Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2024 жылғы 21 маусымдағы № 385 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 21 маусымда № 34544 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің өзгерістер енгізілетін кейбір бұйрықтарының тізбесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік сатып алу және квазимемлекеттік сектордың сатып алуы заңнамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Қаржы министрі
М. Такиев

  Қазақстан Реcпубликасының
  Қаржы министрі
  2024 жылғы 21 маусымдағы
  № 385 бұйрығымен
  бекітілген

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің өзгерістер енгізілетін кейбір бұйрықтарының тізбесі

      1. "Мемлекеттік сатып алу веб-порталын пайдалану қағидаларын және Мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмысында техникалық іркілістер туындаған жағдайда мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 692 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12671 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік сатып алу веб-порталын пайдалану қағидаларында:

      7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "7. Веб-порталда барлық электрондық құжаттарды және құжаттардың электрондық көшірмелерін жасау, алу және жөнелту уақыты "Электрондық мемлекеттік сатып алу" автоматтандырылған интеграцияланған ақпараттық жүйесінің (бұдан әрі – Жүйе) уақыты бойынша (Астана қаласының жергілікті уақыты бойынша) тіркеледі.";

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмысында техникалық іркілістер туындаған жағдайда мемлекеттік сатып алу веб-порталының жұмыс істеу қағидаларында:

      3 және 4-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Техникалық іркіліс туындаған кезде мынадай іс-шаралар жүргізіледі:

      1) пайдаланушы техникалық іркіліс анықталған күнді және уақытты Астана қаласының уақыты бойынша, сондай-ақ байланыс деректерін және растаушы құжаттарын қоса бере отырып, веб-порталда көрсетілген электрондық пошта арқылы 1 (бір) сағаттан кешіктірмей Байланыс орталығын хабардар етеді.

      Техникалық іркіліс туралы ақпаратты электрондық пошта бойынша жіберу мүмкін болмаған жағдайда пайдаланушы телефон арқылы бір сағаттан кешіктірмей Байланыс орталығын хабардар етеді;

      2) оператор маманы Жүйе жұмысында немесе конфигурациясында стандартты жұмыс істеуге сәйкес келмейтін өзгерістерді тапқан жағдайда, осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша Веб-порталда техникалық іркілістер туындауы туралы пайдаланушылардың өтініштерін есепке алу журналында (бұдан әрі – Есепке алу журналы) техникалық іркілістің туындаған күні мен уақытын тіркейді.

      Байланыс орталығы жүгіну тәсіліне (телефон, электрондық пошта, ресми хаттар, интернет-форум арқылы) байланысты Жүйені пайдаланушылармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді:

      жұмыс күндері – Астана қаласының уақыты бойынша сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін;

      Оператор Байланыс орталығының жұмыс уақытын ұлғайтады, оның ішінде уәкілетті органмен келісім бойынша тәулік бойы қолдауға көшуді жүзеге асырады.

      4. Байланыс орталығының операторы пайдаланушылар мен оператор мамандарының өтініштерін Есепке алу журналына Астана қаласының уақыты бойынша жұмыс уақытында келіп түскен сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде тіркейді.

      Егер техникалық іркіліс туралы пайдаланушының өтініші Астана қаласының уақыты бойынша түскі үзіліс кезінде электрондық пошта бойынша түскен жағдайда, онда оператор хабарламаны түскі үзілістен кейін 30 (отыз) минут ішінде тіркейді.

      Егер техникалық іркіліс туралы пайдаланушының өтініші Астана қаласының уақыты бойынша жұмыстан тыс уақытта электрондық пошта бойынша түскен жағдайда, онда оператор хабарламаны келесі жұмыс күні тіркейді.

      Байланыс орталығының операторлары Есепке алу журналын пайдаланушылардың өтініштерін есепке алу бойынша оператордың ақпараттық жүйесінде электронды түрде жүргізеді.";

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "6. Техникалық іркіліс туралы ақпарат болған кезде оператор Жүйенің техникалық іркіліс фактісін растау немесе теріске шығару мақсатында Астана қаласының уақыты бойынша жұмыс уақытында ақпарат келіп түскен сәттен бастап 2 (екі) сағат ішінде алынған ақпаратқа немесе ұсынылған материалдарға (экран түсірілімдері мен өзге де ұсынылған электрондық құжаттарға) талдау жүргізеді.".

