Жеке басты куәландыратын құжаттар туралы

Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 29 қаңтардағы № 73-V Заңы.

      Қолданушылар назарына!
      Қолданушыларға ыңғайлы болуы үшін ЗҚАИ мазмұнды жасады.

МАЗМҰНЫ

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы Заңның қолданысқа енгізілу тәртібін 31-баптан қараңыз.

      Осы Заң жеке басты куәландыратын құжаттардың құқықтық негіздерін айқындайды, оларды ресімдеуге қойылатын талаптарды белгілейді, сондай-ақ жеке басты куәландыратын құжаттарды дайындау, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою жөніндегі қызметті реттейді.

1-тарау. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1-бап. Осы Заңда пайдаланылатын негізгі ұғымдар

      Осы Заңда мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) азаматтығы жоқ адамның куәлігі – өзінің қандай да бір мемлекеттің азаматтығына тиесілігіне дәлелдемесі жоқ жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжат;

      2) босқын куәлігі – босқынның жеке басын куәландыратын және мәртебесін растайтын құжат;

      3) жеке басты куәландыратын құжат – материалдық жеткізгіште не Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған жағдайларда электрондық нысанда берілетін, жеке басты сәйкестендіру мақсатында оның иесінің жеке басын және құқықтық мәртебесін анықтауға мүмкіндік беретін, жеке тұлғаның дербес деректері туралы тіркелген ақпараты бар, белгіленген үлгідегі құжат;

      3-1) жол жүру құжаты – шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға Қазақстан Республикасының шегінен тыс жерге кету үшін берілетін құжат;

      4) Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі – азаматтың жеке басын куәландыратын және Қазақстан Республикасының азаматтығын растайтын құжат;

      5) Қазақстан Республикасы азаматының паспорты – Қазақстан Республикасының аумағында және одан тыс жерлерде азаматтың жеке басын куәландыратын және Қазақстан Республикасының азаматтығын растайтын құжат;

      6) Қазақстан Республикасының дипломатиялық паспорты – өзіне жүктелген қызметтік міндеттерді орындау үшін Қазақстан Республикасынан шыққан, одан тыс жерлерде тұрған кезде және Қазақстан Республикасына келген кезде Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжат;

      7) Қазақстан Республикасының қызметтік паспорты – өзіне жүктелген қызметтік міндеттерді орындау үшін Қазақстан Республикасынан шыққан және келген, одан тыс жерлерде тұрған кезде Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын және оның иесінің ресми мәртебесін растайтын құжат;

      8) Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігі – теңіз кемесінің бортында (әскери корабльді қоспағанда) оның экипажының құрамында, сондай-ақ сауда мақсатында теңізде жүзу үшін пайдаланылатын аралас (өзен-теңіз) жүзетін кеменің бортында жұмыс істейтін құжат иесінің немесе практикадан өту үшін кемелерге жіберілетін, оқу орнында білім алушының жеке басын куәландыратын құжат;

      9) қайтып оралуға арналған куәлік – иесінің жеке басын куәландыратын және Қазақстан Республикасына бір реттік келу құқығын растайтын құжат;

      10) туу туралы куәлік – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын, оның туу фактісінің мемлекеттік тіркелгені туралы айғақтайтын құжат;

      11) алып тасталды - ҚР 25.11.2019 № 272-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      12) уәкілетті мемлекеттік органдар – өз құзыреті шегінде жеке басты куәландыратын құжаттарды ресімдеуді, беруді, ауыстыруды, алып қоюды және жоюды жүзеге асыратын ішкі істер органдары, әділет органдары, сыртқы саяси қызмет саласындағы орган, көлік және коммуникация саласындағы орган;

      13) шетелдік паспорт – шетелдіктің немесе азаматтығы жоқ адамның жеке басын куәландыратын және олардың құқықтық мәртебесін растайтын құжат ретінде Қазақстан Республикасы танитын құжат;

      14) шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхат – Қазақстан Республикасының аумағында шетелдіктің жеке басын куәландыратын және оның Қазақстан Республикасында тұрақты тұруға рұқсат алғандығын растайтын құжат.

      Ескерту. 1-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.05.2020 № 327-VI ("Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" ҚР Кодексіне (Салық кодексі) тиісті өзгерістер мен толықтырулар қолданысқа енгізілген күннен кейін қолданысқа енгізіледі); 14.07.2022 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 16.05.2024 № 82-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

2-бап. Қазақстан Республикасының жеке басты куәландыратын құжаттар туралы заңнамасы

      1. Қазақстан Республикасының жеке басты куәландыратын құжаттар туралы заңнамасы Қазақстан Республикасының Конституциясына негізделеді және осы Заң мен Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілерінен тұрады.

      2. Егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шартта осы Заңда қамтылғаннан өзгеше қағидалар белгіленсе, онда халықаралық шарттың қағидалары қолданылады.

      3. Қазақстан Республикасының жеке басты куәландыратын құжаттар туралы заңнамасында реттелген құқықтық қатынастарға осы Заңның 6-бабының 1-тармағы бірінші бөлігінің 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көрсетілген, жеке басты куәландыратын құжаттарды дайындауға, құжаттарды дайындау жүйесінің интеграцияланған деректер банкін жинақтауға және жүргізуге, ішкі істер органдары үшін көші-қон процестерін есепке алу, бағдарламалық-техникалық өнімдерді әзірлеу, ендіру және қолдап отыру жөніндегі жұмыстарды автоматтандыруға арналған тауарларды, жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді сатып алу бөлігінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасының күші қолданылмайды.

      Ескерту. 2-бапқа өзгеріс енгізілді – ҚР 15.11.2021 № 72-VII (01.01.2022 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

3-бап. Осы Заңның қолданылу аясы

      Осы Заңның күші тұратын жеріне қарамастан, Қазақстан Республикасының барлық азаматтарына, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын немесе уақытша болатын шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға қолданылады.

4-бап. Жеке басты куәландыратын құжаттар саласындағы құқықтық реттеу қағидаттары

      Жеке басты куәландыратын құжаттарды ресімдеуге, беруге, ауыстыруға, тапсыруға, алып қоюға және жоюға қойылатын талаптар:

      1) заңдылық;

      2) міндеттілік;

      3) адамның және азаматтың құқықтары мен бостандықтарын сақтау;

      4) баршаның заң алдында теңдігі;

      5) шығу тегі, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайы, жынысы, нәсілі, ұлты, тілі, дінге көзқарасы, сенімі, тұрғылықты жері себептері бойынша немесе кез келген өзге де мән-жайлар бойынша кемсітушілікке жол бермеу;

      6) адамның және азаматтың құқықтары мен міндеттерінің бірлігі;

      7) қолжетімділік қағидаттарына негізделеді.

5-бап. Қазақстан Республикасы азаматтарының, шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың құқықтары мен міндеттері

      1. Қазақстан Республикасы азаматтарының, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктердің және азаматтығы жоқ адамдардың өз мәртебесіне сәйкес келетін жеке басты куәландыратын құжаттар алуға құқығы бар.

      2. Тұратын жеріне қарамастан, Қазақстан Республикасы азаматтарының, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын немесе уақытша болатын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдардың өз мәртебесіне сәйкес келетін жеке басты куәландыратын құжаттарының болуы міндетті.

2-тарау. ЖЕКЕ БАСТЫ КУӘЛАНДЫРАТЫН ҚҰЖАТТАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ
НЕГІЗДЕРІ

6-бап. Жеке басты куәландыратын құжаттар

      1. Мыналар:

      1) Қазақстан Республикасы азаматының паспорты;

      2) Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі;

      3) шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхат;

      4) азаматтығы жоқ адамның куәлігі;

      5) Қазақстан Республикасының дипломатиялық паспорты;

      6) Қазақстан Республикасының қызметтік паспорты;

      7) босқын куәлігі;

      8) Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігі;

      9) шетелдік паспорт;

      10) қайтып оралуға арналған куәлік;

      11) туу туралы куәлік;

      12) жол жүру құжаты жеке басты куәландыратын құжаттар болып табылады.

