Арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастырудың ережесі мен әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 30 маусымдағы № 281 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 30 маусымда № 32987 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.01.2025 қолданысқа енгізіледі

      Қазақстан Республикасының Әлеуметтік кодексінің 12 бабының 5-тармақшасының отыз бірінші абзацына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Мыналар:

      1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес көрсетілетін арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастыру ережелері;

      2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес көрсетілетін арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастыру әдістемесі бекітілсін.

      2. Әлеуметтік көмек департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің Заң департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көэделген іс шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық 2025 жылы 1 қаңтарда қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары -
Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрі
Т. Дуйсенова

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Қаржы министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Ұлттық экономикалық министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрі
2023 жылғы 30 маусымдағы
№ 281 Бұйрығына
1 қосымша

Арнаулы әлеуметтік қызметтер тарифін қалыптастыру ережесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы арнаулы әлеуметтік қызметтердің тарифтерін қалыптастыру ережесі (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасы Әлеуметтік кодексінің (бұдан әрі -Кодекс) 12-бабы 5) тармағының отыз бірінші абзацына сәйкес әзірленді және мемлекеттік тапсырыс шеңберінде көрсетілетін арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастыру тәртібін айқындайды.

      2. Осы ережесі мен әдістемеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) арнаулы әлеуметтік қызметтер-адамның (отбасының) тыныс-тіршілігін объективті бұзатын және басқа азаматтармен қоғам өміріне қатысуға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған негіздерді еңсеру үшін жағдайларды қамтамасыз ететін қызметтер кешені;

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      2) тармақша жаңа редакцияда көзделген – ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 14.06.2024 № 193 (01.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2) арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілер-арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету жөніндегі мемлекеттік және мемлекеттік емес секторларда жұмыс істейтін жеке және (немесе) заңды тұлғалар;

      3) арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілдік берілген көлемі – уәкілетті мемлекеттік орган бекітетін және арнаулы әлеуметтік қызметтерге мұқтаж деп танылған адамдарға (отбасыларға) бюджет қаражаты есебінен берілетін арнаулы әлеуметтік қызметтердің бірыңғай тізбесі;

      4) арнаулы әлеуметтік көрсетілетін қызметтер ұсынатын ұйымдардың тіркелімі – жергілікті атқарушы органдармен арнаулы әлеуметтік көрсетілетін қызметтер көрсету туралы шарт жасасқан ұйымдардың электрондық тізбесі.

      5) Еңбек ресурстарын дамыту орталығы – Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша уәкілетті мемлекеттік органның жанынан құрылатын, еңбек нарығын ақпараттық-талдамалық жағынан сүйемелдеуді, жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларын, жұмыспен қамту қызметтерін әдіснамалық жағынан қолдауды, әлеуметтік-еңбек саласының бірыңғай ақпараттық жүйесін дамыту мен қолдап отыруды қамтамасыз ететін заңды тұлға;

      6) тариф- арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастыру Әдістеме арқылы есептелген арнаулы әлеуметтік қызметтердің кепілдік берілген көлемінің бірлігінің құны (бұдан әрі -Әдістеме);

      7) тарифтерді қалыптастыру-мемлекеттік тапсырыс шеңберінде көрсетілетін арнаулы әлеуметтік қызметтерге жаңа тарифтерді әзірлеу және бекіту, қолданыстағы тарифтерді қайта қарау және бекіту процесі;

      8) тарифті қайта қарау-арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге арналған тарифтерді әзірлеу, қайта қарау процесінде уәкілетті орган жүзеге асыратын тариф мөлшерін арттыру немесе төмендету;

      3. Арнаулы әлеуметтік қызметтерге арналған тариф қалыптастыру процесі мынадай қағидаттарға негізделеді:

      1) арнаулы әлеуметтік қызметтердің қолжетімділігі – тарифтерді қалыптастыру, сондай-ақ оларды жетілдіру арнаулы әлеуметтік қызметтерге халықтың қолжетімділігін төмендетуге алып келмеуі қажет;

      2) ашықтық – таратылуы шектелген қызметтік ақпаратты қоспағанда, тарифтерді қалыптастыру нәтижелерін міндетті түрде жариялау;

      3) нәтижелілік – Қазақстан Республикасының әлеуметтік қорғау жүйесін дамытудың стратегиялық мақсаттарына, бағыттары мен міндеттеріне қол жеткізуге бағдарланған медициналық көмектің (көрсетілетін қызметтердің) түрлері бойынша тарифтерді қалыптастыру;

      4) шынайылық – тарифтер өлшемдерінің бюджетпен бекітілген (нақтыланған, түзетілген) көрсеткіштерімен және қор активтерінің өлшемдерімен сай болуы;

      5) реттілік – тарифтерді қалыптастыру процесіне қатысатын барлық тұлғалардың қабылданған шешімдерді сақтауы;

      6) негізділік – бекітілген жоспарға сәйкес жаңа тарифтерді әзірлеу және (немесе) қолданыстағы тарифтерді қайта қарау қажеттілігін айқындайтын нормативтік құқықтық актілер мен басқа да құжаттар негізінде тарифтерді қалыптастыру, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бюджет қаражаты пайдалану;

2 тарау. Арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастыру ережесі

      4. Арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастыру үшін жергілікті атқарушы орган ақпаратты жинайды, өңдейді, сақтайды, талдайды және ұсынады.

      5. Арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастыру мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      1) тарифтерді есептеу үшін қаржы-экономикалық және статистикалық ақпаратты жинау;

      2) жұмыс органымен арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілерді іріктеу;

      3) арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілер ұсынған тарифтерді, қаржы-экономикалық қызмет жөніндегі деректерді және статистикалық ақпаратты есептеу және модельдеу;

      4) тариф өлшемдерін қарау, келісу және бекіту.

      6. Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге арналған тарифті есептеу кезінде мынадай жалпы көрсеткіштер пайдаланылады:

      1) "Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдар қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындар қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы"Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 1193 қаулысымен белгіленген базалық лауазымдық жалақысы (бұдан әрі – БҚБ);

      2) "Медициналық-әлеуметтік мекемелерде, оңалту орталықтарында, мүгедек балаларға арналған оқу орындарында, аумақтық әлеуметтік қызмет көрсету орталықтарында, күндізгі болу бөлімшелерінде , әлеуметтік бейімдеу орталықтарында қызмет көрсететін адамдар үшін заттай тамақтану нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 қарашадағы № 896 бұйрығымен бекітілген тамақтану нормалары (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12828 болып тіркелді);

      3) арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуге тәулігіне сағат саны;

      4) Кодекстін 12 бабының 5) тармақшасының бесінші азат жолына сәйкес жұмсақ мүкәммалды сатып алу нормалары;

      7. Тарифтерді қайта қарауға жартыжылдықта бір реттен артық емес жағдайларда жол беріледі келесіде:

      1) арнаулы әлеуметтік қызметтердің жаңа түрлерін көздейтін нормативтік құқықтық актілерді қабылдау немесе арнаулы әлеуметтік қызметтерге ақы төлеу әдістерін жетілдіру;

      2) халықты әлеуметтік қорғау саласында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарын жетілдіру.

      8. Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілерді іріктеу арнаулы әлеуметтік қызметтер түрлерін және көрсетілетін қызметті алушылар контингентін ескере отырып мынадай өлшемшарттар негізінде жүзеге асырылады:

      1) субъектінің тарифтерді әзірлеу және (немесе) қайта қарау жоспарланған арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетуі;

      2) аумақтық тиесілілігі үш түрлі облыстың (республикалық маңызы бар қалалардың және астананың) біреуі бойынша кемінде үш субъектіні іріктеу жолымен;

      3) қызметтер көрсетуге байланысты арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілердің нақты шығындары.

