Қазақстан Республикасы өнеркәсібінің жай-күйі туралы Ұлттық баяндаманы әзірлеу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің м.а. 2022 жылғы 14 маусымдағы № 337 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 15 маусымда № 28455 болып тіркелді

      "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 9-бабының 36) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы өнеркәсібінің жай-күйі туралы Ұлттық баяндаманы әзірлеу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің Өнеркәсіптік саясат департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Индустрия және инфрақұрылымдық
даму министрінің міндетін атқарушы
Е. Дауылбаев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ауыл шаруашылығы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Білім және ғылым министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Денсаулық сақтау министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Сауда және интеграция министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Сыртқы істер министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Төтенше жағдайлар министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономика министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Цифрлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш

      өнеркәсібі министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Экология, геология және

      табиғи ресурстар министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Энергетика министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Индустрия және
инфрақұрылымдық даму
министрінің міндетін
атқарушының
2022 жылғы 14 маусымдағы
№ 337 Бұйрықпен
бекітілген

Қазақстан Республикасы өнеркәсібінің жай-күйі туралы Ұлттық баяндаманы әзірлеу қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасы өнеркәсібінің жай-күйі туралы Ұлттық баяндаманы әзірлеу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Өнеркәсіптік саясат туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 9-бабының 36) тармақшасына сәйкес әзірленді және Қазақстан Республикасы өнеркәсібінің жай-күйі туралы Ұлттық баяндаманы (бұдан әрі – Ұлттық баяндама) әзірлеу тәртібін айқындайды.

      2. Ұлттық баяндама өнеркәсіптік саясатты қалыптастырудың негізгі құралы болып табылады, ол орта мерзімді және ұзақ мерзімді перспективада Қазақстан Республикасының Президентін және елдің өнеркәсіптік дамуы және оны жақсарту бойынша қолданылатын шаралар туралы халықты хабардар ету мақсатында жыл сайын жасалады.

      3. Ұлттық баяндаманы өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) "Индустриялық дамуды бағалау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 11 мамырдағы № 260 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28104 болып тіркелген) сәйкес жүргізілетін индустриялық дамуды бағалау және "Өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау әдістемесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 27 мамырдағы № 297 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28262 болып тіркелген) сәйкес жүзеге асырылатын өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асыру тиімділігін бағалау, сондай-ақ орталық мемлекеттік органдар және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары берген ақпарат қорытындылары бойынша қалыптастырады.

      4. Ұлттық баяндама мемлекеттік және орыс тілдерінде әзірленеді.

2-тарау. Ұлттық баяндаманы жасау үшін орталық мемлекеттік органдардың және облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарының ақпарат беру тәртібі

      5. Уәкілетті орган жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың 31 қаңтарынан кешіктірмей орталық мемлекеттік органдарға (Ұлттық баяндаманы әзірлеу мақсаттары үшін талап етілетін деректердің сипатына қарай), сондай-ақ облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарына Ұлттық баяндаманы әзірлеу үшін ақпарат беру туралы сұратулар жібереді.

      6. Орталық мемлекеттік органдар (Ұлттық баяндаманы әзірлеу мақсаттары үшін талап етілетін деректердің сипатына қарай), сондай-ақ облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары Ұлттық баяндаманы жасау үшін құзыреті шеңберінде жыл сайын есепті жылдан кейінгі жылдың 1 наурызына дейін ақпарат ұсынады.

      7. Орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары уәкілетті органға беретін ақпарат қажетті қосалқы материалдармен (кестелер, диаграммалар, графиктер, суреттер, фотосуреттер) толықтырылған талдамалық жазба түрінде қалыптастырылады.

