндірме жазбаны;
3) бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бірінші басшысы қол қойған бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің:
     бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік бағдарламаларының жобаларын;
мыналар:
     есепті қаржы жылындағы қол жеткізілген нәтижелер көрсеткіштерінің қысқаша сипаттамасы;
орын алып отырған проблемалардың ағымдағы жағдайының қысқаша сипаттамасы;
     жағдайды жақсарту және проблемаларды шешу, аумақты дамыту бағдарламасында айқындалған мақсаттар мен жоспарланған нысаналы индикаторларға қол жеткізу жолдарының сипаттамасы;
бюджеттік бағдарламалардың мақсаттары мен бюджеттік бағдарламалардың жоспарланған түпкілікті нәтижелерінің сипаттамасы;
     бюджеттік бағдарламалар мен бюджеттік кіші бағдарламалар бөлінісінде бюджет қаражатын жұмсау бағыттары, бюджеттік бағдарламалардың тікелей нәтижелерінің сипаттамасы бар түсіндірме жазбаны қамтитын құжаттарды ұсынады.».
2. «Нысаналы даму трансферттерін қарау және іріктеу қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 25 ақпандағы № 126 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10593 болып тіркелген, «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 13 мамырда жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Нысаналы даму трансферттерін қарау және іріктеу қағидаларында:
      5-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:
      «5. Мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті орган:
     1) бюджеттік инвестициялар (объектілер) бөлінісінде жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің ЖБИ тізбесін қарайды;
2) № 129 бұйрыққа сәйкес ЖБИ қарайды және экономикалық қорытынды дайындайды;
     3) бюджеттік инвестициялар (объектілер) бөлінісінде ЖБИ тізбесін жасайды.»;
6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «6. Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандық маңызы бар қаланың аудандық (облыстық маңызы бар қаланың), ауылдың, кенттің, ауылдық округтің жергілікті атқарушы органы нысаналы даму трансферттерінің сомаларын айқындау үшін ағымдағы қаржы жылының 15 наурызынан кешіктірмей тиісті орталық мемлекеттік органға немесе облыстық, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, аудандық маңызы бар қаланың бюджеттерінен, аудандық (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органға:
     1) объектілер бөлінісінде ЖБИ тізбесі және олар бойынша шығыстар сомалары көрсетілген өтінімді;
2) техникалық-экономикалық негіздеме әзірлеуді талап ететін жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалар бойынша мемлекеттік сараптама қорытындысымен (бар болған жағдайда) техникалық-экономикалық негіздемені;
     3) жергілікті бюджеттік инвестициялық жобалар бойынша мемлекеттік сараптама қорытындысымен (бар болған жағдайда) жобалау-сметалық құжаттаманы;
4) ТЭН-ге немесе ЖСҚ-ға мемлекеттік орган-бағдарламалар әкімшісінің немесе сәулет, қала құрылысы және құрылыс істері жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның бұйрығын (бар болған жағдайда);
     5) жергілікті мемлекеттік бюджеттік инвестициялық жобалар бойынша инвестициялық ұсынысты;
6) заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы іске асыру жоспарланған жергілікті бюджеттiк инвестициялардың қаржы-экономикалық негiздемесiн;
     7) инвестициялық ұсыныстарға экономикалық қорытындыларды, бюджеттік инвестициялық жобалар бойынша экономикалық қорытындыларды және заңды тұлғалардың жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы іске асыру жоспарланған бюджеттік инвестициялар бойынша, мемлекеттік жоспарлау жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органның экономикалық қорытындыларын;
8) облыстық бюджет, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеттері немесе аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджет есебінен қаржыландырылатын тиісті атқарушы органның салалық қорытындысын ұсынады;
     9) Нұр-Сұлтан қаласында, Жамбыл және Солтүстік Қазақстан облыстарында денсаулық сақтау, білім беру, тұрғын үй құрылысы салаларында объектілер салу шеңберінде іске асыруға жоспарланып отырған пилоттық инвестициялық бюджеттік жобалар бойынша объектінің сметалық құнының лимитін есептеу нәтижелері туралы келісу-хатын, құрылыс құнының есебін ұсынады.».
3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;
      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының  Қаржы министрі        Е. Жамаубаев

     «КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасының
     Ұлттық экономика министрлігі

     «КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасының
     Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрлігі

О внесении изменений в некоторые приказы Министра финансов Республики Казахстан

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 10 марта 2021 года № 197. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 марта 2021 года № 22326

     ПРИКAЗЫВAЮ:
      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 31 октября 2014 года № 470 «Об утверждении Правил разработки проектов местных бюджетов» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9950, опубликован 26 декабря 2014 года в информационно-правовой системе «Әділет») следующие изменения:
      в Правилах разработки проектов местных бюджетов, утвержденных указанным приказом:
      подпункт 2) пункта 2 изложить в следующей редакции:
     «2) определение лимитов расходов администраторов местных бюджетных программ;»;
пункт 4 изложить в следующей редакции:
     «4. Лимиты расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из местного бюджета, определяются местными уполномоченными органами по государственному планированию, за исключением лимитов расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, которые определяются местными уполномоченными органами по государственному планированию районов (городов областного значения).
Лимиты расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из местного бюджета, определяются на основе программ развития территорий, и полномочий, определенных в положении о государственном органе.
     Порядок определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ определяется центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию в соответствии со статьей 65-1 Кодекса.»;
      пункт 8 изложить в следующей редакции:
     «8. Планирование расходов на новые инициативы администратора бюджетных программ по увеличению базовых расходов осуществляется за счет перераспределения средств базовых расходов этого администратора бюджетных программ, утвержденных в решении маслихата об областном бюджете, о бюджетах городов республиканского значения, столицы, в предыдущий плановый период.»;
пункт 19 изложить в следующей редакции:
     «19. Проект областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы вносится местным исполнительным органом области, города республиканского значения, столицы в соответствующий маслихат не позднее 15 октября текущего финансового года в порядке, предусмотренном пунктом 1 статьи 75 Кодекса.
     Местный исполнительный орган области, города республиканского значения, столицы одновременно с проектом областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы представляет следующие документы и материалы:
1) прогноз социально-экономического развития области, города республиканского значения, столицы;
     2) пояснительную записку, раскрывающую решения, заложенные в проекте местного бюджета;
3) документы администраторов бюджетных программ за подписью первого руководителя администратора бюджетных программ, включающие:
     проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ;
пояснительную записку, содержащую:
     краткое описание достигнутых показателей результатов за отчетный финансовый год;
краткое описание текущей ситуации, имеющихся проблем;
     описание путей улучшения ситуации и решения проблем, достижения целей и планируемых целевых индикаторов, определенных в программе развития территории;
описание целей бюджетных программ и планируемых конечных результатов бюджетных программ;
     направления расходования бюджетных средств в разрезе бюджетных программ и бюджетных подпрограмм, описание прямых результатов бюджетных программ.»;
пункт 23 изложить в следующей редакции:
     «23. Планирование расходов на новые инициативы администратора бюджетных программ по увеличению базовых расходов осуществляется за счет перераспределения средств базовых расходов этого администратора бюджетных программ, утвержденных в решении маслихата о районном (города областного значения) бюджете, в предыдущий плановый период.»;
пункт 34 изложить в следующей редакции:
     «34. Проект районного (города областного значения) бюджета на плановый период вносится местным исполнительным органом района (города областного значения) в соответствующий маслихат не позднее 1 ноября текущего финансового года в порядке, предусмотренном пунктом 1 статьи 75 Кодекса.
     Местный исполнительный орган района (города областного значения) одновременно с проектом районного (города областного значения) бюджета представляет следующие документы и материалы:
1) прогноз социально-экономического развития области;
     2) пояснительную записку, раскрывающую решения, заложенные в проекте местного бюджета;
3) документы администраторов бюджетных программ за подписью первого руководителя администратора бюджетных программ, включающие:
     проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ;
пояснительную записку, содержащую:
     краткое описание достигнутых показателей результатов за отчетный финансовый год;
краткое описание текущей ситуации, имеющихся проблем;
     описание путей улучшения ситуации и решения проблем, достижения целей и планируемых целевых индикаторов, определенных в программе развития территории;
описание целей бюджетных программ и планируемых конечных результатов бюджетных программ;
     направления расходования бюджетных средств в разрезе бюджетных программ и бюджетных подпрограмм, описание прямых результатов бюджетных программ.»;
пункт 38 изложить в следующей редакции:
