БҰЙЫРАМЫН:
1. "Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 8 мамырдағы № 190 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 18657 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:
"Білім туралы" Қазақстан Республикасының Заңына және "Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 19 тамыздағы № 580 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 25) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:";
көрсетілген бұйрықпен бекітілген Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларында:
1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"1. Осы Кешенді тестілеуді өткізу қағидалары (бұдан әрі - Қағидалар) "Білім туралы" Қазақстан Республикасы Заңына, "Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім министрлігінің кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2022 жылғы 19 тамыздағы № 580 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім министрлігі туралы ереженің 15-тармағының 25) тармақшасына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 600 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17650 болып тіркелген) Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларына (бұдан әрі - Үлгілік қағидалар) сәйкес әзірленді және кешенді тестілеуді (бұдан әрі - КТ) өткізу тәртібін айқындайды.";
1) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
"1) ахуалдық орталық – ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті орган айқындайтын ұйымда орналастырылған, онлайн режимде КТ өткізу процесін байқау үшін коммуникация құралдарымен жарақтандырылған зал;";
15) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
"15) электрондық сертификат – Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің "Ұлттық тестілеу орталығы" республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны (бұдан әрі – Ұлттық тестілеу орталығы) сайтында жарияланатын КТ балдарын ресми растайтын үміткердің бірегей деректері бар электрондық құжат (бұдан әрі – сертификат);";
4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"4. КТ-ға қағаз форматта қатысу үшін түсуші желілік ЖЖОКБҰ-ның қабылдау комиссиясы арқылы келесі құжаттарды ұсынады:
1) Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;
2) жоғары білімі туралы құжат (түпнұсқа);
3) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
4) өлшемі 3x4 сантиметр болатын екі фотосурет;
5) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 075-У нысаны бойынша электрондық форматтағы медициналық құжаттама (бұдан әрі – № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрық);
6) тестілеуге қатысу үшін төлем төлегені туралы түбіртек.
3) тармақшада көрсетілген құжат түпнұсқасында және көшірмеcімен бірге ұсынылады, салыстыру жүргізілгеннен кейін түпнұсқалары көрсетілетін қызметті алушыға қайтарылады.
КТ-ға қатысу үшін өтініш берген үміткерлерге ЖЖОКБҰ-ның қабылдау комиссиясы арқылы құжаттардың қабылдануы туралы қолхат (еркін нысанда) беріледі.
Электрондық форматта КТ-ға қатысу үшін түсуші Ұлттық тестілеу орталығының ақпараттық жүйесі арқылы онлайн түрде Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш тапсырады.
Шет тілін меңгергенін растайтын халықаралық сертификаттары және стандартталған GRE (Graduate Record Examinations) (грэдуэйт рекорд экзаменейшен) тестін тапсыру туралы халықаралық сертификаты бар тұлғалар КТ-ға электрондық форматта және республикалық бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беруге арналған конкурсқа қатысу үшін өтініш берген кезде деректерді енгізуі қажет.
Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне (стандарттарына) сәйкес шет тілін (ағылшын) меңгергенін растайтын халықаралық сертификаттары бар тұлғалар Үлгілік қағидалардың 1-2-қосымшасына сәйкес балдарды аудару шкаласына сәйкес өз қалауы бойынша шет тілі блогын тапсырудан босатылады.
Осы тармақта көрсетілген шет тілі блоктары бойынша балдар КТ сертификатында көрсетілмейді.
"Педагогикалық ғылымдар", "Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика", "Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар", "Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары" білім беру салаларының білім беру бағдарламаларының топтарына, сондай-ақ "Гуманитарлық ғылымдар", "Әлеуметтік ғылымдар", "Бизнес және басқару" кадрларын даярлау бағыттарына магистратураға түсетін тұлғалар стандартталған GRE (Graduate Record Examinations) (грэдуэйт рекорд экзаменейшен) тестін тапсыру туралы халықаралық сертификат болған жағдайда, Үлгілік қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес балдарды аудару шкаласына сәйкес қалауы бойынша шет тілі блогынан және қазақ немесе орыс тілінде оқытатын ғылыми-педагогикалық магистратураға КТ оқуға дайындығын айқындауға арналған тест тапсырудан босатылады.
Осы тармақта көрсетілген КТ шет тілі және оқуға дайындығын айқындауға арналған тест блоктары бойынша балдар КТ сертификатында көрсетілмейді.
Ұсынылатын сертификаттардың түпнұсқалығы мен қолданылу мерзімін республикалық бюджет немесе жергілікті бюджет қаражаты есебінен білім беру гранттарын беру жөніндегі конкурсқа өтініш берген кезде немесе ақылы негізде ЖЖОКБҰ-ға қабылданған кезде ЖЖОКБҰ қабылдау комиссиялары тексереді.
Қағаз және (немесе) электрондық форматта КТ-ға қатысу үшін көру, есту, тірек-қимыл аппаратының функциялары бұзылған мүгедектігі бар тұлғалар, қажет болған жағдайда, "Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары – Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2023 жылғы 29 маусымдағы № 260 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 32922 болып тіркелген) (бұдан әрі - Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидалары) мүгедектікті белгілеу туралы құжатты ұсынған кезде КТ өтініш қабылдау бағдарламалық жасақтамасына мүгедектікті белгілеу жөніндегі құжаттарды тіркейді және қосымша:
1) көру, тірек-қимыл аппаратының функциялары бұзылған мүгедектер үшін КТ шеңберінде тапсырылатын пәндердің оқытушысы болып табылмайтын көмекші және (немесе) есту қабілеті бұзылған мүгедектер үшін ымдау тілін білетін маманға;
2) тестілеу тапсыру үшін қосымша уақыт алу қажеттілігін көрсетеді.
