"Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін, жаңа бастамаларға арналған лимиттерді айқындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 8 ақпандағы № 140 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 29 наурыздағы № 265 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 30 наурызда № 22414 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін, жаңа бастамаларға арналған лимиттерді айқындау қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2018 жылғы 8 ақпанындағы № 140 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 16409 болып тіркелген, 2018 жылғы 1 наурызда Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізiлсiн:

      бұйрықтың тақырыбы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау қағидаларын бекіту туралы";

      1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау қағидалары бекітілсін.";

      Осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін, жаңа бастамаларға арналған лимиттерді айқындау қағидалары жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2021 жылғы 29 наурыздағы
№ 265 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2018 жылғы 8 ақпандағы
№ 140 бұйрығымен
бекітілген

Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін, жаңа бастамаларға арналған лимиттерді айқындау қағидалары

1-тарау. Негізгі ережелер

      1. Осы Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) 2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 65-1 бабына сәйкес әзірленді.

      2. Қағидалар бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органның және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдардың бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау тәртібін айқындайды.

      3. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бюджеттік өтінімдерді қалыптастыру үшін айқындайды.

      4. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының жеткізілген лимиттері шегінде бюджеттік бағдарламалар әкімшісі өз қызметінің басымдықтарын, мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруды ескере отырып, бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша шығыстарды дербес бөледі.

      Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі шығыстардың бірінші кезектегі басымдығын дербес айқындайды.

      Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері шегінде ескерілмеген шығыстар макроэкономикалық сценарий мен кірістердің болжамы екінші кезеңде көрсеткіштерді жақсарту жағына өзгерген және (немесе) тиісті бюджет комиссиясына қорытынды дайындау барысында бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар жекелеген шығыстарды қабылдамаған жағдайда бюджет жобасына енгізілуі мүмкін.

2-тарау. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау

      5. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган айқындайды Кодекстің 65-1-бабына сәйкес аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдары айқындайтын аудандық маңызы бар қалалардың, ауылдардың, кенттердің, ауылдық округтердің бюджеттерінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін қоспағанда, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар айқындайды.

      6. Стратегиялық жоспарларды әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері мемлекеттік жоспарлау, стратегиялық жоспарлар мен бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын бағалау, өткен жылғы бюджет шығыстарының әлеуметтік-экономикалық әсерін бағалау жөніндегі орталық уәкілетті органның қорытындыларына Республикалық бюджет комиссиясының ұсыныстарын ескере отырып, стратегиялық жоспарлар жобаларының немесе стратегиялық жоспарларға өзгерістер мен толықтырулар жобаларының негізінде айқындалады.

      Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктер, бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын бағалау, өткен кезеңдегі бюджет шығыстарының әлеуметтік-экономикалық әсерін бағалау негізінде айқындалады.

      Жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері аумақтарды дамыту бағдарламалары мен мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктер негізінде айқындалады.

      7. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері бюджет жобасын қалыптастыру кезінде жылдар бойынша бөле отырып, бюджеттік бағдарламалардың әрбір әкімшісі үшін жылжымалы негізде жыл сайын жоспарлы үш жылдық кезеңге айқындалады.

      Жоспарлы кезеңнің екінші және үшінші жылдарына арналған лимиттер әлеуметтік-экономикалық даму болжамының өзгеруін ескере отырып, кезекті жоспарлы кезеңге арналған лимиттерді айқындау кезінде өзгеруі мүмкін.

      Макроэкономикалық болжам және экономиканың өсуі бойынша болжам азаю жағына өзгерген жағдайда, бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің шығыстары лимиттерінің сомасы ағымдағы қаржы жылына арналған шығыстар бойынша тиісті жылға арналған номиналды Жалпы ішкі өнімнің (бұдан әрі – ЖІӨ) немесе Жалпы өңірлік өнімнің (бұдан әрі – ЖӨӨ) болжамды өсімінен асатын бекітілген жоспардан аспауға тиіс.

      Бюджетті нақтылау кезінде бюджеттік бағдарламалар әкiмшiлерi шығыстарының лимиттері бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне жеткізілмейді.

      8. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау кезінде:

      1) тиісті кезеңге арналған әлеуметтік-экономикалық дамудың мақұлданған болжамы;

      2) ағымдағы қаржы жылына арналған бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының бекітілген (нақтыланған) көлемі;

      3) тиісті қаржы жылына арналған бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының бекітілген көлемі;

      4) алдыңғы және ағымдағы қаржы жылдарында бюджеттік бағдарламалардың орындалу қорытындысы;

      5) бюджеттік инвестицияларды іске асыруды бағалау қорытындысы;

      6) республикалық бюджеттің атқарылуы туралы есепке Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің (жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы есепке облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың тексеру комиссиясының) қорытындылары мен ұсынымдары;

      7) мемлекеттік бағдарламалардың іс-шаралары;

      8) Республикалық бюджеттiң атқарылуын бақылау жөнiндегi есеп комитетiнің республикалық бюджет жобасы шығыстарының негізгі бағыттары бойынша оны алдын ала бағалауы;

      9) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары бойынша қабылданған мемлекеттік міндеттемелер, оның ішінде мемлекеттік концессиялық міндеттемелер есепке алынады.

      Мемлекеттік бағдарламаларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бойынша стратегиялық жоспарлар, өзге де стратегиялық және бағдарламалық құжаттар есепке алынады.

      9. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау кезінде лимиттердің құрамында бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің басқа шығыстарға қайта бөлуге жатпайтын бюджеттің мынадай шығыстары жеке бөлінеді:

      1) іске асырылуы Қазақстан Республикасы Ұлттық қорынан бөлінетін нысаналы трансферттер есебінен көзделген жобалар бойынша шығыстар;

      2) бюджеттік субвенциялар, бюджеттік алып қоюлар;

      3) үкіметтік борышқа немесе жергілікті атқарушы органдардың борышына қызмет көрсетуге арналған шығыстар;

      4) мемлекеттік кепілдіктер бойынша міндеттемелерді орындауға арналған шығыстар;

      5) Қазақстан Республикасы Президентінің бастамаларына арналған резерві;

      6) Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе жергілікті атқарушы органның резерві;

      7) мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобалары, оның ішінде мемлекеттік концессиялық міндеттемелер бойынша қабылданған мемлекеттік міндеттемелерді орындауға арналған шығыстар.