      Қазақстан Республикасының Қылмыстық-процестік кодексінде көзделген жағдайларда, жүргізушінің куәлігі, әскери билет және туу туралы акті жазбасы жеке басты куәландыратын құжаттар болып танылуы мүмкін.

      2. Қазақстан Республикасының уәкілетті мемлекеттік органдары беретін жеке басты куәландыратын құжаттар мемлекет меншігі болып табылады.

      3. Азаматтық-құқықтық мәмілелер осы баптың 1-тармағының 1), 2), 3), 4), 9) және 11) тармақшаларында көзделген жеке басты куәландыратын құжаттар бойынша жасалады.

      4. Қазақстан Республикасының жеке басты куәландыратын құжаттар саласындағы заңнамасында айқындалған жағдайлардан басқа, жеке және заңды тұлғаларға цифрлық құжаттар сервисі арқылы пайдаланылатын және берілетін жеке басты куәландыратын құжаттардың қағаз жеткізгіштегі құжаттармен мәні бірдей.

      Ескерту. 6-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 04.07.2014 № 233-V (01.01.2015 бастап қолданысқа енгізіледі); 13.05.2020 № 327-VI ("Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" ҚР Кодексіне (Салық кодексі) тиісті өзгерістер мен толықтырулар қолданысқа енгізілген күннен кейін қолданысқа енгізіледі); 14.07.2022 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 16.05.2024 № 82-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

7-бап. Жеке басты куәландыратын құжаттарға қойылатын талаптар

      1. Жеке басты куәландыратын құжаттар мынадай деректерді:

      1) тегін, атын, әкесінің атын (ол болған жағдайда);

      2) туған күнін, айын, жылын және жерін;

      3) туу туралы куәлікті қоспағанда, жынысын;

      4) қай ұлтқа жататынын – осы Заңның 6-бабы 1-тармағының 1), 2), 5) және 6) тармақшаларында көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттарда иесінің қалауы бойынша;

      5) туу туралы куәлікті қоспағанда, азаматтығын;

      6) туу туралы куәлікті қоспағанда, фотосуретін;

      7) құжатты берген органның атауын;

      8) туу туралы куәлікті қоспағанда, құжаттың берілген күнін, айын, жылын, нөмірін, қолданылу мерзімін;

      9) туу туралы куәлікті қоспағанда, құжаттар иесінің қойылған қолын қамтиды.

      2. Осы Заңның 6-бабы 1-тармағының 1), 2), 3), 4), 5), 6), 11) және 12) тармақшаларында көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттар жеке сәйкестендіру нөмірін қамтиды.

      2-1. Осы Заңның 6-бабы 1-тармағының 1) – 4), 7) және 8) тармақшаларында көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттар "Дактилоскопиялық және геномдық тіркеу туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген жағдайларда құжат иесінің қол саусақтарының іздерін қамтиды.

      3. Жеке басты куәландыратын құжаттарды уәкілетті мемлекеттік орган қазақ тілінде немесе иесінің қалауы бойынша орыс тілінде толтырады.

      Қазақстан Республикасы азаматының паспорты және азаматтығы жоқ адамның куәлігі қазақ тілінде немесе иесінің қалауы бойынша орыс тілінде, сондай-ақ ағылшын тілінде толтырылады.

      Қазақстан Республикасының дипломатиялық паспорты, Қазақстан Республикасының қызметтік паспорты, Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігі, жол жүру құжаты қазақ және ағылшын тілдерінде толтырылады.

      Ескерту. 7-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 31.12.2016 № 41-VІ (01.01.2021 бастап қолданысқа енгізіледі); 13.05.2020 № 327-VI ("Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" ҚР Кодексіне (Салық кодексі) тиісті өзгерістер мен толықтырулар қолданысқа енгізілген күннен кейін қолданысқа енгізіледі); 23.12.2023 № 50-VIII (01.01.2024 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

8-бап. Қазақстан Республикасы азаматының паспорты

      1. Қазақстан Республикасы азаматының паспорты азаматтарға жасына қарамастан, олардың қалауы бойынша беріледі және Қазақстан Республикасының аумағында және одан тыс жерлерде Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландырады.

      2. Қазақстан Республикасы азаматының паспортына мынадай жазбалар мен белгілер:

      1) алып тасталды - ҚР 25.11.2019 № 272-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      2) алып тасталды - ҚР 25.11.2019 № 272-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      3) шет мемлекеттің визасы;

      4) Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитеті Шекара қызметінің аумақтық бөлімшесі құрылымдық бөлімшесінің шекараны кесіп өту туралы белгісі енгізілуі мүмкін.

      3. Қазақстан Республикасының уәкілетті мемлекеттік органдары Қазақстан Республикасы азаматының паспортына қоятын белгілер мөртабандармен ресімделеді, олардың нысанын Қазақстан Республикасының уәкілетті мемлекеттік органдары және Ұлттық қауіпсіздік комитеті белгілейді. Қазақстан Республикасы азаматының паспортына осы Заңда көзделмеген жазбалар мен белгілерді қоюға және енгізуге тыйым салынады.

      4. Қазақстан Республикасы азаматының паспорты – он жыл, ал он екі жастан төмен жастағы балаларға бес жыл қолдану мерзіміне беріледі.

      Ескерту. 8-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 16.11.2020 № 375-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 19.04.2023 № 223-VII (01.01.2024 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

9-бап. Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі

      1. Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын оның азаматтарының жеке куәлігінің болуы міндетті.

      2. Қазақстан Республикасының азаматтарына он алты жастан бастап жеке куәлік беріледі.

      3. Шетелге тұрақты тұруға кететін Қазақстан Республикасының азаматтары жеке куәліктерін ішкі істер органдарына тапсырады.

      4. Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі он жыл қолдану мерзіміне беріледі.

10-бап. Шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхат

      1. Шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхат Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдіктерге он алты жастан бастап он жыл қолдану мерзіміне, бірақ олар азаматы болып табылатын елдің паспортының қолданылу мерзімінен аспайтын мерзімге беріледі.

      2. Шетелге шыққан кезде шетелдіктің жеке басын өзі азаматы болып табылатын елдің паспорты куәландырады.

11-бап. Азаматтығы жоқ адамның куәлігі

      1. Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын, он алты жасқа толған азаматтығы жоқ адамдарға азаматтығы жоқ адамның куәлігі беріледі.

      2. Азаматтығы жоқ адамның куәлігі Қазақстан Республикасының аумағында және одан тыс жерлерде иесінің жеке басын растау үшін бес жыл қолдану мерзіміне беріледі.

      3. Шетелге ата-аналарсыз, қамқоршыларсыз, қорғаншыларсыз шыққан кезде азаматтығы жоқ адамның куәлігі он алты жасқа дейінгі адамдарға беріледі.

12-бап. Қазақстан Республикасының дипломатиялық паспорты

      1. Қазақстан Республикасының дипломатиялық паспорты Қазақстан Республикасының Президенті бекітетін тізбеге сәйкес лауазымды адамдарға беріледі.

      2. Сыртқы саяси қызметті жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган басшысының тізбеде көрсетілмеген адамдарға Қазақстан Республикасы Президентінің келісімі бойынша Қазақстан Республикасының дипломатиялық паспортын беруге құқығы бар.

      3. Қазақстан Республикасының дипломатиялық паспорты бар адамдардың жұбайлары мен он сегіз жасқа дейінгі балалары ұзақ мерзімді шетелдік іссапарларға бірге шыққан жағдайда, оларға да дипломатиялық паспорттар беріледі.

      4. Қазақстан Республикасының дипломатиялық паспорты бес жыл қолдану мерзіміне беріледі.

13-бап. Қазақстан Республикасының қызметтік паспорты

      1. Қазақстан Республикасының қызметтік паспорты Қазақстан Республикасының Президенті бекітетін тізбеге сәйкес лауазымды адамдарға беріледі.

