"Шымкент қаласында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларын бекіту туралы" Шымкент қаласы мәслихатының 2024 жылғы 19 наурыздағы № 14/123-VIII шешiмiне өзгеріс енгізу туралы

Шымкент қаласы мәслихатының 2024 жылғы 12 желтоқсандағы № 23/200-VIII шешiмi. Шымкент қаласының Әділет департаментінде 2024 жылғы 24 желтоқсанда № 225-17 болып тіркелді

      Шымкент қаласының мәслихаты ШЕШІМ ҚАБЫЛДАДЫ:

      1. Шымкент қаласы мәслихатының "Шымкент қаласында әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларын бекіту туралы" 2024 жылғы 19 наурыздағы № 14/123-VIII шешiмiне (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 202-17 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген шешімнің 1-қосымшасы осы шешімнің қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. "Шымкент қаласы мәслихатының аппараты" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте:

      1) осы шешімді Шымкент қаласының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуін;

      2) ресми жарияланғаннан кейін осы шешімді Шымкент қаласы мәслихатының интернет-ресурсына орналастыруын қамтамасыз етсін.

      3. Осы шешім оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Шымкент қаласы мәслихатының төрағасы Б. Нарымбетов

  Шымкент қаласы
мәслихатының
2024 жылғы 12
желтоқсандағы
№ 23/200-VIII
шешіміне қосымша
  Шымкент қаласы
мәслихатының 2024 жылғы
19 наурыздағы №14/123-VIII
шешімімен бекітілген

Шымкент қаласында әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидалары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Шымкент қаласында әлеуметтiк көмек көрсету, оның мөлшерлерiн белгiлеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тiзбесiн айқындау қағидалары (бұдан әрi – Қағидалар) "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 27-бабының 1-2-тармағына, Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларына (бұдан әрі – Үлгілік қағидалар) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2023 жылғы 30 маусымдағы № 523 қаулысына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 183871 болып тіркелген) сәйкес әзiрлендi және Шымкент қаласында әлеуметтiк көмек көрсетудің, оның мөлшерлерiн белгiлеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың тәртібін белгілейді.

      2. Осы Қағидалар Шымкент қаласының әкімдігімен әзірленді (бұдан әрі - әкімдік) және Шымкент қаласының мәслихатына бекітуге ұсынылды (бұдан әрі - мәслихат).

      3. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі терминдер мен ұғымдар:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" (бұдан әрі – мемлекеттік корпорация) – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету, мемлекеттік қызметтер көрсетуге өтініштерді қабылдау және олардың нәтижелерін көрсетілетін қызметті алушыға беру жөніндегі жұмысты "бір терезе" қағидаты бойынша ұйымдастыру, мемлекеттік қызметтерді электрондық нысанда көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған заңды тұлға;

      2) арнайы комиссия – мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау бойынша Шымкент қаласы әкімінің шешімімен құрылатын комиссия;

      3) әлеуметтік көмек – әкімдікпен мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрі – алушылар), сондай-ақ атаулы күндер мен мереке күндеріне орай ақшалай немесе заттай нысанда көрсететін көмек;

      4) әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган – әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асыратын "Шымкент қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік қорғау басқармасы" мемлекеттік мекемесі;

      5) әлеуметтік көмек төлеу жөніндегі уәкілетті ұйым – екінші деңгейдегі банктер, банк операцияларының тиісті түрлеріне қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарын реттеу, бақылау және қадағалау жөніндегі уәкілетті органның лицензиясы бар ұйымдар, "Қазпошта" акционерлік қоғамының аумақтық бөлімшелері;

      6) ең төмен күнкөріс деңгейі – шамасы бойынша ең төмен тұтыну себетінің құнына тең, бір адамға шаққандағы ең төмен ақшалай кіріс;

      7) мереке күндері – Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттік мереке күндері;

      8) мерекелік күндер (бұдан әрі – атаулы күндер) – Қазақстан Республикасының кәсіптік және өзге де мерекелері;

      9) уәкілетті мемлекеттік орган – Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес халықты әлеуметтік қорғау саласындағы басшылықты және салааралық үйлестіруді, Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қорының қызметін реттеуді, бақылау функцияларын жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      10) учаскелік комиссия – атаулы әлеуметтік көмек алуға өтініш жасаған тұлғалардың (отбасылардың) материалдық жағдайын зерттеп-қарау үшін Шымкент қаласы әкімінің шешімімен құрылатын арнаулы комиссия;

      11) шекті мөлшер – әлеуметтік көмектің бекітілген ең жоғары мөлшері;

      12) цифрлық құжаттар сервисі – "электрондық үкімет" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторға бекітіп берілген және ақпараттандыру объектілерінен алынған мәліметтер негізінде қалыптастырылған электрондық түрдегі құжаттарды көрсетуге және пайдалануға арналған объектісі;

      13) "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік және өзге де қызметтерге қол жеткізудің "ортақ терезесі" дегенді білдіретін ақпараттандыру объектісі;

      14) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың анықтығын, оның тиесілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар жиынтығы.

      4. Әлеуметтік кодекстің 71-бабының 4-тармағында, 170-бабының 3-тармағында, 229-бабының 3-тармағында, "Ардагерлер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1-тармағының 2) тармақшасында, 11-бабының 1-тармағының 2) тармақшасында, 12-бабының 1-тармағының 2) тармақшасында, 13-бабының 2) тармақшасында, 17-бабында көрсетілген тұлғаларға әлеуметтік көмек осы Қағидаларда көзделген тәртіппен көрсетіледі.

      5. Әлеуметтiк көмек осы Қағидалардың 7-тармағы 1), 2) тармақшаларында көрсетілген негіздерді қоспағанда, Шымкент қаласында тiркелген және тұрақты тұратын азаматтарға көрсетіледі.

      6. Учаскелік және арнайы комиссиялар өз қызметін әкімдік бекітетін ережелердің негізінде жүзеге асырады.

      7. Алушылар санатының тізбесін, әлеуметтік көмектің шекті мөлшерлерін, мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының әлеуметтік көмекке жүгіну мерзімдерін әкімдік белгілейді және осы Қағидалармен бекітіледі.

      Азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін мыналар негіз болады:

      1) дүлей апат салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келуі;

      2) өрт салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келуі;

      3) әлеуметтік маңызы бар аурудың болуы;

      4) жетімдік, ата-ана қамқорлығының болмауы;

      5) жасының егде тартуына байланысты өзіне-өзі күтім жасай алмауы;

      6) бас бостандығынан айыру орындарынан босатылуы, пробация қызметінің есебінде болуы.

      8. Дүлей апат немесе өрт салдарынан мүлкіне залал келген болса, әлеуметтік көмек залал келген мүлік орналасқан жер бойынша меншік иесінің тіркелген жеріне қарамастан көрсетіледі.

      Арнайы комиссиялар әлеуметтік көмек көрсету қажеттігі туралы қорытынды шығарған кезде осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу негіздерінің тізбесін басшылыққа алады.

      9. Алушылардың жекелеген санаттары үшін атаулы күндер мен мереке күндеріне орай әлеуметтік көмектің мөлшерін мәслихат әкімдікпен келісу бойынша бірыңғай мөлшерде белгілейді.

