Техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және күшін жою қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрінің 2021 жылғы 25 мамырдағы № 359-НҚ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 28 мамырда № 22852 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.07.2021 бастап қолданысқа енгізіледі.

      "Техникалық реттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 7-бабының 1-тармағының 19) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және күшін жою қағидалары бекітілсін.

      2. Мыналардың:

      1) "Техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және олардың күшін жою қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 553 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12072 болып тіркелген);

      2) "Техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және олардың күшін жою қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 553 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрінің 2020 жылғы 19 мамырдағы № 119-НҚ бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 20705 болып тіркелген) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Техникалық реттеу және метрология комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Сауда және интеграция вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық 2021 жылғы 1 шілдеден бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға жатады.

      Қазақстан Республикасының
сауда және интеграция министрі
Б. Сұлтанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ауыл шаруашылығы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Индустрия және

      инфрақұрылымдық даму

      министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Төтенше жағдайлар министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Экология, геология және табиғи

      ресурстар министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық қауіпсіздік комитеті

  Қазақстан Республикасының
сауда және интеграция
министрінің
2021 жылғы 25 мамырдағы
№ 359-НҚ Бұйрығымен
бекітілген

Техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және күшін жою қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және күшін жою қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Техникалық реттеу туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 7-бабының 1-тармағының 19) тармақшасына сәйкес әзірленді және техникалық регламенттерді әзірлеу, сараптау, қабылдау, өзгерту және олардың күшін жою тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидалар "Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартты ратификациялау туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен ратификацияланған Еуразиялық экономикалық одақ шеңберінде және Еуразиялық экономикалық одақ туралы шартта айқындалған тәртіппен қабылданатын техникалық регламенттерді әзірлеу, қабылдау, өзгерістер енгізу және күшін жою жөніндегі рәсімдерге қолданылмайды.

2-тарау. Техникалық регламенттерді әзірлеу тәртібі

      3. Техникалық регламентті әзірлеу, өзгерту, толықтыру немесе күшін жою жөніндегі ұсыныстарды стандарттау жөніндегі техникалық комитеттердің, Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының, Стандарттау жөніндегі ұлттық органның, мүдделі тараптардың ұсыныстарын ескере отырып, құзыретіне міндетті қағидалар мен нормаларды белгілеу кіретін мемлекеттік органдар дайындайды және техникалық реттеу саласындағы уәкілетті органға (бұдан әрі – уәкілетті орган) ұсынылады.

      Уәкілетті орган ұсыныстар негізінде Заңның 7-бабының 1-тармағының 8) тармақшасына сәйкес техникалық регламенттерді әзірлеу жөніндегі жоспарды әзірлейді және бекітеді.

      Техникалық регламент жария талқылау кезеңінде техникалық регламенттің жобасына қоса берілетін тұжырымдама болған кезде әзірленеді.

      Тұжырымдамада:

      1) техникалық регламенттің атауы;

      2) техникалық регламентті әзірлеу мақсаты;

      3) техникалық регламентті қабылдаудың негізі немесе ғылыми негіздемесі;

      4) Еуразиялық экономикалық одақтың Сыртқы экономикалық қызметінің бірыңғай тауар номенклатурасының (бұдан әрі – ЕАЭО СЭҚ ТН) кодтарының ішінде тауар позициясын көрсете отырып, техникалық регламенттің қолданылу саласы және объектілері;

      5) реттеу адресаттары, оның ішінде кәсіпкерлік қызмет субъектілері және оларға техникалық регламентте көзделген реттеумен көрсетілетін әсер ету;

      6) проблемалардың теріс әсерін азайту үшін реттелуін белгілеу қажет проблемалар туралы ақпарат;

      7) шешілуіне техникалық регламентті қабылдау бағытталған проблеманы шешу тетігі;

      8) қауіпті факторлар (тәуекелдер);

      9) Қазақстан Республикасы мен Еуразиялық экономикалық одақтың нормативтік құқықтық базасының болуы және жай-күйі туралы ақпарат (техникалық регламент объектісіне қойылатын талаптарды белгілейтін заңдар, қаулылар, санитарлық, құрылыс, өрт және басқа да нормалар мен қағидалар);

      10) халықаралық деңгейдегі нормативтік құжаттардың болуы туралы ақпарат (халықаралық шарттар, директивалар, басқа елдердің техникалық регламенттері);

      11) өндірістік, сынақ базасы мен жалпы саланың жай-күйі туралы ақпарат.

      Ақпарат өнімнің сәйкестігін растауға материалдық-техникалық мүмкіндігі бар сынақ зертханалары (орталықтары) мен сәйкестікті растау жөніндегі органдардың саны, олардың географиялық орналасқан жері мен өндірістік қуаттары туралы мәліметтерді қамтиды;

      12) техникалық регламентті енгізу үшін қабылдануы қажет шаралар туралы ақпарат;

      13) техникалық регламентті енгізуден күтілетін нәтижелер, оның ішінде өндірушілерге, тұтынушыларға және тұтастай алғанда ел экономикасына техникалық регламентті енгізуден оң және теріс әсер ету, ықтимал техникалық кедергілерді болжау туралы ақпарат;

      14) Қазақстан Республикасындағы өндіріс көлемі және әзірленетін (өзгертілетін/жойылатын) техникалық регламенттің қолданылу аясына жататын өнім импортының көлемі туралы ақпарат;

      15) техникалық регламентке сәйкестікке келтіру қажет нормативтік құқықтық актілер туралы ақпарат көрсетіледі.

      4. Техникалық регламент жобасын әзірлеуге жауапты мемлекеттік органдар:

      1) техникалық реттеу ақпараттық жүйесінің веб-порталында осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Техникалық регламенттің жобасын әзірлеу, техникалық регламенттерге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу немесе олардың күшін жою туралы хабарламаны жобаларды әзірлеу, техникалық регламенттерге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу немесе олардың күшін жою басталған кезден бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей орналастырады, сондай-ақ техникалық регламенттің жобасын әзірлеу туралы хабарламаны толтырады Саудадағы техникалық кедергілер, санитариялық және фитосанитариялық шаралар жөніндегі ақпараттық орталыққа (бұдан әрі – Ақпараттық орталық) ұсынады;

      2) техникалық регламент жобасын әзірлеуге мүдделі мемлекеттік органдардың, мемлекеттік органдар жанындағы техникалық реттеу саласындағы сарапшылық кеңестердің, стандарттау жөніндегі бейіндік техникалық комитеттердің, Қазақстан Республикасының Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының, Стандарттау жөніндегі Ұлттық органның, жеке кәсіпкерлік субъектілерінің аккредиттелген бірлестіктерінің, өнеркәсіп салаларының және басқа да мүдделі тараптардың өкілдерін тартады;