      2. Қазақстан Республикасының қызметтік паспорттары бар адамдармен бірге ұзақ мерзімді шетелдік іссапарларға баратын жұбайлары мен он сегіз жасқа дейінгі балаларына да қызметтік паспорттар беріледі.

      3. Қазақстан Республикасының қызметтік паспорты бес жыл қолдану мерзіміне беріледі.

14-бап. Босқын куәлігі

      1. Босқын куәлігі "Босқындар туралы" Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен босқын мәртебесі берілген шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға беріледі.

      2. Босқын куәлігі бір жыл қолдану мерзіміне беріледі, оны облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органы босқынның шыққан елінде оған босқын мәртебесін беруге негіз болған мән-жайлар сақталған кезеңге дейін әрбір келесі жылға ұзартады.

      Ескерту. 14-бапқа өзгеріс енгізілді – ҚР 16.05.2024 № 82-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

15-бап. Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігі

      1. Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігі кеме бортында жұмыс істейтін Қазақстан Республикасының азаматтарына немесе практикадан өту үшін кемелерге жіберілетін оқу орындарында білім алушыларға беріледі.

      2. Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігі Қазақстан Республикасында тіркелген кемелерде жұмыс істеу үшін жалданған, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарға да беріледі.

      3. Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігі бес жыл қолдану мерзіміне беріледі.

16-бап. Шетелдік паспорт

      1. Шетелдік паспорт шетелдіктің немесе азаматтығы жоқ адамның жеке басын куәландырады және олардың құқықтық мәртебесін растайды.

      2. Шетелдік паспортты беру негіздері және оның қолданылу мерзімі шет мемлекеттің заңнамасында айқындалады.

17-бап. Қайтып оралуға арналған куәлік

      1. Қайтып оралуға арналған куәлік:

      1) Қазақстан Республикасының азаматтарына – олар Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде болған уақытта Қазақстан Республикасы азаматының паспортын, Қазақстан Республикасының қызметтік немесе дипломатиялық паспортын жоғалтқан не олардың қолданылу мерзімі өткен жағдайда;

      2) Қазақстан Республикасының кәмелетке толмаған азаматтарына – олар Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде туған жағдайда;

      3) Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын азаматтығы жоқ адамдарға – олар Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде болған уақытта азаматтығы жоқ адамның куәлігін жоғалтқан жағдайда;

      4) босқындарға – олар Қазақстан Республикасынан тыс жерлерде болған уақытта жол жүру құжатын жоғалтқан жағдайда;

      5) Қазақстан Республикасының азаматтарына және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын, Қазақстан Республикасына келу үшін құжаттары жарамсыз не Қазақстан Республикасына келуге арналған құжаттарын жоғалтқан азаматтығы жоқ адамдарға – олар Қазақстан Республикасына шығарып жіберілген, Қазақстан Республикасына ұстап берілген не Қазақстан Республикасы ратификациялаған реадмиссия туралы халықаралық шартқа сәйкес Қазақстан Республикасына берілген жағдайларда беріледі.

      2. Қайтып оралуға арналған куәлік Қазақстан Республикасына бір реттік келу үшін беріледі және ол Қазақстан Республикасынан кету үшін пайдаланылмайды.

      3. Қайтып оралуға арналған куәлікті Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелері береді.

      4. Қайтып оралуға арналған куәлікке:

      1) шет мемлекеттің визалар беруге уәкілетті құзыретті органы – визалар туралы;

      2) шекара қызметі органы, шет мемлекеттің шекаралық бақылауды жүзеге асыратын құзыретті органы – Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасынан және басқа мемлекеттердің мемлекеттік шекараларынан өту туралы;

      3) тиісті белгіні енгізген орган – бұрын енгізілген белгілерді жою туралы белгілер енгізеді.

      Ескерту. 17-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 13.05.2020 № 327-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

18-бап. Туу туралы куәлік

      1. Туу туралы куәлік Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес баланың тууын мемлекеттік тіркеу туралы акт жазбасының негізінде беріледі.

      2. Мынадай құжаттардың бірін – Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігін, Қазақстан Республикасы азаматының паспортын, азаматтығы жоқ адамның куәлігін не шетелдік паспортты алғанға дейін туу туралы куәлік жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжат болып табылады.

18-1-бап. Жол жүру құжаты

      1. Жол жүру құжаты:

      1) босқын мәртебесі берілген адамға Қазақстан Республикасы аумағының шегінен тыс жерде жүріп-тұру үшін беріледі.

      2) алып тасталды – ҚР 16.05.2024 № 82-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

      2. Жол жүру құжаты бір жылға қолданылу мерзімімен беріледі, бұл ретте босқындар үшін жол жүру құжатының қолданылу мерзімі босқын куәлігінің қолданылу мерзімінен аспауға тиіс.

      Ескерту. 2-тарау 18-1-баппен толықтырылды - ҚР 13.05.2020 № 327-VI ("Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" ҚР Кодексіне (Салық кодексі) тиісті өзгерістер мен толықтырулар қолданысқа енгізілген күннен кейін қолданысқа енгізіледі); өзгеріс енгізілді – ҚР 16.05.2024 № 82-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

19-бап. Жеке басты куәландыратын құжаттарды беру негіздері

      Жеке басты куәландыратын құжаттарды беру мынадай құжаттардың бірінің негізінде жүзеге асырылады:

      1) туу туралы акт жазбасы;

      2) туу туралы куәлік;

      3) Қазақстан Республикасы азаматының паспорты;

      4) Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі;

      5) алып тасталды - ҚР 25.11.2019 № 272-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);

      6) қайтып оралуға арналған куәлік;

      7) азаматтығы жоқ адамның куәлігі;

      8) шетелдік паспорт;

      9) Қазақстан Республикасы Президентінің Жарлығы бойынша Қазақстан Республикасының азаматтығына қабылдау, Қазақстан Республикасының азаматтығынан шығу және азаматтықты өзгерту туралы, сондай-ақ Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарға сәйкес азаматтықты өзгерту туралы анықтамалар;

      10) уәкілетті мемлекеттік орган оң тұрғыда қараған, босқын мәртебесін беру туралы қолдаухат.

      11) босқын куәлігі.

      Ескерту. 19-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 13.05.2020 № 327-VI ("Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" ҚР Кодексіне (Салық кодексі) тиісті өзгерістер мен толықтырулар қолданысқа енгізілген күннен кейін қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

20-бап. Жеке басты куәландыратын құжаттарды беру

      1. Жеке басты куәландыратын құжаттарды (Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерінде ресімделген құжаттарды қоспағанда) алуға өтінім берілген күннен бастап күнтізбелік отыз күннен кешіктірілмейтін мерзімде уәкілетті мемлекеттік органдар жеке басты куәландыратын құжаттарды иесіне немесе оның заңды өкіліне береді.

      2. Осы Заңның 6-бабы 1-тармағының 1) – 4) тармақшаларында көзделген жеке басты куәландыратын құжаттар жеке тұлғаның қалауы бойынша ішкі істер органдары белгілеген тәртіппен жеделдетілген түрде беріледі.

      Осы баптың бірінші бөлігінде көрсетілген құжаттарды жеделдетілген тәртіппен бергені үшін ішкі істер органдары монополияға қарсы органмен келісу бойынша бекітетін бағалар прейскурантына сәйкес ақы алынады.

      3. Жеке басты куәландыратын құжаттарды толтырған кезде тегі, аты, әкесінің аты (ол болған жағдайда) және басқа деректер, Қазақстан Республикасының заңдарында және Қазақстан Республикасы Президентінің актілерінде көзделген жағдайларды қоспағанда, оларды беру үшін негіз болған құжатқа сәйкес жазылады.