      10. Жергілікті бюджеттер бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері жоғары тұрған бюджеттен төмен тұрған бюджеттерге берілетін нысаналы трансферттер мен бюджеттік кредиттерді есепке алмай айқындалады.

      Жергілікті бюджеттер бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері Қазақстан Республикасының заңында, облыстық мәслихаттың жалпы сипаттағы трансферттер көлемі туралы шешімінде, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджет туралы шешімінде белгіленген жалпы сипаттағы трансферттердің көлемі ескеріле отырып айқындалады.

      Жергілікті бюджеттер бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін айқындау кезінде Қазақстан Республикасының заңында, облыстық мәслихаттың жалпы сипаттағы трансферттер көлемі туралы шешімінде, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының аудандық (облыстық маңызы бар қала) бюджет туралы шешімінде белгіленген шығыстардың жекелеген бағыттарын қаржыландырудың ең төмен көлемдері ескеріледі.

      11. Әлеуметтік-экономикалық дамудың бірінші кезеңінде мақұлданған болжамда көрсетілген жоспарлы кезеңге арналған бюджет шығыстарының болжамына сүйене отырып, ағымдағы шығыстардың және жоспарлы кезеңге арналған бюджеттік даму бағдарламалары шығыстарының жалпы лимиті айқындалады. Ағымдағы шығыстар мен үшжылдық кезеңге арналған бюджеттік даму бағдарламалары шығыстарының жалпы лимиті номиналды ЖІӨ-нің (ЖӨӨ) және соңғы пайдалану бойынша оның құрамдауыштарының болжанатын көлемін қамтамасыз етуді ескере отырып айқындалады.

      12. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi шығыстарының лимиттері бюджеттің базалық шығыстарына сүйене отырып айқындалады.

      Шығыстар лимиттерін айқындау кезінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган Кодекстің 67-бабына сәйкес бюджеттік өтінімнің құрамында есеп айырысулар берілмейтін базалық шығыстардың тізбесін айқындайды.

      Базалық шығыстар тізбесін айқындау шеңберінде бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган ағымдағы әкімшілік шығыстарды қоспағанда, тұрақты сипаттағы шығыстарды қарайды.

      13. Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиті құрамында бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган мемлекеттік органдардың ағымдағы әкімшілік шығыстарының лимитін айқындайды.

      Ағымдағы әкімшілік шығыстары деп мемлекеттік органның қызметін қамтамасыз етумен байланысты ағымдағы шығыстар түсініледі.

      14. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi шығыстарының лимиттері бюджеттік бағдарламалар бөлінісінде есептеледі.

      Бұл ретте, ағымдағы әкімшілік шығыстарының лимиті, олар бойынша ағымдағы әкімшілік шығыстар лимиттері мемлекеттік функциялар мен өкілеттіктерді орындауға, трансферттер беруге және күрделі шығыстарды жүзеге асыруға бағытталған ағымдағы бюджеттік бағдарламаның құрамында шығыстардың жекелеген бағыты бойынша есептелетін, жедел-іздестіру қызметін, барлау және қарсы барлау қызметін жүзеге асыратын мемлекеттік органдарды, және күзетілетін тұлғалар мен объектілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін олардың мекемелерін қоспағанда, "Ағымдағы әкімшілік шығыстар" бюджеттік кіші бағдарламасы бойынша есептеледі.

      15. Мемлекеттік органдардың ағымдағы әкімшілік шығыстарының лимиті мынадай ағымдағы әкімшілік шығыстарды есептеу жолымен айқындалады:

      1) мемлекеттік қызметшілердің еңбекақысын төлеуге есеп "Мемлекеттік бюджет есебінен қамтылған барлық органдар үшін қызметкерлердің еңбегіне ақы төлеудің бірыңғай жүйесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2017 жылғы 16 қазандағы № 646 қбп қаулысына сәйкес "Қазақстан Республикасының Бірыңғай бюджеттік сыныптамасының кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2014 жылғы 18 қыркүйектегі № 403 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9756 тіркелген) Бюджет шығыстарының экономикалық сыныптамасының (бұдан әрі – ШЭС) 110-кіші сыныбының ерекшеліктері) штат саны лимиттерінің негізінде жүзеге асырылады;

      2) Қазақстан Республикасы Президентінің "Әкiмшiлiк реформаны одан әрi жүргiзу жөнiндегi кейбiр шаралар туралы" 2007 жылғы 29 наурыздағы № 304 Жарлығына сәйкес тиісті және келесі жылдарға арналған штат санының бекітілген лимиттерінен тыс олар бойынша қаражат мөлшері мемлекеттік органдарда сақталатын басшы қысқартқан мемлекеттік органдар қызметкерлерінің еңбекақысын төлеуге есеп мемлекеттік орган басшысының штат санын, штат кестесін қысқарту туралы бұйрығының негізінде жүзеге асырылады. Мемлекеттік органның штат санының лимиттері қысқартылған кезде мемлекеттік органдардың қызметін қамтамасыз етуге көзделген, штат санының бекітілген лимиттеріне сәйкес есептелген қаражат мөлшері мемлекеттік органдарда тиісті және кейінгі жылдарға сақталады. Мемлекеттік органға сақталатын қаражат мөлшері, ақшалай қаражатты аудару/жіберу бойынша банктердің қызметтерін (ШЭС-тың 110 және 120-кіші сыныптарының ерекшеліктері мен 159-ерекшелігі) қоса, қысқарған сәтке тіркеледі және келесі жылдарға өзгертусіз сақталады.