      3) Техникалық регламенттердің және олармен өзара байланысты стандарттардың ғылыми-техникалық деңгейіне талдау жүргізуді ұйымдастырады;

      4) техникалық регламенттің жобасын әзірлеу туралы хабарлама жарияланған күннен бастап жария талқылаудың аяқталғаны туралы хабарлама жарияланған күнге дейін кемінде күнтізбелік 60 (алпыс) күнге тең мерзім ішінде жария талқылауды ұйымдастырады, ол техникалық реттеу ақпараттық жүйесінің веб-порталында орналастырылады;

      5) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік Кодексінің 83-бабына сәйкес нақты реттегіш құралдарды пайдалану бөлігінде мемлекеттік саясаттың пәрменділігі мен тиімділігін арттыру мақсатында реттеушілік әсерді талдау рәсімін жүргізеді;

      6) жария талқылау қорытындылары бойынша осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша техникалық регламенттің жобасы (өзгерістер жобасы бойынша) бойынша пікірлер жиынтығын қалыптастырады және техникалық регламенттің жобасы бойынша (өзгерістер жобасы бойынша) жария талқылау аяқталғаннан кейін келіп түскен ескертулер мен ұсыныстар қарауға және пікірлер жиынтығына енгізілуге жатпайды;

      7) күнтізбелік 10 (он) күн ішінде мүдделі тараптардың сұрау салуы бойынша техникалық регламенттің жобасына алынған ескертулерді мен ұсыныстарды ұсынады;

      8) күнтізбелік 15 (он бес) күн ішінде алынған ескертулерді мен ұсыныстарды ескере отырып, техникалық регламенттің жобасын пысықтайды және пысықталған жобаны техникалық регламенттің ақпараттық жүйесінің веб-порталына орналастырады;

      9) күнтізбелік 5 (бес) күн ішінде уәкілетті органға техникалық реттеу ақпараттық жүйесінің веб-порталында орналастыру үшін осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес Техникалық регламенттің жобасын, өзгерістерді және (немесе) толықтыруларды жария талқылаудың аяқталғаны немесе Техникалық регламенттің күшін жою туралы хабарламаны уәкілетті органға жібереді, онда жобамен және алынған ескертулер мен ұсыныстарды тізбесімен танысу тәсілі туралы ақпарат, техникалық регламенттің жобасын әзірлеген мемлекеттік органның атауы, оның почталық және электрондық мекенжайы болуы тиіс, сондай-ақ техникалық регламенттің жобасын, техникалық регламентке өзгерістерді және (немесе) толықтыруларды немесе олардың күшін жоюды жария талқылаудың аяқталғаны туралы хабарламаны толтырады және Ақпараттық орталыққа ұсынады.

      5. Кеден одағы комиссиясының шешімімен бекітілген Кеден одағы шеңберінде міндетті талаптар белгіленетін өнімнің бірыңғай тізбесіне енгізілмеген өнімге қатысты техникалық регламентті әзірлеуге жол берілмейді.

      6. Техникалық регламент ғылыми-негізделген және (немесе) статистикалық деректер негізінде әзірленеді.

      Халықаралық, өңірлік стандарттар және шет мемлекеттердің стандарттары, егер олар осы Заңның 4-бабының 1-тармағында көзделген мақсаттарға сәйкес келсе, техникалық регламенттерді әзірлеу кезінде негіз ретінде толық немесе ішінара қолданылуы мүмкін.

      7. Техникалық регламентте белгіленген талаптар техникалық реттеудің негізгі мақсаттары мен қағидаттарына, техникалық реттеу саласындағы мемлекеттік саясаттың мүдделеріне, материалдық-техникалық базаны дамытуға және ғылыми-техникалық даму деңгейіне, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына және Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарға сәйкес келуге тиіс.

      Техникалық регламент техникалық регламентті қолданысқа енгізу, Нормативтік немесе техникалық құжаттаманы әзірлеу және (немесе) түзету үшін мәселелер, сондай-ақ өнімді шығаруға байланысты мәселелер ескерілетін өтпелі кезең уақытын белгілейтін оны қолданысқа енгізу мерзімі мен шарттарын көздейді.

      8. Техникалық регламенттер зиян келтіру тәуекелінің дәрежесін ескере отырып, өнімдердің, осы өнімдерге қойылатын талаптармен байланысты процестердің қауіпсіздігін қамтамасыз ететін ең аз қажетті талаптарды белгілейді.

      9. Бір өнімге қойылатын талаптарды белгілейтін техникалық регламенттер өнімге қойылатын міндетті талаптардың бірыңғай құрамын және мазмұнын қамтамасыз ету мақсатында өзара байланыстырылады.

      10. Техникалық регламентті әзірлеу мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      1) Техникалық регламентте белгіленген талаптар қолданылатын өнімнің және процестердің толық тізбесі ("ЕАЭО СЭҚ ТН" жіктеуішіне сәйкес) және аулақ болу керек қауіпті факторлар (тәуекелдер), сондай-ақ техникалық регламентті қолдану мақсаттары үшін сәйкестендіру өлшемдері мен әдістері белгіленетін қолданылу саласы анықталады;

      2) Терминдер мен анықтамалар белгіленеді. Техникалық регламентте пайдаланылатын терминдер мен анықтамалар Заңда, "Сәйкестікті бағалау саласындағы аккредиттеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңында, "Өлшем бірлігін қамтамасыз ету туралы" Қазақстан Республикасының Заңында, "Стандарттау туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген терминдерге қайшы келмеуі тиіс.

      Осы терминдер мен анықтамалар белгіленген Қазақстан Республикасының басқа заң актілерінің баптарына сілтеме жасауға жол беріледі;

      3) өнімнің техникалық регламентте белгіленген талаптарға сәйкес келетіні туралы ережелер және бұл туралы ақпаратты тұтынушыға жеткізу тәсілдері белгіленетін (ілеспе құжаттамада техникалық регламенттерге сәйкестігі туралы нұсқау, сәйкестік сертификатының немесе сәйкестік декларациясы немесе мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің, техникалық немесе нормативтік құжаттаманың немесе тиісті алдын ала ескертулерді, құрастыру схемалары қоса алғанда, өнімді дұрыс пайдалану немесе пайдалану жөніндегі нұсқаулардың болуы) Қазақстан Республикасының нарығындағы өнімнің айналым шарттары айқындалады;

      4) өнімнің қауіпсіздігіне және оның өмірлік циклінің процестеріне қойылатын талаптар белгіленеді, онда зиян келтіру тәуекелінің дәрежесін ескере отырып, олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін ең төменгі қажетті талаптар белгіленеді. Техникалық регламентте зиян келтіру тәуекелінің дәрежесін ескере отырып, Заңның 20-бабының 6-тармағына сәйкес Техникалық реттеу объектілеріне қойылатын арнайы талаптар болуы мүмкін.