      10. Әрбір жекелеген жағдайда көрсетілетін әлеуметтік көмек мөлшерін арнайы комиссия айқындайды, ол оны әлеуметтік көмек көрсету қажеттігі туралы қорытындыда көрсетеді.

2-тарау. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесі

      11. Әлеуметтік көмек алушылар санаттарының тізбесі:

      1) "Ардагерлер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының (бұдан әрі – Заң) 4-бабында көрсетілген Ұлы Отан соғысының ардагерлері;

      2) Заңның 5-бабында көрсетілген басқа мемлекеттердің аумағындағы ұрыс қимылдарының ардагерлері;

      3) Заңның 6-бабында көрсетілген жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлер;

      4) Заңның 7-бабы 1), 2), 3), 4) тармақшаларында көрсетілген еңбек ардагерлері;

      5) Заңның 8-бабында көрсетілген адамдар;

      6) жасына байланысты зейнетақы төлемдерін алушылар;

      7) мүгедектігі бар адамдар;

      8) мүгедектігі бар балалар;

      9) саяси қуғын-сүргін құрбандары, саяси қуғын-сүргіннен зардап шеккен адамдар;

      10) "Алтын алқа", "Күміс алқа" алқаларымен наградталған немесе бұрын "Батыр ана" атағын алған, сондай-ақ І және II дәрежелі "Ана даңқы" ордендерімен наградталған көпбалалы аналар;

      11) жетім балалар және ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балалар;

      12) туберкулездің жұқпалы нысанымен ауыратын адамдар;

      13) қатерлі ісіктері бар балалар;

      14) медицина қызметкерлерінің және тұрмыстық қызмет көрсету саласы қызметкерлерінің кінәсінен жұқтырған адамның иммун тапшылығы вирусы туындатқан (АИТВ) иммун тапшылығының синдромынан зардап шегетін адамдар, сондай-ақ адамның иммун тапшылығы вирусынан (АИТВ) туындаған ауруы бар балалардың ата-аналары немесе заңды өкілдері;

      15) ядролық сынақтардың салдарынан мүгедектік белгіленген адамдар, сондай-ақ ядролық сынақтарға тікелей қатысқан, азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектiлердегi басқа да радиациялық апаттар мен авариялардың салдарларын жоюға қатысқан адамдар;

      16) дүлей апат салдарынан зардап шеккен азаматтар (отбасылар), (азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру);

      17) өрт салдарынан зардап шеккен азаматтар (отбасылар), (азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтіру).

3-тарау. Мереке күндері мен атаулы күндердің тізбесі, сондай-ақ алушылардың жекелеген санаттары үшін мереке күндері мен атаулы күндерге берілетін әлеуметтік көмек мөлшері

      12. Мереке күндері мен атаулы күндерге әлеуметтік көмек азаматтардың келесі санаттарына ақшалай төлемдер түрінде жылына 1 рет көрсетіледі:

      1) 15 ақпан - Ауғанстан Демократиялық Республикасынан Кеңес әскерлерінің шектеулі контингентінің шығарылған күні:

      Заңның 5-бабында көрсетілген басқа мемлекеттердiң аумағындағы ұрыс қимылдарының ардагерлеріне - 45 айлық есептік көрсеткіш (бұдан әрі – АЕК) мөлшерінде;

      2) 8 наурыз - Халықаралық әйелдер күнi:

      "Алтын алқа", "Күміс алқа" алқаларымен наградталған немесе бұрын "Батыр ана" атағын алған, І және II дәрежелі "Ана даңқы" ордендерімен наградталған көпбалалы аналарға - 5 АЕК мөлшерінде;

      3) 26 сәуір - Чернобыль атом электр станциясы апатының құрбандарын еске алу күні:

      Чернобыль атом электр станциясындағы апаттың салдарынан мүгедек болған адамдар және мүгедектігі ата-анасының бірінің радиациялық сәуле алуымен генетикалық байланысты олардың балаларына – 45 АЕК мөлшерінде;

      1986 – 1987 жылдары Чернобыль атом электр станциясындағы апаттың салдарларын жоюға қатысқан адамдарға - 45 АЕК мөлшерінде;

      1988 – 1989 жылдары Чернобыль атом электр станциясындағы апаттың салдарларын жоюға қатысушылар қатарындағы, қоныс аудару күні құрсақта болған балаларды қоса алғанда, оқшаулау және көшіру аймақтарынан Қазақстан Республикасына қоныс аударылған (өз еркімен кеткен) адамдарға - 45 АЕК мөлшерінде;

      4) 7 мамыр - Отан қорғаушы күні:

      осы тармақтың 3) тармақшасының екінші және үшінші абзацында көрсетілген адамдарды қоспағанда, жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлерге – 45 АЕК мөлшерінде;

      5) 9 мамыр - Жеңіс күні:

      Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне – 542 АЕК мөлшерінде;

      Заңның 7-бабы 3), 4) тармақшаларында көрсетілген еңбек ардагерлеріне – 15 АЕК мөлшерінде;

      6) 31 мамыр - Саяси қуғын-сүргін және ашаршылық құрбандарын еске алу күні:

      осы тармақтың 10) тармақшасында көрсетілген адамдарды қоспағанда, саяси қуғын-сүргін құрбандарына, саяси қуғын-сүргіннен зардап шеккен адамдарға - 5 АЕК мөлшерінде;

      7) 29 тамыз - Семей ядролық сынақ полигонының жабылған күні:

      осы тармақтың 3) тармақшасында көрсетілген адамдарды қоспағанда, ядролық сынақтардың салдарынан мүгедектік белгіленген адамдар, сондай-ақ ядролық сынақтарға тікелей қатысқан, азаматтық немесе әскери мақсаттағы объектiлердегi басқа да радиациялық апаттар мен авариялардың салдарларын жоюға қатысқан адамдарға– 45 АЕК мөлшерінде;

      8) 30 тамыз – Қазақстан Республикасының Конституциясы күні:

      мүгедектігі бар балаларға - 5 АЕК мөлшерінде;

      жетім балалар, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға – 20 АЕК мөлшерінде;

      9) 1 қазан – Қарттар күні:

      осы тармақтың 3) тармақшасының төртінші абзацында көрсетілген адамдарды қоспағанда, Заңның 8-бабында көрсетілген адамдарға– 5 АЕК мөлшерінде;

      70 жасқа толған және одан асқан адамдарға – 3 АЕК;

      10) 16 желтоқсан - Тәуелсіздік күні:

      Қазақстандағы 1986 жылғы 17-18 желтоқсан оқиғаларына қатысып, Қазақстан Республикасының "Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарын ақтау туралы" Заңында белгіленген тәртіпке сәйкес ақталған тұлғалар ішінен саяси қуғын-сүргін құрбандарына – 65 АЕК мөлшерінде.

4-тарау. Алушылардың жекелеген санаттарының тізбесі және әлеуметтік көмек мөлшері

      13. Әлеуметтік көмек мұқтаж азаматтардың келесі жекелеген санаттарына ақшалай төлемдер түрінде көрсетіледі:

      1) дүлей апат салдарынан зардап шеккен адамдарға әлеуметтік көмектің шекті мөлшері:

      азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтірілгенде – 400 АЕК отбасына немесе отбасы болмаған жағдайда адамға;

      отбасы мүшелері қайтыс болған жағдайда - қайтыс болған әрбір отбасы мүшесіне - 100 АЕК;

      өрт салдарынан зардап шеккен адамдарға әлеуметтік көмектің шекті мөлшері:

      азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келтірілгенде – 400 АЕК отбасына немесе отбасы болмаған жағдайда адамға;

      отбасы мүшелері қайтыс болған жағдайда - қайтыс болған әрбір отбасы мүшесіне -100 АЕК құрайды.