      4. Алып тасталды - ҚР 25.11.2019 № 272-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Ескерту. 20-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 25.11.2019 № 272-VI (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 19.04.2023 № 223-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 16.05.2024 № 82-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

21-бап. Жеке басты куәландыратын құжаттар жоғалған жағдайда оларды қалпына келтіру

      1. Қазақстан Республикасының азаматтары, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктер және азаматтығы жоқ адамдар жеке басты куәландыратын құжаттарды жоғалтқан жағдайда, жаңа құжаттар алу үшін уәкілетті мемлекеттік органдарға өтініш білдіреді.

      2. Шетелдегі Қазақстан Республикасының азаматтары Қазақстан Республикасының паспортын жоғалтқан кезде Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелеріне өтініш білдіреді.

22-бап. Жеке басты куәландыратын құжаттардың жарамсыздығы, оларды ауыстыру және тапсыру

      1. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, жеке басты куәландыратын құжат:

      1) онда осы Заңның 7-бабы 1-тармағының 1), 2), 5), 6), 7) және 8) тармақшаларында көрсетілген деректер (туу туралы куәлікті қоспағанда) болмаған;

      1-1) қолданылу мерзімі 2024 жылғы 1 қаңтарда өтпеген, осы Заңның 6-бабы 1-тармағының 5), 6), 9)11) тармақшаларында көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттарды, сондай-ақ осы Заңның 6-бабы 1-тармағының 1)4), 7) тармақшаларында көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттарды қоспағанда, осы Заңның 7-бабының 2-1-тармағында көрсетілген деректер онда болмаған;

      2) оның қолданылу мерзімі өткен;

      3) осы Заңның 7-бабы 1-тармағының 1), 2), 5), 6), 7) және 8) тармақшаларында көрсетілген деректерді не құжатты қорғау дәрежесін сәйкестендіру мүмкін болмаған;

      4) құжат жоғалғанда, иесі уәкілетті мемлекеттік органға өтініш берген күннен бастап;

      5) иесінің құқықтық мәртебесіне сәйкес келмеген;

      6) жынысын өзгерткен жағдайларда, жарамсыз болып табылады және тапсыруға және ауыстыруға жатады.

      2. Табылған жеке басты куәландыратын құжаттар ішкі істер органдарына тапсырылады. Жоғалған жеке басты куәландыратын құжатты иесі қалпына келтірген жағдайда, табылған құжат Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жойылады.

      3. Алып тасталды – ҚР 14.07.2022 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.
      Ескерту. 22-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 31.12.2016 № 41-VІ (01.01.2021 бастап қолданысқа енгізіледі); 29.06.2021 № 58-VII (01.01.2021 бастап қолданысқа енгізіледі); 14.07.2022 № 141-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 30.12.2022 № 177-VII (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі); 16.05.2024 № 82-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

23-бап. Жеке басты куәландыратын құжаттарды алып қою және пайдалану

      1. Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген жағдайларда және тәртіппен жеке басты куәландыратын құжаттарды алдын ала тергеу, анықтау органдарының лауазымды адамдары, сондай-ақ лауазымды адамдар әкімшілік іс жүргізу және азаматтықты жоғалтуды және одан айырылуды ресімдеу барысында алып қояды.

      2. Жеке басты куәландыратын құжаттарды кепілге қабылдауға тыйым салынады.

      3. Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларды қоспағанда, жеке басты куәландыратын құжаттардың көшірмелері бойынша жеке тұлғаны сәйкестендіруге, сол сияқты оларды пайдалануға тыйым салынады.

      4. Бас бостандығынан айыруға сотталған адамдардың жеке басты куәландыратын құжаттары алып қойылады және үкімдерді орындайтын мекемелерде сақталады. Жазаны өтеуден босатылған кезде жеке басты куәландыратын құжаттар иелеріне қайтарылады.

      Ескерту. 23-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 11.07.2017 № 91-VI Заңымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

3-тарау. ЖЕКЕ БАСТЫ КУӘЛАНДЫРАТЫН ҚҰЖАТТАР САЛАСЫНДАҒЫ
МЕМЛЕКЕТТІК ОРГАНДАРДЫҢ ҚҰЗЫРЕТІ

24-бап. Қазақстан Республикасы Президентінің құзыреті

      Қазақстан Республикасының Президенті:

      1) Қазақстан Республикасының дипломатиялық және қызметтік паспорттарын ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою тәртібін бекітеді;

      2) Қазақстан Республикасының дипломатиялық және қызметтік паспорттары берілетін Қазақстан Республикасы лауазымды адамдарының тізбесін бекітеді;

      3) Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

25-бап. Қазақстан Республикасы Үкіметінің құзыреті

      Ескерту. 25-бап алып тасталды – ҚР 19.04.2023 № 223-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

26-бап. Ішкі істер органдарының құзыреті

      Ішкі істер органдары:

      1) жеке басты куәландыратын құжаттардың:

      Қазақстан Республикасы азаматы паспортының;

      Қазақстан Республикасы азаматы жеке куәлігінің;

      шетелдіктің Қазақстан Республикасында тұруына ықтиярхаттың;

      азаматтығы жоқ адамның куәлігінің;

      жол жүру құжатының үлгілерін, оларды ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою тәртібін және оларды қорғауға қойылатын талаптарды бекітеді;

      2) осы баптың 1) тармақшасында көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттарды ресімдеуді, беруді, ауыстыруды, алып қоюды және жоюды жүзеге асырады;

      3) Қазақстан Республикасының заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Ескерту. 26-бапқа өзгеріс енгізілді - ҚР 13.05.2020 № 327-VI ("Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" ҚР Кодексіне (Салық кодексі) тиісті өзгерістер мен толықтырулар қолданысқа енгізілген күннен кейін қолданысқа енгізіледі); 30.12.2021 № 95-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 19.04.2023 № 223-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 16.05.2024 № 82-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

27-бап. Сыртқы саяси қызмет саласындағы уәкілетті мемлекеттік органның құзыреті

      Сыртқы саяси қызмет саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган:

      1) Қазақстан Республикасы дипломатиялық паспортының және Қазақстан Республикасы қызметтік паспортының үлгілерін, оларды ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою тәртібін әзірлейді;

      2) қайтып оралуға арналған куәліктің үлгісін, оны ресімдеу, беру және ауыстыру тәртібін әзірлейді;

      3) осы баптың 1) тармақшасында көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттарды ресімдеуді, беруді, ауыстыруды, алып қоюды және жоюды жүзеге асырады;

      3-1) Қазақстан Республикасының азаматтары Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелеріне жүгінген кезде Қазақстан Республикасы азаматының паспортын ресімдеуді, беруді, ауыстыруды, алып қоюды және жоюды жүзеге асырады;

      4) шетелде тұрақты тұру құқығына құжаттар алған Қазақстан Республикасы азаматтарынан жеке куәлігін және өзге мемлекеттің азаматтығын қабылдаған жағдайда – паспортын Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен алып қояды;

      5) Қазақстан Республикасының заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Ескерту. 27-бапқа өзгеріс енгізілді – ҚР 16.05.2024 № 82-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

28-бап. Өзге де уәкілетті мемлекеттік органдардың құзыреті

      Өзге де уәкілетті мемлекеттік органдар:

      1) жеке басты куәландыратын құжаттардың:

      әділет органдары – туу туралы куәліктің үлгілерін, оларды ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою тәртібін және оларды қорғауға қойылатын талаптарды әзірлейді;

      көлік және коммуникация саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган – Қазақстан Республикасы теңізшісінің жеке куәлігінің;

      босқындар мәселелері жөніндегі қатынастарды реттеу саласындағы басшылықты жүзеге асыратын уәкілетті мемлекеттік орган – босқын куәлігінің үлгілерін, оларды ресімдеу, беру, ауыстыру, тапсыру, алып қою және жою тәртібін әзірлейді;

      2) өз құзыреті шегінде жеке басты куәландыратын құжаттарды ресімдеуді, беруді, ауыстыруды, алып қоюды және жоюды жүзеге асырады;

      3) Қазақстан Республикасының заңдарында, Қазақстан Республикасы Президентінің және Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілерінде көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.