Белгілі бір аумақта шектеу іс-шаралары жүзеге асырылған, төтенше жағдай енгізілген, әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайларда осы іс-шаралардың алынуына қарай тікелей білім беру ұйымдарына осы тармақтың 2) және 5) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды ұсынады.";
6, 7-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"6. КТ-ға қатысу үшін өтініштерді қабылдау келесі мерзімдерде:
1) күнтізбелік жылғы 1 маусым мен 8 шілде аралығында;
2) күнтізбелік жылғы 28 қазан мен 10 қараша аралығында жүзеге асырылады.
Тестілеу орны, күні және уақыты туралы ақпарат түсушінің жеке кабинетінде орналастырылады.
7. КТ ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті орган айқындайтын КТӨП базасында немесе ұйымдарда қағаз немесе электрондық форматта жүргізіледі.";
мынадай мазмұндағы 7-1-тармақпен толықтырылсын:
"7-1. Түсушілер Ұлттық тестілеу орталығының дайындаған бағдарламалық қамтамасыз ету көмегімен тестілеу тапсырады.";
8-1-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"8-1. КТ-ны қағаз және (немесе) электрондық форматта өткізу үшін жергілікті жерлерде КТ-ны ұйымдастыру және өткізу жөніндегі өңірлік мемлекеттік комиссиялар құрылады, оларды ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті орган бекітеді.";
11, 12, 13, 14, 15 және 16-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"11. КТ:
1) оқыту қазақ немесе орыс тілдерінде жүргізілетін ғылыми-педагогикалық магистратураға түсушілер үшін: шет тілі (таңдау бойынша ағылшын, неміс, француз) бойынша тесттен, қазақ немесе орыс тілдеріндегі (таңдау бойынша) білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша және оқуға дайындығын анықтауға арналған тесті;
2) оқыту қазақ немесе орыс тілдерінде жүргізілетін бейінді магистратураға түсушілер үшін: қазақ немесе орыс тілдеріндегі (таңдау бойынша) білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тесті;
3) оқыту ағылшын тілінде жүргізілетін бейінді магистратураға түсушілер үшін: ағылшын тілінде білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тесті;
4) шығармашылық дайындықты талап ететін жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларының тобына түсушілер үшін: шет тілі (таңдау бойынша ағылшын, неміс, француз) бойынша тесттен, оқуға дайындығын айқындауға арналған қазақ немесе орыс тілдеріндегі (таңдау бойынша) тесті;
5) араб тілін білуді талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратураға түсушілер үшін: білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тесттен және оқуға дайындығын айқындауға арналған қазақ немесе орыс тілдеріндегі (таңдау бойынша) тесті қамтиды.
Бұл ретте, Үлгілік қағидалардың 14-тармағында көзделген шет тілін меңгергендігін растайтын халықаралық сертификаттардың біреуі бар тұлғаларға шет тілін меңгергендігін растайтын халықаралық сертификаттардың балдарын аудару шкаласына сәйкес балдар есептеледі.
КТ бейінді пәндері көрсетілген жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламалары топтарының тізбесі Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес айқындалады.
12. КТ тест тапсырмаларының саны:
оқыту қазақ немесе орыс тілдерінде жүргізілетін ғылыми-педагогикалық магистратура үшін:
1) шет тілі бойынша тест – 50;
2) оқуға дайындығын айқындауға арналған тест – 30, оның ішінде: сыни ойлау бойынша – 15, талдамалық ойлау бойынша – 15;
3) білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тест – 50, оның ішінде: бірінші бейіндік пән бойынша – 30, екінші бейіндік пән бойынша – 20;
оқыту қазақ немесе орыс немесе ағылшын тілдерінде жүргізілетін бейінді магистратура үшін:
білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тест – 50, оның ішінде: бірінші бейіндік пән бойынша – 30, екінші бейіндік пән бойынша – 20;
шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратураға түсушілер үшін:
1) шет тілі бойынша тест – 50;
2) оқуға дайындығын айқындауға арналған тест – 30, оның ішінде: сыни ойлау бойынша – 15, талдамалық ойлау бойынша – 15;
араб тілін білуді талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратураға түсушілер үшін:
1) оқуға дайындығын айқындауға арналған тест – 30, оның ішінде: сыни ойлау бойынша – 15, талдамалық ойлау бойынша – 15;
2) білім беру бағдарламалары тобының бейіні бойынша тест – 50, оның ішінде: бірінші бейінді пән бойынша – 30, екінші бейінді пән бойынша – 20 балды құрайды.
13. КТ бойынша ең жоғары балл саны:
1) оқыту қазақ немесе орыс тілдерінде жүргізілетін ғылыми-педагогикалық магистратура үшін – 150 балл;
2) оқыту қазақ немесе орыс немесе ағылшын тілдерінде жүргізілетін бейінді магистратура үшін – 70 балл;
3) шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша ғылыми-педагогикалық магистратура үшін – 80 балл;
4) араб тілін білуді талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратура үшін – 100 балды құрайды.
14. КТ-ға:
оқыту қазақ немесе орыс тілдерінде жүргізілетін ғылыми-педагогикалық магистратураға түсушілер үшін – 3 сағат 55 минут;
оқыту қазақ немесе орыс немесе ағылшын тілдерінде жүргізілетін бейінді магистратураға түсушілер үшін – 1 сағат 40 минут;
шығармашылық дайындықты талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша ғылыми-педагогикалық магистратураға түсушілер үшін – 2 сағат 5 минут;
араб тілін білуді талап ететін білім беру бағдарламаларының топтары бойынша магистратураға түсушілер үшін – 2 сағат 40 минут уақыт бөлінеді.
Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға (көру, есту, тірек-қимыл аппараты функциялары бұзылған) тестілеу үшін қосымша 40 минут беріледі.
