"Жеке сот орындаушыcының қызметiмен айналасу құқығына лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттiк қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 30 шілдедегі № 1000 Қаулысы. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1456 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Үкіметінің 31.12.2013 № 1456 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).

      2008 жылғы 4 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Бюджет кодексінің 34-бабына, «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасының Заңы 9-1-бабының 2 және 3-тармақтарына15-1-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Жеке сот орындаушысының қызметiмен айналысу құқығына лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк қызмет стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Премьер-Министрi                             К. Мәсiмов

Қазақстан Республикасы
Үкiметiнiң     
2012 жылғы 30 шілдедегі
№ 1000 қаулысымен  
бекiтiлген    

«Жеке сот орындаушысының қызметiмен айналасу құқығына лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк қызмет стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. «Жеке сот орындаушысының қызметiмен айналасу құқығына лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттiк қызметін Қазақстан Республикасы Әділет министрлiгiнiң Сот актілерін орындау комитетi (бұдан әрi – уәкілетті орган) 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесi, № 8 үй, «Министрлiктер үйi» ғимараты, 13 кiреберiс, № 819 кабинет мекенжайы бойынша, сондай-ақ алушыда электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) болған жағдайда «www.egov.kz» «электрондық үкімет» веб-порталы немесе www.elicense.kz. «Е-лицензиялау» веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Атқарушылық іс жүргізу және сот орындаушыларының мәртебесі туралы» 2010 жылғы 2 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 142-бабының 2-тармағына, «Ақпараттандыру туралы» 2007 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 29-бабына және «Жеке сот орындаушыларының қызметіне қойылатын бiлiктiлiк талаптарын бекiту туралы» Қазақстан Республикасы Үкiметiнің 2011 жылғы 25 ақпандағы № 181 қаулысына сәйкес жүргізіледі.
      4. Мемлекеттiк қызмет көрсету туралы ақпарат:
      1) Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнiң интернет-ресурсында (электрондық мекенжайы: www.minjust.kz, «Қалай жеке сот орындаушысы болу керек» бөлiмi);
      2) порталда;
      3) уәкілетті органның стенділерінде орналастырылады.
      Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат call-орталығының (1414) телефоны арқылы да берілуі мүмкін.
      5. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі:
      1) уәкілетті органда – жеке сот орындаушысы қызметiмен айналысу құқығына электрондық құжат түріндегі лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру не уәкілетті органның ЭЦҚ-мен куәландырылған мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауабы;
      2) порталда – жеке сот орындаушысы қызметiмен айналысу құқығына электрондық құжат түріндегі лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру не уәкілетті органның ЭЦҚ-мен куәландырылған мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауабы болып табылады.
      Алушының тегі, аты, әкесінің аты өзгертілген жағдайда лицензия қайта ресімделуге жатады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрi – алушы) көрсетіледі.
      7. Уәкілетті органда немесе порталда мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      1) лицензия беру – алушы осы стандарттың 11-тармағының 1) тармақшасында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырған күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде;
      лицензияны қайта ресімдеу – алушы осы стандарттың 11-тармағының 1) тармақшасында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырған күнінен бастап он жұмыс күні ішінде;
      лицензияның телнұсқаларын беру – алушы осы стандарттың 11-тармағының 1) тармақшасында белгіленген қажетті құжаттарды тапсырған күнінен бастап екі жұмыс күні ішінде;
      2) мемлекеттік қызметті алғанға дейін күту қажет болатын ең ұзақ уақыты - 20 минуттан аспайды;
      3) алушыға қызмет көрсету үшін қажет болатын ең ұзақ уақыт – 20 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттiк қызмет ақылы көрсетіледі.
      2008 жылғы 10 желтоқсандағы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі)» 471-бабына сәйкес аталған қызметпен айналысу құқығына лицензиялық алым лицензиялар (лицензияның телнұсқасын) беру (қайта ресімдеу) кезінде төленеді.
      Лицензиялық алымды төлеу қолма-қол ақша және қолма-қол ақшасыз нысанда екінші деңгейдегі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті портал арқылы алуға электрондық өтініш алушының ЭЦҚ-мен куәландырылып берілген жағдайда, төлемақы «элетрондық үкіметтің» төлем шлюзі арқылы жүзеге асырылады.
      9. Жұмыс кестесі:
      1) уәкілетті органда – демалыс және мереке күндерін қоспағанда, еңбек заңнамасына сәйкес белгіленген жұмыс кестесіне сай, күн сайын дүйсенбіден жұмаға дейін, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн, 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен жүзеге асырылады.
      Мемлекеттiк қызметті алу үшін алдын ала жазылу талап етілмейді, жеделдетiлген қызмет көрсету көзделмеген;
      2) порталда – тәулік бойы.
      10. Мемлекеттiк қызмет:
      1) толтырылған бланкілердің үлгілері қойылған ақпараттық стенділері бар, дене мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдай жасалған, күтіп отыруға қолайлы орындары бар және қажетті құжаттарды дайындау үшін жағдай көзделген уәкілетті органда көрсетіледі.
      Құқықтық тәртіпті сақтау үшін ғимаратта тәуліктік күзет бекеті, өртке қарсы дабыл және басқа да қауіпсіздік шаралары бар. Кіреберіс есігі дене мүмкіндіктері шектеулі адамдарға арналған пандустармен жарақтандырылған.
      2) порталда – алушының жеке кабинетінде көрсетіледі.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi

      11. Алушы мемлекеттiк қызметті алу үшiн уәкілетті органға:
      1) осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес белгiленген нысандағы өтiнiшті;
      2) алушыың жеке басын куәландыратын құжатты;
      3) өтiнiш берушiнiң салық органында есепке қойылғаны туралы куәлiктiң көшiрмесiн (салыстыру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған көшірмесін);
      4) қызметтің жекелеген түрлерiмен айналысу құқығы үшiн бюджетке  лицензиялық алымның төленгенiн растайтын құжаттың көшірмесін;
      5) біліктілік талаптарына сәйкес мәліметтер мен құжаттарды табыс етеді.
      Мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурс болып табылатын құжаттар мәліметтерін уәкілетті орган порталдың ақпараттық жүйесі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар түрінде алады.
      Құжаттарды қабылдау кезінде уәкілетті органның қызметкері түпнұсқалардың шынайылығын құжаттардың көшірмелерімен және мемлекеттік органдардың мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен берілген мәліметтермен салыстырып болған соң түпнұсқаларды алушыға қайтарып береді.
      Алушы лицензияның телнұсқасын алуға мына құжаттарды ұсынады:
      1) лицензияның телнұсқасын беру туралы еркін нысандағы өтiнiш;
      2) телнұсқа берілуі үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың көшірмесі (салыстыру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған көшірме).
      Алушы лицензияны қайта ресімдеу үшін мына құжаттарды ұсынады:
      1) лицензияны қайта ресімдеу туралы еркін нысандағы өтiнiш;
      2) қайта ресiмделген лицензия берілуі үшін бюджетке лицензиялық алымның төленгенін растайтын құжаттың көшірмесі (салыстыру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған көшірмесі);
      3) лицензияның түпнұсқасы (лицензиат қайта ресiмделген лицензияны алуына дейiн бұрын берiлген лицензияны қайтарады);
      4) атын, тегін және әкесінің атын ауыстыру туралы куәлiктің көшiрмесі (салыстыру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған көшірмесі).
      Порталға:
      1) ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат түріндегі сауал;
      2) біліктілік талаптарына сәйкес сканерленген көшірмелері түрінде электрондық сауалға қоса берілетін мәліметтер мен құжаттар;
      мына:
      3) алушының жеке басын куәландыратын;
      4) бюджетке лицензиялық алым төлегені туралы құжаттардың мәліметтері.
      Лицензияның телнұсқасын алу үшін алушы мына құжаттарды ұсынады:
      1) ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат түріндегі сауал;
      2) бюджетке лицензиялық алым төлегені туралы мәлімет.
      Алушы лицензияны қайта ресімдеу үшін мына құжаттарды ұсынады:
      1) электрондық цифрлық қолтаңба қойылған электрондық құжат түріндегі сауал;
      2) қызметтің жекелеген түрлерімен айналысу құқығына қайта ресiмделген лицензия берілуі үшін бюджетке лицензиялық алым төлегені туралы мәлімет;
      3) электрондық сауалға қоса берілетін сканерленген көшірмесі түріндегі лицензия;
      4) тегін, атын және әкесінің атын ауыстырғаны туралы электрондық сауалға қоса берілетін сканерленген көшiрмесі түріндегі куәлiк.
      Мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстар болып табылатын мәліметтерді уәкілетті орган портал арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжаттар түрінде алады.
      12. Лицензия алу үшін өтініштердің нысандары интернет-ресурстарда: www.e.gov.kz, www.elicense.kz порталында, Қазақстан Республикасы Әділет министрлiгінiң www.minjust.kz. интернет- ресурсында, уәкілетті органның стенділерінде және күту залындағы арнайы тақтада орналастырылады.