      3) жұмыс берушілердің жарналарына есеп Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады (ШЭС-тың 120-кіші сыныбының ерекшеліктері);

      4) мемлекеттік органдарға көліктік қызмет көрсетуге есеп "Мемлекеттік органдарды қызметтік және кезекші автомобильдермен, телефон байланысымен, кеңсе жиһазымен және мемлекеттік органдардың аппаратын орналастыру үшін алаңдармен қамтамасыз етудің заттай нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 17 наурыздағы № 179 бұйрығымен (бұдан әрі – № 179 бұйрық) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10762 болып тіркелген) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына арналған жанар-жағармай материалдары шығыстарының және автокөлікті күтіп ұстауға арналған шығыстардың нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 11 тамыздағы № 1210 қаулысымен бекітілген мемлекеттік органдарды қызметтік және кезекші автомобильдермен қамтамасыз етудің заттай нормаларынжәне ағымдағы қаржы жылындағы шарттар мен тауар бірлігі үшін құнын негіздеуші құжаттардың көшірмелерін ескере отырып, автокөлік құралдарын міндетті техникалық тексеріп қарауға арналған шығыстарды қоса алғанда (ШЭС-тың 153 және 169-ерекшеліктері), автокөлікпен қамтамасыз ету бойынша орталық мемлекеттік органдардың заттай нормаларын есепке ала отырып жүзеге асырылады;

      5) қызмет бабындағы iссапарларға есеп "Бюджет қаражаты есебінен қызметтік іссапарларға, оның ішінде шет мемлекеттерге қызметтік іссапарларға арналған шығыстарды өтеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 11 мамырдағы № 256 қаулысына сәйкес (ШЭС-тың 161-ерекшелігі) жүзеге асырылады;

      6) телефон байланысы қызметтеріне есеп 179-бұйрыққа сәйкес заттай нормаларды және телефон байланысымен қамтамасыз ету бойынша орталық мемлекеттік органдардың заттай нормаларын (ШЭС-тың 152-ерекшелігі) ескере отырып жүзеге асырылады;

      7) коммуналдық қызметтерге есеп "Бюджет қаражатынан қаржыландырылатын ұйымдар бойынша электр энергиясын, жылуды, ыстық және суық суды және басқа да коммуналдық қызмет көрсетулерді тұтынудың нормативтері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 2 қарашадағы № 1118 қаулысына (бұдан әрі – № 1118 қаулы) сәйкес заттай нормаларды, шарттардың көшірмелерін (ШЭС-тың 151-ерекшелігі) ескере отырып жүзеге асырылады;

      8) ғимараттарға қызмет көрсетуге есеп № 1118 қаулыға сәйкес заттай нормаларды, шарттар көшірмелерді (ШЭС-тың 159-ерекшелігі) есепке ала отырып жүзеге асырылады;

      9) кеңсе тауарларына есеп заттай нормаларды және (немесе) тауардың бірлігі үшін құнын негіздейтін құжаттарды есепке ала отырып (ШЭС-тың 149-ерекшелігі) жүзеге асырылады;

      10) отын, жанар-жағармай материалдарын сатып алуға есеп № 1210 қаулыға сәйкес (ШЭС-тың 144-ерекшелігі) жүзеге асырылады;

      11) үй-жайды жалға алу төлеміне есеп үш баға ұсынысын есепке ала отырып және жасасқан шарттарға сәйкес (ШЭС-тың 154-ерекшелігі) жүзеге асырылады;

      12) өзге ағымдағы шығыстарды төлеуге (ақшалай қаражатты аудару/жіберу бойынша банктердің қызметтерін, ШЭС-тың 159-ерекшелігі) жүзеге асырылады.

      16. Келесі жоспарлы кезеңге арналған ағымдағы әкімшілік шығыстардың лимитін айқындау кезінде орталық мемлекеттік органдар құрылған, таратылған, қайта ұйымдастырылған және штат санының лимиттері өзгерген жағдайда, қайта ұйымдастырылатын, жаңадан құрылған да республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті органға ағымдағы қаржы жылының 15 наурызына дейінгі мерзімде мынадай растайтын құжаттарды ұсынады:

      1) республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің ағымдағы қаржы жылына бекітілген штат кестесі және жоспарлы кезеңге арналған штат кестесінің жобасы;

      2) "Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2014 жылғы 24 қарашадағы № 511 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10007 болып тіркелген) бекітілген Бюджеттік өтінімді жасау және ұсыну қағидаларына сәйкес нысандар бойынша ағымдағы әкімшілік шығыстардың көлемі бойынша негізделген есептер;

      3) ағымдағы қаржы жылында мемлекеттік органдардың көліктік қызмет көрсетуге, коммуналдық қызметтер мен ғимараттарға қызмет көрсетуге арналған шығыстар бойынша шарттардың көшірмелері, кеңсе тауарлары бойынша тауар бірлігі үшін құнды негіздейтін құжаттар.

      Егер ағымдағы әкімшілік шығыстардың көлемі өзгермеген жағдайда кейінгі жоспарлы кезеңдерге лимитті айқындау үшін растау құжаттары ұсынылмайды.

      17. Тиісті жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың штат санының лимиттерін қысқарту кезінде бекітілген штат санының лимиттеріне сәйкес есептелген жергілікті атқарушы органдардың қызметін қамтамасыз етуге көзделген қаражат мөлшері тиісті жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың тиісті және кейінгі жылдарға арналған мөлшерінде сақталады.

      18. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін есептеу үшін база ретінде ағымдағы қаржы жылының 1 сәуіріндегі жағдай бойынша ағымдағы қаржы жылына арналған шығыстар бойынша бекітілген (нақтыланған) жоспар, сондай-ақ тиісті қаржы жылына арналған шығыстар бойынша бекітілген жоспар пайдаланылады.

      19. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi шығыстарының лимиттері мына формула бойынша есептеледі:

      Лимит t = Ағымдағы шығыстар t + Даму бюджеті t,

      Мұндағы

      Лимит t – бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің тиісті қаржы жылына арналған шығыстарының лимиті;

      Ағымдағы шығыстар t – бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің тиісті қаржы жылына арналған ағымдағы бюджеттік бағдарламаларына шығыстар бойынша лимит;

      Даму бюджеті t – бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнің тиісті қаржы жылына арналған бюджеттік даму бағдарламаларының шығыстары бойынша лимит.