Медициналық-әлеуметтік сараптама жүргізу қағидаларына сәйкес есту қабілеті бұзылған мүгедектігі бар тұлғаларға мүгедектікті анықтайтын құжатты ұсынған кезде шет тілі бойынша тесттің "Тыңдау" бөлімі мәтіндік форматта беріледі.";
15. КТ-ге қатысу үшін өтініш берген, бірақ рұқсаттамада көрсетілген күні тестілеуге қатыспаған болса, тиісті тест тапсыру тіліне және білім беру бағдарламалары тобының бейініне сәйкес аудиторияда орын болған жағдайда және келесі дәлелді себептер бойынша:
1) денсаулық жағдайы бойынша № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген 025/у немесе 026/у нысаны бойынша еңбекке уақытша жарамсыздық парағы немесе медициналық анықтама болған кезде;
2) тізбесі "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" Қазақстан Республикасының Кодексінде айқындалған жақын туыстарының қайтыс болуын растайтын құжаттар болған кезде;
3) төтенше жағдайлар кезінде КТ өткізу кезеңінде келесі күндердің бірінде қатысу мүмкіндігі беріледі.
16. КТ өткізу қағидаларының сақталуын бақылауды жүзеге асыру үшін ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті орган КТӨП-ке тестілеу әкімшілері, ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті органның, басқа да мүдделі мемлекеттік органдар мен ведомстволар қызметкерлерінің, азаматтық қоғам институттары, үкіметтік емес ұйымдар өкілдерінің қатарынан бақылаушылар жібереді. Тестілеу әкімшілері аудитория және дәліз бойынша кезекшінің қызметін атқарады.";
18 және 19-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"18. Ғимаратқа кіргізу үшін пайдаланылатын кіреберіс есіктер және КТ жүргізу процесі бейнебақылау жүйесімен қамтамасыз етіледі. Бұл ретте кіргізу, тестілеуді өткізу процесін бейнебақылау жазбасы, сондай-ақ тестілеуден кейін үй-жайда сақталған пайдаланылған кітапшалар тестілеу аяқталғаннан кейін күнтізбелік 5 (бес) күн ішінде Ұлттық тестілеу орталығына беріледі.
20 шілде мен 10 тамыз аралығында және (немесе) 18 қараша мен 11 желтоқсан аралығында КТ өткізу кезеңінде Ұлттық тестілеу орталығы тестілеу кезіндегі бейнебақылау жазбаларын қарауды және тестілеу жүйесіндегі түсушінің тіркеу файлдарын (логтарын) тексеруді жүзеге асырады және түсушінің КТ барысында Қағидалардың 35, 37 және 47-11-тармақтарын бұзуы анықталған жағдайда Ұлттық тестілеу орталығы Қағидаларға 4-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тиісті акт жасайды. Комиссияның шешімімен КТ сертификатының күші жойылады. КТ сертификатының күші жойылғаннан кейін Ұлттық тестілеу орталығы түсушіге хабарлама жібереді.
20 шілде мен 10 тамыз аралығында және (немесе) 18 қараша мен 11 желтоқсан аралығында кезеңде өткізілген КТ аяқталғаннан кейін 3 (үш) ай бойы Ұлттық тестілеу орталығы тестілеу кезіндегі бейнебақылау жазбаларын қарауды және тестілеу жүйесіндегі түсушінің тіркеу файлдарын (логтарын) тексеруді жүзеге асырады.
КТ өткізу кезінде түсушінің тыйым салынған заттарды пайдаланғаны және (немесе) осы Қағидаларға 35, 37 және 47-11-тармақтарында көрсетілген әрекеттері анықталған кезде Ұлттық тестілеу орталығы осы Қағидаларға 4-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша акт жасайды және растайтын материалдармен бірге ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті орган комиссиясының қарауына ұсынады.
Ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті орган комиссиясының шешімімен тестілеу нәтижелері (КТ сертификаты), сондай-ақ республикалық бюджет қаражаты есебінен білім беру грантын беруге арналған конкурстың нәтижелері (білім беру грантын беру туралы куәлік) ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті органның бұйрығымен жойылады.
Тестілеу нәтижелері (КТ сертификаты) және (немесе) білім беру грантын беру туралы куәлік жойылғаннан кейін Ұлттық тестілеу орталығы түсушіге хабарлама жібереді және (немесе) ақпаратты түсушінің жеке кабинетінде орналастырады.
19. Тестілеуге жіберу кезінде қол және рамалы түрдегі металл іздегіштер қолданылады. Тестілеуге жіберу кезінде металл іздегіштерді қолдану тестілеуді өткізу кезінде түсушілердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету, сондай-ақ олардың ғимаратқа келесі тыйым салынған заттарды алып жүруіне жол бермеу шеңберінде жүзеге асырылады: шпаргалкалар, оқу-әдістемелік әдебиеттер, сөздік, Менделеев кестесі және тұздардың ерігіштігі кестесі, А0-А10 форматтағы қағаздар, калькулятор, фотоаппарат, ұялы байланыс құралдары (пейджер, ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), SmartPhone (Смартфон), рациялар, ноутбуктер, плейерлер, модемдер (мобильді роутерлер), смарт көзілдіріктер, смарт сағаттар, фитнес-браслеттер (трекер), сымды және сымсыз құлаққаптар, микроқұлаққаптар, сымсыз бейнекамералар, GPS (ДжиПиЭс) навигаторлар, GPS (ДжиПиЭс) трекерлер, қашықтан басқару құрылғылары, диктофондар, сондай-ақ келесі стандарттарда жұмыс істейтін басқа да ақпарат алмасу құрылғылары: GSM (ДжиСиМ), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5G (5 Джи), VHF (ВиЭйчЭф), UHF (ЮЭйчЭф), Wi-Fi (Вай-фай), GPS (ДжиПиЭс), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект).