      Мемлекеттік қызметті портал арқылы алу үшін электрондық сауал нысанын толтыру қажет.
      13. Құжаттарды қабылдау осы стандарттың 1-тармағында көрсетiлген мекенжай бойынша жүзеге асырылады.
      Порталға жүгінген кезде:
      Электрондық сауалды жөнелту алушының «жеке кабинетінен» жүзеге асырылады. Сауал таңдалған қызметке сәйкес уәкілетті органға адресатқа автоматты түрде жолданады.
      14. Жеке сот орындаушысының қызметімен айналысу құқығына лицензия алу, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру үшін уәкілетті органға ұсынылған құжаттар тізімдеме бойынша қабылданып, оның көшірмесі аталған органның құжаттарды қабылдаған күні туралы белгісі қойылып, өтініш берушіге жолданады (тапсырылады).
      Портал арқылы жүгінген кезде порталда мемлекеттік қызметті алушының «жеке кабинетіне» мемлекеттік қызмет көрсетілуі үшін сауалдың қабылданғаны туралы хабарлама-есеп мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін мемлекеттік қызметті алушының алған уақыты мен мерзімі көрсетіле отырып жолданады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелері алушыға:
      1) уәкілетті органда – қолма-қол (алушының не өкілдің сенімхатпен өзі баруы арқылы);
      2) порталда – алушының «жеке кабинетінде» жеткізіледі.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға:
      1) субъектiлердің аталған санаты үшін Қазақстан Республикасының  заңдарында тыйым салынған қызмет түрiмен айналысу;
      2) қызмет түріне лицензия беруге өтініш берілген жағдайда, жекелеген қызмет түрлерімен айналысу құқығына лицензиялық алым төленбеуі;
      3) мемлекеттік қызметті алушының біліктілік талаптарына сай келмеуі;
      4) алушыға лицензия берудің келісуші мемлекеттік органмен келісілмеуі;
      5) алушыға қатысты қызметтің жекелеген түрімен айналысуға тыйым салатын, заңды күшiне енген сот үкiмiнің болуы;
      6) сот орындаушысының ұсынуы негізінде лицензия алуға соттың тыйым салуы;
      7) электрондық ақпараттық ресурсты алушыға қатысты қол жеткізуге шектеу қойылуы және сауалды жіберген адамның сұратылған электрондық ақпараттық ресурсқа қол жеткізу құқығына ие болмауы;
      8) мемлекеттік қызметті алушыда сұратылған электрондық ақпараттық ресурстың болмауы және оның кімнің иелігінде екені оған белгісіз болуы;
      9) сауалдың мәнін анықтау кезінде сұратушы адамның нақты қандай электрондық ақпараттық ресурсты беру туралы қолдаухат ұсынғанын анықтаудың мүмкін болмауы;
      10) Қазақстан Республикасының заңнамасында немесе шартта шығыстарды төлеу көзделген болса, электрондық ақпараттық ресурсты сұратып алушы сауалды орындауға арналған шығыстарды төлемеуі негіз болып табылады.
      Егер уәкілетті орган белгіленген мерзімде алушыға лицензия бермесе не лицензия беруден дәлелді бас тартуды ұсынбаса, онда лицензия беру мерзімі аяқталған күннен бастап лицензия берілген болып есептеледі.
      Уәкілетті орган лицензия беру мерзімі аяқталған кезден бастап бес жұмыс күнінен кешіктірмей алушыға тиісті лицензияны беруге міндетті.
      Уәкілетті орган бес жұмыс күні өткеннен кейін лицензияны бермеген жағдайда лицензия алынған болып есептеледі, ал уәкілетті органның құжаттарды қабылдаған күні көрсетіліп, белгі қойылған тізімдеме көшірмесі лицензияланатын қызмет түрін лицензияны алғанға дейін жүзеге асырудың заңдылығын растайтын құжат болып табылады.
      Алушы мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты осы стандарттың 7-тармағында белгіленген мерзімде мемлекеттік органнан не порталдағы «жеке кабинетінде» электрондық құжат түрінде алады.