3-тарау. Ұлттық баяндаманы әзірлеу тәртібі

      8. Ұлттық баяндама өнеркәсіптің сапалық және сандық сипаттамалары туралы деректерді талдауға, мемлекеттік саясатты, статистикалық, сараптамалық, ғылыми және өзге де ақпаратты іске асыруға негізделеді, өнеркәсіп саласы мен сабақтас салалардың даму деңгейін көрсетеді, өнеркәсіп проблемаларын және оларды шешудің ықтимал нұсқаларын айқындайды.

      9. Уәкілетті орган орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары ұсынған ақпаратты жинауды, қорытуды, талдауды ұйымдастырады.

      10. Ұлттық баяндаманы дәйекті, толық және жан-жақты ақпарат негізінде әзірлеуді қамтамасыз ету мақсатында уәкілетті орган ақпарат келіп түскен күнінен бастап күнтізбелік 30 күннен кешіктірмей, тиісті орталық мемлекеттік органдарға, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдарына қосымша сұрау салулар жібереді.

      Уәкілетті органнан қосымша сұратуды алған күннен бастап күнтізбелік 10 күн ішінде орталық мемлекеттік органдар, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органдары уәкілетті органға тиісті ақпаратты жібереді.

      11. Ақпарат мемлекеттік органдардың электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесі немесе электрондық құжаттың қағаздағы көшірмесін ұсыну қажеттілігінсіз бұлтты құжат айналымы арқылы ұсынылады.

      12. Ұлттық баяндама мынадай мәліметтерді:

      1) отандық өнеркәсіптің жай-күйін;

      2) жекелеген бағыттар бойынша индустрияландыру саясатын іске асыру туралы ақпаратты;

      3) проблемалық мәселелерді көрсете отырып, өнеркәсіптік-инновациялық жобаларды іске асыру туралы ақпаратты;

      4) өнеркәсіпті мемлекеттік ынталандыру шараларын іске асырудың тиімділігі туралы ақпаратты;

      5) өнеркәсіптік саясатты іске асырудың әлемдік трендтерін;

      6) саланың орнықты дамуына кедергі келтіретін тосқауылдар мен тәуекелдерді айқындауды;

      7) өнеркәсіптік саясатты одан әрі қалыптастыру, іске асыру және жетілдіру жөніндегі ұсыныстарды қамтиды.

      Статистикалық, сараптамалық және ғылыми ақпараттар Ұлттық баяндамада ақпарат көзі көрсетіле отырып келтіріледі.

      13. Уәкілетті орган жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың 1 тамызынан кешіктірмей Ұлттық баяндаманың жобасын Қазақстан Республикасының Үкіметіне енгізеді.

      14. Ұлттық баяндаманың түпкілікті нұсқасы уәкілетті органның ресми интернет-ресурсында мемлекеттік және орыс тілдерінде жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың 10 қазанына дейін орналастырылады және орналастырылған сәттен бастап кемінде үш жыл уәкілетті органның ресми интернет-ресурсында ашық қолжетімділікте болады.

Об утверждении Правил разработки Национального доклада о состоянии промышленности Республики Казахстан

Приказ и.о. Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 14 июня 2022 года № 337. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 июня 2022 года № 28455

      В соответствии с подпунктом 36) статьи 9 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемые Правила разработки Национального доклада о состоянии промышленности Республики Казахстан.

      2. Департаменту промышленной политики Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      исполняющий обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
Е. Дауылбаев

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство сельского хозяйства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство образования и науки
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство здравоохранения
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство торговли и интеграции
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство иностранных дел
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство национальной экономики
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство экологии, геологии
и природных ресурсов
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
исполняющего обязанности
Министра индустрии
и инфраструктурного развития
Республики Казахстан
от 14 июня 2022 года № 337

Правила разработки Национального доклада о состоянии промышленности Республики Казахстан

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработки Национального доклада о состоянии промышленности Республики Казахстан (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 36) статьи 9 Закона Республики Казахстан "О промышленной политике" и определяют порядок разработки Национального доклада о состоянии промышленности Республики Казахстан (далее – Национальный доклад).