Тестілеуге кіргізу барысында металл іздегішпен тексеру кезінде осы тармақта көрсетілген тыйым салынған заттар табылған жағдайда тестілеу әкімшісі осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "КТ өткізу пункті ғимаратына кіргізу барысында тыйым салынған заттар тәркіленген жағдайда түсушіні ғимараттан шығару туралы акт" жасайды.";
36-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"36. Қағаз форматтағы КТ кезінде түсушіде Қағидалардың 35-тармағында көрсетілген заттар табылған, сондай-ақ түсуші осы Қағидалардың 35-тармағын бұзған жағдайда тестілеу әкімшісі бақылаушылармен бірге түсушінің қатысуымен Қағидаларға 10-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "Аудиторияда тыйым салынған заттардың тәркіленуі және тәртіп сақтау ережесін бұзған түсушіні аудиториядан шығару туралы акт" толтырады. Түсуші аудиториядан шығарылады. КТ нәтижелері өңделмейді және жойылуға жатады.
Электрондық форматтағы КТ кезінде және тестілеу жүйесіндегі түсушінің тіркеу файлдарын (логтарын) тексеру нәтижесі бойынша түсушіде Қағидалардың 47-11-тармағында көрсетілген заттар табылған, сондай-ақ түсуші Қағидалардың 47-11-тармағын бұзған жағдайда тестілеу әкімшісі бақылаушылармен бірге түсушінің қатысуымен Қағидаларға 10-2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша "Аудиторияда тыйым салынған заттардың тәркіленуі және тәртіп сақтау ережесін бұзған түсушіні аудиториядан шығару және (немесе) әрекеттері немесе тестілеу жүйесіне араласу әрекеті және тестілеуден өту кезіндегі өзге де бұзушылықтар жасағаны туралы акт" толтырады. Түсуші аудиториядан шығарылады. КТ нәтижелері өңделмейді және жойылуға жатады.
47-10 және 47-11-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
"47-10. Түсушілер ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті орган айқындайтын КТ өткізуге жауапты ұйым ұсынған бағдарламалық қамтамасыз ету көмегімен тестілеуден өтеді.
47-11. КТ жүргізу кезінде түсушіге:
1) дәліз бойынша кезекшінің функцияларын орындайтын тестілеу әкімшісіның рұқсатынсыз және ертіп жүруінсіз аудиториядан (компьютерлік кластан) шығуға;
2) сөйлесуге, орнынан орынға ауысуға;
3) аудиториядан 2 реттен артық және 10 минуттан артық уақытқа шығуға;
Бұл ретте төтенше, форс-мажорлық жағдайларды және/немесе түсушілердің денсаулығына байланысты жағдайларды қоспағанда, тестілеудің бірінші және соңғы сағаттарында шығуға;
4) құжаттармен және түсушіге тест тапсырмаларын шешу бойынша жұмысты орындау үшін берілген А4 форматындағы қағазбен алмасуға;
5) құжаттарды және тест тапсырмаларын шешу бойынша жұмысты орындау үшін берілген А4 форматындағы қағазды аудиториядан (компьютерлік класстан) шығаруға, сондай-ақ оларды жырту, бүктеу арқылы бүлдіруге;
6) тест тапсырмаларын шешу бойынша жұмысты орындау үшін берілген А4 форматындағы қағазды өзімен бірге алып кетуге;
7) аудиторияға шпаргалкаларды, оқу-әдістемелік әдебиеттерін, сөздікті, Менделеев кестесі және тұздардың ерігіштігі кестесін, А0-А10 форматтағы қағаздарды, калькуляторды, фотоаппаратты, ұялы байланыс құралдарын (пейджер, ұялы телефондар, планшеттер, iPad (Айпад), iPod (Айпод), SmartPhone (Смартфон), рацияларды, ноутбуктерді, плейерлерді, модемдерді (мобильді роутерлер), смарт көзілдіріктер, смарт сағаттарды, фитнес-браслет (трекер), сымды және сымсыз құлаққаптарды, микроқұлаққаптарды, сымсыз бейнекамераларын, GPS (ДжиПиЭс) навигаторларын, GPS (ДжиПиЭс) трекерлерін, қашықтан басқару құрылғыларын, диктофондар, сондай-ақ келесі стандарттарда жұмыс істейтін басқа да ақпарат алмасу құрылғыларын: GSM (ДжиСиМ), 3G (3 Джи), 4G (4 Джи), 5G (5 Джи), VHF (ВиЭйчЭф), UHF (ЮЭйчЭф), Wi-Fi (Вай-фай), GPS (ДжиПиЭс), Bluetooth (Блютуз), Dect (Дект) алып кіруіне және қолдануына;
8) тестілеу басталар алдында немесе барысында шулауға;
9) тестілеу тапсырмаларының мазмұнын талқылауға, жария етуге және шығаруға;
10) тестілеуде пайдаланылатын техникаға және қауіпсіздік жүйесіне қасақана зиян келтіруге;
11) тестілеу жүйесіне араласу әрекеті және тестілеуден өту кезіндегі өзге де бұзушылықтар жасауға рұқсат етілмейді.
Бұл ретте, тестілеу өткізілетін компьютердің интерфейсіндегі калькуляторларды, Менделеев кестесін және тұздардың ерігіштігі кестесін пайдалануға рұқсат етіледі.
Түсуші аудиториядан шыққан жағдайда және аудиторияға қайта кірген кезде металл іздегішпен тексеріліп кіргізіледі.";
47-15-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"47-15. 20 шілде мен 10 тамыз аралығында және (немесе) 18 қараша мен 11 желтоқсан аралығында КТ өткізу кезеңінде бейнебақылау жазбаларын қарау арқылы және (немесе) тестілеу жүйесінде түсушілердің тіркеу файлдарын (логтарды) тексергеннен кейін анықталған түсушілердің 47-11-тармақта рұқсат етілмеген әрекеттерді жасау кезінде шешім қабылдау үшін Ұлттық тестілеу орталығында комиссия құрылады.