      Әлеуметтік көмек адамның (отбасы мүшелерінің) табысына қарамастан бір рет тағайындалады.

      2) туберкулездің жұқпалы нысанымен ауыратын адамдарға - ай сайын 10 АЕК мөлшерінде;

      3) қатерлі ісіктері бар балаларға - ай сайын 10 АЕК мөлшерінде;

      4) медицина қызметкерлерінің және тұрмыстық қызмет көрсету саласы қызметкерлерінің кінәсінен жұқтырған адамның иммун тапшылығы вирусы туындатқан (АИТВ) иммун тапшылығының синдромынан зардап шегетін адамдарға, сондай-ақ адамның иммун тапшылығы вирусынан (АИТВ) туындаған ауруы бар балалардың ата-аналары немесе заңды өкілдеріне – ай сайын 24 АЕК мөлшерінде.

      5) шекті мөлшері 40 АЕК-ті құрайтын санаторийлік-курорттық емделуге жолдама беру түріндегі әлеуметтік көмек кезектілік тәртібімен, мүгедектігі бар адамды абилитациялау мен оңалтудың жеке бағдарламасына сәйкес санаторийлік-курорттық емделу көрсетілетін мүгедектігі бар адамдарды қоспағанда:

      Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне;

      жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлерге;

      Қазақстандағы 1986 жылғы 17-18 желтоқсан оқиғасына қатысып, Қазақстан Республикасының "Жаппай саяси қуғын-сүргіндер құрбандарын ақтау туралы" Заңында белгіленген тәртіпке сәйкес ақталған саяси қуғын-сүргін құрбандарына;

      жасына байланысты зейнетақы төлемдерін алушыларға ұсынылады.

      Санаторийлік-курорттық емделу орнына дейiнгi және керi қайту жолақысының құны санаторийлік-курорттық ем алушының жеке қаражаты есебiнен жүргiзiледi.

      Әлеуметтік көмек өтініш берушіге кезектілікке сәйкес күнтізбелік жылда бір рет көрсетіледі.

      6) 1,5 АЕК мөлшерінде баспасөз басылымдарына жазылу түріндегі әлеуметтік көмек жартыжылдықта бір рет:

      Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне;

      жеңілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне теңестірілген ардагерлеріне;

      еңбек ардагерлеріне беріледі.

      7) 2 АЕК мөлшерінде ай сайынғы ақшалай төлем түріндегі әлеуметтік көмек 80 жастан асқан жалғызілікті қарттарға беріледі.

      Әлеуметтік көмек өтініш берушіге өтініш берген айдан кейінгі айдан бастап ай сайын көрсетіледі.

      8) 5 АЕК мөлшерінде ай сайынғы ақшалай төлем түріндегі әлеуметтік көмек:

      Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне;

      тірек-қимыл аппараты бұзылған бірінші, екінші топтағы мүгедектігі бар адамдар мен балаларға;

      тірек-қимыл аппараты бұзылған жеті жасқа дейінгі мүгедектігі бар балаларға беріледі.

      Әлеуметтік көмек өтініш берушіге өтініш берген айдан кейінгі айдан бастап ай сайын көрсетіледі.

      9) Жүріп-тұруы қиын бірінші топтағы мүгедектігі бар адамға Қазақстан Республикасы шегінде санаторийлік-курорттық емдеуде бірге алып жүру бойынша қызметтер көрсететін адамға (жеке көмекшіге) 40 АЕК мөлшерінде әлеуметтік көмек көрсетіледі.

      Жеке көмекшінің санаторийлік-курорттық ұйымында болу құнын өтеу күнтізбелік жылда бір рет беріледі.

      Алып жүрушінің жол жүру шығыстарын төлеу алып жүрушінің қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

      10) Жазаның өтелмеген бөлiгiн неғұрлым жеңiл жаза түрiмен ауыстыру не тағайындалған жаза мерзімін қысқарту түрінде пробация қызметінің есебінде тұрған адамдарға 10 АЕК мөлшерінде әлеуметтік көмек пробация қызметінің есебіне қойылған күннен бастап үш айдың ішінде көрсетіледі. Әлеуметтік көмек бір рет тағайындалады және қайта берілмейді.

      14. Мереке күндері мен атаулы күндерге әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей көрсетіледі.

      Әлеуметтік көмекті алушылардың тізімдері мемлекеттік корпорацияға не өзге ұйымдарға сұрау салу негізінде не уәкілетті мемлекеттік органның ақпараттық жүйелерінен электрондық түрде қалыптастырылады.

      15. Мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына берілетін әлеуметтік көмекті алу үшін өтініш беруші өзінің немесе отбасының атынан (немесе өкілі, Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 167-бабына сәйкес берілген сенімхат бойынша) әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті органға (немесе эектронды түрде geo-shym.kz геоақпараттық жүйе арқылы) немесе мемлекеттік корпорацияға Үлгілік қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жазбаша өтінішпен немесе Үлгілік қағидаларға 1-1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша порталға электрондық түрдегі өтінішпен жүгінеді.

      Жазбаша өтініш берген кезде құжаттарды қабылдайтын маман "электрондық үкімет" шлюзі арқылы мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың тиісті ақпараттық жүйелеріне (бұдан әрі – АЖ) Үлгілік қағидаларға 1-2-қосымшаға сәйкес нысанда сұрау салу қалыптастырады.

      АЖ-да мәліметтер сәйкес келмеген (болмаған) кезде өтініш беруші өтінішке мынадай құжаттарды қоса береді:

      1) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (жеке басты сәйкестендіру үшін);

      2) мұқтаждар санатына жатқызу негіздерінің болу фактісін растайтын төменде көрсетілген құжаттардың бірі:

      дүлей апат салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келу фактісін растайтын құжат;

      өрт салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкіне зиян келу фактісін растайтын құжат;

      әлеуметтік маңызы бар аурудың болу фактісін растайтын құжат;

      жетімдік, ата-ана қамқорлығының болмау фактісін растайтын құжат;

      жасының егде тартуына байланысты өзіне-өзі күтім жасай алмау фактісін растайтын құжат;

      бас бостандығынан айыру орындарынан босатылу, пробация қызметінің есебінде болу фактісін растайтын құжат;

      ақталғандығы туралы фактісін растайтын құжат (прокуратура органдарымен берілген анықтама және (немесе) ақталғандығы туралы соттың шешімі);

      өтініш берушінің жалғыз тұру фактісін растайтын құжат (еркін нысандағы екі куәгерді (көршілерді) көрсете отырып жасалған акт);

      санаторийлік-курорттық ұйымда болу ақысын растайтын құжаттар (шот-фактура, төлем шоты);

      "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушысының 2020 жылғы 30 қазандағы №ҚР ДСМ-175/2020 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген № 026/е нысанды дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытындысы;

      "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушысының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген № 068/е нысандағы жолдама алуға анықтама.