      9. Жергілікті атқарушы орган арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілер тізімін қалыптастырады және уәкілетті органға жібереді.

      10. Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілерінің тізімін уәкілетті орган келіп түскен күннен бастап он жұмыс күні ішінде қарайды.

      11. Жергілікті атқарушы орган арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілерінің тізімі жолданған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде бұл туралы арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілерін еркін нысанда жазбаша түрде хабардар етеді

      12. Субъектілер хабарламаны алған күннен бастап он жұмыс күні ішінде жергілікті атқарушы органға негіздеуші құжаттарды (шарттарды, шот-фактураларды, қаржылық құжаттарды, ішкі құжаттарды) қоса бере отырып, қаржы-экономикалық, статистикалық ақпаратты ұсынады.

      13. Тарифтерді әзірлеу және (немесе) қайта қарау үшін мыналар ұсынылады:

      1) объектінің техникалық паспортының көшірмесі;

      2) штат кестесінің көшірмесі;

      3) осы қағиданың 1-қосымшасына сәйкес бір көрсетілетін қызметті алушыға тікелей нақты шығындар бойынша ақпарат ;

      4) төсек-орын туралы ақпарат;

      5) осы қағиданың 2-қосымшасына сәйкес дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың қорлары туралы ақпарат;

      6) осы қағиданың 3-қосымшасына сәйкес функционалдық міндеттеріне сәйкес бір қызмет алушыға қызмет көрсетуге жұмсалатын уақыт шығындарының саны туралы ақпарат;

      7) осы қағиданың 4-қосымшасына сәйкес арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетілген көрсетілетін қызметті алушылардың саны туралы ай сайынғы ақпарат;

      8) осы қағиданың 5-қосымшасына сәйкес нақты атқаратын ставкалар туралы ақпарат;

      9) осы қағиданың 6-қосымшасына сәйкес коммуналдық қызметтерге арналған шығыстар және ғимаратты күтіп ұстау жөніндегі шығыстар туралы ақпарат;

      10) осы қағиданың 7-қосымшасына сәйкес негізгі құралдарды жаңартуға арналған шығындар туралы ақпарат.

      14. Жергілікті атқарушы орган осы Қағидалардың 12 және 13-тармақтарында көрсетілген ақпаратты алған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей ұсынылған материалдардың толықтығын тексереді және материалдарды қарауға қабылдағаны туралы еркін нысанда жазбаша түрде арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілеріне хабарлайды немесе пысықтауға қайтарады.

      15. Арнаулы әлеуметтік қызметтер субъектілер хабарлама алған мерзімнен бастап 3 жұмыс күн ішінде кемшіліктерді жояды және негіздеуші құжаттарды қоса бере отырып, қаржы-экономикалық, статистикалық ақпаратты қайтып ұсынады.

      16. Тарифтерді есептеуді және модельдеуді жергілікті атқарушы органы орындайды және ол мынадай іс-шараларды қамтиды:

      1) алынған нәтижелерді есептеулер мен сараптамалар жүргізу;

      2) тарифтерді есептеулер нәтижелерін модельдеу;

      3) тарифтерді қалыптастыру;

      4) тарифтерді модельдеу және есептеу нәтижелерін ұсыну.

      17. Жергілікті атқарушы органы тарифтерді есептеу және модельдеу алдында алынған ақпаратқа олардың Кодекстін 12 бабының 5) тармақшасының бесінші азат жолына сәйкестігі мәніне талдау жасайды.

      18. Тарифтер есептеуді Әдістемеге сәйкес осы Қағидалардың 12, 13-тармақтарында белгіленген талаптарды ескере отырып, арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететің субъекттерден ақпарат алған күннен бастап 6 ай ішінде жергілікті атқарушы орган жүзеге асырады. Тарифтерді есептеу нәтижелерін модельдеу әзірленген және қолданыстағы тарифтердің:

      1) арнаулы әлеуметтік қызметтер тұтыну көлемі;

      2) арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетумен байланысты шығыстар кіреді.

      19. Тарифтерді есептеу нәтижелерін модельдеуді жергілікті атқарушы органы мынадай ақпаратты ескере отырып, тарифтерді есептеу мерзімінде жүзеге асырады:

      1) ағымдағы қаржы жылының алдындағы жыл;

      2) жыл соңына дейін игеруді ескере отырып, ағымдағы қаржы жылын қамтуға тиіс.

      20. Тарифтерді есептеу мен модельдеу нәтижелері бойынша жергілікті атқарушы органы тарифтерді әзірлеу және (немесе) қайта қарау туралы есепті еркін нысанда (бұдан әрі – Есеп) қалыптастырады, ол мыналарды қамтиды;

      1) есептері нәтижелері және алынған деректерді талдау;

      2) есептелген тарифтерді модельдеу нәтижелері;

      3) жаңа қызметті қолданған немесе тарифті ауыстырған жағдайда халықаралық тәжірибені көрсете отырып, тариф түрін таңдау бойынша ұсыныстар;

      4) тарифтер жобасы.

      21. Жергілікті атқарушы органы есепті уәкілетті органның сұрау салуы негізінде уәкілетті органға жібереді.

      22. Уәкілетті орган есепті алған күннен бастап он жұмыс күні ішінде алынған материалдарға сараптама жүргізеді және нысанаға қорытынды қалыптастырады:

      1) тарифтерді есептеу және модельдеу нәтижелерінің осы Қағидалардың және (немесе) Әдістеменің талаптарына сәйкестігі;

      2) халықты әлеуметтік қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының стратегиялық, бағдарламалық құжаттарына сәйкестігі;

      3) тариф түрін таңдау, оның ішінде жаңа тариф түрлерін енгізудің орындылығы;

      4) ұсынылған есептелген тарифтерді енгізуге және қолданыстағы тарифтерді қайта қарауға байланысты қаражатын қосымша бюджет шығыстары мен шығыстарын жүзеге асырудың орындылығы тұрғысынан қарайды.

      23. Жергілікті атқарушы органы уәкілетті органның сұратуы бойынша тарифтерді есептеу мен модельдеуді жүзеге асыруға негіз болған бастапқы құжаттарды ұсынады.

      24. Уәкілетті орган осы Қағидалардың 22-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген негіздер бойынша теріс қорытынды қалыптастырған жағдайда, есеп қорытындыны алған күннен бастап он жұмыс күні ішінде жергілікті атқарушы органына пысықтауға қайтарылады.

      25. Уәкілетті орган пысықталған есепті алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 22 және 23-тармақтарында қарастырылған тәртіпте қайталама қорытынды қалыптастырады.

      26. Уәкілетті органның жаңа тарифтерді енгізу және (немесе) қолданыстағы тарифтерді қайта қарау туралы оң шешімі осы Қағидалардың 3 және 7-тармақтарында белгіленген тарифтерді қалыптастыру қағидаттарын сақтауды ескере отырып, мыналарды:

      1) оларды енгізу мерзімдері;

      2) басқа тарифтерді қайта қарау жөніндегі ұсынымдарды көрсете отырып қабылданады.

      27. Қаржы жылы ішінде тарифтерді қайта қарау кезінде есепте ағымдағы қаржы жылының өткен есепті кезеңдеріндегі нақты орындалуы ескеріле отырып, деректер қолданылады.