      2. Национальный доклад является основным инструментом формирования промышленной политики, который составляется на ежегодной основе в целях информирования Президента Республики Казахстан и населения о промышленном развитии страны в среднесрочной и долгосрочной перспективах и мерах, принимаемых по ее улучшению.

      3. Национальный доклад формируется уполномоченным органом в области государственного стимулирования промышленности (далее – уполномоченный орган) по итогам оценки индустриального развития, которая проводится в соответствии с приказом исполняющего обязанности Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 11 мая 2022 года № 260 "Об утверждении Методики оценки индустриального развития" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 28104), и оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности, которая осуществляется в соответствии с приказом исполняющего обязанности Министра индустрии и инфраструктурного развития Республики Казахстан от 27 мая 2022 года № 297 "Об утверждении Методики оценки эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 28262), а также информации, предоставленной центральными государственными органами и местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы.

      4. Национальный доклад разрабатывается на государственном и русском языках.

Глава 2. Порядок предоставления центральными государственными органами и местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы информации для составления Национального доклада

      5. Уполномоченный орган ежегодно, не позднее 31 января года, следующего за отчетным направляет в центральные государственные органы (в зависимости от характера данных, требующихся для целей разработки Национального доклада), а также в местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы запросы о предоставлении информации для разработки Национального доклада.

      6. Центральные государственные органы (в зависимости от характера данных, требующихся для целей разработки Национального доклада), а также местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы ежегодно до 1 марта года, следующего за отчетным, предоставляют информацию в рамках компетенции для составления Национального доклада.

      7. Информация, предоставляемая уполномоченному органу центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы формируется в виде аналитической записки, дополненной необходимыми вспомогательными материалами (таблицы, диаграммы, графики, рисунки, фотографии).

Глава 3. Порядок разработки Национального доклада

      8. Национальный доклад основывается на анализе данных о качественных и количественных характеристиках промышленности, реализации государственной политики, статистической, экспертной, научной и иной информации, отражает уровень развития промышленной сферы и смежных отраслей, определяет проблемы промышленности и возможные варианты их решений.

      9. Уполномоченный орган организует сбор, обобщение, анализ информации, предоставленной центральными государственными органами, местными исполнительными органами областей, городов республиканского значения, столицы.

      10. В целях обеспечения разработки Национального доклада на основе достоверной, полной и всесторонней информации уполномоченный орган, не позднее 30 календарных дней со дня поступления информации, направляет дополнительные запросы в соответствующие центральные государственные органы, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы.

      В течение 10 календарных дней со дня получения дополнительного запроса от уполномоченного органа центральные государственные органы, местные исполнительные органы областей, городов республиканского значения, столицы направляют соответствующую информацию в уполномоченный орган.

      11. Информация предоставляется через единую систему электронного документооборота государственных органов либо облачный документооборот, без необходимости предоставления бумажной копии электронного документа.

      12. Национальный доклад включает в себя следующие сведения:

      1) состояние отечественной промышленности;

      2) информация о реализации политики индустриализации по отдельным направлениям;

      3) информация о реализации промышленно-инновационных проектов с отражением проблемных вопросов;

      4) информация об эффективности реализации мер государственного стимулирования промышленности;

      5) мировые тренды реализации промышленной политики;

      6) определение сдерживающих барьеров и рисков, препятствующих устойчивому развитию отрасли;

      7) предложения по формированию, реализации и совершенствованию дальнейшей промышленной политики.

      Статистическая, экспертная и научная информации приводятся в Национальном докладе с указанием источника информации.

      13. Уполномоченный орган ежегодно, не позднее 1 августа года, следующего за отчетным, вносит проект Национального доклада в Правительство Республики Казахстан.

      14. Окончательный вариант Национального доклада размещается на официальном интернет-ресурсе уполномоченного органа на государственном и русском языках ежегодно, до 10 октября года, следующего за отчетным, и находится в открытом доступе на официальном интернет-ресурсе уполномоченного органа не менее трех лет с момента размещения.