      Ескерту. 28-бапқа өзгеріс енгізілді – ҚР 30.12.2021 № 95-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 19.04.2023 № 223-VII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

4-тарау. ҚОРЫТЫНДЫ ЕРЕЖЕЛЕР

29-бап. Жеке басты куәландыратын құжаттарды дайындау саласындағы мемлекеттік монополия

      Осы Заңның 6-бабының 1-тармағы бірінші бөлігінің 1), 2), 3), 4) және 12) тармақшаларында көрсетілген жеке басты куәландыратын құжаттарды дайындау, құжаттарды дайындау жүйесінің интеграцияланған деректер банкін жинақтау және жүргізу, көші-қон процестерін есепке алу жұмысын автоматтандыру, ішкі істер органдарына арналған бағдарламалық-техникалық өнімдерді әзірлеу, ендіру және қолдап отыру, сондай-ақ Қазақстан Республикасының шет елдердегі мекемелері Қазақстан Республикасы азаматының паспортын ресімдеген кезде пайдаланатын бағдарламалық-техникалық өнімдерді әзірлеу, ендіру және қолдап отыру жөніндегі қызмет мемлекеттік монополияға жатады және оны Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі бойынша құрылған шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорын жүзеге асырады.

      Ескерту. 29-бап жаңа редакцияда – ҚР 16.05.2024 № 82-VIII (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік алпыс күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Заңымен.

30-бап. Қазақстан Республикасының жеке басты куәландыратын құжаттар туралы заңнамасын бұзғаны үшін жауаптылық

      Қазақстан Республикасының жеке басты куәландыратын құжаттар туралы заңнамасын бұзу Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес жауаптылыққа әкеп соғады.

31-бап. Осы Заңды қолданысқа енгізу тәртібі

      Осы Заң алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Осы Заңның 7-бабы 2-1-тармағының қолданысы 2024 жылғы 1 қаңтарға дейін тоқтатыла тұрсын.

      Ескерту. 31-бапқа өзгеріс енгізілді – ҚР 29.06.2021 № 58-VII (01.01.2021 бастап қолданысқа енгізіледі); 30.12.2022 № 177-VII (01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі) Заңдарымен.

      Қазақстан Республикасының
Президенті
Н. Назарбаев

О документах, удостоверяющих личность

Закон Республики Казахстан от 29 января 2013 года № 73-V.

      Вниманию пользователей!
      Для удобства пользования РЦПИ создано Оглавление
      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие настоящего Закона см. ст. 31

      Настоящий Закон определяет правовые основы документов, удостоверяющих личность, устанавливает требования к их оформлению, а также регулирует деятельность по изготовлению, выдаче, замене, сдаче, изъятию и уничтожению документов, удостоверяющих личность.

Глава 1. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ

Статья 1. Основные понятия, используемые в настоящем Законе

      В настоящем Законе используются следующие основные понятия:

      1) удостоверение лица без гражданства – документ, удостоверяющий личность физического лица, не имеющего доказательства своей принадлежности к гражданству какого-либо государства;

      2) удостоверение беженца – документ, удостоверяющий личность и подтверждающий статус беженца;

      3) документ, удостоверяющий личность, – документ установленного образца с зафиксированной в нем информацией о персональных данных физического лица, позволяющей установить личность и правовой статус его владельца в целях идентификации личности, выдаваемый на материальном носителе либо в случаях, определенных законодательством Республики Казахстан, в электронной форме;

      3-1) проездной документ – документ, выдаваемый иностранцам и лицам без гражданства для выезда за пределы Республики Казахстан;

      4) удостоверение личности гражданина Республики Казахстан – документ, удостоверяющий личность гражданина и подтверждающий гражданство Республики Казахстан;

      5) паспорт гражданина Республики Казахстан – документ, удостоверяющий личность гражданина и подтверждающий гражданство Республики Казахстан на территории Республики Казахстан и за ее пределами;

      6) дипломатический паспорт Республики Казахстан – документ, удостоверяющий личность гражданина Республики Казахстан при его выезде, проживании за пределами Республики Казахстан для исполнения возложенных на него служебных обязанностей и при его въезде в Республику Казахстан;

      7) служебный паспорт Республики Казахстан – документ, удостоверяющий личность гражданина Республики Казахстан и подтверждающий официальный статус его владельца при выезде и въезде, проживании за пределами Республики Казахстан для исполнения возложенных на него служебных обязанностей;

      8) удостоверение личности моряка Республики Казахстан – документ, удостоверяющий личность владельца, работающего на борту морского судна (за исключением военного корабля) в составе его экипажа, а также судна смешанного (река-море) плавания, используемых для целей торгового мореплавания, или обучающегося в учебном заведении, направляемого на суда для прохождения практики;

      9) свидетельство на возвращение – документ, удостоверяющий личность и подтверждающий право его владельца на однократный въезд в Республику Казахстан;

      10) свидетельство о рождении – документ, удостоверяющий личность физического лица, свидетельствующий о государственной регистрации факта его рождения;

      11) исключен Законом РК от 25.11.2019 № 272-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      12) уполномоченные государственные органы – органы внутренних дел, органы юстиции, орган в области внешнеполитической деятельности, орган в области транспорта и коммуникаций, осуществляющие в пределах своей компетенции оформление, выдачу, замену, изъятие и уничтожение документов, удостоверяющих личность;

      13) заграничный паспорт – документ, признаваемый Республикой Казахстан в качестве документа, удостоверяющего личность иностранца или лица без гражданства и подтверждающего их правовой статус;

      14) вид на жительство иностранца в Республике Казахстан – документ, удостоверяющий личность иностранца на территории Республики Казахстан и подтверждающий получение им разрешения на постоянное проживание в Республике Казахстан.

      Сноска. Статья 1 с изменениями, внесенными законами РК от 25.11.2019 № 272-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 13.05.2020 № 327-VI (вводится в действие с 01.01.2021); от 14.07.2022 № 141-VII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 16.05.2024 № 82-VIII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 2. Законодательство Республики Казахстан о документах, удостоверяющих личность

      1. Законодательство Республики Казахстан о документах, удостоверяющих личность, основывается на Конституции Республики Казахстан и состоит из настоящего Закона и иных нормативных правовых актов Республики Казахстан.

      2. Если международным договором, ратифицированным Республикой Казахстан, установлены иные правила, чем те, которые содержатся в настоящем Законе, то применяются правила международного договора.

      3. На правоотношения, урегулированные законодательством Республики Казахстан о документах, удостоверяющих личность, не распространяется действие законодательства Республики Казахстан о государственных закупках в части приобретения товаров, работ, услуг для изготовления документов, удостоверяющих личность, указанных в подпунктах 1), 2), 3) и 4) части первой пункта 1 статьи 6 настоящего Закона, накопления и ведения интегрированного банка данных системы изготовления документов, автоматизации работ по учету миграционных процессов, разработке, внедрению и сопровождению программно-технических продуктов для органов внутренних дел.

      Сноска. Статью 2 с изменениями, внесенными Законом РК от 15.11.2021 № 72-VII (вводится в действие с 01.01.2022).

Статья 3. Сфера действия настоящего Закона

      Действие настоящего Закона распространяется на всех граждан Республики Казахстан независимо от места проживания, иностранцев и лиц без гражданства, постоянно проживающих или временно пребывающих в Республике Казахстан.

Статья 4. Принципы правового регулирования в сфере документов, удостоверяющих личность

      Требования к оформлению, выдаче, замене, сдаче, изъятию и уничтожению документов, удостоверяющих личность, основываются на принципах:

      1) законности;

      2) обязательности;

      3) соблюдения прав и свобод человека и гражданина;

      4) равенства всех перед законом;

      5) недопустимости дискриминации по мотивам происхождения, социального, должностного и имущественного положения, пола, расы, национальности, языка, отношения к религии, убеждений, места жительства или по любым иным обстоятельствам;

      6) единства прав и обязанностей человека и гражданина;

      7) доступности.