      20. Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi шығыстарының лимиттерін есептеу үшін әрбір әкімші үшін шығыстар мынадай санаттарға топтастырылады:

      1) ағымдағы шығыстар:

      тұрақты сипаттағы ағымдағы шығыстар;

      күрделі шығындар;

      2) бюджеттік даму бағдарламаларының шығыстары.

      Тұрақты сипаттағы ағымдағы шығыстар:

      мемлекеттік органдардың және олардың ведомстволық бағынысты мекемелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз етуге арналған шығыстарды;

      мемлекеттік тікелей міндеттемелерді;

      шығыстардың көлемі бойынша негіздемелерді талап ететін мемлекеттік міндеттемелерді қамтиды.

      Күрделі шығындар:

      мемлекеттік органдардың және олардың ведомстволық бағынысты мекемелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз етуге байланысты күрделі шығындарды;

      мемлекеттік бағдарламаларды іске асыруға байланысты күрделі шығындарды қамтиды.

      Бюджеттік даму бағдарламаларының шығыстары:

      республикалық (жергілікті) бюджеттік инвестицияларды іске асыруға арналған шығыстарды;

      төмен тұрған бюджеттерге берілетін нысаналы даму трансферттерін қамтиды.

      21. Ағымдағы шығыстар бойынша лимиттерді есептеу кезінде әлеуметтік-экономикалық даму болжамына сәйкес тиісті жылға болжанатын инфляция деңгейі, сондай-ақ жоспарлы кезеңнің екінші және үшінші жылдарына бекітілген шығыстар көлемі есепке алынады.

      22. Бюджеттік даму бағдарламаларының шығыстары бойынша лимит мына формулаға сәйкес есептеледі:

      Даму бюджеті t = Жалғасатын республикалық (жергілікті) бюджеттік инвестицияларға арналған бюджеттік даму бағдарламаларына шығыстар t + Жалғасатын бюджеттік инвестицияларға арналған нысаналы даму трансферттері t.

      Жалғасатын бюджеттік инвестициялар шығыстарының лимиті іске асырылуы ағымдағы немесе өткен қаржы жылдарында басталып кеткен бюджеттік инвестициялар бойынша бюджетте көзделген қаражат ескеріле отырып айқындалады.

      Бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік даму бағдарламаларына арналған шығыстарының лимиттерін айқындау кезінде тиісті бюджет комиссиясының оң ұсынысы жоқ бюджеттік инвестициялар есепке алынбайды.

      23. Бюджеттік даму бағдарламаларына шығыстар лимитін айқындау кезінде республикалық, облыстық немесе аудандық бюджеттерден төмен тұрған бюджеттерге берілетін нысаналы даму трансферттері бойынша пул айқындалады.

      Төмен тұрған бюджеттерге нысаналы даму трансферттері бойынша пул мына формула бойынша айқындалады:

      НДТП t= ЖДБ t х К t-1,

      Мұндағы,

      НДТП t – тиісті қаржы жылына арналған төмен тұрған бюджеттің нысаналы даму трансферттері бойынша пул;

      ЖДБ t – бюджеттік даму бағдарламаларына жергілікті бюджет шығыстары (жоғары тұрған бюджеттен нысаналы даму трансферттерін есептемегенде).

      Бюджеттік даму бағдарламаларына жергілікті бюджеттер шығыстарын айқындау кезінде тиісті үшжылдық кезеңге арналған жалпы сипаттағы трансферттерді есептеу кезінде ескерілген бюджеттік даму бағдарламаларына жергілікті бюджеттер шығыстарының болжамы, сондай-ақ тиісті қаржы жылына арналған жергілікті бюджеттердің шығыстары бойынша нақтыланған жоспары ескеріледі.

      К t-1 – нысаналы даму трансферттері түрінде жоғары тұрған бюджеттен тартылған, бюджеттік даму бағдарламаларына жергілікті бюджеттен (жоғары тұрған бюджеттен нысаналы даму трансферттерін есептемегенде) бөлінген бір теңгеге теңге санын айқындайтын коэффициент.

      Осы коэффициент ағымдағы қаржы жылында қалыптасқан жоғары тұрған бюджеттің нысаналы даму трасферттерінен жергілікті бюджеттердің меншікті даму бюджетінің тәуелділігін айқындайды және мына формула бойынша есептеледі:

      К t-1 = НТ t-1 / ЖДБ t-1

      Мұндағы,

      НТ t-1 – жоғары тұрған бюджеттен нысаналы даму трансферттері;

      ЖДБ t-1 – бюджеттік даму бағдарламаларына жергілікті бюджет шығыстары (жоғары тұрған бюджеттен нысаналы даму трансферттерін есептемегенде).

      Төмен тұрған бюджеттерге нысаналы даму трансферттері пулын айқындау кезінде республикалық маңызы бар қалалардың, астананың пулы жеке бөлінеді.

3-тарау. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін бюджеттік комиссияларда қарау және бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне дейін жеткізу

      24. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган жоспарланатын кезеңнің алдындағы ағымдағы қаржы жылының 15 сәуірінен кешіктірмей республикалық бюджет комиссиясының қарауына енгізеді, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдары жоспарланатын кезеңнің алдындағы жылдың 20 сәуірінен кешіктірмей жоспарлы кезеңнің жылдары бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бөлінісінде бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін тиісті бюджет комиссиясының қарауына енгізеді.

      Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органы жоспарланатын кезеңнің алдындағы ағымдағы қаржы жылының 20 сәуірінен кешіктірмей ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) бюджет комиссиясының қарауына жоспарлы кезеңнің жылдары бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшілері бөлінісінде аудандық (облыстық маңызы бар қаланың) бюджеттен, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ бюджетінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін енгізеді.

