"Ұлттық әл-ауқат қорының сатып алуын бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметті қоспағанда, сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет жүзеге асыратын бақылауды жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 30 қарашадағы № 1252 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қаржы министрінің 2022 жылғы 12 тамыздағы № 818 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 16 тамызда № 29137 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Ұлттық әл-ауқат қорының сатып алуын бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметті қоспағанда, сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет жүзеге асыратын бақылауды жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 30 қарашадағы № 1252 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тізімінде № 25489 болып тіркелген) мынадай толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Ұлттық әл-ауқат қорының сатып алуын бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметті қоспағанда, сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызмет жүзеге асыратын бақылауды жүргізу қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар):

      мынадай редакциядағы 10-1-тармақпен толықтырылсын:

      "10-1. Бақылау жүргізу барысында бұзушылықтарды анықтау осы Қағидаларға 1-қосымшада келтірілген бақылау тәуекелдері бейіндерінің тізбесіне сәйкес жүзеге асырылады.";

      мынадай редакциядағы 12-1-тармақпен толықтырылсын:

      "12-1. Бақылау элементтері және хабарламада көрсетілген бұзушылықтарды жою тәсілдері осы Қағидаларға 3-қосымшада көрсетілген.";

      осы бұйрыққа 1 және 2-қосымшаларға сәйкес 1-1 және 1-2-қосымшалармен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік сатып алу және квазимемлекеттік секторының сатып алу әдіснамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржыминистрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Қаржы министрі
Е. Жамаубаев

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қаржы министрінің
2022 жылғы 12 тамыздағы
№ 818 бұйрыққа
қосымша
Ұлттық әл-ауқат қорының сатып
алуын бақылау жөніндегі
орталықтандырылған қызметті
қоспағанда, сатып алуды
бақылау жөніндегі
орталықтандырылған
қызмет жүзеге асыратын
бақылауды жүргізу
қағидаларына
1-1-қосымша

Бақылау тәуекелдері бейіндерінің тізбесі

Бақылау тәуекелдері бейіндерінің атауы

Бақылау тәуекелдері бейіндерінің деректерін таңдау шарттары

Бақылау тәуекелдері бейіндерінің бұзушылықтары

1.

Ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің конкурстық құжаттамада (аукциондық құжаттамада) квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы заңнамасында көзделмеген біліктілік талаптары мен шарттарын белгілеуі.

1. Тендер (аукцион) тәсілімен жарияланған мемлекеттік сатып алулар.
2. Сатып алудың мәні тауарлар, жұмыстар, қызметтер болып табылады.
3. Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 30 қарашадағы № 1253 бұйрығымен бекітілген Ұлттық әл-ауқат қоры мен Ұлттық әл-ауқат қорының ұйымдарын қоспағанда, квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуын жүзеге асыру қағидаларының (бұдан әрі – Сатып алуды жүзеге асыру қағидалары) (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері мемлекеттік тізіміндегі актінің тіркеу нөмірі 25488) 22-23-тармақтарының талаптары мен шарттарын, сондай-ақ сатып алуды жүзеге асыру қағидаттарын бұза отырып, ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің тендерлік (аукциондық) құжаттамада біліктілік талаптары мен шарттарын көрсетуі.

Ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің тендерлік (аукциондық) құжаттамада келесі біліктілік талаптары мен шарттарын көрсетуі:
1) әлеуетті өнім берушілердің сатып алуларға қатысуын шектейтін және негізсіз күрделендіретін;
2) тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерді орындау қажеттілігінен тікелей туындамайтын;
3) әлеуетті өнім берушілер санының шектелуіне әкеліп соғатын, оның ішінде;
- әлеуеттік өнім берушілерге кез-келген санмен өлшенбейтін және (немесе) әкімшілендірілмейтін талаптар белгілеу; - тауарлық белгілер, қызмет көрсету белгілері, фирмалық атаулары, патенттері, пайдалы модельдері, өнеркәсіп үлгілері, тауардың шығу орнының атауы және өндірушінің атауы, сондай-ақ сатып алынатын тауардың, жұмыстың, қызметтің жеке әлеуетті өнім берушіге тиесілігін анықтайтын өзге де сипаттамаларды көрсету;
- Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 32-тармағын бұзу;
- сатып алуларды жүзеге асыру қағидаттарын бұзу.

2.

Тендерлік (аукциондық) құжаттаманың жобасына алдын ала талқылаудың хаттамасында тиісті ескертулер бола тұра, ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің "Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы" Қазақстан Республикасының Заңын (бұдан әрі – Заң) және Сатып алуды жүзеге асыру қағидаларын бұза отырып тендерлік (аукциондық) құжаттаманы бекітуі.

1. Алдын ала талқылау хаттамасы қалыптастырылған, тендер (аукцион) тәсілімен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу.
2. Алдын ала талқылау хаттамасында тендерлік (аукциондық) құжаттаманың жобасына ескертулер бар.
3. Бекітілген тендерлік (аукциондық) құжаттамада квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы заңнамасының бұзылғаны анықталған, олар тендерлік (аукциондық) құжаттаманың жобасына алдын ала талқылау хаттамасында көрсетілген.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 69 және 190-тармақтарын бұзу.

3.

Тендер тәсілімен сатып алуды жүргізу кезінде лоттарға бөлмеу.

1. Тендер тәсілімен жүргізілген тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді жарияланған сатып алулар.
2. Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 6-тармағымен көзделген жағдайларда тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алуларды жүзеге асыру кезінде лоттарға бөлмеу.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 6-тармағын бұзу.