      28. Уәкілетті орган жаңа тарифтерді пысықтау және (немесе) қайта қаралған тарифтерді пысықтау туралы шешім қабылдаған жағдайда:

      1) жергілікті атқарушы органы осындай шешім қабылданған күннен бастап, отыз жұмыс күні ішінде жаңа және (немесе) қайта қаралған тарифтерді пысықтауды жүзеге асырады;

      2) уәкілетті орган осы Қағидалардың 21 және 22-тармақтарында көзделген тәртіппен қайта қорытындыны ұсынады.

      28-1. Уәкілетті орган девальвацияны ескере отырып, республикалық бюджетті нақтылауға байланысты қолданыстағы тарифтерді қайта қарау туралы шешім қабылдаған жағдайда жергілікті атқарушы органы қолданыстағы тарифтерді қайта қарауды жүргізеді.

      29. Арнаулы әлеуметтік қызметтерге арналған тарифтерді Кодекстің 142-бабының 2 тармақшасының екінші бағанына сәйкес жергілікті атқарушы органның бекітуіне жатады.

      30. Қабылдануы осы Қағидалардың 29-тармағында көзделген уәкілетті орган актісінің көшірмесі қабылданған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде Еңбек ресурстарын дамыту орталығына, уәкілетті органына жіберіледі. Еңбек ресурстарын дамыту орталығы тиісті ақпаратты алған күннен бастап 10 жұмыс күні ішінде электрондық ақпараттық ресурстарға және халықты әлеуметтік қорғау ақпараттық жүйелеріне енгізеді.

  Арнаулы әлеуметтік қызметтер
тарифтерін қалыптастырудың
ережесіне
1-қосымша

Бір көрсетілетін қызметті алушыға тікелей нақты шығындар бойынша ақпарат

      (тенге/күн)

АӘҚ көрсететін қызметкерлердің еңбекақсын төлеу фонды

Тамақтануға кететін шығындар

Коммуналдық шығындар

Жұмсақ мүкәммәлді сатып алуға кететін шығындар

1





2





3





  Арнаулы әлеуметтік қызметтер
тарифтерін қалыптастырудың
ережесіне
2-қосымша

Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың қорлары туралы ақпарат;

Дәрілік заттар мен медициналық бұйымдардың атауы

Саны
(дана, мл)

Дәрі-дәрмектің бір данасының бағасы

Барлық шығындар











  Арнаулы әлеуметтік қызметтер
тарифтерін қалыптастырудың
ережесіне
3-қосымша

Функционалдық міндеттеріне сәйкес бір қызмет алушыға қызмет көрсетуге жұмсалатын уақыт шығындарының саны туралы ақпарат

Маманның атауы*

Функциональдық міндеттері
**

Бір қызмет алушыға қызмет көрсетуге жұмсалатын уақыт шығындары

Әлеуметтік - тұрмыстық:













Әлеуметтік - медициналық:









Әлеуметтік - психологиялық









Әлеуметтік -педагогикалық









Әлеуметтік - мәдени









Әлеуметтік - еңбек










БАРЛЫҒЫ***



      * - қызметкерлердің тізілімі арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін ұйымдардың қағидаларымен бекітілген минималды стандарттарына сәйкес қалыптастырылады

      ** - Ұйымның қызметкерлерінің функционалдық міндеттері құзырлы мемлекеттік органдармен бекітілген қызметкерлердің үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес болуы тиіс

      *** - барлық көрсетілген мәліметтерге жиынтықты құрайды

  Арнаулы әлеуметтік қызметтер
тарифтерін қалыптастырудың
ережесіне
4-қосымша

Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетілген көрсетілетін қызметті алушылардың саны туралы ай сайынғы ақпарат

      Қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса)

      ________________________________________________________________________

      Туған күні және жылы _____________________________________________________

      Диагнозы _______________________________________________________ ________

      _______________

      бастап ____ _________________ қоса алғандағы кезеңге әзірленген жеке жоспарына

      мониторингі

      Қызмет алушыны қадағалау кезеңі: ____ _______________ бастап ____ ____________

      қоса алғанда

Қызметтер түрлері

Қызмет алушының жай-күйі туралы белгі, оның ішінде

Жеке жұмыс жоспарын түзету туралы шешім (қызмет көрсетудің қандай түрі қайта қаралуға тиіс екенін көрсету)

Мониторинг жүргізу күні

Мониторингті жүзеге асырған маманның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және қолы

оң өзгерістер бар (сипаттап беру) *

өзгерістер жоқ немесе нашарлады (себебін көрсету)

1

2

3

4

5

6

7

1

әлеуметтік-тұрмыстық






2

әлеуметтік-медициналық






3

әлеуметтік-психологиялық






4

әлеуметтік-педагогикалық






5

әлеуметтік-еңбек






6

әлеуметтік-мәдени






7

әлеуметтік-экономикалық






8

әлеуметтік-құқықтық






      Әлеуметтік жұмыс жөніндегі маман ___________ ________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), күні)

      Әлеуметтік жұмыс жөніндегі консультант ** ________________ _________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), күні)

      Ескертпе: * Қызмет алушының:

      - соматикалық, психикалық, эмоционалдық жай-күйінде;

      - қимыл, сенсорлық, танымдық, тіл дамыту, коммуникативтік салаларында;

      - өзіне-өзі қызмет көрсету дағдыларын, әлеуметтік-тұрмыстық және еңбекпен бейімдеу мен әлеуметтендіруді қалыптастырудағы оң өзгерістері белгіленді;

      ** үйде қызмет көрсету ұйымдарымен толтырылады.

  Арнаулы әлеуметтік қызметтер
тарифтерін қалыптастырудың
ережесіне
5-қосымша

Нақты атқаратын бірліктер туралы ақпарат

Қызмет көрсететін қызметкерлердің атауы

Бекітілген штаттық кестеге сәйкес қызметкерлердің саны

Жұмыс жасап жатқан қызметкерлердің нақты саны

1

әлеуметтік-тұрмыстық



2

әлеуметтік-медициналық



3

әлеуметтік-психологиялық



4

әлеуметтік-педагогикалық



5

әлеуметтік-еңбек



6

әлеуметтік-мәдени



7

әлеуметтік-экономикалық



8

әлеуметтік-құқықтық




БАРЛЫҒЫ*



      *- барлық көрсетілген мәліметтер жинақтық ақпаратты қалыптастырады

  Арнаулы әлеуметтік қызметтер
тарифтерін қалыптастырудың
ережесіне
6-қосымша

Коммуналдық қызметтерге арналған шығыстар және ғимаратты күтіп ұстау жөніндегі шығыстар туралы ақпарат

Қызметтердың атауы

Көрсетілген қызметтердің көлемі

Бір қызметтің құны

Қызметалушылардың саны

Коммуналдық қызметтердің барлық шығыны (теңге)

1






2






3






  Арнаулы әлеуметтік қызметтер
тарифтерін қалыптастырудың
ережесіне
7-қосымша

Негізгі құралдарды жаңартуға арналған шығындар туралы ақпарат

Негізгі құралдардың атауы

Тауардың бір данасының құны (теңге)

Тауардың саны

Барлық шығындар (теңге)

1





2





  Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің
орынбасары -
Еңбек және халықты әлеуметтік
қорғау министрі
2023 жылғы 30 маусымдағы
№ 281 Бұйрығына
2-қосымша

Арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастыру әдістемесі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Әдістеме (бұдан әрі -Әдістеме) Кодексінің 12 бабының 5-тармақшасының отыз бірінші абзацына сәйкес әзірленген және арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастыру әдістемесін анықтайды.

