Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары іске асыратын білім беру бағдарламаларының тізілімін жүргізу қағидалары, сондай-ақ білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізу және алып тастау негіздерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің м.а. 2022 жылғы 7 қазандағы № 417 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 11 қазанда № 30099 болып тіркелді.

      "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 13) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Оқу-ағарту министрінің 22.06.2023 № 181 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары іске асыратын білім беру бағдарламаларының тізілімін жүргізу қағидалары, сондай-ақ білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізу және алып тастау негіздері бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Техникалық және кәсіптік білім департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуін;

      2) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің
міндетін атқарушы
Ш. Каринова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Мәдениет және спорт министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Оқу-ағарту министрінің м.а.
2022 жылғы 7 қазандағы
№ 417 бұйрығымен
бекітілген

Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары іске асыратын білім беру бағдарламаларының тізілімін жүргізу қағидалары, сондай-ақ білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізу және алып тастау негіздері

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда – ҚР Оқу-ағарту министрінің м.а. 26.04.2023 № 116 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары іске асыратын білім беру бағдарламаларының тізілімін жүргізу қағидалары, сондай-ақ білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізу және алып тастау негіздері (бұдан әрі – Қағидалар) "Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 5-бабының 13) тармақшасына сәйкес әзірленді және техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары іске асыратын білім беру бағдарламаларының тізілімін (бұдан әрі – Тізілім) жүргізу тәртібін, сондай-ақ білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізу және алып тастау негіздерін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 04.05.2024 № 99 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) әкімші - Тізілімді жүргізуді жүзеге асыратын және білім беру саласындағы уәкілетті орган айқындайтын заңды тұлға;

      2) білім беру бағдарламасы (бұдан әрі - ББ) - оқытудың мақсатын, нәтижелері мен мазмұнын, білім беру процесін ұйымдастыруды және оларды іске асыру тәсілдері мен әдістерін, оқыту нәтижелерін бағалау өлшемшарттарын қамтитын білім берудің негізгі сипаттамаларының біртұтас кешені;

      3) өтініш беруші - техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім ББ іске асыратын білім беру ұйымы;

      4) білім беру бағдарламаларының тізілімі – техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары (бұдан әрі-ТжКОББ) әзірлеген ББ тізбесін қамтитын білім беру саласындағы уәкілетті органның ақпараттандыру объектісі.

      3. Тізілімге кіру Интернет желісі арқылы ұсынылады.

      4. Тізілімде қамтылған мәліметтер мүдделі тұлғалардың танысуы үшін ашық және қолжетімді болып табылады.

2-тарау. Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары іске асыратын білім беру бағдарламаларының тізілімін жүргізу тәртібі, сондай-ақ білім беру бағдарламаларының тізіліміне енгізудің және алып тастау негіздері

      5. Тізілімді жүргізуді әкімші электрондық түрде жүзеге асырады.

      6. Тізілімді жүргізу қазақ және орыс тілдерінде жүзеге асырылады.

      7. ББ Тізілімін жүргізу төрт кезеңде жүргізіледі:

      1) білім беру ұйымының Тізілімде электрондық түрде толтыруы:

      - Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес тізілімге енгізуге арналған өтінімдер (бұдан әрі-өтінім);

      - Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес жалпы мәліметтер;

      - Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес құзыреттер тізбесі;

      - Қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес модульдердің (пәндердің) мазмұны мен көлемі;

      2) әкімшінің ББ алғашқы сараптамасын жүргізу, өтініш берушіге пысықтауға жолдау (ескертулер болған жағдайда);

      3) сараптама тобының ББ сараптамасын жүргізуі, өтініш берушіге пысықтауға жолдауы (ескертулер болған жағдайда);

      4) бағдарламаны Тізілімге енгізу немесе әкімшінің өтінімді қабылдамауы.