      Салыстырып тексеру үшін құжаттардың төлнұсқалары және көшірмелері ұсынылады. Салыстырып тексерілгеннен кейін құжаттардың төлнұсқасы өтініш берушіге қайтарылады.

      Өтініш беруші толық емес құжаттар топтамасын және (немесе) қолданылу мерзімі өткен құжаттарды ұсынған кезде Үлгілік қағидаларға 1-3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беріледі.

      Өтініш беруші әлеуметтік көмекке портал арқылы электронды түрде жүгінген кезде мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың АЖ-на қажетті мәліметтерді алу үшін өтініш берушінің өзі сұрау салады.

      Бұл ретте мемлекеттік органдардың және (немесе) ұйымдардың АЖ-нан келіп түскен электрондық өтініш пен мәліметтерді өтініш беруші өзінің ЭЦҚ-мен куәландырады.

      16. Өтініштерді, оның ішінде электрондық өтініштерді әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган түскен жұмыс күні ішінде, ал жұмыс күнінен тыс келіп түскен жағдайда – өтініш түскен күннен кейінгі бірінші жұмыс күні тіркейді.

      Осы Қағидалардың 7-тармағы 1), 2) тармақшаларында көрсетілген негіздер бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш түскен кезде әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган өтініш берушінің құжаттарын тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайын зерттеп-қарау үшін 1 (бір) жұмыс күні ішінде учаскелік комиссияға жібереді.

      17. Учаскелік комиссия құжаттарды алған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша Үлгілік қағидаларға 2, 3-қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша тұлғаның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акт жасайды, тұлғаның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті органға жібереді.

      18. Әлеуметтік көмек көрсету үшін құжаттар жетіспеген жағдайда әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшін қажетті мәліметтерді тиісті органдардан сұратады.

      19. Қажетті құжаттардың бүлінуіне, жоғалуына байланысты өтініш берушінің оларды ұсынуға мүмкіндігі болмаған жағдайда әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган әлеуметтік көмек тағайындау туралы шешімді өзге уәкілетті органдар мен ұйымдардың тиісті мәліметтерді қамтитын деректері негізінде қабылдайды.

      20. Әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган учаскелік комиссиядан құжаттар түскен күннен бастап 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттардың толық пакетін арнайы комиссияның қарауына ұсынады.

      21. Арнайы комиссия құжаттар түскен күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету қажеттігі туралы қорытынды шығарады, қорытынды оң болған кезде әлеуметтік көмектің мөлшерін көрсетеді.

      22. Әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган өтініш берушінің әлеуметтік көмек алуға қажетті құжаттары тіркелген күннен бастап 8 (сегіз) жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтік көмек көрсету қажеттігі туралы қорытындысы негізінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Осы Қағидалардың 18 және 19-тармақтарында көрсетілген жағдайларда әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган өтініш берушіден құжаттарды қабылдаған күннен бастап 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде әлеуметтік көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      Әлеуметтік көмек көрсетуден бас тарту негіздері анықталған кезде әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган шешім қабылдағанға дейін кемінде үш жұмыс күні бұрын өтініш берушіні бас тарту туралы алдын ала шешім туралы, сондай-ақ алдын ала шешім бойынша ұстанымды білдіруге мүмкіндік беру үшін тыңдау өткізілетіні туралы хабардар етеді.

      Әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган тыңдаудың уақыты мен күнін белгілейді, ол:

      өтініш берушіні бейнеконференц-байланыс немесе өзге де коммуникация құралдары арқылы тыңдауға шақыру;

      ақпараттық жүйелерді пайдалану;

      өтініш берушіге өзінің ұстанымын баяндауға мүмкіндік беретін өзге де байланыс тәсілдері арқылы жүзеге асырады.

      Өтініш беруші әкімшілік істі алған күннен бастап екі жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде алдын ала шешімге қарсылығын білдіруге немесе айтуға құқылы.

      Өтініш беруші өз қарсылығын ауызша білдірген жағдайда әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган, лауазымды тұлға тыңдау хаттамасын жүргізеді.

      Әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган, лауазымды тұлға өтініш берушіні тыңдау хаттамасымен танысуға мүмкіндігімен қамтамасыз етуге міндетті.

      Өтініш беруші танысқаннан кейін үш жұмыс күні ішінде тыңдау хаттамасына өз ескертулерін беруге құқылы.

      Ескертулерді қарау нәтижелері бойынша әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган Үлгілік қағидаларға 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік көмек көрсету (көрсетуден бас тарту) туралы шешім қабылдайды.

      23. Әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган өтініш берушіге Үлгілік қағидаларға 5-қосымшаға (бас тартқан жағдайда – Үлгілік қағидаларға 6-қосымшаға) сәйкес әлеуметтік көмек көрсету туралы қабылданған шешім туралы хабарлама жолдайды.

      Егер әлеуметтік көмек көрсетуге өтініште мобильді азаматтар базасында тіркелген ұялы телефон нөмірі көрсетілсе, әлеуметтік көмек көрсету (көрсетуден бас тарту) туралы хабарлама өтініш берушінің ұялы телефонына sms-хабарлама жіберу арқылы автоматты режимде жолданады.

      Өтініш берушінің ұялы телефонына sms-хабарлама жіберу мүмкіндігі болмаса, әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган немесе мемлекеттік корпорация әлеуметтік көмек көрсету (көрсетуден бас тарту) туралы хабарламаны басып шығарады және оны өтініш беруші өзі келген кезде береді.

      Өтініш портал арқылы берілген болса, әлеуметтік көмек көрсету (көрсетуден бас тарту) туралы хабарлама шешім қабылданған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде өтініш берушінің жеке кабинетіне портал арқылы автоматты режимде жіберіледі.

      24. Мынадай:

      1) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;

      2) адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізуден өтініш беруші бас тартқан, жалтарған;

      3) уәкілетті мемлекеттік органның ақпараттық жүйесінен әлеуметтік көмек тағайындау, осы негіз бойынша төлемді жүзеге асыруға өтініш беру фактісін растайтын мәліметтер алынған жағдайларда әлеуметтік көмек көрсетуден бас тартылады.

      25. Әлеуметтік көмек көрсетуге жұмсалатын шығыстарды қаржыландыру Шымкент қаласының бюджетінде көзделген, ағымдағы қаржы жылына арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

      Әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган мемлекеттік корпорацияға әлеуметтік көмек көрсету сомаларын аударады.

      Мемлекеттік корпорация әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті органнан алынған әлеуметтік көмек сомаларын әлеуметтік көмек алушылардың банктік шоттарына аударады.

      26. Мынадай:

      1) алушы қайтыс болған;

      2) алушы тұрақты тұру үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктен тыс кеткен;

      3) алушы мемлекеттік медициналық-әлеуметтік мекемелерге тұруға жіберілген;

      4) өтініш беруші ұсынған мәліметтердің дәйексіздігі анықталған;

      5) әлеуметтік көмек көрсетуге негіз болмай қалғаны туралы мәліметтер анықталған жағдайларда әлеуметтік көмек көрсету тоқтатылады.

      Осы тармақтың 3) тармақшасы осы Қағидалардың 7-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көрсетілген негіздер бойынша тағайындалған әлеуметтік көмекті төлеуге қолданылмайды.