     «38. Планирование расходов на новые инициативы администратора бюджетных программ по увеличению базовых расходов осуществляется за счет перераспределения средств базовых расходов этого администратора бюджетных программ, утвержденных в решении маслихата района (города областного значения) о бюджете города районного значения, села, поселка, сельского округа, в предыдущий плановый период.»;
пункт 48 изложить в следующей редакции:
     «48. Проекты бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов вносятся местным исполнительным органом района (города областного значения) в маслихат района (города областного значения) не позднее 10 ноября текущего финансового года в порядке, предусмотренном пунктом 1 статьи 75 Кодекса.
     Местный исполнительный орган района (города областного значения) одновременно с проектом бюджета города районного значения, села, поселка, сельского округа представляет следующие документы и материалы:
1) прогноз социально-экономического развития области;
     2) пояснительную записку, раскрывающую решения, заложенные в проекте местного бюджета;
3) документы администраторов бюджетных программ за подписью первого руководителя администратора бюджетных программ, включающие:
     проекты бюджетных программ администраторов бюджетных программ;
пояснительную записку, содержащую:
     краткое описание достигнутых показателей результатов за отчетный финансовый год;
краткое описание текущей ситуации, имеющихся проблем;
     описание путей улучшения ситуации и решения проблем, достижения целей и планируемых целевых индикаторов, определенных в программе развития территории;
описание целей бюджетных программ и планируемых конечных результатов бюджетных программ;
     направления расходования бюджетных средств в разрезе бюджетных программ и бюджетных подпрограмм, описание прямых результатов бюджетных программ.».
2. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 25 февраля 2015 года № 126 «Об утверждении Правил рассмотрения и отбора целевых трансфертов на развитие» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10593, опубликован 13 мая 2015 года в информационно-правовой системе «Әділет») следующие изменения:
      в Правилах рассмотрения и отбора целевых трансфертов на развитие, утвержденных указанным приказом:
      часть первую пункта 5 изложить в следующей редакции:
     «5. Местный уполномоченный орган по государственному планированию:
1) рассматривает перечень МБИ администраторов местных бюджетных программ в разрезе бюджетных инвестиций (объектов);
     2) рассматривает МБИ и подготавливает экономическое заключение согласно Приказа № 129;
     3) составляет перечень МБИ в разрезе бюджетных инвестиций (объектов).»;
пункт 6 изложить в следующей редакции:
     «6. Местный исполнительный орган области, города республиканского значения, столицы, района (города областного значения), аппарат акима города районного значения, села, поселка, сельского округа для определения сумм целевых трансфертов на развитие не позднее 15 марта текущего финансового года представляют в соответствующий центральный государственный орган или исполнительный орган, финансируемый из областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы, районного (города областного значения) бюджета:
1) заявку с указанием перечня МБИ в разрезе объектов и сумму расходов по ним;
     2) технико-экономическое обоснование с заключением государственной экспертизы (в случае наличия) по местным бюджетным инвестиционным проектам, требующим разработки технико-экономического обоснования;
3) проектно-сметную документацию с заключением государственной экспертизы (в случае наличия) по местным бюджетным инвестиционным проектам;
     4) приказ государственного органа - администратора программ или ведомства уполномоченного государственного органа по делам архитектуры, градостроительства и строительства на технико-экономическое обоснование или проектно-сметную документацию (в случае наличия);
5) инвестиционное предложение по местным государственным инвестиционным проектам;
     6) финансово-экономическое обоснование местных бюджетных инвестиций, планируемых к реализации посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц;
7) экономические заключения на инвестиционные предложения, экономические заключения по бюджетным инвестиционным проектам и экономические заключения по бюджетным инвестициям, планируемым к реализации посредством участия государства в уставном капитале юридических лиц, соответствующего местного уполномоченного органа по государственному планированию;
     8) отраслевое заключение соответствующего исполнительного органа, финансируемого за счет областного бюджета, бюджетов города республиканского значения, столицы или районного (города областного значения) бюджета;
9) расчет стоимости строительства, письмо-согласование о результатах расчета лимита сметной стоимости объекта по пилотным инвестиционным бюджетным проектам, планируемым к реализации в рамках строительства объектов в отраслях здравоохранения, образования, жилищного строительства в городе Нур-Султан, Жамбылской и Северо-Казахстанской областях.».
      3. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:
     1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;
     3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.
4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после даты его первого официального опубликования.
Министр финансов
Республики Казахстан        Е. Жамаубаев
     «СОГЛAСОВAН»
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан
     «СОГЛAСОВAН»
Министерство индустрии и инфраструктурного
развития Республики Казахстан