      25. Бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттері тиісті бюджет комиссиясының ұсынысы ескеріле отырып айқындалады.

      Тиісті бюджет комиссиясы мүшелерінің ескертулері мен ұсыныстары болған жағдайда бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган немесе мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар бес күн мерзімде пысықтайды.

      26. Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган және мемлекеттік жоспарлау жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар жоспарланатын кезеңнің алдындағы ағымдағы қаржы жылының 1 мамырына дейін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілеріне осы Қағидаларға 1 және 2-қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша тиісті бюджет комиссиясының ұсыныстарын ескере отырып айқындалған республикалық және жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттерін жібереді.

      Бюджеттік жоспарлау жөніндегі орталық уәкілетті орган республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттеріне осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бюджеттік өтінім құрамындағы есептер берілмейтін базалық шығыстар тізбесін қоса береді.

  Бюджеттік бағдарламалар
әкімшілері шығыстарының
лимиттерін айқындау
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан

Республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттер ___________________________________________________________________ (бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің атауы)

  мың теңге

Атауы

Жоспарлы кезеннің бірінші жылы

Жоспарлы кезеннің екінші жылы

Жоспарлы кезеннің үшінші жылы

1

2

3

4

1. Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі шығыстарының лимиті, онын ішінде:




Мемлекеттік органдардың ағымдағы әкімшілік шығыстарының лимиті




тізім бойынша негізгі шығындар




Қайта бөлуге жатпайтын шығыстар




  Бюджеттік бағдарламалар
әкімшілері шығыстарының
лимиттерін айқындау
қағидаларына
2-қосымша
  Нысан

Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілері шығыстарының лимиттер ___________________________________________________________________ (бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің атауы)

  мың теңге

Атауы

Жоспарлы кезеннің бірінші жылы

Жоспарлы кезеннің екінші жылы

Жоспарлы кезеннің үшінші жылы

1

2

3

4

1. Бюджеттік бағдарламалар әкімшісі шығыстарының лимиті, онын ішінде:




қайта бөлуге жатпайтын шығыстар




  Бюджеттік бағдарламалар
әкімшілері шығыстарының
лимиттерін айқындау
қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Бюджеттік өтінімде есептеулер ұсынылмайтын базалық шығындардың тізбесі ___________________________________________________________________ (бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің атауы)

  мың теңге

Бюджеттік бағдарлама коды

Бюджеттік кіші бағдарлама коды

Базалық шығындардың тізбесі

Жоспарлау кезеңінің бірінші жылы

Жоспарлау кезеңінің екінші жылы

Жоспарлау кезеңінің үшінші жылы

1

2

3

4

5

6














О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 8 февраля 2018 года № 140 "Об утверждении Правил определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ, лимитов на новые инициативы"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 29 марта 2021 года № 265. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 марта 2021 года № 22414

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 8 февраля 2018 года № 140 "Об утверждении Правил определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ, лимитов на новые инициативы" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 16409, опубликован 1 марта 2018 года в Эталонном контрольном банке нормативно-правовых актов Республики Казахстан) следующие изменения:

      заголовок приказа изложить в следующей редакции:

      "Об утверждении Правил определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ";

      пункт 1 изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые Правила определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ.";

      Правила определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ, лимитов на новые инициативы, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

  Приложение к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 29 марта 2021 года № 265
  Утверждены приказом
Министра финансов
Республики Казахстан
от 08 февраля 2018 года № 140

Правила определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ

Глава 1. Основные положения

      1. Настоящие Правила определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 65-1 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года (далее – Кодекс).

      2. Правила определяют порядок определения лимитов расходов администраторов бюджетных программ центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию и местными уполномоченными органами по государственному планированию.

      3. Лимиты расходов администраторов бюджетных программ определяются для формирования бюджетных заявок администраторами бюджетных программ.

      4. В пределах доведенных лимитов расходов администраторов бюджетных программ администратор бюджетных программ самостоятельно распределяет расходы по бюджетным программам (подпрограммам) с учетом приоритетов своей деятельности, реализации государственных программ.

      Администратор бюджетных программ самостоятельно определяет первоочередную приоритетность расходов.

      Расходы, не учтенные в пределах лимитов расходов администраторов бюджетных программ, могут быть включены в проект бюджета при условии изменения макроэкономического сценария и прогноза доходов в сторону улучшения показателей на втором этапе и (или) отклонения отдельных расходов центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию или местными уполномоченными органами по государственному планированию в ходе подготовки заключения на соответствующую бюджетную комиссию.

Глава 2. Определение лимитов расходов администраторов бюджетных программ

      5. Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ определяются центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию.

      Лимиты расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из местного бюджета, определяются местными уполномоченными органами по государственному планированию, за исключением лимитов расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из бюджетов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, которые определяются местными уполномоченными органами по государственному планированию районов (городов областного значения) в соответствии со статьей 65-1 Кодекса.

      6. Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ, разрабатывающих стратегические планы, определяются на основе проектов стратегических планов или проектов изменений и дополнений в стратегические планы с учетом предложений Республиканской бюджетной комиссии к заключениям центрального уполномоченного органа по государственному планированию, оценки реализации стратегических планов и бюджетных программ, оценки социально-экономического эффекта бюджетных расходов за предыдущий год.

      Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, определяются на основе полномочий, определенных в положении о государственном органе, оценки реализации бюджетных программ, оценки социально-экономического эффекта бюджетных расходов за предыдущий период.

      Лимиты расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из местного бюджета, определяются на основе программ развития территорий, и полномочий, определенных в положении о государственном органе.

      7. Лимиты расходов администраторов бюджетных программ определяются на плановый трехлетний период ежегодно на скользящей основе для каждого администратора бюджетных программ с разбивкой по годам при формировании проекта бюджета.

      Лимиты на второй и третий годы планового периода могут изменяться при определении лимитов на очередной плановый период с учетом изменения прогноза социально-экономического развития.