4.

Әлеуетті өнім берушінің құқықтары мен заңды мүдделерін бұза отырып, оның қабылданбауына әкеп соқтырған шешім қабылдау.

1. Олар бойынша қорытындылары туралы хаттама ресімделген тендер (аукцион) тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алулар.
2. Қорытындылары туралы хаттамаға сәйкес әлеуетті өнім берушінің (өнім берушінің) тендерлік (аукциондық) өтінімдерін біліктілік талаптары мен тендерлік (аукциондық) құжаттаманың талаптарына сәйкес емес деп тану туралы комиссиямен шешім қабылданды.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 123 және 234-тармақтарын бұзу.

5.

Әлеуетті өнім берушіге квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы туралы заңнаманы бұза отырып рұқсат беру туралы шешім қабылдау.

1. Олар бойынша қорытындылары туралы хаттама ресімделген тендер (аукцион) тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алулар.
2. Қорытындылары туралы хаттамаға сәйкес әлеуетті өнім берушінің (өнім берушінің) тендерлік (аукциондық) өтінімдерін біліктілік талаптары мен тендерлік (аукциондық) құжаттаманың талаптарына сәйкес деп тану туралы комиссиямен шешім қабылданды.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 123 және 234-тармақтарын бұзу.

6.

Шартты жеңілдіктерді қолданбау немесе заңсыз қолдану.

1. Олар бойынша қорытындылары туралы хаттама ресімделген тендер тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алулар, бұл ретте олар өткізілген болып танылған.
2. Тендерлік комиссияның өнім берушінің тендерлік баға ұсынысына квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы заңнамамен көзделген өлшемшарттардың салыстырмалы мәнін қолдануының немесе қолданбауының негізділігі.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 127 және 130-тармақтарын бұзу.

7.

Алдын ала рұқсат беру хаттамасында тендерлік (аукциондық) өтінімдерді қайтарудың нақты себептерін көрсетпеу.

1. Алдын ала рұқсат беру хаттамасы қалыптастырылған тендер (аукцион) тәсілімен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алулар.
2. Қалыптастырылған және жарияланған алдын ала рұқсат беру хаттамасында мыналар болмайды:
1) оларды қайтару себептерінің нақты сипатталуымен, оның ішінде олардың біліктілік талаптарына және тендерлік (аукциондық) құжаттаманың талаптарына сәйкес еместігін растайтын мәліметтер мен құжаттардың көрсетілуімен, біліктілік талаптарына және тендерлік (аукциондық) құжаттаманың талаптарына сәйкес келмейтін әлеуетті өнім берушілердің тізбесі;
2) әлеуетті өнім берушіге веб-портал арқылы біліктілік талаптарына және тендерлік (аукциондық) құжаттаманың талаптарына сәйкес ұсынылуы және келтірілуі қажет құжаттар тізбесі.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 106-тармағын бұзу.

8.

Тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету мерзімі 15 (он бес) күнтізбелік күннен аз, сондай-ақ, тауарды жеткізуге, оның ішінде оны дайындауға (өндіруге), жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге жұмсалатын мерзімнен аз.

1. Сатып алуды жүзеге асыру қағидаларының 18-тармағымен көзделген тәсілдермен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алулар.
2. Тауарларды жеткізудің, жұмыстарды орындаудың, қызметтерді көрсетудің ең аз мерзімі 15 (он бес) күнтізбелік күннен аз, сондай-ақ тауарларды жеткізуге, оның ішінде оны дайындауға (өндіруге), жеткізуге, жұмыстарды орындауға, қызметтерді көрсетуге жұмсалатын мерзімнен аз болып айқындалған.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 399-тармағын бұзу.

9.

Бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен сатып алуды өткізу кезінде лоттарға бөлмеу.

1. Бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алулар.
2. Тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді сатып алуларды жүзеге асыру кезінде Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 6-тармағын бұза отырып лоттарға бөлмеу.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 6-тармағын бұзу.

10.

Техникалық ерекшелігі бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен сатып алуды өткізу кезінде тауарлық белгілер, пайдалы модельдер және басқа сипаттамаларды қамтиды

1. Бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен өткізілген тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алулар.
2. Сатып алынатын тауарлар, жұмыстар, қызметтер сипаттамасында тауарлық белгілері, қызмет көрсету белгілері, фирмалық атаулары, патенттері, пайдалы модельдері, өнеркәсіп үлгілері, тауардың шығу орнының атауы және өндірушінің атауы, сондай-ақ сатып алынатын тауардың, жұмыстың, қызметтің жеке әлеуетті өнім берушіге тиесілігін анықтайтын өзге де сипаттамалары қамтылады.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 250-тармағын бұзу.

11.

Сатып алу туралы шартты тікелей жасау жолымен бір көзден алу тәсілі – сатып алу тәсілін заңсыз қолдану.

1. Тікелей жасасу арқылы сатып алу туралы шарт жобасы тапсырыс берушімен әлеуетті өнім берушіге қол қоюға жіберген.
2. Тікелей жасау жолымен бір көзден алу тәсілімен сатып алу туралы шартты жасау үшін негіздеме Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 287-тармағының талаптарына сәйкес келмейді.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 287-тармағын бұзу.

12.

Биржалық тауарлар тізбесіне кіретін тауарларды сатып алуды жүзеге асырудың тәсілін заңсыз таңдау.