      Осы тармақтың 1)-3) тармақшаларында көрсетілген негіздер бойынша әлеуметтік көмек төлеу көрсетілген мән-жайлар басталғаннан кейінгі айдан бастап тоқтатылады.

      Осы тармақтың 4) және 5) тармақшаларында көрсетілген негіздер бойынша әлеуметтік көмекті төлеу көрсетілген мән-жайлар басталған күннен бастап тоқтатылады.

      27. Әлеуметтік көмектің артық төленген сомалары ерікті түрде қайтарылады, заңсыз алынған сомалар ерікті түрде немесе сот тәртібімен қайтарылуға тиіс.

      28. Әлеуметтік көмек көрсетуді мониторингтеу мен есепке алуды әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган "Е-собес" автоматтандырылған ақпараттық жүйесінің дерекқорын пайдалана отырып жүргізеді.

      29. Атаулы күндер мен мереке күндеріне төленетін әлеуметтік көмек алушылардың санаттарын қалыптастыру үшін әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган зейнетақы мен жәрдемақы алатын белсенді азаматтардың мәліметтерін алуға уәкілетті мемлекеттік органның ақпараттық жүйелеріне сұрау салуға бастама жасайды.

      Зейнетақы мен әлеуметтік көмек көрсету жәрдемақысын алушылар жөніндегі мәліметтер Үлгілік қағидаларға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қалыптастырылады.

      30. Әлеуметтік көмек көрсету туралы шешім қабылдаған кезде уәкілетті мемлекеттік органның ақпараттық жүйелері арқылы әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган әлеуметтік көмекті мемлекеттік корпорация арқылы төлеу процесіне бастама жасайды.

      31. Әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган қабылдаған әлеуметтік көмек көрсету туралы шешім негізінде мемлекеттік корпорация:

      біржолғы төлемдер бойынша – күн сайын;

      ай сайынғы және тоқсан сайынғы төлемдер бойынша – төлем жасалатын айға дейінгі айдың 29-ы күніне әлеуметтік көмек төлеуге бюджет қаражатына сұраныс қалыптастырады.

      32. Сұраныс қалыптастырылғаннан кейін мемлекеттік корпорация келесі жұмыс күнінен кешіктірмей әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті органға әлеуметтік көмек төлеуге сұраныс сомасы туралы өтінім жібереді.

      Әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган әлеуметтік көмек төлеуге сұраныс сомасы туралы өтінім түскен күннен бастап 2 жұмыс күні ішінде мемлекеттік корпорацияға әлеуметтік көмек төлеуге сұраныс сомасы туралы өтінімде көзделген сома шегінде ақшалай қаражат аударады.

      Әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган төлем жасалатын айға дейінгі айдың 27-сі күнінен кейін түскен өтінімдер бойынша мемлекеттік корпорацияға төлем жасалатын айдың 1-іне дейін әлеуметтік көмек төлеуге сұраныс сомасы туралы өтінімде көзделген сома шегінде ақшалай қаражат аударады.

      33. Мемлекеттік корпорация трансферттер түскеннен кейін екі жұмыс күні ішінде төлем кестесіне сәйкес төлем тапсырмаларын қалыптастырады және алушылардың банктік шоттарына төлеуді жүзеге асырады.

      34. Әлеуметтік көмек төлеу жөніндегі уәкілетті ұйымнан әлеуметтік көмек сомасы қайтарылған кезде әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган әлеуметтік көмек төлеу жөніндегі уәкілетті ұйымнан мәліметтер алғаннан кейінгі үш жұмыс күні ішінде ақпараттық жүйеге тиісті өзгерістер енгізеді.

      35. Мемлекеттік корпорация ағымдағы айдың соңғы жұмыс күнінен кешіктірмей мемлекеттік корпорацияның шотына түскен әлеуметтік көмектің артық есептелген (төленген) сомаларын әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті органға аударады.

      36. Әлеуметтік көмек төлеуге байланысты банктік қызметтерге ақы төлеу мемлекеттік корпорация мен әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі уәкілетті орган арасында жасалатын шарт негізінде жергілікті бюджеттер қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

О внесении изменения в решение маслихата города Шымкент от 19 марта 2024 года № 14/123-VIII "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в городе Шымкент"

Решение маслихата города Шымкент от 12 декабря 2024 года № 23/200-VIII. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Шымкент 24 декабря 2024 года № 225-17

      Маслихат города Шымкент РЕШИЛ:

      1. Внести в решение маслихата города Шымкент "Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в городе Шымкент" от 19 марта 2024 года №14/123-VIII (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 202-17) следующее изменение:.

      приложение 1 к указанному решению изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему решению.

      2. Государственному учреждению "Аппарат маслихата города Шымкент" в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего решения в Департаменте юстиции города Шымкент;

      2) размещение настоящего решения на интернет-ресурсе маслихата города Шымкент после его официального опубликования.

      3. Настоящее решение вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

      Председатель маслихата города Шымкент Б. Нарымбетов

  Приложение к решению
маслихата города Шымкент
от 12 декабря 2024 года
№ 23/200-VIII
  Утверждены решением
маслихата города Шымкент
от 19 марта 2024 года
№14/123-VІІІ

Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Шымкент

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Шымкент (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 1-2 статьи 27 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Типовыми правилами оказания социальной помощи, установления ее размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2023 года № 523 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 183871) (далее – Типовые правила) и определяют порядок оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан города Шымкент.

      2. Настоящие Правила разработаны акиматом города Шымкент (далее – акимат) и внесены на утверждение в маслихат города Шымкент (далее – маслихат).

      3. В настоящих Правилах используются следующие термины и понятия:

      1) Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) – юридическое лицо, созданное по решению Правительства Республики Казахстан для оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан, организации работы по приему заявлений на оказание государственных услуг и выдаче их результатов услугополучателю по принципу "одного окна", обеспечения оказания государственных услуг в электронной форме;

      2) специальная комиссия – комиссия, создаваемая решением акима города Шымкент, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан;

      3) социальная помощь – помощь, предоставляемая акиматом в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее – получатели), а также к праздничным дням и памятным датам;

      4) уполномоченный орган по оказанию социальной помощи – государственное учреждение "Управление занятости и социальной защиты города Шымкент", осуществляющее оказание социальной помощи;

      5) уполномоченная организация по выплате социальной помощи – банки второго уровня, организации, имеющие лицензии уполномоченного органа по регулированию, контролю и надзору финансового рынка и финансовых организаций на соответствующие виды банковских операций, территориальные подразделения акционерного общества "Казпочта";

      6) прожиточный минимум – минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины;

      7) праздничные дни – дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;

      8) праздничные даты (далее – памятные даты) – профессиональные и иные праздники Республики Казахстан;

      9) уполномоченный государственный орган – центральный исполнительный орган, осуществляющий руководство и межотраслевую координацию в сфере социальной защиты населения в соответствии с законодательством Республики Казахстан, регулирование, контрольные функции за деятельностью Государственного фонда социального страхования;

      10) участковая комиссия – специальная комиссия, создаваемая решением акима города Шымкент для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за адресной социальной помощью;

      11) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи;

      12) сервис цифровых документов – объект информационно-коммуникационной инфраструктуры "электронного правительства", закрепленный за оператором и предназначенный для отображения и использования документов в электронном виде, сформированных на основании сведений из объектов информатизации;

      13) веб-портал "электронное правительство" (далее – портал) – объект информатизации, представляющий собой "единое окно" доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, государственным и иным услугам, оказываемым в электронной форме;

      14) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) – набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания.