      Талаптар тек өнімге немесе өнімге және адамның өмірі мен денсаулығына және қоршаған ортаға тікелей зиян келтіру мүмкіндігімен байланысты оның өмірлік циклінің процестеріне белгіленеді.

      Ең аз қажетті талаптар осы өнімге және процеске тән әлеуетті қауіпті фактордың (тәуекелдің) әрбір түрі бойынша қауіпсіздікті қамтамасыз етудің қажетті түпкілікті нәтижесін нақты сипаттау жолымен белгіленеді. Бұл ретте, қауіпсіздік мақсатына қол жеткізу әдістері, осы мақсат көрсетілген әдісті қолдану арқылы ғана қол жеткізілген жағдайларды қоспағанда, регламенттелмейді.

      Өнімнің техникалық сипаттамаларының сандық мәндері, егер олардың тұрақты шамасы: "артық емес", "кем емес", "құрамға жол берілмейді" болған жағдайда белгіленуі мүмкін.

      Қауіпсіздік көрсеткіштері техникалық регламентке қосымша түрінде ресімделеді.

      Егер ұзақ уақыт пайдалануы зиян келтіруі мүмкін, жол берілетін тәуекел дәрежесін анықтауға мүмкіндік бермейтін факторларға байланысты болатын өнімге қойылатын талаптарды анықтау мүмкін болмаған жағдайда, техникалық регламенттерде өнімнің ықтимал зияны туралы тұтынушыны хабардар етуге қатысты талаптар болады;

      5) өнімнің сынамаларын іріктеу және сынау қағидалары, сәйкестікті растау қағидалары мен нысандары, оның ішінде сәйкестікті растау схемалары (сәйкестікті растаудың нысандары мен схемаларын таңдау дұрыс емес бағалаудың жиынтық тәуекелін және сәйкестікті растаудан өткен өнімді қолданудан келтірілген залалды ескере отырып жүзеге асырылады) және (немесе) терминологияға, буып-түюге, таңбалауға немесе затбелгі жапсыруға және оларды келтіру қағидаларына қойылатын талаптар белгіленуі мүмкін.

      Техникалық регламенттерде өнімнің сәйкестігін растау схемалары болмаған жағдайда, олар ұлттық стандарттарда айқындалады;

      6) өтпелі кезең уақытын белгілейтін, техникалық регламентті қолданысқа енгізу, нормативтік немесе техникалық құжаттаманы әзірлеу және (немесе) түзету үшін мәселелер, сондай-ақ өнімді шығаруға байланысты мәселелер ескерілетін өтпелі кезең уақытын белгілейтін техникалық регламентті қолданысқа енгізу мерзімдері мен шарттары белгіленеді;

      7) қолдану нәтижесінде ерікті негізде Техникалық регламенттің талаптарын сақтау қамтамасыз етілетін өзара байланысты стандарттардың тізбесі, сондай - ақ техникалық регламенттің талаптарын қолдану мен орындау және өнімнің сәйкестігін бағалауды (растауды) жүзеге асыру үшін қажетті зерттеулер (сынақтар) мен өлшемдердің қағидалары мен әдістерін, оның ішінде үлгілерді іріктеу қағидаларын қамтитын стандарттардың тізбесі (бұдан әрі – стандарттар тізбесі) қалыптастырылады, олар техникалық регламенттің жобасына қосымша түрінде ресімделеді.

      Стандарттар тізбесін әзірлеу оларға осы Қағидаларға 4 және 5-қосымшада көзделген нысандар бойынша стандарттау жөніндегі құжаттарды енгізу жолымен жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік органдар жылына кемінде 1 (бір) рет техникалық регламенттерге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу және стандарттар тізбелерін өзектілендіру жөнінде негізделген ұсыныстар дайындауды және уәкілетті органға ұсынуды қамтамасыз етеді.

      Стандарттау жөніндегі ұлттық орган стандарттар тізбесін қарауды, олардың техникалық регламенттің жобасында қамтылған көрсеткіштермен сәйкестігін, қамтамасыз етілуін уәкілетті органнан не Техникалық регламенттің жобасын әзірлеуге жауапты мемлекеттік органнан материалдарды алған күннен бастап кемінде күнтізбелік 15 (он бес) күнге тең мерзім ішінде жүзеге асырады.

      Техникалық регламенттің талаптары тікелей орындалған жағдайда стандарттар тізбесі қалыптастырылмайды.

      Зерттеулер (сынақтар) мен өлшемдердің қағидалары мен әдістерін, оның ішінде Техникалық регламенттің талаптарын қолдану мен орындау және өнімнің сәйкестігін бағалауды (растауды) жүзеге асыру үшін қажетті үлгілерді іріктеу қағидаларын қамтитын стандарттар тізбесі (бұдан әрі – қағидалар мен әдістерді қамтитын стандарттар тізбесі) техникалық регламентте сәйкестікті бағалауды жүргізу туралы талаптар болмаған не техникалық регламенттің талаптарына сәйкестікті бағалау зерттеулер (сынақтар) мен өлшемдер жүргізбестен жүзеге асырылатын жағдайларда қалыптастырылмайды.

      Қағидалар мен әдістерді қамтитын стандарттар тізбесіне ұлттық стандарттар және (немесе) мемлекетаралық стандарттар, ал олар болмаған жағдайда - өнімнің сәйкестігін бағалауды (растауды) жүзеге асыру үшін міндетті болып табылатын өлшемдерді орындау әдістемелері енгізіледі.

      Мемлекетаралық стандарттар Қазақстан Республикасының аумағында қабылданған жағдайда стандарттар тізбесіне енгізіледі.

      Қағидалар мен әдістерді, ұлттық стандартты және (немесе) мемлекетаралық стандартты қамтитын стандарттар тізбесінде, ал олар болмаған жағдайда техникалық регламенттің талаптарын қолдану мен орындау және техникалық реттеу объектілерінің сәйкестігін бағалауды жүзеге асыру үшін қажетті өлшемдерді орындау әдістемесі болмаған жағдайда, техникалық регламенттің тиісті талабы тиісті ұлттық стандарт және (немесе) мемлекетаралық стандарттар, ал олар болмаған жағдайда өлшемдерді орындау әдістемесі тиісті ұлттық стандарт және (немесе) мемлекетаралық стандарттар болған, қағидалар мен әдістерді қамтитын стандарттар тізбесіне енгізілетін болады.

      Қағидалар мен әдістерді қамтитын стандарттар тізбесіне өзгерістер бірлігін қамтамасыз ету саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес аттестатталған және бекітілген зерттеу (сынау) және өлшеу әдістемелері енгізіледі, олар туралы мәліметтер "Қазақстан Республикасының мемлекеттік өлшем жүйесінің тізіліміне" енгізілген.