3. Жұмыс қағидаттары

      17. Уәкілетті органның қызметi адамның конституциялық құқықтарын, қызметтiк борышын атқару кезiнде заңдылықты сақтауға негiзделедi және әдептiлiк, толымды ақпарат беру, оның сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету қағидаттармен жүзеге асырылады.

4. Жұмыс нәтижелерi

      18. Алушыларға мемлекеттiк қызмет көрсетудің нәтижелерi осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерiмен өлшенедi.
      19. Уәкілетті органның жұмысы бағаланатын мемлекеттiк қызмет көрсетудің сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерiнiң нысаналы мәндері жыл сайын Қазақстан Республикасы Әділет министрiнiң бұйрығымен бекiтiледi.

5. Шағымдану тәртiбi

      20. Алушы уәкілетті орган қызметкерінің әрекетіне (әрекетсiздігіне) шағымдану тәртiбiн түсіндіруі және шағымды дайындауға жәрдемдесуі үшін уәкілетті органның басшысына жүгінеді.
      Уәкілетті орган қызметкерінің әрекетіне (әрекетсiздігіне) шағымдану тәртiбi туралы ақпаратты call-орталығының (1414) телефоны арқылы не порталдан да алуға болады.
      Алушы порталға жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты «электрондық үкіметтің» call-орталығы ақпараттық- анықтамалық қызметінің (1414) телефоны арқылы алуына болады.
      21. Көрсетiлген қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайларда шағым жазбаша түрде пошта арқылы не қолма-қол уәкілетті орган басшылығының атына мемлекеттік және (немесе) орыс тілдерінде осы стандарттың 1-тармағында көрсетiлген мекенжай бойынша жұмыс күндерi сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн берiледi, түскi үзiлiс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiн.
      22. Мемлекеттік қызметті тікелей уәкілетті орган көрсетеді. Қызмет дұрыс көрсетілмеген жағдайда шағым жазбаша түрде уәкілетті органның құзырына шағымда көрсетілген мәселелерді шешу үшін кіретін басшысының атына осы стандарттың 1-тармағында көрсетiлген мекенжай бойынша, 819 кабинетке жұмыс күндерi сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн беріледі, түскi үзiлiс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiн, демалыс сенбі, жексенбі және мейрам күндері.
      23. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерiмен келiспеген жағдайда алушының заңнамада белгiленген тәртiппен сотқа жүгінуге құқығы бар.
      24. Шағымдар қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларда ауызша немесе жазбаша түрде, пошта арқылы немесе электрондық түрде (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі Сот актілерін орындау комитетінің электрондық пошта мекенжайы: www.minjust.kz) не жұмыс күндері осы стандарттың 22-тармағында көрсетілген кеңсе арқылы қолма-қол қабылданады.
      Қажет болған жағдайда алушылар шағымға уәкілетті органның мемлекеттік қызметті сапасыз көрсеткендігін немесе уәкілетті орган қызметкерінің әдепсіз қызмет көрсеткендігін растайтын құжаттарды қоса береді.
      Портал арқылы жүгінген кезде: электрондық өтінішті портал арқылы жөнелткеннен кейін алушыға «жеке кабинетінен» өтініш туралы ақпарат қолжетімді болады, ол уәкілетті органда шағымды өңдеу барысында (жеткізу, тіркеу, орындау, қаралғаны туралы жауап немесе қараудан бас тарту туралы белгілер) жаңартылады.
      Уәкілетті органнан жауап «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес беріледі.
      25. Қабылданған шағым шағымдар мен өтініштерді есепке алу кітабында тіркеледі және «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен және мерзімде қаралады.
      Шағым берген адамға өтiнiштiң қабылданған күнi мен уақыты, оны қабылдаған адамның тегi мен аты-жөнi көрсетiлген талон берiледi.
      Шағымды қараудың нәтижелері туралы алушыға жазбаша түрде хабарланады. Шағымды қарау барысы туралы ақпаратты шағымды қабылдаған адамнан не 8 (7172) 74-04-22 телефон арқылы алуға болады.
      Электрондық өтініш портал арқылы жөнелтілгеннен кейін алушыға «жеке кабинетінен» өтініш туралы ақпарат қолжетімді болады, ол мемлекеттік органда өтінішті өңдеу барысында (жеткізу, тіркеу, орындау, қаралғаны туралы жауап немесе қараудан бас тарту туралы белгілер) жаңартылады.
      26. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет туралы қосымша ақпаратты уәкілетті органның www.minjust.kz. интернет-ресурсынан алуға болады.