      В случае изменения макроэкономического прогноза и прогноза по росту экономики в сторону уменьшения, сумма лимитов расходов администраторов бюджетных программ не должна превышать утвержденный план по расходам на текущий финансовый год более чем на прогнозируемый рост номинального Валового внутреннего продукта (далее – ВВП) или Валового регионального продукта (далее – ВРП) на соответствующий год.

      При уточнении бюджета лимиты расходов администраторов бюджетных программ не доводятся администраторам бюджетных программ.

      8. При определении лимитов расходов администраторов бюджетных программ учитываются:

      1) одобренный прогноз социально-экономического развития на соответствующий период;

      2) утвержденный (уточненный) объем расходов администраторов бюджетных программ на текущий финансовый год;

      3) утвержденный объем расходов администраторов бюджетных программ на соответствующий финансовый год;

      4) итоги исполнения бюджетных программ в предыдущем и текущем финансовых годах;

      5) итоги оценки реализации бюджетных инвестиций;

      6) заключения и рекомендации Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета к отчету об исполнении республиканского бюджета (ревизионной комиссии области, города республиканского значения, столицы к отчету об исполнении местного бюджета);

      7) мероприятия государственных программ;

      8) предварительная оценка проекта республиканского бюджета по основным направлениям его расходов Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета;

      9) принятые государственные обязательства по проектам государственно-частного партнерства, в том числе государственные концессионные обязательства.

      По администраторам бюджетных программ, не разрабатывающим государственные программы, учитываются стратегические планы, иные стратегические и программные документы.

      9. При определении лимитов расходов администраторов бюджетных программ в составе лимитов отдельно выделяются следующие расходы бюджета, не подлежащие перераспределению администраторами бюджетных программ на другие расходы:

      1) расходы по проектам, реализация которых предусмотрена за счет целевых трансфертов из Национального фонда Республики Казахстан;

      2) бюджетные субвенции, бюджетные изъятия;

      3) расходы на обслуживание правительственного долга или долга местных исполнительных органов;

      4) расходы на выполнение обязательств по государственным гарантиям;

      5) резерв на инициативы Президента Республики Казахстан;

      6) резерв Правительства Республики Казахстан или местного исполнительного органа;

      7) расходы на выполнение, принятых государственных обязательств по проектам государственно-частного партнерства, в том числе государственным концессионным обязательствам.

      10. Лимиты расходов администраторов бюджетных программ по местным бюджетам определяются без учета целевых трансфертов и бюджетных кредитов из вышестоящего бюджета в нижестоящие бюджеты.

      Лимиты расходов администраторов бюджетных программ по местным бюджетам определяются с учетом объемов трансфертов общего характера, установленных законом Республики Казахстан, решением областного маслихата об объемах трансфертов общего характера, решением маслихата района (города областного значения) о районном (города областного значения) бюджете.

      При определении лимитов расходов администраторов бюджетных программ по местным бюджетам учитываются минимальные объемы финансирования отдельных направлений расходов, установленных законом Республики Казахстан, решением областного маслихата об объемах трансфертов общего характера, решением маслихата района (города областного значения) о районном (города областного значения) бюджете.

      11. Исходя из прогноза расходов бюджета на плановый период, отраженного в одобренном на первом этапе прогнозе социально-экономического развития, определяется общий лимит текущих расходов и расходов на бюджетные программы развития на плановый период. Общий лимит текущих расходов и расходов на бюджетные программы развития на трехлетний период определяется с учетом обеспечения прогнозируемого объема номинального ВВП (ВРП) и его компонентов по конечному использованию.

      12. Лимиты расходов администраторов бюджетных программ определяются исходя из базовых расходов бюджета.

      При определении лимитов расходов центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию в соответствии со статьей 67 Кодекса определяет перечень базовых расходов, по которым расчеты в составе бюджетной заявки не представляются.

      В рамках определения перечня базовых расходов центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию рассматриваются расходы постоянного характера, за исключением текущих административных расходов.

      13. В составе лимита расходов администраторов республиканских бюджетных программ центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию определяется лимит текущих административных расходов государственных органов.

      Под текущими административными расходами понимаются текущие расходы, связанные с обеспечением деятельности государственного органа.

      14. Лимиты расходов администраторов бюджетных программ рассчитываются в разрезе бюджетных программ.

      При этом, лимит текущих административных расходов рассчитывается по бюджетной подпрограмме "Текущие административные расходы", за исключением государственных органов, осуществляющих оперативно-розыскную деятельность, разведывательную и контрразведывательную деятельность, и их учреждений, а также обеспечивающих безопасность охраняемых лиц и объектов, по которым лимит текущих административных расходов рассчитывается по отдельному направлению расходов в составе текущей бюджетной программы, направленной на выполнение государственных функций и полномочий, предоставление трансфертов и осуществление капитальных расходов.

      15. Лимит текущих административных расходов государственных органов определяется путем расчета следующих текущих административных расходов:

      1) на оплату труда государственных служащих расчет осуществляется на основе лимитов штатной численности в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 октября 2017 года № 646 дсп "Об утверждении единой системы оплаты труда работников для всех органов, содержащихся за счет государственного бюджета" (специфики подкласса 110 Экономической классификации расходов, утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 18 сентября 2014 года № 403 "Некоторые вопросы Единой бюджетной классификации Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9756) (далее – ЭКР);

      2) на оплату труда сокращенной руководителем численности работников государственных органов, по которым размеры средств сохраняются за государственными органами сверх утвержденных лимитов штатной численности на соответствующий и последующие годы в соответствии с Указом Президента Республики Казахстан от 29 марта 2007 года № 304 "О некоторых мерах по дальнейшему проведению административной реформы", расчет осуществляется на основании приказа руководителя государственного органа о сокращении штатной численности, штатного расписания. При сокращении лимитов штатной численности государственного органа размеры средств, предусмотренных на обеспечение деятельности государственных органов, исчисленных в соответствии с утвержденными лимитами штатной численности, сохраняются за государственными органами на соответствующий и последующие годы. Размер средств, сохраняемый за государственным органом, фиксируется на момент сокращения и сохраняется на последующие годы без изменений, включая расходы на услуги банков по перечислению/переводу денежных средств (специфики подклассов 110, 120 и специфика 159 ЭКР);