Ұлттық тестілеу орталығы комиссиясының функциялары:
1) КТ өткізу кезінде форс-мажорлық жағдайлар туындағанда шешімдер қабылдау;
2) КТ өткізу кезеңінде бейнебақылау жазбаларын қарауды және тестілеу жүйесіндегі түсушінің тіркеу файлдарын (логтарын) тексеру бойынша түсушілердің Қағидалардың 35, 37 және 47-11-тармақтарында көрсетілген ережелерді бұзғаны және (немесе) тыйым салынған заттарды пайдаланғаны анықталған кезде КТ нәтижелерінің күшін жою туралы шешім қабылдау;
3) КТ аяқталғаннан кейін ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті органға түсушінің нәтижелерін (КТ сертификаты) жоюға ұсыну.";
мынадай мазмұндағы 47-16-тармақпен толықтырылсын:
"47-16. Түсуші тарапынан бұзушылықтар анықталған кезде комиссия осы Қағидаларға 4-1 қосымшаға сәйкес нысан бойынша акт жасай отырып, КТ нәтижелерін жояды және түсушіге хабарлама жібереді және (немесе) ақпаратты түсушінің жеке кабинетінде орналастырады.";
49-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"49. Республикалық апелляциялық комиссияның төрағасы мен құрамын, КТӨП-де құрылатын апелляциялық комиссиялар төрағаларын ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті орган бекітеді.";
59-2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"59-2. Республикалық апелляциялық комиссияның төрағасы мен құрамын, апелляциялық комиссияның төрағасын ғылым және жоғары білім саласындағы уәкілетті орган бекітеді.";
59-4-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"59-4. Мазмұны бойынша апелляцияға өтінішті тестілеуге қатысқан адам тестілеу аяқталғаннан кейін 30 минут ішінде береді. Апелляцияға өтініштер тест тапсырмаларының мазмұны және техникалық себептер бойынша қаралады. Апелляцияға түскен өтініштерді Республикалық апелляциялық комиссия тестілеу өткізілген күннен кейін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде қарайды. Онлайн апелляция нәтижелері Республикалық апелляциялық комиссия қарағаннан кейін түсушінің жеке кабинетінде көрсетіледі.";
59-7-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
"59-7. Республикалық апелляциялық комиссияның шешімі КТ-ның мәндес пәндері бойынша комиссия мүшелерінің жалпы санының көпшілік дауысымен қабылданады. Дауыстар тең болған жағдайда төрағаның дауысы шешуші болып табылады. Республикалық апелляциялық комиссияның шешімі тестілеуді өткізуге жауапты ұйымдағы ақпаратты басқару және өңдеу жүйесінде бір жыл бойы сақталады.
Республикалық апелляциялық комиссияның шешімі түпкілікті болып табылады және қайта қарауға жатпайды.
Онлайн апелляция нәтижелері бойынша түсушінің жеке кабинетінде апелляция қорытындысымен кешенді тестілеу нәтижелері көрсетіледі.";
Қағидаларға 2-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 15-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 17-1-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;
Қағидаларға 20-қосымша осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
2. Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және оны Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім вице-министріне жүктелсін.
4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Исполняющий обязанности министра | Д. Ахмед-заки |
2024 жылғы 1 қарашадағы № 505 бұйрығына 1-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 2-қосымша |
Кешенді тестілеу бейінді пәндері көрсетілген білім беру бағдарламалары топтарының тізбесі
Білім беру бағдарламасы тобының нөмірі | Білім беру бағдарламасы тобының атауы | Бейінді пәндер | |
1 бейінді пән | 2 бейінді пән | ||
M001 | Педагогика және психология | Педагогика | Психология |
M002 | Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу | Мектепке дейінгі педагогика | Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту әдістемесі |
M003 | Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау | Педагогика (бастауыш сыныптар үшін) | Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі |
M004 | Бастапқы әскери дайындық педагогтерін даярлау | Педагогика | Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі |
M005 | Дене шынықтыру педагогтерін даярлау | Педагогика | Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі |
M006 | Музыка педагогтерін даярлау | Педагогика | Музыка пәнін оқыту әдістемесі |
M007 | Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау | Педагогика | Көркем еңбек, графика және жобалауды оқыту әдістемесі |
M008 | Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау | Педагогика | Кәсіптік оқытудың заманауи технологиялары |
M009 | Құқық және экономика негіздері | Мемлекет және құқық теориясы негіздері | Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі |
M010 | Математика педагогтерін даярлау | Математика | Математиканы оқыту әдістемесі |
M011 | Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі) | Жалпы физика | Физиканы оқыту әдістемесі |
M012 | Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі) | Бағдарламалау | Информатиканы оқыту әдістемесі |
M013 | Химия педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі) | Химия | Химияны оқыту әдістемесі |
M014 | Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілі) | Биология | Биологияны оқыту әдістемесі |
M015 | География педагогтерін даярлау | География | Географияны оқыту әдістемесі |
M016 | Тарих педагогтерін даярлау | Қазақстан тарихы | Тарихты оқыту әдістемесі |