      8. ББ Тізілімге енгізу үшін өтініш беруші өтінімді және ББ нысандарын оқыту тілінде толтырады және әкімшіге жібереді.

      9. Өтінім келіп түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде әкімші ББ алғашқы сараптамасын жүргізеді, оған мыналар кіреді:

      1) ББ нысандарын толтырудың дұрыстығын тексеру;

      2) білікті жұмысшы кадрларды, орта буын мамандарын, қолданбалы бакалаврларды даярлау бөлігінде Қазақстан Республикасының "Білім туралы" Заңына сәйкестігін бағалау;

      3) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Техникалық және кәсіптік білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкестігін бағалау (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде № 29031 тіркелген);

      4) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 27 қыркүйектегі № 500 бұйрығымен бекітілген Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің мамандықтары мен біліктіліктерінің сыныптауышына сәйкестігін бағалау (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде № 17564 тіркелген);

      5) Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 6 қаңтардағы № 1 бұйрығымен бекітілген Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін жалпы білім беретін пәндер циклінің немесе модулінің үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкестігін бағалау (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізімінде № 31666 тіркелген).

      Әкімші ББ бастапқы сараптамасының нәтижелері бойынша келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) сараптама тобының қарауына жіберілсін;

      2) себебін көрсете отырып, өтініш берушіге пысықтауға (бір реттен артық емес) жіберілсін.

      3) ББ алғашқы сараптамасында бас тартуға негіз анықталған жағдайда алдын ала қабылдаудан бас тарту жіберілсін.

      Әкімші өтініш берушіні одан әрі сараптамадан бас тарту туралы алдын ала шешім туралы, сондай-ақ өтініш берушіні алдын ала шешім бойынша ұстанымын білдіру мүмкіндігін тыңдауды өткізу уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабардар етеді.

      Әкімші өтініш берушіні тыңдау туралы сараптама жүргізу мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын хабардар етеді. Тыңдау Қазақстан Республикасы Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 73-бабының 1-тармағына сәйкес хабарланған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      10. Өтінім беруші ББ пысықтауды әкімші жіберген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүргізеді.

      11. Әкімші пысықталған ББ келіп түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде тексеруді жүргізеді. Ескертулер жойылған кезде ББ әкімшісі сараптама тобына сараптамаға жібереді. Осы Қағидалардың 9 тармағына сәйкес әкімші бұл туралы ескертулерді жоймаған кезде қабылдамайды.

      12. Білім беру бағдарламаларына сараптаманы ТжКОББ мамандықтары бойынша оқу-әдістемелік бірлестіктер ұсынған сараптамалық топтар жүргізеді.

      13. Сараптама тобының құрамына мәлімделінген бағдарлама шеңберінде біліктілік санаты/дәрежесі және кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша біліктілігі бар, білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық актілерді, WorldSkills (Ворлдскилс) стандарттарын және кәсіптік стандарттарды білетін педагог және кадрларды даярлаудың тиісті бағыты бойынша кемінде 3 жыл жұмыс өтілі бар ұйымнан (кәсіпорыннан) маман тартылады.

      "Қауіпсіздік қызметі", "Гигиена және өндірістегі еңбекті қорғау" бейіні бойынша педагогтерді тарту үшін арнайы немесе әскери атақ немесе сыныптық шен талап етіледі.

      Сараптама топтарының құрамы әкімшінің бұйрығымен бекітіледі.

      14. ББ сараптамасын жүргізу үшін әкімші сараптама жүргізудің тәртібі мен өлшемшарттарын әзірлейді және бекітеді.

      15. Сараптама тобы ББ мазмұнын:

      1) ұлттық біліктілік шеңберіне сәйкестігіне;

      2) кәсіптік стандарттарды (бар болса), WorldSkills (Ворлдскилс) кәсіптік стандарттарын (бар болса) қолданылуына;

      3) біліктілік бойынша кәсіби қызметтің кәсіби құзыреттеріне сәйкестігіне;

      4) әрбір модуль/пән бойынша оқыту нәтижелерінің қалыптасатын құзыреттеріне сәйкестігін тексереді.