Статья 5. Права и обязанности граждан Республики Казахстан, иностранцев и лиц без гражданства

      1. Граждане Республики Казахстан, постоянно проживающие в Республике Казахстан иностранцы и лица без гражданства имеют право на получение документов, удостоверяющих личность, соответствующих своему статусу.

      2. Граждане Республики Казахстан независимо от места проживания, иностранцы и лица без гражданства, постоянно проживающие или временно пребывающие в Республике Казахстан, обязаны иметь документы, удостоверяющие личность, соответствующие своему статусу.

Глава 2. ПРАВОВЫЕ ОСНОВЫ ДОКУМЕНТОВ, УДОСТОВЕРЯЮЩИХ ЛИЧНОСТЬ

Статья 6. Документы, удостоверяющие личность

      1. Документами, удостоверяющими личность, являются:

      1) паспорт гражданина Республики Казахстан;

      2) удостоверение личности гражданина Республики Казахстан;

      3) вид на жительство иностранца в Республике Казахстан;

      4) удостоверение лица без гражданства;

      5) дипломатический паспорт Республики Казахстан;

      6) служебный паспорт Республики Казахстан;

      7) удостоверение беженца;

      8) удостоверение личности моряка Республики Казахстан;

      9) заграничный паспорт;

      10) свидетельство на возвращение;

      11) свидетельство о рождении;

      12) проездной документ.

      В случаях, предусмотренных Уголовно-процессуальным кодексом Республики Казахстан, водительское удостоверение, военный билет и актовая запись о рождении могут быть признаны документами, удостоверяющими личность.

      2. Документы, удостоверяющие личность, выдаваемые уполномоченными государственными органами Республики Казахстан, являются собственностью государства.

      3. Гражданско-правовые сделки совершаются по документам, удостоверяющим личность, предусмотренным подпунктами 1), 2), 3), 4), 9) и 11) пункта 1 настоящей статьи.

      4. Документы, удостоверяющие личность, используемые и представляемые физическим и юридическим лицам посредством сервиса цифровых документов, равнозначны документам на бумажном носителе, кроме случаев, определенных законодательством Республики Казахстан в сфере документов, удостоверяющих личность.

      Сноска. Статья 6 с изменениями, внесенными законами РК от 04.07.2014 № 233-V (вводится в действие с 01.01.2015); от 13.05.2020 № 327-VI (вводится в действие с 01.01.2021); от 14.07.2022 № 141-VII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 16.05.2024 № 82-VIII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 7. Требования к документам, удостоверяющим личность

      1. Документы, удостоверяющие личность, содержат следующие данные:

      1) фамилию, имя, отчество (при его наличии);

      2) дату и место рождения;

      3) пол, за исключением свидетельства о рождении;

      4) национальную принадлежность – по желанию владельца в документах, удостоверяющих личность, указанных в подпунктах 1), 2), 5) и 6) пункта 1 статьи 6 настоящего Закона;

      5) гражданство, за исключением свидетельства о рождении;

      6) фотографию, за исключением свидетельства о рождении;

      7) наименование органа, выдавшего документ;

      8) дату выдачи, номер документа, срок действия, за исключением свидетельства о рождении;

      9) подпись владельца документов, за исключением свидетельства о рождении.

      2. Документы, удостоверяющие личность, указанные в подпунктах 1), 2), 3), 4), 5), 6) , 11) и 12) пункта 1 статьи 6 настоящего Закона, содержат индивидуальный идентификационный номер.

      2-1. Документы, удостоверяющие личность, указанные в подпунктах 1) – 4), 7) и 8) пункта 1 статьи 6 настоящего Закона, содержат отпечатки пальцев рук владельца документа в случаях, установленных Законом Республики Казахстан "О дактилоскопической и геномной регистрации".

      3. Документы, удостоверяющие личность, заполняются уполномоченным государственным органом на казахском языке или по желанию владельца на русском языке.

      Паспорт гражданина Республики Казахстан и удостоверение лица без гражданства заполняются на казахском языке или по желанию владельца на русском языке, а также на английском языке.

      Дипломатический паспорт Республики Казахстан, служебный паспорт Республики Казахстан, удостоверение личности моряка Республики Казахстан, проездной документ заполняются на казахском и английском языках.

      Сноска. Статья 7 с изменениями, внесенными законами РК от 30.12.2016 № 41-VI (вводится в действие с 01.01.2021); от 13.05.2020 № 327-VI (вводится в действие с 01.01.2021); от 23.12.2023 № 50-VIII (вводится в действие с 01.01.2024).

Статья 8. Паспорт гражданина Республики Казахстан

      1. Паспорт гражданина Республики Казахстан выдается гражданам Республики Казахстан по их желанию независимо от возраста и удостоверяет личность гражданина Республики Казахстан на территории Республики Казахстан и за ее пределами.

      2. В паспорт гражданина Республики Казахстан могут вноситься следующие записи и отметки:

      1) исключен Законом РК от 25.11.2019 № 272-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      2) исключен Законом РК от 25.11.2019 № 272-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      3) виза иностранного государства;

      4) отметка структурного подразделения территориального подразделения Пограничной службы Комитета национальной безопасности Республики Казахстан о пересечении границы.

      3. Отметки в паспорте гражданина Республики Казахстан, проставляемые уполномоченными государственными органами Республики Казахстан, оформляются штампами, форма которых устанавливается уполномоченными государственными органами и Комитетом национальной безопасности Республики Казахстан. Проставление и внесение в паспорт гражданина Республики Казахстан записей и отметок, не предусмотренных настоящим Законом, запрещаются.

      4. Паспорт гражданина Республики Казахстан выдается сроком действия на десять лет, а для детей в возрасте младше двенадцати лет – на пять лет.

      Сноска. Статья 8 с изменениями, внесенными законами РК от 25.11.2019 № 272-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 16.11.2020 № 375-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 19.04.2023 № 223-VII (вводится в действие с 01.01.2024).

Статья 9. Удостоверение личности гражданина Республики Казахстан

      1. Граждане Республики Казахстан, постоянно проживающие на ее территории, обязаны иметь удостоверение личности.

      2. Удостоверение личности выдается гражданам Республики Казахстан с шестнадцатилетнего возраста.

      3. Граждане Республики Казахстан, выезжающие на постоянное жительство за границу, сдают удостоверения личности в органы внутренних дел.

      4. Удостоверение личности гражданина Республики Казахстан выдается сроком действия на десять лет.

Статья 10. Вид на жительство иностранца в Республике Казахстан

      1. Вид на жительство иностранца в Республике Казахстан выдается иностранцам, постоянно проживающим на территории Республики Казахстан, с шестнадцатилетнего возраста сроком действия на десять лет, но не выше срока действия паспорта страны их гражданства.

      2. При выезде за границу личность иностранца удостоверяет паспорт страны его гражданства.

Статья 11. Удостоверение лица без гражданства

      1. Удостоверение лица без гражданства выдается лицам без гражданства, постоянно проживающим на территории Республики Казахстан, достигшим шестнадцатилетнего возраста.

      2. Удостоверение лица без гражданства выдается сроком действия на пять лет для подтверждения личности владельца на территории Республики Казахстан и за ее пределами.

      3. При выезде за границу без родителей, опекунов, попечителей удостоверение лица без гражданства выдается лицам до шестнадцати лет.

Статья 12. Дипломатический паспорт Республики Казахстан

      1. Дипломатический паспорт Республики Казахстан выдается должностным лицам согласно перечню, утверждаемому Президентом Республики Казахстан.

      2. Руководитель уполномоченного государственного органа, осуществляющего внешнеполитическую деятельность, по согласованию с Президентом Республики Казахстан имеет право выдать дипломатический паспорт Республики Казахстан лицам, не указанным в перечне.