M017 | Қазақ тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау | Педагогика | Қазақ тілін оқыту әдістемесі |
M018 | Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау | Педагогика | Орыс тілін оқыту әдістемесі |
M019 | Шет тілдері педагогтерін даярлау | Педагогика (қазақ, орыс, ағылшын тілі) | Кәсіби бағытталған шет тілі (ағылшын, француз, неміс тілдері) |
M020 | Әлеуметтік педагогтарды даярлау | Әлеуметтік педагогика | Әлеуметтік психология |
M021 | Арнайы педагогика | Арнайы педагогика | Инклюзивті білім беру |
M022 | Музыкатану | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M023 | Аспаптық орындаушылық | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M024 | Вокалдық өнер | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M025 | Дәстүрлі музыка өнері | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M026 | Композиция | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M027 | Дирижирлеу | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M028 | Режиссура | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M029 | Театр өнері | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M030 | Эстрада өнері | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M031 | Хореография | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M032 | Аудиовизуалды өнер және медиа өндіріс | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M033 | Бейнелеу өнері | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
М034 | Өнертану | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M035 | Сән, дизайн | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M036 | Полиграфия | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M037 | Арт-менеджмент | Шығармашылық емтихан | Реферат қорғау |
M050 | Философия және әдеп | Қазақ философиясы | Әлеуметтік философия |
M051 | Дінтану және теология | Діндер тарихы | Қазіргі дәстүрден тыс діни қозғалыстар және культтер |
M052 | Исламтану | Діндер тарихы | Қазақстандағы қазіргі діни жағдай |
M053 | Тарих | Қазақстанның ежелгі және ортағасырлар тарихы | Археология негіздері |
M054 | Түркітану | Түркі тілдерінің салыстырмалы-тарихи грамматикасы | Түркі халықтарының жалпы тарихы |
M055 | Шығыстану | Классикалық және қазіргі шығыстану | Шығыс елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы |
M056 | Аударма ісі, ілеспе аударма | Аударма теориясы (ағылшын,орыс, қазақ, корей,қытай, жапон тілдері) | Кәсіби-бағытталған шет тілі (ағылшын) |
M057 | Лингвистика | Жалпы тіл білімі | Лингвистика ілімінің тарихы |
M058 | Әдебиет | Фольклор | Әдебиет теориясы |
M059 | Шетел филологиясы | Тіл теориясының негіздері (ағылшын, неміс, француз, корей, қытай, жапон тілдері) | Кәсіби-бағытталған шет тілі (ағылшын, неміс, француз тілдері) |
M060 | Филология | Қазіргі қазақ тілі | Қазіргі қазақ әдебиеті |
M061 | Әлеуметтану | Әлеуметтану тарихы | Әлеуметтанулық зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру |
M062 | Мәдениеттану | Қазақ мәдениетінің тарихы | Мәдени антропология |
M063 | Саясаттану және конфликтология | Саясат теориясы | Қолданбалы саясаттану |
M064 | Халықаралық қатынастар | Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты | Дипломатиялық және консулдық қызмет |
M065 | Аймақтану | Қазақстан Республикасының сыртқы саясаты | Халықаралық қатынастар жүйесіндегі аймақтардың қазіргі мәселелері |
M066 | Психология | Жалпы психология | Даму психологиясы |
M067 | Журналистика және репортерлық іс | Қазақ журналистикасының тарихы | Қазіргі журналистиканың жанрлық түрі мен қызметі |
M068 | Қоғаммен байланыс | PR теориясы мен тәжірибесі | Имиджелогия |
M069 | Кітапхана ісі, ақпаратты өңдеу және архив ісі | Құжаттану | Археография |
M070 | Экономика | Кәсіпорын экономикасы | Макроэкономика |
M071 | Мемлекеттік және жергілікті басқару | Мемлекеттік басқару теориясы | Экономиканы мемлекеттік реттеу |
M072 | Менеджмент | Менеджмент | Бизнесті ұйымдастыру |
M073 | Аудит және салық салу | Бухгалтерлік есеп негіздері | Аудит |
M074 | Қаржы, банктік және сақтандыру ісі | Қаржы негіздері | Корпоративтік қаржы |
M075 | Маркетинг және жарнама | Маркетинг | Маркетингтік зерттеулер |
M076 | Еңбек дағдылары | Экономикалық теория | Макроэкономика |
M077 | Бағалау | Экономика және жылжымайтын мүлікті басқару | Қазақстан Республикасының Ұлттық бағалау стандарттары |
M078 | Құқық | Мемлекет және құқық теориясы | Ситуациялық кейс (Қазақстан Республикасының заңдарын және / немесе халықаралық құқықты қолдану негізінде нақты практикалық жағдайды кешенді құқықтық талдау) |
M079 | Сот сараптамасы | Криминалистика | Сот экспертологиясы |
M080 | Биология | Клетка биологиясы | Ботаника |
M081 | Генетика | Клетка биологиясы | Молекулалық генетика негізімен жалпы генетика |
M082 | Биотехнология | Биохимия | Биотехнология негіздері |
M083 | Геоботаника | Қазақстан биоресурстары | Ботаника |
M084 | География | Қазақстанның физикалық географиясы | Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы |
M085 | Гидрология | Гидрология негіздері | Гидрологиялық ақпаратты статистикалық өңдеудің заманауи әдістері |
M086 | Метеорология | Физикалық метеорология | Климатология |
M087 | Қоршаған ортаны қорғау технологиясы | Геоэкология | Экологиялық мониторинг |
M088 | Гидрогеология және инженерлік геология | Жер асты суларын іздеу және барлау | Инженерлік-геологиялық зерттеулер |