      16. ББ сараптау нәтижелері бойынша сараптама тобы келесі шешімдердің бірін қабылдайды:

      1) ББ Тізіліміне енгізу үшін ББ мақұлдансын;

      2) ББ пысықтауға жіберілсін (бір реттен артық емес);

      3) бас тарту себебін көрсете отырып, ББ қабылдамаудан бас тартылсын.

      17. ББ мақұлдау туралы сараптама тобының шешімі әкімшіге жіберіледі және сараптама тобынан шешім қабылданған күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірмей Тізілімде орналастырылады.

      18. Сараптама тобының ББ пысықтау туралы шешімі әкімшіге жіберіледі және сараптама тобынан шешім қабылданған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей әкімші өтініш берушіні хабардар етеді.

      Өтініш беруші әкімшіден хабардар етілген күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде ББ пысықтайды және қайта сараптамаға жібереді.

      19. Сараптама тобына өтініш берушіден пысықталған ББ түскен күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірмей анықталған ескертулерді жою мәніне тексеру үшін қайта сараптама жүргізу жүзеге асырылады.

      Егер анықталған ескертулер жойылмаса, сараптама тобы ББ қабылдамау туралы шешім қабылдайды.

      20. ББ қайта сараптамасын жүргізу өтініш берушінің қаражаты есебінен ақылы негізде жүргізіледі.

      21. Өтініш берушінің ББ сараптамасын жүргізуге осы өтініш берушіде еңбек қызметін жүзеге асыратын сарапшы жіберілмейді.

      22. Сараптама тобының оң қорытындысынан кейін ББ тіркеу нөміріне сәйкес QR (Кюар) кодын бере отырып, Тізілімге енгізіледі.

      23. Тізілімдегі ББ жаңартуға жыл сайын жол беріледі. Өтініш беруші құжаттарды жібереді және осы Қағидаларға сәйкес жаңартылған ББ сараптама жүргізеді.

      ББ әкімші келесі жағдайларда сараптама жүргізбей жаңартады:

      1) қолда бар оқыту нәтижелерін және модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша кредиттердің жалпы санын сақтай отырып, модульдің кредиттердегі (пәннің) еңбек сыйымдылығы көлемінің өзгеруі;

      2) модульдер блогы (пәндер циклі) бойынша оқыту нәтижелерінің жалпы санынан оқыту нәтижелерін 25% - дан асырмай өзгерту немесе қосу;

      3) құзыреттердің 25% - дан асырмай өзгертуі;

      4) мәтінді техникалық түзету.

      24. Әкімшінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексімен реттеледі.

      25. ББ Тізілімнен алып тастау әкімші келесі негіздердің бірі болғанда жүргізеді:

      1) Қағидаларға 5-қосымшаға сәйкес өтініш берушінің өтінімдері;

      2) білім беру саласындағы уәкілетті органның ресми ұсынылған ақпараты және (немесе) заңды күшіне енген сот шешімі негізінде өтініш берушіні даярлаудың тиісті бағыты бойынша білім беру қызметімен айналысуға арналған лицензиядан, лицензияға қосымшадан айыру;

      3) бағдарламаның өзектілігін жоғалту (соңғы 3 (үш) жыл ішінде білім алушылар контингентінің болмауы);

      4) өтініш берушінің ББ іске асырудан бас тартуы.

      2) бағдарламаның өзектілігін жоғалту (соңғы 3 (үш) жыл ішінде білім алушылар контингентінің болмауы);

      3) өтініш берушінің ББ іске асырудан бас тартуы.