      3) на взносы работодателей расчет осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан (специфики подкласса 120 ЭКР);

      4) на транспортное обслуживание государственных органов расчет осуществляется с учетом натуральных норм обеспечения государственных органов служебными и дежурными автомобилями, утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от 17 марта 2015 года № 179 "Об утверждении натуральных норм обеспечения государственных органов служебными и дежурными автомобилями, телефонной связью, офисной мебелью и площадями для размещения аппарата государственных органов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10762) (далее – приказ № 179), постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 августа 2009 года № 1210 "Об утверждении норм расходов горюче-смазочных материалов для государственных органов Республики Казахстан и расходов на содержание автотранспорта" (далее – постановление № 1210) и натуральных норм центральных государственных органов по обеспечению автотранспортом, включая расходы на обязательный технический осмотр автотранспортных средств с учетом копий договоров за текущий финансовый год, и документов, обосновывающих стоимость за единицу товара (специфика 153 и 169 ЭКР);

      5) на служебные командировки расчет осуществляется в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 мая 2018 года № 256 "Об утверждении Правил возмещения расходов на служебные командировки за счет бюджетных средств, в том числе в иностранные государства" (специфика 161 ЭКР);

      6) на услуги телефонной связи расчет осуществляется с учетом натуральных норм в соответствии с приказом № 179 и натуральных норм центральных государственных органов по обеспечению телефонной связью (специфика 152 ЭКР);

      7) на коммунальные услуги расчет осуществляется в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 ноября 1998 года № 1118 "О нормативах потребления электроэнергии, тепла на отопление, горячей и холодной воды и других коммунальных услуг по организациям, финансируемым из средств бюджета" (далее – постановление № 1118) с учетом натуральных норм, копий договоров (специфика 151 ЭКР);

      8) на обслуживание зданий расчет осуществляется в соответствии с постановлением № 1118 с учетом натуральных норм, копий договоров (специфика 159 ЭКР);

      9) на канцелярские товары расчет осуществляется с учетом натуральных норм и (или) документов, обосновывающих стоимость за единицу товара (специфика 149 ЭКР);

      10) на приобретение топлива, горюче-смазочных материалов, расчет осуществляется в соответствии с постановлением № 1210 (специфика 144 ЭКР);

      11) на оплату аренды помещения расчет осуществляется с учетом трех ценовых предложений и согласно заключенных договоров (специфика 154 ЭКР);

      12) на оплату прочих текущих расходов (расходы на услуги банков по перечислению/переводу денежных средств, специфика 159 ЭКР).

      16. В случае образования, ликвидации, реорганизации и изменения лимитов штатной численности центральных государственных органов при определении лимита текущих административных расходов на следующий плановый период администраторы республиканских бюджетных программ как реорганизуемые, так и вновь созданные представляют в центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию следующие подтверждающие документы в срок до 15 марта текущего финансового года:

      1) утвержденное на текущий финансовый год штатное расписание и проект штатного расписания на плановый период администраторов республиканских бюджетных программ;

      2) обоснованные расчеты по объемам текущих административных расходов по формам согласно Правилам составления и представления бюджетной заявки, утвержденным приказом Министра финансов Республики Казахстан от 24 ноября 2014 года № 511 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной заявки" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10007);

      3) копии договоров за текущий финансовый год по расходам на транспортное обслуживание государственных органов, коммунальные услуги и обслуживание зданий; документы, обосновывающие стоимость за единицу товара по канцелярским товарам.

      В случае, если объем текущих административных расходов не изменяется, то подтверждающие документы для определения лимита на последующие плановые периоды не представляются.

      17. При сокращении лимитов штатной численности местных исполнительных органов, финансируемых из соответствующих местных бюджетов, размеры средств, предусмотренных на обеспечение деятельности местных исполнительных органов, исчисленных в соответствии с утвержденными лимитами штатной численности, сохраняются за местными исполнительными органами, финансируемыми соответствующих местных бюджетов, на соответствующий и последующие годы.

      18. В качестве базы для расчета лимитов расходов администраторов бюджетных программ используется утвержденный (уточненный) план по расходам на текущий финансовый год по состоянию на 1 апреля текущего финансового года, а также утвержденный план по расходам на соответствующий финансовый год.

      19. Лимиты расходов администраторов бюджетных программ рассчитываются по следующей формуле:

      Лимит t =Текущие расходы t + Бюджет развития t

      где,

      Лимит t – лимит расходов администратора бюджетных программ на соответствующий финансовый год;

      Текущие расходы t – лимит по расходам на текущие бюджетные программы администратора бюджетных программ на соответствующий финансовый год;

      Бюджет развития t – лимит по расходам на бюджетные программы развития администратора бюджетных программ на соответствующий финансовый год.

      20. Для расчета лимитов расходов администраторов бюджетных программ для каждого администратора расходы группируются в следующие категории:

      1) текущие расходы:

      текущие расходы постоянного характера;

      капитальные затраты;

      2) расходы на бюджетные программы развития.

      Текущие расходы постоянного характера включают в себя:

      расходы на обеспечение функционирования государственных органов и их подведомственных учреждений;

      государственные прямые обязательства;

      государственные обязательства, требующие обоснования по объемам расходов.

      Капитальные затраты включают в себя:

      капитальные затраты, связанные с обеспечением функционирования государственных органов и их подведомственных учреждений;

      капитальные затраты, связанные с реализацией государственных программ.

      Расходы на бюджетные программы развития включают в себя:

      расходы на реализацию республиканских (местных) бюджетных инвестиций;

      целевые трансферты на развитие нижестоящим бюджетам.

      21. При расчете лимитов по текущим расходам учитывается прогнозируемый на соответствующий год уровень инфляции в соответствии с прогнозом социально-экономического развития, а также утвержденный объем расходов на второй и третий годы планового периода.