      3. Супругам и детям до восемнадцати лет лиц, имеющих дипломатический паспорт Республики Казахстан, в случае их совместного выезда в длительные заграничные командировки также выдаются дипломатические паспорта.

      4. Дипломатический паспорт Республики Казахстан выдается сроком действия на пять лет.

Статья 13. Служебный паспорт Республики Казахстан

      1. Служебный паспорт Республики Казахстан выдается должностным лицам согласно перечню, утверждаемому Президентом Республики Казахстан.

      2. Супругам и детям до восемнадцати лет, следующим в длительные заграничные командировки вместе с лицами, имеющими служебные паспорта Республики Казахстан, также выдаются служебные паспорта.

      3. Служебный паспорт Республики Казахстан выдается сроком действия на пять лет.

Статья 14. Удостоверение беженца

      1. Удостоверение беженца выдается иностранцам и лицам без гражданства, которым присвоен статус беженца в порядке, установленном Законом Республики Казахстан "О беженцах".

      2. Удостоверение беженца выдается сроком действия на один год, продлевается на каждый последующий год местным исполнительным органом области, города республиканского значения и столицы до периода сохранения в стране происхождения беженца обстоятельств, служивших основанием предоставления ему статуса беженца.

      Сноска. Статья 14 с изменением, внесенным Законом РК от 16.05.2024 № 82-VIII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 15. Удостоверение личности моряка Республики Казахстан

      1. Удостоверение личности моряка Республики Казахстан выдается гражданам Республики Казахстан, работающим на борту судна или обучающимся в учебных заведениях, направляемым на суда для прохождения практики.

      2. Удостоверение личности моряка Республики Казахстан также выдается иностранцам и лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан, нанимающимся для работы на суда, зарегистрированные в Республике Казахстан.

      3. Удостоверение личности моряка Республики Казахстан выдается сроком действия на пять лет.

Статья 16. Заграничный паспорт

      1. Заграничный паспорт удостоверяет личность иностранца или лица без гражданства и подтверждает их правовой статус.

      2. Основания выдачи и срок действия заграничного паспорта определяются законодательством иностранного государства.

Статья 17. Свидетельство на возвращение

      1. Свидетельство на возвращение выдается:

      1) гражданам Республики Казахстан – в случае утраты паспорта гражданина Республики Казахстан, служебного или дипломатического паспорта Республики Казахстан либо истечения срока их действия во время их пребывания за пределами Республики Казахстан;

      2) несовершеннолетним гражданам Республики Казахстан – в случае их рождения за пределами Республики Казахстан;

      3) лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан, – в случае утраты удостоверения лица без гражданства во время пребывания их за пределами Республики Казахстан;

      4) беженцам – в случае утраты проездного документа во время пребывания их за пределами Республики Казахстан;

      5) гражданам Республики Казахстан и лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан, имеющим недействительные документы для въезда в Республику Казахстан либо утратившим документы для въезда в Республику Казахстан, – в случаях их выдворения в Республику Казахстан, выдачи Республике Казахстан либо передачи Республике Казахстан в соответствии с международным договором о реадмиссии, ратифицированным Республикой Казахстан.

      2. Свидетельство на возвращение выдается для однократного въезда в Республику Казахстан и не может быть использовано для выезда из Республики Казахстан.

      3. Свидетельство на возвращение выдается загранучреждениями Республики Казахстан.

      4. В свидетельство на возвращение вносятся отметки:

      1) о визах – компетентным органом иностранного государства, уполномоченным на выдачу виз;

      2) о пересечении Государственной границы Республики Казахстан и государственных границ других государств – органом пограничной службы, компетентным органом иностранного государства, осуществляющим пограничный контроль;

      3) об аннулировании ранее внесенных отметок – органом, внесшим соответствующую отметку.

      Сноска. Статья 17 с изменением, внесенным Законом РК от 13.05.2020 № 327-VІ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 18. Свидетельство о рождении

      1. Свидетельство о рождении выдается на основании актовой записи о государственной регистрации рождения ребенка в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      2. Свидетельство о рождении является документом, удостоверяющим личность физического лица, до получения одного из следующих документов – удостоверения личности гражданина Республики Казахстан, паспорта гражданина Республики Казахстан, удостоверения лица без гражданства либо заграничного паспорта.

Статья 18-1. Проездной документ

      1. Проездной документ выдается:

      1) лицу, которому присвоен статус беженца, для передвижения за пределами территории Республики Казахстан;

      2) Исключен Законом РК от 16.05.2024 № 82-VIII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Проездной документ выдается сроком действия на один год, при этом для беженцев срок действия проездного документа не должен превышать срока действия удостоверения беженца.

      Сноска. Глава 2 дополнена статьей 18-1 в соответствии с Законом РК от 13.05.2020 № 327-VI (вводится в действие с 01.01.2021); с изменением, внесенным Законом РК от 16.05.2024 № 82-VIII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 19. Основания выдачи документов, удостоверяющих личность

      Выдача документов, удостоверяющих личность, осуществляется на основании одного из следующих документов:

      1) актовой записи о рождении;

      2) свидетельства о рождении;

      3) паспорта гражданина Республики Казахстан;

      4) удостоверения личности гражданина Республики Казахстан;

      5) исключен Законом РК от 25.11.2019 № 272-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);

      6) свидетельства на возвращение;

      7) удостоверения лица без гражданства;

      8) заграничного паспорта;

      9) справки о приеме в гражданство Республики Казахстан, выходе из гражданства Республики Казахстан и изменении гражданства по Указу Президента Республики Казахстан, а также об изменении гражданства в соответствии с международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан;

      10) ходатайства о присвоении статуса беженца, положительно рассмотренного уполномоченным государственным органом;

      11) удостоверения беженца.

      Сноска. Статья 19 с изменениями, внесенными законами РК от 25.11.2019 № 272-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 13.05.2020 № 327-VI (вводится в действие с 01.01.2021).

Статья 20. Выдача документов, удостоверяющих личность

      1. Документы, удостоверяющие личность, выдаются уполномоченными государственными органами владельцу или его законному представителю в срок не позднее тридцати календарных дней со дня подачи заявки на получение документов, удостоверяющих личность (за исключением документов, оформленных в загранучреждениях Республики Казахстан).

      2. По желанию физического лица в порядке, установленном органами внутренних дел, документы, удостоверяющие личность, предусмотренные подпунктами 1)4) пункта 1 статьи 6 настоящего Закона, выдаются в ускоренном порядке.

      За выдачу в ускоренном порядке документов, указанных в части первой настоящей статьи, взимается оплата в соответствии с прейскурантом цен, утверждаемым органами внутренних дел по согласованию с антимонопольным органом.

      3. При заполнении документов, удостоверяющих личность, фамилия, имя, отчество (при его наличии) и другие данные записываются в соответствии с документом, послужившим основанием для их выдачи, за исключением случаев, предусмотренных законами Республики Казахстан и актами Президента Республики Казахстан.

      4. Исключен Законом РК от 25.11.2019 № 272-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Статья 20 с изменениями, внесенными законами РК от 25.11.2019 № 272-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 19.04.2023 № 223-VII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 16.05.2024 № 82-VIII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 21. Восстановление документов, удостоверяющих личность, в случае их утраты

      1. Граждане Республики Казахстан, постоянно проживающие в Республике Казахстан иностранцы и лица без гражданства в случае утраты документов, удостоверяющих личность, обращаются в уполномоченные государственные органы для получения новых.

      2. При утрате паспорта Республики Казахстан граждане Республики Казахстан, находящиеся за границей, обращаются в загранучреждения Республики Казахстан.