  Техникалық және кәсіптік,
орта білімнен кейінгі білім
беру ұйымдары іске асыратын
білім беру бағдарламаларының
тізілімін жүргізу қағидаларына,
сондай-ақ білім беру
бағдарламаларының тізіліміне
енгізу және алып
тастау негіздеріне
1-қосымша

      Үлгі

Білім беру бағдарламасын қосуға өтінім

      ____________________________________________________________________________________ (білім беру ұйымының атауы)

      Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру тізіліміне орналастыру және сараптама жүргізу үшін мамандағы_______________________________________________(коды, атауы), біліктілік(тер) ___________________________________________(коды, атауы) бойынша білім беру бағдарламасын жібереді.

      Осы мамандық бойынша лицензияның болуы: бар/жоқ

      Басшы _____________________________________ тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Орындаушы _____________________________________ тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Ұялы телефон _____________________ Электрондық пошта мекенжайы _____________________

  Техникалық және кәсіптік,
орта білімнен кейінгі білім
беру ұйымдары іске асыратын
білім беру бағдарламаларының
тізілімін жүргізу қағидаларына,
сондай-ақ білім беру
бағдарламаларының тізіліміне
енгізу және алып
тастау негіздеріне
2-қосымша

      Үлгі

Жалпы мәліметтер

Өтінімнің түскен күні

...

Өтінімнің нөмірі

...

ББ Тізілімде тіркелген күні

...

ББ тіркеу нөмірі

...

Білім беру бағдарламасының коды

...

Білім беру бағдарламасының жаңартылған күні

...

Өңір

...

ТжКОББ ұйымы

...

Әзірлеуші әріптес (жұмыс беруші)

...

Білім деңгейі

...

Даярлық бағыты

...

Даярлық мамандануы

...

ҰБШ бойынша деңгейі (Ұлттық біліктілік шеңбері)

...

Мамандық коды және атауы

...

Біліктілік(-тер) коды және атауы

...

Білім беру бағдарламасының мақсаты

...

Кәсіптік стандарт (бар болса)

...

WorldSkills (Ворлдскилс) кәсіптік стандарты (бар болса)

...

Оқыту түрі

...

Білім базасы

...

Оқыту тілі

...

Кредиттердің жалпы көлемі

...

Индустриалдық (жұмыс берушілер) кеңес отырысының күні, хаттамасының №

...

Оқу-әдістемелік кеңесі отырысының кеңес отырысының күні, хаттамасының №

...

Білім беру бағдарламасының айрықша ерекшеліктері

...

  Техникалық және кәсіптік,
орта білімнен кейінгі білім
беру ұйымдары іске асыратын
білім беру бағдарламаларының
тізілімін жүргізу қағидаларына,
сондай-ақ білім беру
бағдарламаларының тізіліміне
енгізу және алып
тастау негіздеріне
3-қосымша

      Үлгі

Құзыреттер тізімі

Құзыреттің индексі

Құзыреттің атауы

Қ 1.

...

...

...

  Техникалық және кәсіптік,
орта білімнен кейінгі білім
беру ұйымдары іске асыратын
білім беру бағдарламаларының
тізілімін жүргізу қағидаларына,
сондай-ақ білім беру
бағдарламаларының тізіліміне
енгізу және алып
тастау негіздеріне
4-қосымша

      Үлгі

Модульдердің (пәндердің) мазмұны мен көлемі

      Ескерту. 4-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Оқу-ағарту министрінің 04.05.2024 № 99 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

Модульдер (пәндер)

Модульдердің (пәндердің) қысқаша сипаттамасы

Оқыту нәтижелері

Модульдер (пәндер) бойныша кредиттер саны

Модульдер (пәндер) бойныша сағаттар саны

Құзыреттер индексі

Жалпы білім беретін пәндер модулі/ жалпы білім беретін пәндер

1

ЖБП 1. ...

...

...

...

...

...

...

2

ЖБП 2. ...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

Жалпыға міндетті модульдер /жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер

...

ЖММ 1. (ЖГП 1)...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

ЖММ ... (ӘЭП ...) ...

