"Ғылыми сараптаманы ұйымдастыру мен жүргізу, сондай-ақ ғылыми сарапшыларды іріктеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2023 жылғы 11 шілдедегі № 473, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2023 жылғы 12 шілдедегі № 135 және Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының 2023 жылғы 11 шілдедегі № 223 бірлескен бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2024 жылғы 25 желтоқсандағы № 1056, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2024 жылғы 26 желтоқсандағы № 113 және Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының 2024 жылғы 27 желтоқсандағы № 277 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 30 желтоқсандағы № 35575 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бірлескен бұйрық 01.01.2025 ж. бастап қолданысқа енгізіледі.

      БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. "Ғылыми сараптаманы ұйымдастыру мен жүргізу, сондай-ақ ғылыми сарапшыларды іріктеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2023 жылғы 11 шілдедегі № 473, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2023 жылғы 12 шілдедегі № 135 және Қазақстан Республикасының Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет) Төрағасының 2023 жылғы 11 шілдедегі № 223 бірлескен бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 33104 тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бірлескен бұйрықпен бекітілген Ғылыми сараптаманы ұйымдастыру мен жүргізу, сондай-ақ ғылыми сарапшыларды іріктеу қағидаларында:

      5-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Ғылыми сараптама жүргізуді ұйымдастыру:

      заң жобаларының, халықаралық шарттардың немесе халықаралық шарттар жобаларының ғылыми құқықтық және ғылыми лингвистикалық сараптамалары бойынша, сондай-ақ нормативтік құқықтық актілер жобаларының сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптамасы бойынша – Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне (бұдан әрі – Әділет министрлігі);

      халықаралық шарттар мен халықаралық шарттар жобаларын қоспағанда, заң жобаларының ғылыми экономикалық сараптамасы бойынша – Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігіне (бұдан әрі – Ұлттық экономика министрлігі)";

      13-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "13. Заң жобаларын ғылыми сараптамаға жіберуді оның әзірлеушісі (әзірлеуші орган) ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастыру арқылы жүзеге асырады.";

      мынадай мазмұндағы 13-1-тармақпен толықтырылсын:

      "13-1. Нормативтік құқықтық актілердің жобалары бойынша ғылыми құқықтық, ғылыми экономикалық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптамалар жүргізу үшін әзірлеуші ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында нормативтік құқықтық актінің жобасын және оған қоса берілетін материалдарды:

      1) нормативтік құқықтық актінің жобасына түсіндірме жазбасын;

      2) қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізу кезінде енгізілген өзгерістер және (немесе) толықтырулардың негіздемесі жазылған салыстырмалы кестесін;

      3) баспасөз релизін орналастырады.

      Бұл ретте заң жобалары бойынша:

      1) заң жобалау қызметі мәселелері жөніндегі ведомствоаралық комиссия мақұлдаған реттеуші саясаттың консультативтік құжаты;

      2) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша заң жобасын әзірлеуші орган басшысының жетекшілік ететін орынбасары қол қойған қабылданатын заң жобасы қолданысының әлеуметтік-экономикалық салдарын бағалау жөніндегі паспорты (бұдан әрі – паспорт);

      3) мемлекеттік кірістерді қысқартуды немесе мемлекеттік шығыстарды ұлғайтуды көздейтін нормативтік құқықтық актілердің жобалары бойынша Республикалық бюджет комиссиясы үшін қаржы есептерін (бар болса);

      4) қарауға ұсынылатын заң жобасын іске асыру үшін қабылданатын заңға тәуелді актілердің жобаларын (бар болса);

      5) зерделенетін мәселе бойынша статистикалық ақпарат (бар болса);

      6) ғылыми сараптама жүргізу үшін толық және анық деректерді ұсыну мақсатында өзге де материалдар (бар болса) қоса орналастырады.";

      мынадай мазмұндағы 13-2-тармақпен толықтырылсын:

      "13-2. Парламент депутаттарының заңнамалық бастамасы тәртібімен әзірленетін заң жобалары электрондық жеткізгіштерде және оған қоса берілетін материалдарды:

      1) ресми бланкідегі ілеспе хатын;

      2) заң жобасына түсіндірме жазбасын (қазақ және орыс тілдерінде);

      3) қолданыстағы заңнамалық актілерге өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізілген кезде енгізілетін өзгерістер және (немесе) толықтырулардың тиісті негіздемесімен заң жобасына салыстырма кестесін (қазақ және орыс тілдерінде);

      4) заң жобасын әзірлеуге бастамашылық жасаған Парламент депутаты/депутаттары қол қойған заң жобасы қолданысының әлеуметтік-экономикалық салдарын бағалау жөніндегі паспортын (қазақ және орыс тілдерінде);

      5) мемлекеттік кірістерді қысқартуды немесе мемлекеттік шығыстарды ұлғайтуды көздейтін заң жобалары бойынша Республикалық бюджет комиссиясы үшін қаржылық есеп-қисаптарды (бар болса);

      6) зерделенетін проблема бойынша статистикалық ақпаратты (бар болса);

      7) ғылыми сараптама жүргізу үшін толық және анық деректерді ұсыну мақсатында өзге де материалдарды (бар болса) ғылыми сараптамалар жүргізуге жіберіледі.";

      мынадай мазмұндағы 13-3-тармақпен толықтырылсын:

      "13-3. Уәкілетті ұйымның, ғылыми ұйымның, үйлестірушінің, сарапшының сұрау салуы бойынша әзірлеуші 2 (екі) жұмыс күні ішінде нормативтік құқықтық актінің жобасында қозғалған мәселелерге қатысты өзге де материалдарды ұсынады.";

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Ғылыми сараптама жүргізу үшін бірнеше нормативтік құқықтық актілер жобалары, халықаралық шарт немесе халықаралық шарт жобасы ұсынылған жағдайда, уәкілетті ұйым, ғылыми ұйым немесе сарапшы әрбір нормативтік құқықтық актінің жобасы, халықаралық шарт немесе халықаралық шарт жобасы бойынша ғылыми сараптама жүргізеді және қорытынды жасайды.";

      20-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "20. Үкімет бастама жасаған заң жобалары бойынша ғылыми лингвистикалық сараптаманың қорытындысын қоспағанда, ғылыми сараптаманың қорытындысы ұсынымдық сипатта болады.";

      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Ғылыми сараптама қорытындысында нормативтік құқықтық актінің жобасына ескертулер және (немесе) ұсыныстар болған кезде әзірлеуші ғылыми сараптама қорытындысының ескертулерімен және (немесе) ұсыныстарымен келіскен жағдайда, нормативтік құқықтық актінің жобасын пысықтау туралы шешім қабылдайды.

      Нормативтік құқықтық актінің жобасын әзірлеуші ғылыми сараптаманың қорытындысымен келіспеген жағдайда ғылыми сараптаманың қорытындысын алғаннан кейін 10 (он) жұмыс күні ішінде ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында тиісті қорытындымен келіспеу негіздемелерімен дәлелді және негізделген себептерімен орналастыруға тиіс.

      Егер ғылыми сараптама қорытындысында әзірлеушінің (әзірлеуші органның) құзыретіне жатпайтын ескертулер және (немесе) ұсыныстар болған жағдайда, әзірлеуші (әзірлеуші орган) оларды нормативтік құқықтық актінің жобасымен, халықаралық шартпен немесе халықаралық шарт жобасымен бір мезгілде ғылыми сараптама қорытындысында қозғалатын мәселелерді қарау құзыретіне кіретін мемлекеттік органдарға пысықтау және тиісті ұстанымды қалыптастыру үшін жібереді.