«Жеке сот орындаушысының қызметiмен 
айналысу құқығына лицензия беру,  
қайта ресімдеу, лицензияның     
телнұсқаларын беру» мемлекеттiк   
қызмет көрсету стандартына    
1-қосымша              

Қазақстан Республикасы
Әділет министрлiгi
Сот актілерін орындау
комитетiнiң төрағасы
____________________________
(басшының Т.А.Ә.)
кімнен______________________
____________________________
(жеке тұлғаның Т.А.Ә. толық)

ӨТІНІШ

      Жеке сот орындаушысы қызметімен айналысу құқығына лицензия беруіңізді сұраймын.
      Жеке тұлға туралы мәліметтер:
1. Туған күні, айы, жылы_____________________________________________
2. Жеке басын куәландыратын құжатының деректері______________________
                                       (нөмірі, кім және қашан берді)
3.Білімі_____________________________________________________________  (мамандығы, дипломының (өзге құжатының) №),__________________________
_____________________________________________________________________оқу орнының атауы, бітірген жылы)____________________________________
_____________________________________________________________________
4. Үйінің мекенжайы__________________________________________________
5. Жұмыс орны________________________________________________________
6. Қоса берілетін құжаттар:__________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________   ____________________________________________________
   (қолы)           (тегі, аты (бар болған жағдайда) әкесінің аты)
20___ жылғы «_____»_______________
Өтініш 20_____ жылғы «___»_____________қарауға қабылданды.
_____________________________________________________________________       (лицензиялау органының жауапты адамының қолы, тегі, аты (бар
                      болған жағдайда) әкесінің аты)
_____________________________________________________________________

«Жеке сот орындаушысының қызметiмен 
айналысу құқығына лицензия беру,  
қайта ресімдеу, лицензияның    
телнұсқаларын беру» мемлекеттiк   
қызмет көрсету стандартына     
2-қосымша              

Кесте. Сапа және тиiмдiлiк көрсеткiшiнiң мәнi

Сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерi

Көрсеткiштiң нормативтiк мәнi

Көрсеткiштiң кейінгі жылғы нысаналы мәнi

Көрсеткiштiң есептi жылдағы ағымдағы мәнi

1. Уақтылылығы

1.1. Құжат тапсырылған сәттен бастап белгiленген мерзiмде қызмет көрсету жағдайларының %-ы (үлесi)




2. Сапасы

2.1. Қызмет көрсету процесінің сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % -ы (үлесi)




3. Қолжетiмдiлiк

3.1. Қызмет көрсету сапасына және оны ұсыну тәртiбi туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесi)




3.2. Ақпаратқа электрондық форматта қол жеткiзуге болатын қызметтер %-ы (үлесi)




4. Шағымдану процесі

4.1. Шағымданудың қолданыстағы тәртiбiне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесi)




5. Сыпайылық

5.1. Персоналдың сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесi)




Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя"

Постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июля 2012 года № 1000. Утратило силу постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1456

      Сноска. Утратило силу постановлением Правительства РК от 31.12.2013 № 1456 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 34 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года, пунктами 2 и 3 статьи 9-1, статьей 15-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» Правительство Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Премьер-Министр
      Республики Казахстан                       К. Масимов

Утвержден         
постановлением Правительства
Республики Казахстан   
от 30 июля 2012 года № 1000