      2. Әдістеме жергілікті атқарушы органдардың шешімі бойынша құрылған және арнаулы әлеуметтік қызметтерге мұқтаж адамдарға (отбасыларға) стационар, жартылай стационар, уақытша болу және үйде болу жағдайларында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін ұйымдар көрсететін қызметтерге қолданылмайды.

      3. Осы Әдістемеде мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) арнаулы әлеуметтік қызметтер-адамның (отбасының) тыныс-тіршілігін объективті бұзатын және басқа азаматтармен қоғам өміріне қатысуға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған негіздерді еңсеру үшін жағдайларды қамтамасыз ететін қызметтер кешені;

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      2) тармақша жаңа редакцияда көзделген – ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 14.06.2024 № 193 (01.01.2025 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2) арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін субъектілер-арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету жөніндегі мемлекеттік және мемлекеттік емес секторларда жұмыс істейтін жеке және (немесе) заңды тұлғалар;

      3) коммуналдық қызметтердің шығындары – жылу, электрқуат, ыстық және суық су, кәріз су, байланыс қызметтер шығындары;

      4) тариф-көрсетілетін арнаулы әлеуметтік қызметтердің ақшалай көрінісі.

2-тарау. Арнаулы әлеуметтік қызметтерге тарифтерді қалыптастыру әдістемесі

      4. Арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсететін жеке кәсіпкерлік субъектілері көрсететін арнаулы әлеуметтік қызметтердің құны бір қызмет алушыға күніне есептеледі:

      1) әрбір қызметкердің қызмет көрсетуге жұмсайтын уақытының хронометражы;

      2) әрбір қызметкерге қызмет көрсетуге жұмсалатын уақыт пен штат нормативтерін есептеу;

      3) көрсетілетін қызметтердің әрбір түрі бойынша уақыт шығындарының үлесін есептеу;

      4) қызметтердің әрбір түрі бойынша шығыстарды оларға жұмсалған уақыт үлесін негізге ала отырып есептеу;

      5) қызмет көрсетуге бағытталған негізгі шығыстарды есептеу (қызмет алушыларға қызмет көрсетумен тікелей айналысатын қызметкерлердің жалақысы мен әлеуметтік аударымдары, тамақтану, жұмсақ мүкәммал, медициналық препараттар);

      6) ғимаратты күтіп-ұстауға және күтіп-ұстауға байланысты үстеме шығыстарды есептеу (әкімшілік-шаруашылық персоналдың жалақысы және әлеуметтік аударымдары, коммуналдық қызметтер, ғимарат пен жабдықты күтіп-ұстауға/жөндеуге арналған шығыстар).

      5. Жеке кәсіпкерлік субъектілері көрсететін арнаулы әлеуметтік қызметтердің күніне бір қызмет алушыға құны мынадай формула бойынша жүргізіледі:

      Ткүн= Тнег +Тқос,

      қайда:

      1) Тнег - бір қызмет алушыға қызметтерді көрсетуге тікелей жұмсалатын шығыстар мынадай көрсеткіштерден жинақталады:

      1.1) Tнег= (ЕАнег+Т + M+ЖМ),

      қайда:

      ЕА негізгі-қызмет алушыларға қызмет көрсетумен айналысатын негізгі қызметкерлердің әлеуметтік аударымдарымен еңбекақы төлеуге жұмсалатын шығыстардың орташа есептік сомасы.

      Қызметкердің қызмет көрсетуге жұмсайтын жұмыс уақытының нормасын анықтау үшін мынадай әдістер қолданылады: хронометраж, жұмыс күнінің фотосуреті, қызметкерлердің сауалнамасы. Сондай-ақ алдыңғы кезеңдегі уақыт шығындары туралы статистикалық есептердің деректері, жұмыс уақытының пайдаланылуын бақылау материалдары, сараптамалық бағалау нәтижелері, қызмет көрсетуге басшылар мен қызметкерлердің тәжірибесі пайдаланылады (әрбір қызметкер бойынша есептеледі):

      1.2) ЕА нег= Ф күні * Ж күні,

      қайда

      Ф күні-күніне барлық қызметкерлерге еңбекақы төлеу;

      Ж күні-күнтізбелік айдағы жұмыс күндерінің саны;

      Ф күні келесі формула бойынша есептеледі:

      Ф күні = Ф минут барлық қызметкерлер * Ж күні

      Барлық қызметкерлердің Ф минутына мынадай формула бойынша функционалға сәйкес әрбір қызметкердің көрсетілген қызметтері үшін ақы төлеу негізге алына отырып есептеледі:

      Ф минут = Ф күн * t%,

      қайда:

      Ф күні - қызметкердің бір күндік жалақысы;

      t-қызметкер жұмыс істеген күніне минуттардың жалпы уақыты;

      t1-қызметкердің функционал бойынша бір қызмет алушыға қызмет түрін көрсетуге күніне жұмсайтын минуттарының уақыты қызмет түрін көрсету уақытының хронометражына қарай есептеледі;

      t% - қызметкердің бір қызмет алушыға тәулігіне қызмет түрін көрсетуге жұмсайтын минуттардың үлесі қызметкердің тәулігіне жұмыс істеген минуттарының жалпы санынан t1/ t есептеледі.

      Қызметкердің күніне жалақысын есептеу үшін формула қолданылады:

      Қызметкердің Ф = Ф ай / Ф күн, бұл:

      Ф ай - АӘҚ көрсететін қызметкердің еңбекақы төлеу қоры формула бойынша есептеледі:

      Ф= Ф1+ӘС+ӘС+ӘМСҚ + Э, бұл:

      Ф1 = (БДО*Кт*Тк) + (БДО*Кт*Тк) * Кс +((БДО*Кт*Тк) * Ак)*Эк + N*АЕК+ (БДО*Еқос) +(БДО * Қос), мұндағы:

      НЛЖ - жалақыны есептеу үшін қолданылатын негізгі лауазымдық жалақы;

      Кт – НЛЖ-ға қолданылатын, жұмысшылардың ЛА (тарифтік ставкаларды) есептеу үшін коэффициент;

      Тк- ЛА-ның белгіленген мөлшеріне түзету коэффициенті;

      Ак-ауылдық жерлердегі жұмыс үшін коэффициент;

      Эк - экологиялық апат аймағында жұмыс істегені үшін қосымша ақы. Егер осы қосымша ақы экологиялық апат салдарынан зардап шеккендерді қорғау туралы заңда көзделмесе, онда Дэ 0-ге тең болады;

      N * АЕК - радиациялық тәуекел аумақтарындағы жұмыс үшін қосымша ақы. Егер бұл қосымша ақы ядролық полигонда зардап шеккендерді қорғау туралы заңда көзделмесе, онда N * АЕК 0-ге тең болады;

      Еқос-еңбек жағдайлары үшін қосымша ақы;

      Қос-азаматтық қызметшілер үшін бірыңғай қосымша ақылар мен үстемеақылар.

      Э комп-сауықтыруға арналған біржолғы материалдық көмек

      Э комп = ЛА = (НЛЖ*Кт*Тк) + (НЛЖ*Кт*Тк) * Ак +((НЛЖ*Кт*Тк) * Ак) * Эк

      ӘС-жұмыс берушінің әлеуметтік салық аударымдарының коэффициенті 1,06;

      ӘҚ-жұмыс берушінің әлеуметтік сақтандыру қорына аударымдар коэффициенті 1,035;

      ӘМСҚ-жұмыс берушінің әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына аударымдар коэффициенті -1,03.