      Халықаралық шартты немесе халықаралық шарттың жобасын ратификациялау және (немесе) қол қою туралы құқықтық акт және ол бойынша ғылыми сараптама қорытындысы Қазақстан Республикасы Үкіметінің не Әділет министрлігінің қарауына енгізілген кезде әзірлеуші орган халықаралық шарт немесе халықаралық шарт жобасы бойынша сараптама қорытындысында қамтылған ұсынымдарды қабылдамау себептерінің дәлелді негіздемелерін ұсынуға тиіс. Әзірлеуші орган тиісті дәлелдердің көшірмесін бір мезгілде уәкілетті ұйымға береді.";

      22-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "22. Ғылыми сараптама ғылыми ұйымға немесе уәкілетті ұйымға заң жобасын, халықаралық шартты немесе халықаралық шарт жобасын ұсынған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде және заңға тәуелді құқықтық актінің жобасын үйлестірушіге ұсынған күннен бастап 10 (он) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жүргізіледі.

      Ғылыми лингвистикалық сараптама заң жобасы уәкілетті ұйымға ұсынылған күннен бастап күнтізбелік 10 (он) күн ішінде жүргізіледі.

      Бұл ретте ғылыми құқықтық, ғылыми экономикалық, ғылыми сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптамаларды жүргізу мерзімдері нормативтік құқықтық актінің жобалары ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырылған кезден бастап есептеледі.

      "Құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 17-1-бабы 15-тармағына сәйкес әзірленген заңдардың жобалары, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің заңды күші бар уақытша қаулыларының жобалары бойынша ғылыми сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу ашық нормативтік құқықтық актілер интернет-порталында жарияланған күннен бастап, ал ғылыми лингвистикалық сараптама бойынша – уәкілетті ұйым ұсынылған күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен аспайтын мерзім ішінде жүзеге асырылады.

      Қарыздар туралы халықаралық шартқа немесе халықаралық шарт жобасына ғылыми құқықтық сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу күнтізбелік 10 (он) күннен аспайтын мерзімде жүзеге асырылады.

      Халықаралық шартқа немесе халықаралық шарт жобасына ғылыми сараптама жүргізу мерзімі аяқталғаннан кейін әзірлеушіге (әзірлеуші органға) осы Қағидаларға сәйкес дайындалған ғылыми сараптама қорытындысы жіберіледі.

      Ғылыми лингвистикалық сараптаманың қорытындысын қоспағанда, нормативтік құқықтық актілердің жобалары бойынша ғылыми сараптамалардың қорытындылары ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырылады.

      Бұл ретте заң жобаларының лингвистикалық сараптамасының қорытындысы әзірлеушіге (әзірлеуші органға) электрондық түрде электрондық жеткізгіштерде жіберіледі.";

      23-тармақ алып тасталсын;

      31-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) ашық нормативтік құқықтық актілер интернет-порталда оларды жария талқылау үшін орналастырған кезде;";

      32, 33, 34, 35, 36, 39-тармақтар алып тасталсын;

      41-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "41. Уәкілетті ұйым 5 (бес) жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 43-тармағында белгіленген талаптарға сәйкес сарапшының немесе сараптама комиссиясының қорытындысын тексеруді жүргізіп, кейін оны ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырады.";

      42-тармақтың екінші бөлігі алып тасталсын;

      44-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "44. Ғылыми құқықтық сараптаманың қорытындысы ресми бланкіде ресімделеді және оған уәкілетті ұйымның басшысы немесе оның міндетін атқарушы қол қояды.";

      45-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "45. Заң жобасының ғылыми құқықтық сараптамасының қорытындысы ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында қазақ және орыс тілдерінде жарияланады.

      "Қызмет бабында пайдалану үшін", "Баспасөзде жарияланбайды", "Баспасөзге арналмаған" деген белгілері бар материалдарды жариялау жүргізілмейді.";

      68-тармақтың төртінші бөлігі алып тасталсын;

      69-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "69. Заң жобалары сондай-ақ оларға материалдарды әзірлеуші (әзірлеуші орган) ғылыми лингвистикалық сараптамаға уәкілетті ұйымға электрондық құжат айналымы арқылы жібереді.";

      70-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "70. Заң жобасына ғылыми лингвистикалық сараптама жүргізу үшін әзірлеуші орган уәкілетті ұйымға электрондық құжат айналымы арқылы:

      1) әзірлеуші органның ресми бланкісіндегі ілеспе хатты;

      2) қазақ және орыс тілдеріндегі заң жобасын;

      3) келісу парағының (pdf. форматында) көшірмесін ұсынады.";

      78-тармақтың 5-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "5) ғылыми лингвистикалық сараптаманың қорытындысын және оның материалдарын беру.";

      86-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "86. Халықаралық шарттар немесе олардың жобалары бойынша ғылыми лингвистикалық сараптама қорытындысы ұсынымдық сипатта, ал Үкімет бастама жасаған заң жобалары бойынша міндетті сипатта болады.";

      87-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) заң жобасын ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталына орналастырған кезде;";

      88-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "88. Ғылыми экономикалық сараптама жүргізу үшін әзірлеуші мемлекеттік орган заң жобасын және осы Қағидалардың 13-1-тармағында көрсетілген материалдарды ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырады.";

      89, 90, 91, 92-тармақтар алып тасталсын;

      100-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "100. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу туралы талап:

      Президенттің нормативтік құқықтық жарлықтарының;

      Қазақстан Республикасы Қауіпсіздік Кеңесі Төрағасының нормативтік құқықтық актілерінің;

      Парламент пен оның палаталарының нормативтік қаулыларының;

      Қазақстан Республикасы Конституциялық Сотының нормативтік қаулыларының;

      Қазақстан Республикасы Жоғарғы Сотының нормативтік қаулыларының;

      Қазақстан Республикасы Орталық сайлау комиссиясының нормативтік құқықтық қаулыларының;

      заңнамалық актілердің жобаларын Парламенті Мәжілісінің қарауына және Президент жарлықтарының жобаларын Президенттің қарауына енгізуді көздейтін Үкімет қаулыларының;

      мәслихаттардың нормативтік құқықтық шешімдерінің, әкімдіктердің нормативтік құқықтық қаулыларының, әкімдердің нормативтік құқықтық шешімдерінің және тексеру комиссияларының нормативтік құқықтық қаулыларының;

      нормативтік құқықтық актілердің күші жойылды деп тану жөніндегі нормативтік құқықтық актілерінің;

      тиісті аумақта карантин режимін енгізе отырып, карантин аймағын белгілеу (жою) туралы, Қазақстан Республикасының ветеринария саласындағы заңнамасында көзделген жағдайларда карантинді және (немесе) шектеу іс-шараларын белгілеу (алып тастау) туралы шешімдер қабылдауды, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайды жариялауды көздейтін нормативтік құқықтық актілерінің

      әкімшілік-аумақтық бірліктерді құру, тарату және қайта құру, олардың шекаралары мен бағыныстылығын белгілеу және өзгерту, оларға атау беру және атауын өзгерту, сондай-ақ олардың атауларының транскрипциясын нақтылау мен өзгерту туралы нормативтік құқықтық актілерінің;

      республикалық және жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштерінің мемлекеттік тізімін бекіту туралы нормативтік құқықтық актілерінің;

      барлық деңгейдегі бюджеттерді бекіту туралы нормативтік құқықтық актілерінің;

      Қазақстан Республикасының Ұлттық қорынан кепілдендірілген трансферт туралы нормативтік құқықтық актілерінің;

      республикалық және облыстық бюджеттер, республикалық маңызы бар қалалар, астана бюджеттері арасындағы жалпы сипаттағы трансферттердің көлемі туралы нормативтік құқықтық актілерінің;

      Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шекті тарифтерді, бағаларды бекіту туралы нормативтік құқықтық актілерінің;

      мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы нормативтік құқықтық актілерінің;

      мемлекеттік құпияларды және заңмен қорғалатын өзге де құпияны құрайтын, сондай-ақ "Қызмет бабында пайдалану үшін", "Баспасөзде жариялаусыз", "Баспасөзге арналмаған" деген белгілері бар нормативтік құқықтық актілерінің;

      уәкілетті органдардың басқа мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау тәртібін реттейтін және үшінші тұлғаларға қолданылмайтын нормативтік құқықтық актілерінің;

      үлгілік және ұқсас нормативтік құқықтық актілер негізінде әзірленген және қосымша құқықтық нормаларды қамтымайтын нормативтік құқықтық актілерінің жобаларына қолданылмайды.