Стандарт государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии
на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя» оказывается Комитетом по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан (далее – уполномоченный орган) по адресу: 010000, город Астана, ул. Орынбор, дом № 8, здание «Дом министерств», 13 подъезд, кабинет № 819, а также через веб–портал «электронного правительства»: www.egov.kz или веб–портал «Е-лицензирование»: www.elicense.kz (далее – портал) при условии наличия у получателя электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      2. Форма государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается в соответствии с пунктом 2 статьи 142 Закона Республики Казахстан от 2 апреля 2010 года «Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей», статьей 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 февраля 2011 года № 181 «Об утверждении квалификационных требований, предъявляемых к деятельности частных судебных исполнителей».
      4. Информация об оказании государственной услуги располагается:
      1) на интернет–ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан (электронный адрес: www.minjust.kz, раздел «Как стать частным судебным исполнителем»);
      2) на портале;
      3) на стендах уполномоченного органа.
      Информация о государственной услуге может быть также представлена по телефону саll – центра (1414).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги являются:
      1) в уполномоченном органе – выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя в форме электронного документа либо мотивированный ответ уполномоченного органа об отказе в предоставлении государственной услуги, удостоверенный электронной цифровой подписью уполномоченного лица;
      2) на портале – выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя в форме электронного документа либо мотивированный ответ уполномоченного органа об отказе в предоставлении государственной услуги, удостоверенный ЭЦП уполномоченного лица.
      Лицензия подлежит переоформлению в случае изменения фамилии, имени, отчества получателя.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – получатель).
      7. Сроки оказания государственной услуги в уполномоченном органе или на портале:
      1) выдача лицензии – в течение пятнадцати рабочих дней со дня подачи получателем необходимых документов, определенных в подпункте 1) пункта 11 настоящего стандарта;
      переоформление лицензии – в течение десяти рабочих дней со дня подачи получателем необходимых документов, определенных в подпункте 1) пункта 11 настоящего стандарта;
      выдача дубликатов лицензии – в течение двух рабочих дней со дня подачи получателем необходимых документов, определенных в подпункте 1) пункта 11 настоящего стандарта;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги – не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя – не более 20 минут.
      8. Государственная услуга оказывается платно.
      Лицензионный сбор за право занятия данной деятельностью взимается при выдаче (переоформлении) лицензий (дубликата лицензий) в соответствии со статьей 471 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года «О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)».
      Оплата лицензионного сбора осуществляется в наличной и безналичной форме через банки второго уровня и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.
      В случае подачи электронного заявления на получение государственной услуги через портал, удостоверенного ЭЦП получателя, оплата осуществляется через платежный шлюз «электронного правительства».
      9. График работы:
      1) уполномоченного органа – ежедневно с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов. Предварительная запись для получения государственной услуги не требуется, ускоренное обслуживание не предусмотрено.
      2) портала – круглосуточно.
      10. Государственная услуга оказывается:
      1) в уполномоченном органе, где предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями, место ожидания с приемлемыми условиями ожидания и подготовки необходимых документов, в котором находятся информационные стенды с образцами заполненных бланков.
      Для поддержки правопорядка здание имеет круглосуточный пост охраны, противопожарную сигнализацию и другие меры безопасности. Вход в подъезд оснащен пандусами, предназначенными для лиц с ограниченными физическими возможностями.
      2) на портале – в личном кабинете получателя.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель представляет в уполномоченный орган:
      1) заявление установленной формы согласно приложения 1 к настоящему стандарту;
      2) документы, удостоверяющие личность получателя;
      3) копию свидетельства о постановке заявителя на учет в налоговом органе (нотариально засвидетельствованную, в случае непредставления оригинала для сверки);
      4) копию документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за право занятия отдельными видами деятельности;
      5) сведения и документы в соответствии с квалификационными требованиями.
      Сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через информационную систему портала в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП.
      При приеме документов сотрудник уполномоченного органа сверяет подлинность оригиналов с копиями документов и сведениями, представленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы получателю.
      Для получения дубликата лицензии получатель представляет:
      1) заявление о выдаче дубликата лицензии в произвольной форме;
      2) копию документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за выдачу дубликата (нотариально засвидетельствованную, в случае непредставления оригинала для сверки).