      11. Техникалық регламентке өзгерістер жобасын әзірлеген жағдайда техникалық регламентке өзгерістер жобасын әзірлеуге жауапты мемлекеттік орган тиісті негіздемемен Техникалық регламенттің құрылымдық элементтерінің қолданыстағы және ұсынылатын редакциясы бар кестені дайындайды.

      Стандарттардың тізбелеріне өзгерістер енгізу жөнінде ұсыныстар беру осы Қағидаларға 6-қосымшада көзделген.

3-тарау. Техникалық регламенттерді сараптау тәртібі

      12. Техникалық регламенттің жобасы, мүдделі ұйымдардың пікірлерінің көшірмелері, Техникалық регламенттің жобасына ұсынылған ескертулер мен ұсыныстарды көрсететін және ескертулер мен ұсыныстардың авторын, қолданыстағы және ұсынылатын редакцияны көрсете отырып, сондай-ақ ұсынылған ескертулер мен ұсыныстар бойынша әзірлеушінің қорытындысымен кестелік түрде ресімделген пікірлер жинағы Заңның 4-бабының 1-тармағында көзделген мақсаттарға, Заң және Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттар талаптарына сәйкестігін белгілеу мақсатында уәкілетті органға қарау үшін жіберіледі.

      Техникалық регламенттің жобасын және осы тармақта баяндалған оған қоса берілетін материалдарды қарау олар келіп түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде жүргізіледі.

      13. Техникалық регламенттің жобасын әзірлеуге жауапты мемлекеттік органдар қорытындыларды, сондай-ақ ескертулер мен ұсыныстарды алғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде техникалық регламенттің жобасын пысықтауды жүзеге асырады.

4-тарау. Техникалық регламенттерді қабылдау, өзгерту және күшін жою тәртібі

      14. Техникалық регламентті қабылдау, өзгерту және күшін жою "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жүзеге асырылады.

      15. Техникалық регламентке өзгерістер енгізу осы Қағидалардың 2 және 3-тарауларына сәйкес жүзеге асырылады.

      16. Техникалық регламент Заңның 4-бабының ережелеріне, мемлекеттік саясат мүдделеріне, материалдық-техникалық базаны дамытуға және ғылыми-техникалық даму деңгейіне, сондай-ақ Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарға сәйкес келмеген жағдайда, техникалық регламентті қабылдаған мемлекеттік орган осындай нормативтік құқықтық актінің күшін жояды немесе оған өзгерістер енгізеді.

  Техникалық регламенттерді
әзірлеу, сараптау, қабылдау,
өзгерту және күшін жою
қағидаларына
1-қосымша
  Нысаны

Техникалық регламенттің жобасын әзірлеу, техникалық регламенттің өзгерістер және (немесе) толықтырулар немесе күшін жою туралы хабарлама

1. Техникалық регламент жобасының атауы, Техникалық регламенттің өзгерістері және (немесе) толықтырулары немесе күшін жою


2. Техникалық регламенттің жобасын, техникалық регламенттің өзгерістерін және (немесе) толықтыруларын әзірлеуге немесе күшін жоюға жауапты мемлекеттік орган


3. Техникалық регламенттің жобасын, техникалық регламенттің өзгерістерін және (немесе) толықтыруларын немесе күшін жоюды Техникалық реттеу объектісі


4. Техникалық регламенттің жобасын, техникалық регламенттің өзгерістерін және (немесе) толықтыруларын әзірлеу немесе күшін жою мақсаты


5. Техникалық регламенттің жобасы бойынша ескертулер мен ұсыныстарды (пікірлерді), Техникалық регламенттің өзгерістерін және (немесе) толықтыруларын немесе күшін жоюды жіберу үшін пошта мекенжайы, телефон нөмірлері, электрондық пошта мекенжайы


6. Техникалық регламенттің жобасын, техникалық регламенттің өзгерістерін және (немесе) толықтыруларын жария талқылауды аяқтаудың болжамды күні


  Техникалық регламенттерді
әзірлеу, сараптау, қабылдау,
өзгерту және күшін жою
қағидаларына
2-қосымша
  Нысаны

Техникалық регламенттің жобасы бойынша (өзгерістер жобасы бойынша) пікірлер мәліметтерінің нысаны

Техникалық регламенттің құрылымдық элементі

Ескерту немесе ұсыныс (пікір) берген мемлекеттік органның, ұйымның атауы (хаттың нөмірі және күні) (бар болса)

Ескерту немесе ұсыныс (пікір)

Техникалық регламентті әзірлеушінің қорытындысы

1

2

3

4

  Техникалық регламенттерді
әзірлеу, сараптау, қабылдау,
өзгерту және күшін жою
қағидаларына
3-қосымша
  Нысаны

Техникалық регламенттің жобасын, техникалық регламенттің өзгерістерін және (немесе) толықтыруларын жария талқылаудың аяқталғаны немесе Техникалық регламенттің күшін жою туралы хабарлама

1. Техникалық регламент жобасының атауы, Техникалық регламенттің өзгерістері және (немесе) толықтырулары немесе күшін жою


2. Техникалық регламентті, Техникалық регламенттің өзгерістерін және (немесе) толықтыруларын әзірлеуге немесе күшін жоюға жауапты мемлекеттік орган


3. Техникалық регламенттің техникалық реттеу объектісі, Техникалық регламенттің өзгерістері және (немесе) толықтырулары немесе күшін жою


4. Техникалық регламенттің жобасын әзірлеуді, Техникалық регламенттің өзгерістерін және (немесе) толықтыруларын немесе күшін жоюды аяқтаудың болжамды күні


5. Техникалық регламенттің жобасы бойынша ескертулер мен ұсыныстарды (пікірлерді), Техникалық регламенттің өзгерістерін және (немесе) толықтыруларын немесе күшін жоюды алуға арналған пошта мекенжайы, телефон нөмірлері, электрондық пошта мекенжайы


  Техникалық регламенттерді
әзірлеу, сараптау, қабылдау,
өзгерту және күшін жою
қағидаларына
4-қосымша
  Нысаны

Қолдану нәтижесінде ерікті негізде техникалық регламент талаптарының сақталуы қамтамасыз етілетін өзара байланысты стандарттардың тізбесі

№ п/п

Техникалық регламент элементтері

Өзара байланысты стандартты белгілеу

Өзара байланысты стандарттың атауы

Ескертпе

1

2

3

4

5

      Ескертпелер:

      1. 2-бағанда сәйкестігі өзара байланысты стандарттың талаптарын орындау арқылы қамтамасыз етілген техникалық регламенттің элементтері көрсетіледі (абзац, тармақша, тармақ, бап ,Қосымша).