      Бұл ретте сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу туралы талап Қағидалардың осы тармағында көзделген нормативтік құқықтық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізуді көздейтін нормативтік құқықтық актілерге де қолданылмайды.";

      113-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "113. Нормативтік құқықтық актінің жобасына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама нормативтік құқықтық актінің жобасын ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында қоғамдық талқылау кезеңінде жүргізіледі.";

      114-тармақ алып тасталсын;

      116-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "116. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қайталама ғылыми сараптама нормативтік құқықтық актінің жобасы және оған материалдар интернет-порталда орналастырылған күннен бастап 5 жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жүргізіледі.

      117, 118, 119-тармақтар алып тасталсын;

      120-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "120. Үйлестіруші сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу үшін сарапшыны немесе сарапшылар тобын айқындайды. Бұл ретте үйлестіруші нормативтік құқықтық актінің жобасына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізуге осы жобаны дайындауға тікелей қатысқан сарапшыны тартпайды.";

      127-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "127. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындысы оны дайындаған сарапшының немесе сарапшылар тобының деректері көрсетіле отырып, қазақ және орыс тілдерінде ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырылады.";

      128-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "128. Әзірлеуші сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындысын қарайды және мынадай әрекеттердің бірін қабылдайды:

      1) сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама қорытындысының ұсынымдарымен келіскен жағдайда нормативтік құқықтық актінің жобасына тиісті өзгерістер және (немесе) толықтырулар енгізеді. Бұл ретте, қорытындыны алған күннен бастап 5 жұмыс күнінен кешіктірмей тиісті ақпаратты ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырады;

      2) егер сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындысында әзірлеушінің құзыретіне жатпайтын ұсынымдар қамтылған жағдайда, әзірлеуші қорытынды түскен сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде оларды нормативтік құқықтық актінің жобасымен бірге тиісті ақпаратты пысықтау және ұсыну үшін сараптамалық қорытындыда қозғалатын мәселелерді қарау құзыретіне кіретін мемлекеттік органдарға жібереді.

      Сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындысын және әзірлеушіден нормативтік құқықтық актінің жобасын алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде құзыретіне сараптамалық қорытындыда қозғалатын мәселелерді қарау кіретін мемлекеттік органдар осы ұсынымдарды қарауға және әзірлеушіге тиісті ақпаратты беруге міндетті. Әзірлеуші мемлекеттік органдардан ақпарат алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірмей оны ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырады;

      3) ұсынымдармен келіспеген жағдайда, әзірлеуші сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындысын алған күннен бастап 5 жұмыс күнінен кешіктірмей себептерін көрсете отырып ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында мемлекеттік органдардың ұстанымын орналастырады.";

      129-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "129. Үйлестіруші ұсынымдарды қабылдамау себептерінің дәлелді негіздемелері бар әзірлеушілердің орналастырылған ұстанымдарына талдау жүргізеді және тоқсан сайын есепті тоқсаннан кейінгі айдың 10-күніне дейінгі мерзімде ұйымдастырушыға жүргізілген талдаудың қорытындыларын жолдайды.";

      130-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "130. Нормативтік құқықтық актінің жобасы Үкіметтің, әділет органдарының қарауына енгізілген кезде әзірлеуші нормативтік құқықтық актінің жобасына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындысын және сараптамалық қорытындының ұсынымдарымен келіспеу себептерінің дәлелді негіздемелері бар ұстанымын ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында орналастырылады.";

      142-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) конкурстық іріктеуді өткізу туралы хабарландыруды үйлестірушінің және ұйымдастырушының интернет-ресурсында жариялау;";

      173-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "173. Қажеттілігіне қарай өзгерістер мен толықтырулар енгізілетін тізілім үйлестірушінің ауысуына қарамастан тұрақты әрекет етеді.

      Қосымша сарапшыларды қосуды көздемейтін нормативтік құқықтық актілер жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу жөніндегі сарапшылар тізілімін қайта бекіту конкурстық рәсімдерді қайта өткізбей жүзеге асырылады.";

      Ғылыми сараптаманы ұйымдастыру мен жүргізу, сондай-ақ ғылыми сарапшыларды іріктеу қағидаларына 2-қосымша осы бірлескен бұйрықтың қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Құқық түсіндіру және үйлестіру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрықты ресми Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Әділет вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық 2025 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушы
__________Б. Омарбеков
      Қазақстан Республикасының
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы
іс-қимыл агенттігінің (Сыбайлас жемқорлыққа
қарсы қызмет) Төрағасы
__________А. Жұмағали
      Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
__________А. Ескараев      

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
міндетін атқарушы
2024 жылғы 26 желтоқсандағы
№ 113,
Қазақстан Республикасының
Сыбайлас жемқорлыққа
қарсы іс-қимыл агенттігінің
(Сыбайлас жемқорлыққа
қарсы қызмет) Төрағасы
2024 жылғы 27 желтоқсандағы
№ 277 мен
Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2024 жылғы 25 желтоқсандағы
№ 1056 бірлескен бұйрыққа
қосымша

Үйлестіруші мен сарапшы арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізуге жасалатын үлгілік шарт

№____

20__ жылғы "___" ________

      Бұдан әрi Үйлестіруші деп аталатын, _______________________________________

      негiзiнде әрекет ететiн _______________________________________________атынан

      _________________________________________________________________________,

      (сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізуді үйлестіруді жүзеге

      асыратын ғылыми мекеменің немесе жоғары оқу орнының атауы) бiр тараптан және

      бұдан әрi

      Сарапшы деп аталатын, ___________________ берген ___________ №_______________

      ____________________________, екiншi тараптан, (жеке басын куәландыратын құжат)

      (тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде) бұдан әрi

      Тараптар деп атала отырып, төмендегiлер туралы осы Шартты жасасты.

1-тарау. Шарттың мәнi

      1. Сарапшы Үйлестірушінің тапсырмасы бойынша осы Шарттың талаптарына сәйкес қорытындыларды бере отырып, нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу бойынша көрсетілетін қызметтерді (бұдан әрі – Көрсетілетін қызметтер) көрсетуге міндеттенеді, ал Үйлестіруші осы Шарт бойынша Сарапшы өз міндеттемелерін тиісінше орындаған жағдайда, осы Шарттың талаптарымен нормативтік құқықтық актінің әрбір жобасы бойынша Көрсетілетін қызметтердің нәтижесін уақтылы қабылдауға және төлеуге міндеттенеді.

      2. Үйлестіруші әзірлеуші ұсынған нормативтік құқықтық актінің жобасына аталған жобаны және басқа да құжаттарды қоса бере отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізу қажеттігі туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) жолдау (тапсыру) арқылы Сарапшыға тапсырма береді.

      3. Нормативтік құқықтық актінің әрбір жобасы бойынша Көрсетілетін қызмет нормативтік құқықтық актінің тиісті жобасы бойынша Үйлестірушінің хабарламасында белгіленген мерзімнен кешіктірілмей көрсетіледі.