      2. "Мемлекеттік сатып алу саласында тізілімдерді қалыптастырудың және жүргізудің қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 694 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12618 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттік сатып алу саласында тізілімдерді қалыптастырудың және жүргізудің қағидаларында:

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Тапсырыс берушілердің тізіліміне енгізілген тапсырыс беруші туралы мәліметтер "Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасау, құжаттаманы басқару және электрондық құжат айналымы жүйелерін пайдалану қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2023 жылғы 25 тамыздағы № 236 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 33339 болып тіркелген) (бұдан әрі – Электрондық құжат айналымы қағидалары) белгіленген тәртіппен электрондық түрде сақталады.".

      3. "Ұлттық әл-ауқат қорын және Ұлттық әл-ауқат қорының ұйымдарын қоспағанда, квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алу веб-порталдарының жұмыс істеу, оның ішінде веб-порталдар жұмысында техникалық іркілістер туындаған жағдайда жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2021 жылғы 24 қарашадағы № 1216 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 25414 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Ұлттық әл-ауқат қорын және Ұлттық әл-ауқат қорының ұйымдарын қоспағанда, квазимемлекеттік сектордың жекелеген субъектілерінің сатып алу веб-порталдарының жұмыс істеу, оның ішінде веб-порталдар жұмысында техникалық іркілістер туындаған жағдайда жұмыс істеу қағидаларында:

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Веб-порталда барлық электрондық құжаттарды және құжаттардың электрондық көшірмелерін жасау, алу және жөнелту уақыты Астана қаласының жергілікті уақыты бойынша белгіленеді.";

      28 және 29-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "28. Техникалық іркіліс туындаған кезде мынадай іс-шаралар жүргізіледі:

      1) веб-портал пайдаланушысы техникалық іркілісті анықтаудың Астана қаласының уақыты бойынша күні мен уақытын көрсете отырып, веб-порталда көрсетілген электрондық пошта арқылы, сондай-ақ байланыс деректерін және растайтын материалдарды (экрандық суреттер мен өзге де растайтын материалдар) қоса бере отырып, 1 (бір) сағаттан кешіктірмей Байланыс орталығын хабардар етеді.

      Техникалық іркіліс туралы ақпаратты электрондық пошта арқылы жіберу мүмкін болмаған жағдайда, веб-портал пайдаланушысы Байланыс орталығын телефон арқылы бір сағаттан кешіктірмей хабардар етеді;

      2) стандартты жұмыс істеуіне сәйкес келмейтін жұмыста немесе Жүйе конфигурациясында өзгерістер анықталған жағдайда, Оператордың маманы осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша сатып алу веб-порталының туындаған техникалық іркіліс туралы пайдаланушылардың өтініштерін есепке алу журналында (бұдан әрі – Есепке алу журналы) техникалық іркілістердің туындаған күні мен уақытын тіркейді.

      Байланыс орталығы жүгіну тәсіліне байланысты (телефон, электрондық пошта, ресми хаттар, интернет-форум арқылы) Жүйені пайдаланушылармен өзара іс-қимылды:

      Астана қаласының уақыты бойынша жұмыс күндері – сағат 9.00-ден 18:30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін қамтамасыз етеді.

      Оператор уәкілетті органның келісімі бойынша Байланыс орталығының жұмыс уақытын ұлғайтады, оның ішінде тәулік бойы қолдауға көшуді жүзеге асырады.

      29. Байланыс орталығының Операторы пайдаланушылар мен Оператор мамандарының өтініштерін Астана қаласының уақыты бойынша жұмыс уақытына түскен сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде Есепке алу журналында тіркейді.

      Егер пайдаланушының техникалық іркіліс туралы өтініші Астана қаласының уақыты бойынша түскі үзіліс кезінде электрондық пошта арқылы келіп түскен жағдайда, Оператор өтінішті түскі үзілістен кейін 30 (отыз) минут ішінде тіркейді.