1. Тауарлық биржалар арқылы тәсілмен өткізілген тауарларды сатып алу.
2. "Биржалық тауарлардың тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 26 ақпандағы № 142 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10587 болып тіркелген) бекітілген биржалық тауарлар тізбесінде сатып алынатын тауарлардың болуы.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 295 және 296-тармақтарын бұзу.

13.

Әлеуетті өнім берушілердің өз өтінімдерін сәйкес келтіруге құқық бермейтін негіздер бойынша олардың өтінімдерін заңсыз қайтару

1. Алдын ала рұқсат беру хаттамасы ресімделген тендер (аукцион) тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алулар.
2. Алдын ала рұқсат беру хаттамасына сәйкес комиссия тендерге қатысуға өтінімді сәйкес келтіруге құқық бермей әлеуетті өнім берушінің (өнім берушінің) тендерлік (аукциондық) өтінімін біліктілік талаптарына және тендерлік (аукциондық) құжаттаманың талаптарына сәйкес келмейді деп тану туралы шешім қабылдаған.

Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 102-тармағын бұзу.

14.

Ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің тендерлік (аукциондық) құжаттамада талқылау қорытындысы бойынша тендерлік (аукциондық) құжаттама не тендерлік (аукциондық) құжаттама өзгерген жағдайда, техникалық ерекшеліктің орнына жобалау-сметалық құжаттама (жабдықтардың (тетіктердің, машиналардың) және еңбек ресурстарының негізгі түрлерінің тізбесі) қамтылған кезде, квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы заңнамада көзделмеген біліктілік талаптары мен шарттарын белгілеуі.

1. Тендерлік (аукциондық) құжаттама жобасын алдын ала талқылау хаттамасы ресімделген тендер (аукцион) тәсілімен тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алулар.
2. Алдын ала талқылау хаттамасына сәйкес тендерлік (аукциондық) құжаттама жобасына ескертулер бар.
3. Ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің тендерлік (аукциондық) құжаттама жобасына өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу қорытындылары бойынша Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 22, 35 және 161-тармақтарын, сондай-ақ сатып алуды жүзеге асыру қағидаттарын бұза отырып, тендерлік (аукциондық) құжаттамада біліктілік талаптарын және шарттарын көрсетуі.

Ұйымдастырушының,тапсырыс берушінің тендерлік (аукциондық) құжаттамада мынадай:
1) әлеуетті өнім берушілердің сатып алуға қатысуын шектейтін және негізсіз күрделендіретін;
2) тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алу туралы шарт бойынша міндеттемелерді орындау қажеттілігінен тікелей туындамайтын;
3) әлеуетті өнім берушілер санының шектелуіне әкеліп соғатын, оның ішінде:
- әлеуеттік өнім берушілерге кез келген санмен өлшенбейтін және (немесе) әкімшілендірілмейтін талаптарды белгілейтін;
- тауарлық белгілер, қызмет көрсету белгілері, фирмалық атаулары, патенттері, пайдалы модельдері, өнеркәсіп үлгілері, тауардың шығу орнының атауы және өндірушінің атауы, сондай-ақ сатып алынатын тауардың, жұмыстың, қызметтің жеке әлеуетті өнім берушіге тиесілігін айқындайтын өзге де сипаттамаларды көрсетуді қамтитын; 4) Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 28, 44 және 170-тармақтарын, сондай-ақ сатып алуды жүзеге асыру қағидаттарын бұзатын біліктілік талаптары мен шарттарын көрсетуі.

15.

Бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен сатып алу жүзеге асырылған жағдайдағы заңсыз талаптар.

1. Бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен жарияланған сатып алулар.
2. Сатып алу нысанасы болып тауарлар, жұмыстар, қызметтер табылады.
3. Ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің Сатып алуды жүзеге асыру қағидалардың 22 және 246-тармақтарының бұзылуымен біліктілік талаптары мен шарттарын көрсетуі.

Бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен сатып алу жүзеге асырылған жағдайда біліктілік талаптарын белгілеу.

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Қаржы министрінің
2022 жылғы 12 тамыздағы
№ 818 бұйрыққа
қосымша
Ұлттық әл-ауқат қорының сатып
алуын бақылау жөніндегі
орталықтандырылған қызметті
қоспағанда, сатып алуды
бақылау жөніндегі
орталықтандырылған
қызмет жүзеге асыратын
бақылауды жүргізу
қағидаларына
1-2–қосымша

Бақылау элементтері және бұзушылықтарды жою тәсілдері

Бақылау бағыттары/
элементтері

Деректерді іріктеу үшін тәуекелді басқару жүйесінің өлшемшарттары

Тәуекелдердің бейіні

Бұзушылықтарды жою тәсілдері

Бірінші бағыт

Тендер (аукцион) тәсілімен сатып алулар.
Сатып алулар тендер тәсілімен жүзеге асырылатын тауарлардың, жұмыстардың,
қызметтердің тізбесіне кіретін тауарларды, жұмыстарды, қызметтерді сатып алу.
Егер мынадай талаптар (жеке-жеке):
1) сатып алу сомасы 2 (екі) миллион теңгеден асатын болса;
2) жылдық сатып алу жоспарының Тауарлардың, жұмыстардың, қызметтердің бірыңғай номенклатуралық анықтамалығының атаулары мен кодтары бірдей бірден артық тармағы болса әлеуетті өнім берушіге қол қоюға жолдаған тапсырыс берушінің тікелей жасасу жолымен
сатып алулар туралы шарттың жобасы.
Сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметке шағым түскен сатып алулар.
Тауар биржалары арқылы тәсілімен жоспарланған сатып алулар.