2-тарау. Тараптардың құқықтары мен мiндеттемелері

      4. Сарапшы:

      1) нормативтік құқықтық актілердің жобаларына сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманы жеке жүргізуге, Көрсетілетін қызметтердің дұрыстығын, объективтілігін, біліктілігін қамтамасыз етуге;

      2) осы Шартпен көзделген қызметтерді тиісті сапада және толық көлемде осы Шартта белгіленген мерзімдерде және шарттарда Қазақстан Республикасының заңнамасының талаптарына сәйкес көрсетуге;

      3) нормативтік құқықтық актінің жобасын алған күннен бастап келесі 1 (бір) жұмыс күні ішінде, ұсынылған нормативтік құқықтық актінің жобасын жұмысқа қабылдау туралы не өзінің бас тарту себептерін, оның ішінде осы жобаны дайындауға тікелей қатысқандығын көрсете отырып, өздігінен бас тарту туралы оған хабарлама жолдауға;

      4) Қызметтерді көрсетумен байланысты өзіне белгілі болған Үйлестірушінің құжаттары мен мәліметтерінің сақталуын және мазмұнының құпиялылығын қамтамасыз етуге;

      5) Үйлестірушіні оның талап етуі бойынша Қызметтерді көрсету барысы туралы хабардар етуге;

      6) осы Шарт бойынша міндеттемелерді тиісінше орындау үшін оған Үйлестіруші берген мүлік пен құжаттардың сақталуын қамтамасыз етуге;

      7) осы Шарттың талаптары бұзылған жағдайда, өзінің міндеттемелерін толық көлемде тиісінше орындамауы нәтижесінде туындаған барлық шығындарды Үйлестірушіге өтеуге;

      8) Үйлестірушінің талап етуі бойынша Көрсетілген қызметтер туралы есепті ұсынуға;

      9) нормативтік құқықтық актілердің жобаларына жүргізілген сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындысы берілгеннен кейін, нормативтік құқықтық актінің жобасын әзірлеушінің оның ұсынымдарымен келісуіне немесе келіспеуіне қарамастан, ол қабылданғанға дейін барлық кезеңде сараптамалық сүйемелдеуді қамтамасыз етуге;

      10) сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындысын қолма-қол, электрондық пошта немесе ақпараттық жүйе (болған жағдайда) арқылы қазақ немесе орыс тілінде беруді жүзеге асыруға міндетті.

      5. Сарапшының:

      1) Үйлестірушіден осы Шарттың талаптарына сәйкес Көрсетілген қызметтерге ақы төлеуді талап етуге;

      2) туындаған мәселелер бойынша Үйлестірушіден түсіндірмелер және Қызметтер көрсету үшін қажетті қосымша мәліметтер алуға;

      3) Көрсетілетін қызметтерді, оны сапалы және толық көлемде орындаған жағдайда, мерзімінен бұрын көрсетуге құқығы бар.

      6. Үйлестіруші:

      1) Сарапшыға нормативтік құқықтық актілер жобаларын және егер Сарапшы тапсырма алған жағдайда, оған қоса берілетін материалдарды ұсынуға;

      2) Үйлестіруші анықтаған кемшіліктер жойылған жағдайда, нормативтік құқықтық актінің әрбір жобасы бойынша Сарапшы көрсеткен қызметтерді қабылдауға;

      3) Сарапшы көрсеткен қызметтерге ақыны осы Шартта көзделген тәртіппен төлеуге;

      4) нормативтік құқықтық актінің жобасын дайындауға тікелей қатысқан Сарапшыға аталған жобаға сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама жүргізуге жібермеуге міндетті;

      5) Сарапшыға кемінде мерзімнің 2/3-і беруге міндетті.

      7. Үйлестірушінің:

      1) Сарапшы көрсететін қызметтердің барысы мен сапасын кез келген уақытта тексеруге;

      2) Көрсетілген қызметтердің нәтижесінде орфографиялық, пунктуациялық және стилистикалық сауаттылық бөлігінде кемшіліктер анықталған жағдайда, Көрсетілген қызметтерді қабылдамауға және кемшіліктер байқалған күннен бастап ____ жұмыс күні ішінде Көрсетілген қызметтерде анықталған кемшіліктерді жою туралы Сарапшыға хабарлама жолдауға;

      3) Сарапшы Үйлестірушінің ескертулермен келіспеген жағдайда, нормативтік құқықтық актінің жобасын оған сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптамасын жүргізу үшін басқа Сарапшыға жолдауға;

      4) осы Шарт бойынша міндеттемелерді тиісінше орындау үшін Сарапшыға ұсынымдар беруге;

      5) Қызметтер көрсету процесін бақылауға;

      6) осы Шарттың 22-тармағында көзделген негіздер бойынша осы Шартты біржақты тәртіппен бұзуға құқығы бар.

      8. Тараптар осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындау барысында Көрсетілген қызметтер бойынша Сарапшы жасаған зияткерлік қызметінің нәтижелерінің барлығына меншік құқығы Үйлестірушіге тиесілі болады деп уағдаласты.

3-тарау. Көрсетілген қызметтерге ақы төлеу шарттары

      9. Нормативтік құқықтық актінің әрбір жобасы бойынша көрсетілетін қызметтердің құнын Қазақстан Республикасының Әділет министрлігі (бұдан әрі – Әділетмині) бекіткен сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптама жүргізу жөніндегі қызметтердің құнын бағалау критерийлерінің негізінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігімен келісім бойынша үйлестіруші айқындайды.

      10. Үйлестіруші Сарапшы дайындаған сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама қорытындысын келіскеннен кейін, ____ жұмыс күні ішінде Тараптар Көрсетілген қызметтер актісіне қол қояды. Тараптар бір ай ішінде Көрсетілген қызметтер актісін жасауға және оған қол қоюға құқылы. Үйлестіруші мен Әділетмині арасында Көрсетілген қызметтер актісіне қол қойылғаннан кейін, Қызметтер көрсетілген болып есептеледі.

      Ғылыми сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптаманың қорытындысында көрсетілмеген сыбайлас жемқорлыққа байланысты қосымша тәуекелдер анықталса, сарапшының көрсетілген қызметтерінің құны төмендету жағына қарай қайта қаралуы мүмкін.

      11. Үйлестіруші Көрсетілген қызметтерге ақы төлеуді Әділетмині Үйлестірушінің есеп шотына ақша қаражатын аударған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірмей жүргізеді.

      12. Үйлестіруші бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорына төленуге тиіс міндетті зейнетақы жарналарын, сондай-ақ табыс салығын Сарапшының пайдасына ұстап қалады.

      13. Қызметтер көрсету кезінде Сарапшы келтірген өзге де шығыстарды Үйлестіруші өтемейді.

4-тарау. Тараптардың жауапкершілігі және дауларды шешу тәртібі

      14. Тараптар осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындамаған немесе тиісінше орындамаған жағдайда, Тараптарға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілік жүктеледі.

      15. Тараптарға осы Шарт талаптарын орындамағаны үшін, егер ол форс-мажор жағдайының нәтижесі болып табылса, жауапкершілік жүктелмейді.

      Осы Шарттың мақсаттары үшін "форс-мажор" Тараптардың бақылауына көнбейтін және күтпеген сипаттағы жағдайды білдіреді. Мұндай оқиғалар мыналарды қамтуы мүмкін, алайда әскери қимылдар, табиғи немесе дүлей апаттар және басқасы.

      Форс-мажор жағдайлары туындаған кезде Сарапшы Үйлестірушіге мұндай жағдайлар мен олардың себептері туралы дереу жазбаша хабарлама жолдайды. Егер Үйлестірушіден өзге жазбаша нұсқаулықтар түспесе, Сарапшы Шарт бойынша өз міндеттемелерін қаншалықты орынды болса, соншалық орындауды жалғастырады және Шартты орындаудың форс-мажор жағдайларына байланысты емес балама тәсілдерін іздестіруді жүргізеді.

      16. Сарапшыға сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптама қорытындысында жазылған нормативтік құқықтық акт жобасының сыбайлас жемқорлыққа бейім нормаларын жою бойынша дайындаған ұсынымдардың негізділігі үшін жауапкершілік жүктеледі.

      17. Осы Шартты орындау кезінде туындауы мүмкін даулар мен келіспеушіліктер Тараптар арасындағы келіссөздер жолымен шешіледі.

      18. Келіспеушіліктерді келіссөздер жолымен шешу мүмкін болмаған жағдайда, даулар мен келіспеушіліктер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібімен қаралуға жатады.