      Егер пайдаланушының техникалық іркіліс туралы өтініші Астана қаласының уақыты бойынша жұмыс уақытынан тыс уақытта электрондық пошта арқылы келіп түскен жағдайда, оператор өтінішті келесі жұмыс күні тіркейді.

      Есепке алу журналын Байланыс орталығының Операторлары пайдаланушылардың өтініштерін есепке алу жөніндегі Оператордың ақпараттық жүйесінде электрондық түрде жүргізеді.";

      31-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "31. Техникалық іркіліс туралы ақпарат болған кезде Оператор Астана қаласының уақыты бойынша жұмыс уақытында ақпараттың келіп түскен сәтінен бастап 2 (екі) сағат ішінде Жүйенің техникалық іркіліс фактісін растау немесе теріске шығару мақсатында алынған ақпаратқа немесе ұсынылған материалдарға (экрандық суреттерге және өзге де ұсынылған материалдарға) талдау жүргізеді.".

О внесении изменений в некоторые приказы Министра финансов Республики Казахстан

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 21 июня 2024 года № 385. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 21 июня 2024 года № 34544

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый перечень некоторых приказов Министра финансов Республики Казахстан, в которые вносятся изменения.

      2. Департаменту законодательства государственных закупок и закупок квазигосударственного сектора Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
М. Такиев

  Утвержден приказом
Қазақстан Реcпубликасының
Қаржы министрі
2024 жылғы 21 маусымдағы
№ 385

Перечень некоторых приказов Министра финансов Республики Казахстан, в которые вносятся изменения

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 692 "Об утверждении Правил использования веб-портала государственных закупок и Правил работы веб-портала государственных закупок в случае возникновения технических сбоев работы веб-портала государственных закупок" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12671) следующие изменения:

      в Правилах использования веб-портала государственных закупок, утвержденных указанным приказом:

      пункт 7 изложить в следующей редакции:

      "7. Время создания, получения и отправки всех электронных документов и электронных копий документов на веб-портале фиксируется по времени автоматизированной интегрированной информационной системы "Электронные государственные закупки" (далее – Система) (по местному времени города Астаны).";

      в Правилах работы веб-портала государственных закупок в случае возникновения технических сбоев работы веб-портала государственных закупок, утвержденных указанным приказом:

      пункты 3 и 4 изложить в следующей редакции:

      "3. При возникновении технического сбоя проводятся следующие мероприятия:

      1) пользователь ставит в известность Контакт-центр не позднее 1 (одного) часа посредством электронной почты, указанной на веб-портале, с указанием даты и времени по времени города Астаны обнаружения технического сбоя, а также контактных данных и приложением подтверждающих документов.

      В случае невозможности отправки по электронной почте информации о техническом сбое пользователь ставит в известность Контакт-центр не позднее одного часа посредством телефона;

      2) специалист оператора в случае обнаружения изменения в работе или в конфигурации Системы, не соответствующие стандартному функционированию, фиксирует дату и время возникновения технического сбоя в Журнале учета обращений пользователей о возникших технических сбоях

      веб-портала (далее – Журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      Контакт-центр обеспечивает взаимодействие с пользователями Системы в зависимости от способа обращения (посредством телефона, электронной почты, официальных писем, интернет-форума):

      в рабочие дни – с 9.00 часов до 18:30 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.30 часов, по времени города Астаны.

      Оператор увеличивает время работы Контакт-центра, в том числе осуществляет переход на круглосуточную поддержку, по согласованию с уполномоченным органом.

      4. Оператор Контакт-центра регистрирует обращения пользователей и специалистов оператора в Журнале учета в течение 30 (тридцати) минут с момента поступления в рабочее время по времени города Астаны.

      В случае, если обращение пользователя о техническом сбое поступает по электронной почте во время обеденного перерыва по времени города Астаны, то оператор регистрирует сообщение в течение 30 (тридцати) минут после обеденного перерыва.

      В случае, если обращение пользователя о техническом сбое поступает по электронной почте вне рабочего времени по времени города Астаны, то оператор регистрирует сообщение на следующий рабочий день.