      2. 3-бағанда өзара байланысты стандартты тұтастай және/немесе өзара байланысты стандарттың бөлімдерін (тармақтарын, тармақшаларын) белгілеу көрсетіледі, егер Техникалық регламенттің талаптарын сақтау ерікті негізде өзара байланысты стандарттың жекелеген бөлімдерін (тармақтарын, тармақшаларын) қолданумен қамтамасыз етілуі мүмкін болса.

      3. 5-бағанда өзара байланысты стандарттың орнына (күн – екі араб цифрымен, ай – екі араб цифрымен, жыл – төрт араб цифрымен) әзірленген өзара байланысты стандартты қолданудың аяқталу күні туралы ақпарат және (немесе) қажет болған жағдайда ауыстырылған, сондай-ақ оның барысында ауыстырылған және оны алмастыратын стандарт қолданылады.

  Техникалық регламенттерді
әзірлеу, сараптау, қабылдау,
өзгерту және күшін жою
қағидаларына
5-қосымша
  Нысаны

Техникалық регламенттің талаптарын қолдану мен орындау және өнімнің сәйкестігін бағалауды (растауды) жүзеге асыру үшін қажетті зерттеулер (сынақтар) мен өлшемдердің қағидалары мен әдістерін, оның ішінде үлгілерді іріктеу қағидаларын қамтитын стандарттардың тізбесі

№ п/п

Техникалық регламент элементтері

Стандартты белгілеу

Стандарттың атауы

Ескертпе

1

2

3

4

5

      Ескертпелер

      1. 2-бағанда сәйкестігі зерттеу (сынау) және өлшеу ережелері мен әдістерін, оның ішінде Стандартта белгіленген үлгілерді іріктеу ережелерін (абзац, тармақша, тармақ, бап, Қосымша) қолдану арқылы расталуы мүмкін Техникалық регламенттің элементтері көрсетіледі.

      2. 3-бағанда өнімнің техникалық регламент талаптарына сәйкестігін бағалауды (растауды) жүзеге асыру үшін Стандарттың жекелеген бөлімдерін (тармақтарын, тармақшаларын) қолданумен қамтамасыз етілуі мүмкін болса, стандарттың тұтастай және/немесе бөлімдерін (тармақтарын, тармақшаларын) белгілеу көрсетіледі.

      3. 5-бағанда ауыстыратын стандарт орнына (күн – екі араб цифрымен, ай – екі араб цифрымен, жыл – төрт араб цифрымен) әзірленген стандартты қолданудың аяқталу күні туралы ақпарат және (немесе) қажет болған жағдайда ауыстырылған да, сондай-ақ оның барысында ауыстырылған және оны алмастыратын стандарт қолданылады.

  Техникалық регламенттерді
әзірлеу, сараптау, қабылдау,
өзгерту және күшін жою
қағидаларына
6-қосымша
  Нысаны

Қолдану нәтижесінде ерікті негізде техникалық регламент талаптарының сақталуы қамтамасыз етілетін өзара байланысты стандарттар тізбесіне, сондай-ақ техникалық регламент талаптарын қолдану және орындау және өнімнің сәйкестігін бағалауды (растауды) жүзеге асыру үшін қажетті зерттеу (сынау) және өлшеу қағидалары мен әдістерін, оның ішінде үлгілерді іріктеу қағидаларын қамтитын стандарттар тізбесіне өзгерістер енгізу бойынша ұсыныстар беру

№ п/п

Техникалық регламент элементтері

Стандарт пен әдістердің белгіленуі және атауы

Ауыстырушы стандарттың белгіленуі және атауы

Ауыстыру стандартын қолданудың басталу күні

Ескертпе

1

2

3

4

5

6

      Ескертпелер

      1. 2-бағанда сәйкестігі зерттеу (сынау) және өлшеу ережелері мен әдістерін, оның ішінде Стандартта белгіленген үлгілерді іріктеу ережелерін (абзац, тармақша, тармақ, бап, Қосымша) қолдану арқылы расталуы мүмкін Техникалық регламенттің элементтері көрсетіледі.

      2. 3-бағанда өнімнің техникалық регламент талаптарына сәйкестігін бағалауды (растауды) жүзеге асыру үшін Стандарттың (әдістердің) жекелеген бөлімдерін (тармақтарын, тармақшаларын) қолданумен қамтамасыз етілуі мүмкін болса, стандарттың (әдістердің) тұтастай және/немесе бөлімдерін (тармақтарын, тармақшаларын) белгілеу көрсетіледі.

      3. 5-бағанда ауыстырушы стандартты қолданудың басталу күні көрсетіледі (сандық тәсілмен: күн-екі араб цифрымен, ай-екі араб цифрымен, жыл-төрт араб цифрымен).

      4. 6-бағанда оның орнына ауыстыратын стандарт әзірленген стандартты қолданудың аяқталу күні туралы ақпарат көрсетіледі (күн-екі араб цифрымен, ай-екі араб цифрымен, жыл-төрт араб цифрымен), және (немесе) қажет болған жағдайда ауыстырылған, сондай-ақ оны алмастыратын стандарт қолданылатын өтпелі кезеңді белгілеу туралы ақпарат.

Об утверждении Правил разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов

Приказ Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 25 мая 2021 года № 359-НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 мая 2021 года № 22852.

      Настоящий приказ вводится в действие c 1 июля 2021 года.

      В соответствии с подпунктом 19) пункта 1 статьи 7 Закона Республики Казахстан "О техническом регулировании", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов.

      2. Признать утратившими силу:

      1) приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 553 "Об утверждении Правил разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12072);

      2) приказ Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 19 мая 2020 года № 119-НҚ "О внесении изменений и дополнений в приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 553 "Об утверждении Правил разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 20705).

      3. Комитету технического регулирования и метрологии Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра торговли и интеграции Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие c 1 июля 2021 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан
Б. Сұлтанов

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство сельского хозяйства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство индустрии и
инфраструктурного развития
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство экологии, геологии
и природных ресурсов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет национальной безопасности
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
Министра торговли и интеграции
Республики Казахстан
от 25 мая 2021 года № 359-НҚ

Правила разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 19) пункта 1 статьи 7 Закона Республики Казахстан "О техническом регулировании" (далее – Закон) и определяют порядок разработки, экспертизы, принятия, изменения и отмены технических регламентов.

      2. Настоящие Правила не распространяются на процедуры по разработке, принятию, внесению изменений и отмены технических регламентов, принимаемых в рамках Евразийского экономического союза и в порядке, определенном Договором о Евразийском экономическом союзе, ратифицированного Законом Республики Казахстан "О ратификации Договора о Евразийском экономическом союзе".

