Павлодар қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы

Павлодар облысы Павлодар қаласы әкімдігінің 2024 жылғы 6 қарашадағы № 1504/2 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2024 жылғы 7 қарашада № 7609-14 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы көлік туралы" Заңының 9-бабына, Қазақстан Республикасының "Құқықтық актілер туралы" Заңының 46-бабы 2-тармағының 4) тармақшасына сәйкес, Павлодар қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес Павлодар қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау қағидалары бекітілсін.

      2. Павлодар қаласы әкімдігінің 2017 жылғы 17 шілдедегі "Павлодар қаласында Қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау қағидаларын бекіту туралы" № 810/23 қаулысының (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 5578 болып тіркелген) күші жойылды деп танылсын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Павлодар қаласы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Павлодар қаласының әкімі Х. Хабылбеков

  Павлодар қаласы
әкімдігінің 2024 жылғы
6 қарашадағы № 1504/2
қаулысымен бекітілді

Павлодар қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Павлодар қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалын субсидиялаудың қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) Павлодар қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) қалалық рельсті көлік – қала шекаралары мен қала маңы аймағындағы жолдар бойынша жолаушыларды және багажды тұрақты әлеуметтік маңызы бар тасымалдауды жүзеге асыратын көлік түрі;

      2) жолаушыларды әлеуметтiк маңызы бар тасымалдау – тарифтердiң қолжетiмдi деңгейiн және Павлодар қаласының аумағы бойынша халықтың еркiн жүрiп-тұру мүмкiндiгiн қамтамасыз ету мақсатында ұйымдастырылатын жолаушыларды тасымалдау;

      3) жергілікті уәкілетті орган – Павлодар қаласының жолаушылар көлігі саласында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган;

      4) тасымалдаушы – ақыға немесе жалданып жолаушыларды, багажды, жүктердi және почта жөнелтiлiмдерiн тасымалдау жөнiнде қызметтер көрсететiн және осыған белгiленген тәртiппен берiлген тиісті рұқсаты бар, меншiк құқығымен немесе өзге де заңды негiздерде көлiк құралын иеленушi жеке немесе заңды тұлға.

      Осы Қағидаларда пайдаланылатын өзге ұғымдар Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген.

      3. Субсидиялауға тасымалдаушының қалалық рельсті көлікте жолаушылар тасымалдауды жүзеге асырумен байланысты залалдары жатады.

      4. Қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауын субсидиялау жергілікті бюджеттен жүргізіледі.

      Субсидиялау көлемі қалалық рельсті көлікпен тұрақты маршруттарда жолаушылар тасымалдауынан түскен нақты кірістермен және тасымалдаушы арасындағы шығыстар айырмасы ретінде анықталады.

2. Павлодар қаласында қалалық рельсті көлікпен жолаушылар тасымалдауды субсидиялау тәртібі

      5. Қалалық рельсті көлікпен маршруттары бойынша орындалған тасымалдаулар үшін табыстар тасымалданған жолаушылардың санына көбейтілген жолаушының бір жол жүрген құнымен есептеледі.

      Бұл ретте тасымалданған жолаушылардың көлемі алдағы кезеңге өткен кезең деректерін есепке ала отырып кейіннен нақты деректер бойынша жасалған есепті ұсынып, болжамды деректер бойынша айқындалады.

      6. Жолаушыларды тасымалдау шығыстарына кіреді:

      1) өндірістік персоналдың жалақы қоры (жұмыс берушінің әлеуметтік салық, әлеуметтік аударымдар және қызметкерлерді міндетті әлеуметтік және медициналық сақтандыру аударымдары мен міндетті зейнетақы жарналарымен бірге;

      2) электр энергиясына арналған шығындар (электр энергиясы шығындарының сомасы маршруттардың санына бөлінеді, әрбір маршрутқа бірдей бөліп таратылады);

      3) өндірістік циклде майлау материалдары мен автомобиль отынына шығындар (майлау материалдары мен автомобиль отынына шығындарының сомасы маршруттардың санына бөлінеді, әрбір маршрутқа бірдей бөліп таратылады);

      4) жылжымалы құрамды күтіп ұстауға және жөндеу жұмыстарын жүргізуге жұмсалатын іске пайдалану шығындары (жылжымалы құрамды күтіп ұстауға және жөндеу жұмыстарын жүргізуге жұмсалатын іске пайдалану шығындарының сомасы маршруттардың санына бөлінеді, әрбір маршрутқа бірдей бөліп таратылады);

      5) байланыс және кабель желілерін, тартқыш кіші станцияларды, қалалық рельсті жолдарын күтіп ұстауға және жөндеуге пайдалану шығындары (байланыс және кабель желілерін, тартқыш кіші станцияларды, қалалық рельсті жолдарын күтіп ұстауға және жөндеуге пайдалану шығындарының сомасы маршрут санына бөлінеді, шығындар әрбір маршрутқа біркелкі бөлінеді);