№ 1-бейін
Ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің тендерлік (аукциондық) құжаттамада Қазақстан Республикасының квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алу туралы заңнамасын бұза отырып, біліктілік талаптары мен шарттарын белгілеуі.

1-нұсқа. Тендерлік (аукциондық) құжаттамаға өзгерістер енгізу *.

2-нұсқа. Егер тендерлік (аукциондық) құжаттаманың жобасын алдын ала талқылау жүзеге асырылмаған жағдайда, ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің тендерлік (аукциондық) құжаттаманы бекіту туралы тиісті шешімінің күшін жою*.

№ 3-бейін
Тендер тәсілімен сатып алуды өткізу кезінде лоттарға бөлмеу.

Сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін сатып алудың күшін жою.

№ 8-бейін
Тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау, қызметтерді көрсету мерзімі 15 (он бес) күнтізбелік күннен аз, сондай-ақ, тауарды жеткізуге, оның ішінде оны дайындауға (өндіруге), жеткізуге, жұмысты орындауға, қызметтерді көрсетуге жұмсалатын мерзімнен аз.

Сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін сатып алудың күшін жою.

№ 11-бейін
Сатып алу тәсілін заңсыз қолдану – сатып алу туралы шартты тікелей жасасу жолымен бір көзден алу тәсілі.

Хабарламаға сәйкес жылдық сатып алу жоспарына өзгерістер енгізе отырып, сатып алу шартының жобасын кері қайтарып алу.

№ 12-бейін
Биржалық тауарлар тізбесіне кіретін тауарларды сатып алуды жүзеге асыру тәсілін заңсыз таңдау.

Хабарламаға сәйкес сатып алудың жылдық жоспарына өзгерістер енгізу *.

Екінші бағыт

Тендер (аукцион) тәсілімен сатып алу.

№ 2-бейін
Тендерлік (аукциондық) құжаттаманың жобасына алдын ала талқылау хаттамасында тиісті ескертулер болған кезде ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің Қазақстан Республикасының квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алу туралы заңнамасын бұза отырып, тендерлік (аукциондық) құжаттаманы бекітуі.

Сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін сатып алудың күшін жою.

№ 14-бейін
Талқылау қорытындысы бойынша тендерлік (аукциондық) құжаттама өзгерген не тендерлік (аукциондық) құжаттамада техникалық ерекшеліктің орнына жобалау-сметалық құжаттама (жабдықтардың (тетіктердің, машиналардың) және еңбек ресурстарының негізгі түрлерінің тізбесі) болған жағдайда, ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің тендерлік (аукциондық) құжаттамада Қазақстан Республикасының квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алу туралы заңнамасында көзделмеген біліктілік талаптары мен шарттарын белгілеуі.

Сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін сатып алудың күшін жою.

Үшінші бағыт

Тендер (аукцион) тәсілімен сомасы 300 (үш жүз) миллион теңгеден асатын сатып алулар және (немесе) тиісті тендерге (аукционға) қатысуға өтінім берген әлеуетті өнім берушілердің шағымдары келіп түскен тендер (аукцион) тәсілімен сатып алу.

№ 4-бейін
Әлеуетті өнім берушінің құқықтары мен заңды мүдделерін бұза отырып, оны қабылдамауға әкеп соққан шешімді қабылдау.

Алдын ала рұқсат беру хаттамасын хабарламаға сәйкес келтіру *.

№ 5-бейін
Қазақстан Республикасының квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алу туралы заңнамасын бұза отырып әлеуетті өнім берушіге рұқсат беру туралы шешім қабылдау.

Алдын ала рұқсат беру хаттамасын хабарламаға сәйкес келтіру *.

№ 7-бейін
Алдын ала рұқсат беру хаттамасында тендерлік (аукциондық) өтінімдерді қабылдамаудың егжей-тегжейлі себептерін көрсетпеу.

1-нұсқа. Алдын ала рұқсат беру хаттамасын хабарламаға сәйкес келтіру *.

2-нұсқа. Егер тендерлік (аукциондық) құжаттаманың жобасын алдын ала талқылау жүзеге асырылмаған жағдайда, ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің тендерлік (аукциондық) құжаттаманы бекіту туралы тиісті шешімінің күшін жою*.

№ 13-бейін
Әлеуетті өнім берушілердің өтінімдерін, оларға өз өтінімдерін сәйкес келтіру құқығын бермейтін негіздер бойынша заңсыз қабылдамау.

1-нұсқа. Алдын ала рұқсат беру хаттамасын хабарламаға сәйкес келтіру*.

2-нұсқа. Сатып алуды ұйымдастырушы, тапсырыс беруші қорытындылар туралы хаттаманы ресімдеген жағдайда, ұйымдастырушының, тапсырыс берушінің тиісті шешімінің күшін жою*.

Төртінші бағыт

Сомасы 300 (үш жүз) миллион теңгеден асатын тендер (аукцион) тәсілімен сатып алулар және (немесе) "Квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алуы туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабында белгіленген мерзімде шағымдар түскен тендер (аукцион) тәсілімен сатып алу.

№ 4-бейін
Әлеуетті өнім берушінің құқықтары мен заңды мүдделерін бұза отырып, оны қабылдамауға әкеп соққан шешім қабылдау.

Сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін сатып алудың күшін жою.

№ 5-бейін
Қазақстан Республикасының квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерін сатып алу туралы заңнамасын бұза отырып, әлеуетті өнім берушіге рұқсат беру туралы шешім қабылдау.

Сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін сатып алудың күшін жою.

№ 6-бейін
Шартты жеңілдіктерді қолданбау немесе заңсыз қолдану.

Қорытынды хаттамасын хабарламаға сәйкес келтіру*.

Бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен сатып алуды бақылау

Лот сомасы 2 (екі) миллион теңгеден асатын бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен сатып алулар және (немесе) сатып алуды бақылау жөніндегі орталықтандырылған қызметке шағымдар келіп түскен сатып алулар.

№ 9-бейін
Бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен сатып алуларды өткізу кезінде лоттарға бөлмеу.

Сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін сатып алудың күшін жою.

№ 10-бейін
Техникалық ерекшелік бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен сатып алуды өткізу кезінде тауар белгілерін, пайдалы модельдерін және басқа да сипаттамаларын көрсетуді қамтиды.

Сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін сатып алудың күшін жою.

№ 15-бейін
Бағалық ұсыныстарды сұрату тәсілімен сатып алуларды жүзеге асырған жағдайдағы заңсыз талаптар.

Сатып алу туралы шарт жасалғанға дейін сатып алудың күшін жою.

Бір көзден алу тәсілімен сатып алуларды бақылау

Егер мынадай шарттар (жеке-жеке):
1) сатып алу сомасы 2 (екі) миллион теңгеден асатын болса;
2) жылдық сатып алу жоспарының Тауарлардың, жұмыстардың, қызметтердің бірыңғай номенклатуралық анықтамалығының бірдей атаулары мен кодтары бар бірден артық тармағы болса тапсырыс берушімен әлеуетті өнім берушіге қол қоюға жолданған тікелей жасасу жолымен сатып алулар туралы шарттың жобасы.
Тауар биржалары арқылы тәсілімен жоспарланған сатып алулар.

№ 11-бейін
Сатып алу тәсілін заңсыз қолдану – сатып алу туралы шартты тікелей жасасу жолымен бір көзден алу тәсілі.

Хабарламаға сәйкес жылдық сатып алу жоспарына өзгерістердің енгізілуімен сатып алулар туралы шарттың жобасын кері қайтарып алу*.

№ 12-бейін
Биржалық тауарлар тізбесіне кіретін тауарларды сатып алуды жүзеге асыру тәсілін заңсыз таңдау.

Хабарламаға сәйкес сатып алудың жылдық жоспарына өзгерістер енгізу*.

      Ескертпе:

      * Хабарлама тапсырылғаннан кейін сатып алулар туралы шарт жасасу кезінде, бұзушылық осындай шартты бұзу (қорытындыларды жою) арқылы жойылады.

О внесении дополнений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2021 года № 1252 "Об утверждении Правил проведения контроля, осуществляемого централизованной службой по контролю за закупками, за исключением централизованной службы по контролю за закупками Фонда национального благосостояния"

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра финансов Республики Казахстан от 12 августа 2022 года № 818. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 августа 2022 года № 29137

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2021 года № 1252 "Об утверждении Правил проведения контроля, осуществляемого централизованной службой по контролю за закупками, за исключением централизованной службы по контролю за закупками Фонда национального благосостояния" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 25489) следующие дополнения:

      в Правилах проведения контроля, осуществляемого централизованной службой по контролю за закупками, за исключением централизованной службы по контролю за закупками Фонда национального благосостояния (далее – Правила), утвержденных указанным приказом:

      дополнить пунктом 10-1 следующего содержания:

      "10-1. Выявление нарушений в ходе проведения контроля осуществляется в соответствии с перечнем профилей рисков контроля, приведенным в приложении 1-1 к настоящим Правилам.";

      дополнить пунктом 12-1 следующего содержания:

      "12-1. Элементы контроля и способы устранения нарушений, указанных в уведомлении, отражены в приложении 1-2 к настоящим Правилам.";

      дополнить приложениями 1-1 и 1-2 согласно приложениям 1 и 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту законодательства государственных закупок и закупок квазигосударственного сектора Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра -
Министр финансов Республики Казахстан
Е. Жамаубаев

  Приложение к приказу
Заместителя Премьер-Министра -
Министра финансов
Республики Казахстан
от 12 августа 2022 года № 818
  Приложение 1-1 к
Правилам проведения контроля,
осуществляемого централизованной
службой по контролю за закупками,
за исключением централизованной
службы по контролю за закупками
Фонда национального благосостояния

Перечень профилей рисков контроля

Наименование профиля риска контроля

Условия выбора данных профиля риска контроля

Нарушения профиля риска контроля

1.

Установление организатором, заказчиком в тендерной (аукционной) документации квалификационных требований и условий, не предусмотренных законодательством о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора.

1. Опубликованные закупки способом тендера (аукциона);
2. Предметом закупок являются товары, работы, услуги;
3. Отражение организатором, заказчиком в тендерной (аукционной) документации квалификационных требований и условий в нарушение требований и условий пунктов 22 - 23 Правил осуществления закупок отдельными субъектами квазигосударственного сектора, за исключением Фонда национального благосостояния и организаций Фонда национального благосостояния утвержденных приказом Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2021 года № 1253 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 25488) (далее – Правила осуществления закупок), а также принципов осуществления закупок.