Глава 2. Порядок разработки технических регламентов

      3. Предложения по разработке, изменению, дополнению или отмене технического регламента подготавливаются государственными органами, в компетенцию которых входит установление обязательных правил и норм, с учетом предложений технических комитетов по стандартизации, Национальной палаты предпринимателей Республики Казахстан, Национального органа по стандартизации, заинтересованных сторон и предоставляются в уполномоченный орган в области технического регулирования (далее – уполномоченный орган).

      Уполномоченный орган на основании предложений разрабатывает и утверждает план по разработке технических регламентов в соответствии с подпунктом 8) пункта 1 статьи 7 Закона.

      Технический регламент разрабатывается при наличии концепции, которая прилагается к проекту технического регламента в период публичного обсуждения.

      В концепции указываются:

      1) наименование технического регламента;

      2) цель разработки технического регламента;

      3) основание или научное обоснование принятия технического регламента;

      4) область применения и объекты технического регламента с указанием товарной позиции внутри кодов единой Товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности Евразийского экономического союза (далее – ТН ВЭД ЕАЭС);

      5) адресаты регулирования, в том числе субъекты предпринимательской деятельности, и воздействие, оказываемое на них регулированием, предусмотренным техническим регламентом;

      6) информация о проблемах, регулирование которых необходимо установить, чтобы свести к минимуму их отрицательные влияния;

      7) механизм разрешения проблемы, на решение которой направлено принятие технического регламента;

      8) опасные факторы (риски);

      9) информация о наличии и состоянии нормативной правовой базы Республики Казахстан и Евразийского экономического союза (законы, постановления, санитарные, строительные, пожарные и другие нормы и правила, устанавливающие требования к объекту технического регламента);

      10) информация о наличии нормативных документов международного уровня (международные договоры, директивы, технические регламенты других стран);

      11) информация о состоянии производственной, испытательной базы и отрасли в целом.

      Информация включает сведения о количестве испытательных лабораторий (центров) и органов по подтверждению соответствия, имеющих материально-техническую возможность подтверждать соответствие продукции, их географическом местоположении и производственных мощностях;

      12) информация о мерах, принятие которых необходимо для внедрения технического регламента;

      13) ожидаемые результаты от внедрения технического регламента, в том числе информацию о положительном и отрицательном влиянии от внедрения технического регламента на производителей, потребителей и в целом на экономику страны, прогнозирования возможных технических барьеров;

      14) информация об объемах производства в Республике Казахстан и объемах импорта продукции, подпадающей под действие разрабатываемого (изменяемого/отменяемого) технического регламента;

      15) информация о нормативных правовых актах, которые необходимо привести в соответствие с техническим регламентом.

      4. Государственные органы, ответственные за разработку проекта технического регламента:

      1) размещают на веб-портале информационной системы технического регулирования уведомление о разработке проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам не позднее тридцати календарных дней с момента начала разработки проектов, изменений и (или) дополнений или отмены технических регламентов, а также заполняют и представляют в Информационный центр по техническим барьерам в торговле, санитарным и фитосанитарным мерам (далее – Информационный центр) уведомление о разработке проекта технического регламента;

      2) привлекают к разработке проекта технического регламента представителей заинтересованных государственных органов, экспертных советов в области технического регулирования при государственных органах, профильных технических комитетов по стандартизации, Национальную палату предпринимателей Республики Казахстан, Национального органа по стандартизации, аккредитованных объединений субъектов частного предпринимательства, отраслей промышленности и других заинтересованных сторон;

      3) организуют проведение анализа научно-технического уровня технических регламентов и взаимосвязанных с ними стандартов;

      4) организуют публичное обсуждение проекта технического регламента в течение срока, равного не менее 60 (шестидесяти) календарным дням со дня опубликования уведомления об их разработке до дня опубликования уведомления о завершении публичного обсуждения, который размещается на веб-портале информационной системы технического регулирования;

      5) в соответствии со статьей 83 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан с целью повышения действенности и эффективности государственной политики в части использования конкретных регуляторных инструментов проводят процедуру анализа регуляторного воздействия;

      6) по итогам публичного обсуждения формируют сводку отзывов по проекту технического регламента (по проекту изменений) по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам, замечания и предложения по проекту технического регламента (по проекту изменений), поступившие после завершения публичного обсуждения не подлежат рассмотрению и включению в сводку отзывов;

      7) в течение 10 (десяти) календарных дней предоставляют по запросу заинтересованных сторон полученные замечания и предложения к проекту технического регламента;

      8) в течение 15 (пятнадцати) календарных дней дорабатывают проект технического регламента с учетом полученных замечаний и предложений, и доработанный проект размещают на веб-портале информационной системы технического регулирования;

      9) в течение 5 (пяти) календарных дней направляют в уполномоченный орган уведомление о завершении публичного обсуждения проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента согласно приложению 3 к настоящим Правилам для размещения на веб-портале информационной системы технического регулирования, которое содержит информацию о способе ознакомления с проектом и перечнем полученных замечаний и предложений, наименований государственного органа, разработавшего проект технического регламента, его почтовые и электронные адреса, а также заполняют и представляют в Информационный центр уведомление о завершении публичного обсуждения проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента.

      5. Разработка технического регламента не допускается в отношении продукции, не включенный в единый перечень продукции, в отношении которой устанавливаются обязательные требования в рамках Таможенного союза, утвержденный решением Комиссии Таможенного союза.

      6. Технический регламент разрабатывается на основе научно-обоснованных и (или) статистических данных.

      Международные, региональные стандарты и стандарты иностранных государств могут применяться в качестве основы при разработке технических регламентов полностью или частично, если они соответствуют целям, предусмотренным пунктом 1 статьи 4 настоящего Закона.

      7. Требования, устанавливаемые в техническом регламенте, должны соответствовать основным целям и принципам технического регулирования, интересам государственной политики в области технического регулирования, развитию материально-технической базы и уровню научно-технического развития, а также законодательству Республики Казахстан и международным договорам, ратифицированным Республикой Казахстан.

      Технический регламент предусматривает срок и условия введения его в действие, устанавливающие время переходного периода, в течение которого учитываются вопросы для введения в действие технического регламента, разработки и (или) корректировки нормативной или технической документации, а также вопросы, связанные с выпуском продукции.

      8. Технические регламенты с учетом степени риска причинения вреда устанавливают минимально необходимые требования, обеспечивающие безопасность продукции, процессов, связанных с требованиями к данной продукции.

      9. Технические регламенты, устанавливающие требования на одну и ту же продукцию, взаимоувязываются в целях обеспечения единого состава и содержания обязательных требований, предъявляемых к продукции.

      10. Разработка технического регламента осуществляется в следующем порядке:

      1) определяется область применения, где устанавливается исчерпывающий перечень продукции (согласно классификатору "ТН ВЭД ЕАЭС") и процессов, на которые распространяются требования, установленные техническим регламентом, и опасные факторы (риски), которых следует избегать, а также критерии и методы идентификации для целей применения технического регламента;

      2) устанавливаются термины и определения. Термины и определения, используемые в техническом регламенте, не должны противоречить терминам и определениям, установленным Законом, Законом Республики Казахстан "Об аккредитации в области оценки соответствия", Законом Республики Казахстан "Об обеспечении единства измерений", Законом Республики Казахстан "О стандартизации".