M089 | Химия | Физикалық химия | Аналитикалық химия |
M090 | Физика | Механика | Молекулалық физика |
M091 | Сейсмология | Сейсмологияның физикалық негіздері | Сейсмикалық жазбалар бойынша жер сілкінудің параметрлерін анықтау |
M092 | Математика және статистика | Математикалық талдау | Дифференциалдық теңдеулер |
M093 | Механика | Теориялық механика | Тұтас орта механикасына кіріспе |
M094 | Ақпараттық технологиялар | Алгоритмдер және деректер құрылымы | Деректер базасы |
M095 | Ақпараттық қауіпсіздік | Алгоритмдік бағдарламалау тілдері | Ақпараттық қауіпсіздік негіздері |
M096 | Коммуникация және коммуникациялық технологиялар | Электрлік байланыс теориясы | Радиотехника және телекоммуникация негіздері |
M097 | Химиялық инженерия және процесстер | Бейорганикалық химия | Жалпы химиялық технология |
M098 | Жылу энергетикасы | Жылу техникасының теориялық негіздері | Қазандық қондырғылар және жылулық қозғалтқыштар |
M099 | Энергетика және электр техникасы | Электр техниканың теориялық негіздері | Электр машиналары |
M100 | Автоматтандыру және басқару | Электртехниканың теориялық негіздері | Сызықты автоматты реттеу жүйелері |
M101 | Материалтану және жаңа материалдар технологиясы | Механика | Молекулалық физика |
M102 | Роботты техника және мехатроника | Электроника негіздері | Интегралдық және микропроцессорлық схемотехника |
M103 | Механика және металл өңдеу | Өзара алмасымдылық негіздері | Машина бөлшектері |
M104 | Көлік, көліктік техника және технология | Көлік техникасын техникалық пайдалану негіздері | Көлік техникасының энергетикалық қондырғылары |
M105 | Авиациалық техника және технологиялар | Ұшу аппараттарының құрылысы | Авиациалық техниканың теориялық негіздері |
M106 | Ұшатын аппараттар мен қозғалтқыштарды ұшуда пайдалану | Ұшу аппараттарының құрылысы | Авиациялық апаттарды тергеу және ұшу қауіпсіздігі |
M107 | Ғарыштық инженерия | Физика | Математика |
M108 | Наноматериалдар және нанотехнологиялар (қолдану саласы бойынша) | Механика | Нанотехнология негіздері |
M109 | Мұнай және кен геофизикасы | Далалық және ұңғымаларды геофизикалық зерттеудің теориялық негіздеріне кіріспе | Далалық және ұңғымаларды геофизикалық зерттеулерді өңдеу мен интерпретациялауды жүргізудің әдісі, техникасы мен технологиясы |
M110 | Теңіз техникасы және технологиялары | Кемелердегі қызметті ұйымдастыру негіздері | Кеме құрылымы мен теориясы |
M210 | Магистральды желілер және инфрақұрылым | Құрылыс материалдары | Көлік құрылымдарының құрылысын ұйымдастыру және жоспарлау |
M310 | Көліктік имараттар | Құрылыс материалдары | Көлік құрылымдарының құрылысын ұйымдастыру және жоспарлау |
M111 | Тамақ өнімдерін өндіру | Тамақ өндірісінің жалпы технологиясы | Химия |
M112 | Ағаш өңдеу және ағаштан жасалған бұйымдар технологиясы (қолдану саласы бойынша) | Ағаш өңдейтін жабдықтар | Ағаштан бұйым жасау технологиясы |
M113 | Материалдарды қысыммен өңдеу технологиясы | Физика | Материалдардың механикалық қасиеттері |
M114 | Тоқыма: киім, аяқ-киім және былғары бұйымдар | Жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының материалтануы | Киімге арналған материалдарды конфекционерлеу |
M115 | Мұнай инженериясы | Мұнай және газ ұңғымаларын бұрғылау | Мұнай өңдірудің технологиясы мен техникасы |
M116 | Тау-кен инженериясы | Тау-кен өңдірісінің негіздері | Тау-кен кәсіпорындарының құрылысы |
M117 | Металлургиялық инженерия | Металлургиялық процесстерінің теориясы | Жалпы металлургия |
M118 | Пайдалы қазбалар байыту | Пайдалы қазбаларды байыту негіздері | Флотациялық байыту әдістері |
M119 | Фармацевтикалық өндіріс технологиясы | Дәрілердің өнеркәсіптік технологиясы | Синтетикалық дәрілік заттардың химиясы және технологиясы |
M120 | Маркшейдерлік іс | Геодезия | Маркшейдерлік істің жалпы курсы |
M121 | Геология | Жалпы және тарихи геология | Пайдалы қазба кен орындарының геологиясы |
M122 | Сәулет | Сәулеттік типология | Қала құрылыс негіздері |
M123 | Геодезия | Геодезия | Картография |
M124 | Құрылыс | Құрылыс материалдары | Құрылыс өндірісінің технологиясы 1 |
M125 | Құрылыс материалдарының, бұйымдарының және құрастырылымдарының өндірісі | Құрылыс материалдары | Бетон технологиясы 1 |
M126 | Көлік құрылысы | Құрылыс материалдары | Көлік құрылымдарының құрылысын ұйымдастыру және жоспарлау |
M127 | Инженерлік жүйелер мен желілер | Құрылыс материалдары | Құрылыс жинақтау жұмыстарының технологиясы |
M128 | Жерге орналастыру | Геодезия | Жер ресурстарын басқару |
M129 | Гидротехникалық құрылыс | Гидравлика | Гидротехникалық құрылымдар |
M130 | Стандарттау, сертификаттау және метрология (сала бойынша) | Квалиметрия | Сынаудан өткізу, өнім қауіпсіздігі мен бақылау |
M131 | Өсімдік шаруашылығы | Өсімдік шаруашылығы | Топырақтану |
M132 | Мал шаруашылығы | Мал азықтандыру | Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы |
M133 | Орман шаруашылығы | Орман екпелері | Биотехния және жабайы жануарларды өсіру |
M134 | Балық шаруашылығы | Балық аулау | Аквакультура |
M135 | Ауыл шаруашылығын энергиямен қамтамасыз ету | Электр техниканың теориялық негіздері | Электр машиналары |
М136 | Аграрлық техника және технологиясы | Ауылшаруашылық машиналары | Мал шаруашылығын механикаландыру және автоматтандыру машиналары |
M137 | Су ресурстары және суды пайдалану | Гидравлика | Су ресурстарын кешенді пайдалану |