Статья 22. Недействительность документов, удостоверяющих личность, их замена и сдача

      1. Документ, удостоверяющий личность, является недействительным и подлежит сдаче и замене, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан, в случаях:

      1) отсутствия в нем данных, указанных в подпунктах 1), 2), 5), 6), 7) и 8) пункта 1 статьи 7 настоящего Закона (за исключением свидетельства о рождении);

      1-1) отсутствия в нем данных, указанных в пункте 2-1 статьи 7 настоящего Закона, за исключением документов, удостоверяющих личность, указанных в подпунктах 5), 6), 9)11) пункта 1 статьи 6 настоящего Закона, а также документов, удостоверяющих личность, указанных в подпунктах 1)4), 7) пункта 1 статьи 6 настоящего Закона, срок действия которых не истек на 1 января 2024 года;

      2) истечения срока его действия;

      3) невозможности идентификации данных, указанных в подпунктах 1), 2), 5), 6), 7) и 8) пункта 1 статьи 7 настоящего Закона, либо степени защиты документа;

      4) утраты документа со дня подачи заявления владельцем в уполномоченный государственный орган;

      5) несоответствия правовому статусу владельца;

      6) смены пола.

      2. Найденные документы, удостоверяющие личность, сдаются в органы внутренних дел. В случае восстановления владельцем утраченного документа, удостоверяющего личность, найденный документ уничтожается в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

      3. Исключен Законом РК от 14.07.2022 № 141-VII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Статья 22 с изменениями, внесенными законами РК от 30.12.2016 № 41-VI (вводится в действие с 01.01.2021); от 29.06.2021 № 58-VII (вводится в действие с 01.01.2021); от 14.07.2022 № 141-VII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 30.12.2022 № 177-VII (вводится в действие с 01.01.2023); от 16.05.2024 № 82-VIII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 23. Изъятие и использование документов, удостоверяющих личность

      1. В случаях и порядке, установленных законами Республики Казахстан, документы, удостоверяющие личность, изымаются должностными лицами органов предварительного следствия, дознания, а также должностными лицами в ходе административного производства и оформления утраты и лишения гражданства.

      2. Запрещается принятие в залог документов, удостоверяющих личность.

      3. Запрещаются идентификация физического лица по копиям документов, удостоверяющих личность, а равно их использование, за исключением случаев, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      4. У лиц, осужденных к лишению свободы, документы, удостоверяющие личность, изымаются и хранятся в учреждениях, исполняющих приговоры. При освобождении от отбывания наказания документы, удостоверяющие личность, возвращаются владельцам.

      Сноска. Статья 23 с изменением, внесенным Законом РК от 11.07.2017 № 91-VI (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. КОМПЕТЕНЦИЯ ГОСУДАРСТВЕННЫХ ОРГАНОВ В СФЕРЕ
ДОКУМЕНТОВ, УДОСТОВЕРЯЮЩИХ ЛИЧНОСТЬ

Статья 24. Компетенция Президента Республики Казахстан

      Президент Республики Казахстан:

      1) утверждает порядок оформления, выдачи, замены, сдачи, изъятия и уничтожения дипломатических и служебных паспортов Республики Казахстан;

      2) утверждает перечень должностных лиц Республики Казахстан, которым выдаются дипломатические и служебные паспорта Республики Казахстан;

      3) осуществляет иные полномочия в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан.

Статья 25. Компетенция Правительства Республики Казахстан

      Сноска. Статья 25 исключена Законом РК от 19.04.2023 № 223-VII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 26. Компетенция органов внутренних дел

      Органы внутренних дел:

      1) утверждают образцы, порядок оформления, выдачи, замены, сдачи, изъятия и уничтожения документов, удостоверяющих личность, и требования к их защите:

      паспорта гражданина Республики Казахстан;

      удостоверения личности гражданина Республики Казахстан;

      вида на жительство иностранца в Республике Казахстан;

      удостоверения лица без гражданства;

      проездного документа;

      2) осуществляют оформление, выдачу, замену, изъятие и уничтожение документов, удостоверяющих личность, указанных в подпункте 1) настоящей статьи;

      3) осуществляют иные полномочия, предусмотренные законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.

      Сноска. Статья 26 с изменениями, внесенными законами РК от 13.05.2020 № 327-VI (вводится в действие с 01.01.2021); от 30.12.2021 № 95-VII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 19.04.2023 № 223-VII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 16.05.2024 № 82-VIII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 27. Компетенция уполномоченного государственного органа в области внешнеполитической деятельности

      Уполномоченный государственный орган в области внешнеполитической деятельности:

      1) разрабатывает образцы, порядок оформления, выдачи, замены, сдачи, изъятия и уничтожения дипломатического паспорта Республики Казахстан и служебного паспорта Республики Казахстан;

      2) разрабатывает образец, порядок оформления, выдачи и замены свидетельства на возвращение;

      3) осуществляет оформление, выдачу, замену, изъятие и уничтожение документов, удостоверяющих личность, указанных в подпункте 1) настоящей статьи;

      3-1) осуществляет оформление, выдачу, замену, изъятие и уничтожение паспорта гражданина Республики Казахстан при обращении граждан Республики Казахстан в загранучреждения Республики Казахстан;

      4) в установленном законодательством Республики Казахстан порядке изымает удостоверения личности у граждан Республики Казахстан, получивших документы на право постоянного проживания за границей, и паспорта – в случае приобретения гражданства иного государства;

      5) осуществляет иные полномочия, предусмотренные законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.

      Сноска. Статья 27 с изменением, внесенным Законом РК от 16.05.2024 № 82-VIII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 28. Компетенция иных уполномоченных государственных органов

      Иные уполномоченные государственные органы:

      1) разрабатывают образцы, порядок оформления, выдачи, замены, сдачи, изъятия и уничтожения документов, удостоверяющих личность:

      органы юстиции – свидетельства о рождении и требования к их защите;

      уполномоченный государственный орган в области транспорта и коммуникаций – удостоверение личности моряка Республики Казахстан;

      уполномоченный государственный орган, осуществляющий руководство в сфере регулирования отношений по вопросам беженцев, – удостоверение беженца;

      2) в пределах компетенции осуществляют оформление, выдачу, замену, изъятие и уничтожение документов, удостоверяющих личность;

      3) осуществляют иные полномочия, предусмотренные законами Республики Казахстан, актами Президента Республики Казахстан и Правительства Республики Казахстан.

      Сноска. Статья 28 с изменениями, внесенными законами РК от 30.12.2021 № 95-VII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 19.04.2023 № 223-VII (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 4. ЗАКЛЮЧИТЕЛЬНЫЕ ПОЛОЖЕНИЯ

Статья 29. Государственная монополия в области изготовления документов, удостоверяющих личность

      Деятельность по изготовлению документов, удостоверяющих личность, указанных в подпунктах 1), 2), 3), 4) и 12) части первой пункта 1 статьи 6 настоящего Закона, накоплению и ведению интегрированного банка данных системы изготовления документов, автоматизации работы по учету миграционных процессов, разработке, внедрению и сопровождению программно-технических продуктов для органов внутренних дел, а также разработке, внедрению и сопровождению программно-технических продуктов, используемых при оформлении загранучреждениями Республики Казахстан паспорта гражданина Республики Казахстан, относится к государственной монополии и осуществляется республиканским государственным предприятием на праве хозяйственного ведения, созданным по решению Правительства Республики Казахстан.

      Сноска. Статья 29 – в редакции Законом РК от 16.05.2024 № 82-VIII (вводится в действие по истечении шестидесяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Статья 30. Ответственность за нарушение законодательства Республики Казахстан о документах, удостоверяющих личность

      Нарушение законодательства Республики Казахстан о документах, удостоверяющих личность, влечет ответственность в соответствии с законами Республики Казахстан.

Статья 31. Порядок введения в действие настоящего Закона

      Настоящий Закон вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования.

      Приостановить до 1 января 2024 года действие пункта 2-1 статьи 7 настоящего Закона.

      Сноска. Статья 31 с изменениями, внесенными законами РК от 29.06.2021 № 58-VII (вводится в действие с 01.01.2021); от 30.12.2022 № 177-VII (вводится в действие с 01.01.2023).
     

     
      Президент
Республики Казахстан
Н. НАЗАРБАЕВ