...

...

...

...

...

...

...


...

...

...

...

...

...

Базалық модульдер/ жалпы кәсіптік пәндер


БМ 1 (ЖКП 1.)













БМ ... (ЖКП…)












Кәсіптік модульдер / арнайы пәндер)

...

КМ 1. (АП 1.)

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

КМ ... (АП ...)

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

Аралық аттестаттау

...

...


...

Қорытынды аттестаттау

...

...


...

Факультативтер

...

...


...

Консультациялар

...

...


...

Өзіндік жұмыс

...

...


  Техникалық және кәсіптік,
орта білімнен кейінгі білім беру
ұйымдары іске асыратын білім
беру бағдарламаларының
тізілімін жүргізу қағидаларына,
сондай-ақ білім беру
бағдарламаларының тізіліміне
енгізу және алып
тастау негіздеріне
5-қосымша

      Үлгі

Білім беру бағдарламасын алып тастауға өтінім

      ____________________________________________________________________________________ (білім беру ұйымының атауы)

      Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру тізілімінен мамандағы _____________________________________ (коды, атауы), біліктілік (тер) _____________________________________(коды, атауы) бойынша білім беру бағдарламасын алып тастауды сұрайды.

      Қосымша:

      Басшы _____________________________________ тегі,аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

      Орындаушы _____________________________________ тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)Ұялы телефон _____________________ Электрондық пошта мекенжайы _____________________


Об утверждении Правил ведения реестра образовательных программ, реализуемых организациями технического и профессионального, послесреднего образования, а также основания включения в реестр образовательных программ и исключения из него

Приказ и.о. Министра просвещения Республики Казахстан от 7 октября 2022 года № 417. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 октября 2022 года № 30099.

      В соответствии с подпунктом 13) статьи 5 Закона Республики Казахстан "Об образовании", ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула – в редакции приказа Министра просвещения РК от 22.06.2023 № 181 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила ведения реестра образовательных программ, реализуемых организациями технического и профессионального, послесреднего образования, а также основания включения в реестр образовательных программ и исключения из него.

      2. Департаменту технического и профессионального образования Министерства просвещения Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства просвещения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа представление в Юридический департамент Министерства просвещения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра просвещения Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
Министра просвещения
Республики Казахстан
Ш. Каринова

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство культуры и спорта
Республики Казахстан

  Утверждены приказом
исполняющего обязанности
Министра просвещения
Республики Казахстан
от 7 октября 2022 года № 417

Правила ведения реестра образовательных программ, реализуемых организациями технического и профессионального, послесреднего образования, а также основания включения в реестр образовательных программ и исключения из него

      Сноска. Правила - в редакции приказа и.о. Министра просвещения РК от 26.04.2023 № 116 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила ведения реестра образовательных программ, реализуемых организациями технического и профессионального, послесреднего образования, а также основания включения в реестр образовательных программ и исключения из него (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 13) статьи 5 Закона Республики Казахстан "Об образовании" и определяют порядок ведения реестра образовательных программ, реализуемых организациями технического и профессионального, послесреднего образования (далее – Реестр), а также основания включения в реестр образовательных программ и исключения из него.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа Министра просвещения РК от 04.05.2024 № 99 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Основные понятия, используемые в настоящих Правилах:

      1) администратор – юридическое лицо, осуществляющее ведение Реестра и определяемое уполномоченным органом в области образования;

      2) образовательная программа (далее – ОП) – единый комплекс основных характеристик образования, включающий цели, результаты и содержание обучения, организацию образовательного процесса, способы и методы их реализации, критерии оценки результатов обучения;

      3) заявитель – организация образования, реализующая ОП технического и профессионального, послесреднего образования;

      4) реестр образовательных программ – объект информатизации уполномоченного органа в области образования, включающая в себя перечень ОП, разработанных организациями технического и профессионального, послесреднего образования (далее – ТиППО).