      4. Меры социальной поддержки, предусмотренные пунктом 4 статьи 71, пунктом 3 статьи 170 Социального кодекса, подпунктом 2) пункта 1 статьи 10, подпунктом 2) пункта 1 статьи 11, подпунктом 2) пункта 1 статьи 12, подпунктом 2) статьи 13, статьей 17 Закона Республики Казахстан "О ветеранах", оказываются в порядке, определенном настоящими Правилами.

      5. Социальная помощь предоставляется гражданам, зарегистрированным и постоянно проживающим в городе Шымкент, за исключением социальной помощи, оказываемой по основаниям, указанным в подпунктах 1), 2) пункта 7 настоящих Правил.

      6. Участковые и специальные комиссии осуществляют свою деятельность на основании положений, утверждаемых акиматом.

      7. Перечень категорий получателей, предельные размеры социальной помощи, сроки обращения за социальной помощью отдельным категориям нуждающихся граждан устанавливаются акиматом и утверждаются настоящими Правилами.

      Основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся являются:

      1) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия;

      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие пожара;

      3) наличие социально значимого заболевания;

      4) сиротство, отсутствие родительского попечения;

      5) неспособность к самообслуживанию в связи с преклонным возрастом;

      6) освобождение из мест лишения свободы, нахождение на учете службы пробации.

      8. При причинении ущерба имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара социальная помощь оказывается по месту нахождения пострадавшего имущества независимо от места регистрации его собственника.

      Специальные комиссии при вынесении заключения о необходимости оказания социальной помощи руководствуются перечнем оснований для отнесения граждан к категории нуждающихся, указанных в пункте 7 настоящих Правил.

      9. К праздничным дням и памятным датам размер социальной помощи для отдельно взятой категории получателей устанавливается в едином размере маслихатом по согласованию с акиматом.

      10. Размер оказываемой социальной помощи в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия, которая указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.

Глава 2. Перечень категорий получателей социальной помощи

      11. Перечень категорий получателей социальной помощи:

      1) ветераны Великой Отечественной войны, указанные в статье 4 Закона Республики Казахстан "О ветеранах" (далее – Закон);

      2) ветераны боевых действий на территории других государств, указанные в статье 5 Закона;

      3) ветераны, приравненные по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны, указанные в статье 6 Закона;

      4) ветераны труда, указанные в подпунктах 1), 2), 3), 4) статьи 7 Закона;

      5) лица, указанные в статье 8 Закона;

      6) получатели пенсионных выплат по возрасту;

      7) лица с инвалидностью;

      8) дети с инвалидностью;

      9) жертвы политических репрессий, лица пострадавшие от политических репрессий;

      10) многодетные матери, награжденные подвесками "Алтын алқа", "Күміс алқа" или получившие ранее звание "Мать-героиня", награжденные орденами "Материнская слава" І и II степени;

      11) дети-сироты и дети, оставшиеся без попечения родителей;

      12) лица, больные заразной формой туберкулеза;

      13) дети, имеющие злокачественные новообразования;

      14) лица, страдающие синдромом приобретенного иммунодефицита, вызванным вирусом иммунодефицита человека (ВИЧ), инфицированные по вине медицинских работников и работников в сфере социально-бытовых услуг, а также родители или законные представители детей с заболеванием, вызванным вирусом иммунодефицита человека (ВИЧ);

      15) лица, которым инвалидность установлена вследствие ядерных испытаний, а также лица, участвовавшие непосредственно в ядерных испытаниях, других радиационных катастроф и аварий на объектах гражданского или военного назначения;

      16) граждане (семьи), пострадавшие вследствие стихийного бедствия (причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу);

      17) граждане (семьи), пострадавшие вследствие пожара (причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу).

Глава 3. Перечень праздничных дней и памятных дат, а также размеры социальной помощи для отдельно взятых категорий получателей к праздничным дням и памятным датам

      12. Социальная помощь к праздничным дням и памятным датам оказывается 1 раз в год в виде денежных выплат следующим категориям граждан:

      1) День вывода ограниченного контингента советских войск из Демократической Республики Афганистан – 15 февраля:

      ветеранам боевых действий на территории других государств, указанных в статье 5 Закона – в размере 45 месячных расчетных показателей (далее – МРП);

      2) Международный женский день – 8 марта:

      многодетным матерям, награжденным подвесками "Алтын алқа", "Күміс алқа" или получившим ранее звание "Мать-героиня", награжденным орденами "Материнская слава" І и ІІ степени – в размере 5 МРП;

      3) Международный день памяти о чернобыльской катастрофе – 26 апреля:

      лицам, которым инвалидность установлена вследствие катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции и их детям, инвалидность которых генетически связана с радиационным облучением одного из родителей – в размере 45 МРП;

      лицам, принимавшим участие в ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции в 1986 – 1987 годах – в размере 45 МРП;

      лицам из числа участников ликвидации последствий катастрофы на Чернобыльской атомной электростанции в 1988 – 1989 годах, эвакуированным (самостоятельно выехавшим) из зон отчуждения и отселения в Республику Казахстан, включая детей, которые на день эвакуации находились во внутриутробном состоянии – в размере 45 МРП;

      4) День защитника Отечества – 7 мая:

      ветеранам, приравненным по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны, за исключением лиц, указанных в абзацах втором и третьем подпункта 3) настоящего пункта – в размере 45 МРП;

      5) День Победы – 9 мая:

      ветеранам Великой Отечественной войны – в размере 542 МРП;

      ветеранам труда, указанные в подпунктах 3), 4) статьи 7 Закона – в размере 15 МРП;

      6) День памяти жертв политических репрессий и голода - 31 мая:

      жертвам политических репрессий, лицам, пострадавшим от политических репрессий, за исключением лиц, указанных в подпункте 10) настоящего пункта – в размере 5 МРП;

      7) День закрытия Семипалатинского испытательного ядерного полигона - 29 августа:

      лицам, которым инвалидность установлена вследствие ядерных испытаний, а также лицам, участвовавшим непосредственно в ядерных испытаниях, других радиационных катастроф и аварий на объектах гражданского или военного назначения, за исключением лиц, указанных в подпункте 3) настоящего пункта – в размере 45 МРП;

      8) День Конституции Республики Казахстан – 30 августа:

      детям с инвалидностью – в размере 5 МРП;

      детям-сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей – в размере 20 МРП;

      9) День пожилых людей – 1 октября:

      лицам, указанным в статье 8 Закона, за исключением лиц, указанных в абзаце четвертом подпункта 3) настоящего пункта – в размере 5 МРП;

      лицам, достигшие 70 лет и старше – в размере 3 МРП;

      10) День Независимости – 16 декабря:

      жертвам политических репрессий за участие в событиях 17-18 декабря 1986 года в Казахстане, реабилитированным в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "О реабилитации жертв массовых политических репрессий" – в размере 65 МРП.