      Допускается делать ссылки на статьи других законодательных актов Республики Казахстан, в которых данные термины и определения установлены;

      3) определяются условия обращения продукции на рынке Республики Казахстан, где устанавливаются положения о том, что продукция соответствует требованиям, установленным техническим регламентом, и способы доведения информации об этом до потребителя (указание о соответствии техническим регламентам в сопроводительной документации, наличие сертификата соответствия или декларация соответствия или свидетельства о государственной регистрации, технической или нормативной документации или указаний по правильной эксплуатации или использованию продукции, включая соответствующие предостережения, схемы сборки);

      4) устанавливаются требования к безопасности продукции и процессам ее жизненного цикла, где с учетом степени риска причинения вреда, устанавливаются минимально необходимые требования, обеспечивающие их безопасность. В техническом регламенте с учетом степени риска причинения вреда могут содержаться специальные требования к объектам технического регулирования в соответствии с пунктом 6 статьи 20 Закона.

      Требования устанавливаются только к продукции или к продукции и связанным с требованиями к продукции к процессам ее жизненного цикла, связанным с возможностью непосредственного причинения вреда жизни и здоровью человека и окружающей среде.

      Минимально необходимые требования устанавливаются путем конкретного описания необходимого конечного результата обеспечения безопасности по каждому виду потенциально опасного фактора (риска), присущей данной продукции и процессу. При этом методы достижения цели безопасности не регламентируются, кроме случаев, когда данная цель достигает исключительно применением указанного метода.

      Числовые значения технических характеристик продукции устанавливаются в случаях, если они имеют постоянную величину: "не более", "не менее", "не допускается содержание".

      Показатели безопасности оформляются в виде приложения к техническому регламенту.

      В случае если невозможно определить требования к продукции, длительное использование которых может причинить вред, нанесение которого зависит от факторов, не позволяющих определить степень допустимого риска, технический регламент содержит требования, касающиеся информирования потребителя о возможном вреде продукции и факторах, от которых он зависит;

      5) могут устанавливаться правила отбора проб и испытаний продукции, правила и формы подтверждения соответствия, в том числе схемы подтверждения соответствия (выбор форм и схем подтверждения соответствия осуществляется с учетом суммарного риска от недостоверной оценки и ущерба от применения продукции, прошедшей подтверждение соответствия) и (или) требования к терминологии, упаковке, маркировке или этикетированию и правилам их нанесения.

      При отсутствии в технических регламентах схем подтверждения соответствия продукции, они определяются в национальных стандартах;

      6) устанавливаются сроки и условия введения в действие технического регламента, устанавливающие время переходного периода, в течение которого учитываются вопросы для введения в действие технического регламента, разработки и (или) корректировки нормативной или технической документации, а также вопросы, связанные с выпуском продукции;

      7) формируются перечень взаимосвязанных стандартов в результате применения которых на добровольной основе обеспечивается соблюдение требований технического регламента, а также перечень стандартов, содержащих правила и методы исследований (испытаний) и измерений, в том числе правила отбора образцов, необходимые для применения и исполнения требований технического регламента и осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции (далее – перечни стандартов), которые оформляются в виде приложения к проекту технического регламента.

      Разработка перечней стандартов осуществляется путем включения в них документов по стандартизации по формам, предусмотренным приложением 4 и 5 к настоящим Правилам.

      Государственные органы обеспечивают подготовку и представление в уполномоченный орган не реже 1 (одного) раза в год обоснованных предложений по внесению изменений и (или) дополнений в технические регламенты и актуализации перечней стандартов.

      Национальный орган по стандартизации осуществляет рассмотрение перечней стандартов, их соответствие, обеспеченность с показателями, содержащимися в проекте технического регламента в течение 15 (пятнадцати) календарных дней со дня получения материалов от уполномоченного органа либо государственного органа, ответственного за разработку проекта технического регламента.

      Перечни стандартов не формируется в случае, когда требования технического регламента выполняются непосредственно.

      Перечень стандартов, содержащих правила и методы исследований (испытаний) и измерений, в том числе правила отбора образцов, необходимые для применения и исполнения требований технического регламента и осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции (далее - перечень стандартов, содержащих правила и методы) не формируется в случаях, когда технический регламент не содержит требований о проведении оценки соответствия, либо когда оценка соответствия требованиям технического регламента осуществляется без проведения исследований (испытаний) и измерений.

      В перечень стандартов, содержащих правила и методы включаются национальные стандарты и (или) межгосударственные стандарты, а в случае их отсутствия - методики выполнения измерений, которые являются обязательными для осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции.

      Межгосударственные стандарты, включаются в перечни стандартов, при условии принятия их на территории Республики Казахстан.

      При отсутствии в перечне стандартов, содержащих правила и методы, национального стандарта и (или) межгосударственного стандарта, а в случае их отсутствия методики выполнения измерений, необходимых для применения и исполнения требования технического регламента и осуществления оценки соответствия объектов технического регулирования, соответствующее требование технического регламента вступает в силу только после того, когда соответствующий национальный стандарт и (или) межгосударственный стандарты, а в случае их отсутствия методика выполнения измерений, будут включены в перечень стандартов, содержащих правила и методы.

      В перечень стандартов, содержащих правила и методы, включаются методики исследований (испытаний) и измерений, аттестованные и утвержденные в соответствии с законодательством Республики Казахстан в области обеспечения единства изменений, сведения о которых включены в "Реестр государственной системы измерений Республики Казахстан".

      11. В случае разработки проекта изменения к техническому регламенту государственный орган, ответственный за разработку проекта изменения к техническому регламенту подготавливает таблицу с действующей и предлагаемой редакции структурных элементов технического регламента с соответствующим обоснованием.

      Представление предложений по внесению изменений в перечни стандартов предусмотрена приложением 6 к настоящим Правилам.

Глава 3. Порядок экспертизы технических регламентов

      12. Проект технического регламента, копии отзывов заинтересованных организаций, сводка отзывов, отражающая представленные замечания и предложения к проекту технического регламента и оформленная в табличном виде с указанием автора замечаний и предложений, действующей и предлагаемой редакции, а также с заключением разработчика по представленным замечаниям и предложениям, направляются для рассмотрения в уполномоченный орган с целью установления соответствия целям предусмотренным пунктом 1 статьи 4 Закона, требованиям Закона и международным договорам, ратифицированным Республикой Казахстан.