      6) жылжымалы құрамды және қосалқы автотрактор техникасын техникалық қарап-тексеруді, техникалық қызмет көрсету және жөндеуді жұмыстарын жүргізуге арналған шығындар, оның ішінде материалдарды және қосалқы бөлшектерді сатып алуға арналған шығындар;

      7) өндірістік ғимараттарды және құрылыстарды күтіп ұстауға арналған шығындар, оған коммуналдық қызмет төлемдері;

      8) қозғалысты диспетчерлеуге жұмсалатын шығындар, оған сатып алынған құрал-жабдық құны және оның тозуы енеді;

      9) диспетчерлеуге арналған құрал-жабдық бойынша амортизацияны алып тастағандағы амортизациялық аударымдар;

      10) тасымалдаушымен өндірісті дамыту мен жаңартуға өзіне алынған, шетел валютасында берілген қарыздар бойынша туындайтын (іске асырылмаған бағамдық айырманы қоса алғанда), қарыздар бойынша сыйақылар мен комиссияларды төлеу бойынша шығыстар және бағамдық айырма бойынша шығыстар;

      11) өндірістік персонал үшін байланыс қызметі, күзет, сақтандыру, инкассация, оқыту, қайта оқыту, персоналдарды дәрігерлік тексеру, іссапар шығыстары, кеңсе тауарларды алуға шығындар, дәрі-дәрмектерді, арнайы киімдерді, эквайрингті (электрондық билеттеу жүйесінің шығыстары) сатып алуға жұмсалатын шығындар, сондай-ақ кедендік алымдар мен баждарды төлеуге арналған шығындар енетін үстеме шығындар.

      7. Жергілікті уәкілетті орган Қағидалардың 5 және 6-тармақтарында көрсетілген кірістер мен шығыстар негізінде қалалық рельсті көліктің әр бағыты бойынша субсидиялау көлемін анықтайды.

      8. Қалалық бюджеттен қалалық рельсті көлік бойынша субсидияларды төлеу жергілікті атқарушы органмен ай сайын міндеттемелер және төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес, сондай-ақ тасымалдаушының шығындарын субсидиялау туралы шартына сәйкес жүзеге асырылады.

      9. Жылдың соңғы күнтізбелік айына бюджеттік субсидияларды төлеу қалалық рельсті көліктің субсидияланатын маршруттары бойынша болжамды деректер бойынша жасалған, 20 желтоқсаннан кешіктірілмей ұсынылған, келесі жылдың 25 қаңтарынан кешіктірмейтін мерзімде нақты деректер бойынша жасалған есебінің негізінде жүзеге асырылады.

      10. Жергілікті уәкілетті орган тасымалдаушы ұсынған күннен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде орындалған жұмыстардың актілеріне және қалалық рельсті көліктің субсидияланатын маршруттарының тізіліміне қол қояды.

      11. Әлеуметтік, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған, төтенше жағдай енгізілген кезде көлік кәсіпорындарының шарттық қатынастары төтенше жағдайлар мен олардың салдарын жою үшін Қазақстан Республикасы Үкіметінің, көлік саласындағы уәкілетті органның, жергілікті атқарушы органның шешімі бойынша тоқтатыла тұруы мүмкін.

Об утверждении Правил субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Павлодаре

Постановление акимата города Павлодара Павлодарской области от 6 ноября 2024 года № 1504/2. Зарегистрировано в Департаменте юстиции Павлодарской области 7 ноября 2024 года № 7609-14

      В соответствии со статьей 9 Закона Республики Казахстан "О транспорте в Республике Казахстан", с подпунктом 4) пункта 2 статьи 46 Закона Республики Казахстан "О правовых актах", акимат города Павлодара ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить Правила субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Павлодаре согласно приложению к настоящему постановлению.

      2. Признать утратившим силу постановление акимата города Павлодара "Об утверждении Правил субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Павлодаре" от 17 июля 2017 года № 810/23 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 5578).

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима города Павлодара.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Павлодара Х. Хабылбеков

  Утверждены
постановлением акимата
города Павлодара
от 6 ноября 2024 года
№ 1504/2

Правила субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Павлодаре

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Павлодаре (далее – Правила) определяют порядок субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Павлодаре.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) городской рельсовый транспорт – вид транспорта, осуществляющий регулярные социально значимые перевозки пассажиров и багажа по путям в границах города и пригородной зоне;

      2) социально значимые пассажирские перевозки – перевозки пассажиров, организуемые в целях обеспечения доступного уровня тарифов и возможности свободного передвижения населения по территории города Павлодара;

      3) местный уполномоченный орган – государственный орган, осуществляющий руководство в сфере пассажирского транспорта города Павлодара;

      4) перевозчик – физическое или юридическое лицо, владеющее транспортным средством на праве собственности или на иных законных основаниях, предоставляющее услуги по перевозке пассажиров, багажа, грузов и почтовых отправлений за плату или по найму и имеющее на это соответствующее разрешение, выданное в установленном порядке.

      Иные понятия, используемые в настоящих Правилах, определены в законодательных актах Республики Казахстан.

      3. Субсидированию подлежат убытки перевозчика, связанные с осуществлением пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом.

      4. Субсидирование пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом производится из местного бюджета.

      Объем субсидирования определяется как разница между фактическими расходами и доходом, полученным от перевозки пассажиров на регулярных маршрутах городского рельсового транспорта.

2. Порядок субсидирования пассажирских перевозок городским рельсовым транспортом в городе Павлодаре

      5. Доходы за выполненные перевозки по маршрутам городского рельсового транспорта рассчитываются как стоимость одной поездки пассажира, умноженная на количество перевезенных пассажиров.

      При этом объем перевезенных пассажиров на предстоящий период определяется по прогнозным данным с учетом данных предыдущего периода с последующим представлением отчета, составленного по фактическим данным.

      6. В расходы на пассажирские перевозки входят:

      1) фонд заработной платы производственного персонала (с социальным налогом, социальными отчислениями и отчислениями на обязательное социальное и медицинское страхование работников и обязательные пенсионные взносы работодателя;

      2) затраты на электроэнергию (сумма затрат на электроэнергию делится на количество маршрутов, затраты равномерно распределяются на каждый маршрут);

      3) затраты на смазочные материалы и автомобильное топливо, на технику, занятую в производственном цикле (сумма затрат на смазочные материалы и автомобильное топливо на технику делится на количество маршрутов, затраты равномерно распределяются на каждый маршрут);

      4) эксплуатационные расходы на содержание и ремонт подвижного состава (сумма затрат по эксплуатационным расходам на содержание и ремонт подвижного состава делится на количество маршрутов, затраты равномерно распределяются на каждый маршрут);

      5) эксплуатационные расходы на содержание и ремонт контактной и кабельной сетей, тяговых подстанций, городских рельсовых путей (сумма затрат по эксплуатационным расходам на содержание и ремонт контактной и кабельной сетей, тяговых подстанций, городских рельсовых путей делится на количество маршрутов, затраты равномерно распределяются на каждый маршрут);

      6) затраты на проведение технического осмотра, технического обслуживания и ремонта подвижного состава и вспомогательной автотракторной техники, включая затраты на приобретение материалов и запасных частей;

      7) затраты на содержание производственных зданий и сооружений, включающие затраты на оплату коммунальных услуг;

      8) затраты на диспетчеризацию движения, включающие стоимость приобретенного оборудования и его амортизацию;

      9) амортизационные отчисления, за минусом амортизации по оборудованию для диспетчеризации;

      10) расходы по выплате вознаграждений и комиссий по займам и расходы по курсовой разнице, возникающие по займам, предоставленным в иностранной валюте (включая нереализованную курсовую разницу), взятых на себя перевозчиком на развитие и модернизацию производства;

      11) накладные расходы, включающие затраты на оплату услуг связи, охраны, страхования, инкассации, обучения, переобучения и повышения квалификации, медицинского осмотра персонала, командировочных расходов, затраты на приобретение канцелярских товаров, медикаментов, спецодежды для производственного персонала, эквайринга (расходы системы электронного билетирования), а также выплату таможенных сборов и пошлин.

      7. Местный уполномоченный орган на основе доходов и расходов, указанных в пунктах 5 и 6 Правил, определяет объем субсидирования по каждому маршруту городского рельсового транспорта.

      8. Выплаты субсидий из городского бюджета по городскому рельсовому транспорту производятся местным уполномоченным органом ежемесячно в соответствии с планом финансирования по обязательствам и платежам, а также договором о субсидировании убытков перевозчика.

      9. Выплата бюджетных субсидий за последний календарный месяц года осуществляется на основе представленного не позднее 20 декабря отчета по субсидируемым маршрутам городского рельсового транспорта, составленного по прогнозным данным с последующим представлением отчета, составленного по фактическим данным в срок не позднее 25 января следующего года.

      10. Местный уполномоченный орган в течение 10 (десяти) рабочих дней со дня представления перевозчиком, подписывает акты выполненных работ и реестр субсидируемых маршрутов городского рельсового транспорта.

      11. При возникновении чрезвычайных ситуаций социального, природного и техногенного характера, введении чрезвычайного положения договорные отношения транспортных предприятий могут быть приостановлены по решению Правительства Республики Казахстан, уполномоченного органа в области транспорта, местного исполнительного органа для ликвидации чрезвычайных ситуаций и их последствий.