Отражение организатором, заказчиком в тендерной (аукционной) документации квалификационных требований и условий, которые:
1) ограничивают и необоснованно усложняют участие потенциальных поставщиков в закупках;
2) непосредственно не вытекают из необходимости выполнения обязательств по договору о закупках товаров, работ, услуг;
3) влекут за собой ограничение количества потенциальных поставщиков, в том числе:
- установление любых не измеряемых количественно и (или) не администрируемых требований к потенциальным поставщикам;
- содержание указаний на товарные знаки, знаки обслуживания, фирменные наименования, патенты, полезные модели, промышленные образцы, наименование места происхождения товара и наименование производителя, а также иных характеристик, определяющих принадлежность приобретаемого товара, работы, услуги отдельному потенциальному поставщику;
- нарушение пункта 32 Правил осуществления закупок;
- нарушение принципов осуществления закупок.

2.

Утверждение организатором, заказчиком тендерной (аукционной) документации с нарушением Закона Республики Казахстан "О закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора" (далее – Закон) и Правил осуществления закупок, при наличии соответствующих замечаний в протоколе предварительного обсуждения к проекту тендерной (аукционной) документации.

1. Закупки товаров, работ, услуг, проведенные способом тендера (аукциона), где сформирован протокол предварительного обсуждения.
2. Протокол предварительного обсуждения содержит замечания к проекту тендерной (аукционной) документации.
3. В утвержденной тендерной (аукционной) документации установлены нарушения законодательства о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора, которые указаны в протоколе предварительного обсуждения к проекту тендерной (аукционной) документации.

Нарушение пунктов 69 и 190 Правил осуществления закупок.

3.

Не разделение на лоты при проведении закупок способом тендера.

1. Опубликованные закупки товаров, работ, услуг, проведенные способом тендера;
2. Не разделение на лоты при осуществлении закупок товаров, работ и услуг в случаях, предусмотренных пунктом 6 Правил осуществления закупок.

Нарушение пункта 6 Правил осуществления закупок.

4.

Принятие решения с нарушениями прав и законных интересов потенциального поставщика, повлекшее его отклонение.

1. Закупки товаров, работ, услуг, способом тендера (аукциона), по которым оформлен протокол об итогах.
2. В соответствии с протоколом об итогах комиссией принято решение о признании тендерной (аукционной) заявки потенциального поставщика (поставщика), несоответствующей квалификационным требованиям и требованиям тендерной (аукционной) документации.

Нарушение пунктов 123 и 234 Правил осуществления закупок.

5.

Принятие решения о допуске потенциального поставщика с нарушением законодательства о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора.

1. Закупки товаров, работ, услуг, способом тендера (аукциона), по которым оформлен протокол об итогах.
2. В соответствии с протоколом об итогах комиссией принято решение о признании тендерной (аукционной) заявки потенциального поставщика (поставщика), соответствующей квалификационным требованиям и требованиям тендерной (аукционной) документации.

Нарушение пунктов 123 и 234 Правил осуществления закупок.

6.

Неприменение или неправомерное применение условных скидок.

1. Закупки товаров, работ, услуг способом тендера, по которым оформлен протокол об итогах, при этом они признаны состоявшимися.
2. Обоснованность применения либо не применения тендерной комиссией к тендерному ценовому предложению потенциального поставщика относительного значения критериев, предусмотренных законодательством о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора.

Нарушение пунктов 127-130 Правил осуществления закупок.

7.

Не указание в протоколе предварительного допуска подробных причин отклонения тендерных(аукционных) заявок.

1. Закупки товаров, работ, услуг, проведенные способом тендера (аукциона), где сформирован протокол предварительного допуска.
2. Сформированный и опубликованный протокол предварительного допуска не содержит:
1) перечень потенциальных поставщиков, не соответствующих квалификационным требованиям и требованиям тендерной (аукционной) документации, с подробным описанием причин их отклонения, в том числе с указанием сведений и документов, подтверждающих их несоответствие квалификационным требованиям и требованиям тендерной (аукционной) документации;
2) перечень документов, которые необходимо представить и привести в соответствие с квалификационными требованиями и требованиями тендерной (аукционной) документации потенциальному поставщику посредством веб-портала.

Нарушение пункта 106 Правил осуществления закупок.

8.

Срок поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг менее 15 (пятнадцати) календарных дней, а также менее срока, затрачиваемого на поставку товара, в том числе его изготовление (производство), доставку, выполнение работы, оказание услуги.

1. Закупки товаров, работ, услуг, проведенные способами, предусмотренными пунктом 18 Правил осуществления закупок.
2. Минимальный срок поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг определен менее 15 (пятнадцати) календарных дней, а также менее срока, затрачиваемого на поставку товара, в том числе его изготовление (производство), доставку, выполнение работы, оказание услуги.

Нарушение пункта 339 Правил осуществления закупок.

9.

Не разделение на лоты при проведении закупок способом запроса ценовых предложений.

1. Закупки товаров, работ, услуг, проведенные способом запроса ценовых предложений.
2. Не разделение на лоты при осуществлении закупок товаров, работ и услуг в нарушение пункта 6 Правил осуществления закупок.

Нарушение пункта 6 Правил осуществления закупок.

10.

Техническая спецификация содержит указания на товарные знаки, полезные модели и другие характеристики при проведении закупок способом запроса ценовых предложений.

1. Закупки товаров, работ, услуг, проведенные способом запроса ценовых предложений.
2. В описании закупаемых товаров работ, услуг содержатся указания на товарные знаки, знаки обслуживания, фирменные наименования, патенты, полезные модели, промышленные образцы, наименование места происхождения товара и наименование производителя, а также иных характеристик, определяющих принадлежность приобретаемого товара, работы, услуги отдельному потенциальному поставщику.