      Т-тамақтану нормативтеріне сүйене отырып, күніне бір қызмет алушының тамақтануына жұмсалатын шығын;

      М-күніне бір алушыға іс жүзінде жұмсалатын дәрі-дәрмектердің орташа шығындарына сүйене отырып, күніне бір алушыға арналған дәрі-дәрмектердің шығыны;

      Ж-жұмсақ мүкәммал нормативтеріне сүйене отырып, күніне бір алушы үшін жұмсақ мүкәммалды сатып алуға арналған шығыстар.

      Қызметкердің қызмет көрсетуге жұмсайтын жұмыс уақытының нормасын анықтау үшін мынадай әдістер қолданылады: хронометраж, жұмыс күнінің фотосуреті, қызметкерлердің сауалнамасы. Сондай-ақ алдыңғы кезеңдегі уақыт шығындары туралы статистикалық есептердің деректері, жұмыс уақытының пайдаланылуын бақылау материалдары, сараптамалық бағалау нәтижелері, қызмет көрсетуге басшылар мен қызметкерлердің тәжірибесі пайдаланылады (әрбір қызметкер бойынша есептеледі);

      2) Тқос- арнаулы әлеуметтік қызметтерді көрсететін субъектінің күніне бір қызмет алушыға шығындары келесі көрсеткіштерден жинақталады:

      2.1) Тқос= ЕАәкім+КШ+ ҒШ +ТШ,

      қайда:

      ЕАәкім - ғимарат пен жабдыққа қызмет көрсетумен айналысатын әкімшілік-шаруашылық қызметкерлердің әлеуметтік аударымдарымен еңбекақы төлеуге жұмсалатын шығыстардың орташа есептік сомасы.

      КШ - коммуналдық қызметтерге арналған шығыстар нормативтерін негізге ала отырып, күніне бір қызмет алушыға коммуналдық қызметтердің шығысы;

      ҒШ - күніне бір алушыға есептегенде ғимаратты күтіп-ұстауға және жөндеуге жұмсалатын орташа шығындарға сүйене отырып, ғимаратты күтіп-ұстауға және жөндеуге арналған шығыстар;

      ТШ - күніне бір алушыға есептегенде тауарлар мен қызметтерді сатып алуға жұмсалатын орташа шығындарға сүйене отырып, ғимарат пен жабдықты ұстауға қажетті тауарлар мен қызметтерді сатып алуға арналған шығыстар.

      Ғимарат пен жабдыққа қызмет көрсетумен айналысатын әкімшілік-шаруашылық қызметкерлердің әлеуметтік аударымдарымен еңбекақы төлеуге жұмсалатын шығыстардың орташа есептік сомасы мынадай формула бойынша есептеледі:

      2.2) ЕА әкім = ЕТФ айына / Жкүні / t,

      мұндағы t-күніне жұмыс істеген минуттардың саны.

      Жұмыс уақытының нормасын анықтау үшін әдістер қолданылады: уақытты сақтау, жұмыс күнінің фотосуреті, жұмысшылардың сауалнамасы. Сондай-ақ алдыңғы кезеңдегі уақыт шығындары туралы статистикалық есептердің деректері, жұмыс уақытының пайдаланылуын бақылау материалдары, сараптамалық бағалау нәтижелері, қызмет көрсетуге басшылар мен қызметкерлердің тәжірибесі (әрбір қызметкер бойынша есептеледі) пайдаланылады.

      6. Айына бір қызмет алушыға арнаулы әлеуметтік қызметтердің құны арнаулы әлеуметтік қызметтердің құнын күніне бір қызмет алушыға арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсетілетін айдағы жұмыс күндерінің санына көбейту жолымен есептеледі.

      7. Осы әдістеменің 5-тармағында есептелген бір адамға арнаулы әлеуметтік қызметтердің құны облыстардың (республикалық маңызы бар қалалардың және астананың), аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдары арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету бойынша Мемлекеттік сатып алуды жүргізу үшін бюджеттік өтінім жасау кезінде қолданылады.

Об утверждении правил и методики формирования тарифов на специальные социальные услуги

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 30 июня 2023 года № 281. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 июня 2023 года № 32987.

      Примечание ИЗПИ!
Вводится в действие с 01.01.2025.

      В соответствии с абзацем тридцать первым подпункта 5) статьи 12 Социального Кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) правила формирования тарифов на специальные социальные услуги, согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) методику формирования тарифов на специальные социальные услуги, согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту социальных услуг в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства труда и социальной защиты населения Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие с 1 января 2025 года и подлежит официальному опубликованию.

      Заместитель Премьер-Министра -
Министр труда и социальной защиты
населения Республики Казахстан
Т. Дуйсенова

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство финансов
Республики Казахстан

 

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство Национальной экономики
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Заместитель Премьер-Министра
- Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
от 30 июня 2023 года № 281

Правила формирования тарифов на специальные социальные услуги

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила формирования тарифов на специальные социальные услуги (далее – Правила) разработаны в соответствии с абзацем тридцать первым подпункта 5) статьи 12 Социального кодекса Республики Казахстан (далее - Кодекс) и определяют порядок формирования тарифов на специальные социальные услуги, оказываемые в рамках государственного заказа.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) специальные социальные услуги – комплекс услуг, обеспечивающих лицу (семье) условия для преодоления оснований, объективно нарушающих жизнедеятельность человека и направленных на создание равных с другими гражданами возможностей участия в жизни общества;

      Примечание ИЗПИ!
      Подпункт 2) предусмотрен в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 14.06.2024 № 193 (вводится в действие с 01.01.2025).

      2) субъекты, предоставляющие специальные социальные услуги – физические и (или) юридические лица, занятые в государственном и негосударственном секторах по предоставлению специальных социальных услуг;

      3) гарантированный объем специальных социальных услуг – единый перечень специальных социальных услуг, утверждаемый уполномоченным государственным органом, и предоставляющийся за счет бюджетных средств лицам (семьям), признанным нуждающимися в специальных социальных услугах;

      4) регистр организаций, предоставляющих специальные социальные услуги, – электронный перечень организаций, заключивших договор на оказание специальных социальных услуг с местными исполнительными органами;

      5) Центр развития трудовых ресурсов – юридическое лицо, создаваемое по решению Правительства Республики Казахстан при уполномоченном государственном органе, обеспечивающее информационно-аналитическое сопровождение рынка труда, активных мер содействия занятости, методологическую поддержку служб занятости, развитие и сопровождение единой информационной системы социально-трудовой сферы;

      6) тариф – стоимость единицы гарантированного объема специальных социальных услуг, рассчитанная по Методике формирования тарифов на оказание специальных социальных услуг (далее - Методика);

      7) формирование тарифов – процесс разработки и утверждения новых, пересмотра и утверждения действующих тарифов на специальные социальные услуги, оказываемых в рамках государственного заказа;

      8) пересмотр тарифа – повышение или снижение размера тарифа, осуществляемое уполномоченным органом в процессе разработки, пересмотра тарифов на оказание специальных социальных услуг.