      Рассмотрение проекта технического регламента и прилагаемых к нему материалов, изложенных в настоящем пункте, проводится в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня их поступления.

      13. Государственные органы, ответственные за разработку проекта технического регламента, после получения заключений, а также замечаний и предложений в течение 10 (десяти) рабочих дней осуществляют доработку проекта технического регламента.

Глава 4. Порядок принятия, изменения и отмены технических регламентов

      14. Порядок принятия, изменения и отмены технического регламента осуществляются в соответствии с Законом Республики Казахстан "О правовых актах".

      15. Внесение изменений в технический регламент осуществляется в соответствии с главами 2 и 3 настоящих Правил.

      16. В случае несоответствия технического регламента положениям статьи 4 Закона, интересам государственной политики, развитию материально-технической базы и уровню научно-технического развития, а также международным договорам, ратифицированным Республикой Казахстан, государственный орган, принявший технический регламент, отменяет или вносит изменения в такой нормативный правовой акт.

  Приложение 1 к Правилам
разработки, экспертизы,
принятия, изменения и отмены
технических регламентов
  Форма

Уведомление о разработке проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента

1. Наименование проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


2. Государственный орган, ответственный за разработку проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


3. Объект технического регулирования проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


4. Цель разработки проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


5. Почтовый адрес, номера телефона, адрес электронной почты для направления замечаний и предложений (отзывов) по проекту технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


6. Предполагаемая дата завершения публичного обсуждения проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


  Приложение 2 к Правилам
разработки, экспертизы,
принятия, изменения и отмены
технических регламентов
  Форма

Форма сводки отзывов по проекту технического регламента (по проекту изменений)

_________________________________________________________________
Наименование проекта технического регламента (проекта изменения)

Структурный элемент технического регламента

Наименование государственного органа, организации, предоставивших замечание или предложение (отзыв) (номер письма и дата) (при наличии)

Замечание или предложение (отзыв)

Заключение разработчика технического регламента

1

2

3

4

  Приложение 3 к Правилам
разработки, экспертизы,
принятия, изменения и отмены
технических регламентов
  Форма

Уведомление о завершении публичного обсуждения проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента

1. Наименование проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


2. Государственный орган, ответственный за разработку технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


3. Объект технического регулирования технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


4. Предполагаемая дата завершения разработки проекта технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


5. Почтовый адрес, номера телефона, адрес электронной почты для получения замечаний и предложений (отзывов) по проекту технического регламента, изменений и (или) дополнений или отмене технического регламента


  Приложение 4 к Правилам
разработки, экспертизы,
принятия, изменения и отмены
технических регламентов
  Форма

Перечень взаимосвязанных стандартов, в результате применения которых на добровольной основе обеспечивается соблюдение требований технического регламента

№ п/п

Элементы технического регламента

Обозначение взаимосвязанного стандарта

Наименование взаимосвязанного стандарта

Примечание

1

2

3

4

5

      Примечания:

      1. В графе 2 указываются элементы технического регламента, соответствие которым обеспечено посредством выполнения требований взаимосвязанного стандарта (абзац, подпункт, пункт, статья, приложение).

      2. В графе 3 указывается обозначение взаимосвязанного стандарта в целом и/или разделов (пунктов, подпунктов) взаимосвязанного стандарта, если соблюдение требований технического регламента обеспечено применением на добровольной основе отдельных разделов (пунктов, подпунктов) взаимосвязанного стандарта.

      3. В графе 5 указывается информация о дате окончания применения взаимосвязанного стандарта, взамен которого разработан заменяющий взаимосвязанный стандарт (день – двумя арабскими цифрами, месяц – двумя арабскими цифрами, год – четырьмя арабскими цифрами), и (или) информация об установлении в случае необходимости переходного периода, в течение которого применяется как замененный, так и заменяющий его стандарт.

  Приложение 5 к Правилам
разработки, экспертизы,
принятия, изменения и отмены
технических регламентов
  Форма

Перечень стандартов, содержащих правила и методы исследований (испытаний) и измерений, в том числе правила отбора образцов, необходимые для применения и исполнения требований технического регламента и осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции

№ п/п

Элементы технического регламента

Обозначение стандарта

Наименование стандарта

Примечание

1

2

3

4

5

      Примечания:

      1. В графе 2 указываются элементы технического регламента, соответствие которым подтверждено посредством применения правил и методов исследований (испытаний) и измерений, в том числе правил отбора образцов, установленных в стандарте (абзац, подпункт, пункт, статья, приложение).

      2. В графе 3 указывается обозначение стандарта в целом и/или разделов (пунктов, подпунктов) стандарта, если для осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции требованиям технического регламента обеспечено применением отдельных разделов (пунктов, подпунктов) стандарта.

      3. В графе 5 указывается информация о дате окончания применения стандарта, взамен которого разработан заменяющий стандарт (день – двумя арабскими цифрами, месяц – двумя арабскими цифрами, год – четырьмя арабскими цифрами), и (или) информация об установлении в случае необходимости переходного периода, в течение которого применяется как замененный, так и заменяющий его стандарт.

  Приложение 6 к Правилам
разработки, экспертизы,
принятия, изменения и отмены
технических регламентов
  Форма

Представление предложений по внесению изменений в перечень взаимосвязанных стандартов, в результате применения которых на добровольной основе обеспечивается соблюдение требований технического регламента, а также перечень стандартов, содержащих правила и методы исследований (испытаний) и измерений, в том числе правила отбора образцов, необходимые для применения и исполнения требований технического регламента и осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции

№ п/п

Элементы технического регламента

Обозначение и наименование стандарта и методики

Обозначение и наименование заменяющего стандарта

Дата начала применения заменяющего стандарта

Примечание

1

2

3

4

5

6

      Примечания:

      1. В графе 2 указываются элементы технического регламента, соответствие которым подтверждено посредством применения правил и методов исследований (испытаний) и измерений, в том числе правил отбора образцов, установленных в стандарте (абзац, подпункт, пункт, статья, приложение).

      2. В графе 3 указывается обозначение стандарта (методики) в целом и/или разделов (пунктов, подпунктов) стандарта (методики), если для осуществления оценки (подтверждения) соответствия продукции требованиям технического регламента обеспечено применением отдельных разделов (пунктов, подпунктов) стандарта.

      3. В графе 5 указывается дата начала применения заменяющего стандарта (цифровым способом: день – двумя арабскими цифрами, месяц – двумя арабскими цифрами, год – четырьмя арабскими цифрами).

      4. В графе 6 указывается информация о дате окончания применения стандарта, взамен которого разработан заменяющий стандарт (день – двумя арабскими цифрами, месяц – двумя арабскими цифрами, год – четырьмя арабскими цифрами), и (или) информация об установлении в случае необходимости переходного периода, в течение которого применяется как замененный, так и заменяющий его стандарт.