5-тарау. Шарттың қолданылу мерзімі және оны тоқтату негіздері

      19. Осы Шарт оған Тараптар қол қойған күннен бастап күшіне енеді және 20__ жылғы "__" _______ дейін, ал Тараптардың міндеттемелері бөлігінде оларды толық орындағанға дейін қолданылады.

      20. Осы Шарт Тараптардың екіжақты келісімі бойынша бұзылуы мүмкін. Осы Шартты бұзуды талап ететін Тарап өзінің ниеті туралы екінші Тарапты Шарттың қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін күнтізбелік отыз күннен кешіктірмей хабардар етуге тиіс.

      21. Шартты Сарапшының бастамасы бойынша бұзған кезде Сарапшы Қызметтерді көрсету процесінде жұмсалған өз шығындарын, сондай-ақ Көрсетілген қызметтер үшін ақы төлеуді талап етуге құқылы емес.

      22. Үйлестіруші осы Шартты келесі жағдайларда:

      1) Сарапшының үш ай ішінде дәлелсіз себептермен 2 (екі) реттен артық Қызмет көрсетуден бас тартуы;

      2) Үйлестірушінің хабарламасында белгіленген Қызметтер көрсету мерзімі өтіп кеткен күннен бастап екі жұмыс күнінен астам мерзімге Қызметтер көрсету мерзімін өткізіп алғанда;

      3) әзірлеушілер үш ай ішінде дайындаған сыбайлас жемқорлыққа қарсы ғылыми сараптаманың қорытындыларында Сарапшының барлық ұсынымдарының 2/3-нен астамын қабылдамаған жағдайда;

      4) Сарапшы біліктілігінің жеткіліксіздігі, біліксіздігі нәтижесінде өз міндеттемелерін орындауы мүмкін болмағанда;

      5) Сарапшы Ғылыми сараптаманы ұйымдастыру мен жүргізу, сондай-ақ ғылыми сарапшыларды іріктеу қағидаларының 106-тармағымен белгіленген критерийлерге сәйкес келмеген жағдайда, біржақты тәртіппен бұзуға құқылы.

      23. Осы Шартты біржақты тәртіппен бұзу Қазақстан Республикасының азаматтық заңнамасына сәйкес анықталады.

      24. Осы Шарт мерзімінен бұрын бұзылған жағдайда, Сарапшы бұзылған күнге нақты шығындар үшін ғана ақы төлеуді талап етуге құқылы және осы Шарт бұзылған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде артық төленген соманы Үйлестірушіге қайтарады.

6-тарау. Қорытынды ережелер

      25. Осы Шартқа енгізілетін барлық толықтырулар мен өзгерістер жазбаша жасалады, екі Тарап қолдарын қояды және осы Шарттың ажырамас бөлігі болып табылады.

      26. Осы Шарт бірдей заңды күші бар қазақ және орыс тілдерінде екі данада, Тараптардың әрқайсысы үшін бір-бір данадан жасалған.

7-тарау. Тараптардың мекенжайлары, деректемелері және қолдары

Үйлестіруші _______________________

Сарапшы _______________________


О внесении изменений и дополнений в совместный приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 11 июля 2023 года № 473, и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 12 июля 2023 года № 135 и Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 11 июля 2023 года № 223 "Об утверждении Правил организации и проведения научной экспертизы, а также отбора научных экспертов"

Совместный приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 25 декабря 2024 года № 1056, и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 декабря 2024 года № 113 и Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 27 декабря 2024 года № 277. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 30 декабря 2024 года № 35575.

      Примечание ИЗПИ!
      Вводится в действие с 01.01.2025.

      ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Внести в совместный приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 11 июля 2023 года № 473, и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 12 июля 2023 года № 135 и Председателя Агентства Республики Казахстан по противодействию коррупции (Антикоррупционной службы) от 11 июля 2023 года № 223 "Об утверждении Правил организации и проведения научной экспертизы, а также отбора научных экспертов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 33104) следующие изменения и дополнения:

      в Правилах организации и проведения научной экспертизы, а также отбора научных экспертов, утвержденных указанным совместным приказом:

      пункт 5 изложить в следующей редакции:

      "5. Организация проведения научной экспертизы возлагается на:

      Министерство юстиции Республики Казахстан (далее – Министерство юстиции) – по научной правовой и научной лингвистической экспертизам проектов законов, международных договоров или проектов международных договоров, а также по научной антикоррупционной экспертизе проектов нормативных правовых актов;

      Министерство национальной экономики Республики Казахстан (далее – Министерство национальной экономики) – по научной экономической экспертизе проектов законов, за исключением международных договоров или проектов международных договоров;";

      часть первую пункта 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Направление проектов законов на научную экспертизу осуществляется разработчиком (органом-разработчиком) посредством их размещения на интернет-портале открытых нормативных правовых актов.";

      дополнить пунктом 13-1 следующего содержания:

      "13-1. Для проведения научной правовой, научной экономической, научной антикоррупционной экспертиз по проектам нормативных правовых актов разработчик размещает проект нормативного правового акта на интернет-портале открытых нормативных правовых актов и прилагает следующие сопутствующие к нему материалы:

      1) пояснительную записку к проекту нормативного правового акта;

      2) сравнительную таблицу к проекту нормативного правового акта при внесении изменений и (или) дополнений в действующие нормативные правовые акты с соответствующим обоснованием вносимых изменений и (или) дополнений;

      3) пресс-релиз.

      При этом по проектам законов также размещаются:

      1) консультативный документ регуляторной политики, одобренный Межведомственной комиссией по вопросам законопроектной деятельности;

      2) паспорт по оценке социально-экономических последствий действия принимаемого проекта закона, подписанный курирующим заместителем руководителя органа-разработчика (или лицом, исполняющим его обязанности) (далее – паспорт) по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам;

      3) финансовые расчеты для Республиканской бюджетной комиссии по проектам законов, предусматривающим сокращение государственных доходов или увеличение государственных расходов (при наличии);

      4) проекты подзаконных актов, принимаемых в реализацию предлагаемого на рассмотрение проекта закона (при наличии);

      5) статистическая информация по изучаемой проблеме (при наличии);

      6) иные материалы с целью представления полных и достоверных данных для проведения научной экспертизы (при наличии).";

      дополнить пунктом 13-2 следующего содержания:

      "13-2. Проекты законов, разрабатываемые в порядке законодательной инициативы депутатов Парламента, направляются на проведение научных экспертиз посредством электронного документооборота в электронном виде с приложением следующих материалов:

      1) сопроводительное письмо на официальном бланке разработчика;

      2) пояснительная записка к проекту закона (на казахском и русском языках);

      3) сравнительная таблица к проекту закона при внесении изменений и (или) дополнений в действующие нормативные правовые акты с соответствующим обоснованием вносимых изменений и (или) дополнений (на казахском и русском языках);

      4) паспорт по оценке социально-экономических последствий действия принимаемого проекта закона (на казахском и русском языках), подписанного депутатом/депутатами Парламента, инициировавшим(ими) разработку проекта закона;

      5) финансовые расчеты для Республиканской бюджетной комиссии по проектам законов, предусматривающим сокращение государственных доходов или увеличение государственных расходов (при наличии);

      6) статистическая информация по изучаемой проблеме (при наличии);

      7) иные материалы с целью представления полных и достоверных данных для проведения научной экспертизы (при наличии).";

      дополнить пунктом 13-3 следующего содержания:

      "13-3. По запросу уполномоченной организации, научной организации, координатора, эксперта разработчиком в течение 2 (двух) рабочих дней предоставляются иные материалы, касающиеся вопросов, затронутых в проекте нормативного правового акта.";

      пункт 17 изложить в следующей редакции:

      "17. В случае представления для научной экспертизы нескольких проектов нормативных правовых актов, международных договоров или проектов международных договоров, уполномоченной организацией, научной организацией или экспертом проводится научная экспертиза и составляется заключение по каждому проекту нормативного правового акта, международному договору или проекту международного договора.";

      пункт 20 изложить в следующей редакции:

      "20. Заключение научной экспертизы носит рекомендательный характер, за исключением заключения научной лингвистической экспертизы по проектам законов, инициированных Правительством.";

      пункт 21 изложить в следующей редакции:

      "21. В случае согласия с замечаниями и (или) предложениями заключения научной экспертизы к проекту нормативного правового акта разработчик (орган-разработчик) принимает решение о доработке проекта нормативного правового акта.