      3. Процесс формирования тарифов на оказание специальных социальных услуг, основывается на принципах:

      1) доступности специальных социальных услуг – формирование тарифов, а также их совершенствование не приводит к ухудшению доступности населения к оказанию специальных социальных услуг;

      2) прозрачности – обязательное опубликование результатов формирования тарифов, за исключением служебной информации ограниченного распространения;

      3) результативности – формирование тарифов на оказание специальных социальных услуг, ориентированных на достижение стратегических целей, направлений и задач развития системы социальной защиты населения Республики Казахстан;

      4) реалистичности – соответствие размеров тарифов с утвержденными (уточненными, скорректированными) показателями бюджета;

      5) последовательности – соблюдение всеми лицами, принимающими участие в процессе формирования тарифов, принятых решений;

      6) обоснованности – формирование тарифов на основе нормативных правовых актов и других документов, определяющих необходимость разработки новых и (или) пересмотр действующих тарифов в соответствии с утвержденным планом, а также использование бюджетных средств в соответствии с законодательством Республики Казахстан;

Глава 2. Порядок формирования тарифов на оказание специальных социальных услуг

      4. Для формирования тарифов на специальные социальные услуги местный исполнительный орган осуществляет сбор, обработку, хранение, анализ и предоставление информации по вопросам тарифообразования.

      5. Формирование тарифов на специальные социальные услуги осуществляется в следующем порядке:

      1) сбор финансово-экономической и статистической информации для расчета тарифов;

      2) отбор субъектов, предоставляющих специальные социальные услуги рабочим органом;

      3) расчет и моделирование тарифов на основе предоставленных субъектами, предоставляющими специальные социальные услуги, данных по финансово-экономической деятельности и статистической информации;

      4) рассмотрение, согласование и утверждение размера тарифов.

      6. При расчете тарифа на оказание гарантированного объема специальных социальных услуг используются следующие общие показатели:

      1) базовый должностной оклад (далее – БДО), установленный постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2015 года № 1193 "О системе оплаты труда гражданских служащих, работников организаций, содержащихся за счет средств государственного бюджета, работников казенных предприятий";

      2) нормы питания, утвержденные Приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 27 ноября 2015 года № 896 "Об утверждении натуральных норм питания для лиц, обслуживающихся в медико-социальных учреждениях, реабилитационных центрах, учебных заведениях для детей с инвалидностью, территориальных центров социального обслуживания, отделениях дневного пребывания, центрах социальной адаптации" (Зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12828);

      3) количество часов в день на оказание специальных социальных услуг;

      4) нормы приобретения мягкого инвентаря, в соответствие с абзацем пятым подпункта 5) статьи 12 Кодекса.

      7. Пересмотр тарифов допускается не чаще одного раза в полугодие в случаях:

      1) принятия нормативных правовых актов, предусматривающих новые виды специальных социальных услуг или совершенствование методов оплаты за специальные социальные услуги;

      2) совершенствования стандартов оказания специальных социальных услуг в области социальной защиты населения.

      8. Отбор субъектов, предоставляющих специальные социальные услуги, осуществляется с учетом видов специальных социальных услуг и контингента услугополучателей на основании следующих критериев:

      1) оказание субъектом специальных социальных услуг, по которым запланированы разработка и (или) пересмотр тарифов;

      2) территориальной принадлежности, путем отбора не менее трех субъектов по одному из трех различных областей (городов республиканского значения и столицы);

      3) фактических затрат субъектов, предоставляющих специальные социальные услуги, связанных с оказанием услуг.

      9. Местный исполнительный орган формирует список субъектов, предоставляющих специальные социальные услуги и отправляет в уполномоченный орган.

      10. Список субъектов, предоставляющих специальные социальные услуги, рассматривается уполномоченным органом в течение десяти рабочих дней со дня поступления.

      11. Местный исполнительный орган в течение трех рабочих дней со дня направления перечня субъектов, предоставляющих специальные социальные услуги в письменном виде в произвольной форме уведомляет об этом субъекты, предоставляющих специальные социальные услуги.

      12. Субъекты в течение десяти рабочих дней со дня получения уведомления предоставляют местному исполнительному органу финансово-экономическую, статистическую информации с приложением обосновывающих документов (договора, счета-фактуры, финансовые документы, внутренние документы).

      13. Для разработки и (или) пересмотра тарифов предоставляются:

      1) копия технического паспорта объекта;

      2) копия штатного расписания;

      3) информация по прямым фактическим затратам на одного услугополучателя согласно приложения 1 к настоящим правилам;

      4) информация о койко-местах;

      5) информация о запасов лекарственных средств и медицинских изделий согласно приложения 2 к настоящим правилам;

      6) информация о количестве затрат времени на оказание услуги одному получателю услуг, в соответствии с функциональными обязанностями согласно приложения 3 к настоящим правилам;

      7) ежемесячная информация о количестве услугополучателей, которым были оказаны специальные социальные услуг обязанностями согласно приложения 4 к настоящим правилам;

      8) информация о фактически занимаемых ставках обязанностями согласно приложения 5 к настоящим правилам;

      9) информация о расходах на коммунальные услуги и расходы по содержанию здания обязанностями согласно приложения 6 к настоящим правилам;

      10) информация о затратах на обновление основных средств обязанностями согласно приложения 7 к настоящим правилам.

      14. Местный исполнительный орган не позднее десяти рабочих дней со дня получения информации, указанной в пунктах 12 и 13 настоящих Правил, проверяет полноту представленных материалов и в письменном виде в произвольной форме уведомляет субъекты о принятии материалов к рассмотрению или возвращает на доработку.

      15. Субъекты в течение 3 рабочих дней устраняют замечания и направляют повторно финансово-экономическую, статистическую информации с приложением обосновывающих документов с момента получения уведомления.

      16. Расчет и моделирование тарифов, выполняется местным исполнительным органом и включает следующие мероприятия:

      1) проведение расчетов и анализ полученных результатов;

      2) моделирование результатов расчета тарифов;

      3) формирование тарифов;

      4) подведение результатов расчета и моделирования тарифов.

      17. Перед расчетом и моделированием тарифов местным исполнительным органом выполняется анализ полученной информации на предмет соответствия абзацу пять подпункта 5) статьи 12 Кодекса.

      18. Расчет тарифов осуществляется местным исполнительным органом в течение 6 месяцев со дня получения от субъектов информации, с учетом требований, установленных пунктами 12, 13 настоящих Правил, в соответствие с Методикой. Моделирование результатов расчета тарифов осуществляется с целью оценки влияния разработанных и действующих тарифов на:

      1) объемы потребления специальных социальных услуг;

      2) расходы, связанные с оказанием специальных социальных услуг.

      19. Моделирование результатов расчета тарифов осуществляется местным исполнительным органом в сроки проведения расчета тарифов с учетом следующей информации:

      1) год, предшествующий текущему финансовому году;

      2) текущий финансовый год с учетом освоения до конца года.

      20. По итогам расчета и моделирования тарифов, местный исполнительный орган формирует в произвольной форме отчет о разработке и (или) пересмотре тарифов (далее – Отчет), включающий:

      1) результаты расчетов и анализ полученных данных;

      2) результаты моделирования рассчитанных тарифов;

      3) предложения по формированию тарифов с указанием международного опыта в случае применения новой услуги или пересмотра тарифов;

      4) проект тарифов.

      21. Отчет направляется местным исполнительным органом в уполномоченный орган на основании запроса уполномоченного органа.

      22. Уполномоченный орган в течение десяти рабочих дней со дня получения Отчета проводит экспертизу полученных материалов и формирует заключение на предмет:

      1) соответствия результатов расчета и моделирования тарифов требованиям настоящих Правил и (или) Методики;

      2) соответствие стратегическим, программным документам Республики Казахстан в области социальной защиты населения;

      3) целесообразности введения нового вида тарифов и необходимости пересмотра тарифов на другие виды специальных социальных услуг;

      4) целесообразности осуществления дополнительных бюджетных расходов и расходов средств в связи с введением предлагаемых рассчитанных и пересмотром действующих тарифов;

      23. Местный исполнительный орган предоставляет первичные документы, на основании которых осуществлялись расчет и моделирование тарифов, по запросу уполномоченного органа.