      Для переоформления лицензии получатель представляет:
      1) заявление о переоформлении лицензии произвольной формы;
      2) копию документа, подтверждающего уплату в бюджет лицензионного сбора за выдачу дубликата (нотариально засвидетельствованную, в случае непредставления оригинала для сверки);
      3) оригинал лицензии (лицензиат до получения переоформленной лицензии возвращает ранее выданную лицензию);
      4) копию свидетельства о перемене фамилии, имени и отчества (нотариально засвидетельствованную, в случае непредставления оригинала для сверки).
      На портал:
      1) запрос в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП;
      2) сведения и документы в соответствии с квалификационными требованиями в виде сканированных копий, которые прикрепляются к электронному запросу;
сведения документов:
      3) удостоверяющие личность получателя;
      4) об оплате в бюджет лицензионного сбора.
      Для получения дубликата лицензии получатель представляет следующие документы:
      1) запрос в форме электронного документа, удостоверенный ЭЦП;
      2) сведения об оплате в бюджет лицензионного сбора.
      Для переоформления лицензии получатель представляет:
      1) запрос в форме электронного документа, подписанный электронной цифровой подписью;
      2) сведения об оплате в бюджет лицензионного сбора при переоформлении лицензии на право занятия отдельными видами деятельности;
      3) лицензия в виде сканированной копии, которая прикрепляется к электронному запросу;
      4) свидетельство о перемене фамилии, имени и отчества, которое в виде сканированной копии прикрепляются к электронному запросу.
      Сведения, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через портал в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП.
      12. Формы заявления для получения лицензии размещаются на интернет-ресурсах: портале www.e.gov.kz, www.elicense.kz, интернет – ресурсе Министерства юстиции Республики Казахстан www.minjust.kz, на стендах и специальной стойке в зале ожидания уполномоченного органа.
      Для получения государственной услуги через портал необходимо заполнить форму электронного запроса.
      13. Прием документов осуществляется по адресу, указанному в пункте 1 настоящего стандарта.
      При обращении на портал:
      Отправка электронного запроса осуществляется из «личного кабинета» получателя. Запрос автоматически направляется уполномоченному органу – адресату в соответствии с выбранной услугой.
      14. Документы, представленные уполномоченному органу для получения лицензии, переоформления, выдачи дубликатов лицензии на право занятия деятельностью частного судебного исполнителя, принимаются по описи, копия которой направляется (вручается) получателю с отметкой о дате приема документов.
      При обращении через портал получателю в «личный кабинет» на портале направляется уведомление-отчет о принятии запроса для предоставления государственной услуги с указанием даты и времени получения получателем результата государственной услуги.
      15. Результат оказания государственной услуги получателю доставляется:
      1) в уполномоченном органе – нарочно (личное посещение получателя либо представителя по доверенности);
      2) на портале – в «личный кабинет» получателя.
      16. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги являются, если:
      1) занятие видом деятельности запрещено законами Республики Казахстан для данной категории субъектов;
      2) не внесен лицензионный сбор на право занятия отдельными видами деятельности, в случае подачи заявления на выдачу лицензии на вид деятельности;
      3) получатель государственной услуги не соответствует квалификационным требованиям;
      4) не согласована выдача лицензии получателю согласующим государственным органом;
      5) в отношении получателя имеется вступивший в законную силу приговор суда, запрещающий ему заниматься отдельным видом деятельности;
      6) судом на основании представления судебного исполнителя запрещено получать лицензии;
      7) в отношении получателя электронного информационного ресурса действуют ограничения доступа и лицо, направившее запрос, не обладает правом доступа к запрашиваемому электронному информационному ресурсу;
      8) получатель государственной услуги не располагает запрашиваемым электронным информационным ресурсом и ему не известно, в чьем владении он находится;
      9) при уточнении существа запроса не удалось выяснить, о выдаче какого именно электронного информационного ресурса ходатайствует запрашивающее лицо;
      10) получателем, запрашивающим электронный информационный ресурс, не оплачены расходы на исполнение запроса, если оплата расходов предусмотрена законодательством Республики Казахстан или договором.
      В случае, если уполномоченный орган в установленные сроки не выдал получателю лицензию, либо не предоставил мотивированный отказ в выдаче лицензии, то с даты истечения сроков их выдачи лицензии считаются выданными.
      Уполномоченный орган не позднее пяти рабочих дней с момента истечения срока выдачи лицензии обязан выдать получателю соответствующую лицензию.
      В случае невыдачи уполномоченным органом лицензии по истечении пяти рабочих дней лицензия считается полученной, а документом, подтверждающим законность осуществления лицензируемого вида деятельности до получения самой лицензии, является копия описи с отметкой о дате приема документов уполномоченным органом.
      Мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги получатель получает в государственном органе либо «личном кабинете» на портале в виде электронного документа в сроки, установленные пунктом 7 настоящего стандарта.