      22. Лимит по расходам на бюджетные программы развития рассчитывается согласно следующей формуле:

      Бюджет развития t = Расходы на бюджетные программы развития на продолжающиеся республиканские (местные) бюджетные инвестиции t + Целевые трансферты на развитие на продолжающиеся бюджетные инвестиции t.

      Лимит расходов на продолжающиеся бюджетные инвестиции определяется с учетом средств, предусмотренных в бюджете по бюджетным инвестициям, реализация которых уже начата в текущем или предыдущих финансовых годах.

      При определении лимитов расходов администраторов бюджетных программ на бюджетные программы развития не учитываются бюджетные инвестиции, не имеющие положительного предложения соответствующей бюджетной комиссии.

      23. При определении лимита расходов на бюджетные программы развития определяется пул по целевым трансфертам на развитие нижестоящим бюджетам из республиканского, областного или районного бюджетов.

      Пул по целевым трансфертам на развитие нижестоящим бюджетам определяется по следующей формуле:

      ПЦТР t= МБР t х К t-1

      где,

      ПЦТР t – пул по целевым трансфертам на развитие нижестоящим бюджетам на соответствующий финансовый год;

      МБР t – расходы местных бюджетов на бюджетные программы развития (без учета целевых трансфертов на развитие из вышестоящего бюджета).

      При определении расходов местных бюджетов на бюджетные программы развития учитывается прогноз расходов местных бюджетов на бюджетные программы развития, учтенный при расчете трансфертов общего характера на соответствующий трехлетний период, а также уточненный план по расходам местных бюджетов на соответствующий финансовый год;

      К t-1 – коэффициент, определяющий количество тенге, привлеченных из вышестоящего бюджета в виде целевых трансфертов на развитие, к одному тенге, выделенному из местных бюджетов на бюджетные программы развития (без учета целевых трансфертов на развитие из вышестоящего бюджета).

      Данный коэффициент определяет зависимость собственного бюджета развития местных бюджетов от целевых трансфертов на развитие из вышестоящего бюджета, сложившуюся в текущем финансовом году, и рассчитывается по следующей формуле:

      К t-1 = ЦТ t-1 / МБР t-1

      где,

      ЦТ t-1 – целевые трансферты на развитие из вышестоящего бюджета;

      МБР t-1 – расходы местных бюджетов на бюджетные программы развития (без учета целевых трансфертов на развитие из вышестоящего бюджета).

      Пул по целевым трансфертам на развитие нижестоящим бюджетам включает целевые трансферты на развитие на продолжающиеся и новые бюджетные инвестиции.

      При определении пула по целевым трансфертам на развитие нижестоящим бюджетам отдельно выделяется пул для городов республиканского значения, столицы.

Глава 3. Рассмотрение на бюджетных комиссиях и доведение лимитов расходов администраторов бюджетных программ до администраторов бюджетных программ

      24. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию вносит на рассмотрение Республиканской бюджетной комиссии не позднее 20 апреля текущего финансового года, предшествующего планируемому периоду, местные уполномоченные органы по государственному планированию области, города республиканского значения, столицы вносят на рассмотрение соответствующей бюджетной комиссии не позднее 20 апреля года, предшествующего планируемому периоду лимиты расходов администраторов бюджетных программ в разрезе администраторов бюджетных программ по годам планового периода.

      Местный уполномоченный орган по государственному планированию района (города областного значения) не позднее 20 апреля текущего финансового года, предшествующего планируемому периоду, вносит на рассмотрение бюджетной комиссии района (города областного значения) лимиты расходов администраторов бюджетных программ, финансируемых из районного (города областного значения) бюджета, бюджета города районного значения, села, поселка, сельского округа, в разрезе администраторов бюджетных программ по годам планового периода;

      25. Лимиты расходов администраторов бюджетных программ определяются с учетом предложения соответствующей бюджетной комиссии.

      В случае наличия замечаний и предложений членов соответствующей бюджетной комиссии лимиты расходов администраторов бюджетных программ дорабатываются центральным уполномоченным органом по бюджетному планированию или местными уполномоченными органами по государственному планированию в пятидневный срок.

      26. Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию и местные уполномоченные органы по государственному планированию до 1 мая текущего финансового года, предшествующего планируемому периоду, направляют администраторам бюджетных программ лимиты расходов администраторов республиканских и местных бюджетных программ, определенные с учетом предложений соответствующей бюджетной комиссии, по формам согласно приложениям 1 и 2 к настоящим Правилам.

      Центральный уполномоченный орган по бюджетному планированию к лимитам расходов администраторов республиканских бюджетных программ прилагает перечень базовых расходов, по которым расчеты в составе бюджетной заявки не представляются по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам.

  Приложение 1 к Правилам
определения лимитов расходов
администраторов бюджетных программ
  Форма

Лимиты расходов администраторов республиканских бюджетных программ
___________________________________________________________________
(наименование администратора бюджетных программ)

  тысяч тенге

Наименование

первый год планового периода

второй год планового периода

третий год планового периода

1

2

3

4

Лимит расходов администратора бюджетных программ, из них:




лимит текущих административных расходов государственных органов




базовые расходы согласно перечню




расходы, не подлежащие перераспределению




  Приложение 2 к Правилам
определения лимитов расходов
администраторов бюджетных программ
  Форма

Лимиты расходов администраторов местных бюджетных программ
___________________________________________________________________
(наименование администратора бюджетных программ)

  тысяч тенге

Наименование

первый год планового периода

второй год планового периода

третий год планового периода

1

2

3

4

Лимит расходов администратора бюджетных программ, из них:




расходы, не подлежащие перераспределению




  Приложение 3 к Правилам
определения лимитов расходов
администраторов бюджетных программ
  Форма

Перечень базовых расходов, по которым расчеты не представляются
в составе бюджетной заявки
___________________________________________________________________
(наименование администратора бюджетных программ)

  тысяч тенге

Код бюджетной программы

Код бюджетной подпрограммы

Перечень базовых расходов

первый год планового периода

второй год планового периода

третий год планового периода

1

2

3

4

5

6