      24. В случае формирования уполномоченным органом отрицательного заключения по основаниям, предусмотренным подпунктами 1) и 2) пункта 22 настоящих Правил отчет возвращается местному исполнительному органу на доработку в течение десяти рабочих дней со дня получения заключения.

      25. Уполномоченный орган в течение пяти рабочих дней со дня получения доработанного отчета формируют повторное заключение в порядке, предусмотренном пунктами 22 и 23 настоящих Правил.

      26. Положительное решение уполномоченного органа о введении новых и (или) пересмотре действующих тарифов принимается с учетом соблюдения принципов формирования тарифов, установленных пунктами 3 и 7 настоящих Правил с указанием:

      1) сроков их введения;

      2) рекомендаций по пересмотру других тарифов.

      27. При пересмотре тарифов в течение финансового года, в расчете применяются данные с учетом фактического исполнения за прошедшие отчетные периоды текущего финансового года.

      28. В случае принятия уполномоченным органом решения о доработке новых и (или) пересмотре действующих тарифов:

      1) местный исполнительный орган в течение тридцати рабочих дней со дня принятия такого решения осуществляет доработку новых и (или) пересмотр действующих тарифов;

      2) уполномоченный орган предоставляет повторное заключение, в порядке, предусмотренном пунктами 21 и 22 настоящих Правил.

      28-1. В случае принятия уполномоченным органом решения о пересмотре действующих тарифов, связанным с уточнением республиканского бюджета с учетом девальвации, местным исполнительным органом проводится пересмотр действующих тарифов.

      29. Тарифы на специальные социальные услуги подлежат утверждению местным исполнительным органом в соответствии с абзацем вторым пункта 2 статьи 142 Кодекса.

      30. Копия акта местного исполнительного органа, принятие которого предусмотрено пунктом 29 настоящих Правил, направляется Центру развития трудовых ресурсов, уполномоченному органу в течение трех рабочих дней со дня принятия. Центр развития трудовых ресурсов вводит соответствующую информацию в электронные информационные ресурсы и информационные системы социальной защиты населения в течение 10 рабочих дней со дня получения.

  Приложение 1
к Правилам формирования
тарифов на специальные
социальные услуги

Информация по прямым фактическим затратам на одного услугополучателя

      (тенге / день)

Фонд оплаты труда работников, оказывающих ССУ

Расходы на питание

Расходы коммунальных затрат

Расходы на приобретение мягкого инвентаря

1





2





3





  Приложение 2
к Правилам формирования
тарифов на специальные
социальные услуги

Информация о запасах на лекарственные средства и медицинские изделия

Наименование лекарственных средств и медицинских изделий

Кол-во
(штук, мл)

Цена за единицу препарата

Всего расходов











  Приложение 3
к Правилам формирования
тарифов на специальные
социальные услуги

Информация о количестве затрат времени на оказание услуги одному получателю услуг, в соответствии с функциональными обязанностями

Наименование специалиста*

Функциональные обязанности**

Затраты времени на оказание услуг одному получателю (мин)

Социально-бытовые:













Социально-медицинские









Социально-психологические









Социально-педагогические









Социально-культурные





Социально-трудовые






ИТОГО***



      * - перечень специалистов формируется согласно минимальным стандартам оказания специальных социальных услуг в сфере социальной защиты населения;

      ** - функциональные обязанности специалистов организации должны содержать типовые должностные инструкции работников, утвержденные уполномоченными органами

      *** - итог суммирует все указанные данные

  Приложение 4
к Правилам формирования
тарифов на специальные
социальные услуги

Ежемесячная информация о количестве услугополучателей, которым были оказаны специальные социальные услуги

      Фамилия, имя, отчество (при его наличии) получателя услуг

      ___________________________________________________________________________

      Дата и год рождения _________________________________________________________

      Диагноз ____________________________________________________________________

      Мониторинг индивидуального плана, разработанного на период с ______ по _________

      Период наблюдения за получателем услуг: с ________ по ___________

Виды услуг

Отметки о состоянии получателя услуг, в том числе

Решение о корректировке индивидуального плана работы (указать какой вид услуги подлежит пересмотру)

Дата мониторинга

Фамилия, имя, отчество (при его наличии) и подпись специалиста, осуществившего мониторинг

имеются позитивные изменения (описать)*

отсутствуют изменения или имеются ухудшения (указать причины)

1

2

3

4

5

6

7

1

социально-бытовые






2

социально-медицинские






3

социально-психологические






4

социально-педагогические






5

социально-трудовые






6

социально-культурные






7

социально-экономические






8

социально-правовые






      Специалист по социальной работе _________ ________________________________
                                    (подпись)             (Фамилия, имя, отчество
                                                      (при его наличии), дата)

      Консультант по социальной работе** _________ _____________________________
                                    (подпись)       (Фамилия, имя, отчество
                                                (при его наличии), дата)

      Примечание: * Отмечаются позитивные изменения у получателя услуг в:

      - соматическом, психическом, эмоциональном состояниях;

      - двигательной, сенсорной, познавательной, речевой, коммуникативной сферах;

      - формировании навыков самообслуживания, социально-бытовой и трудовой

      адаптации и социализации;

      ** заполняется организациями надомного обслуживания.

  Приложение 5
к Правилам формирования
тарифов на специальные
социальные услуги

Информация о фактически занимаемых ставках

Наименование сотрудников, оказывающих услуги:

Количество сотрудников утвержденному штатному расписанию

Количество фактически работающих сотрудников

1

Социально-бытовые



2

Социально-медицинские



3

Социально-педагогические



4

Социально-психолгические



5

Социально-культурные



6

Социально-трудовые



7

Социально-экономические



8

Социально-правовые




ИТОГО*



      * - Все указенные данные суммируется

  Приложение 6
к Правилам формирования
тарифов на специальные
социальные услуги

Информация о расходах на коммунальные услуги и расходы по содержанию здания

Наименование услуг

Объем затраченных услуг и расходов

Цена за единицу

Количество услугополучателей

Общие затраты на коммунальные услуги и расходы по содержанию здания (тенге)

1






2






3






  Приложение 7
к Правилам формирования
тарифов на специальные
социальные услуги

Информация о затратах на обновление основных средств

Наименование основных средств

Цена за единицу товара (тенге)

Кол-во товара (штук)

Всего сумма (тенге)

1





2





  Приложение 2 к приказу
Заместитель Премьер-Министра
- Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
от 30 июня 2023 года № 281

Методика формирования тарифов на специальные социальные услуги

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящая Методика формирования тарифов на специальные социальные услуги (далее – Методика) разработаны в соответствии с абзацем тридцать первым подпункта 5) статьи 12 Кодекса и определяют методику формирования тарифов на специальные социальные услуги.

      2. Методика не распространяется на услуги, оказываемые организациями, созданными по решению местных исполнительных органов и предоставляющие специальные социальные услуги лицам (семьям), нуждающимся в специальных социальных услугах, в условиях стационара, полустационара, временного пребывания и на дому.

      3. В настоящей Методике используются следующие понятия:

      1) специальные социальные услуги – комплекс услуг, обеспечивающих лицу (семье) условия для преодоления оснований, объективно нарушающих жизнедеятельность человека и направленных на создание равных с другими гражданами возможностей участия в жизни общества;

      Примечание ИЗПИ!
      Подпункт 2) предусмотрен в редакции приказа Министра труда и социальной защиты населения РК от 14.06.2024 № 193 (вводится в действие с 01.01.2025).