M138 | Ветеринария | Жануарлар патологиясы | Індеттану және жануарлардың жұқпалы аурулары |
M139 | Денсаулық сақтауды менеджмент | Экономикалық теория негіздері | Менеджмент негіздері |
M140 | Қоғамдық денсаулық | Биостатистика | Қоғамдық денсаулық |
M141 | Мейіргер ісі | Мейіргер ісі негіздері | Мейіргер ісіндегі мененджмент |
M142 | Фармация | Фармацияның басқарылуы және экономикасы және дәрілер технологиясы | Фармацевтикалық химия және фармакогнозия |
M143 | Биомедицина | Биостатистика | Дәлелді медицина |
M144 | Медицина | Биостатистика | Дәлелді медицина |
M145 | Медициналық-профилактикалық іс | Биостатистика | Гигиена және эпидемиология |
M146 | Әлеуметтік жұмыс | Әлеуметтік жұмыс теориясы | Әлеуметтік жұмыс әдістері мен технологиялары |
M147 | Туризм | Туризмология негіздері | Экскурсиятану |
M148 | Тынығу | Мәдени-тынығу қызметіндегі әдістемелік жетекшілік технологиясы | Мәдени-тынығу қызметі саласындағы менеджмент, маркетинг |
M149 | Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі | Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызметтің негіздері | Мейманхана және мейрамхана менеджменті |
M150 | Санитарлық-профилактикалық іс-шаралар | Өнеркәсіптік қауіпсіздікті техникалық реттеу | Еңбек қорғауды басқару жүйелері |
M151 | Көлік қызметтері | Көлік түрлерінің өзара қарым-қатынасы | Тасмалдауды ұйымдастыру және қозғалысты басқару |
M152 | Логистика (сала бойынша) | Жеткізу тізбектерін басқару | Көлік логистикасы Жүктеу |
М153 | Археология және этнология | Қазақстанның ежелгі және ортағасырлар тарихы | Археология негіздері |
М173 | Мемлекеттік аудит | Бухгалтерлік есеп негіздері | Аудит |
М229 | Гидромелиорация | Гидравлика | Гидротехникалық мелиорация |
М329 | Сумен қамтамасыз ету және суды бұру | Гидравлика | Сумен қамтамасыз ету және суды бұру |
М429 | Гидротехникалық құрылыс және су ресурстарың басқару | Гидравлика | Гидротехникалық құрылымдар |
2024 жылғы 1 қарашадағы № 505 бұйрығына 2-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 15-қосымша |
Кешенді тестілеу бейінді пәндері көрсетілген білім беру бағдарламалары топтарының тізбесі
Апелляциялық комиссияның төрағасына
____________________________
(Т.А.Ә.)
____________________________
(КТӨП атауы)
түсушіден __________________
(Т.А.Ә.)
ТЖК ______________________
Нұсқа ______ Аудитория _____
Өтініш
Оқыту ағылшын тілінде жүргізілетін магистратураға кешенді тестілеудің келесі тест тапсырмаларын мазмұны бойынша қарауыңызды сұраймын:
Бөлім | Тест тапсырмасының № | Себебі: (төмендегілердің біреуін көрсетіңіз: дұрыс жауабы жоқ, бірнеше дұрыс жауабы бар, тест тапсырмасы дұрыс құрылмаған) | Апелляциялық комиссияның шешімі |
1-ші пән (бір дұрыс жауапты таңдау) ағылшын тілінде | |||
2-ші пән (үш дұрыс жауаптан артық емес) ағылшын тілінде | |||
Барлығы: |
Ескерту: "Апелляциялық комиссия шешімі" бағаны келесі мәндерді қабылдайды: "Қанағаттандырылды" немесе "Қанағаттандырылмады"
Апелляциялық комиссия төрағасының Т.А.Ә. және қолы ____________________
Апелляциялық комиссия мүшелерінің Т.А.Ә. және қолы ____________________
Апелляциялық комиссияның шешімімен келісемін _________________________
(түсушінің Т.А.Ә. және қолы)
Ескерту: Т.А.Ә. - тегі, аты, әкесінің аты; ТЖК - тестіленушінің жеке коды; КТӨП - кешенді тестілеуді өткізу пункті.
2024 жылғы 1 қарашадағы № 505 бұйрығына 3-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 17-1-қосымша |
Республикалық апелляциялық
комиссияның төрағасына
____________________________
(Т.А.Ә.)
____________________________
(КТӨП атауы)
түсушіден ___________________
ТЖК _______________________
Нұсқа ______ Аудитория ______
Өтініш
Оқыту ағылшын тілінде жүргізілетін магистратураға кешенді тестілеуден келесі тест тапсырмаларын техникалық себептер бойынша қарауға қабылдауыңызды сұраймын:
Бөлім | Тест тапсырмасының № | Себебі: (тест тапсырмаларында мәтін немесе фрагмент жоқ) | Республикалық апелляциялық комиссияның шешімі |
1-ші пән (бір дұрыс жауапты таңдау) ағылшын тілінде | |||
2-ші пән (үш дұрыс жауаптан артық емес) ағылшын тілінде | |||
Барлығы: |
Ескерту: "Республикалық апелляциялық комиссияның шешімі"
бағанына "Қанағаттандырылды" немесе "Қанағаттандырылмады" сөздері жазылады.
Күні ____________ Түсушінің қолы________________
Республикалық апелляциялық комиссия
төрағасының Т.А.Ә. және қолы _________________________________________
Комиссия мүшелерінің
Т.А.Ә. және қолы _____________________________________________________
Ескерту: ТАӘ - тегі, аты, әкесінің аты; ТЖК - тестіленушінің жеке коды; КТӨП - кешенді тестілеу өткізу пункті.
2024 жылғы 1 қарашадағы № 505 бұйрығына 4-қосымша Кешенді тестілеуді өткізу қағидаларына 20-қосымша |
Оқыту ағылшын тілінде жүргізілетін магистратураға кешенді тестілеуден апелляциялық комиссия отырысының хаттамасы
КТӨП ________ ________________________ Лек ______ Мерзімі ______ (код) (атауы)
№ | Т.А.Ә. | ТЖК | Жауап парағының № | Аудитория № | Нұсқа | Тапсыру тілі |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 | ||||||
5 | ||||||
6 |
кестенің жалғасы
1-ші пән | 2-ші пән | Барлығы | Шешімі | |||||||||
Т | Қ | Балл | Т | Қ | Балл | Т | Қ | Балл | ||||
дейін | кейін | дейін | кейін | дейін | кейін | |||||||
Ескерту:
Т - апелляцияға берілген тапсырмалар саны
Қ - қанағаттандырылған тапсырмалар саны