      В случае несогласия с заключением научной экспертизы разработчик проекта нормативного правового акта в течение 10 (десять) рабочих дней после получения заключения научной экспертизы должен разместить на интернет-портале открытых нормативных правовых актов мотивированное и аргументированное обоснование причин несогласия с соответствующим заключением.

      В случае, если заключение научной экспертизы содержит замечания и (или) предложения, не относящиеся к компетенции разработчика (органа-разработчика), то разработчик (орган-разработчик) направляет их одновременно с проектом нормативного правового акта, международного договора или проекта международного договора государственным органам, в компетенцию которых входит рассмотрение вопросов, затрагиваемых в заключении научной экспертизы, для проработки и формирования соответствующей позиции.

      При внесении правового акта о ратификации и (или) подписании международного договора или проекта международного договора и заключения научной экспертизы по нему на рассмотрение Правительства либо Министерства юстиции орган-разработчик должен предоставить аргументированные обоснования причин непринятия рекомендаций, содержащихся в заключении научной экспертизы по международному договору или проекту международного договора. Копию соответствующих обоснований орган-разработчик одновременно предоставляет уполномоченной организации.";

      пункт 22 изложить в следующей редакции:

      "22. Научная экспертиза проводится в срок, не превышающий 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня представления научной организации или уполномоченной организации проекта закона, международного договора или проекта международного договора, и в срок, не превышающий 10 (десять) рабочих дней со дня представления координатору проекта подзаконного правового акта.

      Научная лингвистическая экспертиза проводится в течение 10 (десять) рабочих дней со дня представления уполномоченной организации проекта закона.

      При этом сроки проведения научной правовой, научной экономической, научной антикоррупционной экспертиз исчисляются с момента размещения проекта нормативного правового акта на интернет-портале открытых нормативных правовых актов.

      Организация и проведение научной экспертизы по проектам законов, а также проектам временных постановлений Правительства, имеющим силу Закона, разработанным в соответствии с пунктом 15 статьи 17-1 Закона "О правовых актах", осуществляются в течение срока, не превышающего 3 (три) рабочих дня со дня опубликования на интернет-портале открытых нормативных правовых актов, а по научной лингвистической экспертизе – со дня представления уполномоченной организации.

      Организация и проведение научной правовой экспертизы международного договора или проекта международного договора о займах осуществляются в течение срока, не превышающего 10 (десять) календарных дней.

      По окончании срока проведения научной экспертизы международного договора или проекта международного договора разработчику (органу-разработчику) направляется заключение научной экспертизы, подготовленное в соответствии с настоящими Правилами.

      Заключения научных экспертиз по проектам нормативных правовых актов, за исключением заключения научной лингвистической экспертизы, размещаются на интернет-портале открытых нормативных правовых актов.

      При этом заключение лингвистической экспертизы проектов законов направляется разработчику (органу-разработчику) посредством электронного документооборота в электронном виде.";

      пункт 23 исключить;

      подпункт 1) пункта 31 изложить в следующей редакции:

      "1) при размещении на интернет-портале открытых нормативных правовых актов для публичного обсуждения;";

      пункты 32, 33, 34, 35, 36, 39 исключить;

      пункт 41 изложить в следующей редакции:

      "41. В течение 5 (пять) рабочих дней уполномоченная организация производит проверку заключения эксперта или экспертной комиссии в соответствии с требованиями, установленными пунктом 43 настоящих Правил, с последующим его размещением на интернет-портале открытых нормативных правовых актов.";

      часть вторую пункта 42 исключить;

      пункт 44 изложить в следующей редакции:

      "44. Заключение научной правовой экспертизы оформляется на официальном бланке и подписывается руководителем уполномоченной организации или лицом, исполняющим его обязанности.";

      пункт 45 изложить в следующей редакции:

      "45. Заключение научной правовой экспертизы проекта закона публикуется на интернет-портале открытых нормативных правовых актов на казахском и русском языках.

      Публикация материалов, имеющих пометки "Для служебного пользования", "Без опубликования в печати", "Не для печати", не производится.";

      часть четвертую пункта 68 исключить;

      часть первую пункта 69 изложить в следующей редакции:

      "69. Проекты законов, а также материалы к ним на научную лингвистическую экспертизу направляются разработчиком (органом-разработчиком) уполномоченной организации посредством электронного документооборота.";

      пункт 70 изложить в следующей редакции:

      "70. Для проведения научной лингвистической экспертизы проекта закона орган-разработчик посредством электронного документооборота направляет в уполномоченную организацию:

      1) сопроводительное письмо на официальном бланке органа-разработчика;

      2) проект закона на казахском и русском языках;

      3) копию листа согласования (в формате pdf).";

      подпункт 5) пункта 78 изложить в следующей редакции:

      "5) выдача заключения научной лингвистической экспертизы и материалов к нему.";

      пункт 86 изложить в следующей редакции:

      "86. Заключение научной лингвистической экспертизы по международным договорам или проектам международных договоров носит рекомендательный характер, а по проектам законов, инициированных Правительством, носит обязательный характер.";

      подпункт 1) пункта 87 изложить в следующей редакции:

      "1) при размещении проекта закона на интернет-портале открытых нормативных правовых актов;";

      часть первую пункта 88 изложить в следующей редакции:

      "88. Для проведения научной экономической экспертизы государственный орган-разработчик размещает проект закона и указанные в пункте 13-1 настоящих Правил материалы на интернет-портале открытых нормативных правовых актов.";

      пункты 89, 90, 91, 92 исключить;

      пункт 100 изложить в следующей редакции:

      "100. Требование о проведении научной антикоррупционной экспертизы не распространяется на проекты:

      нормативных правовых указов Президента;

      нормативных правовых актов Председателя Совета Безопасности Республики Казахстан;

      нормативных постановлений Парламента и его палат;

      нормативных постановлений Конституционного Суда Республики Казахстан;

      нормативных постановлений Верховного Суда Республики Казахстан;

      нормативных правовых постановлений Центральной избирательной комиссии Республики Казахстан;

      постановлений Правительства, предусматривающих внесение проектов законодательных актов на рассмотрение Мажилиса Парламента и проектов указов Президента на рассмотрение Президента;

      нормативных правовых решений маслихатов, нормативных правовых постановлений акиматов, нормативных правовых решений акимов и нормативных правовых постановлений ревизионных комиссий;

      нормативных правовых актов по признанию утратившими силу нормативных правовых актов;

      нормативных правовых актов, предусматривающих принятие решений об установлении (отмене) карантинной зоны с введением карантинного режима на соответствующей территории, установлении (снятии) карантина и (или) ограничительных мероприятий в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан в области ветеринарии, а также объявление чрезвычайной ситуации природного и техногенного характера;

      нормативных правовых актов об образовании, упразднении и преобразовании административно-территориальных единиц, установлении и изменении их границ и подчиненности, их наименовании и переименовании, а также уточнении и изменении транскрипции их наименований;

      нормативных правовых актов об утверждении государственного списка памятников истории и культуры республиканского и местного значения;

      нормативных правовых актов об утверждении бюджетов всех уровней;

      нормативных правовых актов о гарантированном трансферте из Национального фонда Республики Казахстан;

      нормативных правовых актов об объемах трансфертов общего характера между республиканским и областными бюджетами, бюджетами городов республиканского значения, столицы;

      нормативных правовых актов об утверждении предельных тарифов, цен, предусмотренных законодательством Республики Казахстан;

      нормативных правовых актов об утверждении квалификационных требований к административным государственным должностям;

      нормативных правовых актов, содержащих государственные секреты и иную охраняемую законом тайну, а также имеющих пометки "Для служебного пользования", "Без опубликования в печати", "Не для печати";

      нормативных правовых актов, регулирующих порядок взаимодействия уполномоченных органов с другими государственными органами и не распространяющиеся на третьих лиц;

      нормативных правовых актов, разработанных на основании типовых и схожих нормативных правовых актов и не содержащих дополнительных норм права.

      При этом требование о проведении научной антикоррупционной экспертизы также не распространяется на нормативные правовые акты, предусматривающие внесение изменений и дополнений в нормативные правовые акты, предусмотренные настоящим пунктом Правил.";

      пункт 113 изложить в следующей редакции:

      "113. Научная антикоррупционная экспертиза проекта нормативного правового акта проводится в период публичного обсуждения проекта нормативного правового акта на интернет-портале открытых нормативных правовых актов.";

      пункт 114 исключить;

      часть первую пункта 116 изложить в следующей редакции:

      "116. Повторная научная антикоррупционная экспертиза проводится в срок, не превышающий 5 рабочих дней со дня размещения на интернет-портале открытых нормативных правовых актов проекта нормативного правового акта и материалов к нему.";

      пункты 117, 118, 119 исключить;

      пункт 120 изложить в следующей редакции:

      "120. Координатор определяет эксперта или группу экспертов для проведения научной антикоррупционной экспертизы данного проекта нормативного правового акта. При этом, координатор не привлекает к проведению научной антикоррупционной экспертизы проекта нормативного правового акта эксперта, принимавшего непосредственное участие в подготовке данного проекта.";

      пункт 127 изложить в следующей редакции:

      "127. Заключение научной антикоррупционной экспертизы на казахском и русском языках с указанием данных эксперта или группы экспертов, подготовивших его, размещается на интернет-портале открытых нормативных правовых актов.";

      пункт 128 изложить в следующей редакции:

      "128. Разработчик рассматривает заключение научной антикоррупционной экспертизы и принимает одно из следующих действий:

      1) в случае согласия с рекомендациями заключения научной антикоррупционной экспертизы, вносит соответствующие изменения и (или) дополнения в проект нормативного правового акта. При этом, не позднее 5 рабочих дней со дня получения заключения, размещает соответствующую информацию на интернет-портале открытых нормативных правовых актов;

      2) в случае, если заключение научной антикоррупционной экспертизы содержит рекомендации, не относящиеся к компетенции разработчика, то разработчик в течение 2 (двух) рабочих дней с момента поступления заключения направляет их с проектом нормативного правового акта государственным органам, в компетенцию которых входит рассмотрение вопросов, затрагиваемых в экспертном заключении, для проработки и предоставления соответствующей информации.

      В течение 5 (пять) рабочих дней со дня получения заключения научной антикоррупционной экспертизы и проекта нормативного правового акта от разработчика, государственные органы, в компетенцию которых входит рассмотрение вопросов, затрагиваемых в экспертном заключении, обязаны рассмотреть данные рекомендации и представить соответствующую информацию разработчику. Разработчик не позднее 2 (двух) рабочих дней с даты получения информации от государственных органов, размещает ее на интернет-портале открытых нормативных правовых актов;

      3) в случае несогласия с рекомендациями, разработчик не позднее 5 (пять) рабочих дней со дня получения заключения научной антикоррупционной экспертизы, размещает на интернет-портале открытых нормативных правовых актов позицию государственных органов с указанием обоснованных причин несогласия.";

      пункт 129 изложить в следующей редакции:

      "129. Координатор проводит анализ размещенных позиций разработчиков с аргументированными обоснованиями причин непринятия рекомендаций и ежеквартально в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным кварталом, направляет итоги проведенного анализа организатору.";

      пункт 130 изложить в следующей редакции:

      "130. При внесении проекта нормативного правового акта на рассмотрение Правительства, органов юстиции разработчик прикладывает к проекту нормативного правового акта заключение научной антикоррупционной экспертизы и позицию с аргументированными обоснованиями причин несогласия с рекомендациями экспертного заключения, размещенного на интернет-портале открытых нормативных правовых актов.";

      подпункт 1) пункта 142 изложить в следующей редакции:

      "1) публикация объявления о проведении конкурсного отбора на интернет-ресурсе координатора и организатора;";

      пункт 173 изложить в следующей редакции:

      "173. Реестр является постоянно действующим независимо от смены Координатора, в который вносятся изменения и дополнения по мере необходимости.

      Переутверждение Реестра экспертов по проведению научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов, не предусматривающих включение в него дополнительных экспертов, осуществляется без повторного проведения конкурсных процедур.";

      приложение 2 к Правилам организации и проведения научной экспертизы, а также отбора научных экспертов изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему совместному приказу.

      2. Департаменту праворазъяснения и координации Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа;

      2) размещение настоящего совместного приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие с 1 января 2025 года и подлежит официальному опубликованию.

Исполняющий обязанности
Министра национальной

экономики Республики Казахстан

__________Б.
Омарбеков
 

Председатель Агентства
Республики Казахстан по

противодействию коррупции

(Антикоррупционной службы)

__________А.
Жұмағали
 

Министр юстиции
Республики Казахстан
__________А. Ескараев
 

 


     

  Приложение к совместному
приказу Исполняющий
обязанности Министра
национальной экономики
Республики Казахстан
от 26 декабря 2024 года № 113,
Председатель Агентства
Республики Казахстан
по противодействию коррупции
(Антикоррупционной службы)
от 27 декабря 2024 года № 277 и
Министр юстиции
Республики Казахстан
от 25 декабря 2024 года № 1056

Типовой договор на проведение научной антикоррупционной экспертизы, заключаемый между координатором и экспертом

№____

"__" _____ 20__ года

      _________________________________________________________________,

      (наименование научного учреждения или высшего учебного заведения,

      осуществляющего координацию проведения научной антикоррупционной

      экспертизы) именуемое в дальнейшем Координатор,

      в лице ________________________________________________________________,

      действующего на основании _____________________________________________,

      с одной стороны, и _____________________________________________________,

      ______________________________________________________________________

      (фамилия, имя, отчество (при его наличии) (документ, удостоверяющий личность)

      № _____________, выданный ____________________________________________,

      именуемый(ая) в дальнейшем Эксперт, с другой стороны, далее совместно

      именуемые Стороны, заключили настоящий Договор о нижеследующем:

Глава 1. Предмет договора

      1. Эксперт обязуется по заданию Координатора оказывать услуги по проведению научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов с выдачей заключений (далее – Услуги) согласно условиям настоящего Договора, а Координатор обязуется своевременно принимать и оплачивать результат Услуги по каждому проекту нормативного правового акта на условиях настоящего Договора при условии надлежащего исполнения Экспертом своих обязательств по настоящему Договору.

      2. Координатор дает задание Эксперту путем направления (вручения) уведомления о необходимости проведения научной антикоррупционной экспертизы проекта нормативного правового акта (далее – уведомление) с приложением данного проекта и других документов, предоставленных разработчиком.

      3. Услуга по каждому проекту нормативного правового акта оказывается не позднее срока, установленного в уведомлении Координатора по соответствующему проекту нормативного правового акта.