Глава 4. Перечень отдельных категорий получателей и размеры социальной помощи

      13. Социальная помощь в виде денежных выплат оказывается следующим отдельным категориям нуждающихся граждан:

      1) лицам, пострадавшим вследствие стихийного бедствия, предельный размер социальной помощи составляет:

      при причинении ущерба гражданину (семье) либо его имуществу – 400 МРП на семью, либо на гражданина в случае отсутствия семьи;

      в случае смерти членов семьи – 100 МРП на каждого погибшего члена семьи;

      лицам, пострадавшим вследствие пожара, предельный размер социальной помощи составляет:

      при причинении ущерба гражданину (семье) либо его имуществу – 400 МРП на семью, либо на гражданина в случае отсутствия семьи;

      в случае смерти членов семьи – 100 МРП на каждого погибшего члена семьи;

      Социальная помощь назначается единовременно, независимо от доходов лица (членов семьи).

      2) лицам, больным заразной формой туберкулеза – в размере 10 МРП ежемесячно;

      3) детям, имеющим злокачественные новообразования – в размере 10 МРП ежемесячно;

      4) лицам, страдающим синдромом приобретенного иммунодефицита, вызванным вирусом иммунодефицита человека (ВИЧ), инфицированным по вине медицинских работников и работников в сфере социально-бытовых услуг, а также родителям или законным представителям детей с заболеванием, вызванным вирусом иммунодефицита человека (ВИЧ) – в размере 24 МРП ежемесячно;

      5) социальная помощь в виде предоставления путевки на санаторно-курортное лечение, предельный размер которой составляет 40 МРП, за исключением лиц с инвалидностью, которым санаторно-курортное лечение предоставляется в соответствии с индивидуальной программой абилитации и реабилитации лица с инвалидностью, предоставляется в порядке очередности:

      ветеранам Великой Отечественной войны;

      ветеранам, приравненным по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны;

      жертвам политических репрессий за участие в событиях 17-18 декабря 1986 года в Казахстане, реабилитированным в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "О реабилитации жертв массовых политических репрессий";

      получателям пенсионных выплат по возрасту.

      Оплата стоимости проезда до места прохождения санаторно-курортного лечения и обратно производится за счет собственных средств получателя санаторно-курортного лечения.

      Социальная помощь предоставляется заявителю один раз в календарный год, согласно очередности.

      6) социальная помощь в виде подписки на официальные периодические печатные издания в размере 1,5 МРП один раз в полугодие, предоставляется:

      ветеранам Великой Отечественной войны;

      ветеранам, приравненным по льготам к ветеранам Великой Отечественной войны;

      ветеранам труда.

      7) социальная помощь в виде ежемесячных денежных выплат в размере 2 МРП предоставляется одиноким пожилым лицам старше 80 лет;

      Социальная помощь предоставляется заявителю ежемесячно, начиная с месяца, следующего за месяцем обращения.

      8) социальная помощь в виде ежемесячных денежных выплат в размере 5 МРП предоставляется:

      ветеранам Великой Отечественной войны;

      лицам и детям с инвалидностью первой, второй группы с нарушением опорно-двигательного аппарата;

      детям с инвалидностью до семи лет с нарушением опорно-двигательного аппарата.

      Социальная помощь предоставляется заявителю ежемесячно, начиная с месяца, следующего за месяцем обращения.

      9) социальная помощь в виде возмещения стоимости пребывания в санаторно-курортной организации в размере 40 МРП, предоставляется лицу (индивидуальному помощнику), оказывающему услуги по сопровождению лица с инвалидностью первой группы, имеющего затруднение в передвижении, на санаторно-курортное лечение в пределах Республики Казахстан.

      Возмещение стоимости пребывания в санаторно-курортной организации индивидуального помощника предоставляется один раз в календарный год.

      Оплата расходов за проезд сопровождающего, осуществляется за счет средств сопровождающего.

      10) социальная помощь в размере 10 МРП оказывается лицам, состоящим на учете службы пробации, в виде замены неотбытой части наказания более мягким видом наказания либо сокращения срока назначенного наказания, в течение трех месяцев со дня постановки на учет службы пробации. Социальная помощь оказывается единовременно и не предоставляется повторно.

      14. Социальная помощь к праздничным дням и памятным датам оказывается без истребования заявлений от получателей.

      Списки получателей социальной помощи формируются на основании запроса в Государственную корпорацию либо иные организации, либо в электронном виде из информационных систем уполномоченного государственного органа.

      15. Для получения социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан, заявитель от себя или от имени семьи (или представитель по доверенности, выданной в соответствии со статьей 167 Гражданского кодекса Республики Казахстан) обращается письменно в уполномоченный орган по оказанию социальной помощи (или электронно через геоинформационную систему geo-shym.kz), или в Государственную корпорацию с заявлением по форме согласно приложению 1 к Типовым правилам, или электронно на портал с заявлением по форме согласно приложению 1-1 к Типовым правилам.

      При письменном обращении специалист, принимающий документы, формирует запросы в соответствующие информационные системы (далее – ИС) государственных органов и (или) организаций через шлюз "электронное правительство" по форме согласно приложению 1-2 к Типовым правилам.

      При несоответствии (отсутствии) сведений в ИС, заявителем к заявлению прилагаются следующие документы:

      1) документ, удостоверяющий личность, либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации личности);

      2) один из нижеперечисленных документов, подтверждающих факт наличия оснований для отнесения к категории нуждающихся:

      документ, подтверждающий факт причиненного ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия;

      документ, подтверждающий факт причиненного ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие пожара;

      документ, подтверждающий факт наличия социально значимого заболевания;

      документ, подтверждающий факт сиротства, отсутствия родительского попечения;

      документ, подтверждающий факт неспособности к самообслуживанию в связи с преклонным возрастом;

      документ, подтверждающий факт освобождения из мест лишения свободы, нахождения на учете службы пробации;

      документ, подтверждающий факт реабилитации (справка, выданная органами прокуратуры и (или) решение суда о реабилитации);

      документ, подтверждающий факт одинокого проживания заявителя (акт с указанием двух свидетелей (соседей) в произвольной форме);

      документы, подтверждающие оплату пребывания в санаторно-курортной организации (счет-фактура, счет на оплату);

      заключение врачебно-консультационной комиссии по форме № 026/у, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения, а также инструкций по их заполнению" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 21579);

      справка для получения путевки по форме № 068/у, утвержденной приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения, а также инструкций по их заполнению" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 21579).

      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки. После сверки подлинники документов возвращаются заявителю.

      При представлении заявителем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия, заявителю выдается расписка об отказе в приеме заявления на оказание социальной помощи по форме согласно приложению 1-3 к Типовым правилам.

      При обращении заявителя за социальной помощью электронно посредством портала, запрос в ИС государственных органов и (или) организаций для получения необходимых сведений осуществляется самим заявителем.

      При этом заявитель удостоверяет своей ЭЦП электронное заявление и сведения, поступившие из ИС государственных органов и (или) организаций.

      16. Поступившие заявления, в том числе электронные, уполномоченный орган по оказанию социальной помощи регистрирует в день поступления в течение рабочего дня, а в случае поступления вне времени рабочего дня – в первый рабочий день после даты поступления заявления.

      При поступлении заявления на оказание социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по основаниям, указанным в подпунктах 1), 2) пункта 7 настоящих Правил, уполномоченный орган по оказанию социальной помощи в течение 1 (один) рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).

      17. Участковая комиссия в течение 2 (два) рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам, согласно приложениям 2, 3 к Типовым правилам, и направляет их в уполномоченный орган по оказанию социальной помощи.

      18. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, уполномоченный орган по оказанию социальной помощи запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.

      19. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, уполномоченный орган по оказанию социальной помощи принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.

      20. Уполномоченный орган по оказанию социальной помощи в течение 1 (один) рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.

      21. Специальная комиссия в течение 2 (два) рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.

      22. Уполномоченный орган по оказанию социальной помощи в течение 8 (восемь) рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.

      В случаях, указанных в пунктах 18 и 19 настоящих Правил, уполномоченный орган по оказанию социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение 20 (двадцать) рабочих дней со дня принятия документов от заявителя.

      При выявлении оснований для отказа в оказании социальной помощи, уполномоченный орган по оказанию социальной помощи в срок не позднее трех рабочих дней до принятия решения уведомляет заявителя о предварительном решении об отказе, а также проведении заслушивания для предоставления возможности выражения позиции по предварительному решению.

      Время и дата заслушивания устанавливаются уполномоченным органом по оказанию социальной помощи, которое проводится путем:

      приглашения заявителя на заслушивание посредством видеоконференцсвязи или иных средств коммуникации;

      использования информационных систем;

      иных способов связи, позволяющих заявителю изложить свою позицию.

      Заявитель вправе предоставить или высказать возражение к предварительному решению по административному делу в срок не позднее двух рабочих дней со дня его получения.

      В случае устного выражения заявителем своего возражения, уполномоченный орган по оказанию социальной помощи, должностное лицо ведут протокол заслушивания.

      Уполномоченный орган по оказанию социальной помощи, должностное лицо обязаны обеспечить заявителю возможность ознакомиться с протоколом заслушивания.

      Заявитель в течение трех рабочих дней после ознакомления вправе представить свои замечания на протокол заслушивания.

      По результатам рассмотрения замечаний, уполномоченный орган по оказанию социальной помощи принимает решение об оказании (отказе в оказании) социальной помощи по форме согласно приложению 4 к Типовым правилам.

      23. Уполномоченный орган по оказанию социальной помощи направляет заявителю уведомление о принятом решении об оказании социальной помощи согласно приложению 5 к Типовым правилам (в случае отказа – согласно приложению 6 к Типовым правилам).

      Если в заявлении на оказание социальной помощи указан номер мобильного телефона, зарегистрированного в базе мобильных граждан, уведомление об оказании социальной помощи (отказе в оказании) отправляется в автоматическом режиме посредством передачи sms-оповещения на мобильный телефон заявителя.

      При отсутствии возможности отправки sms-оповещения на мобильный телефон заявителя, уполномоченный орган по оказанию социальной помощи или Государственная корпорация распечатывают уведомление об оказании социальной помощи (отказе в оказании) и выдают его при личном обращении заявителю.

      При подаче заявления посредством портала, уведомление об оказании социальной помощи (отказе в оказании) в автоматическом режиме в течение одного рабочего дня со дня принятия решения отправляется в личный кабинет заявителя посредством портала.

      24. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:

      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;

      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);

      3) получения из информационной системы уполномоченного государственного органа сведений, подтверждающих факты назначения, осуществления выплат, подачи заявления на назначение социальной помощи по данному основанию.

      25. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом города Шымкент на текущий финансовый год.

      Уполномоченный орган по оказанию социальной помощи переводит в Государственную корпорацию суммы социальной помощи.

      Государственная корпорация перечисляет суммы социальной помощи, полученные от уполномоченного органа по оказанию социальной помощи, на банковские счета получателей социальной помощи.

      26. Социальная помощь прекращается в случаях:

      1) смерти получателя;

      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы соответствующей административно-территориальной единицы;

      3) направления получателя на проживание в государственные медико-социальные учреждения;

      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем;

      5) выявления сведений об утрате оснований на оказание социальной помощи.

      Подпункт 3) настоящего пункта не распространяется на выплату социальной помощи, назначенной по основаниям, указанным в подпунктах 1) и 2) пункта 7 настоящих Правил.

      Выплата социальной помощи по основаниям, указанным в подпунктах 1)-3) настоящего пункта, прекращается со следующего месяца после наступления указанных обстоятельств.

      Выплата социальной помощи по основаниям, указанным в подпунктах 4) и 5) настоящего пункта, прекращается с даты наступления указанных обстоятельств.

      27. Излишне выплаченные суммы социальной помощи подлежат возврату в добровольном порядке, неправомерно полученные суммы подлежат возврату в добровольном или в судебном порядке.

      28. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит уполномоченный орган по оказанию социальной помощи с использованием базы данных автоматизированной информационной системы "Е-Собес".

      29. Для формирования категорий получателей на выплату социальной помощи к памятным датам и праздничным дням уполномоченным органом по оказанию социальной помощи инициируется запрос в информационные системы уполномоченного государственного органа на получение данных граждан, являющихся (активных) получателями пенсий и пособий.

      Сведения по получателям пенсий и пособий на оказание социальной помощи формируются по форме согласно приложению 7 к Типовым правилам.

      30. Процесс осуществления выплаты социальной помощи через Государственную корпорацию инициируется уполномоченным органом по оказанию социальной помощи при принятии им решения об оказании социальной помощи через информационные системы уполномоченного государственного органа.

      31. На основании принятого уполномоченным органом по оказанию социальной помощи решения об оказании социальной помощи, Государственная корпорация формирует потребность в бюджетных средствах на выплату социальной помощи:

      по единовременным выплатам – ежедневно;

      по ежемесячным и ежеквартальным выплатам – к 29 числу месяца, предшествующего месяцу выплаты.

      32. После формирования потребности Государственная корпорация не позднее следующего рабочего дня направляет заявку о сумме потребности на выплату социальной помощи в уполномоченный орган по оказанию социальной помощи.

      Уполномоченный орган по оказанию социальной помощи в течение двух рабочих дней после поступления заявки о сумме потребности на выплату социальной помощи перечисляет в Государственную корпорацию денежные средства в пределах сумм, предусмотренных заявкой о сумме потребности на выплату социальной помощи.

      По заявкам о суммах потребности на выплату социальной помощи, поступившим 27 числа месяца, уполномоченный орган по оказанию социальной помощи перечисляет денежные средства в Государственную корпорацию не ранее первого числа месяца выплаты.

      33. Государственная корпорация в течение двух рабочих дней после поступления трансфертов формирует в соответствии с графиком выплаты платежные поручения и осуществляет выплату на банковские счета получателей.

      34. При возврате суммы социальной помощи из уполномоченной организации по выплате социальной помощи уполномоченный орган по оказанию социальной помощи в течение трех рабочих дней, следующих за днем получения сведений из уполномоченной организации по выплате социальной помощи, вносит соответствующие изменения в информационную систему.

      35. Государственная корпорация не позднее последнего рабочего дня текущего месяца переводит в уполномоченный орган по оказанию социальной помощи излишне зачисленные (выплаченные) суммы социальной помощи, поступившие на счет Государственной корпорации.

      36. Оплата банковских услуг, связанных с выплатой социальной помощи, осуществляется за счет средств местного бюджета на основании договора, заключаемого между Государственной корпорацией и уполномоченным органом по оказанию социальной помощи.