      Журнал учета ведется операторами Контакт-центра в электронном виде в информационной системе оператора по учету обращений пользователей.";

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      "6. При наличии информации о техническом сбое, оператор в течение 2 (двух) часов с момента поступления информации в рабочее время по времени города Астаны проводит анализ полученной информации или представленных материалов (экранных снимков и иных представленных электронных документов), в целях подтверждения или опровержения наличия факта технического сбоя Системы.".

      2. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 694 "Об утверждении Правил формирования и ведения реестров в сфере государственных закупок" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 12618) следующее изменение:

      в Правилах формирования и ведения реестров в сфере государственных закупок, утвержденных указанным приказом:

      пункт 8 изложить в следующей редакции:

      "8. Сведения о заказчике, включенные в реестр заказчиков, хранятся в электронном виде в порядке, установленном приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 25 августа 2023 года № 236 "Об утверждении Правил документирования, управления документацией и использования систем электронного документооборота в государственных и негосударственных организациях" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 33339) (далее – Правила электронного документооборота).".

      3. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 24 ноября 2021 года № 1216 "Об утверждении Правил работы веб-порталов закупок отдельных субъектов квазигосударственного сектора, за исключением Фонда национального благосостояния и организаций Фонда национального благосостояния, в том числе в случае возникновения технических сбоев в работе веб-порталов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 25414) следующие изменения:

      в Правилах работы веб-порталов закупок отдельных субъектов квазигосударственного сектора, за исключением Фонда национального благосостояния и организаций Фонда национального благосостояния, в том числе в случае возникновения технических сбоев в работе веб-порталов, утвержденных указанным приказом:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Время создания, получения и отправки всех электронных документов и электронных копий документов на веб-портале фиксируется по местному времени города Астаны.";

      пункты 28 и 29 изложить в следующей редакции:

      "28. При возникновении технического сбоя проводятся следующие мероприятия:

      1) пользователь веб-портала ставит в известность Контакт-центр не позднее 1 (одного) часа посредством электронной почты, указанной на

      веб-портале, с указанием даты и времени по времени города Астаны обнаружения технического сбоя, а также контактных данных и приложением подтверждающих материалов, в том числе экранных снимков.

      В случае невозможности отправки по электронной почте информации о техническом сбое пользователь веб-портала ставит в известность Контакт-центр не позднее одного часа посредством телефона;

      2) специалист Оператора в случае обнаружения изменения в работе или в конфигурации Системы, не соответствующего стандартному функционированию, фиксирует дату и время возникновения технического сбоя в Журнале учета обращений пользователей о возникших технических сбоях

      веб-портала закупок (далее – Журнал учета) по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      Контакт-центр обеспечивает взаимодействие с пользователями Системы в зависимости от способа обращения (посредством телефона, электронной почты, официальных писем, интернет-форума):

      в рабочие дни – с 9.00 часов до 18:30 часов, обеденный перерыв с 13.00 до 14.30 часов, по времени города Астаны.

      Оператор увеличивает время работы Контакт-центра, в том числе осуществляет переход на круглосуточную поддержку, по согласованию с уполномоченным органом.

      29. Оператор Контакт-центра регистрирует обращения пользователей и специалистов Оператора в Журнале учета в течение 30 (тридцати) минут с момента поступления в рабочее время по времени города Астаны.

      В случае, если обращение пользователя о техническом сбое поступает по электронной почте во время обеденного перерыва по времени города Астаны, то Оператор регистрирует обращение в течение 30 (тридцати) минут после обеденного перерыва.

      В случае, если обращение пользователя о техническом сбое поступает по электронной почте внерабочее время по времени города Астаны, то Оператор регистрирует обращение на следующий рабочий день.

      Журнал учета ведется Операторами Контакт-центра в электронном виде в информационной системе Оператора по учету обращений пользователей.";

      пункт 31 изложить в следующей редакции:

      "31. При наличии информации о техническом сбое, Оператор в течение 2 (двух) часов с момента поступления информации в рабочее время по времени города Астаны проводит анализ полученной информации или представленных материалов (экранных снимков и иных представленных материалов), в целях подтверждения или опровержения наличия факта технического сбоя Системы.".