3. Принципы работы

      17. Деятельность уполномоченного органа основывается на соблюдении конституционных прав человека, законности при исполнении служебного долга и осуществляется на принципах вежливости, представления исчерпывающей информации, обеспечения сохранности, защиты и конфиденциальности.

4. Результаты работы

      18. Результаты оказания государственной услуги получателям измеряются показателями качества и эффективности в соответствии с приложением 2 к настоящему стандарту.
      19. Целевые значения показателей качества и эффективности государственных услуг, по которым оценивается работа уполномоченного органа, ежегодно утверждаются приказом Министра юстиции Республики Казахстан.

5. Порядок обжалования

      20. Для разъяснения порядка обжалования действий (бездействия) работника уполномоченного органа и оказания содействия в подготовке жалобы получатель обращается к руководству уполномоченного органа.
      Также информацию о порядке обжалования действий (бездействия) работника уполномоченного органа можно получить по телефону call – центра 1414 либо на портале.
      При обращении получателя на портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону информационно–справочной службы саll – центра «электронного правительства» (1414).
      21. В случаях несогласия с результатами оказанной услуги, жалоба подается в письменном виде на государственном и (или) русском языках по почте либо нарочно на имя руководства уполномоченного органа по адресу, указанному в пункте 1 настоящего стандарта, в рабочие дни с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
      22. Государственную услугу предоставляет непосредственно уполномоченный орган. В случае некорректного обслуживания, подается жалоба в письменном виде и адресуется на имя руководителя уполномоченного органа, в компетенцию которого входит разрешение поставленных в обращении вопросов в кабинет 819 по адресу, указанному в пункте 1 настоящего стандарта, в рабочие дни с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, выходные дни – суббота, воскресенье и праздничные.
      23. В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги, получатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      24. Жалобы принимаются в устной или письменной форме по почте или в электронном виде (адрес электронной почты Комитета по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан: www.minjust.kz) в случаях, предусмотренных действующим законодательством, либо нарочно в рабочие дни через канцелярию в кабинет, указанный в пункте 22 настоящего стандарта.
      В необходимых случаях получателями к жалобе прилагаются документы, подтверждающие некачественное предоставление государственной услуги уполномоченным органом или некорректное обслуживание работником уполномоченного органа.
      При обращении через портал: после отправки электронного обращения через портал получателю из «личного кабинета» доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения в уполномоченном органе (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).
      Ответ от уполномоченного органа представляется в соответствии с  Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц».
      25. Принятая жалоба регистрируется в книге учета жалоб и обращений и рассматривается в порядке и сроки, установленные Законом Республики Казахстан от 12 января 2007 года «О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц».
      Лицу, подавшему жалобу, выдается талон с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение.
      О результатах рассмотрения жалобы получателю сообщается в письменном виде. Информацию о ходе рассмотрения жалобы можно получить у лица, принявшего жалобу, либо по телефонам 8(7172) 74-04-22.
      После отправки электронного обращения через портал получателю из «личного кабинета» доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения в государственном органе (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).
      26. Дополнительную информацию о предоставляемой государственной услуге можно получить на интернет–ресурсе уполномоченного органа: www.minjust.kz.

Приложение 1                
к стандарту государственной        
услуги «Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на право занятия
деятельностью частного судебного    
исполнителя»              

Председателю                        
Комитета по исполнению судебных актов
Министерства юстиции                
Республики Казахстан                
______________________              
(Ф.И.О. руководителя)              
от _________________________________
____________________________________
(полностью Ф.И.О. физического лица)

                        ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу выдать лицензию на право занятия деятельностью частного
судебного исполнителя.
      Сведения о физическом лице:
      1. Дата, месяц и год рождения__________________________________
      2. Данные документа, удостоверяющего личность _________________
                             (номер, кем и когда выдан)
      3. Образование_________________________________________________
(специальность, № диплома (иного документа),_________________________
_____________________________________________________________________
наименование учебного заведения, год окончания)______________________
_____________________________________________________________________
      4. Домашний адрес______________________________________________
      5. Место работы________________________________________________
      6. Прилагаемые документы:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

______________ _____________________________________
   (подпись)    (фамилия, имя (при наличии отчество)

«____» ____________ 20___ г.
Заявление принято к рассмотрению «____» ____________ 20___ г.

_____________________________________________________________________
      (подпись, фамилия, имя (при наличии отчество) ответственного
                         лица органа лицензирования)

Приложение 2                
к стандарту государственной        
услуги «Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на право занятия
деятельностью частного судебного    
исполнителя»              

Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели качества
и эффективности

Нормативное
значение
показателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев
предоставления услуги в
установленный срок с момента сдачи
документа




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством процесса
предоставления услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги




3.3. % (доля) услуг, информация о
которых доступна в электронном
формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала