"Қазақстан Республикасы экономикасының басым секторларында инвестициялық қызметтi жүзеге асыруға арналған келiсiм-шарт туралы Ереженi" бекiту туралы

Қазақстан Республикасының инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi Төрағасының 1997 жылғы 9 сәуiрдегi N 8 қаулысы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 1997 жылғы 20 қазанда тіркелді. Тіркеу N 409. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Индустрия және сауда министрлігі Инвестициялар жөнiндегi комитетi Төрағасының 2004 жылғы 20 ақпандағы N 7-п бұйрығымен

     

------------------Бұйрықтан үзінді------------
      "Инвестициялар туралы" 2003 жылғы 8 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының , "Инвестициялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асырудың кейбір мәселелері туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 8 мамырдағы N 436 қаулысының  қабылдануымен байланысты, "Нормативтік құқықтық актілер туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы Заңының  27-бабының 1-тармағына сәйкес бұйырамын:
      1. Инвестициялар мәселелері жөніндегі мынадай нормативтік құқықтық актілердің күші жойылды деп танылсын:
      4) "Қазақстан Республикасы экономикасының басым секторларында инвестициялық қызметті жүзеге асыруға арналған келісім-шарт туралы ережені бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөніндегі мемлекеттік комитетінің 1997 жылғы 9 сәуірдегі N 8 қаулысы (1997 жылғы 20 қазан N 409)....

      Төраға
 
--------------------------------------------

     

"Тiкелей инвестицияларды мемлекеттiк қолдау туралы" Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 28 ақпандағы Заңының  4-тарауына сәйкес Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитет қаулы етедi:
      Қоса берiлiп отырған "Қазақстан Республикасының экономикасының басым секторларында инвестициялық қызметтi жүзеге асыруға арналған келiсiм-шарт туралы Ереже" бекiтiлсiн.

      Қазақстан Республикасы
      Премьер-Министрiнiң
      бiрiншi орынбасары

      Қазақстан Республикасының
      Инвестициялар жөнiндегi
      мемлекеттiк комитетiнiң
      төрағасы

Қазақстан Республикасының
Инвестициялар жөнiндегi
мемлекеттiк комитетiнiң
1997 жылғы 9 сәуiрдегi
N 8  қаулысымен
бекiтiлген

Қазақстан Республикасының экономикасының басым
секторларында инвестициялық қызметтi жүзеге асыруға
арналған-келiсiм-шарт туралы
ЕРЕЖЕ

1. Жалпы ережелер

      1. Келiсiм-шарт - Қазақстан Республикасының Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетi (бұдан әрi - Комитет) мен инвестициялық қызметтi жүзеге асырушы жеке немесе заңды тұлғалардың арасында жасалған - шарт.
      2. Комитет - Қазақстан Республикасының Инвестицияларға уәкiлеттi жалғыз мемлекеттiк орган, оған келiссөздер жүргiзу, келiсiм-шартқа қол қоюдың, тiркеудiң талаптары мен тәртiбiн айқындау құқығы берiлген.
      3. Инвестор - инвестициялық қызметтi жүзеге асырушы жеке немесе заңды тұлғалар. Егер Инвестор ретiнде келiсiм-шартта заңды тұлға құқығы жоқ консорциум (заңды тұлғалардың бiрлестiгi) болса, онда консорциумға кiретiн заңды тұлғалардың ортақ құқықтар болады және жасалған келiсiм-шарт бойынша ортақ мiндеттерде болады. Консорциум өзiне кiретiн заңды тұлғалардың сенiм-хатының негiзiнде iс-қимыл жасайды.
      4. Комитет бекiткен негiзгi келiсiм-шарт Қазақстан Республикасы экономикасының басым секторларында инвестициялық қызметтi жүзеге асыру кезiнде тараптардың өзара құқықтар мен мiндеттерiн реттеу мақсатында Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес заңдық шеңберлерiн айқындайды.
      Негiзгi келiсiм-шарт бiрдейлендiрiлген бөлiк (әрбiр ретте өзгерiссiз күйде қалатын жалпы жағдайлар) мен келiсiлетiн бөлiктен (тараптардың атауы, келiсiм-шартты жасаудың мерзiмi мен орны, берiлген жеңiлдiктер мен преференциялардың талаптары мен түрлерi және тараптардың келiсуiн талап ететiн т.б.) тұрады.
      5. Осы Ережеде пайдаланылатын анықтамалар мен терминдер "Тiкелей инвестицияларды мемлекеттiк қолдау туралы" Қазақстан Республикасының Заңындағы терминдермен және анықтамалармен және деректермен сәйкес келедi.

2. Келiсiм-шарттарды жасаудың тәртiбi

      6. Осы Ереже келiсiм-шартты жасаудың мынадай тәртiбiн белгiлейдi:
      а) Қазақстан Республикасы экономикасының басым секторларында инвестициялық қызметке мүдделi Инвестор Комитет бекiткен тәртiп пен нысанда өзiне ынталандыру шараларын қолдану туралы негiздемелеп инвестициялық өтiнiм бередi.
      Өтiнiмдi қабылдау туралы оң шешiлген кезде тараптар келiсiм-шартты әзiрлеу мақсатында келiссөздерге кiрiседi;
      б) Комитет - келiсiм-шарттың талаптары бойынша келiссөздер жүргiзедi, келiсiмге қол жеткiзiлмегенi үшiн жауаптылықта болмайды. Келiссөздердi адал жүргiзбеген немесе үзген Инвестор келiсiм-шартты ұйымдастыру және жүргiзу бойынша Комитетке келтiрiлген шығындар үшiн жауапты болып табылады.
      в) Комитет Инвестормен бiрлесiп келiсiм-шартты 60 күннен аспайтын мерзiмде әзiрлейдi. Комитет ерекше жағдайларда келiсiм-шартты әзiрлеу мерзiмiн ұзартуға құқылы, бiрақ бұл 60 күннен аспайды.
      Комитет келiсiм-шартты әзiрлеу кезiнде инвестициялық жобаның "Келiсiм-шартқа сараптама жүргiзудiң тәртiбi туралы" бекiтiлген нұсқаулыққа сәйкестiгiне сараптама жүргiзедi. Комитет жеңiлдiктер мен преференцияларды келiсiм-шартқа Инвестордың қол қоюы арқылы сараптама қорытындысының негiзiнде бередi.
      Комитет келiсiм-шарттың жобасын әзiрлеу кезiнде Негiзгi келiсiм-шарттың ережелерiн, келiсiм-шарт туралы ереженi және Қазақстан Республикасының нормативтiк-құқықтық актiлерiн басшылыққа алады.
      Инвестор негiзгi шартқа қосымша талаптар немесе өзгерiстер енгiзуге ұсыныс жасаған кезде Комитет енгiзiлген ұсыныстарға сараптама жүргiзуге құқылы. Сараптама қорытындысының негiзiнде Комитет келiсiм-шарттың ұсынылған талаптарымен өзiнiң келiсетiндiгi немесе келiспейтiндiгi (бас тартатындығы) туралы Инвесторға жазбаша хабарлама бередi. Келiсiм-шарттың ұсынылған жобасының жекелеген талаптарымен, келiспеген, не одан толық бас тартқан жағдайда, Комитет дәл сол мерзiм iшiнде өзiнiң талаптарын, оларды Инвестор ұсынған келiсiм-шарттың жобасына келiспеушiлiктердi келiсу хаттамасымен ресiмдеп ұсынуға мiндеттi.
      г) Тiкелей келiссөздер процесiнде әзiрленген жеке тараптармен келiсiлген келiсiм-шарттың жобасына оған қол қойылғанға дейiн Комитеттiң Дирекцияларында мiндеттi тәртiпте визалар қойылады және қажет болғанда орталық және жергiлiктi атқарушы органдармен бекiтiлген кестеге сәйкестiгi келiсiледi. Барлық келiсушi және рұқсат етуге құжаттарды, лицензияларды, визаларды және басқа құжаттарды алған соң келiсiм-шарттың жобасының ең ақырғы нұсқасы Комитеттiң Дирекциялар Кеңесiнiң қарауына ұсынылады.
      Дирекциялар Кеңесi терiс шешкен жағдайда келiсiм-шарт тиiстi қарармен тиянақтауға және талаптарын өзгертуге N 4 Дирекцияға жiберiледi немесе N 1 Дирекция Инвесторға келiсiм-шартты жасаудан бас тартудың себептерiн көрсетiп жазбаша мәлiмдеме әзiрлейдi.
      д) Келiсiм-шартқа Комитеттiң басшысы мен Инвестордың уәкiлеттi өкiлi қол қояды.
      ж) Қол қойылған келiсiм-шарт Комитетке Комитет белгiлеген тәртiпте және жағдайда 15 (он бес) күннiң iшiнде тiркеледi.
      е) Комитет пен Инвестордың арасындағы келiсiм-шартты тiркеудiң куәландырушы фактiсi Инвесторға берiлген түрлi жеңiлдiктер мен преференциялар және олардың қолдану мерзiмi көрсетiлетiн белгiленген нысандағы куәлiктi беру болып табылады. Тiркеу туралы куәлiк преференциялар болып табылады. Куәлiктi ресiмдеудiң рәсiмi және оның нысаны Комитет бекiткен "Инвесторлармен келiсiм-шартты тiркеудiң тәртiбi туралы" нұсқаулықпен айқындалады.
      7. Комитеттiң инвестициялық өтiнiм мен келiсiм-шарт ұйымдастыру және сараптама жүргiзу жөнiндегi шығындарын өтеу "Қазақстан Республикасы Инвестициялар жөнiндегi мемлекеттiк комитетiнiң сараптама ұйымдастыру және оны жүргiзу жөнiндегi шығындарын өтеудiң тәртiбi туралы" нұсқаулыққа сәйкес Инвестордың есебiнен жүзеге асырылады.

3. Қазақстан Республикасының заңдарына келiсiм-шарттың
бастапқы ережелерiн одан әрi сақталуын мүмкiн
етпейтiн немесе оның экономикалық ережелерiн елеулi
өзгертуге апаратын өзгерiстер мен толықтырулар
енгiзiлген жағдайда келiсiм-шартқа өзгерiстер немесе
түзетулер енгiзудiң тәртiбi

      8. Келiсiм-шарттың тұрақтылық кепiлдiгi Қазақстан Республикасының заңдарына келiсiм-шарттың бастапқы ережелерiн одан әрi сақталуын мүмкiн етпейтiн немесе оның экономикалық ережелерiн елеулi өзгертуге апаратын өзгерiстер мен толықтырулар енгiзiлген жағдайда тараптардың экономикалық мүдделерiн қалыпқа келтiру үшiн келiсiм-шартқа өзгерiстер мен толықтырулар енгiзу тәртiбiмен бекiтiледi.
      9. Шетел Инвесторына Қазақстан Республикасының заңдары өзгерген кезде, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңдары өзгерген кезде кепiлдiктер беретiн "Шетелдiк инвестициялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабының күшi қолданылады.
      10. Қазақстан Республикасының заңдарына келiсiм-шартқа қол қойылған күннен кейiн өзгерiстер мен толықтырулар енгiзiлген жағдайда олар келiсiм-шарттың бастапқы ережелерiн одан әрi сақтауды мүмкiн етпеуге алып барса немесе оның экономикалық ережелерiнiң елеулi өзгеруiне алып келсе, мүдделi тарап басқа тарапқа келiсiм-шартқа өзгерiстер немесе түзетулер енгiзу туралы жазбаша түрде ұсыныспен өтiнiш жасайды.
      жазбаша нысан деп өзiндегi ақпараттың жазбасын сақтайтын және танылатын түрде шығарылуға қабiлеттi хабарламаның кез келген түрi танылады.
      Келiсiм-шарттың экономикалық ережелерi, егер тараптар келiсiм-шарт мүлде жасалмайтындығы немесе елеулi түрде ерекшеленетiн жағдайда жасалуын алдын ала орынды түрде көре бiлетiндей тұрғыда өзгерсе, елеулi өзгерiс деп танылады.
      Комитет пен бекiтiлген инвестор келiсiм-шартқа өзгерiстердi немесе түзетулердi екiжақты келiсiм бойынша енгiзіледi. Келiсiм-шартқа өзгерiстер немесе түзетулер енгiзiлуi тәртiбi келiсiм-шартты жасаудың тәртiбiне ұқсас. Келiсiм-шарт өзгерген кезде тараптардың мiндеттемелерi өзгерген түрiнде қолданылуы жалғастырылады.
      11. Тараптардың келiсiм-шартқа енгiзген өзгерiстерi (толықтырулары) келiсiм-шарттың өзгерген (толықтырған) мәтiнi Комитеттiң Әкiмшiлiк тiркеу және бақылау дирекциясында тiркелген сәттен бастап, тараптардың келiсiмi бойынша бұдан кешiрек мерзiмдер белгiленбеген болса, заңды күшiне ие болады.
      Инвестициялық қызметтi жүзеге асыруға арналған келiсiм-шартқа өзгерiстердi (толықтыруларды) тiркеудiң тәртiбi келiсiм-шартты тiркеудiң тәртiбiне ұқсас.
      12. Егер тараптар келiсiм-шарттың ережелерiне елеулi түрде өзгерген жағдаяттарға сәйкестiкке келтiру туралы келiсiмге келмесе, келiсiм-шарт бұзылады. Келiсiм-шарт бұзылған кезде тараптардың мiндеттемелерi тоқтатылады.

4. Келiсiм-шартты бұзудың ережелерi

      13. Келiсiм-шарттың бұзылуы, егер Қазақстан Республикасының заңдарында келiсiм-шарттың ережелерiнде өзгеше көзделмесе, тараптардың келiсiмi бойынша мүмкiн. Келiсiм-шартты бұзудың тәртiбi келiсiм-шартты жасаудың рәсiмiне ұқсас.
      14. Комитет сондай-ақ келiсiм-шартты мынадай жағдайларда бiржақты тәртiппен бұза алады:
      а) бекiтiлген инвестордың комитетке тапсырған кез келген мәлiметтерiнде елеулi фактiлердi бұрмалау немесе жасырылғандығын анықталса.
      Елеулi фактiлердiң бұрмаланғандығын немесе жасырылғандығы анықтау кезiнде назарға, атап айтқанда, мыналар алынуы тиiс:
      - бекiтiлген инвестордың Комитет пен Қазақстан Республикасы үшiн олар келiсiм-шартты жасау кезiнде есептеуге құқылы нәрседен едәуiр дәрежеде айырылатын залалға алып баратын фактiлердi бұрмалауы немесе жасырылуы елеулi түрде деп танылады;
      - бұрмалау немесе жасыру әдейi немесе дөрекi ұқыпсыздықтан жасалған ба.
      Комитет келiсiм-шартты, егер ол бiлдiру тiлiн немесе iс-қимыл түрiн қоса алғанда, Инвестордың жалған өтiнiшiнiң нәтижесiнде немесе Инвестор адал iскерлiк практиканың орынды коммерциялық стандарттарына сәйкес хабарлауы тиiс фактiлердi жасыру нәтижесiнде жасалған болса, келiсiм-шартты бұза алады.
      б) Бекiтiлген инвестор өзiнiң мiндеттемелерiн атқармаса немесе келiсiм-шартта ескертiлген ережелердi сақтамаса, бұл ретте мыналар ескерiледi:
      - осы жолсыздықтар сондай-ақ елеулi сипатта болуы және Комитеттiң келiсiм-шарт бойынша құқықтары мен мүдделерiне нұқсан келуiне елеулi ықпал етуi тиiс;
      - егер мiндеттемелердi атқару мерзiмi басталғанға дейiн Инвесторға анық болса, бұл келiсiм-шарт бойынша қабылданған мiндеттемелердiң елеулi түрде орындалмауы орын алса, Комитет келiсiм-шартты бұзуға құқылы.
      в) Қазақстан Республикасының заңдарын бұзу.
      Қазақстан Республикасы заңдарын бұзылу ұғымын айқындау кезiнде мыналар назарға алынуы тиiс:
      - инвестордың Қазақстан Республикасының заңдарын бұзуы инвестициялық жоба мен жасалған келiсiм-шарт бойынша өзiне алған мiндеттеменi жүзеге асыруға байланысты болуы және келiсiм-шарттың ережелерiне едәуiр әсер етуi тиiс;
      - заңдарды бұзу әдейi немесе дөрекi ұқыпсыздықтан жасалған ба?
      15. Келiсiм-шартты бұзу кезiнде тараптардың мiндеттемелерi тоқтатылады, бiрақ 14-тармақтағы аталған негiздер бойынша бекiтiлген инвестор мынадай жауаптылықта болады:
      а) келiсiм-шартты бұзу кезiнде соған сәйкес берiлген салықтық жеңiлдiктер (табыс салығы жер салығы және мүлiк салығы бойынша жеңiлдiктер мен кеден жеңiлдiгi) жабдықтың, шикiзат пен материалдардың импортына кеден бажын салудан толық немесе iшiнара босату) аталған жеңiлдiктер тиiстi Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген тиiстi айыппұл санкциялары қолданылып және келiсiм-шарттың ережелерiне сәйкес Инвестордың (салық төлеушiнiң) қызметiнiң бүкiл кезеңi үшiн бюджетке есептелiп, енгiзiлуге жатады.
      б) келiсiм-шартты бұзу кезiнде соған сәйкес берiлген мемлекеттiк заттық гранттарды Инвестор қайтарады. Егер қайтару заттық түрiнде және бастапқы өзгерiлмеген түрiнде мүмкiн болмаса немесе бұлай қабылданымды болмаса, келiсiм-шартта көрсетiлген объектiнiң құнын ескере отырып және Қазақстан Республикасының заңдарында немесе осы келiсiм-шартта көзделген тиiстi айыппұл шараларын қолдана отырып, бұл орынды деп табылса, ақшалай нысанда тиiстi өтеу жүргiзiлуi тиiс.
      16. Келiсiм-шартты бiр жақты бұзу кезiнде, Комитет бұл жөнiнде, бекiтiлген инвесторды жазбаша түрде ескертуге мiндеттi, бiрақ бұл уақыт егер келiсiм-шартта бұдан гөрi кеш мерзiмдер көзделмесе, бiр айдан аспауы тиiс.
      17. Келiсiм-шартты бұзу және тоқтату дауларды реттеу туралы келiсiм-шарттың қандай да болмасын ережелерiн немесе келiсiм-шарттың кез келген ережелерiн қозғамайды, олар ол тоқтатылғаннан кейiн де қолданыла беруi тиiс.

5. Дауларды шешу тәртiбi

      18. Комитет пен Инвестордың арасындағы келiсiм-шартты жасау, атқару, бұзу, келiсiм-шарттың атқарылуын бақылау, ынталандыру шараларын қолдану мәселелерiне байланысты даулар, келiсiм-шартқа тiкелей байланысты өзге даулар мүмкiндiгiнше келiссөздер жүргiзу жолымен, оның iшiнде сарапшыларды тартып не келiсiм-шартта белгiленген рәсiмдердi қоса алғанда, дауларды шешудiң бұрын келiсiлген рәсiмдерiне сәйкес шешiледi.
      Тараптардың жоғарыда айтылған негiздер бойынша арасында туындаған дауларды шешудiң тәртiбi егер Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарында немесе келiсiм-шарттың ережелерiнде өзгеше көзделмесе, Қазақстан Республикасының заңдарымен реттеледi.
      19. Қазақстандық инвесторлармен дауларды шешу Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады және Қазақстан Республикасының сот органдарында қаралады.
      20. Шетел инвесторларымен дауларды шешу, егер келiсiм-шарттың ережелерiнде немесе инвестормен өзге келiсiмде өзгеше көзделмесе, "Шетелдiк инвестициялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 27-бабында белгiленген тәртiппен жүзеге асырылады.
      21. Егер келiсiм-шарттың ережелерiнде немесе Инвестормен өзге келiсiмде тiкелей өзгеше көзделмесе, Қазақстан Республикасының құқығы қабылданымды құқық деп танылады.

6. Тiркелген келiсiм-шарттарға бақылау
жасауды ұйымдастырудың тәртiбi

      22. Комитеттiң Әкiмшiлiк, тiркеу және бақылау дирекциясы бекiтiлген инвесторлардың жасалған келiсiм-шарт бойынша өздерiне алған мiндеттемелерiн атқаруын бақылауды қоса алғанда, инвестициялық жобаны жүзеге асыру үшiн бақылау жасауды "Инвестициялық жобаларды жүзеге асыру үшiн бақылау жасауды жүзеге асырудың тәртiбi туралы" нұсқаулыққа сәйкес жүзеге асырады.

Об утверждении "Положения о контракте на осуществление инвестиционной деятельности в приоритетных секторах экономики Республики Казахстан"

Постановление Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям от 9 апреля 1997 г. N 8. Зарегистрировано в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 октября 1997 г. N 409. Утратило силу - приказом председателя Комитета по инвестициям Министерства индустрии и торговли Республики Казахстан от 20 февраля 2004 года N 7-п

             Извлечение из приказа председателя Комитета
          по инвестициям Министерства индустрии и торговли
        Республики Казахстан от 20 февраля 2004 года N 7-п

      "В связи с принятием Закона Республики Казахстан от 8 января 2003 года "Об инвестициях", постановления Правительства Республики Казахстан от 8 мая 2003 года N 436 "О некоторых вопросах реализации Закона Республики Казахстан "Об инвестициях", в соответствии с пунктом 1 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах" приказываю:
      1. Признать утратившими силу следующие нормативные правовые акты по вопросам инвестиций:
      4) постановление Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям от 9 апреля 1997 г. N 8 "Об утверждении "Положения о контракте на осуществление инвестиционной деятельности в приоритетных секторах экономики Республики Казахстан" (N 409 от 20 октября 1997 года" ..."
 
      Председатель
-------------------------------------------------------------------


     В соответствии с главой 4 Закона Республики Казахстан Z970075_  "О государственной поддержке прямых инвестиций" от 28 февраля 1997 г. Государственный комитет по инвестициям постановляет:
      Утвердить "Положение о контракте на осуществление инвестиционной деятельности в приоритетных секторах экономики Республики Казахстан".

     Председатель

      Настоящее Положение устанавливает единые правила и понятия, регулирует отношения, связанные с заключением контракта на осуществление инвестиционной деятельности в приоритетных секторах экономики Республики Казахстан.

                          1. Общие положения

      1. Контракт - договор, заключенный между Государственным комитетом Республики Казахстан по инвестициям (далее Комитет) и физическими или юридическими лицами, осуществляющими инвестиционную деятельность.
      2. Комитет - единственный государственный орган, уполномоченный представлять Республику Казахстан перед Инвесторами, наделен правом на проведение переговоров, определение условий и порядка подписания, регистрации контракта.
      3. Инвестор - физические или юридические лица, осуществляющие инвестиционную деятельность. Если в качестве Инвестора в контракте выступает консорциум (объединение юридических лиц), не имеющий статуса юридического лица, то юридические лица, входящие в консорциум, имеют солидарные права и несут солидарные обязанности по заключенному контракту. Консорциум действует на основании доверенности входящих в него юридических лиц.
      4. Рамочный контракт, утвержденный Комитетом, определяет юридические рамки в соответствии с законами Республики Казахстан в целях регулирования взаимных прав и обязанностей сторон при осуществлении инвестиционной деятельности в приоритетных секторах экономики Республики Казахстан.
      Рамочный контракт состоит из унифицированной части (общих условий, которые остаются неизменными в каждом отдельном случае) и согласуемой части (наименование сторон, сроки и место заключения контракта, условия и виды предоставленных льгот и преференций и т.д., которые требуют согласования сторон).
      5. Определения и термины, используемые в настоящем Положении, соответствуют терминам и определениям, данным в Законе Республики Казахстан "О государственной поддержке прямых инвестиций".

                   2. Порядок заключения контрактов

      6. Настоящее Положение устанавливает следующий порядок заключения контракта:
      а) Инвестор, заинтересованный в инвестиционной деятельности в приоритетных секторах экономики Республики Казахстан, подает инвестиционную заявку в порядке и по форме, утвержденных Комитетом, с обоснованием о предоставлении ему мер стимулирования.
      При положительном решении о приеме заявки, стороны приступают к переговорам с целью подготовки контракта;
      б) Комитет проводит переговоры по условиям контракта и не несет ответственности за не достижение согласия. Инвестор, который недобросовестно ведет или прерывает переговоры, является ответственным за издержки, причиненные Комитету, по организации и проведению подготовки контракта;
      в) Комитет, совместно с Инвестором, подготавливает контракт в срок не более 60 дней. В особых случаях Комитет вправе продлить срок подготовки контракта, но не более, чем на 60 дней.
      При подготовке контракта Комитет проводит экспертизу инвестиционного проекта в соответствии с утвержденной Инструкцией "О порядке проведения экспертизы контракта". Льготы и преференции предоставляются Комитетом на основании экспертного заключения путем подписания контракта с Инвестором.
      Комитет при подготовке проекта контракта руководствуется статьями Рамочного контракта, Положения о контракте и нормативно-правовыми актами Республики Казахстан. При предложении Инвестором внесении дополнительных условий или изменений в рамочный контракт, Комитет вправе провести экспертизу вносимых предложений. На основании экспертного заключения Комитет либо направляет Инвестору письменное извещение о своем согласии, либо несогласии (отказе) с представленными условиями проекта контракта. В случае несогласия с отдельными условиями, либо полного отказа от представленного проекта контракта, Комитет обязан, в течение того же срока, предложить свои условия, оформив их Протоколом согласования разногласий к проекту контракта, представленного Инвестором;
      г) подготовленный и согласованный сторонами в процессе непосредственных переговоров проект контракта до его подписания в обязательном порядке визируется в Дирекциях Комитета и при необходимости, согласовывается в соответствии с утвержденным графиком с центральными и местными исполнительными органами. После получения всех согласительных и разрешительных документов, лицензий, виз и других документов окончательный вариант проекта контракта представляется на рассмотрение Совета Директоров Комитета.
      В случае отрицательного решения Совета Директоров контракт с соответствующей резолюцией направляется или на доработку и изменение условий в Дирекцию N 4, или Дирекция N 1 готовит письменное уведомление Инвестору с указанием причин отказа в заключении контракта;
      д) Контракт подписывается руководителем Комитета и уполномоченным представителем Инвестора;
      ж) подписанный контракт регистрируется в Комитете в течение 15 (пятнадцати) дней в порядке и на условиях, установленных Комитетом;
      е) удостоверяющим фактом регистрации контракта между Комитетом и Инвестором является выдача свидетельства установленной формы, где указываются предоставленные Инвестору различные льготы и преференции и сроки их действия. Свидетельство о регистрации является преференций. Процедура оформления и форма Свидетельства определяются Инструкцией "О порядке регистрации контрактов с инвесторами", утвержденной Комитетом.
      7. Возмещение издержек Комитета по организации и проведению экспертизы инвестиционной заявки и контракта осуществляется за счет Инвестора в соответствии с Инструкцией "О порядке возмещения издержек Государственного комитета Республики Казахстан по инвестициям по организации и проведению экспертизы".
 
     3. Порядок внесения изменений или поправок в контракт в случае
        внесения изменений и дополнений в законодательство
        Республики Казахстан, которые приводят к невозможности
        дальнейшего соблюдения первоначальных условий контракта
  или приводят к существенному изменению его экономических условий
 
     8. Гарантии стабильности контракта закрепляются порядком внесения изменений или дополнений в контракт для восстановления экономических интересов сторон в случае внесения дополнений в законодательство Республики Казахстан, которые приводят к невозможности дальнейшего соблюдения первоначальных условий контракта или приводят к существенному изменению его экономических условий.
      9. На иностранного инвестора при изменении законодательства Республики Казахстан распространяется также действие ст.6 Закона Республики Казахстан "Об иностранных инвестициях", предоставляющие гарантии при изменении законодательства Республики Казахстан.
      10. В случае внесения изменений и дополнений в законодательство Республики Казахстан после даты подписания контракта, которые приводят к невозможности дальнейшего соблюдения первоначальных условий контракта или приводят к существенному изменению его экономических условий, заинтересованная сторона обращается к другой стороне с предложением о внесении изменения или поправок в контракт в письменном виде.
      Под письменной формой понимается любой вид сообщения, который сохраняет запись информации, содержащейся в нем, и способный быть воспроизведенным в осязаемом виде.
      Изменение экономических условий контракта признается существенным, когда они изменились настолько, что, если бы стороны могли разумно предвидеть, контракт вообще не был бы ими заключен или был бы заключен на значительно отличающихся условиях.
      Комитет и утвержденный инвестор вносят изменения или поправки в контракт по обоюдному согласию. Порядок внесения изменений или поправок в контракт аналогичен порядку заключения контрактов. При изменении контракта обязательства сторон продолжают действовать в измененном виде.
      11. Изменения (дополнения), внесенные Сторонами в контракт, приобретают юридическую силу с момента регистрации измененного (дополненного) текста контракта в Дирекции администрации, регистрации и контроля Комитета, если иные, более поздние сроки не установлены по соглашению Сторон.
      Порядок регистрации изменений (дополнений) к контракту на осуществление инвестиционной деятельности аналогичен порядку регистрации контракта.
      12. Если стороны не достигли соглашения о приведении условий контракта в соответствие с существенно изменившимися обстоятельствами, контракт расторгается. При расторжении контракта обязательства сторон прекращаются.

                  4. Условия расторжения контракта

      13. Расторжение контракта возможно по соглашению сторон, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан или условиями контракта. Порядок расторжения контракта аналогичен процедуре заключения контракта.
      14. Комитет может также в одностороннем порядке расторгать контракт в следующих случаях:
      а) Выявлено искажение или сокрытие существенных фактов в любых сведениях, представленных утвержденным инвестором Комитету.
      При определении, является ли искажение или сокрытие фактов существенным, во внимание должно быть принято, в частности, следующее:
      - существенным признается искажение или сокрытие фактов утвержденным инвестором, которое влечет для Комитета и Республики Казахстан такой ущерб, что они в значительной степени лишаются того, на что были вправе рассчитывать при заключении контракта;
      - является ли искажение или сокрытие умышленным или совершено по грубой небрежности.
      Комитет может расторгнуть контракт, если он был заключен в результате обманных заявлений Инвестора, включая язык выражения или образ действия, или в результате сокрытия фактов, которые в соответствии с разумными коммерческими стандартами честной деловой практики должны быть сообщены Инвестором;
      б) утвержденный инвестор не исполняет свои обязательства или не соблюдает условия, оговоренные в контракте. При этом учитывается следующее:
      - данные нарушения должны носить также существенный характер и значительно влиять на ущемление прав и интересов Комитета по контракту;
      - если до наступления срока исполнения обязательств Инвестора становится очевидным, что будет иметь место существенное неисполнение взятых обязательств по контракту. Комитет вправе расторгнуть контракт;
      в) нарушения законодательства Республики Казахстан.
      При определении понятия нарушения законодательства Республики Казахстан, должно быть принято во внимание:
      - нарушение законодательства Республики Казахстан Инвестором должно быть связано с реализацией взятых на себя обязательств по инвестиционному проекту и заключенному контракту и существенно влиять на условия контракта;
      - является ли нарушение законодательства умышленным или совершено по грубой небрежности.
      15. При расторжении контракта обязательства сторон прекращаются, но по перечисленным основаниям пункта 14 утвержденный инвестор несет следующую ответственность:
      а) при расторжении контракта, в соответствии с которым были предоставлены налоговые льготы (льготы по подоходному налогу, земельному налогу и налогу на имущество) и таможенная льгота (полное или частичное освобождение от обложения таможенными пошлинами импорта оборудования, сырья и материалов) указанные льготы подлежат исчислению и внесению в бюджет за весь период деятельности инвестора (налогоплательщика) с применением соответствующих штрафных санкций, предусмотренных законодательством Республики Казахстан и условиями контракта;
      б) при расторжении контракта, в соответствии с которым были предоставлены государственные натурные гранты, Инвестор возвращает натурный грант. Если возврат невозможен в натуре и в неизмененном первоначальном виде или это неприемлемо, соответствующее возмещение должно быть произведено, когда это является разумным, в денежной форме, с учетом стоимости объекта указанной в контракте, и применением соответствующих штрафных санкций, предусмотренных условиями контракта или законодательством Республики Казахстан.
      16. В случае одностороннего расторжения контракта, Комитет должен предупредить об этом утвержденного инвестора в письменном виде, не позднее чем за один месяц, если иные, более поздние сроки не предусмотрены контрактом.
      17. Расторжение и прекращение контракта не затрагивает каких-либо положений контракта об урегулировании споров или любых условий контракта, которые должны действовать даже после его прекращения.

                     5. Порядок разрешения споров

      18. Споры между Комитетом и Инвестором, связанные с вопросами заключения, исполнения, расторжения контракта, контроля за исполнением контракта, предоставления мер стимулирования, иные споры, непосредственно связанные с контрактом, решаются, по возможности, путем переговоров, в том числе с привлечением экспертов либо в соответствии с ранее согласованными процедурами разрешения споров, включая процедуры, установленные в контракте.
      Порядок разрешения споров, возникающих между сторонами по вышеуказанным основаниям, регулируется законодательством Республики Казахстан, если иное не предусмотрено международными договорами Республики Казахстан или условиями контракта.
      19. Разрешение споров с казахстанскими инвесторами осуществляется в порядке, установленном законами Республики Казахстан и рассматриваются в судебных органах Республики Казахстан.
      20. Разрешение споров с иностранными инвесторами осуществляется в порядке, установленном ст.27 Закона Республики Казахстан Z949000_  "Об иностранных инвестициях", если иное прямо не предусмотрено условиями контракта или иным соглашением с Инвестором.
      21. Применимым правом является право Республики Казахстан, если иное прямо не предусмотрено условиями контракта или иным соглашением с Инвестором.

                   6. Порядок организации контроля
                    зарегистрированных контрактов

      22. Дирекция администрации, регистрации и контроля Комитета осуществляет контроль за реализацией инвестиционного проекта, включая контроль за исполнением утвержденными инвесторами взятых на себя обязательств по заключенному контракту, в соответствии с Инструкцией "О порядке осуществления контроля за реализацией инвестиционных проектов".