Нарушение пункта 250 Правил осуществления закупок.

11.

Неправомерное применение способа закупок – способ из одного источника путем прямого заключения договора о закупках.

1. Проект договора о закупках путем прямого заключения, направлен заказчиком на подписание потенциальному поставщику.
2. Основание для заключения договора о закупках способом из одного источника путем прямого заключения не соответствует требованиям пункта 287 Правил осуществления закупок.

Нарушение пункта 287 Правил осуществления закупок.

12.

Неправомерный выбор способа осуществления закупок товаров, входящих в перечень биржевых товаров.

1. Закупки товаров, проведенные способом через товарные биржи.
2. Наличие закупаемых товаров в перечне биржевых товаров, утвержденных приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 февраля 2015 года № 142 "Об утверждении биржевых товаров" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10587).

Нарушение пунктов 295 и 296 Правил осуществления закупок.

13.

Неправомерное отклонение заявок потенциальных поставщиков по основаниям, которые не предоставляют им право на приведение своих заявок в соответствие.

1. Закупки товаров, работ, услуг, способом тендера (аукциона), по которым оформлен протокол предварительного допуска.
2. В соответствии с протоколом предварительного допуска, комиссией принято решение о признании тендерной (аукционной) заявки потенциального поставщика (поставщика), не соответствующей квалификационным требованиям и требованиям тендерной (аукционной) документации без представления права для приведения заявок на участие в тендере в соответствие.

Нарушение пункта 102 Правил осуществления закупок.

14.

Установление организатором, заказчиком в тендерной (аукционной) документации квалификационных требований и условий, не предусмотренных законодательством о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора, в случае изменений тендерной (аукционной) документации по итогам обсуждения либо в тендерной (аукционной) документации, когда вместо технической спецификации содержится проектно-сметная документация (перечень основных видов оборудования (механизмов, машин) и трудовых ресурсов).

1. Закупки товаров, работ, услуг, способом тендера (аукциона) по которым оформлен протокол предварительного обсуждения проекта тендерной (аукционной) документации.
2. Согласно протоколу предварительного обсуждения имеются замечания к проекту тендерной (аукционной) документации.
3. Отражение организатором, заказчиком в тендерной (аукционной) документации квалификационных требований и условий в нарушение пунктов 22, 35 и 161 Правил осуществления закупок, а также принципов осуществления закупок, по итогам внесения изменений и (или) дополнений в проект тендерной (аукционной) документации.

Отражение организатором, заказчиком в тендерной (аукционной) документации квалификационных требований и условий, которые:
1) ограничивают и необоснованно усложняют участие потенциальных поставщиков в закупках;
2) непосредственно не вытекают из необходимости выполнения обязательств по договору о закупках товаров, работ, услуг;
3) влекут за собой ограничение количества потенциальных поставщиков, в том числе: - установления любых не измеряемых количественно и (или) не администрируемых требований к потенциальным поставщикам; - содержания указаний на товарные знаки, знаки обслуживания, фирменные наименования, патенты, полезные модели, промышленные образцы, наименование места происхождения товара и наименование производителя, а также иных характеристик, определяющих принадлежность приобретаемого товара, работы, услуги отдельному потенциальному поставщику;
4) нарушают пункты 28, 44 и 170 Правил осуществления закупок, а также принципов осуществления закупок.

15.

Неправомерные требования в случае осуществления закупок способом запроса ценовых предложений.

1. Опубликованные закупки способом запроса ценовых предложений.
2. Предметом закупок являются товары, работы, услуги.
3. Отражение организатором, заказчиком квалификационных требований и условий в нарушение пунктов 22 и 246 Правил осуществления закупок.

Установление квалификационных требований в случае осуществления закупок способом запроса ценовых предложений.

  Приложение к приказу
Заместителя Премьер-Министра -
Министра финансов
Республики Казахстан
от 12 августа 2022 года
№ 818
  Приложение 1-2 к
Правилам проведения контроля,
осуществляемого централизованной
службой по контролю за закупками,
за исключением централизованной
службы по контролю за закупками
Фонда национального благосостояния

Элементы контроля и способы устранения нарушений

Направления/
элементы контроля

Критерии системы управления рисками для отбора данных

Профиль рисков

Способы устранения нарушений

Первое направление

Закупки способом тендера (аукциона).
Закупки товаров, работ, услуг, входящих в перечень товаров, работ, услуг по которым закупки осуществляются способом тендера.
Проект договора о закупках путем прямого заключения, направленный заказчиком на подписание потенциальному поставщику, если имеются следующие условия (по отдельности):
1)сумма закупки превышает 2 (два) миллиона тенге;
2)имеется более одного пункта
годового плана закупок с одинаковыми наименованиями и кодами Единого номенклатурного справочника товаров, работ, услуг.
Закупки, по которым в централизованную службу по контролю за закупками поступили жалобы.
Запланированные закупки способом через товарные биржи.

Профиль № 1 Установление организатором, заказчиком в тендерной (аукционной) документации квалификационных требований и условий, в нарушение законодательства Республики Казахстан о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора.

Вариант 1. Внесение изменений в тендерную (аукционную) документацию *.

Вариант 2. Отмена соответствующего решения организатора, заказчика об утверждении тендерной (аукционной) документации в случае, если предварительное обсуждение проекта тендерной (аукционной) документации не осуществляется*.

Профиль № 3
Не разделение на лоты при проведении закупок способом тендера.