      3. Доступ в Реестр предоставляется посредством сети Интернет.

      4. Сведения, содержащиеся в Реестре, являются открытыми и доступными для ознакомления заинтересованными лицами.

Глава 2. Порядок ведения реестра образовательных программ, реализуемых организациями технического и профессионального, послесреднего образования, а также основания включения в реестр образовательных программ и исключения из него

      5. Ведение Реестра осуществляется администратором в электронном виде.

      6. Ведение Реестра осуществляется на казахском и русском языках.

      7. Ведение Реестра проводится в четыре этапа:

      1) заполнение организацией образования в электронном виде в Реестре:

      - заявки на включение в Реестр (далее – заявка), согласно приложению 1 к Правилам;

      - общих сведений, согласно приложению 2 к Правилам;

      - перечня компетенций, согласно приложению 3 к Правилам;

      - содержания и объема модулей (дисциплин), согласно приложению 4 к Правилам;

      2) проведение первичной экспертизы ОП администратором, направление на доработку заявителю (при наличии замечаний);

      3) проведение экспертизы ОП экспертной группой, направление на доработку заявителю (при наличии замечаний);

      4) включение программы в Реестр либо отклонение заявки администратором.

      8. Для включения ОП в Реестр заявитель заполняет заявку и формы ОП на языке(-ах) обучения и отправляет администратору.

      9. В течение 10 (десяти) рабочих дней со дня поступления заявки администратор проводит первичную экспертизу ОП, включающую:

      1) проверку корректности заполнения форм ОП;

      2) оценку на соответствие Закону Республики Казахстан "Об образовании" в части подготовки квалифицированных рабочих кадров, специалистов среднего звена, прикладных бакалавров;

      3) оценку на соответствие Государственному общеобязательному стандарту технического и профессионального образования, Государственному общеобязательному стандарту послесреднего образования, утвержденным приказом Министра просвещения Республики Казахстан от 3 августа 2022 года № 348 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 29031);

      4) оценку на соответствие Классификатору специальностей и квалификаций технического и профессионального, послесреднего образования, утвержденному приказом Министра образования и науки от 27 сентября 2018 года № 500 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 17564);

      5) оценку на соответствие Типовым учебным программам цикла или модуля общеобразовательных дисциплин для организаций технического и профессионального, послесреднего образования, утвержденным приказом Министра просвещения Республики Казахстан от 6 января 2023 года № 1 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 31666).

      Администратор по результатам первичной экспертизы ОП выносит одно из следующих решений:

      1) направить на рассмотрение экспертной группе;

      2) направить на доработку заявителю (не более одного раза) с указанием причины.

      3) направить предварительный отказ в случае выявления основания для отказа в первичной экспертизе ОП.

      Администратор уведомляет заявителя о предварительном решении об отказе в дальнейшей экспертизе, а также о времени и месте (способе) проведения заслушивания для предоставления заявителя о возможности выразить позицию по предварительному решению.

      Администратор уведомляет заявителя о заслушивании не менее чем за 3 (три) рабочих дня до завершения срока проведения экспертизы. Заслушивание проводится не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня уведомления в соответствии с пунктом 1 статьи 73 Административного процедурно-процессуального кодекса Республики Казахстан.

      10. Доработка ОП заявителем производится в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня направления администратором.

      11. Администратор проводит проверку доработанной ОП в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня поступления. При устранении замечаний ОП направляется администратором на экспертизу экспертной группе. При не устранении замечаний ОП отклоняется Администратором согласно пункту 9 настоящих Правил.

      12. Экспертиза ОП проводится экспертной группой в течение 15 (пятнадцати) календарных дней со дня поступления от администратора.

      13. В состав экспертной группы привлекается педагог, имеющий квалификационную категорию/степень и квалификацию по соответствующему направлению подготовки кадров, владеющий знаниями нормативно-правовых актов в области образования, стандартов WorldSkills (Ворлдскилс) и профессиональных стандартов, и специалист с организации (предприятия), имеющий стаж работы не менее 3-х лет по соответствующему направлению подготовки кадров, в рамках которой заявлена программа.