Глава 2. Права и обязанности Сторон

      4. Эксперт обязан:

      1) лично провести научную антикоррупционную экспертизу проектов нормативных правовых актов, обеспечить достоверность, объективность, квалифицированность оказываемых Услуг;

      2) оказывать Услуги, предусмотренные настоящим Договором, надлежащего качества и в полном объеме, в соответствии с требованиями законодательства Республики Казахстан, в сроки и на условиях, установленных настоящим Договором;

      3) в течении 1 (одного) рабочего дня следующего со дня получения проекта нормативного правового акта, направить ему уведомление о принятии в работу представленного проекта нормативного правового акта либо о самоотводе с указанием причин своего отказа, в том числе непосредственного участия в подготовке данного проекта;

      4) обеспечить конфиденциальность содержания и сохранность документации и сведений Координатора, ставших известными ему в связи с оказанием Услуг;

      5) информировать Координатора, по его требованию, о ходе оказания Услуг;

      6) обеспечить сохранность имущества и документов, переданных ему Координатором для надлежащего исполнения обязательств по настоящему Договору;

      7) в случае нарушения условий настоящего Договора возместить Координатору все убытки, возникшие в результате ненадлежащего исполнения им своих обязательств в полном объеме;

      8) по требованию Координатора предоставить отчет об оказанных Услугах;

      9) после выдачи заключения научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов обеспечить экспертное сопровождение проекта нормативного правового акта на всех стадиях до его принятия, независимо от согласия или несогласия разработчика с его рекомендациями;

      10) осуществить выдачу заключения научной антикоррупционной экспертизы на казахском или русском языке нарочно, электронной почтой либо посредством информационной системы (при ее наличии).

      5. Эксперт имеет право:

      1) требовать от Координатора оплаты оказанных Услуг в соответствии с условиями настоящего Договора;

      2) получать разъяснения от Координатора по возникшим вопросам и дополнительные сведения, необходимые для оказания Услуг;

      3) досрочно оказать Услугу, при условии выполнения ее качественно и в полном объеме.

      6. Координатор обязан:

      1) предоставлять Эксперту проекты нормативных правовых актов и прилагаемые к ним материалы, если Экспертом получено задание;

      2) принять оказанные Экспертом Услуги по каждому проекту нормативного правового акта при условии устранения недостатков, выявленных Координатором;

      3) оплатить оказанные Экспертом Услуги в порядке, предусмотренном настоящим Договором;

      4) не допускать проведение научной антикоррупционной экспертизы проекта нормативного правового акта Экспертом, принимавшим непосредственное участие в подготовке данного проекта.

      5) Предоставить Эксперту не менее 2/3 срока.

      7. Координатор имеет право:

      1) в любое время проверить ход и качество Услуг, оказываемых Экспертом;

      2) в случае обнаружения недостатков в части орфографической, пунктуационной и стилистической грамотности в результатах оказания Услуг, не принимать оказанные Услуги и направить в течение ____ рабочих дней со дня обнаружения недостатков уведомление Эксперту об устранении обнаруженных недостатков в оказанных Услугах;

      3) в случае несогласия Эксперта с замечаниями Координатора, направить проект нормативного правового акта для проведения его научной антикоррупционной экспертизы другому Эксперту;

      4) давать Эксперту рекомендации для надлежащего исполнения обязательств по настоящему Договору;

      5) контролировать процесс оказания Услуг;

      6) в одностороннем порядке расторгнуть настоящий Договор по основаниям, предусмотренным в пункте 22 настоящего Договора.

      8. Стороны договорились, что право собственности на все созданные в ходе исполнения обязательств по настоящему Договору результаты интеллектуальной деятельности Эксперта по оказанным Услугам, будут принадлежать Координатору.

Глава 3. Условия оплаты услуг

      9. Стоимость Услуг по каждому проекту нормативного правового акта определяется Координатором по согласованию с Министерством юстиции Республики Казахстан на основании Критерии оценки стоимости услуг по проведению научной антикоррупционной экспертизы проектов нормативных правовых актов, утвержденной Министерством юстиции Республики Казахстан (далее – Министерство юстиции).

      10. В течение ___ рабочих дней после согласования Координатором заключения научной антикоррупционной экспертизы, подготовленного Экспертом, Стороны подписывают акт оказанных Услуг. Стороны вправе составить и подписать акт оказанных Услуг за один месяц. Услуги считаются оказанными после подписания Акта оказанных Услуг между Координатором и Министерством юстиции.

      В случае выявления дополнительных коррупционных рисков, не отраженных в заключении научной антикоррупционной экспертизы стоимость оказанной услуги эксперта, может быть пересмотрена в сторону снижения.

      11. Координатор производит оплату Эксперту не позднее 5 (пяти) рабочих дней от даты перечисления денежных средств Министерством юстиции на расчетный счет Координатора.

      12. Координатор удерживает обязательные пенсионные взносы, подлежащие уплате в единый накопительный пенсионный фонд в пользу Эксперта, а также подоходный налог.

      13. Иные расходы, понесенные Экспертом при оказании услуг, Координатором не возмещаются.

Глава 4. Ответственность сторон и порядок разрешения споров

      14. В случае неисполнения или ненадлежащего исполнения Сторонами своих обязательств по настоящему Договору Стороны несут ответственность в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      15. Стороны не несут ответственность за неисполнение условий настоящего Договора, если оно явилось результатом форс-мажорных обстоятельств.

      Для целей настоящего Договора "форс-мажор" означает событие, неподвластное контролю Сторон, и имеющее непредвиденный характер. Такие события могут включать, но не исключительно: военные действия, природные или стихийные бедствия и другие.

      При возникновении форс-мажорных обстоятельств Эксперт незамедлительно направляет Координатору письменное уведомление о таких обстоятельствах и их причинах. Если от Координатора не поступает иных письменных инструкций, Эксперт продолжает выполнять свои обязательства по настоящему Договору, насколько это целесообразно, и ведет поиск альтернативных способов выполнения настоящего Договора, не зависящих от форс-мажорных обстоятельств.

      16. Эксперт несет ответственность за обоснованность подготовленных им рекомендаций по устранению коррупциогенных норм проекта нормативного правового акта, содержащихся в заключении научной антикоррупционной экспертизы;

      17. Споры и разногласия, которые могут возникнуть при исполнении настоящего Договора, разрешаются путем переговоров между Сторонами.

      18. В случае невозможности разрешения разногласий путем переговоров, споры и разногласия подлежат рассмотрению в судебном порядке в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Глава 5. Срок действия договора и основания его прекращения

      19. Настоящий Договор вступает в силу со дня его подписания Сторонами, и действует до "__" _______ 20__ года, а в части обязательств Сторон – до полного их исполнения.

      20. Настоящий Договор может быть расторгнут по обоюдному согласию Сторон. Сторона, требующая расторжения настоящего Договора, должна уведомить о своих намерениях другую Сторону не позднее, чем за тридцать календарных дней до окончания срока действия Договора.

      21. При расторжении Договора по инициативе Эксперта, Эксперт не вправе требовать возмещения своих затрат, произведенных в процессе оказания Услуг, а также платы за оказанные Услуги.

      22. Координатор вправе расторгнуть настоящий Договор в одностороннем порядке в следующих случаях:

      1) отказа Эксперта от оказания Услуги без уважительных причин более 2 (двух) раз в течение трех месяцев;

      2) просрочки оказания Услуги на срок более двух рабочих дней со дня истечения срока оказания Услуги, установленного в уведомлении Координатора;

      3) в случае непринятия разработчиками более 2/3 от всех рекомендаций Эксперта в заключениях научной антикоррупционной экспертизы, подготовленных им в течение трех месяцев;

      4) невозможности исполнения экспертом своих обязанностей вследствие его недостаточной квалификации, некомпетентности;

      5) в случае несоответствия Эксперта критериям, установленным пунктом 106 Правил организации и проведения научной экспертизы, а также отбора научных экспертов.

      23. Расторжение настоящего Договора в одностороннем порядке определяется в соответствии с гражданским законодательством Республики Казахстан.

      24. В случае досрочного расторжения настоящего Договора, Эксперт имеет право требовать оплату только за фактические затраты на день расторжения и возвращает Координатору излишне оплаченные суммы в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня расторжения настоящего Договора.

Глава 6. Заключительные положения

      25. Все дополнения и изменения к настоящему Договору составляются письменно, подписываются обеими Сторонами и являются неотъемлемой частью настоящего Договора.

      26. Настоящий Договор составлен в двух экземплярах на казахском и русском языках, имеющих одинаковую юридическую силу, по одному экземпляру для каждой из Сторон.

Глава 7. Адреса, реквизиты и подписи Сторон

Координатор ________________________

Эксперт _____________________