Отмена закупки до заключения договора о закупках.

Профиль № 8
Срок поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг менее 15 (пятнадцати) календарных дней, а также менее срока, затрачиваемого на поставку товара, в том числе его изготовление (производство), доставку, выполнение работы, оказание услуги.

Отмена закупки до заключения договора о закупках.

Профиль № 11
Неправомерное применение способа закупок – способ из одного источника путем прямого заключения договора о закупках.

Отзыв проекта договора закупок с внесением изменений в годовой план закупок в соответствии с уведомлением.

Профиль № 12
Неправомерный выбор способа осуществления закупок товаров, входящих в перечень биржевых товаров.

Внесение изменений в годовой план закупок в соответствии с уведомлением*.

Второе направление

Закупки способом тендера (аукциона)

Профиль № 2
Утверждение организатором, заказчиком тендерной (аукционной) документации в нарушение законодательства Республики Казахстан о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора, при наличии соответствующих замечаний в протоколе предварительного обсуждения к проекту тендерной (аукционной) документации.

Отмена закупки до заключения договора о закупках.

Профиль № 14
Установление организатором (заказчиком) в тендерной (аукционной) документации квалификационных требований и условий, не предусмотренных законодательством Республики Казахстан о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора, в случае изменений тендерной (аукционной) документации по итогам обсуждения либо в тендерной (аукционной) документации, когда вместо технической спецификации содержится проектно-сметная документация (перечень основных видов оборудования (механизмов, машин) и трудовых ресурсов).

Отмена закупки до заключения договора о закупках.

Третье направление

Закупки способом тендера (аукциона), сумма которых превышает 300 (триста) миллионов тенге, и (или) закупки способом тендера (аукциона), по которым поступили жалобы потенциальных поставщиков, подавших заявку на участие в соответствующем тендере (аукционе)

Профиль № 4
Принятие решения с нарушением прав и законных интересов потенциального поставщика, повлекшее его отклонение.

Приведение протокола предварительного допуска в соответствие с уведомлением*.

Профиль № 5
Принятие решения о допуске потенциального поставщика с нарушением законодательства Республики Казахстан о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора.

Приведение протокола предварительного допуска в соответствие с уведомлением*.

Профиль № 7
Не указание в протоколе предварительного допуска подробных причин отклонения тендерных (аукционных) заявок.

Вариант 1. Приведение протокола предварительного допуска в соответствие с уведомлением*.

Вариант 2. Отмена соответствующего решения организатора (заказчика) об утверждении тендерной (аукционной) документации в случае, если предварительное обсуждение проекта тендерной (аукционной) документации не осуществляется*.

Профиль № 13
Неправомерное отклонение заявок потенциальных поставщиков по основаниям, которые не предоставляют им право на приведение своих заявок в соответствие.

Вариант 1. Приведение протокола предварительного допуска в соответствие с уведомлением*.

Вариант 2. Отмена соответствующего решения организатора, заказчика в случае оформления организатором, заказчиком закупок протокола об итогах*.

Четвертое направление

Закупки способом тендера (аукциона), сумма которых превышает 300 (триста) миллионов тенге, и (или) закупки способом тендера (аукциона), по которым поступили жалобы в сроки, установленные статьей 16 Закона Республики Казахстан "О закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора".

Профиль № 4
Принятие решения с нарушением прав и законных интересов потенциального поставщика, повлекшее его отклонение.

Отмена закупки до заключения договора о закупках.

Профиль № 5
Принятие решения о допуске потенциального поставщика с нарушением законодательства Республики Казахстан о закупках отдельных субъектов квазигосударственного сектора.

Отмена закупки до заключения договора о закупках.

Профиль № 6
Неприменение или неправомерное применение условных скидок.

Приведение протокола итогов в соответствие с уведомлением*.

Контроль закупок способом запроса ценовых предложений

Закупки способом запроса ценовых предложений, сумма лота которых превышает 2 (два) миллиона тенге, и (или) закупки, по которым в централизованную службу по контролю за закупками поступили жалобы.

Профиль № 9
Не разделение на лоты при проведении закупок способом запроса ценовых предложений.

Отмена закупки до заключения договора о закупках.

Профиль № 10
Техническая спецификация содержит указания на товарные знаки, полезные модели и другие характеристики при проведении закупок способом запроса ценовых предложений.

Отмена закупки до заключения договора о закупках.

Профиль № 15
Неправомерные требования в случае осуществления закупок способом запроса ценовых предложений.

Отмена закупки до заключения договора о закупках.

Контроль закупок способами из одного источника

Проект договора о закупках путем прямого заключения, направленный заказчиком на подписание потенциальному поставщику, если имеются следующие условия (по отдельности):
1) сумма закупки превышает 2 (два) миллиона тенге; 2) имеется более одного пункта годового плана закупок с одинаковыми наименованиями и кодами Единого номенклатурного справочника товаров, работ, услуг.
Запланированные закупки способом через товарные биржи.

Профиль № 11
Неправомерное применение способа закупок – способ из одного источника путем прямого заключения договора о закупках.

Отзыв проекта договора о закупках с внесением изменений в годовой план закупок в соответствии с уведомлением*.

Профиль № 12 Неправомерный выбор способа осуществления закупок товаров, входящих в перечень биржевых товаров.

Внесение изменений в годовой план закупок в соответствии с уведомлением*.

      Примечание:

      *При заключении договора о закупках после вручения уведомления, нарушение устраняется путем расторжения такого договора (с отменой итогов).