      Для привлечения педагогов по направлению "Службы безопасности", "Гигиена и охрана труда на производстве" требуется специальное или воинское звание, или классный чин.

      Состав экспертных групп утверждается приказом администратора.

      14. Для проведения экспертизы ОП администратором разрабатываются и утверждаются порядок и критерии проведения экспертизы ОП.

      15. Экспертная группа проверяет содержание ОП на:

      1) соответствие национальной рамке квалификаций;

      2) применение профессиональных стандартов (при их наличии), профессиональных стандартов WorldSkills (Ворлдскилс) (при их наличии);

      3) соответствие профессиональных компетенций профессиональной деятельности по квалификации;

      4) соответствие результатов обучения по каждому модулю/дисциплине формируемой компетенции.

      16. По результатам экспертизы ОП, экспертная группа принимает одно из следующих решений:

      1) одобрить ОП для внесения в Реестр ОП;

      2) направить ОП на доработку (не более одного раза);

      3) отклонить ОП с указанием причины отказа.

      17. Решение от экспертной группы об одобрении ОП направляется администратору и не позднее 10 (десяти) рабочих дней со дня принятия решения от экспертной группы размещается в Реестре.

      18. Решение от экспертной группы о доработке ОП направляется администратору и не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня принятия решения от экспертной группы, администратор уведомляет заявителя.

       Заявитель дорабатывает и направляет ОП на повторную экспертизу в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня уведомления от администратора.

      19. При поступлении доработанной ОП экспертной группе осуществляется повторное проведение экспертизы не позднее 10 (десяти) рабочих дней со дня поступления ОП от заявителя на предмет устранения выявленных замечаний.

      Если выявленные замечания не устранены, экспертной группой принимается решение отклонить ОП.

      20. Повторная экспертиза ОП проводится на платной основе за счет средств заявителя.

      21. К проведению экспертизы ОП заявителя не допускается эксперт, осуществляющий трудовую деятельность у данного заявителя.

      22. После положительного заключения экспертной группы ОП включается в Реестр с присвоением QR (Кюар) кода согласно регистрационному номеру.

      23. Обновление ОП в Реестре допускается ежегодно. Заявителем направляются документы и проводится экспертиза обновленной ОП в соответствии с настоящими Правилами.

      ОП обновляется администратором без проведения экспертизы при:

      1) изменении объема трудоемкости модуля (дисциплины) в кредитах при сохранении имеющихся результатов обучения и общего количества кредитов по блоку модулей (циклу дисциплин);

      2) изменении или добавлении менее 25 % результатов обучения от общего количества результатов обучения по блоку модулей (циклу дисциплин);

      3) изменении менее 25 % компетенций;

      4) технической корректировке текста.

      24. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) администратора и (или) его должностных лиц регулируется Административным процедурно-процессуальным кодексом Республики Казахстан.

      25. Исключение ОП из Реестра производится администратором при наличии одного из следующих оснований:

      1) заявки заявителя, согласно приложению 5 к Правилам;

      2) лишения лицензии и (или) приложения к лицензии на занятие образовательной деятельностью по соответствующей квалификации заявителя на основе официально представленной информации уполномоченного органа в области образования и (или) вступившего в законную силу решения суда;

      3) утраты актуальности программы (отсутствие контингента обучающихся в течение последних 3 (трех) лет);

      4) отказ заявителя от реализации ОП.