      2) субъекты, предоставляющие специальные социальные услуги – физические и (или) юридические лица, занятые в государственном и негосударственном секторах по предоставлению специальных социальных услуг;

      3) тариф – стоимость единицы гарантированного объема специальных социальных услуг, рассчитанная по Методике;

      4) расход коммунальных услуг - расходы на отопление, электроэнергию, горячую и холодную воду, канализационные стоки, услуги связи.

Глава 2. Методика формирования тарифов на специальные социальные услуги

      4. Тариф на специальные социальные услуги, предоставляемые субъектами частного предпринимательства, предоставляющих специальные социальные услуги, на одного получателя услуг в день высчитывается путем:

      1) хронометража времени, затрачиваемого каждым сотрудником на обслуживание;

      2) расчета нормативов штатов и времени, затрачиваемого на обслуживание каждым сотрудником;

      3) расчета доли затрат времени по каждому виду оказываемых услуг;

      4) расчета расходов по каждому виду услуг, исходя из доли затрат времени на них;

      5) расчета основных расходов, направленных на обслуживание (заработная плата и социальные отчисления сотрудников, непосредственно занятого обслуживанием получателей услуг, питание, мягкий инвентарь, медицинские препараты);

      6) расчета накладных расходов, связанных с содержанием и обслуживанием здания (заработная плата и социальные отчисления административно-хозяйственного персонала, коммунальные услуги, расходы на содержание/ремонт здания и оборудования).

      5. Тариф на специальные социальные услуги, предоставляемые субъектами частного предпринимательства, на одного получателя услуг в день производится по следующей формуле:

      Тдень= Т осн +Тнак,

      где:

      1) Тосн – расходы, затрачиваемые непосредственно на обслуживание одного получателя услуг, суммируется из следующих показателей:

      1.1) Тосн= (ЗП осн+П+М+И),

      где:

      ЗП осн – средняя расчетная сумма расходов на оплату труда с социальными отчислениями основных работников, занятых обслуживанием получателей услуг.

      Для определения нормы рабочего времени, затрачиваемого работником на оказание услуги, используются методы: хронометраж, фотография рабочего дня, опросы работников. Также используются данные статистических отчетов о затратах времени за предшествующий период, материалы наблюдений за использованием рабочего времени, результаты экспертных оценок, опыт руководителей и работников на оказание услуги (исчисляется по каждому сотруднику):

      1.2) ЗП осн= Ф день * К день,

      где

      Ф день – оплата труда всех работников в день;

      К день –количество рабочих дней в календарном месяце;

      Ф день рассчитывается по следующей формуле:

      Ф день = Ф минут всех работников * К день

      Ф минут всех работников, исчисляется исходя из оплаты за оказанные услуги каждого сотрудника в соответствие с функционалом по следующей формуле:

      Ф минут = Ф день * t%,

      где:

      Ф день- заработная плата работника за день;

      t – общее время минут в день проработанное работником;

      t1 – время минут, затрачиваемых работником в день на оказание вида услуги одному получателю услуги по функционалу, исчисляется исходя из хронометража времени оказания вида услуг;

      t% -доля минут, затрачиваемая работником на оказание вида услуги одному получателю услуги в день от общего количества проработанных работником минут в день, исчисляется t1/ t.

      Для исчисления заработной платы работника в день используется формула:

      Ф работника = Ф месяц / К день, где:

      Ф месяц –фонд оплаты труда работника, оказывающего ССУ рассчитывается по формуле:

      Ф= Ф1+СН+СС+ФСМС+Э комп, где:

      Ф1 = (БДО*Кт*Кк) + (БДО*Кт*Кк)*Кс +((БДО*Кт*Кк)*Кс)*Дэ + N*МРП+ (БДО*Доу) +(БДО*До), где:

      БДО –базовый должностной оклад, используемый для расчета заработной платы;

      Кт – коэффициент для исчисления ДО (тарифных ставок) рабочих, применяемых к БДО;

      Кк – поправочный коэффициента к установленным размерам ДО;

      Кс- коэффициент за работу в сельской местности;

      Дэ- Доплата за работу в зоне экологического бедствия. В случае если данная доплата не предусматривается Законом о защите пострадавших вследствие экологического бедствия, то Дэ равняется 0;

      N*МРП - Доплата за работу на территориях радиационного риска. В случае если данная доплата не предусматривается Законом о защите пострадавших на ядерном полигоне, то N*МРП равняется 0;

      Доу –доплата за условия труда;

      До- Доплаты и надбавки, единые для гражданских служащих.

      Э комп – единовременная материальная помощь на оздоровление

      Э комп = ДО= (БДО*Кт*Кк) + (БДО*Кт*Кк)*Кс +((БДО*Кт*Кк)*Кс)*Дэ

      СН- коэффициент отчислений работодателя социального налога 1,06;

      СС – коэффициент отчислений работодателя в фонд социального страхования 1,035;

      ФСМС – коэффициент отчислений работодателя в фонд социального медицинского страхования -1,03.

      П - расход на питание одного получателя услуг в день, исходя из нормативов питания;

      М – расход медикаментов на одного получателя в день, исходя из средних затрат медикаментов, фактически расходуемых на одного получателя в день;

      И – расходы на приобретение мягкого инвентаря для одного получателя в день, исходя из нормативов мягкого инвентаря.

      Для определения нормы рабочего времени, затрачиваемого работником на оказание услуги, используются методы: хронометраж, фотография рабочего дня, опросы работников. Также используются данные статистических отчетов о затратах времени за предшествующий период, материалы наблюдений за использованием рабочего времени, результаты экспертных оценок, опыт руководителей и работников на оказание услуги (исчисляется по каждому сотруднику);

      2) Тнак – расходы субъекта, оказывающего специальные социальные услуги на одного получателя услуг в день, суммируется из следующих показателей:

      2.1) Тнак= ЗП адм+КУ+ РЗ +РТ,

      где:

      ЗП адм – средняя расчетная сумма расходов на оплату труда с социальными отчислениями административно-хозяйственных работников, занятых обслуживанием здания и оборудований.

      КУ – расход коммунальных услуг на одного получателя услуг в день, исходя из нормативов расходов на коммунальные услуги;

      РЗ – расходы на содержание и ремонт здания, исходя из средних затрат, затрачиваемых на содержание и ремонт здания в расчете на одного получателя в день;

      РТ – расходы на приобретение товаров и услуг необходимых для содержания здания и оборудования, исходя из средних затрат затрачиваемых на приобретение товаров и услуг в расчете на одного получателя в день.

      Средняя расчетная сумма расходов на оплату труда с социальными отчислениями административно-хозяйственных работников, занятых обслуживанием здания и оборудований высчитывается по следующей формуле:

      2.2) ЗП адм = ФОТ в месяц/Кдней/t,

      где t – кол-во минут проработанных в день.

      Для определения нормы рабочего времени используются методы: хронометраж, фотография рабочего дня, опросы работников. Также используются данные статистических отчетов о затратах времени за предшествующий период, материалы наблюдений за использованием рабочего времени, результаты экспертных оценок, опыт руководителей и работников на оказание услуги (исчисляется по каждому сотруднику).

      6. Стоимость специальных социальных услуг на одного получателя услуг в месяц высчитывается путем умножения стоимости специальных социальных услуг на одного получателя услуг в день на количество рабочих дней в месяце, в котором будут оказаны специальные социальные услуги.

      7. Стоимость специальных социальных услуг на одного человека, рассчитанного пунктом 5 настоящих правил, применяется при составлении бюджетной заявки для проведения местными исполнительными органами областей (городов республиканского значения и столицы), районов (городов областного значения) государственных закупок по предоставлению специальных социальных услуг.