  Приложение 1
к Правилам ведения реестра
образовательных программ,
реализуемых организациями
технического и профессионального,
послесреднего образования,
а также основания включения
в реестр образовательных
программ и исключения из него
  Форма

Заявка на включение образовательной программы

      __________________________________________________________________
(Наименование организации образования)
направляет для проведения экспертизы и размещения в Реестре технического
и профессионального, послесреднего образования образовательную программу
по специальности __________________________________________________
(код, наименование),
квалификации/ям __________________________________________________
(код, наименование).
Наличие лицензии по данной специальности: имеется/не имеется
Руководитель _____________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Исполнитель ______________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Сотовый телефон _____________________
Адрес электронной почты ______________

  Приложение 2
к Правилам ведения реестра
образовательных программ,
реализуемых организациями
технического и профессионального,
послесреднего образования,
а также основания включения
в реестр образовательных
программ и исключения из него
  Форма

Общие сведения

Дата поступления заявки

...

Номер заявки

...

Дата регистрации ОП в Реестре

...

Регистрационный номер ОП

...

Код образовательной программы

...

Дата обновления образовательной программы

...

Регион

...

Организация ТиППО

...

Партнер-разработчик (работодатель)

...

Уровень образования

...

Направление подготовки

...

Специализация подготовки

...

Уровень по НРК (Национальная рамка квалификаций)

...

Код и наименование специальности

...

Код и наименование квалификации(-ий)

...

Цель образовательной программы

...

Профессиональный стандарт (при наличии)

...

Профессиональный стандарт WorldSkills (Ворлдскилс) (при наличии)

...

Форма обучения

...

База образования

...

Язык обучения

...

Общий объем кредитов

...

Дата, № протокола заседания Индустриального совета (совета работодателей)


Дата, № протокола заседания учебно-методического совета


Отличительные особенности образовательной программы


  Приложение 3
к Правилам ведения реестра
образовательных программ,
реализуемых организациями
технического и профессионального,
послесреднего образования,
а также основания включения
в реестр образовательных
программ и исключения из него
  Форма

Перечень компетенций

Индекс компетенции

Наименование компетенции

К 1.

...

...

...

  Приложение 4
к Правилам ведения реестра
образовательных программ,
реализуемых организациями
технического и профессионального,
послесреднего образования,
а также основания включения
в реестр образовательных
программ и исключения из него
  Форма

Содержание и объем модулей (дисциплин)

      Сноска. Приложение 4 - в редакции приказа Министра просвещения РК от 04.05.2024 № 99 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Модули (дисциплины)

Краткое описание модулей (дисциплин)

Результаты обучения

Количество кредитов по модулю (дисциплине)

Количество часов по модулю (дисциплине)

Индекс компетенции

Модуль общеобразовательных дисциплин/общеобразовательные дисциплины

1

ООД 1. ...

...

...

...

...

...

...

2

ООД 2. ...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

Общеобязательные модули/общегуманитарные и социально-экономические дисциплины

...

ОМ 1. (ОГД 1.)

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

ОМ ... (СЭД ...)

...

...

...

...

...

...

...


...

...

...

...

...

...

Базовые модули/общепрофессиональные дисциплины


БМ 1 (ОПД 1.)













БМ ... (ОПД…)












Профессиональные модули/специальные дисциплины

...

ПМ 1. (СД 1.)

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

ПМ ... (СД ...)

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

Промежуточная аттестация

...

...


...

Итоговая аттестация

...

...


...

Факультативные занятия

...

...


...

Консультации

...

...


...

Самостоятельная работа

...

...


  Приложение 5
к Правилам ведения реестра
образовательных программ,
реализуемых организациями
технического и профессионального,
послесреднего образования,
а также основания включения
в реестр образовательных
программ и исключения из него
  Форма

Заявка на исключение образовательной программы

      __________________________________________________________________________
(Наименование организации образования) просит исключить из Реестра технического
и профессионального, послесреднего образования образовательную программу
по специальности __________________________________________________________
(код, наименование),
квалификации/ям __________________________________________________________
(код, наименование).
Приложение:
Руководитель _____________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Исполнитель ______________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Сотовый телефон __________________________________________________________
Адрес электронной почты ___________________________________________________